Șoferul mașinii cu număr anti-PSD: O să depun plângere la CNCD împotriva Alinei Mungiu-Pippidi. Nu sunt amărât, nu mor de foame

de V.M.     HotNews.ro
Marţi, 7 august 2018, 18:21 Actualitate | Esenţial


Alina Mungiu-Pippidi
Foto: Agerpres
Răzvan Ștefănescu, șoferul mașinii cu număr anti-PSD, a declarat marți, după ce și-a recuperat permisul de conducere, că intenționează să depună o plângere la Consiliul Național pentru Combaterea Discriminării împotriva Alinei Mungiu-Pippidi, care i-ar fi criticat pe românii din diaspora, scrie Mediafax.

"Nu mi-au spus nimic, mi-au dat permisul. Nu știu dacă mă încălzește să-și ceară cineva scuze mie. (...) Vreau să depun o plângere pentru doamna Pippidi, cu diaspora, care ne-a jignit. Nu sunt un amărât, nu mor de foame. Da, soția mea și băiețelul merg cu Wizz Air, dar nu pentru că sunt amărâți. (...) A spus că suntem amărâți, că mergem cu low cost. Merg cu low cost și diferența i-o dau băiatului meu să-și cumpere ceva. (...) Într-un fel, m-am simțit jignit, normal. Dacă bănuiești ceva, ai o bază. La CNCD o să depun plângerea (Consiliul Național pentru Combaterea Discriminării). Dacă cei din diaspora se simt lezați de declarația doamnei, să ia legătura cu mine, dacă se simt lezați. Eu m-am simțit", a declarat Răzvan Ștefănescu.

Precizările vin după ce Alina Mungiu-Pippidi a scris, într-un editorial publicat pe România Curată, că românii din diaspora care zboară cu preț redus sunt în "topul precarității economice și sociale în mai multe țări europene".

"Iată că iese la iveală ce știe oricine care ia o cursă low-cost, să zicem Ryan spre Berlin, care e unica alternativă oricum, și asistă săptămînal la lupta fetelor teutone inflexibile cu populația prost plătită și prost educată de români, în copleșitoare proporție din totalul pasagerilor, care calcă toate regulile, se preface că nu pricepe ce i se spune, se așează unde nu are voie și face mai mult zgomot decît tot terminalul la un loc. Bine ați venit în lumpendiaspora românească, aceea care conduce în topul precarității economice și sociale în mai multe țări europene, ca să nu mai vorbim de topul educației, și care face coadă pe 1 august la intrarea în țară cu remorci de junk cars atașate - că asta e marea afacere a românului, vînzarea unei rable", a scris Mungiu-Pippidi.




Citeste mai multe despre   


















8761 vizualizari

  • +44 (56 voturi)    
    desi s-au infundat (Marţi, 7 august 2018, 18:37)

    mmmircea [utilizator]

    sute de mii de euro in ea si fratele ei sub forme de burse, premii, sponsorizari, cursuri de formare, Pipidii sunt incapabili sa faca saltul intelectual, dovada dispretul cu care isi privesc semenii. Ridicarea lui Pipidi din mizerie, care nu s-a facut pe puterile ei, sa fim bine intelesi, n-a produs nimic bun pana la ora asta. Opiniile ei din ultima vreme converg catre zona de jos a PSD-ului: interventii a la catalin radulescu mitraliera sau codrin stefanescu.
    • +35 (45 voturi)    
      Alina Mungiu-Pippidi e o PSD-ista nesimtita (Marţi, 7 august 2018, 19:09)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

      toti cei care o invita pe aceasta vita in emisiuni tv sunt PSD-isti ca ea. Cine o plateste, cu ce se ocupa individa asta...nu se stie.


      ea e o propagandaista PSD, la fel ca Dinescu si alti asistati social (pe banii nostri) ai PSD.

      EA traieste din banii nostri pe la ceva ONG obscur care nu face nimic
      • -4 (4 voturi)    
        Pai cat de (Miercuri, 8 august 2018, 8:23)

        A310 [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        buni sunteti dvs. , sa inteleg ca dati bani PSD-ului pentru a plati asistatii sociali .
        Va admir maxim pentru gesturile filantropice ale dvs.
        • 0 (0 voturi)    
          dau bani PSD fara sa vreau prin impozite (Sâmbătă, 11 august 2018, 11:27)

          Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui A310

          ca altfel PSD-istilor la dau doar M*** de vreo 28n de ani
    • +19 (29 voturi)    
      Duamna Pippi Di, ka sa stii si matale, esti prost: (Marţi, 7 august 2018, 20:06)

      Fileu_de_Poveste [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

      ...informată
      1. cinci ani am facut parte din diaspora ca si profesor.
      2. Low cost este ok, mai ales ca zboara in provincie. Imi pare bine ca niciodata nu a trebuit sa zbor din infectul Bucuresti. Si cand ma duc la mare, evit sa trec prin capitala
      3. Nu-ti bate joc de oameni, ai o cunoastere foarte gresita a ce inseamna "diaspora". Chiar daca sunt si unii oameni fara scoala, nu inseamna ca sunt needucati ca si cei din Teleorman, saracii, sau ca si cei din unele cartiere ale capitalei
      4. Cei care fac galagie la lowcost in aeropoarte nu sunt cei din diaspora, ci sunt cei din Bucuresti, care merg ciordeles
      5. Ti-i ciuda ca ai pierdut trenul si ai ramas in tara si ti-ai risipit viata p-aici, pana te-ai facut cat o vaca
      6. Cei care aduc rable nu sunt din diaspora, ei nu fac trafic cu rable, sunt romani care prefera sa faca trafic cu rable pentru a satisface o necesitate dictata de piata (e o chestie de economie banala: cerere si oferta). Prefera trafic cu rable decat sa fure ca si altii din banul public. Pe de alta parte, daca nu avem bani, ne luam si rable. Daca imi dai si mie o masina noua de servici, zic si eu: mersi duamna.
      • +3 (9 voturi)    
        @fileu_de poveste (Marţi, 7 august 2018, 22:45)

        paonipao [utilizator] i-a raspuns lui Fileu_de_Poveste

        Perfect de acord cu ce spuneti referitor la Pipidi...domnule profesor!

        Dar...serios?!
        “Aeropoarte”
        Pai se poate mai profesore?
        Sa nu-mi spui ca esti din acelasi oras cu “ministru’ genunche” si secretaru’ de stat “
        tricoae”...!?

        Hai ca te-ai calificat sa obtii o functie buna de la psd!

        Sa retii totusi...pluralul de la aeroport este aeroporturi!
        • -4 (6 voturi)    
          sa stii (Miercuri, 8 august 2018, 9:19)

          ostrogotul [utilizator] i-a raspuns lui paonipao

          ca dupa ce stai 10 ani in strainatate si acolo vorbesti majoritatea timpului alta limba, incepi sa faci greseli in romana. Este ceva normal. Ai comentat precum Pipidi
          • +4 (4 voturi)    
            @ostrogotul (Miercuri, 8 august 2018, 12:52)

            paonipao [utilizator] i-a raspuns lui ostrogotul

            Nu, nu este normal ca dupa 5 ani(profesorul spune ca a stat 5 nu 10 ani) de stat in strainatate, fiind profesor ai uitat cum se formeaza un plural!
            Singura explicatie este ca nu a stiut niciodata pluralul corect de la avion sau nu intelege introducerea gresita a conjunctiei "si" in ..." ca si profesor".
            Astea sunt carente in folosirea limbii native si nu au nici o legatura cu faptul ca in acelasi timp mai vorbesti o alta limba.

            Nu vreau sa ofensez pe nimeni,dar trebuie sa-ti asumi faptul ca atunci cand te angajezi sa critici(public) pe cineva (pe buna dreptate) poti sa fi criticat la randu-ti daca ai lacune si carente in exprimare.

            Toti putem gresi involuntar sau din invatare gresita...important este sa ne recunoastem greseala si s-o indreptam fara sa oferim explicatii penibile!
          • +4 (4 voturi)    
            ... (Miercuri, 8 august 2018, 13:58)

            vitan.sandu [utilizator] i-a raspuns lui ostrogotul

            Ca tot este zilele acestea trecerea la ceruri a lui Mitrut Farcasu, Dumnezeu sa-l primeasca la Dansul, iata ce povestea acesta: Prin anii 1980, fiind in America sunt invitat dupa un concert la o familie de medici evrei plecati din Galati la inceputul anilior 50. Vorbind cu ei, imi exprim admiratia fata de limba romana impecabila vorbita de dna doctor, acum pensionara. "Doamna, intalnesc pe unii veniti de 4-5 ani care nu mai stiu toate cuvintele in Limba romana. Dvs cum ati reusit sa vorbiti dupa peste 30 de ani corect?" Raspunsul doamnei: "Mitrut, draga, cine a uitat limba romana in 4-5 ani, nu a stiut-o niciodata!"
            • +4 (4 voturi)    
              @vitan_sandu (Miercuri, 8 august 2018, 15:02)

              paonipao [utilizator] i-a raspuns lui vitan.sandu

              Un adevar irefutabil...neacceptat de oameni mici cu orgolii mari.
        • +3 (5 voturi)    
          Domn' profesor? (Miercuri, 8 august 2018, 10:14)

          NicioLae2 [utilizator] i-a raspuns lui paonipao

          Afirmatiile sunt OK, dar...

          "cinci ani am facut parte din diaspora ca si profesor"
          Ce cauta acel "si"? Corect: "ca profesor".

          Credeam ca numai in tara se abuzeaza de "si".
          "ca si profesor" se traduce prin "ca si cum ar fi profesor".
        • +1 (1 vot)    
          sau aeroporti? (Miercuri, 8 august 2018, 11:55)

          Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui paonipao

          .
        • 0 (0 voturi)    
          si pe cei de la Radio DIGI (Marţi, 2 octombrie 2018, 17:29)

          Fileu_de_Poveste [utilizator] i-a raspuns lui paonipao

          .... i-am auzit folosind live dimineata acum 3 saptamani pluralul "aeropoarte"...
          .. dar, imi cer scuze, am gresit si recunosc
      • 0 (0 voturi)    
        “Ca profesor” (Joi, 9 august 2018, 0:45)

        Godzillagrrr [utilizator] i-a raspuns lui Fileu_de_Poveste

        Nu “ca si profesor”.
    • +2 (4 voturi)    
      Pai vedeti?!? (Miercuri, 8 august 2018, 11:06)

      iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

      "sute de mii de euro in ea si fratele ei sub forme de burse, premii, sponsorizari" - asta se simte, ne priveste de sus pe cei care, indiferent daca lucram in strainatate sau, ca mine, aici in tara, apelam, are dreptate, la curse aeriene LOW_COST!
      Ma recunosc vinovat, sub acest aspect ...
  • -29 (47 voturi)    
    sunt doar cuvinte din DEX! (Marţi, 7 august 2018, 18:41)

    kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator]

    care-i problema lui?
    • +13 (21 voturi)    
      Tu ai fost la scoala? (Marţi, 7 august 2018, 19:47)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

      Stii ce e aia o insulta? Toate pot fi cuvinte din DEX (si din alte dictionare. De ce numai DEX?). Problema e cum le folosesti: are pippidi asta vreo aprobare legala sa foloseasca acele cuvinte, in acest sens sau scop? Daca da, nici o problema, si evident ca dl. Stefanescu nu va avea castig de cauza. Daca nu, n-are decat sa suporte consecintele.
      • +3 (3 voturi)    
        De fapt si psd avea o cale de actiune legala (Miercuri, 8 august 2018, 12:03)

        Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

        Pentru ca s-a simtit insultat psd-persoana juridica avea posibilitatea sa-l cheme in instanta pe Razvan Stefanescu pentru insulta (atentie, nu calomnie fiindca trebia sa demonstreze ca textul ofensator nu corespunde realitatii).
        Dar, marele psd nu se incurca cu procedurile legale. Si-a trimis organele sa-l salte fara temei legal. "Legea sunt eu ..." Acu' vreo 2-3 saptamani volguta citand desigur eronat din Ludovic al patrulea il acuza pe Iohannis de abuz de putere. Uite la ei, un abuz facut ca la carte, muica.
        Si au luat ... "placute suedeze" de la toata tara.
        • +2 (2 voturi)    
          Al XIV-lea (Miercuri, 8 august 2018, 14:22)

          ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Inapasevedeinvers

          dintre Ludovicii Frantei.
          • +3 (3 voturi)    
            Asta sa i-o spui golgutei (Miercuri, 8 august 2018, 16:07)

            Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui ruskimushki

            Ea numarase numai patru
    • +1 (3 voturi)    
      mda... (Miercuri, 8 august 2018, 11:12)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

      psdi st fara creier... ce sa-i ceri

      una e sa injuri un partid... deci practic o institutie
      alta e sa jignesti o persoana...

      also... in dex spune foarte clar ca ce a zis porcu ala umflat, este o jignire!
    • 0 (0 voturi)    
      Valea (Miercuri, 8 august 2018, 11:55)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

      Postacului.
  • +29 (39 voturi)    
    PiPi Mungiu,o psdista in travesti de soc. civila (Marţi, 7 august 2018, 18:45)

    Plagarus [utilizator]

    Doamne,oare ce scabrosenii o fi avand " dansa " prin sertare ????
    Avea si TVRul o " luptatoare " anticomunista, Hosu Longin care ajunsese sa pupe poalele psdiste/usliste.( mostra cu Năstase Adrian pus în rînd cu deținuții politici uciși de comunism.!!!!)
  • +29 (39 voturi)    
    Numita de Vadim, (Marţi, 7 august 2018, 18:47)

    Rescator [utilizator]

    pe buna dreptate Purcica Dosia ,individa s-a intors la prima ei dragoste -comunismul de rit stalinist al
    Dictatorului ei iubit Liv Jong Unu.Cat l-o fi costat pe
    Dictator chestia asta!?
  • -1 (27 voturi)    
    A te simti lezat (Marţi, 7 august 2018, 18:49)

    liberte, egalite, mouie pesede [utilizator]

    Nu inseamna ca este sau nu adevarat. Adevarul uneori doare.

    Da, exista romani in strainatate care castiga bine si exista multi care castiga prost. Haideti sa o ignoram pe Pipipidi si sa judecam strict economic. Avem o firma si doi candidati la angajare: unul roman si unul local, din tara X.

    La acelasi salariu, pe aceeasi munca si pe exact aceeasi pregatire, angajatorul il va prefera pe localnic. De ce? Simplu: in primul rand legislatie - nu tu viza de munca, nu tu adeverinta ca are unde sa stea, nu tu adeverinta de salariu. Toata hartogaraia se simplifica.

    Astfel, pentru a-l prefera pe roman, acesta trebuie sa indeplineasca unul sau mai multe criterii de mai jos:

    a. pe acelasi salariu si aceeasi pregatire, romanul va munci mai mult. Asta ii creeaza un avantaj economic angajatorului.

    b. pe acelasi salariu si aceeasi munca, romanul e mai bine pregatit.

    c. pe aceeasi munca si pregatire, romanul va accepta un salariu mai mic.

    Intr-un mod strict economic imigrantul va fi discriminat (in limitele legii) la alegere in comparatie cu un bastinas.

    Da, multi romani au Audi, casa si o duc bine. Dar acestia sunt MINORITATEA. Numeric vorbind, din cei N milioane de romani, majoritatea este formata din oameni fara pregatire care lucreaza in constructii si alte domenii unde sunt platiti mai prost decat localnicii sau acolo unde localnicii nu vor sa munceasca. Dar acestia nu iau Ryanair - dna Pipidi greseste - acestia sunt cei despre care citim: "microbuz cu romani implicat in accident in Ungaria, 7 morti".

    Din proprie experienta: am ajuns unde sunt si o duc bine pentru ca incet-incet am ajuns sa fiu cel mai bun pe domeniul meu dintre colegi. Nu al doilea, ca angajatorii sa nu faca o alegere, ci primul. Astfel si eu iau acelasi salariu, muncesc la fel insa sunt mai bine pregatit si cu idei mai bune si mai multe. Asta ca sa ii plac angajatorului. Si o spun fara sa fiu nici macar lezat, din contra, ma mandresc. Posibila lui discriminare a insemnat calificarea mea.
    • 0 (14 voturi)    
      sa nu ti .. (Marţi, 7 august 2018, 20:30)

      exilatul [utilizator] i-a raspuns lui liberte, egalite, mouie pesede

      iese ..."mindreala" ...pe nas...sunt multi imbecili pe lumea asta care au studii dar nu stiu sa ..TRAIASCA...auzi la ..alimentara asta...: """Astfel si eu iau acelasi salariu, muncesc la fel insa sunt mai bine pregatit si cu idei mai bune si mai multe. Asta ca sa ii plac angajatorului."""...munceste ca ..sa i placa angajatorului!!!..doamne, mare e gradina!!...mai ai frati pe acasa?...///
      • -1 (7 voturi)    
        Ai inteles (Marţi, 7 august 2018, 22:40)

        liberte, egalite, mouie pesede [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

        O nuca
        • 0 (6 voturi)    
          Ma frate (Miercuri, 8 august 2018, 0:26)

          bgd [utilizator] i-a raspuns lui liberte, egalite, mouie pesede

          Bravo tie, esti angajatul model, spuma diasporei, valorosule. Da ai pierdut esenta declaratiei, de asta e bine sa nu dai chiar totul la munca, toate ideile, tot.
          Mai citeste de cateva ori, pana nu mai ai loc in frigider.
          • +2 (4 voturi)    
            Ok (Miercuri, 8 august 2018, 5:51)

            liberte, egalite, mouie pesede [utilizator] i-a raspuns lui bgd

            Rectific: un sambure de piersica
          • +2 (4 voturi)    
            Draga frustratule (Miercuri, 8 august 2018, 12:19)

            liberte, egalite, mouie pesede [utilizator] i-a raspuns lui bgd

            Cica doi oameni mergeau prin savana. La un moment dat ii ocheste o leoaica. In timp ce unul din ei se cam panicheaza, celalalt isi da linistit jos rucsacul, scoate din el o pereche de adidasi si se incalta. Celalalt il intreaba tremurand: "Chiar crezi ca daca te incalti cu ei vei fugi mai repede decat leoaica?" Raspunsul vine insa prompt: "Nu trebuie sa fiu mai rapid decat leoaica, trebuie sa fiu mai rapid decat TINE."

            Asta inseamna sa fii cel mai bun intr-o firma. Nu inseamna ca trebuie sa il bati pe Usain Bolt si sa fii crema. Si sa iti spun un secret: si la spalat WC-uri e la fel. Anagajatorul il va prefera pe cel care in 15 minute spala bine un WC si doua colace celui care spala bine doar un WC. Pentru ca angajatorul nu e moasa comunala sa ii ajute pe toti, el e la fel de egoist ca si tine: vrea profit.
  • +31 (41 voturi)    
    Salut Razvan (Marţi, 7 august 2018, 18:52)

    Coco_papagal [utilizator]

    Cum luam legatura? Sustin initiativa ta!
    Eu sunt it‘ist..castig pe luna peste salariul mediu din Germania insa zbor cu Wizz ul. Cunosc manageri care castiga pe an un salariu de 6 cifre si merg cu wizz ul.Doamna daca are avioanele platite de partid..na.. .:)
    • +18 (22 voturi)    
      Wizz (Marţi, 7 august 2018, 19:45)

      if0014 [utilizator] i-a raspuns lui Coco_papagal

      Am luat zilele trecute 6 bilete la Wizz pentru Varsovia.
      Am avut de ales intre Wizz si LOT pentru zbor direct.

      La Wizz am platit 55 EUR pentru fiecare bilet, cu toate optiunile posibile.

      La LOT pretul incepea de la 170 EUR / bilet.

      Eu personal am ce face cu cei minim 720 EUR pe care i-as fi platit in plus, presupun ca Pipidiridam da suma asta doar pe tigari, la valoarea ei...
      • +2 (2 voturi)    
        Buna dimineata! (Miercuri, 8 august 2018, 11:12)

        iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui if0014

        Asat-i diferenta intre noi, amarastenii, care MUNCIM pentru bani, sicei care au "fara numar"!

        "Eu personal am ce face cu cei minim 720 EUR " sigur ca da, insa sta dovedeste ca esti, in opinia Dnei Pipi, AMARAT: intotdeauna cand esti nevoit sa cauti, analizezi si compari mai multe variante (de hotel sau avion, de masina sau televizor) se chema ca este AMARAT, ca salariul tau, chiar daca mare in raport cu salariul mediu din Romania, este LIMITAT, are o valoare finita.

        Barosanii fara griji materiale sunt cei ai caror venituri sunt nu mari, ci "nelimitate" - nu chiar infinite in sens matematic, dar sigur nu sunt nevoiti nciiodata sa isi numere banii ...
    • +1 (5 voturi)    
      si ca it'ist (Marţi, 7 august 2018, 21:53)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui Coco_papagal

      platesti impozit pe salariu in germanica ,sau esti scutit de taxe si impozite ca eroii muncii sociliste din Ro?
      • +4 (4 voturi)    
        Intrebarea (Miercuri, 8 august 2018, 7:02)

        Coco_papagal [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

        nu are legatura cu subiectul, insa voi raspunde cu alta intrebare: De ce am ales sa plec din RO unde aveam beneficii ca it‘ist plus un SRL care avea cifra de afaceri aprox 100k € pe an pt a munci ca angajat in DE?
    • +5 (9 voturi)    
      Succes (Marţi, 7 august 2018, 22:54)

      aniod [utilizator] i-a raspuns lui Coco_papagal

      Aveti dreptate. Pipidi a insultat buna parte din poporul roman. Si eu am muncit in "strainatate". Ma gandesc ca profesor universitar si cercetator o fi suficient.
      • 0 (0 voturi)    
        draga aniod (Miercuri, 8 august 2018, 14:33)

        miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui aniod

        sau fa doina , de ce nu mai muncesti in strainatate ?
        nu te-ai adaptat , te-a lovit doru' de Romania , nu corespundeai standardelor de acolo , ai castigat destul si " te-ai scos " financiar ptr toata viata , nu aveai timp destul " sa bati" netul injurand Romania si poporul roman ?
        eu locuiesc in alta tara ,dar nu pot sa injur tara si poporl roman !
        doar porcul da cu ratul in troaca din care a mancat si o rastoarna !
    • +4 (6 voturi)    
      Contact avocata (Marţi, 7 august 2018, 22:56)

      aniod [utilizator] i-a raspuns lui Coco_papagal

      poate Razvan nu citeste, dar dupa numele avocatei puteti gasi coordonatele
  • +26 (36 voturi)    
    De cateva luni bune aceasta distinsa doamna (Marţi, 7 august 2018, 18:52)

    cartofil [utilizator]

    se pare ca s-a indragostit, pur si simpu, de infractorul condamnat Dragnea. Ii scrie ode, il lauda pentru inteligenta si priceperea lui si da in oricine i se pare ca-i contesta personalitatea si binele pe care-l face natiunii. Asa a facut si acum. Distinsa doamna, Stefanescu este un erou al poporului roman. A sfidat 13 zile ciuma rosie. Care, cate e de rea si ticaloasa, nu a reusit sa-i faca nimic. In final a actionat asa cum actioneaza ciuma rosie, cea atat de mult laudata de dva, prin abuzul autoritatilor. Este o scena ca pe vremea lui Ceausescu, intrucat Dragnea si ai lui se comporta aidoma. ASTEPT SA VAD SINECURA PE CARE O S-O PRIMEASCA IN CURAND ACEASTA DOAMNA DE LA PARTIDUL STAT- Sa nu credeti ca dejectiile dansei sunt un serviciu pe gratis facut bolsevicilor. Si imi permit sa fac si eu o remarca, la nivelul dnei Pippidi: asa cum dupa dansa exista lumpendiaspora, dupa mine exista si lumpenintelectualitatea.
  • +18 (28 voturi)    
    jurnalisti corupti (Marţi, 7 august 2018, 18:59)

    gabriel67 [utilizator]

    satula de opozitia de tip "sarac si cinstit"a hotarit sa schimbe tabara la hoti poate pica ceva ,mai bine ia legatura cu sorin rosca stanescu sau cu andronic sa afle ca de fapt hotia are picioare scurte
  • +17 (23 voturi)    
    Inca ceva (Marţi, 7 august 2018, 19:08)

    liberte, egalite, mouie pesede [utilizator]

    Ceea ce Mme Pipipidi nu vede este ca precaritatea despre care vorbeste - si pe care eu o consider cat de cat corecta - nu este cauzata de romanii care muncesc ci de catre conducatorii lor. Ei sunt principala cauza a migratiei in masa (scaun, dulap si alte obiecte de mobilier) a romanilor. A-i face pe romanii plecati vinovati de starea lor este rea vointa sau prostie, pana la un punct. Punctul acela este punctul votului intrcat consider si eu, ca in urma votului popular, un popor are exact conducatorii pe care ii merita. Nu iesi la vot, asta e: va vota altul in locul tau si tu i-ai dat alesului un cec in alb.
  • +23 (29 voturi)    
    Duoamna (Marţi, 7 august 2018, 19:15)

    Coco_papagal [utilizator]

    paupera intelectual insa vanjoasa trupeste, nu calatoreste cu wizzul pentru ca nu incape in scaun. In curand cu Zeppelin‘ul sau in nacela.
    • +2 (2 voturi)    
      Te referi la nacela cu cruce (Miercuri, 8 august 2018, 11:59)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Coco_papagal

      ca astia de obicei au pielea neteda shi ochii ageri, dar pe dinauntru ii mananca ba o tumoare, ba o prostie, ba un plictis curcubeu...
  • +1 (7 voturi)    
    Dl. Col. Turcescu a dat o declarație pe tema asta (Marţi, 7 august 2018, 19:22)

    Nyk1 [utilizator]

    Acum câteva zile.
  • +16 (20 voturi)    
    Fara cuvinte.... (Marţi, 7 august 2018, 19:34)

    nlln [utilizator]

    Alina Mungiu ....

    Dezonoranta afirmatie.
    Nu stiu de ce dar nu ma mir.I se potriveste.
  • +22 (26 voturi)    
    asa e! (Marţi, 7 august 2018, 19:44)

    tranzistor [utilizator]

    e plin de curve, hoti, samsari de tot felul dar si de doctori, ingineri, lucratori pe santier, soferi la posta, muncitori in lagare logistice, macelari, sefi de proiecte, oameni de afaceri, bunici, mame, neveste si copii in vacanta. si toti intra in acelasi avion!!! si isi platesc toti biletul la ryan, wizz sau blue, din buzunarul lor, pentru ca nu se indura sa dea de 3-4 ori mai mult pe bilet la lufthansa, tarom sau air france, pentru ca sunt bani munciti , castigati cinstit intr-o alta tara care apreciaza munca lor mai bine decat tara lor natala. tara lor natala apreciaza munca lor cam cit ii apreciaza madam pipidi pe pasagerii din avion.
    sa auzim numai de bine!
  • +27 (31 voturi)    
    Madame grohaiala (Marţi, 7 august 2018, 19:44)

    Krausser [utilizator]

    Sa intelegi, matale, din cele 3 fotolii in care stai asezata (2 ti-ar ajunge pe o buca si jumatate doar), ca roman care lucreaza de 5 ani in Londra, va pot asigura ca, da, exista petele negre, ca ale tuturor imigrantilor, dar majoritatea nu face nici foamea, nu cerseste si nici nu fura. Lucrez la o companie franceza, post de conducere departamentala, vorbesc 5 limbi straine, calatoresc lunar prin delegatii cu serviciul si port mereu o insigna cu tricolorul. Care ma intreaba de unde sunt, arat spre ea si e suficient. Cu mandrie, atat cat exista ea. Dar cel putin eu nu grohai ca o vita sugand de 28 de ani de la fiesice partid s-a aciuat pe la guvernare asa cum ai facut dumneata. azi cu Ilescu, maine cu Ciorbea, poimaine cu Viorel Catarama. Si daca merg cu low cost poate e pentru ca vreau sa fiu economicos sa pot avea batraneti linistite. Adica de ce mi-ar trebui la clasa I, 2-3 ore, tintuit pe un scaun daca destinatia e aceeasi? Ah, pentru un pahar de vin si un sandvis de 2 bani? Nu, multumesc, Maria Ta. Luminatia Ta. Alea sunt pentru cei ca tine care nu pot rezista nici 10 minute fara sa molfaie ceva cu gura-i spurcata de invective la adresa propriei natii.
  • +13 (17 voturi)    
    ce imbecila suficienta! (Marţi, 7 august 2018, 20:25)

    Francisc 1 [utilizator]

    .
  • +16 (20 voturi)    
    Mai bine tacea (Marţi, 7 august 2018, 20:31)

    Alui [utilizator]

    Eu vin in Romania de obicei cu KLM, Lufthansa si Austrian Airlines. O data a trebuit sa vin urgent in Romania si singura optiune a fost Taromul. In avionul pe ruta Amsterdam-Bucuresti-Amsterdam o jaluzea de la geam era rupta de uzura. Avionul e supervechi. Avea o crapatura pe aripa de m-a apucat groaza. Ca noroc ca a rezistat. Cred ca are peste 20 de ani. Avionul pe ruta Bucuresti-Cluj-Bucuresti avea un petec imens pe coada. O invit pe doamna Pipidi sa-si dovedeasca patriotismul si sa zboare doar cu Tarom. Wizzair e parfum pe langa Tarom. Cred ca Wizzair ar trebui s-o puna pe masiva doamna pe no-fly list in avionele lor pentru ca i-a jignit grav, si in plus le provoaca pagube materiale din cauza combustibilului in plus consumat.
    • +2 (2 voturi)    
      S-ar putea sa fie asta motivul (Miercuri, 8 august 2018, 12:14)

      Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      Poate nu intra la tariful normal de low cost.
      Mie mi se pare chiar nedrept sa platesc supliment pentru bagaj de 23 de kg desi, ca asa ajung la aceeasi greutate "in viu" as avea dreptul, lejer la inca vreo 5 valize incarcate la maxim.
  • +16 (18 voturi)    
    duamana asta e fiica de securica! (Marţi, 7 august 2018, 20:35)

    Francisc 1 [utilizator]

    când toata lumea avea interdicție de a călca in vest taca-su făcea cursuri in america ! Cine stie cunoaste ! Prieteni de familie cu alti dubiosi , familia duda ( tatal rene ) care l-a dat pe infiltratul duda in familia regala cu scopul de control si discreditare !
  • +13 (15 voturi)    
    / (Marţi, 7 august 2018, 20:39)

    levy [utilizator]

    Cunosc medici din Spania Belgia si Franta.ambii sunt medici sau medic si inginer unii directori- cu salarii foarte frumoase mai ales cei din clinicile particulare din Franta!!Nu va scriu sumele castigate insa va pot confirma stimata doamna ca zboara cu WIZZ!!Nu moare nimeni!!N-am cuvinte...
    • +3 (5 voturi)    
      degeaba! (Miercuri, 8 august 2018, 11:16)

      iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui levy

      Degeaba sunt medici sau profesori universitari, in opinia Madamei pipi, daca zboara cu Ryan sau Wizz se ceham ca sunt AMARATI, ca fac parte din Mahala!!!
  • +12 (14 voturi)    
    gunoaie devoalate... (Marţi, 7 august 2018, 20:44)

    izu51 [utilizator]

    Nu va mai deranjati,nesimtirea nu are partid.Toti se cred Mafalda ,toti sunt profeti (vezi Brucan,Cristoiu)...dar toti sunt comunisti nostalgici .Un om cu educatie aleasa nu vorbeste public asa ,chiar daca gandeste murdar...
  • +4 (6 voturi)    
    doamna pipidi (Marţi, 7 august 2018, 21:22)

    trandafil [utilizator]

    ne da din ce in ce mai des dovada unor grave carente de caracter. Iata cine doreste sa se erijeze intr-un model de moralitate pentru societatea romaneasca, si sa judece vii si mortii!...
  • +3 (5 voturi)    
    despre imbecili ... (Marţi, 7 august 2018, 22:04)

    sareta [utilizator]

    Draga domnule nu este bine sa pierzi timp cu asemenea specimen de clasa ! Sa nu uiti ,probabilitatea ca un anumit individ sa fie IMBECIL este independenta de orice alta insusire a respectivei persoane ....si este totdeauna mai periculos decat un raufacator.
  • -1 (7 voturi)    
    pur si simplu (Marţi, 7 august 2018, 22:56)

    NoFive [utilizator]

    Nu cted ca AMP a insultat pe nimeni in articolul cu pricina. E doar revelarea polemic metaforica a unei crunte realitati. Care deranjeaza, care frustreaza. Dar tot realitate ramine.
  • +3 (7 voturi)    
    Titanic vals (Marţi, 7 august 2018, 23:35)

    europeanul2 [utilizator]

    Scuzati! Ea nu merge cu avionul ( sunt restrictii de greutate ) in schimb cocoseaza vaporul. Sa nu ajungem cumva sa retraim episodul Titanicului!
  • -3 (7 voturi)    
    Asta e culmea penibilului (Miercuri, 8 august 2018, 6:43)

    CalinMircea [utilizator]

    Tu să înjuri în gura mare și să te mândrești cu înjurătura afișată pe mașină dar să fi deranjat că ești înjurat. Asta arată nivelul de inteligență al lui și al celor ca el care cred că pot înjura pe toată lumea dar sunt niște mironosițe sensibile dacă le zice cineva ceva (iar adevărul deranjează cel mai mult - se vede).
    • +2 (4 voturi)    
      esti incapabil... (Miercuri, 8 august 2018, 11:16)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui CalinMircea

      sa deosebesti... o injuratuda ardresata unei institutii vs o injuratorua adresata unui grup de oameni?!

      ... desi ... esti pdst... e normal sa ai mari carente ...

      also... realizezi ca tu tocmai l-ai injurat nu? deci il jignesti, dar nu esti cu nimic mai bun decat el... te jignesti singur....
      "minte" de postac psdist...

      apropos... asta cu "adevarul deranjeaza" s-a vazut cand psd , si postacii nu stiati cum sa-l atacati pe om....
      asa ca ciocu mic si spalati-va pe dinti ca miroase de aici a kkt!
    • +1 (1 vot)    
      Altul greu de cap... (Miercuri, 8 august 2018, 14:44)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui CalinMircea

      Lasand la o parte faptul ca numarul nu continea neaparat o injuratura, avea aprobare LEGALA sa il afiseze, fiind eliberat si APROBAT de politie, valabil in toate statele UE (cel putin). Ce aprobare legala are aceasta pippidi sa afiseze insulta? Cum am mai spus, daca are asa o aprobare (sa vad legea, articolul care ii da acest drept) dl. Stefanescu nu poate face nimic, nu va avea castig de cauza. Ca datorita "justitiei" romane, chiar fara aceasta acoperire legala, nu va obtine probabil nimic, e alta poveste, dar similara cu abuzul politiei.
  • -5 (9 voturi)    
    Doamna Pippidi , (Miercuri, 8 august 2018, 8:29)

    A310 [utilizator]

    este un intelectual de mare rafinament .
    Cele afirmate de domnia sa , sunt perfect reale .
    De mai mult de 10 ani traiesc in diferite state din UE , si am avut ocazia sa intalnesc multi romani , majoritatea sunt "vai mama lor " , despre modul in care se comporta ce sa mai spun .
    • +2 (4 voturi)    
      aham... (Miercuri, 8 august 2018, 11:14)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui A310

      traim in tara in care nu ai voie sa faci un puscarias, "penal"
      dar ai voie sa jignesti niste oameni care lucreaza in strainatate...

      "minte" de psdist...

      mai... voi... sunteti ULTIMII oameni de pe planeta asta care ati avea dreptul sa va luati de calitatile morale alte altui om...!
      • +1 (1 vot)    
        Bine (Miercuri, 8 august 2018, 16:56)

        A310 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        ca sunteti dvs. singurul de pe planeta care aveti dreptul de a emite judacati de valoare .
        Nu l-am jignit absolut de loc pe domnul sofer .
        Dar in cei 10 ani de cand am comtracte in UE , mi-a fost dat sa intalnesc pe minunatii mei concetateni , majoritatea sunt INCALIFICABILI .
        Un foarte mic procent sunt oameni in adevaratul sens al cuvantului .
        De ce credeti ca romanii in afara granitelor fug unii de altii , eu cunosc raspunsul , din propriile experiente .
    • +1 (1 vot)    
      ??? (Miercuri, 8 august 2018, 14:00)

      nlln [utilizator] i-a raspuns lui A310

      Rafinamentul lipseste cu desavarsire.

      A Mungiu era angajat pe la Hertie School of Governance.

      Ei nu ii pot citi postarile pentru ca sigur nu prea inteleg limba romana.
      Dar cineva poate face o traducere .
      Sa citeasca si colegii" dumneaei".

      Si studentii.

      Sigur va ramane in continuare " un intelectual de mare rafinament" cum spui.

      Nu am suspectat-o niciodata ca ar fi o intelectuala de mare rafinament.
      • 0 (0 voturi)    
        Hartie School (Miercuri, 8 august 2018, 14:25)

        ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui nlln

        intra la "si altele".
      • 0 (0 voturi)    
        Nu cred (Miercuri, 8 august 2018, 16:49)

        A310 [utilizator] i-a raspuns lui nlln

        ca doamna Pippidi are vreo problema , ca dvs. nu o suspectati ca fiind o intelectuala .
        • +1 (1 vot)    
          Exact. (Miercuri, 8 august 2018, 17:32)

          nlln [utilizator] i-a raspuns lui A310

          Dupa cum nimeni nu are vreo problema ca d-voastra o considerati " rafinata".

          Avem dreptul sa avem opinii diferite.
          • +1 (1 vot)    
            Bineinteles , (Miercuri, 8 august 2018, 18:37)

            A310 [utilizator] i-a raspuns lui nlln

            acest enunt este unul absolut CORECT .
            Fiecare ara dreptul la opinie , eu nu consider ca adevarul meu este si adevarul dvs.
  • +2 (4 voturi)    
    FOARTE BINE! (Miercuri, 8 august 2018, 11:11)

    liviu_ [utilizator]

    sa fie mai multi care fac asta!

    jegurile din psd jignesc si acuza mult prea mult fara sa suporte nici o pedeapsa!
  • +1 (5 voturi)    
    Individa nu moare de foame (Miercuri, 8 august 2018, 11:49)

    ruskimushki [utilizator]

    nici de prea multa minte.
    vezi prima sa piesa de success.
  • +1 (1 vot)    
    Pesta porcina PPD (Miercuri, 8 august 2018, 14:12)

    Brici [utilizator]

    Parca era vorba ca nu se transmite si la oameni...
  • +1 (1 vot)    
    wizz air (Miercuri, 8 august 2018, 15:17)

    Dan79 [utilizator]

    Si eu zbor cu Wizz de cand politrucii au pus pe butuci TAROM.
    Si nu imi este rusine sa zbor cu Wizz.
    Dar imi este foarte rusine sa revin in Romania si sa vad aceleasi triste figuri cu aproximativ aceleasi idei cum este Tanta asta care poarta totdeauna fular.
    Cu politrucii de la TV imi este foarte rusine.

    Je suis Charlie.
  • +2 (2 voturi)    
    Well (Miercuri, 8 august 2018, 18:15)

    1A [utilizator]

    Prin dispretul afisat fata de faptul ca romanii din diaspora au o situatie financiara modesta, imbuibata asta cu simpatii colectivist marxiste, s-a descalificat definitiv.
    Ce gurista ipocrita si impertinenta.

    ( o cunostinta mi-a relatat ca in Berlin a apelat la o agentie imobiliara dupa care n-a mai dat nici un semn de viata , a disparut fara urma sedentara moralista ).


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version