Incepe razboiul in Parlament. Marea miza: Suspendarea lui Traian Basescu ​

de Luminita Pirvu     HotNews.ro
Duminică, 30 ianuarie 2011, 14:30 Actualitate | Politic


Crin Antonescu si Victor Ponta
Foto: Agerpres
Rasturnarea majoritatii parlamentare si suspendarea presedintelui, schimbarea legii electorale, modificarea Constitutiei, motiuni de cenzura si adoptarea Codului Muncii sunt principalele episoade ale razboiului dintre putere si opozitie anuntate pentru sesiunea Parlamentului care incepe la 1 februarie. Cu un an inaintea alegerilor generale, partidele vor avea ca prioritate sa-si asigure prin orice mijloace victoria, atat la locale cat si la parlamentare. "Dupa infiintarea Aliantei, obiectivul noastru va fi motiunea de cenzura si schimbarea majoritatii parlamentare. Nu am stabilit inca strategia in acest sens, dar mizam pe faptul ca, odata coalizata opozitia, vom veni cu un proiect comun si cu solutii la guvernarea Boc", a declarat Victor Ponta pentru HotNews.ro

Debut cu scandal pe functii. La inceputul fiecarei sesiuni parlamentare, liderii de grup renegociaza functiile din structurile de conducere: Birourile Permanente si Comisiile de specialitate. In urma deciziei Curtii Constitutionale, care a recunoscut dreptul independentilor de a se constitui in grupuri, uneperistii lui Gabriel Oprea vor solicita locuri in forurile de conducere ale Camerei si Senatului.

Invocand algoritmul politic, cu sustinerea PDL si UDMR, independentii vor cere cate un post de vicepresedinte in Biroul Camerei Deputatilor si respectiv cel al Senatului.   

Miza este importanta. Prin introducerea independentilor in structurile de conducere ale Camerelor Parlamentului, coalita ar putea obtine majoritatea de decizie in aceste foruri. PSD, PNL si PC refuza sa le recunoasca dreptul independentilor de a fi inclusi in structurile de conducere ale Parlamentului pe motiv ca este vorba de un partid care n-a intrat in Parlament in urma alegerilor din 2008, ci s-a format in urma tradarilor din PSD.

Rasturnarea majoritatii, prioritatea PSD-PNL-PC. Surse din interiorul PSD si PNL au declarat pentru HotNews.ro ca obiectivul principal va fi racolarea parlamentarilor din PDL si UNPR si ca se vor purta negocieri intense pentru strangerea de voturi in favoarea motiunii de cenzura.

Cele trei partide de opozitie au anuntat deja ca vor depune o motiune de cenzura in primavara. Victor Ponta a declarat pentru HotNews.ro ca, in sesiunea legislativa care incepe la 1 februarie, prioritatea aliantei PSD-ACD va fi schimbarea majoritatii parlamentare.

"Dupa infiintarea Aliantei, obiectivul noastru va fi motiunea de cenzura si schimbarea majoritatii parlamentare. Nu am stabilit inca strategia in acest sens, dar mizam pe faptul ca, odata coalizata opozitia, vom veni cu un proiect comun si cu solutii la guvernarea Boc. Data trecuta, parlamentarii au declarat ca nu au votat pentru ca nu a existat un proiect politic. La viitoarea motiune de cenzura vom avea o alternativa la Guvernul Boc"
, a declarat Ponta.
 
Daca PSD-PNL-PC reusesc sa dezbine Colitia si motiunea trece, pun in aplicare pasul urmator care prevede nominalizarea unui premier al Opozitiei. In cazul in care presedintele Traian Basescu va refuza numirea, PSD-PNL-PC ameninta ca vor demara procedura de suspendare a presedintelui.
  • Adrian Nastase: "Daca PSD-ACD va obtine majoritatea in parlament, ne putem gandi si la suspendarea presedintelui deoarece Traian Basescu nu poate sa colaboreze cu cineva. Nu cred ca el este in stare sa inteleaga ce inseamna coabitare, nu cred ca acest cuvant l-a folosit vreodata sau i-a inteles vreodata sensul."  Sursa: Agerpres, 22 ianuarie
  • Victor Ponta: "Oamenii ne-au intrebat daca putem sa ne dam mana sa facem un proiect comun, sa-i schimbam pe Basescu si Boc si sa recladim impreuna Romania. Iar raspunsul a fost da. Preocuparea celor din PSD si din PNL este de a stabili ce anume ne uneste, agenda comuna care inseamna in primul rand o revenire la o stare de legalitate, o revenire la respectarea drepturilor fundamentale, o relansare economica, o regarantare a drepturilor sociale". Sursa: Agerpres, 24 ianuarie.  
Teoretic, odata cu infiintarea Aliantei PSD-PNL-PC nu se va schimba nimic in majoritatea parlamentara. Cele trei partide politice nu au numarul necesar de mandate (236) pentru a trece motiunea de cenzura. Pentru succesul motiunii, Coalitia ar avea nevoie de minim 22 de parlamentari, in prezent numarand 214 parlamentari.
 
Negocierile pentru obtinerea sprijinului se vor deschide odata cu inceperea sesiunii parlamentare. Opozitia are trei variante.
  • Prima varianta ar fi atragerea reprezentantilor UDMR pentru a vota in favoarea motiunii de cenzura. Asta ar implica ca UDMR sa paraseasca guvernarea.
  • A doua varianta ar fi cooptarea reprezentantilor minoritatilor nationale altele decat cea maghiara, care au 17 mandate de parlamentari (dupa moartea deputatei Liana Dumitrescu) si racolarea parlamentarilor neafiliati la un grup. Cele 17 mandate ale minoritatilor cu inca sase ale parlamentarilor independenti ar forma o majoritate fragila pentru adoptarea motiunii de cenzura. 
  • Cea de-a treia varianta ar fi negocierea cu parlamentari nemultumiti din PDL si UNPR. Avand in vedere esecul inregistrat la ultima motiune de cenzura, cand s-a negociat cu parlamentari din arcul guvernamental care, in final, s-au razgandit. Varianta este cotata cu mici sanse de reusita.
UDMR isi negociaza dur ramanerea la guvernare. Constienti de presiunea PSD si a PNL, PDL va incerca sa consolideze fidelitatea partenerilor de guvernare UDMR, UNPR si minoritati. In februarie, UDMR va avea alegeri interne, iar candidatul la sefia partidului cu cele mai mari sanse este Kelemen Hunor.

De rezultatul alegerilor din UDMR depinde si fragilul echilibru al balantei putere-opozitie, Kelemen Hunor fiind curtat intens de catre opozitie. UDMR a emis pretentii catre partenerii de guvernare cerand semnarea, pana la sfarsitul lunii februarie, a unui protocol de colaborare pe legea privind statutul minoritatilor si cea referitoare la regiunile de dezvoltare.
  • "Trebuie sa recunoastem, cel putin la legea pentru minoritati nu s-a facut un pas de anul trecut, deci suntem nemultumiti. Ne referim la prioritatile care ne stau in fata in urmatoarea perioada, pana la alegeri - legea minoritatilor sau legea regiunilor de dezvoltare. Vom stabili termene clare. Acest lucru va trebui finalizat, dupa parerea mea, pana cel tarziu sfarsitul lunii februarie", a declarat vicepresedintele Executiv al Uniunii, Laslo Borbely, citat de Realitatea Tv.
Statutul minoritatilor este blocat in Parlament de sase ani, iar UDMR doreste garantii pentru sustinerea acestuia. De asemenea UDMR are depus in Parlament un proiect de lege controversat  privind regionalizarea care printre altele prevede gruparea judetelor Mures, Harghita si Covasna - Tinutul Secuiesc - intr-o singura regiune de dezvoltare.

Surse din interiorul PDL au declarat pentru HotNews.ro ca democrat-liberalii se bazeaza pe UNPR din cauza relatiei proaste pe care o au cu PSD. PDL mizeaza pe sustinerea unperistilor si din perspectiva apropierii alegerilor din 2012, deoarece UNPR va avea nevoie de accesul la resurse si fonduri.

Aceleasi surse sustin ca nu vor exista tradari din partea reprezentantilor minoritatilor, deoarece asociatiile etnice pe care le reprezinta sunt finantate prin bugetul de stat. In cazul in care motiunea ar suferi un esec, parlamentarii minoritatilor risca sa ramana fara finantare.

Schimbarea legii electorale este alta batalie care va incepe in Parlament, cu o miza politica majora. Puterea are ca prioritati introducerea votului prin corespondenta pentru romanii din strainatate, eliminarea primariilor de sector ale Capitalei, modificarea alegerii primarilor printr-un singur tur de scrutin si introducerea votului mixt pentru alegerile parlamentare.

PSD, PNL si PC au anuntat deja ca se vor opune in Parlament proiectelor de lege care vizeaza introducerea votului prin corespondenta si eliminarii primariilor de sector. Presedintele PSD, Victor Ponta a amenintat ca partidul sau nu va participa la alegeri daca guvernul va adopta votul prin corespondenta pe care il considera un "sistem de fraudare a votului din strainatate".

Si liberalii critica votul prin corespondenta. Vicepresedintele Victor Paul Dobre a catalogat proiectul "o absurditate legislativa", deoarece nici nu se stie cati romani sunt peste granita si nu se pot organiza conditii diferite de vot pentru romani, in functie de tara in care traiesc.

PDL intentioneaza sa modifice legea alegerilor locale astfel incat primarii sa fie alesi printr-un singur tur de scrutin, castigatorul fiind cel care  a intrunit cel mai mare numar de voturi valabil exprimate. Miza acestei modificari este faptul ca democrat-liberalii pot sa-si mentina actualii primari si la alegerile din 2012.

Prim-vicepresedintele PDL, Adriean Videanu a anuntat, saptamana trecuta, ca PDL si UDMR vor modificarea legii electorale si vizeaza alegerea primarilor dintr-un singur tur de scrutin. ”Printre modificari se numara alegerea primarului din primul tur. De asemenea, e si o propunere ca primarul sa faca parte din consiliu, sa conduca sedintele de consiliu. In aceste conditii, evident, va trebui sa gasim o formula ori de diminuare a numarului consilierilor cu unu, pentru ca intrarea primarului in cadrul consiliului local va duce la un numar paritar in cadrul consiliului fata de numarul existent”, a explicat Videanu.

Pasul al doilea al modificarii legii electorale este schimbarea modalitatii de vot la alegerile parlamentare. Surse din interiroul PDL au declarat pentru HotNews.ro ca democrat-liberalii pledeaza pentru introducerea unui sistem mixt in alegerile parlamentare, mai exact o parte vot uninominal cu compensare pe lista de partid.

Modificarea legii electorale va fi un prim test si pentru anuntata Alianta PSD-ACD. PSD este direct interesat sa sustina alegerea primarilor printr-un singur tur de scrutin si de introducerea unui sistem mixt de alegere a parlamentarilor. Surse social-democrate sustin ca modificarea le-ar favoriza direct primarii pe care ii au si o vor sustine neoficial in plan legislativ. La fel ca PDL, social-democratii detin mai multe primarii resedinte de judet.

De altfel, PDL si PSD sunt coautori la o propunere legislativa depusa in Parlament, care modifica articolul 97 din Legea nr 267/2004 pentru alegerea autoritatilor administratiei publice locale. Conform proiectului de lege, alineatul doi al articolului 97 ar urma sa stipuleze ca "este declarat ales primar candidatul care a intrunit cel mai mare numar de voturi valabil exprimate in primul tur de scrutin.”

In schimb, PNL pledeaza pentru vot uninominal, atat la alegerile locale cat si cele parlamentare fiind dezavantajati de sistemul mixt. Fostul lider PNL Calin Popescu Tariceanu a atras atentia liberalilor ca o decizie privind incheierea unei aliante politice sau chiar electorale cu PSD trebuie sa tina cont de viitoarea forma a Legii electorale, care, in opinia sa, va fi modificata de PDL in propriul avantaj.
  • "Eu cred ca PD-ul, care are in momentul de fata o majoritate, va incerca cu orice risc si cu toate puterile sa modifice Legea electorala actuala, pentru a se proteja la viitoarele alegeri. Noi trebuie sa fim intr-o oarecare asteptare, sa nu ne pripim, pentru ca o decizie intr-un sens sau altul in ceea ce priveste o apropiere mai mare cu PSD-ul trebuie decisa numai in functie de viitoarea configuratie a Legii electorale", a explicat Tariceanu citat de Mediafax.
Presedintele PNL Bucuresti, Andrei Chiliman s-a declarat impotriva alegerii primarilor intr-un singur tur de scrutin precizand ca astfel de lege ar fi antidemocratica si scade legitimitatea primarului ales. PSD a evitat sa raspunda daca sustine aceasta varianta, Victor Ponta replicand ca "o lege trebuie sa aiba in vedere ce vor oamenii, nu un singur edil".

La o dezbatere despre sistemul de vot privind alegerile parlamentare initiata de Pro Democratia in noiembrie 2010, PDL, PSD si UDMR au pledat pentru sistemul mixt de vot, in timp ce PNL a sustinut votul uninominal pur in doua tururi de scrutin.
 
PDL si PSD sunt direct interesati de sistemul mixt de alegere a parlamentarilor pentru a-si mentine garda veche in Parlament. In schimb, PNL pledeaza pentru votul uninominal pur si asta pentru ca liberalii candidati nu vor reusi sa se claseze pe primul loc ca numar de voturi in colegii,  riscand sa nu mai obtina numarul de mandate parlamentare pe care il au in prezent.  
 
Revizuirea Constitutiei este un alt punct pe agenda parlamentara, dar cu slabe sanse de reusita intrucat modificarea legii fundamentale are nevoie de o majoritate de 2/3 din Parlament. Actuala putere PDL, UDMR, UNPR si Minoritatile detine o majoritate simpla (249) in Parlament, nu doua treimi (314) asa cum cere Constitutia. Reprezentantii Opozitiei PSD, PNL, PC au 214 mandate. Miza modificarii Constitutiei atat pentru Putere cat si pentru Opozitie este modificarea articolului care stipuleaza suspendarea presedintelui.

In aprilie 2010, Guvernul a redactat un proiect de revizuire a Constitutiei pentru trecerea la Parlament unicameral, care se va numi Camera Reprezentantilor, si limitarea numarului de parlamentari la maxim 300. Totodata, proiectul are o modificare care prevede ca presedintele poate fi suspendat cu votul majoritatii membrilor dar, daca prin avizul Curtii Constitutionale se constata ca presedintele nu a savarsit fapte prin care a incalcat grav Constitutia sau legile, procedura de suspendare se va opri.

De partea cealalta, PSD si PNL pregatesc un nou proiect pentru revizuirea Constitutiei care are ca scop inlesnirea suspendarii presedintelui. Opozitia mizeaza pe faptul ca in 2012 vor ajunge la guvernare si au nevoie de parghii constitutionale pentru a-l suspenda pe seful statului. Astfel, Nastase a declarat public ca viitoarea Constitutie trebuie sa oblige presedintele sa nominalizeze premierul din randul partidelor parlamentare care au cele mai multe voturi.
  • Adrian Nastase, 22 ianuarie: "Acum in Constitutie o sa punem foarte clar ca, daca un partid castiga foarte clar, el pune candidatul, iar daca nu avem o astfel de situatie, atunci partidul care obtine cel mai mare numar de voturi in parlament, el stabileste candidatul. Dar dupa ce l-am auzit pe Lazaroiu spunand ca, si intr-o astfel de situatie, Traian Basescu stabileste cine din partid sa fie candidat, deci nu partidul sau alianta va decide cine sa fie candidatul de prim-ministru si pune Basescu pe prietenul lui din partid. Asa ca va trebui sa clarificam si chestia asta. Noi facem proiectul asta de revizuire, ca sa inteleaga Traian Basescu ce scrie in Constitutie". Sursa: Agerpres, 22 ianuarie.
O alta batalie politica va fi adoptarea noului Cod al Muncii, care promite lupte politice dure in Parlament. Guvernul intentioneaza sa vina in Parlament cu un nou Cod al Muncii, fapt care a generat din start protestul Opozitiei. Desi Executivul nu a finalizat dezbaterile pe Codul Muncii, PSD si PNL ameninta ca se vor opune la nivel legislativ cu toate fortele pentru ca Puterea doreste favorizarea angajatorului si transformarea angajatului din mediu privat in sclav.

Victor Ponta, 26 ianuarie, Mediafax: "Aceasta modificare nu este ceruta de nimeni, este o intentie a Guvernului de a lovi in angajati, de a reconfigura situatia salariatului din Romania si de a o aduce la situatia secolului 19, unde angajatul este la picioarele angajatorului, este practic sclavul lui.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















14742 vizualizari

  • +51 (61 voturi)    
    mda... (Duminică, 30 ianuarie 2011, 14:48)

    all [anonim]

    Eu zic ca marea lor miza ar trebui sa fie scoaterea Romaniei din "noroi"... nu cum sa stapanim CIOLANU............ se pare ca actuala situatie politica seamana din ce in ce mai mult cu perioada interbelica.......
    • +27 (43 voturi)    
      iar??? (Duminică, 30 ianuarie 2011, 19:46)

      atreus [anonim] i-a raspuns lui all

      nu se mai plictisesc??? nu comentez. Daca e sa votez, votez iar cu basescu, si de-a dracu. M-au plictisit.
      • +10 (14 voturi)    
        mintea cea de pe urma (Duminică, 30 ianuarie 2011, 21:29)

        redscorpion [utilizator] i-a raspuns lui atreus

        Toti se bat, doar UDMR-ul castiga. Ei stau si asteapta: sa se ajunga la mana lor. Si uite cum au ajuns alegerile dintr-un partid antiromanesc sa decida soarta Romaniei. Si cum era legea pe care au depus-o la parlament? Covasna, Mures, Harghita sa se uneasca intr-o singura regiune, nu? Asta inseamna ca visul lor e pe cale sa se implineasca?
        • -3 (11 voturi)    
          Comentariu sters de utilizator (Duminică, 30 ianuarie 2011, 23:21)

          [anonim] i-a raspuns lui redscorpion

          • +3 (7 voturi)    
            Matale (Luni, 31 ianuarie 2011, 4:12)

            RAUTU [utilizator] i-a raspuns lui

            retine ca a avea o optiune personala nu e o vina, e un drept. Indiferent ce se va intampla, daca se va intampla e vina tuturor.
            • -7 (11 voturi)    
              eu l-as lasa presedinte (Luni, 31 ianuarie 2011, 8:31)

              adrian [anonim] i-a raspuns lui RAUTU

              dar i-as schimba premierul cu tariceanu. sa-l aud cum critica iar guvernul. si atunci i-as raspunde cu respectul cuvenit - taci ma, ca ai avut guvern si n-a facut nimic.
              intrebare - daca basescu v-ar fi zis inainte de alegeri c-o sa-l puna tot pe boc l-ati mai fi votat? nu credeti ca v-a mintit prin omisiune cand a uitat sa spuna ca o sa-l puna tot pe boc?
              • +4 (8 voturi)    
                tu esti masochist? (Luni, 31 ianuarie 2011, 10:43)

                pehash [utilizator] i-a raspuns lui adrian

                de ce l-ai pune din nou pe tariceanu? ai vrea sa vezi cum angajeaza bugetarii inca 500k nepoti si alte rude pe banii tai? sau esti unul dintre bugetari?

                crezi ca basesescu este cel care are de suferit daca veniturile noastre scad? daca educatia copiilor tai e la nivelul tarilor subdezvoltate? daca va trebui sa platim 1000 de ani imprumuturile facute ca sa acoperim deficitul bugetar?

                mai gandeste-te..
                • -4 (6 voturi)    
                  ce a facut tariceanu si n-a facut boc (Luni, 31 ianuarie 2011, 11:46)

                  adrian [anonim] i-a raspuns lui pehash

                  ai dreptate ca pe vremea lui tariceanu s-au facut multe angajari cu pile la stat. dar astea au continuat pe vremea lui boc. cand a venit boc al bucuresti si-a adus jumatate din primaria cluj-napoca. si culmea, nu le plateste doar salarii ci si locuinta de serviciu.
                  ce s-a intamplat pe vremea lui tariceanu dar nu s-a intamplat pe vrema lui boc - ministrul transporturilor ludovic orban a atras in mandatul sau mai multe fonduri europene decat berceanu, dobre si tanti asta de-acum la un loc. inutil sa spun ca mandatul lui orban a fost mult mai scurt dar specific pentru a nu se trezi vreun portocaliu sa spuna ca orban e si acum acolo :)
                  • +5 (7 voturi)    
                    aberezi (Luni, 31 ianuarie 2011, 12:27)

                    pehash [utilizator] i-a raspuns lui adrian

                    boc a scazut numarul bugetarilor, nu l-a crescut, o premiera pentru un guvern roman. mi se pare absolut normal sa-si aleaga singur echipa cu care lucreaza. daca or fi toti din cluj sau nu, asta nu stiu, nici nu prea cred, nici tu nu pari sa ai vreo dovada. cert este ca a tras linie si a limitat cheltuielie guvernamentale, a blocat salariile nesimite din regiile autonome, ca-uri (alea din care isi tragea orban banii) si tot la fel de cert este ca intr-un an de criza financiara fondurile ue atrase sunt mai mari decat in anii de crestere economia ai guvernului psdnl.
        • +3 (7 voturi)    
          s (Luni, 31 ianuarie 2011, 4:03)

          uzu [anonim] i-a raspuns lui redscorpion

          aia cu Hargita si Covasta e unul dintre cele mai putine rele care ni se intampla. ideea este chiar foarte buna, doar ca din motive propagandistice se mentioneaza doar hargita & covasta. tara crisurilor, banat ... etc nu vorbeste nimeni de ele. organizarea teritoriala actuala e proasta. trebuie schimbata.
    • +3 (5 voturi)    
      Marea miza (Luni, 31 ianuarie 2011, 11:30)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui all

      este viitorul nostru...

      Hotnews n-a vrut un titlu patetic, dar asta este adevarul!

      Basescu nu poate fi miza, el nu mai poate sa candideze...
  • +33 (41 voturi)    
    Apararea siciliana (Duminică, 30 ianuarie 2011, 14:48)

    Cris [anonim]

    E un fel de joc de sah, dar din pacate cu urmari asupra acestui popor. Ba chiar va trebui implicat si el, poporul pentru a creste legitimitatea actiunilor. In contextul mondial unde state puternice cu economii pe picior de relansare coroborat cu evenimentele din Tunisia, Egipt si alte state care vor urma, se considera ca si la noi trebuie instaurat haosul pentru a deveni si mai dependenti de alte state. Din nefericire pionii Pnta si Antonescu, nefolosindu-si creierul nu stiu ce jocuri fac (in paranteza fie spus nu prea au ce-si folosi). Se bucura si ei de importanta care li se da si pluseaza manati de avantul infantilitatii lor politice. Trebuie avertizati ca sunt doar niste PIONI.
    • +13 (19 voturi)    
      visuri marete (Duminică, 30 ianuarie 2011, 18:05)

      andu [anonim] i-a raspuns lui Cris

      daca ar fi pioni ar exista posibilitatea teoretica sa fie transformati in piese mai puternice, preferabil regine, dar nu sant decat niste NEBUNI programati sa produca haos. Un exemplu este recentul cor de huidueli de ziua unirii de la Iasi, organizat "spontan" impreuna cu primarii PSD din judet, in frunte cu Nichita.
    • +21 (29 voturi)    
      Masina de autodisgtrugere (Duminică, 30 ianuarie 2011, 18:47)

      Alf [anonim] i-a raspuns lui Cris

      Cei doi derbedei, in loc sa convinga populatia sa puna mana pe munca si pe hoti, continua sa intretina o stare de ura si tensiune nesanatoasa si neproductiva, sucind mintea primitiva a unora in folos propriu si daunator tarii!
    • +2 (2 voturi)    
      copy/paste (Luni, 31 ianuarie 2011, 14:47)

      Kvothe [utilizator] i-a raspuns lui Cris

      am mai citit mesaju asta la un alt articol. Te rog incearca sa fi original.
  • +39 (51 voturi)    
    Mda... (Duminică, 30 ianuarie 2011, 14:52)

    IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim]

    Vrabia Poanta si porumbacul Antenescu malai viseaza. Ce naiba sa mai comentez? Senilii astia doi, impreuna cu organizatiile mafiote care ii sustin, n-au alta obsesie in mintea lor putina decat cum sa ajunga mai repede la ciolan iar mai apoi sa puna mana pe justitie si procuratura ca sa-si scape tovarasii penali. Despre asta e vorba si asta e miza. Vor esua lamantabil.
    • +2 (6 voturi)    
      sa dea Domnul sa ai dreptate (Luni, 31 ianuarie 2011, 0:43)

      Tase Rotta [utilizator] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist si conservator

      As vrea sa ai dreptate, dar vezi ca astia au facut si vor mai face multe sondaje si vor adopta dictonul "prosti, dar multi". Asta e motivul pt. care PDL-ul vrea votul prin corespondenta; sa poata vota si cei care stiu sa citeasca!!!!!!!
  • +24 (36 voturi)    
    Circ (Duminică, 30 ianuarie 2011, 14:56)

    Pink Panther [anonim]

    Bai opozitie, dupa Ilici cel frustrat ca a fost "exilat" in Siberia (pardon, Timisoara ca prim secretar cu masina la scara, sofer, locuinta, etc...) iata ca vine si un Ponta pe post de mare aparator al drepturilor muncitorilor (pardon fraieri).

    Bina baieti, distrugeti aceasta tara cat mai clar si rapid!
  • +37 (45 voturi)    
    vreau parlament = 300 (Duminică, 30 ianuarie 2011, 15:00)

    bizonul [anonim]

    pe cind?
  • +36 (46 voturi)    
    Nicolescu la puscarie... (Duminică, 30 ianuarie 2011, 15:03)

    stanisoara [anonim]

    Odata cu arestarea lui Nicolescu PSD-istii au intrat in delirum tremens, tremura izmenele pe ei la gandul ce ar urma daca justitia incepe in sfarsit sa-si faca treaba. Caracatita coruptiei a fost imensa, au procurorii de lucru pentru un cincina. Bravo lor, sa le tinem pumnii stransi !
  • +22 (28 voturi)    
    Si munca?! (Duminică, 30 ianuarie 2011, 15:07)

    Victor [anonim]

    Si de muncit pentru a imbunatatii conditiile de trai ale comunitatilor care i-au ales, cine se ocupa?
  • +25 (33 voturi)    
    cand o zbura porcu'... (Duminică, 30 ianuarie 2011, 15:10)

    paul nicolae [anonim]

    ... atunci va reusi opozitia sa rastoarne actuala putere si pe Basescu mai ales daca vor continua sa se mocirleasca asa cum au facut-o in cazul arestarii ayatolahului c. nicolescu.
  • +19 (33 voturi)    
    codul muncii (Duminică, 30 ianuarie 2011, 15:16)

    Gigi [anonim]

    Dle Ponta, dar situatia de acum, in care angajatorul este sclavul angajatului, vi se pare normala? Mi s-ar parea normal ca situatia sa fie simetrica. Acum daca un angajat vrea sa plece, nu trebuie sa motiveze in nici un fel si da un preaviz de 15 zile, in care, daca nu vrea, nu munceste nimic, ca angajatorul tot nu are ce sa-i faca. In schimb, daca un angajator nu e multumit de un angajat, e o procedura extrem de complicata pentru a-l da afara. Asta e normal?
    • -4 (22 voturi)    
      diferenta (Duminică, 30 ianuarie 2011, 19:14)

      vlad dracul [anonim] i-a raspuns lui Gigi

      Gigi, angajatul se transforma in sclav in momentul in care angajatorul poate sa-l dea afara cand doreste.

      Daca nu termini proiectul in 2 zile, te dau afara! Daca mai ceri marire de salariu te dau afara. Daca mai ceri ceva te dau afara. Daca indraznesti sa mai pleci in timpul programului pt ca au probleme de sanatate copii tai, te dau afara. Daca indraznesti sa reclami ceva te dau afara. Daca nu te porti frumos cu XX te dau afara. Daca nu lucrezi peste program + sambata si duminica, te dau afara. Daca va pune dracu sa va faceti sindicat va dau afara! Daca spui cuiva ca seful tau isi ia toate meritele pentru ideile tale, te dau afara!

      Gasesc pe altcineva sa-ti ia locul in 2 ore, abtine-te de la orice fel de comentarii. Eu sunt seful, tu esti un cacat.
      • +2 (6 voturi)    
        deci, (Luni, 31 ianuarie 2011, 3:04)

        mercedes [utilizator] i-a raspuns lui vlad dracul

        fa-te sef!
      • 0 (2 voturi)    
        se vede ca nu ai lucrat decit la stat.. pe scaun (Luni, 31 ianuarie 2011, 13:10)

        costa [anonim] i-a raspuns lui vlad dracul

        Afara nici nu se pune mare problema pe cine este sef. Acolo ai un target. Mi se rupe daca subordonatu nu-mi zice sa traiti sefu. Daca nu fac targetu situatia se schimba abrupt. Nimeni nu te plateste daca nu aduciplus valoare. Ce este asa de complicat? Stiu ca este greu sa accepti asta, dar crede-ma este mai usor decit iti inchipui sa realizezi asta.
      • 0 (2 voturi)    
        Gogu (Luni, 31 ianuarie 2011, 13:35)

        miki [anonim] i-a raspuns lui vlad dracul

        Ai dreptate in ultima propozitie dar,numai in gura la tine.
    • +2 (4 voturi)    
      cateva reguli. (Duminică, 30 ianuarie 2011, 21:23)

      mucenic [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

      Daca angajatul vrea sa plece trebuie sa dea preaviz 2 saptamani, timp pentru gasirea unui alt muncitor. Corect! Poate pleca si imediat, insa sa nu se astepte ca va primi o recomandare buna daca i se cere. Daca angajatorul vrea sa dea pe cineva afara, poate sa-l dea pe loc fiindca daca il tine cateva zile, angajatul poate sa distruga propietate. Este corect ca angajatorul sa plateasca angajatul pentru vacanta care a acumulat-o + cateva zile, pana isi gaseste un alt loc de munca.
  • -40 (50 voturi)    
    ciao (Duminică, 30 ianuarie 2011, 15:18)

    Mazeta [utilizator]

    sincer sa fiu, as prefera ca j.o. basescu si ai lui sa plece in suturi de la putere, nu prin mijloace politice, dar daca nu se poate asta e, ma resemnez.
    • +33 (43 voturi)    
      sincer sa fiu (Duminică, 30 ianuarie 2011, 16:45)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      mi-e frica ca mai sunt indivizi ca tine...
      intr-o tara europeana, un presedinte sau un guvern trebuie sa plece democratic, prin alegeri. nu prin forta.
      io nu pot sa ma resemnez cand inca mai exista persoane care prefera metodele kgb-iste...
      • -17 (27 voturi)    
        paradoxal (Duminică, 30 ianuarie 2011, 17:12)

        nicu [anonim] i-a raspuns lui sucaa

        actuala guvernare foloseste cele mai kgb-iste metode (ascultarea telefoanelor, anchetarea selectiva a populatiei in functie de preferintele politice, falsificarea optiunilor electorale - voturi la secunda in unele embasade, voturi aiurea in RMoldova, etc....)
        • +17 (23 voturi)    
          paradoxal (Duminică, 30 ianuarie 2011, 20:06)

          sucaa [utilizator] i-a raspuns lui nicu

          tot ce ai enumerat este o inventie a televiziunilor lui felix si vantu. un turnator ordinar si un infractor.
          n-am vaziut pana acum nici cea mai mica dovada care sa conffirme aceste acuzatii...
          tot ce ai enumerat este o aberatie cat timp nu exista dovezi.
          • -6 (10 voturi)    
            O sa apara si dovezile! (Duminică, 30 ianuarie 2011, 20:42)

            Constantin [anonim] i-a raspuns lui sucaa

            Problema este ca puterea nu reuseste sa se disocieze de aceste metode, de altfel clasice, de investigare, publicandu-le in exclusivitate chiar pe oficiosul sau, Hotnews.
            • +1 (5 voturi)    
              cand? (Luni, 31 ianuarie 2011, 10:27)

              sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

              pdl-ul are justitia in mana de 2 ani... inainte a fost la pnl. si culmea, ministru de justitie este cel de la pnl...
              cand o sa apara dovezile???
              s-a chinuit nastase sa-l infunde pe basescu si ministru de justitie de atunci, rodica stanoiu, spunea intr-o sedinta ca nu poate sa-l lege de dosar ca n-au dovezi.
              pana apar dovezile propun ca insinuarile sa fie trecute la opsesii fantastice.
              cand apar dovezile puteti sa aberati pe tema asta. pana atunci incercati sa fiti obiectivi, in masura in care reusiti.

              jurnalismul se face si prin investigare si in ultimul timp vand doar aici. si culmea ca acelasi oficios Hotnews de care vorbesti a fracut o investigatie cum castiga EBA voturi pentru PE. a fost singurul din tara ca a publicat inregistrarile cu primarii pdl.
              si mai sunt cateva investigatii la adresa actualei puteri. problema voastra este ca vreti numai intr-un sens. cand este la adresa psd-ului sau pnl-ului vedeti dictatura :)

              raman la pararea mea ca la voi a devenit o obsesie cronica si nu mai vedeti altceva...
            • 0 (2 voturi)    
              Gogu (Luni, 31 ianuarie 2011, 13:44)

              miki [anonim] i-a raspuns lui Constantin

              Aveti grija cu dovezile sa nu cumva sa le aduceti si sa va fie impotriva.Sa vina careva sa spuna ca le dati mita sau sa va faca vre-un flagrant.Mai ales cei de la UDMR.Dar, nu prea vad o problema ca bani nu aveti(aveti gaura la PSD 8 mil euro) si de oferit locuri in parlament sau ministere nici atat-fiind rezerve de cca 7 ani.Domnule Ponta&Antonescu,doar o vorba sa va spun :
              v-ati nascut talente si o sa muriti sperante.
    • -14 (18 voturi)    
      subscriu (Duminică, 30 ianuarie 2011, 17:07)

      nicu [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      subscriu
    • +1 (3 voturi)    
      Daca ne uitam in dictionar (Luni, 31 ianuarie 2011, 0:08)

      Gigell [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      http://dexonline.ro/definitie/mazet%C4%83
      vedem ca n-avem nici un motiv sa ascultam / citim ce spui tu.
  • -27 (37 voturi)    
    nu e cazul (Duminică, 30 ianuarie 2011, 15:18)

    florin [anonim]

    Nu e cazul sa se suspende presedintele, pentru ca oameni ca presedintele, premierul, udrea, videanu, berceanu, mantog, sulfina, roberta si nu in ultimul rand, domnul Falca sunt adevarate monumente de moralitate
  • +26 (34 voturi)    
    ii doare-n cot (Duminică, 30 ianuarie 2011, 15:20)

    veninusrl [utilizator]

    baieteii se joaca de-a politica, ii doare-n paispe de situatia economica sau sociala a Romaniei, ei vor doar ciolanulo si indirect sa mai puna de-un cont prin elvetia, de-o casuta, de-o ... cat jeg in politica de dambovita...


    tre neaparat sa facem ceva astia sunt pierduti de realitati is nebuni...
  • -22 (32 voturi)    
    agenda incarcata la toate partidele..... (Duminică, 30 ianuarie 2011, 15:26)

    costica [anonim]

    lipseste din agenda lor insa un element esential: aia care ii voteaza, adica ROMANII si ROMANIA....... li se cam falfaie si unora si altora de romanii care or sa-i voteze(oare, vor cum merge romanii la vot in 2012 ??) si de Romania care se zbate in cadere libera, se pare ca p-astia ii intereseaza si pe unii si pe altii sa ajunga la putere, nu sa faca ceva de BINE pentru romani...... lasati-ne ca suntem lamuriti de-acum, ne-a lamurit PDL pentru toata viata noastra de cetateni romani......iar voua va dorim SUCCESURI multe....
  • +34 (44 voturi)    
    Pacat... (Duminică, 30 ianuarie 2011, 15:38)

    Daniel [anonim]

    Daca vin iar comnistii la putere, Romania o sa mearga inapoi cu 10-15 ani. Ar fi mare pacat sa stricam tot ceea ce s-a facut cu greu in ultimii ani, eu personal nu as vrea sa mai ma intorc in Ro daca astia vin la putere...sorry!
    • -9 (17 voturi)    
      omule (Duminică, 30 ianuarie 2011, 18:54)

      biltua [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      comunistii aia sint la putere, de fapt nu e vorba de oameni ci de mentalitate. mentalitate de asuprire a omului, de acaparare a bogatiilor fara sa le share, de nesimtire fata de cel de linga tine, infractionalitate in grup restrins exclusivist. si...stat politienesc,,...de ce crezi ca au terminat armata? stii la ce virsta ies la pensie politistii/sri/spp/armat unii dintre ei fara nicio o scoala? si pe ce bani? e nasoll frate, lllllastia trebuiesc stirpiti cu totii....
      • +3 (9 voturi)    
        bine ca-i vezi la putere pe comunisti... (Duminică, 30 ianuarie 2011, 21:05)

        misescu [utilizator] i-a raspuns lui biltua

        atunci cei din opozitie ce sunt? daca tu ne vorbesti in calitate de noncomunist, fin observator al realitatii politice (in comparatie cu noi ceilalti care nu suntem atat de perspicace incat sa ne dam seama) ce solutie oferi? (in afara de starpirea lor cu totul, care nu este o solutie si o stii si tu). Poate te gandesti sa candidezi, cine stie?!

        Aceasta strategie gen toti sunt la fel nu este productiva si imbie la lancezeala si neimplicare! Ceea ce convine de minune acelora pentru care manipularea este singura lor indeletnicire...
  • +38 (48 voturi)    
    COALITIA ANTI BASESCU (Duminică, 30 ianuarie 2011, 15:39)

    Andra [anonim]

    Parca m-am saturat de acesti doi avortoni;Ponta si Antonescu,doi mitocani care-si bat joc de noi.Cine le cade in plasa sunt mari prosti.Ma mir cum oameni precum Tariceanu,Nicolaescu <orban si altii nu iau atitudine.O sa castige categoric in fata lui Antonescu.acest dandy a castigat pri\ocente in orasele unde sunt primari PNL,datorita Promarilor,si nu ca l-ar fi cunoscut cineva.IDEALUL LOR 'JOS BASESCU"Pai Basescu pe langa ei este MARE,mucosii dracului.Singurul Presedinte si singurul Guvern,care cu sacrificiul propriei imagini,vor sa faca ce trebuia de mult facut in Tara asta.Dar acestor doua Partide le este frica in primul rand de JUSTITIE.DAR DE CE LE ESTE FRICAmNU SCAPA.DOAMNE AJUTA.
  • +28 (36 voturi)    
    de unde se vede treaba .... (Duminică, 30 ianuarie 2011, 15:46)

    m nicolae [anonim]

    ca alianta pnl-pscd & co. este cam,, impotriva naturii,, si ca n-o sa aiba viata lunga.Ei se inteleg de ochii lumii - sa faca reting pe sticlele mogulilor- dar cand o sa le miroasa osul , se vor improsca iar cu noroi si se vor gratula cu mizerii de tipul celor care-l folosesc la adresa presedintelui. Ce uita si ponta si colegul istoric este faptul ca presedintele este ales prin vot si nu prin vointa stapanilor lor.Dar vor afla cu timpul. Asa-i cu tinerii, ce nu stiu la tinerete - au timp sa mai invete.
  • +37 (43 voturi)    
    Greata maxima (Duminică, 30 ianuarie 2011, 15:49)

    Kata [anonim]

    Se mai mira cineva de ce palavramentul are cea mai joasa cota de incedere? Baietii sunt preocupati de probleme vazduhiste. Nimic pentru cetatenii acestei tari. Ne vedem la vot dragilor... Pana atunci sa va "bib, bip bip, bip,bip,bip,bib, bip bip, bip,bip,bip....etc.
  • +32 (40 voturi)    
    vai de noi !!! (Duminică, 30 ianuarie 2011, 15:53)

    marius [anonim]

    îi doresc lui V.Ponta sa lucreze si el cateva luni la un angajator privat
    el face o confuzie( intentionata), pentru ca si acum la privati daca te da afara , te da si gata . nu este ca la bugetari unde incep contestatiile in instanta, care pot dura la nesfarsit.
  • +40 (48 voturi)    
    Sa-mi numarati ouale (Duminică, 30 ianuarie 2011, 15:56)

    Adrian Nastase [anonim]

    ,,Daca PSD-ACD va obtine majoritatea in parlament, ne putem gandi si la suspendarea presedintelui deoarece Traian Basescu nu poate sa colaboreze cu cineva,,

    adica ca asa vrea muschi mei sa-l suspend pe Basescu
    • +31 (39 voturi)    
      Nastase si arta razboiului (Duminică, 30 ianuarie 2011, 16:46)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Adrian Nastase

      Mie imi plac mult planurile razboinice ale lui Nastase: sunt totdeauna complicate, cu multe etape si in final irealizabile. De oblicei sunt si popularizate pe blogul propriu in atentia amatorilor. Ultimul care s-a fript cu un astfel de plan a fost Tariceanu, pe care-l sfatuia cum sa ramana prim ministru dupa alegerile din 2008. Gresesc, Tari a fost penultimul. Ultimul sfatuit este Ponta.
    • +9 (11 voturi)    
      CURAT CONSTITUTIONAL, PENALILOR ! (Duminică, 30 ianuarie 2011, 23:53)

      carat [utilizator] i-a raspuns lui Adrian Nastase

      *In urma deciziei Curtii Constitutionale, care a recunoscut dreptul independentilor de a se constitui in grupuri,........PSD, PNL si PC refuza sa le recunoasca dreptul independentilor de a fi inclusi in structurile de conducere ale Parlamentului*

      ca asa vor muschii lor de puscariabili.
  • +48 (56 voturi)    
    Draga opozitie: eu va doresc ghinion (Duminică, 30 ianuarie 2011, 16:06)

    Razvan007 [utilizator]

    Hai Basescu!

    Daca Basescu va fi suspendat eu voi vota pentru revenirea lui in functie! Nu este mult, dar pe votul meu se poate baza 100%.

    Ultimele zile cu MAFIA PSD care ameninta judecatori si procurori cu represalii m-a convins: si daca mai scad pensiile si salariile de 2 ori tot cu Boc+Basescu voi vota.
    • +34 (44 voturi)    
      subscriu, razvane! (Duminică, 30 ianuarie 2011, 16:19)

      bizonul [anonim] i-a raspuns lui Razvan007

      trebuie sa dispara mafia psd-pnlpc si sa apara un partid social democrat autentic. cu cine? om trai si om vedea
      • +3 (13 voturi)    
        partidele trebuie sa dispara (Duminică, 30 ianuarie 2011, 17:12)

        curca [anonim] i-a raspuns lui bizonul

        forma lot de formare are statut mafiot si are la baza sustinerea infractionalitatii.
    • +19 (21 voturi)    
      La asta nu s-au gandit! (Duminică, 30 ianuarie 2011, 16:50)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Razvan007

      .. daca printr-o minune le reuseste suspendarea atunci la alegerile din 2012 s-ar putea sa se trezeasca cu Basescu in fruntea PDL candidand pentru prim ministru! Pun pariu ca la asta nu s-au gandit. Nici macar consilierii aia platiti dublu: si de partide si de Antene.
      • +8 (12 voturi)    
        BASESCU PRIM-MINISTRU ?! (Duminică, 30 ianuarie 2011, 20:50)

        roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui Dianora

        Ar fi sansa Romaniei la continuarea reformelor! Dar pana atunci trebuie sa-si termine mandatul prezidential. Daca PDL continua acum reformele politice, sociale si economice, drumul de guvernare ramane deschis, oricat ar latra opozitia pe vuvuzele.
        Totul este sa ne trezim cati mai multi la realitate din iRealitatile-Tv.
    • +5 (7 voturi)    
      BRAVO! (Luni, 31 ianuarie 2011, 0:55)

      Tase Rotta [utilizator] i-a raspuns lui Razvan007

      Bravo! Si eu voi face ca tine. Si voi fi mandru de ceia ce fac!
  • +25 (31 voturi)    
    capitalis de cumetrie. (Duminică, 30 ianuarie 2011, 16:19)

    augustus [anonim]

    Liderii celebrei aliante rosii, trebuie sa dicute normal ,nu pe un ton ridicat si trebuie sa vina cu proiecte viabile, care sa fie dicutate de specialisti, de societatea civila.Pana acum au pus umarul ,la toate monstruozitatile adoptate si trecute prin parlament.Au avut ocazia si puterea sa spuna ,stop abuzurilor, a privilegiilor,dar nu au facut nimic.Cand a fost vorba de jaf,de hotie au ridicat mana pentru.Toti au acceptat privilegiile,fara sa se gandeasca ca sunt categorii sociale care o duc greu si sunt la limita saraciei.Societatea civila are o limita,accepta sacrificiile cand vad si rezultate ,altfel nu sunt credibile si politicienii sunt afurisiti.Alianta rosie sa prezinte pe cine vor sa puna in locul lui Basescu si ce modificari vor sa faca sa stim si noi aceste probleme ca este vorba de viata noastra de tara noastra.Da-le Doamne minte.
  • +41 (49 voturi)    
    Vot contra suspendarii... (Duminică, 30 ianuarie 2011, 16:19)

    anar1975 [utilizator]

    din partea mea. Voi vota PENTRU revenirea lui in functie. Este singurul care si-a asumat adevarata reforma, chiar cu riscul ca partidul din care a facut parte sa aiba soarta PNTCDului.
    Oricum, adevaratii orbi sunt doar cei care NU VOR sa vada realitatile, nu cei care nu o pot vedea din motive de sanatate.
    • +16 (20 voturi)    
      _ (Duminică, 30 ianuarie 2011, 18:11)

      v [anonim] i-a raspuns lui anar1975

      In cazul nostru adevaratii orbi sunt doar cei care VOR sa vada realitatile ... si antenele.
  • +32 (38 voturi)    
    durerea (Duminică, 30 ianuarie 2011, 16:21)

    fl [anonim]

    durerea cea mare a comunistilor lui iliescu si nastase e puscaria care se apropie de ei
    spera ca populatia sa se lase pacalita
    am spus ca nu mai marg la vot dar daca risca sa iasa jegurile comuniste votez pdl
    • -9 (25 voturi)    
      si eu as vota cu PDL (Duminică, 30 ianuarie 2011, 16:32)

      stelu [anonim] i-a raspuns lui fl

      Daca m-ar lasa in pace cu dalde Elena Udrea, Eba, Roberta Anastase etc. care nu fac decat sa compromita imaginea partidului. Parerea mea!
      • +6 (10 voturi)    
        Fara femei ! (Duminică, 30 ianuarie 2011, 20:41)

        XtrO [utilizator] i-a raspuns lui stelu

        Stimate domn, sa intelegem de aici ca va repugna tot ceea ce este femeiesc? Pe cale de consecinta, sunteti atras de sexul masculin ? Da, respectabilul domn Nastase, probabil e pe gustul dumneavoastra. Ca doar nu sunteti pedofil sa fiti atras de un imberb precum onorabilul procuror anti-justitie, domnul Ponta ! Sau, pentru fentareea adversarilor politici, stimata doamna Nicolai, ca oricum e un barbatoi in toata regula...
        • -2 (4 voturi)    
          Nu imi repunga domnule! (Luni, 31 ianuarie 2011, 9:16)

          stelu [anonim] i-a raspuns lui XtrO

          Dar sunt impotriva arogantei, prostiei si manipularii. Si sa mai stiti un lucru, am fost unul din partizanii domnului presedinte caruia si acum ii mai caut scuze dar pe zi ce trece se indeparteaza de noi.
          • +5 (7 voturi)    
            @stelu (Luni, 31 ianuarie 2011, 9:54)

            XtrO [utilizator] i-a raspuns lui stelu

            Poate ar fi mai interesant sa detaliati aceste nemultumiri. Peste tot, de partea 'cealalta' si mai ales prin intermediul televiziunilor de tip sluga, se aduc acuzatii cu titluri generice, genul celor facute de dumneavoastra mai sus. Acuzatii care au la baza propaganda desanatata care ne aminteste de alte regimuri politice de trista amintire, propaganda facuta de mass media controlata de cei care nu doresc in niciun fel reformarea Statului Roman, din considerente strict ale intereselor lor personale si de grup. Cu ce v-a suparat atat de mult Presedintele, care nu face decat sa isi respecte promisiunile facute natiunii romane, incat simtiti ca se indeparteaza de aceasta natiune ? Ori, poate avea cineva impresia ca aplicarea unor reforme structurale reale asupra unui Stat putred si corupt, se vor face pe ritmuri de manele si dansul pinguinului in Piata Mare? Cu atat mai mult cu cat aceste reforme, dureroase pentru unii, nu putini, au fost si inca mai sunt sunt suprapuse peste o criza mondiala pe care nu aveam cum s-o evitam. Despre asta era vorba. Deci, unde este aroganta, manipularea si nu in ultimul rand prostia? Da, aceste sunt acuze apartinand mai curand detractorilor si goarnelor umane care repeta la nesfarsit aceleasi si aceleasi stereotipuri, fara sa incerece sa discearna asupra miezului acestor sabloane.
      • +8 (12 voturi)    
        in orice partid sunt uscaturi (Duminică, 30 ianuarie 2011, 20:55)

        roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui stelu

        revezi interviul cu Neagu Djuvara pe youtube: Romania lui Djuvara si mai gandeste-te. Daca el - liberal - e pro-Boc, si poate trece peste nimicuri, nu-si vede interesul personal, de ce ne-am impiedica noi de... E doar spre binele copiilor nostri! Recunoaste ca guvernul face ce trebuie! Opozitia nu ofera alternativa, ne-am pune singuri piedica...
  • +22 (28 voturi)    
    Opozitia (Duminică, 30 ianuarie 2011, 16:27)

    Mihai [anonim]

    As ruga opozitia sa vina cu propuneri concrete pentru iesirea din criza. Sa se faca vocea lor mai auzita in Parlament si Senat cu propunerile lor (dar propuneri concrete si serioase - nu ca pana acum). Sa nu mai viseze "cai verzi pe pereti". Si in primul rand as dori din partea lor sa dea dovada ca respecta democratia prin a fi un EXEMPLU de urmat. Sa fie mai curati decat coala alba A4.
    Sper sa ne revenim cat mai curand. Avem o tara frumoasa si bogata. Sa ne gandim la ce este bine pentru natia noastra. Sa trecem peste frustrari si orgolii. Sa strangem randurile si sa ne canalizam eforturile sa iesim invingatori. Sa scapam odata de "locul doi".
    Nu cred ca demiterea presedintelui este o solutie in acest moment.
    Sa se dea o lege ca un primar, presedinte de CJ, director sa nu poata fi ocupata mai mult de 2 legislaturi. I se urca la cap.
    • +30 (36 voturi)    
      Puscaria se apropie (Duminică, 30 ianuarie 2011, 16:38)

      Caloianu [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      Ei vor puterea si se agita doar de frica puscariei care se apropie de ei. Majoritatea sunt legati intre ei si daca cade unul, cad si altii, dupa principiul dominoului!
      Traiasca Basescu! Mi-a devenit simpatic!
    • +4 (6 voturi)    
      au 2 propuneri (Luni, 31 ianuarie 2011, 5:44)

      NewLevel [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      Prima este demiterea lu' Basescu. In acel moment va veni primavara, va da urzica iar oamenii vor avea, in sfirsit, ce pune pe masa.
      A doua este relansarea economiei prin cresterea pensiilor, a salariilor si a numarului de membri ai aceleiasi familii angajati la stat. O alta metoda ar fi vinzarea-cumpararea repetata de terenuri pina li se dubleaza preturile.
      Nu conteaza ca si euro se va dubla. Important e sa avem multi lei si sa n-avem ce face cu ei.
  • +24 (32 voturi)    
    "draga de opozitie" (Duminică, 30 ianuarie 2011, 16:29)

    vallya3 [utilizator]

    Daca v-ati alege alti conducatori poate ati avea mai mult succes!.... Dar cu cei de azi, deosebit de imaturi, chiar fara minte uneori, nu multi va vor urma...asa ca lasati-o balta ! Multumiti-va cu antenele si irealitatea, aici va mai puteti juca din cand in cand autoconsiderandu-va grozavi....
  • +33 (39 voturi)    
    Ponta-cea mai proasta conducere a PSD. (Duminică, 30 ianuarie 2011, 16:30)

    mircea [anonim]

    Ponta nu se dezice.Este acel Che Guevara de care este mandru nevoie mare.Este instabil psihic,haotic,predispus la actiuni extremiste.Nu are nimic in comun cu democratia.Ca sef de partid pretins social sprijina fatis oligarhia militara si civila prin mentinerea si cresterea pensiilor si salariilor numai la acolitii lor.Cei mai grav ,ameninta cu pedepse drastice pe judecatorii si procurorii care au sanctionat faptele de coruptie ale unor lichele PSD.Din aceasta cauza ,daca PSD nu se leapada de Ponta ar trebui scos de pe scena politica,pentru-ca tinde sa se transforme din miscare politica in grupare mafiota.
    • +23 (29 voturi)    
      Ponta............Nici el nu stie ce vra......... (Duminică, 30 ianuarie 2011, 16:35)

      all [anonim] i-a raspuns lui mircea

      Pe "Ilici" nu prea poti sa-l condamni.. ca este un comunist pana in maduva oaselor.. dar Ponta.. Ponta nu trebuie condamnat.. trebuie combatut... nu poate sa faca nimic bun pt tara asta...
    • +13 (17 voturi)    
      IN SFARSIT..O OPINIE FOARTE APROAPE DE ADEVAR (Duminică, 30 ianuarie 2011, 17:36)

      Maria Diamandescu [anonim] i-a raspuns lui mircea

      Bravo..a dat D-zeu sa vad ca cineva si-a dat seama ce prostii are in cap, Ponta! ..si Antonescu la fel!
      Trebuie sa realizati, indiferent de simpatiile pe care le aveti ca, aceasta Alianta nu va produce nimic bun...daca ar castiga, abea atunci vreti vedea ce scandaluri vor fi din cauza functiilor si a prioritatilor.
      Trebuie sa vedeti ca ei nu au nici un fel de program. iar pe fondul problemelor acute din Africa de Nord, nu vad tara asta bine! Nu vreau sa ma gandesc la politica externa!!! Nu trebuie lasati sa vina in fruntea tarii oameni care vor sa scape de Justitie, care amenintasi care nu au nici un fel de program economic care intr-adevar, sa ne arate ca ei sunt buni si cei de acum , nu!
    • +11 (15 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Duminică, 30 ianuarie 2011, 18:13)

      [anonim] i-a raspuns lui mircea

  • +17 (31 voturi)    
    Cai verzi pe pereti opozitiei. (Duminică, 30 ianuarie 2011, 16:37)

    haiducul [anonim]

    O sa-l dea jos pe domnul Basescu la pastele cailor,ei chiar nu au inteles ca sub o forma sau alta Basescu va conduce muuult timp Romania.
    In curand vor disparea ei, iar PDL va fi unic la guvernare pana si UDMR+minoritati vor fi asimilati de catre PDL si in scurt timp Antenele +Realitatea vor muta macazul pentru a nu fi desfintati....am curaj sa fac pariu pe salariul pe un an.
    • +7 (11 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Duminică, 30 ianuarie 2011, 18:15)

      [anonim] i-a raspuns lui haiducul

    • +4 (4 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Duminică, 30 ianuarie 2011, 23:52)

      [anonim] i-a raspuns lui haiducul

  • +24 (30 voturi)    
    Pentru Crin Antonescu si Vasile Ponta (Duminică, 30 ianuarie 2011, 16:37)

    Simona [anonim]

    Daca ati incercat o data si e clar ca lumea nu doreste asta, de ce nu invatati nimic ? Nu e normal mai curand sa va pregatiti pentru alegeri si sa convingeti natiunea romana ca aveti ce oferi?Vrem sa vedem care sunt planurile pentrru econmie, educatie, sanatate. Tot ce faceti insa este sa alergati dupa putere pardon de expresie cu limba scoasa. Mesajul pe care il transmiteti natiunii romane e de incompetenta. Noroc si la mai mare.
  • +30 (32 voturi)    
    vreti schimbare ? (Duminică, 30 ianuarie 2011, 16:37)

    zahei [anonim]

    Prezentat-ne programul vostru de salvare nationala facut de Dinu Patriciu,Sorin Ovidiu Vantu,Adrian Nastase ,Hrebencic viorel,Ion Iliescu,Dan Ioan Popescu. Pe cine vreti sa puneti in locul lui Traian Basescu pe Dan Voiculesce ? O.K.
    • -8 (10 voturi)    
      pe oricine (Duminică, 30 ianuarie 2011, 21:48)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui zahei

      atata rau cat a facut deja basinescu acestui popor nimeni n-ar reusi sa faca
  • +24 (28 voturi)    
    cel mai "frumos" tandem ! (Duminică, 30 ianuarie 2011, 16:37)

    geanin [anonim]

    un " TANDEM" mai frumos decit acesta, Ponta-Antonescu .......nici ca se putea! mai bine si-ar da cartile pe fata si i-ar spune pe de-a dreptul "DUETUL Nastase-Patriciu" !!!! de ce se mai ascund atita dupa deget? EI sint marii nemultumiti si "afectati" in tara asta!!!! pt ca nu mai pot fura cum vor si cit vor ei !!! asta este adevarata miza. don' Patriciu se bate cu pumnul in piept ca este cel mai mare contribuabil la bugetul de stat. FALS !!! este cel mai mare TZEPAR al statului ! chiar crede ca toti sintem prosti? noi daca nu ne platim impozitele,sintem executati imediat ! de ce nu se aplica acelasi tratament si d-lui Patriciu ?!?!? doar pt ca are avocati mai buni si speculeaza legea ca pe o marfa ?
  • -24 (30 voturi)    
    sa dea d-zeu (Duminică, 30 ianuarie 2011, 16:37)

    tepes [anonim]

    cu cat se misca partidele mai repede cu atat mai bine pentru romania sa scapam de ciuma portocalie !!!!!
    • +10 (14 voturi)    
      ce... (Duminică, 30 ianuarie 2011, 16:50)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui tepes

      ti-au luat si tie ajutorul social? nu mai primesti bani stand degeaba?

      cand crin o sa treaca prin parlament poate au o sansa sa faca ceva. pana atunci, un chiulangiu nu poate sa demita un presedinte daca nu trece prin prlament.
    • +8 (10 voturi)    
      sa vina aia rosie (Duminică, 30 ianuarie 2011, 17:17)

      all [anonim] i-a raspuns lui tepes

      Mai puternica si de care nu ai cum sa scapi cel putin juma de veac... (dupa cum am vazut si inca vedem)...
    • +6 (10 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Duminică, 30 ianuarie 2011, 18:19)

      [anonim] i-a raspuns lui tepes

  • +24 (30 voturi)    
    sunt speriati rau baieti astia de puscarie! (Duminică, 30 ianuarie 2011, 16:41)

    warchild [anonim]

    deci oricat scad pensiile (mai ales la militarii care s-au pensionat la cerere - stiu o groaza de pompieri care sunt pensionari de la 50 de ani) si oricat au sa mai scada salariile celor din administratie si politie il votez pentru a treia oara pe marinar chiar daca nu are voie sa participe la alegeri pentru a treia oara! Votez PDL votez ANTIORUPTIE!
  • +20 (24 voturi)    
    razboiul lui peste (Duminică, 30 ianuarie 2011, 16:41)

    panfil flecaru [anonim]

    razboinicul luminii inlocuit de razboinicii de carton si hartie creponata.
    daca si'au pus principala tinta sa'l dea jos pe base, in loc de un program coerent si unitar, vor schimba ei majoritatea cand va zbura porcul.
    singura cale prin care mai poate fi schimbat raportul de forte prin anticipate.
    ceea ce, nici macar ghise nu vrea :-)
    mai ales cu paritatea aia convenita dela stanga la stanga :-0)
    no way jose !
    sa fie sanatosi si tot asa, tot inainte !
  • +27 (29 voturi)    
    CE "OPOZITIE" PENIBILA (Duminică, 30 ianuarie 2011, 16:46)

    TopCat [utilizator]

    o sa mor prost pentru ca nu o sa pot intelege niciodata cum poate cineva vota asa ticalosi! nu pot fi aruncati in beciuri ticalosii astia pentru tentativa de lovitura de stat? nu am cuvint sa-mi descriu scarba ce mi-o provoaca adunatura asta de hiene!
    • -8 (14 voturi)    
      Stii ca hienele (Duminică, 30 ianuarie 2011, 17:55)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui TopCat

      au mai mereu castig de cauza chiar si unui leu ii fura mancarea de sub nas. Sunt ele hidoase dar mie imi sunt simpatice... mai ales cand rad sadic sarbatorindu-si victoria.
      • +3 (7 voturi)    
        Mancare = grivei?? (Duminică, 30 ianuarie 2011, 21:03)

        roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

        Daca la asta te gandesti iti doresc sa fii primul pe lista de bucate.
      • +3 (5 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Duminică, 30 ianuarie 2011, 23:24)

        [anonim] i-a raspuns lui Constantin

  • +23 (27 voturi)    
    astia nici nu au un plan (Duminică, 30 ianuarie 2011, 16:46)

    gopo111 [utilizator]

    pai astia vor doar sa ajunga mai tare la ciolan, nici macar nu au un plan, ce v-or sa faca mai departe, doar la ei se gindesc parazitii, ce beeep ul meu vor sa duca tara mai jos decit e , adica unde....... in lumea a treia , cred ca sintem deja acolo la cum ne trateaza lumea si cum ne trateaza conducatori, asa ca stati in banca voastra parazitilor nu va ajunge cit sugeti, nu a-si vota cu voi niciodata , pt ca a-ti fost atitia ani acolo si am vazut cum furati pe rupte, s-au stai , astia de vin acum ponta et comp astia nu au apucat sa fure, haideti sa le dam si lor un os de ros, dar eu zic sa fie la jilava ca acolo merita
  • +4 (8 voturi)    
    Adevarata colaborare parlamanetara (Duminică, 30 ianuarie 2011, 16:50)

    George [anonim]

    Romanul trebuie sa inteleaga adevarata coabitare politica care se face cu capul, nu cu picioarele si orgoliile.

    Un exemplu: nu ii am la ficat deloc pe penelisti
    (nu i-am mai votat de vreo zece ani) insa as sustine initiativa lor de schimbare a legii electorale ka uninominal pur in doua tururi.

    Este unica solutie prin care nulitatile gen Ponta si altii nu mai pot ajunge in parlament.

    Sistemul mixt propus de PSD si PDL lasa accesul in parlament a dinozaurilor care nu vor sa aiba de a face cu electoratul.

    Partidele astea ar trebui a vada ce le apropie in programele lor si sa colaboreze punctual parlamentar bazat pe interesul Romaniei.

    Astfel, toata lumea are de castigat, si bariera dintre putere si opozitie nu ar mai fi asa de inalta si unele dintre initiativele opozitiei (in cazul asta PNL pentru ca PSD nu a venit cu nimic bun) ar putea trece.
  • +14 (18 voturi)    
    Comment sters de user (Duminică, 30 ianuarie 2011, 16:52)

    zet [anonim]

  • +15 (19 voturi)    
    De ce? (Duminică, 30 ianuarie 2011, 17:03)

    omoni [anonim]

    cred ca a venit momentul sa ne aparam viitorul, sa nu ii lasam sa distruga ce se incearca a se repara dupa 20 de ani de furturi si inversare a valorilor. Propun sa ne exprimam pozitia transant in fata parlamentului daca se va ajunge din nou la suspendarea presedintelui- el se lupta singur si are nevoie de sprijinul nostru, al celor ce cred in el. Precizaz ca nu sunt nici pdlist, nici nu fac parte din anturajul lor, sunt un cetatean obisnuit, scarbit de ceea ce nu se mai termina in tara asta: impostura, nerusinarea, demagogia, oportunismul, smecheria de parlamentar care face cum ii dicteaza interesul personal si nu in primul rand cel national, lipsa de moralitate, totala, desprinderea de realitate, etc.
  • -4 (14 voturi)    
    Resemnati-va (Duminică, 30 ianuarie 2011, 17:39)

    Buharin [anonim]

    Nu puteti sa suportati idea ca Iliescu, Voiculescu, Patriciu, Mazare, Vanghelie, Nastase, Vantu sa conduca tara pana in 2020? Nu conteaza ce votati voi, babele si pensionarii sunt de 100X mai multi la numar.
    • +6 (8 voturi)    
      crezi? (Duminică, 30 ianuarie 2011, 21:10)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui Buharin

      Cei 100x de care vorbesti sunt parintii si bunicii nostri, carora eu alaturi de felicitarea de Craciun sau Paste le-am daruit cate un articol comentat din hotnews sa stie si ei ce se mai intampla in tara, si uite asa i-am facut sa-si deschida de mult ochii. Si am mai uitat cateva articole printate prin trenul cu care merg acasa sa mai citeasca si altii, doar, doar...E o soluite. Nu e propaganda politica, e un act civic, cred eu - nu sunt membru de partid dar doresc modernizarea acestei tari.
      • +5 (5 voturi)    
        print-uri (Luni, 31 ianuarie 2011, 10:45)

        lzrd [utilizator] i-a raspuns lui roman diaspora

        buna idee , cum sa facem sa o practice cat mai multi,mai ales in rural ?
        felicitari
  • -9 (11 voturi)    
    Doi se bat, al treilea castiga - Armata (Duminică, 30 ianuarie 2011, 17:45)

    valisa [utilizator]

    Asta daca nu revine intre timp comunismul care, dupa parerea mea este cel mai in masura sa refaca aceasta tara.
  • +11 (13 voturi)    
    Boicot (Duminică, 30 ianuarie 2011, 17:55)

    Mike45 [anonim]

    "Alianta socialist-comunista" (PSD/PNL/PC) mai crede inca, ca poporul roman este o prostime care sa fie condusa de ei. Se inseala amarnic, rominii nu mai au nevoie de oameni corupti ,populisti si iresponsabili , noi avem nevoie de stabilitate, cultura si prosperitate. Ponta, Antonescu si Voiculescu sint o rusine pentru noi. BOICOTATI PROTESTELE ALIANTEI de miine !!!!
  • +12 (14 voturi)    
    razboi in parlament (Duminică, 30 ianuarie 2011, 18:04)

    obs. [utilizator]

    Se pare ca opozitia a ramas incremenita in aceleasi obiective:incercarea formarii unei majoritati parlamentare pe orce cale,suspendarea presedintelui.Nici o strategie economica,PSD a inceput sa preia din lozincile PRM,aveti grija cand vom venii noi ve-ti platii; judecatori ,procurori etc.Eu cred ca a vorbii de suspendarea prejedintelui fara a invoca motivele in acord cu constitutia vorbim de fapt de lovitura de palat.Chiar si cu o majoritate in parlament orce hotarare de suspendare v-a fi atacata la Curtea Constitutionala.Fara motive de suspendare in acord cu Constitutia decizia nu e greu de anticipat.EU inca mai astept un program economic,o strategie fiscala a opozitiei. UN subiect important pus pe tapet de cualitie v-a fi punerea in aplicare a rezultatelor referdumului cu privire la reducerea nr. parlamentariilor.Chiar daca cualitia actuala nu are nr necesar de voturi cine se v-a opune v-a pierde din imagine.
  • +16 (18 voturi)    
    nu sunt sanatosi (Duminică, 30 ianuarie 2011, 18:18)

    Nnn [anonim]

    - numai stiu ce sa cred de opozitia din tara noastra

    -doar ce am facut alegeri , au iesit care au iesit si GATA,dar , NU , nu vrem sa fie EI , ci NOI
    tot timpul numai NOI
    tv -urile au innebunit , cand a fost bine si cand a fost rau, au latrat
    parca sunt COBE

    -eu nu cred ca in SUA cand a iesit un presedinte si ulterior i-a scazut popularitatea, a inceput opozitia:
    sa-l suspendam , sa scapam de el, sa-l balacarim in fel si chip

    tot timpul , dupa revolutie conteaza PERSOANA nu INSTITUTIA

    ASTA INSEAMNA DEMOCRATIE ?
    • -8 (10 voturi)    
      institutia trebuie sa aiba 100 parlamentari (Duminică, 30 ianuarie 2011, 18:57)

      eba [anonim] i-a raspuns lui Nnn

      daca la asta ar trebui sa ne referim. trebuie sa cerem 100 parlamentari, si criterii de participatiune, nu oricine....ca noi nu sintem in america...ca uite cum a fost aleasa eba, si cum 100 paramentari au afaceri cu statul de 200 mil euro.
  • +14 (16 voturi)    
    ... (Duminică, 30 ianuarie 2011, 18:57)

    alice [anonim]

    Mie asta imi suna a incercare de lovitura de stat.
    • +10 (12 voturi)    
      si pe fata... (Duminică, 30 ianuarie 2011, 21:14)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui alice

      Fiindca nu sunt siguri de reusita, incearca sa scoata lumea in strada. Ar fi in stare sa foloseasca poate si focul spre a pune mana pe putere. La asta stim ca se pricep. Marsevie curata.
  • +14 (18 voturi)    
    Razboiul comunistilor impotriva romanilor ! (Duminică, 30 ianuarie 2011, 19:05)

    primavara [anonim]

    Pentru prima data in ultimii 20 ani simt ca tarisoara noastra are sanse sa scape de comunisti.
    Doane ajuta !
    Sa fim realisti si sa nu ne mai lasam mintiti si manipulati de ei.
    Se pare ca sunt panicati rau, dau cu stangul in dreptul la fiecare pas.
  • +16 (18 voturi)    
    marea miza..DOSARELE (Duminică, 30 ianuarie 2011, 19:14)

    ned [anonim]

    marea miza o reprezinta DOSARELE coruptiei si a crimei organizate, ale politicieniilor din cei 20 de ani..cum s-au imbogatit???? ce produs au scos pe piata companiile lor??? MIZA ESTE JUSTITIA CARE misca niste dosare.....restul e propaganda comunista ticaloasa de anii '50.
  • +11 (13 voturi)    
    Din nou.. (Duminică, 30 ianuarie 2011, 19:36)

    make [anonim]

    Voi vota impotriva suspendarii.
    Nu de alta dar sunt curios cine din PSD mai face parnaie pan la sfarsitu mandatului.
  • +14 (16 voturi)    
    Atentie la pacalici (Duminică, 30 ianuarie 2011, 20:05)

    Walter [anonim]

    Liberali uniti-va si votati PDL pt. ca liberali sau
    aliat cu comuinisti si cu securistii.

    Periculoasa alianta pt. Romania.

    Oameni buni uitati- va cine sta in spatele pacalicilor
    PONTA si ANTONESCU.

    Poate ne spune dl. NASTASE de ce a privatizat
    PETROM impreuna cu resursele subsolului.

    Sau poate doriti sa-l vedeti din nou pe VANGHELIE
    in prim plan.

    Sper ca aceasta super alianta sa obtina 30% IMPREUNA.
  • +1 (3 voturi)    
    codul gramaticii (Duminică, 30 ianuarie 2011, 20:42)

    hangover [anonim]

    "Codul Munci" cu bold...
    Care "munci", agricole?
    Corectati, e "Codul Muncii" cu doi de afurisiti d'alde "i".
  • +4 (6 voturi)    
    alianta (Duminică, 30 ianuarie 2011, 20:46)

    valentin [anonim]

    Au mai icercat odata suspendarea presedintelui, a fost penibil pt pnl si psd end pc, cred ca ar trebui sa schimbe discursul daca vor sa intre la putere in 2012, altfel ii prinde 2016 tot in opozitie, nu sunt fan Basescu dar cred ca este pe val in acaste conditii.
  • -10 (12 voturi)    
    De data asta votez pentru suspendare (Duminică, 30 ianuarie 2011, 22:02)

    Bula [anonim]

    Sper sa scapam de Basescu si gasca lui.
    Sa nu mai aud de portocalii.
    Parerea mea este ca nu mai intra in parlament.
    • +5 (5 voturi)    
      Nu te mai da rotund (Luni, 31 ianuarie 2011, 3:26)

      mercedes [utilizator] i-a raspuns lui Bula

      ca ultima oara ai votat tot pentru suspendare. Lasule.
  • +5 (9 voturi)    
    Jos comunismul! (Duminică, 30 ianuarie 2011, 22:12)

    pontanescu [anonim]

    Daca Basescu isi termina mandatul, cel mai mare "pericol" este ca justitia devine independenta si de structurile securist-comuniste; pentru o justitie cu adevarat independenta, votam cu Base!
  • +7 (9 voturi)    
    psd+pnl sa fie scoase inafara legii (Duminică, 30 ianuarie 2011, 22:14)

    . [anonim]

    pentru complot impotriva Romaniei si obstructionarea justitiei
    • -8 (12 voturi)    
      Portocalii sa nu-si faca iluzii (Duminică, 30 ianuarie 2011, 23:19)

      Zimbrul [anonim] i-a raspuns lui .

      Mai auzim de ei cateva luni.
      Dupa aceea, devin istorie, precum taranistii.
      Ah, era sa uit, unii vor mai fi in atentia presei.
      Cei care vor merge la bulau.
      • +1 (3 voturi)    
        portocaliu versus rosu (Luni, 31 ianuarie 2011, 11:10)

        Crisa [anonim] i-a raspuns lui Zimbrul

        Democrati versus comunisti sau mai bine zis oameni care muncesc versus puturosi , hoti , pomanagii .
        Din fericire cei care vor ajunge la groapa de gunoi a istoriei o sa fie liberalii din PNL pentru nefericita alianta cu securistul Voiculescu si comunistul de Ponta. Romanii nu sunt prosti si in ciuda latratorilor de la Antena 3 si Realitatea . Vor face KO la urmatoarele alegeri pe cei care au fost tradatori de neam si tara. Nu e usor sa lupti cu prostia, lenea , incompetenta si demagogia. De cand lumea si pamantul cei care au numai 2 neuroni pun bete in roate celor care stiu sa deosebeasca binele de rau.
    • +5 (5 voturi)    
      sa iasa lumea (Luni, 31 ianuarie 2011, 0:35)

      me [anonim] i-a raspuns lui .

      sa iasa lumea in strada si sa ii linseze. cu sau fara probe poporul stie cine sunt marii corupti. nu trebuie sa il condamne un judecator de nenea nicolescu. intreg judetul sau stie ca e vinovat. el si multi altii. NOI ar trebui sa ii judecam si sa ii condamnam pentru ca noi stim cel mai bine cine sunt ei.
  • +5 (5 voturi)    
    sau (Luni, 31 ianuarie 2011, 3:47)

    yolanda [anonim]

    "partidele vor avea ca prioritate sa-si asigure prin orice mijloace victoria,"
    asta este adevarul.
    pe lista lor de prioritati nici nu intra accederea in spatiul shengen, relansarea economiei, sau alte chestii de genul asta. nu. ei vor la putere ca sa fure. simplu. ca astia fura sau nu ... nu stiu. probabil. dar o chestie este clara: aia de la PSD au furat la greu si au prins gustul.
  • +1 (3 voturi)    
    Vot electronic (Luni, 31 ianuarie 2011, 6:34)

    Gigi [anonim]

    Daca vreti sa demonstrati ca sunteti democrati si loiali poporului roman, votati introducerea completa a votului electronic. Comertului electronic si tranzactiilor bancare NU le este FRICA. Parlamentarilor romani????
  • -1 (3 voturi)    
    hai s-o vad si pe-asta (Luni, 31 ianuarie 2011, 10:04)

    gimini [utilizator]

    Suspendarea lui Base? Cu fatalaii astia ma cam indoiesc. Pana acum trebuia deja suspendat. Cu ciomagul.
  • +3 (3 voturi)    
    penibili (Luni, 31 ianuarie 2011, 11:02)

    Crisa [anonim]

    Incredibil cat de consecventi in prostie sunt liderii partidelor de opozitie ! Alt scop in viata nu au decat sa suspende presedintele, sa latre a paguba toata ziua la tv si sa incite la viloenta. Nu am vazut un mesaj echilibrat , o idee stralucita , numai vorbe fara continut. Ne-au intoxicat cu ura lor . Dar in tot raul e si un bine pentru ca slava Domnului in tara asta nu sunt numai oameni care se uita la tv . Sunt romani care muncesc din greu si au puterea sa discearna binele de rau. Sa indrazneasca numai domnii Ponta si Antonescu sa faca inca un referendum ptr. suspendarea presedintelui si o sa aiba aceiasi neplacuta surpriza sa constate ca in ciuda tuturor masurilor nepopulare presedintele va ramane acolo unde-i este locul : la Cotroceni !
  • +1 (3 voturi)    
    Alianta PSD-PNL-PC impotriva mea (Luni, 31 ianuarie 2011, 11:10)

    zexe [anonim]

    Fara votul meu, Basescu nu ar fi fost presedinte. Al meu si al unei largi majoritati. Aceasta alianta isi propune sa se intoarca impotriva vointei mele si invalidaza exercitiul democratic al alegerilor printr-un artificiu parlamentar. Cu alte cuvinte, indiferent de vointa electoratului, comunistii vor sa dea o lovitura de palat sprijinindu-se pe nemultumirea generalilor de securitate pensionati.
    Am un singur mesaj: "Parlamentarilor corupti, sa nu cumva sa incercati sa va mai legati de presedintele meu!!! 322 este deja prea mult"
  • +2 (2 voturi)    
    Propuneri (Luni, 31 ianuarie 2011, 11:13)

    hotnewsfil [utilizator]

    Propuneri pentru alegerile parlamentare/
    Propun ca alegerile in sistemul "vot uni-nominal" sa se aplice numai pentru primari si presedintele tarii (in cazul republicii prezidentiale sau al celei semi-prezidentiale). La alegerile parlamentare, sa nu se aplice sistemul "uninominal", nici cel "pe liste de partid".
    Populatia sa opteze pentru partidul pe care il prefera, dintre cele participante la alegeri, cunoscand, in prealabil(pe toata perioada dintre doua alegeri succesive), numai doctrinele si programele acestora (prin presa, prin 'door-to-door'), nu si lista celor pe care fiecare partid ii va nominaliza in parlament, dupa alegeri (in proportia rezultata la alegeri).
    In acest fel, nu vom mai vedea miile de candidati (pentru cele 500 de locuri in parlament) alergand prin sate (prin lipsitele de subsatanta colegii), pe la usile celor 18 milioane de alegatori si facandu-le, toti, promisiuni total lipsite de acoperire financiara, revoltator de mincinoase ( : 'daca vor fi alesi, vor face, in fiecare sat, drumuri, canalizare, alimentari cu apa, dispensare, scoli dotate modern, etc., etc.), promisiuni ce sunt transferate (totalizate) stupid in parlament, alesii mintindu-i ulterior pe alegatorii inselati ca doar guvernul e vinovat sau criza sau 'contextul general', etc., etc., pentru faptul ca fiercare dintre ei nu si-a respectat promisiunile aiuristice facute in campania electorala.
    Un parlamentar, imediat dupa ce a fost ales, vrea (e macinat de gandul) sa isi asigure realegerea dupa patru ani, acesta fiind motivul pentru care face agitatie pe la usile guvernului, ca sa i se aloce fonduri pentru investitiile promise in colegiul lui, ajungandu-se astfel la situatia celei de azi, cand sunt deschise si apoi 'lasate pustiului' peste 47.000 de santiere.
  • +2 (2 voturi)    
    Propuneri -CONTINUARE I (Luni, 31 ianuarie 2011, 11:15)

    hotnewsfil [utilizator]

    Partidele, conducatorii acestora, trebue sa raspunda in fata celor ce le-au ales, nu parlamentarii individual. Daca unii dintre cei nominalizati de partid (ulterior alegerilor) se vor dovedi necorespunzatori, conducerea partidului in cauza trebue sa ii retraga din parlament si sa ii inlocuiasca. Daca un palamentar iese din partidul sau, trebue sa iasa, totodata, si din parlament.
    Independentii trebue sa provina dintre cei ce au participat la alegeri sub acest statut nu si dintre cei ce isi tradeaza partidul. Cei nominalizati de partide, dupa alegeri, sa intre in parlament, sunt obligati sa promoveze programul de guvernare si doctrina partidului sau, nu sa isi promoveze pareri personale colaterale sau contrare doctrinei si programului partidului respectiv.
    Alegatorii nu au cum sa ii cunoasca bine ( infaptuirile, moralitatea, etc.) pe cei ce candideaza in clegiul lor. Se lasa amagiti de cei care mint mai convingator sau se vand pentru un blid de linte.
    In aceste fel. alegerile "uni-nominale" sunt o farsa, nimic serios.
    Daca se insista sa se mentina alegerile uni-ndoar ominale, este necesar sa se ia unele masuri radicale pentru a le scoate din statutul de 'farsa politica.
    O astfel de masura este urmatoarea :
    "BUGETUL DIN UMBRA" /
    Unele partide, ca sa isi demonstreze seriozitatea, spun ca si-au pregatit deja "guvernul din umbra", caruia i-au asociat 'departamente de specialitate', pentru fiecare domeniu principal de activitate, ca au pregatite atat programe cu caracter general cat si de detaliu (ale departamentelor), fiind gata sa treaca imediat la aplicarea acestora daca vor castiga urmatoarele alegeri.
    • 0 (0 voturi)    
      Rectificare (Marţi, 1 februarie 2011, 5:58)

      hotnewsfil [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

      Titlul "Propuneri' devine : 'Propuneri neconventionale'
  • +2 (2 voturi)    
    Propuneri -CONTINUARE II (Luni, 31 ianuarie 2011, 11:17)

    hotnewsfil [utilizator]

    Daca este serios si adevarat ce ne spun aceste partide, harnice si prevazatoare, inseamna ca ele sunt permanent la curent cu datele de detaliu procesate de "Departamentul de Statistica al Statului, privind stadiul si evolutia economiei si a finantelor statului, stadiul incasarilor la buget si al cheltuielilor. Respectivul Departament de Statistica este obligat sa livreze asemenea date, la cerere.
    Pe aceasta baza, propun ca 'guvernele din umbra' sa isi elaboreze si sa isi tina la zi 'BUGETE DIN UMBRA'. Partdnele care si-au alcatuit 'guverne din umbra' vor putea sa defalce parti din 'bugetele din umbra', parti pe care sa le atribue fiecaruia dintre candidatii sai la alegerile parlamentare (bazate pe votul uni-nominal). Portia respectiva din buget trebue sa acopere costul tuturor investitiilor pe care un candidat promite sa le realizeze in colegiul sau, daca va fi ales.
    In caz ca, necinstea le impinge pe unele partide sa faca 'bugete din umbra' false, umflate, cu scopul mincinos de a-i convinge pe alegatori sa ii voteze. acele partide sa fie retrase de la guvernare (sa fie prevazut in constitutie) daca supraestimarea din 'bugetul din umbra' depaseste cu max. 20% 'bugetul real' pe care il va face guvernul (partidul) castigator al alegerilor, locul 'destituitului' urmand a fi luat, in ordine, de partidele al caror 'buget din umbra' contine supraevaluari mai mici de acest 20 %.
    Partidele care nu accepta sa isi elaboreze si 'bugete din umbra', asociate 'guvernelor din umbra', se dovedesc astfel ca sunt incapabile, mincinoase, ca vor sa ocupe puterea in stat numai ca sa se imbogateasca rapid.
    Metoda 'bugetului din umbra' se poate aplica si in cazul 'alegerilor locale'.
    • 0 (0 voturi)    
      Rectificare (Marţi, 1 februarie 2011, 5:58)

      hotnewsfil [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

      Titlul "Propuneri' devine : 'Propuneri neconventionale'
  • +6 (6 voturi)    
    mama lor .... (Luni, 31 ianuarie 2011, 11:48)

    paul [anonim]

    Votez Basescu fara retinere!!!!!!!!!!
  • +5 (5 voturi)    
    Lovitura de stat !! (Luni, 31 ianuarie 2011, 11:52)

    gigi [anonim]

    Oamenii astia chiar nu pricep. Noi l-am votat pe Basescu si PDL. Ne place de ei mai mult decit de PSD si PNL. Deci, ce pun ei la cale e o lovitura de stat.
    PSD-ul asta nu reuseste sa inteleaga ca nu mai pot veni la putere. Pur si simplu au avut 15 ani in care au putut dovedii ca sint buni si nu au facut-o. De ce insista acum ? Nu mai au resurse ? le e frica de puscarie ? Au deja un puscarias liber in gloata lor acolo pe care il cheama Ilici si care a furat Romaniei multi ani de dezvoltare. Comunismul s-a terminat, gata domilor. Nu incercati ceva, nu faceti referendum ca poate il alegem pe Basescu pe viata si aveti o mare problema atunci.
    Chiar nu pricep ca noua, majoritatea din Romania ne place cu Basescu si cu PDL.
  • +3 (3 voturi)    
    mascote (Luni, 31 ianuarie 2011, 12:07)

    bibi [anonim]

    doua mascote electorale, vor sa doseasca furaciunile din romania !
  • +3 (3 voturi)    
    o opinie... (Luni, 31 ianuarie 2011, 12:08)

    alt adrian [anonim]

    ca sa ii tempereze pe toti neaveniti care nu au altceva de facut decat sa ceara suspendarea presedintelui, ar trebui amendata constutia in sensul in care, daca demersul suspendarii nu reuseste, prin referendum, parlamentul sa fie dizolvat si sa existe alegeri anticipate.

    este o simpla opinie...
  • +3 (3 voturi)    
    suspendarea (Luni, 31 ianuarie 2011, 13:18)

    bc [anonim]

    sustinuti de cele 2 tv de stiri psd, pnl incep sa-si verse focul creatiei prin dorinta distrugerii. beneficiind de lipsa poverii guvernarii isi varsa amarul nedorit pe o perioada de criza. pdl face si rau dar si bine. cu riscul asumat -prea tarziu- vrea sa reformeze romania. opozitia in temeiul principiului nedeclarat dar practicat de partide, "daca ebine dece e bine, daca e rau dece e rau" au pus in functiune tunurile. principiul lui pont si antonescu e unul singur. demolarea romaniei.
  • +3 (3 voturi)    
    Din orice unghi asculti si privesti (Luni, 31 ianuarie 2011, 14:10)

    Gigel Kant [anonim]

    Suna a lovitura de stat cosmetizata + pichetarea sediilor etc., deja o incadrez la comportament tipic comunist-bolsevic. Uite d-asta nu o sa votez cu PSD-ul :)
  • 0 (2 voturi)    
    suspendarea (Luni, 31 ianuarie 2011, 14:21)

    bc [anonim]

    pdl e un partid kamikatze. nu cred ca e totusi meritul lor. criza a fost mai puternica decat constiinta unui om politic sau partid. trebuie sa ne bucuram de criza. fara aceasta, statul n-ar fi inceput sa se reformeze. economia scapa de societatile care nu aveau nimic in comun cu principiile ec de piata ma gandesc in primul rand la imobiliare. preturile erau de tip zilisteanu, mari, mari, cat mai marinu. filozofie de top zilisteanu.
  • +1 (1 vot)    
    Iliescu &corbii ataca Romania ! (Luni, 31 ianuarie 2011, 16:52)

    Andrei Comanescu [anonim]

    alianta psd- pnl( aripa iliescu)+ pc in razboi direct cu poporul roman pentru apararea si mentinerea propiilor privilegii.

    art nr. 1 din constitutia romaniei suna astfel :
    nimeni nu este mai presus de lege !

    in sfirsit institutiile statului roman incep sa functioneze romanii isi recapata increderea in ele .ceea ce sperie cumplit gruparea iliescu &corbii .
  • 0 (0 voturi)    
    Liberalilor... (Marţi, 1 februarie 2011, 10:48)

    un anticomunist "lipsit de importanţă" [anonim]

    păi ce facem? Mă obligaţi să votez iar cu PDL?
    Întrebare retorică, biensur...
  • 0 (0 voturi)    
    iudita (Duminică, 6 februarie 2011, 10:03)

    BalL [utilizator]

    Auzi la Nastase "...Basescu nu intelege ce este aceea coabitare ...". Cred si eu, din moment ce la el coabitare are sens de coabitare in ale hotiei.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by