Criza din Ucraina: Soldatii ucraineni s-au retras de pe aeroportul din Lugansk/ Ministrul apararii din Ucraina: Ne confruntam cu un "mare razboi" cu Rusia

de I.R.     HotNews.ro
Luni, 1 septembrie 2014, 10:17 Actualitate | Internaţional

Trupele ucrainene s-au retras luni de pe aeroportul din Lugansk, dupa ce au siferit tiruri de artilerie din partea "armatei ruse", a declarat un purtator de cuvant al militarilor ucraineni, Andrii Lysenko, citat de AFP. Vladimir Putin a acuzat luni Kievul ca a refuzat sa aiba discutii politice directe cu separatistii din estul Ucrainei. Rebelii din Ucraina au anuntat ca vor un "statut special", iar discutiile asupra crizei se reiau vineri, potrivit Reuters. Intre timp, Serghei Lavrov a denuntat ca "provocatoare" planurile NATO de a se extinde catre est. Cotidianul italian La Repubblica a publicat luni, pe surse, informatia ca Vladimir Putin l-ar fi avertizat pe Barroso ca: "Daca vreau, ocup Kievul in doua saptamani".

03.00:
Rebelii din Ucraina vor un "statut special", discutiile asupra crizei se reiau vineri, potrivit Reuters.
Reprezentanti ai separatistilor prorusi, prezenti luni la discutiile preliminare de pace asupra Ucrainei ce urmeaza a fi reluate mai tarziu in aceasta saptamana in capitala belarusa Minsk, au declarat ca ar fi gata sa ramana o parte a Ucrainei daca li se garanteaza un "statut special", noteaza agentia Reuters.

Reuniunea asa-numitului "grup de contact", la care rebelii au spus de asemenea ca una dintre conditiile-cheie ale lor ar fi ca Kievul sa puna capat imediat ofensivei militare, s-a incheiat fara niciun detaliu anuntat dar cu o promisiune de a continua consultarile, potrivit Agerpres.

23.15: Serghei Lavrov denunta ca "provocatoare" planurile NATO de a se extinde catre est

"Suntem consecventi in continuare initiativei strategice avansate de catre presedintee rus (Vladimir Putin) - de a crea un spatiu economic, umanitar si de securitate de la Lisabona la Vladivastok", a declarat seful diplomatiei ruse in cursul unei intalniri cu studenti si profesori de la Institutul de Stat pentru Relatii Internationale de la Moscova (MGIMO).

20.30: Vladimir Putin l-a avertizat pe Barroso: "Daca vreau, ocup Kievul in doua saptamani" - surse La Repubblica 

Presedintele rus Vladimir Putin l-a avertizat pe presedintele in exercitiu al Comisiei Europene, Jose Manual Barroso, ca ar putea "ocupa Kievul in doua saptamani" daca vrea, relateaza presa italiana. Potrivit ziarului La Repubblica, liderul rus a transmis aceasta amenintare intr-o convorbire telefonica avuta cu seful executivului european in cursul summitului UE de la sfarsitul saptamanii trecute.
17.30: Ucraina se confrunta cu un “mare razboi” cu Rusia, in care pierderile se ridica la mii de morti, a declarat ministrul ucrainean al Apararii, Valeri Gueletei.

"Un mare razboi a inceput la noi acasa, un razboi pe care Europa nu l-a mai vazut de la al doilea razboi mondial. Intr-un astfel de razboi, pierderile se vor calcula nu prin ordinul sutelor, ci prin ordinul miilor, zecilor de mii de morti", a scris el pe pagina sa de Facebook.

Ora 19:08
Rusia ar putea incerca sa creeze coridoare in estul Ucrainei pentru a putea aproviziona Crimeea - Frank-Walter Steinmeier

16.38: Agentia ucraineana de stiri UNIAN, citata de BBC: 680 de militari ucraineni au fost capturati in regiunea Donetsk.

16.15
Vladimir Putin pune la indoiala statalitatea Kazahstanului, Nazarbaev avertizeaza cu iesirea din Uniunea Euroasiatica

15.55
La Minsk au inceput discutiile, purtate cu usile inchise, intre  Rusia, Ucraina si OSCE. Rusia este reprezentata de ambasadorul sau in Ucraina, Mihail Zurabov, iar Ucraina de fostul presedinte Leonid Kucima.

14.55:
Anders Fogh Rasmussen, inainte de inceperea summitului NATO din Tara Galilor: Rusia incalca acordul NATO-Rusia, cerem Rusiei sa respecte prevederile acestui document. NATO pregateste un plan prin care mii de soldati sa poata fi dispusi rapid in Europa de Est

14.45:
Mai multi intelectuali polonezi fac apel la Europa sa evite repetarea scenariului din 1939

13.44 The Moscow Times: Mai multi senatori americani, atat democrati cat si republicani, sustin ca SUA, NATO si UE trebuie sa colaboreze si sa ofere armament Kievului.

"Ar trebui sa oferim Kievului arme de aparare care sa poata sa il afecteze pe Putin in viitoare agresiuni”, a declarat senatorul democrat Robert Menendez, seful comisiei pentru relatii externe din Senatul american," pentru CNN.

Ora 13.20 Angela Merkel a spus luni ca sanctiuni suplimentare la adresa Rusiei ar putea lovi si economia Germaniei, insa nu se poate ca agresiunea Rusiei sa ramana fara raspuns.

"Am spus ca sanctiunile pot avea un impact si asupra companiilor germane. Insa trebuie sa spun ca exista un impact si cand esti lasat sa muti granitele in Europe si sa ataci alte tari cu soldatii tai", a spus Merkel la o conferinta de presa la Berlin.

"Acceptarea comportamentului Rusiei nu este o optiune. De aceea a fost necesar sa pregatim sanctiuni suplimentare". 

Ora 13.15 Un oficial din Ministerul ucrainean de Interne a declarat, citat de televiziunea rusa TV Rain, ca militarii rusi au tras intr-o coloana a armatei ucrainene in care se aflau si prizonieri rusi

Ora 12:50
Trupele ucrainene s-au retras luni de pe aeroportul din Lugansk, dupa ce au siferit tiruri de artilerie din partea "armatei ruse", a declarat un purtator de cuvant al militarilor ucraineni, Andrii Lysenko, citat de AFP.

"Militarii ucraineni au primit ordinul si s-au retras de pe aeroportul din Lugansk si din satul Gheorghiivka", in apropierea aeroportului si la 18 km sud de Lugansk. "Tinand cont de precizia tirurilor, este vorba de artileristi profesionisti ai fortelor armate rusesti", a adauga acesta.

Parasutisti ucraineni se lupta luni cu un 'batalion de tancuri rusesti' la aeroportul din Lugansk, bastion al separatistilor prorusi in estul Ucrainei, a anuntat un purtator militar ucrainean, relateaza AFP.

"Luptele continua luni intre parasutistii ucraineni si un batalion de tancuri ale fortelor armate rusesti pentru apararea aeroportului Lugansk", a scris Leonid Matiukin pe pagina sa Facebook.

Vladimir Putin a acuzat Kievul ca a refuzat sa aiba discutii politice directe cu separatistii din estul Ucrainei.

"Actuala conducere de la Kiev nu vrea sa aiba un dialog politic substantial cu estul tarii', a spus Putin jurnalistilor, citeaza Itar-Tass, potrivit Reuters.

Putin a mai spus ca separatistii pro-rusi incearca sa forteze trupele guvernamentale sa paraseasca pozitiile actuale, de unde, potrivit lui Putin, trag asupra civililor. Putin a acuzat europenii ca 'inchid ochii' la actiunile armatei din Kiev impotriva civililor.

11.36 Vladimir Putin a facut apel la "bun simt" din partea europenilor in ceea ce priveste noi sanctiuni economice la adresa Rusiei.

"Sper ca bunul simt sa prevaleze si ca vom lucra intr-un mod normal, modern, si ca nici noi, nici partenerii nostri nu vom suporta costurile acestor lovituri reciproce", a spus Putin, citat de Interfax.

Ora 10.38 La randul sau, presedintele ucrainean Petro Poroshenko a acuzat luni Rusia ca a lansat "agresiune directa si deschisa" care a schimbat radical raportul de forte impotriva Kievului.

"Agresiune directa si deschisa a fost lansata impotriva Ucrainei din partea statului vecin. Acest lucru a schimbat situatia din zona de conflict intr-un mod radical", a spus el intr-un discurs sustinut luni la o academie militara din Kiev.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Superbrands

Help Net, 19 ani de excelenta pe piata farma

Help Net Farma opereaza una dintre cele mai importante retele de farmacii din Romania si face parte alaturi de Green Net - importatorul si distribuitorul de suplimenti nutritivi si dezvoltatorul lantului exclusivist Beautik Haute Perfumerie, din grupul Farmexim, primul importator si distribuitor de produse farmaceutice din Romania.

28946 vizualizari

  • -12 (38 voturi)    
    ce sens are? (Luni, 1 septembrie 2014, 10:38)

    hot news [utilizator]

    Apreciez curajul, dar asta e chiar inutil!
    Ucriana s-ar putea lupta cu succes cu Polonia sau cu noi.
    Dar federatia, ce se intinde pe doua continente, este imensa, iar la blindate, detine suprematia mondiala!
    Pai chiar daca ar fi Chuck Noriss acolo, azi distruge un batalion de tancuri, maine rusii trimit alrtul, si altul, si altul ... nici macar un super-erou nu poate distruge un numar cvasi-infinit de masini de lupta!
    • +37 (43 voturi)    
      Norris (Luni, 1 septembrie 2014, 11:07)

      Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui hot news

      Chuck e ocupat sa numere pana la infinit. Pentru a treia oara.
      • -4 (14 voturi)    
        Cum numara Norris pana la infinit? (Luni, 1 septembrie 2014, 11:23)

        Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui Porcurorul General

        Un tanc distrus, doua tancuri distruse, trei tancuri distruse...
        • +5 (5 voturi)    
          Cum au numarat in Afganistan in '80... (Luni, 1 septembrie 2014, 15:58)

          taro [utilizator] i-a raspuns lui Porcurorul General

          Trebuie sa numere tancuri doar cat au numarat barbosii aia in primul razboi din Afganistan ala din anii 80.
    • -6 (10 voturi)    
      Si Chuck Norris plange (Luni, 1 septembrie 2014, 11:26)

      Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui hot news

      https://www.youtube.com/watch?v=upUhJ2b0_O0
    • +22 (24 voturi)    
      soldatii isi fac datoria (Luni, 1 septembrie 2014, 11:28)

      urob [utilizator] i-a raspuns lui hot news

      Respect!
      Cit despre sanse...asta e...S-au mai vazut buturugi mici care au rasturnat care mari(Finlanda vs.URSS ,e adevarat era alta URSS si nu cea de azi).
      Dar Putin e oricum hotarat sa sparga Ucraina pe principiul "eu v-am facut ,eu va omor" ( cel putin teritoriile alipite pe vremea URSS Ucrainei au fost de fapt cucerite de rusis in secolele anterioare).
      • -1 (11 voturi)    
        da, da (Luni, 1 septembrie 2014, 16:27)

        Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui urob

        Dacă soldații ucraineeni își fac datoria, oare de ce Poroșenko este pe cale să instituie legea marțială?

        https://twitter.com/EuromaidanPR/status/506431201499156480/photo/1
      • -3 (7 voturi)    
        Da, așa de bine i-au răsturnat ... (Luni, 1 septembrie 2014, 19:32)

        LianBerthold [anonim] i-a raspuns lui urob

        ... finlandezii pe sovieticii, că au pierdut dintr-un foc o treime de teritoriu. Lăsați tîmpeniile și puneți mîna pe o carte de istorie,
        • +2 (4 voturi)    
          e greu sa stii ce-i aia coloana vertebrala (Luni, 1 septembrie 2014, 22:14)

          stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui LianBerthold

          ...mai ales daca esti o molusca!
          Finlanda a ramas in zona occidentala desi este lipita de Rusia. A pierdut teritoriu ce-i drept, dar a castigat libertate.
    • +14 (24 voturi)    
      butura mica... (Luni, 1 septembrie 2014, 11:29)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui hot news

      Ce sens ar fi avut sa ne luptam noi, doua state micute, cu turcii. Si totusi ne-am luptat si am avut si rezultate. Si cele doua state romanesti nu au fost pasalac ca Transilvania si Ungaria. Opozitia pe care am facut-o mamutului turc a contat si a permis existenta Romaniei de acum. Iar rusii, daca nu le dai cu parul in cap, nu inteleg. Asta nu pricepe occidentul, vodka ii face insensibili la argumente rationale, stiu doar de maciuca.
      • +4 (20 voturi)    
        @ cartofil (Luni, 1 septembrie 2014, 12:47)

        adrian_rolland [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        Pai lupta aia a celor doua state romanesti a dus la instalarea fanariotilor cu rezultate "stralucite" pina in ziua de azi. Probabil cu o ocupatie germana (vezi Bucovina) altfel ar fi aratat Romania azi....
      • +4 (8 voturi)    
        ai dreptate (Luni, 1 septembrie 2014, 13:20)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        dar, istoric vorbind, aceasta netransformare in pasalac a Tarii Romanesti si Moldovei a fost scump platita in bani. 90% din PIB-ul celor doua tari se ducea la turci, sub forma de ,,haraci" (tribut).
        Pt turci era mai economic sa nu cucereasca cele 2 tari romanesti, ci sa le subjuge prin plata tributului...
        nu ar fi fost greu sa le transforme in pasalc, dar in acest caz nu se stie daca mai luau asa de multi bani. Trupele permanente, administatia, toate astea costa.
        • +2 (2 voturi)    
          Ai dreptate (Luni, 1 septembrie 2014, 15:13)

          Mariicaialbastri [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          dar este o jumătate de adevăr. Este adevărat că netransformarea în pașalîc a înrăutățit situația omului de rând (țăran dependent, răzeș, târgoveț) din principate în raport cu bulgarii, macedonenii și grecii din sangiacurile europene ale Imperiului. Nu-i bag aici și pe sârbi, bosnieci și albanezi care au avut, fiecare, o situație aparte.
          Dar aceasta înrăutățire a situației Principatelor a venit pe fondul:
          1. abandonării în totalitate de către elitele politico-economice a luptei anti-otomane. Practic, de la răscoala antiotomană a lui Mihnea al III-lea (in septembrie 1659) nu a mai existat nici o încercare majoră de opoziție armată deschisă anti-otomană în Țările Române. Ca urmare, turcii au preferat să pună domni fanarioți cărora le dădeau în "in arenda" principatele dunărene și datorită non-combat-ului evident al boierimii.
          2. Inlocuirea domnilor pământeni cu fanarioți s-a datorat și faptului că aceștia din urmă nu aspirau pentru ei sau pentru copii lor la nici un fel de instruire militară și aveau multe rude și interese în Fanar (cea mai importantă fiind funcția de Patriarh al Constaninopolului) fiind atfel și foarte vulnerabili. Asta după nenumărate "trădări" ale unor domni considerați foarte de încredere de către turci cum a fost Dimitrie Cantemir. Ceea ce a pus capac a fost trădarea lui Ștefan Petriceicu în bătălia de la Hotin noiembrie 1673, în care 40.000 de poloni, conduşi de Sobieski, bat crunt 60.000 de turci (au murit pe câmpul de luptă in jur 20.000 turci) pentru că moldovenii au întors armele fără nici un preaviz - un fel de 23 August avant la lettre.
        • 0 (0 voturi)    
          ca sa nu mai vorbim (Luni, 1 septembrie 2014, 18:15)

          Kepler [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          de sutele sau poate chiar miile de adolescente pe care le luau an de an.
      • +4 (4 voturi)    
        Suna frumos ce spui (Luni, 1 septembrie 2014, 13:32)

        ac [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        Dar lupta de care spui a fost mai mult exceptia de la regula.
      • +3 (5 voturi)    
        referitor la ultimul punct, sunt perfect de acord! (Luni, 1 septembrie 2014, 13:36)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        Cu blindatele invadatoare, suneam ca nu are sens pentu ca Federatia dispune de resurse nelimitate!
        Sigur, daca nu ar fi existat opozitie, Putin putea sa sustina ca este doar o problema cu etnicii rusi din ucriana, chipurile persecutati de "fascisti", pe cand asa, este clar ca e vorba de o agresiune!
        Comentam din punct de vedere strict tactic: daca imi ordona comandantul sa rezist pina la moarte, ca sa acopar retragerea, nu imi convine, dar ma supun ordinului!
        Are un sens, daca ceilalti pot sa se replieze, sau daca se asteapata de undeva intariri. Dar asa? puteau sa distruga parasutistii toate blindatele ruse, maine venea alt "convoi umanitar"!
        • 0 (2 voturi)    
          Astia sint rusii! (Marţi, 2 septembrie 2014, 1:16)

          valjean [utilizator] i-a raspuns lui hot news

          Asta e problema! In rusi nu poti avea incredere! Zic ca trimit un convoi umanitar si pac, te trezesti cu infiltrare de trupe si convoaie de blindate!
      • +2 (8 voturi)    
        Transilvania (Luni, 1 septembrie 2014, 13:59)

        aaragn [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        De acord, dar o mica observatie: Transilvania nu a fost niciodata pasalac, ci principat autonom (care isi permitea sa puna regi pe tronul Poloniei).
        • +1 (1 vot)    
          plus că nu a avut (Marţi, 2 septembrie 2014, 2:58)

          VW_Bora [utilizator] i-a raspuns lui aaragn

          niciodată nume turcesc, s-a numit Transilvania şi la Istanbul. Başca Eflak şi Bugidan, n-au fost transformate în paşalâcuri ci de-a dreptul înglobate în Imperiul Otoman, având denumiri turceşti cu acte în regulă...
    • +10 (22 voturi)    
      Demnitatea si onoare Ucrainei (Luni, 1 septembrie 2014, 11:43)

      cato [utilizator] i-a raspuns lui hot news

      Sensul este ca Ucraina sa aiba demnitate si onoare, asa cum a avut Polonia in 1939, iar noi nu.
      • +6 (18 voturi)    
        Geopolitica Romaniei (Luni, 1 septembrie 2014, 13:01)

        izitoc [utilizator] i-a raspuns lui cato

        din pacate, Ucraina e tot un fel de "frate mai mare rus" pentru Romania. Tot respectul pe care li-l port pentru obtinerea independentei fata de Moscova tinde sa paleasca insa in fata politicii de epurare etnica - tipic stalinista - pe care o duc fata de romanii din Bucovina si din sudul Basarabiei.
        In plus, ca roman, geo-strategic vorbind, nu mi-ar conveni in nici o situatie sa am un vecin cu care sa am un raport de forte complet nevaforabil, deci cel mai bine pentur Romania, in aceste conditii, e sa pastreze o neutralitate fata de ambele tabere, si cu o politica de protejare a intereselor romanesti in provinciile istorice aflate sub ocupatie ucrainiana.
        • +12 (22 voturi)    
          Epurare etnica ucraineana (Luni, 1 septembrie 2014, 13:22)

          coldplayer211 [utilizator] i-a raspuns lui izitoc

          Unchiul meu este (era mai corect) membru al unei asociatii culturale moldo-romane (ca sa adune mai multi) din Crimeea.

          Pe timpul "ocupatiei" ucrainene, primaria le oferea gratuit sali si spatii pentru concerte de Martisor si 1 Decembrie (!!!!), plus multe alte evenimente.

          Ghici care "eliberatori", in bunul spirit al unei tari multiculturale, a interzis evenimentele romanilor si asociatia in sine, plus cateva dosare penale pentru actiuni subversive in stand-by.

          Nu mai vorbiti despre subiecte care le cunoasteti doar din presa. Pe timpul URSS nu era nici o scoala cu predare in romana/moldoveneasca in Bucovina si Judetele de Sud. Acum sunt.

          Lasati propaganda ruseasca ca le faceti bine doar lor.
          • +3 (7 voturi)    
            si totusi, ea exista (Luni, 1 septembrie 2014, 16:37)

            izitoc [utilizator] i-a raspuns lui coldplayer211

            stai un pic, n-am negat faptul ca epurarea etnica ruseasca a fost la un cu totul alt nivel, ci faptul ca si sub administratia ucrainiana ea continua sa existe, in ciuda faptului ca se declara o tara cu aspiratii europene (acelasi argument il voi aduce si in cazul Serbiei).
            Mai departe, spui sa nu ma bazez pe stirile din presa. Ai dreptate si tu, insa nici informatiile "de prima mana, personale" nu sunt totdeauna de incredere, mai ales cand "reporterului" ii lipseste viziunea globala a situatiei. In schimb, existenta insasi a stirilor despre prigonirea romanilor de catre Ucraina, nu pot lasa sa ignor subiectul si sa il clasific de domeniul legendelor, ci il leg si eu de experientele proprii - prieteni/amici care traiesc in Ucraina, sau chiar de cazul unor cunostinte ucrainiene cu cetatenie romana si destul de dispretuitoare fata de poporul care i-a primit (suntem luati de fraieri, ca sa fiu mai sincer).
          • +3 (5 voturi)    
            Mai ramine (Luni, 1 septembrie 2014, 19:00)

            Kepler [utilizator] i-a raspuns lui coldplayer211

            sa te si credem!

            Teritoriile acelea si Crimeea au ajuns in Ucraina datorita ucraineanului Hruschiov. Adica, nu au ramas in Basarabia din cauza lui si acum trebuie sa spunem ca sint teritorii ucrainene si nu basarabene sau moldovenesti.

            Cu foarte mare greutate, Romania a obtinut unele drepturi pt romanii de acolo in timpuri recente.
            • 0 (2 voturi)    
              Poti sa nu ma crezi, esti liber (Luni, 1 septembrie 2014, 22:08)

              coldplayer211 [utilizator] i-a raspuns lui Kepler

              Poti sa nu ma crezi, nu am nici un interes de a convinge un anonim pe internet. Intr-o discutie privata ti-as fi aratat poze sau articole din presa ca demonstratie.

              O buna parte din familie si cunostintele facute de-a lungul timpului sunt/traiesc in Ucraina. Culmea, vroiam sa fac un tur Cernauti-Kiev-Crimeea-Donetsk-Lugansk in vara asta. Vroiam sa vizitez rudele.

              De fiecare data cand aud persoane care judeca dupa spusele altora, imi aduc aminte legenda cu "nu mi s-a dat paine in Covasna ca am cerut in romana". Frumos, nationalist, mi-a placut si mie sa cred asta. Pana am ajuns si eu in zona si am inteles ca este doar o tentativa de manipulare si dezbinare. Eu sunt basarabean, am trait deja un conflict artificial dirijat de Moscovei
            • 0 (2 voturi)    
              Apropos de istorie (Luni, 1 septembrie 2014, 22:16)

              coldplayer211 [utilizator] i-a raspuns lui Kepler

              Din "teritoriile acelea", Hrusciov a "dat" doar Crimeea. Dupa razboi era un teritoriu pustiit (si asa nu foarte populat), aprovizionarea si repopularea s-a facut cu efort comun.

              Bucovina si Judetele de Sud le-a luat canibalul Stalin, fara sa intrebe romanii si ucrainenii, noi fiind in egala masura victime a bolsevicilor. Tot el a populat masiv cu rusi si Transnistria (dar asta este un alt subiect).

              Daca este s-o luam istoric, drepturile asupra peninsulei apartin tatarilor, ei fiind acolo inaintea rusilor sau turcilor. Mai devreme au fost genovezii, inaintea lor romanii si grecii, si tot asa pana la dinozauri.
              • +1 (1 vot)    
                In realitate, (Marţi, 2 septembrie 2014, 2:53)

                Kepler [utilizator] i-a raspuns lui coldplayer211

                situatia acelor teritorii a fost urmatoarea: Stalin le-a cerut in urma pactului R-M, dar nu s-a ocupat de ele. A fost Hruschiov, secretar general al Ucrainei intre 1938-1949, care a facut impartirea si a pus atit Bucovina de Nord, Herta si zona Hotinului cit si 95% din Bugeag in Ucraina cu diferite justificari in urma unor vizite in teritoriu in mai putin de o luna in vara lui 1940. Mai tirziu, a mai profitat odata de ocazie, si a pus si Crimeea in Ucraina.
                Cu alte cuvinte, ucrainenii nu au intrat in posesia teritoriilor romanesti in urma unui razboi direct cu Romania, ei doar au profitat de pe urma prieteniei cu rusii si acum dupa atitia ani sintem obligati sa acceptam ca acele teritorii sint ucrainene, desi nu au fost niciodata pina in 1940 (deci nu vorbim aici de dinozauri).
                Acesta este adevarul adevarat chiar daca ucrainenilor nu le place!

                In Romania, ucrainenii sint bine tratati si romanii ii respecta, cum de altfel ii respect si eu. Ar fi corect ca si romanii si moldovenii din Ucraina sa fie egal de respectati de catre ucraineni din Ucraina.

                In ceea ce priveste Covasna, sint f curios de zona.
          • +2 (6 voturi)    
            Presedintele Basescu este de incredere? (Luni, 1 septembrie 2014, 20:50)

            freejack [utilizator] i-a raspuns lui coldplayer211

            Uite ce declara acum cateva zile:
            "Romanii din Ucraina. Cea mai dificila perioada a intentiei noastre de a rezolva cit de cit problema minoritatii romanesti a fost perioada domnilor Iusceko si Timosenko, care - din cauza unui nationalism exacerbat - ajunsesera sa opreasca la granita si cartile romanesti.
            Am avut o palpaire de lipsa de responsabilitate a noii puteri de la Kiev, cand primul lor gind a fost sa elimine drepturile minoritatilor. Atunci am avut discutii extrem de serioase cu premierul Iateniuk la Bruxelles, caruia i-am cerut categoric sa nu se promulge legea, si nu s-a promulgat."
            • +3 (5 voturi)    
              Tara = guvernare ? (Luni, 1 septembrie 2014, 21:46)

              coldplayer211 [utilizator] i-a raspuns lui freejack

              Iar pe timpul lui Voronin, se ajunsese ca cetatenii romani nu mai aveau voie in R. Moldova. Asta vorbeste despre faptul ca "moldovenii" sunt romanofobi?

              Sau doar ca cretinii ajunsi la putere incearca sa distraga atentia de la dezastrul guvernarii (hello VVPonta, mandru ca este roman) jucand o carte falsa a nationalismului discriminatoriu?

              Printre altele, gandeste-te ca dezastrul guvernarii Yushcenco/Timoshenko l-a adus la putere pe Yanukovici & Co.

              Ce vroiam sa mai scriu, este ca problema minoritatilor in Ucraina nu era o problema.
        • +10 (12 voturi)    
          nu exista "neutralitate" (Luni, 1 septembrie 2014, 13:38)

          hot news [utilizator] i-a raspuns lui izitoc

          Ai putina dreptate, in sensul ca Ucraina este un vecin mare, neprietenos, un pic periculos.
          Dar alternativa este sa avem un vecin imens, si extrem de agresiv!
          Oricata "neutralitate" am pasrta noi, asta nu il impresioneaza de loc pe Putin daca vrea sa ne inghita ...
          • +2 (6 voturi)    
            dar ar putea exista (Luni, 1 septembrie 2014, 16:41)

            izitoc [utilizator] i-a raspuns lui hot news

            nu cred ca e chiar atat de simplu.... in sensul ca asa cum Balcanii au fost zona de tampon in fata agresiunii otomane, si noi putem, la randu-ne, sa ne folosim de Bielorusia, Moldova, Ucraina ca tari tampon in fata unui vecin si mai puternic.
            Idea e sa sustii o Ucraina independenta si puternica, insa in niste limite rezonabile (daca ar ramane cu aproximativ 2/3 din teritoriul actual, si tot ar fi mai mare decat Romania , si cu o populatie mai numeroasa).
            Iar faptul ca ne-am declara neutralitatea, ar putea fi interpretata pozitiv de Kremlin, deci vecinul de peste 2-3 tari n-ar mai fi chiar atat de periculos pentru noi.
            • -1 (5 voturi)    
              molusca (Luni, 1 septembrie 2014, 22:26)

              stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui izitoc

              Ce molusca naiva esti daca ai vreo speranta de bine dinspre Rusia...
              • -1 (1 vot)    
                mai bine taceai (Marţi, 2 septembrie 2014, 11:24)

                izitoc [utilizator] i-a raspuns lui stefan2008

                daca atacul la persoana e ultimul argument pe care poti sa-l aduci intr-o discutie, atunci imi ramane doar sa iti trec comentariile la categoria "ignore".
            • 0 (0 voturi)    
              aparent corect (Miercuri, 3 septembrie 2014, 16:03)

              hot news [utilizator] i-a raspuns lui izitoc

              dar cu presupunerea gresita ca Federatia ar avea o urma de moralitate si de bunavointa!
            • +1 (1 vot)    
              revin cu amanunte (Joi, 4 septembrie 2014, 10:11)

              hot news [utilizator] i-a raspuns lui izitoc

              izitoc, ce spui tu este de bun-imt, chiar daca unii te acuza de lipsa de coloana vertebrala!
              1. Da, pentru noi ar fi mai bine sa avem ca vecin o Ucraina tot mai mare ca noi, dar NU de doua ori mai mare, si care a invatat din experienta ca merita sa te porti bine cu minoritatile!
              2. Daca am ramane neutri, tzarul de la Kremlin nu ar mai avea motive de ura si razbunare.
              Numai ca aceste doua afirmatii se bazeaza pe o premiza ce NU exista in realitate: marele vecin din Rasarit nu este nici logic, nici nu apreciza declaratiile de neutralitate. El nu are nevoie de PRIETENI, ci doar de supusi!
              Noi suntem exact precum ielul in fata lupului infometat, degeba noi ne purtam bine, nu vaom avea parte de reciprocitate, tot ne inghite ...
      • 0 (8 voturi)    
        La greu (Luni, 1 septembrie 2014, 16:07)

        Taras Bulba [utilizator] i-a raspuns lui cato

        Demnitate la greu: omorandu-si proprii locuitori!
    • +10 (12 voturi)    
      asa a fost si in al doilea razboi mondial (Luni, 1 septembrie 2014, 13:16)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui hot news

      fiecare tanc german Tiger distrugea 5 tancuri rusesti T34, dar raportul de forte a fost de peste 1:10 in favorea rusilor...URSS a castigat prin numar, in final avand pierderi mai mari decat ale nemtilor.
    • +6 (12 voturi)    
      asa este , dar ... (Luni, 1 septembrie 2014, 14:36)

      Paul_ [utilizator] i-a raspuns lui hot news

      Stiu ca suna sadic, dar acest razboi cu toate nenerocirile care le aduce, practic va duce la crearea unei identitati o poporului ucranian. Pana acum istoria lor era legata de intr-un fel sau altul de Rusia.

      Acest razboi ii va rupe de spatiul rusesc.

      Cred ca Putin, oricat de irational ar parea, stie asta si nu doreste o escaladare a conflictului mai mult decat este necesar. Inclusiv sprijinul acordat rebelilor a fost gradual. Cred ca, inclusiv Poroshenko joaca aceasta carte, cand a amenintat cu un razboi total.

      Putin stie ca orice soldat ucranian mort inseamna un pas al Ucrainei spre vest.
      • +2 (6 voturi)    
        sau (Luni, 1 septembrie 2014, 16:47)

        izitoc [utilizator] i-a raspuns lui Paul_

        in cazul unei ocupatii totale rusesti, asta o sa fie o problema in minus pentru rusi. sa nu uitam ca tot ei, rusii, sunt autorii celui mai mare genocid prin infometare din istorie, iar victimele lor au fost ucrainienii (intre 2.4 - 10 milioane de victime - https://en.wikipedia.org/wiki/Holodomor) .
        bineinteles ca nu-mi doresc Rusia vecina cu Romania, insa nici o Ucraina de aceeasi natura cu administratia moscovita.
      • +1 (1 vot)    
        poftim?! (Joi, 4 septembrie 2014, 10:15)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui Paul_

        "Putin stie ca orice soldat ucranian mort inseamna un pas al Ucrainei spre vest"

        asta ar fi prefect adevarat in cazul unei agresiuni LIMITATE a rusilor. Dar premiza ta este gresita, Federatia nu vrea cateva bucatele din Ucraina, si Transnistria, ea vrea sa ia TOTUL, sa refaca fostul Imperiu sovietic!
        Putin nu este nebun, daca ar fi vrut doar sa "readuca pe calea cea buna" pe fratele / vecinul ucrainian care a luat-o spre vest, atunci ar fi procedat ALTFEL!
        federatia vrea sa se extinda, sa inghita statele vecine, nu sa le "convinga" ...
    • +2 (4 voturi)    
      "marines" in vacanta (Luni, 1 septembrie 2014, 18:02)

      Gustav666 [utilizator] i-a raspuns lui hot news

      Chuck Noriss nu e cu siguranta acolo dar, probabil dintr-o regretabila eroare, in presa occidentala a aparut o poza cu o coloana care se retrage de la Lugansk avand in frunte un Hummer impodobit cu drapelul ucrainean.
      Cred ca poate fi vorba de niste "marines" aflati in vacanta in Ucraina.
    • 0 (4 voturi)    
      Du-te si lasa-ne (Luni, 1 septembrie 2014, 18:46)

      KostasP [utilizator] i-a raspuns lui hot news

      Ai auzit de primul razboi mondial, cand am tinut singuri frontul de est (in timp ce armata rusa dezerta pe capete si fugeau sa ia parte la revolutia bolsevica)? Daca germanii spargeau frontul romanesc, ii faceau pe rusi varza. Deci nu mai arunca cu noroi in armata romana. Existam astazi ca stat tocmai datorita armatei romane. Unde era marea ta ucraina pe vremea aia, iti spun eu nu exista. S-a format imediat dupa si a durat sub 2 ani, dupa care i-au anexat rusii. Istoria Romaniei este o istorie a unei tari chinuite dar niciodata ingenunchiata pe de-antregul. Am fost, suntem si vom ramane aici pt totdeauna.
      • +2 (4 voturi)    
        părere (Luni, 1 septembrie 2014, 21:06)

        Arl [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

        Nu e vorba de a arunca cu noroi în armata română, ci de o realitate cruntă. Pentru a câta oară războiul ne va prinde dezarmați și nepregătiți. Degeaba avem câteva zeci de mii de soldați care au botezul focului, dacă nu au cu ce lupta. Cu câteva zeci de tancuri deja depășite, cu TABuri din anii 70, cu o aviație terminată, cu rachete antiaeriene de acum 50 de ani, cu arme antitanc antice ( încă defilăm cu AG 7!). La paradă defilăm cu SAUR 2, dar de ce nu e produs?. Ponta se laudă că a dat 700 milioane lei și încă 400 milioane pentru apărare. De atunci , câți bani au ajuns efectiv ?Pariem că s-au dus în pensiile reîntregite? Ce achiziții s-au făcut? ZERO! Polonezii , cu o investiție de 11 milioane de euro proiectează o rachetă antitanc modernă. Noi? Planificăm o nouă reducere a armatei. Ei au cumpărat în draci tancuri Leopard, avioane, rachete de toate tipurile, proiectează tancuri, rachete noi etc. Noi facem dezbateri tv de o oră și discutăm dacă Năstase trebuia adus cu sau fără cătușe la tribunal.
  • +9 (27 voturi)    
    similar lui Javrov (Luni, 1 septembrie 2014, 10:46)

    un domn [utilizator]

    dependentul de substante halucinogene Putin..abereaza...dar nu putzin abereaza...ci din belshug !
    • -9 (25 voturi)    
      Ce penibil (Luni, 1 septembrie 2014, 12:23)

      El Ciupacabra [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      e sa vezi un pisoias facand misto de un tigru din spatele tastaturii .. nu ai mai simtit atata adrenalina in tine ever, este?? :) Putin e, daca vrei, un asasin cu sange rece, un dictator, un kaghebist nenorocit etc. dar in niciun caz nebun, prost sau drogat. Si, spre deosebire de nea Obama care, daca nu-i sufla nimic in ureche papusarii, zambeste imbecil si zice ca n-are nicio idee, Putin chiar stie in fiecare secunda ce vorbeste si ce face.
      • +5 (15 voturi)    
        de un consumator de tigrii (Luni, 1 septembrie 2014, 12:54)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui El Ciupacabra

        in luneta..si apoi mangaiati cu gloante..da..tu esti un dependent de vodca...nu vad nici o diferenta intre tine si Putin
      • +1 (11 voturi)    
        din pacate asa este! (Luni, 1 septembrie 2014, 13:40)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui El Ciupacabra

        Nu iti impartasesc admiratia fatza de tzarul Putin, insa aa este, nu poti face misto de ele, pentru ca NU este nebun, drogat sau dependent de vodca ...
  • -11 (29 voturi)    
    1:33 (Luni, 1 septembrie 2014, 11:17)

    Mazeta [utilizator]

    Interesant ce zice nenea ăsta în video (1:33). Și nu RT, ci CNN:

    http://edition.cnn.com/2014/08/31/world/europe/ukraine-scene/index.html?hpt=hp_t1
  • -7 (17 voturi)    
    este o cauza pierduta (Luni, 1 septembrie 2014, 11:50)

    Gobelin [utilizator]

    pentru Ukraina.
    din pacate pentru ei, faptul ca nu fac parte din nici o organizatie gen NATO, ii lasa singuri in fata unui Putin lipsit de scrupule.
    si caruia, nici SUA si nici UE nu au ce sa-i faca.
    la fiecare sanctiune anuntata de occident Rusia a raspuns cu una la fel de aspra.
    si inca nici nu au apelat la bomba atomica numita robinetul de gaz !
    • +7 (9 voturi)    
      gaz (Luni, 1 septembrie 2014, 12:16)

      knock-knock [anonim] i-a raspuns lui Gobelin

      In clipa in care au inchis robinetul cu gaz sa rupt orice legatura cu vestul.

      dar si rusu stie ca daca inchide acum robinetu cu gaz efectul e minor, va apela poate la aceasta manevra mai la iarna cand efectul va fii mult mai mare.

      dar nu cred ca are tupeu sa inchida.
      • +1 (9 voturi)    
        UE au rezerva pe mai multe luni (Luni, 1 septembrie 2014, 13:24)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui knock-knock

        s-au invatat si ei minte din socurile petroliere...au rezerve pt 8 luni.
        Vor iesi din iarna...dar ce fac la primavara?
  • +1 (9 voturi)    
    totusi au murit prea multi oameni (Luni, 1 septembrie 2014, 13:25)

    bancher [utilizator]

    o fi fost aranjemant..dar scapa de sub control.
    • +2 (6 voturi)    
      ai impresia ca ii pasa cuiva ? (Luni, 1 septembrie 2014, 14:15)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui bancher

      dintre cei ce iau astfel de decizii ...?
      oite votante sau carne de tun ...cam atat .
  • +5 (15 voturi)    
    exact bun simt sa avem (Luni, 1 septembrie 2014, 14:03)

    mihaitzateo [utilizator]

    Putem face noi,oameni de rand,embargo contra lui Putin.
    Nu mai folosim gaz.
    Uite asa.
    Luam aragaze electrice,dam un ban in plus,dar dormim cu constiinta impacata.
    Iarna,ne incalzim cu centrale pe lemne,cu curent electric,izolam bine casa etc.
    Putin a facut un razboi de agresiune contra Ukrainei,nu s-a multumit ca a luat Crimeea,acum vrea sa le ia si zona aceea din Estul Ukrainei.
    Rusu de rand daca nu are mancare,daca nu are votca,se revolta si il da jos pe Putin.
    • +8 (8 voturi)    
      ? (Luni, 1 septembrie 2014, 15:23)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui mihaitzateo

      E vorba si de consumatorii industriali si nu vorbim doar de Romania, oricum deciziile grele se iau in alta parte.
      Noi ne incalzim cu lemne in semn de protest si Hollande le da nave Mistral? Ceva nu se leaga.
  • +3 (19 voturi)    
    Lasitate si imbecilitate (Luni, 1 septembrie 2014, 14:59)

    EXEs [utilizator]

    Te gandesti ca poate oamenii invata ceva din istoria macar recenta. Ce au invatat ucrainienii din Georgia? Ca pot sa stea linistiti cu fata la separatisti cu spatele la rusi si astora nici prin cap sa nu le treaca ca pot sa treaca granita sa-i prinda in incercuire pe imbecili. Ca pot sa foloseasca armament greu impotriva unor militii inarmate cu arme usoare si fratele rus sa taca ca nu poate sa treaca granita. Granita aia nu are nici o valoare. Ucraina nu este un stat unitar si indivizibil, este o adunatura sovietica de asiatici si rusi care abia asteapta sa o ia in directia in care le ordona tarul Putin, mai putin polonezii din vest care au reusit nu-mi dau seama cum sa-i convinga pe imbecili sa nu-l mai pupe undeva pe tar. NovaRusia o sa fie a rusilor pentru simplul motiv ca ucrainienii habar n-au sa administreze inteligent situatia. Ucraina este un alt stat creat artificial pentru a servi anumite scopuri unor anumite puteri.
    Iar asazisa armata wow, cata lasitate, cata prostie. Eu nu sunt convins nici macar ca apartenenta la NATO ne va proteja de rusi, iar astia credeau ca le-o pot trage rusilor fara nici o urmare.
    • -4 (8 voturi)    
      Pai au invatat (Luni, 1 septembrie 2014, 16:10)

      Taras Bulba [utilizator] i-a raspuns lui EXEs

      Au invatat ca daca bombardeaza civili intra rusii peste ei. De fapt n-au invatat, si acum repeta exercitiul. Nu-i suficient?
  • +3 (13 voturi)    
    Parasutisti vs Tancuri (Luni, 1 septembrie 2014, 16:05)

    Taras Bulba [utilizator]

    Noua gaselnita a lui Liscenko: parasutistii ucrainieni rezista eroic in fata unui "batalion de tancuri" :))

    Si lui Sergiu Nicolaescu i-ar fi greu sa puna pe ecran o asemenea sceneta :))
  • -3 (15 voturi)    
    Nu pierdeti vremea pe Internet.... (Luni, 1 septembrie 2014, 16:48)

    newlook [utilizator]

    Nu pierdeti vremea pe Internet....

    Uite aici:

    "Armed Forces of Ukraine urgently needed commanders, gunners operators BMP-2 and commander, gunner, driver ACS-2C1

    For the purpose of acquisition of units of the Armed Forces of Ukraine to protect the city of Mariupol, Donetsk region, urgently need volunteers with experience serving as commander, gunner-operators of BMP-2 and commander, gunner, driver ACS-2C1, said the Ministry of defense."

    http://www.liveleak.com/view?i=f38_1409501025

    PS: Multe minusuri, va rog, basistii si receptorii Vocii trebuie sa se orienteze repede, sa nu scape oportunitatea de a face -in sfarsit- ceva util pentru umanitate!
  • +2 (6 voturi)    
    Arme, arme, arme (Luni, 1 septembrie 2014, 17:06)

    freejack [utilizator]

    Si cine sa le foloseasca? Congresmenii aia cred ca toti soldatii sunt ca puscasii americani? Nu au inteles ca armata ucrainiana este varza? Rusii nu trimit decat un numar limitat de soldati dar care provin din elita. In general parasutisti. Dar si aia care au fost capturati si i-am vazut la televizor erau cam plapanzi.
  • +5 (13 voturi)    
    Armata ucrainiana (Luni, 1 septembrie 2014, 17:08)

    KostasP [utilizator]

    Se dezintegreaza. Aproape 650 de militari ucrainieni care s-au predat intr-o singura zi. Asta spune multe despre moralul ucrainienilor. Nu poti face fata rusilor cu conscripti de 18 ani si cu dobitoci de la sector dreapta. De acum putin va incepe sa puna conditii europei ca sa nu ajunga la kiev.
  • 0 (24 voturi)    
    Cata dreptate are omul asta... (Luni, 1 septembrie 2014, 17:43)

    Gustav666 [utilizator]

    "Ucraina se confrunta cu un “mare razboi” cu Rusia, in care pierderile se ridica la mii de morti, a declarat ministrul ucrainean al Apararii, Valeri Gueletei."

    Asa este, primii doua mii de morti i-ati asigurat deja voi, din randul civililor din Donetk si din Lugansk.
  • -1 (13 voturi)    
    eu unul as vrea sa inteleg ce vor... (Luni, 1 septembrie 2014, 20:52)

    exilatul [utilizator]

    americanii...ca rusii nu sunt nici irak, nici afganistan, nici libya si nici siria...asa salbatici cum sunt, rusii nu au fost invinsi nici de francezi ( napoleon ) si nici de nemti...iar asa zisa europa unita se va c-ca pe ea daca rusii o pun de un razboi ( desi nu cred ca vor altceva decit partea de sud-est a ucraninei )....sunt curios sa stiu ce au in cap aia care conduc de fapt ( nu marionetele lor de la casa alba ) asa zisa cea mai mare "democratie" din lume...
    • +1 (3 voturi)    
      Ce-au in cap? (Marţi, 2 septembrie 2014, 2:22)

      Taras Bulba [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

      Nu prea multe. De data asta au incercat marea cu degetul: "Hai sa vedem daca-i putem sugruma de tot pe rusi!"

      Si-au muscat limba, nu le-a iesit!
  • +1 (3 voturi)    
    Imi aduc aminte... (Marţi, 2 septembrie 2014, 4:39)

    Mirobo [utilizator]

    ... ca in gimnaziu eram obligati sa sudiem limba rusa .
    Impunerea sub orice forma a unei culturi,limbi poate si a unei civilizatii straine cum se cheama?
    Principiul de baza ramane acelasi: pestele mare il inghite pe cel mic.
  • +1 (1 vot)    
    criza ucraina (Marţi, 2 septembrie 2014, 12:37)

    puiufeuer [utilizator]

    Toate astea se intampla cand nu ti se mai scoala si garzile iti dau onorul in fiecare dimineata cand iesi din dormitor. Poti sa devii cred un suparat pe toti si pe toate.

    Porcaria e ca se mai gasesc descreierati care vad in frustrarile astuia tot felul de actiuni salvatoare pentru oameni si popoare.

    Mai rau e ca si reprezentanti ai democratiilor asa-zis mai avansate se prind in jocul stupid al rusului, evident fara sa ne intrebe. Asta e ! Nu prea ai la ce sa te astepti de la politicieni imbecili , de la presedinti cretini( cam ca al nostru!) si de la militari senili a caror unica placere mai ramane zdranganitul pustilor.

    Cum mama dracului poate cineva intr-o buna zi sa renunte sa mai rada la nazbatiile cotidiene ale copilului , nepotului , cainelui sau pisicii , la intalnirea la o bere cu prietenii , la o seara cu sotia sau iubita si sa-si ia din cui pufoaica si pusca ca sa se duca sa traga sau sa-si ia gloante , te miri pe unde ? Merita oare vreun km de granita toate astea ? Clar ca nu !

    Nu am crezut ca mai exista astfel de specimene dar evident m-am inselat.

    Partea buna e ca am si o propunere de rezolvare pentru astfel de situatii deviante .Ofer pe aceasta cale si o idee de afacere tovarasului Putin sau altor interesati :

    Ce ati zice de infiintarea si organizarea unei zone izolate de conflict ,ca un srl sau multinationala , de preferinta pe la cercul polar , departe de zonele civilizate, in care independenti, grupari, clanuri, teroristi , jihadisti , comunisti, nationalisti , neofascisti, mercenari sau dezaxati, pe baza unei cereri si a unei taxe sa poata sa-si satisfaca dorintele razboinice luptand unii contra altora in mod organizat si letal pana la unul. Ceva in genul Highlander ! Ultimul capata un premiu si este declarat, daca vrea, nemuritor . Un fel de War-Camp-Mondial. Afacerea ar putea sa prospere si pe orizontala. Firme de transport , de armament , de tot felul de echipamente ,
    de catering, de pariuri ar putea sa-si ofere servi
    • +1 (1 vot)    
      criza ucraineana (Marţi, 2 septembrie 2014, 17:13)

      puiufeuer [utilizator] i-a raspuns lui puiufeuer

      Aici si incheierea. Probabil m-am luat cu vorba si am depasit bufferul.

      Ce ati zice de infiintarea si organizarea unei zone izolate de conflict ,asa ca un srl sau o multinationala , de preferinta pe la cercul polar , departe de zonele civilizate, in care independenti, grupari, clanuri, teroristi , jihadisti , comunisti, nationalisti , neofascisti, mercenari sau dezaxati, pe baza unei cereri si a unei taxe sa poata sa-si satisfaca dorintele razboinice luptand unii contra altora in mod organizat si letal pana la unul. Ceva in genul Highlander ! Ultimul capata un premiu si este declarat, daca vrea, nemuritor . Un fel de War-Camp-Mondial. Afacerea ar putea sa prospere si pe orizontala. Firme de transport , de armament , de tot felul de echipamente ,de catering, de pariuri, de pompe funebre ar putea sa-si ofere serviciile in mod legal . Tot spun unii ca toate razboaiele au substrat economic !!! Noi ceilalti care consideram pur si simplu fascinanta viata pe planeta asta am sta linistiti la televizor si am astepta cu sufletul la gura sa vedem cine va fi castigatorul. Propun totodata ca banii rezultati din afacere sa fie folositi pentru dezvoltarea in paralel a geneticii pentru a diminua si mai mult numarul acestor creaturi.
      Ei , ce ziceti ? Nu ar fi o idee bunicica ?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă