VIDEO Ambuteiaj în Capitală și șoferi supărați că au stat blocați în trafic în urma ceremoniei militare de la Arcul de Triumf / De ce nu a fost programată defilarea în weekend?

de C.V.     HotNews.ro
Miercuri, 21 iulie 2021, 12:29 Actualitate | Esenţial


Trafic dat peste cap in Bucuresti
Foto: Captura video
Mai multe străzi și bulevarde din zona de Nord a Capitalei au avut traficul rutier aproape paralizat, în urma restricțiilor de circulație impuse ca urmare a organizării la Arcul de Triumf a defilării militare care marca încheierea misiunii Armatei României în Afganistan. Atât cititorii HotNews.ro cât și mulți șoferi pe rețelele sociale au reclamat ambuteiajele create și au întrebat de ce o astfel de defilare nu a fost programată într-o zi de weekend, când traficul din Capitală este la cote mai reduse.

Miercuri dimineață și spre prânz s-a circulat circulă bară la bară pe mai multe artere din centrul și nordul Capitalei, în urma restricțiilor din zona Kiseleff, pentru ceremoniile organizate cu ocazia încheierii misiunii Armatei României în Afganistan.

Atât pe Facebook, cât și în secțiunile de comentarii de pe HotNews.ro, mai mulți șoferi și-au vărsat năduful pe ambuteiajele create în Capitală, iar mulți s-au întrebat de ce o astfel de ceremonie, care presupune restricționarea traficului pe mai multe artere, nu a fost organizată într-o zi de weekend, când circulația în București e mai redusă.

Traficul în Capitală în timpul desfășurării defilării militare de la Arcul de Triumf. Captură de pe Google Maps Traffic

---

„Această defilare se ține în mijlocul săptămânii de lucru pentru că militarii sunt bugetari și nu pot să lucreze sâmbătă și duminică?”, a scris utilizatorul nellino.

„Da de ce nu fac ceremonia în câmp și au ales fix centrul capitalei, într-o zi în care oamenii sunt la lucru? Cum să închizi atâtea bulevarde într-o zi de muncă? Apreciez efortul militarilor participanți la misiune, dar nu la modul acesta se organizează o ceremonie (ex: puteau să facă la Casă Armatei sau într-o piață (ex: Piață Constituriei, Piață Victoriei, etc.). E un mod defectuos de a enerva șoferii inutil”, a scris utilizatorul wrumflo.

„N-ai cum să produci un asemenea haos în mijlocul săptămânii pentru nimic... De ce nu a fost făcută în weekend sau într-o unitate militară, pe aeroport?! Este nepermis că primarul capitalei sau poliția să accepte asemenea idioțenie”, a comentat și utilizatorul noi2013.

„Este inadmisibil să blochezi traficul în București pentru câteva [ore] doar pentru un exercițiu de imagine. Astăzi, eu și alți mii de bucureșteni am pierdut ore din viață pentru că potentații zilei au dorit să mai facă o paradă inutilă pentru a își satisface orgoliul”, a scris și userul cetateanulmodern.

Și pe Facebook mai mulți șoferi s-au arătat deranjați de blocajele care s-au produs în trafic.

  • HotNews.ro a transmis către MApN o solicitare pentru a afla de ce defilarea de la Arcul de Triumf nu a fost organizată într-o zi de weekend, mai ales că ea nu depinde de o dată anume (precum, spre exemplu, este parada de 1 Decembrie, zi care oricum este sărbătoare legală și, implicit traficul rutier este mai mic). Până la momentul publicării acestui articol MApN nu a transmis vreun răspuns. De îndată ce vom primi o explicație oficială, vom reveni pe acest subiect.










HARTĂ - Care au fost restricțiile de circulație impuse de Poliția Rutieră:

---

Pentru desfășurarea ceremoniei militare de la Arcul de Triumf, traficul rutier a fost restricționat miercuri până la ora 16.00.

Restricțiile care sunt în vigoare până la ora 16.00, conform Brigăzii Rutiere a Capitalei:
  • - închiderea alveolei în dreptul staţiei S.T.B. din Piaţa Arcul de Triumf, sensul de mers dinspre Bd. Constantin Prezan către Piaţa Presei Libere.
  • - restricţionarea parcării autovehiculelor pe Str. Docenţilor şi în alveola de pe Bulevardul Kiseleff în zona Monumentului Infanteriei.
  • În intervalul orar 06.00-14.00:
  • - blocarea traficului rutier pe Şos. Kiseleff şi a străzilor adiacente între Piaţa Presei Libere şi Piaţa Victoriei cu specificaţia că în pasajul din Piaţa Presei Libere se va putea permite circulaţia doar către Piaţa Montreal;
  • - blocarea traficului rutier pe Bd. Mareşal Constantin Prezan, între Piaţa Charles de Gaulle şi Piaţa Arcului de Triumf, precum şi străzile adiacente;
  • - blocarea traficului rutier pe Str. Alexandru Constantinescu, între Bd. Mărăşti şi Piaţa Arcului de Triumf;
  • - blocarea traficului rutier pe Bd. Mareşal Alexandru Averescu, între Bd. Mărăşti şi Piaţa Arcului de Triumf, precum şi străzile adiacente;
  • - blocarea traficului rutier pe Str. Docenţilor, între Str. Clucerului şi Str. Gheorghe Brătianu, precum şi străzile adiacente.
În ziua de 20.07.2021, începând cu ora 20.00 până pe 21.07.2021, ora 16.00:
  • - blocarea traficului rutier pe benzile 1 şi 2 în Piaţa Arcul de Triumf şi pe Str. Alexandru Constantinescu, pentru amplasarea/demontarea tribunei oficiale;
  • - întreruperea funcţionării semafoarelor din Piaţa Arcului de Triumf pe timpul desfăşurării antrenamentului general şi ceremoniei.
Rute ocolitoare recomandate:
  • 1. Şos. Bucureşti-Ploieşti - Piaţa Presei Libere - Piaţa Montreal - Bd. Mărăşti - Bd. Mareşal Averescu - Bd. I Mihalache - Piaţa Victoriei;
  • 2. Şos. Bucureşti-Ploieşti - Piaţa Presei Libere - Piaţa Montreal - Bd. Mărăşti - Bd. Mareşal Averescu - Str. Turda - Podul Grant;
  • 3. Piaţa Victoriei - Bd. Aviatorilor - Bd. Nicolae Caramfil - Bd. Aerogării - DN1;
  • 4. Şos. Ştefan cel Mare - Str. Barbu Văcărescu - Bd. Aerogării - D.N.1.

Citește și:






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















11591 vizualizari

  • -34 (78 voturi)    
    Nesimțirea șoferului dâmbovițean (Miercuri, 21 iulie 2021, 12:34)

    Dogul [utilizator]

    Auzi la el că “…militarii sunt bugetari și nu pot să lucreze sâmbătă și duminică?"
    Habar n-are, mintea scurtă, că unii dintre acei militari au luptat pe fronturi ca el să fie ferit de tot felul de minți întunecate care-i puteau arunca o petardă-n piața publica. Sau si el are capul sec si se întreabă “de ce luptăm in razboaiele altora”…
    L-a deranjat parada, dar nu-l deranjează problemele din trafic de zi cu zi
    • +32 (50 voturi)    
      nesimtire e la esentialii care au organizat parada (Miercuri, 21 iulie 2021, 12:51)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui Dogul

      dupa ce ca traficul in Bucuresti e un dezastru in fiecare zi, mai organizam si 'PARADE' militare fara rost pe niste bulevarde din centru ca sa blocam traficul total


      pt ce e parada asta militara? razboiul din Afganistan a fost pierdut, avand in vedere ca talibanii preiau controlol. Daca unii ar avea bun simt nu ar organiza o asemenea parada.

      o ceremonie in parcul Carol era suficienta dar dorinta esentialilor de a rata ca ei fac ce vor si dispretul fata de ceilalti cetateni care nu sunt interesati de parade e tipic bugetarului special
      • -8 (16 voturi)    
        Cam mult. (Miercuri, 21 iulie 2021, 13:39)

        vali_pk [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        Si ce cauti in trafic la orele cand oamenii sunt la munca? Eu nu am mai pomenit atata trafic in oras in timpul programului de munca, da' ce munciti neica de aveti timp sa va plimbati in masinile personale tot timpu' asa.. ?

        Soferii suparati ca ii incomodeaza O PARADA tinuta intr-o SINGURA ZI cateva minute, maxim 1h, sa se gandeasca ce mult incomodeaza ei autobuzele, pietonii, aerul irespirabil de caldura emisa, etc. Dar vai ce incomodati sunteti voi saracutii... luati metroul, bicicleta, civilizati-va!
        • +6 (10 voturi)    
          Ai si nu ai dreptate: (Miercuri, 21 iulie 2021, 16:15)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui vali_pk

          parada a durat putin, dar restrictiile au inceput inca de dimineata la prima ora. Nevasta-mea a ajuns la 10 la serviciu, desi in mod normal vara pleca la 8.20 si ajungea la 9. Deci au fost incurcati multi oameni care merg la munca, si nu la plimbare.
          Insa ai dreptate cand spui ca paradele armatei ar trebui respectate...asa este, ai nostri au respect minim fata de uniforma si fata de armata, la turci spre exemplu nu zice nimeni un cuvant adaca armata iese pe strada la parada si blocheaza traficul.
        • +5 (5 voturi)    
          Tocmai ca nu am ajuns! (Miercuri, 21 iulie 2021, 19:01)

          Sunt_nimic! [utilizator] i-a raspuns lui vali_pk

          "Si ce cauti in trafic la orele cand oamenii sunt la munca?"

          Am iesit, ca deobicei, la 6:50, dar TOCMAI din cauza circulatiei blocate, nu am ajuns la servici decat dupa ora 8, pentu ca nu se putea trece nici pe Verescu, nici pe Kiseleff!

          "cautam" sa ajung la munca!

          Si da, metroul vroiam sa il iau, dar nu am putut ajunge la statia de la Charles de Gaulle, am mers pe jos pina la Victoriei ...
    • +31 (43 voturi)    
      eu zic (Miercuri, 21 iulie 2021, 12:53)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Dogul

      sa blocheze tot ma ca militaru roman merita

      5% merg la razboi (sa fie clar pentru bani, NU pentru apararea patriei) si 100% primesc pensii speciale, salarii enorme si se pensioneaza la 45 de ani ....
    • +31 (35 voturi)    
      Nesimțirea bugetarului dâmbovițean (Miercuri, 21 iulie 2021, 12:54)

      IoPaNet [utilizator] i-a raspuns lui Dogul

      Dacă pentru el banii vin indiferent dacă ajunge la muncă la timp, întârzie sau nu mai ajunge deloc, ba vin chiar și dacă e ținut acasă "în lockdown", își închipuie că pentru toți ceilalți e la fel.
      Acei militari despre care vorbești au ales să fie militari, au solde mai mari decât salariile majoritații celor care stau blocați în trafic, ies la pensie mai devreme și cu pensii speciale. Nu au ales să fie militari pentru a li se organiza parade.
      Nu suntem Belarus sau RPD Coreeană, din câte știu...
    • +20 (36 voturi)    
      boss... nu i-am trimis noi acolo (Miercuri, 21 iulie 2021, 12:57)

      qwerasdf [utilizator] i-a raspuns lui Dogul

      si in niciun caz nu au luptat pentru noi

      pentru noi, luptam doar noi insine, ca n-au venit ei sa-mi dea mie de mancare si sa-mi plateasca facturile. Canta la alta masa cu textele astea de wariortard
      • -10 (12 voturi)    
        Care noi? (Miercuri, 21 iulie 2021, 13:51)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

        Chiar așa, nu știi cine ești ! Sigur nu te numești //noi//.. Deci este vorba de Armata României, care luptă pentru români. Tu, împreună cu acei//noi// pomeniți nu aveți dreptul să cereți Armatei României ceva. Singur spui că nu ești român, deci, dacă nu-ți convine, valea. Poți pleca, nu-ți vom duce dorul.
        • +3 (9 voturi)    
          luptă pt români și sînt plătiți de români (Miercuri, 21 iulie 2021, 17:42)

          di livio [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

          servesc patria și sînt plătiți pt asta, la fel ca gunoierii sau medicii...păi să facă și gunoierii paradă că-și fac meseria, da nu în week-end, în week-end șăfu nu poate, e pe pîrtie
        • +4 (4 voturi)    
          Ce a facut armata Romaniei (Miercuri, 21 iulie 2021, 18:57)

          kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

          Cand un politruc a dat petrolul unor straini !?
          • -2 (2 voturi)    
            armata romana ne-a bagat in NATO (Joi, 22 iulie 2021, 10:11)

            bancher [utilizator] i-a raspuns lui kkciosuldelahamangia

            si de aici am avut unda verde sa intram in UE.
            Daca nu era armata romana, posibil ca acum sa fim precum Serbia sau Macedonia.
    • +25 (39 voturi)    
      Oare asa sa fie? (Miercuri, 21 iulie 2021, 12:58)

      CapitanulPanait [utilizator] i-a raspuns lui Dogul

      Dragul meu,
      marile puteri au ajuns prin diverse tari ale lumii pentru ca aveau un interes economic.
      Treaba cu apararea drepturilor omului si apararea democratiei sunt gargara ieftina.
      Ai impresia ca daca un Kuweit cresteau morcovi si salata, in loc de sonde de petrol, mai se duceau americanii sa ''apere democratia''?
      In plus militarii romani nu au plecat manati de insufletire patriotica ci au plecat pentru ca au fost platiti foarte bine. Nimica rau in asta.
      Dar ca sa te apuci sa blochezi principala artera de acces in capitala, intr-o zi de munca, nu mi se pare o idee nemaipomenita.
      Si mie mi se parea o idee mai buna sa se organizeze o parad militara sambata sau duminica. In acest fel puteau si oamenii sa merga si sa ii aplaude, Asa, toata lumea este la munca, si ii aplauda politicienii (oare de ce?).
      • -7 (13 voturi)    
        Ai si apărut :))) (Miercuri, 21 iulie 2021, 14:01)

        Dogul [utilizator] i-a raspuns lui CapitanulPanait

        A apărut comentacul de serviciu care știe dedesubturile marilor puteri:)))
        Pai,ce ne împiedica sa fim si noi o mare putere? Si sa le dictăm altora sa meargă la resbel. Uiți ca suntem in NATO, copile. Citește tratatul si vezi ce zice acolo, ca sa stii si tu despre ce-i vorba:)
        • +12 (12 voturi)    
          "dedesubturile marilor puteri" HAHAHA (Miercuri, 21 iulie 2021, 15:01)

          Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui Dogul

          SUA a facut vreo parada? NU

          numai noi, nimeni in lume, facem parada in loc sa facem ceva folositor.

          mai bine puneau militarii aia sa aduna gunoiul din sectorul 1
    • +9 (21 voturi)    
      Sa inteleg, conform mintii tale "lungi" (Miercuri, 21 iulie 2021, 13:06)

      adi_69 [utilizator] i-a raspuns lui Dogul

      ca acum, dupa ce acei militari de la parada s-au retras din Afganistan, mintile intunecate au liber la aruncat cu petarde in piata publica...
    • +16 (26 voturi)    
      Afganistan (Miercuri, 21 iulie 2021, 13:06)

      Anton122 [utilizator] i-a raspuns lui Dogul

      Să fim sinceri: motivul pentru care militarii români s-au dus în Afganistan este că așa a dorit licuriciul cel mare. Cine crede că SUA a început un război pentru a lupta împotriva "minților întunecate" este naiv/răspândește minciuni.
      • -1 (1 vot)    
        s-a activat art 5 din Statutul NATO (Joi, 22 iulie 2021, 10:13)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui Anton122

        si, prin urmare, toate tarile NATO a trebuit sa trimita trupe in Afganistan, indiferent ca le convenea sau nu (la cele mai multe nu le convenea acest lucru).
    • +9 (13 voturi)    
      Si totusi (Miercuri, 21 iulie 2021, 13:46)

      Popescul [utilizator] i-a raspuns lui Dogul

      Si totusi, nu s-au intors din WW3. Nici macar din WW2. S-au intors dintr-un razboi purtat la mii de kilometri de casa, intr-un conflict care dupa 20 de ani de la declansare inca ridica semne serioase de intrebare cu privire la utilitate tinand cont ca talibanii sunt pe care sa recupereze teritoriile pierdute. Ma amuza putin amploarea pe care o da Romania acestui eveniment.

      Nu ma incearca vreun sentiment inaltator ca s-au intors din Afghanistan. Adica, bravo lor c-au supravietuit. In rest, fiecare cu viata lui. Am o parere foarte proasta despre razboiul actual din Afghanistan. Prin urmare, sunt foarte subiectiv in aprecierile de mai sus.
    • +11 (11 voturi)    
      Demisii/demiteri (Miercuri, 21 iulie 2021, 15:08)

      MosGherila [utilizator] i-a raspuns lui Dogul

      Mi-am facut cont aici doar pentru a scrie aceste randuri...
      Din punctul meu de vedere, este absolut o bataie de joc. Jumatate de oras blocat complet, o zi intreaga (zi de lucru). De la Piata Charles de Gaulle la Piata Presei am facut 80 de minute, ocolind aiurea si stand bara la bara cu altii mii de fraieri (eu inclus). Intarzierile la serviciu mai sunt cum mai sunt, ca ne mai intelegem unii pe altii. Dar ma gandesc la cei care au avut urgente reale astazi si care au fost afectati si mai rau. Plus urgentele medicale. Pur si simplu, ambulantele nu aveau pe unde trece, sunau din sirena degeaba, nimeni nu avea unde se duce. Nu e deloc OK sa se procedeze asa.
      Eu unul astept demisii sau demiteri pentru aceasta situatie aberanta. Probabil astept degeaba...
  • -5 (45 voturi)    
    pentru ca (Miercuri, 21 iulie 2021, 12:35)

    cucuveauamov [utilizator]

    era nevoie ca domnul Klaus sa primeasca onorul, asa cum mamele si-au primit copiii intre patru scanduri
  • +19 (41 voturi)    
    Președintele bine relaxat. (Miercuri, 21 iulie 2021, 12:39)

    AndreiNitelea [utilizator]

    De ce nu a fost programată defilarea în weekend ? Ca să nu îl deranjeze pe Klaus atunci, că dacă nu se duce la schi, poate vrea să facă un tenis sau altceva în mare plezirismul grafului de Sibiu.
  • -3 (19 voturi)    
    Trafic aproape dublu (Miercuri, 21 iulie 2021, 12:47)

    palatin [utilizator]

    fata de ieri.
    Cu siguranta a existat un motiv bine intemeiat pentru aceasta parada.
    • +12 (30 voturi)    
      Fala (Miercuri, 21 iulie 2021, 12:56)

      Andres [utilizator] i-a raspuns lui palatin

      Fala preaiubitului Tovaras Klaus de Iohannisburg
  • -13 (37 voturi)    
    Mulți “șoferi” cu Permise de Pitești (Miercuri, 21 iulie 2021, 12:49)

    un domn [utilizator]

    Se văd clar in poza
  • +10 (22 voturi)    
    ce dragutz... (Miercuri, 21 iulie 2021, 12:54)

    liviu_ [utilizator]

    eu zic sa nu suparam bravii soldati ca ne impusca, ca in 1907
    • +4 (12 voturi)    
      sau ca in 1989 (Miercuri, 21 iulie 2021, 14:43)

      cucuveaua mov [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      sa nu uitam nici acel moment
      • 0 (2 voturi)    
        In anul 1907 armata tarista era in Basarabia (Joi, 22 iulie 2021, 10:16)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

        la granita cu Romania. Tarul a comunicat guvernului taranist de la Bucuresti ca, daca nu pacifica rapid satele rasculate, atunci armata tarista va intra in Romania pentru a readuce pacea. De frica, taranistii au ordonat armatei sa traga, numai si numai sa nu intre rusii in tara.
        Au facut bine, au facut rau, greu de spus cati ar fi murit daca tarul isi pastra promisiunea si rusii intrau in tara sa ne pacifice.
        Ideea este ca, dupa aceea, taranistii au mai castigat alegerile, deci lumea i-a iertat.
        • 0 (0 voturi)    
          Wow (Joi, 22 iulie 2021, 15:35)

          P.Antipov [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          Te pomenesti ca si pe legionari i-a împuscat Antonescu tot de frica rusilor!
          Ce vreu sa spun este ca nu orice mizerie româneasca se poate pune în cârca strainilor si situatiei geopolitice.
  • -8 (32 voturi)    
    Bucurestenii isi merita soarta (Miercuri, 21 iulie 2021, 13:03)

    slakeritul [utilizator]

    Cat zile si ani pierduti in trafic oare le mai trebuie sa inteleaga ca nu exista spatiul fizic pentru atatea masini/trafic?! O strada inchisa da peste cap totul?! Cereti si voi metrou, statii mai dese, tramvai european. Aveti exemple nenumarate in Europa de cum s-a rezolvat problema asta, dar voua va place sa stati sa va faceti nervi la volan in loc sa mergeti spre servici citind ceva pe telefon.
    • +3 (9 voturi)    
      Da (Miercuri, 21 iulie 2021, 13:11)

      autan [utilizator] i-a raspuns lui slakeritul

      Sunt tramvaie si metrou la magazin dar nu vrea bucuresteanul. Care bucurestean? Ala care tot apare din provincie, unde la fel nu se cer de la magazin utilitati, scoli, spitale, autostrazi.
      • 0 (0 voturi)    
        Pe RATB nu te poti baza (Joi, 22 iulie 2021, 10:18)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui autan

        daca iau RATB-ul ar insemna sa intarzii cam 30 min dimineata la birou (asta trecand peste faptul ca miroase in el de te iei cu mainile de nas si e inghesuit precum o cutie de sardele). Metrou nu am la mine in zona, altfel as lua metroul.
    • -2 (12 voturi)    
      De ce crezi ca ai atatea voturi minus ? (Miercuri, 21 iulie 2021, 14:30)

      Feroviarul [utilizator] i-a raspuns lui slakeritul

      Iti zic eu, pentru ca asta e mentalitatea majoritatii: fiecare vrea masina sa personala, nu-l intereseaza si nu accepta formularea ta (dealtfel 100% corecta) "nu exista spatiul fizic pentru atatea masini". Pe romanul anului 2021 nu-l intereseaza chestiile astea, pentru el transportul in comun e pentru saraci, masina personala a fost visul lui de-o viata. Ai 1+ de la mine si inca +10 voturi virtuale tot de la mine.
      • +9 (11 voturi)    
        Asta sa i-o spui lui Firea (Miercuri, 21 iulie 2021, 15:37)

        Arminius [utilizator] i-a raspuns lui Feroviarul

        Nu mai e loc de masina mea, nu?
        TVA la masina mi s-a luat, impozit mi s-a luat, rovigneta platesc, verificare tehnica, platesc, accize la motorina, platesc, iar eu s-o tin garaj, da? Sa folosesc autobuze fara aer, piste pentru biciclete blocate din 10 in 10 metri
        • -3 (3 voturi)    
          Din contra... (Miercuri, 21 iulie 2021, 23:16)

          Feroviarul [utilizator] i-a raspuns lui Arminius

          ...tu poti folosi masina ta oricand, dar sa nu te plangi de ambuteiaje si ca stai in trafic, atata lucru te rog. In rest, o poti folosi oricand, oricat. Ti-ai luat masina sa circuli in Bucuresti, desi stiai ce trafic e, tocmai din cauza numarului mare de masini ? Iti asumi asta. Ti-ai luat apartament intr-un asa-zis complex rezidential nou, desi stiai ca n-ai canalizare, transport in comun, utilitati ? Iti asumi si asta...
      • +3 (5 voturi)    
        Nu exista (Miercuri, 21 iulie 2021, 18:39)

        autan [utilizator] i-a raspuns lui Feroviarul

        Infrastructura de transport in comun in Buc care sa sustina numarul de calatori actual, dar sa isi lase toata lumea masina acasa. Ai astepta zeci de minute sa ajungi pe peron. Ai milioane de locuitori cu transport de pe vremea lui nea Nicu.
        • -3 (3 voturi)    
          Sa fim seriosi... (Miercuri, 21 iulie 2021, 23:19)

          Feroviarul [utilizator] i-a raspuns lui autan

          ...exceptie zona de nord (Pipera) care chiar s-a dezvoltat si a acumulat un numar foarte mare de angajati, nu mai e in Bucuresti industria de altadata care punea in miscare zi de zi sute si sute de mii de oameni...Deci nu cred ca n-ar face fata transportul in comun populatiei Capitalei, chiar si cu cea limitrofa care vine in oras dimineata si pleaca seara. Buba majora fata de ce a fost odata este ca acum fiecare are masina si orice ai face, n-o mai scoti la capat cu ambuteiajele si aglomeratia.
    • +1 (9 voturi)    
      Eshti copil? (Miercuri, 21 iulie 2021, 14:42)

      dick_turpin [utilizator] i-a raspuns lui slakeritul

      Poti sa scoti oare mana pe geam din metrou sa ti sa vada ghiulu?
    • +7 (7 voturi)    
      cereti ca (Miercuri, 21 iulie 2021, 15:10)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui slakeritul

      Puntem noi sa cerem orice ca de primit slabe sanse. Eu fac 25 de minute pana la birou daca nu e trafic, minim o ora in conditii de trafic normal si de la o ora in sus daca sunt probleme sau merg la orele la care traficul este aglomerat. Dar cu transporul in comun as face minim 2 ore, e drept ca nu am nimic direct. Asta inseamna un drum de 15 km in Bucuresti. Unul singur, ca la intors acasa se repeta.
    • +11 (11 voturi)    
      O strada inchisa (Miercuri, 21 iulie 2021, 15:12)

      MosGherila [utilizator] i-a raspuns lui slakeritul

      E clar ca nu ai habar despre situatia de azi. Nu a fost doar o strada inchisa, a fost o zona intreaga (bulevarde si strazi adiacente). Si sunt artere utilizate masiv in orice zi din saptamana. Pur si simplu, nu e nevoie sa-ti dai cu parerea despre lucruri pe care nu le cunosti.
    • 0 (4 voturi)    
      corect! (Miercuri, 21 iulie 2021, 19:06)

      Sunt_nimic! [utilizator] i-a raspuns lui slakeritul

      Au fost mai multe strazi inchise, nu una singura.

      Insa ai dreptate, de aia am intarziat o ora la servici, pentru ca statiile de metrou sunt rare. De pe Turda nu aveam nicio solutie sa ajung la metroul de Pipera, am mers pe jos.

      Daca noi, bucurestenii, am fi vrut cu adevarat mai multe linii de metrou si de tramvai rapid precum 41, cu singuranta ca primarii, indiferent cum se cheama, ar fi trebuit sa se conformeze!
  • +9 (11 voturi)    
    In weekend pleaca Ioha la Sibiu (Miercuri, 21 iulie 2021, 13:20)

    LemonCake [utilizator]

    Sa nu-i stricam sejurul. Zic.
  • +8 (10 voturi)    
    Pentru ca asa au vrut muschii lui Iohannis (Miercuri, 21 iulie 2021, 13:23)

    galeo [utilizator]

    Si daca mai comentati mult va da iar faraonul Werner o stare de urgenta de stati toti inchisi in case.
  • +9 (11 voturi)    
    idem (Miercuri, 21 iulie 2021, 13:23)

    Anonym [utilizator]

    De ce miercuri?

    Pt ca KI are de plecat in weekend din haznaua care e Bucuresti

    Pt ca Nicusor are de inchis bulevarde in weekend pt hipsteri si football moms

    Cand vreodata in istoria acestei preaminunate tari, conducatorii au facut ceva avand in gand binele general? Normalitatea in tara asta e " da-i in plm de obositi, facem cum ne e noua confortabil, cum ne foloseste noua, nu la multime"
  • +6 (14 voturi)    
    motivul e unul singur (Miercuri, 21 iulie 2021, 14:15)

    mmmircea [utilizator]

    Fala lui Iohan, inca un prilej sa iasa in fata triumfator, ca onor Gheorghita a cam festelit-o cu campania de vaccinare, asa ca pe tema asta tace malc. Romania educata se dovedeste in fapt o restauratie a sistemului condus de campeanu, iacob, marcovici, bocancea. Prin urmare parada de retragere din Afganistan pare singura oportunitate pentru Iohan sa mai puncteze ceva la capitolul imagine.
  • +4 (12 voturi)    
    sarbatoarea se sarbatoreste (Miercuri, 21 iulie 2021, 14:37)

    nash pandelica [utilizator]

    atunci cand este ! iete cheste, sa muti ziua armate si pe sf. ilie ca asa ...vrea soferii !
    • +4 (4 voturi)    
      de acord! (Miercuri, 21 iulie 2021, 18:06)

      Bogdan_9 [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      buna precizare... mai putin ca nici Sf.Ilie si nici Ziua Armatei nu e pe 21 iulie. In schimb e ziua nepasarii si a iresponsabilitatii. Si astea musai trebuie sarbatorite la timp!
  • -6 (10 voturi)    
    eu am 10 intrebari pentru soferi: (Miercuri, 21 iulie 2021, 15:16)

    dwf121 [utilizator]

    1. de ce parcati pe trotuar
    2. de ce faceti carambol pe autostrada
    3. de ce mergeti invers pe autostrada
    4. de ce claxonati brutal
    5. de ce poluati planeta
    6. cand treceti la bicicleta
    7. când o sa existe politete la volan in Bucuresti
    8. daca universul se invarte in jurul soferilor
    9. credeti ca MAPN o sa raspunda la intrebarea dumneavoastra despre defilare
    10. care au fost ultimele doua cuvinte ale lui Bula inainte de accident
  • +12 (14 voturi)    
    Pai cum in weekend? (Miercuri, 21 iulie 2021, 15:21)

    crispavel78 [utilizator]

    In weekend nu avea timp Iohannis. :D


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by