Judecatoarea Viorica Costiniu, sotia fostului magistrat Florin Costiniu, inculpat intr-un proces pentru fapte de coruptie alaturi de senatorul PSD Catalin Voicu, in completul care va judeca recursul lui Sorin Ovidiu Vintu

de A.N.     HotNews.ro
Luni, 13 septembrie 2010, 18:55 Actualitate | Esenţial

Judecatoarea Viorica Costiniu de la Curtea de Apel Bucuresti va face parte din completul de trei magistrati care va solutiona recursul lui Sorin Ovidiu Vintu privind arestarea sa, relateaza Mediafax, citand surse din magistratura. Viorica Costiniu, presedintele de onoare al Asociatiei Magistratilor din Romania, este sotia fostului judecator Florin Costiniu, inculpat intr-un proces pentru fapte de coruptie alaturi de senatorul PSD Catalin Voicu. Magistratii Curtii de Apel Bucuresti au stabilit pentru miercuri, 15 septembrie, judecarea recursului declarat de Sorin Ovidiu Vintu, Octavian Turcan si Alexandru Stoian impotriva deciziei de arestare luata vinerea trecuta de Tribunalul Bucuresti.

Potrivit surselor, alaturi de Viorica Costiniu se vor afla si judecatoarele Luciana Mera si Cristina Rotaru.

Mediafax a precizat ca Viorica Costiniu, presedinte de onoare al Asociatiei Magistratilor din Romania,  a avut de mai multe ori confruntari verbale cu presedintele Traian Basescu, atunci cand acesta a prezidat sedintele Consiliului Superior al Magistraturii.

O decizie mult comentata data de Viorica Costiniu a fost cea din cazul omului de afaceri Puiu Popoviciu si sefilor serviciilor de informatii, DGIPI si DGA, Ilie Serban Cornel si Petru Pitcovici, retinuti in martie 2009, de catre Directia Nationala Anticoruptie. Costiniu a respins cererea DNA de arestare a celor trei.

La dosarul DNA erau si stenogramele unor interceptari, insa Costiniu a apreciat ca "veridicitatea afirmatiilor este greu de asumat" din economia dosarului: In opinia Curtii nu sunt intrunite in mod cumulativ conditiile legale exceptionale, care sa justifice o astfel de masura extrema, cum este privarea de libertate. Inculpatii sunt fara antecedente penale, cu o comportare anterioara buna, nu exista dovezi ca acestia s-ar sustrage procedurilor judiciare in desfasurare. Aducerea cu mandat a inculpatilor pentru audiere din dispozitia procurorului de caz nu a avut la baza vreun refuz anterior al vreunuia din inculpati de a se prezenta la Parchet (precizare facuta in concluziile orale de procurorul de caz). In alta ordine de idei, nu exista nicio proba ca lasarea in libertate a vreunuia dintre inculpati ar prezenta un pericol concret pentru ordinea publica sau ar impieta normala desfasurare a procesului penal. In declaratiile date, inculpatii au precizat ca se pun la dispozitia organelor judiciare si au disponibilitatea sincera pentru aflarea adevarului".

  • Citeste aici cum judecatoarea Viorica Costiniu, in conflict cu DNA, a dispus eliberarea inculpatilor din dosarul DGIPI - Baneasa Investment.

Viorica Costiniu este sotia fostului judecator Florin Costiniu, inculpat intr-un proces pentru fapte de coruptie alaturi de senatorul PSD Catalin Voicu si de oamenii de afaceri Marius Locic si Costel Casuneanu.

Florin Costiniu, judecator la Inalta Curte de Casatie si Justitie, fost presedinte al Sectiei civile si de proprietate intelectuala din cadrul ICCJ, este acuzat de complicitate la trafic de influenta.

Luni, Magistratii Curtii de Apel Bucuresti au stabilit pentru miercuri, 15 septembrie, judecarea recursului declarat de Sorin Ovidiu Vintu, Octavian Turcan si Alexandru Stoian impotriva deciziei de arestare luata vinerea trecuta de Tribunalul Bucuresti.

Sorin Ovidiu Vintu a fost arestat, pentru 29 de zile, impreuna cu Octavian Turcan si Alexandru Stoian, pentru savarsirea infractiunii de favorizare a infractorului, in dosarul privind fuga din tara a fostului director al Gelsor, Nicolae Popa, condamnat la 15 ani inchisoare in dosarul FNI.

Cei trei sunt acuzati ca i-au trimis lui Nicolae Popa diverse sume de bani in Indonezia, ajutandu-l astfel sa se sustraga de la executarea pedepsei.


Costiniu, dorita de Chiuariu la Ministerul Justitiei, in 2007

In aprilie 2007, HotNews.ro scria ca ministrul justitiei din acea perioada, Tudor Chiuariu, dorea sa-i aiba in aparatul ministerial pe Victor Alistar, directorul Transparency International Romania, si pe judecatoarea Viorica Costiniu, presedintele Asociatiei Magistratilor din Romania.

Costiniu s-a aflat pe pozitii antagonice cu fostul ministru al Justitiei, Monica Macovei. Contactata de HotNews.ro, Viorica Costiniu a declarat atunci ca nu va accepta sub nici o forma sa ocupe o functie in aparatul guvernamental. "Eu sunt judecator. Mai presus de functia de judecator nu exista nimic. Ministeriabilii vin si pleaca, dar noi ramanem si, de fapt, noi suntem cei care facem reforma", a afirmat Costiniu in aprilie 2007.


Citeste mai multe despre   



  
6582 vizualizari
  • +31 (33 voturi)    
    tara tuturor posibilitatilor (Luni, 13 septembrie 2010, 19:01)

    gheo [anonim]

    ce coincidenta stranie, ca sa zic asa

    cumva, cineva vrea sa se asigure de un verdict...
    • 0 (10 voturi)    
      care? (Luni, 13 septembrie 2010, 19:14)

      cristi767 [utilizator] i-a raspuns lui gheo

      Care e acela? Pentru ca e cu doua taisuri aici.
      • -1 (3 voturi)    
        completare spre corecta informare (Marţi, 14 septembrie 2010, 9:27)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui cristi767

        cei 3 judecatori TRASI LA SORTI. mai exact spus su alesi ALEATOR de un computer.
        • -2 (4 voturi)    
          intrebare (Marţi, 14 septembrie 2010, 9:50)

          adrian [anonim] i-a raspuns lui adrian

          vad ca deja aceasta judecatoare este considerata corupta.
          intrebarea este: faptul ca sotul ei este INCULPAT (adica inca nu este gasit vinovat de justitie) o face si pe ea corupta?
          daca asta e o dovada imi cer scuze ca n-am stiut si m-am bagat in seama.
          • +2 (2 voturi)    
            raspuns (Marţi, 14 septembrie 2010, 13:32)

            ghita [anonim] i-a raspuns lui adrian

            Tanti Viorica a respins cererea DNA de arestare a 3 indivizi (VIPs) .
            Cam ce dovezi iti trebuie , nu se vede ??

            Oameni simpli cercetati pentru gainarii ajung la zdup instant dar astia cercetati de DNA , se pare ca sunt suflete inocente ..
            • +2 (2 voturi)    
              ghita - gheorghe (Marţi, 14 septembrie 2010, 14:37)

              adrian [anonim] i-a raspuns lui ghita

              poate n-ai vazut. mai vezi la tv ca sunt o gramada de infractori marunti judecati in libertate pentru ca nu sunt pericol social si apoi fac alte infractiuni - mai grave chiar.
              deci nu ajung la zdup oamenii simpli. decat dupa ce mai dau in cap unui politist sau dupa ce mai fur arme din depozite.
              referitor la decizia unui judecator de a lasa un om in libertate sau nu pot sa-ti spun ca parerea mea e ca vantu e vinovat si trebuie pedepsit. dar ca vantu nu este pericol social si nu poate influenta martorii. deja martorii sunt arestati si spun ca vantu nu e implicat. daca martorii ar fi declarat ca vantu e vinovat atunci ar fi putut sa-i constranga sa spuna ca nu e vinovat.
              eu unul nu as considera corupt un judecator care ar decide sa-l judece in libertate pe vantu. ca nu cred ca vantu va fugi din tara sau va influenta martori.
              de ex. solomon de la craiova. l-au tinut 6 luni si acum i-au dat drumul. de ce? acum nu mai poate influenta martorii? dar daca era lasat in libertate ai fi considerat ca judecatorul este corupt?
              dovada ca judecatorul e corupt se face dovedind ca a luat bani pentru acele decizii. poate pur si simplu a fost amentitat si d-aia a luat deciazia aia. nu cred ca a fost amenintata costiniu si nici tu nu ai dovezi ca a luat bani sau alte foloase.
              si atunci de unde stii tu ca e corupta? pentru ca sotul ei e corupt?
              de astfel de justitie sa ai parte mereu. indiferent de ce parte te afli
              • -1 (1 vot)    
                maine aflam cum stam (Marţi, 14 septembrie 2010, 14:51)

                ghita [anonim] i-a raspuns lui adrian

                draga Adrian ,
                Tot ce zici are logica si este corect.
                Maine o sa vedem cum voteaza tanti Viorica si apoi te astept cu comentariul despre prezumptia de nevinovatie
        • 0 (2 voturi)    
          asta da manipulare (Marţi, 14 septembrie 2010, 14:54)

          io [anonim] i-a raspuns lui adrian

          ei bine, stimabile, afla matale ca ICCJ e singura instanta din tara unde completul de 3 nu e ales ALEATORIU, ci numit direct de sefii de sectie, cu aprobarea presedintelui.
          de-aia a si zis Voicu: ii ai pe astia, ai toata justitia!
          s-a incercat in mai multe randuri schimbarea acestei cutume, insa CSM-ul si unii sindicalisti precum madam Costiniu, sau moldoveanca aia cu gura mare, de i-a zis Basescu ca se uita la ea ca la D-zeu, s-au opus vehement.
    • +15 (19 voturi)    
      Recuzare (Luni, 13 septembrie 2010, 19:22)

      Nae [anonim] i-a raspuns lui gheo

      La primul termen Costiniu se poate autorecuza avand in vedere antecedentele sotului ei, si pana la atribuirea altui complet mai sta SOV inca cel putin 24 ore in puscarie.
    • +6 (8 voturi)    
      hahahahahahahah (Luni, 13 septembrie 2010, 19:44)

      TIRTAU [anonim] i-a raspuns lui gheo

      oau ....e terminat .gata.....
    • +8 (8 voturi)    
      Deci "sistemul" care a fost la putere... (Marţi, 14 septembrie 2010, 0:37)

      Bundy [anonim] i-a raspuns lui gheo

      Acum e in stand by,il vrea free si pe sov:))
  • +25 (27 voturi)    
    felicitari CSM (Luni, 13 septembrie 2010, 19:06)

    tina [anonim]

    Pai da ca CSM e acolo doar sa nu ingroape mumiile
  • +39 (45 voturi)    
    demascarea soldatilor lui Vantu.... (Luni, 13 septembrie 2010, 19:08)

    dadan [utilizator]

    Cred ca Basescu se cracaneaza de ras cum pica in plasa singuri toti glumetii lui SOV care au patruns pana in maduva sistemului acestui stat firav si plapand....smart move....trebuie sa prinzi regina musuroiului ca restul cariilor scot capul la lumina una cate una la tipetele disperate ale stapanului....:) astia se faulteaza singuri iar ei nu-si dau seama ca acum cand toata lumea e cu ochii pe ei fac greseala dupa greseala...ii credeam mai destepti....
    • +17 (23 voturi)    
      Foarte tare comentariul tau! (Luni, 13 septembrie 2010, 19:21)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui dadan

      Bravo! N-am decat un plus sa-ti dau ca asa e in democratie.
    • +14 (18 voturi)    
      tare comentariul. (Luni, 13 septembrie 2010, 20:26)

      scartz [utilizator] i-a raspuns lui dadan

      doamna pizniceru sefa CSM nu era invitat permanent la realitatea tv?
  • +13 (15 voturi)    
    cum sa cazi intr-un complet favorabil (Luni, 13 septembrie 2010, 19:14)

    Costiniu [anonim]

    http://www.romanialibera.ro/exclusiv-rl/investigatii/exclusiv-rl-tertipuri-in-justitie-cum-sa-ti-alegi-cel-mai-convenabil-judecator-160853.html
    • -1 (5 voturi)    
      cer prea mult? (Marţi, 14 septembrie 2010, 9:33)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Costiniu

      poti, te rog, sa-mi spui numele cu care mai postezi? sau utilizatorul, daca esti inregistrat?
      ca eu sunt foarte curios cum gasesc unii articole din ziare de nu stiu cand.
      da dovada ca nu esti postac si spune cum te cheama
  • +17 (23 voturi)    
    Viorica Costiniu (Luni, 13 septembrie 2010, 19:15)

    unu [anonim]

    deci e clar ca Vantu scapa ...

    pacat ...
    • +24 (28 voturi)    
      Sau pica toata familia Costiniu? (Luni, 13 septembrie 2010, 19:22)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui unu

      E si asta o varianta...
      • +11 (13 voturi)    
        prefer varianta ta (Luni, 13 septembrie 2010, 23:04)

        veninusrl [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

        sa cada toata familia costiniu si sa inceapa odata dominoul cu toti judecatorii corupti pana in maduva, ca un pic corupti sunt toti!

        daca nu trebuie o gasca de haiduci sa ii impuste pe toti nenorocitii astia care trag romania in jos!
        • -2 (4 voturi)    
          inca o instigare la crima politica !!! (Marţi, 14 septembrie 2010, 12:46)

          Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui veninusrl

          dan tapalaga a sarit ca muscat de fund la acuzatia CTP-ului ca Hotnews publica liste negre.
          Avem aici dovada ca asa este.
          Obisnuitii site-ului au inteles despre ce este vorba si sunt gata de actiune.
          Minerii au fost niste mici copilasi nevinovati pe langa postacii de mai sus.
          • +1 (3 voturi)    
            Nu e o lista neagra (Marţi, 14 septembrie 2010, 14:24)

            filadel [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

            Este lista violeta.

            Si mi se pare normal sa ne aparam cum putem impotriva acestor huni fara mila. De ce ar trebui sa ne fie mila de niste tilhari care ne fura in fata ochilor, cu tupeu, nesimtire si cruzime asiatica?
          • +1 (3 voturi)    
            crima politica (Marţi, 14 septembrie 2010, 23:21)

            veninusrl [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

            a facut iliescu in iunie '90 si traieste bine merci din banii romanilor.
            crime politice fac politrucii din parlament de 20 de ani, producand mii, poate zeci de mii de amaratii care au muncit o viata si abia daca au cu ce-si plati medicamentele.

            aia care ar da cu bomba in parlament ii va considera istoria eroi nationali.
    • -8 (12 voturi)    
      !!! (Luni, 13 septembrie 2010, 19:52)

      trtt [anonim] i-a raspuns lui unu

      Se poate ca Vantu sa fie moneda de schimb pt sotii Costiniu...este si asta o varianta nu? :)
    • -7 (9 voturi)    
      varianta (Luni, 13 septembrie 2010, 20:10)

      trtt [utilizator] i-a raspuns lui unu

      Sar putea ca Vantul sa fie moneda de schimb pt sotii Costiniu.....este si asta o varianta... :)
  • +21 (23 voturi)    
    Costiniu stim cine este (Luni, 13 septembrie 2010, 19:23)

    Rammy [utilizator]

    Ma intereseaza cine sunt celelalte doua judecatoere.Daca au cocoasa si ele atunci sigur Nus va scapa.
  • +9 (13 voturi)    
    costiniu (Luni, 13 septembrie 2010, 20:22)

    Tetis [anonim]

    hoaţa pusă să judece hoţul , râsu plânsu, hoţomanul va fi eliberat pe motive că boala lui nu poate fi tratată în reţeaua de spitale a penitenciareleo , altă excrocherie făcută de căcănarul iorgovan, deci va fi eliberat. hoţomanul
  • -8 (12 voturi)    
    Independenta d/nei Costiniu (Luni, 13 septembrie 2010, 20:25)

    Sorin [anonim]

    Ce e, dragilor, ati stabilit voi ca Vantu trebuie sa stea in arest 29 de zile? Ati stabilit voi care era decizia corecta in cazul Popoviciu? Ati stabilit voi ca judecatoarea Costiniu nu este independenta si obiectiva? Sau ... va temeti pentru ca este prea independenta fata de Basescu?!
    • +5 (7 voturi)    
      Dar tu ce ai stabilit? (Luni, 13 septembrie 2010, 21:31)

      Ciprian [anonim] i-a raspuns lui Sorin

      Se pare ca ai stabilit tu ca e independenta.
      • -4 (6 voturi)    
        Despre independenta d-nei Costiniu (Luni, 13 septembrie 2010, 23:13)

        Sorin [anonim] i-a raspuns lui Ciprian

        Mai citeste o data ce-am scris mai sus. Poate ai noroc si pricepi. (Sunt generos si, pentru a te ajuta, am schimbat titlul comentariului.)
      • +1 (1 vot)    
        pai asta e calitatea obisnuita a unui om (Marţi, 14 septembrie 2010, 9:53)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui Ciprian

        ar trebui sa dovedeasca cineva ca nu e independenta.
        nu ea trebuie sa dovedeasca faptul ca e independenta. altii trebuie sa dovedeasca faptul ca nu e independenta.
        judecatoarea are prezumtia de nevinovatie
        • 0 (0 voturi)    
          Nu aceasta judecatoare! (Marţi, 14 septembrie 2010, 14:27)

          filadel [utilizator] i-a raspuns lui adrian

          Nu mai trebuie sa dovedeasca nimic. A dovedit-o deja prin calciele puse la ORICE reforma privitoare la justitie in Romania.
    • -2 (6 voturi)    
      problema este Basescu aici (Luni, 13 septembrie 2010, 21:37)

      maolina [utilizator] i-a raspuns lui Sorin

      sau corectitudinea retinerii lui Vantu. Deci, daca esti un judecator corect si ai antecedentele d-nei Costiniu, te recuzi tocmai ca sa nu fie viciat nici macar moral actul de justitie. Dar ca la noi la nimenea. Demnitatea e un cuvant care nu inseamna nimic iar deontologia profesionala la fel.
      • +10 (10 voturi)    
        Recuzarea (Luni, 13 septembrie 2010, 23:20)

        Sorin [anonim] i-a raspuns lui maolina

        Eu nu cunosc "antecedentele" d-nei Costiniu si nici legatura ei (sau a familiei) cu (cazul) Vantu. Daca ar exista asa ceva, probabil ca ar trebui nu sa se recuze, ci sa fie expulzata din magistratura.
        • -4 (6 voturi)    
          Recuzarea (Marţi, 14 septembrie 2010, 2:23)

          Sorin [anonim] i-a raspuns lui Sorin

          ...Asadar, sa ma explic: prestigiul si probitatea profesionala cu care este investita de catre connaisseurs d-na Costiniu nu justifica recuzarea ei. Daca ar fi suspectata de lipsa lor, nu am nicio indoiala ca ar fi fost de mult expulzata din magistratura.
  • +10 (14 voturi)    
    Turnesolul (Luni, 13 septembrie 2010, 20:48)

    adrian88000 [utilizator]

    Acum vom vedea daca mafia din justitie se simte in putere sau simte ca ii fuge pamantul de sub picioare sise teme. Verdictul de miercuri va fi hartia de turnesol.
    • -1 (3 voturi)    
      in anii '50 judecatorii care ..... (Marţi, 14 septembrie 2010, 12:52)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      Sub comunismul stalinist, procesele "populare" aveau verdictul stabilit dinainte de catre partid si securitate.
      Judecatorii care au refuzat sa se supuna au ajuns sa fie, la randul lor, arestati si aruncati in puscarie.
      familiile lor erau persecutate, copii lor nu mai aveau acces la invatamantul superior, erau dati afara din case etc.
      Am impresia ca tanjiti dupa astfel de vremuri.
      Cine nu-si cunoaste istoria risca sa o repete !
      • +1 (1 vot)    
        pentru Wizard (Miercuri, 15 septembrie 2010, 12:49)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        Imi pare rau ca trebuie sa-ti spun ca eu cunosc istoria. Dar logica ta e stramba. In anii comunismului erau judecati niste oameni care nu erau de acord, sub o forma sau alta ,cu politica P.C.R. De la a refuza sa intre in C.A.P. pana la a lupta cu arma in munti.
        Tu vi acum, cu logica ta stramba, si-l compari pe Vantu cu un luptator in munti si completul de judecata cu tribunalul poporului. Nu crezi ca mergi cam departe cu bataia de joc ? Chiar ne crezi idioti?
  • +7 (7 voturi)    
    Avem noroc (Luni, 13 septembrie 2010, 21:33)

    Petru Moldovan [utilizator]

    Avem noroc ca de data asta nu e conflict de interese, e doar conflict de interes la singular si asta nu e reglementat de legislatia romaneasca. Ma bucur ca inca o data nu se incalca legea...
  • +8 (10 voturi)    
    Daca (Luni, 13 septembrie 2010, 22:03)

    HESS [utilizator]

    Tanti asta din poza e judecatoare atunci romania e pierduta.Justitia romana e cea mai responsabila de situatia din tara.Daca isi facea datoria multi asasini economici erau si talhari babani erua dupa gratii.Justitia a ajuns stat in stat.
  • +8 (10 voturi)    
    SILAAAA (Luni, 13 septembrie 2010, 22:35)

    Mariana [anonim]

    Penibil. Sunt sigura ca VANTUUUU va fi mai mult decat liber . Halal judecatori, halal banditi.
  • +11 (13 voturi)    
    just-nejust (Luni, 13 septembrie 2010, 22:36)

    omul de pe strada [anonim]

    "Eu sunt judecator. Mai presus de functia de judecator nu exista nimic. Ministeriabilii vin si pleaca, dar noi ramanem si, de fapt, noi suntem cei care facem reforma". Aşa zicea d-na Costiniu?
    Acum înţeleg de ce "s-a făcut reformă" în justiţie...
    Când o vezi pe doamna Costiniu şi mai vezi Curtea Constituţională (membrii ei!) te-nfiori de atâta justiţie...
    • -1 (3 voturi)    
      Ai dreptate ! (Marţi, 14 septembrie 2010, 12:57)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui omul de pe strada

      Justitia trebuie facuta in strada de catre cetateni?
      Am inceput in '90 cu minerii, de ce ne-am oprit?
      Toti care va agitati aici nu prea dati dovada ca ati cunoaste, cat de putin, ce este stiinta dreptului...
      Mai stati de vorba cu niste absolventi ai acestei discipline, sper sa va luminati un pic .
      Altfel...ramaneti gloata furioasa care vrea sa linseze pe cineva doar pentru ca nu le place lor.
      • 0 (2 voturi)    
        N-o mai freca ca se aprinde. (Marţi, 14 septembrie 2010, 14:33)

        filadel [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        Ce-o tot o freci cu minerii si strada de parca noi i-am fi trimis acolo si n-am fi luat-o pe cocoasa din cauza iepocii ilicikgb?

        Vrei sa invinovatesti acum de mineriade exact pe cei care le-au suferit? Asemenea ticalosie n-am mai vazut de pe vremea colectivizarii.


        Putem judeca si noi dupa toate dovezile CLARE aparute in presa in ultima saptamina. Judecatorii pot lua ce decizie le dicteaza "studiile" lor doctorale INSA toata lumea va vedea daca au hotarit drept sau strimb iar asta nu o vor mai putea ascunde.
  • -8 (10 voturi)    
    ce sa mai zic... (Luni, 13 septembrie 2010, 23:11)

    Tim [anonim]

    ...cand vad cat rahat cu polonicul se mananca pe hotnews care devine un fel de B1TV. Adica atacam la greu judecatorul din start. Cam ce decizie ar trebui sa dea nu ne zici Dane? Nu conteaza probe, rahaturi din astea. Trebuie circ la populime...Iata si noii oameni noi marca Base. Aia marca Ceashca erau minerii. Cei marca Base sunt securistii sau naivii. Mai din topor asa, nu stiu multe. Dar tzipa, folosesc gloantze etc... Vantu macar a zis "Aparati-va Statul". Base v-a zis ca nu e criza, apoi ca iesim, apoi ca am iesit si uite asa populimea asteapta circ...ca paine...mai greu
    • +7 (9 voturi)    
      De ce nu te intrebi (Marţi, 14 septembrie 2010, 8:02)

      congra [utilizator] i-a raspuns lui Tim

      "de ce nu sunt atacati ceilalti doi?". Ea este atacata pentru ca sunt motive, sunt suspiciuni. Iti inchipui tu ca doar sotul este corupt, ca ea nu stia nimic. Sa fim seriosi. Ea nu vedea ce bani intra in casa? Vedea dar aducea si ea aceeasi bani murdari. Am mai spus in comentarii: lipsa de constiinta, a fricii de Dumnezeu este criteriu de a fi judecator! Cum poti lasa liberi criminali, traficanti de droguri, etc. si sa dormi linistit? Cum????
      • -2 (4 voturi)    
        dupa cum ziceam... (Marţi, 14 septembrie 2010, 10:23)

        Tim [anonim] i-a raspuns lui congra

        Omul nou munceste nu gandeste! Mai gabish tu intelegi ceva din justitie? In primul rand ca sotul ei e cercetat. Apoi calitatea de sotie nu o incrimineaza dupa cum crede electoratul portocaliu. Ca sa spui ca sotul e corupt trebuie sa ai dovada ori nici in acele stenograme celebre nu se vorbea de dat nimic. Referitor la intrebarea: cum poti lasa liberi criminali etc trebuie sa intelegi ca nu presa ii judeca ci Judecatorul. Sunt obisnuit cu electoratul portocaliu (in special cel ramas acum) sa fie de 2 tipuri: cei interesati (contracte etc) sau cei groaznic de naivi care nu inteleg ca in spate e Securitatea. V-am mai explicat ca se lupta Securitatea cu fosta Nomenclatura. Nu am zis-o numai eu. In loc sa puneti botul la tot feluld e naivitati incercati sa ganditi!
        • -2 (4 voturi)    
          Simplu si corect spus ! (Marţi, 14 septembrie 2010, 13:08)

          Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Tim

          Da, acum nu mai neaga aproape nimeni:
          FSN-ul a fost gaselnita sub care s-au aciuit toti fostii. Nomenclatura si securitatea nu putea sa lase puterea din mana, asa ca, in '90, prin metodele cunoscute (manipulari mai grosolane ca atunci....) a ramas la putere.
          Apoi, pentru ca fostii securisti faceau toata treaba, s-au suparat si au hotarat ca nu mai au nevoie de nomenclaturisti, de ce sa fie slugi cand pot sa stapaneasca ei.
          Asa a aparut PD-ul.
          PDSR-ul actual este urmasul PCR, pastreaza culoarea rosie, directia de stanga si incearca sa ne convinga ca este reformat, o stanga europeana.
          PD-ul nu a avut si nu o sa aiba niciodata o culoare politica. Au trecut nonsalant de la stanga la dreapta si vor trece oriunde cred ca este avantajos.
          Nu le pasa de fapt de nimic, doar sa fie ei cu bugetul si deciziile in buzunar.
          Dovada este rolul mai mult decat imens jucat de serviciile secrete in activitatea lui base si a PDL-ului. De aici pana la statul politienesc totalitar mai este un pas mic, periculos de mic.
      • -1 (3 voturi)    
        tot stalinisti ati ramas ! (Marţi, 14 septembrie 2010, 13:00)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui congra

        Comunistii au inchis multi oameni doar pentru ca erau rude cu un "dusman al poporului"....
        Bag seama ca asa luptati voi portocalii cu comunismul, il copiati.
        ce dracu facem noi in UE? locul nostru este in jungla, daca este sa ma iau dupa mentalitatile afisate aici.
    • +8 (8 voturi)    
      Te simti bine? (Marţi, 14 septembrie 2010, 9:03)

      max [anonim] i-a raspuns lui Tim

      Sa judecam logic: 300 000 de oameni sint jefuiti si un tip se imbogateste in urma unei excrocherii. Cine o fi vinovat? Mmmmm... Cit de greu poate sa fie?
      • -2 (4 voturi)    
        logica max-ima (Marţi, 14 septembrie 2010, 10:28)

        Tim [anonim] i-a raspuns lui max

        Logica ta e "imbatabila". Pacat ca nu are legatura cu discutia de fatza. Esti total pe langa. Vantu daca nu ma insel a fost arestat acum pentru favorizarea infractorului nu pentru FNI. Sa lasam gandirea asta comunista cu cei 300.000 care au de suferit. Vinovatul moral o fi Vantu dar trebuie si dovedit si se pare ca Statul se chinuie de vreo 10 ani sa faca asta. Si daca nu ma insel in 2004 Basescu se intalnea si el prin parcari cu marele Bandit :))))))
        Intelege ca Judecatoarea va analiza favorizarea infractorului nu cazul FNI. Dar e greu pentru tine...
        • +1 (3 voturi)    
          Ahaaaaaaaa! (Marţi, 14 septembrie 2010, 11:50)

          max [anonim] i-a raspuns lui Tim

          Am inteles: Procurorii nu pot dovedi deci Basescu e vinovat! Cum de nu m-am gindit! Genial!
        • +2 (2 voturi)    
          ce legatura are basescu cu discutia de fata (Marţi, 14 septembrie 2010, 14:00)

          ghita [anonim] i-a raspuns lui Tim

          Vad ca si matale ai logica "imbatabila" .
          Ce legatura are Basescu cu cu discutia de fata.
          Si logica matale "imbatabila" te face sa rizi cind auzi de marele Bandit si plimbarile prin parc ..
          Intelegeca Judecatoarea va analiza favorizarea infractorului nu plimbarea prin parc a lui Basescu cu Vintu ..
          Sau logica matale "imbatabila" te impinge la Basescu oricum are bate Vintu ..
        • +1 (1 vot)    
          Am depasit perioada logicii. (Marţi, 14 septembrie 2010, 14:40)

          filadel [utilizator] i-a raspuns lui Tim

          E cazul sa ne mai lasi in pace cu semidoctiile. Vorbe intr-o mare de vorbe in timp ce astia pentru care-ti racesti gura pe bloguri ne ingroapa ca natie si popor. Ma refer desigur la SOV si prietenii lui judecatorii printre care vom vedea daca este si jumatatea lui Costiniu cel murdar.

          Ne-am cam saturat de vaporii pe care-i scoateti tot timpul pe gura si-ntr-o singura directie.
  • +7 (9 voturi)    
    Coincidenta oare? (Luni, 13 septembrie 2010, 23:16)

    banu [anonim]

    Cum de s-a nimerit dosarul tocmai la ea ?
  • +5 (7 voturi)    
    Ce mica este lumea!!! (Marţi, 14 septembrie 2010, 7:52)

    congra [utilizator]

    Se intalnesc ei intre ei. Corb cu corb.
    Oare cum pot dormi noaptea? Primul triaj la intrarea in magistratura cred ca este lipsa de constiinta, de bun simt.
  • +5 (7 voturi)    
    sa se autorecuze (Marţi, 14 septembrie 2010, 8:18)

    Anna [anonim]

    sa aiba minima decenta sa se autorecuze, sau si mai bine poate ar fi cazul sa se retraga definitiv

    ce incredere poate sa aiba lumea intr-o magistratura in care sunt personaje atat de controversate? curatati justitia!
    • -2 (4 voturi)    
      Anna draga (Marţi, 14 septembrie 2010, 10:29)

      Tim [anonim] i-a raspuns lui Anna

      Esti varza...
      • +1 (1 vot)    
        foarte docta interventia. (Marţi, 14 septembrie 2010, 14:42)

        filadel [utilizator] i-a raspuns lui Tim

        Ti s-au cam terminat argumentele sau pe foie nu-ti scrie nimic pe tema asta?
  • +2 (4 voturi)    
    Coruptia (Marţi, 14 septembrie 2010, 10:42)

    Maria [anonim]

    Ca de 20 de ani JUSTITIA este corupta stim cu totii.Cine a furat in tara asta mult ,mult sunt bine mersi in libertate si ne dau lectii de democratie si moralitate.AS vrea sa apuc clipa in care i si in Romania Justitia sa se ocupe si de aceste cazuri de coruptie nu numai de furturi de gaini si certuri in familie ca a mutat un par la stanga sau dreapta.
    Daca as avea putere as schimba toti magistratii !
  • -2 (2 voturi)    
    "Noi suntem cei care facem reforma" (Marţi, 14 septembrie 2010, 11:36)

    mariage [utilizator]

    Am citat in titlul comentariului meu spusele d-nei judecator Viorica Costiniu si sunt de acord cu ea, ei sunt cei care au facut reforma si acum fac tot posibilul ca nu cumva Basescu sa vina sa le-o strice.
    • 0 (0 voturi)    
      Unde e reforma Ghitza? (Marţi, 14 septembrie 2010, 14:43)

      filadel [utilizator] i-a raspuns lui mariage

      Ca io ma uit dupa ea de 20 de ani.
      Probabil ca esti si tu ironic dar mie nu-mi mai vine sa rid pe tema asta.
      • 0 (0 voturi)    
        Reforma la -1 (Marţi, 14 septembrie 2010, 16:53)

        mariage [utilizator] i-a raspuns lui filadel

        Au facut o antireforma, tocmai asta era ideea, pe asta o apara cu dintii, pe asta si salariile lor nesimtite pe care si le acorda singuri, pentru ca nu-i asa? ei sunt o putere constitutionala.
  • +3 (3 voturi)    
    Sotia coruptului Florin (Marţi, 14 septembrie 2010, 12:19)

    Gabi M [utilizator]

    Daca aceasta guresa consoarta a coruptului Florin ar avea onoare s-ar retrage din judecarea dosarului.Nu cred ca o va face!Ma mir ca CSM tace si nu ia nicio masura!Am impresia ca si in CSM sunt numai corupti(nedovediti inca!)
  • +3 (3 voturi)    
    Incep manevrele crimei organizate (Marţi, 14 septembrie 2010, 16:35)

    mircea s. bozan [anonim]

    Asociatia Magistratilor Infractori din Romania si-a pus astfel.... "intamplator"....o sustintoare de nadejde a crimei organizate din Magistratura in acest caz...delicat. Se cunosc "greselile umane" ale acestei familii incarcate de pacturi cu zona gri a societatii romanesti, de legaturile familiei Costiniu cu mafia devalizarilor economiei romanesti. Prezenta lor este necesara intotdeauna, acolo unde este imperios necesara salvarea infractorului de la judecata. Implicarea Domniei sale subterane este dovedita si in celelalte dosare volatilizate ale grupului de crima organizata Vantu & Co. O cred in stare pe aceasta nefericita membra a corpului magistratilor sa comita falsuri si in anularea condamnarii infractorului Popa, de punerea sa in libertate. Solicit astfel pagubitilor din dosarul FNI sa demonstreze astfel in data si la ora judecarii recursului, intrucat áceasta infractoare a fost platita sa puna criminalul Vantu in libertate. La fel cum sotul sau, a primit bani pentru a bloca dosare, a distruge probe sau de coalitie cu elementele periculoase din latura crimei organizate.


Abonare la comentarii cu RSS
Vremea la


/
Maine:
|

Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version