ÎPS Pimen, arhiepiscopul Sucevei şi Rădăuţilor, este intubat și în stare gravă - surse

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Duminică, 3 mai 2020, 17:30 Actualitate | Coronavirus


IPS Pimen
Foto: AGERPRES
ÎPS Pimen, arhiepiscopul Sucevei şi Rădăuţilor, este în stare gravă, intubat, pe secţia de ATI a unităţii sanitare, informează Mediafax care citează surse din cadrul Institutului de Boli Infecţioase Matei Balş din Capitală. ÎPS Pimen a fost transportat cu elicopterul de la Spitalul Judeţean Suceava la Bucureşti pe 20 aprilie, alături de un bărbat în vârstă de 47 de ani, intubat.

A fost un zbor de noapte despre care medicii SMURD Iaşi au spus că a fost o misiune deosebită pe care au făcut-o în ajutorul pacienţilor aflaţi în stare gravă, din cauza faptului că locurile la ATI în unitatea sanitară din Suceava erau la acea vreme insuficiente.

ÎPS Pimen a fost intubat vineri seara, după ce a suferit complicaţii pulmonare.

Ministrul Sănătăţii, Nelu Tătaru, spunea, sâmbătă, la Iaşi, că Arhiepiscopul Sucevei şi Rădăuţilor este în stare stabilă, dar medicii rămân rezervaţi, date fiind vârsta şi alte boli ale ierahului.

ÎPS Pimen este în fruntea Arhiepiscopiei Sucevei şi Rădăuţilor de 29 de ani.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















27241 vizualizari

  • +42 (68 voturi)    
    naspa (Duminică, 3 mai 2020, 17:37)

    Ademordna [utilizator]

    Hai mah, nici banii, nici credinta, nici puterea politica, nici macar elicopterul nu ajuta la virusul asta?
    Chair asa, suntem ca ultimii atei la mana stiintei sa fabrice un vaccin?
    Inalta prea sanatate si prea cinste lui Pimen!
    • +5 (33 voturi)    
      Urarea Ta Ii Dorim (Duminică, 3 mai 2020, 18:06)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Ademordna

      Sa fie Valabilă pe Lumea Ailaltă
    • +21 (47 voturi)    
      chemare (Duminică, 3 mai 2020, 18:06)

      radu103 [utilizator] i-a raspuns lui Ademordna

      il cheama sefu la raport ?
      • +12 (38 voturi)    
        era o vorba!!! (Duminică, 3 mai 2020, 18:26)

        exilatul [utilizator] i-a raspuns lui radu103

        "si a trait traiul, si a mincat malaiul".....mai ales "malai" prea mult si prea bun....
    • +11 (15 voturi)    
      Bucuresti (Duminică, 3 mai 2020, 19:39)

      robyzs [utilizator] i-a raspuns lui Ademordna

      Tocmai de asta l-au adus la Bucuresti, pentru ca in Suceava nu-l intuba nimeni la 90 de ani, doar sunt atatia pacienti grav in oras.
    • +6 (14 voturi)    
      ha (Duminică, 3 mai 2020, 21:38)

      codyrocco [utilizator] i-a raspuns lui Ademordna

      da' chiar asa, pe toti va doare la basca de preasfantu`?
    • +1 (3 voturi)    
      Wow... (Luni, 4 mai 2020, 8:00)

      ciuma.rosie [utilizator] i-a raspuns lui Ademordna

      ...de parca intereseaza pe cineva, decat pe votantii fideli psd si masa de manevra a “haznalei 3” !
    • -2 (4 voturi)    
      Regele Mihai (Luni, 4 mai 2020, 13:43)

      savatuf [utilizator] i-a raspuns lui Ademordna

      Fără Pimen n-ar fi existat vizita de Paşti din 1992 a Regelui Mihai
      De numele său se leagă celebra vizită pascală, din 25-27 aprilie 1992, a Regelui Mihai şi a Reginei Ana, când un milion de români, potrivit CNN, au ieşit pe străzi pentru a-l omagia pe Suveranul, întors acasă după o lungă şi nedreaptă pribegie.
      Evenimentul astral n-ar fi putut avea loc, dacă Petre Mihai Băcanu, directorul de atunci al “României libere,” nu l-ar fi rugat să formuleze o invitaţie arhierească Majestăţilor Lor de a lua lumina sfântă de la Putna.
      Asta pentru prostii care habar nu au de istoria contemporana ,
    • 0 (0 voturi)    
      hmm (Luni, 4 mai 2020, 15:38)

      adrian_rolland [utilizator] i-a raspuns lui Ademordna

      Sa-l duca rapid la catedrala prostirii neamului si sa astepte o minune... mai ales ca e clopotul cu fata lui mult preafericitu' acolo!
  • +19 (45 voturi)    
    ! (Duminică, 3 mai 2020, 18:03)

    tudorr [utilizator]

    Zeii astia pamanteni fac minuni doar cand cand e totul bine si roz? :))
  • +25 (49 voturi)    
    La 90 de ani intubat... (Duminică, 3 mai 2020, 18:08)

    Nyk1 [utilizator]

    ..., nu prea mai are șanse. Odihnească-se în pace. Trebuia să se autoizoleze alături de ceilalți bătrâni din țară și să nu iasă decât în orele permise, astfel încă ar mai fi avut să se salveze.

    Dar mai trebuie spus că niciun doctor din România nu cred că ar fi intubat un om de rând de vârsta asta.
    • +25 (45 voturi)    
      Nu este de Rând (Duminică, 3 mai 2020, 18:15)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Este pretin cu ADRIAN NASTASE
    • -8 (18 voturi)    
      Scrie ca "Un barbat de 47 de ani intubat" (Duminică, 3 mai 2020, 18:36)

      Alex735 [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Cititi cu atentie articolul.
    • +13 (25 voturi)    
      intubat (Duminică, 3 mai 2020, 18:55)

      gpavel [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      nu e adevarat,la iasi a fost intubat socrul meu, la 90 ani(sp.parhon)fara sa fi avut candva functii importante!
      • +1 (3 voturi)    
        la Iasi sunt 200 cazuri, la Suceava - 2000 (Luni, 4 mai 2020, 1:57)

        jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui gpavel

        daca 20% au cazuri mai grele, 10% necesita intubare si 5% mor....
  • -2 (58 voturi)    
    ..Homo homini lupus (Duminică, 3 mai 2020, 18:13)

    Cib Ara [anonim]

    haideti sa ramanem oameni. ce sa te mai iei de un om pe patul de moarte ? ! ce putem schimba acum cu acest atac? ne mai racorim ? mai bine luam un suc o bere.. si ne vedem de ale noastre .
    • +9 (31 voturi)    
      Un Exemplu care Demonstrează (Duminică, 3 mai 2020, 18:20)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Cib Ara

      Ca Divinitatea da cu Covidul
    • +6 (22 voturi)    
      Auzi, tovarasu?! (Duminică, 3 mai 2020, 20:12)

      Alexandersson [utilizator] i-a raspuns lui Cib Ara

      Care crezi tu ca e treaba unui cetatean? Mmm?! Sa taca din gura cand il calaresc tiranii?
      Exact asta facem - suntem oameni, nu oi sau lupi!
      Cat despre suc si bere - mergi tu linistit si te racoreste cu suc si bere si-ti garantez ca dupa 50 de ani o sa ai probleme de sanatate serioase cu sucurile si berile ieftine facute din prafuri dubioase. Reactiile oamenilor sunt normale dupa secole de smenuri si nedreptati.
    • +1 (3 voturi)    
      Plange Sputnik pt. tov. Pimen ! (Luni, 4 mai 2020, 9:08)

      Plagarus [utilizator] i-a raspuns lui Cib Ara

      Un actor bun intre inaltii prelati,lucrativi pana la Dumnezeu.
      • 0 (4 voturi)    
        Tovarasul (Luni, 4 mai 2020, 13:39)

        savatuf [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

        Pimen l-a primit pe regele Mihai cand iliescu il alerga prin tara, ...asa e cand esti si rau si prost , ca multi altii de pe aici care sunt impotriva religiei, dar sunt de dreapta...neomarxista
        • +2 (2 voturi)    
          Bey Tuf,sunt rau ca spun ce nu se spune.... (Luni, 4 mai 2020, 15:33)

          Plagarus [utilizator] i-a raspuns lui savatuf

          ....despre "eroul " Pimen.
          BORul începuse canonizarea voievodului Ștefan cel Mare, iar in 1992 prelatul matale spunea că procesul de canonizare nu putea fi finalizat fără prezența Regelui, care era Unsul lui Dumnezeu, potrivit teologiei ortodoxe.!!!!
    • +2 (2 voturi)    
      Ma duc dupa suc bio (Luni, 4 mai 2020, 20:37)

      andypandy [utilizator] i-a raspuns lui Cib Ara

      ... dar inteleg punctul de vedere. Daca era un om in varsta simplu ca noi toti si nu avea tratament preferential cred ca nu zicea nimeni nimik ... primea sincera compasiune si sustinere si urari de sanatate. Dar cum tratamentul a dovedit ca este mai cu mot cuplat probabil si cu petitiile de zilele astea sa se redeschida bisericile din motive mai mult de profit decat de grija pentru sanatatea sufleteasca ... din pacate nu mai este lumea asa omenoasa, intelegatoare sau generoasa.
  • +21 (37 voturi)    
    Jos (Duminică, 3 mai 2020, 18:21)

    bcsb [utilizator]

    Din moment ce a fost colaborator al Securitatii, tinut in functie de BOR zeci de ani dupa Revolutie, cred ca Cel De SUS va face dreptate si il va trimite tot JOS dupa ce va inchide ochii definitiv (asta daca nu si-a rezolvat problemele, bineinteles - si talharul de pe cruce a fost iertat daca i-a parut rau)
  • +21 (35 voturi)    
    Dar despre barbatul de 47 de ani? (Duminică, 3 mai 2020, 18:33)

    Andy500 [utilizator]

    transportat impreuna cu IPS Pimen, ca pretext, mucles?

    Sau ala a murit demult, dar nu-i pasa nimanui, pentru ca nu e vedeta!
    • +12 (18 voturi)    
      Probabil (Duminică, 3 mai 2020, 19:40)

      robyzs [utilizator] i-a raspuns lui Andy500

      Probabil l-au trimis inapoi cu microbuzul in Suceava pentru ca nu erau locuri in spitalele din capitala.
    • +12 (16 voturi)    
      Ala a murit a treia zi. Au ramas 10 copii dupe el. (Duminică, 3 mai 2020, 20:12)

      Alui [utilizator] i-a raspuns lui Andy500

      Au pus amaratii pe drumuri Bucuresti -Suceava degeaba, ca sa acopere rahatul cu elicopterul.
      Ce suflet au avut si doctorii aia din Suceava? Chiar atat de viermi sunt?
    • +10 (12 voturi)    
      ... (Duminică, 3 mai 2020, 20:39)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Andy500

      a murit de vreo saptamana, avea 10 copii.
  • +22 (40 voturi)    
    No , nu se poate , (Duminică, 3 mai 2020, 18:49)

    kokos [utilizator]

    e in stare grava la terapie intensiva?Cum e posibil asa ceva?Parca virusul nu se lua prin rugaciune , zicea purtatorul de cuvant al Bor!
  • +14 (26 voturi)    
    E pacatos ! (Duminică, 3 mai 2020, 19:42)

    Virgil231 [utilizator]

    Sau cel putin asa sustinea staretul manastirii Putna ,acum vreo 2 ani...
    Părintele şi-a exprimat un punct de vedere şi cu privire la sintagma „Vrem spitale, nu catedrale”. Stareţul a spus, printre altele, că majoritatea bolilor sunt consecinţe ale păcatului. „Catedrala este pacea, bucuria şi aşezarea întregului neam în acest An Centenar. Eu, iertat să-mi fie că spun această vorbă, când am auzit că unii vor «spitale şi nu catedrale», am zis: «Înseamnă că suntem bolnavi, pentru că recunoaştem în mod public că suntem un popor bolnav mintal şi sufleteşte, un popor bolnav biologic, de aceea avem nevoie de spitale». Este nevoie şi de spitale, desigur, de o modernizare a spitalelor. Dar ce este boala? Urmarea păcatului. Marea majoritate a bolilor sunt consecinţe ale păcatului”, a declarat Velnic Melchisedec, în acelaşi interviu pentru revista „Familia Ortodoxă“.
  • +5 (21 voturi)    
    Vorba lui Dragos Patraru... (Duminică, 3 mai 2020, 20:04)

    Alexandersson [utilizator]

    Nu va e frica, ma, ca Dumnezeu chiar exista si o sa va pedepseasca?!
    Papa Francisc zicea ca virusul asta s-ar putea sa fie o reactie a planetei la raul pe care i l-am facut, in timp ce unele fete bisericesti de pe la noi ziceau sa n-avem teama ca Dumnezeu ne protejeaza. Uite ca asa-i!
    Ma intreb B. Johnson daca trage concluziile corecte dupa periplul lui pe la urgente. Deocamdata o da in diverse, dar actiunea corecta ar fi sa renunte la mizeria aia de Brexit care e o facatura a unor derbedei.
    • +4 (16 voturi)    
      Britanicii au cea mai puternica armata (Duminică, 3 mai 2020, 20:48)

      soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui Alexandersson

      din Europa. De ce s-ar inchina nemtilor care au pierdut razboiul?
      Daca nu era planul Marshall, europenii mancau radacini prin Siberia!
      • +4 (16 voturi)    
        Rusia nu e in Europa? (Duminică, 3 mai 2020, 21:28)

        lazarus101 [utilizator] i-a raspuns lui soundtrack

        Francezii au capitulat in 46 de zile, daca se luptau englezii singuri cu armata germana probabil dura ceva mai mult datorita avantajului geografid dar totusi in maxim 3 luni era rezolvat conflictul cu steagurile Reich-ul arborand pe Buckingham!
        SUA si Rusia au avut contributiile decisive la infrangerea Germaniei!
        • +4 (10 voturi)    
          urss nu (Duminică, 3 mai 2020, 23:54)

          ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui lazarus101

          SUA da.
          Majusculele lipsa la urss demonstreaza dispretul total fata de acest mare excrement pe istoria omenirii.
        • +3 (9 voturi)    
          Mai ales cînd URSS... (Luni, 4 mai 2020, 1:21)

          bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui lazarus101

          a „eliberat” estul Poloniei, Țările Baltice, Basarabia, Karelia în 1939-1940. Nu că ar avea vreo legătură cu Boris Johnson, dar britanicii au rezistat singuri un an de zile între căderea Franței și intrarea SUA în război.

          Brexitul este o catastrofă continentală pentru România și pentru estul Uniunii Europene, dar pare din ce în ce să fie răul mai mic pentru Marea Britanie.

          Și, la obiect, nimeni nu știe încă suficient de exact caracteristicile epidemiologice ale acestei pandemii. Toate autoritățile merg pe ghicite și pe analogii (completate sau nu de considerente de cinism ideologic, ca în R. P. Chineză). Cu siguranță însă, ca pandemie este sub multe din molimele care au străbătut planeta în ultimele 5000 de ani, de cînd avem mărturii scrise. Nu este nimic excepțional. Mor mai ales oameni care acum 200 de ani ar fi fost de mult în mormînt și scapă oameni care acum cîteva decenii nu ar fi avut nici o șansă.

          Mai curînd, ne pedepsesc isteria, panica și completul neprofesionalism al autorităților din cele mai multe din țările dezvoltate, inclusiv România.

          Papa este infailibil în aspecte de dogmă, în celelalte este un părerist la fel cu noi toți. Și unul care nu are ezitări să se dea în spectacol în fața întregului glob. Nu că ierarhii noștri ortodocși ar fi mai breji.
        • +1 (1 vot)    
          pina (Luni, 4 mai 2020, 17:40)

          baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui lazarus101

          sa intre urss a ta in razboi, UK a luptat un an de unul singur si a rezistat, in timp ce urss a ta ii livra lui hitlerica petrol, mincare si altele, ba mai lua si o jumatate din Polonia. Iar fara ajutorul angloamerican urss a ta tot lua bataica de la hitlerica pina la urma.
      • 0 (4 voturi)    
        planul Marshall (Luni, 4 mai 2020, 12:13)

        Alexandersson [utilizator] i-a raspuns lui soundtrack

        ar fi fost egal cu zero daca SUA nu sacrifica Pearl Harbor sa intre in razboi si sa-i ajute pe aliati. Oricum o faceau si inainte ca transportau provizii catre Europa.
        Brexitul e o facatura 100% ca si multe alte ingerinte de tip Cambridge Analytica, cum ar fi campania electorala a lui Trump. Au fost cel putin 2 proteste de peste 500 000 de participanti, in Londra numai, impotriva Brexitului. Lucrurile au stat cam asa - existau 2 parti:unii pro Brexit si altii impotriva. Unii, pentru ca nu erau la putere, puteau sa arunce orice in spatiul public fara sa fie trasi la raspundere, si o faceau, iar ceilalti nu isi permiteau luxul asta pentru ca erau la putere si ar fi fost trasi la raspundere. Ghici cine a avut castig de cauza? Cine si-a permis sa manipuleze grosolan sau cei care au respect fata de electorat?
        Fie ca iti place tie sau nu, asta e realitatea.
        • -1 (5 voturi)    
          urss (Luni, 4 mai 2020, 15:27)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Alexandersson

          S a scris si anterior ! BREXIT ul este Opera urss !
        • 0 (2 voturi)    
          fie (Luni, 4 mai 2020, 17:46)

          baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Alexandersson

          ca iti place fie ca nu au fost un milion jumate mai multi cei care au votat brexit. Ca au fost la proteste nu stiu citi, ma doare la basca. Si sa vorbesti despre respect fata de electorat al unui partid marxistoid ca labour e culmea tupeului.
          Marxistul antisemit corbin i-a facut vinovati pe alegatorii care votau de 70 de ani labour, adica el e grozav si aia erau sint prosti. Asta e o performanta, nu gluma. Asta e realitatea draga camarade, fie ca-ti place, fie ca nu.
    • +7 (25 voturi)    
      eu unul nu cred in Zei, cine sa ii pedepseasca? (Duminică, 3 mai 2020, 21:11)

      Coresponedntu [utilizator] i-a raspuns lui Alexandersson

      daca nu ii pedepsim noi.. cum? simplu, le taiem finantarea de la bugetul tarii ca in alte parti, si sa plateasca taxe si impozite... eu am primit educatie religioasa dar pe la 20 de ani m am schimbat. am inceput sa imi pun intrebari. sunt ateu declarat, din cei 2 % care recunosc in Romania (la toate recensamintele din 90 incoace). Vreau crematie, sa nu imi cante sarlatanii etc ... aici in Olanda unde locuiesc acum e ceva normal, majoritatea populatiei e atee sau agnostica... Isus daca a existat, ca nu e pomenit in izvoare istorice ci doar in lucrarile conspiratorilor, asa zise evanghelii, cred ca a fost un om bun... dar a putrezit saracul. nu invie nimeni la caldurile din Orientul Mijlociu dupa 3 zile ... poate doar clonat, dar acest proces dureaza ...
  • +10 (28 voturi)    
    Habotnicii vor vedea ca doar stinta ... (Duminică, 3 mai 2020, 20:24)

    olariub2005 [utilizator]

    medicina si vaccinul salveaza oameni.
    Nu "pastele", impartasania, moastele, sau altceva.
    • -2 (22 voturi)    
      Zic si io' (Duminică, 3 mai 2020, 20:57)

      Alexandersson [utilizator] i-a raspuns lui olariub2005

      Nu te supara pe mine, dar credinta, adica increderea este chintesentiala in transmiterea informatiilor. Imagineaza-ti ca tre sa verifici tu insuti toate cunostintele de fizica si matematica pe care le detii in momentul asta si ai sa vezi ca nu poti. In al doilea rand, ai sa-ti dai seama ca nu ai avut mari contributii la dezvoltarea vreunui domeniu de cercetare stiintifica pentru ca toata educatia ta, in acest sens, se bazeaza pe increderea (adica ceea ce se numeste in alti termeni, credinta) pe care ai acordat-o tu celor care te-au invatat de-a lungul vietii, fie ei parinti, profesori sau prieteni. Asadar, nu doar stiinta salveaza oameni ci amandoua deodata.
      Esti un om bun pentru ca tu crezi lucrul asta despre tine, si cand gresesti ceva, tot in baza acestei credinte corectezi ce ai gresit.
      • +3 (7 voturi)    
        Credinta vs stiinta (Luni, 4 mai 2020, 8:48)

        Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui Alexandersson

        Stiinta este intotdeauna repetabila si demonstrabila.
        Religia, povestirile biblice nu.

        In stiinta poti sa nu crezi, insa ea tot va functiona.
        Religia functioneaza strict atata vreme cat crezi tu ca functioneaza.
        • +2 (2 voturi)    
          Incercam sa subliniez ca... (Luni, 4 mai 2020, 12:23)

          Alexandersson [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

          a fi increzator, a crede in fortele proprii, se disociaza de religie si nu este in contradictie cu stiinta. Pe de alta parte, mi se pare ca religia vrea sa institutionalizeze credinta si s-o transforme intr-o forma de control a maselor. Dar mi-a iesit altceva. CG Jung a fost intrebat de un reporter intr-un interviu daca el crede in Dumnezeu. A raspuns: "Eu nu cred, eu stiu!" Interesant este faptul ca, meditand pe tema asta am ajuns la o concluzie similara, inainte de a vedea interviul. Crezi ca vreo celula din corpul tau e constienta de faptul ca e parte componenta a persoanei tale?
          In plus, nu ii agreez pe multi dintre preoti dar nici nu-mi permit sa generalizez si sa-i bag pe toti intr-o oala. Unii imi plac, altii imi displac, in functie de cum interactionez cu ei. Dar nu imi permit sa ridic un zid intre mine si preoti pe criteriul asta, si cu siguranta nu agreez scopul lor nedeclarat dar vizibil.
        • +1 (1 vot)    
          religia a adus ceva ce acum.. (Luni, 4 mai 2020, 14:02)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

          Nu prea mai are valoare - a adus etica in relatia dintre oameni -

          Religia a incercat sa educe omul cum sa se comporte in societate inainte de a exista un sistem de legi, inainte de Magna Carta si cred ca nu este putin lucru.

          Atat stiinta cat si religia au avut contributii importante si altele au fost sau sunt daunatoare omenirii - este un mod firesc de a avansa si in acelasi timp de a progresa in societate.

          Romanii sunt, sau mai exact erau, in marea lor majoritate extrem de orientati catre stiinta si tehnica dar neglijau aspecte legate de interactiunea cu alti oameni - sociologie, filozofie, literatura, muzica, arta in general, chiar si economie.

          Societatea din RO era si inca pastreaza anumite forme mecanice de manifestare a relatiilor interumane - de tip 1/0. Si pentru ca nu se poate asa in viata reala a inceput sa isi mascheze adevaratele referinte, initial ca o forma de mascare a ceea ce gandeste cu adevarat, dar ulterior cand societatea a devenit mai transparenta s-a ajuns la ipocrizie - mimarea unei stari desi...

          Nu este totul numai alb cum nici negru nu este, ne zbatem intre nuantele gri-ului.
      • 0 (0 voturi)    
        Sa nu facem confuzie (Luni, 4 mai 2020, 20:47)

        andypandy [utilizator] i-a raspuns lui Alexandersson

        Increderea rationala/rezonabila (numita generic incredere) este capatata in urma unor cazuri demonstrate de genul "a mai zis ca o rezolva si a rezolvat deci credem ca daca zice iar asta o poate intradevar rezolva". Versus credinta generic perceputa in sens religios care este un fel de incredere oarba (de necontestat sau investigat prea mult) intr-o poveste gen "Frumoasa adormita" fara dovezi faptice (da, exagerez pentru contrast). Deci in prieteni am incredere pt ca-i cunosc ... nu credinta . Dumneata ai avea incredere oarba in cineva necunoscut de pe strada?
    • -11 (25 voturi)    
      ... (Duminică, 3 mai 2020, 21:30)

      lazarus101 [utilizator] i-a raspuns lui olariub2005

      Medicina salveaza CEL MULT trupul credinta salveaza SUFLETUL!
      • +6 (16 voturi)    
        Credinta oarba omoara trupul! (Duminică, 3 mai 2020, 21:49)

        Alui [utilizator] i-a raspuns lui lazarus101

        Au invatat mai ales asta rusii pielea lor dupa ce au tinut slujbe de Paste pline ochi de oameni.
        • -8 (12 voturi)    
          Zau? Statistica arata altceva... (Duminică, 3 mai 2020, 22:50)

          lazarus101 [utilizator] i-a raspuns lui Alui

          Nr de morti Covid per 1M locuitori
          USA 206
          Spania 540
          Italia 478
          UK 419
          Franta 381
          Germania 82
          Rusia 9!!!

          Romania 41
          • +8 (12 voturi)    
            conform datelor rusesti (Duminică, 3 mai 2020, 23:56)

            ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui lazarus101

            la Katyn polonezii s-au ucis singuri, si singuri si-au tras pamant peste ochi.

            Concluzia ? mai ales cand auzi ca in toata prc a fost doar 1 caz ? 1 la 1 miliard si jumatate de insi ? Adica nici macar in lagarele pline ochi ?
    • -5 (25 voturi)    
      Cliseu de analfabet religios (Duminică, 3 mai 2020, 21:32)

      Altiro [utilizator] i-a raspuns lui olariub2005

      "Habotnicii se impotrivesc stiintei". Gresit! Exemplu: biserica i-a numit „Sfinți doctori fără de arginți” pe bineplăcuții lui Dumnezeu și făcătorii de minuni Cosma și Damian din Arabia, Cosma și Damian din Asia Mică, Chir și Ioan, Talaleu, Cosma și Damian din Roma, Ermolae, Pantelimon, Anichit și Fotie, Diomid, Luca, Arhiepiscopul Crimeii etc. Despre viața, minunile, vindecările și pătimirile lor se gasesc relatări în sinaxare. Astfel, după porunca Evangheliei, acești mari sfinți au cutreierat orașele și satele, propovăduind pe Hristos și vindecând pe cei bolnavi. Din credinta in Dumnezeu şi dragoste faţă de semeni, ei nu luau niciodată plată pentru serviciile lor, respectând porunca Mântuitorului Hristos Care a spus: „În dar aţi luat, în dar să daţi” (Matei. 10, 8). Ca urmare a acestor minunate fapte, lumea i-a supranumit „doctori fără de arginți”.
      • +1 (3 voturi)    
        inchizitia, arderea pe rug, spolierea saracilor (Luni, 4 mai 2020, 2:09)

        jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        ...constructii faraonice care au costat resurse enorme sustinute prin truda saramanilor...
        Totusi, in istorie preotii si mai ales calugaritele au ajutat in spitale.
        • +1 (3 voturi)    
          Moldova cea mai saraca regiune, cele mai multe (Luni, 4 mai 2020, 10:56)

          Alui [utilizator] i-a raspuns lui jorj_bv

          biserici si manastiri! Se pare ca exista o cauzalitate intre saracie si habotnicie!
          • -1 (3 voturi)    
            Eroare (Luni, 4 mai 2020, 12:50)

            Altiro [utilizator] i-a raspuns lui Alui

            Cele mai mute biserici si manastiri pe unitatea de suprafata sunt in Bucuresti(82 de biserici, 6 manastiri si 2 capele), ceea ce demonstreaza clar ca exista o cauzalitate intre ignoranta crasa si analfabetismul religios.
      • +2 (4 voturi)    
        Era Vorba De Tine (Luni, 4 mai 2020, 8:04)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        Nu de Oameni de Stiinta
    • +4 (10 voturi)    
      Stiinta,... (Duminică, 3 mai 2020, 21:36)

      johnny2 [utilizator] i-a raspuns lui olariub2005

      ...medicina si vaccinul cu au aparut in capsorul lor ?
  • +15 (35 voturi)    
    de sarlatanii si parazitii de popi nu mi-e mila (Duminică, 3 mai 2020, 20:47)

    Coresponedntu [utilizator]

    pot sa iau si 1000 de minusuri si afurisiri , sunt ateu declarat la toate recensamintele organizate din 90 incoace, printre cei 2% din populatia tarii .
    Romania avea alta soarta azi daca sarlatanii astia nu tineau lumea din satele sarace in intuneric si nu li se oferea de catre politicul santajabil cu voturi (de BOR) miliarde de Euro bagati in biserici, catedrale kitsch cu turle aurite, salarii pentru 15 mii popi parazti, limuzine de lux pentru barbosi si multe alte investitii nedurabile. Daca toate aceste resurse financiare erau canalizate spre luminarea poprului, spre educatie, spitale, institute de cercetari, R&D, alta era situatia acum. Citeam ca au cateva zeci de hoteluri in tara si strainatate, biserici in toata Europa de zeci de milioane de Euro, unitati de productie icoane si tablouri cu Arsenie Boca si alte suveniruri si amulete, firme alimentare si mai ales mii de hectare de padure cele mai multe in Bucovina si terenuri in toata tara. Si pe deasupra, NU PLATESC TAXE si IMPOZITE saracii ! Noapte buna Romania ! Meriti locul 1 in Europa ca numar de popi raportat la populatie (platiti de stat si nu de enoriasi ca in alte parti) si tot locul 1 la cel mai mic procent din PIB alocat sanatatii in UE.
    • -6 (22 voturi)    
      Cine stabileste... (Duminică, 3 mai 2020, 21:40)

      johnny2 [utilizator] i-a raspuns lui Coresponedntu

      ...ca trebuia facut ceva anume si nu ceeace s-a facut ? De unde ati primit constiinta a ceeace este bine si ce este rau ? In cazul celor care au o anumita religie li se spune asta e bine si asta e rau! Voi ateii de unde stiti ca nu este excat invers decat credeti voi ?
      • +7 (15 voturi)    
        simplu johnica (Duminică, 3 mai 2020, 23:47)

        fl0rin [utilizator] i-a raspuns lui johnny2

        noi avem gandire proprie, nu trebuie sa ne sufle cineva in casca. intelegi? evident ca nu.
    • -1 (5 voturi)    
      bolsevismul si socialismul au dat intunericul (Duminică, 3 mai 2020, 23:57)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Coresponedntu

      .
    • -3 (3 voturi)    
      Dacă există Dumnezeu... (Luni, 4 mai 2020, 1:27)

      bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui Coresponedntu

      ...nu înseamnă că popii noștri nu sînt șarlatani puși pe căpătuială (cei mai mulți, cei care și-au cumpărat parohii bune și scaune de conducere) , ci doar că vor da socoteală Mîntuitorului pentru cele făcute în viața privată și în exercitarea harului primit. Nu avem voie să ne lepădăm de păcătoșii în sutană și să le refuzăm dragostea noastră, dar respectul și ascultarea se cîștigă, nu se pogoară din cer.
      • +2 (4 voturi)    
        Cum adica (Luni, 4 mai 2020, 9:43)

        TheFreeOne [utilizator] i-a raspuns lui bilbofil

        nu avem voie???
        Scrie asta in biblie?
        Isus a facut un scandal monstru cand a vazut casa tatalui sau folosita in scopuri necurate (cu alta destinatie decat cea oficiala). A criticat preotii!
    • 0 (2 voturi)    
      stiati ca?! (Luni, 4 mai 2020, 12:37)

      Alexandersson [utilizator] i-a raspuns lui Coresponedntu

      BOR e actionar majoritar la Palas Iasi?
      Deci diferenta dintre mall si biserica este ca la mall e mai ieftin!
  • +5 (11 voturi)    
    ... (Duminică, 3 mai 2020, 21:48)

    mihai_mi [utilizator]

    Ma bucura ca imi pare rau de el si ii doresc sa se faca bine.
  • -2 (8 voturi)    
    Doamne ajuta! (Duminică, 3 mai 2020, 22:33)

    teoalcola [utilizator]

    Doamne ajuta!
  • +13 (21 voturi)    
    nedumerire (Duminică, 3 mai 2020, 23:03)

    ursu78 [utilizator]

    Dar eu am o nedumerire...de ce nu s-a internat la catedrala mantuirii neamului? Ca dara a preferat sa se redirectioneze banii de spitale spre catedrala...ca acolo-i vindecarea...no...ce nu merge acolo in loc sa ocupe patul unui om.
    • -10 (14 voturi)    
      poti sa fii mai idiot decat esti ? (Duminică, 3 mai 2020, 23:58)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui ursu78

      .
      • +3 (5 voturi)    
        Daca virusul asta e un semn? (Luni, 4 mai 2020, 8:17)

        Alui [utilizator] i-a raspuns lui ruskimushki

        Ca Dumnezeu nu vrea oamenii aglomerati in biserici si catedrale, ca nu vrea ca oamenii sa mai pupe cruci, moaste, icoane? Nici una din chestiile de mai sus nu e mentionata in Biblie!
    • +2 (4 voturi)    
      suna corect (Luni, 4 mai 2020, 2:11)

      jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui ursu78

      asa se lauda BOR, ca are acolo un centru medical pentru saraci...
  • -6 (14 voturi)    
    Dumnezeu il va ajuta... (Luni, 4 mai 2020, 0:30)

    Sparafucile [utilizator]

    Si va scapa cu viata. Celor ce se vor bucura pentru asta, pretuire. Celor ce nu se vor bucura pentru asta, compatimire.
    • 0 (2 voturi)    
      Nimeni nu merită să moară (Luni, 4 mai 2020, 1:30)

      bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui Sparafucile

      Pentru unii este prea aspru, pentru alții este prea ușor, pentru oricine este prea repede. Nu m-am bucurat la moartea nimănui. Dar necunoscute sînt căile Domnului și este trufie să pretinzi că le cunoști.
    • +1 (3 voturi)    
      si va muri de moarta buna la putin timp dupa? (Luni, 4 mai 2020, 2:12)

      jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui Sparafucile

      are 90 ani ... cu toata cumpatarea si viata mai pustnica, dar il ajunge din urma varsta ...
      • +1 (3 voturi)    
        Ia fa tu un exercitiu de imaginatie... (Luni, 4 mai 2020, 10:48)

        Sparafucile [utilizator] i-a raspuns lui jorj_bv

        Si inchipuie-ti ca Preasfintitul Pimen ar fi bunicul tau. Ti-ar fi totuna daca moare acuma sau daca mai traieste trei ani? Care dintre ipostaze te-ar bucura mai mult? Viata este o valoare nepretuita si prelungirea ei, chiar si cu o clipa, este o victorie simbolica asupra mortii. Aici lucram cu simboluri, pentru cine e-n stare sa le aprecieze insemnatatea.
        • +1 (5 voturi)    
          Asa bunic NU este de dorit (Luni, 4 mai 2020, 12:38)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Sparafucile

          Asa ca vrajeala asta sa o predici la ai tai
          • 0 (2 voturi)    
            Pai ia spune-ne tu ceva... (Luni, 4 mai 2020, 14:21)

            Sparafucile [utilizator] i-a raspuns lui un domn

            Bunicii ti-i alegi tu? Parintii ti-i alegi tu? Cu comentariul pe care l-ai facut ti-ai dat cu stingu-n dreptu' si i-ai lasat pe toti masca cit de inteligent poti fi.
            • 0 (2 voturi)    
              Exemplul Dat de Tine (Luni, 4 mai 2020, 16:23)

              un domn [utilizator] i-a raspuns lui Sparafucile

              Este Noaptea Mintii

              Statistic

              Cati bunici au caracterul bolshevik a lu 3,14Men ?

              Fascinanta intrebare ! Dificila pentru Habotnici Aidoma Tzie ( ex.@altiro)
    • +3 (5 voturi)    
      Daca scapa e datorita medicinii! (Luni, 4 mai 2020, 8:35)

      Alui [utilizator] i-a raspuns lui Sparafucile

      Altfel n-ar avea nevoie de doctori.
      Daca ar fi asa cum spui n-ar merge nimeni la spital, s-ar vindeca toata lumea de orice la biserica!
      Poate ar trebui lumea sa realizeze ca asa cum nu exista Mos Craciun... Stiu de trist, dar poate ne maturizam. Daca era dupa religiosi, medicina moderna n-ar fi existat! Am fi fost si noi ca cei care au trait in perioada ciumei (80-90% din populatie moarta) sau ca amerindienii dupa conchistadori, populatia locala a fost practic eliminata. Suntem foarte norocosi. De data asta probabil salvarea noastra (tratamentul) va fi gasit cu ajutorul inteligentei artificiale,
      • 0 (2 voturi)    
        Pai aici iti etalezi precaritatea... (Luni, 4 mai 2020, 10:39)

        Sparafucile [utilizator] i-a raspuns lui Alui

        Fiindca tot ce stie si poate omul poate fiindca i-a ingaduit Dumnezeu. Sau fiindca l-a INSPIRAT Dumnezeu. Odata creat de Dumnezeu omul este si ramine o CREATURA. In consecinta tot ce creeaza el nu este proprietatea lui ci a celui care l-a creat. Omul , fiind creat de altcineva nu are COPYRIGHT pe nimic: nici pe medicina, nici pe stiinta si pe nicio creatie. Si acum iti explic cum il poate ajuta Dumnezeu pe Preasfintitul Pimen sa supravietuiasca: dindu-i o inspiratie salvatoare doctorului care-l trateaza. De pilda, doctorul observa brusc ca nivelul de oxigen in singe la Preasfintitul poate creste daca-i scade putin tensiunea arteriala si ii creste putin glicemia. Un exemplu pur ipotetic care ilustreaza cum inspiratia - de origine divina! - poate descoperi niste dependente ce se pot dovedi salutare. Ce spune poporul? Dumnezeu te ajuta dar nu-ti baga si in traista. Pai te ajuta dindu-ti o inspiratie. Si e destul! Iar tot progresul medicinei si al stiintei se bazeaza pe mii si milioane de asemenea inspiratii sau observatii - de origine divina! - care puse cap la cap si aparute la momentul potrivit au generat salturi spectaculoase inainte.
        • 0 (2 voturi)    
          Uiti ca (Luni, 4 mai 2020, 11:35)

          Alui [utilizator] i-a raspuns lui Sparafucile

          Dupa logica ta, Dumnezeu a creat virusul asta, la trimis sa-l infecteze pe Pimen, si i-a agravat starea incat sa fie pus la ventilator, de unde doar 5-10% scapa cu viata. Eu vad in asta ceva hotarare! Apropo, uite ca virusul asta a inchis bisericile, sa vad eu curajosii care pupa cruci, moaste si icoanen de-acum incolo. Daca Dumnezeu a dat virusul asta, fie laudat atunci! Zici tu altceva?
          • 0 (2 voturi)    
            Intotdeauna o iei pe aratura? (Luni, 4 mai 2020, 12:49)

            Sparafucile [utilizator] i-a raspuns lui Alui

            Pai discutia era asta : al cui e meritul daca scapa? Al medicinei sau al lui Dumnezeu? Si la intrebare am raspuns pe larg mai sus. In ce priveste bucuria ta ca se vor inchide biserici si se vor aboli obiceiurile crestine o privesc ca pe o dovada de infantilism a unei minti ratacite. Nu te poti bucura fatis de raul altuia decit daca nu-ti pasa ca vei fi privit cu mila si compatimire.
            • -1 (1 vot)    
              Tocmai, ma bucur de binele altuia! (Luni, 4 mai 2020, 13:48)

              Alui [utilizator] i-a raspuns lui Sparafucile

              Daca pupatul obiectelor e obicei crestin (e un film cu o baba pupand microfonul reporterului langa o biserica), mai bine fara, ca nu moare nimeni! Lumea trebuie sa inceapa sa gandeasca, sa nu mai faca chestii inutile ca animalele dresate la circ!
            • -1 (1 vot)    
              Suferi de fracturi de logica! (Luni, 4 mai 2020, 14:44)

              Alui [utilizator] i-a raspuns lui Sparafucile

              Oare medicii indieni sau japonezi sunt mai slabi si mai nepriceputi decat medicii ortodocsi? Dupa logica ta Dumnezeu ii ajuta pe medicii de alte religii sau atei sa vindece oameni. Pai atunci care e avantajul medicilor ortodocsi?
              Care e problema ca se abolesc asa-numite “obiceiuri” crestine care sunt periculoase? Crestinii de prin Indonezia au obiceiul de a se automutila bagandu-si tot felul de chestii prin piele si fata. Daca dispare obiceiul asta care e problema? Daca dispare obiceiul ortodox romanesc de a pupa mortii, care e problema?
              • +1 (1 vot)    
                Da' bati campii cu o gratie nebuna! (Luni, 4 mai 2020, 16:22)

                Sparafucile [utilizator] i-a raspuns lui Alui

                Pai cine a sustinut ca Dumnezeu ii poate inspira doar pe medicii ortodocsi? Sau in mintea ta confuza Dumnezeu nu poate fi decit ortodox? Spune-ne ca crezi asta si atunci iti vom recomanda un bun sanatoriu de boli nervoase.
                In ce priveste ritualurile religoase , paguba nu ar fi daca ele dispar sau se transforma. Paguba apare atunci cind vazind mihnirea sau tristetea pe care o atare disparitie ar aduce-o credinciosilor , s-ar gasi NATARAI care sa se bucure de asta. Fiindca si-ar etala toata precaritatea intelectuala si mizeria umana acumulate de-a lungul vietii. E ca si cum cineva, sarac, s-ar fi bucurat ca s-a scufundat Titanicul fiindca pe el se gaseau si multi bogatasi.
                • 0 (0 voturi)    
                  Te inseli! (Luni, 4 mai 2020, 20:41)

                  Alui [utilizator] i-a raspuns lui Sparafucile

                  “ In ce priveste ritualurile religoase , paguba nu ar fi daca ele dispar sau se transforma.”
                  Ba ar fi paguba si inca foarte mare! Le-ar scade incasarile popilor de pe spinarea boilor!
                  Si e adevarat, fata de popii din Romania sunt sarac! Eu nu am limuzina ca ale lor!
                  Daca s-ar scufunda un vapor cu popii din Romania, nu m-as bucura, as fi pe deplin multumit. S-ar face dreptate! Sunt nelegiuti de care nu se apropie niciodata legea! E pedofilul ala de Pomihaci la inchisoare? S-a atins cineva de mari evazionisti cu finduri Europene din BOR? Un om cinstit n-ar face parte dintr-o grupare de hoti!
                  • 0 (0 voturi)    
                    Tot te-ai deconspirat pina la urma... (Luni, 4 mai 2020, 23:40)

                    Sparafucile [utilizator] i-a raspuns lui Alui

                    Te-ai deconspirat ca nu esti decit un marunt FINANTIST, a carui ura fata de Biserica si cler e generata de sentimentul ca i se fura din buzunar. N-ai venit cu argumente filozofice sau teologice impotriva religiei ci doar cu vechea pizma resapata ca aia sunt excesiv de prosperi si ca nu platesc impozite. Pai ia sa facem o scolarizare cu tine:
                    1. Nu platesc impozite fiindca nu li s-au restituit proprietatile confiscate. A caror origine era perfect cinstita - din donatii.
                    2. Clerul este platit de la buget pentru ca sa nu amestece treburile lui Dumnezeu cu treburile Cezarului. Adica, pentru a nu-si infiinta un partid politic cu care sa participe la alegeri iar apoi la guvernare. Ar cam cistiga orice alegeri, la popularitatea lor. Chiar daca tu nu i-ai vota...
  • +3 (3 voturi)    
    i-a spus tataru (Luni, 4 mai 2020, 9:55)

    bobo2 [utilizator]

    domnu Pimen, poporul s-a cam relaxat, sunteti persoana cunoscuta mai ales printre cei care nu prea respecta regulile, nu vreti sa stati cateva zile la ATI asa, pentru publicitate, sa bagam putin groaza in ei?
    • +3 (3 voturi)    
      mai ales ca metoda e patentata (Luni, 4 mai 2020, 10:58)

      bobo2 [utilizator] i-a raspuns lui bobo2

      de domnul Boris Johnson
  • +1 (1 vot)    
    Sa se duca la seful lui barbos... (Luni, 4 mai 2020, 9:59)

    ggiiggii [utilizator]

    Sa mai stea de vorba....
  • +1 (1 vot)    
    Daca moare, cum il ingroapa? (Luni, 4 mai 2020, 11:39)

    Alui [utilizator]

    Cu un sobor de preoti? ;)
    Acu sa vad eu daca au curajul sa-l ingroape cu sicriu deschis, si daca o sa vina habotnicii sa-l pupe?
  • -1 (1 vot)    
    aha (Luni, 4 mai 2020, 11:51)

    randon [utilizator]

    pai da-i cu rugaciuni si cu apa sfintita. nu merge? ghinion, ce sa zic? inseamna ca stiinta e mai presus de paine sfintita si de vin dat din lingurita, nu?
    • +1 (1 vot)    
      se spune ca atunci cand (Luni, 4 mai 2020, 14:15)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui randon

      fostul Papa Ioan Paul IILea a fost impuscat la Roma de mare graba au ajuns cu Papa la spital si acolo medicii s-au ocupat rapid de domnia sa.

      Apreciez imens ceea ce a facut si ce a insemnat Papa Ioan Paul alIlea si nu pot sa uit fotografia care il surprinde atunci cand oferea iertare celui care era inca in inchisoare pentru gestul facut atunci - dar i-au luat 7 ani pana sa ajunga acolo...

      suntem oameni.
  • 0 (0 voturi)    
    .. hmmm.. (Luni, 4 mai 2020, 15:32)

    gdcos [utilizator]

    .. eu cred ca va avea o recuperare miraculoasa. Ceva imi spune sa acum e mult PR vis-a-vis de scandalul "helicopteru' ".


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by