Crestinii fundamentalisti pregatesc un nou protest la Muzeul Taranului Roman, pentru a opri “propaganda homosexuala”. Acestia cer anularea difuzarii filmului „Soldații. Poveste din Ferentari” 

de N.O.     HotNews.ro
Miercuri, 7 februarie 2018, 18:46 Actualitate | Esenţial

Protest al crestinilor fundamentalisti la MTR
Foto: Facebook
O asociatie numita "Fratia Ortodoxa Sf. Mare Mucenic Gheorghe purtatorul de Biruinta" a creat un eveniment de protest la Muzeul National al Taranului Roman, joi, "pentru a opri propaganda homosexuala ce se incearca a se face in acest simbol national al neamului romanesc!". Acestia  anunta pe pagina evenimentului "Chemarea taranului roman"ca vor veni, incepand cu ora 17.00,  imbracati in costume nationale in fata Muzeului. Protestatarii vor anularea difuzarii filmului "Soldatii. Poveste din Ferentari", planificat pentru difuzare joi 08 februarie 2018 ora 18:00, "avand in vedere ca Muzeul Taranului Roman este un sanctuar al culturii si traditiilor stramosesti ale Poporului Roman, profund ancorate indisolubil in crestinismul autentic, dragostea si respectul suprem pentru firesc".

Pe pagina unuia dintre cei care par sa fie implicati in protest, Adrian Grigoriu, apare un text de cerere catre conducerea MTR de anulare a difuzarii filmului "Soldatii. Poveste din Ferentari". 

"Catre: Conducerea Ministerului Culturii si Identitatii Nationale - Bucuresti
comunicare@cultura.ro
Conducerea Muzeului Taranului Roman - Bucuresti
info@muzeultaranuluiroman.ro

Avand in vedere faptul ca direct si indirect, publicitatea explicita sau implicita precum si difuzarea de activitati sexuale continute in filmul 


"Soldatii. Poveste din Ferentari" planificat pentru difuzare joi 08 februarie 2018 ora 18:00 la Muzeul Taranului Roman se incadreaza intre interdictiile precizate in Codul Penal la art 374 (1) si (4) si altele,

Avand in vedere ca Muzeul Taranului Roman este un sanctuar al culturii si traditiilor stramosesti ale Poporului Roman, profund ancorate indisolubil in crestinismul autentic, dragostea si respectul suprem pentru firesc,

Avand in vedere ca insusi fondatorul Muzeul Taranului Roman Horia Bernea exprimat cu claritate scopul si valorile carora le este dedicat muzeul: "Printre primele muzee ale tarii a fost "Muzeul de Arta Nationala- al lui Samurcas, care s-a numit in ultimele decenii "Muzeul de Arta Populara". Eu l-am botezat "Muzeul Taranului Roman" dupa ce am primit aceasta grea misiune de a prezenta civilizatia si arta rurala... deci am pus in centru omul istoric al satului romanesc. (interviu acordat emisiunii "Profesionistii")

Avand in vedere ca marii nostri oameni de cultura au indemnat urmasii sa apere valorile pe care s-a cladit in milenii societatea romaneasca, precum marele istoric si patriot Nicolae Iorga s-a exprimat explicit: "O natiune care nu-si respecta trecutul si obiceiurile crestine, un popor care-si pierde credinta si nu cultiva iubirea fata de mosie si stramosii sai este un popor condamnat la pieire"

Cu respect va solicitam sa dispuneti anularea difuzarii filmului "Soldatii. Poveste din Ferentari" planificat pentru joi 08 februarie 2018 ora 18:00 precum si sa respingeti orice alte cereri viitoare de difuzare a filmelor si a altor activitati care fac publicitate deviatiilor sexuale (homosexualitate etc.) in orice forma explicit sau implicit, precum si cele care profereaza limbaj vulgar si comportament antisocial intrucat acesta sunt in contradictie si straine de valorile traditionale romanesti care constituie obiectul insasi al fondarii si functionarii Muzeului Taranului Roman.

Reamintim ca,  duminica, la MTR, un grup de crestini fundamentalisti au oprit difuzarea filmului 120 "BTM" cantand muzica bisericeasca si Imnul National.


Ulterior protestului de duminica, Muzeul Taranului Roman a transmis luni ca isi exprima dezaprobarea fata de acest tip de manifestare si isi afirma totodata "dorinta de a nu fi transformati in terenul minat al unor confruntari care tin mai degraba de ideologie decat de credinta".





















Material sustinut de Banca Transilvania

Intreb BT: Credite pentru companii, sustinute cu garantii si fonduri ale grupului Bancii Europene de Investitii. Doi specialisti raspund intrebarilor antreprenorilor joi, de la ora 11:00

Care sunt conditiile de finantare pentru creditele sustinute cu garantii ale grupului Bancii Europene de Investitii? Care sunt programele de finantare, cu surse si garantii ale grupului Bancii Europene de Investitii, pe care le deruleaza in prezent Banca Transilvania? Care sunt avantajele si dezavantajele unor astfel de credite? Doi specialisti din cadrul BT Adrian Popa, analist business, si Nicolae Barbu, coordonator Birou Gestiune Programe Externe de Finantare raspund intrebarilor antreprenorilor pe tema creditelor sustinute cu garantii ale grupului Bancii Europene de Investitii, joi, 22 februarie 2018, incepand cu ora 11:00.

3179 vizualizari

  • +31 (45 voturi)    
    dar stai (Miercuri, 7 februarie 2018, 18:50)

    transpenibilus [utilizator]

    mazeta, demaGOGU, zizin, king david hotel, om simplu din multime, holinessdani LIKE THIS! O sa aiba si ei de raportat la baza un succes. Pasol, blia!
    • -37 (51 voturi)    
      Mai sunt si alti oameni normali... (Miercuri, 7 februarie 2018, 18:56)

      echidistantul_ [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

      Nu doar cei enumerati de tine au fost invatati sa manance cu gura si sa se stearga la fund cu hartie...
      Chiar este nevoie sa se prezinte toate fecalele la MTR???
      • +22 (40 voturi)    
        Raspuns (Miercuri, 7 februarie 2018, 19:38)

        tordz [utilizator] i-a raspuns lui echidistantul_

        "Chiar este nevoie sa se prezinte toate fecalele la MTR???"
        Fecalele pot sta acasa in loc sa intrerupa un film artistic si sa cante kumbaya.
        • +10 (12 voturi)    
          haha (Miercuri, 7 februarie 2018, 21:11)

          gica pantalon [utilizator] i-a raspuns lui tordz

          buuurn, upvote
        • +10 (10 voturi)    
          bun raspuns! (Joi, 8 februarie 2018, 9:20)

          gwolf [utilizator] i-a raspuns lui tordz

          bravo, felicitari! :):)
    • -27 (35 voturi)    
      asta te roade pe tine? (Miercuri, 7 februarie 2018, 18:56)

      kingdavid hotel [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

      ce scriu unii pe aici? Get a life!
  • -28 (46 voturi)    
    Muzeul scandalului roman (Miercuri, 7 februarie 2018, 18:55)

    Robert M [utilizator]

    Conducerea muzeului cauta sa provoace exact categoria sociala careia ii datoreaza existenta.
    Fara tarani nu ar mai avea obiect de activitate si s-ar transforma in cinematograf sau discoteca.
    • +24 (36 voturi)    
      Muzeul taranului roman (Miercuri, 7 februarie 2018, 19:48)

      seby19 [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

      nu duce lipsa de tarani. II vezi urland impotriva filmului, doar furcile le mai lipsesc.
      • -12 (16 voturi)    
        Deci recunosti (Joi, 8 februarie 2018, 6:45)

        Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui seby19

        Muzeul a fost deturnat.
    • +19 (19 voturi)    
      Ce treaba au țăranii cu fundamentaliștii? (Miercuri, 7 februarie 2018, 20:31)

      banel [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

      .
    • +9 (9 voturi)    
      pai doar asa (Joi, 8 februarie 2018, 9:23)

      gwolf [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

      doar asa sa mai vina si taranii la muzeu.
      Si nu face confuzie: vrei sa spui categoria sociala careia ii datoreaza crearea. Ca existenta este sustinuta de cu totul alta categorie sociala

      Sa ma ierti, dar muzeul devenea de mult mall daca se baza doar pe contributiile categoriei sociale care vine azi sa grohaie pe acolo... ma intelegi
  • +16 (22 voturi)    
    . (Miercuri, 7 februarie 2018, 19:01)

    Evq [utilizator]

    Dacă nu pun de-o șezătoare tot degeaba. Protest sit-in :)))
    • +31 (33 voturi)    
      Să meargă și la Patriarhie. (Miercuri, 7 februarie 2018, 20:46)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Evq

      Dacă vor curățenie morală să înceapă cu mai marii BOR.După curățirea BOR și arătând că preoții propăvăduiesc creștinsmul,vor avea susținerea românilor.Așa se comportă ca o sectă extremistă care practică un terorism religios împrumutat de la musulmani.
  • -22 (32 voturi)    
    nu e vorba de asta (Miercuri, 7 februarie 2018, 19:04)

    george456 [utilizator]

    e doar interes pecuniar, ar calca pe orice doar sa produca
  • +31 (49 voturi)    
    PLM (Miercuri, 7 februarie 2018, 19:05)

    ICosmin [utilizator]

    ...cruciatii astia vor sa traiasca in Evul Mediu. Ma mai uitam pe BBC la Uhtred, son of Uhtred (a.k.a. Last Kingdom) si numai acolo mai vedeam asa fundamentalism crestin. Dar pana mea, atunci erau anii 800-900, cu 3-400 de ani inainte de primele universitati.
    • +25 (31 voturi)    
      Unele zone ale tarii (Miercuri, 7 februarie 2018, 20:32)

      banel [utilizator] i-a raspuns lui ICosmin

      Nu sunt departe de anii 800-900
  • +42 (50 voturi)    
    incultura (Miercuri, 7 februarie 2018, 19:12)

    garmin [utilizator]

    Saracii astia (cu duhul) nici macar n-au vazut filmul, il confunda cu un altul. Soldatii nu are nicio secventa de sex cu minori, pe cand in petitia lor fac referire la art 374 din codul penal, articol care se refera la pornografia infantila. Habar n-au impotriva a ce protesteaza. Au auzit ca e vorba despre gay, saraci si tigani si a fost de ajuns.
  • +36 (44 voturi)    
    Fratia Ortodoxa (Miercuri, 7 februarie 2018, 19:13)

    marius67 [utilizator]

    asta suna a cuib legionar. Oricum cu mentalitatea tot pe acolo sunt.
  • -29 (49 voturi)    
    incompatibilitate culturala, atac marxist (Miercuri, 7 februarie 2018, 19:18)

    varu_maftei [utilizator]

    Putea foarte bine sa aleaga o locatie neutra. Astfel de evenimente acolo au doar rolul de a declansa reactii, catalogate peiorativ inca dinainte de a aparea.
    Este o agenda neo-marxista care acum promoveaza lgbt, pentru ca le serveste in lupta de clasa - modul definitoriu de operare al lor. Ironia sortii este ca acelasi marxism condamna pe vremea comunismului aceiasi lgbt, din acelasi motiv - servea luptei de clasa. Sunt doar masa de manevra.
    Valorile culturale folclorice sunt prin definitie conservatoare, iar a organiza acolo evenimente asa zis "progresiste" cu subiect delicat au rolul precis tintit de a murdari anumite valori culturale, si denota dispretul si nesimtirea specific marxiste, revolutia "culturala" care in China de exemplu a facut ca traditia Kung fu sa fie aproape stearsa de pe fata pamantului. Si cica asta e progres. Si mass-media sustin la greu aceste actiuni, dovada chiar si titlul acestui articol.
    • +25 (37 voturi)    
      Daca (Miercuri, 7 februarie 2018, 19:41)

      tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui varu_maftei

      Prin absurd sa zicem ca s-ar face ca tine, locatia pt un astfel de eveniment ar fi fost un camp in afara orasului, fac pariu ca tot se trezeau acesti cimpalaci sa protesteze ca pe campul ala s-a dat jos Mihai Viteazul de pe cal si si-a golit basica in drum spre terenul de lupta al apararii crestinatii si al lucrurilor sfinte (ca zeciula, iobagia, robia) bisericesti.


      Cand invarti o biblie pe deasupra capului nu mai ai nevoie de argumente sau logica!
    • +17 (37 voturi)    
      Minti (Miercuri, 7 februarie 2018, 19:44)

      kent8 [utilizator] i-a raspuns lui varu_maftei

      nu e atac marxist, e atac reptilian. Reptilienii platiti de Soros vor sa ne transforme copii in gay. Noroc cu crestinii daci care s-au prins de manevra perfidului satan.
  • +32 (36 voturi)    
    Taranului ii plac hotii (Miercuri, 7 februarie 2018, 19:18)

    oigen [utilizator]

    Cu asa vasnici credinciosi si luptatori ma mir ca tara asta e condusa inca de infractorul Dragnea...
    • -7 (7 voturi)    
      Jos Dragnea (Joi, 8 februarie 2018, 13:00)

      unsimpluom123 [utilizator] i-a raspuns lui oigen

      Intr-adevar trebuia bagat si Dragnea in treaba asta. :)))
  • -30 (56 voturi)    
    Crestini fundamentalisti? (Miercuri, 7 februarie 2018, 19:26)

    Lucris [utilizator]

    Cine a mai inventat si termenul asta?
    Daca oamenii nu sunt de acord cu invazia homosexuala, inseamna ca sunt fundamentalisti? I-a intrebat cineva de ce sunt atat de revoltati?
    Ce actiuni au mai facut de merita acest calificativ? Eu, pana acum, habar nu aveam ca exista, atat de cunoscuti imi erau fundamentalistii astia...
    Din reactii se poate deduce ca cine nu este de acord cu manifestarile homosexuale in public, inseamna ca este fundamentalist, retrograd, comunist, intoleranti etc.
    Din cate stiu eu, manifestarile homosexuale in public, sunt (inca) pedepsite conform Legii.
    Un film nu se proiecteaza in spatiu public? Chiar asa, cum sanctioneaza Legea asemenea situatii?

    LGBT-istii au probleme psihice. Mari. Nu sunt de invidiat, asta e clar.
    Nu este normal, insa, sa se forteze, cu o tenacitate suspect de bine finantata, ideea ca, mintal, oamenii astia sunt sanatosi. Nu sunt.
    Au, evident toate drepturile de a beneficia de ajutor medical, psihologic si, daca vor, spiritual, insa nu mai cautati (cei care va considerati elevati si libertini) sa injurati pe cei care spun pe nume unei boli mintale.
    Deveniti voi insiva fundamentalisti. Din aia feroci, chiar... Si e pacat... Nu trebuie sa fie asa...
    • +24 (36 voturi)    
      Pai (Miercuri, 7 februarie 2018, 19:46)

      tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui Lucris

      "Din reactii se poate deduce ca cine nu este de acord cu manifestarile homosexuale in public, inseamna ca este fundamentalist, retrograd, comunist, intoleranti etc." ... da!


      Ti-ai raspuns singur la intrebare ! In curand semnele "White Only" de acum 70 de ani or sa fie inlocuite cu "Hetero and Christian ONLY".

      Daca sunteti amatori de seriale de groaza uitati-va la Handmaid's Tale sa vedeti ce inseamna sharia crestina, unde popii si turma de oi a popilor sunt judecatori, politisti, procurori, primari si presedinti.
    • +28 (30 voturi)    
      Invazie ? (Miercuri, 7 februarie 2018, 19:47)

      himself [utilizator] i-a raspuns lui Lucris

      Invazie homosexuala ?

      Ai idee putin de biologie ?

      Iti recomand sa citesti : de exemplu Sapiens Yuval Noah Harari
    • -23 (39 voturi)    
      De acord. Titlul manipuleaza (Miercuri, 7 februarie 2018, 19:57)

      CezarN [utilizator] i-a raspuns lui Lucris

      Eu nu sunt nici crestin si cu atat mai putin fundamentalist insa ma simt agesat de invazia de materiale, stirisi evenimente propagandistice homosexuale carora massmedia de bine le face publicitate in acelasi timp etichetand in cel mai grobian mod pe cei care se opun si spun acest lucru public.
      • +7 (15 voturi)    
        mtr (Miercuri, 7 februarie 2018, 20:57)

        DanGavrila [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

        Adica ai fost in sala la proiectie si te-ai simtit agresat?
    • +20 (36 voturi)    
      Sa ne spui si noua cand ajungi cu mintea (Miercuri, 7 februarie 2018, 20:04)

      aramos [utilizator] i-a raspuns lui Lucris

      in sec 21. Deocamdata esti la nivelul Evului Mediu.
    • +23 (31 voturi)    
      Fii ce vrei dar nu agresa (Miercuri, 7 februarie 2018, 20:14)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Lucris

      Ai tot dreptul sa nu-ti placa minoritatile de orice fel, sa nu-ti placa homosexualitatea, sa o critici, sa-i critici pe homosexuali si aparatorii lor. Foarte bine. Dupa cum si altii te pot critica pe tine.

      N-ai insa dreptul sa instigi la violenta, sa cenzurezi, sa propui legi impotriva minoritatilor, n-ai dreptul sa abuzezi si sa agresezi oamenii.

      Ceea ce faceti voi la MTR e abuz, e cenzura. Nimeni nu v-a adus acolo cu forta si nimeni nu v-a obligat sa va uitati la filme. Trebuia sa ramaneti strict la nivelul criticilor si-atat. Ati depasit normalitatea si civilizatia.

      Si apropo de spiritualitatea ta, iata parerea mea sincera. Esti fundamentalist si periculos. Pentru cei ca tine, si in general pentru a ne apara de extremism, trebuie sa implementam licenta de vot. Nu este normal ca fundamentalistii si toti ciudatii sa participe la deciziile lumii libere, civilizate.
      • -15 (21 voturi)    
        Ciudatii cu pene, rujati care se ling pe Magheru? (Miercuri, 7 februarie 2018, 21:41)

        CezarN [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

        La aia te referi cand spui "ciudati"? SI pe mine me deranjeaza circul ala. Daca aia sunt LGBTI-ii Romaniei, cred ca nu a sosit inca momentul pentru o discutie serioasa despre acest fenomen in Romania.
        • +6 (6 voturi)    
          si pe mine (Joi, 8 februarie 2018, 9:35)

          gwolf [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

          ma deranjeaza circul lor. Recunosc
          Si ma dezgusta prezenta unui homosexual. Si asta recunosc si nu o pot combate.

          Dar la fel cum spunea Daniels mai sus, trebuie sa ramana strict la nivelul de critica, altfel este abuz si cenzura cu forta.

          Pe principiul asta, la orice lansare de carte sau film despre Hitler si Stalin ar trebui sa fie mare scandal, sa se interzica, sa se cenzureze. Astia 2 au calcat in picioare valorile moral-crestine intr-un mod barbar. Dar daca documentezi un fenomen nu inseamna neaparat ca esti adeptul lui. NU, asta e o interpretare prosteasca.
          Pun pariu ca marea majoritate a audientei sunt persoane hetero, neinteresate de propaganda ci doar curioase de continutul artistic.
          • -10 (16 voturi)    
            Curiozitatea a omorat pisica (Joi, 8 februarie 2018, 11:07)

            CezarN [utilizator] i-a raspuns lui gwolf

            Curiozitate. Asta este termenul cheie pe care se bazeaza propaganda LGBTI-QWERTY.
            Exact pe curiozitate se bazeaza introducerea in scoli, inca din clasele mici, a propagandei homo mascate in discutii despre sex sau drepturile omului. Copii sunt foarte curiosi, iar unii dintre ei, din fronda sau teribilism specifice varstei, vor dori sa incerce placerile "promise".
            • +8 (10 voturi)    
              ...mda (Joi, 8 februarie 2018, 13:13)

              natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

              mi-o si imaginez pe fosta mea invatatoare facand "propaganda homo"...
            • +9 (13 voturi)    
              In curand veti dori (Joi, 8 februarie 2018, 13:31)

              tarsic [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

              sa interziceti si jocurile video si desenele animate, pe motivul ca poate copiii imita ce vad acolo. Tupeul extremistilor este fara limite !
              • -7 (7 voturi)    
                Este democratie pura, bai ! (Joi, 8 februarie 2018, 15:38)

                CezarN [utilizator] i-a raspuns lui tarsic

                Eu nu am cerut sa se interzica nimic(arata-mi un citat, ceva), ci doar militez pentru o cmpanie de constientizare a copiilor si, in general, a celor supusi propagandei LGBT sub paravanul unor idei nobile dealtfel.

                Cum Dumnezue poti sa spui:
                - Stiti, eu sunt minoritar pentru ca ma deosebesc de voi prin faptul ca sunt homosexual/lesbi/bigam/trigam,etc

                apoi vii si spui ca de fapt tu esti normal, ca esti la fel ca si ceilalti, ca nu te deosebesti defel de majoritate.
                Deci, te declari minoritar, insa vrei sa fii ca mojoritarii.
                Hai, mai plimb-o!
                • +7 (7 voturi)    
                  Nu te ambala pentru gafele tale (Joi, 8 februarie 2018, 16:13)

                  Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

                  Eroarea ta grosolana nu este legata de critica. E OK sa critici.

                  Dar nu la un articol despre abuz. Crestinii fundamentalisti au facut o isprava practica. E un abuz sau nu? Dar tu ii critici aici pe homosexuali. Se subintelege ca esti de acord cu abuzul asupra lor. Chiar daca nu esti de acord cu abuzul.

                  E important sa-ti alegi un pic locul in care critici. Sa nu transmiti involuntar mesaje pe care nu vrei sa le transmiti. Tu esti vinovatul pentru acuzele care ti se aduc aici, poate pe nedrept. E ca si cum ai sustine ateismul intr-o biserica, dar te miri ca de ce te alunga lumea de acolo. Exact asta ai facut aici si acum. Nu intelegi contextul. Critica ta aici e o gafa.
                • +5 (5 voturi)    
                  Tu militezi pentru intoleranta (Joi, 8 februarie 2018, 16:34)

                  tarsic [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

                  nu exista "propaganda gay" decat in mintea infierbantata a homofobilor medievali. Ceea ce numesti tu propaganda e viata unor oameni pe care tu o dispretuiesti pe baza unor credinte fundamentaliste. Intre tine si islamisti din punctul asta de vedere nu e nici o diferenta.
    • -11 (15 voturi)    
      Ateu aproape convins... (Joi, 8 februarie 2018, 10:17)

      delavrancea [utilizator] i-a raspuns lui Lucris

      Da, asta sunt si NU gasesc a fi in regula difuzarea acestui film in arealul Muzeului taranului roman.
      De acord cu tine.Nu trebuie sa fii ,cum se spune mai "nou" crestin fundamentalist.
      Romanii in majoritatea lor ,sunt la munca sau obositi de munca.Jandarmii pazesc evenimenntul...
      Ce sa ma zic...FACETI BORS!
  • +21 (31 voturi)    
    In Romania pe care si-o construieste incet-incet (Miercuri, 7 februarie 2018, 19:54)

    Susufler0 [utilizator]

    Dragnea pt uzul propriu, bigotii au un rol foarte important : de maciuca impotriva a tot ceea ce ar putea sa-i stea in cale !

    In lunile care urmeaza se vor produce cu diferite prilejuri fel si fel de asociatii, fel si fel de "Fratii" menite a contribui dupa puterile lor la satistirea tot mai multor romani in asa fel incat nu doar politic si economic Romania sa devina neprietenoasa cu romanii CARE CONTEAZA CU ADEVARAT ci si d pdv cultural moral, filozofic si religios !

    PS. Eu, de exemplu, nu am probleme dpdv economic sa raman in tara mea, in schimb, din toate celelalte privinte mi-e tot mai greu sa rezist !

    PPS. Un motiv sunt si "fratii" acestia care s-au constituit in politie spirituala !
  • +27 (33 voturi)    
    "Crestinii"astia n-au ceva mai bun de facut? (Miercuri, 7 februarie 2018, 20:11)

    gizmo [utilizator]

    De ce nu ies sa protesteze impotriva PSD? A...au inceput sa-i iubeasca pe mafiotii astia de cand le-au promis referndumul anti-gay?
  • +23 (31 voturi)    
    Trist ce se intampla (Miercuri, 7 februarie 2018, 20:38)

    jam.jam [utilizator]

    cum ne ridicam putin, cum se trezesc unii sa ne traga inapoi. Stirea asta ajunge pe intreg mapamondul si se intreaba lumea daca nu cumva Romania a ajuns stat fundamentalist ortodox.

    Ne impuscam singuri in picior si apoi tot noi cautam sursa raului in afara: Soros, UE, multinationalele etc.
    • -9 (11 voturi)    
      Filtrarea stirilor (Joi, 8 februarie 2018, 6:51)

      Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui jam.jam

      Statul fundamentalist ortodox a invatat de la marea democratie americana.

      Sunt o sumedenie de stiri ca cea de mai jos care meritau de zece ori sa ajunga pe intreg mapamondul dar n-au ajuns, pentru ca acolo cenzura o fac niste razgaiati maoisti si presa li se aliaza.

      https://www.theatlantic.com/politics/archive/2017/03/middlebury-free-speech-violence/518667/
  • +14 (18 voturi)    
    Nu mai e nevoie sa ne temem de invazia (Miercuri, 7 februarie 2018, 21:03)

    vorbis [utilizator]

    extremistilor. Ei sunt deja aici.
  • +16 (22 voturi)    
    Fund-amentalistii (Miercuri, 7 februarie 2018, 21:12)

    Sani [utilizator]

    Bai, dar impotriva furtului PSD-ului, a interlopilor, nu stiti sa protestati IDIOTILOR?
    • -14 (18 voturi)    
      Idiotule (Joi, 8 februarie 2018, 6:39)

      Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui Sani

      Au protestat 500000 si n-au rezolvat nimic. La MTR protesteaza cinci oameni si te isterizezi. Idiotule.
      • +10 (10 voturi)    
        s-o crezi tu (Joi, 8 februarie 2018, 12:44)

        gwolf [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

        ca n-au rezolvat nimic. Se trecea peste statul de drept cu TANCUL daca nu era presiunea societatii civile reprezentate de oamenii din strada.
        Nu doarme niciun borfas linistit stiind ca are 50.000 sau 100.000 de oameni care ies la protest impotriva lui.
  • -14 (22 voturi)    
    Fundamentalism (Joi, 8 februarie 2018, 6:37)

    Setalcott [utilizator]

    Au vociferat in sala? Fundamentalisti. Au anuntat un protest legal? Fundamentalisti. Suntem de acord cu pozitia BOR? Fundamentalisti. Credem in Biblie? Fundamentalisti. Dar cand fac din MTR centru de activism LGBT, aia e doar normalitate de centru.
    Tot mai bine cu protestul in sala de cinema. Daca tot te acuza de fundamentalism, macar sa fii la nivelul acuzatiilor.
    • +12 (14 voturi)    
      MTR nu e centru de activism LGBT (Joi, 8 februarie 2018, 11:20)

      sorin27 [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

      e aberant ce zici. Acolo s-au proiectat niste filme premiate cu care fundamentalistii ortodocsi nu sunt de acord. Ca asa au invatat ei din textele cu zei. Dar in democratie nu interzici ceea ce nu-ti place. Cand si-or face ei stat teocratic ca la musulmani atunci sa aprobe ce filme doresc, pana atunci sa respecte drepturile celorlalti de a viziona ce filme vor ei.
  • -10 (16 voturi)    
    Muzeul Taranului Roman (Joi, 8 februarie 2018, 12:23)

    Emancipatorul [utilizator]

    este institutie publica, administrata de stat.
    Statul nu poate face propaganda pro/anti gay.
    Daca se numeste "al taranului" (traditii romanesti rurale, etc...) ar trebuie ca ce difuzeaza sa aiba legatura cu ruralul romanesc.

    Cred ca este homosexual si seful MTR, altfel nu imi explic ca atit insista sa prmoveze gay-ul. Treaba lui ca e homo, nu ma deranjeaza, dar ma deranjeaza campania pro-gay publica.

    Eu sint ateu marxist, "Fundamentalistii crestini" nu au nimic impotriva ca acest film sa fie rulat la Mall-uri, dar nu la o MTR.
    Ptr adevartii marxisti, marxismul apara dreptul in privat. In privat poti face ce vrei tu, dar nu in public. Copiii nu au discernamant, o campanie pro-gay publica vine in contradictie cu educatia din familie. Asta este anti marxist. Statul nu poate sa isi aroge dreptul de a educa. Statul trebuie desfiintat (acesta este marxism adevarat, nu propaganta ignoranta manipulatoare).
    Cititi Marx inainte de a folosi termenul de marxist.
    • +8 (12 voturi)    
      Muzeul Taranului Roman (Joi, 8 februarie 2018, 13:06)

      petre20 [utilizator] i-a raspuns lui Emancipatorul

      nu face propaganda gay. Acolo este un loc al culturii unde s-a proiectat un film artistic premiat la Cannes. Niste fanatici au venit neinvitati si au deturnat un eveniment cultural pentru ca sunt homofobi. Muzeul nu este tribuna de propaganda a fundamentalismului ortodox.
  • +8 (10 voturi)    
    Toleranta, toleranta dar doar pentru voi (Joi, 8 februarie 2018, 15:37)

    Cetateanul_turmentat2 [utilizator]

    Nu ma intereseaza despre ce minoritate e vorba sau ce aleg ei sa faca : LGBT , minoritatea negriilor , musulmani , evrei , atei etc
    Vreau sa cred ca traim intr-o lume in care putem accepta pe ceilalti in ciuda diferentelor.

    Acum mai putin de 150 ani , era o minoritate marginalizata pentru ca erau diferiti , negrii, nu aveam drept la viata , erau sclavi.
    Dupa lupte pierdute si castigate acum sunt respectati si traiesc ca fiinte umane.
    Societatea a invatat ca desi culoarea pielii difera tot oameni sunt.
    Mergem mai in trecut cand crestinii erau minoritate si erau persecutati pentru ca erau diferiti (prigoana crestiniilor de acum 1000 ani).
    Si dupa atatea lectii din care ar trebui sa invatam sa toleram minoritatiile pentru ca vrem nu vrem ele fac parte din realitate ajungem aici?
    Ar trebui sa ne concentram mai mult pe impactul nostru in societate inainte sa spunem altora cum sa traiasca.

    Inainte sa aruncati cu pietre aruncati un ochi pe asta:
    https://www.youtube.com/watch?v=Sd4jTUF3CLo

    Daca chiar nu se aprinde nici un bec acolo la neuroni sau mai rau daca va credeti mai destepti decat cel care vorbeste atunci macar invatati sa tolerati optiunile celorlalti cum noi incercam sa va toleram prostia.
    • -8 (10 voturi)    
      Eroare de logica (Joi, 8 februarie 2018, 17:02)

      sepia [utilizator] i-a raspuns lui Cetateanul_turmentat2

      Culoarea pielii nu intra in contradictie cu morala crestin-ortodoxa, in timp ce homosexualitatea intra in flagrant conflict cu aceasta morala.
      Nu neaga nimeni dreptul de a trai niciunei minoritati. Ceea ce deranjeaza este manifestarea publica, ostentativa, a acestor ideologii si impactul pe care il au asupra dezvoltarii morale a societatii.
      • +3 (5 voturi)    
        Morala crestina (Joi, 8 februarie 2018, 22:08)

        petre20 [utilizator] i-a raspuns lui sepia

        intra in contradictie cu lumea moderna. Nu mai putem accepta sa ne construim societatea cerand voie de la militienii moralei.


Abonare la comentarii cu RSS



Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri