Scandalul de la Sectorul 1. Armand: Toată manipularea orchestrată de PSD prin A3 are ca țintă intimidarea șefului BES/ Tudorache cere anularea scrutinului -UPDATE

de Redactia     HotNews.ro
Joi, 1 octombrie 2020, 8:49 Actualitate | Esenţial


Clotilde Armand
Foto: Agerpres
Clotilde Armand care și-a proclamat victoria în alegerile pentru primăria Sectorului 1 a prezentat joi noi detalii legate de ”manipularea ordinară” pe care PSD a pus-o în scenă la Antena 3. Politicianul spune că imaginile difuzate cu saci de voturi reprezintă o acțiune de intimidare a președintelui Biroului Electoral Sector 1, procurorul Sprîncu Nicolae, care astăzi trebuie să ia o decizie cu privire la sesizarea PSD de anulare a scrutinului. Candidatul PSD Dan Tudorache a declarat joi că imaginile indică faptul că alegerile au fost viciate și, în opinia sa, se impune anularea scrutinului. Antena 3 a difuzat miercuri seară imagini în care mai multe persoane ar umbla, în prezența jandarmilor, la sacii de voturi dintr-o încăpere a Biroului de Circumscripţie Electorală a Sectorului 1. Gabriela Firea a preluat imaginile pe pagina sa de Facebook și cere repetarea alegerilor, acuzând frauda.

UPDATE 9.22: Încăperea în care erau depozitate voturile de la BES1 a fost desigilată la cererea președintelui Biroului Electoral Sector 1 și s-a întocmit, de fiecare dată, un proces verbal, spune joi Jandarmeria București, cu referire la scandalul imaginilor video în care apar persoane în încăperea în care erau depozitate voturile.

”Încăperea în care sunt depozitate materialele electorale a fost desigilată la cererea președintelui biroului electoral, jandarmul întocmind, de fiecare dată, în acest sens un proces-verbal de predare-primire a încăperii respective. Precizăm faptul că accesul în încăperea respectivă este permis doar cu acordul președintelui biroului electoral de sector, iar incinta este luată în protecție după sigilare”, a transmis Direcția Generală de Jandarmi București.

Potrivit comunicatului citat, activitățile desfășurate în interiorul încăperii nu intră în competența Jandarmeriei, atâta timp cât persoanele autorizate desfășoară activități legate de procesul electoral.

UPDATE 9.20: Primarul în exercițiu al Sectorului 1, social-democratul Dan Tudorache, a declarat joi că imaginile prezentate de Antena 3 arată că procesul electoral a fost viciat și, în opinia sa, ar trebui anulat scrutinul.

----
Redăm postarea lui Clotilde Armand:

”Poate vreți să auziți adevărul și ce căutau colegii mei în sala BES 1:

- în imaginile prezentate publicului la A3 apare și președintele BES1, procurorul Sprîncu Nicolae;

- Președintele BES 1 a decis să fie numărate semnăturile votanților de pe listele electorale permanente, complementare și suplimentare, pentru a vedea dacă numărul acestora corespunde cu numărul semnăturilor votanților scris în Procesul Electoral;

- Președintele BES 1 ne-a invitat conform legii să mergem cu el, în calitate de candidați - observatori, pentru a ne convinge că procesul este transparent și nu se produc fraude prin manipularea sacilor;

- BES 1 era plin la acea oră. Vorbim despre ziua de luni 28 septembrie 2020, puțin după ora 24. În acea seară BES 1 s-a închis la ora 02:00 noaptea, noi plecând odată cu membri BES 1 din clădire; - cel care caută și după ce îl găsește mânuiește acel sac este personal tehnic al BES 1. Acesta era pus de procuror să caute sacii unei secții de vot un anume Dan, șoferul lui Daniel Tudorache, angajat DGASPC Sector 1, pe timpul desfășurării activității BES1, având calitatea de personal tehnic al BES1;

- toată această manipulare ordinară orchestrată de PSD prin A3 este pentru intimidarea procurorului, președintele BES 1, care astăzi are de luat o decizie la sesizarea PSD de anulare a scrutinului (asta dacă ați urmărit declarația lui Marcel Ciolacu, în care spune că procurorul este și el implicat). Nu noi suntem vizați de acest măcel mediatic, procurorul, președinte BES 1 este cel vizat. Dați mai departe să știe toată lumea cât de mizerabili sunt pesediștii și trompetele lor.”








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















20275 vizualizari

  • +24 (28 voturi)    
    De Aplicat Sesizari Aici (Joi, 1 octombrie 2020, 8:53)

    un domn [utilizator]

    In acest link
    https://cna.ro/-Servicii-si-sesiz-ri-.html

    Antena 3 este OTV in acest moment

    Digi24 se apropie de Antena 3 cu pasi repezi
    • +22 (24 voturi)    
      din pacate (Joi, 1 octombrie 2020, 9:27)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      pana nu ajunge in puscarie si nu plateste toate mizeriile facute poporului roman, grupul mafiot din jurul lui felix NU SE POTOLESTE...
      30 de ani au furat, mintit, manipulat si devalizat tara asta si NU LE AJUNGE.

      CEL MAI GRAV ESTE CA AU INDOBITOCIT ANI LA RAND SUTE DE MII DE ROMANI, DOAR PENTRU A SE MENTINE LA CONDUCERE.

      ANTENELE SUNT UN FEL DE LAGARE DE EXTERMINARE A POPORULUI
      • +5 (5 voturi)    
        Ultimul cartus... ca in Belarus (Joi, 1 octombrie 2020, 10:54)

        HN_Cov_2 [utilizator] i-a raspuns lui rov

        Antena 3, acest Fox News de Romania, isi trage acum ultimul cartus.

        E disperarea oamenilor care stiu ca odata cu PSD dispare complet finantarea, dupa dezastrul pe care l-au promovat ani de zile, spre deosebire de SUA. unde FOX News va dainui cat timp va exista sistemul bipartid. Slava Domnului ca Europa nu a adoptat democratia Americana.

        Nu va faceti griji totusi... au inceput sa iasa la pensie oamenii care acum 30 de ani au iesit in strada la revolutie. Asa ca va disparea incet, incet si acel segment manipulat la greu de PSD/A3 in ultimii ani.
    • +5 (9 voturi)    
      Latrina3 ascunde jandarmii! (Joi, 1 octombrie 2020, 10:23)

      cenzuratul [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Da, ar trebui reclamati, au editat filmuletul si au scos jandarmii din imagini. In filmulet apar doar 5 persoane, niciuna nu e jandarm, desi ar trebui sa fie si cel putin un jandarm in filmulet pentru ca "persoane ar umbla, în prezența jandarmilor, la sacii de voturi".
      • -5 (9 voturi)    
        nu cred (Joi, 1 octombrie 2020, 10:40)

        Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui cenzuratul

        Dacă erau jandarmi, băteau useriștii ca la fasole.
        • +4 (4 voturi)    
          ca de obicei (Joi, 1 octombrie 2020, 12:59)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          orice psdist care se respecta dovedeste ura fata de cei care nu-s din psd, dezinteresul pentru lege si asa o mica (minim) urma de psihopatie!
  • -33 (47 voturi)    
    Pai hotarati-va (Joi, 1 octombrie 2020, 8:53)

    cenzuratul [utilizator]

    Clotilde zice ca in imagini era procurorul, HN (archive.is/Q63dM) zice ca in imagini erau jandarmi. Dupa cat de frumosi si liberi pareau, eu zic ca erau doar USRisti.
    • +14 (16 voturi)    
      Ce fericit esti ca sluga PSD (Joi, 1 octombrie 2020, 9:11)

      emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui cenzuratul

      Ma intreb de unde mai are PSD bani sa-ti dea sa minti si sa manipulezi opinia publica pentru ei.
    • +14 (16 voturi)    
      lumea voastra se sfarseste (Joi, 1 octombrie 2020, 9:29)

      cristi_an [utilizator] i-a raspuns lui cenzuratul

      va duceti pe copa... voi astia care nu puteti supravietui decat prin furt, inselaciune, minciuni...
    • -15 (21 voturi)    
      e clar pt toti.... (Joi, 1 octombrie 2020, 9:46)

      brightids [utilizator] i-a raspuns lui cenzuratul

      USRisti BULANGISTII (deghizati in jurnalisti), bah indecisilor din redactie, CURAND VA JUDECA STRADA. Sunteti printre primii.
      • +6 (6 voturi)    
        ia minus si inchide clanta... (Joi, 1 octombrie 2020, 10:13)

        Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui brightids

        ia minus si inchide clanta...
      • +2 (2 voturi)    
        mori ba! (Joi, 1 octombrie 2020, 12:57)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui brightids

        usr nu a avut nici o treaba cu asta...

        si tu urlii de strata?! tu care iubesti partidul care a dat gaze in protestatari?!
        hai sictir!
  • +16 (26 voturi)    
    E ceva ce nu pricep (Joi, 1 octombrie 2020, 8:56)

    Sparafucile [utilizator]

    Pai Biroul Electoral de Sector are puteri mai mari decit Biroul Electoral Central? N-a stabilit ieri BEC-ul ca nu se renumara voturile? Inseamna ca de repetare a alegerilor nici nu poate fi vorba. S-ar crea un precedent periculos iar Firea ar incepe sa zbiere ca trebuie repetate si la Capitala.

    Inchid geamul . Deja ma asurzesc zbieretele lu' Firea.

    Dar am si apa calda. Nu calda, opărită!
    • +10 (12 voturi)    
      exact asa se urmareste (Joi, 1 octombrie 2020, 9:32)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Sparafucile

      de aceeea a intrat si proasta de Fir Ea in hora.

      |Bucurestenii si oamenii cu cap cred ca nu se lasa chiar asa de usor pacaliti.

      Mult zgomot pentru nimic -
      apa calda sa ma opareasca ieri, astazi un pic cam calaie.
    • -12 (16 voturi)    
      Exact (Joi, 1 octombrie 2020, 9:48)

      Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui Sparafucile

      BEC-ul a dispus sa nu se renumerele voturuile, dar ei de fapt deja le-au renumarat prin USR, deci despre ce vorbim?
      • +7 (7 voturi)    
        ia minus si inchide gura. (Joi, 1 octombrie 2020, 10:14)

        Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

        ia minus si inchide gura.
    • +7 (9 voturi)    
      se ancheteaza reclamatia depusa de USR+ (Joi, 1 octombrie 2020, 10:16)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui Sparafucile

      de aici zvarcolirea PSD.
      Firea e proasta facuta gramada ca se alatura demersului lui Tudorache, se incrimineaza singura, desi doar ala a bagat mana, pana la umar, in voturi.
      Era atat de sigura ca castiga "pe merit"! Ea chiar a crezut, ca si Leana, ca e iubita de poporul caruia i-a aruncat margelute colorate si cateva firfirici.
    • +3 (3 voturi)    
      mai mult... (Joi, 1 octombrie 2020, 12:56)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Sparafucile

      la fiecare sector, se sacrifica unu sa desfaca u sac sigilat cand partidul lui pierde alegerile si... GATA... renumararea voturilor!

      tot ec vrea psd sa castige e sa arunce suspiciuni asupra USR... ATAT!
      o tactica josnica, ce dovedeste inca odata ca aceasta caracatita nu stie sa piarda si face ORICE ca sa ramana la putere!
  • +14 (28 voturi)    
    >>>> (Joi, 1 octombrie 2020, 9:04)

    GemstonePig [utilizator]

    PSD are dreptate, alegerile s-au desfasurat corect 30 de ani si deodata vine acum USR+ si fura manareste masluieste alegerile din capitala si sector 1. Si desigur toate orasele unde au castigat.
    • +13 (15 voturi)    
      PSD isi baga unghia in gat, oamenii ii urasc (Joi, 1 octombrie 2020, 9:12)

      emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui GemstonePig

      S-a saturat tara de hoti, e vremea sa aruncam PSD peste bord si cu toate slugile lor care posteaza minciuni in scopuri politice.
  • +22 (34 voturi)    
    Vreti sa terminati cu A3? (Joi, 1 octombrie 2020, 9:05)

    Imax [utilizator]

    Toate firmele care vor o data sa scape de minciuna sa nu mai publice reclame la A3. Nu mai finantati minciuna si dezinformarea!!!
    Asta e singura solutie. Nu va asteptati la CNA sa i-a o masura.
  • +16 (22 voturi)    
    comentariu copy/paste (Joi, 1 octombrie 2020, 9:05)

    cristi_an [utilizator]

    Pentru ca e unul dintre cele mai bune comentarii pe care le-am citit in ultimele zile:

    "Nu avem instituții. Punct.
    AEP, BEC, BES, Poliție, Jandarmerie, Parchet, avocatul Poporului, Ministerul de Interne: zerooo!
    Zeci de șefi, sute de politruci plătiți pe bani grei nu pot ieși de trei zile și să explice lumii ce se întâmplă la sectorul 1 și nu numai. Nici măcar o singură conferință de presă a reprezentanților vreunei instituții responsabile.
    - a fost procedurală lipirea acelor QR-coduri?
    - este procedurală plimbarea pe stradă și prin primărie/direcția de salubritate cu vraful de procese verbale?
    - cine sunt acele persoane din filmări/conțineau înr-adevăr acei saci voturi/procese verbale/unde e este făcută filmarea?
    -de ce apar acele discrepanțe între numărul de voturi de pe site-ul roaep și procesele verbale de pe site-ul respectiv?
    - cum este posibil să fie scanate/introduse în sistem procese verbale ce nu conțin nici măcar o singură semnătură a membrilor comisiei?
    etc. etc. etc.
    Zeci de întrebări, niciun răspuns.
    Toți acei șefi de instituții care mențin de zile întregi toată nebunia asta ar trebui să plătească cu funcțiile. Toți! "
    • +7 (9 voturi)    
      Statul roman al PSD e inutil (Joi, 1 octombrie 2020, 9:13)

      emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

      Statul roman e intesat de slugi PSD, nu face nimic pentru noi.
    • +9 (11 voturi)    
      frica (Joi, 1 octombrie 2020, 9:30)

      Kato01 [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

      Cum zicea respectivul, nu cred ca-i e frica lui Tudorache si ai lui de institutiile statului, care sunt praf. Dc-i da ceva, ia sigur cu suspendare.
      Probabil frica cea mare e ca a luat bani in avans de la toti interlopii si acu nu se poate tine de "promisiuni".
    • +8 (10 voturi)    
      Nu avem institutii (Joi, 1 octombrie 2020, 9:31)

      Ephemeris [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

      de acord. Daca am fi avut, PSD nu mai putea sa acopere propriul furt cu zgomote de fond si intimidari, menite sa pacaleasca propriul electorat, siderat si el de capacitatea PSD de a fura la alegeri.
      Cu aceasta campanie mediatica, PSD reuseste ce si-a propus, sa asigure o perdea de fum din care proprii votanti sa inteleaga ca "toti sunt la fel". Miza nu e rezultatul, ci imaginea. Ei sunt constienti ca au pierdut, dar vor sa salveze ce mai e de salvat.
    • -6 (12 voturi)    
      Nu intereseaza... (Joi, 1 octombrie 2020, 9:35)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

      Si scuzati-ma Presu doarme...

      Indiferent ct de ocupat esti, daca esti intr-o pasa proasta sau NU, ai datoria sa APERI DEMOCRATIA - altfel te poti duce sa dormi lininstit la SIbiu
      • +3 (3 voturi)    
        da (Joi, 1 octombrie 2020, 12:54)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui ..13

        avem toti datoria sa aparam democratia!
        si tocmai d-asta psd si latrina TREBUIE pedepsite ASPRU pentru aceasta incalcare GRAVA a democratiei!
    • +3 (3 voturi)    
      functionarul public (Joi, 1 octombrie 2020, 12:23)

      icarag [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

      eu nu am auzit vreodata ca vreun functionar public sa fie concediat pentru incompetentza . niste paraziti.
  • +14 (16 voturi)    
    Hotii striga hotii! (Joi, 1 octombrie 2020, 9:11)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    Pur si simplu in video este si seful BES 1, care a permis alaturi de ceilalti observatori sa se ia un sac cu procese verbale, sa se faca numaratoarea si sa-l puna ulterior la loc.
    PSD incearca sa acopere fraudele masive de la vot, cand un candidat PSD a fost prins cu peste 400 de procese verbale originale. Sunt disperati, mafia interlopa care sustine PSD si PSD sunt pasibili de puscarie multi ani de acum incolo, Clotilde declarand ca va face un audit rapid la primarie.
  • +6 (12 voturi)    
    Manevre de distragere a atentiei ca la alba neagra (Joi, 1 octombrie 2020, 9:26)

    subcultura [utilizator]

    Asta face psd.

    Se aude ca acum procurorul sef la BES a fost testat la centrul Caraiman, al Primariei, si rezultatul Covid e pozitiv. Prin urmare, nu poate semna pv cu rezultatele favorabile lui C Armand.
    • +2 (4 voturi)    
      nu cred (Joi, 1 octombrie 2020, 10:11)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui subcultura

      trebuie sa fie prevazut un inlocuitor, in cazul in care seful pateste ceva.

      Nu, sunt disperati ca se cauta doar in sacii adusi de soferul lui Tudorache. Semne bune!
  • +13 (15 voturi)    
    In primul rand se doreste manipularea (Joi, 1 octombrie 2020, 9:31)

    Bradisor [utilizator]

    votantilor sa creada ca PSD n-a pierdut ca este o victima , este puternic si trebuie votat la parlamentare.Institutiile statului sunt datoare sa explice public in detaliu care este adevarul iar apoi politicienii sa transmita mesaje clare pana afla si ultimul om ce s-a intamplat.
  • +12 (14 voturi)    
    spectacol ieftin (Joi, 1 octombrie 2020, 9:38)

    comentacu [utilizator]

    A3 face spectacol pt ca a luat bani multi de la primarii.
    si PSD.
    Problema o reprezinta institutiile statului care nu intervin in forta sa clarifice chestiunea.
    Nu avem legi care pot pedepsi frauda electorala sau cum?
    Legi avem, nu avem oameni din pacate.
  • -16 (20 voturi)    
    obligatorie reluarea scrutinului... (Joi, 1 octombrie 2020, 9:42)

    demaGOGU [utilizator]

    ...iar, in conditiile in care increderea dintre cele doua tabere combatante s-a prabusit sub zero, in prezenta observatorilor internationali (OSCE, CE, Consiliul Europei, etc).
    • +6 (6 voturi)    
      reluarea (Joi, 1 octombrie 2020, 10:54)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      scrutinului se face printr-o hotărâre judecătorească, ori vouă, bolșevicilor, vă cam tremură chiloții pe voi când auziți de judecată.
    • +2 (2 voturi)    
      da (Joi, 1 octombrie 2020, 12:53)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      reluat scrutinu pana castiga psd, nu?!

      acum 4 ani cand la sectoru 1 ati furat voturile celor de la usr, nu s-a pus problema asta. d c oare?!

      "in prezenta observatorilor internationali" TOTAL DE ACORD!!! intrebarea e : voi aveti curaj?! ca VOI furati de rupeti!

      nu e vorba de nici o incredere: e vorba de manipularea JOSNICA a PSD!!!

      tu ai citit macar?! desigilarea nu a fost facuta ilegal! si nu afost facuta de cineva cu legatura cu USR!
  • +12 (16 voturi)    
    antena3 (Joi, 1 octombrie 2020, 9:48)

    fghr [utilizator]

    are credibitate zero.
  • +2 (4 voturi)    
    O MICĂ ERATĂ la: (Joi, 1 octombrie 2020, 9:57)

    nick24 [utilizator]

    “Nu avem instituții. Punct.
    AEP, BEC, BES, Poliție, Jandarmerie, Parchet, avocatul Poporului, Ministerul de Interne: zerooo!“

    La toate aceste institutii șefii au fist numiți politic de PSD. De asemenea tot aici, fiind locuri de muncă f bine plătite, și-au angajat rude, amante, fini, nași, etc, deci tot ai lor! Atunci ăștia fac orice ca să se întâmple ceva. Se dau bolnavi, fac dezordine, măsluiesc acte, orice!
  • +3 (3 voturi)    
    nivelul politicienilor (curat, murdar, dle.) (Joi, 1 octombrie 2020, 10:02)

    Dizidentul [utilizator]

    Doamna Armand nu trebuie sa se justifice, sint organele de supraveghere a alegerilor care la fiecare actiune trebuie sa incheie un act, se pare ca procesul verbal exista, daca dupa fiecare alegeri pierdute se ridica multi din toate colturile tarii care contesta arata numai "NIVELUL MORAL AL POLITICIENILOR RESPECTIVI" la posturile ocupate de Ciolacu si Firea afirmatiile facute nu le fac cinste trebuiau sa declare ca se asteapta rezultatele autoritatilor nu sa planteze indoieli. PSD-ul nu pierde (alegeri onorabil) dupa atiti ani gloriosi si se dovedeste ca Ciolacu a iesit sifonat, la nivelul de mahala al Firei era de asteptat asemenea atitudine in urmatorii ani domnul Nicusor trebuie sa posede o piele groasa (infiecare zi si saptamina vor veni atacuri )
  • +5 (7 voturi)    
    aaa, deci de asta Tudorache urla (Joi, 1 octombrie 2020, 10:09)

    revo [utilizator]

    si cere revotare! Se cauta tintit, numai in sacii adusi de soferul personal al lui Tudorache!

    De asta insista pe revotare si nu pe renumarare! Ca e groasa rau de tot! A bagat peste 1250 de voturi in saci, de aia iesise cu declaratia ca la numaratoarea lui paralela are cu 250 de voturi mai mult decat d-na Armand.

    Trebuie luate amprentele de pe voturile dubioase si vazut exact ale cui sunt. Din start, nu pot fi al fel de multe ca pe cele manipulate si numarate in sectie.

    Sa asteptam finalizarea anchetei, ceva trebuie sa iasa la iveala.
    Oricum, Tudorache, nene, incepi si-ti fa bagajul si du-te singur la Rahova, cere protectia politiei.
    Rahova va deveni sanctuarul tau, taticule, pentru ca PSD te va sfasia, pur si simplu.
  • -6 (12 voturi)    
    Alegeri 1946 (Joi, 1 octombrie 2020, 10:18)

    Un cititor [utilizator]

    Comuniștii câștigă prin fraudă. Occidentalii recunosc rezultatele alegerilor.
    Exact la fel e și acum, doar că stâpânul nu mai e Rusia ci UE.
  • +3 (3 voturi)    
    Educatia, singura solutie (Joi, 1 octombrie 2020, 11:12)

    HN_Cov_2 [utilizator]

    Va propun ca alaturi de sesizari la CNA, iesit in strada si manifestat impotriva PSD si Antena 3 si alte masuri civice, sa luati din timpul vostru si sa educati populatia mai putin "norocoasa".

    Sa va cresteti copiii in spiritul adevarului.

    Sa-i intrebati pe pensionari, de ce dupa atatea cresteri consecutive ale pensiei, abia isi duc zilele? Si sa le explicati de ce.

    Etc.

    Cel mai de pret lucru pe care il avem de oferit astazi este timpul si atentia noastra. Media, retele sociale, joburile... toate concureaza pentru acelasi lucru: timpul si atentia noastra.

    Luati din timpul vostru si stati de vorba cu oamenii, cu calm, fara injurii, fara nervi.

    Nu uitati ca nu am beneficiat toti de aceleasi premise si daca unii trag alte concluzii este si pentru ca nu stiu altfel.

    O zi faina va doresc.
  • +3 (3 voturi)    
    exat ce am spus si ieri (Joi, 1 octombrie 2020, 12:51)

    liviu_ [utilizator]

    ps stie ca nu are NICI O SANSA sa obtina nimic!

    dar vor sa dea impresia ca usr fura! d c?! pentru ca trebuie ca votantii lor sa nu se gandeasca , doamne fereste, sa voteze usr!

    + ca e tactica de 30 de ani: "nu noi, ei!" "nu dragnea a furat, a fost bagat la puscarie nevinovat" etc
  • +2 (2 voturi)    
    PS: (Joi, 1 octombrie 2020, 12:51)

    liviu_ [utilizator]

    da CNA mai exista ?!
    legea calomniei mai exista?!

    ca vd ca in tara asta poti minti cu nerusinare si esti bine-merci!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by