Evaluarea Nationala 2011 S-au afisat rezultatele

de Raluca Pantazi     HotNews.ro
Vineri, 24 iunie 2011, 11:38 Actualitate | Esenţial

 documente
(24 Iun 2011) PDF, 128KB
Rezultatele la evaluarea nationala au fost afisate simultan la ora 11:00 in unitatile scolare din Capitala. Purtatorul de cuvant al Inspectoratului Scolar al Municipiului Bucuresti, Marian Banu, a declarat ca in Bucuresti s-au inscris pentru sustinerea probelor examenului national de evaluare aproximativ 14.400 de candidati. La nivelul intregii tari, la evaluarea nationala au participat peste 220.000 de absolventi de clasele a VIII-a.
  • Spune cum s-au desfasurat examenele Evaluarii Nationale anul acesta in scoala ta si daca s-a copiat
Reprezentantii Ministerului Educatiei au declarat pentru HotNews.ro ca asteapta o centralizare a datelor de la Inspectoratele Scolare si abia dupa finalizarea contestatiilor vor putea comunica informatii referitoare la note si o comparatie cu anii trecuti. Rezultatele examenelor sunt afisate la avizierul fiecarei scoli si, in putine cazuri, si pe site-urile unitatilor de invatamant. In Bucuresti au fost eliminati doi candidati la evaluarea nationala la limba si literatura romana, din totalul de trei la nivel de tara. Rezultatele evaluarii nationale vor fi luate in calcul la media de admitere la liceu.

Descarca de aici REZULTATELE la Evaluarea Nationala din sase judete

"Procente de promovare nu pot comunica pana cand nu se vor rezolva si contestatiile si vor fi afisate rezultatele finale, in fiecare unitate scolara", a declarat pentru HotNews.ro purtatorul de cuvant al Inspectoratului Scolar al Municipiului Bucuresti, Marian Banu. Acesta a explicat ca rezultatele finale vor fi afisate luni, 27 iunie, intre orele 10:00 si 12:00, la fiecare unitate scolare.
 
La nivelul Bucurestiului au absentat de la Evaluarea Nationala 60 de elevi inscrisi la examen. "Nu au fost evenimente deosebite, comisia si-a desfasurat serios activitatea, iar cuvantul potrivit pentru derularea examenului este normalitate", a precizat Banu.

Notele si mediile de la examenele de Evaluare Nationala nu au fost publicate inca online pe site-urile inspectoratelor scolare pentru ca "este o situatie provizorie", a precizat Marian Banu. Acesta a anuntat ca, in Bucuresti, toate mediile de la Evaluarea Nationala si mediile claselor V-VIII vor fi postate on-line pe siteul Inspectoratului Scolar al Municipiului Bucuresti dupa rezolvarea contestatiilor, pe 27 iunie. La nivel national, reprezentantii Ministerului Educatiei au declarat pentru HotNews.ro ca rezultatele finale nominale ale examenelor din cadrul Evaluarii Nationale nu vor fi publicate pe site-ul Ministerului Educatiei, iar Inspectoratele Scolare Judetene vor decide daca le vor publica online sau nu.

Vezi aici Subiectele si Baremele de la examenele de Limba si Literatura Romana, Limba Materna si Matematica

Evaluarea nationala s-a incheiat miercuri cu proba la matematica. In 2011 Evaluarea Nationala la clasa a VIII-a s-a desfasurat in perioada 20-22 iunie, la test fiind inscrisi peste 220.000 de elevi.

Afisarea primelor rezultate este programata vineri, 24 iunie, pana la ora 14.00. In aceeasi zi, intre orele 14.00 si 18.00, pot fi depuse contestatiile, care vor fi solutionate in 25 si 26 iunie. Afisarea rezultatelor finale, dupa contestatii, va avea loc in data de 27 iunie.

Citeste si:

Inscrierea la liceu -
Descarca de aici FISA DE INSCRIERE IN CLASA A IX-A 

Media generala obtinuta la Evaluarea Nationala constitutie unul dintre criteriile pentru admiterea in invatamantul liceal de stat, potrivit ordinului nr. 4802/ 31.08.2010, privind organizarea si desfasurarea admiterii in invatamantul liceal de stat pentru anul scolar 2011-2012.

Inscrierea in licee de stat in clasa a IX-a se face fara examen, pe baza mediei de admitere. Exceptie fac liceele/clasele pentru care se sustin probe de aptitudini, clasele cu regim de predare bilingv pentru care se sustin probe de verificare a cunostintelor de limba moderna si clasele cu predare in limbile minoritatilor nationale, pentru care se sustin probe de verificare a cunostintelor la limba materna.

Media de admitere este media aritmetica intre media generala la Evaluarea Nationala sustinuta de absolventii clasei a VIII-a si media generala de absolvire a claselor a V-a - a VIII-a.

Vezi Metodologia de organizare si desfasurare a admiterii in invatamantul liceal de stat pentru anul scolar 2011-2012

Inscrierea in clasa a IX-a, la invatamantul de zi, a absolventilor de gimnaziu (cu exceptia celor care candideaza pentru licee/clase pentru care se sustin probe de aptitudini, a celor care solicita inscrierea in invatamantul special si a celor care candideaza pe locurile speciale pentru romi) se face prin repartizare computerizata, in ordinea descrescatoare a mediilor de admitere, in baza optiunii candidatului pentru filiera, profilul, specializarea sau domeniul respectiv si in limita locurilor aprobate, prin planul de scolarizare, pentru unitatile scolare finantate de la bugetul de stat.

Media generala la Evaluarea Nationala va fi calculata, indiferent daca una sau mai multe din notele obtinute la evaluarea nationala sunt inferioare notei cinci.
Media de admitere se calculeaza, indiferent daca media generala la Evaluarea Nationala din clasa a VIII-a este inferioara notei cinci.

Modul de completare al
Fisei de inscriere in Anul Scolar 2011-2012: (Sursa: admitere.edu.ro)

1. Observatie: Campul Nr.inreg, care se gaseste in partea dreapta - sus nu se completeaza. El reprezinta numarul de inregistrare pe care il va primi fisa de inscriere in momentul depunerii ei.
2. Se completeaza urmatoarele campuri in fisa de inscriere:
  • Codul numeric personal (camp obligatoriu)
  • Data nasterii (camp obligatoriu)
  • Numele (camp obligatoriu)
  • Init. tatalui (camp obligatoriu) - initala tatalui
  • Prenumele (camp obligatoriu)
  • Cod judet - cod scoala provenienta (camp obligatoriu) - se observa ca sunt doua seturi de casute. In primul set se introduce codul judetului, iar in al doilea set se introduce codul scolii de provenienta. (Exemplu: un elev din Vaslui, introduce la codul judetului VS, pentru Bucuresti se va completa cu B, iar celalalt camp se completeaza cu codul scolii de provenienta). Codul scolii de provenienta se gaseste in brosura editata de inspectoratul scolar judetean sau in lista scolilor din sectiunea Planul de scolarizare 2011.
  • Denumire (camp obligatoriu) - reprezinta numele scolii de provenienta.
  • Media evaluare nationala (camp obligatoriu) - media generala obtinuta de candidat la evaluarea nationala sustinuta in clasa a VIII-a.
  • Media teze nationale - media candidatului la tezele cu subiect unic sustinute in clasa a VIII-a pentru seriile 2008 si 2009 (respectiv media la testele nationale pentru seriile 2004-2007).
  • Media claselor V-VIII (camp obligatoriu) - media candidatului pe parcursul celor 4 ani de studiu.
  • Media admitere (camp obligatoriu) - media de admitere a candidatului calculata conform formulei din algoritmul de repartizare. 
  • Nota evaluare nationala limba romana / Nota teze nationale limba romana VIII 1 (camp obligatoriu) - reprezinta nota candidatului obtinuta la evaluarea nationala la limba romana sau nota candidatului la tezele nationale la proba de limba romana pe semestrul 1 din cls. a VIII-a. (seria precedenta 2009 inclusiv)
  • Nota teze nationale limba romana VIII 2 - reprezinta nota candidatului obtinuta la tezele nationale la proba de limba romana pe semestrul 2 din cls. a VIII-a. (seria precedenta 2009 inclusiv)
  • Nota evaluare nationala matematica / Nota teze nationale matematica VIII 1 (camp obligatoriu) - reprezinta reprezinta nota candidatului obtinuta la evaluarea nationala la matematica sau nota candidatului obtinuta la tezele nationale la proba de matematica pe semestrul 1 din cls. a VIII-a. (seria precedenta 2009 inclusiv)
  • Nota teze nationale matematica VIII 2 - reprezinta nota candidatului obtinuta la tezele nationale la proba de matematica pe semestrul 2 din cls. a VIII-a. (seria precedenta 2009 inclusiv)
  • Disciplina la alegere - se va completa disciplina la care se vor sustine tezele nationale. Aceasta poate fi Istorie sau Geografie. (seria precedenta 2009 inclusiv)
  • Nota teze nationale istorie/geografie VIII 1 - reprezinta nota candidatului obtinuta la tezele nationale la proba de istorie/geografie pe semestrul 1 din clasa a VIII-a. (seria precedenta 2009 inclusiv)
  • Nota teze nationale istorie/geografie VIII 2 - reprezinta nota candidatului obtinuta la tezele nationale la proba de istorie/geografie pe semestrul 2 din clasa a VIII-a. (seria precedenta 2009 inclusiv)
  • Nota evaluare nationala limba materna / Nota teze nationale limba materna VIII 1 - este compus din doua zone: una destinata codului limbii si o alta destinata notei primite de candidat la evaluarea nationala la limba materna sau la tezele nationale la limba materna pe semestrul 1 din clasa a VIII-a (pentru seria precedenta 2009 inclusiv). Aceasta nota va participa la calculul mediei de admitere. Codul limbii va fi preluat din brosura editata de inspectoratul scolar judetean.
  • Nota teze nationale limba materna VIII 2 - este compus din doua zone: una destinata codului limbii si o alta destinata notei primite de candidat la tezele nationale la limba materna pe semestrul 2 din clasa a VIII-a. Aceasta nota va participa la calculul mediei de admitere. Codul limbii va fi preluat din brosura editata de inspectoratul scolar judetean si va fi acelasi cu cel de la campul Nota teze nationale limba materna VIII 1. (seria precedenta 2009 inclusiv)
  • Nota la proba de limba materna - este compus din doua zone: una destinata codului limbii si o alta destinata notei primite de candidat la proba de limba materna. Codul limbii va fi preluat din brosura editata de inspectoratul scolar judetean.
  • Nota la proba de limba moderna - este compus din doua zone: una destinata codului limbii si o alta destinata notei primite de candidat la proba de limba moderna. Codul limbii va fi preluat din brosura editata de inspectoratul scolar judetean.
  • Optiuni (camp obligatoriu) - reprezinta lista optiunilor alese de candidat. Ordinea optiunilor de pe fisa este semnificativa, prima optiune exprimata este luata in considerare inaintea celorlalte optiuni. Fiecare optiune este formata din 3 cifre. Codul optiunilor se preiau din brosura editata de inspectoratul scolar judetean sau din listele care se vor gasi in sectiunea Planul de scolarizare 2011.
  • Diriginte (camp obligatoriu) - semnatura dirigintelui candidatului.
  • Candidat (camp obligatoriu) - semnatura candidatului.
  • Parinte (camp obligatoriu) - semnatura parintelui candidatului.


Citeste mai multe despre   











283441 vizualizari
  • +5 (9 voturi)    
    Parerea mea ... (Vineri, 24 iunie 2011, 12:31)

    Reader [anonim]

    mi se pare o mare aberatie media generala de absolvire a claselor a V-a - a VIII-a. cel mai corect (si cinstit) este examenul. toti elevii au (teoretic) aceeasi sansa.
    • +7 (7 voturi)    
      d (Vineri, 24 iunie 2011, 12:39)

      @.gândire greşită. [anonim] i-a raspuns lui Reader

      Da, la mine în şcoală s.a copiat de s.a rupt, să nu mai zic de ăia de la şcoală. Unul care are vreo 100 de absenţe pe semestru a reuşit să ia 8.9 la română şi 8.5 la mate, şi de abia trecea clasa. Nu ar fi corect deloc doar cu examenul, trust me. :).
      • +1 (5 voturi)    
        LoL (Vineri, 24 iunie 2011, 13:02)

        s [anonim] i-a raspuns lui @.gândire greşită.

        Inseamna ca prostia e mare daca la asemenea subiecte trebuie sa copiezi... Vai de tara asta ce indivizi creste mai nou!
      • +5 (5 voturi)    
        ai dreptate, dar si gresesti (Vineri, 24 iunie 2011, 13:12)

        Reader [anonim] i-a raspuns lui @.gândire greşită.

        ai dreptate pentru ca stim cum se trec examenele la noi. te-au prins copiind, asa si? dau la anu.
        dar ce ar fi sa nu mai poti sa-ti dai examenele astea in urmatorii 20 de ani? cum te-ai simti ca la 34 - 35 de ani sa stai in banca cu un pusti de 14 ani sa dai un examen pe care ai vrut sa-l furi? din pacate examenele se trec asa din generala pana la finalul facultatii - asta e romania si speram sa se schimbe ceva.

        nu ai dreptate pt ca: (sa zicem) eu sunt parinte cu bani si am un copil prost. dar pentru orgoliul meu bag bani in cadouri pentru toti profesorii, ca odrasla mea sa aiba medie cat mai mare. chestia asta poate pe tine (elev silitor) nu te deranjeaza la inceput. dar ajungi sa-ti dai seama ca ala sta si f*te musca, joaca fotbal, iese cu bicla in parc, in timp ce tu-ti faci temele. la sfarsitul clasei a 8-a ala are media mai mare ca tine. sa zicem ca la probele astea aaveti aceeasi medie ( + media din generala) cine e mai avantajat? crede-ma ca pentru astfel de oameni s-au facut regulile astea. daca era doar examenul la liceu (cum am dat eu) era un filtru mult prea greu de trecut pt un terchea berchea.
      • +4 (4 voturi)    
        lol (Vineri, 24 iunie 2011, 15:04)

        aol [anonim] i-a raspuns lui @.gândire greşită.

        ce naiba frate ca la mine i nscoala sa copiat toti prosti au luat peste 8 sh peste 7 , 50 eu ca am incercat fara sa copiezi am luat mai putin naiba hai cu rezultatele pe net sa vad cati prosti au note mari
        • 0 (0 voturi)    
          lol (Vineri, 1 iulie 2011, 14:30)

          mada [anonim] i-a raspuns lui aol

          pentru "lol"..nu toti care au note mari au si copiat..poate altii au muncit muult pentru acea nota de 10:|
    • -1 (1 vot)    
      evaluarea (Vineri, 24 iunie 2011, 12:40)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui Reader

      ai mare dreptate !
    • +1 (3 voturi)    
      Reply (Vineri, 24 iunie 2011, 12:46)

      lorents [anonim] i-a raspuns lui Reader

      Atunci, daca doar examenele ar conta, pentru ce ai mai invatat 4 ani?
      • -1 (1 vot)    
        buna intrebare (Vineri, 24 iunie 2011, 13:17)

        Reader [anonim] i-a raspuns lui lorents

        ca sa ai un motiv sa nu muncesti de la 12 ani. sa ai unde merge sa agati fete, sa-ti arati ultimul model de iphone sau psp. te bucura raspunsul?
        si poate in astia 4 ani pierduti prin scoala se mai prinde ceva si de tine, o gramatica, o inmultire, o fomula de calcul a ariei, iti dezvolti capacitea de gandire ... dar, cine stie, generatia FB e mai precoce, poate la 10 ani termina si facultatea.
      • +2 (2 voturi)    
        @lorents (Vineri, 24 iunie 2011, 13:26)

        lulu [anonim] i-a raspuns lui lorents

        ...ca sa poata trece examenul mai fraiere!
    • -1 (3 voturi)    
      Corect (Vineri, 24 iunie 2011, 12:56)

      ogi [anonim] i-a raspuns lui Reader

      Pt Reader

      Corect dar din pacate din cea ce am vazut eu la aceste asa zise evaluari nationale este CIRC .Acesta e subiect pt elev de cla a 8 ? ... gen 6+16:4 =?
      Domnilor profesori este exercitiu de clasa a 2 .Asa ceva n-ar trebui punctat.Chiar nu va e rusine .Unde D-zeu am ajuns .Ati coborit stacheta la un nivel aproape de zero sau zero este nivelul vostru ??
      La anul cred ca o vedem doar adunari si scaderi fara impartiri ca... de e greu si sa nu oboseasca copiii.
      Probleme gen piramida in sfera etc sint subiecte de NASA ,functii complexe nu mai vorbesc
      Puneti d-lor profesori EXAMEN de admitere in clasa a VIII clar fara medii si alte note din anii anteriori. Veti sti atunci cine a invatat si cine NU.
      Apoi va mirati de ce actuala generatie nu stiu sa faca calcule elementare.
      Daca actuala generatie de elevi ar fi fost obligata sa sustina examene de treapta I din generatia anilor 80-85 cred ca media de promovare ar fi fost de max cca 8%.
      Sau datorita incompetentei profesorilor sintem in situatia de fata ???
      Astept si alte opinii...
      • +2 (2 voturi)    
        Comentariu (Vineri, 24 iunie 2011, 13:41)

        Lucian [anonim] i-a raspuns lui ogi

        nu e vorba de profesori aici, nici vorba de incometenta...e vorba de examenele din ultima vreme ( capacitate, evaluare, bacalaureat) care au permis si incurajat frauda; s-a ajuns astfel in situatia ca elevii sa nu mai invete ( in mare masura), pentru ca stiau ca examenele se pot lua si fara efort intelectual...vina dascalilor aici este, in complicitate...in rest, exista si multi ( din ce in ce mai putini) elevi care mai invata, care gandesc, care au parte si de profesori deosebiti...de acestia e mare pacat, ajung unii dintre ei sa aiba note mai mici decat altii care erau la limita promovarii...asadar, treaba cu camerele video la bac e un semn bun, parerea mea
        • 0 (0 voturi)    
          revenire la comentariu (Vineri, 24 iunie 2011, 13:59)

          lucidrag [utilizator] i-a raspuns lui Lucian

          scuze pentru scaparile din text, se mai intampla
      • +1 (1 vot)    
        Bai desteptule ! (Vineri, 24 iunie 2011, 14:06)

        gjkjkj [anonim] i-a raspuns lui ogi

        Bai inteligentule , exercitiul 6+16:4 = .....este pentru nota 1,50.
        Cele mai corecte examene erau cele de Capacitate cand supraveghetorii erau din alte scoli si elevii de la mai multe scoli dadeau examen intr-un singur centru.
        Toate celelalte forme de examinare au fost viciate si mai ales atunci cand se organiza admiterea la liceu , de catre liceul respectiv.
        Au fost cazuri si de 25% rezultate aranjate prin admiterea organizata de licee.
        • 0 (0 voturi)    
          Bai inteligentule (Luni, 27 iunie 2011, 14:04)

          ogi [anonim] i-a raspuns lui gjkjkj

          Acel exercitiu nu avea ce sa caute in foaia de examen .Punct.
          Citeste cu atentie ce am scris si vei intelege daca ai puterea
          Generatia mea a dat examen de admitere in clasa a IX pe principiul .Stii materie demonstreaza pe hirtie .Si am demonstrat .
          Daca acele examene s-ar aplica si astazi ar cadea 80% din candidati ...Cam asta e nivelul de cunostinte in zilele noastre
          Sint subiecte la care poti lasa candidatul cu toata maculatura pe masa .Daca nu stie deageaba.Matematica de clasa VIII nu inseamna doar adunari si scaderi
          Acum ai inteles ....... Oricum nu ma astept sa intelegi .
      • +3 (3 voturi)    
        ... (Vineri, 24 iunie 2011, 15:08)

        paul [anonim] i-a raspuns lui ogi

        Tu ai impresia ca aceste subiecte , programa de matematica la nivel de gimnaziu sunt realizate de profesorii care predau in scoli?!Ai impresia ca sunt intrebati macar???!!!Ei isi fac datoria : predau ceea ce trebuie sa predea , evalueaza si noteaza.Se chinuie sa aduca la nivel de clasa a VIII - a copii care sunt de fapt la nivel de scoala primara....Programa trebuie parcursa....Domnului ministru nu ii pasa ca in acea clasa nu sunt 2 elevi la fel , cu acelasi stil de invatare , consolidare si sitematizare a informatiilor....Daca sunt lasati corigenti nu e bine pentru ca ei cred ca asa creste abandonul scolar...Li se spune ca invatamantul gimnazial e obligatoriu si trebuie sa treaca toti prin el....Orele suplimentare , consultatiile , recapitularea pentru examene le fac din proprie initiativa pentru a ajuta elevul si fara a cere sau primi nimic in schimb...Dar multi elevi nici nu se chinuie sa participe la aceste ore suplimentare.
        Problema nu sunt profesorii si nici nu cred ca poate fi adusa incompetenta in discutie...
        De vina sunt elevii si parintii ... Elevii pentru ca nu mai invata nimic...nu se mai chinuie sa rezolve singuri un exercitiu.Parintii pentru ca pur si simplu nu le mai pasa....Nu-i vezi trecand pe la scoala si intreband profesorii cum li se descurca odraslele(eventual la final de semestru cu o floare si ceva in plasa rugandu-i sa-l treaca intr-un fel sau altul ca nu vor sa sa-si faca odrasla inginer sau medic...macar o profesionala ceva)...Sunt de acord ca subiectele sunt din ce in ce mai simple si ca scoala nu mai este ce a fost cand am terminat eu sau tu generala...Dar si elevii sunt din ce in ce mai slabi si lenesi....Asa ca hai sa nu aruncam vina pe cadrele didactice...Imi amintesc ca eu am invatat singur pentru examenul de admitere la matematica...m-am chinuit cu o culegere in fata luni intregi...Profesoara si-a parcurs doar materia de clasa a VIII- a ...pentru examen ne-am pregatit singuri
        • 0 (0 voturi)    
          scoala (Vineri, 24 iunie 2011, 17:03)

          lorelaina [anonim] i-a raspuns lui paul

          Sunt ''da''....,,,! Cata dreptate aveti, domnule Paul......
    • +1 (1 vot)    
      parere proasta (Vineri, 24 iunie 2011, 13:12)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui Reader

      din ce zici tu reiese ca degeaba au mai fost la scoala elevii din a5-a pana in a8-a asa ca singura mare aberatie care o vad e comentariul tau!
      • -1 (1 vot)    
        parere si mai proasta (Vineri, 24 iunie 2011, 13:42)

        Reader [anonim] i-a raspuns lui anonim

        cum am zis mai sus. poate in astia 4 ani, se prinde ceva si de tine.
        tu nu te-ai lovit niciodata de situatii cand un elev a luat o nota buna desi nu o merita? sau tu esti unul care duce cadouri profesorilor?
    • -1 (1 vot)    
      Examen la fiecare liceu in parte !!!! (Vineri, 24 iunie 2011, 14:05)

      Ramona [anonim] i-a raspuns lui Reader

      O mare ABERATIE aceste teste!!!EXAMEN pe fiecare profil in parte cum era pe vremuri este cea mai edificativa testare.La facultati lafel!!!Ce treaba are un viitor student la medicina cu istoria fratilor?????!!!!!!!!!
    • +1 (1 vot)    
      /// (Vineri, 24 iunie 2011, 14:15)

      sectie germana [anonim] i-a raspuns lui Reader

      dupa parerea mea nu-i corect ca sectia germana/maghiara primeste aceasi subiect ca sectia romana. Limba materna este la noi germana/maghiara si oricum noi nu cu sectia romana concuram , deci ii cu mult mai greu pentru noi , mai ales pentru copiii din sectia germana , care au ca limba materna defapt o limba straina, vorbita in general numai la scoala.(editat de HotNews.ro)
    • +1 (1 vot)    
      Evaluarea nationala (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 16:01)

      Ank [anonim] i-a raspuns lui Reader

      Corect,cinstit?Vorbim de Romanica,trezirea!Imi este lehamite de colegii parveniti din generala,inclusiv de starile dinaintea sedintei cu parintii,cand notele erau rostite cu atata nonsalanta de dirigintea,constienta fiind de 'valuarea' mimozelor,pipitelor si crailor din clasa domniei sale.Copil aflat in sala de examen,care nu avea nivel mai mare de 5-6,tarat efectiv de parintii cu bani prin generala(parintii cu o nesimtire incredibila),avand tupeul sa afirme ca este un mare geniu(parerea parintilor,desigur nu si a profesorilor),a venit profesorul de la materia respectiva in clasa,spunandu-i modurile de rezolvare si rezultatele.Cum suna?!Minunat,stiu!Eu sincera,am ramas socata!Nu-mi pot explica,de ce si cum de s-au putut obtine note atat de mari,stiind ca unii dintre maimutoii de au fost in clasa cu mine,nu aveau intelectul capabil sa-i faca sa inteleaga cum sa adune pe degete,sau cum sa desparta in silabe pocnind din palme.M-am saturat de invatamantul din tara noastra,cu note cumparate,meditatii peste meditatii,cadouri (genti de firma,sticle cu bauturi scumpe),de talentele si figurile de artisti,de replicile:'Vezi,tu,eu am hainele astea din America stii tata e avocat,medic,politist,procuror,are firme o gramada si ne permitem,doar eu sunt dovlecelul lui scump!'. Recunosc,exista o multime de copii inteligenti,care isi doresc cu adevarat sa invete,dar sunt neindreptatiti de gorilele astea care stau in palate.Rusine!Felicitari celor ce au obtinut notele dorite si mult succes!
    • 0 (0 voturi)    
      O alta parere . (Luni, 11 iulie 2011, 11:17)

      cineva [anonim] i-a raspuns lui Reader

      Parerea ta e foarte proasta. Nu stiu in ce clasa esti dar daca ai fi fost intr-a 8 a sa fi vazut ce subiecte grele au fost ... in fine . ;) Pa .
  • +1 (1 vot)    
    intrebare (Vineri, 24 iunie 2011, 12:45)

    monika [anonim]

    tot netu e plin de axpresia "s-au afisat rezultatele" da unde draku sunt afisati-le fratilor si onlineeeeee
    • 0 (0 voturi)    
      . (Vineri, 24 iunie 2011, 13:10)

      ? [anonim] i-a raspuns lui monika

      mda asa e:))
    • +3 (3 voturi)    
      Pentru domnul"corect" (Vineri, 24 iunie 2011, 13:31)

      corect-gresit [anonim] i-a raspuns lui monika

      Nu voi face nicio referire la faptul ca domnule "Corect", impovarati umerii bietilor elevi, si-asa napastuiti de multitudinea experimentelor ministerului de resort, care a schimbat in cativa ani, "n"programe si "n+1"modaliati de evaluare, ptr ca ar trebui sa intelegeti sintagme, care evident din multe puncte de vedere va sunt straine, ca dealtfel si "Gramatica limbii romane". Aici as dori sa ma opresc si pentru logica dumneavoastra, le voi puncta cu liniuta, de la capat:
      -in interiorul cuvantului scriem "i",din"a";
      -interjectiile, ca si substantivele in vocativ, se despart prin virgula de restul propozitiei;
      -"piramida in sfera", si "functii complexe" sunt tot problemele celor "de sus", insa exprimarea este de-a dreptul ridicola;
      -acordul domnule "Corect", dintre subiect si predicat,---" va mirati de ce actuala generatie nu stiu sa faca"---este de tot plansul;
      -"examene de treapta I din generatia" este imposibil, credeti-ma !(ca si exprimare)
      -" max cca 8%." , alaturare de doi termeni, care se exclud(ori este maxim, ori este aproximativ....iar dumneavoastra stiti ce inseamna aproximari, nu?)
      -"incompetenta profesorilor", se datoreaza celor ca dumneavoastra;
      -greselile de topica si punctuatie sunt mult prea numeroase pentru a mai zabovi asupra lor;
      Copiilor le doresc o vacanta frumoasa iar dumneavoastra domnule "Corect", un studiu cat mai aprofundat al Limbii romane, asta in ideea ca vreodata veti mai cocheta cu "corectitudinea"
  • +2 (2 voturi)    
    examenul ar fi suficient cu unele conditii (Vineri, 24 iunie 2011, 13:16)

    ghea [anonim]

    examenul de treapta 1 cum am dat eu se dadea in liceul pt care optai
    acum am ramas socata cand am auzit ca se sutine in scoala .pai aceeasi colegi,aceeasi profesori ,normali ca exista toleranta si se creeaza premizele pt copiat
    examenul ar fi suficient pt admitere la liceu dar organizat altfel....profesorii sa nu cunoasca elevii,si nici elevii sa nu se stie intre ei
    • +2 (2 voturi)    
      parere (Vineri, 24 iunie 2011, 13:28)

      silvia [anonim] i-a raspuns lui ghea

      nu mai e ce era odata,examenele din ziua de azi sunt apa de ploaie,cum bine zicea cineva mai sus,
      • +1 (1 vot)    
        pensia (Vineri, 24 iunie 2011, 13:59)

        Ana [anonim] i-a raspuns lui silvia

        Grav e ca, pt. noi astia mai copti, care am dat treapta I acum vre-o 25 ani, aceste examene ni se par hilare, daca nu ingrijoratoare de-a dreptul. Dragilor! Astia care abia fac acum adunari si scaderi o sa ne asigure pensia!! Vai de noi si de noi...
        • -1 (1 vot)    
          Ceva (Vineri, 24 iunie 2011, 14:34)

          Una alta [anonim] i-a raspuns lui Ana

          Ana, mai intai invata putina romana, apoi vorbeste.Forma corecta este VREO.Ma amuza ca veniti voi astia mari care ati dat examenele acum nu stiu cati ani si va dati rotunzi aici, ca la voi a fost mai greu si nu stiu ce. E problema voastra, nu noi ne-am ales subiectele.
  • 0 (0 voturi)    
    observatii, din pacate (Vineri, 24 iunie 2011, 13:54)

    Daniela [anonim]

    ...sunt unul dintre parintii care-au avut emotii pentru copilul lor la examenele de evaluare nationala.Am norocul sa am o fetita extraordinara si, in ciuda problemelor pe care le-am avut tocmai in acest an, a invatat constant incat sa obtina note frumoase: 9.00 la limba si literatura romana si 9.50 la matematica, fara suspiciunea ca s-ar fi inspirat de undeva.
    Citesc cu mare interes postarile vizitatorilor site-urilor pe care fiecare am asteptat postarea rezultatelor online si ma intristeaza cand observ greseli de exprimare sau de scriere exact la cei care doresc sa para altfel decat cei despre care vorbesc...trist ca nu stim sa facem acordul, sa scriem corect cu vocala dubla...etc...etc
    • 0 (0 voturi)    
      Multe felicitari, ... (Vineri, 24 iunie 2011, 14:13)

      M [anonim] i-a raspuns lui Daniela

      ... stimata doamna; probabil ca si fiica-mea este oarecum pregatita, pt ca a luat 9.30 cu 9.20, adica media ar fi tot 9.25 . Pare-se ca, intre ele, departajarea o va face media claselor 5-8 ...
      • +1 (1 vot)    
        Felicitari! (Vineri, 24 iunie 2011, 17:06)

        Daniela [anonim] i-a raspuns lui M

        Felicitari celor care au luat note mari invatand !
        M-as bucura sa fie cat mai multi!
        Ma intristeaza enorm sa aud ca mai sunt scoli unde se permite furtul. Din pacate nimeni nu constientizeaza la timp ce mare deserviciu se face, permitand asta, elevilor!...
    • +1 (1 vot)    
      FELICITARI! FATA mea a luat 10 si 9.8 (Vineri, 24 iunie 2011, 15:32)

      Catalin [anonim] i-a raspuns lui Daniela

      Fata mea a luat 10 la romana si 9,80 la matematica. Sunt foarte bucuros. A fost un mic moment de neatentie la mate, altfel ar fi luat 10 si acolo.
  • +2 (2 voturi)    
    Examenul a fost normal (Vineri, 24 iunie 2011, 14:02)

    andrei [anonim]

    Eu nu am auzit pe nicaieri sa se copieze. La mine in sala nu a copiat nimeni. Profesorii supraveghetori erau atenti la noi. In nicio sala din scoala nu s-a copiat. Totul a decurs normal atat la scoala mea, cat si la celelalte scoli din orasul CLuj(din ce am auzit eu). Poate pe la tara sa se fi copiat in unele sali, dar nu cred ca a fost general. Cei care zic ca se copiaza ori sunt mosi care habar n-au cum se da examenul ori sunt tot felul de frustrati care vor sa arunce cu mocirla in generatia care da acum examenul Elevii sunt cel putin la fel de bine pregatiti ca acum 10-20 de ani si rezultatele elevilor romani la olimpiadele si concursurile internationale dovedesc asta.

    Ar trebui ca batranii sa aibe mai mult respect pentru generatia noastra. Apropo, eu am reusit sa iau examenele cu media 9.46 si nu am copiat deloc. AM INVATAT SI M-AM PREGATIT. Si multi colegi au avut medii mari.
    • +1 (1 vot)    
      felicitari (Vineri, 24 iunie 2011, 14:19)

      Ana [anonim] i-a raspuns lui andrei

      Mai copile, felicitari pt. note, dar...nu stii ce vorbesti...
    • 0 (0 voturi)    
      am incredere in copii nostri (Vineri, 24 iunie 2011, 19:20)

      elvira [anonim] i-a raspuns lui andrei

      felicitari...si mult succes la inscrierea in liceu...sa obtii locul pe care il doresti...si fiica mea are media finala 9.50...stiu ca a muncit constant toti anii de scoala...si ca are aceste rezultate fara pregatire suplimentara...doar cu ce s-a predat la scoala si cu ajutorul si implicarea profesorilor...a invatat toti anii si desi am avut emotii, rezultatul era previzibil, pentru ca si la olimpiade a obtinut mereu note peste 9.
      recunosc ca acest sistem de invatamant este mult diferit fata de ce am facut eu acum 24 ani...dar am incredere in generatiile prezente...pentru ca am incredere in copilul meu...si stiu ca asa cum este ea...cum este acest tanar din cluj...sunt multi...si ar trebui sa ii sustinem...in aceste perioade grele...inconstante...sa le oferim atat cat se poate...incredere si stabilitate...nici parintii nostri sau bunicii nu ne ofereau prea mult credit....si totusi...
      sunt copii nostri si sunt asa cum i-am crescut...cum i-am format...daca nu suntem multumiti de ei...noi suntem vinovati...noi...si sistemul ...
      per;e la romana si mate erau si pe timpul nostru...miorita era sxrisa de eminescu...si argesul trecea prin bucuresti///etc...
      sa nu mai aruncam cu noroi...ne murdarim pe noi insine...
      felicitari tuturor copiilor care au trecut prin probele de la capacitate...si mult succes la examenul de bac...
    • +1 (1 vot)    
      Ai dreptate (Duminică, 26 iunie 2011, 2:01)

      alex [anonim] i-a raspuns lui andrei

      la tine in shcoala nu ai auzit sa se fi copiat....nici la mine in scoala nu am auzit sa se fi copiat in toate salile sunt sali in care au copiat unii dar putzini...faza nasoala e ca sunt multe shcoli in care pt a nu face shcoala de ras profesorii au dat rezultatele elevilor,ajutandu-i astfel sa obtzina note mari,note care pun in dezavantaj pe cei ce au invatzat patru ani ca fraierii shi au luat note mici in examen.Media din 5-8 am avut-o de 9,38.o medie destul de mare zic io.Dar cu media de 5,52 din examene media de admitere la liceu imi este de 7,45.Deci concluzia este ca cei care am luat note mici la examen ne-am chinuit degeaba 4 ani.au venit cei din mediul urban, cu medii mari in examen,marind astfel media de admitere la liceu shi luand locul celor ce sa-u chinuit degeaba 4 ani shi au obtzinut medii mici in examen
    • 0 (0 voturi)    
      shegymegy@yahoo.com (Duminică, 26 iunie 2011, 17:44)

      Shegymegy [utilizator] i-a raspuns lui andrei

      Andrei, asculta... Sunt foarte fericita cand aud ca prin partea ta totul a decurs intr-un mod civilizat si corect... Dar sa stii ca la noi s-a copiat PE RUPTE!!!!!! Nu te mint! Cu totii suntem constienti! Sunt din Alba Iulia si s-au luat note pe pile care au fost remarcate de zeci de elevi ce erau neputinciosi in fata nedreptatilor... De exemplu, pe un elev l-a ajutat supraveghetorul in timpul examenului-de la alta scoala- si alti elevi pur si simplu au copiat cot langa cot si s-au consultat... Pe la tzara supraveghetorii le-au scris elevilor raspunsurile cu rezolvari cu tot pe tabla... La mine la scoala copil de nici 2 care din mila cadrelor ditactice a trecut clasa- uite si aici o nedreptate, dar stim povestea si faptul ca sunt nevoiti sa il treaca- a luat 7 si 7,20 la examene! Alta prietena de nota 5 a luat 8,60 la examen... Un coleg foarteee slab a luat 9,05 si a copiat de la o alta colega foarteeee buna ce a luat 8,95 :))) Cat de stupid poate suna? Ei bine, ea a facut contestatie, pentru ca avea o siguranta mare cum ca nu are greseli, sau cel putin nu de 1,05 puncte! Eu am luat 9,55 la romana si sunt olimpica, am ajuns departe si uite ca totusi nu pot depune contestatie sa confirm faptul ca nu am avut greseli de 45 sutimi pentru ca eroare dintre original si lucarea dupa contestatie trebuie sa fie de cel putin 50 sutimi. O prietena de la alta scoala ce a luat la examenul pt. intrare in liceul militar 5,50, a luat acum nota 10 curat!!!! Crede-ma, dragul meu, tu esti un caz fericit, in Cluj. La noi totul a fost un balci si toti incultii ne calca in picioare!
  • +1 (1 vot)    
    evaluare nationala (Vineri, 24 iunie 2011, 14:13)

    inna [anonim]

    Examenul de evaluare nationala din punctul meu de vedere a fost o cacealma. Nu este posibil ca la un examen sa participe ca profesori supraveghetori, profesorii scolii respective. La anumite scoli din Ploiesti profesorii au lasat elevii sa se inspire. Este inadmisibil ca un elev mediocru la examenul de evaluare nationala sa aiba media generala peste 9. Invatamantul a ajuns de rasul rasului, nimeni nu-si mai da nici macar un minim de interes. Rusine sa va fie domnilor supraveghetori.
  • 0 (0 voturi)    
    rezultate teste nationale (Vineri, 24 iunie 2011, 14:13)

    larisa [anonim]

    pe admitereliceu.ro gasiti rezultatele :p. Bafta tuturor !
    • 0 (0 voturi)    
      rezultate (Vineri, 24 iunie 2011, 16:35)

      cristina [anonim] i-a raspuns lui larisa

      eu nu gasesc nicaieri rezultatele de la testele nationale....unde le pot gasi??....imi puteti da un link???
  • +1 (1 vot)    
    buna (Vineri, 24 iunie 2011, 14:14)

    Stancu Ghita [anonim]

    Da... s-a copiat foarte muuult si grav. Localitatea Petresti , judetul Dambovita. Profesorii au scris raspunsurile elevilor pe tabla ! Vi se pare corect ? :|
  • +1 (1 vot)    
    hi (Vineri, 24 iunie 2011, 14:19)

    Catana Ionut [anonim]

    In satul Petresti, judetul Dambovita , profesorii au scris raspunsurile pe tabla . Ca dovada , toti elevii au luat note peste 7. :)
    • +1 (1 vot)    
      E firesc, (Vineri, 24 iunie 2011, 15:08)

      Marse [anonim] i-a raspuns lui Catana Ionut

      ... acolo s-a nascut Elena Ceaushescu, au un regim aparte :)))) ...
  • +1 (1 vot)    
    La examn s-a copiat. (Vineri, 24 iunie 2011, 14:28)

    Catalin [anonim]

    Sunt unul dintre participantii la examene. Desi multi spun ca nu s-a copiat nu este adevarat. In scoala mea s-a copiat in fiecare sala fara nici o remuscare. Supraveghetorii vorbeau intre ei si chiar daca vedeau ca se copiaza nu s-a luat nici o masura.
  • 0 (0 voturi)    
    nu`i corect (Vineri, 24 iunie 2011, 14:35)

    Anonim [anonim]

    nu`i corect asa ceva,eu am luat 3,75 la mate si am scris toate cele 4 pag si unul care nu a scris nimic a luat 6,60.este imposibil(si pe langa asta a dat pagina goala goala)...faceti contestatii fratilor daca stiti ca meritati mai mult...asa cum am facut eu am facut contestatie si sa vad acum ...
    • +1 (1 vot)    
      fratilor! (Vineri, 24 iunie 2011, 14:57)

      Ana [anonim] i-a raspuns lui Anonim

      Fa contestatie...Obtii 3.85 probabil! Sau 3.65....chiar tii asa de mult la diferenta?
    • 0 (0 voturi)    
      ups!!! (Duminică, 26 iunie 2011, 19:57)

      Catiusa [utilizator] i-a raspuns lui Anonim

      probabil ca nu ai stiut cat face 6+16:4=
  • +3 (3 voturi)    
    evaluarea (Vineri, 24 iunie 2011, 14:37)

    mihai [anonim]

    Evaluarea asta e o prostie deoarece profesori au fost docili lasăndu-i pe elevi preferaţi sa copieze toata lucrarea de la colegii şi de pe fiţuici.Daca asa se face la evaluare nu-i de mirare ca la liceu nustiu nimic din gimnaziu.
    • +1 (1 vot)    
      adevarat (Vineri, 24 iunie 2011, 14:49)

      AncaMaria1308915385411 [anonim] i-a raspuns lui mihai

      asta chiar asa e si nu`i corect se copie pe rupte...pai cum e ma posibil ca eu luand premiul 1 in toti anii sa iau 3,75 la mate,si altu` care nu scrie nimic si da foaia goala la mate ia 6,60.vi se pare corect asa cv ?eu cred ca este o nedreptate
  • 0 (0 voturi)    
    copiatu (Vineri, 24 iunie 2011, 14:47)

    ag007 [anonim]

    la mn in scoala profesorii ne spuneau aproape toate rezultatele,deci a fost o organizare d ....;)
    ji nu mai zic,ca unii kre nu jtiu nici sa scrie bn,au luat peste 5;)
    • 0 (0 voturi)    
      asa si la ex? (Vineri, 24 iunie 2011, 15:01)

      Ana [anonim] i-a raspuns lui ag007

      Asa ai scris si la examen????
      Probabil fara..."organizare" era jale. Oricum este, dar ne pacalim...Si anul asta!
  • 0 (0 voturi)    
    Nelamurire (Vineri, 24 iunie 2011, 14:58)

    Rose [anonim]

    eu sunt destul de nedumerita... stiu si eu pe cineva care a dat anul acesta si cica a luat examenul, desi a luat 4 la matematica.... cum vine asta?... sincer toate examenele pe care le-am dat eu in viata data nu laut 5 nu treceam... poate reuseste sa ma lamureasca si pe mien cineva.
    • +1 (1 vot)    
      lamuriri (Vineri, 24 iunie 2011, 15:47)

      paul [anonim] i-a raspuns lui Rose

      Datorita modificarilor facute de noua conducere , in special de minsterul invatamantului , la acest examen de evaluare nationala nu poti "pica" .Nu exista o medie de promovare...Pot promova elevi si cu media 2 sau 3.De fapt nici nu este realmente un examen.Este o evaluare in functie de care iti dai seama de nivelul de pregatire al elevilor.
      Admiterea la liceu se face lafel ca in anii anteriori pe baza mediei de la evaluarea nationala si a mediei generale a celor patru ani de gimnaziu...Asa ca in functie de mediile celorlalti elevi , de preferintele lor se poate sa intri cu o medie sub 5 chiar si la mate-info...
      Asta considera ei reforma in invatamant...Profesorii sunt neputinciosi...elevii inconstienti
  • +1 (1 vot)    
    se copiaza (Vineri, 24 iunie 2011, 15:16)

    balaceau [anonim]

    la noi la scoala la Tantareni jud gorj , au venit profesorii si ne-au dictat, altii ne-au scris pe tabla. e bine cum sunt examenele acum .
  • 0 (0 voturi)    
    examen (Vineri, 24 iunie 2011, 15:34)

    Adda [anonim]

    bai e cea mai mare prostie...am invatat 4 ani degeaba...am stat sa fac de cat m-a dus pe mn capu iar prostii care deabia treceau cu 5 au luat note mai mari decat mn ...e bn?...deia se duce tara asta dracu ca numai oamnei prosti are in ea....ii urasc....am plans azi o gramada ...nu mai pot ....ii urasc pe cei de la minister ca nu iau masuri...
    • 0 (0 voturi)    
      :( (Vineri, 24 iunie 2011, 15:51)

      miha [anonim] i-a raspuns lui Adda

      Nu e bine , nu e corect ...Voi , generatia tanara , puteti schimba asta .Revoltati-va , spuneti-va nemultumirile , rugati parintii si profesorii sa va sustina..Luptati pentru dreptul vostru la educatie si la o evaluare corecta!!!!
      • 0 (0 voturi)    
        shegymegy@yahoo.com (Duminică, 26 iunie 2011, 17:52)

        Shegymegy [utilizator] i-a raspuns lui miha

        Eu lupt...crede-ma! Degeaba! :)) Nimeni nu te asculta, ba chiar te afunda! In conducerea tarii se afla mediocrii absoluti si tot mai multi vin si le calca urmele. De ce? Pentru ca au succes! :| SI NU MA LAS! Asta este...
    • +1 (1 vot)    
      examen (Vineri, 24 iunie 2011, 17:10)

      DianaMihaela1308923343068 [anonim] i-a raspuns lui Adda

      De acord...sunt intru totul de acord...:| Si eu am plans o gramada...totusi ma salveaza media claselor 5-8 si nota acceptabila la lb. romana...astfel,pot intra la un liceu bun.
      Nu e corect,ca unii [care abia trageau de un 5 in clasele 5-8]sa ia note mult mai mari decat le-ar fi "valoarea intelectuala", copiind,iar altii ...pe propriile lor puteri sa se lupte sa ia o nota cat de cat bunicica.
  • 0 (0 voturi)    
    se copiaza (Vineri, 24 iunie 2011, 15:57)

    patty [anonim]

    acest an am incercat sa scot note bune si pe langa asta am participat si la concursuri si am obtinut note destul de bune. urasc acest tip de testare de pe mine au copiat 3 fete care p[ana la urma au luat 9.30 si eu ghiciti 8.70 dar dece nu este corect . nu este de loc corect si pt asta media mea de admitere este complet distrusa. multumesc ministerului educatie pt ce prostie are in cap urasc pe aceasta tara deoarece notele sunt acordate pe copiat sau pile dar acel cinstit el ce se face. ma dezgustat adio oricum ma mut in strainatate deoarece parinti mei nu vreau sa auda de aceasta tara
    • +1 (1 vot)    
      8,7 (Duminică, 26 iunie 2011, 15:59)

      Catiusa [utilizator] i-a raspuns lui patty

      8,70??? la ce greseli de ortografie ai e cam mare nota
    • +1 (1 vot)    
      shegymegy@yahoo.com (Duminică, 26 iunie 2011, 17:55)

      Shegymegy [utilizator] i-a raspuns lui patty

      Ai de viata mea=))) Ma mira ca stii scrie. Poate colege tale au copiat de la tine, dar macar au scris corect :))
  • +1 (1 vot)    
    EN (Vineri, 24 iunie 2011, 16:08)

    EN [anonim]

    Ce pot sa zic,la noi a fost totul ok,poate si pentru ca suntem o scoala buna.Am luat 9.7 la romana si la mate 8.4 pentru ca de fapt faceam de 9.4 dar a veni directoarea si ne-a anuntat ca timpul s-a terminat.Asta e viata.Unii invata si iau note mari,altii copiaza si au note mari.Media mea EN e 9.05 iar Media 5-8 9.41 .In total 9.23 media de admitere.Bine si asa.
  • 0 (0 voturi)    
    raspuns (Vineri, 24 iunie 2011, 16:54)

    elena [anonim]

    Cel mai corect este examenul, aveti dreptate.
    Dar, examenul trebuie dat direct la liceele unde vrei sa candidezi cu profesori de la licee diferite.
    Astfel nu se va mai copia, mai ales daca s-ar practica inregistrarea video, folosita pentru BAC anul acesta.
    Toti trebuie sa aiba sanse egale.
    Nu trebuie sa fie influentata media de admitere la liceu, de notele puse de profesori in cei patru ani, aceste note nu reflecta nivelul de cunostinta al elevilor. De multe ori sunt data preferential, in functie de contributia parintilor.
  • 0 (0 voturi)    
    examen (Vineri, 24 iunie 2011, 17:25)

    DianaMihaela1308923343068 [anonim]

    Apropo,sa specific...profesorul meu de matematica are o metoda mai ciudata de predare-evaluare...adica nu e corect ,fiind 20 de elevi in clasa sa lucreze intensiv cu primii 5[carora le dadea note de 9 si 10...dar la evaluare au luat intre 6-8, si o nota de 10],ceilalti 5[din care faceam si eu parte,respectiv,eram a6-a din clasa] ii lasa in plata Domnului,iar cu ceilalti 10 totusi lucra pentru a-i ajuta sa ajunga la nota 5.
    In concluzie, unora le-a dat iluzii ca pot lua 10 ,respectiv 5,iar pe altii i-a descurajat...
    In mare parte,consider ca aceasta metoda a fost de vina,si noi,dar intr-o proportie cat de cat mai mica.
    Asta este,acum nu se mai poate face nimic. Degeaba ne revoltam,doar traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul! :|
  • +1 (1 vot)    
    Copiat (Vineri, 24 iunie 2011, 17:31)

    Alexandra [anonim]

    La mine la clasa s-a copiat in nestire de parca nu au fost profi in clasa si asta cu ajutorul unei colege care tatal ei este mare inspector pe la buzau..........am luat 9 e buna nota
  • 0 (0 voturi)    
    examenele nationale (Vineri, 24 iunie 2011, 19:49)

    denisa [anonim]

    nu mi se pare deloc corect k unii sa invetse saptamani la rand si sa incerce sa inteleaga tot ce li s'a predat..si altii:-jvai de capul lor sa copie si sa ia note mai mari..sau mult mai mari...(daca am ajuns asa de rau incat sa se schimbe ciornele in fata profesorilor e clar:-j) sa se ia masuri!
  • +1 (1 vot)    
    ... (Vineri, 24 iunie 2011, 20:07)

    Aleee [anonim]

    Am vazut multe comentarii de la elevii de clasa a 8 a in legatura cu....copiatul.
    Sunt si eu in clasa a 8 a ..examenul de capacitate l am luat cu media 6.00.
    Am avut 6,25 la romana si 5,75 la matematica[La matematica vreau sa spun ca ultimul subiect a fost foarte greu, ].
    Nu sunt multumita ..deoarece m-am corectat cu profesori de romana si de matematica.Ei au spus ca este imposibil sa nu iau minim 8 !.Contestatii nu am depus pentru ca imi era frica ca o sa-mi mai scada din nota si asa m-a sfatuit si directorul scolii in care am invatat 8 ani.!Media pe 5-8 o am 9,83 !
    Eu sunt din Deva ,lucrarile ni s-au corectat la Hunedoara !.
    Toti profesorii din Deva sunt nemultumiti de rezultate.!!
    Si sunt siguri ca 's-a intamplat ceva ' la Hunedoara .
    Corect ar fi fost ,de exemplu cei care doresc sa mergem la liceul pedagogic [inclusiv cei de pe sate]sa dea examenul de capacitate in incinta liceului .!.
    Mie imi este scarba de aceasta tara !.La pedagogic oricum o sa intru ,In strainatate sigur o sa ma mut !.Dar imi este mila de elevii care au invatat ,sa le fie ocupate locurile, de elevii de pe sate care au tras chiulu ..! P.S. Elevii buni care aveau peste 9,50 ,toti sunt cu medii de 3, 4 ,5 ,6 la examene,Si unu care nu da pe la scoala are media la examene mai mare decat ala care invata !!.Asa ceva numa in Romania mai vezi .:-j
    • 0 (0 voturi)    
      shegymegy@yahoo.com (Duminică, 26 iunie 2011, 17:59)

      Shegymegy [utilizator] i-a raspuns lui Aleee

      Iubita, eu in locul tau as fi depus contestatie ca mai mica de atat nu cred ca o poutea face -nota- :)) Eu am luat 9,55 si nu mi-am permis sa depun acea cont. pt ca eroare stabilita dupa a2a examinare a lucrarii trebuia sa fie de minim 50 sutimi...daca era de 45 de ex nu se lua in considerare:)) Imi pare rau ca nu ai avut suficient curaj sa lupti in continuare, indiferent de circumstante! Felicitari oricum!:*
      • 0 (0 voturi)    
        INCORECT (Joi, 30 iunie 2011, 9:16)

        ciprian [anonim] i-a raspuns lui Shegymegy

        metodologia desfasurarii evaluarilor nationale, art 24 pct (7) Pentru lucrările care au primit iniţial o notă finală cel puţin egală cu 9,50, nota definitivă este nota acordată de comisia de contestaţii, în urma reevaluării.
        In concluzie puteai sa faci acea ontestatie si poate poate cresteai
  • +1 (1 vot)    
    Tipic (Vineri, 24 iunie 2011, 20:19)

    Nimeni [anonim]

    Nici nu speram ca aceste examene sa fie corecte:)).. tipic romanesc:)
    In scoala noastra nu s'a copiat..dar la alte scoli s'au scris raspunsurile pe tabla:)
    Si nu inteleg de ce dracu te chinui ca un tampit ptr nimic, ca sa ce sa vina altsi mai prosti sa'ti ocupe locurile la licee ptr ca s'a bazat pe copiat?! Sunt curioasa daca la liceu vor face fatsa:).
  • 0 (0 voturi)    
    rezultate examene (Vineri, 24 iunie 2011, 20:38)

    Monica [anonim]

    unde as putea gasi rezultatele online plz
  • +1 (1 vot)    
    .... (Vineri, 24 iunie 2011, 21:39)

    mara [anonim]

    si la mine la scoala s-a copiat !!! nu'i corect eu care m'am chinuit sa invat atata pentru o nota mare .... si altii care nu s'au chinuit deloc iau nota mai mare ca mine ?!!! nu'i corect ... akm asta e dar nu'i corect deloc !!!!!!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    shegymegy@yahoo.com (Duminică, 26 iunie 2011, 17:09)

    Luca Roxana Emilia [anonim]

    Eu am avut 9,97 si cu examenele imi iasa 9,53 :| La romana am luat 9,55 si nu pot depune contestatie ca trebuie sa fie loc de cel putin 50 sutimi...Nota asta chiar nu reflecta cunostiintele mele si pot spune asta pt ca as putea sa le meditez pe unele d-soare cu 10 curat care la alte testari luau jumatate din nota asta ;;) Nu e vina lor, ce sa zic, norocul prostului, no offence. Nu am avut nici o greseala, cel putin la gramatica, iar la literatura am fost stas! Si totusi uite ca nu pot sa demonstrez asta. DiDii Dydy a luat la ro' 8,95 si colegul care a copiat de la ea- unul de nota 6- a luat 9,05. Ea poate depune contestatie-nu a avut greseli, sau cel putin nu de 1,05...si la noi au fost destul de seriosi supraveghetorii! Dapai la nr 7 de unde numai mie mi s-au laudat o groaza ca au fost lasati sa copieze... dapai la sportiv unde drept e ca nu se face asa de multa scoala, si am inteles ca s-a copiat din greu. Nu includ aici elevii care intr-adevar si-au dat silinta, doar ca sunt nemultumita de nedreptatea asta... Nota unora e umflata, a mea nu este nici pe merit, este scazuta :)) Am inteles ca taranii din Abdrud au copiat de pe tabla! Banuiesc ca speculatiile astea nu au venit degeaba... Am vbit cu profa mea de romana si mi-a spus ca profii de la noi au stabilit unele raspunsuri ce nu erau incluse in barem, pentru a-i ajuta, in schimb, cei din Abrud au corectat strict pe barem. In urma balciului, copii foarte slabi au ajuns la egalitate cu cei buni care au fost invaluiti de emotii etc. In concluzie, daca unul de nici 3 are mediile peste 5 din mila profilor, are 7 si media la examene:)) -cunosc- Dar ce e greu de inteles, la urma urmei? Astfel de oameni au ajuns pana si in parlament... Asta este... Sper sa nu se supere careva pe mine, nu i-am bagat in oala pe toti. ;) Imi pare rau pentru cei ce se afla in situatia mea, si ii invidiez pe cei care au luat note hiperbolizate in raport cu capacitatea lor.
  • 0 (0 voturi)    
    Suntem in Romania si iubesc tara asta!!! (Duminică, 26 iunie 2011, 17:57)

    Anonim [anonim]

    Foarteeeeeeee bine k se copiaza, in primul rand trebuie sa stii as te descurci in viata, pt cei care au invatat sorry ati luat teapa =)))))))))
  • 0 (0 voturi)    
    Ar trebui sa va fie rusine! (Luni, 27 iunie 2011, 1:36)

    Laura [anonim]

    Voi, "inteligentii din lumea politica", credeti ca faceti tot ce este mai bine pentru Romania.Dar de unde?!Un copil de clasa a8-a care a studiat din greu pe parcursul acestor ani v-ar da clasa oricand!Vreti cat mai multi bani...faceti-va treaba cum trebuie si apoi zambiti cu adevarat!Sunt foarte dezamagita de voi!Desi in scoala mea nu s-a copiat ,elevii au avut note foarte mari datorita profesorilor care s-au interesat!Ei sunt singurii din Romania care ne vor binele, ei ar trebui sa fie la conducere,nu VOI!
    Daca aveti putina demnitate dati-va demisia sau transformati Romania intr-o tara mai buna!Aceste comentarii ar trebui sa fie afisate sub ochii lor pentru ca isi bat joc din Romania!Imi iubesc tara dar abia astept sa plec!O sa ramaneti fara studenti,fara putere de munca...din ce o sa traiti atunci?Va spun eu ...din nimic!
    P.S:Asta gandeste un copil "neinsemnat" pentru voi, de clasa a8-a.
  • 0 (0 voturi)    
    Evaloarea nationala, o batjocura la adresa copiilo (Luni, 27 iunie 2011, 8:52)

    Menumorud [anonim]

    Pe langa faptul ca la acesta preudo-evaluare nationala s-a copiat intr-o veselie iar in unele cazuri cei ce au fost insarcinati cu supravegherea desfasurarii examenului au "ajutat" anumiti "favorizati" prin mici interventii in rezolvarea subiectelor, apare si inconsecventa celor ce au corectat lucrarile prin notele atribuite. Cum este posibil ca dupa contestatie sa se acorde pana la 1,5 puncte (in + sau -) ? Cat de pregatiti sunt profesorii corectori ? Nu cumva ar trebui mai intai sa fie ei examinati ? Daca sunt slab pregatiti de ce sunt pusi de superiori iar ei de ce accepta sa intre in acest joc cu soarta copiilor ? Sunt curios ce se va intampla cu profesorii ce au tratat cu superficialitate (sau nestiinta) aceasta etapa din pornirea in viata a tinerilor (ma refer la lucrarile recorectate in urma contestatiilor la care au aparut aceste diferente de punctaj). In acest caz de ce ne mai miram ca suntem o "paria " in domeniul invatamantului in UE ? Pacat ca s-a ajuns aici !
  • 0 (0 voturi)    
    NR 1 BUFTEA (Luni, 27 iunie 2011, 14:39)

    NR 1 BUFTEA [anonim]

    Romanie, veniti la NR 1 BUFTEA !!! Sa vedeti hotia acolo !!! Clasa de multi-miliardari a luat 10.00 la ambele materii iar olimpicii au luat 7 !!!
  • 0 (0 voturi)    
    examen (Luni, 27 iunie 2011, 16:59)

    raluca [anonim]

    la noi in colegiul national fratii buzesti din craiova,dolj nu s-a copiat deloc ...nici sa te lase sa-ti verifici rezultatele absolut nimic dar ce am auzit de la alte scolii..... ca le faceau profesorii subiectele, scriau pe tabla rezolvarile si stiu din surse sigure ca o profa a gasit 20 de lucrari identice.. cum e posibil??? mah sa copiezi dar macar mai schimbi si tu asa cuvintele pe cand astia nici capu' nu-i duce macar sa copieze atat sunt de prosti... nu merita ca tu cel care inveti pe rupte sa iti pierzi locul la un liceu bun pt unu care a venit de la tara si are media 10 si care a copiat la examen
  • 0 (0 voturi)    
    copiat (Luni, 27 iunie 2011, 17:11)

    Diana [anonim]

    Imi este rusine de tara in care am ajuns sa traim! Imi este rusine sa ma uit la notele obtinute de catre elevi olimpici care au luat mai putin decat cei corigenti. Unde este dreptatea, ca eu nu o vad? Acum copiii buni isi vor pierde locurile la liceele de top..Felicitari Romania!
  • 0 (0 voturi)    
    evaluare nationala (Marţi, 28 iunie 2011, 21:05)

    Andreea [anonim]

    nu stiu dc am mai dat evaluarea asta sincer...asa putea sa ne rezolve testu la toti si gata frate....supraveghetori de pix...toata lumea copia ...si cel mai prost copil ca nici nu stie cat face 56 :8 a luat 9.55 :-j.....la romana nu mai zic ca s.a dictat compunerea cu punct si virgula :-j...si unii mai au tupeu sa zica vai da ce greu o fost...f greu :))...in fine....lucruriile astea o sa se vada peste ani..unde ajunge fiecare...bine siprostii ajung sus dar macar n.au satisfactia ca ar stii ceva:-j
  • 0 (0 voturi)    
    Mda. (Miercuri, 29 iunie 2011, 12:52)

    Adina [anonim]

    Asta e Romania. S-a copiat si prin Cluj, cel putin la scoala mea. Era unu' in fata mea... cred ca toata lucrarea a copiat-o de la mine. Supraveghetorii se uitau pe foile noastre si ne spuneau unde am gresit. Asa ceva nu e corect. Acesti (semi)inculti ar trebui lasati sa se descurce singuri si sa obina notele pe care le merita. Pe de alta parte, cum sa iei 2 sau chiar 5 la asemenea evaluare? A fost chiar usor. Subiectul III de la mate NU a fost greu. Trebuia doar sa scrieti tot ce stiti. Eu nu am copiat si am reusit sa iau 9.20 la mate si 9.05 la romana. Am vrut sa fac contestatie la romana, dar nu am vrut sa imi scada... si oricum, 9.05 nu e o nota mica, doar ca nu stiu la ce mi-a scazut atat de mult. Chiar profa mea de romana mi-a zis. Media de admitere mi-a iesit 9.36 si sunt multumita, dar se putea mai bine. Nu va mai plangeti ca altii care nu au invatat nimic si au copiat au luat note mai mari, pentru ca daca e chiar asa cum spuneti si in acesti 4 ani ati invatat ceva, nu aveati cum sa luati note mici. Succes tuturor! :)
  • 0 (0 voturi)    
    rr (Luni, 4 iulie 2011, 15:11)

    gaina [anonim]

    :))
  • 0 (0 voturi)    
    Examen (Marţi, 26 iunie 2012, 10:33)

    Anonimus [anonim]

    nu e bine sa nu se ia in calcul mediile de la V- VIII sau de la IX XII pentru ca unii copii chiar au invatat de-a lungul acestor ani si acum isi bat joc de ei...poate in momentul examenului se afla intr-o stare proasta sau nu sunt pe subiect si atunci ce mai fac? sau unii pot sa copieze si sa ia note mai mari decat ceilalti...
    • 0 (0 voturi)    
      raspuns (Vineri, 29 iunie 2012, 19:23)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui Anonimus

      Pe de o parte est e bine (parerea mea),la mine in clasa (a-XII-A) am colegii care i-au note pe degeaba pur si simple profesorul omite sa-i asculte sau sa se uite si sa corecteze corect lucrarile dar ei au 10 numai pentru ca su fii nu stiu cui profesori directori ,in schimb eu ma chinui sa-mi iasa o amarata de medie cu toate ca eu poate stiu mai multe decat ei penrtru ca eu chiar invat sa ma stradui


Abonare la comentarii cu RSS

In cazul unui ordin de mobilizare pentru cetatenii romani, ati raspunde chemarii la arme?
(Un singur răspuns posibil)
  • Da
  • Depinde de situatie
  • Nu
  • Nu stiu / Nu raspund



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă