VIDEO Cum s-a schimbat pozitia Puterii fata de venirea Regelui Mihai in Parlament si care e parlamentarul PDL care le-a batut obrazul colegilor

de Luminita Pirvu, Victor Cozmei     HotNews.ro
Marţi, 20 septembrie 2011, 17:27 Actualitate | Politic

Paleologu, Regele Mihai si C.P. Tariceanu
Foto: Colaj foto
Ziua de 25 octombrie 2011 va marca o premiera in istoria recenta a Romaniei: o sedinta pentru omagierea Majestatii sale Regele Mihai cu ocazia implinirii a 90 de ani. Decizia finala a Parlamentului a venit insa dupa doua zile de controverse si o schimbare de macaz din partea reprezentantilor Puterii: daca initial au fost impotriva sedintei omagiale, acestia si-au dat ulterior concursul la initiativa PNL. Totul, condimentat cu o iesire dura a PDL-istului Teodor Paleologu, care a gasit "ghiolbanii FSN-iste" in atitudinea colegilor sai de partid.

Liberalii sustinuti de PSD au solicitat luni conducerii Parlamentului sa se organizeze pe 25 octombrie o sedinta de plen comun pentru omagierea Majestatii sale Regele Mihai cu ocazia implinirii a 90 de ani.

Reprezentantii Puterii - care detin majoritatea in Birourile Permanente reunite - au respins propunerea. Democrat liberalii au spus ca solicitarea PNL a fost respinsa pentru ca "nu respecta cadrul constitutional", iar persoanele care vorbesc in sedinta reunita a Parlamentului trebuie sa detina rangul de "sef de stat si in functie".

Anastase a precizat ca liderul deputatilor PDL, Mircea Toader, a venit cu o propunere "de impacare" si anume organizarea unui eveniment dedicat Regelui Mihai, dar nu la nivelul plenului.

"Pornind de la principiul ca nu vorbim despre un sef de stat in functie, propunerea facuta de PDL a vizat un eveniment care sa aiba solemnitatea necesara, dar sa nu vizeze plenul, dar in care sa se implice toate grupurile parlamentare. Nu a fost acceptata aceasta idee si nici evenimentul propus de grupurile parlamentare PNL. (...)

In momentul in care am venit cu o propunere alternativa, am sustinut acea propunere cu toata dorinta de a respecta acest eveniment si de a-i da solemnitatea necesara, dar respectand si cadrul constitutional in sensul ca noi am invitat sefi de stat sa se adreseze plenului si am avut o singura exceptie, in momentul in care era perceput ca rang de sef de stat si in functie", a explicat Anastase, citata de Agerpres.

Principele Radu Duda: "Povestea cu Constitutia este o bazaconie. Daca Carol I ar fi tinut cont de aceste trucuri nu ar mai fi facut Romania"

Intr-un interviu la Antena 3, luni seara, principele Radu Duda a comentat disputa din parlament si motivul invocat de democrat-liberali pentru care au respins organziarea unei sedintei solemne dedicata regelui Mihai. 
"Povestea cu Constitutia este o bazaconie. Asa cum exista un articol care spune ca articolul 1 nu poate fi schimbat poate sa apara un alt articol care sa poata spune ca articolul 1 poate fi schimbat. Astea sunt trucuri juridice. Daca Carol I ar fi tinut cont de aceste trucuri nu ar mai fi facut Romania", a spus Duda.

Liderul grupului PNL din Camera, Calin Popescu Tariceanu, a solicitat marti in sedinta comuna a celor doua Camere introducerea pe ordinea de zi a propunerii privind organziarea sedintei solemne dedicata regelui Mihai. 
"Va solicit (...) ca in ziua de 25 octombrie sa organizam o sedinta solemna Parlamentului, ocazie cu care sa-l invitam pe Regele Mihai sa se adreseze Parlamentului, ocazie care ar marca implinirea virstei de 90 de ani a Majestatii Sale si, in acelasi timp ar fi un prilej de evocare istorica si omagiere a singurei personalitati in viata inca dintre sefi de stat din perioada ceslui de-al Doilea Razboi Mondial.

Ar fi un bun prilej sa ne intoarcem privirea spre momentele importante ale istoriei romanesti si un bun prilej sa aratam ca ne pretuim istoria si oamenii care au faurit istoria acestei tari", a declarat Calin Popescu Tariceanu.

Teodor Paleologu: Tocmai declaratiile presedintelui Basescu ar obliga majoritatea actuala sa aiba obraz

Vicepresedintele PDL, Teodor Paleologu a luat cuvantul in plen facand apel catre colegii sai de partid sa accepte solicitarea liberalilor ca o reparatie morala fata de regele Mihai dupa declaratile presedintelui Traian Basescu.

"Nu vorbesc in numele grupului PDL, vorbesc in numele meu si fac apel catre colegii din grupul PDL sa voteze si ei pentru invitarea regelui Mihai. Este o chestiune de obraz. Motivul invocat ca Regele Mihai nu ar fi sef de stat nu tine, e chestiune de obraz, e o chestiune de intilnire cu istoria noastra.

Tocmai declaratiile din luna iunie ale presedintelui Traian Basescu ar obliga majoritatea actuala sa aiba obraz si sa ne delimitam de ghiolbaniile republicane ale unor colegi care au spus ca 'baiatul care a fost decorat de Stalin'. Asa ceva este inacceptabil! Asta nu este o criticare a partidului, ci a mojiciei unora. Este vorba aici despre ghiolbaniile FSN-iste ale unor colegi de partid", a declarat de la tribuna Parlamentului, Paleologu.



Parlamentarii USL au aplaudat indelung interventia lui Paleologu care a coborat de la tribuna si a strans mana colegilor din Opozitie. Pledoaria lui Paleologu i-a convins pe colegii de Coalitie, toti reprezentantii UDMR si cei ai Minoritatilor votand alaturi de PNL si PSD introducerea propunerii pe ordinea de zi.

Inaintea votului final, liderul deputatilor PDL, Mircea Toader, a explicat de la tribuna: "Nu suntem impotriva unei solemnitati. (...) Sustinem ca este nevoie sa avem o astfel de solemnitate, dar nu in interiorul plenului Parlamentului. In orice alta sala. Ne abtinem de la vot daca este in aceasta sala".

Cu 203 pentru, trei impotriva si 46 de abtineri propunerea liberalilor a fost acceptata. Parlamentarii UDMR, cei ai Minoritatilor si 5 pedelisti (Teodor Paleologu, Stefan Dragulescu, Catalin Croitoru, Mihaela Popa, Iosif Blaga) au votat pentru organizarea sedintei solemne in cinstea regelui Mihai.

De dupa Revolutie si pana in prezent, Casa Regala a fost deseori o moneda de joc politic intre partide si aproape orice aparitie publica a fost mereu politizata. Iata mai jos o scurta trecere in revista a celor mai recente discutii politice ce au inconjurat Casa Regala.

Atac al presedintelui Traian Basescu la adresa actului de abdicare al regelui Mihai

Presedintele Traian Basescu a declarat in luna iunie, intr-o emisiune de televiziune, ca "abdicarea regelui a fost un act de tradare a interesului national al Romaniei".

"Tot continuam sa consideram ca abdicarea Regelui a fost un mare act patriotic. Nu. A fost un act de tradare a interesului national al Romaniei, abdicarea din partea Regelui. Acesta este punctul meu de vedere", a afirmat Basescu, la B1 TV, in contextul in care a mentionat de implinirea a 70 de ani de la "hai sa-i spunem de la celebra Soldati romani, va ordon treceti Prutul".

El a apreciat atunci ca romanii nu au reusit inca sa-si aseze corect valorile.

"Spre exemplu, pentru noi toti si pentru istorie, Antonescu ramane responsabil de Holocaust impotriva evreilor si a tiganilor, ducerea lor in Transnistria, nu stiu ce. Nimeni nu spune ca statul roman avea un sef de stat atunci. Asta (maresalul Antonescu - n.r.) era doar prim-ministru atunci. Unora le dam averile, iar pe altii ii consideram criminali de razboi - seful de stat si prim-ministru. Doar pentru ca unul a fost sluga la rusi si a lasat tara prin abdicare il iertam, de toate pacatele?", a spus Basescu.

La o saptamana distanta de primele afirmatii, Traian Basescu a declarat la emisiunea "Nasul" (10 TV) ca are dreptul la o opinie si ca nu are ce retracta in acest sens. "Un sef de stat are natiunea lui, pe care nu o lasa singura. Probabil ca sunt eu deformat profesional. Profesia mea ma obliga sa gandesc asa", a spus seful statului, adaugand ca pe Ion Antonescu il acuza fara menajamente pentru Holocaust. 

Casa Regala si implicarea ei pe scena politica din Romania

Din septembrie 2002 pana in septembrie 2008, Principele Radu Duda a ocupat functia de reprezentant special al Guvernului Romaniei pe probleme de integrare, cooperare si dezvoltare durabila. Principele Radu Duda a fost timp de sase ani subventionat de statul roman cu aproape 1 milion de euro pentru a face lobby si pentru a promova Romania peste hotare. Potrivit rapoartelor anuale intocmite de Duda in calitate de reprezentant special al Guvernului Romaniei pe probleme de integrare, cooperare si dezvoltare durabila, el a promovat Romania si in destinatii exotice precum Polul Nord si Senegal.

In 2004, prim-ministrul de atunci, Adrian Nastase, il propunea pe Principele Radu Duda pe lista de senatori ai PSD. "In ceea ce il priveste pe Radu Duda, eu personal, dar si Guvernul pe care il conduc avem o deosebita apreciere pentru ce a facut. Este un om deosebit si sper ca nu ma aude, dar, daca ar fi de acord, i-as propune sa candideze pentru un loc pentru Senat la noi. Mi se pare un om extraordinar, care, multe luni, a mers in calitate de emisar al societatii romanesti, al romanilor, pentru a se bate, impreuna cu noi toti, pentru ca Romania sa intre in Alianta Nord-Atlantica, sa intre in UE".

Pe 9 aprilie 2009, principele Radu Duda anunta ca va candida la alegerile prezidentiale din acelasi an. La scurt timp dupa, mai multi politicieni sin PDL si PSD spuneau despre Duda ca este "omul lui Patriciu" sau ca este "unealta" coalitiei anti-Basescu.

PDL si PSD credeau ca principele Radu Duda va rupe din voturile destinate lui Traian Basescu. PDL acuza atunci o colitie anti-Basescu care ar sta in spatele candidaturii independente a lui Radu Duda. Pe de alta parte, liberalul Bogdan Olteanu sustinea ca Dinu Patriciu nu este strain de intentia principelui de a candida la presedintie. Olteanu sustinea pentru HotNews.ro ca Dinu Patriciu si-a exprimat inca din 2004 intentia de a-l sustine pe principele Duda la alegerile prezidentiale.

In primele zile dupa anuntarea candidaturii sale, principele a oferit declaratii care se bateau cap in cap in ceea ce priveste sustinerea sa de catre Dinu Patriciu. "Este o minciuna sfruntata pe care o vom demonta pe un site pe care il vom denumi opritiminciunile.ro. In cazul particular al domnului Patriciu, el este un fruntas liberal de mare vizibilitate si este normal sa isi sustina propriul candidat", a declarat Principele Duda intr-un interviu pentru HotNews.ro.

La numai cateva zile, intr-un material publicat de cotidianul Gandul, Radu Duda spunea ca ar fi bucuros de sprijinul unui om ca Dinu Patriciu. "Reputatia unui om de afaceri ca Dinu Patriciu este suficienta ca sa nu-ti fie rusine cu asta", a declarat Duda citat de cotidianul Gandul. Intr-un interviu acordat pentru Cotidianul.ro principele s-a delimitat din nou de Dinu Patriciu.

Pe 2 septembrie 2009, Principele Radu Duda anunta ca se retrage din cursa prezidentiala: "Dupa un efort entuziast si neobosit, anunt retragerea mea din cursa pentru Presedintie, cu parere de rau, dar cu speranta pentru viitor", anunta Duda pe blogul sau.

"Odata cu iesirea mea din cursa, de aici incolo, campania prezidentiala nu va mai fi o lupta electorala, ci o lupta intre clanuri. Presedintele actual a inceput privatizarea Statului roman. Presedintele viitor va continua privatizarea", se mai arata in anunt.

In iulie 2011, presedintele Partidului Conservator (PC), Daniel Constantin, declara ca, pe plan extern, Casa Regala a Romaniei trebuie sa aiba un rol de reprezentat oficial al statului roman. Daniel Constatin sustinea ca vrea sa depuna la Parlament un proiect de lege prin care sa se infinteze o institutie de reprezentare a Romaniei la nivel inalt condusa de un oficial desemnat de Casa Regala.


Citeste mai multe despre   






















8656 vizualizari

  • -11 (21 voturi)    
    Bla, bla (Marţi, 20 septembrie 2011, 17:35)

    predel [utilizator]

    M-am saturat de altetele lor pentru ca indoiesc ca vor reprezenta vreodata (dupa cum ne arata si trecutul) pe altcineva decat pe ei insisi si indoielnicele lor interese!
    • -5 (11 voturi)    
      Ca bine zici (Marţi, 20 septembrie 2011, 17:55)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui predel

      Bine zici,stau si ma intreb daca nu cumva sintem tiriti din 90 incoace in mizeria asta de asa zisi parlamentari,de la noi sau din alte parti si in cirdasie cu casa regala.
    • +1 (11 voturi)    
      Interesele materiale ale regelui (Marţi, 20 septembrie 2011, 17:57)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui predel

      coincid intotdeauna cu cele ale regatului, cu cat regatul e mai bogat si mai puternic cu atat familia regala va deveni mai bogata si mai puternica. Cat despre interesele materiale ale politicienilor, fie ei si presedinti, cel mai bine e sa si le inhibe cum a facut Iliescu pentru ca nu vor coincide niciodata cu cele ale republicii.
    • +1 (11 voturi)    
      sa fim politicosi (Marţi, 20 septembrie 2011, 17:59)

      jack [anonim] i-a raspuns lui predel

      Dupa trecutul care-l stiu eu daca nu erau altetele astea si acu pasteam oile pe plaiurile mioritice si faceam rascoale. Nu c-ar fi ceva rau in asta dar Romania cred ca s-a 'modernizat' din acel punct.
    • +4 (10 voturi)    
      @predel (Marţi, 20 septembrie 2011, 18:00)

      hohen [anonim] i-a raspuns lui predel

      trecutul nu e intotdeauna reflectat 100% corect iar cel de atunci nu seamana 100% cu cel de acuma.
      interesele lor nu sunt mai indoielnice decat ale oricarui senator sau deputat din marea masa a parlamentului.
      nu prefer monarhia sistemului neo burghez post comunist de astazi.
      insa asta nu inseamna ca neo burghezia de astazi e mai buna decat vechii monarhi din fosta casa regala...dimpotriva...e jalnica.
      si da...as da o sansa fostului monarh sa ii agite un pic pe fostii comunisti care sunt in parlament.
      toti sunt fosti comunisti...nu-i asa?...:)))))
      iar partidul comunist a fost scos inafara legii ar zice unii...:))))
    • -4 (8 voturi)    
      pt. predel (Marţi, 20 septembrie 2011, 18:00)

      diaspora [anonim] i-a raspuns lui predel

      bine ca nu te-ai saturat de comunsti.
      mai invata istorie.
    • +1 (11 voturi)    
      Regele Mihai (Marţi, 20 septembrie 2011, 21:10)

      7357357357357 7357357575757 [anonim] i-a raspuns lui predel

      Hei...voi cu comentariile...este doar o sedinta de omagiere a unui om trecut prin multe in viata, nimic mai mult.Am arata multa civilizatie daca intr-adevar parlamentul l-ar invita pe Rege intr-o asemenea sedinta.Toti, dar absolut toti parlamentarii ar face un mare serviciu ROMANIEI in primul rand.Ar fi poate printre putinele gesturi care ar aduce beneficii tarii.
      Ar atrata lumii ca incepe sa mocneasca un oarecare grad de civilizatie pe meleagurile mioritice.
      • 0 (0 voturi)    
        Omagiere la Castel nu la Guvern ! (Miercuri, 21 septembrie 2011, 15:36)

        vamaiot [anonim] i-a raspuns lui 7357357357357 7357357575757

        Sau poate vreti sa ne obijnuiti cu imaginea (pt mine personal) a EXregelui Mihai in fata tarii !

        Eu as dori sa dau un sfat casei regale, si anume ca ar fi un moment intr-adevar istoric ca EXregele sa isi ceara scuze pentru gestul de lasitate, si poate ne spune ceva pincaterii: de ex cum a fost negocierea cu comunistii !

        Si sa o spunem pe bune, el nu era un strateg fara de care am fi pierdut un razboi, si ar fi fost demn sa moara primul inaintea celor 1000 de studenti amenintati de comunisti !

        Iar urmasii acestei fosta personalitate demna de inalta distinctie, se cearta pe avantaje materiale sau simbolice gresit revendicate !
    • 0 (6 voturi)    
      etern valabil (Marţi, 20 septembrie 2011, 22:13)

      Dies-irae [utilizator] i-a raspuns lui predel

      Asta e o replica pe care o poti folosi cand vorbesti despre oricine. Poti sa incepi cu ospatari si sa termini cu Basescu! Sau de Base nu avem voie sa ne atingem?
  • -2 (16 voturi)    
    In ce calitate? (Marţi, 20 septembrie 2011, 17:44)

    Vlad [anonim]

    vine fostul rege Mihai in Parlamentul republican al Romaniei ? De rege?Traim in absurdistan.Parlamentari fara cultura.
    • -3 (17 voturi)    
      N-ai auzit ce se zice? (Marţi, 20 septembrie 2011, 19:29)

      Nae [anonim] i-a raspuns lui Vlad

      N-ai auzit nene? Pune mana pe carte, mai citește istorie si mai vorbim dupa aia! Ati ajuns toti comunistii, in frunte cu marinarul chior sa faceti reguli si sa va bateti joc de oamenii de stat ai acetui neam? Rusine sa va fie!
      • +5 (15 voturi)    
        Viteazule! (Marţi, 20 septembrie 2011, 20:18)

        nico2 [utilizator] i-a raspuns lui Nae

        Mai Nae, marinarul chior a fost comandant de vas. Diferenta dintre marinarul chior (asa cum il caracterizezi) si rege este una fundamentala, si anume : Comandantul paraseste ( de multe ori nici nu se gandeste la asta) ultimul nava in caz de naufragiu. Regele Mihai a plecat, cat a putut de repede, la primul uragan. Este adevarat ca acest uragan a fost provocat de armata rosie, dar era mult mai onorant daca nu ceda, chiar daca se ajungea la solutia finala.
        • -2 (4 voturi)    
          mereu o bagati pe asta cu "paraseste ultimul" (Miercuri, 21 septembrie 2011, 8:52)

          marius [anonim] i-a raspuns lui nico2

          bai, nicodoi, prima obligatie a comandantului unei nave este sa ii asigure securitatea, o viata linistita si sa nu o aduca in stare de naufragiu.

          putin imi pasa daca basescu ramane ultimul in tara, daca tara se scufunda!!

          ce usor te joci tu cu vietile altora si cu cata degajare spui ca ar fi fost mai bine daca murea!

          adevarul este ca moartea regelui rezolva multe lucruri: aveam un martir, tara tot la rusi ajungea (pentru ca era deja a rusilor), iar El Chioru Maximo nu se mai simtea amenintat de o personaj istoric care nu a gresit cu nimic in ultimii 20 de ani si care ar putea sa constituie o alternativa la conducerea statului.

          ce v-ar mai fi convenit sa fi murit regele atunci!....
  • +13 (17 voturi)    
    O, tempora... (Marţi, 20 septembrie 2011, 17:44)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    Si cand te gandesti ca in anii '90 Iliescu scotea familia regala afara din tara cu Politia, mai-mai ca nu-ti vine sa crezi ca astazi PSD il vrea mort-copt in Parlament...

    A-nnebunit lupu !
    • +9 (11 voturi)    
      Politica e influetata mult de conjuctura! (Marţi, 20 septembrie 2011, 18:55)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      Si PSD-ul accepta orice actiune politica care il discrediteaza pe Basescu. Este unul din putinele momente cand Basescu pierde initiativa si pica in plan secund de cand este in varful politicii romanesti. Este posibil sa contracareze insa.
    • -3 (5 voturi)    
      credeam ca base.. (Marţi, 20 septembrie 2011, 21:07)

      panfilache [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      cand colo, pedeleii n'au votat, sa nu le faca pe plac la copiloti.
      pai,... nu ?!
  • -2 (16 voturi)    
    "Sunt de acord cu Paleologu " (Marţi, 20 septembrie 2011, 17:46)

    aa [anonim]

    Regele are nevoie de o reparatie.
    Abdicarea lui care a reprezentat un act de curaj iar actul sau de arestare a lui Antonescu o mare reparatie morala fata de romani mai ales ostasii si ofiterii ce si-au gasit moartea in gulagurile sovietici.
    Oare de ce adevarul supara atat de rau?
    • +4 (10 voturi)    
      sigur? (Marţi, 20 septembrie 2011, 20:22)

      nico2 [utilizator] i-a raspuns lui aa

      De cand a devenit abdicarea un act de curaj?
    • +5 (7 voturi)    
      Asta este adevarul? Al cui? (Marţi, 20 septembrie 2011, 22:04)

      Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui aa

      Drept cine ne iei, ai impresia ca suntem analfabeti sau incapabili sa cunoastem istoria adevarata? In loc sa ne jignesti inteligenta, mai bine vezi ce spun istoricii adevarati, nu aia parati. Si, numai apoi sa indraznesti sa vorbesti de adevar.
    • +6 (8 voturi)    
      sigur ?!? (Marţi, 20 septembrie 2011, 22:53)

      George [anonim] i-a raspuns lui aa

      Abdicarea lui a reprezantat un magnific act de lasitate.

      Arestarea lui Antonescu a reprezentat actul disperat al unui tinar fara experienta care a crezut ca daca maresalul dispare brusca va putea el sa joace un rol important in istorie.

      Iar cind vorbim despre ostasii romani ajunsi in Siberia citi au ajuns acolo dupa ce ex-regele a semnat actul de predare neconditionata ? asta in timp ce echipa lui Antonescu incerca sa negocieze niste conditii onorabile ...

      poate intr-o zi vom cunoaste toata istoria acelor momente si nu doar ce vor sa ne spuna cei care au supravietuit

      Romania nu mai are rege, regele a abdicat.
    • +1 (1 vot)    
      ce a facut fericitul abdicator (Miercuri, 21 septembrie 2011, 12:24)

      yellowdog [utilizator] i-a raspuns lui aa

      in diaspora pt Romania sau romani? A miscat un singur deget? Aud? Sau era in solda comunistilor?
  • 0 (10 voturi)    
    Bun baiat, Radu Duda! (Marţi, 20 septembrie 2011, 17:58)

    Baba Ana [anonim]

    Cand ma gandesc ca a vrut sa candideze la presedentie! Ce mai hocus-pocus ar fi facut el cu Constitutia, doamne-doamne... Si o mai si spune cu voce tare!
    Cred ca nu are nici o idee despre cum se poate schimba Constitutia = legea FUNDAMENTALA a unei tari.
    Cred ca daca si-a agatat "Principele" inaintea numelui se si vede mare voievod si domn cu puterea de a taia si spanzura... asta era pe timpuri, domnu' Duda.
    Bine zicea cineva odata, tot pe Hotnews... e intruchiparea lui Stanica Ratiu.
  • +5 (9 voturi)    
    Istoria Romaniei (Marţi, 20 septembrie 2011, 18:14)

    Radu Korne [anonim]

    Brava bre autorule. Principele Duda si ai uitat ca a intrat oficial in Casa de Hohenzollern-Sigmaringen. Dar "Printul Paul si Printesa Lia" da ? Cel putin Principele nu e bastard (v. definitia in Dictionarul Enciclopedic)
    Inteleg ca insinuezi ca Guvernul Romaniei a incercat sa mituiasca pe cineva stiind ca bani nu vor fi folositi bine ? Un fel de "frunza evica a Romaniei"? Wow ! urat din partea Guvernului sa cheltuiasca 150,000 EUR/an pentru asta, aprope cat cheltuielile de protocol lunare la un minister !
    Are dreptate Paleologu, mitocani mon cher, mitocani.
    PS: ai uitat sa ii bagi si pe Vantu, Buzoianu si alti oligarhi. Sau ailalti au cazut la pace ?
  • 0 (18 voturi)    
    Regele (Marţi, 20 septembrie 2011, 18:18)

    Alexandru Mihai [anonim]

    Din pacate romanii isi merita soarta. Nu vor sa recunoasca adevaratele valori ale societatii. As vrea sa cred ca acesteasta aniversare este inceputul unei schimbari de atitudine catre Regele Mihai, si nu vreo manevra politica a celor ce vor sa se foloseasca de imaginea lui. El este singurul care ne asigura legatura cu un trecut lipsit de "oameni noi" si produsele lor directe: capitalistii din ziua de azi, aparatorii democratiei, sustinatorii fideli ai lui Ceausescu de ieri. Ei, care isi expun averea (dobandita frauduros) cu cel mai prost gust, explica ce este coruptia si presupusa lipsa de moralitate a regelui, care a primit inapoi niste proprietati ce apartineau familiei sale. Cine era familia sa? Cei care ne-au obtinut independenta de la turci dupa 600 de ani si transilvania dupa aproape 900...pentru a numi cateva din realizarile Hohenzollerilor. Cei care au facut Romania ceea ce este azi. Indiferent de cate regimuri au fost si vor urma; si de bisnitarii ajunsi politicieni care ne explica cine a fost las cu 60 de ani in urma si cum ar fi procedat ei...
    • +1 (9 voturi)    
      Corecteaza, te tog! (Marţi, 20 septembrie 2011, 19:54)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Alexandru Mihai

      Nu mai scrie ,,Regele Mihai", ca omul a renuntat singur la titulatura asta. ( bine...ca cica rusii...Groza cu pistolul...jenibil, nu? Daca avea cojones era altceva). Doar vazind cum scrii cu R mare si mi-a ajuns sa vad ce taliban monarhist esti. Eu sunt satul si de aia la care te referi tu, dar si de astia ca tine.
      • -3 (5 voturi)    
        pisi (Marţi, 20 septembrie 2011, 23:45)

        Dies-irae [utilizator] i-a raspuns lui adrian

        Pisi, cati ani ai tu? Doar 20? Daca aveai ceva mai multi ani si mai multe amintiri din vremea comunismului, erai mai atent la ce consideratiuni scoti din tastatura. Sau poate era suficient sa nu ne tratezi ca pe niste bolnavi de Altzheimer cu IQ sub zero.
        Daca nu as crede in legea bumeragului, ti-as dori din inima sa vezi cum e cu rusul in tara si in casa!
        Dar cred si nu vreau sa o patesc si eu!
      • -2 (2 voturi)    
        Regele (Miercuri, 21 septembrie 2011, 0:08)

        Alexandru Mihai [anonim] i-a raspuns lui adrian

        Sa nu se ajunga sa conteze de cine te-ai saturat tu, sau mai bine zis sa conteze pe cine preferi tu, ca suntem pierduti
        • +1 (3 voturi)    
          Esti irecuperabil ... (Miercuri, 21 septembrie 2011, 10:00)

          Dan [anonim] i-a raspuns lui Alexandru Mihai

          Esti deja pierdut. De cand nu ti-ai luat medicamentele? Nu mai ai reteta?
      • -1 (1 vot)    
        cred ca esti suparat ca nu ai luat BAC-ul (Miercuri, 21 septembrie 2011, 10:05)

        Dan [anonim] i-a raspuns lui adrian

        Mai tupeistule. Daca tie iti lipseste respectul de sine si te prezinti cu litera mica (adrian), refuzam sa primim corectii de la tine (se vede cata scoala ai .... Apropo: colectia de CD-uri ce o detii contine si manele? Ai scapat BAC-ul?
    • +6 (8 voturi)    
      EX-regele (Marţi, 20 septembrie 2011, 22:58)

      George [anonim] i-a raspuns lui Alexandru Mihai

      haideti sa nu confundam ce a facut Carol I pentru Romania cu ce a facut Mihai., este o mare diferenta.

      Faptul ca face parte dintr-o anumita familie, din pacate, nu inseamna ca a si mostenit toate calitatile inaintasilor.
  • -3 (15 voturi)    
    FSN (Marţi, 20 septembrie 2011, 18:24)

    Monarhist [anonim]

    cu o floare nu se face primavara....pana si PSD a evoluat si a devenit mai tolerant si democrat, pe cand PDL ramas o relicva si o consecinta politica a educatiei comuniste.... din pacate multi romani inca nu cunosc meritele regilor Romaniei care au facut in mai putin de 100 de ani ce n-au facut zeci de domnitori asa zisi pamanteni: au obtinut independenta Romaniei (Carol I), au faurit statul national cu recuperarea tuturor teritoriilor locuite de romani (Ferdinand), modernizarea tarii si emaniciparea ei (Carol II), Bucurestiul devenind Parisul Balcanilor iar MS Regele Mihai, tanar fiind, a infaptuit ce n-au facut toate partidele - actul democratic de la 23 august 1944.... Basee, ti-e frica de Majestatea Sa????
    • -2 (12 voturi)    
      Monarhist am fost si eu dar in ani 90 (Marţi, 20 septembrie 2011, 18:56)

      aa [anonim] i-a raspuns lui Monarhist

      Intre timp multe adevaruri ascunse din istoria romanilor au iesit la iveala.
      Vezi ca regele tau are blana rosie.
      • -3 (11 voturi)    
        Base, tu esti??? (Marţi, 20 septembrie 2011, 19:40)

        Monarhist [anonim] i-a raspuns lui aa

        sau esti de la aspiratorul de voturi STS??? sau poate esti de la noua divizie de postaci la comanda.... mai rasfirati baieti ca bate la ochi... base al tau are blana cea mai rosie, atat de la Merlotul de Murfatlar, cat si de pe vremea cand activa la DIE si supraveghea diaspora , dizidentii si membrii Casei Regale, stii tu, cand era la Anvers....
        • +3 (9 voturi)    
          Mai Pacala ai orbul gainii (Marţi, 20 septembrie 2011, 20:20)

          aa [anonim] i-a raspuns lui Monarhist

          Cine a votat pt Balbaila astazi, nu cumva prietenul tau Ilici. Asta ce-o fi, de albastru?
        • 0 (0 voturi)    
          e multi (Vineri, 23 septembrie 2011, 19:07)

          panfilache [anonim] i-a raspuns lui Monarhist

          d'alde el.
          astia sunt basei. :-)
      • +1 (5 voturi)    
        nedumerire (Marţi, 20 septembrie 2011, 19:56)

        acasa1284285656193 [utilizator] i-a raspuns lui aa

        Asta de unde ai mai scos-o? Probabil ca din Istoria Romaniei scrisa de Mihai Roller - un istoric roman sadea!!
    • +4 (12 voturi)    
      Deschide ochii! (Marţi, 20 septembrie 2011, 20:31)

      nico2 [utilizator] i-a raspuns lui Monarhist

      Mai degraba mergi cu cioara vopsita. PSD nu s-a schimbat deloc, dar stie sa-ti vanda iluzii. Mai acum 20 de ani regele Mihai era tinut pe aeroport de tov. Iliescu & comp. si gonit ca un caine. PNL nici nu a avut curajul sa spuna ceva. Acum s-au umflat muschii pe ei si ne invata "adevarata" istorie a tarii.
  • -3 (13 voturi)    
    astia de la pdl (Marţi, 20 septembrie 2011, 18:34)

    smen [anonim]

    au avut o frica paralizanta sa nu isi supere stapanul pe basescu,aia cu constitutia a fost vrajeala,praf in ochi,acesti pedelisti sunt o simpla masa de manevra,daca maine iese basescu si spune ca pamantul e plat,astia voteaza lege in parlament
  • +2 (18 voturi)    
    Rusine (Marţi, 20 septembrie 2011, 18:55)

    votant PDL [anonim]

    Rusine sa le fie celor care au votat impotriva sau s-au abtinut !
    MS Regele va implini 90 de ani.Macar la asta sa se fi gandit acesti membri ai PDL lipsiti de principii si obedienti fata de seful lor care ar trebui sa fie prezent in Parlament pe 25 Octombrie.
  • -2 (14 voturi)    
    asa si (Marţi, 20 septembrie 2011, 18:58)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    asta ineamna ca se anuleaza actul abdicarii si renuntarea la toate drepturile casei regale din 1944 ?

    Cu ce schimba lucrurile faptul ca vorbeste in Parlament?

    Mare dispret trebuie sa aveti pentru natiune.
  • -1 (7 voturi)    
    stimati parlamentari (Marţi, 20 septembrie 2011, 19:02)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    trebuie invitat si presedintele Basescu , sau trebuie ignorat .

    Vreau sa stiu cu ce fel de creiere ganditi!
  • -2 (10 voturi)    
    bine! (Marţi, 20 septembrie 2011, 19:31)

    eu100 [utilizator]

    In sfarsit, un gest cu demnitate. Asa se si cuvine. Cel putin intr-o tara civilizata, ceea ce vrem sa fim.
  • +5 (11 voturi)    
    Cand vad cate prostii debiteaza unii .... (Marţi, 20 septembrie 2011, 20:02)

    SW [anonim]

    Cum poti sa spui ca a facut Carol I sau eu mai stiu ce domnitor . Este ca si cum ai spune ca Hitler a omorat cu mana lui 50 de milioane de persoane. Absurditati.
    Nici un monarh , conducator etc. nu poate face ceva fara sustinerea supusilor. Cum nici casa regala din Romania nu a facut castele din banii proprii. Vor zice unii ca a venit Carol I cu averea sa.... (cancan) ca averea casei regale s-a inzecit cu timpul. Cum au platit-o pe Zizi Lambrino cu 100 000 de franci lunar timp de 30 de ani ca sa pastreze tacerea despre fiul ei Mircea
    Acum sa fim seriosi faptul ca te nasti intr-o familie importanta si trebuie sa iei niste decizii importante nu te face , nici erou , nici intelept , nici nimic...
    Ci doar un simplu norocos.
    Transmiterea ereditara a puterii in monarhie a fost o mare prostie inventata. Daca tatal a fost bun , nu inseamna ca si fiul va fi.
    Conducatorul trebuie ales si cu asta punct. Ca poporul alege prost e alta prostie. Poate eu nu vroiam ca un rege cu probleme sexuale grave sa ma conduca timp de 10 ani (nici n-a facut-o ca nu eram pe timpul acela) dar vorbesc in teorie si totusi avea acest drept prin nastere.
    • +5 (7 voturi)    
      Foarte corect... (Marţi, 20 septembrie 2011, 22:08)

      Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui SW

      Daca ai un presedinte tampit si tradator il poti schimba o data la cinci ani. Dar, ce te faci cand ai un rege tradator si incapabil sa ia decizii singur? Il lasi sa aduca pe tron o caricatura comunistoido-securista? Prieten cu Iliescu-KGB.
  • -2 (8 voturi)    
    osul domnesc, bizantin (Marţi, 20 septembrie 2011, 21:12)

    panfillache [anonim]

    nu dezminte !
    bravo, dle paleologu, nobletea obliga !
    chapeau !

    onoarea nu inseamna nimic in ro, in pedele.
  • -4 (6 voturi)    
    De data asta pot fi de acord (Marţi, 20 septembrie 2011, 21:13)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Cu discursul Dl. Ponta, cred ca e cel mai reusit discurs politic care l-a avut pana acum
  • +5 (7 voturi)    
    Nu are ce sa caute in parlament (Marţi, 20 septembrie 2011, 23:19)

    Un republican [anonim]

    Nu are ce sa caute in parlament de ziua armatei!

    Citi soldati si ofiteri romini au murit in urma intoarcerii armelor?
    Ce faci armata romina? Dormi?

    Uitaţi ca
    -pe domnitorul Cuza, primul ales al acestei ţări regalitatea nici mort nu l-a lasat in ţară?
    Cuza este cel care a inceput modernizarea acestei tari!
    -au venit cu o valiza goala adusi de tradatorii de tara liberali si taranisti (ca niste hoti pe la Severin ), predecesorii ticalosilor din acutalul PNL si PNT.
    - regalitatea este cea care a dus tezaurul acestei tari in Rusia, la neamurile lor regale, in loc sa apere avutul tarii.
    SA ADUCA AURUL INAPOI, NU SA NE OMOARE CU CIANURA LA ROSIA MONTANA!

    - Judecatorii din aceasta tara sint niste tradatori ticalosi deaoarece au dat acestei familii bogatii pe care nu le-a muncit niciodata si in 1990 spunea NU CER NIMIC INAPOI, „DOAR DRAGOSTEA DE ROMÂNII (PROSTI!) ii aduce aici.
    Sa se dea pe post imaginile televizate cind declarau ca nu vor nimic!
    D-le Boc citi bani a primit de la guvernele acestei tari acesti impostori?
    In ministere nu sint bani, dar Duda poate sa consume anual miliarde?
    Sintem REPUBLICA, sa plece in Anglia la neamuri!
    Sa se nationalizeze toare averile regale1
    Il felicit pe d-l Basescu pentru afirmatiile in ceea ce priveste actul tradator de la 23 august 1944!
    Antonescu a fost un patriot!
    Daca a-ti recupera aceşti bani s-ar putea mari salariile bugetarilor, in grădiniţe ar putea invită copii in grupe de 10+15 copii, nu 30-40 ca acum, în timp ce Duda cu consoarta si socrii umbla la Polul Nord, la nunti regale pe banii românilor care ii tolerează si ai guvernanţilor care aproba asa ceva!
    Curtea de conturi doarme?!
    .
    Este adevarat ca si in perioada comunista statul romin le-a dat o renta lunara acestor persoane care spun ca au alt singe decit poporul roman?
    • -3 (3 voturi)    
      Ziua Armatei=Ziua Regelui (Miercuri, 21 septembrie 2011, 7:59)

      pt republican [anonim] i-a raspuns lui Un republican

      Desteptule republican,ziua armatei s-a dat dupa ziua Regelui
    • -3 (3 voturi)    
      haoleoooo ! (Miercuri, 21 septembrie 2011, 8:26)

      panfilache [anonim] i-a raspuns lui Un republican

      muica, da ce insiruire de prostii !

      de cotul donului ai auzit ? stii cam cati romani, soldati, subofiteri si ofiteri, au fost masacrati acolo, ca il maresalo a dat orden sa se treaca nistrul ?!
      trcerea prutului a fost o decizie buna. a nistrului, o prostie. desi, antonescu promisese sa se opreasca la nsitru.

      ai ideie cati soldati romani ar fi murit intr'o, asa zisa, rezistenta pa carpati, cum planuia maretzalul, fidel lui adolf ?!

      ce s'ar fi ales dintr'o romanie ocupata cu arma in mana de rusi si bombardata, de sus, de catre anglo-americani ?!

      tratatul de armistitiu prevede, in acelasi articol, ca romanaia sa'si recapete teritoriile din transilvania daca se alatura aliatilor si continua alaturi de armata rosie,
      mie mi se pare un articol bun. puteam pierde, pe langa basarabia si bucovina, deja ocupate la 23 august, si parti din transilvania, la conferinta de pace ce a urmat. ungurii nu uitasera si nu au uitat nici acum, trianonul.

      e usor sa dai din clantza, cand nimic nu ai ai spune,
      adica, nimicuri.

      tzaranistii nu existau ca partid, la aducerea lui carol intaiul, in tzara.

      carol era printz, os imperial german, dintr'o familie destul de avuta. chestia cu valiza goala a lui carol, si trenul plin cu aur si pietre scumpe al lui mihai, sunt scorniceli comuniste.
      moncher, esti un..activist de frunte al PARTIDULUI !

      lupta continua, viktoria e sigura !
      activisti din toate tzarile, uniti-va !
      sa traiti bine, mai draga !

      Article 19 "The Allied Governments regard the decision of the Vienna award regarding Transylvania as and void and are agreed that Transylvania the greater part thereof) should be returned to Rumania, subject to confirmation at the peace settlement, and the Soviet Government agrees that Soviet forces shall take part for this purpose in joint military operations with Rumania against Germany and Hungary."

      armistitiul a fost semnat de maresalul malinovski pentru rusi si de patrascanu din partea guvernului roman, gen.damaceanu si printul stirbei
      • +2 (2 voturi)    
        Las-o balta (Miercuri, 21 septembrie 2011, 11:29)

        aa [anonim] i-a raspuns lui panfilache

        Ce interese servesti? ca ale romanilor in nici un caz.
        Iti sta adevarul in gat, stiu ca il cunosti si tu spui minciuni.
        • 0 (0 voturi)    
          interese (Miercuri, 21 septembrie 2011, 16:12)

          bb [anonim] i-a raspuns lui aa

          nu pe ale voastre.
          voi nu sunteti romani.
          asta e. jenant.
      • 0 (0 voturi)    
        mai pustiule,panfraeracche.. (Miercuri, 21 septembrie 2011, 20:16)

        danarad [anonim] i-a raspuns lui panfilache

        in orice campanie militara,de la adam si eva incoace, tinta finala a oricarui atacator/ invadator, esta capitala statului atacat,pune mina pe istorie,gasesti un sir lung de exemple,iti amintesc doar ultimul: coalitia a ocupat Bagdadul, capitala Irakului.
        mai scutestene de teoria demagogilor si tradatorilor,ca Mrs. Antonescu trebuia sa se opreasca la Nistru, nu,trebuia la Moscova, exact cum Rusii sau oprit la Berlin,si nu la lehliu autogara .
        • 0 (0 voturi)    
          mrs adica mister antonescu (Joi, 22 septembrie 2011, 9:00)

          panfilache [anonim] i-a raspuns lui danarad

          a primit aprobarea sa treaca prutul cu mandat clar, recuperarea basarabiei. atat.
          deci, ordinul ala, citat si de base, nu l'a dat, asa, ca s'a sculat el dimineata, pornit la treaba..
          sa ajunga la moscova a fost scopul lui hitler.
          si, da, antonescu a fost un bun aliat al lui hitler.
          chiar fidel.
          era hotarat sa mearga pe mana lui hitler, sa treaca la rezistenta pe carpati, alaturi de aliat.
          aliatul lui...base, halal aliat !
          si in problema evreiasca i'a surprins pe nemmti, prin fidelitate..
          jenant sa aperi un criminal de razboi.
        • 0 (0 voturi)    
          pustiul panfilache (Joi, 22 septembrie 2011, 15:50)

          panfilache [anonim] i-a raspuns lui danarad

          s'a nascut ca supus al majestatii sale, regele mihai intaiul al romaniei.
          si regreta ca s'ar putea sa moara ca supus nesupus al unui oarece, ..escu.
          diaconescu ?! :-)

          nu va urasc, va urez : sa traiti bine, mai draga !
          hahaha !
  • +3 (7 voturi)    
    corectez (Marţi, 20 septembrie 2011, 23:24)

    un republican [anonim]

    in 25 octombrie este ziua armatei, dar totusi au ramas soldati pe fronturile din Rusia, si pentru asta Mihai a primit cadouri consistente de la rusi!
  • +4 (6 voturi)    
    Lasati ca se face dreptate in curand... (Miercuri, 21 septembrie 2011, 0:32)

    nuconteaza [anonim]

    Cat poate sa ma traiasca ? O sa-l cheme scaraotchi la ordin. Sa-l puna alaturi de pretinul Stalin. Si de alti ticalosi.
    Acest individ fara rusine care continua impreuna cu si pentru familia lui sa pretinda si sa accepte bogatii luate de la gura unui popor infometat, mai are tupeul sa-si arate fatza in public ? Si sa se lase onorat si aclamat dupa ce a tradat tot ce a putut sa tradeze toata viata fara sa clipeasca ?
    Plus ca se zice ca a abdicat pentru a salva vietile a o mie de studenti. Dar facand asta, a sacrificat sute de mii de soldati si civili care au pierit in captivitate si/sau ocupatia sovietica.
    Imi vine sa vomit cand ii vad pe toti astia cat se dau de pretiosi. Pana si actorasul ala prafuit parca a inghitit o matura. Zici ca a trait toata viata la Schoenbrunn, nu la bloc in Moldova.
    Zicea Paleologu ca a-l critica pe Regele Mihai inseamna a fi fesenist...
    Eu cred, dimpotriva, ca sunt multi intelectuali de buna credinta, care in virtutea amintirilor din epoca Piata Universitatii, tind sa acorde in continuare increderea lor neconditionata acestei case regale, care pe mine a reusit sa ma dezamageasca pe masura ce am cercetat si am aflat mai multe.
    • -3 (3 voturi)    
      Eu cred ca tu nu contezi ... (Miercuri, 21 septembrie 2011, 9:30)

      Marse [anonim] i-a raspuns lui nuconteaza

      ... daca poti vorbi astel despre Rege, care a readus Ardealul pentru Romania . Cat despre Basel ... peste zece ani, cand Regele isi va sarbatorii centenarul, presupun ca va incerca sa-si faca si el loc pe langa Iliescu si ceilalti care-l vor felicita, doar doar l-o mai baga cineva in seama .
      • +2 (2 voturi)    
        Tolomacule, Balbaitul a fost omul comunistilor. (Miercuri, 21 septembrie 2011, 11:24)

        aa [anonim] i-a raspuns lui Marse

        Numai ca istoria deabia incepe sa se afle.
        Un mason care nu are nimic deaface cu neamul acesta.
        In timpul comunismului, de anul nou cand era la europa Libera(alt post mason) ma intrebam de ce regele in discurs nu critica sistemul comunist - nu, pt ca a fost platit de ei .
  • -3 (3 voturi)    
    ...Basescu a demonstrat...! (Miercuri, 21 septembrie 2011, 6:53)

    bm [anonim]

    ...ca parlamentul nu exista...!
  • -1 (3 voturi)    
    Scrisoare deschisa (Miercuri, 21 septembrie 2011, 9:40)

    Dumitru Iuga [anonim]

    Majestate,

    Nu angajati Casa Regala a Romaniei in mocirla politica in care vor sa va atraga niste oameni care nu au avut niciodata nimic comun cu Monarhia pe pamantul romanesc, ci, dimpotriva, au vrut s-o distruga cu orice pret !
    Acestia sunt cei care, prin predecesorii lor, v-au alungat de pe tron !
    Acestia sunt cei care, speriati de popularitatea dvs. observata cu prilejul sarbatorilor pascale din 1992, v-au interzis vreme de cinci ani sa mai calcati pe pamantul romanesc !
    Acestia sunt cei care au incercat sa arunce in derizoriu simbolul pe care il reprezentati in fata poporului roman si a istoriei noastre nationale, propunandu-va candidatura la presedentia Romaniei !
    Acestia sunt cei care in vremurile de restriste pe care le-ati trait departe de tara v-au improscat tot timpul cu noroi, precum si ceilalti care nu au rostit nici macar un cuvant despre existenta unui Rege al Romaniei care traieste departe de tara si despre drepturile sacre ale acestuia la tronul Romaniei !
    Acestia sunt cei care pana mai ieri, cand va pomeneau numele, foloseau expresia ex-regele Mihai !
    Astazi ii vad pe toti acestia, umar la umar, angajati intr-o lupta politica pentru putere in care cele mai elementare precepte morale (daca au existat vreodata !) au fost aruncate la cosul de gunoi.
    Astept cu inima stransa ca Majestatea Sa, Regele Mihai I al Romaniei sa puna punct acestei mizerii in care se incearca a fi atras, si sa-si sarbatoreasca ziua de nastere asa cum se cuvine de catre un Monarh al Romaniei ! Voi fi prezent, acolo, in umbra, cu prilejul acestei aniversari, oriunde se va produce, mai putin in « parlamentul » Romaniei, descris mai sus.
    • +2 (2 voturi)    
      Asa am crezut si eu ca tine in 1990 (Miercuri, 21 septembrie 2011, 11:17)

      aa [anonim] i-a raspuns lui Dumitru Iuga

      Dar intre timp regele a naparlit si a ramas numai cu blana rosie.
      Totusi poate propui sa ii mai dea Majestatii sale si celelalte, putine, piscuri ale Bucegilor si devine stapan pe tot lantul muntos al Bucegilor.
      Neam de masoni ce au venit in RO numai cu o valiza, au deposedat Manastirea Sinaia de domeniul Peles si au distrus placile de aur dacice , istoria neamului nostru sa-isi faca castel.
      De ce nu propui ca rege urmasul lui CUZA care a fost obligat sa abdice ca si tradatorul Balbait.? Ar avea mai multe drepturi.
      • +1 (1 vot)    
        De acord (Miercuri, 21 septembrie 2011, 13:03)

        Dumitru Iuga [anonim] i-a raspuns lui aa

        Incerc, in al 13-lea ceas, sa-i deschid ochii fostului rege pentru a se feri de tavaleala care il asteapta. Cred ca este sfatuit prost de camarila care colcaie in jurul sau iar la varsta lui, ca si mos Diaconescu, a luat-o razna. Nu am niciun interes in zona in afara de cel impus de o minima morala - va cara cu el in noroi tot ce a insemnat Monarhia pentru Romania.
        tiiu2001@yahoo.com - adica Dumitru Iuga
  • +2 (2 voturi)    
    Parlamentarii nostri (Miercuri, 21 septembrie 2011, 11:30)

    Gabi M [utilizator]

    sunt alesi de noi si ar fi trebuit sa ne intrebe si pe noi cu privire la aceasta invitatie a celui care a abdicat si ne-a parasit pentru a pleca intrun asazis exil!Abdicand a renuntat la orice drepturi .Iar Dl. Paleologu si-a intrebat, in cabinetul parlamentar,alegatorii daca sunt de acord cu aceasta sarbatorire?Ii felicit pe parlamentarii care au fost impotriva si pe cei care s-au abtinut!Pe oricare dintre ceilalti nu-i voi mai vota!
  • +2 (2 voturi)    
    alt circ, aceeasi pita (Miercuri, 21 septembrie 2011, 11:52)

    lambrino de ferentari [anonim]

    praf in ochi la toata lumea, ca sa mai treaca timpul si sa mergem in continuare sa ne certam pe la colturi in timp ce si unii si altii isi vad de comisioanele si depunerile lor...
    inchideti tvul, inchideti parlamentul si firmele de media, produceti ceva iar daca nu, ajutati-i pe cei slabi , pe cei multi si cu salarii la limita existentei...
    pe tinerii derutati gata sa isi vinda sufletul si trupul pentru nimic, pe batrinii deprimati si dezorientati de pretul si calitatea piinii..
    restul este desertaciune casi acest circ mediatic ..
  • -1 (1 vot)    
    Trebuie sa dati putin roata inapoi (Miercuri, 21 septembrie 2011, 13:19)

    pe scurt ... [anonim]

    in 1944, Armata rosie era la hotare si lupta cu unul dintre dusmani [Romania]; Regele a facut un pas chibzuit salvand mii de soldati care ar fi fost decimati chiar la ei acasa. l-a sacrificat chiar pe I.Antonescu si formal URSS a luat din mers Romania, Regele, si toate consecintele....; apoi Regele a fost tras pe sfoara dar nu avea ce face decat sa se salveze de noii stapanitori ai tarii.
    Daca rezista, ca in romanele de capa si spada, murea eroic si nu stiu cine este chiar atat de dornic sa moara fara a obtine ceva [libertaeta tarii].
    Eu nu-l pot judeca si inteleg drama MS Mihai 1 si drama noastra [ am plaltit cca 10 ani cu tot ce doreau noi stapanitori, bogatii nemasurate si chiar uraniul de la Baitza care avea o cale ferata directa cu URSS. Roata isotriei se invarteste... cei care ne-au 'vandut' URSS aveau in fata aceias realitate pe care o avea Regele si cel mai urat ca fost ca lupta lui Chiurchil s-a dat doar pe un servetzel care se pune pe orice masa...
    Fata de acest 'razboi pt Romania' al Occidentului, Regele a avut grozavia direct in fata si a cedat cum ar ceda oricare dintre noi
    Inchei trist; cei care ne-au dat URSS pe un
    sevetzel, dupa 1989, nu au considerat, nici o clipa, ca ar avea ceva datorii morale fata de noi sau fata de Rege.!.. Si iata unde ma ajuns; probabil tot pe o bucatica de servetel de masa...... Vai noua !
    • 0 (0 voturi)    
      O ilustrarea perfecta a ceea ce a fost..... (Miercuri, 21 septembrie 2011, 15:30)

      pe scurt 02 [anonim] i-a raspuns lui pe scurt ...

      in final deschide
      http://www.facebook.com/photo.php?fbid=169257353133854&set=o.201956256506944&type=1&theater
  • +1 (1 vot)    
    ce parere aveti ? (Miercuri, 21 septembrie 2011, 16:58)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    ce parere aveti ?
    Muntenegru a restaurat Monarhia, prima restauraţie monarhică după Spania
    http://www.dcnews.ro/2011/07/muntenegru-a-restaurat-monarhia-prima-restauratie-monarhica-dupa-spania/
  • -1 (1 vot)    
    Casa regala? (Miercuri, 21 septembrie 2011, 19:57)

    ecaterina [anonim]

    Conform Constittiei Romania are presedinte!De ce nu ar fi omagiat Maria Sa ALEXANDRU IOAN CUZA si poporul roman ?


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version