Criza imigrantilor: Ciocniri intre imigranti si politia croata la granita cu Serbia, dupa ce Zagrebul a anuntat ca nu mai poate primi refugiati. / Bulgaria trimite trupe sa pazeasca granita cu Turcia/ Seful diplomatiei ungare: Aceasta nu este o criza a refugiatilor, este un flux migratoriu

de Red. Stiri     HotNews.ro
Joi, 17 septembrie 2015, 8:36 Actualitate | Internaţional

Criza refugiatilor
Foto: Agerpres/EPA
Peste 4.000 de migranti au ajuns in Croatia in ultimele 24 de ore, anunta televiziunea nationala croata (HRT), citata de AFP. Premierul Croatiei Zoran Milanovici urmeaza sa se va intalneasca  joi cu Werner Faymann, cancelarul Austriei, pentru a discuta problema imigrantilor, agravata dupa ce Ungaria a blocat in urma cu doua zile intrarea la granita sa sudic cu Serbia, fortand o schimbare in parcursul imigrantilor pe teritoriul Europei spre Germania. Astfel, autobuzele care faceau curse cu migranti de la granita sudica a Serbiei, cu Macedonia, pana la frontiera cu Ungaria circula acum spre Croatia. Migrantii trec granita spre Croatia pe camp, politia ii asteapta sa-i duca spre centre de primire din apropierea capitalei Zagreb.

-----------------------
Ora 23:07 Letonia a acceptat cota de 536 de refugiati propusa de Uniunea Europeana.

Ora 22:00 Guvernul ungar a anuntat joi seara extinderea starii de urgenta si in comitatele Baranya si Somogy, situate la frontiera cu Croatia.

Ora 21:33
Aproximativ 200 de refugiati au fost arestati joi de politia ungara dupa ce au patruns pe teritoriul Ungariei venind din Croatia, relateaza MTI, citat de Mediafax.

Ora 21:20
Sute de refugiati dintre cei apropximativ o mie de migranti blocati de cateva zile in zona localitatii turce Edirne, aflata in apropierea granitei cu Grecia si Bulgaria, au intrat in greva foamei, cerand sa li se permita sa plece mai departe catre una dintre aceste tari, astfel incat sa-si poata continua calatoria catre vestul Europei, relateaza agentia EFE, citata de Agerpres.

Ora 21:16
Croatia va inchide granita cu Serbia daca alti 8.000 de migranti intra in tara intr-o singura zi, a declarat ministrul de Interne, citat de Reuters

Ora 20:40
Inaltul Comisar al ONU pentru drepturile omului, Zeid Ra'ad Al Hussein, a denuntat actiunile "socante" ale autoritatilor ungare si o politica marcata de "xenofobie" si "ostilitate fata de musulmani".

Ora 19:50
Portugalia este pregatita sa primeasca "cel putin 2.000 de refugiati" in plus, ceea ce ar aduce numarul total la circa 3.500, a anuntat premierul, citat de AFP

Ora 19:11
Presedintele Croatiei, Kolinda Grabar-Kitarovic, a cerut armatei sa fie pregatita, daca va fi nevoie, sa apere granitele tarii de migratia ilegala, potrivit agentiei de stiri Hina, preluata de Reuters.

"Presedintele croat s-a intalnit cu seful statului major si a cerut un nivel mai mare de alerta si ca armata sa fie pregatita, in caz de nevoie, sa apere granitele nationale de migratia ilegala", potrivit sursei citate.

Ora 18:43 Sute de migranti au rupt cordoanele de politie la orasul croat de granita Tovarnik si au plecat pe jos, potrivit corespondentului Reuters.

"Vor sa ne duca in tabere, dar noi nu vrem asta", a spus un barbat.



Ora 17:58
Germania a pregatit un proiect de lege care taie masiv ajutoarele pentru azilanti

Ora 17:11 Ciocniri intre imigranti si politia croata la granita dintre Serbia si Croatia, dupa ce Zagrebul a anuntat ca nu mai poate primi refugiati





Joi dupa-amiaza s-au produs ciocniri intre politia croata si refugiatii blocati in gara din orasul croat Tovarnik, dupa ce Guvernul de la Zagreb a anuntat ca este dificil sa faca fata numarului mare de noi sosiri, transmite The Guardian.

Ministerul de Interne croat a confirmat ca politia a impiedicat refugiatii sa mearga de-a lungul liniilor de cale ferata, dupa ce un grup de circa 500 de persoane a inceput sa se deplaseze catre capitala Zagreb.

Din imaginile video realizate la Tovarnik reiese ciocnirile s-au produsa dupa ce numerosi imigranti au reusit sa rupa cordonul de politie.

Refugiatii au reusit sa treaca prin cordonul de politie si in orasul Batina, de langa granita Croatiei cu Serbia. In imaginile filmate de Sky News se vede cum mii de oameni au navalit peste politie, trecand peste granita din Serbia in Croatia.

Sky news relateaza ca situatia s-a calmat la Tovarnik, precizand ca toti imigrantii au trecut.

Desi Croatia anuntase anterior ca acorda libera trecere pentru refugiati, ministrul interne croat, Ranko Ostojic, pare sa fi dat inapoi joi, declarand ca toti cei care nu cauta azil, vor fi considerati imigranti ilegali.

Totodata, Ostojic a precizat ca tara sa nu mai poate primi oameni.

In ultimele zile au intrat in Croatia 7.300 de imigranti, de aproape 3 ori mai multi decat au intrat in intreg anul 2015.

Ora 17:00 Portugalia este pregatita sa primeasca "cel putin 2.000 de refugiati" in plus, ceea ce ar aduce numarul total la circa 3.500, a anuntat premierul

Ora 16:45 Un summit extraordinar al Uniunii Europene, dedicat crizei refugiatilor, va fi organizat pe 23 septembrie la Bruxelles, a anuntat joi presedintele Consiliului European, Donald Tusk, pe contul sau te Twitter, potrivit AFP.

Ora 16:28
Rusia anunta ca ajuta Damascul sa evite "o catastrofa totala" in Siria

Sprijinul militar acordat de Moscova Damascului are drept scop lupta impotriva terorismului, protejand statutul national al Siriei si evitand  ￯o catastrofa totala￯ in regiune, a anuntat o purtatoare de cuvant a Ministerului rus de Externe, maria Zakharova, potrivit Reuters.

Ora 14:54
Europa "este nascuta pentru a dobora zidurile, nu pentru a le construi", si toate tarile UE trebuie sa infrunte impreuna problema migratiei, afirma seul guvernului italian, Matteo Renzi.

Ora 13:24
Numerosi imigranti au plecat de la granita sarbo-ungara indreptandu-se catre Croatia, informeaza Reuters.

Mii de imigranti au plecat, in autobuze, de la granita de nord a Serbiei, cu Ungaria, indreptandu-se catre Croatia si abandonand taberele improvizate create dupa ce Ungaria si-a inchis granita.

Ora 12:32
Germania extinde controalele la granita sa cu Cehia pentru a impiedica traficantii de fiinte umane, anunta politia federala, citata de Reuters. Intre timp, AFP relateaza ca numarul imigrantilor care au ajuns miercuri in Germania s-a ridicat la 9.100, potrivit unor noi estimari ale politiei germane.

Ora 11:59 Ungaria, criticata la ea acasa de comisarul european pentru migratie

Ora 11:59 Traficul pe calea ferata dintre Ungaria si austria va fi reluat vineri, a anuntat operatorul austriac OeBB.


Serviciul feroviar dintre Austria si Ungaria va fi reluat, pe ambele sensuri, incepand de vineri, a anuntat operatorul austriac OeBB, citat de Reuters. Transportul a fost suspendat timp de o saptamana pentru a reduce fluxul de imigranti din Ungaria in Austria.

Ora 11:50
Seful Biroului pentru Migratie si Refugiati din Germania, care a fost criticat pentru precesarea inceata a numarului mare de solicitari de azil, si-a anuntat joi demisia, invocand motive personale, informeaza Ministerul de Interne de la Berlin, potrivit Reuters.

Manfred Schmidt a ocupat functia de presedinte al biroului incepand din 2010.

Ora 11:25 Ministrul ungar de Externe: Acesta nu este o criza a refugiatilor, este un flux migratoriu cu care ne vom confrunta multa vreme de acum incolo. Teritoriul Ungariei nu mai poate fi folosit pentru tranzit.

Intr-o conferinta de presa sustinuta la Budapesta, seful diplomatii maghiare Peter Szijjarto a declarat ca autoritatile sunt surprinse de reactia factorilor politici internationali la evenimentele petrecute miercuri la granita sa cu Serbia, considerand ca aceste comentarii, calificate de acesta drept bizare, "ii incurajeaza pe acesti oameni care in realitate comit o infractiune - au aruncat cu sticle, pietre, in fortele noastre de ordine".

Principalele declaratii facute de Peter Szijjarto (traducere Digi24)
  • Cred ca a fost surprinzator modul in care comunitatea internationala si-a exprimat reactia fata de ceea ce s-a intamplat.
  • Suntem surprinsi cum presa si factorii politici s-au exprimat cu privire la evenimentele de ieri de la granita cu Serbia
  • Au comentat intr-un mod foarte bizar. Cei care fac astfel de declaratii ii incurajeaza pe acesti oameni care, in realitate, comit o infractiune - au aruncat cu sticle, pietre, in fortele noastre de ordine.
  • Situatia cu care ne confruntam in prezent este rezultatul acestor declaratii iresponsabile.
  • Teritoriul Ungariei nu mai poate fi folosit pentru tranzit. Politia ungara va proteja granita.
  • Daca incidentele de ieri se vor repeta si astazi, responsabili vor fi refugiatii.
  • Acesta nu este o criza a refugiatilor, este un flux migratoriu cu care ne vom confrunta multa vreme de acum incolo.
  • Fac doua sugestii Comisiei Europene.
  • In primul rand, legislatia europeana in domeniul migratiei a esuat in aceasta situatie. Nu putem face distinctia clara intre refugiati si cei care vin aici din ratiuni economice.
  • Cei care cer si au nevoie de azil, refuza sa discute cu autoritatile.
  • Trebuie sa avem o forta europeana de protectie a granitelor. Noi, Guvernul ungar, suntem dispusi sa contribuim masiv pentru a securiza granitele, chiar si cu soldati.
  • Nu este cazul sa facem o repartizare a refugiatilor, pentru ca ulterior nu putem sa ii impiedicam sa plece din Ungaria spre Germania, spre exemplu.
  • Cealalta propunere pe care am facut-o este sa contribuim la finantarea taberelor de refugiati din Iordania, Turcia si Liban, ba chiar sa sustinem deschiderea unor noi tabere in aceste tari.
  • Solutia la criza refugiatlor trebuie gasita in afara Uniunii Europene.
Ora 11:23 Ministrul ungar de Externe Peter Szijjarto a anuntat ca gardul pe care Ungaria il va construi la granita cu Romania va avea 70 de kilometri

Ora 11:11 Bulgaria trimite trupe sa pazeasca granita sa cu Turcia

Bulgaria trimite mai mult soldati sa consolideze controlul la granita sa cu Turcia si pentru a evita ca fluxul de imigranti care a cplesit capacitatile Turciei sa intre si pe teritoriul sau, a anuntat miercuri ministrul Apararii de la Sofia, Nicolai Nenchev, pentru postul public de radio BNR.

"Se inregistreaza o schimbare a situateii in ultimele zile si este greu de prezis unde se va indrepta valul de refugiati (...) suntem pregatiti", a afirmat Nenchev.

50 de soldati au fost trimisi deja la granita, si alti 160 ar putea fi trimisi pana la finalul zilei de noi. Armata bulgara ar putea trimite pana la 1.000 de soldati sa sustina politia de granita, in cazul in care este necesar, a adaugat ministrul.

Ora 11:00 Danemarca va contribui cu fonduri la eforturile UE de a gestiona afluxul de imigranti

Premierul danez Lars Lokke a declarat joi ca tara sa va contribui cu 100 milioane de euro, anul acesta si anul urmator, la eforturile Europei de a gestiona criza imigrantilor, inclusiv pentru agentia de granita a Europei - Frontex, informeaza Reuters.

Ministrul pentru imigratie a declarat ca Danemarca va lua inca 1.000 de refugiati, cu conditia ca Uniunea Europeana sa gaseasca o solutie comuna la criza.

Inger Stojberg a reiterat pozitia Danemarcei, si anume ca nu se va alatura unei scheme obligatorii a Ue de partajare a refugiatilor.

Ora 10:18
Politia croata anunta ca numarul imigrantilor care au intrat pana acum in Croatia se ridica la 5.650, informeaza Reuters.

"Migrantii pot fi vazuti intrand Croatia in jurul mai multor puncte de trecere", a precizat politia.

Croatia transporta imigrantii la centre de pimire din capitala Zagreb, dupa ce ii inregistreaza. Autoritatile croate au anuntat ca pot sa faca fata la mai multe mii de migranti, insa nu zeci de mii.

Ora 10:14 Numarul imigrantilor care au intrat miercuri in Germania s-a dublat fata de ziua precedenta


Numarul imigrantilor care au intrat in Germania miercuri s-a dublat, ajungand la 7.266, a anuntat joi o purtatoare de cuvant a politiei, citata de Reuters.

"Cei mai multi dintre ei au fost ridicati cand treceau granita austro-germana", a declarat Judith Toelle, adaugand ca politia a oprit marti 3.442 imigrati.

"Premierul Zoran Milanovici se va intalni joi cu Werner Faymann pentru a discuta despre criza refugiatilor", declara un oficial guvernamental croat, citat de site-ul agentiei Hina, potrivit Mediafax.

Migrantii, printre care refugiati care au fugit din calea conflictelor din Orientul Mijlociu, continua sa se indrepte in numar mare spre Croatia, devenita o noua poarta de intrare in Uniunea Europeana, a adaugat televiziunea nationala croata.

Un prim grup de 40 de imigranti a ajuns miercuri dimineata in Croatia, dupa ce a traversat Serbia. Imigrantii, dintre care cei mai multi spera sa ajunga in Germania, au calatorit cu autobuzul din orasul Presevo, situat in sudul Serbiei, la granita cu Macedonia.

Autoritatile croate au lansat operatiuni pentru deminare in zonele de la frontiera cu Serbia, prin care se deplaseaza imigrantii in drumul lor spre tarile membre UE.

Croatia a declarat miercuri ca nu va impiedica trecerea migrantilor spre Europa Occidentala, dupa ce a devenit o ruta alternativa ca urmare a inchiderii frontierei ungare.










22036 vizualizari
  • +37 (39 voturi)    
    baieti buni croatii astia! (Joi, 17 septembrie 2015, 9:19)

    Dacs [anonim]

    Ce imi plac mie astia care se lasa tranzitati asa usor. Poate or sa le placa insulele si plajele lor si nu mai pleaca. Se mearga toti la sau in Pula ca e oras frumos!
    • -27 (29 voturi)    
      Flux migrator ? (Joi, 17 septembrie 2015, 14:53)

      Maria [anonim] i-a raspuns lui Dacs

      E, sa vadă acum si ungurii cum e ce au făcut si ei acum 2000 ani.
      Unde e taica Putin sa ii ajute? Sau el a trimis lăcustele peste ei pentru ca nu au dat din coada?
      • +14 (20 voturi)    
        pedeapsa cu moartea (Joi, 17 septembrie 2015, 15:55)

        Sakura [utilizator] i-a raspuns lui Maria

        Maria, ştii că tu meriţi ucisă prin torturarea în cele mai teribile chinuri? Cum, nu ştii? E vorba de chestia aia pe care a făcut-o cineva din familia ta, acum 2128 de ani.
        • +7 (17 voturi)    
          ....si pina atunci... (Joi, 17 septembrie 2015, 16:05)

          Observatore [utilizator] i-a raspuns lui Sakura

          ... la cratitza !
          • -6 (10 voturi)    
            Va este foame? (Joi, 17 septembrie 2015, 17:57)

            aniod [utilizator] i-a raspuns lui Observatore

            ????
            • +4 (8 voturi)    
              ... da ... (Joi, 17 septembrie 2015, 18:29)

              Observatore [utilizator] i-a raspuns lui aniod

              ... catzelul meu vrea niste oase !!!
        • -9 (11 voturi)    
          Dar tu stii ca... (Joi, 17 septembrie 2015, 22:28)

          Maria [anonim] i-a raspuns lui Sakura

          ... amenintarea cu moartea, ca si IP-ul tau, pot face obiectul unei cercetari penale ?
          • 0 (2 voturi)    
            pacat ca (Vineri, 18 septembrie 2015, 8:11)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui Maria

            prostia nu poate face obiectul cercetarii penale de purtator de cap, ca in cazul tau.
  • +30 (48 voturi)    
    se vede (Joi, 17 septembrie 2015, 9:47)

    jeanvaljeanro [utilizator]

    Diferenta intre o TARA adevarata, adica Ungaria si niste vasali, Croatia...
    • -4 (10 voturi)    
      interesant (Joi, 17 septembrie 2015, 14:32)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui jeanvaljeanro

      si Romania unde ar intra in clasamentul tau?
    • -7 (19 voturi)    
      Hahahahahah (Joi, 17 septembrie 2015, 16:25)

      midumi [utilizator] i-a raspuns lui jeanvaljeanro

      Cat de ironic!

      Nationalist, extremist si crud inseamna suveran pentru tine.

      Bravo!

      La fel de suverana cum a fost si Germania in perioada interbelica.

      A facut FIX ce a vrut!
    • -1 (1 vot)    
      ti-e dor (Vineri, 18 septembrie 2015, 8:12)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui jeanvaljeanro

      de un imperiu???
      sau simteai nevoia de a o egala pe @Maria in prostie?
  • -20 (26 voturi)    
    noua marota (Joi, 17 septembrie 2015, 10:07)

    fachiru [anonim]

    croatia e plina de bombe, nu mai bine schimbati voi ruta spre Romania? Ca e si aici un jihad de facut.
    • +6 (8 voturi)    
      Cred ca primul (Joi, 17 septembrie 2015, 13:51)

      Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui fachiru

      descapatanat ar trebui sa fii tu. Oricum capul nu prea-ti foloseste.
    • +1 (1 vot)    
      n-ai (Vineri, 18 septembrie 2015, 8:16)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui fachiru

      nicio sansa.
      trebuie sa-ti deseneze cineva ca sa intelegi ca scopul refugiatilor este germania, nu parlita noastra de tara?
      cei doi afgani ajunsi mai zilele trecute in Romania, din greseala, cred ca au ajuns bataia de joc a tuturor migrantilor : "bai tampitilor, atat de prosti sunteti? in Romania daca ajungeti, trebuie sa dati nu sa luati, fraierilor"
  • +26 (28 voturi)    
    Procedeaza bine (Joi, 17 septembrie 2015, 10:17)

    MarianPConstantin [utilizator]

    Croatii procedeaza bine. Ideea e sa umple Germania cu cati mai multi imigranti.
    Acum pt mama Merkel va fi foarte greu sa nu-i primeasca. Dupa ce s-a batut cu caramida-n piept ca sta pe un munte de bani, ca-si permite sa alapteze de la sanul natiei 800 mii de migranti fara sa afecteze stabilitatea financiara a tarii si fara sa creasca taxele, uite ca-n sfarsit are sansa sa arate lumii acest lucru.

    Ii doresc mult succes si Gemanilor de rand le doresc adaptare usoara la noua religie.

    erfolg
    • -20 (24 voturi)    
      Judecatorii din spatele tastaturilor (Joi, 17 septembrie 2015, 14:38)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui MarianPConstantin

      Ma bucur ca nu esti tu in locul lui Merkel.

      A facut ce era de facut: declaratie menita sa linisteasca spiritele si a pus controale la granite.

      Poate e greu de inteles pentru unii dar isteria nu rezolva nimic, doar creaza noi bariere (in gasirea de solutii) si emortii negative.

      In aceiasi nota, imi pare rau de reactia pripita de acum cateva zile a lui Iohannis, neaspteptata lipsa de diplomatie. Inca un minus pentru domnul Iohannis (da, l-am votat si eu).

      Din pacate se vede ca e produsul USL (grabit si populist).
      • +24 (24 voturi)    
        a facut pe dracu bine (Joi, 17 septembrie 2015, 15:41)

        Irizat [anonim] i-a raspuns lui VictorS

        Merkel trebuia sa militeze pt. inchiderea granitelor europene si intoarcerea barcilor inapoi in Turcia. Largirea taberelor de refugiati din Turcia, Liban, Iordania si Egipt cu finantare europeana.
        Niciun tratat nu obliga nicio tara din Europa sa primeasca pe niciunul din maimutoii astia, pt. ca niciunul nu vine dintr-o tara aflata in razboi. Ei vin din Turcia, unde viata nu le este amenintata. Punct!
        Cand spui ca primesti oricati refugiati, jum'ate din planeta se repede catre Germania, ce nu-i clar?
        • -5 (5 voturi)    
          hmm (Joi, 17 septembrie 2015, 21:29)

          VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Irizat

          asta am zis si eu mai jos, apropo de cei care si-au pus copiii in pericol ca sa fuga din Turcia dar ei sunt aici, in Europa acum.

          Ceace ce tu iti doresti (si majoritatea cititorilor de pe aici) este fix ce fac jihadistii.

          Multam dar nu avem nevoie de asa ceva, eu vreau sa se respecte legea si cetateanul, nu o dictatura comunista sau nazista.
    • +1 (3 voturi)    
      procedeaza bine (Joi, 17 septembrie 2015, 20:51)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui MarianPConstantin

      Cu turcii le-a reusit integrarea! Natalitatea scazuta din Germania obliga statul german la aceste solutii de compromis. Ca maine vorbitorii de germana devin minoritari este o alta discutie!
  • +8 (16 voturi)    
    ... (Joi, 17 septembrie 2015, 10:29)

    dragos234 [utilizator]

    Inca o data scapam de tsunami. Asa a fost si in secolele trecute, turcii vroiau spre Viena prin Ungaria, nu erau interesati de plaiurile noastre.
    • +10 (10 voturi)    
      Turcii nu erau interesati de plaiurile noastre? (Joi, 17 septembrie 2015, 13:52)

      Felix [anonim] i-a raspuns lui dragos234

      Prietene, tocmai aici e diferenta dintre tarile europene din Vest si cele din Est. Vesticii nu-i cunosc prea bine...

      Exista un pic de memorie pe la Otranto, in sudul Italiei, unde turcii au decapitat aproape toata populatia cand au trecut pe acolo, insa in rest, aproape nimic:

      https://en.wikipedia.org/wiki/Martyrs_of_Otranto
      • +1 (5 voturi)    
        Nu chiar ... (Joi, 17 septembrie 2015, 16:45)

        Haranga [anonim] i-a raspuns lui Felix

        ... cu arabii-arabi practic nu a avut nimeni de a face, afara de spanioli si portughezi, si asta acum 500 de ani. In rest, lupta a fost cu turcii/otomani/osmanlii, cum vrei sa le spui
    • 0 (0 voturi)    
      Aferim (Joi, 17 septembrie 2015, 17:59)

      aniod [utilizator] i-a raspuns lui dragos234

      Speram sa scapam.
  • -23 (29 voturi)    
    hai.. (Joi, 17 septembrie 2015, 10:31)

    empatie [anonim]

    hai sa avem un pic de empatie.Sa nu ne mai manifestam atat de autistic. Ce se intampla acolo e o tragedie in adevaratul sens al cuvantului:
    http://www.eljijinews.com/politica/extern/fetita-din-siria-plange-dupa-tatal-sau
    • +22 (22 voturi)    
      alt exemplu (Joi, 17 septembrie 2015, 13:22)

      yoyosm [utilizator] i-a raspuns lui empatie

      Jurnalist olandez isi procura pentru 750 Euro pasaport fals sirian cu poza premierului olandez, sursa: http://www.welt.de/vermischtes/article146480149/750-Euro-machen-niederlaendischen-Premier-zum-Syrer.html
      • +12 (12 voturi)    
        f. tare (Joi, 17 septembrie 2015, 15:44)

        Irizat [anonim] i-a raspuns lui yoyosm

        ma mir ca publica nemtii asa ceva. e ca si cum i-ar da un sut intre picioare lu' mama merkel: "ia uite cine sunt sirienii tai!"
    • +3 (9 voturi)    
      ... (Joi, 17 septembrie 2015, 13:34)

      dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui empatie

      Suntem plini de empatie dar daca refugiatii nu vor sa vina in Romania, ce sa facem, sa ii aducem cu forta?
      Nu e nici picior de refugiat la granitele noastre si cand aud de Romania, fug ca dracul de tamaie.
    • +22 (26 voturi)    
      iubesc planeta asta... (Joi, 17 septembrie 2015, 13:45)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui empatie

      ma uitam ieri la cnn de curiozitate
      incepeau cu "politia ungara a aruncat cu gaze lacrimogene si tunuri de apa in manifestanti" apoi o poza cu un copil plângând (cred ca aia data de tine) ... si practic nici o poza din alea multe cu arabi aruncând cu diverse chestii in politie...

      asa faci si tu... dai un exemplu ca sa duci discutia in cu totul alta parte.
      pai nu te supara... daca vine o armata de 100 000 de membrii ISIS cu bombe la piept impreuna cu vreo 10 000 de femei si copii nevinovati si plângând... ii lasi sa intre si sa se arunce in aer dupa bunul plac doar pentru ca sunt cu niste copii de mana?!?!?!

      ma ingrijoreaza extrrem de mult aceasta manipulare si interesele/prostia/inconstienta nemtilor si a celorlalti din ue
      • +22 (24 voturi)    
        Asta e intradevar ridicol (Joi, 17 septembrie 2015, 14:46)

        VictorS [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Presa (mai ales vestica) bate campii incercand sa ne faca pe toti sa ne simtim vinovati pentru ca niste parinti incredibil de imbecili isi pun copiii in pericol.

        Eu am trait pe vremea comunistilor in Romania si stiu oameni care au fugit ca sa nu isi piarda libertatea sau viata (deci refugiati).

        Nu isi luau copiii mici, mai ales cand plecau cu barca pe Dunare, hai sa fim seriosi. Eu pe parintii astia i-as judeca.

        Cei care au plecat din Turcia ilegal catre Europa nu au nici o scuza ca si-au pus copiii in pericol (nu este razboi in Turcia).

        La fel cei care ii poarta pe drumuri prin Europa (e razboi in Grecia??) mai ales dupa ce au fost asigurati ca li se va oferi suport si adapost.

        Cand refuza sa vina in Romania sau Polonia, etc, cred ca ar trebui sa fie exulzati din Europa, acestia nu sunt refugiati!
        La fel, cei care nu vor sa se identifice sau incalca legile in vigoare, trebuiesc arestati.

        Impotenta politicienilor din Europa va duce la un extremist acerb si multe alte violente.
        Sunt 100% de acord cu ce zice Peter Szijjarto.
  • +27 (27 voturi)    
    Corectie (Joi, 17 septembrie 2015, 10:38)

    AdiSto [utilizator]

    Ungaria nu a blocat decat accesul celor ilegali. Altfel, pot intra legal. Adica cu inregistrare, amprentare, stationare pana la gasirea unei tari care sa-i accepte nominal. Pentru ca asa e LEGEA.
    • +20 (20 voturi)    
      ironic e ca onu... (Joi, 17 septembrie 2015, 13:46)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui AdiSto

      zic ca ungaria sa redeschida granitele...
      adica onu propune incalcarea legii...
    • +6 (6 voturi)    
      ... ca asta nu pricep imigrantzii ... (Joi, 17 septembrie 2015, 16:11)

      Observatore [utilizator] i-a raspuns lui AdiSto

      ... este una .. ( isi fac datoria de frontiera Schengen ) ... dar nu pricep majoritatea postacilor !
  • +28 (30 voturi)    
    O sa le iasa pe nas inregistrarea asta. Dublin! (Joi, 17 septembrie 2015, 11:11)

    ddutz [utilizator]

    "Croatia transporta imigrantii la centre de pimire din capitala Zagreb, dupa ce ii inregistreaza".
    Dublinul n-a murit, nu e bagat "acum" in seama, dar se va aplica.
    Si, pe toti islamicii astia, Germania va avea motiv legal sa-i returneze Croatiei.
    Iar Croatia n-are nici-um motiv legal sa-i trimita in alta parte, ca prima inregistrare s-a facut la ei.
    Asta a evitat Orban, care e politician vechi. Si-i cunoaste pe nemti.
    Stie ca, dupa ce va iesi scandal in Germania, se va cauta un tap ispasitor.
    Daca-i inregistra Ungaria, se pomenea cu hoarda de islamisti in tara; si Ungaria e o tara mica, nu-i Germania.
    Iar islamistii sunt agresivi, i-ati vazut ieri la gard, parca era la Beirut, Siria sau in Palestina.
    Oricum, nenorocirea a facut-o baba aia isterica, Merkel. Merkel e mai criminala ca Hitler, nenoroceste un continent intreg.
    Merkel trebuie pusa sub acuzare de complicitate la crime si atatare la genocid.
    Genocidul bastinasilor europeni.
    • -25 (27 voturi)    
      Zbiara XENOFOBIA din tine de ma dor urechile (Joi, 17 septembrie 2015, 14:06)

      kax [utilizator] i-a raspuns lui ddutz

      Domnule duduț.
      "Iar islamistii sunt agresivi, i-ati vazut ieri la gard, parca era la Beirut, Siria sau in Palestina."

      Islamistii nu sunt agresivi, asta e parerea xenofobiei din tine, parerea mea.
      • +19 (21 voturi)    
        Nu agresivi: foarte agresivi! (Joi, 17 septembrie 2015, 14:31)

        Felix [anonim] i-a raspuns lui kax

        Au fost agresivi, au aruncat cu pietre, bucati de beton spart si cu orice au gasit la indemana. Daca nu sunt islamisti de ce au zbierat "Allahu Akbar!" chiar la portile Ungariei?

        Ieri la Horgos:
        https://www.youtube.com/watch?v=S2ZB496n3Vg
        Roszke:
        https://www.youtube.com/watch?v=lKVMlmC1HSM
        Budapesta:
        https://www.youtube.com/watch?v=7OHX8SZ7awg

        Cine vrea "Allahu Akbar" in Europa, sa se ia de mana... treziti-va!
        • -20 (22 voturi)    
          Ce are ca striga Allahu Akbar? (Joi, 17 septembrie 2015, 15:44)

          kax [utilizator] i-a raspuns lui Felix

          Europa este un continent multiculutral, civilizat, emancipat, unde multe limbi sunt vorbite si citite.
          Nu inteleg de ce consideri ca a striga "Dumnezeu e mare" in Europa e gresit.
          • +11 (11 voturi)    
            ... sa ai ... (Joi, 17 septembrie 2015, 16:15)

            Observatore [utilizator] i-a raspuns lui kax

            ... vecini de la ISIS !
            • -12 (14 voturi)    
              :) ... sa ai..... (Joi, 17 septembrie 2015, 17:23)

              kax [utilizator] i-a raspuns lui Observatore

              .... de bombe americane si gloante franceze si britanice
              • +8 (8 voturi)    
                ... (Joi, 17 septembrie 2015, 17:47)

                Anonim [anonim] i-a raspuns lui kax

                N-o sa mai fie nevoie de bombe americane si gloante francize si britanice, dupa ce te-au decapitate aia de la ISIL, sau dupa ce ti-au tras un glont mahomedan in cap! ;)
        • +14 (14 voturi)    
          si astia nici mcare nu s-au instalat! (Joi, 17 septembrie 2015, 15:47)

          Irizat [anonim] i-a raspuns lui Felix

          sa-i vezi dupa ce primesc statutul de refugiat cu perspectiva rezidentei apropape sigura...takbir! allah u akbar! sharia!
      • +5 (11 voturi)    
        ... da' astupatzile ! (Joi, 17 septembrie 2015, 16:14)

        Observatore [utilizator] i-a raspuns lui kax

        Cine te obliga sa-l ascultzi ?
        Pina atunci du-te de asculta bocitoarele da la CVT.
        • +1 (1 vot)    
          cum cine-l (Vineri, 18 septembrie 2015, 8:26)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui Observatore

          obliga?
          coranul, binenteles.
          sau banul.
      • -3 (11 voturi)    
        Aici nu ai dreptate... (Joi, 17 septembrie 2015, 16:28)

        midumi [utilizator] i-a raspuns lui kax

        Islamistii SUNT agresivi.

        Musulmanii nu sunt... este o diferenta.

        Cu toate acestea, nu trebuie asta sa devina motiv de xenofobie sau ura.
      • +12 (12 voturi)    
        "islamicii nu sunt agresivi" (Joi, 17 septembrie 2015, 16:35)

        neurino [utilizator] i-a raspuns lui kax

        asta imi aminteste de logica...asa e, islamiciinu sunt agresivi doar ca agresivii sunt in mare majoritate islamici/musulman.
        Ceeasi logica se aplic ala teroristi...asa e, nu toti musulmanii sunt terorist doar ca marea majoritate (peste 90%) din teroristi, sunt musulmani.

        Logica tati, logica te omoara pe tine nu "zogmotul xenofobiei".
        • -12 (16 voturi)    
          sascha, imi pare ca logica ta e partiala (Joi, 17 septembrie 2015, 17:19)

          kax [utilizator] i-a raspuns lui neurino

          Incerc sa imi imaginez de unde culegi tu informatiile astea legate de islamici si musulmani.
          Dupa logica ta ma gandesc ca le culegi in mass media crestin occidentala.

          Ei bine, daca ai fi conectat si altă mass medie, ai vedea cine este cel mai agresiv.

          De ex:
          americanii,britanicii, francezii, nemtii... crestini(care nu-s cu Allahu Akbar):
          victime in randul musulmanilor din Palestina(cu ajutorul Israelului), Irak, Afganistan, Libia, Somalia, Indonezia...: MILIOANE de musulmani (copii, femei, batrani...) morti nevinovati sub bombe si gloante. in ultimii zeci de ani.

          musulmanii:
          victime in randul europenilor si americanilor:
          5 MII in cele doua turnuri
          CATEVA SUTE in Europa prin atentate metrou Londra, Paris...

          Logica mea imi spune ca cel mai agresiv este cel care omoara cel mai mult. Si cel mai mult, incomparabil mai mult, omoara europenii si americanii.

          Pana acum raportul este de 1 la 1000.
          1 crestin versus 1000 musulmani

          Doar in Irak: unii zic 500.000 de civili necombatanti morti, altii zic 1 milion, altii zic 120.000.

          https://en.wikipedia.org/wiki/Casualties_of_the_Iraq_War

          Oricum ai lua-o,( ia cel mai mic numar,) 120.000 de copii femei batrani morti doar in Irak, si e arhi suficient ca logica sa se schimbe net impotriva crestinilor.
          • +16 (16 voturi)    
            ... (Joi, 17 septembrie 2015, 17:46)

            Anonim [anonim] i-a raspuns lui kax

            Ce frumosi minti tu imputit si cu nerusinare, ce frumos dezinformezi tu, si lasi pe dinafara informatiile care nu se bat cu nota primita de la sefu'.

            Da ia spune tu mataluta, aia 800.000 de afgani omorati de rusi si de autoritatile comuniste afgane sustinute de ei unde I-ai lasat?
            Dar cei 27.000 de morti executati de comunistii sustinuti de rusi?

            Dar milionul Acela care au murit in luptele salbatice intre diferitii mujahedini intre 1990 si 2001 unde ii mai pui mister?

            Dar faptul ca de fapt acele multe sute de mii de morti de fapt au fost victim ale razboiului civil irakian, intre suniti si siiti, iarasi te faci ca uiti nu?

            La fel si faptul ca majoritatea covarsitoare a celor cateva zeci de mii de morti din Libia se datoreaza luptelor tribale violente intre musulmanii insisi.

            Ce dracu' are a face Somalia cu toate acestea? Acolo au murit vreo 400.000 de mii de oameni, in razboiul civil intern care e si tribal, si religios, intre musulmani...ce au vesticii cu asta? Minti ordinar ca o jigodie!

            Deci musulmanii se omoara intre ei pe capete, dar tot europenii sunt de vina nu? Logica de propagandist imbecil rusnac!

            Apropo, sa inteleg ca dupa aceeasi logica, mortii din razboaiele mondiale din Europa sunt vina arabetilor?

            Vai si-amar de capul vostru, slugi imbecile ce sunteti la rusnaci! Nu va doare de la atata aparatura de propaganda? Sau de fapt, prostia nu doare...se vede din plin la kax!
            • -2 (4 voturi)    
              Am uitat sa includ rusii (Joi, 17 septembrie 2015, 23:37)

              kax [utilizator] i-a raspuns lui Anonim

              Ai dreptate, am ignorat rusii pentru crimele si atrocitatile pe care le-au facut.
              Eu incercam sa inteleg ce a provocat exodul asta de oameni din orient, si imi e foarte clar ca de data asta americanii si europenii au fost artizanii acestuia.
              Actiunile conducatorilor USA, sunt transparente si nu este nevoie de o informare aditionala pentru a spune motivul masacrului din Irak. Petrolul.
              Toata lumea stie treaba asta.
              Daca ar fi fost doar petrolul, sa le fi fost de bine, dar asta a venit cu victime dezbinare si ruine.
              Conducatorii Europei cauta acum solutii la cacatul pe care l-au facut, prin parteneriatul la furat si omorat, si baga, neavand ce face, pe gat cetatenilor europeni intretinerea victimelor.
        • +3 (3 voturi)    
          Uite si aici (Joi, 17 septembrie 2015, 18:16)

          aniod [utilizator] i-a raspuns lui neurino

          Cat de bine sunt educati unii arabi!

          https://www.youtube.com/watch?v=QK6-68glZYU
  • +23 (25 voturi)    
    Singurii cu cohones (Joi, 17 septembrie 2015, 11:58)

    AdiSto [utilizator]

    din toata cloaca asta numita Europa.
    • +22 (22 voturi)    
      da... (Joi, 17 septembrie 2015, 13:47)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui AdiSto

      nu credeam ca o sa-i laud vreodata pe unguri si mai ales pe orban...
  • +14 (16 voturi)    
    Europa cea neroada (Joi, 17 septembrie 2015, 12:07)

    Horia [anonim]

    De ce criza fluxului migratoriu(asta este sintagma potrivita!)este problema Europei când SUA a destabilizat Siria(si celelalte tari musulmane)? Totusi, avantajul de a fi tara de mana a treia: nu dau navala migrantii peste tine. Aici, are politicul nostru o steluta: sistemul social praf.
    • +11 (15 voturi)    
      Daca se duce la fund Europa de Vest (Joi, 17 septembrie 2015, 15:48)

      Irizat [anonim] i-a raspuns lui Horia

      In Romania vei avea 2 optiuni: Koranul sau rusa.
      Nu mai jubilati prosteste ca nu vin aici islamistii; ne afecteaza in mod direct.
      • +7 (11 voturi)    
        IN SFARSIT! (Joi, 17 septembrie 2015, 16:28)

        midumi [utilizator] i-a raspuns lui Irizat

        un comentariu decent....

        Bravo!
  • +16 (16 voturi)    
    destept (Joi, 17 septembrie 2015, 12:54)

    gaijina [utilizator]

    Pun pariu ca Herr Manfred Schmidt, care a demisionat (in traducere si-a luat lumea in cap) de la Biroul pentru Migratie si Refugiati, isi va lua o vacanta mai lunga undeva cat mai departe de Vaterland.
  • +24 (24 voturi)    
    10000 (Joi, 17 septembrie 2015, 13:11)

    dum_i [utilizator]

    10000 pe zi, 3 milioane pe an, bravo germania!

    hai ca putem sa depopulam planeta si s-o mutam pe toata la berlin.

    la madama acasa.
    • +16 (16 voturi)    
      3,6 milioane pe an (Joi, 17 septembrie 2015, 14:53)

      yoyosm [utilizator] i-a raspuns lui dum_i

      sau crezi ca duminica se opresc si nu intra? :-)))
  • +22 (22 voturi)    
    mda (Joi, 17 septembrie 2015, 14:02)

    Adrian_1234 [utilizator]

    Am trait sa o vad si pe asta: sa fiu deacord cu Ungurii :)
    Problema e ca fix cand au si ei o pozitie corecta si au dreptate nu ii mai crede nimeni :)
    • +2 (2 voturi)    
      Cum nu ii mai crede nimeni? (Vineri, 18 septembrie 2015, 8:19)

      G.T. [anonim] i-a raspuns lui Adrian_1234

      Cum nu ii mai crede nimeni cind pina si niste romani spalati pe creieri de propaganda anti-Orban (ca tine, de exemplu) au ajuns sa deschida un ochi?! Deschide-l si pe celalalt si o sa ai o multime de revelatii.

      Maghiarii au avut mereu dreptate si o pozitie corecta, doar ca ai crezut tu minciunile si propaganda anti-maghiare din presa. Asta pina acum, cind adevarul ti-a explodat in fata si toata dezinformarea care vine in valuri de la Bruxelles si din America prin toate ziarele si televiziunile nu mai are nici un efect.
  • +26 (26 voturi)    
    . (Joi, 17 septembrie 2015, 15:10)

    Bazil.the.3rd [utilizator]

    Cam ultima rugaminte pentru coana UE: sa se hotarasca odata ( si sa faca rectificarile necesare in dictionarele limbilor vest-europene) ce inseamna exact :
    -legal
    -ilegal
    -granita
    -regula
    -lege
    -agresiune
    -violenta
    (toleranta nu mai trebuie explicat,noul sens este : sa lasi capul jos si sa nu reactionezi indiferent de ce vezi/auzi/patzashti)
    • +18 (18 voturi)    
      as mai adauga (Joi, 17 septembrie 2015, 15:52)

      Adrian_1234 [utilizator] i-a raspuns lui Bazil.the.3rd

      imigrant
      migrant
      refugiat
      • +17 (17 voturi)    
        sa nu uit (Joi, 17 septembrie 2015, 16:10)

        Bazil.the.3rd [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_1234

        ...ce naiba mai inseamna "european" ?
        :D
        • +3 (5 voturi)    
          simplu (Joi, 17 septembrie 2015, 18:29)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Bazil.the.3rd

          aia din schengen :D aia care doar si-au pus in nume pe fb, intra la l.be triste.
  • +6 (6 voturi)    
    istoria se repeta (Joi, 17 septembrie 2015, 15:54)

    gaijina [utilizator]

    Associated Press reporters at the scene say migrants have become restless, demanding to move on. Croatian authorities have been distributing food and water as they cope with the migrant wave entering the country over the Serbian border.
    http://www.rt.com/on-air/hungarian-border-police-refugees/
    • +7 (7 voturi)    
      plus (Joi, 17 septembrie 2015, 16:12)

      gaijina [utilizator] i-a raspuns lui gaijina

      un irakian ameninta ca se arunca de pe o cladire din Berlin: http://www.rt.com/news/315730-asylum-seeker-jump-berlin/

      A fost o data Germania.
  • -17 (21 voturi)    
    Ce ironie! (Joi, 17 septembrie 2015, 16:30)

    midumi [utilizator]

    ... ca suntem europeni cand ne convine, si romanani cand iar ne convine!

    Stiti cine este tara europeana? Danemarca!

    A actional excelent, voluntar pentru a solutiona o problema.

    Noi fugim de ele... ca de tamaie!

    ce ne mai convine acuma sa o trimitem pe Merkel la plimbare... Dar ce ce mai convine cand face Mercedess fabrica pe la Timisoara...

    Of of.... 0 personalitate avem ca popor! ZERO!
    • +14 (14 voturi)    
      Mercedes (Joi, 17 septembrie 2015, 17:46)

      Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui midumi

      e firma privata. Aia fac afaceri. Merkel face politica. De rahat.
    • +2 (2 voturi)    
      Va trebui sa inveti o meserie, midumi! (Vineri, 18 septembrie 2015, 8:40)

      Denis [anonim] i-a raspuns lui midumi

      Sint panicati toti romanii care imping hirtii si freaca menta pe la Bruxelles sau in tot soiul de ong-uri, comitii si comitete dependente de conductele cu bani de la eurosoviet.

      Daca se prabuseste sandramaua, ajung muritori de foame, pentru ca toti sint doar lucratori cu gura. Toti postacii care sint de partea mutarii Africii si Asiei in Europa sint din categoria asta. Se gindesc strict la leafa lor (in euro, nu in lei tramvai) si isi inchipuie ca, bulucindu-se partizan in spatele oligarhiei care a ajuns sa terorizeze popoarele Europei, isi apara joburile.

      Va trebui sa inveti o meserie, midumi, pentru ca zilele Uniunii Sovietice Bruxelleze sint numarate si numaratoarea inversa a inceput deja. Si a fost declansata chiar de invazia barbarilor!
  • +19 (19 voturi)    
    Incapabili sa aparam o granitele (Joi, 17 septembrie 2015, 17:11)

    Mutin [anonim]

    Stiti ce face Putin la ora asta? Se prapadeste pe jos de ras pentru ca vede ca daca vrea sa vina spre Europa de vest nu are nevoie deloc de soldati/mitraliere/tancuri avioane. E destul sa trimita 10-20.000 de oameni si europa e gata travesrata.
  • +24 (24 voturi)    
    Le-a iesit pe nas si croatilor?! (Joi, 17 septembrie 2015, 17:39)

    ddutz [utilizator]

    Ziceau ca-i floare la ureche, cand s-au angajat sa-i primeasca, fara numar, fara numar?
    Atentie, Dublin nu e mort; vine din urma. O sa le mai iasa odata pe nas, cand Germania va aplica Conventia Dublin si va trimite imigrantii neeligibili innapoi la Zagreb.
    Deocamdata islamicii isi "cer drepturile" la croati.
    "Drepturile de":
    - a intra pe unde vor ei si in ce tara vor ei;
    - de a calatori fara bilet;
    - de a lovi organele de ordine cu pietre;
    - de a ataca politia cu fetele mascate, acoperite ca la Beirut, ca la "primavara araba" din Siria, ca la banditii de trenuri;
    - de a distruge, mascati fiind, fara sa-si asume vre-o responsabilitate si alte tari, cum au facut cu patria lor, Siria.
    Islamistii sunt virusii ditrugerii Europei.
    Sunt niste invadatori plini de nerv si convingeri ferme.
    Europa este o colectie de libertati si discursuri. Nu are cum sa rezite invadatorilor.
    Evident, daca intoarce politica cu 180 grade va rezista si-i va trimite in negura primitivismului lar.
  • +11 (11 voturi)    
    sunt curios... (Joi, 17 septembrie 2015, 19:40)

    liviu_ [utilizator]

    cu politia cator tari din UE o sa se mai bata |amaratii" de imigranti pana când sa se prinda si tovarasa angela ca problema si declansatorii violentei sunt imigrantii si nu ungurii/croatii?!
  • +9 (9 voturi)    
    Croatia scoate armata ? (Joi, 17 septembrie 2015, 19:42)

    AdiSto [utilizator]

    S-ar putea ca urmatorul JAI sa nu mai aiba subiect de discutie.
  • +9 (9 voturi)    
    Tragic! Ungurii si-au aparat tara! (Joi, 17 septembrie 2015, 21:08)

    Romania, tara pomanagiilor [utilizator]

    Cum au indraznit sa faca asa ceva? Repede, UE, cauta niste sanctiuni, vezi pe la de Maiziere in pivnita!

    Hahahah
  • +9 (9 voturi)    
    Inaltul Comisar al ONU (Joi, 17 septembrie 2015, 21:18)

    tavyy [anonim]

    Inaltul Comisar al ONU fiind el insusi musulman. Ma intreb oare dupa ce criterii sunt numiti acesti comisari? Criteriul bogatiei?
  • +5 (5 voturi)    
    Garduri in europa (Joi, 17 septembrie 2015, 22:23)

    Gard [anonim]

    Fara prea multe comentarii

    Gardul dela Calais Franta -

    www.telegraph.co.uk/news/uknews/immigration/11791237/calais-migrants-open-secret-channel-tunnel-door-to-britain.html

    Gardul inpotriva imigrantilor africani, sudul Spanie
    https://refugeeresettlementwatch.wordpress.com/tag/spain/

    Gardul in sudul Bulgariei, la granita cu Turcia -

    www.nytimes.com/2015/04/06/world/europe/bulgaria-puts-up-a-new-wall-but-this-one-keeps-people-out.html
  • +5 (5 voturi)    
    Criza pe naiba (Joi, 17 septembrie 2015, 22:29)

    Gelu007 [utilizator]

    Sa trimita cei care i-au invitat avioane sa ii ia acolo, in "promissed land", nu ei i-au vrut? Sa ii ia acuma.
  • +8 (8 voturi)    
    .... (Joi, 17 septembrie 2015, 22:58)

    tirolez [utilizator]

    Pe domnul comisar l-am auzit cumva zicand ceva de Rusia? De Ucraina? De monumente istorice distruse de catre ISIS? UNESCO? Cred ca nu. Nu l-a socat nimic, nu?
  • +8 (8 voturi)    
    Autodistrugere (Vineri, 18 septembrie 2015, 0:13)

    Adrian [anonim]

    Europa, de fapt Germania, tine mortis sa se sinucida. Procesul este aproape ireversibil si incep sa ma intreb de ce popoarele, adica cetatenii din EU nu reactioneaza la ceea ce fac o mana de politicieni infecti.


    Fratioare, azi musulmanii, maine africanii, poimaine rusii. Este doar inceputul. Nu inteleg nici de ce media internationala, in frunte cu CNN, blameaza Europa si alte tari care inca mai incearca sa stopeze aceasta invazie de migranti ilegali. Este absurd. Eu sunt pus sa ma descalt la aeroport, iar astia trec granite dupa granite fara sa ii intrebe macar cineva cum ii cheama.

    Asta e semnalul pe care il da Europa catre cetatenii ei? Inteleg ca regulile sunt facute doar pentru prostii astia, care fac parte din EU. Ailaltii, daca ridica un copil in brate si il folosesc pe post de scut uman, sunt scutiti de orice. Ca asa e "politically correct".

    Bai, jur, pe ce vreti voi, nu credeam ca o sa ajung vreodata in punctul in care voi zice, FUCK YOU Europa!
  • +2 (2 voturi)    
    Te doare mintea... (Vineri, 18 septembrie 2015, 9:04)

    Eric [anonim]

    Am vazut un interviu (dar nu reusesc sa-l mai gasesc, era undeva pe adevarul.ro) cu o musulmanca imbrobodita, una dintr-un grup de migranti nervosi pentru ca nu sint lasati sa treaca nu stiu ce frontiera. Vorbea o engleza stricata rau de tot si zicea cam asa:
    - Eu vreau in Germania pentru ca e o tara bogata.
    Reporterul roman:
    - N-ai vrea in Romania?
    Femeia, mirata la culme, aproape jignita:
    - Romania e saraca. Sint irakiana si noi avem mult petrol acolo si am fost obisnuita cu bani multi. Vreau in Germania pentru ca e o tara bogata.
    • +2 (2 voturi)    
      suracuta (Vineri, 18 septembrie 2015, 12:20)

      gica [anonim] i-a raspuns lui Eric

      Nu stie ca Germania nu are petrol, si-a castigat bogatia prin munca, organizare, disciplina.
      Iar irakieni si munca nu prea-s prieteni, ce sa mai vorbim de femeile musulmane.

      Gica


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică