Monstruoasa coalitie

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Miercuri, 25 noiembrie 2015, 10:37 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Ce s-a intamplat marti seara la televiziunile lui Ghita si Voiculescu, RTV si Antena 3, ilustreaza perfect prabusirea vechilor policieni in  mocirla compromisului total si anticipeaza o monstruoasa coalitie intre adversari care pana mai ieri pareau ireconciliabili cu scopul de a se salva reciproc. De pilda, Traian Basescu a mers pentru a doua oara in ultimele doua saptamani la RTV, televiziunea "mafiotului Ghita", cum il numea anul trecut cand era seful statului. La "mafiot" si "santajist" acasa, alaturi de o moderatoare mercenar, Traian Basescu a atacat ideea de guvern tehnocrat, acuzandu-l ca nu face decat sa continue masurile politice avansate de guvernul lui Victor Ponta.

Traian Basescu incearca in mod evident sa vireze catre alt electorat, catarandu-se pe un discurs populist, nationalist, anti-imigrationist si cu tot mai dese iesiri anti-occidentale. A explicat pe larg Cristian Pantazi inca de la primele iesiri in decor ale fostului presedinte. Basescu exploateaza evident culoarul lasat liber de Vadim Tudor si Dan Diaconescu. Din acest motiv il veti vedea tot mai des in studiourile specializate in vrajitoare, manelisti si patriotism de parada.

Dincolo de calcule pur electorale, pe Traian Basescu il leaga o lunga istorie de Sebastian Ghita. Pe mafiotul de ieri l-a ajutat sa-si faca televiziune si l-a asistat institutional in lupta cu mogulul scapatat, Sorin Ovidiu Vantu, in incercarea de take-over a postului Realitatea TV. Protejata sa, Elena Udrea, a avut mereu bune relatii cu Ghita, dar si cu Victor Ponta, amicul mafiotului cu care parea sa se razboiasca fostul presedinte. In realitate, am spus-o in repetate randuri inca de anul trecut, toti acesti oameni s-au potentat reciproc intr-un joc sofisticat. Au facut un mare blat, o intelegere pe sub masa de a se promova si sprijini reciproc. Exact asta se intampla astazi sub ochii nostri. (Citeste mai multe in textul Detaliile blatului Ponta – Basescu)

Elena Udrea si Traian Basescu deplang plecarea artificiala a lui Victor Ponta din functia de premier. Aici mai trebuie mentionat ca Ponta a ajuns presedinte PSD in 2010 inclusiv cu sprijinul fostului presedinte, oricat pare de neverosimil. Insa trebuie sa aveti mereu in minte o realitate. In spatele acestor oameni gasim cam aceleasi interese de afaceri, cu totii si-au facut servicii de-a lungul timpului, iar in ciuda teatrului jucat de ochii lumii, pastrau relatii excelente.

Despre o monstruoasa coalitie intre partidul lui Ponta si Miscarea Populara s-a vorbit inca de anul trecut, insa azi ea pare mai aproape de realitate. Victor Ponta si Sebastian Ghita sunt marginalizati in PSD, iar sansa lor este sa conteze la o adica inclusiv pe un populist pragmatic de anvergura lui Traian Basescu. Nu m-as mira foarte tare sa-i vedem in curand aliati la vedere. Deja nici macar nu se mai obosesc sa pastreze aparentele, sa joace teatrul din anii trecuti cand se prefaceau a fi adversari la vedere, dar negociau in culise impartirea puterii.

In timp ce la RTV se cimenta vechea prietenie Basescu-Ghita-Ponta, dincolo, la Antena 3, liberalii continuau buna colaborare cu oamenii lui Dan Voiculescu, mogulul din puscarie. Teodor Atanasiu (pentru partid, Tase) se lansa alaturi de Gadea, Ciuvica si Oana Stancu in comentarii docte despre noii imbogatiti ai politicii romanesti cu vile si proprietati in locatiie exotice.

In treacat fie spus, Gadea a interupt emisiunea pentru a remarca prezenta lui Traian Basescu la RTV, comentand ca se incearca “o coalitie a penalilor”, si a amintit si episodul vizitei Oanei Mizil acasa la fostul presedinte, dupa arestarea lui Marian Vanghelie. Omul lui Voiculescu, unul din artizanii si promotorii USL, stie ce vorbeste. Voiculescu&co s-au implicat direct in “Revolutia borfasilor” in 2012.

Atanasiu, altfel abonat al Antenei 3 dupa castigarea alegerilor de catre Klaus Iohannis, s-a remarcat drept liderul de facto al PNL alaturi de Marian Petrache. Noii brokeri de putere au tatonat inclusiv terenul refacerii USL, singura colatie capabila sa imblanzeasca Justitia. Atanasiu a devenit, alaturi de Cristian Busoi, Ludovic Orban si alti liberali un obisnuit al Antenei 3. Greu de spus daca publicul care l-a adus pe Klaus Iohannis la Cotroceni in noiembrie 2014 chiar asta si-a dorit, sa-i vada pe liberali socializand seara de seara cu Gadea, Badea, Ursu si Ciuvica.

Insa liberalilor din categoria Tase nu le pasa de public, la fel cum nici Traian Basescu nu pune mare pret pe fostii sai sustinatori. Pentru acest tip de politician rapace, alegatorii reprezinta doar un vehicul necesar pentru a pune mana pe putere. Azi esti la stanga, maine la dreapta, azi esti European, maine nationalist, ce mai conteaza publicul. In ochii lor, alegatorii sunt o masa numai buna de a fi manipluata cu ajutorul mogulilor, avand cu totii un interes comun: banii si puterea. Nu se pricep sa exercite puterea sau  sa faca bani altfel decat asa, prin intelegeri ilegitime si netransparente. Basescu, Tase, Ghita, Ponta si ai lor nu se mai pot schimba vreodata. Toti au facut afaceri cu toti, inseland mereu asteptarile publicului.

Din acest motiv, un guvern de tehnocrati reprezinta un inamic comun pentru toti acesti expirati ai politicii romanesti tinuti departe de resurse si de butoanele puterii. Asistam la prima faza, cand se nasc monstruoase coalitii, dar pasul doi va fi o coordonare intre grupari cu scopul de a-l pune la colt pe Klaus Iohannis si de a sabota cu orice pret guvernarea Ciolos. Vechii politicieni au de dovedit publicului ca tehnocratii nu pot guverna si ca tot pe mana lor trebuie lasata tara.

Si sa nu uitam ca astfel de coalitii intre moguli si politicieni, oricat de improbabile, au mai functionat in Romania. In 2007, la prima suspendare a lui Basescu, dar si in 2012, la a doua suspendare, am vazut coalitii intre Vantu, Patriciu, Voiculescu si oamenii lor din partide, coalitii care au incercat sa dea lovituri decisive impotriva statului de drept


Citeste mai multe despre   









50820 vizualizari
  • -2 (62 voturi)    
    Excelenta observatie (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 10:49)

    FlorinCristea1 [anonim]

    Foarte bine spus, un adevarat cunoscator al politicii dambovitene ! Respecte dle din partea mea !
  • +3 (59 voturi)    
    Basescu (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 10:51)

    CititorulComentator [utilizator]

    A iesit din decor in momentul in care isi sustine poseta vinovata pana in tocuri! Sper sa se elucideze intr-o buna zi treaba asta, restul pot intelege referitor la mafii, blaturi etc ca au un scop clar dar sustinere posetei? Il are la mana cu ceva, CU CE?
    • -7 (47 voturi)    
      Ecce hommo! (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 15:38)

      Observator [anonim] i-a raspuns lui CititorulComentator

      Eu cred ca acesta e adevaratul Basescu. Ceea ce a facut bun a facut impins de la spate, fortat de occident. Acum cand nu mai e fortat sa joace cartea democratiei isi arata adevarata fata. Acesta e cel care:
      - a scapat fara probleme din situatia in care altii au fost dusi in fata Tribunalului Militar in perioada socialista (arderea navei Biruinta)
      - a activat pe un post la Anvers unde colaborarea cu securitatea era obligatorie
      - a intrat in FSN dupa 1989
      - a participat activ la mineriada a 4-a - septembrie 1991 - in calitate de minsitru al tranporturilor supervizand transportul minerilor
      - a ramas slujitorul supus al lui Iliescu fiind rasplatit dupa mineriada cu pastrarea lui in post
      - a dinamitat 4 ani alianta CDR - PD facand jocul lui Iliescu
      - nu l-a atacat niciodat pe tatucul Iliescu
      - a fortat imprumutul de 20 miliarde de care au beneficiat bancile straine din Romania
      - a zbierat lupta anticoruptie, dar coruptii cei mai grei au fost protejati ( de exemplu George Constatin Paunescu cel care se afla in spatele a 2 mari falimente Bancorex si Bancoop). Acest hipersecurist s-a ascuns in SUA pe timpul lui Constatinescu fiind recuperat de Basescu. Acum ii pune la dispozitie postul sau securist B1 Tv.

      Inchei aici plin de scarba. Lista e prea lunga. Un singur lucru a avut dreptate. A ingenuchiat sistemul. Dar nu ca sa-l aduca in fata justitiei. Ci ca sa-l faca sa lucreze pentru el. S-a comportat ca Lucy Luciano probabil cel mai mare mafiot. Si-a ingenunchiat adversarii din mafie si i-a facut sa-i sarute mana. Cei care n-au facut-o i–a executat.
      • +13 (15 voturi)    
        Mare dreptate aveti domnule Tapalaga! (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 22:49)

        EdwardEugene [utilizator] i-a raspuns lui Observator

        Dar numai daca ne explicati aceasta fraza. "Dincolo de calcule pur electorale, pe Traian Basescu il leaga o lunga istorie de Sebastian Ghita. Pe mafiotul de ieri l-a ajutat sa-si faca televiziune si l-a asistat institutional in lupta cu mogulul scapatat, Sorin Ovidiu Vantu, in incercarea de take-over a postului Realitatea TV."
        Puteti sa puneti la dispozitia publicului dovezi clare, din trei surse credibile (mai putin Antena 3, Ponta sau Rares Bogdan) , ca Traian Basescu l-a ajutat pe Sebastian Ghita sa-si faca televizune si cum?
        Daca nu puteti, aveti o mare problema de credibilitate!
        • -2 (2 voturi)    
          tot acele dovezi sunt... (Joi, 26 noiembrie 2015, 10:30)

          anonim [anonim] i-a raspuns lui EdwardEugene

          .. despre cum mogulul Prigoana impus de PDL la primaria capitalei a detinut Realitatea...

          Asa ca in spatele acestor afirmatii stau indelungi observatii si analize - nu iese fum fara foc!

          Ghita este la Ploiesti acolo de unde vine si ex-Presedintele cameara Deputatilor _ Miss nustiucum.Roberta Anastase. SA nu imi spuneti ca in marele orad Ploiesti nu se stie dansa cu dansul si nu fac afaceri impreuna...

          A arunca cu pietre in jurnalisti când stii fff bine ce este in spatele oamenilor politici - mi se pare mizerabil!

          Respect lucrurile pe care le-a realizat Basescu dar cred ca atunci când o ia pe aratura trebuie scuturat putin! Pentru ca asa fac prietenii/oamenii adevarati...
          • +1 (1 vot)    
            Vorbim strict doar de televiziune! (Joi, 26 noiembrie 2015, 17:23)

            Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui anonim

            Si tot strict de ajutorul pe care i l-ar fi dat Traian Basescu. De restul nu vorbesc pentru ca sunt doar asertiuni, fara dovezi. Daca nu ai dovezi, ci doar impresii, nu esti decat un alt Gadea...
      • +14 (18 voturi)    
        Adevarul (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 23:40)

        Adevarul [anonim] i-a raspuns lui Observator

        Ai fost indobitocit de minciunile, calomniile, dezinformarile si intoxicarile banditilor din usl si de la televiziunile infractorilor Felix, SOV, Guita si DDD.
        Fostul Presedinte a facut pentru tara maximum din ce i-au permis prerogativele, legile si constitutia.
        Fostul Presedinte a salvat tara de la faliment, de la dezastru, de la colaps economic, de la incetare de plati.
        Fostul Presedinte a scos tara din recesiune si a readus-o pe crestere economica.
        Fostul Presedinte a limitat, a atenuat si a redus la minimum posibil, efectele crizei economice mondiale, asupra tarii.
        Fostul Presedinte a declansat si a sustinut lupta impotriva coruptiei.
        Ca sa scape de puscarie, cei mai mari hoti, cei mai mari corupti, cei mai mari infractori, cei mai mari banditi si cele mai mari likele s-au coalizat impotriva fostului Presedinte si au declansat si finantat o campanie mizerabila de dezinformare si manipulare a retardatilor
        • -2 (2 voturi)    
          fost-ai-lele cat ai fost... (Joi, 26 noiembrie 2015, 10:33)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Adevarul

          acum uite ca nu mai merge chiar asa de bine?

          Oare de ce?
          Imi pare ca bine scrie CititorulComentator...
    • -16 (32 voturi)    
      Ecce Hommo! (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 15:41)

      Obiectivul [utilizator] i-a raspuns lui CititorulComentator

      Eu cred ca acesta e adevaratul Basescu. Ceea ce a facut bun a facut impins de la spate, fortat de occident. Acum cand nu mai e fortat sa joace cartea democratiei isi arata adevarata fata. Acesta e cel care:
      - a scapat fara probleme din situatia in care altii au fost dusi in fata Tribunalului Militar in perioada socialista (arderea navei Biruinta)
      - a activat pe un post la Anvers unde colaborarea cu securitatea era obligatorie
      - a intrat in FSN dupa 1989
      - a participat activ la mineriada a 4-a - septembrie 1991 - in calitate de minsitru al tranporturilor supervizand transportul minerilor
      - a ramas slujitorul supus al lui Iliescu fiind rasplatit dupa mineriada cu pastrarea lui in post
      - a dinamitat 4 ani alianta CDR - PD facand jocul lui Iliescu
      - nu l-a atacat niciodat pe tatucul Iliescu
      - a fortat imprumutul de 20 miliarde de care au beneficiat bancile straine din Romania
      - a zbierat lupta anticoruptie, dar coruptii cei mai grei au fost protejati ( de exemplu George Constatin Paunescu cel care se afla in spatele a 2 mari falimente Bancorex si Bancoop). Acest hipersecurist s-a ascuns in SUA pe timpul lui Constatinescu fiind recuperat de Basescu. Acum ii pune la dispozitie postul sau securist B1 Tv.

      Inchei aici plin de scarba. Lista e prea lunga. Un singur lucru a avut dreptate. A ingenuchiat sistemul. Dar nu ca sa-l aduca in fata justitiei. Ci ca sa-l faca sa lucreze pentru el. S-a comportat ca Lucy Luciano probabil cel mai mare mafiot. Si-a ingenunchiat adversarii din mafie si i-a facut sa-i sarute mana. Cei care n-au facut-o i–a executat.
  • +34 (38 voturi)    
    solutii? (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 10:54)

    Silviku13 [utilizator]

    Guvernul tehnocrat sa isi faca treaba sa nu le dea ocazia penalilor sa atace.
    Modificarea legislatiei electorale
    Coagularea unor noi miscari/partide atat de dreapta cat si de stanga care sa atraga electoratul.
    DNA-ul sa continue "secerisul".
    • -29 (45 voturi)    
      Perfect de acord. (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 13:17)

      Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui Silviku13

      Cu mici adaugiri:
      1. Guvernul chiar nu este tehnocrat, este o dictatura militara cu aprobarea SUA sau UE sau SUA-UE pusa in aplicare de servicii straine si romanesti, cred eu, spre binele romanilor, ramane de vazut. Guvernul este pus prin lovitura de stat, nu este sustinut de un grup parlamentar, deci este destul de evident adevarul si trebuie sa avem curajul sa afirmam asta, sa nu ne facem ca suntem spalati pe creier totusi!
      2. DNA sa continue "secerisul" perfect de acord, dar aici iar ii dau dreptate lui TB: sa "secere" si de la Microsoft si sa "secere" si de la EADS. Altfel lovitura de stat prin care a fost inscaunata marioneta Ciolos nu este decat lupta dintre 2 bande de borfasi. Borfasii care furau Romania au fost infranti de megaborfasii care fura intreaga planeta. Daca DNA+ SRI cuplul pucist nu este decat o mana armata prin care se instaureaza ordinea unor borfasi imi convine, pentru ca borfasii lor fura probabil mai putin si mai elegant, dar nu ma face fericit. Sau coruptia din SUA sau UE e idealul?
      3. Dictatura militara pentru a rezista un an are nevoie sa nu sara calul catre Garda de fier. Eu m-am inflamat cand l-au atacat pe Piedone pentru ca este neplacut si hot nedovedit. De la Piedone la oameni cinstiti nu mai este decat un pas. Nu bagi la inchisoare fara dovezi sau facand presiuni pe judecatori!
      4. Prin pilonii sustinatori dictatura militara este tentata sa favorizeze capitalul strain. De aceea m-au deranjat batalioanele mixte pompieri-militieni care inchid cluburile din Bucuresti, desi nu au avut zeci de ani probleme.
  • +12 (66 voturi)    
    Nu este guvern de tehnocrati (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 11:08)

    Razvan [anonim]

    Vi se pare domnule Tapalaga ca acest guvern este un guvern de tehnocrati ? Ca mie nu mi se pare. Poate va deranjeaza faptul ca Traian Basescu spune lucrurilor pe nume. Este clar ca acest guvern continua politica lui Ponta.
    • +1 (31 voturi)    
      In ce fel? (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 13:33)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Razvan

      In ce fel este clar ca Ciolos continua politica lui Ponta?
      • +13 (27 voturi)    
        a oprit? (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 15:02)

        curios [anonim] i-a raspuns lui bogdan1477

        a stopat dezmatul bugetar? Consiliul FIscal zice ca nu, BNR zice ca nu, FMI zice ca nu.
        Dezmatul continua, investitiile vor fi iarasi oprite [amanarea la metrou a fost deja anuntata]
        • +6 (16 voturi)    
          Pai cind sa-l opreasca dom'le? (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 18:22)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui curios

          Ce vrei sa faca daca parlamentul voteaza legi dupa legi cu pomeni electorale iar publicul aplauda frenetic ca un copil mic la vederea ciocolatei. Daca se stopeaza nitel furtul, se poate incadra lejer in 3% deficit. In rest, mare lucru n-are ce face guvernul asta, fara sustinere in parlament.
    • +12 (18 voturi)    
      Dosar de politician (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 14:37)

      Dosar de politician [anonim] i-a raspuns lui Razvan

      Ca sa vada toata lumea cit este de tehnocrat actualul guvern, recomandam ultimele episoade din Dosar de politician, realizat de Silviu Manastire
  • +30 (32 voturi)    
    In fapt (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 11:13)

    petre [anonim]

    Politicienii considera ca ei si numai ei au dreptul sa conduca tara. E un drept divin si inatacabil si nu are legatura cu alegerile ci cu statutul de membru de partid. Partidul nu e o organizatie politica, ci o casta de privilegiati, o specie evoluata care trebuie sa tina prostimea la distanta si respect. Inclusiv pe prostii din strada, inclusiv pe tehnocratii aia ratati.
    Uitati-va cu cata insolenta au tratat parlamentarii si sefii de partide pe noii ministri. Cu ce scarba, cu ce dezgust ca asemenea entitati au ajuns sa ia locuri pentru care "aveau ei oameni"
    Se face tapaj ca tinerii educati si profesionisti nu vor sa se implice in politica. Nu este adevarat. Ca sa ai acces la politica trebuie sa devii membru de partid, iar functiile in partide nu se dau pe profesionalism si nici macar pe charisma, se dau pe bani grei.
    Chiar as vrea sa vad o investigatie facuta de presa independenta, despre cum se ajunge in politica de varf.
  • +46 (62 voturi)    
    Ametitor; halucinant (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 11:15)

    Martinezu [utilizator]

    Am si eu o singura intrebare.
    Momentul " MTO" din intilnirea Basescu- Ponta , Ioana Petrescu a fost o scena regizata?
    Nu pot sa cred ca Basescu, aliat atunci al lui Ponta il punea intr-o astfel de lumina timpa. Sau poate Ponta era atit de prost incat a acceptat jocul asta?
    In ce lume traim? Maine auzim ca Ciolos e omul lui Dragnea sau al lui Blaga?
    Ca Macovei ii face jocul ascuns al lui Ghita?
    Am inebunit de tot sau mai avem putin?
    • +29 (39 voturi)    
      asta am spsu si eu (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 14:14)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

      dar n-au publicat comentariu...
      in fine, cum spuneam in primul, dezbaterea zilei este cine la ce televiziune se duce. nu ca bugetul este fix acelsi propus de ponta inainte sa plece.
      nu intreaba de ce iohannis a promulgat marirea cu 10% fara sa vedem un sudiu de imact.
      nu intreaba de ce deficitul se va calcula la 3% cand noi am stabilit cu UE ca o sa fie 1,5%.
      nu acestea sunt puncte de discutie... o dam in cancan care pe unde se plimba.
      asta au cerut aia din piata sa ne uitam ce politicain apare la tv si unde... daca nici asta nu-i manipulare...?
    • 0 (0 voturi)    
      Exemplu: Blaga (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 22:54)

      CititorulComentator [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

      Pe acelasi sistem de tradare.
  • -15 (27 voturi)    
    bun articol (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 11:20)

    Metusala [utilizator]

    dar "monstruoasa coalitie" , cea istorica, avea niste scopuri ceva mai inalte, si poate un alt termen era mai potrivit
  • -13 (35 voturi)    
    klaus Johannis (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 11:28)

    real politic [anonim]

    Reprezinta un pericol asa ca singura sansa a "penalilor" e sa il suspende dar nu acum ci dupa castigarea alegerilor din 2016 pentru a avea legitimitate din partea poporului.
    Coalitia va fi PSD+ALDE+UNPR+PMP_-acum se spala creiere la televizor.
    PNL saracii de ei vor ramane de caruta.
    Poporul va decide spre oftica "strazii"de acum.
    • +13 (31 voturi)    
      Klaus Iohanis (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 13:17)

      Diletant [utilizator] i-a raspuns lui real politic

      ... este el insusi un penal!
      • +6 (22 voturi)    
        buna remarca (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 15:33)

        real politic [anonim] i-a raspuns lui Diletant

        Hotul neprins de DNA ul lor e negustor cinstit.
        • +1 (13 voturi)    
          DNA-ul lor... (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 19:58)

          PaulAtreides [utilizator] i-a raspuns lui real politic

          Ma faci sa rad... "DNA-ul lor"...a cui DNA? Iti spune el cui e, al meu si al altora care doresc curatenie generala in tara asta.
          Tu clar este de cealalta partea a baricadei si nu faci decat sa confirmi, impreuna cu toti ceilalti cu minusuri multe de aici, articolul de fata.
          Sunteti disperati, ma rog, cei ce va platesc sa debitati aberatiile in care doar unul cu creierul spalat le-ar crede.
          Reprezentati un trecut intunecat si acolo o sa ramaneti indiferent cat o sa latrati.
          • -1 (1 vot)    
            bre (Joi, 26 noiembrie 2015, 9:13)

            Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui PaulAtreides

            daca cei contra articolului sunt platiti, inseamna ca si dvs sunteti platit pentru opinii pro....

            chiar atat a scazut somajul in Romania?
  • 0 (52 voturi)    
    Rememorare (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 11:32)

    Tescovin [utilizator]

    Am recitit astăzi articolul dvs. din februarie referitor la blatul Ponta - Băsescu. Am recitit și câteva comentarii de atunci. Doamne, ce mai era la gura lumii - cum ați putut, ați decăzut, prietene ești praf etc...
    Sunt curios dacă astăzi, când orice absolvent de 4 clase poate vedea cu ochiul liber ceea ce descriați în februarie, comentatorii de atunci își înghit caracterele ASCII cu care au scris comentariile...
    • +6 (28 voturi)    
      partial de acord, doar ca: (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 12:09)

      Mirel [anonim] i-a raspuns lui Tescovin

      Clar ca astia sunt imorali, dar autorul sugereaza subliminal ca cei care au preluat acum puterea catarandu-se pe cadavrele din Colectiv sunt niste sfinti.
  • +13 (49 voturi)    
    coalitia borfasilor (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 11:52)

    un anonim [utilizator]

    Consider ca nu exista si nu au existat niciodata basisti sau iohannisti(?) adevarati ci doar oameni care cauta reformarea institutiilor si a clasei politice. Basescu, la vremea lui, a reusit sa le castige sustinerea vorbind public despre condamnarea comunismului si reformarea justitiei. Insa oamenii nu au votat omul ci ideile lui. Acum, cand il vad cum renunta cu atat usurinta la discursul care i-a adus doua mandate de presedinte, imi provoaca mai degraba mila decat indignare. Sper doar ca acest atac disperat la adresa noului guvern va avea aceleasi rezultate ca si atacurile impotriva DNA. Aveti grija pe cine votati!
    • +32 (56 voturi)    
      plictis mare dom'le (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 12:05)

      coalitia habar n'am [anonim] i-a raspuns lui un anonim

      tu ai auzit ce a declarat base aseara s-au doar ai sarit ca pocnitoarea cand ai citit articolul asta? ce anume nu era ok? ce, nu mai are nimeni voie sa critice guvernul asta? ti se pare ok sa promulgi o lege care pune presiune mare pe buget fara un studiu de impact?! si legat de "atacul la d n a" - a fost un repros, ca s-au oprit in dosarul microsoft doar la cativa oameni, initial au fost mult mai multi inculpati. acum ce facem stimabile, bagam la puscarie doar hotii care ne deranjeaza sau pe toti hotii?
    • -5 (31 voturi)    
      absolut corect (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 12:14)

      grongobar [utilizator] i-a raspuns lui un anonim

      ai perfecta dreptate,imensa majoritate a celor care l-au sustinut pe basescu au facut-o pentru ideile de atunci,nu pentru chelia sau rasul sau.azi trece in categoria vadim-diaconescu sperand la accederea in parlament avand la dispozitie atat asa-zisi maestri ai presei (vezi ion cristoiu ,care de 1 an trage zilnic cu tunul dupa ...rate) iar mai nou se pare ca nici rtv nu mai pute si e frecventabila.
    • 0 (0 voturi)    
      politica e curva (Duminică, 7 februarie 2016, 5:01)

      ipse [anonim] i-a raspuns lui un anonim

      Politica practicata la noi e curva platita din bani poporului
  • +27 (29 voturi)    
    Imi aduc aminte de caderea lui MRU (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 12:00)

    banel [utilizator]

    Cand, speriati de posibilele schimbari, inclusiv politicienii din propriul partid au votat motiunea.
    • -1 (1 vot)    
      nu se pot compara evenimentele de atunci... (Joi, 26 noiembrie 2015, 10:47)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui banel

      Petnru simplul motiv ca MRU nu a rezistat presiunilor impuse de partid -

      Frumos era sa isi mentina pozitia cu argumente si sa anunte public ca daca baronii , indiferent de partid, nu inceteaza demisia sa se afla pe masa Presedintelui care poate apasa oricând pe butonul de eject.

      Atunci MRU a jucat slab - a lasat baronii sa castige o etapa mica - uite ca este acum scos de tot din orice slujba mai mare... Astfel MRU a ratat o cariera pentru ca nu a reusit sa gestioneze o situatie de criza.

      Ciolos este din alt aluat.
      Este mai puternic decat MRU si mai cerebral.
      Actioneaza rapid si precis. Este insa un birocrat.
  • -4 (14 voturi)    
    Ai avut si ai dreptate. (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 12:04)

    ouyang [utilizator]

    Asta inseamna sa fii vigilent! :)
  • -7 (25 voturi)    
    De acord (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 12:06)

    Gino [anonim]

    Bine punctat Dl. Tapalaga....si eu personal am observat
    acest personaj extrem de pervers traian basescu....care
    lucreaza precum am vazut intr-un film romanesc facut acum ceva ani in urma in care la sfirsit banda spune ...
    clar ...noi suntem si la putere si in opozitie...deci totul se
    in viata publica se intimpla exact ca in film....Oare de ce
    nu stiam noi de legaturile familiei Cocos cu Ponta in
    urma cu ani de zile ...Astia vor sa scape de puscarie
    si sa ramina cu averile intregi..aici este miza....
  • -4 (10 voturi)    
    what else is new ? (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 12:11)

    dana eugenia [anonim]

    premisa 1: "care este" a fost ajutat de nutzi - cu care a facut blat - sa castige de tz-shpe ori primaria sectorului 5
    premisa 2: nutzi este protejata lui base
    concluzia logica: base NU l-a protejat pe "vanghele" :)
  • -3 (21 voturi)    
    mda... (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 12:13)

    jijelul , troll platit de ruznaci [utilizator]

    mai nu stiu cum dar usor, usor se "adevereste" ce tot spun de la alegeri incoace despre Iohannis. avem o sansa nesperata cu aceast om. ganditi-va ce mizerie ar fi fost cu Ponta lasat de Basescu ca si urmas. legea amnistiei penalilor era deja pregatita, etc.
  • -10 (22 voturi)    
    bine ca nu a iesit ponta (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 12:17)

    coloneze [utilizator]

    IL VEDEAM PE BASESCU PREMIER!
  • -10 (20 voturi)    
    Coalitia Monstruoasa (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 12:26)

    Walter von Grappendorf [anonim]

    O analiza foarte adevarata !
  • +36 (44 voturi)    
    parfumul unei prese ce parea uitata (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 12:32)

    mihailstanciu [anonim]

    Rar spectacolul cuiva ascultand pe cineva vorbind despre castraveti si constati ca el crede ca se vorbea despre Eminescu.Aseara BASESCU comenta abandonarea de catre tehnocrati a tratatului fiscal cu o limita de deficit de 1.25,ziaristul nostru cel impartial intelegea ca e atacat guvernul.Aceeasi renuntare la tratatul fiscal a facut-o si Ponta trecand in ultima secunda majorarea cu 10%,pe care Iohannis a semnat-o cu voiosie,in ciuda opozitiei FMI,BANCII MONDIALE SI COMISIEI EUROPENE.Ziaristul nostru din lumea paralela a inteles ca se pune de o alianta Ponta-BasescuCa investigatiile DNA in dosarele Microsoft si EARDS s-au fasait e un fapt,nu un atac la justitie.Cat despre la ce televiziune se duce fostul Presedinte,ar trebui a mearga Basescu la Realitatea unde a fost supus "interviewului " celebru 10 contre 1 ,sau la TVR unde nu e invitat ca i-ar displace lui Iohannis?Sau la televiziunea puscariasului turnator care si cind doarme tot pe BASESCU il viseaza?Credeam ca am trecut de vremea presei ceausiste care "vedea" evnimentele numai dupa dictarea politrucului responsabil de presa
  • +38 (40 voturi)    
    Rosia Montana Gold Corporation (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 12:35)

    Razvan_M [utilizator]

    Se pare ca nu doar politicienii se iubesc pe sub plapuma, ci si jurnalistii de toate orientarile sunt prieteni atunci cand sponsorul o cere.
    Inca nu am vazut o declaratie publica a Hotnews si a jurnalistilor care au scris pe subiectul Rosia Montana, vadit partinitor fata de compania canadiana, in legatura cu sponsorizarile si interesele fata de RMGC sau alte entitati asociate.

    Cred ca daca am vedea aceasta declaratie ne-am prinde cat de mult valoreaza obiectivitatea jurnalistica.

    Legat de Traian Basescu, ramane de vazut ce strategie are. Deocamdata avem un nou guvern PSD, sustinut de PNL (partidul fost aliat fidel in ilegalitati al PSD) si cu un presedinte care a fost parte in lovitura de stat din 2012. Se observa o mare liniste publica, in care discutiile se fac exclusiv in spatele cortinei, ca pe vremea lui Iliescu. Intrebarea este: care-i opozitia fata de alianta PSD-PNL?
    • +14 (14 voturi)    
      Multumesc pt. publicarea comentariului (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 13:28)

      Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

      Trebuie sa recunosc ca sunt placut impresionat.
  • +17 (25 voturi)    
    Dle Tapalaga, (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 12:53)

    Martinezu [utilizator]

    Sa presupunem ca aveti 100% dreptate.
    Exista un punct esential unde este o contradictie.
    ma refer la revolutia borfasilor din 2012. Sunteti de acord ca a avut loc. Pai si in acest caz impotriva cui a avut ea loc?
    Ce rost avea o revolutie daca seful statului era in cardasie cu Ponta, Voiculescu, Tariceanu etc...
    Parere mea este ca ceea ce vedem este ceea ce este:
    Basescu a luat-o razna si ca nu a fost nimic planificat.
    Ponta a fost si ramane un ticalos dar nu avea vreo intelegere ascunsa cu Basescu, altfel ar trebui sa mearga ori la balamuc ori la Hollywood.
    • -4 (12 voturi)    
      si pactul de coabitare? (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 13:40)

      Metusala [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

      semnat pe ascuns
  • -12 (30 voturi)    
    Tot mai penibil (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 12:55)

    valll [anonim]

    Imi este rusine ca un fost presedinte al tarii mele, e atat de lacom dupa functii, ca se vrea mereu in atentie si se pune in tot felul de posturi penibile.
    Poporul ii plateste o pensie mare, casa, masina, paza, nu ca sa-si faca de cap, ci sa reprezint decent tara. Ar fi normal sa li se impuna acestor beneficiari si niste conditii, macar o conduita decenta.
    • -1 (1 vot)    
      Base este liber sa faca ce doreste... (Joi, 26 noiembrie 2015, 10:51)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui valll

      .. dar asta nu inseamna ca nu are o responsabilitate fata de propria sa persoana si fata de statul detinut odata.

      Cred ca este normal sa acordam libertate de exprimare tuturor dar, in acelasi timp, sa ii responsabilizam, daca ei singuri nu o fac, pentru ceea ce declara si pentru modul in care se comporta in spatiul public.

      Suntem un #Colectiv mai mare!
  • +22 (30 voturi)    
    Articol eronat (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 12:58)

    MIHAI 2 [anonim]

    Mass media romane sunt genetic setate pe clisee ieftine.
    Ieftine precum titlul de ieri din Hot news UITE CU CE SE OCUPA POLITIA BELGIANA - care a atras un val de bascalie din parte cititorilor . Toata lumea era incantata ca politistii belgieni au intrat in jocul Facebook cu poze de pisici, numai Hotnews si-a pus sapca de pensionar roman acrit - nemultumit ca ORGANILI NU-SI FACE DATORIA.
    Odata cu venirea Guvernului Johannis Ciolos unora dintre televiziuni le-a venit apa cliseelor la moara. Antena 3 si RTV care nu l-au sustinut pe Johanns la prezidentiale se bucura in mod firesc ca Presedintele neiubit de ele s-a asezat in bataia pustii.
    Mai jucy B1TV care l-a sustinut pe Johannis la Presedintie a devenit anti-Johanista cam din februarie 2015, de cand cu deranjamentele repetate la care a fost supusa doamna Udrea. Totusi ceea ce deverseaza B1 in aceste zile peste Ciolos si ministrii sai depaseste cu mult ciupelile Antenei.
    Prin urmare in prezent mai sunt favorabile noului regim Realitatea TV cu un rating microscopic si DIGI tv cu rating mai mic decfat Realitatea, mai putin Moise Guran care chiar a crezut ca ar putea fi el Premier si acum ii face praf zilnic pe Johannis, Ciolos si compania cu o ura abia mascata de zambetul gen Altzheimer.
    Sigur ca sunt si grupuri de interese , dar foiala televiziunilor isi are originea mai ales in amatorismul lor si in nivelul derizoriu al lor si al publicului tinta care este poporul roman.
    Cat priveste fenomenul Basescu - PMP este absurd orice pronostic de apropiere de vreun USL sau neo-USL, caci ar fi o contradictie in termeni.
    In schimb o apropiere pe criterii de filo americanism, prointegrare UE si vechi camaraderii de lupta anticoruptie se va intampla mult mai probabil reunind PMP cu M10. Atunci sa vedeti analize pe Hotnews.
  • +14 (30 voturi)    
    din (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 13:05)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    ciclul nu conteaza ce spune basescu, conteaza unde spune, iar noi trebuie sa-l sustinem pe manechinul mihalachian de la cotroceni, zis si premierul grivco, ca de acolo vine acum lumina.
    Guvernul ciolos continua pas cu pas politica lui ponta, fara devieri, dar in liniste, in stilul iliescu, modelul lui johanis,pentru ca mialake atita stie.
    Eu tot basist ramin, nu ma pacaleste nimeni.
  • -9 (29 voturi)    
    Ar trebui să ne mire? (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 13:06)

    marki [utilizator]

    Lipsit de orice scrupule, ca orice oportunist ordinar, Băsescu continuă să-și dea arama pe față.
    Dacă am vrea să fim răi, am zice: „V-am zis noi...?”
    Sigur că ați anticipat și ați înfierat într-un articol memorabil blatul Ponta-Băsescu. Dar multă vreme a reușit să păcălească (prea) multă lume.
    Era (este) mai mult decât limpede că machiavelicul Băsescu ar călca și pe cadavre ca să-i fie bine, ca să-și împlinească visurile de „mărire”. Ale lui și ale camarilei. Sau, mai nou, ca să-și salveze... pieirea. (Sau pielea)? Om trăi și-om vedea...
    p.s. L-am urât cu adevărat în momentul în care a declarat (fără să i se miște un singur mușchi al feței!): „îmi pare rău că n-am scăzut și pensiile”. (Pe vremea în care Udrea „spărgea” mii de euro dintr-un foc, în hoteluri, restaurante sau magazine luxoase ...)
  • +4 (14 voturi)    
    Ranchiuna e memoria prostului! (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 13:17)

    LiviuIordache [utilizator]

    Daca dramaturgul Aurel Baranga avea dreptate cand spunea "Ranchiuna e memoria prostului" (iar eu cred ca dramaturgii au, fiind obligati la replici scurte, stiinta butadelor adevarate), atunci avem o galerie bogata de asemenea personaje certificate astfel.
    Iar daca la acest "nobil" sentiment se adauga si fomica ajungem la asemenea "opinii" de vise rele. Dovada si comentariile de mai sus. Nu conteaza, Jean boxeaza si-ncaseaza, ca tot banii aia sunt!
    • -4 (6 voturi)    
      adica...? (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 22:38)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui LiviuIordache

      N-am inteles: vrei sa spui aici ca Base e prost? :O

      Nu de alta, insa omu' s-a distins in mod FOARTE special pentru cat de ranchiunos este! >:
  • +10 (12 voturi)    
    Replica data parlamentarului rus. (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 14:01)

    delavrancea [utilizator]

    A fost punct ochit , punct lovit si pentru asta din partea mea , cetatean roman , are toata stima.
    Imaginatie:cred ca Putin a tinut sa-l bata personal pe nefericitul parlamentar.
  • -16 (24 voturi)    
    Stimabile! (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 14:22)

    Prea_Tarziu [utilizator]

    Asa cum zic si detasamentele staliniste cand inchid teatrele din Bucuresti: "ne pare rau, daca nu ati respectat LEGEA, atunci trebuie sa va inchideti"
    La fel si cu Parlamentul ilegitim stimabile! L-ai votat? Ai fost la vot? Inseamna ca l-ai VALIDAT! De ce nu ai stat acasa ca sa-l invalidezi prin neprezentare la vot sau de ce nu ai votat gresit, alta modalitate de invalidare?
    Aaaaa. suntem ipocriti, respectam LEGEA doar cand inchidem afaceri romanesti dar daca este de pus Guvernul putem sa il punem si ilegal ca LEGEA e gresita in cazul numirii Guvernului! LEGEA e buna cand se pliaza pe ce facem noi si vrem noi sa facem. Daca nu, tot ce facem noi este bine pentru ca LEGEA e proasta!
    • +16 (18 voturi)    
      Stimabile (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 20:15)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      Poate ne arati legea in care se invalideaza un scrutin electoral pe motiv de neprezentare.
      Intro tara democratica, in urma dovezilor clare de fraudare, alegerile sunt anulate si se repeta.
      La noi au fost destule clare. Vot multiplu, mortii lui Dragnea si asta doar la suprafata.
      De aceea cel de sus spune ca-i parlament ilegitim.
      Daca mai adaugam condamnatii cu executare sau suspendare cei cu o prima sentiinta, cei in proces si cei incompatibili deja parlamentul asta ar trebui sa plece singur acasa.
      Nimeni n-a validata penali in parlament. NIMENI!
      • -1 (1 vot)    
        Da, pentru ca... (Joi, 26 noiembrie 2015, 10:36)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        S-a considerat ca distorsiunile aduse votului nu ar fi putut sa schimbe in mod semnificativ rezultatul final.

        Asta nu inseamna ca nu trebuie sa plateasca cei care au facut fraude - la puscarie cu ei...

        Analizele sunt simple - si iesiri ca ale Dvs. desi pot fi considerate ca sustin sistemul democratic ii fac mai rau - decredibilizeaza democratia!
  • +17 (27 voturi)    
    monstruoasa coalitie (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 15:05)

    obs. [utilizator]

    Un cuvant cu greutate folosit cu atata usurinta. Mereu afirmatii dar fara argumente temeinice.
    Daca T.B. nu ar fi dus un adevarat razboi mediatic cu V.V.P poate ca azi am fi avut alt presedinte. Sa ne amintim luarea de pozitie foarte clara in ultima zi de campanie. Acum, daca T.B a ales sa fie un politician jucator, sa ridice un partid nou, asta nu se poate face dintr-un turn de fildes. Cand ti se deschide un dosar penal pentru o declaratie politica ( cum ca nu ti-ai tinut declaratia cu demisia) intre noi fie vorba era pregatita la acel moment reglementarea, un presedinte care a demisionat nu mai poate candida, nu poti sa fi tocmai fericit cu justitia din Romania. Faptul ca a ales sa-si prezinte opiniile la RTV nu cred ca este un delict, in fond s-a dus la telespectatorii RTV si nu la ghita- apropo ce ziceti daca nu mai este ghita patronul? Cat despre guvernul tehnocrat, chiar nu admiteti critici, sa fie chiar perfect?
  • -9 (21 voturi)    
    Priti-l pe Marinel (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 15:06)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    A innebunit. Colinda televiziunile mafioilor si varanilor, dovedind TOTALA lipsa de caracter. Un jeg
  • +18 (24 voturi)    
    adpatare discurs nu modificare (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 15:26)

    gio [anonim]

    TB avea discurs nationalist si inainte (vezi cazul declaratiei ref la trecerea Prutului la 22.06.1941, sau atacurile la adresa rusilor). Pe urma discursul anti-occidental este urmare a valului imigrationist care nu exista cand era presedintem precum si reactiei ambigue a vestului referitor la rusia, iarasi de data mai noua.. De fapt si-a adaptat discursul realitatilor actuale
  • +21 (27 voturi)    
    Jurnalism patimas, iubiri, deziluzii etc. (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 15:26)

    krampus [utilizator]

    "Udrea, Basescu Ghita,Ponta, totii si-au facut servicii de-a lungul timpului, iar in ciuda teatrului jucat de ochii lumii, pastrau relatii excelente" zice Tapalaga. "O monstruoasa coalitie, dar pasul doi va fi o coordonare intre grupari cu scopul de a-l pune la colt pe Klaus Iohannis si de a sabota cu orice pret guvernarea Ciolos" mai zice vizionarul ziarist. Hmm, dar la lovitura de stat semi-avortata din 2012 monstruasa coalitie a fost intre PNL, PC si PSD iar Klaus Iohannis a sprijinit lovitura si Ciolos n-a zis nici pis de la Bruxelles. A facut-o insa Traian Basescu cu sprijinul UE si USA ! Ori "monstruasa coalitie" este mai mare decit ii place sa creada lui Tapalaga, ori imaginatia ii joaca o festa. PSD-ul il vaneaza pe Basescu de pe vremea cind Nastase era "El insusi" iar Antena 3 a calcat jurnalismul in picioare ca sa-l doboare; in acelasi timp, USL-ul lui Ponta si Antonescu l-au scos pe Iohannis la lumina si i-au dat puterea in mana. Pe partea cealalta, Basescu l-a trimis pe Ciolos la Bruxelles cu mult inainte de a-l indragi Tapalaga. Itele intrigii se incurca, cum se spunea despre romanele-foileton dar asta nu-l impiedica pe Tapalaga sa-l adore pe Iohannis si sa-l deteste pe Basescu. Nu este insa mult de cind sentimentele lui erau exact invers. Suflet candriu / de papugiu !
    • -6 (14 voturi)    
      „Teoria” ta (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 16:56)

      marki [utilizator] i-a raspuns lui krampus

      ... este destul de „subțire” și presărată cu neclarități, ambiguități. Cum ar fi:
      -„Klaus Iohannis a sprijinit lovitura si Ciolos n-a zis nici pis de la Bruxelles”. Despre „migrația” politicienilor nostri de la stânga-centru-dreapta-și-'napoi, n-are rost să mai vorbim. Toți sunt (sau au fost) „migratori”. Iar domnu' Klaus a învățat bine „lecția” românească. Dar domnul Ciolos, în ce calitate să fi intervenit atunci?
      -„monstruoasa coaliție” PNL&PC&PSD a fost clădită pe „monstruoasa sărăcie” care a urmat crizei, tăierilor de salarii. Cunosc mulți oameni cu studii superioare, inteligenți, onești, de bună credință, care au votat USL. În primul rând... din disperare. Apoi, pentru că nou-născutul USL părea să fi învățat din greșeli, își „primeniseră” partidul cu o „garnitură” nouă, tânără de politicieni. Care promiteau schimbarea în bine. (Cum și-au bătut joc de valorile stângii, o știm prea bine...)
      - trimiterea lui Ciolos la Bx-lles de către Băsescu n-are nicio relevanță în context. Și pe Codruța, și pe Coldea i-a numit Băsescu, iar acum îi scuipă pe unde apucă...
      -„Itele intrigii se incurca”, cum bine spui. Iar argumentele tale sunt tot în... ceață.
      • +5 (7 voturi)    
        @marki (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 21:41)

        krampus [utilizator] i-a raspuns lui marki

        -Klaus Iohannis chiar a sprijinit lovitura de stat din 2012 si continua sa o faca sustinand ca nu a fost nimic rau atunci. Baroso a intervenit ferm atunci dar Ciolos, care era comisar european pentru agricultura, nu a avut nimic de comentat despre ce se intampla in tara sa.
        -Apropos de "mostruoasa saracie", cei care au experimentat saracia doar in cei doi ani de criza cind Boc a taiat salariile bugetarilor nu stiu ce este adevarata saracie. As putea sa-ti arat saracie adevarata AZI dar stiu ca imi racesc gura degeaba, pe tine te intereseaza doar saracia "celor de bună credință, care au votat USL". Imi amintesc babele rujate si imblanite care tipau ca mor de foame in ianuarie 2012. Poate ca nu isi mai permitea sa dea piept de curcan la catel dar saracia adevarata nu o cunosteau si nici foamea fara dieta de slabire.
        -Conteaza cine este nasul politic al fiecaruia, Basescu l-a nasit pe Ciolos, Antonescu pe Iohannis, de exemplu. Cu mobilitatea extraordinara a politicianului roman nu poti sa stii in ce tabara va ajunge fiecare, dar poti sa stii macar de unde a plecat.
        -Si da, este ceata in Romania, nu se vede nimic clar dar pute ! pute de-ti muta nasul.
  • +3 (5 voturi)    
    am emigrat (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 17:53)

    timp tamp [utilizator]

    Am emigrat în Republica Socialistă Koreea de Nord.
    În această țară nu mai ai dreptul să vorbești dcât acolo unde îți ordonă stn.
  • +4 (8 voturi)    
    Bine zis, (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 17:59)

    Leul in iarna [utilizator]

    stimabile!!!!!!
  • +18 (24 voturi)    
    ...hei ... (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 18:12)

    ALTAN [utilizator]

    ...Tapalaga ! sa-l pui pe T B in aceeasi oala cu Voiculescu-Ghita ,asta inseamna sa fii mercenar de presa !!!
  • 0 (18 voturi)    
    articole pro BASESCU (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 19:01)

    justitiarul [anonim]

    L-ati aparat pe Basescu si statul de drept in nenumarate articole
    .Ce sa mai intelegem ?L-ati aparat cu toata fiinta ,judecata si talentul de jurnalist de care cred ca este in stare o persoana cinstita !
    Ce sa mai pricepem ? nu ati avut informatiile necesare ?ne-am lasat toti prostiti de securisti ?Am VOTAT TOTI UN MONSTRU POLITIC ? CARE A LUPTAT CU MAFIOTII SAU S-A FACUT CA LUPTA ?
    Nu mai intelegem nimic doar ca au mai trecut 10 ani din vietile noastre scurte condusi de SRI !si de un mafiot
    in care am avut cu totii incredere.
    • +8 (10 voturi)    
      Adevarul (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 23:44)

      Adevarul [anonim] i-a raspuns lui justitiarul

      Fostul Presedinte a facut pentru tara maximum din ce i-au permis prerogativele, legile si constitutia.
      Fostul Presedinte a salvat tara de la faliment, de la dezastru, de la colaps economic, de la incetare de plati.
      Fostul Presedinte a scos tara din recesiune si a readus-o pe crestere economica.
      Fostul Presedinte a limitat, a atenuat si a redus la minimum posibil, efectele crizei economice mondiale, asupra tarii.
      Fostul Presedinte a declansat si a sustinut lupta impotriva coruptiei.
      Ca sa scape de puscarie, cei mai mari hoti, cei mai mari corupti, cei mai mari infractori, cei mai mari banditi si cele mai mari likele s-au coalizat impotriva fostului Presedinte si au declansat o campanie mizerabila de dezinformare si manipulare a retardatilor
  • -9 (17 voturi)    
    Corect...sunt in aceeasi tabara... (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 19:10)

    mihai1986 [utilizator]

    ...basescu, udrea, ponta, a3, rtv, ghita... Ca unul care l-am votat intotdeauna pe basescu, numai pentru faptul ca, aparent, a sustinut ca presedinte independenta justitiei, acum sa nu mai aud de el. Si-a data arama pe fata de cand cu sustinerea penalei udrea si atacurile la justitie...Imi dau seama ca a fost un om fals ca presedinte, a sustinut independenta justitiei cel mai probabil sub presiunea majora a SUA si UE...Pacat ca nu a ales sa-si pastreze demnitatea dupa ce i-a incetat mandatul si s-a afundat in aceasta mocirla a penalilor...Din pacate tot ce a facut bun s-a sters deja cu buretele...faptele noi produc schimbari in perceptia publicului...In curand nu-l va mai baga nimeni in seama...cred ca si voi ar trebui sa-l ignorati, nu e de calitate si e cantitate neglijabila...
  • -3 (7 voturi)    
    perfect (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 21:37)

    Xorciser [utilizator]

    Tot articolul e sintetizat in fraza asta:

    "Basescu exploateaza evident culoarul lasat liber de Vadim Tudor si Dan Diaconescu."

    Daca urmariti publicatiile online proB (EVZ), sau ce se petrece pe Facebook- directia aceasta e clara.

    Insa totusi nu cred ca e in coalitie cu Voiculescu, Ghita...
    • -2 (2 voturi)    
      culoarul celor mai neobrazati (Joi, 26 noiembrie 2015, 9:00)

      MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui Xorciser

      Pe acelasi culoar a performat cu succes si Gigi Becali. Este deci cinstit sa vorbim de un trio: Vadim - Dan Diconescu Direct-Gigi. Cu mentiunea ca dupa un drum istoric in care s-a lasat vremelnic liberalizat de tristul Antonescu , iar apoi a fost priponit, in prezent Gigi spune ca ii e rusine de trecutul lui.
      Pentru ca - a te plasa pe acel culoar - pe care te voteaza ...cine stim ca voteaza acolo ...ai nevoie de o imensa doza de nerusinare. Nerusinat a fost si Dan Diaconescu, nerusinaat cat cuprinde a fost si Vadim, iar daca Basescu le urmeaza - o face pentru ca el e tatal lor in materie de nerusinare. PS. Aiurea nationalism ! Este inca o obraznicie a acestor cinici , exploatatori ai votului inept, sa se autodeclare si singuri aparatori ai zdrentuitei Tarrrrrrisoare.
  • -3 (9 voturi)    
    Dl Tapalaga pune punctul pe i (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 22:00)

    Daedalus [anonim]

    televizuinilor de stiri le lipseste acum Caricatura Politica Sef de Partid!Boul de Ponta nu mai e sef ,Tariceanu nu are sare si piper,Oprea este exclus, Batjocura Nationala a decedat, a ramas o zdreanta umana numaita Basescu ,un hot la fel ca toti hotii,care sa mai faca rating la televizuini,cloaca media care se zbate sa traiasca din reclame si subsidii ascunse de la stat!
  • +8 (12 voturi)    
    Deontologul Tapalaga (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 22:43)

    Police99 [anonim]

    Pacat de fierea varsata, te orbeste pur si simplu ura fata de Basescu...de mult ai inceput sa deraiezi urat de tot !
    " ...la RTV se cimenta vechea prietenie Basescu-Ghita-Ponta "...si altele si altele, domnule Tapalaga, traiesti intr-o lume paralela, vezi numai ceea ce doresti sa vezi.
    Pacat, ai avut un inceput bun in jurnalism insa nu ai invatat sa-ti tii umorile acasa, sa nu nu le lasi sa se urce la creier...
  • +1 (7 voturi)    
    Domnule Tapalaga! (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 22:48)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    Ca sa inteleg corect opinia dvs., eu va rog sa-mi spuneti cum considerati cei 10 ani de mandat ai lui Basescu. Benefici pentru consolidarea statului de drept, sau nu?
    Si daca pentru a-si continua opera e bine sa ajunga din nou la fraiele Puterii, indiferent de caile prin care ar putea sa castige voturi?
  • -3 (5 voturi)    
    ari uitat faza... (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 23:04)

    Codruta N [utilizator]

    ... din 2009, cand PD a adus PSD la guvernare ;)
    CE a zia atunci Basescu? Ca "acesta a fost visul lui": ca PD si PSD sa guverneze impreuna!! >:
  • +8 (12 voturi)    
    Slab, slab, foarte slab (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 23:31)

    DeliuGabriel1 [anonim]

    E uimitor sa constati ca un ziarist cunoscut nu intelege nimic, de fapt.
  • +9 (13 voturi)    
    Judo sau sumo? (Joi, 26 noiembrie 2015, 0:11)

    Clujean [anonim]

    In judo, cand adversarul te impinge tu ii prelungesti miscarea, amplificand-o prin tractiune, dezechilibrandu-l si aruncandu-l cu spatele la saltea. In sumo, doi grasani se imping ca tampitii, pana ii crapa unuia vena si cade gramada, spre satisfactia tampa a celuilalt. BASESCU PRACTICA JUDO-UL POLITIC. In jurul lui, o sama de obezi mintal, politicieni si ziaristi, se imbrancesc icnind, zbatandu-se pe loc, de doua decenii juma. La RTV, Basescu a castigat doua meciuri de judo. Nu cu cele doua murdaritoare, una curand intimidata, alta scrasnind neputinciasa, la final, din cele trei danturi suprapuse, ci cu un post care l-a insultat in lipsa ani la rand si cu un public "special" caruia i-a prezentat reversul medaliei. Mesajele stupide de pe manseta, intreruperile publicitare dese, menite sa-i taie discursul, intrebarile-afirmatii nu l-au determinat sa faca compromisuri. Dimpotriva si-a plasat mesajele pe miscarea interlocutorului, si-a reafirmat orientarea antipopulista, si-a asumat taierile de salarii, nu s-a dezis de Kovesi etc. Sigur, nu e un inger, are pacatele lui, dar prefer un tigru unui bou.
  • -4 (8 voturi)    
    Puterea reala este la DNA si Servicii (Joi, 26 noiembrie 2015, 5:30)

    Cosmin [anonim]

    Domnule Tapalaga, aveti perfecta dreptate. Monstruoasa coalitie cum o numiti mai incearca o ultima muribunda zvacnire sa ajunga la putere, dar nu mai are nicio sansa. Dl. Basescu nici atat. Oamenii nu uita ca prin taierea salariilor si pensiilor au fost pusi sa plateasca hotiile "monstruosilor". Legea pensiilor din 2010 i-a condamnat definitiv pe pensionari , iar vesnicile scandaluri politice nu i se vor uita fostului presedinte.

    De ce trebuie sa se teama "monstruosii" este "Strada", DNA si Servicii , care impreuna ii va inlatura definitiv de pe scana politica.
  • +4 (10 voturi)    
    Sunteți bolnav dle Tapalagă (Joi, 26 noiembrie 2015, 7:58)

    Aron Deleanu [anonim]

    suferiți de bascita cronica.V-ați molipsit de Ciuvica.
  • +3 (5 voturi)    
    Basescu - singura opozitie coerenta si clara (Joi, 26 noiembrie 2015, 9:05)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    Ponta a fost inlaturat artificial. Bine ca am scapat de el.
    Dar daca si Ciolos este inlaturat artificial?

    Basescu este politicianist, populist etc . Va deranjeaza ca a ridicat calitatea Romania TV si face o audienta monstruasa.... si articolele dvs despre Basescu fac tiraj... comparati-le cu celelalte... Nota maxima pentru Basescu.
    Dar ce spune despre integritatea lui Iohannis casa pierduta pt achizitie ilegala?
    Dar continuarea politicilor lui Ponta?
  • -2 (4 voturi)    
    Foarte bun articol! (Joi, 26 noiembrie 2015, 10:38)

    lex [anonim]

    Foarte bun articolul. Felicitari!
    Da, asa este :"Din acest motiv, un guvern de tehnocrati reprezinta un inamic comun pentru toti acesti expirati ai politicii romanesti tinuti departe de resurse si de butoanele puterii".
    Continuati tot asa si eventual faceti o revista a presei in care sa ii aratati si pe ziaristii "vanduti".
    Mai exista si o alta monstruoasa coalitie: dintre popi si fostii si prezentii oligarhi. Dar greu de atacat...


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică