HARTĂ Trafic aglomerat pe mai multe artere din București / Restricții în centrul Capitalei, pentru ceremonia militară organizată cu ocazia încheierii misiunii Armatei României în Afganistan / Rutele ocolitoare

de Redactia     HotNews.ro
Miercuri, 21 iulie 2021, 9:49 Actualitate | Esenţial


Restrictii circulatie - defilare militara - 21 iulie
Foto: Politia Capitalei
Miercuri dimineață, se circulă bară la bară pe mai multe artere din centrul Capitalei, iar circulația este restricționată în zona Kiseleff, pentru ceremoniile organizate cu ocazia încheierii misiunii Armatei României în Afganistan. Ceremonia militară va avea loc de la ora 10.00, în Piaţa Arcul de Triumf, iar la eveniment vor participa preşedintele Klaus Iohannis şi premierul Florin Cîţu.

Vor defila pe sub Arcul de Triumf detaşamente pedestre reprezentând structurile militare ale Armatei României care au îndeplinit misiuni în Afganistan, începând din anul 2002 şi până în luna iunie a acestui an. Președintele Klaus Iohannis va decora drapelele de luptă ale unităţilor care au executat misiuni în acest Teatru de Operaţii, în Piaţa Arcului de Triumf.


---

Pentru aceste ceremonii, traficul rutier a fost restricționat, până la ora 16.00, iar în mai multe zone din București se circulă îngreunat.

Restricțiile care vor fi în vigoare până la ora 16.00, conform Brigăzii Rutiere a Capitalei:
  • - închiderea alveolei în dreptul staţiei S.T.B. din Piaţa Arcul de Triumf, sensul de mers dinspre Bd. Constantin Prezan către Piaţa Presei Libere.
  • - restricţionarea parcării autovehiculelor pe Str. Docenţilor şi în alveola de pe Bulevardul Kiseleff în zona Monumentului Infanteriei.
  • În intervalul orar 06.00-14.00:
  • - blocarea traficului rutier pe Şos. Kiseleff şi a străzilor adiacente între Piaţa Presei Libere şi Piaţa Victoriei cu specificaţia că în pasajul din Piaţa Presei Libere se va putea permite circulaţia doar către Piaţa Montreal;
  • - blocarea traficului rutier pe Bd. Mareşal Constantin Prezan, între Piaţa Charles de Gaulle şi Piaţa Arcului de Triumf, precum şi străzile adiacente;
  • - blocarea traficului rutier pe Str. Alexandru Constantinescu, între Bd. Mărăşti şi Piaţa Arcului de Triumf;
  • - blocarea traficului rutier pe Bd. Mareşal Alexandru Averescu, între Bd. Mărăşti şi Piaţa Arcului de Triumf, precum şi străzile adiacente;
  • - blocarea traficului rutier pe Str. Docenţilor, între Str. Clucerului şi Str. Gheorghe Brătianu, precum şi străzile adiacente.
În ziua de 20.07.2021, începând cu ora 20.00 până pe 21.07.2021, ora 16.00:
  • - blocarea traficului rutier pe benzile 1 şi 2 în Piaţa Arcul de Triumf şi pe Str. Alexandru Constantinescu, pentru amplasarea/demontarea tribunei oficiale;
  • - întreruperea funcţionării semafoarelor din Piaţa Arcului de Triumf pe timpul desfăşurării antrenamentului general şi ceremoniei.
Rute ocolitoare recomandate:
  • 1. Şos. Bucureşti-Ploieşti - Piaţa Presei Libere - Piaţa Montreal - Bd. Mărăşti - Bd. Mareşal Averescu - Bd. I Mihalache - Piaţa Victoriei;
  • 2. Şos. Bucureşti-Ploieşti - Piaţa Presei Libere - Piaţa Montreal - Bd. Mărăşti - Bd. Mareşal Averescu - Str. Turda - Podul Grant;
  • 3. Piaţa Victoriei - Bd. Aviatorilor - Bd. Nicolae Caramfil - Bd. Aerogării - DN1;
  • 4. Şos. Ştefan cel Mare - Str. Barbu Văcărescu - Bd. Aerogării - D.N.1.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















9773 vizualizari

  • +2 (2 voturi)    
    sunt dusi... tocmai azi s-au gandit sa inchida (Miercuri, 21 iulie 2021, 9:57)

    qwerasdf [utilizator]

    circulatia? au paralizat tot orasul pt un rahat de ceremonie

    cat de penibili am ajuns, sarbatorim orice rahat acum?
  • +28 (34 voturi)    
    ce se sarbatoreste? (Miercuri, 21 iulie 2021, 10:08)

    muciflenduri [utilizator]

    Zeci de milioane de femei si fete din Afghanistan sunt lasate prada unor dementi ce vor ocupa din nou tara. Exista motive pentru retragere, e o zona ce nu poate fi civilizata cu forta, dar nu exista motive de sarbatorire.
    Putina decenta ar fi de dorit. S-a incercat, nu s-a putut, nu e cazul de marsuri triumfale.
    E ca si cum armata romana ar defila triumfatoare dupa cedarea Basarabiei.
    • +10 (10 voturi)    
      Esentialii sarbatoresc pensiile speciale (Miercuri, 21 iulie 2021, 11:14)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

      eu cred ca pt asta e parada, se sarbatoreste faptul ca guvernul PNL nu le-a luat pensiile speciale, asa cum au promis in campania electorala
    • +4 (4 voturi)    
      E rost (Miercuri, 21 iulie 2021, 11:39)

      autan [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

      de poze pentru politicieni. Poate mai cresc in sondaje.
      Cine aduce procente e erou.
  • +26 (30 voturi)    
    servim patria cu mici! (Miercuri, 21 iulie 2021, 10:08)

    nellino [utilizator]

    intrebarea 1: aceasta defilare se tine in mijlocul saptamanii de lucru pentru ca militarii sunt bugetari si nu pot sa lucreze sambata si duminica?

    intrebarea 2: in afara de pensionari si scolari, carui altui public i se adreseaza aceasta defilare din mijlocul saptamanii de lucru?

    intrebarea 3: acum facem ceremonii militare pentru loseri?
    • +20 (20 voturi)    
      Am ajuns un fel de Belarus... (Miercuri, 21 iulie 2021, 10:50)

      IoPaNet [utilizator] i-a raspuns lui nellino

      Intrebarea principala este de ce facem, de mai multe ori pe an, defilari / ceremonii militare? Inteleg ca la finalul WW1, WW2, etc., se justifica o astfel de ceremonie, dar in zilele noastre, de ce?

      Vad ca iar trec avioanele peste piata Victoriei, la o saptamana dupa ce au cazut cu elicopterul... Pana nu vor muri oameni, nu se lasa...
    • +3 (3 voturi)    
      EXCELENTE INTREBARI! (Miercuri, 21 iulie 2021, 12:19)

      Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui nellino

      Recunosc, sunt subiectiv, daca veneam din Vitan mergeam numai cu metroul, si ma durea la basca de defilare!

      Dar asa, de pe strada Turda, am ocolit si mers pe jos aproape o ora, si desigur am intarziat la servici!

      Asa ca nu pot sa fiu decat 100% de acord cu cele trei intrebari!
      - pe 1 Decembrie, oare de ce defilarea se tine intr-o zi libera, cand blocajul traficului nu afecteaza pe cei care merg la lucru?!
      - as fi vrut sa vad o parada militara, dar dupa marsul fortat, la ora 10 eram la servici si incercam sa recuperez inatrzierea!!!
      - de ce se SARBATOARESTE victoria talibanilor, a unor extremisti jihadisti?!
      Pentru ca luzerii de care verobesti nu sunt militarii nostrii, ci toata populatai civila din Afganistan!
      Muciflenduri este ingrijorat pentu femeile din Afganistan, are dreptate, dar sa nu credeti ca majoritatea barbatilor de acolo o sa o duaca bine sub domnia talibanilor!
  • +14 (22 voturi)    
    ca de obicei (Miercuri, 21 iulie 2021, 10:14)

    cucuveauamov [utilizator]

    am trimis tineri (pe bani) sa moara aiurea (intr-o tara pe care nu o puteau localiza pe harta) si am lasata acolo o tara intr-o stare mai rea decat cea in a care a fost gasita ...
    • 0 (4 voturi)    
      Minune mare! (Miercuri, 21 iulie 2021, 12:22)

      Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      De data asta sunt de acord cu trollul kremlinist:

      "am lasata acolo o tara intr-o stare mai rea decat cea in a care a fost gasita "

      Plus ca m-a deranajat intarzierea de o ora generata de ceremonia militara, dar desigur, votantii pedesere, care sunt asistati social, nu au aceasta problema ...
      • +1 (3 voturi)    
        ce treaba (Miercuri, 21 iulie 2021, 13:33)

        noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui Jegul Cristian Ioan

        au votantii PSD?! Ti se pare ca PSD-ul a a fost organizatorul si a facut poze?!
        • 0 (2 voturi)    
          Scuze! (Miercuri, 21 iulie 2021, 18:45)

          Sunt_nimic! [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

          Am fost neclar!

          Asa cum am zis, de data asta am fost de acord cu trollul pltit de Putin.

          Evident ca NU pedesereul a organizat ceremonia!

          Vroiam sa spun ca pe mine m-a deranjat mult, am ocolit si am ajuns cu mare intarziere la servici.
          DAR pe votantii pedesere nu i-a deranjat de loc, dumnealor nu se duc la munca!
  • +18 (20 voturi)    
    totusi (Miercuri, 21 iulie 2021, 10:16)

    martel55 [utilizator]

    pentru ce atatea festivitati?ce e de sarbatorit?ca mai e putin si in afganistan lucrurile revin la situatia de dinainte d e 2001, astfel ca 20 de ani de sacrificii vor fi irositi complet
  • +9 (13 voturi)    
    Acesti ilustri conducatori ai nostri (Miercuri, 21 iulie 2021, 10:31)

    MTG [utilizator]

    Acesti ilustri conducatori ai nostri, care au facut cincinalul in 6 luni. La datorii externe.

    acest comentariu si greselile gramaticale = pamflet
  • +21 (23 voturi)    
    ceremonie? (Miercuri, 21 iulie 2021, 10:35)

    wrumflo [utilizator]

    da de ce nu fac ceremonia in camp si au ales fix centrul capitalei, intr-o zi in care oamenii sunt la lucru? Cum sa inchizi atatea bulevarde intr-o zi de munca? Aprecize efortul militarilor participanti la misiune, dar nu la modul acesta se organizeaza o ceremonie (ex: puteau sa faca la Casa Armatei sau la intr-o piata (ex: Piata Constituriei, Piata Victoriei, etc.). E un mod defectuos de a enerva soferii inutil.
  • +1 (1 vot)    
    Se continua revolutia in trafic (Miercuri, 21 iulie 2021, 10:48)

    Zummm [utilizator]

    Inceputa de Firea si continuata de Nicusor. Hai La multi ani Rromania la multi ani rrumani !
  • +15 (17 voturi)    
    N-ai cum (Miercuri, 21 iulie 2021, 10:48)

    noi2013 [utilizator]

    Sa produci un asemenea haos in mijlocul saptamanii pentru nimic.....

    De ce nu a fost facuta in weekend sau intr-o unitate militara, pe aeroport?!

    Este nepermis ca primarul capitalei sau politia sa accepte asemenea idiotenie !!!!!
  • +6 (10 voturi)    
    la inundații n-a mers fikusz (Miercuri, 21 iulie 2021, 11:20)

    di livio [utilizator]

    alea nu-s în țara lui, nu-l interesează populația civilă, vorba lu Neluțu Tătaru...numa parade apeviste în buricu tîrgului
  • +3 (7 voturi)    
    sarbatorim infrangerea (Miercuri, 21 iulie 2021, 11:24)

    Mihai2580 [utilizator]

    festivitatea asta penibila este o flegma in ochii locuitorii Afganistanului care si-au vazut inca odata sperantele pentru pace naruita. Sub ochii dezinteresati ai occidentalilor, tara se adanci in razboi, rachete, fundamentalism, lipsa drepturilor pentru cetateni, mai ales femei si copii
    • +2 (2 voturi)    
      ochi dezinteresati (Miercuri, 21 iulie 2021, 13:02)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Mihai2580

      Nu e vorba de ochi dezinteresati, au murit occidentali timp de 20 de ani, i-au calarit cat au putut pe talibanii de la capatul pamantului, dar au realizat ca e o gaura fara fund, un efort fara finalitate.
      E o tragedie pe cale sa se intample acolo (si nu din lipsa de interes), dar marsul triumfal e ca si cum doctorii ar organiza un chef monstru la vestea ca pacientul e incurabil si va muri in curand, asa ca nu vor trebui sa isi mai bata capul.
  • +13 (13 voturi)    
    superb (Miercuri, 21 iulie 2021, 11:25)

    tcvl [utilizator]

    Cei care s-au intors acasa din al doilea razboi mondial cu multe traume , au primit din partea statului modern (dupa anul 2000) niste tichete gratuite pentru CFR sau o indemnizatie la pensie din care-si cumparau 10 pâini intr-o luna. Le-au primit dupa ce au dat spaga pe la centrele militare pentru a primi dovada ca au fost in razboi si au fost si prizonieri prin Rusia. Cei care au murit la Cotul Donului sau in lagăre au primit din partea statului o mare ignoranță, nu s-a obosit nimeni să ceară măcar o repatriere a osemintelor. Au făcut rost de o listă de nume și prenume a celor decedați și au publicat-o. Atât. . De ce ? Pentru că nu poți ca politician să-ți faci imagine din astea ... Acum, pentru cei plecați voit și pe bani frumoși în zone de conflict , facem parade, ridicăm statui, facem imagine ...
    • +2 (2 voturi)    
      Nu au fost mercenari (Miercuri, 21 iulie 2021, 11:40)

      Victtor [utilizator] i-a raspuns lui tcvl

      Daca ar fi fost mercenari ar fi putut sa isi faca mai bine reclama si sa fie mai apreciati de prostime. Adevaratii patrioti nu sunt doriti.
  • +5 (5 voturi)    
    LOL (Miercuri, 21 iulie 2021, 11:46)

    Anonym [utilizator]

    De ce miercuri?

    Pt ca KI are de plecat in weekend din haznaua care e Bucuresti

    Pt ca Nicusor are de inchis bulevarde in weekend pt hipsteri si football moms

    Cand vreodata in istoria acestei preaminunate tari, conducatorii au facut ceva avand in gand binele general? Normalitatea in tara asta e " da-i in plm de obositi, facem cum ne e noua confortabil, cum ne foloseste noua, nu la multime"
  • -3 (3 voturi)    
    We're bringing our boys home! (Miercuri, 21 iulie 2021, 11:58)

    AndreiBCO [utilizator]

    Este foarte bine, in decursul istoriei toti au plecat cu coada intre picioare din Afghanistan.
    Absolut toate tarile arabe, inclusiv Afghanistan, au nevoie de dictatura, nu poti introduce democratie fortata pentru ca oamenii astia nu inteleg democratia, este un concept straniu pentru ei. (Irak, Libia, Siria, etc.)
  • +6 (6 voturi)    
    in timpul saptamanii (Miercuri, 21 iulie 2021, 12:49)

    liviu_ [utilizator]

    ce draguuuuutz....

    eu ce observ e ca armata, politia si jandarmeria nu fac nimic (bun) pentru tara, doar parade si actiuni de PR poate mai imbuneaza prostimea! hint: chiar si jandarmii (care nu-s recunoscuti pt inteligenta sau empatie) stiu ca e o idee EXTREM de proasta sa faci parade in mijlocul saptamanii!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by