UPDATE Lovitura dura pentru Cameron: Boris Johnson, influentul primar al Londrei va face campanie pentru Brexit / Informatia a influentat cotele la pariuri

de G.S.     HotNews.ro
Duminică, 21 februarie 2016, 17:49 Actualitate | Internaţional

Boris Johnson
Foto: Wikipedia
Boris Johnson, influentul primar al Londrei va face campanie pentru ca Marea Britanie sa paraseasca Uniunea Europeana dupa refeerendumul din 23 iunie, a transmis duminica BBC. 

„Boris va face campanie pentru parasirea UE”, a scris pe Twitter Laura Kuenssberg, editorul politic al BBC, fara sa precizeze sursa informatiei, ce a fost repetata si de o sursa Reuters.

19.29 Johnson a confirmat informatiile, declarand multimii de reporteri din fata casei sale ca David Cameron nu a obtinut o reforma fundamentala a UE. 

"Voi recomanda votul pentru parasirea UE ... pentru ca vreau un targ mai bun pentru oamenii acestei tari, pentru a le economisi bani si pentru a-si lua inapoi controlul", a spus acesta.

18.43 La scurt timp dupa aparitia primelor informatii din media, casa de pariuri Ladbrokes a anuntat ca la pariuri cota pentru Brexit s-a imbunatatit, ajungand la 3.00 de la 3.40.

Anunatul lui Johnson vine dupa ce premierul David Cameron a facut duminica apel la rivalul sau din partidul conservator sa nu pledeze pentru iesirea din blocul comunitar, decizia primarului londonez putand influenta milioane de votanti. 

Johnson, un politician ce face spectacol si al carui aspect excentric de bufon ascunde o ambitie feroce de a-i succeda lui Cameron, a ramas tacut pana acum pe acest subiect, desi media britanica a speculat ca va fi pro Brexit. 

Sprijinind iesirea din Uniune, Johnson va schimba fata campaniei si va creste sansele parasirii blocului comunitar datorita abilitatii sale de a influenta opinia publica. 

Primarul Londrei se alatura astfel unei tabere in care mai afla si sase ministri din guvernul lui David Cameron.

Initiativa de parasire a UE de catre Marea Britanie beneficia de un sprijin intern de 36%, avand un avans de doua procente fata de opinia contrara, arata un sondaj realizat inainte de summitul de la Bruxelles.

Premierul David Cameron s-a intalnit cu ministrii sai sambata pentru a consfinti acordul cu UE, care, spera el, va convinge votantii sa ratifice statutul Marii Britanii de membra a UE la referendumul din iunie.

Dupa zile de negocieri critice intre liderii europeni si premierul britanic cele doua parti au ajuns la un acord acceptat unanim de cele 28 de state membre. Cameron a anuntat, in cadrul conferintei de presa care a urmat semnarii acordului, ca va sustine cu inima si sufletul campania pentru a pastra Regatul Unit in UE.


Citeste mai multe despre   











Citeste pe Stirile ProTV

​VIDEO Ororile de la orfelinatul "Sfanta Maria". Din cauza chinurilor la care au fost supuse, fetele au afectiuni ale sanilor

Batute, agresate verbal si sedate in exces, copilele s-au trezit cu multiple afectiuni ale sanilor, din cauza pastilelor pe care erau obligate sa le inghita, spun procurorii.
10760 vizualizari
  • +8 (32 voturi)    
    Primarul derbedeu (Duminică, 21 februarie 2016, 17:52)

    Maniu [utilizator]

    de cine o fi platit?
    • -1 (33 voturi)    
      Bastarzi din tată în fiu :) (Duminică, 21 februarie 2016, 18:33)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

      Exact ca și Cameron, Boris Johnson e înrudit cu multe familii regale din Europa fiindcă o strămoașă de-a lui a fost amanta unui rege al Angliei pe la 1700. Cameron și Boris Johnson sunt chiar un fel de veri de a 7-a spiță.

      Așa că în familiile lor lucrurile se fac într-un anume mod, că nu degeaba are termenul ”bastard” conotațiile negative pe care le are. Și tot așa, nu degeaba are și Anglia ipocrizia și duplicitatea pe care le are :)
      • 0 (16 voturi)    
        prostii (Duminică, 21 februarie 2016, 18:46)

        tenere [utilizator] i-a raspuns lui Harald

        boris este nascut in america
        • -3 (17 voturi)    
          Și din ce părinți e născut? :) (Duminică, 21 februarie 2016, 19:02)

          Harald [utilizator] i-a raspuns lui tenere

          Crezi cumva că Boris Johnson e un american get-beget emigrat în Anglia?
          • +7 (11 voturi)    
            Romania nu, UK, nu (Duminică, 21 februarie 2016, 19:40)

            victor L [utilizator] i-a raspuns lui Harald

            Stiu ca te descurci:
            "Stanley Johnson est d'origine turque par son grand-père paternel, Ali Kemal Bey, ministre de l'Intérieur du gouvernement du grand vizir de l'Empire ottoman, Ahmet Tevfik Pasha (en)3, et franco-allemande par l'épouse de celui-ci, Mme de Pfeffel. Leur fils s'installèrent en Grande-Bretagne et prirent le nom de leur grand-mère maternelle, Johnson."
            Si da, Boris este nascut in New York si are cetatenie americana si britanica.
            Asa spun unele voci :P
            • -2 (8 voturi)    
              Așa e, Boris a avut doar bunici :) (Duminică, 21 februarie 2016, 22:32)

              Harald [utilizator] i-a raspuns lui victor L

              Ia vezi tu și ce părinți a avut Boris Johnson, dacă tot ai ajuns la capitolul ăsta. Cei despre care vorbești tu sunt bunicii paterni, hipstere :) :) :)
              • +2 (12 voturi)    
                Afarâ cu UK din UE! (Duminică, 21 februarie 2016, 22:52)

                andreitr [utilizator] i-a raspuns lui Harald

                Ori suntem egali cu toții ori nu. Să înțelegem că unii sunt mai egali decât alții? Unde am mai văzut asta? Vă spun eu - în pactul de la varșovia unde făceai ce-ți spunea big brother..În schimb se simte că americanii ne trarează de la egal la egal și ne vor prieteni. Hai US! Hai România!
                • +2 (4 voturi)    
                  ...ce spui ... (Luni, 22 februarie 2016, 11:46)

                  Observatore [utilizator] i-a raspuns lui andreitr

                  ... tu streine ??? ... de la egal la egal cu SUA ??? ( Intzeleg ca bei dar nu mai lua halucinante ).
            • +1 (1 vot)    
              desi.. si mai rau (Luni, 22 februarie 2016, 14:15)

              Inna100 [utilizator] i-a raspuns lui victor L

              :))
          • -2 (8 voturi)    
            Boris Johnson (Duminică, 21 februarie 2016, 20:06)

            Joseph18 [utilizator] i-a raspuns lui Harald

            @Harald
            Primarul Londrei este nascut in New York:

            https://en.wikipedia.org/wiki/Boris_Johnson

            Johnson was born on 19 June 1964[1] at the Clinic, a hospital on the Upper East Side of New York City.[2]
            • +4 (10 voturi)    
              Și ce dacă e născut la New York? (Duminică, 21 februarie 2016, 22:34)

              Harald [utilizator] i-a raspuns lui Joseph18

              Crezi că se trage din amerindieni sau ce încerci să susții pe baza faptului că e născut la New York? :)
    • +3 (21 voturi)    
      Boris (Duminică, 21 februarie 2016, 19:41)

      verdeata [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

      dacă îl cheamă Boris la a cui comandă răspunde?
      • +10 (14 voturi)    
        Probabil ai dreptate, e la fel ca Nigel Farage (Duminică, 21 februarie 2016, 22:46)

        Harald [utilizator] i-a raspuns lui verdeata

        De când scrie el articole de ziar, Boris Johnson a inventat mereu fapte inexistente, așa a ajuns port-stindardul eursocepticismului la conservatori.

        Pentru el nu contează adevărul, nu contează faptele reale, contează doar ce vrea el să susțină. Are același gen de succes ca și Jeremy Clarkson, oamenilor le place cum scrie Boris Johnson și mulți iau de bune toate aiurelile lui.
      • +3 (7 voturi)    
        Becker (Luni, 22 februarie 2016, 0:52)

        Taras Bulba [utilizator] i-a raspuns lui verdeata

        Comanda lui celalalt Boris, Boris Becker?
  • +13 (31 voturi)    
    paguba in ciuperci (Duminică, 21 februarie 2016, 17:55)

    Francisc 1 [utilizator]

    uk a facut nota separata inca de cand a aderat , poate e mai bine daca iese.
  • +1 (23 voturi)    
    Boris (Duminică, 21 februarie 2016, 18:27)

    Stef_and [utilizator]

    Parca este rus!! Asa arata si dupa fata si parul blond!! Fraieri londonezii astia!!
    • +3 (27 voturi)    
      :) (Duminică, 21 februarie 2016, 19:14)

      Xorciser [utilizator] i-a raspuns lui Stef_and

      Mai il cheama si Boris, nu?

      Ignoranta romaneasca nu se dezminte. Judeca mereu omul dupa aspect, dupa nume- de-aia e plin "esichierul nostru politic" numai de genii.
      • +9 (11 voturi)    
        Mai bine judecă-l după ce scrie (Duminică, 21 februarie 2016, 22:47)

        Harald [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

        Când inventează fapte inexistente, la fel ca Mircea Badea, nu mai contează că îl cheamă Boris.
    • +3 (3 voturi)    
      .. cam aduce ... (Luni, 22 februarie 2016, 11:48)

      Observatore [utilizator] i-a raspuns lui Stef_and

      ... a Donald Trump ... .
  • +23 (31 voturi)    
    Sa faca ce vor (Duminică, 21 februarie 2016, 18:35)

    Andradda [utilizator]

    Dupa 40 de de ani sub comunism si dupa 25 de ani sub PSD-ism, romanii n-au de ce sa se teama de iesirea Marii Britanii din UE. Cu raul suntem invatati. Iar popoarele isi vor duce crucea mai departe, cu sau fara Marea Britanie, cu sau fara UE.
    • +7 (11 voturi)    
      bine inteles! (Duminică, 21 februarie 2016, 21:43)

      AdriEu [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      UK tot incearca sa traga benefici, OK e de inteles ca isi apara economia dar deja parca e prea mult, nu vad dece sunt mai speciali decat alte tari membre.. Iese UK, asta e.. o sa fie greu pentru UE, o sa fie greu si pentru UK, treaba lor.. cetateanul de rand, care munceste, isi vede de treaba, oriunde ar fi el.. ii va fi bine.
      • +9 (9 voturi)    
        ÎN 1919 UN MARE ECONOMIS SPUNEA (Luni, 22 februarie 2016, 7:03)

        pointless man [utilizator] i-a raspuns lui AdriEu

        England still stands outside Europe. Europe's voiceless tremors do not reach her. Europe is apart and England is not of her flesh and body. But Europe is solid with herself. France, Germany, Italy, Austria and Holland, Russia and Roumania and Poland, throb together, and their structure and civilization are essentially one.
        (John Maynard Keynes The Economic Consequences of the Peace 1919)

        Doar cu un ”mic” detaliu nu sînt de acord: Rusia NU face parte din Europa și, figurat vorbind, DIN NICI UN ALT CONTINENT.
        • +2 (2 voturi)    
          interesant citat.multumesc (Luni, 22 februarie 2016, 13:02)

          Eowyn [utilizator] i-a raspuns lui pointless man

          Se pare ca la 1919 Rusia inca facea parte din civilizatia europeana, la nivel de elite cel putin, pana a venit comunismul peste ea.. Interesant este ca si Romania era inclusa in lista, ca facand parte din aceeasi civilizatie.
          Azi multi europeni habar nu au de Romania..in afara de romi, hoti si cersetori nu stiu. ba da, Dracula, castelul si padurile si atat. Pe la 1919 Romania era parte din marea civilizatie europeana,dar totul se schimba, din pacate. Doar UK ramane speciala, ei vor sa faca altfel decat restul, sa conduca altfel, sa aiba prizele electrice altfel..sunt mai cu mot de felul lor ..:-) De fapt se pare acum 100 de ani oamenii de pe acest continent stiau ca fac parte din aceeasi civilizatie, acum nu mai stiu.Nu stiu ce ii leaga. Nu mai stiu ce inseamna sa fii european.
          • +1 (3 voturi)    
            CU PRIVIRE LA ELITELE RUSEȘTI (Luni, 22 februarie 2016, 13:41)

            pointless man [utilizator] i-a raspuns lui Eowyn

            nu vă lăsați înșelat de perspectiva temporală (Tolstoi, Dostoievski etc.) Iată ce aflăm de la Barbara W. Tuchman (Trufașa citadelă, Editura politică 1977, pag.152):
            „Pînă la asasinarea primului ministru Stolîpin, în 1911, lumea din perioada de amurg a dinastiei Romanov devenise atît de învălmăşită, încît nu s-a mai putut distinge niciodată dacă asasinii lui Stolîpin erau revoluţionari autentici sau agenţi provocatori ai poliţiei.”

            Asta nu-i Europa ! Nici Asia. Nici... nimic.
  • +21 (33 voturi)    
    In alta ordine de idei (Duminică, 21 februarie 2016, 18:39)

    Andradda [utilizator]

    Marea Britanie are vreo 60 milioane de locuitori. Daca majoritatea voteaza iesirea din UE, asta e dorinta lor si gata povestea.
    Problema e mai mult de imagine pt UE.
    • 0 (0 voturi)    
      nu-i chiar asa, (Luni, 22 februarie 2016, 16:15)

      iodixit [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      dar dragoste cu deasila nu se poate.
  • -18 (32 voturi)    
    Bravo, Johnson (Duminică, 21 februarie 2016, 19:58)

    popescu_dtru [utilizator]

    Anglia afară din UE, UE se destramă, viitorul e al statelor naţionale şi al alianţelor fireşti, care aduc foloase membrilor, nu al celor impuse precum UE, care duc la subdezvoltare, declin şi cote de musulmani.
    • +1 (5 voturi)    
      Tu in ce secol traiesti? (Luni, 22 februarie 2016, 10:38)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui popescu_dtru

      Sau, poate, unde traiesti ?
  • +19 (27 voturi)    
    Fain (Duminică, 21 februarie 2016, 19:59)

    MPopa [utilizator]

    S-a cam terminat iluzia conducatorilor democrati care provin din elita societatii. Acum Europa e condusa de populisti, ca sa nu zic de clowni.
    Se mai adauga faptul ca si marile corporatii sunt conduse tot de politicieni, nu cu mult mai evoluati decat cei declarati.
    Nu cred ca e sfarsitul Europei dar o reforma a societatii e aproape, doar ca mai intai vom lua cu totii un hap amar (cel mai probabil sub forma unei noi crize economice) care sa ne trezeasca din hipstereala.
    • +14 (16 voturi)    
      Boris Johnson e un bufon ca Victor Ponta (Luni, 22 februarie 2016, 0:01)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui MPopa

      Exact asta e realitatea, Boris Johnson e un clovn pe care l-a susținut ani întregi Lord Black (condamnat în State pentru fraudă) exact cum Adrian Năstase l-a susținut pe Victor Ponta.

      Sunt oameni fără stimă de sine, pe care nu-i interesează dacă spun un adevăr sau o minciună, îi interesează doar să le folosească lor în fața electoratului.
    • 0 (0 voturi)    
      bine! (Luni, 22 februarie 2016, 14:15)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui MPopa

      Multumesc.
  • +6 (16 voturi)    
    hmm (Duminică, 21 februarie 2016, 21:05)

    guest3 [utilizator]

    Unii cred ca nu realizeaza ce lovitura de imagine ar fi pt. EU sa iasa UK. E cea de a 2-a economie a EU oameni buni!!! Si are poate cea mai buna armata. Plus influenta pe care o are pe plan international. Plus legaturile ombilicale cu Australia de ex. sau Noua Zeelanda.
    • +4 (14 voturi)    
      lasa (Duminică, 21 februarie 2016, 21:46)

      jeanvaljeanro [utilizator] i-a raspuns lui guest3

      noua ne ramane mama merkel care o sa-si puna un hijab si un kebap pe tava la pranz :))
      • +9 (11 voturi)    
        UK are cei mai multi musulmani din UE (Duminică, 21 februarie 2016, 23:00)

        Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui jeanvaljeanro

        Asa ca daca iese din UE, ramane "loc" de completat cu altii in Germania :))
    • +5 (13 voturi)    
      deci... (Duminică, 21 februarie 2016, 23:12)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui guest3

      1 - dragostea cu sila nu se face
      2 - anglia e mai mult cu numele in ue.,.. ea merge dupa principiul: toate castigurile si nici o obligatie
      3 - anglia va suferi mult mai mult de cat ue... pentru englezi va insemna ca toate importurile sa se schimpeasca peste noapte... si exporturile in ue sa scada (taxe vamale)
      • +2 (8 voturi)    
        Asa e (Luni, 22 februarie 2016, 10:33)

        Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Saraca Elvetie
    • +5 (7 voturi)    
      In special cu Noua Zeeland (Luni, 22 februarie 2016, 10:19)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui guest3

      Ruperea legaturilor ar fi devastatoare pentru EU :-))) UK nu a fost niciodata parte a constructiei Europene, a intrat tarziu si nu s-a integrat. Pierderea mare ar fi pentru UK ce ar pierde o piata uriasa si ar fi in afara deciziilor EU mai ales in zona de servicii financiare - rol ce va fi preluat imediat de Germania. Boris face jocul unor interese financiare din City ce doresc sa aiba mana libera la speculatii financiare fara reglementari EU
  • 0 (12 voturi)    
    UE fara UK (Duminică, 21 februarie 2016, 22:32)

    V. Veroiu [utilizator]

    Este o gluma proasta. Da, Benelux formau o alianta, statele nordice alta, Germania cu Austria, blocul estic, etc. Dar nu o uniune gen UE. Lovitura de imagine a UE cand UK va iesi (daca va iesi) va fi crunta. Este genul de lovitura pe care un mare campion o are cand se descopera ca a fost dopat. Nu schimba cu nimic rezultatele in sine ci modul lor de a le vedea. UK nu va fi statul care va iesi din UE ci primul stat care va iesi.
    • +10 (14 voturi)    
      Problema reală e ostilitatea UK față de UE (Duminică, 21 februarie 2016, 23:54)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

      Nu te obligă nimeni să te căsătorești, dar dacă te căsătorești și după aceea își bați mereu joc de soț sau de soție în fața prietenilor comuni, asta nu e decât o mare măgărie.

      UK va rămâne în UE, pentru că asta e situația în care obțin ei maximum de avantaje, însă voir continua să-și bată joc de EU la fel ca și până acum. Sunt o mulțime de lucruri care trebuie reformate la Bruxelles, însă pe englezi nu-i interesează asta. Ei au luat UE prizonieră în disputa lor electorală dintre Cameron și Farage și au șters pe jos cu ea amândoi. Asta ar trebui să înțeleagă europenii.
  • +17 (19 voturi)    
    nu iese nicio UK din nicio UE (Duminică, 21 februarie 2016, 23:04)

    Roman_Cetatean [utilizator]

    1. Scotia a anuntat ca nu vrea afara din UE si ca fac referendum pt iesirea din Marea Britanie, ca sa ramana in UE daca se intampla sa se voteze Brexit. Nu cred ca le surade englezilor sa ramana doar Anglia+Tara Galilor (de care nu e sigur ca nu vor dori si ei precum Scotia)...
    2. City-ul a anuntat clar ca vrea ramanerea in UE. Daca marea finanta vrea asa, credeti voi ca se va intampla altfel, sa le fie afectate bosilor afacerile si speculatiile? Fiti seriosi...chiar credeti ca Cameron si Boris conduc de capul lor?!
    Or sa faca circ, ceva tensiune, ca deh, e nevoie si la ei de "circ" pt prostime (si cine stie ce altceva f.f.f. important se va intampla intre timp si lumea nu va baga de seama, din cauza circului). Ca asa se cam procedeaza mereu.
    • -3 (11 voturi)    
      bine (Luni, 22 februarie 2016, 0:26)

      bec [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      ar fi sa iasa scotia oricum, sa vedem cum se descurca sub conducerea inteleapta a nicolei sturion si restului papagalilor cu sau fara fuste.
  • +1 (11 voturi)    
    Calm Down (Luni, 22 februarie 2016, 0:56)

    Taras Bulba [utilizator]

    Nu iese UK din UE din mai multe motive, printre care:

    1. UE ar fi lasata fara intermediarul papusarului sef - SUA. Prin UK isi exercita SUA influenta asupra politicilor europene. Polonezii, romanasii si altii catelusi sunt doar.......catelusi.

    2. UE fara UK risca fie sa se polarizeze si mai mult sau sa se rupa, sub influentele franceze si germane, fie sa fie atrasa catre o relatie mai stransa cu Rusia. Si nu uitati: SUA NU VREA IN RUPTUL CAPULUI SA PERMITA EUROPEI SA GRAVITEZE SPRE RUSIA.

    Pana la urma, SUA nu vor permite UK sa iasa din UE pentru ca ar strica tot jocul geopolitic in favoarea Moscovei.

    Deci stati mumosi, nu pleaca nimeni!
    • +2 (6 voturi)    
      Cum e posibil? (Luni, 22 februarie 2016, 11:35)

      JohnTwig [anonim] i-a raspuns lui Taras Bulba

      Cum sa graviteze Europa spre Rusia cand are o economie de 15 ori mai mare? E la fel cum ai spune ca UK alege sa graviteze spre Romania in defavoarea Frantei - proportiile sunt aproximativ la fel.
  • +3 (9 voturi)    
    Ipocrizie si lasitate (Luni, 22 februarie 2016, 10:34)

    chinezu81 [utilizator]

    Doua trasaturi de caracter au englezoii astia. Dupa ce au subjugat atatea popoare si le-au tinut la limita saraciei sute de ani, din care cu greu isi mai pot reveni acum, au pretentia sa ramana singuri pe insula lor si eventual sa se detaseze de o Europa pe care nici nu vor sa o asculte sau sa o cunoasca. Pai dupa ce ai aratat bunastarea ta tuturor, acum nu vrei sa vezi picior de imigrant in tara ta - cu exceptia doar a oligarhilor rusi care sigur, aduc banu gros in capitala imperiului. Vor sa fie in Europa, dar vor doar asa numai martea si joia. Eventual sa ia doar piata de desfacere si miliardele de la UE, in rest nici nu vor sa auda. Ai intrat in Europa, imbratisezi toate popoarele! Eu unul nu am ce sa caut in acea tara: ploua non stop, femeile sunt urate ca porcu si beau mai ceva ca barbatii, mancarea e nasoala si preturile sunt astronomice. Sa isi tina insula pentru ei. Poate mai bine
    • 0 (4 voturi)    
      subscriu (Luni, 22 februarie 2016, 14:25)

      Inna100 [utilizator] i-a raspuns lui chinezu81

      :)) Paaa uk. Dar stim sigur ca nu o veti face
    • 0 (0 voturi)    
      Alo (Luni, 22 februarie 2016, 16:03)

      jeanvaljeanro [utilizator] i-a raspuns lui chinezu81

      Ai fost in UK? E sufocata la propriu de imigranti si CCTV! Unde vezi tu ca nu primesc?
    • 0 (0 voturi)    
      atitea (Luni, 22 februarie 2016, 18:34)

      bec [utilizator] i-a raspuns lui chinezu81

      poncife, clisee si minciuni insirate mai rar, mosule.
      Altfel ai vrea tu sa traiesti in tarile alea tinute '' la limita saraciei'' sute de ani. Bati cimpii la modul grosolan, habar nu ai ce vorbesti.
  • +1 (1 vot)    
    pentru cine stie franceza (Luni, 22 februarie 2016, 13:22)

    Eowyn [utilizator]

    un articol foarte interesant, scris de un istoric britanic despre UK si Europa de-a lungul timpului pana la ideea de Brexit.

    http://eustories.com/royaume-uni/
  • +1 (3 voturi)    
    ptr. Eowyn (Luni, 22 februarie 2016, 15:08)

    ..13 [utilizator]

    ceea miroase urat in acel articol- ca un peste tinut prea mult pe uscat...

    De exemplu romanii au plecat din RO pentru ca au vrut o viata mai buna si de aceea au ales sa plece in alte tari, una dintre ele fiind UK.

    Nicidecum nu au ales UK pentru ca este un model social de dezvoltare - tocmai pentru ca este atat de socialista MB si pentru ca acest PM Cameron nu a reusit sa schimbe prea multe - de aceea UK are mare sanse sa isi incetineasca considerabil cresterea si sa colapseze...

    Sistemul lor atat de centrat pe cheltuieli publice/proiecte publice, educatia lor atat de permisiva care a adus la crearea unor generatii de persoane tinere ratate (vezi nevoia de a isi acoperi nevoia de persoanele cu studii superioare din alte tari), sistemul lor atat de ancorat in social are mari sanse sa fie declarat falimentar...Au scapat deocamdata, dar nu se stie pentru cat de mult timp.

    UK a incercat sa atraga foarte multi romani pentru ca
    1. ei invata repede engleza, daca nu o stiu deja...
    2. unii dintre ei sunt extrem de buni la matematica, IT - mare nevoie are UK de astfel de oameni
    3. romanii sunt un pic mai curati, mai civilizati decat ceilalti asiatici de unde au importat la greu...

    In final UK se comporta la fel cu romanii ca si cu alti emigranti - sunt buni doar pentru anumite slujbe si daca indraznesti sa ridici ciocul, te asculta, dar asta nu inseamna ca si tine cont de parerea ta si mai mult adera la ideea ta, chiar daca este buna.

    Fals, mult fals, dar evident fals cu mult fast, artificii, luminite, ca la o mare curte regala...

    De aceea este mai bine in USA, mai simplu,mai clar, mai direct adicalea 2+2=4, nu se asteapta decizia pentru rezultatul adunarii de la baba Regina, ca in UK...

    Finally, I strongly recommend a part that represent The Great UK once upon a time, see the last part of the interview minute 4:20 - great leader....
    https://www.youtube.com/watch?v=ytdx689Zd7E
  • -1 (1 vot)    
    primar (Luni, 22 februarie 2016, 16:08)

    iodixit [utilizator]

    johnson my darling, o data iesiti, iesiti sinteti pentru foarte multi ani. alta tirguiala nu se mai face curind. asa ca vrajeala ca vrei sa negociezi ceva mai avantajos pentru uk, nu tine.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri