VIDEO Rezultate Titularizare 2011 32% dintre candidati au luat note sub 5, iar 52 de profesori au luat nota 1 la examen

de R.P.     HotNews.ro
Luni, 18 iulie 2011, 15:24 Actualitate | Esenţial

Rezultatele examenului de titularizare 2011 arata ca 32% dintre candidati au luat note sub 5, note intre 5 si 7 au fost luate de 38% dintre profesorii prezenti la testare, iar peste 7 au fost notati 30% dintre candidati. Secretarul de stat in Ministerul Educatiei, Oana Badea, a anuntat ca anul acesta au fost 52 de note de 1, jumatate dintre ele obtinute la Educatie fizica si sport. Nota 10 a fost obtinuta de 26 de profesori prezenti la examen.


Ponderea posturilor titularizabile a fost constanta pana in 2009, de 18%. In 2010 a fost de 10%, iar in 2011 au fost 9% posturi titularizabile.

Categorii rezultate - titularizare 2011
- note sub 5: 32%
- note intre 5-7: 38%
- note peste 7: 30%
 
Categorii rezultate 2008
- note sub 5: 18%
- note intre 5-7: 37%
- note peste 7: 45%

Categorii rezultate 2009
- note sub 5: 17%
- note intre 5-7: 39%
- note peste 7: 44%

Categorii rezultate 2010
- note sub 5: 23%
- note intre 5-7: 39%
- note peste 7: 38%

Anul acesta au fost 52 de note de 1, jumatate dintre ele obtinute la Educatie fizica si sport. 26 de profesori au fost notati cu 10, la examenul de titularizare de anul acesta. In 2010, 92 de profesori au luat nota 10 la titularizare, iar in 2009 - 46 de candidati.

Numarul de candidati inscrisi:
2008: 69.000 de inscrisi, din care 18% absolventi ai anului respectiv
2009: 69.000, din care 13% absolventi ai anului respectiv
2010: 49.600, din care 12% absolventi ai anului respectiv
2011: 38.104, din care 11% absolventi din acest an

Concurenta:
2008: concurenta medie de 3 candidati pe un post
2009: 4 candidati/post
2010: 6 candidati/post
2011: 5,2 candidati/post

Numarul de absenti:
2009: 18% absenti
2010: 19% absenti
2011: 23% absenti

Eliminati pentru frauda sau tentativa de frauda:
2009: 90 de eliminati
2010: 75 de eliminati
2011: 55 de eliminati

Retrasi din examen:
2009: 6%
2010: 11%
2011: 19%

Secretarul de stat in Ministerul Educatiei, Oana Badea, a declarat ca, dupa ora 16:00, toate centrele de examinare vor afisa notele. "Concursul a avut ca obiectiv selectarea. Nu orice absolvent care are dreptul de a participa la acest concurs poate ajunge la catedra. Asiguram parintii ca pe 12 septembrie elevii vor avea cadrele didactice pregatite", a precizat Badea. Potrivit acesteia, "nu exista niciun risc sa ramana locuri didactice neocupate".

"Pentru ca este ultimul an in care ocuparea unui post in sistem se realizeaza prin acest tip de concurs, Ministerul Educatiei se simte dator sa faca anumite precizari pentru o mai buna pozitionare in timp si in spatiu. In primul rand, in ultimii zece ani, demografic vorbind, avem o scadere de aproximativ 600.000 de elevi, (...) ca atare resursa umana din sistem a fost reasezata conform efectivelor de elevi", a declarat secretarul de stat, citat de Agerpres.

Citeste si:



Citeste mai multe despre   





Citeste pe Stirile ProTV

ANIMATIE GRAFICA. Momentul in care un TIR intra pe contrasens si loveste doua masini. Trei morti: un barbat a ars de viu

Trei oameni au murit intr-un accident infricosator, produs langa Ramnicu Sarat. Masinile lor au luat foc, iar unul dintre soferi, care era in viata dupa impact, a ars de viu pentru ca nu a mai putut sa iasa.








13627 vizualizari
  • +9 (13 voturi)    
    Si ne miram de rezultatele de la BAC?! (Luni, 18 iulie 2011, 12:27)

    phlo [utilizator]

    Si ne miram de rezultatele de la BAC?!
    • +3 (9 voturi)    
      Nu inteleg... (Luni, 18 iulie 2011, 16:17)

      george [anonim] i-a raspuns lui phlo

      ... ce legatura are examenul de titularizare cu bacul?
      Poate cel mult ca, in toamna, multe din Tufele de Venetia care au cazut bacul acum il vor lua cu mult succes si multi dintre cei care au cazut examenul de titularizare vor deveni suplinitori...si, in felul acesta, s-a mai aranjat o generatie!...
      ...Si, poate n-o sa credeti, dar si atunci de vina va fi tot sistemul, guvernul, Basescu!...
      • 0 (2 voturi)    
        cati erau? (Luni, 18 iulie 2011, 14:39)

        curios [anonim] i-a raspuns lui george

        cati dintre cei 70% care NU, se gaseau in piata facand greva pt. salarii cat mai mari?
        • +1 (1 vot)    
          Nici macar unul! (Marţi, 19 iulie 2011, 11:31)

          george [anonim] i-a raspuns lui curios

          Logic! Cei care nu sunt angajati inca in invatamant, nu sunt membrii ai organizatiilor sindicale din invatamant!
    • 0 (2 voturi)    
      buna (Luni, 18 iulie 2011, 17:19)

      dan [anonim] i-a raspuns lui phlo

      NU comenta daca nu esti in sistem, e f usor sa vb ca simplu observator
    • 0 (2 voturi)    
      exact (Marţi, 19 iulie 2011, 8:47)

      alina [anonim] i-a raspuns lui phlo

      si ne mai miram cum de vroiau profesorii salarii mai MAAAARI in conditiile in care multi sunt mai prosti chiar decat elevii
      • +1 (1 vot)    
        Daca... (Marţi, 19 iulie 2011, 11:34)

        george [anonim] i-a raspuns lui alina

        ... unele dintre subiectele de la bacalaureat sunt de clasa a cincea si elevii nu le fac, subiectele de la examenele de titularizare sunt de nivel universitar! Asa ca, iarasi e o comparatie din categoria "nuca in perete"! Mai bine lasa-te de comentarii abstracte!
  • -3 (13 voturi)    
    ...smecheria de Romania se manifesta si aici..! (Luni, 18 iulie 2011, 12:43)

    bm [anonim]

    ...pana cand cei care scriu subiectele pentru orice examen din Romania nu vor fi oameni integri si nu smecheri care vor sa ne demonstreze ce prosti suntem noi si ce destepti sunt ei ...nu vom avea dacat tot mai multi ratati depresivi ! Prea multi autisti in sistemele de conducere ale tarii ...!
    • +2 (4 voturi)    
      noroc (Luni, 18 iulie 2011, 16:56)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui bm

      ca printre autisti sa gasit si un destept ca tine!
      • -1 (3 voturi)    
        O mica intrebare. (Luni, 18 iulie 2011, 17:46)

        haiducul [anonim] i-a raspuns lui banateanul.

        De ce oare voi banateni va credeti mai destepti decat ceilalti,aveti cumva trei.....
        • -1 (3 voturi)    
          raspuns la intrebare (Luni, 18 iulie 2011, 18:17)

          cititor [anonim] i-a raspuns lui haiducul

          Nu nu au trei dar....
          Prostul pana nu-i fudul parca nu e prost destul
  • +1 (1 vot)    
    Pacat ca am avut dreptate...sau poate ca e de bine (Luni, 18 iulie 2011, 12:48)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    In articolul "Zeci de profesori au fost eliminati din examen..." anticipam ca vor lua peste nota 7 maxim 30% din candidati.

    Asta a fost rezultatul final si nu stiu daca trebuie sa ma bucur ca examenul a fost exigent, sau sa ma intristez ca doar 30% sunt buni de ceva...
    • -2 (6 voturi)    
      de ce ai fi bun? (Luni, 18 iulie 2011, 17:09)

      diu1so [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      Pentru un post de suplinitor cu 500 lei?
      Hai, traieste tu din asta.

      Anul trecut am luat 8.50 si am predat 6 luni pentru un salar sub femeia de servici de la liceu.

      Noroc ca aia buni ajung in sistemul privat, si asa luam salarii decente.
      In invatamant datorita salariilor raman cei mai incompetenti.
      • +1 (3 voturi)    
        corectură (Luni, 18 iulie 2011, 17:45)

        Valentin [anonim] i-a raspuns lui diu1so

        Păi, ăsta e sistemul. Poate avea vechime mai mare. Dacă îşi făcea bine treaba, poate îşi merita banii. Nu cred că e uşor să cureţi după adolescenţii din ziua de astazi.
        Ca să nu te mai încurci: se spune femeia de "serviciu".
        Dacă eşti aşa de bun, succes în sistemul privat!
  • +1 (1 vot)    
    siste de rahat (Luni, 18 iulie 2011, 13:17)

    Alin [anonim]

    Cat timp sistemul de angajare este cel actual nu avem ce astepta. Etapele de angajare pe langa Titularizare cuprind niste etape prin care pot ajunge la scoli cu prestigiu profesori fara a merita. Concret daca cineva are un post obtinut acum 10 ani pe baza notei 5 poate sa faca un transfer la o alta scoala fara examen. Exista diverse detasari (culmea - o etapa se numeste detasare in interesul invatamanantului), continuitate.
    In Grecia e paradais fata de ce e la noi.....
  • -1 (3 voturi)    
    NU STITI INCA UNDE VA AFLATI (Luni, 18 iulie 2011, 14:09)

    Firea [anonim]

    inainte scolile erau sub protectia bisericipe langa faptul ca in nici un secol nu a existat examen cu supraveghere videonu este admis,nici legal nici unde-n lume sa stresati copii sau profesorii care adera la un an de servici sa aibe paine pe masa cu un salar de mizerie caci preturile sunt occidentalecine nu a fost elev?dar profesor sa fi la copii de profesionala care ar trebui supravegheati de gardieni la grupuri scolare,pt comportamentul ce lasa de dorit caci nu este admisibil sa deranjeze sau chiar sa ameninte profesorii.alti elevi vor sa invete ceva in timpul orei , si nu-i normal sa fie deranjata o clasa intreaga de 2 persoane care si-au deviat comporamentul prin cine stie ce imprejurari...saracie, unii elevi nu au bani nici de o paine...la ce comportament sa ne asteptam?sunt poezii cu caracter de educatie gresita "..se jura ca nu fura si l-am prins cu rata-n gura".. "sa mi-l omoare pe cel moldovancare oi mai multe"starnind invidia in educatia poporului.a-ti avut la revolutie in pereti gloante pe gratis, acum va bucurati de ele pe bani.....punandu-va izolatii de polistiren + datorii pt stranepoti,...caci gandul va duce la sinucidere, si mai rau tinde-ti sa crede-ti ca vine sfarsitul lumii.de cand ma stiu poporul roman este subjugat de o teama provocata din stramosi. intradevar sunt persoane care merita si doresc bine acestei tari. dar cei mai multi stau pasnici cu mainile in san, asteptand ca soarta sa deschida un drum care insa numai in vise mai poate avea sanse. deci suntem o tara de visatori.
    cine v-a evaluat apartamentele la un pret asa de estimativ de mare? cand constructia nu mai prezinta nici o garantie cu zidurile subtiri, spaiturile sparte, gloante in pereti pt termoizolatiile de polistiren, vechimea constructiilor mai in etate ca noi... majoritatea trag poporul in jos, dar ne dorim sa ajungem sus.nu ajung banii nici pt mancare , care este o necesitate, un e un lux. unii considera hainele un lux?vrem sa ne imbogatim peste noapte, vrem doar extremele
    • +2 (2 voturi)    
      am ras ceva (Luni, 18 iulie 2011, 20:54)

      vvv [anonim] i-a raspuns lui Firea

      multumesc pentru acest minunat comentariu. intr-adevar, in secolele trecute nu au fost camere video la examene in principal pt ca nu existau camere video. dar dacii aveau totusi telefoane wireless, ca nu s-au gasit fire. scoala a fost mult timp sub dominatia bisericii, pana cand in sfarsit din fericire a scapat cu aparitia statul laic, altfel invatai bibilia la scoala mai mult decat fizica. poezia zdreanta ar tb cenzurata, sunt de acord, induce ganduri negative la elevi :). ar tb sa scrii o carte, serios ...
      • 0 (0 voturi)    
        catelus cu parul cret nu zdreanta (Marţi, 19 iulie 2011, 8:50)

        I [utilizator] i-a raspuns lui vvv

        .
  • 0 (2 voturi)    
    NU pot sa cred (Luni, 18 iulie 2011, 14:10)

    unu [anonim]

    Te-ai astepta ca toate mintile luminate din Romania sa se bata pe salarii de 150euro pe luna, dar nu e asa. Unde e patriotismul geniilor, ei nu stiu ca "respectul" de a fi profesor e mai important decat banii, mancarea sau incalzirea...

    Cata nesimtire ...
    • +1 (1 vot)    
      Patriotismul inseamna bani. (Luni, 18 iulie 2011, 17:56)

      doi [anonim] i-a raspuns lui unu

      Teoretic ca daca ar fi la o adica aia bogati fug primi,cat despre ,,respectul" de a fi profesor el trebuie sa se tarasca toata luna pentru a supravietui.Daca ai sti cati profesori muncesc aici afara muncile de jos,si nu le este rusine,chiar ãi multumesc lui dumnezeu ca au scapat de acolo, chiar daca aici spala scarile.iar uni dupa ce invata limba-i gasesti predand in scoli sau chiar facultati.ori pe la diferite birouri.
      • -1 (1 vot)    
        DEX ... Sarcasm (Luni, 18 iulie 2011, 20:40)

        unu [anonim] i-a raspuns lui doi

        In rest, numai de bine.

        Multi incearca, putini inteleg ca: Nu este si nici nu a fost vreodata interesul politicienilor de a avea o populatie educata, pentru ca asemenea votanti vor fi mai critici, mai reticienti in alegeri. In schimb, daca reusesti sa scapi de profesorii buni, impingandu-i catre alte tari/profesii, in cativa ani vei incepe sa ai si elevi mai prosti, iar elevii aia vor creste si vor primi drept de vot. Iar cand asta se va intampla, vei avea 90% din votanti usor de manipulat...

        Dar asta nu conteaza prea tare cand e simplu sa dam vina pe facebook, filme americane si profesorii buni ce au disparut sau si-au pierdut interesul odata cu salariul ...
        • -1 (1 vot)    
          100% de acord. (Marţi, 19 iulie 2011, 9:36)

          haiducul [anonim] i-a raspuns lui unu

          Care cativa ani.. avem deja destule specimene care ne reprezinta,care ne conduc.
          Normal ca nu vor sa conduca un popor mai destept ca ei,nu dau nume pentru ca-i vedem si auzum in fiecare zi.
    • -1 (1 vot)    
      Unde e patriotismul? (Marţi, 19 iulie 2011, 8:37)

      fdan [anonim] i-a raspuns lui unu

      De ce se cere doar profesorilor, medicilor, etc. sa fie patrioti si sa lucreze, daca se poate pe gratis? De ce un politician patriot care indeamna pe altii la munca pe gratis, nu poate sa munceasca decat conta recompense grase, f.f. grase. As vrea sa vad un politician lucrand un an in conditiile pe care le cer pentru altii?
  • -3 (5 voturi)    
    pacat ca folositi banii fara cap (Luni, 18 iulie 2011, 14:18)

    Firea [anonim]

    a-ti micsorat salariile in invatamant ca sa luati camere video + a-ti lasat multi someri,apoi neindemnizati..oare nu va ganditi ca sunteti caproape ca niste criminali in carne vie,taiati tot.a-ti lasat multe persoane fara o paine pe masa.in loc sa va ganditi sa duce-ti romania intr-o directie corecta...continuati sa fiti distrugatori.construiti spitale(unde sa aveti multe asistente sa nu se mai asteptete la rand...numai in romania este mizerie in spital, cand ar trebui sa arate ca o nava spatiala de o curatenie impecabila).din toate formele de conducere dovediti ca nu aveti suflet cu inclinare bisericeasca
    • +3 (3 voturi)    
      Gramatica de inclinare biserceasca (Luni, 18 iulie 2011, 15:56)

      Mycroft [anonim] i-a raspuns lui Firea

      "Ati!". Se scrie "ati". Si "dati". Macar la subiecte pe teme de educatie abtineti (din nou, "abtineti"!) - va
  • +1 (3 voturi)    
    Pentru ce sa devii profesor? (Luni, 18 iulie 2011, 14:19)

    pana mea [anonim]

    Pentru 900 de lei pe luna?
    :)
    E un articol pe acest site care puncteaza foarte bine situatia de la noi. Pai cine mai vrea sa devina profesor? Pai simplu. Cine nu se descurca in alta parte. Cei competenti sunt demult plecati in alte domenii mult mai profitabile sau chiar si prin alte tari.

    Articolul la care fac referire:
    http://www.contributors.ro/fara-categorie/rezultatele-de-la-titularizarea-profesorilor-o-problema-de-sistem/
  • 0 (2 voturi)    
    impostura de presa (Luni, 18 iulie 2011, 14:20)

    Ilie [anonim]

    ia enumerati toti aspirantii la preofesorat cu note de peste 9, nu-i mentioneaza nimeni, desi va ingrijoreaza teribil imposurta
  • +4 (4 voturi)    
    O mare confuzie in toata presa! (Luni, 18 iulie 2011, 14:26)

    Pageman [anonim]

    Stimati domni,
    Toata presa este intr-o mare confuzie! Confuda candidatii la un post de titularizare cu profesorii! E ca si cum ai spune ca toti absolventii de drept care participa la examenul de magistratura sunt magistrati! Nu inteleg de ce se insista ca acesti candidati la un post de profesor titular sunt profesori! Marea majoritate nu sunt decat proaspat absolventi de invatamant superior intr-un anumit domeniu! Rezultatele de la acest examen cel mult reflecta rezultatele minciunoase de la examenele de licenta din facultati sau lipsa de interes din partea absolventilor bine pregati fata de un post in invatamant!
  • -4 (6 voturi)    
    rusine!!!!!!! (Luni, 18 iulie 2011, 14:31)

    un prof iritat [anonim]

    Sunt unul dintre cei care au picat si va spun ca acest lucru se datoreaza faptului ca subiectele au fost mult prea grele. Asa s-a intamplat si la BAC. Iar despre camerele de supraveghere va spun ca NU AVEAU CE CAUTA acolo. E normal ca intre noi colegii, trebuie sa ne consultam tot timpul, atat la scoala cat si in alta parte.
    Nu cred ca am facut atata scoala ca sa-si bata joc de noi Basescu si Boc , doi analfabeti comunisti. Ce EBA e mai breaza?
    • +3 (3 voturi)    
      Rusine tie! (Luni, 18 iulie 2011, 14:58)

      Pageman [anonim] i-a raspuns lui un prof iritat

      Stimate profesor iritat,

      Faptul ca ati facut atata scoala nu va indreptateste sa ocupati un post de profesor, daca nu sunteti in stare sa luati o nota de trecere la titularizare! Cel mult demostreaza faptul ca ati trecut prin scoala ca Voda prin loboda! Ati pierdut niste ani prin facultate cand puteati sa invetati o meserie si sa va castigati cinstit traiul, in alt mod!
      Reveniti-va! Sunteti foarte slabi pregatiti ... o mare parte, semnificativa, din noua generatie!
      • +1 (1 vot)    
        Un sef capabil (Luni, 18 iulie 2011, 18:26)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui Pageman

        are rezultate bune si cu subalterni foarte slab pregatiti, unul incapabil are rezultate proaste indiferent de pregatirea celor din subordine.

        Sefii institutiilor statului trebuie sa-si revina!
    • +3 (3 voturi)    
      Felicitari (Luni, 18 iulie 2011, 16:18)

      Mycroft [anonim] i-a raspuns lui un prof iritat

      Deci sunteti la fel de ineligent ca EBA. Bravos! Si peste generatia asta de elevi. La BAC s-a picat 55%, la profesori, adunand si pe cei 19% plecati din examen pentru ca mai au macar rusine, ies doar vreo 45%. (Da, dom' "profesor", 45, credeti-ma pe cuvant, mi-e ca daca va explic vi se va parea "mult prea greu")
    • +3 (5 voturi)    
      La sate cu voi si la munca de camp (Luni, 18 iulie 2011, 18:14)

      rc [anonim] i-a raspuns lui un prof iritat

      pe voi daca nu va lasa omu sa furati sau sa copiati e al dracu!!! numai la noi exista astfel de mentalitati, ar trebui ca examenul sa-l ia oricine da examenul? vai de capu vostru!
      dc nu va place si e salariu mic de ce va mai incurcati? lasati-i pe cei care vor si au nevoie de posturile respective. Voi mergeti linistiti la tara ca munca la camp nu necesita intelect si iti pune mancare pe masa. Asta e, nu poti sa faci umbra pamantului chiar degeaba.
    • +1 (1 vot)    
      daca ai picat.. (Luni, 18 iulie 2011, 23:04)

      danarad [anonim] i-a raspuns lui un prof iritat

      ti-ai batut singur joc de tine,te plingi de camerele video,adica nu te-a lasat sa furi,si mai vrei sa fii cadru didactic, esti o rusine.
    • +1 (1 vot)    
      eu cred ca asta e o gluma (Marţi, 19 iulie 2011, 8:53)

      I [utilizator] i-a raspuns lui un prof iritat

      ca nu cred sa existe oameni care sa gandeasca asa...
    • 0 (0 voturi)    
      Rusine tie! (Marţi, 19 iulie 2011, 16:46)

      ioana [anonim] i-a raspuns lui un prof iritat

      E usor sa aruncam mata in curtea guvernului, nu? Guvernul este nul. Exceptand cazul in care ai facut mediatii cu Basescu pentru acest examen si el nu te-a pregatit cum trebuie, nu ai nicio scuza.

      Si vorbesti tu de analfabeti? Vezi ca trebuia sa pui o virgula intre "ce" si "EBA".

      Nu ma intelege gresit, nu sunt fan Basescu, Boc sau EBA. Sunt cea mai apolitica persoana cu putinta.

      Sunt in schimb o sustinatoare avida a meritocratiei. Iar tu, draga domn, nu meriti nici macar cele 30 de secunde pe care le-am irosit scriind acest raspuns.
  • +3 (5 voturi)    
    subiecte (Luni, 18 iulie 2011, 14:50)

    alex [anonim]

    m am uitat si eu pe subiectele la informatica (la restul nu cred ca as putea aprecia obiectiv) si ma uimeste simplitatea.

    In afara de unele probleme de limbaj (subiecte formulate aiurea) mi se par triviale subiectele.

    mi se pare absurd ca cineva care are pretentii de profesor sa nu rezolve totul. Eu sunt convins ca as fi rezolvat toate subiectele in ultimul an de liceu.

    Ceea ce mi se pare absurd este ca nu s a dat nici o problema dificila, care sa stimuleze creativitatea si sa demonstreze ca viitorul profesor stie PUTIN mai mult decat trebuie sa stie elevul (sa aiba si elevul pe cine intreba ceva).

    subiectele mi se par triviale in comparatie cu ceea ce stiam inca din liceu, daca as compara cu algoritmii studiati in facultate devine deja jenant.

    si la examene de genul asta concurentii au probleme?

    eu as face totusi altceva: ai dat examen de titularizare si iei sub 8 , atunci nu mai ai dreptul sa profesezi de nici un fel (nici suplinitor).

    daca subiectul de examen este mai usor decat o teza la un liceu cu pretentii , si daca cei ce se vor profesori iau sub 5 , cum pot ei, sau cum au putut ei, sa predea elevilor?

    ca sa revin: cum are dreptul o persoana nu ia nota de trecere la un examen pe care elevii trebuie sa il sustina, sa predea elevilor,

    este rusinos. ma asteptam sa vad subiecte complicate, la care sa stau sa ma gandesc, sau pe care sa nu stiu sa le rezolv instant.
    • +2 (2 voturi)    
      pentru cei care mi au dat minus (Luni, 18 iulie 2011, 18:44)

      alex [anonim] i-a raspuns lui alex

      ce am spus gresit? ca subiectele sunt simple? puneti mana pe o carte de programare de clasa a 11a sau a 12a si o sa vedeti cat de simple sunt subiectele comparat cu materia.

      ce altceva am spus gresit? ca ar trebui ca un prof sa fie capabil sa rezolve ceva putin mai complicat decat ar trebui sa stie minim un elev?

      ce am mai spus gresit? ca cineva care pica un asemenea examen nu ar trebui sa mai aiba dreptul sa profeseze? pai cum e posibil ca un prof sa nu ia 5 pe subiectele pe care el trebuie sa le predea si sa fie incurajat sa suplineasca in continuare?

      eu la sfarsitul liceului am facut un proiect, cuprindea compresie/encodare de sunet live si transmitea voce (nu, skype nu se lansase).

      si nu a fost un progam dificil. Eu ma gandesc cu groaza ca pe mine si pe colegii mei, ne au evaluat astfel de oameni, care nu intelegeau exact ce faceam noi.

      imi amintesc o profesoara care nu i a dat punctaj maxim unui coleg (facuse un minimotor grafic de randare 3D) pentru ca nu ii place obiectul pe care asta il putea roti/contorla in 3d.

      chiar am lucrat mult si cu pasiune in liceu si am avut norocul sa am profesori buni, de la care am invatat.

      subiectele au fost triviale, asta e adevarul, degeaba ne suparam.

      din pacate, incet incet, la informatica ajung sa predea toti incompetentii care nu au reusit sa aiba un salariu decent si aleg calea predatului.

      Sunt si foarte putin care predau din pasiune, dar oamenii astia in mod sigur iau peste 8 la astfel de subiecte

      ps: exalmenul meu de licenta a fost infinit mai greu si lucrarea de licenta a constat in implementarea unor algoritmi de inteligenta artificiala pentru interpretarea limbajului uman.

      si viitorii profesori nu rezolva probleme legate de conectivitatea grafurilor si generarea numerelor prime? astea sunt probleme exemplu in toate manualele. ma asteptam ca pretentiile pentru UN PROFESOR sa fie mai ridicate
    • -1 (1 vot)    
      barem (Marţi, 19 iulie 2011, 0:53)

      neica nimeni [anonim] i-a raspuns lui alex

      Daca ai fi vazut baremele nu ai fi comentat. La unele puncte la 75% raspuns corect nu ti se da nimic!
      E rusinos sa pui problema ca o lelita.
      • 0 (0 voturi)    
        pardon? (Marţi, 19 iulie 2011, 16:40)

        ioana [anonim] i-a raspuns lui neica nimeni

        Baremul este problema? Faptul ca la 75% raspuns corect nu primesti nimic este o problema?

        Cand subiectele sunt patetic de usoare ar trebui recompensat un 75%?

        Hai sa o luam altfel: daca intri in moarte clinica si medicul de garda te resusciteaza 75%, se considera o resuscitare reusita?

        Vorbesti tu de rusine? Rusine ar trebui sa iti fie tie pentru ca te astepti sa primesti puncte pentru jumatati de masura. Un profesor trebuie sa exceleze in materia pe care o preda.

        Daca profesori spera sa se strecoare prin examene cu jumatati de masura, la ce sa ne asteptam de la elevi?

        La Olimpiade ti se scad 2-3 puncte pentru erori de sintaxa care nu afecteaza rezultatul final, doar pentru ca lucrarea nu este impecabila. Si tu vrei sa primesti punctaj pentru 75% raspuns corect?

        Foarte gresita asteptarea!
  • -2 (14 voturi)    
    ha (Luni, 18 iulie 2011, 15:28)

    x_man [anonim]

    pai cine vreti sa se faca profeor cu salariile care sunt?"! normal ca raman numai ciurucurile!!!
    • +6 (6 voturi)    
      Ciurucurile sunt si in politica (Luni, 18 iulie 2011, 16:26)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui x_man

      unde sunt salariile mari. Ce procent din bugetari, platiti din banul public, si-or face cum trebuie meseria?
    • +2 (2 voturi)    
      dece? (Luni, 18 iulie 2011, 17:02)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui x_man

      nu te prezinti domnule x-man matale pentru examen.....poate vei primi un salariu mai bun.....!
  • +13 (15 voturi)    
    ... (Luni, 18 iulie 2011, 15:36)

    stancualexro [utilizator]

    DA DA DA..... stim scuzele ... "nenorocitii" astia au pus iar camere de supraveghere si ei au fost timorati, ar mai si fi canicula, si subiectele "exagerat" de grele ...bla bla .. bla bla ...
    Cred ca este o conspiratie PDL ca ei sunt SLABI PREGATITI SI PUTUROSI si ca nu au putut SA FURE
    Repetentilor !!! Rusine !!! Ce vreti voi sa invete copiii de la voi ?!? Aproape 40% nu au luat nici macar amaratul ala de 5 ... oare ce cauta acolo ?
    • +1 (1 vot)    
      .................................. (Luni, 18 iulie 2011, 16:29)

      x rodna [anonim] i-a raspuns lui stancualexro

      ........... nu toata lumea e asa ,dar asta e sistemul cei mai multi sunt cei incompetenti..... Bine ar fi ca in invatamant sa primeze calitatea............
  • +14 (16 voturi)    
    Basescu e de vina !! (Luni, 18 iulie 2011, 15:40)

    HP [utilizator]

    Si cu Boc !!

    Profesorii sunt niste victime !!

    Daca le dadeati salarii duble erau dublu de competenti :))

    Ce atata teorie domne', suntem niste vai de capul nostru, cu ifose. Neam de toata pleazna.
    • +5 (7 voturi)    
      astia sunt cei care vor salarii mari (Luni, 18 iulie 2011, 16:46)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui HP

      ca uite ce mai pregatire au, bre! sa nu le fie de deochi!!
    • +3 (3 voturi)    
      HP, prietene! (Luni, 18 iulie 2011, 17:12)

      , RightIsGood [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Vrei sa vezi ca gresesti?
      Arunca/ti un ochi, doar atat, diseara pe latrine si ai sa vezi cat de gresit gandesti!
      La vantu' in ograda deja e... furtuni!
      Basescu, Boc, Funeriu, spanzuratori, javre ordinare, ...
      Astia cica trebuie sa imi invete copilul, cu bani multi, vacante numeroase si lungi si doar cu 4 - 5 ore de munca pe zi!
      Dar, ei sunt stresati, sunt obiditi de Basescu, de guvern, ... de toata lumea.
      Stai sa vezi ciuvica, spagatul pe multe scaune inghitite, pe ciutacu, pe gadea, pe madama iesita de pe sub birouri in... voluntari, pe aia deac ce face politica pe aragazul aprins... pe oana si chelia ei...
      Hai, latrai, dati cu pietre!
      Bolovani sunteti, cu aia ganditi!
      • +1 (1 vot)    
        . (Luni, 18 iulie 2011, 17:55)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui , RightIsGood

        Eram ironic :)
        • +1 (1 vot)    
          Stiu! (Luni, 18 iulie 2011, 17:58)

          , RightIsGood [utilizator] i-a raspuns lui HP

          Si eu, tot la adresa ... dascalilor cu diplome pe net, cu credite pe...hp!:)
  • +13 (13 voturi)    
    tituarizare (Luni, 18 iulie 2011, 15:42)

    Sorinache [anonim]

    E clar vina lui Base!
  • +5 (5 voturi)    
    intrebare (Luni, 18 iulie 2011, 16:48)

    amarastean [anonim]

    e posibil ca profesorii deja titularizati sa fie reexaminati?
    • -1 (1 vot)    
      Sunt (Luni, 18 iulie 2011, 20:53)

      Cristina [anonim] i-a raspuns lui amarastean

      Profesorii titularizati sunt evaluati tot timpul.In primii doi ani de invatamant trebuie sa sustina definitivatul, apoi dupa 3 ani gradul II, apoi dupa inca 3-4 ani gradul I.Toate examenele presupun inspectii la clasa si 3 examene scrise sau lucrare de grad pentru gradul 1.Plus ca la fiecare 5 ani sunt obligati sa obtina 90 de credite pe care le obtin in urma cursurilor de formare continua care se tin in timpul week-end-urilor.Aceste cursuri se finalizeaza cu un examen.Plus ca unele dintre aceste cursuri se platesc cu bani din buzunarul cadrelor didactice. Dupa unii, profesorii ar trebui sa nu aiba viata personala, ci doar sa stea la cursuri si in salile de clasa si asta cu 700-800 lei pe luna. Ii invit pe doritori sa faca schim si daca rezista o luna merita premiati ...cu un salariu de profesor.
      • +1 (1 vot)    
        Profesori titularizati si profesori suplinitori (Marţi, 19 iulie 2011, 4:48)

        marian [anonim] i-a raspuns lui Cristina

        Faceti o confuzie - toti profesorii pot da gadele didactice (chiar daca sunt titularizati pe post sau suplinitori).
        Profesor titular inseamna ca are stabilitate pe post cel putin 4 ani (dupa noile norme) - pe viata (dupa normele vechi), daca postul sau este viabil (exista timp de 4 ani cel putin 18 ore, daca nu intra in restrangere de activitate).
        Profesor suplinitor inseamna ca (daca ia o nota peste 5) sta 1 an intr-o scoala (sau 3 ani daca are continuitate pe post).
        Gradul II si I se da dupa 3 ani doar daca ai primit nota 10 la definitivat / gradul II
  • +4 (4 voturi)    
    Un studiu necesar (Luni, 18 iulie 2011, 16:49)

    Mircea Ciobanu [anonim]

    Se impune un studiu statistic care sa arate ce universitate au absolvit candidatii la titularizare care au luat note intre 1-4.99. S-ar vedea astfel ce fel de diplome au acestia si s-ar stabili un diagnostic obiectiv al invatamantului pe ansamblul sau.
    • +3 (3 voturi)    
      de acord... (Luni, 18 iulie 2011, 17:11)

      Mihai Vasilescu [anonim] i-a raspuns lui Mircea Ciobanu

      ... dacă se iau şi stisticile din anii trecuţi... dacă are vreun ziarist răbdare...
      Sunt profesori care sunt de mai bine de 10 ani la catedră, 20 de ani... şi care nu iau notă de trecere la titularizare. Asta este revoltător!
      Prin "mâinile" lor au trecut tot atâtea generaţii de copii!
  • +1 (3 voturi)    
    si ei (Luni, 18 iulie 2011, 17:06)

    banateanul. [utilizator]

    se vaita si zbeara dupa salarii mari, dupa ce sunt si analfabeti !
    • -3 (5 voturi)    
      Si tu (Luni, 18 iulie 2011, 17:42)

      profesoras [anonim] i-a raspuns lui banateanul.

      Si tu esti analfabet.
      • 0 (0 voturi)    
        diferenta este (Marţi, 19 iulie 2011, 11:09)

        Jagged Fel [utilizator] i-a raspuns lui profesoras

        ca el nu se vaita cerand un salariu mai mare, ci trage o concluzie evidenta: ca cei ce doresc sa predea - si pe bani cat mai multi - sunt inapti pentru profesia ce si-au ales-o. iar faptul ca te iei de o eroare de ortografie (poate chiar o greseala de tastare) nu inseamna ca ai adus un contrargument la afirmatia lui!
  • +1 (1 vot)    
    Asa profesori, asa elevi (Luni, 18 iulie 2011, 17:20)

    T+C [anonim]

    Sărmană Romanie, in ce hal ai ajuns.

    Nu-mi vine sa cred în ce hal s-a degradat învățământul în Romania.
  • +1 (1 vot)    
    1st (Luni, 18 iulie 2011, 17:24)

    cucumber [anonim]

    E posibil sa fie prima data dupa revolutie cand examenele nationale se dau cat de cat pe bune
  • +3 (5 voturi)    
    Rezultate titularizare (Luni, 18 iulie 2011, 17:38)

    costel [anonim]

    Profesorii care se titularizeaza acum sunt din cei care au absolvit liceul in timpul mandatelor Ecaterinei Andronescu,Marga s.a.Asta vrea USL sa scoata din poporul roman,oameni slab pregatiti care sa stea cu mina intinsa la stat si sa-i voteze.
  • +2 (2 voturi)    
    nu e de mirare (Luni, 18 iulie 2011, 18:21)

    cititor [anonim]

    mare majoritate a candidatior la titularizare sunt absoventi de facultati dupa 1990 si stim cu totii cum se iau diplomele. Ai bani nici nu trebue sa sti unde e facultatea aia care te face PROFESOR.
    Mai cunoastem ceva PROFESORI DOCTORI s.a.m.d. importanti si prin Parlamentul Romaniei.
    • -1 (1 vot)    
      Mai vedeti-va de treaba voastra , astia care va cr (Luni, 18 iulie 2011, 18:56)

      lucian [anonim] i-a raspuns lui cititor

      Mai du-te si te plimba ! Ce studii ai tu de esti asa destept ? Daca vrei sa stii ce4i care au facut studii inainte de 1990 au acum in jur de 50 de ani, si sunt fixati pe posturi, ceea ce nu inseamna ca sunt mai destepti decat generatiile urmatoare. Daca ar da toti profesorii examene din 3 in 3 ani si titularii si cei care nu sunt titulari ar fi dezastru national, in sensul ca f miulti fixati pe post sunt total paraleli cu materia pe care o predau, mai mult cei care nu-si fac treaba sunt chiar acesti profesori, pentru ca lor li se rupe, nu depind de nimeni si nimic, au serviciu pe viata, ca sa scapi de ei trebuie sa omoare cel putin 2,3 elevi altfel nu-i poti da afara. Toti dati in profi, dar v-ati intrebat vreodata ce fac copii vostrii la scoala ? Din clasa mea cand am intrebat cine a citit o carte in ultimii zece ani au raspuns ca doar 2. Si la intrebarea cine a invatat ceva, cat de cat pt azi : raspunsul a fost : Nu am invatat nimic niciodata. Voi vedeti doar finalitatea, dar cum sa faci genii din analfabetii care isi iau capacitatea , iar ei deabia stiu sa-si scrie corect numele ? TIPIC ROMANESC : TOTDEAUNA SUNT ALTII DE VINA, EU SUNT SFANT ! Hai sa punem toti umarul, ca altfel ajungem o tara de ratati, si mai mult, tu asta destept, gandeste-te ca pensia nu ti-o fac profii astia atat de blamati, ca ti-o face generatia lui fiul / fica ta, care cand aud de munca se intorc pe partea cealalta apatului si-ti spun ca-i doare capul. Tot ce-ti doresc este sa fi futut si tu ca profii si apoi sa mai stam de vorba !
    • +1 (1 vot)    
      eroare (Marţi, 19 iulie 2011, 7:36)

      pirpatrat [anonim] i-a raspuns lui cititor

      Din cate stiu eu, pentru a candida pentru un post de suplinitor nu-ti trebuie decat diploma de bacalaureat.Dupa ce luai examenul incepea, insa,invartita - fiind concurenta mare pe un loc ( poate o fi admis suplinitor unul cu cinci dar daca nu are catedra e ca si picat) si intervenind pilele si pilutele, noroc ca, acum se face totul computerizat!

      De la anul insa, de cand se va acorda libertate scolilor- va fi dezastru! Mai ales in mediul rural, unde o vor angaja suplitoare pe Tzatza Mita ca e ruda cu Tzatza Floarea!
      • +1 (1 vot)    
        eroare la mine (Marţi, 19 iulie 2011, 7:55)

        pirpatrat [anonim] i-a raspuns lui pirpatrat

        Am verificat si inteleg ca acum, pentru a fi suplinitor trebuie sa fi absolvit o facultate + cursuri de pedagogie sau sa fi absolvit liceul pedagogic.
        A fost o perioada, insa, cand nu-ti trebuia decat diploma de bacalaureat si nota peste 7 pe care o puteai obtine usor cu ajutorul cunostintelor acumulate in 12 ani de scoala, fara sa copiezi si fara sa te pregatesti in mod special pentru acest examen. Si subiectele de anul acesta sunt pe acelasi tipar si la acelasi nivel.
  • +5 (5 voturi)    
    Tara lui Olguta Vasilescu (Luni, 18 iulie 2011, 18:28)

    tepes [anonim]

    Pe mine nu ma mai mira nimic. In aceasta tara Olguta Vasilescu (cea care cu greu depaseste in vocabularul curent 50 de cuviinte) este doctor in stiinte!!!! La ce i-o fi trebuit nu stiu. Dar daca e de luat a bagat si ea la fel ca multi altii, un dictorat sa-i zica cei de la Latrina3 si iRealitatea, Doamna Profesoara Doctor!
  • 0 (0 voturi)    
    romania;tara condusa de repetenti (Luni, 18 iulie 2011, 19:41)

    g. buju.canada [anonim]

    mai mira pe cineva de cei asa de rau ,asa mizerie,coruptie si hotie la rumuni ?

    mai mira pe cineva care doresc salarii,vile si respect pentru creatile lor geniale sau pentru tacerile lor criminale comuniste staliniste ?

    MONSTRA de valoare a ...uneversitatilor,scriitorilor,ziaristilor,profesorilor si intelectualilor emanate si descatusate dupa lovitura de stat din 1989 !

    im dati mie in bot ca nu stiu limbe romane,gramatice-eu plecat din lagar comunist si stalinist peste 32 de ani -eu cu curajul si priceperea de a parasi asa IAD comunist si stalinist unde invatamantul a fost numai de tradare,minciuna,turnare si de mita !
  • 0 (0 voturi)    
    titularizare (Marţi, 19 iulie 2011, 14:07)

    maria [anonim]

    intr-adevar in cadrul sistemului de invatamant sunt extrem de multe persoane care nu au nici cea mai mica legatura cu aceasta meserie... imi este rusine de ^colegii^ mei - sa ii deranjeze camerele de supraveghere... de ce?! nu se puteau concentra?... si eu lucrez in acest sistem, dar la concursul de titularizare niciodata nu am avut note sub 8, insa din nefericire posturi titularizabile erau putine, in ultimii 2 ani am fost prima la suplinire... si anul acesta cand bebe al meu implinea 11 luni eu sustineam examenul de titularizare.. si am reusit... sunt a 5-a pe lista, deci ma voi titulariza, era al 5-lea an in care incercam sa prind un post titularizabil... bebe mi-a purtat noroc... 8,35 nu este o nota foarte mare dar nici mica nu pot sa spun ca este deoarece va inchipuiti cum este sa inveti impreuna cu un bebe care nu doarme decat o jumatate de ora ziua, care vrea sa se joace, sa fie plimbat, hranit, schimbat, etc.... - se pare ca data 13 cand s-a nascut bebe si cand am sustinut titularizarea imi poarta noroc...
  • 0 (0 voturi)    
    examen de o durata de 4 ORE si cu inceperea notar (Miercuri, 20 iulie 2011, 20:36)

    Firea [anonim]

    cine nu a incercat sa de-a examen in invatamant nu ar fi indicat sa-si permita sa comenteze negativ fara a se documenta cat de grele sunt subiectele pe o durata de 4 ore cu un barem de evaluare ce incepe de la nota 1, ar trebui sa nu mai fie asa de duri cu profesorii ce sunt examinati in fiecare an, caci exista care sunt titulari si un au fost in examen niciodata … avand norocul ca au fost in invatamant din vremea comunismului inaintea celor ce-s examinati an de an , deci au fost declarati direct titulari dupa ce au terminat facultatea fiindca au prins vremurile prielnice ale comunismului si nu au sustinut niciodata examen de o durata de 4 ore.
  • 0 (0 voturi)    
    Emotii (Miercuri, 20 iulie 2011, 21:21)

    Firea [anonim]

    Nu este de conceput ca sa un intelegem caci intr-un examen mai exista si emotii din causa carora un te poti concentra indeajuns.Cate examene ati sustinut in timpul vietii ca sa va da-ti seama ca depende si de starea persoanei in acel moment


Abonare la comentarii cu RSS

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version