Tudorel Toader rămâne membru în Comisia de la Veneția

de C.D.     HotNews.ro
Joi, 18 iunie 2020, 21:27 Actualitate | Esenţial


Tudorel Toader
Foto: Facebook
Tudorel Toader rămâne membru în Comisia de la Veneția, chiar dacă Guvernul Orban a cerut eliberarea sa din funcție, au declarat pentru HotNews.ro surse politice.

Potrivit surselor citate, cererea nu a fost supusă votului plenului Comisiei, membrii forului transmițând informal Guvernului că nu vor să creeze un precedent.

Comisia de la Veneția a confirmat la sfârșitul lunii mai că a primit de la Guvernul României cererea pentru eliberarea lui Tudorel Toader din funcția de membru al prestigiosului for consultativ al Consiliului Europei.

Tudorel Toader este membru al Comisiei de la Veneția din 2014. În 2018 a mai primit un mandat de patru ani, după ce s-a autopropus în funcție. Potrivit procedurii, Ministerul Justiției formulează propunerea privind numirea reprezentantului României în Comisie, Ministerul Afacerilor Externe dă un aviz iar primul ministru aprobă. Tudorel Toader era ministru al Justiției când s-a autopropus pentru un nou mandat, în intervalul 2018 - 2022.

Deocamdată nu este clar când va înceta mandatul lui Tudorel Toader de membru al Comisiei de la Veneția.

Potrivit procedurilor Comisiei, mandatul unui membru expiră în următoarele condiții:
  • la finalul mandatului de patru ani (23 mai 2022 în cazul lui Tudorel Toader)
  • prin demisie
  • în momentul în care Comisia constată, la propunerea Biroului, printr-o majoritate de două treimi a membrilor, că persoana în cauză nu mai este capabil sau nu mai este calificat să-și exercite funcțiile


Cererea de eliberare din funcție, după sentința CEDO în cazul Kovesi


Ministerul român al Justiției a anunțat în data de 5 mai că propune Guvernului eliberarea lui Tudorel Toader din funcția de membru al Comisiei de la Veneția. Instituția a argumentat prin implicațiile deciziei CEDO în cazul Laurei Codruța Kovesi "privind credibilitatea angajamentului Guvernului României față de independența procurorilor și respectul regulilor de drept".

Fosta șefă a DNA a fost revocată din funcție la propunerea ministrului de atunci al Justiției Tudorel Toader, actual rector al Universității "Alexandru Ioan Cuza" din Iași.

Laura Codruța Kovesi a câștigat la Curtea Europeană a Drepturilor Omului (CEDO) procesul prin care a contestat decizia de revocare din funcția de procuror-șef al DNA.
Ce a decis CEDO:
  • A fost încălcat articolul 6 § 1 (dreptul la un proces echitabil) al Convenției europene pentru drepturile omului
  • A fost încălcat articolul 10 (libertatea de exprimare) al Convenției Europene
Fostul ministru al Justiției Tudorel Toader, cel care a propus revocarea șefei DNA, a susținut după ce Laura Codruța Kovesi a câștigat la CEDO că președintele nu a revocat-o din funcție pe baza cererii sale, ci a executat o decizie a Curții Constituționale.

"Pe firul acestui proces de demitere au fost trei factori care şi-au împlinit misiunea, Eu ca ministru am făcut raportul de evaluare şi am propus revocarea. A fost sesizată CCR, ministrul nu este autor al dreptului de sesizare al Curţii, o face Guvernul, președintele Camerei, președintele Senatului. CCR a dat o decizie şi preşedintele a revocat-o în baza acelei decizii. Președintele nu a revocat-o în baza propunerii mele, ci decizia CCR se execută”, a spus Tudorel Toader într-un interviu pentru Bună Ziua Iași.

De notat că fostul ministru al Justiției, care s-a aflat la originea procedurii de destituire, nu-i dădea șanse Laurei Codruța Kovesi. "Este un om liber și se poate adresa oricărei instanțe din România sau europeană. Pot să spun însă că deciziile Curții Constituționale sunt definitive de la momentul publicării în Monitorul Oficial, ceea ce înseamnă că nu sunt cu cale de atac. La CEDO se duce partea dintr-un proces nemulțumită de decizii definitive rămase la instanțele de drept comun", spunea atunci Tudorel.

Kovesi a fost demisă din funcție în 9 iulie printr-un decret semnat de Klaus Iohannis, după ce o decizie a Curții Constituționale a statuat că „Președintele României urmează să emită decretul de revocare din funcţie a procurorului-şef al Direcţiei Naţionale Anticorupţie, doamna Laura Codruţa Kövesi”.

Procedura a demarat în 22 februarie 2018, când ministrul Justiției de atunci, Tudorel Toader, a anunțat că declanșează procedura de revocare a procurorului şef al DNA Laura Codruța Kovesi, prezentând un raport cu 20 de "acte și fapte de netolerat într-un stat de drept".

Toader i-a reproșat șefei DNA tergiversarea unor dosare, depășirea atribuțiilor atunci când DNA a anchetat Guvernul pentru controversata Ordonanță 13, comportament autoritar și discreționar, prioritizarea dosarelor în funcție de impactul mediatic, refuzul de a se prezenta la audierile din Parlament sau lipsa unei reacții adecvate în cazul presupuselor abuzuri de la DNA Ploiești. De altfel, punctul culminant al scandalului din jurul șefei DNA fusese atins atunci când fostul deputat PSD Vlad Cosma a făcut publice înregistrări care ar fi demonstrat abuzurile comise de procurori de la DNA Ploiești, iar PSD - ALDE au cerut să fie luate măsuri împotriva pretinselor abuzuri.

Raportul ministrului Justiției referitor la șeful DNA a primit aviz negativ din partea Consiliul Superior al Magistraturii (CSM), iar președintele Klaus Iohannis a anunțat că nu va da curs cererii de revocare din funcție a Laurei Codruța Kovesi.

În replică, ministrul Tudorel Toader a sesizat Curtea Constituțională în cazul acestui refuz, iar CCR a constatat, în 30 mai, existenta unui conflict juridic de natură constituțională, pe acest subiect, între ministrul Justiției și președintele Klaus Iohannis. Urmarea - în 9 iulie Iohannis a fost nevoit să semneze decretul de revocare.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















17551 vizualizari

  • +21 (43 voturi)    
    2 mandate de rector la UAIC (Joi, 18 iunie 2020, 21:31)

    robyzs [utilizator]

    Toata lumea il uraste pe Tudorel Toader pentru ca a fost jucaria puscariasului Liviu Dragnea dar Tudorel s-a miscat bine si a mai prins un mandat ca rector la Universitatea din Iasi desi a adus prejudicii grave imaginii UAIC, probabil profesorii care l-au votat sunt din aceeasi categorie.
    • +7 (13 voturi)    
      Comisia e la fel ca Rudotel (Vineri, 19 iunie 2020, 9:46)

      DomnuTrandafir [utilizator] i-a raspuns lui robyzs

      Pot spune asta!

      Pentru ca Nu vede pe Rudotel ca Marele Eliberator de pușcăriași!

      Onoarea Comisiei e distrusă daca ai pe Rudotel in compozitie!

      Nu vede nr. de crime in crestere din Ro după ce Rudotel a devenit frate cu infractorii!
  • +2 (32 voturi)    
    firesc (Joi, 18 iunie 2020, 21:34)

    srpc [utilizator]

    coteriile politice interne n-au ce cauta la Comisie
  • -20 (48 voturi)    
    moarte la Venetia (Joi, 18 iunie 2020, 21:34)

    cucuveauamov [utilizator]

    ghinion! dar, mai e totusi o solutie, romaneasca. Cate un dosar deschis pentru fiecare din astia din Comisia, la Unitatea de elita Ploiesti. Le venim noi de hac!
  • +21 (43 voturi)    
    Umbra lui Dragnea la Venetia (Joi, 18 iunie 2020, 21:39)

    Ademordna [utilizator]

    Slugarel reprezinta Romania. Tragic si umilitor.
    Si uite asa un moment ingrozitor in istoria tarii care cronologic nu a durat mult va avea urmari prelungi, de generatii, in societatea noastra, din cauza personajelor ticaloase infipte in diverse pozitii si a slabirii sau distrugerii unor institutii esentiale.
    E plin de hoti si in justitie, CCR, Avocatul Poporului, si in consiliile de administratie ale diverselor firme cu participatii de stat, si in administratia locala si in institutii internationale unde participa Romania.
    Pe de alta parte, guvernul PNL in general si ministrul PNL al justitiei in special s-au facut luntre si punte sa nu schimbe nimic (nici macar sectia Gestapo). Ca tovarasi de USL, ei nu stiu guverna altfel decat PSD-ul si slugile infipte in scaune ii servesc pe orice hoti aflati la putere.
    De aceea trebuie voturi decisiv la alegerile urmatoare contra partidelor "traditionale".
    • -20 (30 voturi)    
      da ma (Vineri, 19 iunie 2020, 2:18)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui Ademordna

      tt reprezinta Romania...
      dar cine ai vrea sa o reprezinte?
      tu? ceausescu, bot sau aia mica si grasa, protestatara de profesie?
      • +7 (17 voturi)    
        Nici vorba! (Vineri, 19 iunie 2020, 8:52)

        panduru [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

        Ma gandeam sa-l propun pe unul din prietenii tai, nicolicea sau iordache-alta intrebare. Era bun si dan voiculescu, dar nu are studii la spiru haret.
      • +1 (7 voturi)    
        @miculescu-rucar (Vineri, 19 iunie 2020, 16:55)

        sile1 [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

        Romania ar fi fost reprezentata de tudorel toader daca ar fi fost propus de un organism reprezentativ al Statului Roman (Guvern,Parlament ) si NU de el insusi, Maria-Sa TT.

        Procedand in acest fel,adica auto-propunandu-se, nu a facut altceva decat sa intareasca ideea ca este un individ cu clare apucaturi egolatrice,adorator al propriei persoane,dispus la supraestimarea valorilor sale personale.

        Si ca orice egolatru nu a suportat sa-i fie demontate "ievaluarea" si acuzatiile aduse Laurei Codruta Kovesi de catre aceasta si a initiat o procedura imbarligata,cu sprijinul CCR prin care l-a silit pe KWJ s-o demita pe LCK.

        Magaria l-a care se preteaza acum e sa afirme ca nu el este cel responsabil de toata tarasenia ci ailalti adica CCR si KWJ.

        Mare caracter !
      • +1 (1 vot)    
        In mintea ta pustiita de alcool sanitar, intre (Sâmbătă, 20 iunie 2020, 8:34)

        deval [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

        repetentul arivist si activistii civici onorabili (pentru multi dintre cetateni) enumerati, e desert ?!! Te-o fi onorat si dancileza, Infractorul de Rahova, care au fost stapanii lui ? Te-o fi orbit ''stralucirea'' discursului , ''retorica'' din esecurile lui numite conferinte de presa si devenite rapid comunicate ? Mi-ar fi si frica sa aflu ce a facut ca procuror ceausit patru ani inainte de 1989 in calitate de propagandist pcr din liceu , deseu bolsevic reciclat la Curtea de la Venetia in instrument al Mafiei cu repere biografice identice cu scarnavia morala de la sefia ccr.....
  • -9 (49 voturi)    
    Apa de ploaie (Joi, 18 iunie 2020, 21:40)

    comentacu [utilizator]

    Comisia lui Peste e a N-a institutie lipsita de credibilitate, asa ca nu e de mirare ca il tolereaza in continuare pe acest individ.
    • +3 (11 voturi)    
      Lex sed lex (Vineri, 19 iunie 2020, 8:06)

      clencix [utilizator] i-a raspuns lui comentacu

      Tocmai menținerea înseamnă respect pentru justiție, pentru membrii comisiei ca reprezentanți ai tarilor asa cum sunt ele, bune sau rele. Comisia nu-și permite sa se schimbe cum bate vântul.
      • +1 (13 voturi)    
        absolut corect! (Vineri, 19 iunie 2020, 10:05)

        kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui clencix

        dar adevărul nu serveste postacilor pnl, n-ai ce să faci..
        • -1 (7 voturi)    
          comisia da, TT ba (Vineri, 19 iunie 2020, 12:18)

          clencix [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

          Dar nici TT nu-și simte obrazul să-și dea demisia. Comisia i-a lăsat posibilitatea de a mai repara ceva, dar nu cred ca se va folosi subiectul de varianta onorabilă, o să vrea să pape tot ...
        • -1 (7 voturi)    
          bordelut, (Vineri, 19 iunie 2020, 12:46)

          2016 [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

          exista doua categorii majore de persoane care posteaza pe Hotnews:
          1. nostalgicii comunisti, care simpatizeaza cu cei la fel ca ei: mincinosii, hotii, manipulatorii, ratatii, incompetentii, etc. Aceste categorii se regasesc in principal in partidul continuator al comunistilor, actualul psd, plus ceva factiuni reprezentate de niste avortoni politic: ponta, tariceanu si vreo cativa in plus. Aceasta categorie de politicieni + votantii aferenti, nu vor schimbarea, deoarece ei atat pot: sa fure, sa mimeze munca, sa manipuleze si sa taie frunza la caini, uitandu-se toate serile si weekend-urile la latrina3. Stai linistit, toate partidele au scursurile acestea politice, doar ca in psd densitatea este mai mare.
          2. oamenii care vor schimbarea, deoarece au mai dat putin cu nasul prin democratiile instaurate in alte tari. Din pacate, multi dintre ei nu ies la vot, deoarece sunt scarbiti de ceea ce vad in tara, insa ii cam doare in cot, nu-i intereseaza ca prin absenta de la vot, dau sanse mai mari de castig hotilor. Acestia nu sunt neaparat postaci pnl, cum spui, ci sunt anti-mafie, pe cale de consecinta, anti-psd, unde se afla cei mai multi mafioti si ratati.

          Asa ca mai usor cu postacii pnl, spune-le postaci anti-psd, deoarece aceasta-i realitatea!

          Bineinteles, mai sunt si persoane care comenteaza pe HN, doar ca sa se distreze, unii fiind din categoria cu "bagatul batului prin gard".
  • +2 (22 voturi)    
    Nu se poate face nimic in Romania (Joi, 18 iunie 2020, 21:42)

    emil bobu [utilizator]

    E Romania, ticalosii vor fi etern la putere.
  • 0 (36 voturi)    
    comuniștii de la Veneția!! (Joi, 18 iunie 2020, 21:55)

    kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator]

    nu stiu ei cine e orban! Se pun cu Klaus!!
    • 0 (6 voturi)    
      uite, (Vineri, 19 iunie 2020, 14:30)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

      d'aia nu dau prea multi centi pe organizatiile asteaintea internationale, care tind sa devina suprastatale.
      sunt formate din trimisi politici.
      deci, tudorica e rosu, vrem unu' galben. nu conteaza competenta, cum nici la oms nu conteaza. conteaza ca trage stanga si ca si'a luat prerogative suprastatale.

      si asta venetiana mai este si'n domeniul legii...
      necercetate sunt canalele..venetiene.
  • +17 (27 voturi)    
    Comisia nu vrea sa faca politica unui guvern (Joi, 18 iunie 2020, 21:56)

    animatron [utilizator]

    Toti membrii acelei Comisii sunt legati de diverse partide si miscari politice din tarile lor de origine, de aceea nu vor sa creeze un precedent instituind un fel de "tribunal" pentru unul dintre ei (recte dl Toader).

    In clar, cum Comisia refuza dezbaterea si cum dl rector refuza sa demisioneze, calitatea de membru ii ramane intacta inca 2 ani.

    Din nefericire, guvernul PNL a facut ceea ce stie oricine ca nu trebuie facut in relatii internationale: nu ceri ceva daca nu ai sanse foarte mari sa obtii acel ceva, pt ca un refuz te pune intr-o situatie jenanta.

    Daca guvernul liberal era constient ca va fi refuzat, atunci a depus cererea doar ca "sa dea bine" la electorat, a fost o simpla manipulare a perceptiei publice.

    Tot nu stim daca dl rector Toader (reales de colegii domniei sale), cat a fost ministru, a incalcat sau nu vreo lege, i se promiteau tot felul de dosare penale de catre fosta Opozitie, acum nu se mai aude nimic.

    In spatiul dezbaterii politice romanesti e multa harababura si se arunca aiurea cu tot felul de acuzatii, in general foarte prost documentate sau fara legatura directa cu fapte penale, politicienii se ameninta destul de des cu puscaria, cu catusele, cu DNA-ul, etc. dar in general nu vedem prea multe dovezi concrete.

    Iresponsabilitatea de care dau dovada acesti indivizi are impact puternic negativ si asupra perceptiei publice, electoratul obisnuindu-se cu ideea falsa ca "toti sunt niste hoti" sau "toti sunt incompetenti".

    Comisia de la Venetia a refuzat sa intre in jocurile astea de acuzatii intre politicieni (nu exista nimic penal la dl Toader, era o decizie CCR in cazul Kovesi), fiind clar ca s-ar fi compromis pe viitor incepand in interior o dezbatere despre ce fel de politica face sau a facut unul dintre membri.

    Pe viitor guvernele Romaniei ar trebui sa fie mult mai prudente cu tentatia de a transfera "razboaiele" politice din interior catre institutii europene, se fac de ras.
    • +3 (13 voturi)    
      Nu este vorba despre politica ci despre corectitu (Vineri, 19 iunie 2020, 7:17)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      Cum scriam si mai sus este vorba despre corectitudine

      Nu se poate afirma ca TT a fost corect cu ievaluarea LCK cum l-a fel se poate spune despre felul in care a fost analizata cererea de conflict de interese intre Ministrul Justitiei - ca practic el era cu rezbelul - si Presedinte.

      Nu este o politizare - este o simpla delimitare de interesele meschine ale unor judecatori.

      As mai vrea sa stiu daca TT a intrebat /s-a consultat cu cineva cand s-a auto-propus pentru continuarea functiei in cadrul Comisiei de la Venetia.

      Sunt derapaje importantec care ar trebui sanctionate si DA, trebuia analizata pozitia membrilor din Comisie, dar chiar si asa, nu este numai ca sa dea bine la electorat - ERA NECESAR sa fie trimisa aceea depesa. Sigur ca era bine sa fie castigatoare - dar credeti ca mierosul TT a stat de o parte??? Pardon, ma scuzati, este un jeg mare cat toate cele - departe de oamenii profesionisti pe care i-a avut si pe unii ii mai are RO.

      Zic ca mai trebuie insistat - clarificata situatie.
      Never Give Up!
      • 0 (2 voturi)    
        Derapaje... (Vineri, 19 iunie 2020, 18:40)

        gillda_47 [utilizator] i-a raspuns lui ..13

        N-ai inteles ca, "corectitudinea politica" nu mai e la moda nici macar in USA, deoarece duce la derapaje politice, rasiale, sociale, institutionale, etc.
    • -1 (13 voturi)    
      Guvernul PNL (Vineri, 19 iunie 2020, 8:11)

      Criogenia [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      ...guvernul asta PNL are o buba mare de tot, Orban si mintea lui mica umbrita deseori de continutul diverselor pahare pe unde umbla mesean...apoi Predoiu este pe functie ca sa execute, nu se putea opune unui primministru spalat de puscarie anterior de servicii si inscaunat dupa puparea ghiulului primministrul lui Iohanis....alt spalat de enspe mii de dosare penale cu prilejul participarii la "revolutia #" coborand din mercedesul prezidential intre #-gii grupati chipurile ad-hoc.

      Este o premiera mondiala...nicaieri un presedinte nu a indemnat si participat la marsuri de protest organizate impotriva guvernului, parlamentului si adversarilor politici in general. De ce a facut-o? Evident pentru ca in Romania se poate...nu exista legi, altfel era dat afara.
    • +1 (7 voturi)    
      Frumos spus (Vineri, 19 iunie 2020, 8:56)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      Problema e ca trebuie sa te si duca bibilica pentru asta. Ori daca esti o sluga incompetenta cu diplome false sau studii platite facute pe repede inainte (a se vedea To'arasha Secretara de scoala de la Vide care a ajuns peste noapte mare ministru al afacerilor interne de la o secretara de scoala), nu stii o limba straina, dormi in timpul programului ca sa nu mai zic ca esti corupt(a), atat stii, atat poti.

      Cat despre miscarea atacului fata de Bubos la Comisia de la Venetia, nu am niciun dubiu ca a fost joc de imagine. "Facutul de ras" nu se intampla pentru ca electoratul nu urmareste situatia europeana. Ei se bucura cand primesc sau au acces la ceva din UE dar nu le pasa ce si cum si de unde, cum nu le pasa nici punga de ulei si faina de unde apare sau banii la pensie. "Ce? Ingropam tara in datorie pe 30 de ani? Ce? Nu-s bani la buget? Eu imi vreau punga si pensia, atat, ce buget, ce imprumut? Eu nu stiu d-astea". Cam atat e firul gandirii majoritatii.

      Nu e nici prima, nici ultima oara cand PNL promite si face jocuri de imagine ca sa obtina ceva. Nu cred ca are sens sa readuc aminte promisiunile facute de PNL ca sa obtina motiunea impotriva blondei, nu? Nu s-a agitat nici pana acum cu vreuna, dar a facut heirupuri simuland ca vrea anticipate, stiind ca pierde fiecare oportunitate, dar a facut-o doar ca sa nu para ca nu o fac.

      Sunt de acord cu absolut tot ceea ce ati scris, problema e ca multi romani nu gandesc asa pentru ca poarta ochelari de cal. Nu vor sa stie, nu ii intereseaza. Daca aduci in discutie doar votul cu multi romani, raspunsul va fi "eu nu-s cu politica", fara sa inteleaga legatura dintre vot si cresterea preturilor, (ne)apartenenta la diverse grupari/organizatii/aliante/coalitii/programe (de la UE la NATO, Schengen si altele), imaginea externa si tot asa.

      Pentru ei "toti sunt la fel" si "un vot in plus sau minus nu conteaza". Dar se plang ca viata e grea.

      Comisia a jucat-o neutru si a facut foarte bine. Decat sa riste un conflict pe viitor...
  • +5 (21 voturi)    
    Kovesi-Cedo (Joi, 18 iunie 2020, 22:04)

    Criogenia [utilizator]

    Kovesi nu a facut decat sa deschida proces la Cedo pe speta ei si din momentul in care dosarul i-a fost acceptat, orice om normal la mansarda stia ca va castiga in fata legislatiei romanesti aflata in neconcordanta cu cea Europeana. Mai cu seama ca au fost si Casuneanu, Iacubov,Tender etc. care antetior castigasera procesele si despagubiri simbolice de 1 EUR, sau orice puscarias care are bani de avocati si procese internationale evident va castiga...

    Problema este de ce muhaielele astea de la conducerea partidului Liderului Suprem ce se vrea Unic, nu incep sa faca ordine in justitie....se tem de proteste? Se tem ca se revolta lumea pe ei asa cum au procedat cu PSD timp de 3 ani? Se tem ca-si vor taia singuri craca de sub picioare si prefera s-o arda asa #, mai trece un an mai vine o spaga si uite asa i-am pacalit pe fraieri...
    • +2 (8 voturi)    
      pe cat de .... (Vineri, 19 iunie 2020, 10:58)

      asada [utilizator] i-a raspuns lui Criogenia

      ...priceput de doresti ar cam fi trebuit sa iti dai seama ca nu au avut timpul necesar in conditiile impuse de vremurile pe care le traim si neputand folosi parghiile pe care le ar fi avut cu alegerile locale si parlamentare tinute la termen !!! Si uite asa nemernicii borfasi aflati la putere in rahatul de parlament existent (care au fost trimisi acolo de celebrul de acum,popor roman ) isi pot face mendrele in continuare !!! Nu eu si poate nici tu ,nu iam pus in fruntea bucatelor pe un Dorneanu ,Iordache ,Nicolicea , Serban Nicolae ,Ciolacu si har Domnului ,alte zeci , sute ,daca nu chiar mii de teapa acestora !!!!
      • -1 (3 voturi)    
        Ei...chiar asa? (Vineri, 19 iunie 2020, 20:37)

        Criogenia [utilizator] i-a raspuns lui asada

        Daca doresti da te minti singur n-ai decat s-o faci in continuare...in Romania cine vrea sa faca ordine in legi o "mierleste" inainte de termen...strica jocurile aflate in desfasurare ale unora pe bani multi...la care nu ati visat niciodata.

        Degringolada legislativa este "necesara" angajatorilor actualei puteri altfel...mai sunt locuri langa Dragnia destule...

        Au aratat-o , o arata si o vor arata de fiecare data...nu degeaba Romania are un premier spalat de puscarie pe motiv ca nu a fost legala inregistrarea in care l-am auzit cu totii cum cerea spaga si sut in fund de la afaceristul respectiv...si un presedinte spalat de zeci de dosare pe banda rulanta de catre fostul procuror general, taranul ala vopsit anchetator de CAP de provincie, presedinte votat de Diaspora si Fuckbook in ciuda sentintei definitive prin care este dovedit ca a deposedat 2 familii de bunuri cu acte false si a prejudiciat oamenii respectivi si statul cu sume considerabile de bani...

        Toate astea nu conteaza...conteaza doar ca au pupat ghiulul cui trebuie si reprezinta interesele respectivului angajator in raport cu afacerile acestuia cu statul roman. As vrea si eu sa am astfel de angajati insa nu am putere...doar asta este diferenta intre orice om oarecare si grupul angajator al acestor bufoni care se joaca cu Statul Roman.
    • 0 (6 voturi)    
      Criogenia, (Vineri, 19 iunie 2020, 13:09)

      2016 [utilizator] i-a raspuns lui Criogenia

      crezi sau nu, iti raspund pe scurt, avand experiente in administratia centrala, la nivel de conducere in ministere: niciun Guvern venit la putere, indiferent de culoarea politica, nu se apuca sa faca ordine in justitie (si in toate celelate aparate administrative), deoarece exista o lege (nescrisa, pe care nici ccr nu o poate confirma sau infirma): legea rotatiei, un fel de pact nescris, insa acceptat in randul politicienilor de la varf, anume: "nu facem dosare penale precedentilor, deoarece si noi vom fi la un moment dat precedenti"! Intelegerea tacita este ca fiecare fura pe rand, iar certurile pe care le vedem zilnic intre partidele mari, psd si pnl, sunt doar o mascarada ieftina!
      Celelalte partide mai mici, culeg firimiturile aruncate de la masa bogatilor. O nota speciala despre USR (PLUS nu este inca partid parlamentar, chiar daca exista fuziunea sau asocierea cu USR): este compus din oameni cu un trecut politic recent, nu sunt unsi cu toate eliffile inca si, incet-incet, isi dau seama cum merg treburile in tara. De ceva vreme sunt in dilema: sa se integreze si ei in sistemul mafiot ce guverneaza tara sau sa continue lupta cu morile de vant!

      Sunt multe de spus. Problema grava in Romania este mentalitatea retrograda a circa 5-6 milioane de votanti, oameni cu o educatie (nu ma refer la cei 7 ani de acasa) precara, multi dintrei asistati social si usor manipulabili, multi pensionari prinsi in capcana intinsa de politicieni, care ii tin captivi cu pensia amarata si cu iluziile ca se vor mari, astfel incat sa le asigure un trai decent. Nu ma refer la toti pensionarii, ci doar la cei care au pensia medie sau mai putin, cei cu pensiile mai mari decat veniturile celor activi nu au probleme.
      • +1 (1 vot)    
        Criogenia... (Vineri, 19 iunie 2020, 18:48)

        gillda_47 [utilizator] i-a raspuns lui 2016

        Criogenia nu salveaza Romania!!!
        • -1 (5 voturi)    
          Criogenia (Vineri, 19 iunie 2020, 20:40)

          Criogenia [utilizator] i-a raspuns lui gillda_47

          Nici nu si-a propus, nu vezi ca deja aveti salvatori de marca la conducere...zilnic salveaza Ardialul din mainile ungurilor si al rusilor.
      • 0 (2 voturi)    
        bag seama.... (Duminică, 21 iunie 2020, 18:22)

        asada [utilizator] i-a raspuns lui 2016

        ....ca esti in forma maxima si nimeni nu scapa ne bagat in seama !!! Faptul ca scrii mult si prost, dar mai ales ca puti a PSD de la o posta nu prea esti de frecventat !!! Apropo,va plateste la kilogram acum !!!
  • +6 (16 voturi)    
    /// (Joi, 18 iunie 2020, 22:09)

    GemstonePig [utilizator]

    ''Stim ca avem un rahat in sufragerie dar daca va aratam o carpeta frumoasa pe perete nu se mai observa''
  • +5 (23 voturi)    
    uite cine ne reprezinta (Joi, 18 iunie 2020, 22:35)

    panduru [utilizator]

    in Comsia de la Venetia! Rudotel!!
    Avand in vedere cum ne alegem reprezentantii pentru institutiile internationale, nu e de mirare ca Romania nu are nici un fel de credibilitate in strainatate.
  • -3 (27 voturi)    
    N se poate!!! (Joi, 18 iunie 2020, 22:51)

    papicu [utilizator]

    Cum adicaa , sa nu faca asa cum a cerut Predoiu, sunt comunisti si astia i-a mituit Dragmea,le-a reparat masinile in garajul unde lucreaza in puscarie.
  • -9 (19 voturi)    
    Ai dreptate (Joi, 18 iunie 2020, 23:12)

    tudurache [utilizator]

    Ai dreptate, o institutie lipsita de credibilitate. Romanii sunt prosti ca accepta recomandarile unor asemenea comisii.
  • -3 (27 voturi)    
    parca era buna (Joi, 18 iunie 2020, 23:37)

    kniffe [utilizator]

    Parca Cimisia de la Venetia era "Dumnezeu" cand era vorba de ordonanta 13....
    Daca aceasta "comisie" NU ESTE BUNA...atunci ea nu este buna TOT TIMPUL...nu doar atunci cand ne convine..
    apropos...COMISIA recomanda ca pensia unui judecator sa fie 80%+ din salariu...ce ne facem cu EXTRA impozitarea ??? Incalcam RECOMANDARILE comisiei
    ???
  • +10 (32 voturi)    
    ! (Joi, 18 iunie 2020, 23:52)

    tudorr [utilizator]

    Cati bani mai suge si de acolo lipitoarea asta? De la statul roman suge minim 10 mii de euro LUNAR infractorul asta!
    • -5 (23 voturi)    
      infractor esti tu si toti cei ca tine (Vineri, 19 iunie 2020, 2:18)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui tudorr

      asta e o afirmatie la fel de dovedita ca a ta; iti place cum suna?
    • -11 (23 voturi)    
      suge si tu (Vineri, 19 iunie 2020, 2:20)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui tudorr

      daca ai puterinta!
      daca nu, suge de unde poti!
      • +4 (12 voturi)    
        pai acolo e aglomerat de cei ca tine (Vineri, 19 iunie 2020, 8:51)

        Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

        -
  • +4 (22 voturi)    
    Cum, Doame iarta-ma (!)... (Vineri, 19 iunie 2020, 0:30)

    Olyx [utilizator]

    sa te autopropui intr-o functie ? Cu atat mai mult cum e aceasta ? Cum poti sa mai ramai acolo si sa nu iti dai DEMISIA DE ONOARE dupa ce ai DEZONORAT Justitia din Romania la modul cum ai facut-o ?...Intrebari la care clasa politica autohtona are OBLIGATIA sa ne raspunda, noua, votantilor lor...Probabil cand se va restructura...din temelii !...
    • -9 (19 voturi)    
      dezonoarea a venit de la LCK si basexu (Vineri, 19 iunie 2020, 2:18)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui Olyx

      sa nu confundam starile de fapt
    • -5 (15 voturi)    
      ... (Vineri, 19 iunie 2020, 2:21)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui Olyx

      fîîîîîsssssss!
    • +3 (9 voturi)    
      Amice OLX sau La Jumate.ro (Vineri, 19 iunie 2020, 12:25)

      salvatore [utilizator] i-a raspuns lui Olyx

      Cred ca nu ai propietatea termenilor si nici nu intelegi speta. In mod sigur nu stii ce inseamna "dezonorat". TT a propus foarte corect si foarte intemeiat ca matracuca sa fie demisa. Iar Presedintele Iohannis in mod corect a revicat-o (corect si acest lucru) in baza unei decizii a CCR. Cei de la CEDO in mod eronat au admis contestatia Lulutei Mov, pentru ca ea nu avea calitate procesuala in dezbaterea asta. Dar ma opresc aici, ca stie Toader sa se apere singur si mult mai bine. In incheiere draga tefeleu indignat, burta pe carte si cand citesti ceva e important si sa intelegi ce citesti, altfel ramai doar un simplu analfabet functional. Care poate chiar are vreo diploma in vreo specializare anume.
      • -3 (9 voturi)    
        Ca de obicei, (Vineri, 19 iunie 2020, 13:19)

        2016 [utilizator] i-a raspuns lui salvatore

        comentariile tale sunt de doi bani. Esti de la vreo curte de justitie superioara CEDO, de afirmi ca "Cei de la CEDO in mod eronat au admis contestatia Lulutei Mov, pentru ca ea nu avea calitate procesuala in dezbaterea asta."? Adica, ti-ai ratat meseria, ii ai pe cei de la CEDO la degetul mic? Uite unde era judecatorul suprem, de fapt el salvatore, aparatorul mafiotilor din Romania!
        • +3 (5 voturi)    
          măi nea ! într-o democraţie, chiar şi parţială, (Vineri, 19 iunie 2020, 14:20)

          let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui 2016

          oricine îşi poate da cu părerea, dreptatea nu e nicidecum ierarhică...
          ba chiar dimpotrivă, după cum se poate observa cu ochiul liber "înaltele" instanţe furnizează mult mai multe decizii controversate decât cele ordinare.
  • -9 (21 voturi)    
    Asta ... (Vineri, 19 iunie 2020, 4:50)

    Criogenia [utilizator]

    ...probabil este o stire care incalceste mintile unora de pe plaiurile carpatine.

    Comisia contra PSD=Love
    Comisia mentine pe Tudorel si da flit celor care-l doreau plecat= Comunisti platiti de Dragnea...

    Aflati ca pe aceasta Comisie nu o doare nici in cot de unii si de altii de prin Romania...cam asta este, mai ales.cand coneva cerseste favoruri...
    • +3 (5 voturi)    
      Comisia s-a aparat contra interventiei politice (Vineri, 19 iunie 2020, 8:54)

      Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui Criogenia

      Ar putea decide ceva prin autosesizare (gen incalcarea eticii...) dar nu la ordinul/cerinta unui guvern
  • -1 (11 voturi)    
    Problema ar trebui ridicata mai departe (Vineri, 19 iunie 2020, 7:50)

    ..13 [utilizator]

    In adunarea Parlamentara - depusa o motiune prin care sa se ceara analizarea cazului si motivarea acestei cereri exprese - este in interesul romaniei dar si al altor state membre care se pot vedea reprezenta intr-un mod defectuos nu de catre profesionisti ci de niste politruci care raman agatati acolo numai si numai ca unii nu vor sa fie deranjati. Sunt multe argumente care pot sensibiliza Adunarea parlamentara fara sa poata sa fie considerata

    Cred ca la fel se poate ridica problema in cadrul Consiliului Europei - este legata de etica unui membru care si-a pierdut echilibrul profesional si numai poate face parte din Comisia de la venetia - cred ca toate demersurile sunt necesare pentru a clarifica aceasta situatie

    Daca cazul TT intra in discutia Comisiei de la venetia este clar ca este ca si picat - ramane numai sa fie analizat de Comisia de la Venetia si cred ca se va intampla in curand.
  • -6 (6 voturi)    
    vorbeste lumea ... (Vineri, 19 iunie 2020, 8:43)

    nu conteaza cine zice [utilizator]

    continutul in mesaj e limpede si simplu: niciun fel de for european nu accepta vreo concluzie care sa nu fie a sa, menita cumva sa conduca la vreo decizie care sa nu fie tot a sa si numai a sa. indiferent de cum merg lucrurile, pe oriunde, bine sau rau, intemeiat sau nu ... principiu de dominare, cu bataie lunga, cunoscut si practicat indelung in oranduirile apusene ...
  • -3 (5 voturi)    
    Tristuc (Vineri, 19 iunie 2020, 9:01)

    Ilenuca1 [utilizator]

    în general şi greţos în speţă!
  • -5 (9 voturi)    
    vreau sa imi cer scuze (Vineri, 19 iunie 2020, 9:37)

    liviu_ [utilizator]

    fata de coruptii din romania. credeam ca doar in romanica tin juristii de scaun ac disperatii, dar se pare ca asta e un fenomel "ieuropean"

    membrii comisiei de la venetia nu au votat pentru a nu crea un precedent si doamen fereste vreunu dintr ei care face praf legea sa fie dat afara din comisie....
    • 0 (4 voturi)    
      Amintiti-va ca Parlamentul UE, nu a putut sa-l (Vineri, 19 iunie 2020, 20:54)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      excluda pe Severin, dupa ce a facut factura pentru spaga promisa pentru un anumit vot si a fost necesar sa-l suporte pana la finalul mandatului, condamnarea venind muuuult mai tarziu !! Logic cand au fost proiectate organismele astea, s-a considerat ca oamenii trimisi acolo sunt trecuti prin numeroase filtre , emanate de legislatii nationale, de vot si exprimate de majoritati ........ Va amintiti si ca ceilalti doi parlamentari europeni, au demisionat, a doua zi spre deosebire de nemernicul roman. Deci, vinovatii sunt : legislatia nationala, participarea scazuta la vot si finalmente, noi alegatorii !
  • +2 (6 voturi)    
    Comisia de la Venetia ca si Parlamentul UE, (Vineri, 19 iunie 2020, 10:44)

    deval [utilizator]

    considera ca fiecare tara care trimite reprezentanti acolo , prin vot sunt sanatoase la cap ceeace pare corect in final ! Adica raspunderea e in votul nostru -de fapt !! Ponta e infectul care l-a insurubat in functie pe Slugarel si tot el l-a numit pe Dorneanu la ccr al pcr !! Astuia nu i-a facut nimeni ''inventarul''nenorocirilor produse in perioada de glorie ! Ca un redutabil reprezentant al filierei chineze e mai curat si mai uscat ca oricand , gata sa intregeasca -in alegeri- procentele filierei ruse ..........
  • +2 (6 voturi)    
    Eu nu vad decat ca... (Vineri, 19 iunie 2020, 10:51)

    LuzhinAcademy [utilizator]

    Tudorel a ajuns oriunde a vrut, Codruta la fel, Base da lectii cum a facut-o intotdeauna, si toti rad de popor, pana la urma, in timp ce poporul ia teapa dupa teapa crezand ca poate vreunul din ei o fi eroul mult asteptat.
  • -5 (9 voturi)    
    Am facut un comentariu despre cum (Vineri, 19 iunie 2020, 11:21)

    xrogo [utilizator]

    trateaza Comisia de la Venetia hotararea CEDO favorabil lui Koversi, adica mictioneaza pe ea, comentariul n-a fost publicat pesemne din motive de de pudoare, care nu se aplica la alti postaci!
  • -2 (10 voturi)    
    Decizia CEDO (Vineri, 19 iunie 2020, 12:15)

    Gigi Kent [utilizator]

    Eu cred ca decizia CEDO e justificata politic. Altfel nu inteleg cum s-au putut pronunta pe o speta inexistenta. Daca mesajul era "petenta nu a avut nici o cale de atac in privinta deciziei" atunci intelegeam. Insemna ca e o problema de legislatie. Asa "libertate de exprimare" si "proces echitabil" sunt in context niste concepte destul de vagi. S-a exprimat cu varf si indesat pe la televiziuni.

    Oricum la cate a savarsit securista asta abjecta, mi se pare mai grav faptul ca a fost recompensata cu o sinecura europeana. Mult mai grav decat participarea lui Tudorel Toader in Comisia de la Venetia.

    A, si pentru prostovanii care ma vor combate cu "dar nu exista nici un proces, nici o decizie definitiva impotriva lui Kovesi ca ar fi savarsit ceva" le reamintesc ca nici Manole-Isarescu nu a fost turnator timp de 30 de ani dar a fost guvernator BNR si nici Basescu - Petrov nu a fost turnator ci de doua ori presedinte al Romaniei. Unii sunt pur si simplu deasupra legii. Macar o perioada...


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by