Noi informații în cazul accidentului în care a murit Răzvan Ciobanu - în momentul impactului mașina rula cu 126 de kilometri la oră

de Redactia     HotNews.ro
Joi, 2 mai 2019, 9:52 Actualitate | Esenţial


Razvan Ciobanu
Foto: Facebook
Expertiza preliminară a mașinii conduse de Răzvan Ciobanu arată că airbag-urile s-au deschis la 126 de kilometri pe oră, aceasta fiind viteza în momentul impactului. Istoricul înregistrat de computerul de bord arată că bolidul condus de creatorul de modă a circulat și cu 250 de kilometri pe oră.
Surse judiciare au declarat, joi, pentru corespondentul MEdiafax, că expertiza preliminară arată ca în momentul în care s-au deschis airbag-urile mașina condusă de creatorul de modă Răzvan Ciobanu circula cu o viteză de 126 de kilometri pe oră. Acest lucru înseamnă că este posibil ca înainte de impact șoferul să fi condus cu o viteză mai mare.

Aceleași surse au precizat că în istoricul înregistrat de computerul de bord se vede că bolidul a circulat și cu 250 de kilometri pe oră. Anchetatorii iau în calcul ca aceasta să fi fost viteza cu care s-a circulat pe autostradă și exclud, momentan, că aceasta ar fi fost viteza din momentele anterioare accidentului.

Răzvan Ciobanu va fi înmormântat joi.


Potrivit purtătorului de cuvânt al Poliției Constanța, Andreea Munteanu, în urma cercetărilor s-a stabilit că autoturismul ar fi părăsit partea carosabilă, ar fi parcurs o distanță de aproximativ 700 de metri prin câmp și ar fi traversat o alee asfaltată care duce către fermele din zonă. Mașina a reintrat pe câmp, a rulat încă 150 de metri într-o zonă cu arbuști, unde din cauza denivelărilor de pământ s-a răsturnat, oprindu-se într-un copac. Răzvan Ciobanu a fost proiectat în afara autoturismului pe unul dintre geamurile acestuia, fiind găsit de un martor la baza unui arbust.

Anchetatorii au verificat locul producerii accidentului, dar și interiorul mașinii și toate au relevat că în momentul producerii accidentului Răzvan Ciobanu era singur în autoturism.

Purtătorul de cuvânt al Poliției Constanța a precizat că este exclusă variante unei sinucideri a designerului.

CITEȘTE ȘI:







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















16842 vizualizari

  • -13 (19 voturi)    
    Asta e o gluma... (Joi, 2 mai 2019, 10:00)

    mircea_cjn [utilizator]

    ...cu viteza de 126 km/h pe arătură.
    La impact "sare" acul vitezometrului, dar viteza nu e aia unde acul se blocheaza - s-a mai discutat.
    • +9 (11 voturi)    
      Pare o masin mai moderna decat 'acul" (Joi, 2 mai 2019, 10:24)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui mircea_cjn

      In computerul de bord poate fi inregistrata viteaza la care s-a declansat airbagul. Cum este specificat foarte clar in articol. Vorbim de senzori electronici care releva 126km/h. Deformarea caroseriei poate confirma usor viteza senzorilor. Si nu cred ca o sa fie infirmata la cum am vazut pozele.
    • +6 (8 voturi)    
      Citește încă o dată ... (Joi, 2 mai 2019, 10:52)

      Vasalie, Sa Traiti [utilizator] i-a raspuns lui mircea_cjn

      ... aia e viteza la care s-au deschis airbag-urile și a fost înregistrată de computerul mașinii, nu de acul vitezometrului.
      Acul sare în majoritatea cazurilor în direcția impactului, din cauza asta cele mai multe accidente frontale "au loc" la ~120/130 km/h ... viteza aflată la 90° pe vitezometru la majoritatea mașinilor medii.
    • +9 (11 voturi)    
      aici (Joi, 2 mai 2019, 10:53)

      APustiuGabi [anonim] i-a raspuns lui mircea_cjn

      Corcodel, este vorba de computerul de bord, "cutia neagra"! Ce acul vitezometrului visezi?
    • +4 (4 voturi)    
      viteza inregistrata (Joi, 2 mai 2019, 11:24)

      yoko ono [utilizator] i-a raspuns lui mircea_cjn

      masinile moderne, dupa 2000 sau chiar si de dinainte, au un fel de cutie neagra, ca la avioane.

      De acolo se pot scoate diverse informatii - viteze, acceleratii, etc
      Ce arata acul nu e f relevant, deci
  • -14 (26 voturi)    
    corectie (Joi, 2 mai 2019, 10:11)

    1234_5678 [utilizator]

    126 km/h, adica 126 de kilometri pe ore, nu la ora. Sau la fiecare ora care trecea, parcurgea 126 de km. In alta ordine de idei, am vazut pe alte site-uri cum romanii, adevarati crestini si oameni buni cu frica lui dumnezeu, il injurau pe bietul om pentru ca era gay si spuneau ca merita ce i s-a intamplat. Genial, romanul adevarat el la el acasa in cocina. Natie mai toxica decat noi nu exista
    • +15 (19 voturi)    
      Lasă gay-ul că nu asta contează... (Joi, 2 mai 2019, 10:28)

      mircea_cjn [utilizator] i-a raspuns lui 1234_5678

      ...ci faptul că era in așa hal de drogat incât s-a facut praf de unul singur, el cu câmpul și tufisurile.
      Inchipuie-ți ce se putea întâmpla pe o șosea normală, când putea să omoare oameni nevinovați.

      Deci nu nația e toxică, drogații sunt toxici și periculosi.
      • -4 (8 voturi)    
        . (Joi, 2 mai 2019, 12:41)

        1234_5678 [utilizator] i-a raspuns lui mircea_cjn

        Dupa cum am spus, asta citeam la comentarii. Erau mai interesati de faptul ca era gay nu ca mergea nu nu stiu cat sau ca era drogat. ca sa nu mai spun ca dupa accident au inceput sa fure obiecte de la locul faptei. Daca nu accepti ca natia e groaznica nu ai cum sa o schimbi, pentru ca suntem toti perfecti.
        • +5 (7 voturi)    
          Chestia asta e specifica internetului nu RO (Joi, 2 mai 2019, 13:02)

          Lok [utilizator] i-a raspuns lui 1234_5678

          Anonimitatea si distanta da frau liber gandurilor si face redundanta politetea. Nu e specific romanilor, e exact la fel peste tot. La Germanii si Britanici mai putin ca la ei iti bate politia la usa pentru "hate speech". Dar unde exprimarea e libera ... e libertate.
    • +13 (13 voturi)    
      Este de apreciat ca societatea raspunde la idioti (Joi, 2 mai 2019, 10:29)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui 1234_5678

      Omul a rulat cu viteza excesiva, probabli drogat, o masina de 1.5t. Bine ca nu o omorat pe nimeni altcineva.
      Ce vrei sa il laudam pentru fapta?
      Treaba aia cu de morti numai de bine e o porcarie.
      • +7 (9 voturi)    
        2.2 tone (Joi, 2 mai 2019, 11:58)

        t4v1 [utilizator] i-a raspuns lui Lok

        mai exact
        • +4 (4 voturi)    
          Iubea si mediul... sunt sigur de asta. (Joi, 2 mai 2019, 12:05)

          Lok [utilizator] i-a raspuns lui t4v1

          Recunosc ca nu am gasit descris modelul si nu le am sa le recunosc dintr-o privire. Mersi de corecta.
    • +13 (15 voturi)    
      Eu nu stiu daca sunt toxic (Joi, 2 mai 2019, 10:51)

      clint [utilizator] i-a raspuns lui 1234_5678

      si n-am nimic cu el ca era gay.

      Totusi, ma intreb si eu, ca prostul, de ce tine prima pagina a ziarelor un asa-zis "creator de moda", care facea mai mult subiecte de tabloide decat moda, eu ca si majoritatea dintre noi cred, neavand contact cu vreuna din creatiile lui vestimentare, incat ma intreb daca nu era mai degraba vreo nulitate care a mers spre meserii din astea unde nu trebuie studii si compententa ci auto-intitulare si notorietate gen "critic de arta", "analist politic", "creator de moda", etc. cum sunt majoritatea ( nulitatilor ) din cercul inchis pe care media il promoveaza la noi.

      In plus s-a urcat la volan sub influenta anumitor substante, basca a calcat pedata si tot ce pot gandi despre el este ca bine ca n-ai fost prin preajma cand s-a intamplat tragedia.

      In rest, Dumnezeu sa il odihneasca in pace si noi, astia care am mai ramas prin tara, poate ne folosim atentia si energiile catre ceva costructiv.
    • +13 (13 voturi)    
      putin pasa oricui ca era gay (Joi, 2 mai 2019, 10:54)

      yyyxxx1981 [utilizator] i-a raspuns lui 1234_5678

      dar ca mergea cu astfel de viteze fiind drogat e al naibii de relevant ca in teribilismul lui putea foarte usor sa omoare si alti oameni nevinovati. In stadiul asta e clar ca nu avea cum sa ajunga pana la Bucuresti, mai devreme sau mai tarziu facea accident, macar aici s-a omorat doar pe el. Iar prietenii care i-au dat masina sa plece la drum... mari prieteni. Eu nu as da masina unui prieten baut ever (drogalai nu am), si respectivii sunt moral cel putin la fel de vinovati.
      • +2 (2 voturi)    
        Masina a fost data ceva zile inainte. (Joi, 2 mai 2019, 12:12)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui yyyxxx1981

        Sau cel putin asta spune prin presa.
  • +8 (16 voturi)    
    NCAP testeaza masinile la impact cu 64km/h (Joi, 2 mai 2019, 10:12)

    Lok [utilizator]

    Daca ar testa la 70 de km/h nu ar trece niciuna, deoarece energia de impact e cu 20% mai mare. La 126 km/h si impact cu un copac nici nu are sens sa vorbim.
    Sa tinem bine minte:
    Fara centura ai sanse sa supravietuiesti la un copac+40km/h
    Cu centura ai sanse sa supravietuiesti la un copac+50km/h
    Cu airbag+centura ai sanse sa scapi la un copac+64km/h
    Sa supravietuiesti in toate cazurile inseamna recuperare de minim 3 luni, cu multiple fracturi.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version