Cazul spionarii Laurei Codruta Kovesi: Compania israeliana Black Cube sustine ca cei doi angajati ai sai au fost arestati in timp ce faceau descoperiri semnificative legate de coruptia din guvern si agentiile sale

de R.M.     HotNews.ro
Miercuri, 6 aprilie 2016, 15:52 Actualitate | Esenţial

Black Cube
Foto: captura Internet
Compania israeliana Black Cube afirma ca cei doi angajati ai sai care au fost arestati in Romania sub acuzatia de spionare a comunicatiilor si tentative de compromitere a Laurei Codruta Kovesi facusera "descoperiri semnificative" in timp ce anchetau cazuri de "coruptie grava" in "guvernul roman si in agentiile sale".

"Recent, compania a efectuat un proiect in Romania pentru a colecta dovezi legate de coruptie grava in guvernul roman si in agentiile sale. In timpul efectuarii acestei munci, doi dintre angajatii companiei au fost arestati in timp ce faceau descoperiri semnificative", se arata intr-o declarati a companiei, citata de cotidianul online TtimesofIsrael.com.

"Inutil sa preciza, toti angajatii Black Cube respecta litera cu litera legea locala iar acuzatiile impotriva lor sunt nefondate si neareale. Avem deplina incredere ca adevarul va fi dezvaluit si ca amandoi vor fi eliberati pentru a reveni acasa in zilele urmatoare", potrivit sursei citate.

Pe site-ul companiei israeliene se precizeaza ca Black Cube foloseste "experti foarte experimentati si formati in elita militara a Israelului sin in unitatile de informatii ale guvernului", se mai arata pe site-ul companiei.

Fostul director al Mossad Meir Dagan a fost presedinte onorific al Black Cube pana la moartea sa, care a avut loc luna trecuta.

Weiner Ron si Geclowicz David, cei doi angajati ai firmei israeliene arestati preventiv in dosarul de hartuire a procurorului sef al DNA, Laura Codruta Kovesi, au efectuat multiple apeluri telefonice cu caracter amenintator, precum si atacuri de tip phishing in vederea sustragerii de informatii din conturi de e-mail, informeaza DIICOT. Weiner Ron si Geclowicz David au fost retinuti pe data de 3 aprilie, ei fiind arestati in aceeasi zi pentru 30 de zile, in urma unei decizii a Tribunalului Bucuresti.

"A fost o incercare nereusita de intimidare", a fost prima reactie a procurorului sef al DNA, Laura Codruta Kovesi.










26843 vizualizari
  • +24 (68 voturi)    
    expertii acestia faceau treaba Pro bono ? (Miercuri, 6 aprilie 2016, 15:57)

    un domn [utilizator]

    sau la indicatia unuor Mujici de exemplu ?
    • +43 (47 voturi)    
      Hai baietii cu dezinformarea! (Miercuri, 6 aprilie 2016, 16:41)

      pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Nu e mai mare rusinea sa picati in nas voi cei mai inteligenti din Israel?

      Oricum compania este compromisa complet, mai bine cereti falimentul!

      Cat despre acuzatiile de spionaj, indiferent de cine era clientul voi nu aveati motive sa comiteti infractiuni prevazute in codul penal!
      • +30 (34 voturi)    
        Credibilitatea statului (Miercuri, 6 aprilie 2016, 17:18)

        Iorest [utilizator] i-a raspuns lui pedepsitorul

        Acum se înţelege bine de ce corupţia e o problemă de securitate naţională. Statul român atât de mult s-a decredibilizat din cauza corupţiei, încât există cetăţeni gata să-i creadă pe cei din Black Cube. Să vezi salvarea într-o echipă de spioni străini, aceasta e o nenorocire pentru Stat.
        • +12 (22 voturi)    
          Cine avea interes și posibilitatea să șantajeze? (Miercuri, 6 aprilie 2016, 19:11)

          asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Iorest

          Antena 3,Ponta,Ghiță sunt printre cei interesați de șantajarea LCKovesi.Dintre toți cei mai probabili sunt antena 3,pentru-că sunt specialiști în șantaje de presă și sunt și încolțiți cu procese iar credibilitatea lor se apropie de zero.Nu se mai uită lumea la ei nici să-i înjure.
          • +6 (8 voturi)    
            Sau (Miercuri, 6 aprilie 2016, 22:30)

            Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

            4 israelieni influenti miliardari ce au frisoane cand au fost aredtati in lipsa..se pare ca si-au negociat arestarea cu o colaborare pt a raspunde in fata procurorilor
          • -1 (1 vot)    
            Cumva legatura cu ''sotia presedintelui''? (Joi, 7 aprilie 2016, 9:05)

            pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

            Cumva legatura cu sotia Presedintelui?

            Sebastian Ghiţă: “Sunt convins că în momentul în care un dosar al soţiei preşedintelui va fi pe rol la DNA, atunci el va trebui să-şi dea demisia.”.


            Oare pentru compromiterea doamnei Iohanis se urmarea folosirea ceeasi retete?
    • -3 (29 voturi)    
      Nu Pro bono (Miercuri, 6 aprilie 2016, 16:41)

      marcelp55 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Facem un pariu? Evreii au făcut spionajul e în favoarea fraților lor ... rușii.
      • 0 (0 voturi)    
        si nu numai ... (Vineri, 8 aprilie 2016, 12:35)

        dagenia [utilizator] i-a raspuns lui marcelp55

        ... si a cozilor de topor ale rusilor: monta si clica, rogozanu, etc.
    • +26 (26 voturi)    
      Foarte bine, nimic de ascuns (Miercuri, 6 aprilie 2016, 17:21)

      Caligula [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Nu urmeaza decat sa aflam cine sunt clientii care au cerut o asemenea ancheta. Sa putem si noi sa-i felicitam...

      Deci, cine sunt clientii?
      • +9 (13 voturi)    
        ei si tu acuma (Miercuri, 6 aprilie 2016, 17:58)

        giigi [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

        da un check pe #panamapapers, vezi si tu ce caz urias cu implicatii cetateni straini miliardari sapa dna, etc..
  • +51 (61 voturi)    
    Ce sa zica si ei (Miercuri, 6 aprilie 2016, 15:58)

    Marius Ogrean [utilizator]

    Minciuni de spioni profesionisti
    • +12 (12 voturi)    
      spioni profesionisti (Miercuri, 6 aprilie 2016, 17:04)

      boogiewoogie [utilizator] i-a raspuns lui Marius Ogrean

      fac phishing :)))) sau apeleaza lumea direct
    • +1 (7 voturi)    
      eu zic asa (Miercuri, 6 aprilie 2016, 18:09)

      giigi [utilizator] i-a raspuns lui Marius Ogrean

      base e Humphrey Bogart, codruta e Ingrid Bergman iar Iohannis e Victor Laszlo.
  • +72 (80 voturi)    
    Povesti de adormit copii (Miercuri, 6 aprilie 2016, 15:59)

    AlexisMD [utilizator]

    1. Companii straine nu au atributii de investigare a statului Roman
    2. Cine este oare "beneficiarul" final a acestor invstigatii ?
    3. Cine a platit pentru ele ?
    • +40 (40 voturi)    
      milionarii israelieni cu retrocedarile? (Miercuri, 6 aprilie 2016, 16:31)

      jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui AlexisMD

      Mi asa mi miroase, a retrocedari.

      Se poate scrie o carte cu retrocedarile astea, de la printi la agentii straine de spionaj:)

      "Curtea de Apel Brasov a aprobat mandate de arestare in lipsa pentru oamenii de afaceri israelieni Tal Silberstein, Shimon Shevez si Benny Steinmetz, inculpati in dosarul retrocedarii ilegale a 47 de hectare de padure din padurea Snagov si a Fermei Baneasa, in care mai sunt cercetati Remus Truica si Paul Al Romaniei." Prin urmare, beneficiari sunt, au si de unde plati...

      http://anticoruptie.hotnews.ro/stiri-anticoruptie-20867239-mandat-arestare-lipsa-pentru-milionarii-israelieni-benny-steinmetz-tal-silberstein-shimon-shevez-dosarul-remus-truica.htm
      • +22 (24 voturi)    
        nu doar retrocedari (Miercuri, 6 aprilie 2016, 17:21)

        jescu [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

        Cautau "dovezi legate de coruptie grava in guvernul roman". Odata gasiti corupti prin guvern sunt 2 metode sa se lucreze cu ei: li se dau bani sau sunt santajati. Coruptii vor retroceda pe nimic si cu falsuri, vor vinde resursele pe nimic, vor privatiza pe nimic, sau vor elibera pe altii care lucreaza pentru ei (ce ar fi vrut sa gaseasca in cazul asta probabil).

        Oricum trebuie oprite imediat toate retrocedarile altele decat teren arabil(in limita unui numar de hectare, 50 sa zicem). Nu cred ca e in avantajul romanilor asa ceva. Nu trebuie resturata structura sociala din 1945. E ca si cum am restaura secularizarea averilor manastiresti a lui Cuza, sau decizii ale unor domnitori de la 1700.
      • +7 (15 voturi)    
        truica i din gashca P$D (Miercuri, 6 aprilie 2016, 17:25)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

        asta e buna..inseamna ca P$D se va radia de la registrul Partidelor ?
        • -1 (5 voturi)    
          Israelienii si printul sunt din gasca basista (Joi, 7 aprilie 2016, 11:21)

          jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          ceea ce inseamna ca la matrapaslacuri toti sunt frati, psd,pnl,base etc.
          • +3 (5 voturi)    
            de acordm trebuie sa recunoshti ca truica (Joi, 7 aprilie 2016, 14:55)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

            pupilu lui El Insusi a predate training intensiv la toti !
  • +55 (57 voturi)    
    Zi-le gogule (Miercuri, 6 aprilie 2016, 16:01)

    mikeyu [utilizator]

    Spargerea contului de e-mail fara mandat e legala in romania? O furaratzi, asta e.
  • +36 (42 voturi)    
    descoperiri (Miercuri, 6 aprilie 2016, 16:05)

    sorin3 [utilizator]

    E un bun moment sa le faca publice
    • +19 (19 voturi)    
      Și cum își mai negociează (Miercuri, 6 aprilie 2016, 16:48)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui sorin3

      punerea în libertate? Dacă sunt lăsați liberi este clar că au avut dovezile de corupție, dacă sunt condamnați au blufat.
  • +42 (46 voturi)    
    Si... (Miercuri, 6 aprilie 2016, 16:05)

    mikeyu [utilizator]

    faceati voi asa munca voluntara, si faceati, si faceati, pana va prinsera.
  • +49 (51 voturi)    
    da... (Miercuri, 6 aprilie 2016, 16:06)

    un om [utilizator]

    pe ei ii interesa binele nostru, nu banii lor... e clar ca asta cautau: coruptia din guvern. Poate o cautau (pe coruptie) ca sa stie cui sa dea banii :))
    • +14 (14 voturi)    
      Cred ca stiau deja (Miercuri, 6 aprilie 2016, 17:03)

      VasBad [utilizator] i-a raspuns lui un om

      cui sa dea banii. Vroiau sa stie suma exacta
  • -32 (50 voturi)    
    upppps (Miercuri, 6 aprilie 2016, 16:08)

    xanti [utilizator]

    Pai ce faceti doamna oamenii au descoperit coruptie in guvern si ii arestati?
    Ceva pute rau de tot,o fi despre casele lui Johannis.
  • +12 (32 voturi)    
    cum se poate.. (Miercuri, 6 aprilie 2016, 16:11)

    exilatul [utilizator]

    ca doi ...evrei "nevinovati" sa fie arestati...mai ales ca au vrut sa ajute tara...lor...o coincidenta cu faptul ca tocmai ce "profesorasul cel calator" vizitase israelul...
  • +40 (42 voturi)    
    haha (Miercuri, 6 aprilie 2016, 16:11)

    jeanvaljeanro [utilizator]

    pe teritoriul unui alt stat? pentru ca sa ce? tineau baietii asa mult la romani si doreau sa ii curete de coruptie :))))
  • +52 (56 voturi)    
    proiect finantat/cerut de cine? (Miercuri, 6 aprilie 2016, 16:14)

    dadan [utilizator]

    "compania efectua un proiect".... hahaha astia ne cred tara bananiera... compania poate efectua si prajituri , noua sa ne spuna cine i-a angajat... si la urma urmei ce treaba are o companie privata sa cerceteze fapte de coruptie daca nu pentru un ulterior santaj? caci de penalizarea coruptiei se ocupa institutiile abilitate ale statului.... putina perseverenta , ca sa nu spun tortura si baietasii astia spun tot ... sunt curios la cine duce firul... - la Voiculescu? la Ponta? Ghita? evreii astia cu retrocedarile? hai ca asteptam dezlegarea misterului...
    • +10 (14 voturi)    
      sigur (Miercuri, 6 aprilie 2016, 16:45)

      levierul [utilizator] i-a raspuns lui dadan

      pai doar nu Monica Macovei sau PMP-ul ar fi facut donatii in conturile acestei firme pentru a demasca mafia din DNA :)
      domnul care a dat comunicatul acesta este clar instruit in alte medii, aici cu explicatiile astea ajungi de rad de tine pana si pesedistii
  • +40 (50 voturi)    
    Extraordinar (Miercuri, 6 aprilie 2016, 16:16)

    Pac-pac [utilizator]

    Nu mai poate Black Cube de coruptia din Romania, ce sa zic...I-a trimis Ciuvica sa faca investigatii despre coruptia din guvernul Romaniei si agentiile sale.
    Bravo SRI, SIE si STS ca au pus mana pe astia si sa speram ca vor lua multi ani de puscarie.
    @Black Cube: baieti, la noi coruptia e la vedere (ca si in USA, UK, toate tarile civilizate cu +60mil. locuitori populatie), nu avem nevoie de voi ca sa o gasiti!
  • +41 (47 voturi)    
    Mai,sa fie ! (Miercuri, 6 aprilie 2016, 16:20)

    SorinPietrar [anonim]

    Astia cred ca s-a-ntalnit hotu` cu prostu`....pai,ce treaba au ei cu coruptia din guvernul roman,au atributii in sensul asta ,sunt organe ale statului, SRI sau altceva ? Au terminat cu problemele din Cisiordania si Gaza si au venit sa ne protejeze pe noi,ca n-are cine ???
  • +33 (43 voturi)    
    mosad (Miercuri, 6 aprilie 2016, 16:22)

    rexulet [utilizator]

    Niciodata nu am avut o problema cu evreii, ba chiar de cate ori am putut le-am luat apararea . Dar acum sunt anumite probleme :
    1. Firma Black Cube a fost cumva angajata de vreo agentie romaneasca ?
    Daca nu inseamna ca spionau si nu aveau cum sa respecte legea punct cu punct
    2. Au informat vreo autoritate romanesca despre demersurile lor in legatura cu investigarea coruptiei endemice ce macina Romania (adevarat)
    Daca nu tot la spionaj ajungem.
    3. banii nu au miros, si asta este dovedit de marea majoitate a lucratorilor din serviciile screte care dupa pensionare sau inainte sunt racolati pe bani buni de firme particulare ale unor magnati (vezi Patriciu, Voiculescu sau alati magnati strini cu afaceri in Romania, si la fel si in Israle, Rusia, USA etc.
    4. Daca firma este de buna credinta sa prezinte dovezile in legatura cu coruptia din Romania intr-o conferinta de presa, si atunci nimeni nu-i va mai acuza de spionaj.
    Daca nu vor puta sa demonstreze cele sustinute, atat legile tarii noastre cat si cele internationale sunt la fel si pentru ei.
  • +37 (43 voturi)    
    Oameni buni, (Miercuri, 6 aprilie 2016, 16:22)

    bancher [utilizator]

    companiile private nu fac anchete privind coruptia din guverne. Nu e treaba lor, si mai ales nu au voie sa foloseasca tehnica de interceptat telefonul sau de ascultari ambientale, ca sa demaste ,,coruptia grava din guverne''. De coruptia grava se ocupa procuratura si DNA-ul, nu firmele private.
    Ce au facut ei se numeste harutire si intimidare (in cel mai bun caz) sau spionaj in favoarea unei puteri straine (daca suntem mai aspri in judecata).
    Nici vorba ca cei doi sa fie nevinovati: este ca si cum as scoate eu bani din conturile oamenilor de la banca, si as spune ca sunt bani obninuti din mita, asa ca sunt necuveniti.
    • +13 (13 voturi)    
      Spionaj (Miercuri, 6 aprilie 2016, 18:13)

      Mihai-G [utilizator] i-a raspuns lui bancher

      Nu e nevoie sa fie "spionaj in favoarea unei puteri straine". E evident ca baietii au fost angajati de unii din cei deranjati de DNA, sa o compromita pe Kovesi.

      Nu le-a mers, asta-i viata, la judecata si inchisoare cu ei.

      Israelul e un stat partener noua, cu care avem relatii foarte bune, nu ii intereseaza pe ei sa o spioneze sau, si mai rau, sa o compromita pe Kovesi. Si-ar risca in mod grav relatiile diplomatice si economice cu Romania si nu au absolut nici un interes pentru asa ceva.

      Baietii aia faceau spionaj privat, pentru un client clar, ce ramane sa fie identificat si sper dat publicitatii, fiind platiti pentru asta.
  • +35 (41 voturi)    
    Mesaj pentru fraieri (Miercuri, 6 aprilie 2016, 16:23)

    Idealistu [utilizator]

    De cand agentii private investigeaza activitatea Guvernului Romanei. Asta este cel putin spionaj. Sa o lase jos ca macane.
    Iar de coruptie nu trebuie sa vina Black Cube sa ne spuna, ca stie toata lumea.
    • -18 (22 voturi)    
      Nu-mi vine sa cred (Miercuri, 6 aprilie 2016, 17:20)

      Reticentul [utilizator] i-a raspuns lui Idealistu

      Au prins-o pe Neprihanita cu coruptia-n gura. Eu o banuiam de mult, dar nu credeam ca si Mossadul gandeste ca mine... Findca sa fie clar: agentul poporului ales ramane in slujba statului pana la moarte.
  • +12 (16 voturi)    
    Tare ma tem ca (Miercuri, 6 aprilie 2016, 16:29)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    in afacerea asta si-au bagat cozile si cei din haita de la L3. Sper ca in final sa-i vad cu cozile taiate si schelalaind de durere.
    • +9 (15 voturi)    
      banutzii CRESCENT ? (Miercuri, 6 aprilie 2016, 17:26)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

      hai varaneeee... vietzash...
    • +2 (4 voturi)    
      ai dreptate, dar (Joi, 7 aprilie 2016, 8:58)

      Crioan [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

      Ai dreptate, dar te rog foloseste o terminologie corecta!
      Cind spui "L3", ma face sa ma gandesc la punctele Lagrange, precum celebrul L5!
      Spune clar de Latrine, respectiv de haznalisti, cum sunt denumiti tonomatele Varanului!
  • +14 (14 voturi)    
    Au descoperit bosonul in mapa DNAului ? (Miercuri, 6 aprilie 2016, 16:33)

    Plagarus [utilizator]

    Israelienii au indicii si probe privind prezenţa unei particule asemănătoare cu bosonul Higgs,aflata sub masa sefei DNA,ascunse de catre aceasta in scopul instarinarii particulei in interes personal !!!
  • +12 (16 voturi)    
    A3 (Miercuri, 6 aprilie 2016, 16:40)

    soloman [utilizator]

    sa vezi acum latrina 3...au subiect pana la alegeri
  • +14 (16 voturi)    
    sa se lege cu recentele anchete? (Miercuri, 6 aprilie 2016, 16:40)

    sorin3 [utilizator]

    Tocmai cind DNA se apropia de averile furate in Romania de cetateni israelieni? Confirmate de recentele Panama Papers?
  • +1 (9 voturi)    
    Suspect (Miercuri, 6 aprilie 2016, 16:47)

    M.aura [utilizator]

    De ce taraganeaza Iohannis reinvestirea LCK in functia de sef de DNA ?
  • +14 (14 voturi)    
    puteau sa-l intrebe pe Benny Steinmetz, (Miercuri, 6 aprilie 2016, 16:47)

    __alex__ [utilizator]

    le zicea din surse directe.
  • +20 (20 voturi)    
    subiect (Miercuri, 6 aprilie 2016, 16:55)

    usano1 [utilizator]

    nu e clar? Steinmetz, Elan, etc, aia cu dosare la DNA
  • +14 (14 voturi)    
    pai si ce voiau sa faca cu ele? (Miercuri, 6 aprilie 2016, 17:03)

    Codruta N [utilizator]

    La ce le foloseau "descoperirile" alea? Ashaaa... era un fel de "teza de doctorat" (neplagiata! :P ) pe la ei? un "studiu de caz"? o "lucrare academica"? or uat?

    Care urma sa fie finalul "proiectului" lor? >:)
  • +10 (16 voturi)    
    Prezic (Miercuri, 6 aprilie 2016, 17:03)

    Snitzelvienez [utilizator]

    O iesire dura a lui Basescu impotriva DNA si acuze de antisemitism
    Steinmets in spatele exploatarii Rosii Montana
    2011 : Traian Basescu: "Proiectul Rosia Montana sta ingropat din cauza lasitatii politicienilor"
    2013 : Ponta: "Iniţial, eram împotriva exploatării de la Roşia Montană, pentru că Băsescu susţinea proiectul "

    Se pare ca n-a scapat nimeni uns de banii lui Benny. Ce-ar fi urmat la Rosia Montana , un crater adanc de 400 m ce ar fi putut fi vazut din spatiu , Romaniei cu redeventa ar fi cheltuit jumatate din PIB sa ecologizeze zona
  • +11 (11 voturi)    
    Abureli (Miercuri, 6 aprilie 2016, 17:06)

    Adrian_1978 [utilizator]

    Penibila justificare a firmei. Credeam ca neaga tot si ii acuza pe angajatii sai ca lucrau in nume personal, nu pentru firma. Asa, ca niste spioni profesionisti.
    Prin declaratiile date se autoinvinovatesc. Spionii si avocatii lui peste prajit.
    Problema e ca au acces la date private ale Codrutei. Orice informatie, oricat de banala e o slabiciune a procurorului DNA.
    Daca din corespondenta aflam ca Codrutei ii plac chilotii tanga? E o lovitura de imagine oricum ai da-o.
    Vrem nu vrem daca informatiile rasufla imaginea Codrutei va avea de suferit.
    Probabil se negociaza intens clasarea cazului si distrugerea datelor furate.
    • -16 (20 voturi)    
      Mai omule (Miercuri, 6 aprilie 2016, 17:30)

      Reticentul [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_1978

      Unde naiba sa puna tanga?... Ea are nevoie de parasute.
    • +3 (7 voturi)    
      Vise umede (Miercuri, 6 aprilie 2016, 17:54)

      Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_1978

      "Probabil se negociaza intens clasarea cazului si distrugerea datelor furate."
      Agentii Mossad din Romania infiltrati in aparatul administrativ si diverse institutii pot creea probleme diverse dar nimic din ce sugerezi acolo nu se poate intampla, alea sunt vise umede.
      Un scenariu mai sumbru ar fi o riposta violenta, atacuri gen 9/11 caci dispun de toate resursele.
  • +10 (10 voturi)    
    Informatia costa (Miercuri, 6 aprilie 2016, 17:09)

    marian_ulise [utilizator]

    Nu cred ca presupusul client dorea ca sa faca lumina si sa scoata probele in presa ci sa santajeze oamenii compromisi din functii cheie. Poate reusim totusi sa aflam cine sunt coruptii, acum ca tot isi vor oamenii inapoi.
  • +10 (10 voturi)    
    Antena 3 (Miercuri, 6 aprilie 2016, 17:24)

    dantor [utilizator]

    Modul cum va prezenta Antena 3 informatia poate sa dea niste indicii in treaba asta.
    • -2 (8 voturi)    
      varanu nu cred ca e strain (Miercuri, 6 aprilie 2016, 18:03)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui dantor

      dar vorba ta..Latrina va prezenta "Obiectiv"
  • +8 (8 voturi)    
    Va bate falimentul la usa baieti (Miercuri, 6 aprilie 2016, 17:51)

    EMP [utilizator]

    Asta cu "investigatia privind coruptia autoritatilor romane" e o incercare disperata de a limita daunele produse de vestea arestarii. Kovesi are o imagine impecabila in Europa, n-o sa creada nimeni ca Black Cube s-a apucat sa lupte gratis impotriva coruptiei incepand tocmai cu Kovesi.
    Problema pentru ei este ca vor pierde clienti. Arestarea unor angajati in mijlocul unei investigatii private e un semnal foarte prost. Daca se ajunge si la condamnare e posibil sa traga obloanele cel putin pentru operatiunile din Europa.
  • -3 (11 voturi)    
    articol din care aflam ca... (Miercuri, 6 aprilie 2016, 18:00)

    demaGOGU [utilizator]

    ...pe langa DNA, coloana a 5-a a CIA pe teritoriul inca cunoscut sub numele de Romania, activeaza si o divizie Mossad sub acoperirea Black Cube

    ramane sa fie de-voalate diviziile locale ale serviciilor britanice, franceze si germane
  • +2 (6 voturi)    
    Antenele (Miercuri, 6 aprilie 2016, 18:14)

    levierul [utilizator]

    Au astia niste explicatii cam ca Antena 3 cand e vorba de recuperat prejudiciul din dosarul lui Felix
  • +2 (8 voturi)    
    Cineva se va compromite... (Miercuri, 6 aprilie 2016, 18:33)

    area51rmc [utilizator]

    Chestia e ciudata rau. Sa faci ce s-a scris in incheierea de arestare preventiva ca ar fi facut cele doua persoane arestate se poate face de la distanta. Este inexplicabil de ce s-ar fi apucat cei doi arestati sa sparga e-mail-uri, sa intercepteze corespondenta electronica si sa o valorifice din Romania, in conditiile in care puteau face asta de oriunde de pe planeta. La fel cu telefoanele, le poti da de oriunde, ca tehnologia permite asta si chiar poate fi ascuns locul de initiere.
    Si-atunci se naste intrebarea: ce au cautat in Romania?

    Inclin sa cred ca firma Black Cube incearca sa actioneze profesionist si sa nu divulge detalii esentiale ale activitatii pe care trebuia sa o desfasoare ca sa nu creeze precedente periculoase in relatiile dintre serviciile de informatii. Macar pentru faptul ca, daca arestatii au lucrat in Mossad, nu ar fi fost atat de tampiti incat sa nu isi dea seama ca pot fi periclitate astfel de relatii.

    N-am nici o indoiala ca in cateva zile cei doi vor fi eliberati, iar pe acest caz se va pune batista pe tambal… dar din asta va avea de pierdut justitia romana, pentru ca va trebui sa revina asupra unei masuri pe care a dispus-o si pe care a clasificat-o. Va fi dovada certa a faptului ca unii din justitie actioneaza brownian… Romania nu-si poate permite sa riste un scandal, mai ales in conditiile in care sunt toate elementele ca firma Black Cube sa fi facut cu adevarat activitatea pe care a afirmat ca a facut-o in Romania.
  • 0 (2 voturi)    
    In numele cui spionati ?,cine-i in spatele vostru (Miercuri, 6 aprilie 2016, 21:03)

    andreesanu [utilizator]

    Spioni prinsi de regula sunt executati .
    Executati discret !!!,fara tam tam !!!.
    Cu ce drept o companie straina ancheteaza activitatile structurilor guvernamentale ???.
    Asteptam cu interes evolutia anchetelor in speranta ca nu se va pune batista pe tambal !!!
  • +2 (4 voturi)    
    SRI-ul trebuie sa iasa in presa urgent (Miercuri, 6 aprilie 2016, 23:45)

    SkyDan [utilizator]

    "Inutil sa preciza, toti angajatii Black Cube respecta litera cu litera legea locala iar acuzatiile impotriva lor sunt nefondate si neareale"

    Cu alte cuvinte i-au lasat din brate pe fraierii aia doi. 10 ani de Rahova cu exec!
  • 0 (0 voturi)    
    PARIU (Joi, 7 aprilie 2016, 21:50)

    carmaxsim [utilizator]

    Aia doi no sa pateasca nimic.O sa dispara subiectul de pe media si aia pleaca acasa


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă