Detaliile blatului Ponta - Basescu

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Miercuri, 18 februarie 2015, 13:48 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Despre blatul din campanie dintre Traian Basescu si Victor Ponta au scris apasat doi oameni: Ioana Ene de la Ziare.com si subsemnatul. Putini au verbalizat atunci evidenta: intre Basescu si Ponta functiona, pe langa coabitare, o intelegere netransparenta. Detalii scapau, insa vedeam cu totii cum fostul presedinte mitralia opozitia, pe Blaga, Iohannis, Predoiu sau pe Macovei deschizand drumul lui Ponta catre Cotroceni din moment ce sustinea un candidat fara sanse, pe Udrea. Investigatiile procurorilor in cazul Ponta scot la inveala, pe langa afacerea murdara in sine, noi detalii care completeaza imaginea unui blatul istoric cu consecinte sinistre pentru Romania daca ar fi dat rezultatele asteptate.

In paranteza fie spus, remarcati diferenta uriasa de abordare dintre cele doua scandaluri de la varful puterii din Romania. Cat spatiu generos i s-a acordat Basescu - Bercea Mondial in comparatie cu Ponta - Ghita - cumnatul Iulian Hertanu. Premierul Ponta a intrat mult sub radar, aproape ca a disparut din peisaj sau schimba foaie lansand petarde populiste. Nici presa, nici chiar opozitia nu-l prea intreaba de sanatate.

Revenind la investigatia DNA, de departe cel mai interesant detaliu este asocierea in sine. Ca prin farmec, Grossman Engineering, firma controlata de Iulian Hertanu, cumnatul premierului Victor Ponta, a format un consortiu cu Euroconstruct, controlata de oameni de afaceri apropiati de Elena Udrea si Dorin Cocos (Grupul de la Golden Blitz).

Asocierea Grossman - Euroconstruct a semnat in ianuarie 2012 un contract cu o societate la care Consiliul Judetean Prahova, condus pe atunci de Mircea Cosma, este actionar majoritar. Procurorii il suspecteaza pe Sebastian Ghita, bun amic cu premierul Ponta, ca a sprijinit acest "grup infractional organizat".

Cum se face insa ca, din zecile de mii de firme din Romania, s-au aliat doua din tabere opuse: una cu conexiuni la presedintele Basescu, alta din sfera premierului Ponta? Cum de s-au gasit? Prin ce minune s-a intamplat ca oameni de afaceri din zone politice aparent rivale si-au dat mana frateste intr-o afacere cu fonduri europene in valoare de milioane de euro din care doar cetatenii din Comarnic au avut de pierdut, restul numai de castigat?

Raspunsul este tot acesta, oricat le displace unora: cele doua lumi n-au fost niciodata atat de rivale precum se vedea la televizor, cand Basescu stergea pe jos cu Ponta sau viceversa. Razboiul celor doi pe viata si pe moarte a continut mereu un grad ridicat de butaforie. In subteran, lucrurile se aranjau intr-o armonie rentabila. Din interviul acordat HotNews.ro de Elena Udrea am aflat noi detalii ale frumoasei coabitari dintre cele doua lumi aparent foarte diferite.  

De pilda, Udrea sustine ca negocia la Ponta acasa numele unor procurori sefi. Sau ca fostul sot l-ar fi ajutat pe Sebastian Ghita cu bani sa-si faca televiziune. Sau ca povestea la o cafea cu Ghita despre o multime de subiecte delicate. Cine-si putea imagina anul trecut ca amicul premierului se confeseaza tocmai protejatei presedintelui? Nu se luptau intre ei jupanii tarii? Era, partial, doar o poza pentru ametit publicul. In rest, exista probabil si un sincer dispret reciproc.  

Nucleul dur al publicului basist a refuzat sa creada varianta blatului, cum n-o va crede nici azi in ciuda tuturor evidentelor. As recapitula ce s-a scris pe tema acestui blat bine deghizat in conflict. La vremea respectiva putini credeau ca asa ceva e posibil, insa astazi detaliile intelegerilor subterane ies la lumina si le vedem cu totii.

Pe data de 21 august am scris in textul "L-a invins sau l-a salvat pe Traian Basescu?" urmatoarele:
  • Firele tesute intre familii nu s-au destramat cu totul vreodata. Astazi, pe Elena Udrea o gasim aproape zilnic la televiziunea lui Sebastian Ghita, promovata intens. Se trage, doar, dintr-o veche familie inrudita cu cea noua. La fel cum Ponta se trage din Nastase, iar Ghita din masinile de spalat cumparate de fosti generali de securitate. Udrea este liantul intre lumea veche si cea noua, reprezinta legatura lui Traian Basescu cu nomenclatura politica nou nascuta. Ca trasatura de baza, si nou nascutii functioneaza strans legati, la fel ca vechii nomenclaturisti, de lumea obscura a serviciilor. (...) Pe scurt, Basescu n-a invins sistemul, doar l-a reasezat. Sistemul e bine-merci, la locul lui, cu alti oameni in frunte si alti beneficiari. Lupta sa in toti acesti zece ani a fost sa-i dea jos pe batrani ca sa urce in loc "generatia 40". Poate ca suna cam conspirationist si stupid sa reduci totul la o lupta intre mafii/grupuri de interese ilegitime. Din pacate, cam asta a fost, oricate diferente reale vom gasi intre ce era acum zece sau cinsprezece ani si ce avem azi.
Pe data de 2 septembrie publicat inca un text pe tema blatului Basescu - Udrea, explicand esenta intelegerii dintre cei doi:
  • In esenta, cei doi se potenteaza unul pe altul, se sustin dar asta nu exclude lupta si atacul reciproc. Sensul este, cum am tot spus, ca ringul sa fie ocupat doar de ei, pentru a-si conserva importanta si influenta dar si pentru a-i reduce pe ceialati la statutul de spectatori, la personaje secundare. Am sustinut aceasta ipoteza bazandu-ma pe informatii, pe fapte si pe marturiile unor surse apropiate de cei doi protagonisti culese de-a lungul timpului. (..) Multi nu pot accepta ca tot ce vad, atacurile devastatoare dintre Basescu si Ponta sunt de multe ori butaforii menite sa camufleze colaborarea.
Ziarista Ioana Ene a scris in 10 septembrie 2014 despre blatul Ponta - Basescu
  • Concluzia mea este una singura si extrem de amara: blatul dintre Traian Basescu si Victor Ponta este din ce in ce mai transparent, dincolo de tot spectacolul de acuzatii si insulte dintre cei doi. In chestiunile esentiale se inteleg de minune, iar presedintele pare a se face luntre-punte pentru a decredibiliza orice candidat care i-ar putea face probleme lui Victor Ponta, ridicandu-i la plasa cel mai comod adversar, despre care Traian Basescu insusi lasa sa se intelega ca nu prea are sanse pentru ca nu a venit vremea femeilor.
Ce sens avea aceasta mare farsa? De ce si-ar fi pus Traian Basescu intreaga credibilitate la bataie pentru unul ca Victor Ponta? In mare, planul arata cam asa: Ponta - presedinte, Maior - premier, Oprea - sef la SRI, Bica - sefa DIICOT  eventual comasat cu DNA iar Udrea inscaunata sefa asa zisei opozitii, condusa impreuna cu fostul presedinte Basescu. Pentru asta, mai trebuia scos din cursa Klaus Iohannis cu orice pret, eventual punand in miscare institutii. Nu el trebuia sa ajunga in turul doi, ci Udrea, dupa eliminarea lui Iohannis din competitie printr-o sentinta. Doar ea putea sa-i garanteze sucesul lui Ponta. In treacat fie spus, Udrea se visa chiar premier, ceva mai incolo.

Acest plan era cunoscut, in parte l-a confirmat chiar Udrea in juralul ei (sub rezerva ca nu cred ca l-a scris in campanie), povestit de Ion Cristoiu.

Din butaforia asta cu totii aveau de castigat: cei de la putere, bani, iar cei din opozitie, imunitate si protectie in afaceri sau cooptarea in jocul puterii. Puterea si opozitia s-ar fi vazut doar la televizor, dar si-ar fi vazut linistita de afaceri in subteran. Justitia se intorcea sub control politic pentru a scuti cercul initiatilor de orice fel de neplaceri. Motorul ramanea fara curent.

Romania devenea o demokratura, adica o aparenta de democratie la mana unei mici nomenclaturi. Basescu si-ar fi ucis fara regrete propriul copil - cele cateva institutii puternice ridicate in ani de munca - intrucat acestea ajunsesera la toti ai lui: frate, ginere, protejata.

Planul s-a dat, din fericire, peste cap. Iohannis a intrat in turul doi. Cum s-au stricat socotelile sistemului, asta-i alta poveste. N-o vom afla probabil decat peste cativa ani buni, chiar daca ne putem face o vaga idee urmarind istericalele celor care denunta azi o dictatura inchipuita, in care rolurile de satrapi revin magistratilor si unora din servicii.

PS: De subliniat ca despre afacerile comune intre oameni de afaceri din anturajul lui Victor Ponta si cei aproopiati de cuplul Udrea - Cocos, despre faptul ca Ponta a fost avocatul familiei Cocos si alte stranii intersectari intre doua grupari politice aparent rivale a scris in premiera jurnalistul de investigatii Daniel Befu.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Superbrands

Help Net, 19 ani de excelenta pe piata farma

Help Net Farma opereaza una dintre cele mai importante retele de farmacii din Romania si face parte alaturi de Green Net - importatorul si distribuitorul de suplimenti nutritivi si dezvoltatorul lantului exclusivist Beautik Haute Perfumerie, din grupul Farmexim, primul importator si distribuitor de produse farmaceutice din Romania.

46418 vizualizari

  • +27 (57 voturi)    
    Premise gresite (Miercuri, 18 februarie 2015, 13:56)

    sile [anonim]

    Afacerile au fost totdeauna apolitice. Faptul ca un om de afaceri sau altul sponsorizeaza cu precadere un partid sau altul, sperand (uneori, in tari mai civilizate, aprope mereu pe plaiurile mioritice) la sustinere politica, poate face afacerile sa para transpartinice.
    Dar niciodata, niciodata nu poate parea ciudat ca doua firme se asociaza cand patronii/managerii au optiuni politice diferite.

    A spus odata cineva ca Basescu a "mitraliat" toata opozitia, constient fiind ca el are o imagine predominant negativa si prin asta ar fi facut candidatii opozitiei mai frecventabili prin prisma faptului ca nu erau "basisti". Mi se pare cel putin la fel de speculativ (si in acelasi timp plauzibil) cu a spune ca Basescu a facut blat cu Ponta. Nu vom sti niciodata ce a fost pentru ca: a) orice ar fi fost, n-a fost ilegal; b) sigur n-a semnat nimeni nicio hartie pe tema asta ca sa ramana ceva palpabil in urma.
    • +1 (29 voturi)    
      Nuanta (Miercuri, 18 februarie 2015, 14:26)

      dana_s [anonim] i-a raspuns lui sile

      Spuneti "niciodata nu poate parea ciudat ca doua firme se asociaza cand patronii/managerii au optiuni politice diferite".
      Perfect adevarat, insa NUMAI in cazul afacerilor CINSTITE.
      Altfel, este imoral + penal.
      • +2 (10 voturi)    
        aceiasi familie (Miercuri, 18 februarie 2015, 16:35)

        ginel [anonim] i-a raspuns lui dana_s

        Si daca sunt din aceiasi familie politica este doar penal nu si imoral sau cum?
        • +3 (7 voturi)    
          PRECIZARE ! (Miercuri, 18 februarie 2015, 19:30)

          dana_s [anonim] i-a raspuns lui ginel

          ... cand am spus "Altfel, este imoral + penal", ALTFEL inseamna "in cazul afacerilor NECINSTITE".
          La ASTA m-am referit.
          Nu este niciodata ciudat ca oamenii de afaceri sa faca parte din aceeasi familie politica sau din alta, nu are absolut nici o importanta, totul este ca afacerile lor sa fie LEGALE.
          Daca nu sunt legale, sunt imorale si penale.
      • +21 (65 voturi)    
        Cu stima, iar gresiti domnule Tapalaga! (Miercuri, 18 februarie 2015, 16:42)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui dana_s

        Deci Basescu il vroia pe Ponta presedinte, pe Maior premier, pe Oprea sef SRI, pe Bica sefa DIICOT iar el se alegea cu Elena Udrea liderul opozitiei. Tare, mai ales ca astia vroiau sa incalece DNA-ul si sa ne mane catre Rusia!
        Dupa ce ne-ati spus ca Traian Basescu era in stare sa schimbe sefii institutiilor pentru Elena Udrea si v-am intrebat de ce n-a facut-o cand cu sefa DNA cand i-au arestat fratele, va intreb din nou retoric: De ce a mai iesit cu doua zile inainte de turul doi si a mai spus clar ca "Basistii sa iasa la vot ca sa faca diferenta", lucrul care il spusese si cu alte ocazii, tot intre cele doua tururi?
        Doamna Ioana Ene nu este jurnalista, e doar o femeie care se chinuie ca si domnia voastra sa-si sustina eroina M10 si sa bage in capul tuturor ca ati avea macar 10% dreptate. Uitandu-ma la ultmele articole ale domniei voastre si ale doamnei Ene, cum toti va pun la punct mai putin uselistii cu care ati fraternizat via Iohannis, nu pot sa spun decat ca v-au rapus serviciile din care faceti parte!..:)
        • +21 (33 voturi)    
          "Basistii sa iasa la vot ca sa faca diferenta" + (Miercuri, 18 februarie 2015, 18:09)

          ofCAER [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          "a fost evident faptul ca membrii Guvernului, Ministerul de Externe incearca sa obstructioneze votul cetatenilor romani din strainatate... aveau la dispozitie ordonanta de urgenta prin care, constatand deficientele de la primul tur, putea sa infiinteze noi sectii de votare, suspendand anumite prevederi din Legea de organizare a alegerilor pentru functia de presedinte, la fel cum au suspendat articole din Legea administratiei publice locale pentru transferul primarilor de la un partid la altul. Aceeasi procedura. Mai mult decat atat, Comisia de la Venetia nu interzice aparitia unor acte normative mai devreme de¬ in intervalul de la alegeri cu sase luni inapoi atat timp cat aceste acte normative ar fi in sprijinul exercitarii dreptului la vot" si "...il atentionez pe Victor Ponta sa nu se bucure de ura pe care o raspandeste el, oamenii lui si televiziunile care il servesc. Ei reprezinta un grup care ar vrea ca tara sa fie ca inainte de 2004".
          Deci: unde ar fi celebrul "blat"?
          Ca sa nu mai povestim ca si Elena Udrea a le-a cerut sustinatorilor sa voteze IMPOTRIVA dr. Ponta. Iar voturile acestora (sustinatorii lui Basesu si ai lui Udrea) au contat. Mult. Determinant de mult. Existenta "Blatului" (cu "B") le-ar fi impus "tacerea", macar intre tururi...
          • -1 (13 voturi)    
            Au si facut-o magistral! (Joi, 19 februarie 2015, 0:46)

            dbdb [utilizator] i-a raspuns lui ofCAER

            cati sustinatori avea Udrea? Iohannis a avut peste 1 milion de voturi in plus. "ale Udrei" puteau si sa stea acasa, cum de altfel au si facut majoritatea, ca le-a spus tovarasul Udrei, Pavelescu sa nu-i voteze.
        • -7 (19 voturi)    
          Don Marian, mai lasati-o pe penala aia (Miercuri, 18 februarie 2015, 18:12)

          Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          zau, ce zice nevasta?
          • +8 (24 voturi)    
            Cu Udrea, Basescu l-a facut presedinte pe Iohannis (Miercuri, 18 februarie 2015, 19:07)

            dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

            Un comentariu pe care l-am scris in 10 Sep. 2014 si unde explicam care era rolul candidatului fara sanse Elena Udrea. Nici vorba sa fi existat vreun blat Basescu - Ponta referitor la prezidentialele din Noiembrie 2014.

            Citat:
            "Udrea ia lu Ponta voturile ce l-ar face presedinte
            (Miercuri, 10 septembrie 2014, 17:00)

            Candidatul prezidential Elena Udrea este gindit de Basescu ca o modalitate prin care lui Victor Ponta sa-i fie luate cele citeva procente necesare sa devina presedinte.

            Evident Udrea nu va intra in turul doi insa isi va indemna putinii alegatori sa-l voteze pe contracandidatul actualului prim ministru. Sondaje realizate la comanda fostului capitan naval arata ca simpatizantii preferatei sale vor asculta indemnurile acesteia si la ultima runda vor pune stampila pe contracandidatul lui Ponta.

            Caz simplificat exemplu (nu spun ca acestea vor fi procentele):

            Tur I
            Sa zicem ca exista urmatorii candidati:
            1) Victor Ponta - 40%
            2) Klaus Iohannis - 30%
            3) Monica Macovei - 5%
            4) Elena Udrea - 7%
            5) Alti candidati - 18%

            Tur II:
            1) Victor Ponta - 40% (de la tur 1) + 18%/2 (de la Alti candidati) = 49%
            2) Klaus Iohannis - 30% (de la turul 1) + 5% (Macovei) + 7% (Udrea) + 18%/2 (de la Alti candidati) = 51%

            Cistiga Klaus Iohannis din cauza voturilor lui Macovei si ale lui Udrea care s-au dus in totalitate la el. Acei alti candidati nu sunt avantajosi pentru adversarul lui Ponta deoarece simpatizantii lor se distribuie egal la runda finala intre neamt si premier.

            Concluzie: Daca in locul lui Udrea cu 7% in turul I este alt candidat, voturile sale se pot duce jumatate la Ponta jumatate la Iohannis in final si actualul premier cistiga cu 52.5%. Deci conteaza foarte mult Elena Udrea chiar daca va obtine un procent mic."
            Sursa: http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-18077122-cum-isi-bate-joc-traian-basescu-alegatorii-sai.htm
            • +2 (6 voturi)    
              54% vs 46%, asa rotunjit (Joi, 19 februarie 2015, 0:50)

              dbdb [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

              asta a fost diferenta, vezi ca nu se potriveste calculul tau - de loc!
          • -7 (17 voturi)    
            nu zice nimic nevasta.. (Miercuri, 18 februarie 2015, 19:47)

            lili [anonim] i-a raspuns lui Maniu

            Din asta vin banii ptr familie, ca doar nu combate pe gratis!!!
            • +1 (11 voturi)    
              Ba da, e moca! (Miercuri, 18 februarie 2015, 21:22)

              Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui lili

              O fac din placerea de a-i face praf pe toti prostii, comunistii, securistii, coruptii si incompetentii care au distrus tara asta. Inclusiv pe cei care ii sustin, ca tine!...;)
        • +2 (6 voturi)    
          @MarianEugen: cu mare regret trebuie s-o spun (Joi, 19 februarie 2015, 10:49)

          derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          din pacate, a devenit f. clar zilele astea cat de preocupati sunteti voi de fapt de functionarea DNA, anti-coruptie etc.

          in clipa in care DNA s-a apropiat de Elena Udrea, Kovesi a devenit brusc inamicul public numarul 1;

          Codlea a devenit coruptia personificata dar prietenul Maior care ii livra informatii din dosare Elenei Udrea (ex. fotografiile de la Paris) este un mare profesionist;

          eu am (inca) o anumita rezerva in legatura cu implicarea lui Basescu, dar complicitatea Udrea-Ponta-Ghita-Maior trebuie sa fii orb sa nu o vezi.
      • +2 (6 voturi)    
        PRECIZARE ! (Miercuri, 18 februarie 2015, 19:34)

        dana_s [anonim] i-a raspuns lui dana_s

        ... cand am spus "Altfel, este imoral + penal", ALTFEL inseamna in "cazul afacerilor NECINSTITE".
        La ASTA m-am referit.
        Nu este niciodata ciudat ca oamenii de afaceri sa faca parte din aceeasi familie politica sau din alta, nu are absolut nici o importanta, totul este ca afacerile lor sa fie LEGALE.
        Daca nu sunt legale, sunt imorale si penale.
        Sincer, imi pare rau pentru confuzia pe care am creat-o. "Altfel" nu insemna ca firmele ar fi avut aceleasi optiuni politice.
        DOAMNE FERESTE !
    • +30 (48 voturi)    
      Pana si titlul este dubios (Miercuri, 18 februarie 2015, 15:08)

      Andradda [utilizator] i-a raspuns lui sile

      "Detaliile blatului..."
      Nicidecum.
      Eventual "Detaliile care l-au facut pe Tapalaga sa creada ca este vb de un blat..." Asta ar fi cu totul altceva, dle Tapalaga.
      Dar asa, iar ati ratat sansa de a gandi ceva mai profund inainte sa va asterneti convingerile.
      Una peste alta, se pare ca, pt anumite persoane, excursiile la Paris nu prea sunt de bun augur.
      • +5 (5 voturi)    
        Si extraterestrii d-le Tapalaga, ei ce "zice"? (Joi, 19 februarie 2015, 10:15)

        Excelsior [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

        LMAO...traim in teoria conspiratiei stil Cristoiu si Nasul? Subiecte pe bune nu aveti in radar?
        Articolul nu merita nici macar comentat!
    • +25 (29 voturi)    
      Si totusi (Miercuri, 18 februarie 2015, 15:32)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui sile

      ... vrei sa contraziceti idea de 'colaborare' intre partile politice (numai) aparent opuse?
      Aici nu e vorba de oameni care sposorizeaza partide ci de politicieni de varf care au aceste afaceri.

      Din pacate dn. Tapalaga pica in capcana propagandei care ne 'dirijeaza'.
      Aici nu e vorba de Basescu, Ponta, Udrea si Cocos ci de un fenomen care implica 90% din clasa politica si probabil mare parte din institutiile din Romania.

      Majoritatea 'colaboreaza' in mediul corupt din spatele cortinei, iar bataliile adevarate sunt de regula interne si nevazute. Cele 'la vedere' sunt doar parte din propaganda (ceea ce devine tot mai evidenta, daca era nevoie).

      Dar eu nu sunt analist politic si vad lucrurile asa de prin anii 90. Sunt eu nebun sau pur si simplu jurnalismul este si el fals si corupt?
      • +1 (1 vot)    
        Perfect adevarat! (Joi, 19 februarie 2015, 13:51)

        ionut [anonim] i-a raspuns lui VictorS

        Nu sunteti nebun!! Acesta este adevarul, suntem manipulati, mintiti din 90 pana acum, cu ,,putere,, ,,opzitie,,, cu unii buni care vin sa-i inlocuasca pe cei rai, etc. In realitate au fost mereu aceeasi, o clica de fosti securisti camuflati in politicieni de diverse orientari care, chipurile, lupta democratic pentru putere. Ati observat care este liantul comun al tuturor partidelor ? Sa vina lumea la vot! Aproape ca nu-i mai intereseaza ce voteaza, cine iese (sunt tot ei) ci doar sa stie ca inca au sub ,,control,, masele. Ca inca pot sa le prosteasca. De 25 de ani e asa! SINGURA SOLUTIE....SA NU MAI VOTAM !!!!!!
        • 0 (0 voturi)    
          Nu cred ca asta e solutia (Vineri, 20 februarie 2015, 19:07)

          VictorS [utilizator] i-a raspuns lui ionut

          Ca votam sau nu de fapt e cam tot aia.
          Devine evident ca arestarile din ultimii ani sunt material pentru cei de afara si tactic este o schimbare de generatie si chiar o 'spalare' a unor personaje.

          Pentru 500 mil euro eu zic ca merita 2 ani de inchisoare, mai scrii o carte, faci o facultate la distanta, eu mi-as lua doctoratul pe bune, etc...
    • +15 (31 voturi)    
      . (Miercuri, 18 februarie 2015, 16:01)

      Marius Muntean [utilizator] i-a raspuns lui sile

      Nu cred ca argumentele aduse de Tapalaga dovedesc un blat: Apple si Samsung se judeca in procese cu mize de miliarde de dolari. Faptul ca Apple foloseste componente Samsung in produsele lui nu inseamna ca procesele lor sunt fictive.
    • -5 (11 voturi)    
      Afacerile penale? (Miercuri, 18 februarie 2015, 18:11)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui sile

      fiindca oamenii astia sint, mai presus de toate, penali. (Nu ma refer la Basescu, el este santajat bine de Udrea si n-are curaj sa spuna o data!).
  • +49 (57 voturi)    
    ? (Miercuri, 18 februarie 2015, 13:56)

    tirolez [utilizator]

    Cum se explica iesirea lui Basescu din ultima zi de campanie? Atunci cand a cerut imperativ sa fie votat KI.
    • +31 (45 voturi)    
      Ceva nu se leaga... (Miercuri, 18 februarie 2015, 14:40)

      Ael [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      Oricat respect opinia lui DT (si dansul cu certitudine are informatii la care noi nu avem acces), ceva nu se leaga...
      Ultima mizerie facuta de Ponta presedintelui, cea cu casa de protocol, atunci cand, teoretic, nu mai exista miza, arata ca intre ei nu poate exista vreo intelegere.
      Eu cred ca Elena Udrea a facut lucruri pe care presedintele nu le-a stiut si a inotat in ape tulburi pentru propria ambitie.
      • -10 (26 voturi)    
        Am dubii (Miercuri, 18 februarie 2015, 15:36)

        VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Ael

        "Ultima mizerie facuta de Ponta presedintelui, cea cu casa de protocol"

        vorbesti serios?
        Eu sunt dispus sa platesc bani grei pe o casa ca aia, si intotdeauna zugravesc si repar cand ma mut intr-o casa.
        Care e problema de fapt? Ca un ziar a scris un articol in care sublinia ca vial necesita imbunatatiri?

        Hai sa uitam o clipa ca suntem intr-o tabara sau alta si sa fim un pic cinstiti cu noi insine.
        • -1 (23 voturi)    
          Efectul propagandei (Miercuri, 18 februarie 2015, 16:33)

          VictorS [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

          Minusurile la comentariu de mai sus reflecta exact.

          Ei fura impreuna miliarde si noi vedem ca nu se suporta pentru niste chestii minore impinse de presa ca ... mari scandaluri.
          Asta este propaganda.

          Ponta i-a facut 'mizerii' dar a colaborat cu 'sageata' care colecta pentru campaniile presedintelui.
          Nu e ciudat?
        • +5 (15 voturi)    
          Ce esti tu dispus sa faci e una... (Miercuri, 18 februarie 2015, 17:08)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

          ...si ce se face, este altceva. De ce nu s-a intamplat asa si in cazul lui Iliescu si al lui Constantinescu?

          Lasa tu vrajeala cu ce-ai face tu. Unu' fara casa, un om al strazii, ce ar face el cu o asemenea casa!!! Ce idiotenie.
          • -2 (8 voturi)    
            de unde stii (Miercuri, 18 februarie 2015, 17:55)

            VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Alius

            cum a fost in cazul Constantinescu sau Iliescu?

            si de ce trebuie sa ma reduci pe mine la statutul de om al strazii?
            ce sa zic, fiecare vede ce poate...
          • +1 (7 voturi)    
            Mai mult (Miercuri, 18 februarie 2015, 17:56)

            VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Alius

            noi vorbim de inalta coruptie, tradare de tara, deturnare de fonturi, etc si voi spuneti ca trebuie Basescu sa isi zugraveasca casa primita de la stat.

            Aia e o bagatela, indiferent ce sustineti voi.
            • 0 (0 voturi)    
              Revin (Vineri, 20 februarie 2015, 19:11)

              VictorS [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

              iata explicatia perfecta a manipularii:

              Ei fura cu miliardele, intelesi intre ei, si noi ne agitam pentru ca Basescu va trebui sa cheltuiasca cateva mii de euro sa isi puna vila la punct (de parca nu oricum o facea).

              De ce nu refuza casa in semn de protest si sa refuze acest beneficiu total?

              Oricum are familia bani din cate citesc in presa, il poate ajuta finutul Bercea.
              Voi chiar iubiti aceste personaje de ii aparati orbiti, cu fanatism?
              De ce nu folositi bunul simt, logica elementara cand 'ingerati' informatii?
      • +1 (5 voturi)    
        Pai, cazuse dealul, atata timp cat (Miercuri, 18 februarie 2015, 23:01)

        dbdb [utilizator] i-a raspuns lui Ael

        Ponta nu a prins presedintia. Udrea nu mai avea nici o sansa sa devina sefa opozitiei.
    • -2 (18 voturi)    
      blat adevarat (Miercuri, 18 februarie 2015, 16:39)

      titi [anonim] i-a raspuns lui tirolez

      joc la doua capete
    • -9 (25 voturi)    
      Imbratisarea ursului (Miercuri, 18 februarie 2015, 16:48)

      v_sile [anonim] i-a raspuns lui tirolez

      Ursul cand te imbratiseaza iti vrea binele sau raul?

      Cati oameni il urau sincer pe Basescu in 2012? Dar rau de tot? Hai sa iti spun eu: cam 6 milioane de oameni. Da, cam atat au iesit pe bune la referendumul din 2012, restul au fost voturile lui Dragnea.

      DAR ERAU 6 MILIOANE!!! Care il urau pana la rarunchi pe Basescu!

      Basescu nu e prost: la o batalie linistita Ponta-Iohannis, in care subiectul Basescu nu exista, Ponta lua bataie rau: el era elemental vechi si uzat, iar Iohannis era elemental nou, cu credibilitate mare.

      Dar daca batalia era iarasi Basescu-anti-Basescu? Cine castiga? Basescu asta a incercat cu disperare in ultimele doua zile: sa reaseze transeele pentru ca votul sa fie Basescu-anti-Basescu.

      Pe cine mai scotea BAsescu din casa cu indemnele de genul "indemn toti basestii sa iasa la vot, sa le dam peste bot"? Care basisti? Ca mai erau maxim 5% de la Udrea, atati ascultau strict de Basescu, iar astia votau toti deja Iohannis, orice cercetare sociologica arata asta.

      Hai ca nu sunteti prosti. Basescu nu mai voia sa ii scoata pe astia pe basisti, ca nu avea pe cine. Basescu nu incerca decat sa infurie populatia, sa ii scoata la vot pe aia care il urau sincer. Sa mobilizeze cati mai multi din cei 6 milioane care au votat impotriva lui in 2012. Si probabil ca ceva-ceva a mobilizat pentru Ponta, poate cateva sute de mii.

      Problema e ca valul de ura anti-Ponta a fost urias: 1,5 milioane de voturi in plus. Nici Basescu nu a mai putut face nimic pentru Ponta in fata acestui val.

      Asa s-a sfarsit cariera celui mai talentat om politic de dupa revolutie, om care chiar a avut niste mandate remarcabile. A sfarsit in mizerie, in jeg, tremurand de frica puscariei, el si cei apropriati si negociind cu Ponta capitularea.

      Asta e viata. Mizerabila.
      • +5 (17 voturi)    
        Gata, ti-ai spus prostia, treci la dus! (Miercuri, 18 februarie 2015, 17:07)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui v_sile

        Apoi la culcare, desteptul neamului! Noapte buna, uselist frustrat! :)))
      • +11 (19 voturi)    
        te înșeli, (Miercuri, 18 februarie 2015, 17:17)

        lukuss [utilizator] i-a raspuns lui v_sile

        la ultima parte. Băsescu nu tremură în fața unui șoricel, și-a aranjat toate aspectele încă din 2012, cînd a anticipat ce va urma.

        Dar e corect, a fost cel mai bun președinte pe care l-a avut România vreodată iar Klaus ține pasul.
        • -5 (9 voturi)    
          Minus, pentru cel mai bun (Miercuri, 18 februarie 2015, 23:04)

          dbdb [utilizator] i-a raspuns lui lukuss

          presedinte pe care l-a avut Romania. Daca ai fi scris : pentru cel mai smecher, ti-as fi dat plus.
      • -4 (8 voturi)    
        da (Miercuri, 18 februarie 2015, 17:40)

        vadin [utilizator] i-a raspuns lui v_sile

        si astea sunt aspecte in care ai dreptate. sustine ceea ce dl. tapalaga a spus ! bravo !
      • -3 (11 voturi)    
        pai se intreaba multi de ce ... (Miercuri, 18 februarie 2015, 19:25)

        exilatul [utilizator] i-a raspuns lui v_sile

        rom e intr un ra-at din care nu v a iesi niciodata...raspunsul e simplu : sunt mai multi imb-cili in tara aia decit cei care pot sa gindeasca...insusi faptul ca nu poti sa zici nimic despre un marinar care nu si a urmarit decit interesul lui ( ca sar pupinc-ristii repede sa ti dea in cap ) arata nivelul unui popor plin de "revolutionari''...un popor care a votat de 3 ori un criminal bolsevi csi care nu stie decit sa se plinga de soarta care o are, dar de care e singurul responsabil...
    • -3 (11 voturi)    
      are dreptate (Miercuri, 18 februarie 2015, 17:37)

      vadin [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      dl. tapalaga are dreptate. sunt lucruri pe care le mai si simti, nu ca iti trebuie dovezi negru pe alb.....
      tot ce a facut mondialul in campania prezidentiala, a fost sa distruga toti contracandidatii lui ponta. s-a coborat pana si la faptul de a fi de acord cu scoaterea din cursa a lui cristian diaconescu, om de o valoare incomparabila cu a cocoasei lui cocos....
      chiar stateam si priveam ca nu aveam pe cine vota....ponta se impunea 99,99%.....si culmea apare ultima candidatura....cocoasa lui cocos !!! ce spunea mondialul despre ea ??? puternica si rezistenta !!! bravo sefu' !!! dupa 10 ani de mandate ai lasat opozitia fara un partid, fara o televiziune, fara institutii puternice...... si chiar cu un parlament de penali, aproape 600....
      nene mondialu chiar ti-a fost greu sa scoti o clipa capul dintre fustele cocoasei si sa impui niste reguli pentru alegerile astea parlamentare ??? printr-o initiativa a pdl-ului bineinteles ??? gen limita de varsta 40 de ani, fara asigurare de cazare si mancare, s.a.m.d....ati lasat parlamentul ca fosta Mare Adunare Nationala !!! si culmea, faci parte din cei care au nesocotit vointa noastra de a nu avea mai mult de 300 de parlamentari.... 10 ani in care s-a ales mai nimic pentru prostime, iar voi v-ati imbogatit....
      de-asta dau dreptate lui tapalaga !!! bravo !!! si eu am simtit ca a fost un mare blat, care nu le-a iesit !!! si stim si de ce !!! adica intuim !!!
      p.s. iar iesirea cu sustinerea din ultima zi a lui iohann se explica simplu. la flerul lui in acest gen de treburi a simtit ca ponta va pierde....si s-a acoperit.....nu exclud sa fi avut si anumite indicii certe, pe care numai initiatii le au......
      p.p.s. cu tot avansul din primul tur, 10%, cu masinaria de partid duduind, cu furaciunile la max, cu pomenile bugetare la max (biserica si profesorii), la intalnirile dintre cei doi se vedea de la o posta cat de nesigur si speriat era ponta !!! de ce oare ??? ....intrebati-l ca stie !!!
    • +7 (13 voturi)    
      Blat Basescu - Ponta? Prostii (Miercuri, 18 februarie 2015, 19:37)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      Doua sabii nu incap intr-o singura teaca.
      • +2 (4 voturi)    
        eeee, dar cu 2 sabii (Miercuri, 18 februarie 2015, 23:06)

        dbdb [utilizator] i-a raspuns lui ty

        in cate o mana, ti-e mai lesne sa-i casapesti pe toti! Pardon, ciuruiesti! aaa, pardon casapesti!
    • -4 (10 voturi)    
      Basescu nu avea alta sansa decat (Miercuri, 18 februarie 2015, 23:00)

      dbdb [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      cea in care iesea sa ceara in ultima zi, cu jumatate de gura, ca PMP sa-l voteze pe Iohannis. Daca n-ar fi iesit, blatul cu Ponta se devoala pentru totdeauna. Asa, ca a iesit in ultima zi si sa spuna, multi nu l-au auzit si el a mai avut o carte sa faca pe sustinatorul dreptei. Sa nu uitam ca PPE le-a cerut insistent sa-si dea acordul public de sustinere pentru Iohannis imediat dupa turul 1 si ei (Base si Udrea) au iesit in ultima zi de campanie sa spuna. Imperativ? Nu! cu jumatate de gura. Urmareste filmarea!
  • +38 (64 voturi)    
    Fara suparare (Miercuri, 18 februarie 2015, 13:58)

    Daniels22026 [utilizator]

    Aveti orgoliul ranit? Va inteleg. Dar lumea chiar uitase ca dumneavoastra sustinuserati ideea asta falsa. De ce va straduiti sa ne aduceti aminte de erorile dumneavoastra? Toti gresim. N-ati fi dumneavoastra primul jurnalist cu o senzatie falsa.

    Sinteti prea incapatinat domnule Dan. Cu multa simpatie va spun. Mizati toata credibilitatea pe un cal mort.
  • +20 (42 voturi)    
    elena (Miercuri, 18 februarie 2015, 14:00)

    george [anonim]

    d-nule tapalaga sunteti atat de inversunat impotriva elenei udrea incat nu mai puteti gandi rational
    • +7 (19 voturi)    
      "Hormonul bate neuronul" (Miercuri, 18 februarie 2015, 17:06)

      canuta [utilizator] i-a raspuns lui george

      Citat aproape exact dintr-o reclama care se difuzeaza la TV zilele astea. Inversunarea, eu as zice incrincenarea si scrisnetul de masele, este mult prea mult, era mai simplu de spart oglinda!!
  • +42 (58 voturi)    
    hai sa vedem cine este.... (Miercuri, 18 februarie 2015, 14:03)

    nadia [anonim]

    partenera dv. de analize, Ioana Ene Dogioiu si ca sa nu fiu subiectiv citez din Cristoiu : http://www.cristoiublog.ro/gindul-de-breaking-news-11/
    " Urmăresc de mai mult timp o deontoloagă cu trei nume de la un site destul de frecventat.
    De ce o fac?
    Pentru că din textele ei îmi dau seama ce vor serviciile la un moment dat.

    L-a început m-a surprins o ciudățenie la respectiva.
    De regulă jurnaliștii, mai ales cei anti-PSD, sunt suspicioși față de serviciile secrete, urmare a sindromului Jos Securitatea!
    Deontoloaga cu trei nume se definea și se definește printr-un adevărat cult al serviciilor secrete secrete românești din ultimul timp: laude deșănțate, sărirea în apărare, sprijinirea politicienilor agreați de servicii.

    Nedumerirea mi-a fost spulbersată după ce-am întrebat și eu prin redacții cine-i distinsa cu trei nume.
    Pe fața celor întrebați a răsărit un zîmbet compătimitor.
    Ceva gen: Cum, dumneavoastră nu știți ceea ce știe tot satul?
    Și cu ajutorul degetelor duse pe umeri mi s-a explicat despre ce-i vorba.
    curaj d-le Tapalaga, publicati acest comentariu !!!!!!
    • -6 (14 voturi)    
      Doamna Nadia Iliescu, chiar Dvs.? (Miercuri, 18 februarie 2015, 18:17)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui nadia

      v-a suflat si sotul ce sa scrieti?
  • +32 (50 voturi)    
    Doamne, (Miercuri, 18 februarie 2015, 14:05)

    victor L [utilizator]

    mare-i gradina Ta!
    Dupa vinzarea Flotei, vinzarea Justitiei, niste fleacuri nedovedite (nici chiar de :subsemnatul", cum va auto denumiti) le mai ramine unora sa scormoneasca alta bijuterie "blatul".
  • +32 (46 voturi)    
    Stupefactie (Miercuri, 18 februarie 2015, 14:05)

    Popa F Daniel [anonim]

    Stimate Domnule Tapalaga, cu regret constat ca ati migrat in zona certitudinilor depline. Scenariile Dvs, cu siguranta alimentate de realitati cel putin frustrante pentru noi, muritorii, privitorii de pe margine, capata aspecte apocaliptice.
    Ati ajuns in cercul celor care nu mai au alt subiect decit dejectia scoasa de Justitie la suprafata. Ce-ar fi daca ati lasa legea sa-si faca rostul (va rog nu uitati nici ca fara eforturile din anii trecuti asta nu s-ar fi intimplat si am fi tratit bucolic anii de trista amintire) iar Dvs alaturi de alti colegi si ei pierduti, pare-se boala foarte contagioasa, v-ati ocupa de ziua de miine: ce ne facem cu proiectele de tara anuntate de toti, economia asta, mai intereseaza pe cineva. Educatia si sanatatea?
    Ma gindesc ca oricum Justitia din 2015 este mai informata decit orice analist in viata si oricum mai competenta sa deslege itele marlaniilor.
    Speculatiile ramin pentru circ. Mediatic.

    Cu tristete fata de sensul in care va duceti cu discursul,
    daniel f popa
  • +37 (47 voturi)    
    Ce lipseste din argumentatie (Miercuri, 18 februarie 2015, 14:08)

    European [utilizator]

    este raspunsul la o intrebare esentiala. Daca Basescu vroia sa aiba o Romanie condusa de mafioti, de ce a numit-o pe Macovei si de ce a sprijinit reforma in justitie? Continuare traditiei iliescu/nastase ar fi fost mult mai simpla si ar fi avut rezultate mult mai aproape de ceea ce presupuneti ca a urmarit. Departe de a fi un fan Basescu, nu pot sa nu constat ca articolul nu se bazeaza pe nici-un fapt concret, ci doar pe presupunerile autorului.
    • -3 (3 voturi)    
      blat adevarat (Joi, 19 februarie 2015, 8:33)

      carcotashu [anonim] i-a raspuns lui European

      a numit-o pe Macovei la presiunea UE fara sa banuiasca ce va face ea...cand a vazut, nu a mai sustinut-o. Lui Base i-a placut justitia doar pana s- apropiat de familia lui...Ponta era varianta de presedinte cea mai buna pt el...sansa sa nu se mai ajunga la Udrea si...la hotiile facute...
  • +29 (37 voturi)    
    nu pricep (Miercuri, 18 februarie 2015, 14:08)

    Adrian1 [utilizator]

    scenariul pare plauzibil, dar e o fisura. cum putea Basescu, un politician atat de abil, experimentat si cu atat fler, sa-si imagineze ca Udrea are vreo sansa sa ajunga in turul 2? in orice sondaje era o distanta uriasa intre Udrea si Iohannis. Cu exceptia fanilor hardcore ai lui TB si cativa postaci, cam nimeni nu o simpatiza pe Udrea. asa ca de unde credea TB ca face Udrea rost de atatea voturi incat sa-l depaseasca pe Iohannis?
    • -5 (23 voturi)    
      simplu (Miercuri, 18 februarie 2015, 14:43)

      bl [utilizator] i-a raspuns lui Adrian1

      Scenariul nu l-ati inteles, cu toate ca este deosebit de simplu: Basescu s-a luptat cu Ponta, amandoi au iesit sifonati din asta, numai ca Basescu nu mai avea ce sa piarda. Ponta si PSD nu si-au dat seama de capcana. Iar tanti Udrea a fost pe rol de iepure...
      Se vedea demult din sondaje ca Iohannis o sa ajunga in turul doi.
      • +3 (13 voturi)    
        subscriu (Miercuri, 18 februarie 2015, 17:14)

        Mumulea [utilizator] i-a raspuns lui bl

        si completez cu opinia personala ca Nutzi n-a fost doar iepure ci si o vulnerabilitate controlata, intentionat expusa si folosita cinic cand si-a epuizat rolul. Probabil ca ea s-a crezut desteapta care invarte chestii, dar n-a fost decat un idiot util (si inca este) a carui soarta nu ma impresioneaza. Sa se faca justitie !
    • -6 (16 voturi)    
      Evidență (Miercuri, 18 februarie 2015, 17:47)

      marki [utilizator] i-a raspuns lui Adrian1

      Răspunsul se află chiar în articol: „Pentru asta, mai trebuia scos din cursa Klaus Iohannis cu orice pret, eventual punand in miscare institutii.”
      Trebuia scos din cursă, da? În condițiile în care Iohannis avea pe rol un dosar de incompatibilitate. Se spera, deci, că ICCJ îl va declara incompatibil înainte de alegeri, sau măcar înainte de turul 2.

      p.s. Nu încetez să mă minunez cum reușesc, Băsescu și Udrea, să „angajeze”, să mobilizeze atâția postaci care neagă cu înverșunare ceea ce e limpede ca lumina zilei...
      Felicitări, domnule Tapalagă!
    • 0 (8 voturi)    
      v-a scapat un element... (Miercuri, 18 februarie 2015, 18:25)

      mihai58 [utilizator] i-a raspuns lui Adrian1

      din asa zisul "scenariu": Klaus urma sa fie eliminat "la masa verde" printr-o sentinta legata de acea incompatibilitate.
      Oricum, o gashca transpartinica (descrisa mai sus) care ar fi controlat asa de bine "raul... ramul" din RO n-avea cum sa rateze o astfel de "eliminare".
      O intrebare ramane... Ciudatenia asocierii pana in "penultimul" moment intre Base si Udrea...
      Poate simplul fapt ca restul asa zisei opozitii, in frunte cu dealde Blaga-Vama, prea pute a fostul FSN... Habar n-am
      • -2 (4 voturi)    
        Si daca Udrea... (Joi, 19 februarie 2015, 1:10)

        Primula [utilizator] i-a raspuns lui mihai58

        ... e sustinuta mai ales de cei de peste ocean?! Oare nu pe acolo era cand s-a casatorit cu Cocos?Si daca Basescu a primit-o cadou din partea partenerilor nostri si nu a avut cum se desparti/delimita de dansa nicioadata? Si daca exact cei care nu vad cu ochi buni aliantele noastre au dorit sa o vada dupa gratii? Si daca Ponta, abia intors de pe melegurile indepartate a venit cu instructiuni clare de a nu mai tine degeaba un om poate nevinovat la Tubulatura?!
        Cred ca tot ce ne spune presa, cu d-l Tapalaga in frunte, sunt manipulari... Ne dam cu parerea toti, cu mare inflacarare, dar e posibil sa fim departe de adevar. In orice caz, sunt convinsa ca partenerii nostri asteapta ca Romania sa devina o tara normala, fara coruptie. Daca nu am reusit singuri, ne mai ajuta unii, altii... Prea s-a investit mult ca sa fie lasati politicienii sa-si faca de cap la nesfarsit. Din punctul asta de vedere cred ca simt si ei ca li se apropie sfaristul. SI lor, dar si baronilor locali. Si daca e asa, tot ce se intampla e de bine, nu?
  • -7 (25 voturi)    
    M-am săturat de "dezvăluirile" Elenei Udrea (Miercuri, 18 februarie 2015, 14:11)

    Razvan S. [utilizator]

    Cam jumătate dintre argumentele "blatului" sunt bazate pe ce a spus sau a scris Elena Udrea. Oare merită să-i acordăm atâta credibilitate? Mie mi se pare că Udrea poate minţi la fel de uşor cum respiră...
  • -17 (31 voturi)    
    si noua ne vindeau gogosi basiste... (Miercuri, 18 februarie 2015, 14:14)

    lili [anonim]

    Vai, si cat de precoupati de democratie, de independenta justiitiei, de a scapa tara de Ponta-plagiatorul si mincinosul(va amintiti cum TB spunea la TV in campania prezidentiala ca VP este cel mai mare mincinos?!) si uite ce matrapazlacuri ne pregateau in spate, pe VP-plagiatorul ca Presedinte, ca sa-si continuue ilegalitatille IMPREUNA, ai lui Ponta si ai lui Basescu(cu dna EU in frunte)!
    Sila!!
    • +4 (8 voturi)    
      "55 de situatii in care Ponta a fost prins (Miercuri, 18 februarie 2015, 18:55)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui lili

      cu minciuna de cand este premier. Si doua bonusuri"
      http://www.hotnews.ro/stiri-esential-18535408-cele-55-situatii-care-ponta-fost-prins-minciuna-cand-este-premier-pana-acum.htm
      Din 12 noiembrie 2014 a mai trecut ceva timp
  • +34 (46 voturi)    
    Hai lasa-ne! (Miercuri, 18 februarie 2015, 14:15)

    Martinezu [utilizator]

    Pai daca Basescu a avut blat cu Ponta atunci pe Iohannis cum l-am putea analiza? Au trecut la un nivel mai superior al relatiilor?
    Cred ca ati luat-o razna sau poate e altceva dedesubt...
    V-a ajutat dl Gadea sa scrieti articolul?
  • +21 (27 voturi)    
    asemanari (Miercuri, 18 februarie 2015, 14:17)

    barbu brailoiu [anonim]

    personal, nu cred că jurnalismul ficţionarist de sorginte ion cristoiu duce la altceva, în afara găinii care naşte pui vii.

    cât despre raportul dintre afaceri şi prietenie: şi tatăl annei frank a stat ascuns, cu toată familia, de teama germanilor. iar firma sa făcea afaceri cu aceiaşi germani! şi înainte de deportare, şi după terminarea războiului...
    banul e ochiul dracului şi nici n-are miros!
    • -3 (7 voturi)    
      Domnu' Brailoiu, (Miercuri, 18 februarie 2015, 18:19)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui barbu brailoiu

      matale faci afaceri tot ascuns? In putul gandirii cum zicea pe vremuri Catavencu ala inca necorupt de bani si putere?
  • +16 (26 voturi)    
    si de blatul ponta - johannis? (Miercuri, 18 februarie 2015, 14:18)

    cristi [anonim]

    cu largul concurs al intregului spectru (si la propriu si la figurat) al politicii romanesti? despre ala cand vom vorbi?
    Peste 5 ani? clasa politica din romania trebuia bagata la puscarie in proportie de 95% (pentru ca restul de 5% sunt prea prosti ca sa fure), gasit la fiecare cat s-a furat, avere confiscata pana la rude de gradul 7, cat s-a furat + dobanda, normal, nu suntem animale. Ne trebuie un Fisc serios, sa le tremure chilotii pe ei cand aud de el.
  • +25 (41 voturi)    
    scartaie (Miercuri, 18 februarie 2015, 14:19)

    pontiac [anonim]

    Daca era blat nu indemna sa votam Johannis ,cele cateva voturi au contat.
    Observ din ce in ce mai mult ca articole din presa sunt scrise asa incat sa avantajeze clar pe cineva sau sa dezavantajeze,in cazul asta Basescu e facut praf de aproape 1 an de catre diversi analisti "deontologi" care au intors barca contra curentului asta inseamna ca respectivii ori au ceva personal cu Basescu spere exemplu ori scriu la comanda si asta numai deontologie nu se poate numi.
    Sper sa scrieti asa doar din orgoliu su nu din alte cauze.
    • -4 (10 voturi)    
      E facut praf de amoarea dumitale (Miercuri, 18 februarie 2015, 18:22)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui pontiac

      stii tu, Garnier nr. 1.
  • +26 (44 voturi)    
    ATI FOST UN JURNALIST SIMPATIC (Miercuri, 18 februarie 2015, 14:21)

    adrian1455 [utilizator]

    Acum ve afundati tot mai mult printre jurnalistii acoperiti. Deh, o sa va desconspirati singur intr.-un final. Am o simpla intrebare: stiu ca din misoginism nu o agreati pe EU, sau poate ca doar pentru ca este blonda. Dar cu Basescu de cand aveti ceva de impartit? Nu de alta dar a fost o vreme cand erati de aceeasi parere. Acum v-ati mutat jucariile, fara a ne averiza, la A3. Putintica stima pentru noi stimabile!! Apoi daca este tradare macar sa o stim si noi.
    • -4 (14 voturi)    
      Vopseaua da, e blonda (Miercuri, 18 februarie 2015, 18:24)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui adrian1455

      a astae insa creier si ambitie de bruneta, ca asta e. Din pacate caracter negru de talhar.
  • -13 (25 voturi)    
    un stat nou (Miercuri, 18 februarie 2015, 14:23)

    ..13 [utilizator]

    Nu se poate naste atat timp cat murdariile nu sunt curatate.

    Foarte clar si bun articolul.

    Ma astept ca multi sa il atace - asta doveste cat de multa murdarie este in sistem...
  • +3 (11 voturi)    
    Sunt toti din acelasi aluat (Miercuri, 18 februarie 2015, 14:23)

    OmulNou [utilizator]

    desi cred ca Ponta e mai las si mai mincinos decat oricare altul.
  • +29 (43 voturi)    
    ati devenit prea conspirationist (Miercuri, 18 februarie 2015, 14:28)

    gogu [anonim]

    basescu si ponta nu se suporta, e o chestiune chimica vizibila de pe luna. Argumentele sunt fara numar.
    Ca in spate sunt niste interese transpartinice care colaborau spre satisfacerea propriilor interese nu inseamna ca cei 2 erau automat parteneri oculti. Doar nu era Basescu atat de naiv sa creada ca poate intra Udrea in turul 2, oricat de orb de iubire ar fi fost.
    • -3 (17 voturi)    
      basescu si ponta nu se suporta??? (Miercuri, 18 februarie 2015, 16:58)

      v_sile [anonim] i-a raspuns lui gogu

      Ganditi limpede: care a fost ultima lovitura reala data de Basescu lui Ponta? O lovitura atat de dura incat sa dea cu Ponta de pamant, sa il scada in sondaje si sa fie la un pas de a iesi din politica?

      Hai ca va aduc eu aminte: dezvaluirea cu plagiatul in vara lui 2012. Aia a fost ultima lovitura adevarata, care I-a scos lui Ponta o gramada de dinti si din cauza careia sufera si acum.

      Restul a fost o harjoana care nu I-a scazut lui Ponta nici un punct electoral. Inclusiv gogoasa cu agent acoperit. Abur. Praf pentru prosti.

      Dupa referndumul din 2012, Basescu a inteles ca nu are loc de intors si a facut pace cu Ponta, promitand ajutor in a ajunge presedinte, el negociind imunitate pentru el si apropriati.

      Dar ceva nu a mers. Ce nu a mers? Numirea lui Kovesi la DNA cu presiune americana. Kovesi a fost numita in luna mai 2013, la zece zile dupa asta Udrea a divortat de Cocos si a partajat doar averea de dinainte de 2007 (bizar, nu?). Pactul a cazut si imunitatea nu mai putea sa fie asigurata pentru Udrea si Co. Totusi Basescu si-a tinut partea de intelegere, sperand la o rearanjare din 2015, dupa alegerea lui Ponta.

      Basescu chiar a fost un om politic remarcabil, dar ultimii ani de mandat au fost horror.
    • +1 (3 voturi)    
      Pai, cine a zis ca Basescu il iubeste (Joi, 19 februarie 2015, 0:28)

      dbdb [utilizator] i-a raspuns lui gogu

      pe Ponta? nimeni! Basescu o iubeste doar pe Udrea si, probabil, pe fetele lui, aaa, si nepotii. In rest, Basescu n-a iubit pe nimeni niciodata, doar i-a folosit cum i-a fost mai la indemana. Dar ce atata poveste cu "pe cine nu suporta Basescu" si pe cine suporta?
  • +28 (44 voturi)    
    Acu te-ai . . . (Miercuri, 18 februarie 2015, 14:33)

    Vali Cel Batran [utilizator]

    . . . trezit din somn? Basescu nu mai e la Cotroceni din 20 decembrie trecut iar Ponta nu e presedinte. Despre ce blat vorbesti mai taica. Eu mereu ti-am spus ca scrii numai prostii ca esti un cabotin in ale ziaristicii si vad ca pe zi ce trece imi dai prilejuri de a ma convinge. Apuca-te mai tata de o treaba utila si uita ca Basescu nu te-a luat drept prim sfatuitor si nici in calatoriile sale. De fapt asta te roade!!! Ca nu ti-a recunosacut meritele de doi bani. Stai bland ca te-a mirosit si s-a ferit de tine ca de un . . . . . pe strada!
    • +13 (27 voturi)    
      Felicitari! (Miercuri, 18 februarie 2015, 14:41)

      wise argus [anonim] i-a raspuns lui Vali Cel Batran

      Bravo! Intru totul de acord Domnule Vali!
      Cititi va rog si comentariul meu de mai jos, intitulat "Hartie igienica".
      Toata stima!
    • +7 (19 voturi)    
      Se va intimpla, (Miercuri, 18 februarie 2015, 17:52)

      MadameDuRecamier [utilizator] i-a raspuns lui Vali Cel Batran

      cind va reusi sa nu mai considere ca lucrul cel mai placut la Johannis sunt picioarele neveste-si si plimbarile pe banii prostilor la Bruxel. Ene a devenit si Dongioiu si o mai fi ajuns la niste stele. Blat, daca a fost, a fost in interiorul uslamului, intre pucistul cel mare, prim-impostorul si pucistul cel mic, Prea Alesul nostru, izmana noastra de vreme rea. Concubinajul in care traiesc astia doi bate la ochi, dar Tapalaga se uita la craci de femeie de 50 de ani. In fine, prim-mitomanul poate fi fericit: HotNews a trecut de partea lui, a penalului impostor. Sictir!
  • +25 (37 voturi)    
    nu va recunosc.. (Miercuri, 18 februarie 2015, 14:33)

    Daniel Str [anonim]

    asta e un editorial confuz, agitat.. parca scris intr-o prea mare graba, fortand concluzii.
    Trist.. pentru ca va citesc oameni care nu au obiceiul sa 'inghita' totul pe nemestecate, deci efectul aici e aproape 0.. daca trebuia sa fie vre'un efect.
  • +17 (31 voturi)    
    Hartie igienica (Miercuri, 18 februarie 2015, 14:35)

    wise argus [anonim]

    "Stimate domnule" Tapalaga,
    Poate nu va aduceti aminte (erati copilas) gestul sublim pe care l-a facut maestrul Victor Rebengiuc intr-o emisiune TV in direct, imediat dupa Revolutia din 1989.
    Maestrul a pus un sul de hartie igienica pe pupitru si a recomandat tuturor celor care, la fel ca si domnia sa, mancasera cu pofta cantitati uriase de materii maronii in timpul "domniei" lui Ceausescu, sa se stearga bine la gura.
    Dumneavoastra, "domnule" Tapalaga, va trebuie un camion de hartie igienica pentru a indeparta doar o mica parte din urmele KKT-ului pe care l-ati mancat in timpul "domniei" lui Basescu!...
    • -1 (1 vot)    
      Nu Domnule . . . (Joi, 19 februarie 2015, 10:39)

      Vali Cel Batran [utilizator] i-a raspuns lui wise argus

      . . . nu se va curata nici daca ar folosi jetul de apa al pompierilor! Omul asta nu a vazut in viata lui decat conspiratii si iar conspiratii, iar pe Basescu l-a urai si inca il uraste din toti rarunchii lui. Acum ca si-a vazut visul implinit, in sensul ca e bagat in seama de licuriciul cel mare, propune nici mai mult nici mai putin functia de Prima Doamna a Romaniei. Cu leafa si onoruri militare, Domnule Tapalaga? iti vine sa vomiti nu alta!
  • +25 (41 voturi)    
    speculatii (Miercuri, 18 februarie 2015, 14:40)

    bl [utilizator]

    " Basescu si-ar fi ucis fara regrete propriul copil - cele cateva institutii puternice ridicate in ani de munca" - asta nu cred!
    Sunt speculatiile unui ziarist care vrea sa se bage in seama.
  • +24 (32 voturi)    
    ...... (Miercuri, 18 februarie 2015, 14:40)

    Tyler_Durden [anonim]

    Dle Tapalaga, ati vazut vreodata un candidat care avea in sondaje 5 sau 6 % sa obtina in primul tur un scor de 6 ori mai mare ?
  • -5 (15 voturi)    
    "cazul Ponta"? (Miercuri, 18 februarie 2015, 14:57)

    Gustav666 [utilizator]

    Blat, neblat, contractul de la Comarnic s-a perfectat inainte de intrarea lui Ponta la guvernare.
    Altceva mi se pare curios... s-au ales cu retineri numai cumnatul cu asociatul lui. Euroconstruct-ul lui Besciu, suportul de nadejde al Basescului e Alba ca Zapada? Ca nu l-a chemat nimeni sa explice ce si cum.
    Aaa... si inca ceva. Ne explica dl. Tapalaga ce inseamna "Investigatiile procurorilor in cazul Ponta"?
  • +14 (20 voturi)    
    Argument contra (Miercuri, 18 februarie 2015, 15:07)

    Stoica Octavian [anonim]

    E de la sine inteles in Romania (si nu numai) ca politicienii sunt in stare de cele mai josnice coalitii pentru a-si asigura pozitia sau sursa de venit. Avand aceasta suspiciune intemeiata pe multitudinea de exemple din balciul nostru politic, probabil ca suntem indreptatiti sa-i banuim pe fiecare in parte si sa cautam dovezi. Totusi daca dovezile pe care le gasim ignora toate faptele, este posibil sa fim influentati in mod eronat sau pista pe care o urmarim sa nu fie cea mai corecta.
    Una dintrea piesele care lipseste (dar esentiala) din puzzle-ul acesta se regaseste in vinerea de dinaintea alegerilor, atunci cand presedintele aflat inca in functie a transmis un mesaj "basistilor sai" sa voteze astfel incat sa nu-i fie permis lui Ponta sa devina presedinte. Asadar poate ca se fac compromisuri si exista legaturi intre cele doua tabere politice, dar a considera ca exista un blat prin care Basescu sa-l faca pe Ponta presedinte nu devine decat una dintre multele teorii conspirationiste lipsite de credibilitate.
  • +9 (13 voturi)    
    Băsescu a crezut că îl înfundă Plagiatorul (Miercuri, 18 februarie 2015, 15:27)

    visio [anonim]

    dacă spune că a fost ofițer acoperit, adică ocupa ilegal o funcție publică (premier, procuror); pe de altă parte, hai să recunoatem corect că Plagiatorul a fost Premierul perfect pentru Băsescu; a fost perfect pentru că a putut să-și ascundă neperformanța economică (și acum o ducem prost, indicii economici confirmă); pe d ealtă parte, băsescu ar fi avut viață grea cu un premier competent; pe de altă parte, indiferent ce a înțelegere există între ei, băsescu are meritul de a fi distrus psd-ul: Plagiatorul va face pușcărie, Dragnea va face pușcărie, Oprișan va face pușcărie, Mazăre va face pușcărie, Ghița va face pușcărie...
    Anii trecuți chiar eu spuneam că Plagiatorul și Căcărău ori sunt proști, ori sunt oamenii lui Băsescu. Lăsând la o parte anonimatul meu celebru, cred că Plagaitorul este numai suficient de prost! Atât de prost încât să numească un ministur Mang plagiator, sau să numească un director la o instituție publică un infractor ca Adrian Năstase!
  • +12 (28 voturi)    
    dan tapalga (Miercuri, 18 februarie 2015, 15:28)

    invalid tag [anonim]

    Mi se pare aiurea ca sa vorbesti despre un lucru dedus de tine ca despre o certitudine. Adica nu e normal sa scrii ce scrii fara dovezi. Sau ziarista cu 3 nume e dovada? Instinctul lui Dan Tapalaga e dovada?
    Nu stiud aca va uitati la House of Cards dar Frank Underwood e un politician adevarat. Cel mai bun politician din ultimii 20 de ani e TB. Restul sunt imitatii ieftine, parveniti, inculti,etc. Am senzatia, cu tot respectul de rigoare, ca la asa politicieni asa ziaristi. Ma intreb cu cien va armonizati, ca,c am singurul ziarist ok din ultima vreme e Moise Guran.
    Cu respect
  • +7 (19 voturi)    
    nu (Miercuri, 18 februarie 2015, 15:37)

    florin [anonim]

    e o eraore de evaluare, posibil justificata in timpul campaniei- dar dupa ce s-a terminat... joi inainte de alegerile din turul doi, basescu a facut un apel foarte dur la televizor pentru ca toti " care au avut incredere in el vreodata" sa voteze impotriva lui Ponta. Acum, diferenta mare de voturi a facut ca acel apel in sine sa nu aiba probail mare efect- dar asta nu stia nimeni atunci. Se prefigura in realitate un scor foarte strins, iar apelul lui basescu i-ar fi putut fi fatal lui Ponta, la un scor ca cel din 2009.

    A spune ca Basescu a lucrat ( pe fata sau ascuns) la victoria lui Ponta e doar o absurditate. Asta e genul de pocnitori care au devenit marca lui Cristoiu in ultima vreme... Tapalaga si Ene sint dupa mine jurnalisti prea buni ca sa perpetueze mitul asta. fapt este ca Basescu a incercat sa dea lovitura de gratie lui Ponta in ultima clipa a campaniei- asta spune tot
    • -4 (12 voturi)    
      Naivitate? (Miercuri, 18 februarie 2015, 18:21)

      marki [utilizator] i-a raspuns lui florin

      „Basescu a facut un apel foarte dur la televizor pentru ca toti care au avut incredere in el vreodata sa voteze impotriva lui Ponta.”
      Da, când devenise clar că Ponta nu avea nici o șansă să câștige! Și că planurile comune tocmai li se năruiseră. În situația data, „vulpoiul” Băsescu a început să joace altă carte. Nu mă întrebați care, jocul e-n toi...
      • +1 (3 voturi)    
        ? (Miercuri, 18 februarie 2015, 21:26)

        tirolez [utilizator] i-a raspuns lui marki

        Nu devenise nimic clar, Ponta conducea chiar si in ziua alegerilor. Si stiti bine ce a declansat prezenta masiva la urne la pranz si dupa-amiaza. Am uitat asa repede care era situatia?
        • -1 (3 voturi)    
          „Ponta conducea chiar si in ziua alegerilor” (Joi, 19 februarie 2015, 11:29)

          marki [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

          Exact! Chiar în după-amiaza zilei alegerilor (când IPS Daniel ne-a anunțat, cu ipocrizie, că n-ar avea nimic împotriva unui președinte străin de neam...), a iesit și Băsescu „la înaintare” cu recomandarea de a vota împotriva lui Ponta...
          Nu-mi dau seama dacă „armata” asta de susținători ai lui Băsescu sunteți neinformați, dezinformați sau, pur și simplu, răuvoitori.
  • +12 (18 voturi)    
    Trei intrebari (Miercuri, 18 februarie 2015, 16:19)

    RaduMischie [utilizator]

    (unele puse si mai sus):
    1. Chiar isi inchipuia Basescu ca Udrea ar putea ajunge in turul 2 daca dispare KJ?
    2. De ce acel indemn din ultima zi, sa mearga basistii sa le dea o lectie? Pana atunci, pot intelege jocul lui Basescu de a-l critica pe Ponta de ochii lumii. Dar in ziua votului, cand o chemare la vot anti-Ponta poate avea rezultat?
    3. Si cel mai important: intelegem de aici ca Ponta se baza ca KJ va fi declarat incompatibil de ICCJ inainte de alegeri (chiar de turul 1). Si ca Basescu il sustinea. Si ca nu le-a iesit combinatia. Ramane insa intrebarea: cine le-a stricat-o? Caci ICCJ a tot amanat, pana dupa alegeri, o solutie in recurs. Cine a "manevrat" la ICCJ sa se intample asta? A fost justitia intr-adevar corecta? Si-a bagat coada Coldea pe acolo (si de aia il ataca Udrea acum)?
    Una peste alta, la aceasta intrebare ne trebuie raspuns. Pana atunci, insa, rationamentul domnului Tapalaga are niste brese.
    • -2 (10 voturi)    
      Raspuns la intrebarea 2 (Miercuri, 18 februarie 2015, 17:04)

      v_sile [anonim] i-a raspuns lui RaduMischie

      Am raspuns mai sus la doi, hai sa raspuns acum iar

      " De ce acel indemn din ultima zi, sa mearga basistii sa le dea o lectie? Pana atunci, pot intelege jocul lui Basescu de a-l critica pe Ponta de ochii lumii. Dar in ziua votului, cand o chemare la vot anti-Ponta poate avea rezultat?"

      Cati oameni a dus Basescu la vot in turul I, sustinand cu ardoare pe Udrea? 5%. Atat. Care oricum il votau pe Iohannis. Mai avea Basescu sustinatori? Nema. Nu existau sustinatori care sa nu fi votat in turul I pe Udrea, Macovei sau Iohannis. Nu mai putea mobiliza pe nimeni.

      Pe cine chema Basescu la vot cu indemnuri de genul "chem basistii la vot, sa le dam o lectie, sa le aratam noi lor, sa ii umilim"?

      Bingo. V-ati prins! Nu facea decat sa mobilizeze milioanele de votanti care votasera impotriva lui in 2012. Aia care il urau sincer. "A, iar iesi in fata, Basescule? Iar iti vedem fata? Iar zici ca ne spargi la vot? Stai sa vezi ce vot ii dau peste bot protejatului tau, Iohannis"

      Problema e ca votul de ura anti-Ponta a fost urias. Ponta a luat voturi cate a luat Basescu in 2009, dar tot a pierdut la aproape 1 MILION de voturi diferenta.

      Asta e tot
      • +2 (8 voturi)    
        V (Miercuri, 18 februarie 2015, 18:26)

        V de la sile [anonim] i-a raspuns lui v_sile

        Cota de incredere a lui Basescu a fost si inainte si dupa alegeri in jurul a 20%. Pe aia care mai aveau incredere in el i-a chemat Basescu la vot si nu-mi aduc aminte s-o fi facut pentru Ponta.
        Faptul c-a facut-o pe ultima suta de metri n-a schimbat cu nimic optiunea de vot sau de-a sta sau nu acasa a celor care-l urau, dar poate c-a schimbat-o pe-a celora care se declarau scarbiti de politica si nu considerau ca fiind util votul lor.
    • +2 (8 voturi)    
      Bäsecu si Udrea (Miercuri, 18 februarie 2015, 21:13)

      Serban Gbarea [anonim] i-a raspuns lui RaduMischie

      Domnule Täpälagä, felul Dumneavoasträ de a face jurnalism, cu pretentia cä apärati spiritul democtatic, este "nepotrivit".S-ar cere nu specultii si bänuieli, ci dovezi concrete.Sä încerc:
      1. Ati putea suporta umilintele si jignirile verbale, cât si atacurile " neconstitutioanale" pe care le -a suferit Presedintele ( Vä rog , numiti- l Fostul Presedinte, si nu Bäsescu"!) în cazul în care, sä presupunem, ati avea un "blat" cu un partener cu care ati fi constrîns sä încheiati "!compromisuri startegice"?(Mai uitati-vä si peste gard, sä vedeti rolul compromisului politic in democtaii mai evoluate decât "simulacrul democratiic" românesc de dupä 1989!
      Si acum, îmi permit sä vä propun , mental ,o partidä de sah, cu o mutare pe care as numi-o " sacrificiul reginii" : instinctul politic al Presedintelui Bäsescu nu îi permitea sä creadä cä "blonda de la Cotroceni" ar putea ajunge în turul doi la alegerile prezidentiale, dar, prin acest artificiu, a reusit sä o arunce în gura lumii si a presei, în conditiile în care
      tema principalä a campaniei "pontiste" a fost :"nu vrem un presedinte ca Bäsescu"!
      In acest fel subtil i-a jalonat drumul lui Johanes la Presidentie.
      Existä partide celebre în literatura jocului de sah, un joc bazat nu pe noroc, ci numai pe inteligentä si startegie, câstigate prin " sacrificiul reginei"! ( sä nu vä imaginati, însä, cä o consider pe Doamna Udrea reginä"!), dar ar merita sä faceti efortul sä urmati mental jocul la care v-am invitatat"!
      Am impresia cä o anumitä "suficientä "vä orbeste!
      Poate nu ar fi gresit, dacä ati medita putin si la
      calitatea jurnalismului practicat în tara noasträ!
  • +12 (26 voturi)    
    impotriva curentului (Miercuri, 18 februarie 2015, 16:29)

    pontiac [anonim]

    Ca tot mai multe comentarii la adresa articolelor dumneavoastra sunt negative ,ce placere diabolica o fi asta sa scrii impotriva curentului,banuiesc ca scrieti pentru a fi citit de noi de cititorii hotnews, atunci scrieti doar sa ne enervati sau chiar nu va pasa de parerea noastra ca altfel nu va inteleg.
  • -7 (15 voturi)    
    blat adevarat (Miercuri, 18 februarie 2015, 16:36)

    titi [anonim]

    Bravo Tapalaga, si eu m-am prins de la inceputul lui august de blatul asta...era singura varianta ca Base sa scape de belele...stia ce lasa in urma...
  • +1 (9 voturi)    
    Altcevaaaaa !!!! (Miercuri, 18 februarie 2015, 16:55)

    Ezechiel [anonim]

    Autorul....din ce in ce mai caraghios !
    Daca-l scoti din politichia lui imaginativa nu mai stie nimic! A ajuns sa-i fie model Cristoiu ! Hai ...oleaca de economie, de cultura...in afara de politichia( politica este ceva necunoscut domnului) dreapta - stanga!
  • +6 (14 voturi)    
    Cele 7 greseli (Miercuri, 18 februarie 2015, 17:05)

    Nasu [anonim]

    1. Ar trebui ca 4-8 ani o firma sa targa obloanele numai pentru ca e alt partid la putere?
    2. Cand cineva iti da o cocina de casa inseamna ca este blat cu tine?
    3. Udrea nu este Basescu si nu va putea fi niciodata. Ea este femeia peste care se descurca.
    4. Daca dorea sa-l termine pe Iohannis il accepta ca premier in 2009 si se auto-termina precum Isarescu;
    5. In 2010, Ponta spunea ca Udrea fura 1 miliard euro/zi. Acum daca a luat spaga de 10% din tot bugetul, unde tine acesti bani? In buric?
    6. Udrea nu a fost creatia lui Basescu. Udrea a fost creatia lui Ponta in Dorobanti acolo de unde unul a luat-o la dreapta si altul la stanga. Basescu a folosit-o pe Udrea sa spuna ce el nu putea.
    7. Ponta nu ajunge la brutarie fiind "acoperit" insa Udrea da. Despre ca blat vorbim?
    • -4 (6 voturi)    
      Lui Basescu i-a fost frica de Iohannis (Joi, 19 februarie 2015, 0:37)

      dbdb [utilizator] i-a raspuns lui Nasu

      nu-l punea premier, siiigur! Iohannis ar fi punctat mult prea bine pentru liberali ca premier.
  • +5 (11 voturi)    
    nu inteleg (Miercuri, 18 februarie 2015, 17:32)

    PAFI [anonim]

    Nu inteleg atunci ultima aparitie a lui Basescu, in care i-a indemnat, pe un ton grav, pe toti cei care mai cred in el, sa mearga si sa-l voteze pe Johannis, sa-l impiedice pe Ponta sa ajunga presedinte. Asta ar fi culmea scenaritei!
  • +11 (19 voturi)    
    Comentariu (Miercuri, 18 februarie 2015, 17:36)

    florin [anonim]

    Ok. Dl. Tapalaga ai dreptate ! A fost blat intre Ponta si Basescu. Si tot nu inteleg unde este problema !
    Ce ma intereseaza este ce s-a intamplat in mandatul lui Basescu, cu consecintele prezente si nu cum s-a inteles el cu Ponta. Ma mir ca nu il judecati ca s-a aliat si cu Voiculescu in 2004 pentru a putea guverna..... .Chestia aia cu ce credeti ca s-ar fi intamplat daca iesea Ponta presedinte, este ca in bancurile copilariei : "Daca si cu Parca se plimbau in barca, barca s-a rasturnata si a ramas ...."
    Daca sunteti asa de libertin in gandire, credeti ca exista o posibilitate minima ca cineva sa se foloseasca de un nume fara ca acesta sa stie ?
    Ex. concret in cazul Udrea : Un individ pretinde ca platea vacantele lui Udrea din spaga pe care o incasa pentru aceasta. Vin cu intrebarea : Oare Udrea calatorea cu autocarul prin Europa sau cu avionul. Vrei sa te cred adu factura de plata din partea firmei tale pentru avion si confirmarea rezervari aferente pe numele Udrea. Ex. 2 La Paris au aparut facturile, dar sa vezi , nu se specifica cine a platit ? Daca spuneti ca s-a platit cash, atunci cum a platit respectivul ca doar nu statea la alt hotel si cand a plecat Udrea a venit el sa plateasca. Mai subtire domnule Tapalaga, ca nu toti suntem telespectatori Antena 3, si mai discernem ce se spune si de catre uni si de catre ceilalti.
  • 0 (6 voturi)    
    De-acum incolo... (Miercuri, 18 februarie 2015, 17:54)

    solar [utilizator]

    De-acum incolo mie mi-e clar ca lumina zilei: INTRAM SUB ZODIA ANARHIEI si ne afundam tot mai mult in ea. Da, doamne sa nu am dreptate.
  • +10 (18 voturi)    
    CA FOST ADMIRATOR.... (Miercuri, 18 februarie 2015, 17:56)

    arheopterix [utilizator]

    va rog sa reveniti cu picioarele pe pamint. Articolul este neconvingator Pareti convins ca asistam la intrigi demne de Haremul medieval , o viermuiala neverosimila in special datorita complexitatii si nefirescului.Pentru ca daduram in scenarita , incep sa ma intreb ....Cui foloseste ?...Noua cititorilor Dv ?...Ma indoesc . Atunci cui ?... Vom vedea .Va rog respectuos sa aveti in vedere ca nici noi nu suntem chiar atit de prosti.
  • -3 (11 voturi)    
    Eu cred numai in blatul Udrea Ponta (Miercuri, 18 februarie 2015, 18:31)

    Maniu [utilizator]

    cred ca Basescu este santajat de "blonda" care, bruneta fiind, le-a tras niste vraji inchise la culoare unora care n-o mai lasa din brate in toate comentariile ;). As vrea sa ne spuna o data Basescu cu ce l-a santajat Udrea, ca sa scapam o data de varza asta! (PS poate cineva, fara ura si fara partinire, sa-mi explice de ce Udrea are pamant la Nana ca si familia Basescu?)
    • +1 (1 vot)    
      si eu cred la fel (Joi, 19 februarie 2015, 14:05)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

      pare un joc destul de complicat dar mi se pare evident ca tripleta Udrea-Ponta-Maior a jucat de aceeasi parte a mesei.
  • +7 (19 voturi)    
    justitia functioneaza (Miercuri, 18 februarie 2015, 18:32)

    dan.c [utilizator]

    In ordine, datorita catorva nume: Base, Macovei, Morar, Kovesi, Livia Stanciu si apoi s-au adaugat multi altii facand sa se atinga masa critica. Justitia e premiza ca tara asta sa mearga vreodata. Punct. Restul e cancan. Wake up, Tapalaga!
    • -2 (6 voturi)    
      Ce-ș copil?!? (Miercuri, 18 februarie 2015, 21:59)

      LianBerthold [anonim] i-a raspuns lui dan.c

      Ce justitție funcționează?!? ăștia-s doar lupii tineri, eșalonul doi de escroci, care opintesc să-i răstoarne pe bătrînii dinozauri din fruntea bucatelor, să se înfrupte ei pe săturate ...
  • +11 (19 voturi)    
    dupa cum bate vantul (Miercuri, 18 februarie 2015, 18:40)

    Mircea [anonim]

    Basescu l-a distrus mediatic pe Ponta, vezi: doctoratul, intalnirea cu minstresa finantelor, agent acoperit, etc. Cum poti macar sa gandesti ca face blat cu Ponta. Isi leaga cozile doar atunci cand au de castigat amandoi altfel NU.
    Se intampla ceva cu dl Dan Tapalaga. De cand nu mai e Basescu presedinte il uraste. De ce nu ati spus lucrurile astea inainte sa vina Iohanis?
    • 0 (4 voturi)    
      a spus si inca mult (Miercuri, 18 februarie 2015, 22:34)

      minos [utilizator] i-a raspuns lui Mircea

      e de ajuns sa verifici arhiva.
  • +7 (15 voturi)    
    bancuri (Miercuri, 18 februarie 2015, 19:05)

    gigi1 [utilizator]

    Blatul iohanis ponta, colegi usl e atat de evident incat blatul basescu ponta pare o gluma proasta.
  • +1 (7 voturi)    
    Sa-l intrebam pe gen. Coldea ! (Miercuri, 18 februarie 2015, 19:06)

    DEMA GOGU' [utilizator]

    El le stie pe toate!
  • -3 (9 voturi)    
    Jocuri murdare (Miercuri, 18 februarie 2015, 19:18)

    sicmar [anonim]

    Soarta alegerilor s-a decis în turul I şi nu între locurile 1 şi 2, care erau cunoscute dinainte, ci desemnarea celui de pe locul 3, Tăriceanu, la o diferenţă de 15196 faţă de locul 4, Udrea.

    Dacă Udrea era pe locul 3 se preschimba termenul de judecată a dosarului lui Iohaniis la o dată între cele două tururi se judeca de urgenţă, scoţândul din cursă. CCR decidea că în turul II intră Ponta şi Udrea etc.

    Intrarea în joc a lui Meleşcanu avea rolul de a rupe din voturile liberalilor care l-ar fi votat pe Tăriceanu.

    Un scor neaşteptat, care l-a plasat pe Tăriceanu pe locul 3, a dat peste cap jocurile murdare.
  • +7 (15 voturi)    
    Pareri de rau (Miercuri, 18 februarie 2015, 19:22)

    Rafaila [anonim]

    Pentru o vreme mi-a tot parut rau vazind cum se pierde, pe zi ce trece, un jurnalist talentat - Dan Tapalaga. Mai pe urma a inceput sa-mi para rau de timpul pierdut citindu-i articolele...
  • +6 (16 voturi)    
    refuz sa cred ca Basescu a tradat tara (Miercuri, 18 februarie 2015, 19:24)

    mucenic [utilizator]

    Nu pot sa va contrazic pentru nu am argumente solide insa Basescu si-a castigat atata credibilitate incat aceasta teoria a trocului o consider cinica pana la proba contrarie. Sper sa nu aveti dreptate. Pentru mine Basescu este cel mai mare politician roman, a fost omul potrivit la timpul potrivit la locul potrivit. A salvat tara sa nu fie o alta Grecie sau Ucraina.
    • -2 (4 voturi)    
      asa si trebuie! (Miercuri, 18 februarie 2015, 22:28)

      Cutezatorii2013 [utilizator] i-a raspuns lui mucenic

      Şi-n fruntea lui cea limpede veghează
      Un înţelept şi ne-nfricat bărbat,
      Inimă tânără şi minte trează,
      În care ţara-ntreagă s-a-ntrupat.
  • +3 (15 voturi)    
    hehe (Miercuri, 18 februarie 2015, 19:25)

    Mazeta [utilizator]

    Și când te gândești că Tapalagă tocmai a scris un editorial în care îi ironiza pe cei care cred în Teoria Conspirației...
  • +7 (17 voturi)    
    detaliile blatului Basescu-Ponta (Miercuri, 18 februarie 2015, 19:42)

    tuca [anonim]

    Argumentele nu stau in picioare; dl. Basescu a chemat electoratul "basist" sa voteze cu KI in turul doi, altfel acesta ar fi stat acasa caci oricum nu l-ar fi votat pe Ponta. Si apoi chiar credeti ca un om normal s-ar fi lasat bestelit in halul in care a fost de catre Ponta numai ca sa-si acopere colaborarea?
  • 0 (2 voturi)    
    De ce nu un blat general PSD-PDL-PNL-Basescu? (Miercuri, 18 februarie 2015, 20:57)

    n.dumiritu [anonim]

    Procurorii intra acum in bucatariile toxice ale partidelor. Asta produce daune majore. Ginditi-va ca PDL-ul lui Boc a reactivat in 2009 un drenaj grosolan pus la punct de PSD-ul lui Nastase in 2003, si anume contractul pt.licente Microsoft. Boc si Udrea, oamenii de incredere ai lui Basescu, au fost si oameni cheie in aceasta operatiune de jaf coordonat chiar pe masa guvernului. Boc a dat avizul decisiv, Udrea a venit cu logistica de retur spre partid a sumelor drenate. Vorbim de zeci de milioane de euro scoase fraudulos producind doar hirtii. Furt organizat in lege de la virful guvernului. Dincolo, la PSD, tot pe masa guvernului au luat fiinta si Microsoft, si SEI (educatie), si SIUI (sanatate), si EADS. Patronii Omnilogic si SIVECO au dat detalii amanuntite despre cum si-au primit contractele si cum intorceau sume ametitoare in valize. Cind vom citi rechizitoriile si denunturile, s-ar putea sa ne piara cheful de a mai merge la alegeri in tara asta. Pentru ca toti, indiferent de tabara, au incurajat interpretarea de mici partituri individuale sau in grupuri de amatori (asfalt, canal etc.-din care ramine totusi ceva), dar si-au pus la punct si orchestre atent dirijate, pentru putini alesi, profesionisti de calibru greu, in care se cinta partituri minutios aranjate, dupa ce s-au scos dezacordurile, notele false. Nu stiu cum se face, dar abia acum a prins DNA-ul de stire de asemenea concerte de virtuozitate fara public si dupa care ploua efectiv cu valize cu bani. Cred ca, vazindu-se ei prinsi asupra acestei pasiuni nevinovate ( care oricum se desfasura in cerc foarte restrins si privilegiat si ferit de ochii lumii, de ce ne-am oripila atita?), de fapt toti ar vrea acum un armistitiu general, o uitare benefica, o ingropare a trecutului si o trecere cu un optimism proaspat regasit la o noua etapa in care, nu-i asa?, cu incredere, cu speranta, cu nitel efort, tot sub indrumarea lor atenta, sa construim aici, la marginea Europei, o oaza de bunastare si de pace.
  • +4 (6 voturi)    
    Supozitii (Miercuri, 18 februarie 2015, 21:05)

    mirona [utilizator]

    Supozitii false si cam trase de par.Ati luat-o zdravan pa aratura.... Pacat!
  • -5 (9 voturi)    
    Respect (Miercuri, 18 februarie 2015, 21:24)

    Marius Ogrean [anonim]

    Aveti dreptate, dle Tapalaga. Prea multe semne de intrebare ca sa inchidem ochii.
  • -3 (7 voturi)    
    Basescu a mers la ambele capete... (Miercuri, 18 februarie 2015, 22:31)

    farty [anonim]

    A mers la ambele capete, oricine ar fi iesit presedinte, ar fi avut spatele asigurat... ceea ce observam si acum in mandatul lui Johannis. Cazul Flota nici nu a fost bine deschis, ca s-a si inchis... S-a spus doar ca Basescu nu este vinovat (ceea ce ma bucura), insa nu s-a mers mai departe pentru cautarea si condamnarea adevaratilor vinovati!
  • +2 (2 voturi)    
    eh... (Miercuri, 18 februarie 2015, 22:46)

    y_daddy [utilizator]

    nici chiar asa...
  • +1 (7 voturi)    
    Adevaratul Blat (Partea a II-a) (Joi, 19 februarie 2015, 0:01)

    o alta steluta [anonim]

    Domnule Tapalaga, pentru ca nu stiti sa cititi printre randuri comentariul meu, va voi spune una dintre concluzii....
    Elena Udrea daca va fi condamnata in final cu executare, va mai spune multe multe lucruri si nu va cadea singura... va cadea cel putin un cap din acest triunghi prezentat mai sus. Daca nu va fi condamnata (sau va fi condamnata cu suspendare), va face un troc (sau Blat) cu acest triunghi (va distrusa din punct de vedere politic) si vor cadea cateva capete "rasunatoare" din afara lui: capete de oameni de afaceri, politicieni. Ramane de vazut cat de puternica este ca OM pentru a suporta o condamnare cu executare. Daca va suporta asta, va putea deveni o noua "Iulia Timishenko".
  • +4 (10 voturi)    
    Paradigma adevarului (Joi, 19 februarie 2015, 1:02)

    a-politic [utilizator]

    Pe sistemul asta pot sa spun asa: Dan Tapalaga este platit de Antena 3 de cand a pasit pentru prima data in sediul Hotnews. Sau: Gadea este "basist" pana in strafundul sufletului, dar ca sa nu se dea de gol ii poarta sambetele pe unde apuca. Si tot pe sistemul asta pot sa da vina pe toti si toate ca asa am eu chef. Pana una alta poate aduci si niste informatii concrete (nu circumstantiale) in sprijinul ipotezei tale altfel ramanem la stadiul de Click. Eu sper ca Hotnews nu se transforma intr-o culegere de povesti science-fiction cu motto-ul "Mie mi se pare ca".
  • -1 (7 voturi)    
    base (Joi, 19 februarie 2015, 3:11)

    Snitzelvienez [utilizator]

    Are slabiciunea udrea..dar teoria lui dan tapalaga nu se leaga ..pt ca serviciile fac legea inca.
  • +1 (3 voturi)    
    De ce ? (Joi, 19 februarie 2015, 8:24)

    arwen [anonim]

    Cum ramane cu vila de la RAPPS?
  • +2 (8 voturi)    
    Ce concluzie de 2 lei (Joi, 19 februarie 2015, 8:50)

    Mihai_S [utilizator]

    Ce blat domnule Tapalaga?? Daca Basescu l-ar fi sustinut pe Iohanis acesta ar fi pierdut alegerile in favoarea lui Ponta deoarece exista un iportant procent din tabara lui Iohanis care il urasc pe Basescu tocmai de pe vremea Usl. Cred ca fostul presedinte s-a chinuit sa nu-i fie asociata imaginea cu Iohanis sustinand un candidat neutru electoral pentru turul 2. Eu cred ca stiti si dvs aceste aspecte dar ma gandesc ca atunci cand trebuie sa scri in fiecare zi cateodata nu mai ai ce si aberezi ....
  • +2 (8 voturi)    
    deontologia, saraca... (Joi, 19 februarie 2015, 9:30)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    Vorbe!
    Basescu a mitraliat toata clasa politica pentru ca tintea reformarea acesteia.
    Cum nu se putea altfel, a pus bombe peste tot. SINGUR. Doar de aceea i s-a sculat toata lumea in cap, inclusiv PDL.

    Nu trebuie sa intelegeti chiar tot, dar trebuie sa fiti "deontolog" daca mai puteti.
  • -1 (5 voturi)    
    A fost sau nu a fost ...blat ? (Joi, 19 februarie 2015, 11:46)

    Ioan M [anonim]

    A fost , dar nu intre Basescu si Ponta ci intre Basescu si Iohannis.
    Toata agitatia cu Miscarea Populara, cu Elena Udrea a
    avut drept principal scop decuplarea credibila a lui Basecu de Iohannis.
    Un segment important din electorat nu era neaparat
    pro-Iohannis, ci anti-Basescu.
  • +3 (3 voturi)    
    Exagerat (Joi, 19 februarie 2015, 14:35)

    cetatean [anonim]

    Fara a fi un basist dar nici un pontist sau mai stiu eu cum pot sa-i spun sincer ca articolul este total pe langa realitate. Sa vii acum sa spui ca Basescu a facut un blat ca sa distruga Romania e total absurd. Cum ramane cu justitia care functioneaza ? Si care baga la egal din toate partile la racoare. Dan (Tapalaga) am fost un mare fan al acestui site si al aritcolelor tale dar de ceva vreme-ncoace te-ai dus cu conspiratia la conspiratie aproape de inimaginabil. Daca ar fi sa mai cred ce se mai scrie ar trebui sa-mi inchipui ca toti nermenicii astia de politicieni sunt de-o inteligenta rara si n-ar face altceva toate ziua decat sa faca lucruri de-oncurcatura diabolica. La modul cel mai serios semeni din ce in ce mai mult cu CTP care oriunde se uita vedea negru si furt si distrugere totala apocaliptic de-a dreptul.
  • -2 (2 voturi)    
    inca o dovada!! (Vineri, 20 februarie 2015, 11:55)

    lili [anonim]

    Radu Moraru despre manevrele lui George Maior in cardasie cu T Basescu si E Udrea!
    La fel spune I. Cristoiu!!

    http://www.cotidianul.ro/george-maior-a-innebunit-pur-si-simplu-256907/
  • +1 (1 vot)    
    Eroare maxima (Vineri, 20 februarie 2015, 16:48)

    Cica [anonim]

    Te-am citit ani de zile domnule Tapalaga. Ai fost ziaristul( jurnalistul) meu preferat. Si nu numai eu te-am admirat. Cam toate cunostintele mele te-au admirat si apreciat. Din pacate de vreo 3 luni incoace ai cam dat-o in bara rau de tot domnule Dan Tapalaga. Nu ai inteles nimic din jocul lui Basescu cu sustinerea Elenei Udrea la prezindentiale. NIMIC. Aveam mari pretentii de la tine domnule Dan. Sau poate ai inteles prea bine jocul care l-a facut Basescu dar acum in public spui numai "avioane." Intrebarea la care unii stiu raspunsul este de ce faci asta de 3 luni incoace? De ce o tii una si buna cu "avioanele tale" cand de fapt stii foarte bine care a fost jocul lui Basescu( un joc foarte inteligent, chiar perfect as putea spune). Mira-te si dezmira-te domnule Tapalaga. Ne-ai pierdut definitiv. Iti dorim succes in noua ta postura pe care o afisezi prin aceste comentarii total gresite in opinia noastra. Sa spui ca Traian Basescu a avut blat, a facut blat cu Ponta e cea mai mare eroare pe care ai facut-o in toata cariera ta de pana acum. Dar...ma rog...suntem o tara libera acum...asa ca fiecare poate sa spuna ce vrea. Inclusiv dumneavoastra domnule Dan. Cine stie poate ca ai si tu o misiune acum. Cineva stie. Eu iti doresc succes in noua postura pe care o afisezi cu multa ardoare acum. Dar pe mine m-ai pierdut. si nu numai. Suntem multi cei pe care i-ai pierdut domnule Dan. Crede-ma. Succes!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică