Cîţu îi bagă în ședință pe primari și prefecți: Sunt foarte supărat că există o minoritate care încă nu vrea să respecte regulile / E momentul ca soluțiile să vină de la autoritățile locale

de I.H.     HotNews.ro
Luni, 22 martie 2021, 10:35 Actualitate | Esenţial


Cîțu la Guvern
Foto: Facebook
Premierul Florin Cîţu a anunţat, luni, că de la ora 13.00 se va întâlni cu primarul general al Capitalei și cu primarii de sector, în condițiile în care rata de infectare în București se apropie de 6, iar de la ora 16.00 va avea o discuție cu toți prefecții, el spunând că este momentul ca soluțiile să vină de la autoritățile locale.
  • ”Am văzut şi eu, ca şi dumneavoastră, imaginile cu ce s-a întâmplat în weekend-ul trecut în cluburi şi în staţiunile montane şi vreau să vă spun că sunt foarte supărat să văd că există o minoritate dintre concetăţenii noştri care încă nu vrea să respecte regulile în vigoare. Implicaţiile sunt pentru toţi”, a declarat, luni, Florin Cîţu.
El a anunţat că de la ora 13.00 va discuta cu primarul general şi cu primarii de sector, de la ora 16.00 va avea discuții cu toţi prefecţii, iar marţi, cu primarii de municipii și cu șefii consiliilor județene.
  • ”Este momentul ca soluţiile să vină de la autorităţile locale. Știm că există particularități pentru fiecare județ, municipiu. Mă astept ca, așa cum avem discuții de fiecare dată despre buget, să susținem aceste localități, să vină și cu soluții pentru situația dificilă prin care trece România", a afirmat Cîțu.
Ce spune despre o eventuală carantinare a Capitalei

Cîţu a mai spus că nu-şi doreşte să se ajungă la carantinarea Capitalei, iar decizia va fi luată după ce se vor fi ascultate toate opiniile - ale specialiştilor şi ale primarilor.
  • ”Am vrut să păstrăm economia deschisă pentru că doar aşa putem să plătim costul pandemiei, avem nevoie de economie deschisă. Am găsit anul trecut soluţii pentru a menţine economia deschisă. Personal, bineînţeles că-mi doresc să nu ajungem la o situaţie de caratinare.
  • Ascult toate opiniile specialiştilor, decizia o luăm după aceea. Opiniile care vin de la Ministerul Sănătăţii sunt importante, dar decizia o luăm după ce ascultăm toate opiniile, și ale primarilor”, a adăugat Florin Cîțu.
Duminică, ministrul Sănătăţii, Vlad Voiculescu, a declarat că nu exclude varianta ca, după depăşirea incidenţei de 6 la 1.000 de locuitori, Capitala să intre în carantină şi „foarte probabil” una dintre măsuri va fi ca bucureştenii să iasă din casă cu declaraţii pe proprie răspundere.

Întrebat dacă este posibil ca după o rată de 6/1.000 Capitala să intre în carantină, Voiculescu a răspuns: „Nu putem exclude acest lucru şi după 6 la mie şi senzaţia mea este că vom ajunge acolo în câteva zile, nicio măsură nu poate fi eliminată”.

Luni, ministrul de Interne, Lucian Bode, a spus că o decizie de instituire a carantinei în București nu se va lua doar dacă incidența cazurilor la mia de locuitori va trece de 6 și că nu trebuie transmise mesaje care induc panica.

"Nu doar indicele conduce la această decizie. Sunt mai mulți factori. Nu trebuie să ne grăbim să dăm mesaje care să inducă panică în populatie. Sper să nu ajungem în această situație. Împreună cu DSP, INSP cu toți factorii implicați vom lua o decizie, dar nu doar pe baza acestui indice”, a declarat Bode la Digi 24.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















7672 vizualizari

  • +10 (74 voturi)    
    lel (Luni, 22 martie 2021, 10:40)

    sentenced [utilizator]

    Nu e o minoritate, e o majoritate. Explicabil prin faptul ca ati venit cu niste reguli absolut imbecile, cum ar fi purtatul mastii in aer liber in zone neaglomerate, fara sa fundamentati decizia cu vreun studiu (in majoritatea tarilor UE nu esti obligat sa porti masca in aer liber in spatii neaglomerate, cred ca doar noi si Spania facem exceptie).

    Personal, voi face tot posibilul sa nu respect nicio regula. La limita cat sa nu imi iau vreo amenda, desigur. Pentru ca nu vreau nici sa va dau bani degeaba.
    • 0 (20 voturi)    
      Fii cuminte si nu comenta (Luni, 22 martie 2021, 10:53)

      Victtor [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      Pui la indoiala masurile oficiale si zadarnicesti combaterea bolilor.
      Esti la fel de vinovat ca primarii rebeli care indeamna lumea sa gandeasca diferit.
      • 0 (8 voturi)    
        he :) (Luni, 22 martie 2021, 13:58)

        sentenced [utilizator] i-a raspuns lui Victtor

        Ti-am dat un thumbs up, pentru ca apreciez sarcasmul.
    • +6 (16 voturi)    
      Subscriu! (Luni, 22 martie 2021, 11:05)

      Ciprian1979c [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      Plus ca am am si facut COVID (DOAR cu nas infundat), nu (mai )sunt un pericol pt nimeni, cel putin o perioada!
    • -1 (17 voturi)    
      Pentru că la noi... (Luni, 22 martie 2021, 11:12)

      TurmentatuTheThird [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      Știi de ce e la noi regula asta? Pentru că dacă ar fi zis în lege (sau ce o fi, OUG, etc): "în spațiile exterioare aglomerate trebuie să se poarte mască", ar fi venit unii ca tine care ar fi argumentat: Ce e un aglomerația? Câți oameni pe metru pătrat trebuie să fie astfel încât un spațiu să fie aglomerat? 1-2-10? Și pe urmă ce ar fi trebuit să facă polițistul? Să vină cu metrul să măsoare?

      Asta se întâmplă când bunul simț dispare! Faci reguli simple, vor apărea nesimțiții care vor zice: acest spațiu liber nu este aglomerat, deși stai precum sardinele! De asta regulile sunt făcute câteodată prea restrictive, tocmai pentru a simplifica procesul de decizie și a combate nesimțirea.
      • -1 (7 voturi)    
        Nu este deloc interpretabil (Luni, 22 martie 2021, 14:13)

        sentenced [utilizator] i-a raspuns lui TurmentatuTheThird

        De exemplu, nu ar trebui sa port masca daca ies la o plimbare cu copilul prin cartier.
        Aa, sigur, vor fi si cazuri de oameni care se vor plimba intr-o piata agroalimentara fara masca si cand ii opreste militia vor spune "da' boss, nu e aglomerat". Insa asta nu justifica sa vii cu o "regula" overkill, ci pur si simplu nu accepti contraargumentele celor care evident incalca normele bunului simt.
        Orice autoritate locala cunoaste zonele aglomerate si le poate semnaliza ca atare, astfel incat orice Ghitza sa stie ca acolo trebuie sa poarte masca.
      • +2 (6 voturi)    
        Nu asa? (Luni, 22 martie 2021, 14:34)

        Ciprian1979c [utilizator] i-a raspuns lui TurmentatuTheThird

        Si pe ''logica'' asta, au considerat necesar sa fie obligatorie si ''singur pe camp sau pe munte''! Las'o incolo, ca nu e deloc asa! Plus ca tampenia asta nu o au decat Italia si Spania!
      • -1 (1 vot)    
        regulile nescrise de bun simt (Luni, 22 martie 2021, 21:30)

        dani777 [utilizator] i-a raspuns lui TurmentatuTheThird

        sunt ca mai bune scapa cativa vinovati, decat sa pedepsesti nevinovati. prin extensie si adaptare, pot zice ca pedepsirea oamenilor care sunt in zone complet neaglomerate fara masca, vrand sa se relaxeze si ei, nu are efecte pozitive. ii demoralizeaza, ii face sa nu mai iasa din casa si imunitatea le scade, ii deprima sau ii face sa iasa aiurea cu masca, cea ce e deja nociv pentru organism. si eu recunosc cu mandrie ca nu port anapoda la plimbare. si nici chiar pe drum pana la magazin. port acolo si in metrou si incerc sa stau cat mai putin, nu casc ochii. din pacate am renuntat la transportul de suprafata, care era relaxant pt mine, pt ca riscul de ambuteiaje si de stat mult cu masca, mmmhhh. deci, lumea ar fi mai atenta si cooperanta, cred eu, daca ar ramane 'spatii aglomerate'. nu suntem oi.
    • 0 (16 voturi)    
      Esti ipocrit. (Luni, 22 martie 2021, 11:25)

      Teszzt [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      Daca nu vrei sa porti masca, asuma-ti si eventuala amenda.

      Ti-am dat un plus dupa ce am citit prima fraza. Pentru ca explica corect ce se intampla zilele astea. Din pacate nu pot sa il schimb in minus dupa ce am citit si ultima parte.

      Ai dreptate: unele restrictii nu sunt gandite, dar asta nu inseamna ca trebuie sa te revolti in halul asta, poate riscand sanatatea altora.

      Aglomerat/neaglomerat e foarte subiectiv. E mult mai simplu sa se aplice regula peste tot si gata. Masca nu te omoara. Mai nou e si ieftin de tot.
      • +1 (5 voturi)    
        .. (Luni, 22 martie 2021, 14:03)

        sentenced [utilizator] i-a raspuns lui Teszzt

        Donez deja 4K lei pe luna ca simplu salariat statului roman, nu mai e nevoie sa le donez si via amenzi. E ca un razboi de gherila, nu ma pot pune cu statul, dar voi incerca sa-i subminez autoritatea cu orice ocazie (o autoritate prosteasca, pentru ca daca era o autoritate exercitata in folosul cetateanului ma supuneam cu drag).

        Si stai linistit, ca nu omor pe nimeni daca nu port masca atunci cand ies sa duc gunoiul. E trist cum ati ajuns unii sa vedeti "criminali" in orice concetatean.
        • 0 (2 voturi)    
          Problema e alta. (Luni, 22 martie 2021, 18:39)

          Teszzt [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

          Tu esti suparat pe cineva (statul, legile/restrictiile de acum, poate chiar starea lumii de acum), dar practic te razbuni pe altcineva (daca prin absurd, sa zicem ca esti asimptomatic si il imbolnavesti pe vecinul ca stati de vorba 10 minute cand duci gunoiul).

          Cu totii suntem satul de aceasta situatie, cu totii vrem sa scapam de masti, de restrictii, am vrea sa putem merge linistit la un suc sau la un film, sa ne vizitam bunicii fara frica, dar nu se poate. Si alimentand spiritul asta de luptator antisistem nu facem decat sa prelungim problema.
      • -1 (3 voturi)    
        nu e mai simplu (Luni, 22 martie 2021, 21:33)

        dani777 [utilizator] i-a raspuns lui Teszzt

        e deprimant si injositor. iar masca te poate omori, daca nu cumva imediat, atunci lent. inhalezi chestii nocive. va rog sa-mi raspundeti ceva, acum chiar intreb fara ironie, unde vedeti ca ne mai putem plimba si relaxa in aer liber, sa ne fortificam, calim, sa respiram frumos? absolut nicaieri nu e voie, dupa capul lor. pt cei care stau in orase mai mari si nu si permit sa iasa 'la munte' cand vrea muschiul lor, situatia e dramatica. in orase mici sau la tara ai camp, padure, margine, ceva. desi poate nici acolo nu e voie, habar n am...
        • +1 (1 vot)    
          Deprimant poate. Injositor in niciun caz. (Luni, 22 martie 2021, 23:13)

          Teszzt [utilizator] i-a raspuns lui dani777

          Masca nu te omoara. Fizic poti respira exact la fel ca si fara masca. Asta daca respiri si tu aer normal ca restul muritorilor de rand.

          Care chestii nocive? Alea pe care ti le-a filtrat masca, ca altfel iti intrau direct in plamani? Sau invers ce a iesit din tine si a ramas "in masca"?

          Cu tot cu masca poti sa iesi exact unde ai iesit inainte. Iar fii atent, daca mergi pe munte si nu-i nimeni in jurul tau, o poti da si jos. Linistit. Nu te va amenda nimeni.
    • -3 (17 voturi)    
      ah romanica (Luni, 22 martie 2021, 11:28)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      tara in care e o mandrie sa nu respecti legea (vezi comentariu tau) si plusurile pe care le primesti pentru ca "voi face tot posibilul sa nu respect nicio regula"

      si apoi ne miram ca justitia n-l comdamna pe iliescu sau pe jandarmii de la 10 august!

      ma mir ca inca nu e ilegal sa respcti legea la cati "inteligenti" ca tine avem!
    • +3 (9 voturi)    
      La vaccin nu vor fi mai multi decat la vot. (Luni, 22 martie 2021, 11:30)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      Ca doar vorbim de incredere. Restul trebuie convinsi pe principiul "bataile vor continua pana moralul creste".
    • -3 (17 voturi)    
      PS: (Luni, 22 martie 2021, 11:31)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      masca se poarta tot timpul pentru acelasi motiv pentru care doar un medic decide daca o persoana e decedaca chit ca are capu in pom si corpul pe sosea: pentru ca daca dai o firimitura de drept unuia care habar nu are ce face o sa se foloseasca de ea si o sa profite chiar si atunci cand nu are competente sa-si da seama...

      de exemplu in cazul covidului: daca lasi "inteligentii" ca tine sa decida cand poarta masca ei vor decide ca nu e aglomerat nici cand sunt 50 de oameni in jurul lor ca lui i s-a parut ca e ok... si ca aia 10 cm sunt de fapt 2 metrii si respecta distanta...
    • 0 (18 voturi)    
      PPS: (Luni, 22 martie 2021, 11:32)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      sunt oameni bagati in spital (sau cosciug) din cauza razboiului vostru cu autoritatile lepre infecte ce sunteti!

      va doare ma gura sa purtati masca?!
      bine ca asta e problema tarii asteia, dar ca nu respecta nimeni legea si statul isi bate joc de noi e ok...
      de fapt ce vb? sa si voi iubiti sa incalcati legea, dar doar cand considerati ca va avantajeaza ipocritilor!
    • -1 (15 voturi)    
      majoritate (Luni, 22 martie 2021, 11:56)

      mamalustefancelmare [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      in capul tau. cativa sosoci ametiti si needucati. pleava...nu meriti loc in spital daca va fi cazul
      • +1 (7 voturi)    
        stai chill (Luni, 22 martie 2021, 14:06)

        sentenced [utilizator] i-a raspuns lui mamalustefancelmare

        Ultimul lucru pe care l-as face ar fi sa calc intr-un spital romanesc.
        O sa consider CASS-ul o donatie pe care sunt obligat sa o fac, luna de luna, statului roman.
    • +4 (18 voturi)    
      Mna (Luni, 22 martie 2021, 12:03)

      GuiltySpark [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      Trebuia gasita o solutie ca ”baietii destepti” sa isi vanda stocurile de masti.
      • 0 (0 voturi)    
        Fii deștept. (Luni, 22 martie 2021, 19:22)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui GuiltySpark

        Fă-ți masca și nu cumperi de la băieții deștepți. Ești obligat să porți mască, nu o anumită mască.
    • -1 (17 voturi)    
      In afara de faptul (Luni, 22 martie 2021, 12:36)

      Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      Ca Citu este un imbecil, mai este si un sinistru si unul dintre cei mai mari corupti care au condus vreodata Romania, el si cu Iohannis, 2 jigodii fara nicio limita a nesimtirii.

      Sa pui asa o mizerie sa ne guverneze, cand el a fost cel care a atacat leul si oamenii de rand, este o catastrofa mult mai mare decat daca ar fi ajuns Dragnea sa fie prim ministru.

      Sa iasa acum impostorii care au iesit la proteste pentru o naluca, sa iasa si impotriva acestor oameni fara nicio constiinta!
  • +5 (41 voturi)    
    wai (Luni, 22 martie 2021, 10:48)

    chiuariu [utilizator]

    s-a suparat catzu. iar il baga iohannis in sedinta.
  • +4 (14 voturi)    
    Emoții (Luni, 22 martie 2021, 10:52)

    Mazeta [utilizator]

    Sars-Cov-2 așteaptă cu emoție rezultatul ședinței lui Cîțu, să vadă dacă poate scăpa din încercuire și de data aceasta.
  • +3 (17 voturi)    
    care reguli ba, (Luni, 22 martie 2021, 10:57)

    nick1587873340950 [utilizator]

    singurele regului sint in Constitutie si Legislatie, LEGI pe care CHIAR VOI LE INCALCATI ZILNIC!
    • +3 (5 voturi)    
      Uite legislatie.. (Luni, 22 martie 2021, 16:31)

      Valtran [utilizator] i-a raspuns lui nick1587873340950

      Nu incalca mimic. Din contra fac ce trebuie.
      Prostii cu Drepturile Omului in gura ar face bine sa le citeasca, mai intai.
      Eu, nefiind jurist, am cautat pe : www.apador-ch.org si www.drepturicivile.ro
      In primul rand, Manualul Drepturilor Omului, redactat de apador-ch.

      La rubrica 2.3 - Conditii generale in care exercitiul drepturilor relative poate fi restrans 

      - la punctul 1 (paginile 25, 26) : cedo accepta ca in domeniile tehnice , recursul la consilieri poate fi necesar
           (poti intelege de ce exista, in vremuri de pandemie, medici care consiliaza guvernul)

      - la punctul 2) (pagina 26) se mentioneaza explicit : " protejarea sanatatii si a moralei, protejarea drepturilor si libertatilor altora ".
      da ! a sanatatii ! pentru asa ceva, se ingradesc drepturile relative.

      si mai interesant este pe www.drepturicivile.ro 

      1) la dreptul la libertate si siguranta : " intr-o cauza nepenala , se poate dispune detentia legala a unei persoane susceptibile sa transmita o boala contagioasa"... asadar, nu trebuie certitudine.
      2) drepturile mai pot fi restranse si " ca masura necesara..... pentru protejarea sanatatii, sau a moralei, ori protejarea drepturilor si libertatilor altora"

       aceasta formulare este folosita cu privire la urmatoarele drepturi si libertati :

      a) dreptul la respectarea vietii private si de familie
      b) libertatea de gandire, de constiinta si de religie
      c) libertatea de exprimare
      d) libertatea de intrunire si asociere
      e) libertatea de circulatie

      altfel spus, in conditiile legii si in situatii exceptionale, toate aceste drepturi pot fi restranse.
      Asadar, atata timp cat esti considerat un pericol pentru sanatatea oamenilor, porti si granite ti se vor inchide in nas - exact ca anul trecut.

      E plina tara de voi, sosoacelor !
  • +6 (16 voturi)    
    .... (Luni, 22 martie 2021, 10:58)

    Casalot [utilizator]

    Sunteti rupti de realitate. Majoritatea oamenilor vad masurile restrictive ca putin eficiente. Exista intr-adevar o minoritatea care nu vrea sa creada ca exista virusul, ca e o pacaleala, dar aia sunt de pe alta lume. Necesitatea mastii si unei distantari decente e inteleasa de majoritatea, si oamenii incearca sa se protejeze. Dar nu vor sa fie inchisi in case si mai asteapta si masuri active, nu folosirea politiei si a jandarmeriei, platita din impozitele lor, pentru a-i tine inchisi in case.
    • -2 (2 voturi)    
      Ce boală ai? (Luni, 22 martie 2021, 19:25)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Casalot

      Vorbești de majoritate de parcă ești reprezentantul unei majorități. care este acea majoritate clamată de tine? Să știm de cine să ne ferim, să nu luăm boala.
  • 0 (10 voturi)    
    Hmmm (Luni, 22 martie 2021, 11:06)

    Sah [utilizator]

    Este suparat Cutu...Ham! Ham!!
    Pai stiu ca el de curajos ce era, fugea de frica sa nu fie pus premier...Ham! Ham!!
  • +7 (9 voturi)    
    Amenzile (Luni, 22 martie 2021, 11:09)

    Cetateanu' [utilizator]

    Atat timp cat amenda pentru un club care incalca regulile este de 6000 lei (bani pe care ii scoate din bautura la cateva sticle de tarie) nu vor respecta reguli. Ia arde-i cu o amenda de 10.000 prima, 50.000 a doua abatere si suspendarea autorizatiei 6 luni a treia, sa vedem cati isi mai permit sa incalce regulile! Nu e normal ca restaurantele, terasele, alti horeca cu spatii inchise sa respecte si sa sufere, iar tu, club de fite, sa pui afise sa nu mai posteze lumea ca sa nu vina jandarmii!
  • -1 (3 voturi)    
    S4 (Luni, 22 martie 2021, 11:17)

    OtiliaC123 [utilizator]

    In sectorul 4 Baluta a facut centre de vaccinare. Cred ca a fost cel mai activ dintre primari in pandemia asta.
  • -2 (8 voturi)    
    12 (Luni, 22 martie 2021, 11:18)

    Carmen12 [utilizator]

    Le-a cerut Orban primarilor si marea cu sarea in pandemia asta. Acum la fe Citu. Si dupa aia le ia banii de la bugetul local. Rusine, Citu.
  • +4 (12 voturi)    
    Regulile sunt perfecte? (Luni, 22 martie 2021, 11:21)

    @mario [utilizator]

    Poate că e momentul să fie evaluată eficiența actualelor reguli rigide și să fie actualizat setul de măsuri astfel încât să nu mai fie sensibil la un procent foarte mic de persoane care nu le respectă. Regulile actuale sunt aceleași care nu au dovedit nici o eficiență: închiderea școlilor ca primă măsură (peste tot e ultima la care se aplează și pe termen foarte scurt), alături de închiderea teatrelor și restaurantelor, obligativitatea măștii în aer liber (un coșmar pentru cei care poartă ochelari și inutilă în același timp). Am cam obosit de placa asta cu regulile perfecte și populația imperfectă..
  • -1 (11 voturi)    
    Mai e si rasist! (Luni, 22 martie 2021, 11:25)

    mircea112 [utilizator]

    Ar trebuii sa lase minoritatile in pace!:)))
  • 0 (10 voturi)    
    Libertate! (Luni, 22 martie 2021, 11:26)

    kitto [utilizator]

    Da din pacate asa e..mai exista doar o minoritate care s3 lupta pentru pastrarea libertatilor, cealalta parte a renuntat demult la asta.. Give me liberty or give me death!
    • 0 (4 voturi)    
      dar noi nu te retinem, sa stii (Luni, 22 martie 2021, 14:12)

      clam [utilizator] i-a raspuns lui kitto

      numai lasa-ne pe noi sa trecem cu bine de perioada asta, ca noi vrem sa traim. oricum, sunt si alte metode, nu e nevoie sa raspandesti in jur un virus periculos, in numele "libertatii" de a merge in club sau la schi sau la biserica. daca nu poti sa te abtii o vreme de la cateva placeri de genul asta, inseamna ca ai o viata tare trista in rest - chiar insuportabila, deduc din comentariul tau.
    • +2 (2 voturi)    
      Libertatile .... (Luni, 22 martie 2021, 16:33)

      Valtran [utilizator] i-a raspuns lui kitto

      ....NU iti sunt incalcate in nici un fel.
      Prostii cu Drepturile Omului in gura ar face bine sa le citeasca, mai intai.
      Eu, nefiind jurist, am cautat pe : www.apador-ch.org si www.drepturicivile.ro
      In primul rand, Manualul Drepturilor Omului, redactat de apador-ch.

      La rubrica 2.3 - Conditii generale in care exercitiul drepturilor relative poate fi restrans 

      - la punctul 1 (paginile 25, 26) : cedo accepta ca in domeniile tehnice , recursul la consilieri poate fi necesar
           (poti intelege de ce exista, in vremuri de pandemie, medici care consiliaza guvernul)

      - la punctul 2) (pagina 26) se mentioneaza explicit : " protejarea sanatatii si a moralei, protejarea drepturilor si libertatilor altora ".
      da ! a sanatatii ! pentru asa ceva, se ingradesc drepturile relative.

      si mai interesant este pe www.drepturicivile.ro 

      1) la dreptul la libertate si siguranta : " intr-o cauza nepenala , se poate dispune detentia legala a unei persoane susceptibile sa transmita o boala contagioasa"... asadar, nu trebuie certitudine.
      2) drepturile mai pot fi restranse si " ca masura necesara..... pentru protejarea sanatatii, sau a moralei, ori protejarea drepturilor si libertatilor altora"

       aceasta formulare este folosita cu privire la urmatoarele drepturi si libertati :

      a) dreptul la respectarea vietii private si de familie
      b) libertatea de gandire, de constiinta si de religie
      c) libertatea de exprimare
      d) libertatea de intrunire si asociere
      e) libertatea de circulatie

      altfel spus, in conditiile legii si in situatii exceptionale, toate aceste drepturi pot fi restranse.
      Asadar, atata timp cat esti considerat un pericol pentru sanatatea oamenilor, porti si granite ti se vor inchide in nas - exact ca anul trecut.

      E plina tara de voi, sosoacelor !
  • 0 (10 voturi)    
    Dar vulnerabilii nu mai sunt vulnerabili. (Luni, 22 martie 2021, 11:27)

    Lok [utilizator]

    Sunt vaccinabili. Avem optiuni la ce sa mai stam cu tara inchisa? Pandemia nu mai este imposibili de menajat. Putem deschide!!!!
    • +1 (7 voturi)    
      putem pe naiba deschide (Luni, 22 martie 2021, 14:21)

      TheBorg [utilizator] i-a raspuns lui Lok

      Sunt cozi de mii de oameni la programarea la vaccinare in fiecare centru si programari facute pana in mai. Ai răbdare sa vaccinam măcar jumătate din populație, sau sa vina vara, si pe urma mai discutam relaxări. Nu de alta, dar acum cam începe sa fie nevoie de o platforma de programare la ATI. Acum ar trebui aplicate restricții mai stricte, nu relaxări.
      • -3 (5 voturi)    
        La ce rata de infectare are COVID nu e stres. (Luni, 22 martie 2021, 15:05)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui TheBorg

        Apuca toti vulnerabilii odata ce sunt vaccinati specialii.
        Oricum vulnerabili nu sunt atata de multi stii aia batrani comorbizi. 2 milioane si putem deschide. De fapt putem sa ii rugam frumos sub amenintarea politiei sa stea acasa pana la certificatul de vaccinare si restul sa ne vedem de viata.
        • 0 (0 voturi)    
          discutabil (Marţi, 23 martie 2021, 3:45)

          TheBorg [utilizator] i-a raspuns lui Lok

          S-ar putea sa ai surpriza ca sunt spre 7 milioane, sau chiar mai multi, acum ca noua varianta a virusului a inceput sa afecteze mai puternic populatia mai tanara.
  • 0 (14 voturi)    
    ce le convine (Luni, 22 martie 2021, 11:37)

    liviu_ [utilizator]

    romanasilor sa ignore legea atunci cand nu le convine... si ne mai miram d c toti fura in tara asta si ca justitia se pisha pe noi...

    tara asta nu se va vindeca niciodata si comentariile imbecile de aici sunt dovada!

    daca pe siteu hotnews unde e "crema" numai intelectuali, d-aia pro-justitie etc si apare un "destept" cu "voi face tot posibilul sa nu respect nicio regula" si comentariul lui e foarte apreciat... imi dau seama cat de mult se respecta legea in tara asta!

    mai hotzofililor daca legea e proasta se poate ataca in justitie, sau la CEDO. nu te apuci tu sa o incalci ca tu esti "dastept" ! ceea ce sunteti voi sunteti infractori si nimic mai mult! da sigur exagerez putin da e ca-n bancul ala:
    "- doamna ati face sex cu mine pentru 1 milion de euro
    - sigur
    - dar pentru 100 de euro
    - dar ce fel de femeie crezi ca sunt?
    - asta am stabilit de la prima intrebare, acum negociam pretul"
    legea NU este facultativa, indiferent cat de cretina ti se pare! si daca tu consideri chestia asta ai o gandire de infractor singurul lucru care te opreste in a face o infractiune gravba este oportunitatea si beneficiul!
  • -2 (6 voturi)    
    Descentralizare (Luni, 22 martie 2021, 12:00)

    Zummm [utilizator]

    Dar sa o stim si noi !
  • 0 (6 voturi)    
    ?? (Luni, 22 martie 2021, 12:02)

    nick1587873340950 [utilizator]

    care reguli ?
  • 0 (6 voturi)    
    exemplu (Luni, 22 martie 2021, 12:02)

    mmmircea [utilizator]

    de autosabotaj, practic in 3 luni si-a taiat singur craca de sub picioare si si-a spulberat sansele de a castiga conducerea PNL. Sa revizuim, dar sa nu deranjam pe nimeni, asta pare sa-i fie deviza, sa reformam, dar nu chiar acum. Guvernarea Catu imi aduce aminte de guvernarea psd-pdl din 2008-2009. Atunci se asteptau prezidentialele. Catu ce asteapta acum ?
    • -1 (1 vot)    
      Dacă stai pe cracă. (Luni, 22 martie 2021, 19:29)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

      Altă comparație nu ai găsit. Fiecare își apără etnia. Croncănitoru-le!.
  • 0 (12 voturi)    
    Pentru Timisoara (Luni, 22 martie 2021, 12:18)

    Absurdistanul [utilizator]

    Cred ca cerbicia sefului judetului Timis, ar trebui inmuiata de la cel mai inalt nivel, pentru ca de acolo poate izbucni un mare focar si va fi prea tarziu, sa il pedepsim pe marele sef al judetului dupa ce se umplu cimitirele de cruci!

    E adevarat, guvernarea actuala merge ca o masina insailata din piese de la dezmembrari, dar oricum e mai buna decat dezastrul Dragnea-Dancila, si avem o situatie de pandemie, care nu e prea usoara si nici de lasat in dorul lelii ca vor unii sa fie Robin Hood!

    Oamenii de afaceri HORECA din Timisoara, sa inteleaga ca in scurt timp risca sa nu mai aiba cui vinde serviciile si sa accepte carantina, ca nu se pot tine acum nunti, botezuri, petreceri.

    Dar fac presiuni aiurea in tramvai si Robin pentru voturile lor, se ia cu bunl simt si logica normalului, la tranta!

    Pace celor care nu vor masca, vaccin etc! E alegere lor, dar cred ca natural li se vor impune limite de statele lumii in vederea protectiei celor multi!
  • -1 (11 voturi)    
    Recunoasteti ca F. Citu e inutil? (Luni, 22 martie 2021, 12:19)

    emil bobu [utilizator]

    Recunoasteti, in sfarsit, ca nu va face nimic bun si ca totul la Citu tine de imagine si atat?

    Degeaba e educat peste hotare, degeaba e premier, tot se comporta ca sluga baronilor PNL si a lui Orban.

    Citu e inutil.
  • +1 (15 voturi)    
    studiu de caz- masuri imbecile (Luni, 22 martie 2021, 12:23)

    Roman_Cetatean [utilizator]

    am avut covid in toamna, vaccinat recent. risc deci f f putin (ma rog, port oricum masca, ii inteleg necesitatea si obligatia).
    De ce sa fiu obligat sa stau in carantina? adica inchis in casa? pt protectia cui? a mea? nu e cazul, am anticorpi deja la covid+vaccinat, deci cica sunt protejat de formele severe si oricum se pare ca si riscul de a lua si transmite e mult redus.
    Pt altii? pai daca am risc mic de a lua si a transmite, care e riscul altora, cata vreme port masca unde se impune?
    Si atunci, ce logica are sa stea toata lumea inchisa in case?

    sau care e logica obligatiei mastilor in spatii deschise, libere, cand nu e f aglomerat? al naibii virus, zici ca are gheare si se tara pe sol si urca pe tine, nu ca il iau curentii de aer si vantul sa il disipe, zboara sau se tara fix pana in narile mele...

    vaccinati de urgenta pe cei vulnerabili din etapa 2 si lasati dom'le lumea liber....eventual incurajati vaccinarea celor din etapa 3 (cand vor fi suficiente vaccinuri, desigur), prin acces conditionat in anumite facilitati,
    De ce sa omorati afacerile, asa, otova, aia din HoReCA, retail, cultura etc, ce vina au? pe ei cum ii "protejati" sa nu faca foamea?
  • -1 (3 voturi)    
    . (Luni, 22 martie 2021, 12:27)

    rbratu [utilizator]

    Citu poate ii si sustine pe primarii de sector. Chiar si pe cei de la PSD. Ca de exemplu Baluta de la
    Sectorul 4 care a facut investitii in numele guvernului la greu.
  • -1 (15 voturi)    
    s-a suparat (Luni, 22 martie 2021, 13:18)

    Alex2016 [utilizator]

    si isi ia arafatii si toate goarnele apocalipsei si pleaca pe planeta Mastilor ? Se muta ei toti acolo si isi poarta mascutele si manusile si se feresc unii de altii ? doamne ajuta, drum bun si cale batuta. Poate dupa ce pleaca tragem un chef si ne reluam vietile normale.
  • +5 (13 voturi)    
    ..adevărul e că nu se prea respectă regulile (Luni, 22 martie 2021, 13:21)

    mgexpert [utilizator]

    Totul e facultativ, de la purtatul măști (acătării..), la evitarea aglomerărilor în spațiile publice.

    Buluceala prin piețe sau magazine e la ordinea zilei. Cine se mai uită la marcajele frumos trasate ? Cine-ar trebui să vegheze traseele astea ?

    Dacă atragi cuiva atenția, se uită toți la tine (clienți și vânzătoare laolaltă..) ca la extratereștri.

    Mi-am pus speranța în omul cu uniformă (organul de proximitate..) în momentul în care i-am făcut loc să tracă unui ins care ieșea fluierând cu niște navete goale-n mână, pe traseul de intrare..

    Organul mi-a spus că nu e treaba lui, iar la-ntrebarea :
    "Dar care e treaba dvs ?", s-a îndepărtat mormăind deranjat și nemulțumit.
    Altfel, timpul trece, leafa merge și pandemia-și vede de treaba ei..
  • +1 (23 voturi)    
    vai,dar pana acum unde a trait? (Luni, 22 martie 2021, 13:29)

    clam [utilizator]

    n-a vazut ca de un an de zile unii nu pricep? cati oameni sa mai moara pentru ca trebuie sa avem rabdare cu circopitecii care nu vor decat distractii si considera ca e dreptul lor ancestral de a merge in club sau oriunde e o adunatura de turme, evident fara sa poarte masca. fara amenzi nu se rezolva nimic si degeaba se inaspresc restrictiile daca tot nu vor fi respectate. stiu, circopitecii astia voteaza, nu tre sa suparam electoratul... dar si oamenii normali la cap voteaza si vor tine cont. oricum, toti bezmeticii aia de la adunaturi, aia care nu poarta masca si urla ca-i salveaza jesus, dar apoi ocupa paturile la ati, aceia voteaza sosoaca sau haur. apropo, cate amenzi s-au dat la manifestatia lui sosoaca? cateva, am inteles. apai, voila de vezi unde e problema. legea nu se aplica. mai bine ar tine pnl-ul cu electoratul lui. in orice caz, eu fara nici o jena o sa reclam toate situatiile flagrante pe care le remarc, stiu ca nu ajuta prea mult, dar ca o datorie fata de mine si de ai mei. pt ca nu vreau sa mor si nici sa ma imbolnavesc grav din cauza unor prosti sau a unor dementi. mi-am dat seama ca e stupid sa mori din stanjeneala sau de jena ca te injura niste descreierati , ca te fac turnator sau oricum altfel. sa injure, ei oricum sunt lipsiti de uzul ratiunii, mi se rupe.
    • 0 (6 voturi)    
      pana acum era in campanie electorala (Luni, 22 martie 2021, 13:49)

      jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui clam

      ...nu putea da mesaje urate.
      Dup aceea a preluat puterea si trebuia sa simuleze ca totul este roz cand ia el decizii.
    • -2 (6 voturi)    
      Vaccinatule (Luni, 22 martie 2021, 14:45)

      galeo [utilizator] i-a raspuns lui clam

      Cu ce te pun aia in pericol daca tu esti imunizat prin vaccin?
      • 0 (0 voturi)    
        încearcă să vezi dincolo de vârful nasului.. (Marţi, 23 martie 2021, 9:44)

        mgexpert [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        Ca să terminăm o dată cu pandemia asta ne trebuie imunizare în masă.
        Iar varianta în care trecem aproape toți prin boală umple spitalele și cimitirele..
        Capisci ?
  • +3 (9 voturi)    
    multumimi ca-mi confirmati temerea! (Luni, 22 martie 2021, 14:41)

    liviu_ [utilizator]

    suntem un popor de ipocriti carora nu le pasa de lege!

    urlati ca niste ipocriti ca vreti lege, dar nu sunteti cu nimic mai buni decat sclavii din psd... vreti lege doar cand va convine, cand nu va convine legea nu e buna!

    tara asta merita curatata cu napalm la ce popor are... pacat de pamant si de animale ca nu au nici o vina!

    dar hur hur legea nu e buna, deci e ok sa nu o respectam! pai asa au gandit si jandarmii prostilor! de asta am fost gazati si batuti, oameni fara minte!
  • +4 (8 voturi)    
    vad reactiile oamenilor (Luni, 22 martie 2021, 14:44)

    liviu_ [utilizator]

    mai ales pe un site pro-justitie, in teorie

    care sun bucurosi ca unu indeamna la incalcarea legii si imi dau seama ca TARA ASTA NU ARE NICI O SANSA !!!
    tara asta e moarta si distrusa.... inca niste ani si suntem pa!

    nu poti functiona intr-o tara in care majoritatea populatiei gandeste la modul "legea e proasta, pot sa o incalc"
    si daca eu consider ca e justitifaca crima impotriva femeilor, sau prostilor, sau copiilor e ok sa ma apuc sa-i omor?! voi chiar nu intelegeti greseala fundamentala a acestei "logici"?!
    nu va convine legea: se fac mitinguri, petitii, se pune presiune pe schimbarea legii, se da in judecata, nu incepi tu sa o incalci ca esti mai "dastept"

    dar d c ma mir? ca si codu rutier se respecta in maxim 20% din cazuri, si toti sunt "niste nenorociti care nu respecta legea", dar cand esti tu se justifica trecutu pe rosu (ca pieton sau sofer) parcatu ilegal si traversarea prin loc nepermis...
  • 0 (0 voturi)    
    hmmm, nu e o minoritate (Marţi, 23 martie 2021, 11:13)

    abisala [utilizator]

    De fapt e o majoritate, da' voi o tratati ca pe o minoritate. Eu banui ca din cinism, pt ca nu vreti sa inchideti economia si voi deja v-ati vaccinat. De ce spun ca nu e minoritate? Simplu, uitati-va la cifrele de vaccinare si veti vedea ca pe la 3 milioane se cam termina doritorii (acum sunt vreo 800 000 pe lista de asteptare). Asa ca 3 milioane, din 11 milioane de adulti nu e majoritate (orice fel de matematica ati face).


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by