Jandarmeria București: „Încăperea în care sunt depozitate materialele electorale a fost desigilată la cererea președintelui biroului electoral. Jandarmul a întocmit proces verbal de predare-primire a încăperii respective”

de C.V.     HotNews.ro
Joi, 1 octombrie 2020, 9:22 Actualitate | Politic


Jandarmeria
Foto: Facebook
Încăperea în care erau depozitate voturile de la BES1 a fost desigilată la cererea președintelui Biroului Electoral Sector 1 și s-a întocmit, de fiecare dată, un proces verbal, spune joi Jandarmeria București, cu referire la scandalul imaginilor video în care apar persoane în încăperea în care erau depozitate voturile.

„Încăperea în care sunt depozitate materialele electorale a fost desigilată la cererea președintelui biroului electoral, jandarmul întocmind, de fiecare dată, în acest sens un proces-verbal de predare-primire a încăperii respective. Precizăm faptul că accesul în încăperea respectivă este permis doar cu acordul președintelui biroului electoral de sector, iar incinta este luată în protecție după sigilare”, a transmis Direcția Generală de Jandarmi București.

Potrivit comunicatului citat, activitățile desfășurate în interiorul încăperii nu intră în competența Jandarmeriei, atâta timp cât persoanele autorizate desfășoară activități legate de procesul electoral.

Încăperea în care sunt depozitate materialele electorale este asigurată cu post permanent de protecție, potrivit sursei citate, iar accesul în zona respectivă este restricționat pe timpul cât aceasta este sigilată și permis doar celor care au acest drept.

„Persoanele care au intrat în clădirea în care se află și Biroul Electoral, au fost legitimate și nu li s-a permis accesul în zonă acestea părăsind incinta. Nimeni nu a pătruns în zona restricționată”, mai arată DGJMB.

Potrivit sursei citate, în afara clădirii, mai multe persoane se filmau reciproc, cu telefoanele mobile și purtau discuții contradictorii, fapt pentru care jandarmii au luat măsuri de ordine publică în zonă, informează Mediafax.

În spațiul public au apărut imagini în care mai multe persoane intră într-o cameră unde par să fie depozitate voturi și chiar pleacă cu documente din sediul Biroului Electoral din Sectorul 1.

În aceste condiții, liderul PSD Marcel Ciolacu cere reluarea votului și demisia ministrului de Interne Marcel Vela.

Citește și:









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















21425 vizualizari

  • +35 (39 voturi)    
    bun asa (Joi, 1 octombrie 2020, 9:26)

    cristi_an [utilizator]

    acum vreau sa vad CNA si politia cum actioneaza!!
    • +23 (31 voturi)    
      CNA (Joi, 1 octombrie 2020, 10:28)

      vlad.pe [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

      CNA da ProTV amenzi de mii de euro pentru ca nu a pus sigla pe un interviu publicitar dar la Antena 3 trimite amenzi penibil de mici pentru ca 5 ore produc si răspândesc Fake News.
      • -9 (15 voturi)    
        Ai dreptate (Joi, 1 octombrie 2020, 11:38)

        MarDark [utilizator] i-a raspuns lui vlad.pe

        Un contra candidat USR intra in sala cu voturi fara alti reprezentati de la alte partide noapte dupa ce restul au plecat de la BES scoate saci din fata camerei si ii aduce dupa un timp.
        Da e foarte logic, trebuie amendata Antena pentru tampeniile de le spuneti si le si credeti.
        • +4 (6 voturi)    
          contra candidat (Joi, 1 octombrie 2020, 12:48)

          andreiu [utilizator] i-a raspuns lui MarDark

          contra candidat ? contra cui ? partidului tau ?

          Sunt mai multe persoane acolo... Le-ai identificat pe toate ? Daca e cate o persoana de la fiecare partid ?
          Daca e un reprezentant BES care e mana in mana cu PSD... atunci e ok ?
        • +5 (5 voturi)    
          ba fraiere (Joi, 1 octombrie 2020, 13:19)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui MarDark

          1 - ce candidat usr?! ai citit ce a zis sandarmeria? facuta de SEFUL BEC CU PROCES VERBAL !!! adica mai pe romaneste a fost facuta oficial. se stia... e doar minciuna stapanilor tai!

          2 - jandarmeria tocmai a spus ca latrina MINTE! d c sa nu fie amendati?!

          3 - chiar daca nu ar fi mintit. d c sa nu fie amendta cand minte in draci la aproape orice emisiune. acuza aiurea oameni, jigneste etc?! pe alea nu le vezi?!
    • 0 (14 voturi)    
      2010 spuneai la fel de Base si acum le dai dreptat (Joi, 1 octombrie 2020, 11:50)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

      In 2010 Antena 3 zicea de Basescu ca este securist (Petrov), ca l-a dat jos pe Nastase doar ca sa inlocuiasca mafia PSD cu mafia PDL, ca este corupt, ca isi subordoneaza toata justitia, etc. Atunci erau foarte multi care injurau Antena 3 ca minte, ca dezinformeaza, ca este cu rusii, etc. Acum, 10 ani mai tarziu, fix acei care injurau atunci Antena 3, folosesc fix acele lucruri spuse de Antena 3 impotriva lui Basescu. Deci Antena 3 avea dreptate.
      Acum poate are dreptate din nou? Te-ai gandit la asta? Stiu ca este socant, dar da.
      • +6 (10 voturi)    
        M ar Șoca dacă Antena 3 (Joi, 1 octombrie 2020, 12:27)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        Ar recunoaște public ca înființarea Vuvuzelor de “presa” Varan Media este pe banii Crescent
    • +5 (5 voturi)    
      looool (Joi, 1 octombrie 2020, 13:16)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

      cna o sa se duca la latrina 3 si o sa zica (i cel mai bun caz): "dragi stapani nu va suparati, ati dat-o in bara prea rau si ar cam trebui sa va facem ceva. hai ca va dam un avertizment sa spunem si noi ca ne facem treaba, e ok?
      gadea: - bine ma, da treci si da si tu o limba in fund ca vreau si eu sa primesc, nu numai sa dau! si apoi ia-l si pe badea la rand
      cna: - vaaai dar nu meritam o asemenea onoara, dar daca insistati acum chemam toti angajatii cna sa sovedim ca suntem la fel de buni in a curata intestinele cum sunteti dumneavoastra cu varanul"
  • -38 (60 voturi)    
    Va fi super funny (Joi, 1 octombrie 2020, 9:27)

    Lovercraft [utilizator]

    că acum rezistenții vor fi de partea jandarmilor :D :D :D
    • +14 (26 voturi)    
      hehe (Joi, 1 octombrie 2020, 10:01)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      Si mai funny va fi ca jandarmii nu vir fi cu #penalii, cum e de fapt firesc :D :D :D
      • +5 (9 voturi)    
        Li s-a facut frica (Joi, 1 octombrie 2020, 12:12)

        muvis [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

        Vine 10 august din urma si vor plati. Daca nu iesea usrplus pe plus, erau pe fata cu #penalii. Asa ca se apara astia care mai pot.
    • +24 (38 voturi)    
      loool (Joi, 1 octombrie 2020, 10:06)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      nimeni nu depaseste postacii psdisti la halirea rahatului viteza...
    • +25 (29 voturi)    
      nu e nimeni de partea "jandarmilor" (Joi, 1 octombrie 2020, 10:09)

      cristi_an [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      suntem de partea adevarului si justitiei.
      stiu, voua vi se face rau numai cand cititi cuvintele astea.
      • -5 (7 voturi)    
        S-a fraudat, zice Clotilde (Joi, 1 octombrie 2020, 12:34)

        Arminius [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

        Dar sa nu se renumere, ca am castigat. Asa? Frauda PSD e buna daca ne foloseste? Vreau sa stiu daca s-au furat voturi.
        • +3 (3 voturi)    
          aiurea (Joi, 1 octombrie 2020, 13:21)

          Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui Arminius

          Bre istetule, si fi putut sa observi ca peste tot unde s-au renumarat voturile cele in neregula, "in plus", era pro PSD...
        • +5 (5 voturi)    
          mai nene (Joi, 1 octombrie 2020, 13:22)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Arminius

          uite cum sta treaba
          daca va e asa frica sa nu fiti furati, tott sunteti majoritari in parlament. eu zic sa introduceti votul electronic! bani mai putini, votul mai usor si fara coasa. poti vota de oriunde, frauda dispare!
          hai sa rezolvam toata treaba! ce ziceti?!
    • +8 (10 voturi)    
      hehe (Joi, 1 octombrie 2020, 11:56)

      dcotoara9 [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      se termina banii doumnilor si duamnelor?
    • +4 (4 voturi)    
      super funny (Joi, 1 octombrie 2020, 13:21)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      e cum brusc voi nu ii mai pupati in bot pe jandarmi...

      jandarmii acum (DOAR de data asta) au respectat legea! nu trebuie laudati pt asta, e meseria lor!

      ei au dat un comunicat prin care au spus ce s-a intamplat . atat!

      mai mult prin acel comunicat se cam dovedeste ca latrina minte si ca nu e nimic ilegal acolo!
  • -16 (32 voturi)    
    nicio problema! (Joi, 1 octombrie 2020, 9:28)

    kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator]

    daca cei din camera au fost identificati si lucrau acolo. Chiar si la miez de noapte.
    • +14 (22 voturi)    
      Se pare (Joi, 1 octombrie 2020, 10:03)

      gamma [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

      ca votantii PSD nu stiu ca de vreme ce votul se termina la 9 seara numaratoarea se face pana noaptea tarziu .
      • -10 (26 voturi)    
        Numaratoarea (Joi, 1 octombrie 2020, 10:59)

        noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui gamma

        Se face in fiecare sectie de votare nu la biroul electoral unde se depoziteaza sacii sigilati.

        Nu mai ai ce sa cauti prin saci dupa depunerea lor decat daca se face o renumarare.

        Ceea ce se petrece este o frauda majora, indiferent de partea care a initiat-o si guvernul este responsabil, indiferent de cine este.
        • +8 (12 voturi)    
          E vorba de UN sac (Joi, 1 octombrie 2020, 12:15)

          gamma [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

          Sacul cu PV -uri scos la verificat dupa ce a iesit scandalul cu PV puse pe site fara semnaturi si cu cifre incurcate ale USR-ului . Trebuie terminat cu sistemul asta , fiecare partid isi pune pv-urile pe un site si oricine le poate verifica. La obiect - apar diferente intre ce este AZI la BES si ce au celelalte partide ? La obiect #2 ce infractor a decis sa dezactiveze camerele din restul cladirii si pe ce motiv ? Nu e ilegal sa scoti din institutie imagini de genul asta ? Felicitari amaratului , PSD a consumat alt Grajdan doar ca sa faca zgomot .
          • -4 (6 voturi)    
            Omul cinstit (Joi, 1 octombrie 2020, 12:35)

            Arminius [utilizator] i-a raspuns lui gamma

            In Romania cine fura putin (un sac) e om cinstit
            • +5 (5 voturi)    
              Inteligenta (Joi, 1 octombrie 2020, 13:17)

              gamma [utilizator] i-a raspuns lui Arminius

              De ce sa cauti foarte atent intr-un morman de saci un anume sac unic pe care vrei sa-l furi ? .

              Pt ailalti . Au fost cateva sectii (9) care n-au picat pe suma de control asa ca s-au facut verificari . End .
            • +5 (5 voturi)    
              a fost cu proces verbal si cu jandarmi (Joi, 1 octombrie 2020, 13:23)

              liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Arminius

              decpre ce furt vorbeti ma?!

              voi ori nu aveti un iq suficient de mare sa intelegeti un comunicat, ori pur si simplu nu vreti!
    • +16 (20 voturi)    
      ia minus si taci... (Joi, 1 octombrie 2020, 10:07)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

      ia minus si taci...
  • +35 (47 voturi)    
    Pai normal (Joi, 1 octombrie 2020, 9:29)

    EQUANT [utilizator]

    ... dar ce sa zica si psd-istii, ei sunt spalati pe "creier" pana la capat.

    Ei vor alte alegeri, vorba aia - tragi la poarta pana intra, dar sunt atat de idioti incat nu realizeaza ca daca s-ar repeta alegerile acum nu ar mai lua nici cat au luat in primele Exit-poll-uri de acum, dupa ce lumea a vazut ce au facut.

    Lasa, ii tinem minte pt cele Parlamentare!
  • +30 (46 voturi)    
    Parlamentul Trebuie Sa Demita Conducerea (Joi, 1 octombrie 2020, 9:33)

    un domn [utilizator]

    CNA, iar apoi un CNA interimar sa intrerupa emisia Antena 3 cel putzin pana in martie 30 2021 ( termen drag celor de la ALDE )
    • -6 (8 voturi)    
      Mai mult (Joi, 1 octombrie 2020, 11:57)

      galeo [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Cei care isi permit sa spuna ceva de USR sa fie ridicati si sa bage munca silnica la canal, nu?
  • +22 (30 voturi)    
    aceeasi jandarmerie care a raspuns (Joi, 1 octombrie 2020, 9:36)

    qwerasdf [utilizator]

    fara ezitare la apelurile lui carmen dan si liviu dragnea sa-i bata pe opozantii lor din august 2018?

    acelasi tudorache care furat in 2016? acelasi psd?!
    • +5 (7 voturi)    
      Da (Joi, 1 octombrie 2020, 12:17)

      muvis [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      Da, fix aceeasi. Nu stim sa se fi facut vreo condamnare sau vreo reforma.
      Dar se prevede o schimbare in parlament si executiv in iarna. Le e si lor frica, nu mai e Dragnea aici pentru ei.
  • -12 (32 voturi)    
    Si este ok sa se umble dupa? BES a facut corect? (Joi, 1 octombrie 2020, 9:41)

    Miky60 [utilizator]

    Trebuie lamurit si acest aspect. Ok, Presedintele Biroului Electoral a cerut sa fie desigilata incaperea. Dar asta nu spune daca este corect sau nu, daca este moral sau nu, daca este normal sau nu. S-au facut presiuni asupra lui sa se desigileze? Ce au facut acolo dupa desigilare? A fraudat Presedintele Biroului Electoral?
    • +25 (33 voturi)    
      Se faceau verificari (Joi, 1 octombrie 2020, 10:14)

      Santient [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Tinand cont ca filmarea era din noaptea de luni spre marti, in plin scandal cu procesele verbale incarcate prost (in defavoarea USR ar trebui mentionat), s-ar intelege de ce presedintele BES ar vrea sa intre in camera sa vada procesele verbale originale.
      Are mai multa logica decat ce zbiera Gadea.
      • -8 (12 voturi)    
        Resetat (Joi, 1 octombrie 2020, 11:31)

        MarDark [utilizator] i-a raspuns lui Santient

        Faceau verificari doar cu un reprezentat de la USR care e si candidat si nu are ce cauta acolo.
        Sacii se scot din fata camerei.
        Totul se intampla dupa ce restul au plecat de la BES.
        Da pare totul normal pentru resetati mintali.
        • +2 (2 voturi)    
          ba (Joi, 1 octombrie 2020, 13:25)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui MarDark

          tu ai inteles ca acolo era si jandarmeria si ca erau mai multi oameni?!

          efectiv tie daca-ti spune antena e ca acum (13.24 ora romaniei) e noapte, tu o sa-i crezi!
  • -5 (23 voturi)    
    Jandarmeria da dreptul fure oricui semneaza (Joi, 1 octombrie 2020, 9:44)

    Kivek [utilizator]

    Jandarmeria ne spune ca caca un PSD-ist se duce noaptea ca hotii in locatia unde sunt tinute voturile, el va fi lasat sa intre si sa inlocuiasca voturile USR cu voturi pt PSD atat timp cat semneaza un proces verbal de predare primire
  • +25 (37 voturi)    
    o, tempora! (Joi, 1 octombrie 2020, 9:51)

    revo [utilizator]

    unde esti tu, Carmencita Dan, sa faci ordine in Jandarmerie? Daca erai tu pe pozitii, mai indraznea domnul jandarm sa miste in front si sa contreze PSD-ul?

    PSD intinde coarda, uita ca sef la BEC Sect.1 e un procuror... Iar procurorii sunt cam enervati pe chestia cu SS. Unde mai pui ca a luat si Covid in zilele astea, deci nu e deloc intr-o stare buna, are nervii intinsi la maxim.

    Potoliti-va!
  • -11 (17 voturi)    
    Jandarmeria apara hotia (Joi, 1 octombrie 2020, 9:57)

    Mazeta [utilizator]

    Lipseste o poza cu pv-urile. Sau acum se intocmesc?

    Citat: "Eu sunt slobozean si orasul nostru e cel mai deflorabil."
    • +17 (21 voturi)    
      Metoda de diversiune copiata de la bolsevici (Joi, 1 octombrie 2020, 11:00)

      Falx_D [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Faci contestatie, ceri reverificarea voturilor, iar cand aia pun mana pe saci sa-i reverifice, tu strigi in gura mare: hotiii.
      • -5 (9 voturi)    
        Resetat (Joi, 1 octombrie 2020, 11:33)

        MarDark [utilizator] i-a raspuns lui Falx_D

        Faci contestatie, ti se refuza si dupa numara de sufletist doar un reprezentat de la cealalta tabara care mai e si candidat si totul dupa ce restul au plecat de la BES si in afara camerei de filmat.
        Da sa stii ca e foarte logic cum gandesti resetat mic.
        • +5 (5 voturi)    
          Scoate PV-urile tale (Joi, 1 octombrie 2020, 12:35)

          gamma [utilizator] i-a raspuns lui MarDark

          Scoate la tv , pe facebook , unde vrei , pv-urile voastre . Sa le verificam cu alea care zici ca sunt masluite . Numai gura si PR-ul de voi .
          Bolsevici 100%
  • +7 (13 voturi)    
    Vrem sa aflam adevarul (Joi, 1 octombrie 2020, 10:09)

    galeo [utilizator]

    Indiferent de consecinte.
    Asa ar trebui sa se intample intr-o tara libera si democrata.
    • +4 (6 voturi)    
      adevarul nu se hotaraste la tv (Joi, 1 octombrie 2020, 12:26)

      muvis [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      Exista institutii pentru asta in democratie. Si acolo trebuie va uitati, la deciziile lor. Nu la instanta antena3, care scoate mizerii si ne pune sa le mirosim.
  • +1 (23 voturi)    
    In ce conditii presedintele BEC intra in camera? (Joi, 1 octombrie 2020, 10:10)

    IarbaVerdeDeAcasa [utilizator]

    Jandarmul pazeste si da acces la presedintele BEC, dar, legea ce spune concret?

    Care sunt motivele invocate de presedintele BEC
    pentru a fi lasat de jandarm sa intre in incapere?

    Ce spune legea? E suficient ca presedintele BEC sa faca o cerere semnata, fara ca sa nu exista nici un motiv clar? Legea enumera motivele clare posibile pentru care presedintele BEC poate intra?

    Imaginati-va ca un presedinte BEC corupt poate vicia votul in mod voit. Nu ma intereseaza ca risca dosar penal (caci oricum in Romania se lasa doar cu suspendare), pericolul este de a schimba votul deja exprimat al oamenilor.
    • +8 (20 voturi)    
      Bai tu ai minte? Pai ati facut contestatie (Joi, 1 octombrie 2020, 10:50)

      Falx_D [utilizator] i-a raspuns lui IarbaVerdeDeAcasa

      Nu te duce capul ca ei trebuiau sa verifice si sa va dea raspuns? Noaptea mintii
      • +5 (7 voturi)    
        N-ai inteles ideea mea (Joi, 1 octombrie 2020, 11:15)

        IarbaVerdeDeAcasa [utilizator] i-a raspuns lui Falx_D

        N-am zis ca e bine sau rau ce s-a intamplat.

        Antenele au latrat ca e frauda. Eu ce incercam sa spun e ca, daca legea e simpla si clara, motivul pentru care pe video se vede ca s-a intrat in camera trebuie sa fie unul foarte clar si simplu.
      • -1 (3 voturi)    
        Care voi? (Joi, 1 octombrie 2020, 12:26)

        IarbaVerdeDeAcasa [utilizator] i-a raspuns lui Falx_D

        Despre cine vorbesti?
    • +2 (2 voturi)    
      mai (Joi, 1 octombrie 2020, 13:28)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui IarbaVerdeDeAcasa

      este ceva la care BEC trebuie sa dea un raspuns, sunt de acord.
      DAR
      nu prezinti stirea cum a prezentat-o antena 3!
      acolo vrei sa sugerezi ceva ascultatorilor, nu sa arati o potentiala problema!
      antena 3 ar trebui ASPRU amendata pentru magaria asta... dar bineinteles nu o sa se intample!

      oricum imi place... cand e furat usr (vezi acu 4 ani) nimeni nu zice nimic... cand psd pierde (nu e nici o dovada ca a fost furat) se crizeaza pesedeii ca au pierdut ciolanu!

      penibil partid, penibila tara!

      si eu repet: ca sa nu mai dramatizam pe viitor: votul electornic! eu zic ca psd care se crede victima, sa impiedice sa fie "furat" pe vitor si sa introduca votul electornic (facut evident de o firma independenta - nu uti si pretinii)
  • +23 (31 voturi)    
    Minciuni nerusinate... (Joi, 1 octombrie 2020, 10:34)

    morometu [utilizator]

    cu care psd doreste sa creeze haos si destabilizare. Noi asteptam democratie, comportament responsabil de la urmasii comunistilor?
  • -5 (9 voturi)    
    E suspiciune de frauda (Joi, 1 octombrie 2020, 11:59)

    KTerinca [utilizator]

    N-aveau ce cauta aia in incaperea cu sacii sigilati si sa mai scoata si saci de acolo.
    Singurul motiv ar fi fost renumararea tuturor voturilor, cu reprezentantii tuturor partidelor si cu noi procese verbale semnate de toti.
    Punct.
    • +5 (5 voturi)    
      Serios? (Joi, 1 octombrie 2020, 13:07)

      Falx_D [utilizator] i-a raspuns lui KTerinca

      Da de unde sti tu ca n-aveau ce cauta, ca asa ti-a zis A3 ?
    • +2 (2 voturi)    
      ba daca (Joi, 1 octombrie 2020, 13:29)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui KTerinca

      tu il prinzi pe gadea dezbracat in pat cu nevastata si el zice ca a venit sa-ti schimbe becu, tu il crezi!
  • -4 (8 voturi)    
    Ce democratie mai e si asta ?!? (Joi, 1 octombrie 2020, 12:14)

    KTerinca [utilizator]

    Ce incredere sa mai am eu in politicieni si in votul asa zis democratic?
    E ca pe vremea lui Stalin, care stia ce zice.
    ''Nu conteaza cine voteaza, conteaza cine numara voturile."
    Auzi Dle Iohannis ?
    Auzi Dle Orban ?
    Auzi Dle Ciolacu?
    Auzi Dle Barna?
    Auziti ceva din toate astea sau va doare-n c...r de oameni, asa zisii votanti, dupa ce v-ati aranjat jocurile?
    Am o scarba profunda in mine.
    Imi vine s-o dau afara.
    Bleahhhh !
    • +2 (2 voturi)    
      Ai cazut in plasa PSD (Joi, 1 octombrie 2020, 13:09)

      Falx_D [utilizator] i-a raspuns lui KTerinca

      O perdea de fum voiau, sa discrediteze tot ca sa nu mai aiba nimeni incredere in nimic. Tehnica bolsevica. Tu cu minte putina. ai cazut in plasa.
    • +2 (2 voturi)    
      ce-mi place (Joi, 1 octombrie 2020, 13:30)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui KTerinca

      ca o dai ca esti ofticat pe toti... dar introduci majoritatea de la usr si pnl....

      ahahahaha
      sunteti penibili ma postacilor

      PS: cu riscul de a ma repeta PAI SA INTRODUCA PSD VOTUL ELECTRONIC DACA SE TEME CA O SA FIE FURAT =))
  • +1 (3 voturi)    
    Romania trebuie sa evolueze (Joi, 1 octombrie 2020, 12:28)

    Coco Whistle [utilizator]

    Masini de scanat votul(se scaneaza in prezenta votantului si se confirma legimitatea votului pe loc) dispozitiv atasat la o tableta de scanat cartea de identitate (sper ca cineva sa se trezeasca si sa unifice cu permisul de conducere intr-un singur document) , vot trimis prin posta si confirmat online. Legi f aspre . E simplu, in alte tari se practica, e functional, civilizat, un proces f transparent. In felul asta mortii nu mai voteaza, sacii nu se mai multiplica, voturile nu mai capata efectul de transhumanta dupa cum se inteleg tovarasii la masa. Hai baieti investiti in decenta si corectitudine.
  • -1 (5 voturi)    
    Putem sa ne gandim la orice (Joi, 1 octombrie 2020, 12:40)

    Arminius [utilizator]

    Daca nu avem raspunsuri clare si bazate pe lege. Inclusiv ca Presedintele BES1, auzind ca se pot renumara voturile, a mai luat din saci (unul sau mai multi) care erau ai unuia dintre candidati, ca sa iasa numarul din calculator.
  • +6 (8 voturi)    
    Oare "useristii" sunt chiar asa (Joi, 1 octombrie 2020, 12:58)

    kokos [utilizator]

    de tampiti , sa intre ca la ei acasa in sala unde sunt pastrate voturile , sa ia saci cu voturi si sa nu stie ca sunt camere video peste tot???Oricum s-a dovedit ca cei care umbla cu voturile sunt oamenii lui felix si ai lui tudorache!!! Chiar ne credeti prosti? Nu mai tin manipularea si intoxicarea latrinei 3!
    • +3 (3 voturi)    
      din pacate manipularea tine (Joi, 1 octombrie 2020, 13:32)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui kokos

      asta nu e facuta pt noi

      e facuta pentru nehotarati..
      unii o sa afle de stirea asta si o sa zica: "daca totusi are antena 3 dreptate"

      si aia care privesc antena 3 si se gandesc sa renunte o sa fie intorsi din drum!

      poti minti cat vrei cand cna nu-ti face nimic!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by