VIDEO Trump spune că este convins că laboratorul din Wuhan este la originea virusului / Liderul de la Casa Albă amenință China cu taxe vamale

de N.O.     HotNews.ro
Vineri, 1 mai 2020, 6:15 Actualitate | Coronavirus


Donald Trump
Foto: Profimedia Images
Preşedintele Donald Trump s-a declarat joi convins că noul coronavirus ar fi avut originea într-un laborator de virusologie chinezesc, dar a refuzat să prezinte dovezi, crescând astfel nivelul tensiunilor în relaţia cu Beijingul pe subiectul originii bolii COVID-19, informează vineri Reuters şi AFP, potrivit Agerpres.




Întrebat dacă a văzut dovezi care să îi confere un "grad ridicat de convingere" că virusul provine de la Institutul de Virusologie din Wuhan, preşedintele american a răspuns hotărât:

"Da, am văzut", a spus Trump, refuzând însă să ofere detalii. "Nu vă pot spune asta. Nu am voie să vă spun asta".


Institutul de Virusologie din Wuhan, susţinut de statul chinez, a respins acuzaţiile, iar mai mulţi oficiali americani au apreciat ca redusă probabilitatea veridicităţii acestor acuzaţii. Cei mai mulţi experţi cred că virusul îşi are originea într-o piaţă din Wuhan în care se vând animale sălbatice şi a trecut de la animale la oameni.

Trump declarase anterior că administraţia sa încearcă să stabilească dacă noul coronavirus provine din laboratorul din Wuhan, în urma unor informaţii apărute în media potrivit cărora acesta ar fi fost creat artificial în laborator sau ar fi scăpat dintr-un laborator.

"Acest lucru ar fi putut fi limitat în locul de origine şi cred că ar fi putut fi limitat foarte uşor", a mai declarat joi, la Casa Albă, preşedintele SUA. Preşedintele Trump a adăugat că ar putea, drept consecinţă, să impună Chinei "taxe vamale" punitive.

Întrebat despre posibilitatea ca SUA să nu achite Chinei datoriile ca măsură de retorsiune, Donald Trump a răspuns: "Pot să o fac altfel. Eu pot face acelaşi lucru, dar altfel, impunând taxe vamale". Aşa cum a procedat deja în timpul disputei comerciale cu Beijingul, aminteşte AFP.

Totodată, recent, preşedintele american a menţionat posibilitatea de a cere Chinei să plătească despăgubiri de miliarde de dolari pentru daunele cauzate de noul coronavirus.

Donald Trump acuză în mod regulat China că nu spune adevărul cu privire la bilanţul real al victimelor epidemiei de COVID-19, în timp ce în SUA s-au înregistrat peste 62.000 de decese.

Citește și:












Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















11402 vizualizari

  • -14 (50 voturi)    
    e manevra.. (Vineri, 1 mai 2020, 6:41)

    Ismail Paine de circ [utilizator]

    .. vrea sa-i puna la platā pe orezari. baiat destept, urmareste interesele americane.
    • -10 (24 voturi)    
      da sa se hotarasca (Vineri, 1 mai 2020, 9:39)

      Je__ [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

      serviciile spun ca-i natural, el ca e artificial.....sa se puna la masa si sa se hotarasca...si cat mai repede

      ca pe noi ne tine democratia arestati la domiciliu
      • +11 (17 voturi)    
        Te ține coronavirusul și frica. (Vineri, 1 mai 2020, 10:26)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Je__

        Carte ai făcut,dar nu ai nivelul de gândire necesar.
      • +7 (17 voturi)    
        Care servicii, tovarăşe Troll ? (Vineri, 1 mai 2020, 10:43)

        Alex2009 [utilizator] i-a raspuns lui Je__

        Directorul proiectului PREDICT, Jonna MAZET ?
        Adiica proiectul care includea finantarea si suprevegherea cercetarilor din Lab. Wuhan ?
        Şi care a dat un CHIX planetar pe care nu ştie cum să-l ascundă ?

        Mai lasă trollarea şi apucă-te de ceva util umanităţii.
      • 0 (28 voturi)    
        Gogule, ca e natural sau prelucrat (Vineri, 1 mai 2020, 11:41)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Je__

        Conteaza mai putin.
        Chinezii sunt acuzati ca nu l-au tinut sub control desi aveau primele cazuri cel putin din decembrie 2019.
        Ce au facut chinezii? Au desfiintat piata de animale si au facut disparute probele, au scuns faptul ca se transmite de la om la om pana a fost prea tarziu, au lasat wuhanezi sa zboare in toata lumea, etc.
  • +14 (64 voturi)    
    Omul asta e bolnav... (Vineri, 1 mai 2020, 7:03)

    palilula [utilizator]

    si trebui dus intr-un sanatoriu.
    • -5 (35 voturi)    
      Are alta versiune (Vineri, 1 mai 2020, 9:50)

      Victtor [utilizator] i-a raspuns lui palilula

      Daca gandeste diferit de tine trebuie sa scapi de el.
      • +6 (32 voturi)    
        alta versiune (Vineri, 1 mai 2020, 11:00)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Victtor

        si Hitler gandea diferit..
        • -6 (24 voturi)    
          diferit (Vineri, 1 mai 2020, 11:11)

          baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          dar la fel ca tine.
        • -4 (22 voturi)    
          cam dur sa il compari pe Li Peng cu Hitler (Vineri, 1 mai 2020, 11:52)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          Dar daca ne gandim bine:
          E ales pe viata? este
          Baga orice opozant si ziarist de opozitie la inchisoare? Baga
          Are lagare pentru minoritati? Are
          Are nevoie de spatiu vital pentru popor? Da
          Viseaza la dominatia mondiala? Si inca cum!
          Conduce un partid national-socialist? Da.
          Conduce un partid care istoric si-a omorat peste 30 milioane de concetateni? Da.
          Si-a exprimat regretul si l-a condamnat pe Mao? Nu.
          • +7 (9 voturi)    
            hai sa il vad pe primul care raspunde punctual (Vineri, 1 mai 2020, 19:24)

            AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

            ca de minusuri de la postaci ambasadei Chinei sunt satul.
            • -3 (5 voturi)    
              uite aici un raspuns (Vineri, 1 mai 2020, 21:56)

              John_Re [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

              probabil ca n-ai lucrat niciodada cu chinezi.

              in mare revolutia chineza a inlaturat colonialismul puterilor occidentale, saracia si mentalitatea inapoiata.

              a fost genul de revolutie ce a maturat monarhiile din Europa sau puterile coloniale de pretutindeni.

              nu se rezuma totul la capitalisti vs comunisti.

              https://medium.com/@mattflorence/china-before-and-after-the-communist-revolution-f4aca7504641
              • 0 (0 voturi)    
                Multumesc, macar ai raspuns la subiect (Sâmbătă, 2 mai 2020, 18:11)

                AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui John_Re

                Dar poti sa imi spui de ce in secolul 21 , la peste 80 de ani de la "revolutia" lui Mao, China inca nu are inca un partid de opozitie viabil si are un presedinte ales pe viata?
                Genul de revolutie care a maturat monarhiile si colonalialismul? Pe bune?
                Americanii au avut o revolutie si au inlaturat monarhismul autocrat dar nu l-au inlocuit cu dictatura personala, India a iesit si ea de sub colonalismul englez dar nici ea nu a ales partidul unic, Brazilia s-a eliberat de portughezi dar nici ea nu a imbratisat comunismul.
                Cand zici monarhii inlaturare prin revolutie te referi la trista revolutie franceza de la 1789 sau la monarhiile din sud-estul Europei(care aveau sub 100 de ani in 1945) cand au fost revolutionate de prietenii sovietici?
          • +3 (7 voturi)    
            De notat: Hrușciov condamnase abuzurile lui Stalin (Vineri, 1 mai 2020, 20:52)

            Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

            Chinezii nu au condamnat niciodată până în prezent abuzurile lui Mao. Arhitectul Chinei moderne, Deng Xiaoping, a cărui familie chiar a avut de suferit în timpul Revoluției Culturale, ar fi făcut-o poate dacă ar fi trăit ceva mai mult și dacă și-ar fi consolidat și mai mult puterea.
            • 0 (0 voturi)    
              multumim Nykolai (Sâmbătă, 2 mai 2020, 18:13)

              AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

              Poate le spui asta si rusilor actuali care il picteaza pe Stalin in biserici.
              Dar factual ai dreptate, destalinizarea a fost un fapt real in URSS, dar nu suficient, fiindca altfel nu ar fi urmat prabusirea Imperiului Raului, cum foarte frumos a fost denumit.
  • +26 (42 voturi)    
    Nu e nicio contradictie (Vineri, 1 mai 2020, 7:19)

    JustinHS [utilizator]

    Virusul de Wuhan nu a fost creat de om sau modificat genetic, dar e posibil sa fi scapat de la acel laborator din Wuhan unde se faceau cercetari cu coranavirusul de liliac. Acum ati inteles?

    Editor: Am modificat. Mulțumim. 
  • +15 (39 voturi)    
    confuzie (Vineri, 1 mai 2020, 7:36)

    Filbert [utilizator]

    Serviciile au spus ca n-a fost creat/modificat de om, asta insa nu inseamna ca n-a fost scapat, accidental cel mai probabil, din laborator. E cunoscut ca institutul cu pricina studiaza, printre alte dihanii, si coronavirusi de la liliac.

    Trumpeta inca n-a contrazis serviciile insa are timp s-o faca.:)

    Editor: Da, e un titlu confuz. Modificăm acum. Mulțumim. 
    • 0 (32 voturi)    
      Pai daca a scapat accidental, (Vineri, 1 mai 2020, 9:07)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Filbert

      cum poti sa acuzi pe chinezi ca au raspandit virusul, Trump asta o cam ia pe aratura?
      • -3 (15 voturi)    
        Ce logica de doi lei ai (Vineri, 1 mai 2020, 12:59)

        JohnR [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        Daca asa s-a intamplat de ce nu au zis de la inceput? De ce nu si-au asumat eroarea si au blocat accesul extern la investigatie? De ce au incercat sa musamalizeze initial? De ce au marit gradul de securitate al laboratoarelor stiintifice la scurt timp dupa accident? De ce nu au dat cifre corecte legate de ordinul de magnitudine al pandemiei? De ce xrogo?
        • +4 (6 voturi)    
          Ceri prea mult (Vineri, 1 mai 2020, 15:46)

          trotuar [utilizator] i-a raspuns lui JohnR

          "Dacă" și subliniez dacă a venit din laborator prin greșeală cineva în primul rând ar trebui să-și dea seama de greșeală (ceea ce va dura un pic) și apoi să și recunoască și să-și asume greșeala ceva care e greu de făcut și într-o țară occidentală darămite în China unde pentru o astfel de greșeală ajungi repede și aici spun foarte repede în închisoare sau într-un centru de reeducare. Iar aici nu vorbesc doar de cei care lucrau acolo și șeful lor ci până și guvernatorul provinciei.

          Nu vreau să le iau apărarea pentru viteza de reacție lentă dar dacă ne uităm și în lumea vestică reacția a fost foarte lentă din cauza democrației și jonglatul cu alegerile/economie/izolare. Cumva Corea de sud și Taiwanul care sunt foarte aproape de China și călătoriile între țări sunt foarte frecvente au reacționat exemplar pe când în Italia și Spania se țineau de meciuri.

          Să nu spunem de SUA care în loc să facă testele recomandate de OMS au ținut să le facă pe ale lor și au călcat în străchini (la fel și Rusia).
          • +3 (3 voturi)    
            Tu crezi ca e de joaca? (Sâmbătă, 2 mai 2020, 12:35)

            JohnR [utilizator] i-a raspuns lui trotuar

            Daca se dovedeste adevarat e nasol rau pentru China. Vor muri milioane de oameni. Plus impactul economic. Daca tu crezi ca asta ramane asa te inseli amarnic. Iar Trump va iesii castigat din asta cu toate ca nu a gestionat bine criza intern. Insa pe plan extern e singurul pana acum care are tupeu sa spuna lucrurilor pe nume. Si pentru asta va deveni un erou national. Va castiga detasat alegerile si un nou mandat prezidential.
  • +11 (49 voturi)    
    Imbecil (Vineri, 1 mai 2020, 8:03)

    Doru1963 [utilizator]

    Sper ca SUA si lumea sa scape de acest bufon ajuns din greseala presedinte.
    • -1 (33 voturi)    
      Cum din greseala?? (Vineri, 1 mai 2020, 8:16)

      Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui Doru1963

      Americanii l-au votat, de buna-voie si nesiliti de nimeni!

      Exact precum noi l-am votat pe Draknea, sau pe Duamna Fierea!
      • -2 (16 voturi)    
        Si il vor vota din nou (Vineri, 1 mai 2020, 13:02)

        JohnR [utilizator] i-a raspuns lui Jegul Cristian Ioan

        Chiar daca noua ne place sau nu. Din punct de vedere economic a facut treaba buna. A aparat interesele Americii. Cu pandemia asta a dat-o in bara.
        • -1 (13 voturi)    
          Mai bine zis (Vineri, 1 mai 2020, 14:25)

          Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui JohnR

          pandemia l-a dat in bara, spre satisfactia democratilor
        • -4 (12 voturi)    
          30.000.000 someri (Vineri, 1 mai 2020, 15:47)

          polca [utilizator] i-a raspuns lui JohnR

          o treaba buna :) Carnatul va fi zdrobit de Biden si va ajunge la puscarie
          • +6 (6 voturi)    
            biden (Vineri, 1 mai 2020, 18:53)

            soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui polca

            este un mos chinuit de dementa, fasait si fara sanse. The Groper nu va fi presedinte nici de ong.
    • +1 (39 voturi)    
      ... (Vineri, 1 mai 2020, 8:23)

      cartograful [utilizator] i-a raspuns lui Doru1963

      bufon-nebufon e printre cei care nu inghite bullshit-ul chinezesc. Alde CNN o dau cu titluri "Lessons from China". Pai in primul rand am putea invata sa nu mai mintim. Chinezii mint cum respira si nu doar in problema coronavirusului. Poate e momentul sa li se arate asta.
      • -6 (20 voturi)    
        Trebuie sa crezi (Vineri, 1 mai 2020, 9:49)

        Victtor [utilizator] i-a raspuns lui cartograful

        De ce nu crezi bullshit ? Fii ascultator si repeta tot ce ti se spune.
    • -4 (32 voturi)    
      greseala? (Vineri, 1 mai 2020, 8:33)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Doru1963

      iesi din bula ta si nu mai crede intoxicatiile din presa. omul urmareste interesele celor care l-au votat, nu vrea sa-i fie pe plac lu' nea Doru' din Cugir. sunteti asa amuzanti :)
      • -11 (13 voturi)    
        Cred ca si mai simplu (Vineri, 1 mai 2020, 10:04)

        Futurist Irefutabil [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

        E sa scape de chinezi dintr-o lovitura. Un atac preventiv, nuclear si gata. In plus va putea folosi teritoriul si nici macar nu va trebui sa foreze pentru resurse caci craterul le va face accesibile de la suprafata.
        • 0 (10 voturi)    
          Turismul?! (Vineri, 1 mai 2020, 12:05)

          Namaste! [utilizator] i-a raspuns lui Futurist Irefutabil

          Cine va mai vizita Marele Zid Chinezesc, atunci?!
          Iar din adancuri poate veni o implatosata Armata de Terracotta, nu cred ca i-ar place lui Trump. ;-)
          Propuneti-i altceva...
    • +2 (22 voturi)    
      nu poti sa spui ca din greseala (Vineri, 1 mai 2020, 10:12)

      dessik [utilizator] i-a raspuns lui Doru1963

      In SUA rolul principal a presedintelui a ajuns sa faca spectacol, nu sa conduca tara rational. Din acest punct de vedere Trump presteaza la maxim. Asta explica de ce este in continuare adorat de sustinatori. In comparatie cu Biden care pare sa fie ultra plictisitor, si matusa Clinton, Trump este o personalitate mai "sclipitoare". Ce n-ati inteles?
    • -1 (23 voturi)    
      Draga (Vineri, 1 mai 2020, 10:15)

      mopsu [utilizator] i-a raspuns lui Doru1963

      nedomnule, esti de acord cu crimele politice si cu crasa minciuna generala din China ?
    • -6 (16 voturi)    
      imbecil (Vineri, 1 mai 2020, 11:12)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Doru1963

      la fel ca utilii spalati pe creier de neomarxism.
    • -4 (18 voturi)    
      Trump nu e bufon (Vineri, 1 mai 2020, 13:50)

      JohnR [utilizator] i-a raspuns lui Doru1963

      A construit un brand de renume mondial si multe proiecte imobiliare impunatoare. Construieste si tu macar vreo doua-trei case si dupa aia mai discutam. Boris J. si Nigel F. pe de alta parte nu au facut mare lucru in viata lor.
      • -3 (15 voturi)    
        un escroc (Vineri, 1 mai 2020, 15:51)

        polca [utilizator] i-a raspuns lui JohnR

        n-a construit nimic, a mostenit totul dela tacsu si a bagat multe companii in faliment. Acum a venit randul Americii. MAGA
        • +3 (7 voturi)    
          Habar nu ai (Vineri, 1 mai 2020, 22:28)

          JohnR [utilizator] i-a raspuns lui polca

          Tatal sau a construit intr-adevar, insa fratii au vandut si impartit tot dupa moartea sa. Ce are Trump e construit de el. Si a avut si un faliment deci a plecat iar de la zero la un moment dat..
  • +3 (15 voturi)    
    tot (Vineri, 1 mai 2020, 8:20)

    anginsan [utilizator]

    sarcastic
  • +7 (13 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Vineri, 1 mai 2020, 9:15)

    [anonim]

    • +2 (6 voturi)    
      Da (Vineri, 1 mai 2020, 15:34)

      Matrix-4 [utilizator] i-a raspuns lui

      dece nu ai sapca, ba!
  • +4 (22 voturi)    
    asta e pericolul (Vineri, 1 mai 2020, 10:14)

    piticu_enigmatic [utilizator]

    un om imprevizibil si volatil ca el face ca viitorul sa fie nesigur. Nu stii dimineata cu ce te trezesti daca esti presedintele altei tari si care are o relatie cu US. Azi ti-e prieten maine iti baga taxe. Nu poti sa traiesti asa si nu asa functioneaza niste relatii internationale. Multe tari abia asteapta sa vina altul. Norocul este ca in SUA pana si presedintele are limite nu poate sa apese pe orice buton p-acolo dar in alte tari se poate. Dar pericolul e ca genul asta de discurs prinde ca si aici multi romani il idolatrizeaza.
    • -2 (20 voturi)    
      mi se rupa inima de bietii chinezi (Vineri, 1 mai 2020, 12:10)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui piticu_enigmatic

      Va sa zica dormeau ei linistiti si furau tehnologie americana si europeana de peste 30 de ani si cand se trezesc: Hopa! vine un nebun si le spune ca nu mai tine figura. Si da-i of si jale ca a ridicat taxele vamale la nivelul la care le pui si tu lui si ca nu mai poti fura linistit.
      • -1 (13 voturi)    
        taxele sunt platite de americani (Vineri, 1 mai 2020, 15:52)

        polca [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        dar trumptarzii sunt prea prosti ca sa se prinda...
        • +4 (6 voturi)    
          defineste trumptarzi (Vineri, 1 mai 2020, 17:31)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui polca

          .
          • +2 (6 voturi)    
            Ce sa defineasca (Vineri, 1 mai 2020, 20:33)

            wintershadow [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

            E atat de limitat ca nu poate decat sa repete ca papagalul. A auzit si el un cuvant cool care pare un fel de insulta pentru cei care indraznesc sa fie altfel.
  • 0 (22 voturi)    
    sunt cateva canale (Vineri, 1 mai 2020, 10:31)

    hanu [utilizator]

    de expati pe tube care prezinta destul de convingator secventa probabila a lucrurilor. Ca sa nu bag spoilere prea multe, laboratorul e la 250m de piata respectiva, acum cateva luni inca mai avea anunt ca angajeaza cercetator specializat pe...coronavirusuri de lilieci. Coincidenta, da?...
    inca ceva: cine crede china, ala e!
    • +4 (8 voturi)    
      Corect (Vineri, 1 mai 2020, 13:28)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui hanu

      WIV e la 9 mile de piata Wuhan, exprimat in unitati SI, cam 200 si ceva de metri. Esti bun la calcule, felicitari.
      • 0 (10 voturi)    
        De ce raportam la piata totusi? (Vineri, 1 mai 2020, 15:23)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

        Fiindca onor chinezii au zis asta dupa ce au desfiintat-o fara sa analizeze un singur animal de acolo si au luat niste probe de pe suprafete?
        Daca virusul provenea din piata distanta fata de laborator nu ne ajuta cu nimic, daca provenea din laborator din nou distanta fata de piata este superflua cata vreme nu aia a fost sursa primara.
    • -3 (11 voturi)    
      SUA a sponsorizat laboratorul din Wuhan (Vineri, 1 mai 2020, 15:53)

      polca [utilizator] i-a raspuns lui hanu

      coincidenta?
  • +7 (11 voturi)    
    laboratoare (Vineri, 1 mai 2020, 10:50)

    traiang [utilizator]

    Pana la urma adevarul sigur va iesi la iveala deja se aduna elemente deocamdata contradictorii Ce ma oripileaza este existenta acestor laboratoare militare dupa unii 100 in USA vreo 4 in China din ce mi-a cazut la citit S-au facut tratate pentru armele nucleare se condamna utilizarea substantelor toxice in razboaie iar pe de alta parte ele sunt fie ascunse fie ignorate dar cu scopul clar sa fie folosite Daca toate aceste mijloace de distrugere nu vor fi lichidate intr-un consens general oricand va fi un dement care le va scapa cu voie sau din neglijenta
    • +6 (8 voturi)    
      Cine a spus că sunt militare? (Vineri, 1 mai 2020, 16:06)

      trotuar [utilizator] i-a raspuns lui traiang

      E absolut normal să ai institute de cercetare a virușilor și altor boli. De fapt laboratorul ăsta nici nu era ascuns.

      Sincer mă îndoiesc că se mai fac cercetări pentru dezvoltarea de arme biologice cât mai mult pentru protecția împotriva unor pandemii ca asta. Dovada e că majoritatea au fost prinși cu chiloții în vine când e vorba de echipamente de protecție inclusiv China și poate exclusiv Corea de sud (au avut de a face cu SARS).

      Dacă cineva chiar lua în serios un război biologic aveau stoc de echipamente de protecție. China s-a redresat relativ ușor e faptul că partidul are pumn de fier iar în plus producția de echipamente e acolo. Când partidul spune fă aia nimeni nu spune nu (selecția naturală spune că speranța de viață dacă spui nu e mult redusă).
  • -2 (20 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Vineri, 1 mai 2020, 10:57)

    [anonim]

    • +3 (5 voturi)    
      CCP VIRUS (Vineri, 1 mai 2020, 18:58)

      soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui

      .
  • -5 (15 voturi)    
    inca ceva... (Vineri, 1 mai 2020, 11:08)

    hanu [utilizator]

    pentru big businessul GLOBAL e foarte profitabil sa faca afaceri cu china, asa ca evident vor face tot posibilul ca sa devieze atentia de la rolul chinei (p comunist mai precis) si conducerii OMS.
  • -1 (19 voturi)    
    Dati-l afara pe Trump de la WH (Vineri, 1 mai 2020, 12:34)

    John M. [utilizator]

    si in trei zile rata deceselor din America se va injumatati.Trump e anti-Christ.
    • +1 (9 voturi)    
      Mai degraba (Vineri, 1 mai 2020, 13:30)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui John M.

      anti-trist. Adica comic.
  • +7 (15 voturi)    
    Trump voia sa... (Vineri, 1 mai 2020, 13:22)

    John_Re [utilizator]

    construiasca zid cu Mexicul si sa trimita armata la granita cu Canada la inceputul pandemiei.

    acum e fix invers, vecinii vor sa tina granitele inchise cu US la cate cazuri de coronavirus au.

    lol :))
  • +3 (3 voturi)    
    Chinezoii s-au bulucit pe site-uri, (Sâmbătă, 2 mai 2020, 13:49)

    soundtrack [utilizator]

    se calca pe unghii la dat de minusuri cand sunt acuzati, pe buna dreptate, ca au trimis moartea in lume, mai ales in taile occidentale.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by