O campanie HotNews.ro pentru imbunatatirea transportului pe liniile preorasenesti

UPDATE Noi detalii despre patronul firmei care transporta in conditii inumane calatorii pe ruta Tunari – Pipera/ Este managerul FC Voluntari, care a castigat recent Cupa Romaniei. Plus alte legaturi cu primaria lui Pandele

de C.Ivanov, D.Tapalaga     HotNews.ro
Marţi, 30 mai 2017, 18:23 Actualitate | Esenţial

Daniel Leasa
Foto: FC Voluntari
Patronul firmei care transporta in conditii inumane navetistii pe ruta Tuneri – Pipera are mai multe legaturi cu primaria Voluntari sau cu primarul Florentin Pandele. Daniel George Leasa (41 de ani) este in prezent consilier judetean PSD la Consiliul Judetean Ilfov, dar timp de doua mandate (2008-2012 si 2012-2016) a fost consilier local la Primaria Voluntari. Potrivit informatiilor obtinute de HotNews.ro, Daniel George Leasa este una si aceeasi persoana cu managerul FC Voluntari, care a castigat recent cupa Romaniei la fotbal, echipa subventionata generos de primaria condusa de Florentin Pandele.

Mai mult, potrivit informatiilor obtinute de HotNews.ro, intre cei doi exista si o relatie destul de apropiata. Familia Pandele i-ar fi botezat cel de-al doilea copil lui Daniel George Leasa. Acesta n-a mai putut fi contactat de HotNews.ro. A raspuns initial, iar cand l-am intrebat daca este managerul FC Voluntari, a raspuns ca este intr-o sedinta si ca suna mai tarziu inapoi. N-a revenit pana la ora publicarii acestui articol.

“Are si masini noi, dar acelea nu le foloseste pe cursele de navetisti. Aceste masini inmatriculate cu numere LGD le inchiriaza pe bani frumosi firmelor din nordul Bucurestiului pentru a le duce si aduce angajatii la gura de metrou”, a declarat pentru HotNews.ro o sursa apropiata administratiei din Voluntari. Leasa este considera un om de incredere al primarului din Voluntari, intr-un oras descris plastic de sursa HotNews.ro: “In Voluntari nici cainii nu latra daca nu vrea Pandele”. Primarul Pandele nu a raspuns pana la ora publicarii materialului apelurilor HotNews.ro.

Prezentat de sursa HotNews.ro drept “fost membru al galeriei Rapid”, Daniel George Leasa a fost implicat in calitate de manager al FC Voluntari intr-un scandal cu Mihai Rotaru, patronul lui CSU Craiova. Gazeta Sporturilor relata pe data de 18 mai urmatoarea scena:
  • “La pauza meciului dintre FC Voluntari și CS U Craiova (0-0), din semifinalele Cupei României, Mihai Rotaru, patronul lui CS U Craiova și Dan Leasă, managerul general al ilfovenilor, au fost la un pas de bătaie. Pornind de la conflictul din această săptămână, referitor la numărul de bilete primite de olteni, tensiunile dintre oficialii celor două părți au atins punctul maxim la pauza meciului disputat la Chiajna.Pentru că fanii olteni ar fi avut dificultăți în a intra pe stadion, între Rotaru și Leasă a existat un schimb dur de replici, iar conflictul verbal a fost pe cale să degenereze. Aflat în lojă, Marius Șumudică a intervenit extrem de energic între cele două părți și a avut un rol important în aplanarea conflictului.”
Potrivit presei sportive, Formaţia FC Voluntari a învins, sâmbătă, la Ploieşti, echipa Asta Giurgiu, scor 6-4, la loviturile de departajare şi a câştigat Cupa României pentru prima oară în istoria sa. GSP a scris ca a doua zi după finală, oficialul Voluntariului a scos trofeul în curtea casei, la un grătar asezonat cu manele. Alături de Leasă, la respectiva petrecere ar fi participat și membri ai Consiliului de Administrație. Directorul general nu s-a sfiit să danseze cu trofeul în brațe pe acordurile lăutarului, în timp ce micii sfârâiau pe grătar. Clipul video a fost postat pe facebook.

Pe site-ul clubului, Dan Leasa figureaza ca director general. Potrivit un articol publicat de Romania Libera “echipa Fotbal Club Voluntari (FCV) a fost înființată în anul 2010, iar cinci ani mai târziu ajungea în prima ligă. Acționar majoritar este Consiliul Local al orașului Voluntari, care deține 95% din acțiuni, un procent de 5% aparținând companiei Televol Systems. Această companie are ca acționar majoritar tot Consiliul Local, cu 99% din acțiuni. Pe site-ul primăriei nu există un buget detaliat al instituției. Potrivit presei de specialitate, în sezonul 2015-2016 bugetul echipei era de 2,2 milioane de euro, bani din care se plăteau și cei 45 de antrenori de la grupele de copii și se întrețineau alte câteva secții sportive.

Contactat de HotNews.ro, primarul Florentin Pandele na declarat: "Ce informatii ar putea  oferi primarul orasului Voluntari in legatura cu una dintre societatile comerciale care activeaza pe raza judetului Ilfov sau/si in alte judete ale tarii? Asa cum, cu siguranta cunoasteti, nu intra in atributiile primarului sa verifice companiile private. Stiu si din articolul publicat de Dvs ca respectiva firma il are actionar pe managerul Clubului FC Voluntari, Dan Leasa, dar nu cunosc alte informatii despre aceasta societate care nu are contracte cu Primaria Voluntari".

Firma Brebenel Impex SRL, care opereaza linia de maxi-taxi 445, ii apartine lui George Daniel Leasa (41 ani). Coincidenta, sotia acestuia este consilier local (tot PSD) la Primaria Voluntari. Vineri, intr-unul dintre microbuze, reporterul HotNews.ro a filmat revolta calatorilor fata de conditiile inumane de transport.

Imaginile filmate arata ca microbuzul era ticsit cu calatori care circula in picioare, pe o caldura sufocanta, dat fiind ca vehicolul nu are aer conditionat si nici geamurile nu se pot deschide. Iar situatia e neschimbata de un an, cand HotNews.ro a publicat un reportaj similar.





Mihai Alecu, seful Serviciului Monitorizare si Control din Inspectoratul de Stat pentru Controlul in Transportul Rutier - (ISCTR), a declarat luni pentru HotNews.ro ca institutia s-a autosesizat dupa publicarea reportajului de vineri si a dat firmei amenzi de 17.000 de lei.

Problema transportului de navetisti intre Bucuresti si localitatile invecinate e una acuta de cativa ani. Zeci de mii de ilfoveni vin zilnic in Capitala pentru a munci, iar marturiile cititorilor HotNews.ro arata ca majoritatea liniilor de maxi taxi ofera conditii inumane de transport: inghesuiala permanenta, calatori transportati in picioare, lipsa aerului conditionat, soferi agresivi si care vorbesc la telefonul mobil, nerespectarea orarului curselor.

Problema s-a acutizat din 2014, cand o licitatie pentru atribuirea traseelor in perioada 2014-2016 a fost blocata in instanta chiar de un participant la licitatie. Si blocata e si acum. Rezultatul? Firmele care aveau la acel moment licenta au ramas titulare pe trasee si refuza sa faca investitii in autovehicule, motivand cu lipsa unei decizii definitive. Desi firmele respective se plang, situatia e, paradoxal, una din care ele castiga dublu: nu mai fac investitii (deci le raman mai multi bani) si continua sa-si desfasoara activitatea nestingherite de vreo concurenta.

Patronul - consilier judetean George Daniel Leasa a explicat, luni, pentru HotNews.ro, dupa aparitia cazului in presa, ca din punctul sau de vedere  conditiile proaste de transport sunt cauzate de acest litigiu blocat in instanta: "Nu este vina noastra, noi am dori sa introducem masini noi pe trasee. Asteptam sa apara caietul de sarcini pentru licitatia care se va tine doar cu autobuze urbane. De la 1 ianuarie anul viitor se vor schimba complet lucrurile. O sa vedeti autobuze de ultima generatie, cu aer conditionat, cu locuri in picioare, ca in occident.  Noi nu suntem vinovati ca nu s-a tinut licitatia. Am cumparat autobuze pentru licitatie, 5 autobuze, am facut credit, platim rate si nu putem folosi masinile. Nu le putem folosi fiindca licentele sunt pe masinile vechi, iar firma noastra nu este singura pe acest traseu. Nu poti sa lucrezi cu masini care consuma 30 de litri la suta de km si sa ai si microbuze de la cealalta firma, sa intre in fata ta, el sa ia calatori, iar tu sa nu iei. Trebuie sa ramana o singura firma, sa raspunda de acel traseu, sa poata sa emita abonamente, sa faca reduceri, sa aiba o colaborare cu Primaria. La licitatie se va tine cont de treaba asta, va ramane o singura firma, vor fi autobuze urbane, cu trei usi, cu aer conditionat".

Marti insa, George Daniel Leasa n-a mai putut fi contactat.

Potrivit legislatiei in vigoare, institutia care scoate la licitatie traseele este Autoritatea Metropolitana de Transport Bucuresti, aflata in subordinea Ministerului Transporturilor. Institutia a lansat o licitatie pentru atribuirea traseelor pe 6 ani, in 2014, insa din cauza litigiului mentionat mai sus, aceasta nu s-a tinut. Pentru a nu ramane fara transport in aceasta regiune, s-au prelungit contractele incheiate in 2008 prin Legea nr. 107/2016 privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 63/2015 pentru prelungirea valabilitatii licentelor de traseu si a programului de transport in baza carora se efectueaza serviciile regulate de transport de persoane intre municipiul Bucuresti si localitatile judetului Ilfov.

Citeste si:

























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

11894 vizualizari

  • +19 (29 voturi)    
    tara (Marţi, 30 mai 2017, 18:45)

    bobyrou [utilizator]

    Hotnews zici ca a trait in america pana acum. conditiile inumane sunt in toate microbuzele din tara care transporta calatori. Si asta nu de azi sau ieri, de 20 de ani. Primaria Targoviste foloseste pentru transportul local microbuze, sa vedeti acolo sardine.
    • +8 (12 voturi)    
      "Afaceri" cu statul (Marţi, 30 mai 2017, 22:22)

      motanul_gri [utilizator] i-a raspuns lui bobyrou

      Conditiile jalnice in care se circula cu microbuzele in multe locuri din tara sunt intr-adevar arhicunoscute.

      Ceea ce nu stiam cu exactitate (cel mult banuiam) sunt cauzele pentru care se intampla asta. Aici este meritul HN, de a trece dincolo de simpla informare si de a face o ancheta jurnalistica aprofundata.

      Legaturile dintre personajele din articol arata limpede de ce este necesara mentinerea incriminarii conflictului de interese si care sunt motivatiile reale ale celor care trag sforile pentru eliminarea acestei prevederi legale.
      • -19 (21 voturi)    
        ??????? (Miercuri, 31 mai 2017, 0:59)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui motanul_gri

        De unde anume, exact, reiese din articol motivul pentru care se circula in conditii PROASTE?
        ???
        • +5 (7 voturi)    
          ... (Miercuri, 31 mai 2017, 7:27)

          motanul_gri [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

          Inteleg din articol ca firmele respective au exclusivitate privind transportul in zona, desfasurandu-si activitatea in baza unui contract vechi de 9 ani, Din start, mi se pare gresita ideea de a acorda cvasi-monopol uneia sau catorva companii de transport. Lipsa concurentei nu poate avea decat efecte negative asupra consumatorilor (preturi, calitate).
          Daca totusi se incheie un contract pe termen lung cu un transportator, ar trebui stipulate clauze foarte dure de reziliere in cazul in care acesta nu isi indeplineste obligatiile intocmai.

          Inteleg si ca noile licitatii au fost blocate in instanta. Dar nu vad de ce companiile care au deja licente nu maresc numarul de microbuze alocate acelui traseu, nu pot sa cred ca exista vreun impediment legal in acest sens.
          • +2 (2 voturi)    
            Nu acesta e motivul (Miercuri, 31 mai 2017, 11:56)

            Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui motanul_gri

            La mine chiar EXISTA concurenta - si totusi, tot in conditii proaste se circula, pentru ca firmele sunt conduse de acelasi soi de oameni iar soferii sunt toti cam la fel; mai rau, chiar: dupa ce vreo 2 firme s-au retras (fie le-a fost retrasa licenta fie nu si-au prelungit-o ele) soferii lor au trecut "la stat", unde au adus aceleasi obiceiuri de marlani ca "la privat"!
            Convingerea mea e ca se circula in conditii proaste din cauza CALATORILOR, ca nu-i sanctioneaza! Nu-i boicoteaza, nu-i reclma, nu... cam nimic...! >(
        • +2 (2 voturi)    
          Pai.. (Miercuri, 31 mai 2017, 10:15)

          JestersTear [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

          ... multitudinea de articole anterioare tema aceasta descrie in detaliu conditiile de transport: supraaglomerare, ne-eliberare bilete, mizerie crancena ca sa nu zic jeg, soferi ce vorbesc la telefon in timp ce conduc, dau restul si eventual fumeaza, etc.
          • 0 (0 voturi)    
            intrebasem altceva (Miercuri, 31 mai 2017, 12:01)

            Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui JestersTear

            Am vazut si in articole si in realitate (mi s-a intamplat de mai multe ori sa circul cu microbuzele alea) care sunt conditiile - dar eu n-am vazut in articol sa se fi aratat care sunt MOTIVELE pentru care aceste conditii sunt proaste - si aceasta fusese intrebarea mea: "de unde anume, din articol, reies motivele?"
    • +5 (5 voturi)    
      Da absolut corect. (Miercuri, 31 mai 2017, 11:59)

      Sasul70 [utilizator] i-a raspuns lui bobyrou

      Si de 27 de ani se fura ca in codru in Romania. Este acesta un motiv sa lasi pe hoti in pace? Daca se schimba ceva in tara asta, atunci doar din cauza unor presiuni maxime (media, demonstratii...) Ca doar materialul obrazului asa numitilor "businessmeni" ca si al majoritatii politicienilor din Romanica stim cu totii ce este. Se gaseste in orice cizmarie...
    • -1 (3 voturi)    
      Sigur, asa e peste tot (Miercuri, 31 mai 2017, 12:08)

      Andrei3Bunescu [utilizator] i-a raspuns lui bobyrou

      dar aici e vorba de Pandele si Firea, altfel nu ar fi interesat pe nimeni.
  • +17 (17 voturi)    
    "manelele (Marţi, 30 mai 2017, 18:57)

    DioDreamer [utilizator]

    este viata mea"...se citeste pe moaca bizonului
    • +6 (6 voturi)    
      Escrocii implicati in fotbal (Miercuri, 31 mai 2017, 8:24)

      seb_h [utilizator] i-a raspuns lui DioDreamer

      Voluntari, Chiajna, echipe din zona Ilfov prin care se spala sume mari de bani ale interlopilor, dupa modelul decedatei Urina Urziceni...probabil cu complicitatea Ligii conduse de Iorgulescu...
    • +5 (5 voturi)    
      au (Miercuri, 31 mai 2017, 8:52)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui DioDreamer

      scos poza "intelectualului" pt. ca, probabil, ne-ar fi venit si noua ideea sa ne facem consilieri locali la primarie, ca uite, din indemnizatia aia de vreo 1300 lei iti tragi in doua mandate si terenuri si case si firma de transport si echipa de fotbal si n-ai decat vreo 40 de ani. mare om de afaceri. de ce nu l-o fi pus fierea sau pandele, prim ministru ca-i priceputeanu rau de tot?
  • +9 (9 voturi)    
    dezamestecarea amestecatilor (Marţi, 30 mai 2017, 19:03)

    suckthepen!!!!! [utilizator]

    in treburile justitiei!? (aka DNA_ului)))))
  • +17 (17 voturi)    
    Bine macar ca nu are licenta in Europa (Marţi, 30 mai 2017, 19:07)

    Plagarus [utilizator]

    "Prea bun,prea ca la tzara " !
  • -11 (13 voturi)    
    putin off-topic (Marţi, 30 mai 2017, 19:09)

    Andrei3Bunescu [utilizator]

    botezul unui copil a devenit un delict in tara asta. Cand cineva vrea sa te acuze de ceva, aduce in discutie faptul ca ai botezat candva copilul cuiva, deci e clar dovada unei relatii de infractionalitate. Mai ales cand unul dintre cumetri e suspect de ceva.

    In rest, pe subiect, nu cunosc, nu ma bag..
    • +4 (4 voturi)    
      Dar de cand... (Miercuri, 31 mai 2017, 9:58)

      JestersTear [utilizator] i-a raspuns lui Andrei3Bunescu

      ... daca ai vreo afacere in Voluntari trebuie sa platesti taxa de protectie "legala" incasata de firmele primariei (vezi Televol Systems care are niste venituri foarte acoperite de hartii/contracte pentru niste servicii preponderent supraevaluate sau chiar fictive). Sa te puna gaia sa nu platesti taxa lunara de protectie catre Televol (pardon catre Pandele) ca zbori de pe feuda vatafului. Contractele Televol-ului ar fi o mana cereasca pentru un ziarist. Si pentru DNA, de altfel.
  • +16 (16 voturi)    
    Bilete (Marţi, 30 mai 2017, 21:09)

    Godsave [utilizator]

    Problema e că de zece ani șoferii nu îți taie bilet decât dacă le ceri și când sunt anunțați că vine control pe traseu. Cred că patronul ăsta e mai bogat decât Pandele, dacă n-or împărți banii. Asta cu condițiile ar trebuie să fie de competența licențiatorului. Aaa, primăria, nu-i așa?������
  • +9 (9 voturi)    
    Politzia rutiera, care nu este... (Marţi, 30 mai 2017, 22:17)

    transalpinarum [utilizator]

    Sunt convins ca daca-i opresc in trafic, la un control, cei de la rutieara + RAR, harburile alea de maxi isi pierd urgent taloanele. E imposibil sa fie in regula.... dar nu-i asa, daca nici cainii nu latra in voluntari fara acordul lui pandele, cum credeti voi ca actioneaza politzia...care e in grija...primariei...
  • +9 (9 voturi)    
    Nu sunt singurii de care isi bat joc (Marţi, 30 mai 2017, 22:34)

    mihailabagiu [utilizator]

    Brebenel iai bar joc si de locuitorii din Cosmopolis, ne duc in cartier ca pe sacii de cartofi si f f inghesuiti. Patronii din Cosmopolis iau bani mai multi pe abonamente de la calatori dar de 1 an de zile nu au suplimentat nr de autobuze pentru ca au preturi mici la Brebenel si transportul pentru locuitorii din Cosmopolis este bataie de joc. Cosmopolis mint foarte mult pe site si agentii lor imobiliari mint conditiile sunt mult mai aiurea decat se prezinta,la fel e si cu Brebenel. Turcii si Psd istii niste profitori
  • +9 (9 voturi)    
    presa (Miercuri, 31 mai 2017, 0:36)

    gnd [utilizator]

    Din pacate in Ro nu se rezolva si nu se misca ceva decat cand punem camerele pe ei si ii dam "pe sticla" si prin presa. Cred ca am facut cel putin 3 plangeri la politie fix pe aceeasi tema, conditii, circulatie cu 20km/h, opriri oriunde fara sa se tina cont de statii. De fiecare data primeam raspuns ca s-a facut filtru si s-au aplicat amenzi (probabil pentru becuri arse). Microbuzele teroarei circulau in continuare. Acum de cand a pus HN focusul pe ei, au bagat autocarele cele noi pe traseu....
  • +1 (1 vot)    
    Cum misti in front... (Miercuri, 31 mai 2017, 6:30)

    tontu [utilizator]

    LGD-ule tata trebuia sa stai in banca ta si n-avea nima treaba cu matale. Acu daca ti-o trebuit cupa or tabarat corbii sa-ti scoata ochii...
  • +6 (6 voturi)    
    normal (Miercuri, 31 mai 2017, 8:20)

    barbu007 [utilizator]

    Unde apare o porcărie.... o afacere ilegală.... bani publici, este Famiglia Mafiotă.
    Altfel, nenorociții transportați ca vitele... oare pe cine-or fi votat ăștia?!
    • +1 (5 voturi)    
      Sigur ca e usor (Miercuri, 31 mai 2017, 10:10)

      FlorinG [utilizator] i-a raspuns lui barbu007

      sa comentezi de pe scaun, de acasa, totusi, ca in toate cazurile neobligatorii, cine ii urca pe "nenorociti" cu de-a sila ? Cine ii obliga pe turisti sa dea preturi astronomice pe conditii discutabile pe litoralul romanesc ? Cine ii sileste pe cetateni sa cumpere cirese cu 40 de lei/kg, etc, etc ? Daca solicitantul nu ar colabora cu mafiotul, preturile ar scadea si confortul ar creste. Ca asa e in piata, cererea si oferta dicteaza.
  • +7 (7 voturi)    
    firea-idrac... (Miercuri, 31 mai 2017, 8:59)

    florin_f [utilizator]

    cum duc toate sforile la Pandele, Firea.... tara de hoti!
  • -3 (11 voturi)    
    nimic de Sipa? (Miercuri, 31 mai 2017, 9:10)

    king david hotel [utilizator]

    ocoliti subiectul...
    • +5 (5 voturi)    
      Ba da... (Miercuri, 31 mai 2017, 10:19)

      JestersTear [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

      SiPa ndele stie cum se intampla transportul in Voluntari, dar il doare la basca...
      :-)
    • +3 (3 voturi)    
      Intrebare (Miercuri, 31 mai 2017, 10:30)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

      Spune bre care sunt povestioarele pregatite in 'laboratoarele' PSD & Antene dupa flash-ul SIPA?

      Aveti pregatite pocnitori pana la sfarsitul anului?

      De corupti, famiglia PSD & Co. nimic nu-i asa?
      Doar asta-i rolul parasutelor pe care le aruncati..sa ascunda adevaratele probleme!

      Rahati cu pene ce sunteti!
  • 0 (2 voturi)    
    D-asta nu doreau cocalarii benzi pt Autobuze! (Miercuri, 31 mai 2017, 10:35)

    Miky60 [utilizator]

    Cocalarii si "smecherii" cu afaceri cu statul votanti de psd-ciuma rosie nu au vrut benzi pentru autobuze si biciclete pentru a-si face afacerile ilegale cu transporturi de persoane! Daca erau autobuze si biciclete lumea nu se mai urca in maxi-taxi-urile ilegale!
    Majoritatea celor care au dorit si s-au bucurat in ziua cand au fost benzi unice pentru autobuze si biciclete sunt cu studii superioare si persoane tinere intre 25 si 39 de ani!
  • 0 (0 voturi)    
    basca (Miercuri, 31 mai 2017, 11:41)

    andrei1232000 [utilizator]

    Pe Pandele nu-l doare nici macar in basca. Se lauda la un moment dat ca la cele peste 100 de dosare ce mai conteaza cateva. dar omul cotizeaza la toate partidele in campanie, iese cu 80-90 % la alegeri. Acum cativa ani la ora 10 dimineata langa biroul arhitectului sef Steniceanu se adunasera deja vreo 3 sticle de whisky. plicurile nu se vedeau! Adevaratul serial 'statul sunt eu' se desfasoara in Voluntari. Acolo e centrul mafiei.
    Revenind la transport: trebuie introdus sistemul de tarifare pe zone in jurul Bucurestiului, abonamente si facilitatile legale pentru pensionari, elevi si studenti. Macar un inceput se face in Tunari unde se instaleaza stati fixe, sa nu mai opreasca di 5 in 5 metri.
  • +1 (1 vot)    
    Domnul Ciorbea tocmal s-a sesizat (Miercuri, 31 mai 2017, 11:45)

    Sasul70 [utilizator]

    din cauza biciclistilor din Bucuresti. Poate se sesizeaza si din cauza navetistilor. Citez din relatarea cu privire la bicilisti "Sesizarea din oficiu vizeaza posibila incalcare a art. 22 si art. 35 din Constitutia Romaniei privind dreptul la viata si la integritate fizica si psihica si dreptul la mediu sanatos." Perfect valabil si pentru pasagerii Maxi-Taxi. Un semn bun ca totusi a inceput sa sesize cate ceva, macar o data la 6-7 luni...


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi