Ministerul Justiției propune Guvernului eliberarea lui Tudorel Toader din funcția de membru al Comisiei de la Veneția, după decizia CEDO în cazul Kovesi

de MH     HotNews.ro
Marţi, 5 mai 2020, 15:34 Actualitate | Esenţial


Tudorel Toader
Foto: Facebook
Ministerul Justiției propune Guvernului eliberarea lui Tudorel Toader din funcția de membru al Comisiei de la Veneția. Instituția argumentează prin implicațiile deciziei CEDO în cazul Laurei Codruța Kovesi "privind credibilitatea angajamentului Guvernului României față de independența procurorilor și respectul regulilor de drept". Reamintim că fosta șefă a DNA a fost revocată din funcție la propunerea ministrului de atunci al Justiției Tudorel Toader, actual rector al Universității "Alexandru Ioan Cuza" din Iași.

Ministerul Justiției a anunțat, printr-un comunicat de presă, că va înainta premierului propunerea ca Guvernul să transmită Comisiei de la Veneția solicitarea de a aplica dispozițiile statutare ale Comisiei în privința lui Tudorel Toader, respectiv eliberarea acestuia din funcția de membru al Comisiei de la Veneția.

Ministerul spune că a luat această decizie "ca urmare a implicațiilor deciziei CEDO în cauza Kovesi împotriva României (cererea nr. 3594/19), privind credibilitatea angajamentului Guvernului României față de independența procurorilor și respectul regulilor de drept".

Mandatul lui Tudorel Toader în cadrul Comisiei de la Veneția a fost prelungit în anul 2018, în timpul exercitarii mandatului de ministru al Justiției.

Laura Codruța Kovesi a câștigat la Curtea Europeană a Drepturilor Omului (CEDO) procesul prin care a contestat decizia de revocare din funcția de procuror-șef al DNA.
Ce a decis CEDO:
  • A fost încălcat articolul 6 § 1 (dreptul la un proces echitabil) al Convenției europene pentru drepturile omului
  • A fost încălcat articolul 10 (libertatea de exprimare) al Convenției Europene
Fostul ministru al Justiției Tudorel Toader, cel care a propus revocarea șefei DNA, a susținut după ce Laura Codruța Kovesi a câștigat la CEDO că președintele nu a revocat-o din funcție pe baza cererii sale, ci a executat o decizie a Curții Constituționale.
    "Pe firul acestui proces de demitere au fost trei factori care şi-au împlinit misiunea, Eu ca ministru am făcut raportul de evaluare şi am propus revocarea. A fost sesizată CCR, ministrul nu este autor al dreptului de sesizare al Curţii, o face Guvernul, președintele Camerei, președintele Senatului. CCR a dat o decizie şi preşedintele a revocat-o în baza acelei decizii. Președintele nu a revocat-o în baza propunerii mele, ci decizia CCR se execută”, a spus Tudorel Toader într-un interviu pentru Bună Ziua Iași.

    De notat că fostul ministru al Justiției, care s-a aflat la originea procedurii de destituire, nu-i dădea șanse Laurei Codruța Kovesi. "Este un om liber și se poate adresa oricărei instanțe din România sau europeană. Pot să spun însă că deciziile Curții Constituționale sunt definitive de la momentul publicării în Monitorul Oficial, ceea ce înseamnă că nu sunt cu cale de atac. La CEDO se duce partea dintr-un proces nemulțumită de decizii definitive rămase la instanțele de drept comun", spunea atunci Tudorel.

    Kovesi a fost demisă din funcție în 9 iulie printr-un decret semnat de Klaus Iohannis, după ce o decizie a Curții Constituționale a statuat că „Președintele României urmează să emită decretul de revocare din funcţie a procurorului-şef al Direcţiei Naţionale Anticorupţie, doamna Laura Codruţa Kövesi”.

    Procedura a demarat în 22 februarie 2018, când ministrul Justiției de atunci, Tudorel Toader, a anunțat că declanșează procedura de revocare a procurorului şef al DNA Laura Codruța Kovesi, prezentând un raport cu 20 de "acte și fapte de netolerat într-un stat de drept".

    Toader i-a reproșat șefei DNA tergiversarea unor dosare, depășirea atribuțiilor atunci când DNA a anchetat Guvernul pentru controversata Ordonanță 13, comportament autoritar și discreționar, prioritizarea dosarelor în funcție de impactul mediatic, refuzul de a se prezenta la audierile din Parlament sau lipsa unei reacții adecvate în cazul presupuselor abuzuri de la DNA Ploiești. De altfel, punctul culminant al scandalului din jurul șefei DNA fusese atins atunci când fostul deputat PSD Vlad Cosma a făcut publice înregistrări care ar fi demonstrat abuzurile comise de procurori de la DNA Ploiești, iar PSD - ALDE au cerut să fie luate măsuri împotriva pretinselor abuzuri.

    Raportul ministrului Justiției referitor la șeful DNA a primit aviz negativ din partea Consiliul Superior al Magistraturii (CSM), iar președintele Klaus Iohannis a anunțat că nu va da curs cererii de revocare din funcție a Laurei Codruța Kovesi.

    În replică, ministrul Tudorel Toader a sesizat Curtea Constituțională în cazul acestui refuz, iar CCR a constatat, în 30 mai, existenta unui conflict juridic de natură constituțională, pe acest subiect, între ministrul Justiției și președintele Klaus Iohannis. Urmarea - în 9 iulie Iohannis a fost nevoit să semneze decretul de revocare.






    Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















    26647 vizualizari

    • -44 (80 voturi)    
      acesti nemernici care ne conduc (Marţi, 5 mai 2020, 15:38)

      alfa1 [utilizator]

      distrug in continuare vietile oamenilor si putin le pasa . trebuie sa le vina si lor randul in curand !!
      • +61 (73 voturi)    
        Cu Siguranța (Marţi, 5 mai 2020, 15:51)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui alfa1

        Iar Ventilatoarele Antena 3 și Romania TV care Propaga Ura și Dezbinare sa aibă soarta OTV

        https://campaniamea.declic.ro/petitions/stop-publicitatii-pe-televiziunile-mincinoase
      • +65 (75 voturi)    
        Cine sunt nemernicii? (Marţi, 5 mai 2020, 15:55)

        TinuF [utilizator] i-a raspuns lui alfa1

        La cine va referiti? Cred ca la Tudorel Toader si la CCR. Sunt de acord cu asta.
      • +46 (54 voturi)    
        te referi la viata (Marţi, 5 mai 2020, 15:56)

        Martinezu [utilizator] i-a raspuns lui alfa1

        de judecator a bubosului ? Ca ala nu e om dupa ultimele standarde. Vierme, molusca jigodie ii spuneau unii.
      • +43 (51 voturi)    
        Niște capete trebuie să cadă. (Marţi, 5 mai 2020, 16:05)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui alfa1

        Tudorel Toader a dus în eroare toate instituțiile statului nu numai în cazul lui Kovesi.Sa pus în slujba infractorilor și asta a fost preocuparea lui,blocarea aplicării legilor care pedepsea infractorii și crearea unor legi care să favorizeze infractorii,ajungând până la a propune ca infractorii să fie recompensați în bani pentru perioadele de detenție ,dar nimic despre victimele infractorilor.
        • +35 (41 voturi)    
          Iesiti la vot ! (Marţi, 5 mai 2020, 17:18)

          contributor.bis [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

          Infractorii sunt înca acolo ! Si înca mai aproba legi scelerate.
          Încet-încet ies din bârlogurile lor aurite. Testeaza cinici si plini de viclenie "phihologia poporului", memoria sa de pestisor rosu si face inventarul adunaturii celor ce înca-i mai voteaza.
          Iesiti la vot daca viitorul va intereseaza !
      • +35 (43 voturi)    
        te referi (Marţi, 5 mai 2020, 16:37)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui alfa1

        la tudorel, dormeanu, dracnea, cilacu, de ei vb. , nu?!
      • +28 (32 voturi)    
        da mă, (Marţi, 5 mai 2020, 17:37)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui alfa1

        ce chestie?! Uite cum a început, cu buborel, să le vină rândul.
        Lașul fost procuror de CAP, omul care vroia să bage la bulău un nevinovat doar pt. a urca pe scara ierarhică comunistă de pe vremea lui ceașcă, va ieși la interval și nu-și va recunoaște nici scrisul, nici decizia luată și pe care a susținut-o, inclusiv televizat fiind, doar pentru a nu-și dezlipi buzele de fesele hamsterului flaușat.
    • +45 (55 voturi)    
      Rămâne rector (Marţi, 5 mai 2020, 15:40)

      Ochii_pe_voi [utilizator]

      al unei tarabe de diplome cu profesori care l-au votat după chipul și asemănarea lor. Plus câteva zeci de studenți care s-au lăsat cumpărați de Putorel
      • +20 (28 voturi)    
        in primul rind.... (Marţi, 5 mai 2020, 17:11)

        exilatul [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

        , ca sa se schimbe ceva in tara aia , ar trebui adusi alti locuitori pe meleagurile alea pt ca cel alesi de zeci de ani de zile sunt oglinda alegatorilor ....nu se va shimba nimic cu o populatie majoritar compusa asemanator cu cei din conducerea tarii...nu exista corupti fara coruptori , nu exista hoti fara complici , nici civilizatie cu inculti , samd......
    • -11 (37 voturi)    
      tarziu taica, tarziu (Marţi, 5 mai 2020, 15:49)

      snowflake [utilizator]

      pana acum ce ai facut predoiu?
      • +16 (28 voturi)    
        Nu schimba subiectul. (Marţi, 5 mai 2020, 17:25)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui snowflake

        Sa terminat și Tudorel îi va trage după el pe toți.
      • +4 (10 voturi)    
        fulg (Marţi, 5 mai 2020, 21:18)

        Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui snowflake

        Ce bine ti-ai ales "numele"...Fulg de zapada cam atat cat e si mintea ta...Ce amestec are Predoiu, tampitel !?
      • +7 (7 voturi)    
        mai exista Predoiu (Marţi, 5 mai 2020, 22:54)

        Ademordna [utilizator] i-a raspuns lui snowflake

        Dupa magariile pe care le-a facut cu sectia Gestapo, care functioneaza si acum, mai e ministru cartita asta psdista?
    • +32 (40 voturi)    
      De ce? (Marţi, 5 mai 2020, 15:52)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

      Nu avem si noi nevoie de o... tufa de Venetia?
      Sau fufa pesede!?
      Slugarel indeplineste ambele conditii!
    • -32 (42 voturi)    
      Comisia de la Venetia (Marţi, 5 mai 2020, 15:55)

      Mihai1985 [utilizator]

      De ce KWJ si PNL au sustinut si organizat referendum pe justitie odata cu alegerile europene, impotriva recomadarilor Comisiei de la Venetia?

      Sa desfiinteze Comisiei de la Venetia, pentru nu mai are efecte!
      • +2 (6 voturi)    
        recomandare (Marţi, 5 mai 2020, 21:20)

        Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui Mihai1985

        Mintea ta nu stie ca recomandare nu inseamna decat "recomandare" si nu e imperativa, nu e sentinta....
    • -26 (32 voturi)    
      da! (Marţi, 5 mai 2020, 15:56)

      cucuveauamov [utilizator]

      si in locul lui sa fie numit domnul Negulescu de la Unitatea de Eliata DNA! Nu degaba am iesit in strada, valorile trebuie scoase la lumina! Iar noua contitutie sa fie doctiratul Zeitei!
      • +9 (11 voturi)    
        lecitina (Marţi, 5 mai 2020, 21:22)

        Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

        Ia niste lecitina, mai stii ca-ti creste creierasul ala cat aluna, cam ca al cucuvelei...
    • +24 (36 voturi)    
      Angajamentele politice se platesc (Marţi, 5 mai 2020, 15:56)

      animatron [utilizator]

      Domnul rector Toader poate invoca, chiar si de buna credinta, argumentul ca dumnealui doar "a propus", nu a decis nimic si CCR-ul e institutia care a fortat demiterea dnei Kovesi. Dar e inutil si ineficient.

      Ceea ce conteaza in ochii unei parti din electorat (liberal, progresist) e faptul ca dl Toader s-a angajat, de pe pozitia de ministru al Justitiei, intr-o lupta politica contra sefei DNA, asa a fost perceput totul.

      Dumnealui a oferit o credibilitate, o acoperire juridica, unor politicieni care in mod vadit vroiau stoparea luptei anticoruptie si "salvarea" de la puscarie a unui lider de partid (Dragnea-PSD).

      A stiut cum sa o faca in asa fel incat sa nu poata fi acuzat in penal de nimic, dupa cum vedeti nu e dat in judecata (pt ca nu exista baza juridica pt asa ceva), ba a si fost "reales" in functia de rector, semn ca are o puternica sustinere la un anume nivel universitar-academic (si probabil politic).

      Retragerea sa de pe functia de reprezentant al Romaniei in Comisia de la Venetia ar fi o corecta masura, cu caracter politic, de "pedepsire" dupa decizia CEDO.
      Guvernul actual e unul liberal si are oportunitatea sa reduca influenta dlui Toader, probabil o va face.

      Sa vedem daca va exista un acord si se va gasi o baza juridica pentru a schimba ceva la CCR, acolo e mult mai greu decat in cazul dlui rector.
      • +1 (1 vot)    
        Domnul rector Toader (Vineri, 8 mai 2020, 12:04)

        niciolae [utilizator] i-a raspuns lui animatron

        @animatron
        Ce tot îl "domnești" pe jegul ăsta?
        Folosirea cuvântului "domnul" alături de numelei acestei târâturi denotă respect.
        Și nu merită!
    • +36 (46 voturi)    
      tudorel sluga psd (Marţi, 5 mai 2020, 15:58)

      MisuG [utilizator]

      Cat de nemernic sa fii sa faci astfel de afirmatii in continuare? Ai uitat nemernicule cand pupai poala popii mustaciosului si apoi trimiteai scrisori la Bruxelles impotriva D-nei Kovesi?
      Sluga ai fost, sluga ai ramas tudorele. Nu meriti sa-ti scriu numele cu majuscule, huo!
    • +9 (27 voturi)    
      Atentie la proceduri (Marţi, 5 mai 2020, 16:00)

      FairPlay [utilizator]

      Propunerea nu poate fi pusa in aplicare fara a i se acorda lui Tudorel Toader dreptul la aparare. Doar nu vreti ca Tudorel Toader sa dea statul roman in judecata la CEDO si sa castige procesul!
      • +15 (21 voturi)    
        ministerul (Marţi, 5 mai 2020, 17:42)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui FairPlay

        face doar propunerea către Comisia de la Verneția, însoțită de argumentele sale.
        Comisia de la Veneția va lua o decizie, mai mult ca sigur după ce va avea și opiniile lui gargamel buborel.
        Comisia de la Veneția nefiind un organism statal românesc, buborel nu are decât să atace ce vrea el la CEDO.
      • +1 (1 vot)    
        Tudorel Toader da statul roman in judecata (Miercuri, 6 mai 2020, 14:34)

        niciolae [utilizator] i-a raspuns lui FairPlay

        @FairPlay
        Ar fi culmea nerușinării.
        Dar la tupeul și nesimțirea bubosului, nimic nu e exclus.
    • +29 (39 voturi)    
      Demisie din functia de rector (Marţi, 5 mai 2020, 16:01)

      Broscuta2018 [utilizator]

      De ce nu spune nimeni nimic de demisia din functia de rector? Ce model e pentru studenti?
      • +12 (18 voturi)    
        demisia (Marţi, 5 mai 2020, 17:47)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Broscuta2018

        ar fi actul unilateral al lui gargamel buborel, dacă ar avea vreo fărâmă de conștiință, ceea ce nu cred că se poate găsi la acest individ.
        Demiterea însă, este actul pe care l-ar putea duce la îndeplinire rectoratul universității, dacă se autosesizează pe baza deciziei CEDO.
        • +11 (15 voturi)    
          Care rectorat? (Marţi, 5 mai 2020, 18:32)

          gebica [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          Abia ce l-au ales ”en fanfare”. Aș acorp didactic, așa rector. Cine se-aseamănă se-adună. Acolo doar studenții ar mai putea face ceva, să boicoteze în bloc cursuri, examene etc. Crede cineva că România e țara în care se poate întîmpla așa ceva? Dacă cineva poate crede asta, înseamnă că coronavirusul afectează și creierul.
      • +4 (8 voturi)    
        De ce sa-si dea demisia? (Marţi, 5 mai 2020, 21:32)

        Bazil [utilizator] i-a raspuns lui Broscuta2018

        Doar a fost votat ca rector de profesorii ieseni ce gandesc la fel ca tudorel. Se pare ca Universitatea din Iasi, pastorita de tudorel este plina de tudoreli mai mici.
    • +26 (38 voturi)    
      Numai el? (Marţi, 5 mai 2020, 16:07)

      Caligula [utilizator]

      Ar trebui mai multi eliberati de povara nedreptatilor pe care le-au creat. Dorneanu, se aude? Iordache, se aude? Dragnea e deja in "statul paralel" pentru cativa ani...
      • +1 (1 vot)    
        Ar trebui mai multi eliberati (Miercuri, 6 mai 2020, 14:38)

        niciolae [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

        @Caligula
        Vezi să nu!
        N-are nimeni sânge în instalație!
    • +33 (41 voturi)    
      trezirea si pentru Univ Iasi (Marţi, 5 mai 2020, 16:09)

      Wheelwright [utilizator]

      E o rusine pentru o univeristate cu asa prestigiu sa-l aiba pe acest om la conducere.
      • +2 (4 voturi)    
        Universitate (Marţi, 5 mai 2020, 23:02)

        Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Wheelwright

        înseamnă carele didactice care l-au votat + studenții care s-au lăsat cumpărți
    • +33 (39 voturi)    
      afar din magistratura (Marţi, 5 mai 2020, 16:17)

      Zentrix [utilizator]

      Judecatorii care dau gherle trebuie sa isi puna grumazul pe butuc.Nu au ce sa mai caute in magistratura si nici de ce sa se lafaie cu pensii speciale.
      .
      Cei care cred ca aceasta tara a ajuns in halul asta fara judecatori incompteneti, afiliati politic sau corupti au vazute prea multe file SF.
    • +9 (19 voturi)    
      //// (Marţi, 5 mai 2020, 16:32)

      GemstonePig [utilizator]

      De ce nu a cerut revocarea a doua zi dupa investirea lui Lodovic Orban?!
    • +31 (43 voturi)    
      Incredibil (Marţi, 5 mai 2020, 16:34)

      gebica [utilizator]

      N-am crezut că nemernicul ăsta mai era membru în comisia de la Veneția. Fiecare minut în care mai figurează acolo ne încarcă în plus de rușine. Încă o neîmplinire a promisiunilor de curățenie neonorate de PNL.
    • +24 (34 voturi)    
      foarte bine! (Marţi, 5 mai 2020, 16:37)

      liviu_ [utilizator]

      o sluga a hotilor si un complice la o decizia categoric impotriva justitiei, a democratiei si a statului de drept, nu isi are locul ca membru al comisiei de la venetia!
    • +21 (25 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Marţi, 5 mai 2020, 16:46)

      [anonim]

    • +25 (29 voturi)    
      tudorica a executat (Marţi, 5 mai 2020, 17:10)

      zigot [utilizator]

      dar va mai aduceti aminte cine l-a propus, cine l-a
      sustinut? nu altul decat marele om politic, cu mari realizari economice in perioada cand a fost PM si s-a reusit criza economica din 2008. Mereu abonat (prin
      promisiuni) la functia de presedinte, inca nu reuseste sa
      ..dar imbatraneste cu acest vis, din fericire ptr romani
      ramas vis.
      ei, ce ziceti de unii zic moliceanu, altii razgandeanu, altii motocicleanu, putini il mai recunosc de tariceanu.
      in concluzie: tariceanu prin tudorel toader
      • +6 (10 voturi)    
        probabil! (Marţi, 5 mai 2020, 19:44)

        antivirus2020 [utilizator] i-a raspuns lui zigot

        pt. ceea ce a facut tudorica a fost platit si rasplatit,Cateva generatii nu mai are probleme.O sa auzim ca infiinteaza o multinationala acusi de taiat frunza la caini.Ironia este ca el stia ce face,ca ceea ce face nu prea este in spiritul justitiei,dar na daca este legata la ochi si unii de pe la CCR se prefac ca nu vad abuzurile comise lucrurile au mers mai departe.
        Este de apreciat ca LKW a vrut sa demonstreze abuzurile care s-au facut asupra demiterii sale si se pare ca cineva impartial i-a dat dreptate.
        Aceasta decizie ne confirma de fapt ce fel de oameni sunt pusi la CCR,MJ,Av.Pop,...de catre clasa politica romaneasca si cum functioneaza de fapt justitia.
    • +18 (22 voturi)    
      tudorel jegosul (Marţi, 5 mai 2020, 17:47)

      cpan [utilizator]

      afara imediat din orice funcrie publica , locul lui este langa dragnea
    • +20 (24 voturi)    
      Universitatea din Iasi e pe faras cu asa valori (Marţi, 5 mai 2020, 17:50)

      John_Re [utilizator]

      asta da performanta.
    • +11 (13 voturi)    
      ar fi frumos (Marţi, 5 mai 2020, 17:57)

      Dizidentul [utilizator]

      comisia pentru neregulile in justitie creata de "eminenta Tudorica" sa faca un DOSAR si sa fie chemat la raport, timpul cit a fost Ministrul Justitiei v-a ramine o pata neagra in activitatea domniei sale. Administrarea dosarului sa fie facuta de Adina Floarea. Cred ca ar fi pentru popor o piesa de teatru demna de Caragiale, pacat ca este mort dar rolul ar fi ideal pentru Birlic.
    • +10 (14 voturi)    
      Ti-am mai zis Rudotel! (Marţi, 5 mai 2020, 18:02)

      DomnuTrandafir [utilizator]

      Retrage-te!
      Du-te la mănăstire!
      Mare profesor, doctor, procuror, academician, judecător!
      Un nimic, un gunoi!
      Degeaba le-ai vrut pe toate!
      Acum mergi la lada de gunoi a istoriei!
      Va fi petitie impotriva ta!
      Cara-te in munți!
      Demisia!
    • +16 (20 voturi)    
      Studenti fara coloane vertebrala (Marţi, 5 mai 2020, 18:38)

      Simioana Mihai [anonim]

      Studentilor lui ar trebui sa le fie rusine.
      Ar trebui sa demonstreze mai multa demnitate si sa boicoteze toate cursurile acestui om.
    • -10 (16 voturi)    
      Ministerul Justitiei (Marţi, 5 mai 2020, 18:42)

      Criogenia [utilizator]

      Nu a inteles decizia CEDO care zice ca Kovesi nu a avut aparare, nu s-a referit la ancheta lui buburel asta, actioneaza politic dezvoltand alt caz CEDO. Nu ati inteles ca miza este Curtea Constitutionala? Doar asta mai lipseste din "portofoliul" Marelui Alb ca sa poata sa va "conduca" mai bine....
      • +5 (11 voturi)    
        CSM-ul se face ca nu intelege (Marţi, 5 mai 2020, 19:27)

        John_Re [utilizator] i-a raspuns lui Criogenia

        dar Ministerul Justitiei actioneaza corect ratragand un om compromis.
        • -4 (6 voturi)    
          Ce legatura are... (Miercuri, 6 mai 2020, 0:05)

          Criogenia [utilizator] i-a raspuns lui John_Re

          ...CEDO cu justitia din Romania sau Comisia de la Venetia? Exista o norma europeana privitoare la drepturile omului care trebuie implementata si in Romania insa se pare ca nimeni deocamdata nu doreste treaba asta deoarece isi taie craca de sub picioare, pierde arma asta care functioneaza in Romania datorita sistemului de justitie practic inexistent si asa va ramane pentru ca nici fostii nici actualii nu vor sa indrepte nimic altfel incepeau s-o faca pana acum. Cat despre retragerea compromisului Buborel...cine retrage si care compromis? Sunt convins ca Buborel cunoaste legea si o respecta mai mult decat oricine din ministerul ala de nimic altfel deabia asteptau Ludovicii sa-l inhate, nu au cu ce.... Poate ai vrut sa scrii ca Justitia din
        • -2 (6 voturi)    
          Ministerul Justitiei (Miercuri, 6 mai 2020, 0:23)

          Criogenia [utilizator] i-a raspuns lui John_Re

          Din Romania este o gluma prooasta ca tot sistemul de Justitie din Romania prietene si nimeni nu vrea sa schimbe nimic pentru ca le convine degringolada asta in lupta lor politica pe bani multi. Exista o norma UE privitoare la drepturile omului pe care si Romania " trebuie" sa o adopte insa iarasi nimeni nu doreste, le convine arma asta numita CEDO care nu are nici o legatura cu Justitia din Romania si nici macar CCR. Oricine are bani de avocati internationali castiga la CEDO orice proces cu statul si platiti voi din buzunar despagubirile, ce sa mai vorbim de Luluta...de cand i-a fost acceptat procesul sa stia ca va castiga chiar daca acum este pe functie mare la UE. Cat despre Minister, Buborel , retrasul si compromisul...cred ca ar trebui sa-ti iei cortul in spinare sa scrii #ce vrei tu pe el si sa-l pui 3 ani in fata Ministerului , pe pariu ca nu se intampla nimic? Nu ai inteles ca baietii astia au alte treburi? Asta e propaganda pentru " necunoscatori" , Buborel cred ca e singurul functionar din Romania care a respectat legile astea puturoase din Romania pe care nici fostii si nici actualii nu vor sa le indrepte altfel Ludovicii incepeau deja. Nu este voue de la stapanire, trebuie sa ramana asa....
          • +2 (6 voturi)    
            nu sunt de acord cu tine (Miercuri, 6 mai 2020, 2:14)

            John_Re [utilizator] i-a raspuns lui Criogenia

            tocmai ca stie foarte bine legile si constitutia trebuia sa atraga atentia guvernului/parlamentului ca nu este ceva in regula in legislatie nu sa se pozeze pe "feisbuc" sa le arate la fraieri cum e la "bruxel".

            in schimb el si-a folosit puterea pentru a ajuta un grup mafiot. in cazul de fata PSD.

            daca era nea Vasile de la Cucuietii din Deal mai avea o scuza, dar in cazul lui... sorry. e omor calificat.

            deci domnilor. aici e vorba de mafia gulerelor albe... pericolul nr unu in Romania zilelor de azi.
            • -1 (5 voturi)    
              Echidistanta (Miercuri, 6 mai 2020, 10:07)

              Criogenia [utilizator] i-a raspuns lui John_Re

              Bun...si astia de la PSD zic ca mafiotii sunt cei din PDL respectiv PNL pe care i-a protejat Kovesi ani de zile...si ce rezolvam, ce facem?
              Ajungem la concluzia de mai sus: statul a fost si este condus de doua gasti care se lupta pe bani multi de tot, respectiv Dreapta si Stanga, cine stapaneste "justitia" castiga prin dosariada si catusele de rigoare. Deocamdata tabara lui Iohanis mai are o singura reduta de castigat: CCR, daca o castiga rezulta dizolvarea statului Romania si vinderea pe bucati, cateva in UE si restul gen Moldova in Russia poate. Poate nu stiti dar exista un puternic curent separatist in Transilvania, lasati Tinutul Secuilor si alte inventii... Dezbinati, romanii pot fi stapaniti si speculati pe bani putini mult mai usor, nu vezi ca-i vinde in strainatate pe zilieri ca la obor? Pentru ei nu a contat carantina, normele astea comuniste introduse etc. Parerea mea este ca daca nu se modernizeaza justitia urgent, astia or sa-si faca de cap cum pot ei mai bine pentru ca pot si nimeni nu ia atitudine in tara aia.
              • +2 (2 voturi)    
                afirmatii fortate (Miercuri, 6 mai 2020, 14:40)

                John_Re [utilizator] i-a raspuns lui Criogenia

                nu exista dreapta si stanga in Romania ci exista doar clanuri provenite din fosta Securitate si Partidul Comunist.

                dealtfel nu inseamna ca in cazul in care Iohanis are dreptate se dizolva statul de drept.

                romanii pleaca afara de buna voie si nesiliti de nimeni din cauza managementului defectuos la nivel de tara. manageri care nu reusesc sa puna o paine pe masa oamenilor.

                cine conduce tara? nulitatile provenite din fosta Securitate si PCR. Iliescu, Patriciu, Catarama, Voiculescu, Tiriac, Basescu, Dorneanu, TT... etc. vor trebui sa mai treaca ani buni ca acestia sa dispara.

                dar daca cei cu carte. in cazul de fata Tudorel Toader nu iau atitudine, da, avem o problema. iar cazul TT va ramane in istorie ca un atentat la siguranta nationala prin gravitatea lui.
    • +3 (11 voturi)    
      Gargamel are dreptate! (Marţi, 5 mai 2020, 18:45)

      MirceaIo [utilizator]

      Poate Tudorel Toader are dreptate. Multu procurori sunt corupti. De ce sa aiba ei toata puterea!? Pe procurori cine ii acuza si cine ii pedepseste? Modul insa cum a fost demisa Codruta este un abuz enorm! DNA nu mai exista dupa ce a executat-o Ministru justitie Gragamel pe motiv ca isi facea treaba!!!
    • +12 (16 voturi)    
      acesti nemernici care ne-au condus (Marţi, 5 mai 2020, 18:51)

      chiuaua [utilizator]

      Gargamel, ai belituo , sa-i vezi capul bubos .
      Hahahaha
    • +5 (7 voturi)    
      :) (Marţi, 5 mai 2020, 19:18)

      rei [utilizator]

      asa se vede si caracterul omului

      cine?eu? eu nu am facut nimic....ccr-ul a vrut sa o dea jos....nici usturoi nu am mancat nici gura nu-mi miroase
    • +5 (7 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Marţi, 5 mai 2020, 19:21)

      [anonim]

    • +6 (8 voturi)    
      unii! (Marţi, 5 mai 2020, 19:25)

      antivirus2020 [utilizator]

      ar trebui sa stie cand trebuie sa faca un pas inapoi.Macar atat.
      L-am vazut si pe Dorneanu de la CCR ,ce argumente de mare "jurist" aduce.Eu in locul lor(Tudorel,Dorneanu) as intra in pamant de rusine,cu astfel de abordari dar se pare ca obraznicul mananca praznicul.
      Deci in continuare oamenii care au facut toata mascarada de acum cativa ani sunt bine mersi,platiti regeste de catre prostii care muncesc si nici macar nu vin sa spuna ca le pare rau sau ca au gresit.
      Il astept si pe desteptul de Ciorbea sa isi dea cu parerea
      (el era Av. Pop.cand se intamplau incalcari ale drepturilor fundamentale)
      • +2 (4 voturi)    
        rusine !? (Marţi, 5 mai 2020, 21:30)

        Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui antivirus2020

        Indivizii de teapa acestora, nu au in vocabular cuvantul rusine...
    • +5 (7 voturi)    
      tri bubitze (Marţi, 5 mai 2020, 19:26)

      ..13 [utilizator]

      Du-te!!!!!

      Si lasa-neeeeee!!!!

      Nici un regret!
    • -6 (6 voturi)    
      Pe procedura (Marţi, 5 mai 2020, 19:43)

      zaw [utilizator]

      Cazul este pe procedura nu pe fond.O scapare a legislatiei din Romania.Concluzia:pe viitor presedintele nu va putea demite pe cei numiti in functii juridice decat dupa o hotarare judecatoreasca definitiva.Punct.Conflictul intre Guvern si presedinte a fost sesizat la CC de catre sefii celor doua camere.Decizia CC a fost in litera Constitutiei Romaniei.Asa ca cei de la CEDO au speculat procedura,cum ca LCK nu a avut dreptul sa se apere.
    • +7 (9 voturi)    
      Rector? (Marţi, 5 mai 2020, 20:15)

      scaparadu [utilizator]

      Nu înțeleg cum acest individ încă mai deține funcția de rector.
      • +5 (9 voturi)    
        Intreaba-i pe cei ce l-au votat (Marţi, 5 mai 2020, 21:39)

        Bazil [utilizator] i-a raspuns lui scaparadu

        rector la Univ. Iasi. Lor trebuie sa le fie rusine. Studentii sunt niste mamaligi.
        • 0 (4 voturi)    
          Generatiile de magistrati (Miercuri, 6 mai 2020, 7:44)

          Mita Beciuklista [utilizator] i-a raspuns lui Bazil

          pe care le scoate humunculul asta impostor sunt corupte. V-ati increde intr-o sentinta data de un jude, sau o aparare facuta de un avocat, sau o ancheta facuta de un procuror, pregatiti de coruptul fost ministru al justitiei, actual rector, care toata viata a servit, ba regimul ceausist, ba mafia rosie rezultata dupa desfiintarea, doar pe hirtie, a pcr? Viitori magistrati care l-au votat pe asta fiindca admira felul in care el, un jurist absolut mediocru, un borfas iubitor de penali, pedofili si criminali, a urcat pe scara parvenirii profesionale si sociale si vor sa ii semene si sa-i urmeze drumul. Eu zic, sa va fie teama, fiindca astia sunt viitorul justitiei pentru care multi ati iesit in strada. O justitie condusa azi de geamanul impostorului Toader, ciordacul Predoiu. Daca si cererea de revocare a lui TT la Comisia de la Venetia o face tot asa cum o "cauta" pe fosta lui mina dreapta, Alina Bica, condamnata de drept comun, impostorul TT isi termina mandatul in Comisia aia. Se umple si mai mult de bani, iar CV-ul lui de impostor mai marcheaza un succes international.
    • +2 (4 voturi)    
      Asta rector?! (Miercuri, 6 mai 2020, 8:14)

      John M. [utilizator]

      Felicitari Moldova...Ce ati gasit la acest nemerinic de l-ati facut seful unei asemenea institutii?!
    • +1 (3 voturi)    
      acest ins... (Miercuri, 6 mai 2020, 9:19)

      USMarines [utilizator]

      ca domn nu pot sa ii spun, este unul din multele presulete care s-a asternut , de buna voie, la picioarele lui Dragnea, cand acesta avea (aproape) puterea absoluta.Pentru notariatul lui baiatu', pentru rectorat forever... Adica chestii importante, ce mai conteaza respectarea statului de drept?
    • -3 (5 voturi)    
      sa (Miercuri, 6 mai 2020, 9:21)

      costelo999 [utilizator]

      o elibereze si pe Iulia Stanciu de la ccr ca e dovedita de cedo ca nu a instrumentat un proces echitabil, si nici statul roman nu a luat nici o masura iar ficusu a recompensat-o cu numirea la ccr,
    • -1 (1 vot)    
      Bravo! (Miercuri, 6 mai 2020, 12:36)

      Mihai Vls [anonim]

      Hai s-o vedem! Abia astept!


    Abonare la comentarii cu RSS
    Întâlniri on-line | #deladistanță

    Top 10 articole cele mai ...



    Hotnews
    Agenţii de ştiri

    Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

    Aici puteti modifica setarile de Cookie

    hosted by
    powered by
    developed by