INTERVIU Tatăl lui Alex Iancu, tânăr mort după incendiul din Colectiv: Îi provoc pe judecători să spună la cât evaluează viața propriului copil, iar apoi să înmulțească pedeapsa cu 65 / În America, cine provoacă o asemenea tragedie primește peste 100 de ani de închisoare

de Alina Neagu     HotNews.ro
Luni, 16 decembrie 2019, 20:10 Actualitate | Esenţial


Eugen Iancu
Foto: Hotnews
Sentința dată astăzi în dosarul Colectiv este una prea blândă pentru moartea a 65 de tineri și rănirea gravă a peste 100, afirmă Eugen Iancu, tatăl lui Alexandru Iancu, tânăr mort după incendiul din clubul Colectiv, într-un interviu pentru HotNews.ro. La 4 ani după ce și-a pierdut fiul care avea atunci doar 22 de ani, Eugen Iancu spune că o pedeapsă precum cea pronunțată astăzi de judecători ar trebui să se dea, în mod normal, pentru o singură victimă, nicidecum pentru 65 de tineri morți: "În America, X, pentru că a provocat o astfel de tragedie, este condamnat la 100 și ceva de ani de pușcărie. Adică este clar că el va muri acolo, în închisoare. Cam așa ar trebui să fie și la noi", afirmă Eugen Iancu.


Info pe scurt:

  • Alexandru Mihai Iancu, fiul lui Eugen Iancu, avea 22 de ani în 2015. A murit la 3 săptămâni după incendiul din clubul Colectiv, fiind a 59-a victimă. Nu a fost transferat în străinătate, iar tatăl său spune că avea în corp 5 infecții nosocomiale la momentul decesului.
  • Eugen Iancu spune ferm că sentința prononțată astăzi de Tribunalul București nu are cum să îl mulțumească.
  • El subliniază că "în America, X, pentru că a provocat o astfel de tragedie, este condamnat la 100 și ceva de ani de pușcărie. Adică este clar că el va muri acolo, în închisoare. Cam așa ar trebui să fie și la noi."
  • Eugen Iancu își dorește pedepse ferme, pentru a nu mai avea "corupție, nepăsare și nesimțire". În caz contrar, avertizează el, vom continua să avem morți evitabile.
  • El se teme, de asemenea, că chiar și aceste pedepse vor fi reduse de instanța superioară, și că "știm cu toții cum se întâmplă în România, dacă ești cuminte în celulă, rămâi cu 2 ani".
  • Tribunalul București a pronunțat, astăzi, sentința în primă instanță în cazul Colectiv, în procesul care viza nerespectarea măsurilor legale de securitate și autorizațiile date clubului: pedepsele pronunțate sunt între 3 ani și și 12 ani și 8 luni de închisoare.
  • Instanța a stabilit, de asemenea, ca rudele celor morți și supraviețuitorii incendiului să primească daune morale în valoare totală de peste 42 de milioane euro.
  • Cel de-al doilea dosar Colectiv, care vizează intervenția și partea medicală a tragediei, în care rudele victimelor au depus plângeri și expertize medico-legale din care reiese că victimele au fost infectate cu bacterii în spitale, este de 3 ani în lucru la Parchetul General. Recent, în acest dosar au fost audiați de procurori șeful Departamentului pentru Situații de Urgență, Raed Arafat, și fostul ministru al Sănătății, Nicolae Bănicioiu.

  • Alexandru Iancu a murit la 3 săptămâni după incendiu, cu 5 infecții nosocomiale în corp

Alexandru Mihai Iancu avea 22 de ani și era prieten cu membrii trupei Goodbye to Gravity. Așa a ajuns, în seara de 30 octombrie 2015, la concertul din clubul Colectiv.


Alexandru Iancu

În seara incendiului, Alex a ieșit pe picioarele lui din club. Și-a sunat de câteva ori părinții să îi asigure că e bine, chiar dacă nu putea înghiți nici măcar apă, din cauza arsurilor de pe căile respiratorii. În aceeași seară, Alex Iancu i-a implorat pe medici să nu îi amputeze cele 3 degete arse în incendiu, pentru că asta ar fi însemnat să nu mai poată cânta la chitară, și le-a spus că ar prefera mai degrabă să moară. E ultimul lucru care se știe despre el.

A fost intubat și a murit 3 săptămâni mai târziu, la Spitalul Sf. Ioan din București. Era a 59-a victimă a incendiului din Colectiv.

Alexandru Iancu avea în corp 5 infecții nosocomiale, spune tatăl său. Prima dintre ele a fost confirmată de analize pe 2 noiembrie, la mai puțin de 3 zile de la incendiu.


  • Eugen Iancu: Nu are cum să mă satisfacă o astfel de pedeapsă

Eugen Iancu spune ferm, într-un interviu acordat HotNews.ro, că sentința pronunțată astăzi de Tribunalul București nu are cum să îl mulțumească.

La 4 ani de la moartea fiului său, Eugen Iancu lansează o provocare către părinții din România: "Îi provoc pe toți părinții din țara asta să evalueze viața copiilor lor, apoi să se gândească care ar fi pedeapsa reală. Mă gândesc că și judecătorii și procurorii s-ar putea să aibă copii și le-aș pune aceeași întrebare: la cât evaluează ei viața propriului copil? Și pe urmă să înmulțească acea pedeapsă cu numărul acesta, 65, apoi să vedem ce iese."

Eugen Iancu mai spune că și-ar dori ca 10 judecători și procurori să îi răspundă la această întrebare și adaugă că "pedeapsa asta nu mă satisface absolut deloc. Nu poți să vii și să spui că în România acțiunile tale pot duce la moartea și la rănirea atâtor tineri și pentru asta tu să rămâi în cele din urmă cu doar câțiva ani de închisoare - pentru că o pedeapsă de 8 ani cu siguranță în urma recursului se va reduce și, cu siguranță, în timp, știm cu toții cum se întâmplă în România, dacă ești cuminte în celulă, rămâi cu 2 ani. Nu are cum să mă satisfacă o astfel de pedeapsă."


Eugen Iancu / Foto: Cătălin Grădinariu

Tatăl lui Alex Iancu nu este optimist nici în privința sentinței pe care o va pronunța instanța superioară și se teme că pedepsele pronunțate astăzi ar putea chiar să fie reduse. El mărturisește că "în toate discuțiile pe care eu le-am avut în privat cu diverse persoane din lumea justiției, aceste persoane au făcut o afirmație, și anume că, cu siguranță, niciunul dintre cei inculpați nu s-a trezit dimineața cu gândul de a omorî acei oameni, adică fapta a fost din culpă. Că, de fapt, totul este din culpă, dintr-o eroare care ar trebui iertată".

Eugen Iancu este de părere că "Colectiv nu este despre iertare. Colectiv este despre corupția din România, despre vina tuturor și, după ce ne-a arătat unde suntem - care este gradul de corupție și de mizerie în societatea românească - ar trebui să fie momentul în care începem curățenia. Curățenia nu poate fi începută decât prin recunoașterea problemelor și prin pedepsirea exemplară. Nu vom opri niciodată corupția și fărădelegea dacă justiția nu va fi dură. Trebuie, o dată pentru totdeauna, să începem să judecăm și să pedepsim. Iertarea va veni pe altă lume."

Eugen Iancu mai spune că povestea Colectiv este "despre a face curățenie în țară", iar această curățenie ar trebui să însemne "că vinovații trebuie judecați și pedepsiți".

El subliniază că în acest caz nu ar trebui să fie loc pentru blândețe: "dacă pedepsim cu blândețe, nu ajungem nicăieri. Nepăsarea și nesimțirea vor continua, iar asta va duce din nou la morți, la morți evitabile".

Eugen Iancu a cerut, în procesul Colectiv, daune în valoare de 40 de milioane de euro, după moartea fiului său. Judecătorii Tribunalului București au decis, astăzi, ca el să primească daune morale 250.000 euro şi 15.000 lei daune materiale.

"Ceva nu funcționează", spune tatăl care și-a pierdut fiul de doar 22 de ani. El a explicat, pentru HotNews.ro, motivul pentru care a cerut această sumă ca despăgubiri: "în care am spus prima dată că vreau o sumă uriașă, am spus-o pentru că am avut un gând: în momentul în care orice funcționar al statului va trebui să dea o semnătură, va trebui să îi tremure pixul în mână, să se gândească dacă nu cumva decizia lui duce la o altă tragedie. Și dacă nu cumva, în urma acelei tragedii, el și tot neamul lui, câteva generații, vor plăti pentru crimele făcute. Cam despre asta ar trebui să fie vorba."

Concluzia lui Eugen Iancu este că "ar trebui să terminăm odată cu ticăloșia din sistemul ăsta corupt din tot ce înseamnă statul român. Iar pentru asta avem nevoie de pedepse exemplare, așa cum vedem în America. X, pentru că a provocat o astfel de tragedie, este condamnat la 100 și ceva de ani de pușcărie. Adică este clar că el va muri acolo, în închisoare. Cam așa ar trebui să fie și la noi."


  • Pedepse cu închisoarea între 3 și 12 ani și daune morale de 42 de milioane de euro în procesul Colectiv

Tribunalul București a pronunțat, astăzi, sentința în primă instanță în cazul Colectiv, în procesul care viza nerespectarea măsurilor legale de securitate și autorizațiile date clubului.


Pedepsele pronunțate luni de Tribunalul București: 8 ani și 6 luni pentru Cristian Popescu Piedone, fost primar al sectorului 4, câte 11 ani și 8 luni pentru cei 3 patroni ai clubului, George Anastasescu, Costin Mincu și Paul Gancea, câte 9 ani și două luni de închisoare pentru George Matei și Antonina Radu, cei doi pompieri de la ISU București care au verificat clubul Colectiv fără a lua măsurile legale în privința respectării normelor PSI, 12 ani și 8 luni pentru administratorul firmei de artificii, Daniela Niță, 9 ani și 8 luni pentru pirotehnistul Viorel Zaharia și 10 ani pentru pirotehnistul Marian Moise și 3 ani și jumătate de închisoare pentru patronul firmei de artificii, Cristian Niță. Fostele angajate ale Primăriei Sectorului 4 Larisa Ganea și Ramona Moțoc au primit pedepse cu închisoare de 7, respectiv 3 ani.

Instanța a stabilit, de asemenea, ca rudele celor morți și supraviețuitorii incendiului să primească daune morale în valoare totală de peste 42 de milioane euro.


Citește și:


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















13503 vizualizari

  • 0 (30 voturi)    
    Noul cod Penal a fost mosit de Predoiu (Luni, 16 decembrie 2019, 20:22)

    Je__ [utilizator]

    si asumat de Boc

    deci e un cod penal galben-portocaliu, aliniat normelor UE


    de unde intebarile pentru judecatori? judecatorii judeca conform legii, politicienii si parlamentul promulga legi

    deci...domnul face apel la usa gresita!
    • -2 (22 voturi)    
      bleah (Luni, 16 decembrie 2019, 20:46)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui Je__

      Ba Ciarli, voi rusnacii n-aveti nici un Dumnezeu. Sunteti in stare sa faceti spirite si punctaje de pizideala pe moartea unor copii. Diavolul sa va aduca Craciunul meritat, ruznacilor betivi.
    • 0 (16 voturi)    
      Treaba cu pedepsele e de 3 decenii. (Luni, 16 decembrie 2019, 21:45)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui Je__

      Noi suntem pe sistem frantuzesc la concurs de pedepse nu se cumuleaza. Nu suntem in america. SI petardele astea emotionale ma lasa rece. Mortii cu mortii.
    • +1 (9 voturi)    
      Condamnări aiurea în dosarul Colectiv (Marţi, 17 decembrie 2019, 6:57)

      simplex1 [utilizator] i-a raspuns lui Je__

      Singurii care într-adevăr au o vina sunt pirotehnistii, asta dacă într-adevăr vrei sa scoți niște țapi ispășitori. Restul condamnaților, inclusiv Piedone, nu au greșit cu nimic. Sentința este o bătaie de joc fiind comandata de Klaus Iohannis un individ care a exploatat politic la maxim cazul Colectiv.

      Este ridicol sa trimiți la închisoare, pentru producerea unui incendiu, oameni care nici nu au fost prezenți la fata locului.
  • +7 (19 voturi)    
    asa e (Luni, 16 decembrie 2019, 20:41)

    getmyextip [utilizator]

    Asa este, insa suntem in Romania/Europa iar aici pedepsele maxime pentru orice ai face se opresc undeva la 30 de ani.
    Pe langa asta in SUA unele pedepse sunt chiar ridicole sau absurde, este o absurditate sa ii dai cuiva 500 ani de puscarie cand evident durata de viata maxima a unui om este undeva la 80 de ani sa zicem.
    Amintiti-va mai degraba de cazul Brejvik din Norvegia care a omorat cu premediatare si sange rece peste 80 de persoane si nu au putut sa ii dea mai mult de 30 de ani.
    De asemenea, nu vreau sa para ca ii apar pe acesti indivizi, dar pana la urma ce s-a intamplat la Colectiv este un semi-accident. Este un complex de imprejurari si decizii nefericite precum si inconstienta acestor indivizi. Insa nu putem sa ii acuzam de crima cu premeditare, in sesul sau pur. Nepasare si inconstienta da.
    Inteleg ca tatal este suparat ca si-a pierdut fiul si vrea cea mai aspra pedeapsa, insa justitia nu functioneaza asa.
    Parerea mea e ca o pedeapsa de in jur de 10 ani este corecta si echitabila, in conditiile in care o vor executa pe toata.
    • +5 (17 voturi)    
      Corect și aș mai adăuga ceva (Luni, 16 decembrie 2019, 21:23)

      trotuar [utilizator] i-a raspuns lui getmyextip

      Sunt multe accidente care se întâmplă și în SUA fără ca cineva să intre la închisoare.

      Un exemplu ușor e prăbușirea unui viaduct pietonal soldat cu 6 morți și 8 răniți. Doar procese civile cu daune fără niciun proces penal.

      Mai recent Boeing și cele două avioane prăbușite din greșeli de proiectare flagrante în ciuda avertismentelor inginerilor. Totul pentru a reduce costurile. Acum plătesc financiar dar nimeni nu răspunde penal nici măcar directorul care nici măcar nu și-a dat demisia și nici nu a fost demis.
      • +3 (7 voturi)    
        exemplul tau este complet gresit (Marţi, 17 decembrie 2019, 0:26)

        Dodel540 [utilizator] i-a raspuns lui trotuar

        Ce judecator din sua crezi ca i-ar condamna vreodata pe sefii boeing pentru niste asiatici si africani(desi aici au fost si multi europeni dar ce conteaza dai naibii) care au murit in conservele lor zburatoare ?
        (tine cont ca usa este in era trump, cu white supremacy si tot ce deriva din asta etc)
    • +6 (8 voturi)    
      e doar diferenta de prezentare (Marţi, 17 decembrie 2019, 1:32)

      opinius [utilizator] i-a raspuns lui getmyextip

      in Romania/Europa de la o pedeapsa de 10 ani poti scapa in 4 ani (2 si ceva in cazul lui Voiculescu).

      In SUA, de la o pedeapsa de 85 de ani poti scapa in 10.
      De ce? pentru ca la europeni se dau pentru fiecare fapta mai multe pedepse, se alege cea mai grava la care se mai poate aplica un spor de pedeapsa. Ulterior, se aplica factorii de diminuare.

      La americani, se aduna pedepsele (pentru impresionarea justitiabililor), dar toate incep sa se execute in acelasi timp. Factorii de diminuare se aplica tot in acelasi timp fata de toate pedepsele aplicate.

      Desigur, nu neg ca in America pedepsele pentru aceleasi fapte sunt ceva mai mari decat in Europa.

      Oricum, in ultimele 2 secole, majoritatea specialistilor i-au dat dreptate lui Cesare Beccaria, care spunea ca nivelul criminalitatii scade nu neaparat atunci cand pedepsele sunt mari, ci atunci cand creste riscul sa-ti fie aplicata o pedeapsa cat de mica.

      In alte cuvinte, criminalitatea scade atunci cand Justitia este eficienta si emite condamnari in mod constant, nu atunci cand emite din cand in cand cate o condamnare "cat casa"
  • +15 (21 voturi)    
    hai sa nu exageram (Luni, 16 decembrie 2019, 20:50)

    CIP03 [utilizator]

    Inteleg drama, cea mai mare vina o poarta patronii clubului.
    Acum ma intreb daca era afis de ala de care este acum, intri in club pe propria raspundere, neavand aprobare isu" , persoanele respective mai intrau sau nu?

    Cluburile sunt in continuare pline cu sau fara aviz isu!

    Nu am invatat nimic din astfel de tragedii!
  • -5 (15 voturi)    
    tot respectul d-le Iancu dar astia nu-s judecatori (Luni, 16 decembrie 2019, 20:59)

    linarel [utilizator]

    sunt orice altceva dar nu judecatori ... astia sunt drojdia societatii

    Aveti dreptate in statele cu democratii si judecatori corecti, dupa astfel de dezastre se aplica pedepse reale si dure

    In RO cine sa faca justitie ?? judecatorii corupti, incompetenti, ei sunt mana in mana cu infractorii, indiferenti, nu judeca pt ca amana dosarele pana la prescriere

    bine ca au pensii speciale, muncesc doar 10 luni / an si la 45 de ani se pensioneaza

    Sincere condoleante pt fiul dvs
  • -1 (13 voturi)    
    Domnule (Luni, 16 decembrie 2019, 21:01)

    Coco_papagal [utilizator]

    Iancu, plang pentrul fiul dumneavoastra si va compatimesc. Acesti nenorociti nu constientizeaza ca si alti copii sunt zilnic supusi acelorasi riscuri. Chiar si copii lor. Luptati pentru ei, pentru toti! Succes
    • -3 (9 voturi)    
      Totusi (Luni, 16 decembrie 2019, 22:06)

      Mihail. [utilizator] i-a raspuns lui Coco_papagal

      Copiii nu sunt impinsi cu forta in locatii din astea dubioase.
  • +5 (11 voturi)    
    comparatia cu America (Luni, 16 decembrie 2019, 21:35)

    Ademordna [utilizator]

    In SUA au inclusiv pedeapsa cu moartea care in UE e interzisa. Ce se intampla acolo e asa de departe de ce se intampla la noi incat nu ar trebui sa facem o comparatie. Mai ales ca sunt extrem de multe lucruri absolut ingrozitoare in SUA, mai ales in era lui Trump.
    Ne putem compara cu alte tari europene si trebuie sa o facem.

    Are dreptate ca nu ar trebui sa vorbim despre iertare si compasiune pentru vinovati in acest caz. Dar atata vreme cat pedepsele au fost aproape maxime conform codului penal in vigoare, nu ne putem dori decat sa ramana cel putin atat de grele si la instantele superioare.
    Pedeapsa lor nu va readuce victimele la viata si nici nu va aduce liniste in sufletul familiilor. Dar fara ele nu se poate si vor ajuta la schimbarea societatii si la evitarea altor victime.

    Mai ales ca, asa cu remarca si altii, cluburile continua sa functioneze chiar si fara aviz, primarii semneaza in continuare ca primarii etc. Poate asteptau sentinta asta...
    • +9 (11 voturi)    
      ... (Luni, 16 decembrie 2019, 21:40)

      cartograful [utilizator] i-a raspuns lui Ademordna

      In SUA intr-un caz f. asemanator pedepsele au fost mult mai blande:
      https://en.wikipedia.org/wiki/The_Station_nightclub_fire#Band_manager's_trial
      Deci sa nu vorbim daca nu stim.
      Nu spun ca SUA trebuie neaparat luate ca model.
      Ceea ce ne scapa insa noua in urma acestei drame este: "Ce facem ca sa nu se repete asa ceva?"
      Si va spun eu ce facem: Relaxam legislatia! Post Colectiv, scolile au fost exceptate de la autorizatia ISU. La fel si schimbarile de functiune. Aici abia e nebunia noastra ca popor.
    • 0 (2 voturi)    
      Stii cine mai are pedeapsa cu moartea? (Luni, 16 decembrie 2019, 21:56)

      t4v1 [utilizator] i-a raspuns lui Ademordna

      Japonia!
    • +2 (6 voturi)    
      gresesti... (Luni, 16 decembrie 2019, 23:16)

      mache [utilizator] i-a raspuns lui Ademordna

      ... dl Iancu nu face comparatia cu America pentru cazurile de pedeapsa capitala ci pentru cazurile agravante care la noi NU sunt pedepsite corect / capete multiple de acuzare
      • +4 (4 voturi)    
        Ffs (Marţi, 17 decembrie 2019, 1:00)

        Kvothe [utilizator] i-a raspuns lui mache

        Bai, dar cand naiba o sa pricepeti ca in RO/EU nu se cumuleaza pedepsele?
  • +8 (14 voturi)    
    cu tot respectul (Luni, 16 decembrie 2019, 22:22)

    Mawrkuss [anonim]

    cu tot respectul pentru pierderea suferita dar eu am o nelamurire: cereti pedeapsa de 100 de ani pentru ce s-a intamplat la colectiv, sa zicem pe viata sau dinte-pentru-dinte. Daunele de 40de milioane de euro cine vreti sa vi le plateasca in situatia asta cand is toti la inchisoare, faca faceri, fara drepturi civile? Cum sa vi le plateasca? O fi piedone cel mai avut dintre ei, dar nu cred ca are 40milioane euro totusi.

    Stiu ca ati militat pentru includerea statului in process, desi cateva curti de apel au decis impotriva. Cu ce suntem vinovati noi, ceilalti, sa platim cele 40milioane in solidar? O fi statul roman corupt si vai de el, darnu e ca si cum nu a pus la dispozitie un cadru legislativ si institutii care sa previna tragedia asta. Vinovati sunt cei care nu au respectat legea cei care nu pus-o in vigoare, cei care au ocolit-o, etc.

    Cu tot respectul, din nou...
    • +2 (6 voturi)    
      Nu platiti dvoastra! (Marţi, 17 decembrie 2019, 0:15)

      yol [utilizator] i-a raspuns lui Mawrkuss

      Toti functionarii publici, deci si primarul, platesc asigurari de raspundere sociala. Stati linistit! Functioneaza peste tot in lume, si platesc asiguratorii...
      Cu tot respectul,
      • +4 (4 voturi)    
        @Yol (Marţi, 17 decembrie 2019, 7:24)

        adrian_rolland [utilizator] i-a raspuns lui yol

        S-a decis ca si Primaria S4 + ISU vor plati cele 40 milioane euro pe linga inculpati. In conditiile in care de la inculpati, conform declaraiilor de avere nu se pot scoate mai mult de 3-400000 euro, pe cine credeti ca va pica magareata ? ;-)
      • +1 (1 vot)    
        banuiti sau stiti sigur? (Marţi, 17 decembrie 2019, 12:26)

        Mawrkuss [anonim] i-a raspuns lui yol

        eu unul nu am auzit sa fie nici statul, nici vre-o institutie a statului asigurata la vre-un risk de asta. Oi fi eu mai ignorant... sunteti sigur de ce ziceti, sau e wishfull thinking?
    • +4 (8 voturi)    
      avem cu totii o vina,in solidar (Marţi, 17 decembrie 2019, 0:41)

      Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui Mawrkuss

      si anume ca am tolerat ca statul sa devina asa cum e el:ineficient, incompetent, corupt. Ca am tolerat si unii chiar incurajat coruptia- unii votand partide pe baza de promisiune pt cate un mic castig individual (daca), altii participand la sistem ( spaga la doctori, functionari, politisti, etc etc).Plus incurajarea incompetentei, nepotismele- care conduc si ele la instalarea in sistem a unor persoane care nu au competentele si nici inclinatia sa faca ce ar trebui, chiar si fara coruptie. Dartot o forma de coruptie este.
      Acum, vorba biblica: sa ridice primul piatra cel ce este fara de pacat! Care nu a participat la sistem? Si chiar si daca nu ati participat, ati tolerat, ati votat, nu ati protestat. Explicit sau implicit ati "participat"la constuirea lui, defect, asa cum a fost si este el (statul si institutiile lui). Care, daca isi faceau treaba cum trebuie, Colectiv nu putea functiona asa.

      Deci, de asta statul (adica noi, care avem contractul social) suntem buni de plata. Pt ca, dincolo de vina individualizata, e si una colectiva.
      Asa s-a intamplat si in WW2, si la Apartheid samd. Nu exista doar culpa individuala, ci si colectiva.
      • +2 (2 voturi)    
        cand zici noi (Marţi, 17 decembrie 2019, 12:31)

        Mawrkuss [anonim] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

        cand zici "noi" te referi la tine? ... ca te asigur ca pe "mine" nu ma poti include acolo. Eu unul nu am tolerat nimic, nu am votat niciodata PSD, de cand ma stiu, nici eu, nici familia mea pana la bunicu de cand ne stim. Nu am revotat pe nici un primar care/sef de scara care a doar a mirosit a coruptie, etc. Am fost la fiecare votare (nu am scapat niciuna, nici macar alea care au fost ma moda sa fi boicotate - demiterea presedintelui, 300 parlamentari, ala de familie), si nu dau nici spagi la spital (si am tot fost pe acolo, inclusiv in maternitati de 3 ori).

        Si nu ma duc nici prin cluburi, nici mai de soi nici dubioase, dar asta e alta problema.
  • +3 (11 voturi)    
    Dar noi nu avem nevoie de spitale (Luni, 16 decembrie 2019, 23:13)

    Mariamoto [utilizator]

    Avem biserici si catedrale. multumiri dnei Firea pt evolutie. in urma incendiului de la Colectiv s a ridicat o catedrala. sa ne rugam cu totii zic
  • +7 (7 voturi)    
    Texas (Marţi, 17 decembrie 2019, 1:42)

    fusionbeam [utilizator]

    Cu tot respectul si compasiunea pentru un tata care si-a ingropat copilul.
    Nu mai idealizati America, cel putin nu pe baze gresite.
    Acolo faptele s-ar incadra la involuntary manslaughter sau criminal negligence. Fapte care de ex in Texas se pedepsesc cu pana la 2 ani inchisoare si mai mult financiar in civil. (https://www.legalmatch.com/law-library/article/texas-criminally-negligent-homicide-lawyer.html)
  • +6 (8 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Marţi, 17 decembrie 2019, 2:41)

    [anonim]

  • 0 (0 voturi)    
    de aceleasi motive, pe timpuri, (Marţi, 17 decembrie 2019, 5:10)

    Coco Whistle [utilizator]

    se nasteau haiducii. tara pusa prost, cu oameni care nu se implica si ii lasa pe altii sa 'faca ceva' iar daca nu ne multumim cu 'asta e' . hai sa ne autodepasim, cei care sint ratati vor ramine asa toata viata, nu va pierderi timpul cu ei.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by