Daniel Constantin (PC): Este de datoria parlamentarilor actuali sa propuna suspendarea presedintelui Basescu, chiar daca opozitia nu are majoritatea

de A.N. HotNews.ro
Sâmbătă, 5 februarie 2011, 15:07 Actualitate | Politic

Liderul conservatorilor, Daniel Constantin, a declarat sambata ca este de datoria parlamentarilor actuali sa propuna suspendarea presedintelui Traian Basescu, chiar daca opozitia detine sau nu majoritatea in legislativ, relateaza Agerpres. Presedintele PC a estimat ca, in momentul de fata, ar exista peste 70% din romani care sunt de acord cu alianta dintre PSD, PNL si PC. Acesti 70% ar aproba si supendarea lui Basescu.

"Un astfel de demers trebuie analizat foarte bine pentru ca el trebuie judecat din punct de vedere al Constitutiei. Cred ca si daca avem si daca nu avem majoritate, este de datoria noastra, a parlamentarilor din Parlamentul actual al Romaniei, sa propunem suspendarea presedintelui", a afirmat Constantin, dupa ce a fost intrebat cand ar fi oportun demersul de suspendare a sefului statului.

Presedintele PC a estimat ca, in momentul de fata, ar exista peste 70% din romani care sunt de acord cu alianta dintre PSD, PNL si PC, precum si cu suependarea presedintelui: "Am vazut cateva studii recente care sunt incurajatoare in acest sens".

In urma cu cateva zile, senatorul PSD Toni Grebla, presedintele Comisiei Juridice, a spus intr-o discutie online cu cititorii HotNews.ro ca "suspendarea presedintelui Basescu se impune, pentru ca in nenumarate randuri a nesocotit Constitutia".

La sfarsitul lunii ianuarie, HotNews.ro a scris ca suspendarea presedintelui Traian Basescu este unul dintre principalele episoade ale razboiului dintre putere si opozitie anuntate pentru actuala sesiune Parlamentara.


Citeste mai multe despre   



  
2670 vizualizari
  • +63 (65 voturi)    
    pe ce motiv sa il suspende? (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 15:11)

    Daniel [anonim]

    Doar pentru ca ponta si antonescu au chef?

    Faptul ca a fost ales democratic nu are relevanta pentru voi?

    E foame mare de bani in uniunea stanga dreapta, nu?
    • +39 (41 voturi)    
      datoria se plateste (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 15:29)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      adica noi vrem da tre sa gasim motivul pe care sa il inghita poporul
    • +2 (2 voturi)    
      simplu (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 16:05)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

      pentru ca au fost deja facut ajustarile economice de catre boc, fluxurile financiare au inceput iar sa functioneze si exista riscul major (pentru psdnl) sa ne trezim la sf lui 2011 ca Romania este iar pe val.. plus ca judecatorii si procurorii au prins curaj si incep sa-i calce pe bataturi pe cei care se stiu cu musca pe caciula..
    • +33 (35 voturi)    
      Suspendati (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 16:11)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      Suspendati tot ce misca baieti.Pana nu ramaneti decat voi intre voi. Pana la urma ,sper, sa va suspende romanii pe voi.
      • +1 (1 vot)    
        Vine ea si ziua aia! (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 16:35)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui Dan

        Cand o sa intre in Parlementul Romaniei doar cu permis de vizitator =))
    • +3 (3 voturi)    
      toata lumea rade canta si danseaza (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 16:22)

      zigzag [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      suspendati tot! castigati si alegerile cu 120 la suta .mass media este toata in mana voastra.tara noastra viitor fericit are..:))
    • +3 (3 voturi)    
      Iata ca graieste ! (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 17:05)

      XtrO [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

      Ia te uita, a inceput sa guite si onorabilul asta pe care nu il cunoaste nimeni. Nici nu a dat bine cu pixul pe documentul de acuplare tricolora (ce ironie !), ca a si inceput sa recite poezioara cu rima 'Jos Basescu, Udrea, Boc !', poezioara invatata de la stapanul lui fonfait, caruia ii linge talpile groase de securist dovedit. Mars la cotetul vostru albastru cu antena, ti-ai facut numarul pe sarma, pe ziua de azi !
    • +2 (2 voturi)    
      Constantin,trait la tara! (Duminică, 6 februarie 2011, 17:56)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      citez din atat de actualui Vintila =
      /dimineata a sosit cu trenu`n gara
      constantin trait la tara
      intr-un sat din baragan.
      i-a zis mama: constantine tine seama
      la oras sunt oameni care or sa vrea sa-ti ia din bani.

      si ai de grija cat mai bine, cat mai bine, constantine cand ajungi la bucuresti
      caci la oras sunt oameni care vor sa-ti ceara din parale,
      fii atent sa n-o patesti.

      in pieptarul de sub haina lui cea noua
      are ascunsi vreo mie, doua,
      banii lui de inceput
      cu migala scoala profesionala
      sa invete o meserie sa ajunga om facut/

      ce facusi mai Constantine ? politica ?meseria escrocilor....
  • +41 (43 voturi)    
    procente (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 15:11)

    obs. [utilizator]

    Hai ca daca o tineti tot asa ajungeti la 100%.Mai mult nu merita acest neica nimeni.
    • +33 (35 voturi)    
      102% (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 15:31)

      Cat [anonim] i-a raspuns lui obs.

      daca asteapta pana in 2012 ajunge la 102%, pentru a iesi la numar se aduce KGB din moscova
  • +43 (47 voturi)    
    mda (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 15:12)

    ady [anonim]

    va jucati cu focu' stimati penali parlamentari..
  • +56 (58 voturi)    
    Constantine, Constantine... (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 15:14)

    Ali Star [anonim]

    Pana mai cresti putin, pana mai inveti ce-i cu politica cred ca trebuie sa treaca putin timp.
    Voi, partidul acesta care intra intr-o baraca, aveti mofturi prea mari.
    Mai, Constantine, pentru CE sa incep demersul suspendarii?
    Mars la Constitutie. Citeste bine.
  • +50 (52 voturi)    
    Intrebare (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 15:16)

    Sandocan [anonim]

    De ce , mai, pui de Voiculescu?
  • +42 (44 voturi)    
    Ok, dar hai sa facem ca in Elvetia (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 15:23)

    Gigell [anonim]

    Daca voi votati sa-l suspendati iar la referendum iese (din nou) ca nu, atunci plecati acasa in secunda urmatoare anuntarii oficiale a rezultatului.

    Aaaa, si la ultimul referendum a iesit ca trebuie sa fiti maxim 300. Mars acasa oricum.
  • +46 (48 voturi)    
    d .c. (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 15:28)

    obs. [utilizator]

    Cred ca 99.99999999999% dintre romani nu au auzit de daniel constantin.
    • +25 (27 voturi)    
      Da chiar asa, de fapt cine e ? (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 16:36)

      c.mike [utilizator] i-a raspuns lui obs.

      Am auzit ca-i purtatorul de vorbe a lui dan felix voiculescu, asa o fi ?
      • +3 (3 voturi)    
        si nu doar atat (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 17:51)

        leopold [anonim] i-a raspuns lui c.mike

        A fost numit de Ilie Sarbu,la vremea aceea ministru al Agriculturii ,director la APIA si i-a inlesnit Camelei Voiculescu niste fonduri europene grase pt afacerea agricola a familiei lui Felix.Nimic nu este intamplator.
      • +3 (3 voturi)    
        Simplu si la obiect (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 18:16)

        Don Cicio [utilizator] i-a raspuns lui c.mike

        Nu are rost sa mai umblam cu menajamente: este cãrãtorul ţucalului (toaleta portabila = vespasiana) voiculescian.
  • +39 (41 voturi)    
    Cui datoreaza aceasta? (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 15:29)

    DanSu [anonim]

    Nu inteleg, este de datoria parlamentarilor alesi (cu un numar de voturi intre si si cateva mii) sa suspende din functie pe cineva ales de 5 milioane?
    Nu cumva datoria parlamentarilor este sa mai si fie prezenti la locul de munca? Nu este de datoria lor sa mai si voteze (pro sau contra) anumite legi? Nu au datoria sa lase justitia sa-si faca datoria?
  • +35 (39 voturi)    
    Constantin si mai cum? (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 15:49)

    felicia [anonim]

    Cine mai e si asta?Pupila motanului care vrea la butoane?La Moscova ,nenorocitilor!!!!CE ati facut pt aceasta tara,?Vati umplut conturile!Si vreti sa suspendati presedintele?Eventual in Africa !!!!!!!!!!!!!!!!!
  • +1 (1 vot)    
    Sa-l suspende,daca au un motiv. (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 15:50)

    Victor [anonim]

    Numai cand va fi suspendat,vom avea purul adevar:sunt 70,sunt mai multi sau mai putin!
    Restul este ipocrizie si vorba goala,amenintare puerila si o trambitare cam plictisitoare!
    Eu zic ca lumea s-a cam plictisit si Romania nu are nevoie numai de parole si demagogii,ci si de fapte!
    Ploua incontinuu,dar recolta bogata tot nu avem!
    Asa si cu iesirile astea!
    Sa-mi fie cu pardon,dar eu nu am vazut nimic constructiv,nimic real,in afara de :jos Guvernul,jos Basescu!
    OK,jos si ce vrem sa facem,in afara de a imparti asta tie asta mie?
    Este criza generala,asemenea imbecilitati arunca tara inca o data cu cativa in urma!De bine de rau se pare ca incepe sa se mai miste ceva si atunci?
    Daca s-ar cugeta cu capul la rece,ar trebui lasate jocurile astea de-a face si desface Guverne numai de dragul de-a ne urca pe tron!
    In 2 ani,daca este totul adevarat,vor putea castiga
    cu un procent maj.si nu vor mai avea nevoie sa "omoare"PDL-ul,ca asa cum spun ei este deja moarta!
    Acum venind la putere nu vor face decat sa franeze orice.Totul se va darama ca acel zid de Domino!
    Sunt constienti de efect?Nu cred!
    Diplomatii acreditati nu sunt in tara ca sa ne hraneasca cainii!Ei urmaresc pas cu pas si nu o urmaresc ca Antonescu sau Ponta sau Iliescu,ci cu mare atentie.
    Am dubiile mele in seriozitatea lor,in intentiile lor de-a se sacrifica ptr.Romania si cred ca instinctul nu ma inseala!
    Prevad scenariul:ne-au ciuruit sacul,numai avem de unde si cu ce,luam de la privati si bagam la pensionari.
    Nimic nou.Acest mod primitiv de-a face politica este ca un cerc care se invarte mereu in aceasi directie si nemutumiti vor exista mereu.
  • +33 (37 voturi)    
    dictatura parlamentara (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 15:55)

    Socrates [anonim]

    Suna destul de sinistre intentiile astora.
    Tot ce vor e invalidarea vointei electoratului, asa cum a fost exprimata democratic prin vot.
    Nu prin sodaje se conduce o tara, ci prin alegeri libere!
    Si mai e si incalcarea separatie puterilor, pe care dragii nostri parlamentari o cam practica, vad ca faulteaza si justitia si executivul in mod repetat.
  • +1 (1 vot)    
    Voiculescu e cu gatul in lat (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 16:04)

    denvarel [utilizator]

    Altfel nu pot pricepe cum poate iesi cineva cu astfel de declaratii politice in public. Cum adica "trebuie sa-l suspendam dar trebuie sa ne gandim si la constitutie"?
    Basescu e ales democratic, prin vot! Are mai multe voturi si numeric si procentual decat are alianta stanga-dreapta. Iar daca o luam numeric, avand in vedere participarea la vot de 39.20 la parlamentare fata de 57.26 la prezidentiale ne spune ca mai multi oameni au votat cu Basescu decat cu o majoritate parlamentara firava, oricare este aceasta.
    Suspendarea lui este un lucru grav pentru care trebuie sa existe motive temeinice. Nu putem vorbi de o suspendare pentru care trebuie sa-i cautam nod in papura.
    Adica sa potrivim constitutia dupa cum cere politica in loc sa potrivim politica dupa cum cere constitutia, asta vrea domnul presedinte de partid politic.
    Nu ti-e bai rusine? Cine plm te-a numit pe tine garantul democratiei? Astea nu sunt declaratii politice sunt atacuri la regulile democratice ale Romaniei!
  • +22 (24 voturi)    
    nunta de aur (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 16:08)

    felix [anonim]

    nu mai pomeniti oameni buni de liderul pc daniel constantin popescu grigore ion nu exista asa ceva nimeni nu a votat pc
  • 0 (0 voturi)    
    Motanii incaltsatsi (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 16:28)

    nea Nelu [anonim]

    Oare de ce acuma cand nu sunt restrictsii bolsevice poporul e mai prost si mai prostit, oare de ce acesti voiculesti nu sunt suspendatsi popor roman?!
  • 0 (0 voturi)    
    cosmar (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 16:29)

    Kris [anonim]

    Voiculescu are un cosmar...ca va fi urmatorul saltat de DNA si va fi ascuns pentru multe...
    Ce s-a intamplat cu banii de la crescend sau dunarea?
  • 0 (0 voturi)    
    Suspendarea partidelor (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 16:37)

    Mihai [anonim]

    Dar suspendarea partidelor ai caror reprezentanti nu contribuie in parlament si senat cu absolut nimic si isi fac favoruri este posibila? as fi primul care ar vota prntru suspendarea acestor persoane.
  • 0 (0 voturi)    
    opoziţie de proşti, obsedaţi, fuduli (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 16:38)

    independent [anonim]

    De trei ani au un singur fix - (ca locatarii de la Socola) - căderea lui Băse. Nu le-a ajuns un referedum unde sau făcut de KK. Ar fi benefic să consulte un psihiatru că poate se mai dreg puţin. Presupunem că reuşesc să-l doboare pe Băse. Trebuiesc noi alegeri prezidenţiale. Băse îşi depune din nou candidatura ŞI IESE ! - Mai domneşte un mandat de 5 ani peste cei opt făcuţi (ca sărmanul Ilici). Ce vă faceţi voi adunătură de opoziţie care nu vă deosebiţi cu nimic de cei de la putere. Toţi o apă ş-un pământ spre nenorocirea acestei ţări şi popor.
  • +18 (20 voturi)    
    mi-e mila (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 16:47)

    mircea [anonim]

    mi-e mila de caricaturile de politicieni constantin, ponta si antonescu. ei chiar nu vad ce serviciu imens ii aduc lui base cu alianta lor? au orbul gainilor? pai serviciu mai mare nici ca puteau sa-i faca decat alianta asta contra naturii. aici orban are dreptate, cred ca e singurul care nu e orb.
    • 0 (0 voturi)    
      si vanghelie (Duminică, 6 februarie 2011, 16:07)

      vero [anonim] i-a raspuns lui mircea

      am senzatia ca se intampla ceva si cu Marean, nu numai cu Orban... e de urmarit...
  • +21 (23 voturi)    
    exercitiul democratic... (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 16:49)

    vlad florin [anonim]

    ...este atunci cand opozitia respecta mandatul puterii castigat prin alegeri.cand nu-l mai respecta trebuie sa se mute din ue in africa centrala,din pacate pt noi romanii suntem tarati si noi acolo dupa alianta constituita nu pentru romani , cum zice antonescu,ci antibasescu cum certifica acum pupila lui voiculescu.
  • +16 (16 voturi)    
    Stiu ca nu se poate... (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 17:15)

    Mih. [utilizator]

    ...ca suntem stat european, de drept, democratic etc.
    Dar daca e sa fiu de o maxima sinceritate, fata de tot ce a facut 21 de ani actuala opozitie, fata de ceea ce face in prezent si ce promite sa faca, as pune de o mica dictatura sanatoasa, eficienta si putin costisitoare. Cu unii nu prea merge altfel (vorba aia: pe cine nu lasi sa moara, nu te lasa sa traiesti", da' pana cand sa-i tot NU lasi?)
  • 0 (0 voturi)    
    incredibil.. (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 17:39)

    saladin [anonim]

    un partid care nu a intrat niciodata in Parlament singur - voturi de 1 % - ci doar agatat la coada altora , sa propuna suspendarea unui presedinte - nu conteaza numele - ales direct de 5 milioane de romani. Ride lumea de voi, in oglinda v-ati uitat sa va vedeti ?.
  • 0 (0 voturi)    
    Foaie verde loboda, gura lumii sloboda (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 17:40)

    Sile [anonim]

    De unde scoate asta 70% , cind 60% nici macar nu s-au prezentat la vot la alegerea ultimului parlament? Parca ar fi Pristanda la numararea steagurilor. O zi buna !
  • 0 (0 voturi)    
    retard (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 18:07)

    MirceaA [utilizator]

    retarzii se tin foarte tare de ideea lor, chiar daca este una singura.
  • 0 (0 voturi)    
    papusarii (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 18:16)

    dixi [anonim]

    ...care si pe cine pupa-n dos in opozitia unita...daniel c-tin pe voiculescu...antonescu pe patriciu...ponta pe nastase...adevaratii papusari care vor sa traga sforile in politica romaneasca,voiculescu,patriciu,nastase...restu e cancan
  • 0 (0 voturi)    
    70%? (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 18:18)

    Trojan.H [utilizator]

    Cica ura naste monstrii. Iata si social-liberalismul.
    Sau comunism-capitalismul, sau nazism-sionismul.
    Cit despre 70%, asta-i pentru "Grivei".
    Misiunea este sa creeze instabilitate cu orice pret.
    Iar ordinul se executa...
  • 0 (0 voturi)    
    pina ... (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 18:32)

    danarad [anonim]

    cind opozitia va avea si ceva constructiv,in afara de fixul cu jos base,ar putea trece pe la psihiatru,altfel ne putem trezi ca parlamentarii opozitiei,sa se apuce de imitat pe sobaru si sa nu avem o explicatie.
  • +12 (12 voturi)    
    E chiar securitate socialista pe fata ! (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 18:50)

    cornel [anonim]

    Chiar asa popor prost sa avem ?
  • 0 (0 voturi)    
    Vise Erotice (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 19:04)

    Nelu [anonim]

    Şi marmota învelea ciocolata în staniol!
  • 0 (0 voturi)    
    Astia nus sanatosi saracii (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 20:28)

    VicX [anonim]

    Saracii vor disperati sa ajunga la conducere! Sunt paraleli cu economia realitatea de zi cu zi! Nici macar Nu stiu Dupa Ce reguli functioneaza! Cum poate lumea sa voteze Asa animale! Ponta fata de chinez si antonescu the gollum! O sa fac un clip si o sal urc pe YouTube! Funny astia fac Tara sa para si mai prosta!
  • 0 (0 voturi)    
    Nu PC si PT=partidul televizor (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 20:55)

    Colette [utilizator]

    Chiar unde scrie ca este de datoria parlamentarilor sa-l suspende pe presedinte? Si cine o sustine? Un partid televizor care intra in lift si care a intrat numai remorcat in Parlament.Asta e datoria lor, asta este solutia lor pt iesirea tarii din criza economica si morala in care ne aflam? S-au aliat pt un singur scop: suspendarea lui Basescu. In rest, 'ce-i mana pe ei in lupta', ce solutii concrete au, ce program de masuri pus in dezbatere publica au prezentat? Nimic, doar o obsesie periculoasa pt ca nu tin cont de o paritate evidenta: presedintele tarii a fost ales de o majoritate - chiar daca a celor care au catadicsit sa se prezinte la vot - pe cand ei au fost alesi in colegii de cateva mii de votanti! E o mare diferenta si sfidare a tot ce inseamna respectul fata de democratie si tot ce presupune ea. Ca sa nu mai spun ca ignora total rezultatele unui referendum popular si paveaza drumul spre o dictatura parlamentara! Doamne, apara-ne si ne lumineaza!
  • 0 (0 voturi)    
    suspendati-l pe basescu!!! (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 21:59)

    suspendat [anonim]

    Ce conteaza ca nu aveti majoritatea in Parlament?! Aveti majoritatea in randurile poporului! Poporul roman a fost sedus de minciunile portocalii si de hahaitul basist iar ulterior a fost ingenuncheat, acuzat pe nedrept si jignkit cu orice ocazie... Pentru cineva care nu ar fi trait in aceasta tara si nu ar fi invastat istorie, ar fi fost usor sa conchida ca tot ce se afla in Romania a fost construit de bese si udrea... Romanii sunt lenesi si nepriceputi si nu se pot descurca singuri, stiu doar sa intinda mana: asa ne-au mintit de ani de zile gasca de hoti ai lui besescu... In niciotara nu s-ar fi putut intampla asa ceva fara ca dictatorul sa nu fie pedepsit grav. Din fericire, de astazi, poporul care a purtat opozitia spre uniune a izbandit si mai e doar putiun pana cand va primi si prada, adica gasca de curve hoate a lui bashinescu. La anul pe vremea asta vom fi fericiti deja oameni buni! Jos portocaliii! Cin' mai e portocaliu, ori e prost ori e diliu!
  • 0 (0 voturi)    
    Rasu, plansu... (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 22:34)

    Lica [anonim]

    De mai bine de 21 de ani, in originala noastra democratie, opozitia a fost o prostituata ce se dadea fata mare. Uniunea aliantei adunate ca sa fie gramada, este cea mai caragioasa si ineficienta constructie politica post-decembrista. Trei Domane si toti trei ! Un copil neintarcat la vreme, un profesoras ce se crede sef de catedra si un mielusel pregatit de pus la protap , iata echipa ce se vrea la fraiele tarii. Domane feri si apara ! Nu mai batjocoriti Romania, s-ar putea sa o patiti !
  • 0 (0 voturi)    
    amuzant (Duminică, 6 februarie 2011, 0:16)

    dan [anonim]

    Ultima data cand am comentat asupra unei declariatii a domnului presedinte ( doar e presedinte,nu?) era cand se intalnise cu blogarii liberali si le spunea ce nu trebuie sa apara pe net. Acum citez "chiar daca opozitia detine sau nu majoritatea in legislativ". Sunt doua posibilitati:ori omul este intr-un stres teribil ( cum pm sa ceri suspendarea daca tu nu ai majoritatea ) ori maniera de discurs a Dlui.Antonescu face prozeliti:aceasta este o posibilitate sau nu, poate avem majoritatea sau nu, poate dl.Nastase a aparut astazi la Acasa TV sau nu - sigur a aparut, poate dl.Campeanu astazi nu avea loc pe scaun sau avea dar nu putea sa suporte chiar atat (desi in '92 in propunea pe Majestatea Sa Regele candidat la presedentie ), poate tanarul domn va fi presedinte PC si la anul sau nu si tot asa :)
  • +1 (1 vot)    
    Tehnica comunista de destabilizare a statului (Duminică, 6 februarie 2011, 2:44)

    mucenic [utilizator]

    Asumarea ca "poporul roman" sau ""70% din romani" sant impotriva presedintelui (si implicit pentru comunisti) este o tehnica primitiva a comunistilor ca sa se faca remarcati, sa aibe presa subiect de scris. As ignora asemenea declaratii.
  • +5 (5 voturi)    
    Ca veni vorba de suspendare.... (Duminică, 6 februarie 2011, 10:51)

    Ronin [utilizator]

    ....va vine si voua vremea....de la 470 la 300....for ever.....
    • +1 (1 vot)    
      da, da, da (Duminică, 6 februarie 2011, 16:05)

      vero [anonim] i-a raspuns lui Ronin

      aferim, abia astept!
  • +1 (1 vot)    
    Suspendare Basescu (Duminică, 6 februarie 2011, 14:19)

    costel [anonim]

    Cine ti-a dat voie sa vorbesti?
  • +2 (2 voturi)    
    faceti-va ca lucrati (Duminică, 6 februarie 2011, 16:04)

    vero [anonim]

    pai da, n-aveti nici un motiv si nici o sansa, dar trebuie sa va aflati si voi in treaba. Misto, pe banii nostri!
  • +1 (1 vot)    
    cine a votat (Duminică, 6 februarie 2011, 19:15)

    bedexe [utilizator]

    acei 70 % n-au fost la vot in ultimii 15 ani.
    si nici nu vor veni la vot.
    daca ar fi votat, n-ar mai debita prostii
  • +3 (3 voturi)    
    nu-i asa? (Duminică, 6 februarie 2011, 19:26)

    Ella [anonim]

    Si ce daca n-avem majoritatea! Ne jucam si noi de-a suspendarea, ca poporul e fraier si ne-a ales, iar noi pe banii lui ne facem de treaba!
    N-avem motive, dar ne punem polele in cap!
    Ce clasa politica avem!...
  • +2 (2 voturi)    
    pentru a fi în ton (Duminică, 6 februarie 2011, 20:10)

    visio [anonim]

    cu problema electorală: acest individ vorbăreţ, fiul turnătorului Felix, uită ca Băsescu a fost ales de o majoritate a românilor; uită că această criză economică putea fi prevenită dască Tăriceanu nu dădea bani clientelei politice; acest individ uită că este democraţie; se pare că jupânul Iliescu mai încearcă odată scenariul de la revoluţie şi mineriade; întotdeauna se vor găsi proşti care vor crede că albastrul este roşu, însă românul învaţă repede; desigur că pdl îşi va lua leapşsa la alegeri, însă nu are concurent deocamdată...cred că pe banca de rezerve este curent, gazonul se vede la rasul ierbii..este greu, îi înţeleg, însă dacă îşi respectau promisiunile electorale atât pnl cât şi psd, cred că aveau de mâncat mulţi ani de acum înainte; din păcate pt această alianţă, contra naturii, tot ce poate fac este să ameninţe judecătorii care dau verdicte nefavorabile psd, pnl, pc; parcă legea e una pt toţi, însă sunt mulţi şi legea e singură, nu? hai să nu facem pe şmecherii că nu ţine...nu mai ţine ca în '89 sau '91...Petre Roman ştie...ah, baiatul ăla care a renunţat la familie pt nu ştiu ce puştoaică....da, desigur, ce principii creştine avem noi aici...
  • +1 (1 vot)    
    datorie (Duminică, 6 februarie 2011, 21:18)

    Serje [utilizator]

    Datoria parlamentarilor este sa sustina justitia pentru rezolvarea dosarelor penale ale marilor talhari Felix Voiculescu, Dinu Paturica, Vantu FNI, Tamara Nastase si restul de mafioti.
  • +1 (1 vot)    
    nici chiaraa (Luni, 7 februarie 2011, 17:03)

    tepes [utilizator]

    Ce anume va suparat de nu mi-ati postat art.pentru cuvintul putoi cumva?


Abonare la comentarii cu RSS
Vremea la


/
Maine:
|



Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version