Ce spune liberalul Dinu Zamfirescu, fost detinut politic, rascumparat de la Securitate cu 6.000 de dolari, despre alianta cu PC si Dan Voiculescu

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Marţi, 11 ianuarie 2011, 17:05 Actualitate | Politic


Dinu Zamfirescu
Foto: Agerpres
"Alianta cu PC este un compromis care trebuie facut. Pentru a salva tara de la dezastru, te faci frate si cu dracul", e de parere liberalul Dinu Zamfirescu, presedintele Senatului de onoare al PNL, unul dintre cei care au facut puscarie politica sub comunism. "Privesc alianta PNL cu PC in mod pozitiv. Stiu, am facut puscarie, m-am batut si cu Iliescu si cu Ceausescu, insa, personal, pe mine nu ma deranjeaza aceasta alianta. Ideologic vorbind, nu vad ce ne-ar desparti pe mine si pe Dan Voiculescu. Ma refer la chestiuni de ideologie pura. In ceea ce priveste trecutul... Trecutul si-l asuma fiecare. Ce sa mai vorbim de trecut... (...) Ma simt confortabil cu aceasta situatie pentru ca nu exista alta solutie, singur fiecare nu poate ajunge la atingerea scopului de a inlatura actualul regim", a declarat Dinu Zamfirescu, intr-un interviu pentru HotNews.ro.

Intr-un interviu pentru HotNews.ro, Dinu Zamfirescu, presedintele Senatului de onoare al PNL, unul dintre cei care au facut puscarie politica sub comunism, a vorbit despre alianta PNL cu PC si Dan Voiculescu:

  • Privesc alianta PNL cu PC in mod pozitiv. Ma fac ecoul opinii publice generale romanesti care pana acum acuza opozitia ca este divizata. Ei, acuma cand incepe sa se uneasca, eu consider ca este un lucru pozitiv. Desi sunt unele voci care spun ca datorita lui Voiculescu e o chestiune de principii sau neprincipii care nu este in regula. Eu zic, dimpotriva, este normal ca opozitia sa se uneasca.
  • Scopul principal este rasturnarea actualei puteri care a dus la dezastru in Romania. Ca sa obtinem acest scop trebuie sa folosim mai multe mijloace, unul dintre mijloace este o unitate la nivelul opozitiei, o unitate in diversitate, bineinteles, pentru ca sunt o serie de opinii diferite. O unitate care sa ajunga la o intelegere asupra unui program de redresare a Romaniei care a ajuns intr-un stadiu dezastruos, datorita actualului regim si a lui Traian Basescu. Este un prim pas. Va trebui facut si pasul urmator, si anume, o alianta cu PSD-ul.
  • Am intrat in legatura cu PC acum multi ani, eu personal. Faceam parte din fundatia "Horia Rusu" unde am initiat o prima discutie intre toate factiunile care au sau aveau o oarecare componenta liberala. Au fost si ei invitati cu aceasta ocazie. Este un partid de centru-dreapta, sau de dreapta, pentru ca si PNL este un partid de dreapta. Exista dreapta si stanga, social-democratii sunt stanga, liberalii sunt dreapta. PDL nu e nimic, pentru ei nu au niciun fel de doctrina. E o grupare de oameni care sunt adunati pentru interese personale si care sunt fermecati de presedintele Basescu.
  • Eu cred ca se exagereaza treaba asta cu Securitatea. In toate partidele figureaza o serie intreaga de oameni care au colaborat cu partidul comunist, si la liberali, si la PSD, si la PDL, nemaivorbind de presedintele Basescu. Asa ca haideti sa nu mai facem pe fecioara Maria. Pentru a salva tara de la dezastru in care se gaseste, te faci frate si cu dracul doar sa treci puntea.
  • In toate partidele sunt fosti colaboratori ai securitatii, chiar si in PNL. In politica faci si compromisuri. Ca sa ajungi sa atingi anumite scopuri care sunt mai importante trebuie sa faci si niste compromisuri, asa a facut si Bratianu. In alianta asta ma simt confortabil, nu vad de ce nu m-as simti altfel. Mai ales ca fiecare isi vede de treaba lui in partidul lui. Va fi un program elaborat impreuna, asta este menirea acestei aliante.
  • Personal, pe mine nu ma deranjeaza. Stiu, am facut puscarie, m-am batut si cu Iliescu si cu Ceausescu. Iliescu a evoluat totusi intr-un sens pozitiv, asta nu inseamna ca trebuie sa fie iertat ca a tinut Romania in loc timp de 10 ani. Pe urma a evoluat. PNL nu poate singur sa inlature actualul regim. Asta trebuie sa fie scopul suprem pentru opozitie.
  • Nu trebuie acum sa facem pe mironositele, ca s-ar putea pe urma sa ne intrebe lumea "dar la voi la liberali, cum stati?" si nu vreau sa dau nume. Sau la altii. Nu ma refer la actuala putere care e plina de asa ceva.
  • In politica faci si compromisuri, altfel nu poti sa te mentii. Este un compromis care trebuie facut, pentru ca altfel, fiecare partid singur nu poate realiza nimic. Trebuie facuta o alianta si cu PSD si poate si ungurii.
  • Sigur, nu-mi convin multi, evident nici acest domn (n.r. Dan Voiculescu) de care se tot face referire. Dar deocamdata omul merge pe o linie constructiva si stie ce inseamna capitalism, nu-l mimeaza cum o face Basescu.
  • Ideologic vorbind, nu vad ce ne-ar desparti. Ma refer la chestiuni de ideologie pura. In ceea ce priveste trecutul... Trecutul si-l asuma fiecare. Ce sa mai vorbim de trecut...
  • Ma simt confortabil si fata de PC si fata de Dan Voiculescu pentru ca nu exista alta solutie, singur fiecare nu poate ajunge la atingerea scopului de a inlatura actualul regim. Si ca sa rastorni actualul regim, trebuie sa folosesti anumite tactici, niste modalitati, ori alta modalitate, deocamdata nu exista. Nici mie nu-mi convine o eventuala alianta cu PSD-ul, o formatiune care provine din fostul partid comunist.
Dinu Zamfirescu, presedintele Senatului de onoare al PNL, unul dintre cei care au facut puscarie politica sub comunism. Intr-un interviu publicat la finalul anului trecut in Romania Libera, Dinu Zamfirescu povesteste cum a fost arestat politic de cinci ori si a stat in inchisoare "vreo doi ani si ceva cu totul". A reusit sa fuga din tara in 1975, dupa ce a fost cumparat de la Securitate de catre familie cu 6.000 de dolari.

Ce spun antisecuristii din PNL despre alianta cu Partidul Conservator si Dan Voiculescu. Marius Oprea: Anus contra naturii

Contactat de HotNews.ro in cursul zilei de luni, Marius Oprea, membru marcant in PNL si una dintre vocile liberale care au militat impotriva colaboratorilor cu fosta Securitate, a declarat ca "Plastic vorbind, e o operatie (n.r. alianta cu PC) pe care nu o vad necesara. Adica, nu cred ca PNL-ul era chiar atat de bolnav incat sa faca un fel de anus contra naturii, pentru ca aceasta alianta cam asa arata. (...) In mod tacit, se pare ca PNL a renuntat la ceea ce se stabilise cu ceva vreme in urma in BPC, ca fostilor informatori li se retrage sprijinul politic. Renuntandu-se la aceasta in interiorul partidului a permis si realizarea acestei aliante."

Inaintea semnarii aliantei, in cartea "Repere intelectuale ale dreptei romanesti" semnata de Cristian Patrasconiu, istoricul Neagu Djuvara, membru in senatul PNL, a declarat ca PC-ul "este conservator al privilegiilor fostului regim comunist (...) E scandalos ca omul asta (n.r. Dan Voiculescu) sa poata sa fie mediatizat, sa fie primit, sa fie considerat un mare om politic".

De cealalta parte, mai multi liberali contactati de HotNews.ro au declarat ca saluta alianta cu PC si ca sunt doua partide compatibile din punct de vedere doctrinar si ideologic.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















7025 vizualizari

  • +46 (58 voturi)    
    Ce spun "liberalii" (Marţi, 11 ianuarie 2011, 17:12)

    Un stelist [anonim]

    "Alianta cu PC este un compromis care trebuie facut. Pentru a salva tara de la dezastru, te faci frate si cu dracul" - cu alte cuvinte: Ca sa ajungem la ciolan facem orice!
    • +29 (43 voturi)    
      Batranul e senil.. (Marţi, 11 ianuarie 2011, 17:25)

      Surfer [utilizator] i-a raspuns lui Un stelist

      ... sa il intelegem, nu mai judeca bine dupa atatea ani prin puscarie,
      • -9 (31 voturi)    
        Ca tine ziceau si comunistii si securistii (Marţi, 11 ianuarie 2011, 17:31)

        G [anonim] i-a raspuns lui Surfer

        Deci esti si tu un anticomunist care lucreaza exact cu metodele comunistilor.
        • +22 (26 voturi)    
          Si totusi, (Marţi, 11 ianuarie 2011, 19:19)

          Mih. [utilizator] i-a raspuns lui G

          Ar fi de preferat explicatia unei judecati mai precare din cauza varstei.
          A face apologia colaborationismului (cum foarte corect spunea cineva), este extrem de dezonorant.Pentru ca, asta face d-ul Zamfirescu. Si nu exista justificare, sau scuza pt. asa ceva.
          • -9 (9 voturi)    
            Oricine poate birui o durere, (Marţi, 11 ianuarie 2011, 21:35)

            Constantin [anonim] i-a raspuns lui Mih.

            numai cel ce-o poarta-n suflet nu poate.

            Interviul imi demonstreaza o minte vioaie, rationala si bine articulata a domnului Zamfirescu.
            • +7 (7 voturi)    
              Corect... (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 0:45)

              bgd [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

              Dar cu sufletul si coloana distrusa. Distruse intai de securisti in interogatorii si apoi in inchisorile comuniste.
              Asa o durere nu se biruie niciodata. Ea ramane sub forma unor traume, traume ce iti afecteaza modul in care privesti lucrurile. Nu mai esti acelasi om care erai odata, devii un om slab, un om fara curaj iar principiile pe baza carora iti ghidai viata inainte nu mai au nici un rol.
              Parerea acestui om este egala cu 0 d.p.m.d.v.
              • +3 (3 voturi)    
                "Ce sa mai vorbim de trecut..." (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 13:00)

                ion [anonim] i-a raspuns lui bgd

                F. interesanta aceasta remarca: "Ce sa mai vorbim de trecut..."
                Ma lasa fara cuvinte...
                Esti detinut politic in comunism, te trimit la munca (moarte) la canal iar acum (senil probabil) spui: "Ce sa mai vorbim de trecut..."
          • +13 (13 voturi)    
            Sindromul Stockholm (Marţi, 11 ianuarie 2011, 21:51)

            V.R. [utilizator] i-a raspuns lui Mih.

            Deh, Sindromul Stockholm...
      • +20 (26 voturi)    
        ba judeca bine (Marţi, 11 ianuarie 2011, 18:00)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Surfer

        stie ca, daca indrazneste sa aiba o alta parere, zboara din partid - conform democratiei lui Antenescu
        • +4 (4 voturi)    
          .. (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 8:47)

          gonzo [anonim] i-a raspuns lui zaboo

          "antenescu" :))
      • +20 (24 voturi)    
        Dinu Zam (Marţi, 11 ianuarie 2011, 18:52)

        Petre [anonim] i-a raspuns lui Surfer

        Cita dreptate ai ... auzi tu e i senatul PNL Seniorii vai mama lor .... saracul COPOSU...
        Cu alde astia vroia el sa faca ceva pentru Romania : Campeanu, Qintus , etc
        • +5 (5 voturi)    
          Dan Zamfirescu ...o rusine! (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 8:21)

          Manu de la Vrancea [anonim] i-a raspuns lui Petre

          Acest batran sarman si spalat pe creer, de comunisti si nu de securitate. A fost inchis de 5 ori in doi ani si ceva! A cedat la prima ancheta si a fost trimis prin celule ca turnator. Nu poti face puscarie ca fost de dreapta in perioada:1950-1964 si astazi sa fi de acord cu un asa mizerabil compromis. Da, suntem o natie de turnatori, farisei, pagubosi, pacatosi, oprtunisti, ticalosi, mizerii umane si cativa: Gafenco,
          Gyr, Voiculescu, Parintele Calciu, parintele
          Justin Parvu, Dl Caragata din Vrancea care a facut puscarie de doua ori,in total 9 ani, fara sa il vanda pe Isus Hristos. Este cea mai
          trista declaratie a unui fost turnator in puscariile comuniste. Nici Satana nu il mai poate crede.
      • +13 (13 voturi)    
        da! (Marţi, 11 ianuarie 2011, 20:46)

        anonim [anonim] i-a raspuns lui Surfer

        si de cand e PC de dreapta?
        doar stie toata lumea ce-si propune partidul conservator sa conserve!
      • +1 (1 vot)    
        Alta e explicatia.. (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 16:36)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Surfer

        Ca sa fie eliberati si apoi lasati sa plece, cei mai multi detinuti politici au fost obligati sa semneze niste hartiute.. O stiu din familie, de la unchiul meu care n-a semnat si a mai ramas niste luni peste sentinta, pe diferite pretexte. Mai tarziu au si fost santajati cu acele hartii si siliti sa informeze despre prieteni, etc. Cred ca la multi le e frica si acum..
      • 0 (0 voturi)    
        comentariu (Joi, 13 ianuarie 2011, 9:20)

        Dancu Adrian [anonim] i-a raspuns lui Surfer

        judeca perfect.am spus si o mai spun,toti scapati din inchisorile comuniste au facut contract cu securitatea. altcumva nu mai scapau. cei mai multi sint in pnl(editat de HotNews.ro)
    • +26 (28 voturi)    
      Si sa vedeti porcaiala dupa alegeri... (Marţi, 11 ianuarie 2011, 17:31)

      Ritzi Pitzi [anonim] i-a raspuns lui Un stelist

      Dupa modelul consacrat, PNL va impinge usor-usor aliatii afara de la guvernare, cum s-a intamplat si cu alianta DA, cand dupa 1 an liberalii conduceau singuri cu sprijin PSD. Si uite asa PC va ajunge in Opozitie (dar in continuare in Parlament), iar guvernul va fi cu PM de la PSD si Ministerul de Interne la PNL.

      Asta daca nu cumva le pregateste Basescu ceva surprize, sau daca nu cumva se mai trezeste tara asta la viata si voteaza cu capul, nu cu stomacul, ca pana acum...
      • +14 (16 voturi)    
        Premier... (Marţi, 11 ianuarie 2011, 17:57)

        Dan D. [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        Absolut corect, dupa metoda patentata de PNL, cine are premierul sta la Guvernare pina la urmatoarele alegerile parlamentare, pentru ca nici un partid nu are majoritate ca sa-si asume urmatorul permier, asha ca nu vor putea da jos guvernul si or sa faca intelegeri de culise pentru suportul parlamentar.

        Ma inshel amarnic ca vor reushi sa se inteleaga, chiar si pina la discutarea premierului. PC se va alege cu ceva parlamentari, PNL va pierde ceva puncte la alianta, dar isi va scoate pirleala cu emisiuni favorabile la antene.

        Dar in stilul romanesc, ma astept la mult bilci, care e posibil sa le ingroape constructia inainte sa fi apuc sa vopseasca gardul.
      • -5 (5 voturi)    
        memoria de basist... (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 9:16)

        Vendeta [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        .... eu imi aduc aminte ca base a inceput sa il atace public pe tariceanu (scandalul "scrisorica")... acelasi pd care a distrus si alianta din '96 - 2000 (CDR-ul) ...
      • +5 (5 voturi)    
        ochii pe interviu! (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 9:42)

        naiv [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        Zamfirscu raspunde PUNCT cu PUNCT lui Neagu Djuvara!!! L-au scos in fata, cu raspuns pregatit, ca sa anihileze ce a spus Djuvara!!!!! PENIBIL
    • +7 (9 voturi)    
      sau .. (Marţi, 11 ianuarie 2011, 20:37)

      romaya [utilizator] i-a raspuns lui Un stelist

      Pentru a salva tara de la dezastru, te faci frate si cu dracul" -adica dracul fiind P.C ...
      • 0 (0 voturi)    
        ca tot vor ei sa puna ceva la frigider (Joi, 13 ianuarie 2011, 16:42)

        panfil flecaru [anonim] i-a raspuns lui romaya

        n'ar fi mai bine sa'l puna pe felix la frigider ?
        ...macar la racoare...la pastrat.
        asa un geniu economic...
    • +13 (13 voturi)    
      Trist (Marţi, 11 ianuarie 2011, 20:52)

      toiu [utilizator] i-a raspuns lui Un stelist

      "Fa-te frate cu dracu pana treci puntea", corb la corb nu-si scoate ochii", "capul plecat sabia nu-l taie","scopul scuza mijloacele". Proverbe pe care, din pacate, romanii le-au utilizat din plin in decursul istoriei. In gura unui fost detinut politic aceste proverbe suna ingrozitor. Pacat.
    • +13 (13 voturi)    
      liberalii si liberatii ! (Marţi, 11 ianuarie 2011, 21:37)

      gura rea [anonim] i-a raspuns lui Un stelist

      asa au explicat si tradarea Maresalului (vezi cine a dosit telegrama de la Stokholm) asa l-au tradat si pe Mihai (vezi cine a semnat tratatul de la Paris din '47 si tot asa a ajuns si R.Campeanu in Franta.. si ntot asa batrinul Quintus spunea povesti pe la diverse cenacluri literare prin anii '60-70 si tot asa o tin si acuma.. inainte baieti tineti-o tot asa...!
    • +7 (7 voturi)    
      Domnule Zamfirescu, ce penibil e ce ziceti dvs! (Marţi, 11 ianuarie 2011, 22:37)

      lica [utilizator] i-a raspuns lui Un stelist

      PNLul a devnit un partid fara substanta care nu vine cu nici o propunere concreta legata de iesire din criza nu are nici un program politic coerent.

      Stimate domn, tara nu se poate " salva" cu vorbe goale, iar cardasia cu Voiculescu va va duce la alte si alte compromisuri, e nu o sa mai stiti cand e compromis si cand devine modul de a fi al PNLului.

      Unde sunt principiile, ce mai inseamna RESPECT fata de o doctrina, fata de alegator?
    • +5 (5 voturi)    
      R U S I N E ! ! ! (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 9:50)

      ghe [anonim] i-a raspuns lui Un stelist

      Sper sa nu judec cu pacat... Inteleg un om batran, sarac si bolnav sa se injoseasca... Dar sa faci prostitutie cu calaii tai...??!! Nu stiu cum a adunat pnl-ul atatia monstri cu chip si istorie (fabricata) de sfinti martiri...
    • +3 (3 voturi)    
      Solutia imorala... (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 9:51)

      sufleu [anonim] i-a raspuns lui Un stelist

      ...s-a transformat in frate cu dracul...
  • +28 (34 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Marţi, 11 ianuarie 2011, 17:12)

    [anonim]

    • +30 (32 voturi)    
      Diferentele ar fi urmatoarele: (Marţi, 11 ianuarie 2011, 17:38)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui

      -Dinu s-a nascut la Bucuresti , Quintus la Kerson,Ucraina , iar Coposu la Bobota in Salaj;
      -Coposu s-a nascut si a murit greco-catolic;ceilalti...
      -Coposu a avut demnitatea si onoarea de a nu se inhaita cu fostii lui tortionari;ceilalti...
    • +22 (24 voturi)    
      PNL (Marţi, 11 ianuarie 2011, 17:59)

      TUDOR30 [utilizator] i-a raspuns lui

      Da Quintus a fost si TURNATOR
      • +12 (14 voturi)    
        PNL (Marţi, 11 ianuarie 2011, 20:46)

        Dinu [anonim] i-a raspuns lui TUDOR30

        Dar Dinu cum a ajuns asa usor in vest?
    • +18 (20 voturi)    
      Nu mi/a placut Coposu niciodata! (Marţi, 11 ianuarie 2011, 18:08)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui

      Pentru ca l/a ridicat pe facatura/caricatura ala de tzap!
      Dar nu pot sa nu il stimez pentru ca a fost un om cu principii.
      Liberalii se vede din ce in ce mai des sunt de fapt niste comunisti deghizati!
      quintus, mod teleaga asta, ghise, stolnici... Ce mai vreti, oameni buni? Ce mi/e securist, ce mi/e comunist,...? Tot troaca aia!
  • +22 (30 voturi)    
    Da! (Marţi, 11 ianuarie 2011, 17:12)

    Luk [utilizator]

    Salut si eu alianta PNL-PC si sustin, la randul meu, ca sunt "doua partide compatibile din punct de vedere doctrinar si ideologic".


    Scopul scuza mijoacele este o lozinca care i-a ajutat mult pe Gheorghiu Dej, Ceausescu, Hitler si Stalin.

    Sunt de parere ca, pentru a ne putea impotrivi "dictaturii Basesciene", trebuie sa avem o coalitie PSD-PNL-PC legalizata la tribunal!

    Asa sa va dea Dumnezeu!
    • -13 (19 voturi)    
      ? (Marţi, 11 ianuarie 2011, 17:55)

      fraerul [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      ce legatura are bunul dumnezeu cu, cocina voastra?
      • +13 (17 voturi)    
        S-avem pardon! (Marţi, 11 ianuarie 2011, 18:18)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui fraerul

        Cocina NOASTRA, ok?

        Sper din toata inima ca Dumnezeu sa aiba, totusi, o legatura si cu cocina noastra!
        • -4 (4 voturi)    
          Omul e ca o lumanare (Marţi, 11 ianuarie 2011, 22:06)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui Luk

          Degeaba ai trup( ceara) si suflet (fitil) daca nu oferi lumina celorlati. Ei tocmai lumina asta e legatura cu Dumnezeu.

          Si in politica noastra nu se vede decat luminita de la capatul tunelului care si aia abia mai palpaie.
    • +8 (8 voturi)    
      :) (Marţi, 11 ianuarie 2011, 20:42)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui Luk

      asta a fost o gluma, nu?
      • +4 (4 voturi)    
        Evident :)) (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 9:03)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui anonim

        Doar PNL o ia in serios, ceea ce dovedeste ca-i varza...
    • 0 (0 voturi)    
      "Scopul scuza mijloacele" (Joi, 13 ianuarie 2011, 14:21)

      Emil [anonim] i-a raspuns lui Luk

      Asa au zis si puterile occidentale cand Germania a atacat Rusia si au sperat ca distrug (cu armata germana) comunismul. Doar ca...
  • +30 (34 voturi)    
    ce spune pseudoliberalul dinu zamfirescu (Marţi, 11 ianuarie 2011, 17:13)

    george morgan [anonim]

    sa va fie rusine dle dinu zamfirescu. atat
  • +24 (26 voturi)    
    bravo tati ???? (Marţi, 11 ianuarie 2011, 17:17)

    tamara [anonim]

    halal atitudine....
  • +27 (29 voturi)    
    litiaza biliara ? (Marţi, 11 ianuarie 2011, 17:18)

    LIBERAL [anonim]

    nu stiu precis de la ce , dar mi e GREATA !!!
    • +25 (27 voturi)    
      Stiu eu de la ce ... (Marţi, 11 ianuarie 2011, 17:30)

      Kodobelk [anonim] i-a raspuns lui LIBERAL

      Litiaza liberala :)
  • +25 (27 voturi)    
    Detinut politic degeaba (Marţi, 11 ianuarie 2011, 17:18)

    Idealistu [utilizator]

    Omul pare din alta lume. N-are nici o problema sa colaboreze cu oameni de Securitate. Principii, morala, nici vorba. Unde vede politica de dreapta la PC, nu stiu. Ori este de vina varsta, ori a fost "reeducat" de baietii cu ochi albastrii.
    • +17 (19 voturi)    
      a (Marţi, 11 ianuarie 2011, 17:27)

      a [anonim] i-a raspuns lui Idealistu

      a "fugit" dupa ce a fost rascumparat cu 6000 de dolari? halal fuga...
    • +18 (20 voturi)    
      Nici varsta ,nici "reeducarea". (Marţi, 11 ianuarie 2011, 17:41)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui Idealistu

      Carcterul . Demnitatea. Onoarea. CIOLANUL.
  • +17 (19 voturi)    
    "si uitarea-i scrisa in legile omenesti" (Marţi, 11 ianuarie 2011, 17:21)

    lungu bogdan [anonim]

    d-nule zamfirescu te faci frate cu dracul ca sa furi nu ca sa "salvezi tara". ati uitat asa de repede ce inseamna securitatea? sau nu ati inteles niciodata ce inseamna sa ai principii, ce inseamna o doctrina politica? cum puteti spune ca un fost securist are doctrina de dreapta? sau cum puteti spune ca un fost securist are doctrina politica? chiar credeti ca PC-ul inseamna mai mult decat dan voiculescu? pacat de sangele varsat prin puscariile conduse de admirabilul om de drepta D.V. probabil ii spune de drepta pentru ca batea cu dreapta si turna cu stanga?
    • -20 (22 voturi)    
      Basescu tot securist (Marţi, 11 ianuarie 2011, 17:33)

      G [anonim] i-a raspuns lui lungu bogdan

      Cu ce e mai bun securistul Basescu fata de securistul Voiculescu?
      • +16 (18 voturi)    
        omniprezentul basescu (Marţi, 11 ianuarie 2011, 17:40)

        lungu bogdan [anonim] i-a raspuns lui G

        mai sus eu nu am spus nimic de basescu. trebuie neaparat sa discutam si despre el?
      • +18 (20 voturi)    
        nu e vb de basescu aici (Marţi, 11 ianuarie 2011, 17:41)

        sache [anonim] i-a raspuns lui G

        problema e o alianta intre un partid de 1% cu altul de 20% in care al doilea cedeaza jumatate din locurile eligibile
      • +15 (17 voturi)    
        simplu (Marţi, 11 ianuarie 2011, 17:45)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui G

        este mai bun pentru ca acuzatia ta nu a fost dovedita de nimeni niciodata.
  • +19 (21 voturi)    
    pe cine cred ca prostesc astia?? (Marţi, 11 ianuarie 2011, 17:22)

    neanonim [anonim]

    adica se fac frate cu dracu ca sa ne poata prosti.. cucine se lupta de fapt??!
    fac compromisuri inacceptabile , pt microfon, ca sa poata manipula populatia!
    mi-e scarba de ei!
    Comunisti toti!jalnici dom'le!
  • +18 (20 voturi)    
    D-le Zamfirescu... (Marţi, 11 ianuarie 2011, 17:22)

    Hopeless [anonim]

    ....pentru un fost detinut politic, afirmatiile dvs. despre alianta PNL - PC si Felix sunt de-a dreptul jignitoare pentru cei care au trecut prin aceeasi experienta ca si dvs. Pentru mine, ca simplu cetatean care a trait sub comunism si care are o idee destul de clara despre ceea ce inseamna el, prin prisma afirmatiilor din articol,sunteti o mare dezamagire.
  • +25 (27 voturi)    
    Hmmm... (Marţi, 11 ianuarie 2011, 17:24)

    IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim]

    Dinu Zamfirescu nu merita comentat. Discursul lui e gol, ipocrit si de tip colaborationist. Asa s-or fi facut inainte de 1990 frati cu dracul regim comunisto-securist si multi dintre cei ca tovarasul Dinu Zamfirescu. Cum se numeste asta? Colaborationism si oportunism. Cred ca tovarasul Dinu Zamfirescu s-a autodiscreditat definitv pentru ca nu l-am auzit nici o clipa in 2006 cand dna Musca a fost exclusa din PNL pentru aceleasi motive pe care astazi acest domn care amesteca lucrurile intr-o imensa cloaca le minimalizeaza. As spune chiar ca le bagatelizeaza.
    In ce sens este un bun capitalist Felix Voiculescu tovarase Zamfirescu? In sensul ca a facut avere furand si prin afaceri veroase cu statul? In ce sens tovarase Zamfirescu? In sensul in care Felix a mintit ca n-a fost colaborator al securitatii? in sensul in care acelasi Felix are dosare penale? in ce sens este un bun capitalist Felix? Si cum adica Basescu mimeaza capitalismul? Ce intelegeti dvs tovarase Zamfirescu prin capitalism? Capitalismul veros, capitalismul oligarhiei rosii reprezentat de Dinu Patriciu, cel care va subventioneaza muribundul si imoralul partid, de Felix Voiculescu, de SO Vantu si de altii ca ei? Sa va fie rusine tovarase Zamfirescu. Atat de prezentul cat si de trecutul dvs!!!! Sa va fie rusine!!!! PNL a ajuns o cloaca imunda si datorita celor ca dvs.
  • +18 (22 voturi)    
    A facut puscarie.. si degeaba (Marţi, 11 ianuarie 2011, 17:25)

    Chiar Eu [utilizator]

    Cum anume va salva alianta cu PC-ul tara de la dezastru? Care sunt resursele umane exceptionale ale acestui partid (PC) care nu e in stare sa intre singur in parlament? O fi Voiculescu?
    Care este plusul de valoare adus PNL de catre PC? Sa fie Antenele ca mijloc de manipulare si intoxicare al populatiei ... asa o fi invatat un detinut politic ca trebuie sa functioneze libertatea presei... remorcata la partid (vezi PCR). Asa se pare.
    Pai daca alianta actuala "a dus Romania la dezastru", compromisurile PNL unde o vor duce, daca ajung la guvernare?
    Inca ceva. Domnul zamfirescu nu stie ca proverbul cu "Te faci frate cu dracul sa treci puntea" a fost initial publicat in alta forma:
    "Daca te faci frate cu dracul sa treci puntea, te faci drac"
  • +20 (22 voturi)    
    pacat de bani.. (Marţi, 11 ianuarie 2011, 17:26)

    pehash [utilizator]

    Se pare ca n-a ramas nimic in el din mostenirea genetica a inaintasilor.
    Iliescu a evoluat? Voiculescu merge pe o linie constructiva? Astea sunt argumentele?

    6000 de dolari irositi...

    Ca sa clarificam lucrurile, titlul pompos de 'presedintele senatului de onoare PNL' nu inseamna de fapt nimic.. este un fel de sfat al batranilor de care nu tine nimeni cont.. e atat de relevant ca nici nu apare pe site-ul PNL! Horia Rusu este un gigel care s-a apucat de politica dupa revolutie, a colaborat cu Dinu Patriciu la o carte si a murit intr-un accident stupid de masina, intr-o depasire neregulamentara.. si i-a facut Patriciu fundatie..
    Deci un batranel de la o fundatie de-a lui Patriciu ne spune ca Voiculescu este baiat bun.

    6000 de dolari irositi...
    • -16 (18 voturi)    
      Comunistii faceau dusmanii albie de porci (Marţi, 11 ianuarie 2011, 17:35)

      G [anonim] i-a raspuns lui pehash

      Te iei de om, minimizezi valoarea lui personala, etc, il calci in picioare, doar pt ca nu e de acord cu tine.
      • +16 (18 voturi)    
        asa o fi.. (Marţi, 11 ianuarie 2011, 17:43)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui G

        Acum explica-mi tu care este valoarea personala a acestui om?

        Hai sa-ti mai spun eu ceva despre el.. membru fondator al 'PL 93'.. alaturi de Dinu Patriciu. Ulterior a fuzionat cu PNL. A fost presedinte al Institutului pentru Memoria Exilului Romanesc. Cum? N-ai auzit nimic de acest institut? De ce oare..

        Pana acum 2 ani cand Boc a decis ca mai bine face economie si il comaseaza cu cel pentru investigarea crimelor comunismului.. si uite asa a ramas batranelul fara functie.. si se da mare liberal lovit de soarta :)
        Acum spune-mi tu in ce consta valoarea.
      • +18 (20 voturi)    
        ???? (Marţi, 11 ianuarie 2011, 17:50)

        IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim] i-a raspuns lui G

        Zau? Tovarasul Zamfirescu s-a minimalizat, sau minimizat daca vrei, singur! Tovarasul Zamfirescu face apologia colaborationismului. Pentru unul care se lauda c-a facut puscarie, dar n-a mjurit acolo ca multi altii, este cel putin ciudat sa gandeasca asa. Doar daca nu cumva tovarasul Zamfirescu n-o fi colaborat cu baietii de teapa "bunului capitalist" Felix Voiculescu. Citesti printre randuri, ai mintea incetosata sau nu mai rationezi tovarase G! Matale nu te simti deloc deranjat de rationamentul acestui pseudo-liberal? Eu da. Individul ii jigneste pe toti cei care au murit in munti luptand cu arma impotriva comunistilor, pe cei care au murit in puscarii si la canal. Pe toti cei morti in gulagul comunist romanesc. In PNL nu sunt "liberali" tovarase G ci colaborationisti, impostori si oportunisti. Iar astia n-au doctrina decat banul. Si propriul lor interes. Pentru ei, principiile si morala nu reprezinta decat un moft. Nu e de ei. Sa-i fie rusine lui Zamfirescu dar si tie!!! Sa va fie rusine tuturor celor care va spuneti liberali dar ganditi precum tovarasul Zamfirescu! Ramaneti linistiti in cloaca in care v-ati asezat singuri "liberalilor". Acolo va este defapt locul. RUSINE PNL!!!!
      • +9 (9 voturi)    
        Aici e vorba de logica (Marţi, 11 ianuarie 2011, 21:58)

        c.mike [utilizator] i-a raspuns lui G

        Ai auzit de materia asta ? Ce zici dupa logica ta, te-ai putea face frate cu unul care ti-a omorat un membru apropiat al familiei ? Ei, ce zice logica ta la asta ?
  • +17 (19 voturi)    
    Frumos, n-am ce zice... (Marţi, 11 ianuarie 2011, 17:26)

    mass [anonim]

    Ce mai conteaza inca o umilinta la cat de atragator pare ciolanelul numit Puterea. Dar ce ma mira e ca niste septuagenari de la care te-ai fi asteptat la intelepciune ( in vorbe si fapte ) se dovedesc penibil de infantili cand incearca sa demonstreze normalul unei anormalitati.
    Viitorul va fi mai negru decat credeam.
  • -16 (18 voturi)    
    Ce de oameni cu principii! (Marţi, 11 ianuarie 2011, 17:27)

    Margelatu [anonim]

    Bai baieti, sunteti tari la morala - versiunea orala. Stiu ca va e greata, de aia nu mergeti la vot, preferati gratarul - o atitudine civica foarte tare! Iar pentru omul care a facut puscarie, doar cuvinte de ocara. Buni mai sunteti! Nu va treceti prin cap o intrebare simpla: De ce in guvernele nasite de Basescu nu e Monica Macovei ? De ce nu s-a gasit un independent tare in economie sa fie prim ministru ? Ca nu criza constitutionala ne ia painea de la gura, ci aia economica. Iar Nea Felix a fost bun partener de guvernare, pina ne-am balacarit pe Antene - uitarati ? ca normal, toate posturile de TV trebuie sa laude presedintele ! Pentru linistea noastra !
    • +14 (16 voturi)    
      "....care va sa zica ca nu le are...." (Marţi, 11 ianuarie 2011, 17:35)

      lungu bogdan [anonim] i-a raspuns lui Margelatu

      d-nu' margelatu sper ca nu spargeti seminte in timp ce vorbiti. ai vazut pe cineva de mai sus sa vorbeasca despre "painea de la gura" si "antene"? daca nu vrei sa participi la discutie de ce te bagi in vorba? aici se discuta despre "neshte cuvinte" pe care dumneata nu le intelegi.
    • +14 (16 voturi)    
      Mai haleste niste seminte ! (Marţi, 11 ianuarie 2011, 17:37)

      Idealistu [utilizator] i-a raspuns lui Margelatu

      Neica Margelatule, am votat de fiecare data. Din pacate indivizi ca tine sunt cam multi, prosti, cu memorie scurta si au si drept de vot.
    • +15 (17 voturi)    
      DA. (Marţi, 11 ianuarie 2011, 17:42)

      cipri_ [utilizator] i-a raspuns lui Margelatu

      Da, pacat ca Macovei nu-i in guvern. Nu stiu de ce. Probabil ca n-ar fi fost votata, chiar si de colegii ei, care is si ei manjiti. Lucian Croitoru ar fi fost un economist bun, dar din pacate ai nevoie de sprijin politic. Oricum, speram si eu mai mult de la pdl, dar in comparatie cu pnl si psd, tot pe ei ii prefer.
    • +13 (15 voturi)    
      Ai dreptate! (Marţi, 11 ianuarie 2011, 17:57)

      Buza [anonim] i-a raspuns lui Margelatu

      Doar ca acum vorbeam despre batranelul dispus sa faca fratia cu dracu' sa treaca si el lacu'. Ai simtit matale nevoia sa faci comparatii de parca m-ar incalzi cu ceva ca rahatul in care ma scald acum e mai subtire decat cel ce ma asteapta.
  • +15 (17 voturi)    
    Aveti demnitate, (Marţi, 11 ianuarie 2011, 17:32)

    mercedes [utilizator]

    Dle Zamfirescu? Cum sa ne explicam faptul ca un fost detinut politic accepta compromisuri de orice fel chiar cu cei care v-au facut o asemenea nedreptate? De ce nu explicati si motivele pentru care "trebuie" sa rastorni actualul regim, primul care incearca dupa aproape doua decenii sa indrepte jaful si ororile comise chiar de cei cu care doriti sa faceti front comun. Simtiti-va "confortabil" in continuare cu Dl.Voiculescu. Eu nu !
    • -15 (17 voturi)    
      Are de ales intre securistii Basescu si Voiculescu (Marţi, 11 ianuarie 2011, 17:41)

      G [anonim] i-a raspuns lui mercedes

      Ambii doi -escu, ambii securisti cu ochi albastrii.
      • +12 (14 voturi)    
        Hahahaha!!! (Marţi, 11 ianuarie 2011, 18:42)

        IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim] i-a raspuns lui G

        Unul e dovedit tovarase G. Voiculescu. Altul nu. L-a ales cu multa placere si entuziasm pe tovarasul Voiculescu din simplul motiv ca i-a placut teribil de mult colaborationismul din puscarie. Acolo unde a fost invatat sa spuna da. Basescu nu-i poate oferi lui Zamfirescu ceea ce ii ofera "bunii capitalisti" Dinu Patriciu si Dan Felix Voiculescu. Arginti. Prin urmare alegerea facuta de tovarasul Zamfirescu e logica. Individul e un oportunist. Morala si principiile nefiind de el.

        P.S. Abia astept momentul in care ipocritul isteric Crin Antonescu va fi cu adevarat deconspirat. Care va venii, fii sigur de asta. Sunt sigur ca Gigeii "liberali" asa ca tine au deja pregatit discursul pentru aceasta situatie penibila... Va acoperiti de penibil si ridicol pe zi ce trece Gigeilor. Grav e ca nu va dati seama.
  • +17 (19 voturi)    
    da, si viitorul este de cumparat ! (Marţi, 11 ianuarie 2011, 17:33)

    cezar [anonim]

    Trecutul se asuma si viitorul se cumpara ! A te face frate cu dracu e o tampenie, in general, indiferent care ar fi scopul. Eu sunt tanar, nu am fost in puscariile comuniste, dar nici nu mi-ar dori ca un astfel de individ sa-mi cladeasca mie viitorul. Daca din puscariile comuniste nu a inteles nimic, probabil are o problema, o amnezie, debilitate, ceva...
  • +17 (19 voturi)    
    domnului Zamfirescu (Marţi, 11 ianuarie 2011, 17:36)

    ionut [anonim]

    Stimate domnule Zamfirescu.
    Sunt de acord cu majoritatea lucrurilor pe care le spuneti.Problema e alta.Ca liberali nu v-ati asumat nimic din greselile trecutului.Ati angajat la stat 400-500 mii de oameni.Chestia cu obligatul de catre UE e vrajeala;puteati sa reconvertiti oamenii aia,nu sa ii suplimentati.Ca liberali declarati,nu sunteti cu nimic mai de dreapta decat celelalte partide.Dimpotriva.
    "Omul e masura faptelor sale".
    D-nul Antonescu vine cu fraze comuniste de genul "suferintele la care a fost supusa populatia".
    Putea PNL sa inceapa el legea unica a salarizarii?
    Putea sa inceapa PNL reforma statului?
    Putea,dar nu a vrut!
    Asa ca nu merge cu smecherii la nesfarsit.
    Deci nu o sa va votez.
    Pentru mine,PDL e inca "raul cel mai mic".
    Nu e un rau mic dar e cel mai mic.
    In ce tara din lume partidul "mai de stanga" trebuie sa dea afara de la stat oamenii angajati de partidul "mai de dreapta"?
  • +16 (18 voturi)    
    Pentru tara si popor (Marţi, 11 ianuarie 2011, 17:38)

    cipri_ [utilizator]

    Ati vazut ce nu face omul pentru binele romaniei :-))

    La fel cum a fost nu de mult timp "pactul de la timisoara" :-))
    Cand PNT a trecut de partea lui Iliescu/PSD. Tot pentru tara si popor.
  • +16 (18 voturi)    
    cred ca visez...... (Marţi, 11 ianuarie 2011, 17:38)

    sache [anonim]

    oare ce mai urmeaza? regele mihai sa se inscrie in prm? sau in pc? ca tot e la moda........
    • +10 (12 voturi)    
      Esti in urma (Marţi, 11 ianuarie 2011, 18:12)

      Ionel [anonim] i-a raspuns lui sache

      regele e prieten cu Iliescu. la ziua lui l-a invitat ia invitat pe comunist(Ilici&comp) si nu pe presedintele Basescu si si-a luat ginere un psdist.

      In 1944 un maresal rus ia cerut regelui Mihai sa-si uneasca fortele si sa distruga armata bolsevica apropiata lui lui Stalin care era slaba si scape lumea de comunism. Cea a facut regele? L-a parat pe maresal lui Stalin. Asta e regele.
      • -5 (9 voturi)    
        se scrie "i-a cerut" (Marţi, 11 ianuarie 2011, 19:01)

        sache [anonim] i-a raspuns lui Ionel

        oricum e o fabulatie ce spui tu. un maresal rus????? pai citi maresali avea rusia in '44?
        • +1 (3 voturi)    
          @sache, chiar daca (Marţi, 11 ianuarie 2011, 23:46)

          IoanB [utilizator] i-a raspuns lui sache

          ai trecut clasa a 3-a si o invatatoare constiincioasa invatat unde se pune cratima asta nu inseamna ca stii si intelegi ce se intampla in jurul tau!
          Incearca sa afli in continuare!
          Erai mai destept in clasa a 3-a pentru ca inca mai puteai asculta si ce spun altii..
          • -1 (3 voturi)    
            dragul meu (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 7:36)

            sache [anonim] i-a raspuns lui IoanB

            pe linga faptul ca n-ai invatat nici pina in ziua de azi sa scrii (bine cel putin ca stii sa citesti...) povestea aia cu maresalul este o imbecilitate care exista numai in capul tau. am citit zeci de carti despre al doilea razboi mondial si n-am vazut nimic despre asa zisul tau maresal. probabil ai invatat asta la scoala de la baneasa....du-te mai bine sa pazesti pomii ca pe vremea lui impuscatu' . poate asa ti se mai increteste creierul, macar de frig....
    • 0 (0 voturi)    
      "partidul republican" (Joi, 13 ianuarie 2011, 14:29)

      Emil [anonim] i-a raspuns lui sache

      al asteapta! Pe Mihaitza.
  • +12 (14 voturi)    
    Ereditar sau din societate (Marţi, 11 ianuarie 2011, 17:40)

    Pink Panther [anonim]

    Ma intreb daca "arta compromisului" la romani este de natura ereditara sau ne strica mediul majoritar si educatia cu proverbe gen: "capul plecat sabia nu-l taie", Miorita, etc...
    • +7 (7 voturi)    
      intrebare eronata! (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 0:04)

      IoanB [utilizator] i-a raspuns lui Pink Panther

      Sa-ti explic de ce:
      Sa-i luam pe britanici care acum dau tonul in lume.
      In ultimii 2000 de ani au fost pe rand: celti, romani, anglo-saxoni si de putin a lipsit sa devina francofoni subdominatie normanda. Un bun englez ti-ar putea explica faptul ca 90% din cuvintele limbii engleze legate de administratie, armata ... sunt frantuzesti impuse de stapanirea normanda. Si boborul lor era si este ca orice bobor.
      Liderii ne lipsesc. Sper sa reusim sa invatam sa-i gasim si sa-i sprijinim. Si nu paiatze ca Porumbac Antenescu sau imbecilu' ala de ponta. Mosu' asta penibil nu merita nici macar a fi certat.
      Lasati-l in penibilitatea lui!
  • +15 (17 voturi)    
    Parsivi mai is comunistii astia! (Marţi, 11 ianuarie 2011, 17:41)

    beanonim [anonim]

    Ii dau "onoare" D-lui Zamfirescu si din cand in cand il scot la interval sa le resusciteze imaginea.. ii dau o partitura bine gandita care prinde la populatie.. scarbosii!
    Pacat de D-l Zamfirescu!
  • +15 (17 voturi)    
    Oi fi eu prea prost sa inteleg ceva! (Marţi, 11 ianuarie 2011, 17:41)

    Victor [anonim]

    "....singur fiecare nu poate ajunge la atingerea scopului de a inlatura actualul regim".
    Nu prea inteleg ce vrea sa spuna!Adica PNL singur nu reusea sa ajunga la putere si acum cu un procent de la Voiculescu va ajunge acolo?
    Cand si cum vor dobora Guvernul,daca si cu toata alianta PSD,PC,PNL nu le ajung inca voturile necesare?
    Deci ce se trancaneste mai sus este o demagogie a unui frustrat,care nu a inteles nimic din suferintele sale.
    Apoi cred ca am dreptul sa intreb,a fost acest om chiar chinuit de securitate,de astazi sterge asa de usor un capitol al vietii sale?
    Nu cer ura,doamne fereste,dar repect fata de altii,care si-au pierdut barbatii,sotiile,prietenii si copii in subsolurile Securitatii.
    Securitatea a fost si Voiculescu!
    Este vorba de caracter si interes sa incerci sa faci ceva atat de viu uitat.
    Daca sondajele sunt reale,numai PSD si PNL fara PC aveau/pot avea o majoritate zdrobitoare.
    Atunci care-i rostul?
    Aha,Voiculescu se viseaza Presedintele Senatului si PNL/PSD-ul au nevoie de bani ca sa-si plateasca datoriile.Se cam leaga nu-i asa!
    Spuneti oameni buni adevarul si nu o tineti cu
    retarduri de toate felurile.
  • +14 (16 voturi)    
    Ideologie si scop (Marţi, 11 ianuarie 2011, 17:42)

    ion [anonim]

    "nu vad ce ne-ar desparti pe mine si pe Dan Voiculescu. Ma refer la chestiuni de ideologie pura." -si care este aceea?
    "nu exista alta solutie, singur fiecare nu poate ajunge la atingerea scopului de a inlatura actualul regim"- eu speram sa aveti si alt scop: sa puneti ceva in loc!
    Deci "ideologic" ar trebui sa aveti acelasi scop cosnstructiv nu numai destructiv si chiar mijloace de realizare asemanatoare, ca si comunismul voia declarativ raiul pe pamant!
  • +12 (14 voturi)    
    Oameni buni, (Marţi, 11 ianuarie 2011, 17:48)

    Jar [anonim]

    va rog,nu uitati de criza asta care bantuie omenirea...Pana sa ne facem frate cu dracu',ar trebui sa ne facem frati intre noi.Adica ,sa incercam sa nu murim de foame inaintea altora...Se pare,ca doi-trei oameni in tara asta au inteles cum stau lucrurile,din fericire,in frunte cu Isarescu si Basescu.
  • +15 (17 voturi)    
    domnului fost detinut politic al carui nume nu vre (Marţi, 11 ianuarie 2011, 17:49)

    ion popescu [anonim]

    d-stra va faceti ECOUL OPINIEI PUBLICE ROMANESTI? Macar pentru aceasta afirmatie sa va fie rusine daca pentru restul nu aveti nicio logica ...ginditiva la cei care au murit in beciurile securitatii sau la GHERLA PITESTI SI AIUD...Intimplator tatal meu a stat pe acolo 11 ani si in numele si memoria tatalui meu te blestem si aici si dincolo de mormint tau nu faci decit sa scuipi pe mormintul tatalui meu si altor mii de oameni nevinovati a caror singura vina a fost ca nu iubeau comunistii si oameni ca Voiculescu &gasca
    • -13 (15 voturi)    
      oare? (Marţi, 11 ianuarie 2011, 18:27)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui ion popescu

      dle Popescu, daca tatal dvs a stat 11 ani "pe acolo" ar fi trebuit sa ii mosteniti adevaratele invataminte cu care ieseau (in eternitate sau in lumea pamanteana) martirii inchisorilor. dar se pare ca nu le stiti ceea ce ma/ne duce cu gandul ca tatal dvs. ar fi stat acolo de cealalta parte a gratiilor fata de detinutii politic. urmand clasa detractorilor poporului, aveti un discurs acuzator de tip bolsevico-trotkist, plin de ura. asa cum sunt majoritatea celor de la acest articol. scoala securista la care aderati (majoritatea cu buna stiinta - pe cale profesionala sau familiala) este mai mult decat evidenta. nu ne puteti manipula pe toti :)
      pe de alta parte, numele dumneavoastra (coincidenta sau nu) este asemanator cu al unui celebru tortionar.
  • +9 (11 voturi)    
    Greselile PNL -ului (Marţi, 11 ianuarie 2011, 17:59)

    Cristian [anonim]

    Dincolo de dorinta de a prelua puterea, PNL face doua mari graseli.
    Prima este viciul de imagine creat de asocierea simbolului PNL cu Dan Voiculescu. PC este un partid fara sorti de a accede in Parlament de unul singur si nu aduce un plus mai mare de 2 procente.
    A doua este aceea ca printr-o alianta cu PC si PSD, creaza spatiu lui Basescu de a prelua toata dreapta politica.
  • +12 (14 voturi)    
    RUSINE d-le Zamfirescu! (Marţi, 11 ianuarie 2011, 17:59)

    Anonim [anonim]

    Rusine, sunteti lipsit de scrupule!
    Se vor rasuci in mormint adevaratii liberali cu gunoaie ca dvs!
    Nu va e rusine sa ne vindeti asemenea gogosi?? Aveti impresia ca suntem retardati sau mincinosi sau ipocriti ca dvs si securistul tradatorul de Voicuelscu? Nu va e jena ca istoria va consemna asemenea alianta de toata jena?!
  • +13 (15 voturi)    
    Si inca ceva... (Marţi, 11 ianuarie 2011, 18:00)

    IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim]

    Tot despre tov Zamfirescu. A fost detinut politic degeaba. Ca si MI Quintus si multi alti colaboratori ai securitatii din PNL. A face puscarie iar mai apoi a colabora cu tortionarii tai reprezinta cea mai abjecta modalitate de a-ti continua viata. Rationamentul acestui individ scartaie rau de tot. Principiile si morala? Nu-s de el. Sunt, si o repet, un moft. Conteaza banul si interesele personale meschine. In fapt pe acesti vidanjori din politica romaneasca nu-i intereseaza decat sa improaste totul cu rahat. Ca nimeni sa nu mai inteleaga nimic iar reperele morale sa devina nereperabile. nefrecventabile. Nu ma pot abtine sa n-o mai spun inca o data: RUSINE PNL!!!
  • +14 (16 voturi)    
    Ce a mai ramas din PNL? (Marţi, 11 ianuarie 2011, 18:04)

    silicon_v [anonim]

    Ce a mai ramas din partidul asta? Mai nimic. E doar o anexa la afacerile lui Patriciu. Cine nu crede sa vada doar cati dintre liderii liberali actuali au fost pe statele de plata ale lui Patriciu, ca angajati sau colaboratori. Mai toti, trecand de la Vosganian si Orban si ajungand nevasta lui Crin Antonescu.

    Asta a visat Patriciu de aproape 10 ani: o alianta cu PSD-ul, care e "un partid de cuvant". Adica afacerile iti merg ca unse. Dai si primesti. Un partid balama, de 10-15%, care sa se inteleaga bine cu PSD-ul. Nu ai grija guvernarii, ca nu ai tu prim ministru si grijile cele mari. Dar ai parghii destule ca sa iti mearga afacerile.

    Patriciu a incercat asta de acum 10 ani, sabotand alianta DA. problema ca erau multi acolo cu ceva putere care au zis nu (Stoica, Stolojan, Musca). Dupa 2004 cei care nu au fost de acord cu viziunea asta au fost rejectati, pas cu pas: Valeriu Stoica, Mona Musca, Ionut Popescu, Stolojan, Razvan Ungureanu, Gheorghe Flutur, etc etc etc.

    Acum, folosindu-l pe Antonescu, Patriciu isi vede visul cu ochii. Tariceanu nu a mai fost bun pentru ca nu mai era suficient de flexibil, chiar incepuse sa se gandeasca la un PNL care sa stea pe picioarele lui. Antonescu chiar face "ce trebuie". Priviti doar la lipirea PC-ului de PNL. A facut-o fara sa cracneasca. Si fara sa discute cu nimeni. A facut-o (aparent!) de capul lui.

    Nu stiu ce mai vad unii bun la partidul asta, adica la PNL. Eu tot caut si caut si zau daca mai vad ceva. Persoanele rezonabile fie vor fi date afara curand (vezi doamna Adrian Saftoiu) fie si-au inghitit singuri coloana vertebrala, printr-un efort demn de cartea recordurilor, vezi domnul de mai sus sau Mihai Voicu. Acolo au ramas Antonescu, Orban, Norica Nicolai, Fenechiu, Adomnitei, David si mai nou acolo au ajuns acolo si Voiculescu, Dan Ioan Popescu sau Rodica Stanoiu. Piedone e doar un mic bonus.
  • +12 (14 voturi)    
    ocazie pierduta (Marţi, 11 ianuarie 2011, 18:06)

    corin antenescu [anonim]

    Domnule Zamfirescu, cred ca ati pierdut o excelenta ocazie de a tace!
  • +11 (15 voturi)    
    are dreptate (Marţi, 11 ianuarie 2011, 18:10)

    gaga [anonim]

    acest domn nu vede diferente "ideologice" intre pnl si pc. e si normal, de fapt sunt chiar frati. eu nu am vazut niciodata in pnl un partid liberal, oricat mi-as fi dorit. pnl a fost pentru mine intotdeauna o adunatura de turnatori cu ifose de boieri + afaceristi sic, spalatei, moderni, fara ideologie . pnl a guvernat 4 ani in perioada de supracrestere economica . nu a miscat un deget pentru modernizarea statului, ba dimpotriva , s-a straduit din rasputeri prin chiuariu si alti executanti zelosi sa anuleze ceea ce se realizase cu greu in prima parte a guvernarii.
    eu aplaud aceasta alianta. limpezeste multe confuzii.
  • +14 (16 voturi)    
    Batranelul e demn de mila... (Marţi, 11 ianuarie 2011, 18:17)

    Cataleya [utilizator]

    Dupa ce ai facut puscarie din cauza comunismului si a securitatii sa declari senin (sau senil ) ca:

    "nu vad ce ne-ar desparti pe mine si pe Dan Voiculescu"

    Inseamna ca batranelul are o problema pe undeva pe la cerebel. pacat de el. Nu-l acuz dar in niociun caz nu pot sa-l aprob.
  • +11 (13 voturi)    
    6000?... (Marţi, 11 ianuarie 2011, 18:18)

    Raluca [anonim]

    6000 dai, 6000 face... 6000...mai ieftin decat o prostituata...
  • +12 (14 voturi)    
    alianta cu dracul sau securitatea, tot aia (Marţi, 11 ianuarie 2011, 18:25)

    cititor [anonim]

    Dar pentru salvarea propriei piele cu cati draci so fi aliat? Si pe cati io fi bagat in mormant?
  • +11 (13 voturi)    
    Detinut politic? (Marţi, 11 ianuarie 2011, 18:38)

    Daniel [anonim]

    Detinut politic arestat de 5 (cinci!) ori si care a petrecut 2 (DOI) ani in puscarie, apoi a plecat in Vest. Corneliu Coposu a stat 17 (SAPTESPREZECE) ani in puscarie, tot atatia, adica 17 (SAPTESPREZECE) ani a avut domiciliu fortat ... Nu exista grad de comparatie.

    Imi pare rau pt. dl. Dinu Zamfirescu ca a petrecut acei doi ani in puscariile comuniste daca a fost detinut politic. Nu stiu, nu cunosc, nu ma pronunt si vreau sa-l cred ca asta a fost motivul. Dar sa nu uitam ca se facea puscarie politica si pentru un banc cu ceausescu ... Altfel nu-mi pot imagina un anticomunist sa vorbeasca asa!
  • +11 (13 voturi)    
    Omisiune (Marţi, 11 ianuarie 2011, 18:52)

    Miron [anonim]

    Ce nu spun nici d-l Zamfirescu si nici autorul articolului este ca si dl Zamfirescu sa a fost informator al securitatii. Desi, fata de Felix, a fost si detinut politic, asta nu il scuteste de... mirosul de usturoi. Pe care l-a mancat.
  • +12 (14 voturi)    
    Serios (Marţi, 11 ianuarie 2011, 18:54)

    euro [anonim]

    Ati facut o obsesie pentru Basescu si dobandirea puterii. Nimic nu e prea injositor pentru a va atinge scopurile (trebuia sa scriu "interesele personale")
  • +12 (14 voturi)    
    probleme la coloana,cred ca n-are...coloana. (Marţi, 11 ianuarie 2011, 18:58)

    danarad [anonim]

    cu flori la mormintele ceausestilor , oare a fost ?
  • +13 (15 voturi)    
    Zmfirescu (Marţi, 11 ianuarie 2011, 19:02)

    dorin valeriu [anonim]

    L-am cunoscut acum vre-o 18 ani, la o consfatuire a CDR. Tipul mi s-a parut un nevrozat histeroid, fara substanta; tot "prestigiul" i se tragea dintr-o pretinsa filiatie cu Bratienii, Cam putin pentru a juca un rol important in politica, nici nu prea l-au scos in fata liberalii, ca n-aveau pe cine. Si sa vezi pe cine trimisera acum la inaintare ! ? !
  • +12 (14 voturi)    
    trist (Marţi, 11 ianuarie 2011, 19:10)

    neutrino [utilizator]

    cand am citit cartea domnului Marino despre detinutii politici (taranisti si liberali) care isi faceau "guverne provizorii" in cazul in care vin americanii, ei sa fie "pregatiti"; mi s-a parea o utopie.
    Ascultadu-l pe acest domn, nu imi face decat sa se confirme (daca mai era cazul) ca Marino a avut dreptate.
    Domnule Zamfirescu, luati aminte de la domnul Orban(desi nu este unul din favoritii mei): vb. lui...

    un trigru si un leu pleaca la vanatoare cu un sconcs...

    ghiciti cine e sconcsul?
  • +12 (12 voturi)    
    sindromul Stockholm.... (Marţi, 11 ianuarie 2011, 19:35)

    dadan [utilizator]

    se pare ca multi romanii sufera de sindromul asta.....
    definitie Wiki:
    Sindromul Stockholm descrie comportamentul unei victime răpite sau captive care, în timp, începe să simpatizeze cu răpitorul. Persoanele captive încep în a se identifica cu răpitorii, ca și un mecanism defensiv, din teama de violență. Micile semne de bunătate venite din partea răpitorului sunt amplificate, întrucât intr-o situație de captivitate, lipsa perspectivelor este prin definiție imposibilă."
    Numele acestui sindrom provine dintr-un caz real de jaf la o bancă din Stockholm, caz în care jefuitorii au ținut captivi angajații băncii pentru 6 zile (între 23 și 28 august 1973). În acest caz victimele s-au atașat emoțional de răpitori și chiar le-au luat apărarea ulterior eliberării).
  • +10 (10 voturi)    
    Dle Zamfirescu (Marţi, 11 ianuarie 2011, 19:49)

    Gore [anonim]

    toata argumentatia asta îmi provoaca greata.Esti chiar mai dezgustator ca Felix!
  • +10 (10 voturi)    
    Domnule Zamfirescu.... (Marţi, 11 ianuarie 2011, 20:04)

    Rescatorul [anonim]

    al cui agent esti, al securitatii sau al KGB? Dupa cum gandesti, te-ai deconspirat. Asta ca sa nu cred cumva ca liberalii sunt niste canalii.
  • +11 (11 voturi)    
    aproape că am căzut de pe scaun (Marţi, 11 ianuarie 2011, 20:05)

    visio [anonim]

    ''să înlăturăm actualul regim''..tataie ăsta o fi fost tatal lui Iliescu? întreb pt că lui Iliescu i-a ieşit ''schimbarea regimului''; în dictatură, declaraţia înseamnă ani grei de puşcărie, în democraţie înseamnă discreditare totală; cum e mai nasol? vom afla în 2012 la alegri..dar sincer, dacă pnl merge tot aşa, votez cu pdl; nu că sunt mai inteligenţi, dar sunt naturali în prostia lor, pe când ceilalţi se dau domnişoare; m-am cam săturat de aparenţe..în rest, a fost o opinie destul de haioasă numai bună de un talk-show
  • +8 (8 voturi)    
    ...o cacareaza... (Marţi, 11 ianuarie 2011, 22:44)

    AndreiT [anonim]

    Il cunosc bine pe Dinu Zamfirescu. Vechii detinuti politici nu dau doi bani pe el. Un invartit, un tradator al liberalismului. Cred ca dand acest interviu si-a scris epitaful. Tradator si colaborationist, un jeg uman. O cacareaza.
  • +8 (8 voturi)    
    pacat (Marţi, 11 ianuarie 2011, 23:07)

    liberalul [anonim]

    D-le Zamfirescu va recomand sa cititi interviurile lui Mircea Ciobanu cu Regele Mihai.
    Regele zice ca nu te poti face frate cu .......ca sa treci punte pentru ca acolo ramai. Nu mai exista cale de intoarcere.
    Se pare ca l-ati uitat prea repede e Corneliu Coposu.
    V-ati fi facut frate cu tortionarii doar ca sa scapati de inchisoare?
  • +6 (6 voturi)    
    incredibil (Marţi, 11 ianuarie 2011, 23:37)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    isi consuma cele mai necredibile gloante ca sa ce?

    Se grabesc tare baietii.

    in linie dreapta catre suspendare.

    Altfel visul lui Ptriciu, Voiculescu si SOV nu se implineste.

    Incercarea moarte n-are.
  • +9 (9 voturi)    
    D.Zanfirescu (Marţi, 11 ianuarie 2011, 23:40)

    mihai g. [anonim]

    Daca Zanfirescu a fost eleberat (unicul caz) pe cautiunea de 6000 Dollari, inseamna ca a fost in aceiasi oala cu Felix turnatorul. Pina acum il consideram o victima, acum il consider un CALAU.
    Daca tacea filozov raminea
  • +6 (6 voturi)    
    Dracu-lacu (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 0:29)

    Dragos [anonim]

    "Frate cu dracul" spuneau la Aiud, la Gherla si la Pitesti numai turnatorii!
  • +6 (6 voturi)    
    constatare (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 0:41)

    dacu_dan [anonim]

    Uite asa au fost cheltuiti prost 6000 de dolari
  • +6 (6 voturi)    
    Tembel politic (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 1:53)

    Lugojanul [anonim]

    Unii dintre adevaratii eroi ai neamului au fost partizanii care au murit in munti pentru idealurile lor.
    Un asa zis detinut politic adevarat poate sa spuna sa te faci prieten cu dracul pana treci puntea?
    Nu domnilor asta este un tembel.
  • +5 (5 voturi)    
    ???? (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 7:40)

    B.F. [anonim]

    Si tu Brutus ????
  • +4 (4 voturi)    
    vezi cum e omul (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 8:08)

    ploiesteanu [anonim]

    a dat putin de caldurica, de confort, ne simtim binisor, iti mai da calaul un pahar cu vin fiert sa te incalzesti, vezi altfel lucrurile, devi prieten cu gadele. Te mai pui bine si cu seful de partid, ce mai, specific romanesc. Verticalitate 0. Era una din putinele exemple de integritate din PNL. Compromisul cu reprezentantii securitatii ma intristeaza.
  • +3 (5 voturi)    
    Sa-ti fie rusine, Zamfirescule! (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 9:10)

    Liberalul [anonim]

    ... iar in ceea ce ma priveste, mi-ai creat o imensa senzatie de greata!
  • +4 (4 voturi)    
    ? (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 9:14)

    Gimi [anonim]

    Pai daca trecutul si-l asuma fiecare deci nu conteza ci doar ideologia atunci nu conteaza ca acest personaj a fost cine a fost si afacut ce a facut deci nu conteaza ca il catalogheaza unii ca erou; asta ca sa mergem pe logica acestui domn. Daca am ajuns la aceasta concluzie il tratam ca pe un simplu membru liberal cu aceeasi autoritate morala
  • +5 (5 voturi)    
    In-cre-di-bil! (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 9:16)

    Cristian Botez [anonim]

    "Se exagereaza prea nult chesti asta cu Securitatea..."!!! Dumnezeule! Omul e senil, dupa cum au spus-o multi inaintea mea, ori, la un moment dat, s-a dedat si el la bucatele sistemului. Sau e bagat in fatza de camarila lui Patriciu si de Chucky Antenescu!
  • +5 (5 voturi)    
    nici inchisoril comuniste nu mai sint ce au fost ! (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 9:30)

    Cornel [anonim]

    D'asta nu-mi placeau mie comunistii: bagau chiar pe oricine la inchisoare ! Cum o fi ajuns tovul asta Zamfirescu la racoare cind are asa o gindire dialectic-progresista si constiinta de clasa 1 ? Trebuiau sa-l bage in MAN ca are talent de aplaudac...
  • +2 (2 voturi)    
    CRED (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 9:50)

    $$$ [anonim]

    Cred ca se puteau investi mai bine cei 6000 de $!
  • +4 (4 voturi)    
    O alta cale (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 10:29)

    Mada [anonim]

    De ce unii domni, membrii ai PNL, care isi mediatizeaza parerile, considera compromisul singura cale? Nu si-a pus nimeni problema ca, de fapt, oamenii, in speta aceia care pot face parte din electoratul lor, vor sa aiba in fata niste oameni cu verticalitate, cu proiecte ferme de viitor si concrete si , mai ales, vor sa ii conduca niste oameni in care pot avea increderea ca ceea ce au spus azi vor face maine si ca nu au doar ca unic scop distrugerea a ceea ce s-a facut ieri (rau sau bun) de catre altii?
  • +4 (6 voturi)    
    Poate chiar i-a placut? (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 10:42)

    David [anonim]

    Este sub deminitatea unui om normal la cap, ca dupa ce un regim politic te-a aruncat intr-o custa si te-a tratat precum un animal, tu astazi cand altii ti-au oferit libertatea, adica niste tineri care au murit ca EL sa fie liber, tu sa le intorci spatele si sa te aliezi cu calaii tai!!! Cate bube o avea Base, dar faptul ca se lupta cu ramasitele unui sistem comunist (vedeti ce vrea Marea Alianata - bani de la rusi) il spala de toate pacatele.
  • +3 (3 voturi)    
    pentru redactie (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 11:16)

    bibicu [anonim]

    Sunt curios ce parere are despre aceasta monstruoasa alianta dl. sifonacademician C-tin Balaceanu-Stolnici.
  • +3 (3 voturi)    
    chiar asa simplu? (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 13:56)

    liviu [anonim]

    "In ceea ce priveste trecutul... Trecutul si-l asuma fiecare".
    atat? si-l asuma declarativ sau isi pune cenusa in cap singur in baie si apoi este exact ca oricine altcineva, curat si inodor? E valabil doar in zona politica sau putem sa extindem si la zona penala? un criminal de drept comun sa nu mai fie judecat si condamnat, sa ne gandim ca si-a asumat trecutul plin de crime si astfel autolinistiti sa iesim impreuna la o bere si eventual sa plecam intr-un concediu comun?
    sunt de admirat cei care folosesc prezentul pentru a-si asuma viitorul. trecutul se accepta sau se cosmetizeaza, exact ceea ce incercati dvs.
    nu imi amintesc ca la nurenberg cineva sa le sugereze capeteniilor naziste sa isi asume trecutul. dimpotriva, ideea pe care acuzarea a functionat a fost aceea ca inculpatii erau deplin responsabili pentru faptele si deciziile lor. se subintelegea ca isi asumasera si consecintele deciziilor. dupa fapta si rasplata zice taranul, numai ca nu poate sa-i transfere intelepciune si demnitate politicianului roman.
  • +2 (2 voturi)    
    rusine.... (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 17:35)

    kamaradu [anonim]

    Cuvintele lui ma fac sa gandesc ca de fapt nu a fost cu adevarat detinut.... probabil ca e in traditia pnl-ista (sau sa zic PeNaList-a?) ca si Dan Amedeo Lăzărescu - tatal vitreg al lui Tariceanu, ca si Mircea Ionescu-Quintus sau tradarea lui Radu Campeanu in anii '90 cand a lasat partidele istorice pentru a se alatura lui ilici si a prinde un os de ros.... Bratienii probabil ca se rasucesc in mormant....
  • +1 (1 vot)    
    Istoria recenta a Romaniei.. (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 17:38)

    CD [utilizator]

    ....a demonstrat ca puterea dupa 1990 a fost preluata de Linia a II a !
    Acum , mai mult decat in 2007 se dovedeste ca exista o coerenta in strategia de destructurare a eforturilor de reformare a statului si de suspendare a presedintelui , iar aceasta coerenta nu apartine papusilor :Patriciu-investitorul de paie al Moscovei ,
    Voiculescu -mostenitorul testamentar al unui
    '' arab'' fictiv ,adica al averii lui Ceausescu,de fapt a averii poporului roman , Antonescu -bufon fara staif !Nastase $ Ponta -filiera ruseasca ,drum pe care l-au impins si pe Geoana !
    De aceea Ponta declara ca este de preferat imprumuturi extrene din Rusia si China!!!!
    In spatele lor stau Papusarii ,'' Leii neimblanziti '' securistii din Linia a II a -o organizatie paramilitara si pro-rusa !
    Iar Andrei Marga este dirijat direct de secretarul Masonerieie Ruse ! La aceeasi gara coboara si Iohanis !
    Spunea cineva mai sus ca securistii nu mai au asa importanta :sa nu-i subestimam pe cei care detin averile lui Ceausescu;ei sunt papusarii ,iar personajele de mai sus ,papusile !
    Care joaca de vreo cativa ani,la unison (cu toate divergentele ideologice dintre ei si rabufniri orgolioase ) ca pe sarma , pe diverse scenarii principale si de rezerva !
    Atentie la ''Leii neimblanziti'' pentru ca nu dorm si nu luati in deradere primejdia !Cat despre bietele papusi ? Le-astepta soarta lui Dan Iosif !O cafea mica si amara ,la vreme de seara ! Dupa care... un cancer galopant !
  • -2 (2 voturi)    
    Catei (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 17:59)

    OM [anonim]

    Bai cainilor... dar voua nu va este rusine sa vorbiti despre lucruri de care habar nu aveti? cum este posibil ma latrailor sa il comentati voi pe acest om cand in afara sa frecati menta pe messenger si blog-uri la servici (in loc sa puneti dracu mana sa munciti) nu faceti nimic!?

    e senil, e nebun... cine mama dracu sunteti voi ma jegosilor sa il jigniti pe acest om dor ca sa nu va plictisiti!?

    va doresc la toti cei care il jigniti, sa ajungeti intr o puscarie din 60-70, sa luati bataie zilnic si cand ajungeti la batranete (care din voi...) sa isi bata joc de voi niste "putoi" ... doar asa, ca pot
  • 0 (0 voturi)    
    Alianța cu dracu (Joi, 13 ianuarie 2011, 15:40)

    Dan Culer [anonim]

    Prima chestiiune care ar trebui evocată este dacă scopul PNL este doar înlăturarea de la putere a lui Băsescu și a partidului său. O alinață cu dracu, este neproductivă și periculoasă. Dracul te face sliuga sa, pierzi autnomia. Cu atât mai mult cu cât banii sunt la Dracu.
    A doua : nu cumva alianta aceasta nu are de fapt nici o bază ideologică ci e vorba de încă o alianțî între lupii care se pregătesc să mai tundă oile, după altă formulă partinică. Oile fiind poporul, restul, dincolo de membrii și simpatizanții acestor partide.
    A treia, importantă : ce valori apără sau propune Partidul Conservator. Impostura lui Dan Voiculescu se definește tocmai prin faptul că a creat un partid ce a uzurpat numele de «conservator», fiindcă nu văd ce legătura se poate stabili între partidul de la finele sec XIX și acesta.
    In fine, ca să fie clară poziția mea, consider privatizarea așa cum s-a făcut ca un jaf la care au participat până acum toate partidele, fiindcă nu statul ca instituție adminsitativă era proprietarul economiei românești, ci poporul, adică noi toți, prin impozitele cu care s-a creat și dezvoltat indistria și agricultura de stat din România.. Acțiunile pe care le-am plătit în 1985 mă faceau copropriatre al unei uzine din Mureș, care a fost privatizatră fără ca măcar să fiu întrebat. Deși exista o contabilitate și exista o industie care avea o mare valoare în 1990 beneficicind de un monopol de productie în Romania.
  • 0 (0 voturi)    
    Revoltator! (Joi, 13 ianuarie 2011, 18:42)

    mucenic [utilizator]

    "Scopul principal este rasturnarea actualei puteri care a dus la dezastru in Romania." Aceasta afirmatie fara sa fie argumentata il face pe autor sa-si piarda credibilitatea. Respect si regret condamnarea executata insa pentru mine Basescu este credibil fiindca tot ce a facut a argumentat corect. Nu vad o alta cale de a iesi din marasmul economic decat pe cea care a ales-o Presedintele. In plus, cand ma uit la protagonistii unei alte alternative zic "Doamne fereste'!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by