Regele Mihai e grav bolnav si se retrage din viata publica: Sunt sigur ca fiica mea, Margareta, Custodele Coroanei, va gasi intelepciunea si forta de a ma reprezenta

de G.S.     HotNews.ro
Miercuri, 2 martie 2016, 16:49 Actualitate | Esenţial

Regele Mihai
Foto: Casa Regala
Regele Mihai (94 de ani) a fost supus recent unei operatii chirurgicale, avand diagnosticele "carcinom epidermoid metastazant" si "leucemie cronica", a anuntat astazi Consiliul Regal, reunit in Elvetia. "Regele Mihai I a decis sa transmita urmatorul mesaj: In ultimele saptamani, am primit vestea unui serios diagnostic medical. (...) Sunt sigur ca fiica mea, Margareta, Custodele Coroanei, va gasi intelepciunea si forta de a ma reprezenta si de a duce la indeplinire toate actiunile mele publice. Am cerut Consiliului Regal sa-si continue menirea si sa prezinte sfatul sau Custodelui Coroanei", transmite secretariatul Casei Regale.

Biroul de Presa al Regelui Mihai anunta, intr-un comunicat remis HotNews.ro, ca "este autorizat sa transmita declaratia citita de domnul Andrew Popper, Seful Casei Majestatii Sale Regelui, in numele Consiliului Regal, reunit in zilele de 1-2 martie 2016, la Aubonne si Morges, Elvetia".



Declaratia integrala a Consiliului Regal, citita de Andrew Popper:

Consiliul Regal s-a intrunit in a cincea sesiune, marti 1 si miercuri 2 martie 2016, la cererea Majestatii Sale Regelui, la Morges, in Elvetia. Consiliul Regal a luat nota de starea de sanatate a Majestatii Sale, care a fost supus recent unei operatii chirurgicale. Diagnosticele puse de echipa medicala sunt: "carcinom epidermoid metastazant" si "leucemie cronica".

Majestatea Sa urmeaza un tratament complex si solicitant, care il impiedica sa apara in public
, si va petrece, de aici inainte, o perioada de refacere.

Regele Mihai I a decis sa transmita urmatorul mesaj:

In ultimele saptamani, am primit vestea unui serios diagnostic medical. Aceasta situatie vine in anul in care Familia si Tara sarbatoresc 150 de ani de la fondarea Dinastiei si a Statului Roman modern.

Sunt sigur ca fiica mea, Margareta, Custodele Coroanei, va gasi intelepciunea si forta de a ma reprezenta si de a duce la indeplinire toate actiunile mele publice.

Am cerut Consiliului Regal sa-si continue menirea si sa prezinte sfatul sau Custodelui Coroanei.

Mihai R
1 martie 2016

Consiliul Regal a fost primit de Majestatea Sa Regele in dimineata de miercuri 2 martie 2016.

Conform Normelor Fundamentale ale Familiei Regale a Romaniei, Consiliul Regal ramane la dispozitia Custodelui Coroanei.

Semnat astazi, 2 martie 2016, la Morges, in Elvetia

ASR Principele Lorenz al Belgiei, membru al Consiliului Regal
ES dl Andrew Popper, membru al Consiliului Regal
Maestrul Adrian Vasiliu, membru al Consiliului Regal
Dr.
Anneli Ute Gabanyi, membru al Consiliului Regal
Dl Guy Pochelon, membru al Consiliului Regal
si
Dr. Ioan Luca Vlad, secretar al Consiliului Regal


Mesajul Regelui Mihai - 1 martie 2016


 

Declaratia Consiliului Regal - 2 martie 2016





Ce este Consiliul Regal si din cine este format

Casa Regala a anuntat marti prima sedinta a Consiliului Regal, dupa excluderea Principelui Nicolae. Din fotografiile publicate de Casa Regala de la aceasta sedinta lipseste insa exact Regele Mihai.

Consiliul Regal a fost reinfiintat de Regele Mihai "printr-un Decret semnat la 1 octombrie 2010 in Aubonne, Elvetia, cu scopul de a fi un corp consultativ, care sa ajute, 'prin sfaturile si rezolutiile lui, Seful Familiei Regale in deciziile sale curente sau de importanta istorica, juridica, economico-financiara, politica si dinastica' (Articolul 2 din Decret). El este succesorul comitetelor politice si consultative infiintate de Majestatea Sa in cursul exilului si dupa anul 1989", a explicat biroul de presa al Regelui Mihai, intr-un comunicat de presa.

Sesiunea Consiliului Regal - 1 martie 2016 - Click foto pentru a mari


"Membrii Consiliului Regal sunt
  • Alteta Sa Regala Principesa Mostenitoare Margareta a Romaniei,
  • Alteta Sa Regala Principele Radu al Romaniei,
  • Alteta Sa Imperiala si Regala Arhiducele Lorenz al Austriei, Principe al Belgiei,
  • domnul Andrew Popper, Seful Casei Majestatii Sale Regelui,
  • maestrul Adrian Vasiliu,
  • dr. Jonathan Eyal,
  • domnul Guy Pochelon,
  • domnul Anders Lindberg
  • dr. Anneli Ute Gabanyi.
  • Secretarul Consiliului este, de la reinfiintare, domnul avocat dr. Ioan-Luca Vlad, Consilier Privat onorific al Familiei Regale a Romaniei", potrivit comunicatului.

Din componenta Consiliului Regal de astazi lipseste Mihnea Constantinescu, fost ambasador cu insarcinari speciale pentru securitatea energetica, fost purtator de cuvant al premierului Petre Roman, fost consilier al premierilor Theodor Stolojan, Adrian Nastase, Calin Popescu Tariceanu si Victor Ponta (sursa si detalii) si unul dintre cei 3 sfatuitori ai Regelui Mihai din ziua in care Regele a semnat excluderea nepotului Nicolae din Linia de Succesiune la Coroana Romaniei (detalii aici). Sursa si detalii aici

Casa Regala a precizat ca, "pana in prezent, Consiliul Regal a avut urmatoarele sesiuni:

  • 2-4 octombrie 2010, Palatul Elisabeta, Bucuresti,
  • 19-20 februarie 2011, Palatul Elisabeta, Bucuresti,
  • 31 octombrie 2011, Aubonne, Elvetia (cu aceeasi ocazie a avut loc si un Consiliu al Familiei Regale, conform art. 9 din Normele Fundamentale ale Familiei Regale a Romaniei, condus de Majestatea Sa Regele)
  • 1 august 2015, Aubonne, Elvetia".

Linia de succesiune la tron, dupa excluderea lui Nicolae

Principesa Margareta si Regele Mihai
Foto: Facebook

1. Principesa Mostenitoare Margareta

- este prima fiica a Regelui Mihai si a Reginei Ana. Pe 30 decembrie 1997, Principesa Margareta a fost desemnata de catre Regele Mihai sa-i succeada in toate drepturile si prerogativele. Sursa si detalii aici

2. Principesa Elena
- este a doua fiica a Regelui Mihai si a Reginei Ana. Este mama a doi copii: Nicolae (fostul Principe Nicolae, exclus din linia succesorala pe 1 august 2015), nascut in 1985, si Elisabeta-Karina, nascuta in 1988. Citeste aici mai multe despre Principesa Elena

3. Elisabeta Karina
- este fiica Principesei Elena si sora lui Nicolae.

  • Din 2010 si pana la 1 august 2015, pe locul 3 in linia de succesiune la tron era Nicolae, exclus la 1 august 2015

4. Principesa Sofia
- este a patra fiica a Regelui Mihai si a Reginei Ana. Are un copil: Elisabeta Maria Biarneix. Citeste aici mai multe despre Principesa Sofia

5. Elisabeta Maria Biarneix
- este fiica Principesei Sofia. Detalii aici

6. Principesa Maria
- este a cincea fiica a Regelui Mihai si a Reginei Ana. Citeste aici mai multe despre Principesa Maria

Statutul Casei Regale prevede ca "linia de Succesiune poate fi modificata de Seful Casei Regale a Romaniei".

Statutul Casei Regale, promulgat in decembrie 2007, mai arata ca Regele Mihai "a numit, de la data intrarii in vigoare a acestor Norme Organice, pe Alteta Sa Regala Principesa Mostenitoare Margareta a Romaniei in calitatea de Custode a Coroanei Romaniei”.

Citeste si:



Citeste mai multe despre   











[P] Ultimele zile de inscrieri la conferinta RIUF YouForum

Conferinta YouForum are loc la Bucuresti, la Sala Palatului, in perioada 1-2 octombrie si propune elevilor si studentilor sesiuni de discutii, ateliere, seminarii si prezentari ale universitatilor din Romania si din strainatate care au drept scop informarea si orientarea tinerilor cu privire la viitoarele alegeri educationale.
40499 vizualizari
  • -36 (110 voturi)    
    mda (Miercuri, 2 martie 2016, 16:52)

    SoulSearcher [utilizator]

    tronu` cui ? sau ma rog.. de care tron ?

    in afara ca a fugit cu, coada intre picioare dupa razboi, si iar dupa rezolutie nu a mimat nici macar o revenire (daca avea inima de roman)

    nu putem decat sa-i uram sanatate, monarhia a murit in romania odata cu, Carol al 2`lea
    • +16 (66 voturi)    
      pretenas (Miercuri, 2 martie 2016, 17:37)

      ijohn [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

      Dupa revolutie i s-a interzis sa intre in tara. Iliescu si cu comunistii din care faci parte si tu l-au trimis inapoi dupa ce i-au oprit masina pe autostrada si l-au imbarcat cu forta in avion. Nu a apucat sa stea 2 ore pe pamant romanesc si a venit ordinul: opriti-l si escorati-l inapoi la aeroport.

      Dupa ce a reusit a doua venire, au iesit 1 milion de romani sa-l vada, peste tot pe unde a trecut.

      Asta i-a inspaimantat si mai rau pe comunistii din care sunt sigur ca faci si tu parte.

      Inca va sperie regalitatea.

      Nu te obosi sa-mi raspunzi, oricum nu prea citesc pe aici.
      • -7 (33 voturi)    
        trebuia sa lupte nu sa plece (Miercuri, 2 martie 2016, 21:59)

        gigi1 [utilizator] i-a raspuns lui ijohn

        La intoarcere? vroia iar la caldurica? nu trebuia sa plece, daca ramanea era un erou care s-a opus instaurarii comunismului care a distrus si inapoiat tara, asa ramane doar un las care a vrut sa traiasca bine.
        • -1 (15 voturi)    
          ne vedem pe 3 martie la Ilici? (Miercuri, 2 martie 2016, 23:54)

          GOG [utilizator] i-a raspuns lui gigi1

          z e ziua lui!
          Ma tenteaza sa suflu in lumanarea lui de pe ...Tort(vreau coliva)!!
          Cam mare diferenta intre cei doi...
          • +8 (10 voturi)    
            Nu ar trebui sa plece inainte de a vedea cat de (Joi, 3 martie 2016, 2:39)

            deval [utilizator] i-a raspuns lui GOG

            mult il "apreciem"!
            Un mars cu numele : "mi-as taia mana cu care te-am votat criminalule ! " ar fi minim ce-mi doresc sa apuce !
            A invocat si el agenturlii in insistenta de a redeschide Dosarul Revolutiei !!!!
          • 0 (4 voturi)    
            Sunt la fel.....comunisti crescuti de stalin... (Joi, 3 martie 2016, 8:54)

            oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui GOG

            ..............................................
      • -4 (24 voturi)    
        ... (Miercuri, 2 martie 2016, 22:23)

        tirolez [utilizator] i-a raspuns lui ijohn

        De-aia a pactizat cu ei cum i-au oferit un os gras de ros.
      • -1 (15 voturi)    
        Foarte bine (Miercuri, 2 martie 2016, 23:10)

        mopsu [utilizator] i-a raspuns lui ijohn

        nici nu trebuie să mai citești pe aici. Slavă democrației ca putem să schimbăm hoții la 4-5 ani și nu pe viață cum ar fi dudele...
      • -1 (5 voturi)    
        Mașina oprită pe autostradă? (Joi, 3 martie 2016, 2:17)

        CiprianBirtea [anonim] i-a raspuns lui ijohn

        Nici vorbă să fi fost mașina oprită pe autostradă. Nu știi bine. El nici nu a fost lăsat să coboare din avion; a fost întors de pe scara avionului.
        • +6 (6 voturi)    
          de fapt (Joi, 3 martie 2016, 8:02)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui CiprianBirtea

          au fost doua tentative de a se intoarce in tara.
          una cand nici n-a apucat sa se dea bine jos din aeronava si al doilea cand au fost oprite masinile cu care se indrepta spre capitala.
          abia a treia oara a fost lasat, cand ilici et co. s-au cufurat in pantaloni la vederea sutelor de mii de oameni care i-au urat bun revenit in tara.
          trist este insa ca a acceptat o duda securista in familie, precum si multele compromisuri facute cu comunistul de ilici si camarila acestuia.
    • +6 (60 voturi)    
      de unde ati aparut atatia idioti in cateva minute? (Miercuri, 2 martie 2016, 17:45)

      GOG [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

      suntem republica! Cu urmatorii presedinti: Ceausesca, Iliescu, Constantinescu, Basescu, Iohannis,
      Cu ce.s mai buni totii la un loc decat un rege?
      In 90 ni se spunea ca e batran si regalitatea e desueta... Iaca, traieste, iar republica e tare;)...
      Ca sa facem un pic de exercitiu de istorie contrafactuala, nu ne-ar fi fost mai bine cu ceva mai desuet?
      Nu-l simpatizez de loc pe Duda, ba chiar dimpotriva, dar respect un Rege!
      E unsul lui Dumnezeu, da cu votantii lui Ilici-liber-cugetatorul ce sa discuti!
      Astept bucuria cretinilor la moartea(inevitabila) a Regelui!
      • +2 (14 voturi)    
        GOG (Miercuri, 2 martie 2016, 19:47)

        Motanul_incaltat [utilizator] i-a raspuns lui GOG

        Nu se discuta daca un presedinte este mai bun decat un rege asa la modul general.
        Iohanis este presedinte in exercitiu iar Mihai nu este un rege in exercitiu.
        Si uns a fost de romani, si mai exact de un parlament. SI tot un parlament a decis si cum se face succesiunea, si anume prin lege salica adica cu urmas de sex barbatesc, votat de catre Parlament.
        • -2 (24 voturi)    
          legea salica nu e data de parlament sau popor! (Miercuri, 2 martie 2016, 20:26)

          GOG [utilizator] i-a raspuns lui Motanul_incaltat

          E data de Casa Regala, care stabileste regulile in casa sa!
          Io nu vorbeam de regi vs presedinti ci de regalitate vs monarhie.
          Tara asta, asa cum e ea facuta vrea tatuc! Nu era mai bine sa l aiba pe termen lung? Io zic ca era mai bine!
          Ca sa nu mai fim numiti sau chiar real iliescisti(comunisti), basisti, Iohanisti??/
          Poate un pic de stabilitate era mai buna...Aveai unu la care te puteai duce (macar ipotetic, si fara vreun spor) cu jalba in protzap! Uite cat de divizata e Romania acu: bugetari vs corporatisti, medici vs profesori vs militieni vs functionari ANAF, etc
          Io zic ca Romania ar fi aratat mai bine cu un rege, in cazul de fata Mihai!
          In spania s-a rezolvat mai bine, chiar daca cu sincope problema dupa Franco, da ala avea ceva prin cutia craniana, chiar daca a fost dictator...
          • +1 (21 voturi)    
            ? (Miercuri, 2 martie 2016, 22:28)

            tirolez [utilizator] i-a raspuns lui GOG

            Spaniolii n-o mai duc mult ca monarhie(presupun ca sunteti la curent cu situatia din Spania) si ai lor inca sunt parfum fata de caricaturile noastre.
            Pe termen lung? Insemnand ce? Acum ar trebui s-o suportam pe "mamuca" Margareta vreo 30 de ani? Si dupa ce moare ea cine urmeaza la tron? Sora Elena, in varsta de vreo 90 de anisori si dansa la momentul respectiv? Sau fiica ce va avea probabil de vreo 50-60, care fiica nu stie nici macar romana si ma indoiesc ca se va mai apuca s-o invete. Si fara nicio legatura cu Romania.
            • -1 (9 voturi)    
              dupa (Joi, 3 martie 2016, 8:53)

              nahir [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

              abdicarea lui Cuza, a fost adus ca si conducator unu de-i zicea Ferdinand, care a devenit regele Romaniei considerat de istorici ca si fondatorul Romaniei moderne, aceasta devenind monarhie.
              inchipuieti, Regele Ferdinand habar nu avea de limba romana.
              • +3 (5 voturi)    
                Carol (Joi, 3 martie 2016, 10:17)

                grongobar [utilizator] i-a raspuns lui nahir

                Carol ii zicea ...si a facut Romania independenta, Ferdinand e cel ce a intregit Romania la 1918.
                • 0 (2 voturi)    
                  n-avea cum (Joi, 3 martie 2016, 13:29)

                  VW_Bora [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

                  săracul Nando să ”întregească” nimic, din moment ce prima lui apariție în Transilvania are loc odată cu eforturile de cucerire duse de armata română în 1919. Trebuia să fi fost și el prezent la Alba Iulia în decembrie 1918 ca să poți spune că Adunarea ar fi avut ca scop unirea, măcar cum a fost Cuza ales în ianuarie 1859 domnitor în ambele principate române. Avea să fie încoronat abia în octombrie 1922, când expansiunea României va fi fost deja legiferată de tratatele internaționale.
                • 0 (0 voturi)    
                  corect (Joi, 3 martie 2016, 19:08)

                  nahir [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

                  mea culpa.
          • -1 (13 voturi)    
            De ce îl amesteci pe Iohannis (Miercuri, 2 martie 2016, 23:39)

            andreitr [utilizator] i-a raspuns lui GOG

            cu iliescu? Nu poți compara mâncarea cu lăturile...iliescu e un criminal din cauza căruia au murit peste 1000 de tineri, Iohannis este întruchiparea bunului simț. Evident că era mai bun regele Mihai decât iliescu. Dar asta a fost acum 25 de ani când noi eram tineri și naivi... Trăiască regele!
            • +2 (6 voturi)    
              Nu-i chiar asa! (Joi, 3 martie 2016, 13:20)

              triciupa [utilizator] i-a raspuns lui andreitr

              E adevarat ca ilici e un criminal care ar fi trebuit sa putrezeasca in puscarie dar Iohannis asta al tau a fost, este si mereu va fi premierul de la grivco.
          • +2 (8 voturi)    
            sunt de vina (Joi, 3 martie 2016, 8:49)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui GOG

            ti-am dat minus la comentariul de mai sus pt. ca am reactionat la "suntem republica" in loc sa citesc tot.
            e adevarat ca suntem republica. insa, ceea ce refuza multi sa ia in considerare este faptul monarhia a fost inlocuita de republica ilegal.
            pacaleala alegerilor asa zis corecte din 1946 unde liberalii de atunci au avut un rol covarsitor (a se vedea aceeasi alianta in usl de azi), urmata de abolirea fortata din 30.12.1947, au transformat monarhia in republica.
            corect, in 1990, ar fi trebuit reinstaurata monarhia sau macar un referendum national doar pe tema monarhie vs republica si atat. o alta pacaleala, cea a lui iliescu cu constitutia din 1992, a statuat forma de guvernamant de republica semi-prezidentiala actuala.
      • -1 (21 voturi)    
        de unde ati aparut atatia idioti in cateva minute? (Miercuri, 2 martie 2016, 19:55)

        Manes [utilizator] i-a raspuns lui GOG

        o fi plouat?
        • -7 (17 voturi)    
          De unde stii (Miercuri, 2 martie 2016, 23:58)

          Ellias [utilizator] i-a raspuns lui Manes

          ca sunt toti idioti? Ar fii cazul sa va treziti fratilor...casa regala, nu mai aduce nimic bun pentru poporul roman, cu parere de reau pentru rege care e bolnav, decat ca ..poate "promoveaza" niste parveniti, sotii fetelor, ca sa poata vinde paduri, terenuri agricole, etc...catre straini...asa ca lasati-o moarta cu regalitatea. Nu va mai imbatati cu apa rece. Ce face regina Elisabeta pentru Anglia? Ia banii din taxele platite de popor, ca...de "promovat tara" nu mai e nevoie..si oricum nu aduce nici o contributie reala tarii...In rest, numai de bine...iar pentru cei ce ar sari de fund in sus, nu va omorati...nu sunt idiot. Credeti-ma. Sunt doar realist..daca stiti cu ce se mananca REALITATEA.
          • +1 (5 voturi)    
            Mai curand agramat si indoctrinat (Joi, 3 martie 2016, 10:01)

            Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Ellias

            Monarhiile sunt factori de echilibru nu agenti de vanzari. Cat despre realism datele reci indica un nivel de trai net superior in tarile cu monarhii (Suedia, UK, Norvegia, Danemarca, chiar Arabia Saudita) decat in cele cu democratii populare.
      • +1 (19 voturi)    
        ... (Miercuri, 2 martie 2016, 22:22)

        tirolez [utilizator] i-a raspuns lui GOG

        Unsul lui Dumnezeu?! Aveti vreo dovada?! Ma indoiesc ca se va bucura cineva de moartea unui biet batran. E oribila boala asta si nu merita nimeni sa sufere de asa ceva.
      • +3 (11 voturi)    
        Printul Nicolai (Miercuri, 2 martie 2016, 23:20)

        HalikiBuliki1 [anonim] i-a raspuns lui GOG

        a fost ejectat pentru ca dorea sa fie un om normal.
        Principesa mArgareta acopera scandalul din Brasov.

        In rest...sa auzim de bine....
        Regele MURIT...TRAIASCA REGELE
    • +16 (28 voturi)    
      Sa stam stramb si sa judecam drept ! (Miercuri, 2 martie 2016, 17:47)

      RogerH [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

      Regele Mihai a avut ghinionul unui context geo-politic international cu totul de exceptie. Poate ar fi putut face mai mult, poate nu. Soarta Romaniei oricum nu era in mainile ei, pe vremea cand Hitler ocupase aproape toata Europa. Cati dintre fostii suverani din Europa de Sud-Est s-au reinscaunat dupa caderea comunismului? Ce ar fi putut face Regele cand Romania era natiune perdanta din al 2-lea razboi mondial, iar armata sovietica pregatea Romania pentru noua era luminoasa?
      • -5 (25 voturi)    
        ce putea sa faca (Miercuri, 2 martie 2016, 22:01)

        gigi1 [utilizator] i-a raspuns lui RogerH

        Putea sa faca diferenta intre a lupta si a fugi, dintre a fi un erou sau un las, ne-a lasat singuri pe mana comunistilor nu asa face un lider adevarat.
    • +15 (33 voturi)    
      In Regele Mihai eu am incredere (Miercuri, 2 martie 2016, 19:12)

      zzztop [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

      Nu sustin trecerea la monarhie abosulut deloc dar cred ca pentru Romania a avut un impact pozitiv inainte de venirea comunistilor. Faptul ca Regele Mihai a fost obligat sa abdice nu inseamna altceva decat dorinta rusilor de a acapara tarile din estul Europei cu orice pret.

      Cat despre intoarcerea in tara, eu cred ca te intorci unde esti dorit. Corneliu Coposu, Ratiu, Petre Tutea s-au implicat/ intors si romanii l-au votat pe Iliescu. Parerea lui Tutea de ce a stat 13 ani in inchisoare spune tot despre mentatlitatea romanilor dupa Revolutie.

      Mie mi-e frica de principii si celelalte rude care nu prea au au prins partea de corectitudine si obligatii morale ci mai mult partea de avantaje materiale ale blazonului.

      Sanatate Regelui Mihai!
    • +1 (3 voturi)    
      "E sfarsitul leilor si gheparzilor (Joi, 3 martie 2016, 10:49)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

      Epoca urmatoare va apartine lupilor si hienelor" - citat din memorie din Ghepardul lui Giuseppe Tomasso di Lampedusa.
  • -4 (58 voturi)    
    Ce frumos (Miercuri, 2 martie 2016, 16:53)

    mitg [utilizator]

    Deci in abstract avem si un rege duda.
    Minunat!
    • +11 (25 voturi)    
      N-ai inteles nimic, (Miercuri, 2 martie 2016, 18:42)

      Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      si nu mai fuma toate balariile!
  • -24 (76 voturi)    
    nu inteleg (Miercuri, 2 martie 2016, 16:55)

    Snitzelvienez [utilizator]

    Romania nu este monarhie. cumm poate omul asta sa se autointituleze rege al Romaniei
    • +15 (35 voturi)    
      pai n'ai cum sa intelegi, (Miercuri, 2 martie 2016, 19:02)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

      e prea simplu.
      el nu se autointituleaza regele romaniei, ci el este, regele mihai.
      confunzi un titlu cu o functie.

      nu stiu ce va framanta, regele mihai n'a iesit in piata universitatii sa ceara ceva, nici la adunarile latrinei n'a fost.
      nu s'a amestecat in trebile curente ale tzarisoarei, girate f. bine de herru' de la cotrocesti, de adormitii din deal si de guvernele succesive, care mai de care mai benefic bunastarii natiei. :)
      asa ca, mai draga, lasati'va de trollit usl'amic.
      nu vrea regele sa uzurpe nici pe preafericitul presedinte, nici puterea popo'ului, execitata prin alesii sai....

      omul asta e pe moarte..
      deci, ramaneti in fericirea voastra.
      cioclilor !
      vai de voi....:(
    • +16 (22 voturi)    
      ha (Miercuri, 2 martie 2016, 19:29)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

      Problema e cu aia care s-au intitulat sefi ai statului dupa ce l-au dat jos pe el si apoi l-au impiedicat sa revina.
  • -8 (68 voturi)    
    Care tron... (Miercuri, 2 martie 2016, 16:55)

    tontu [utilizator]

    ... ala de la care a abdicat acum vreo 69 de ani?!
  • -14 (66 voturi)    
    chiar daca nu sta efectiv pe tron (Miercuri, 2 martie 2016, 17:00)

    snowflake [utilizator]

    nu ar fi prima data cand se retrage :)
    PS: regele pe(t)ronul tarii ;)
  • -22 (68 voturi)    
    Rege al nimanui (Miercuri, 2 martie 2016, 17:01)

    Potrivit [utilizator]

    Nu inteleg cum pot sa mai existe oameni care fac declaratii de genu.
  • -15 (61 voturi)    
    hm (Miercuri, 2 martie 2016, 17:05)

    dum_i [utilizator]

    Care tron?
  • +27 (49 voturi)    
    Triste vesti (Miercuri, 2 martie 2016, 17:06)

    Lucian_Mares [utilizator]

    E clar ca nu putea aparea in poze la diagnosticul ala.
    • +5 (21 voturi)    
      din pacate (Miercuri, 2 martie 2016, 18:53)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Lucian_Mares

      dupa ce Majestatea Sa va trece in nefiinta, se va intampla acelasi lucru cu regalitatea, cum s-a intamplat cu PNT-ul dupa disparitia lui Coposu. va disparea.
      • +13 (23 voturi)    
        Pacat ar fi (Miercuri, 2 martie 2016, 19:26)

        Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        dar eu n-as paria tot ce am pe asta. Intorsaturile istoriei sunt uneori incredibile. Cine ar fi crezut in anii '20 - '30 ca Regatul Romaniei, un stat daca nu foarte bogat, dar respectabil, va deveni o republica a loazelor, coruptilor si hotilor?
        • +1 (17 voturi)    
          .... (Miercuri, 2 martie 2016, 22:31)

          tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Lucian_Mares

          Era o monarhie a loazelor, coruptilor si hotilor. S-a schimbat doar forma de organizare. Nu prea v-a placut istoria?
          • +5 (5 voturi)    
            daca (Joi, 3 martie 2016, 9:27)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

            va referiti la loazele de liberali care au dat nu doar o mana de ajutor, ci chiar s-au aliat cu comunistii de i-au scos invingatori in '46, aveti dreptate.
            nu s-au invatat insa minte (dupa abdicarea Regelui in '47, au umplut inchisorile comuniste alaturi de pnt si nu numai) asa ca au repetat "isprava" si 2007-2008 si cand s-au aliat in usl si chiar in urma cu vreo luna cand madam gorghiu se plimba prin cele americi la brateta cu gadea antenistul.
        • -3 (5 voturi)    
          Tatal lui Mihai (Joi, 3 martie 2016, 10:25)

          LoveRomania [utilizator] i-a raspuns lui Lucian_Mares

          Tatal regelui Mihai, regele Carol a fost unul dintre cei mai conducatori de stat din istoria moderna a romaniei. A furat banii armatei, a acordat concesiuni si contracte cu preturi uriase, mult peste preturile vremei.
          A insusit familia regala cu proprietati care nu ii apartineau.
          A cedat Basarabia rusilor fara sa comenteze sau sa traga un foc de arma.
  • -13 (73 voturi)    
    Cred ca e vorba de ex-regele Mihai?! (Miercuri, 2 martie 2016, 17:06)

    king david hotel [utilizator]

    Ca noi nu avem rege, fiind republica. Sau nu?
    • +14 (28 voturi)    
      e vorba de titlu (Miercuri, 2 martie 2016, 19:10)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

      nu de functie.
      coroana romaniei, cea confectionata dintr'un tun care a luptat la independenta tzarii, este simbol mai puternic decat tronul.
      au scos'o comunistii de azi, de pe stema tzarii.
      uitati'va la tzarile din jur, foste comuniste si ele, cum a revenit la stemele vechi si au pastrat coroana.
      rusii au trei coroane pe stema. noi nu avem voie la una.
      nu ne lasa ...alesii nostri :(
  • -2 (60 voturi)    
    lacrimi si clovni (Miercuri, 2 martie 2016, 17:07)

    Motanul_incaltat [utilizator]

    Era parca o constitutie regala care reglementa succesiunea conform legii salice... Asa poate Majestatea sa isi alegea un fotbalist mostenitor ca na, asa a hotarat el.
    Oricum, ultimul sef de stat care a prins razboiul. Sfarsit de epoca.
    Au fost Churchill, Roosvelt si Mihai.
    Ramanem cu Cameron, Trump si tanti Margareta care inca nu stapaneste ingrozitoarea limba romana.
  • -14 (54 voturi)    
    Ma rog.... (Miercuri, 2 martie 2016, 17:08)

    newlook [utilizator]

    Ma rog....are o varsta...sfarsitul ii e aproape, probabil. Dumnezeu sa-l ajute, judece si odihneasca.
    Totusi ticneala asta cu "regele"...poate sa tina generatii, dar finalmente trece. Actorica din osul lui Stefan Cel Mare a puit....sau tot asa....?
  • -15 (59 voturi)    
    mda.. (Miercuri, 2 martie 2016, 17:11)

    4044 [utilizator]

    A renuntat la tron? Ce gluma... Un rege care nu a facut nimic pentru romani...
  • -18 (56 voturi)    
    aceasta e o Duda Foarte Mare ! (Miercuri, 2 martie 2016, 17:11)

    un domn [utilizator]

    ..carevasazica....Monarhia va Rcunoashte Republica....e o duda..cat casa !
  • +20 (84 voturi)    
    Traiasca Regina Margareta! (Miercuri, 2 martie 2016, 17:14)

    LudwigRegalistul1 [anonim]

    Nihil Sine Deo!!!!
    Monarhia a creat aceasta tara, republica ne-a adus comunismul...
    Regele Mihai sa fie ocrotit de dumnezeu cate zile o mai avea
    • -8 (22 voturi)    
      ... (Miercuri, 2 martie 2016, 18:43)

      pathfinder [utilizator] i-a raspuns lui LudwigRegalistul1

      "republica ne-a adus comunismul"??????????
      Rusii au adus comunismul, bai nene.
      Si era monarhie pe vremea aia.

      Romania a fost creata, mai intai si intai, prin unirea Moldovei cu Tara Romaneasca.
      Atunci a fost creata Romania.

      Ce-a mai ramas din postarea ta?
      Cam nimic...
    • +18 (26 voturi)    
      principesa margareta (Miercuri, 2 martie 2016, 19:18)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui LudwigRegalistul1

      nu poate fi numita regina margareta, atata timp cat nu este unsa ca regina.
      atata timp cat tzara ramane republica, ea va fi principesa margareta, sefa casei regale.
      radu duda va fi principele consort, si va ramane asa, chiar in cazul ca principesa margareta ar fi unsa ca regina si va purta coroana romaniei.
      regele mihai poarta titlul, pt ca a fost uns pe tronul regatului romaniei si a purtat coroana din otzel de tun, a regelui carol I.
      odata rege, rege pana la moarte. e un titlu !
      • +6 (10 voturi)    
        intrebare (Miercuri, 2 martie 2016, 19:49)

        peta zeta [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        Ce ar trebui sa se intample ca sa fie unsa regina?
        • +4 (12 voturi)    
          reintoarcerea la monarhia constitutionala (Miercuri, 2 martie 2016, 20:16)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui peta zeta

          prin vointa poporului, adica prin referendum popular.
          • +2 (6 voturi)    
            am inteles (Miercuri, 2 martie 2016, 21:08)

            peta zeta [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

            poate fi "starnit" un referendum altfel decat prin intermediul unui partid politic?
        • +3 (19 voturi)    
          Buna intrebare (Miercuri, 2 martie 2016, 20:18)

          Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui peta zeta

          n-am idee, dar cred ca ar trebui ca Romania sa fie monarhie. Ceea ce cred ca este. De fapt Romania se afla intr-un fel de salata constitutionala care ar trebui clarificata candva.
    • +6 (8 voturi)    
      Azi ti-am dat plus pentru un om aflat in suferinta (Miercuri, 2 martie 2016, 19:20)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui LudwigRegalistul1

      nu conform credintei mele republicane.
    • 0 (8 voturi)    
      traiasca rex margareta (Miercuri, 2 martie 2016, 20:41)

      oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui LudwigRegalistul1

      ..................
  • -12 (68 voturi)    
    ... (Miercuri, 2 martie 2016, 17:18)

    pathfinder [utilizator]

    Care tron?
    • +7 (23 voturi)    
      Istorie... (Miercuri, 2 martie 2016, 18:41)

      taticutu [utilizator] i-a raspuns lui pathfinder

      Ce inseamna sa scoti Istoria din materiile obligatorii de invatat....
      Multe reactii tipice analfabetilor istorici...
      • -2 (14 voturi)    
        ... (Miercuri, 2 martie 2016, 20:11)

        pathfinder [utilizator] i-a raspuns lui taticutu

        In momentul de fata Romania e republica.
        Deci CARE TRON bai analfabetule?
      • -3 (15 voturi)    
        istorie.... (Miercuri, 2 martie 2016, 20:56)

        oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui taticutu

        uire ,eu stiu istorie, te pui cu mine?.....cele 2 capatani incoronate (mihai si tasu') au fost cei mai penibili oameni politici interbelici....stii de ce ? , amandoi se caciuleau in fata lui stalin -prin ambasadele sovietice dinterte tari, precum, mexic, suedia, etc. ca sa-i tina pe tronul tarii, dupa terminarea razboiului.....mai vrei si altele ?.......pt. faptele lor tradatoare fata de tara si popor, carol 2 nici nu a primit viza de intrare in SUA , iar mihai desi oficial invitat la nunta reg. elisabeta., aceasta nu i-a adresat niciun cuvant, nici nu la primit la masa gficiala........asta-i istoria acestor jigodii.
        • +2 (4 voturi)    
          esti un cadru de nadejde (Joi, 3 martie 2016, 9:50)

          natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui oxxxxxyyyyya

          Iar istoria pe care o cunosti e cea care ti-a fost predata cu mandrie proletara de tovarasul professor

          ....iar la nunta, regele Mihai a stat in dreapta reginei Angliei in semn de pretuire
  • +9 (25 voturi)    
    A reușit să salveze tot ce se putea salva (Miercuri, 2 martie 2016, 17:25)

    Nyk1 [utilizator]

    Regele Mihai, prin întoarcerea armelor împotriva naziștilor, a reușit să recupereze Transilvania de la unguri. A făcut tot ce a putut pentru țară în condițiile extrem de dificile ale domniei sale.

    Multă sănătate, Majestate!
  • -6 (28 voturi)    
    "Adio arme".....BLLLL-BLLLL (Miercuri, 2 martie 2016, 17:27)

    TRABI [utilizator]

    In primul rand , nu este regele Romaniei ..
    Coresct spus este " fostul suveran "
    As zice sa nu-i mai amintim sub nici o forma pentru ca daca era cu adevarat regele Romaniei parasea ultimul corabia in fata atacurilor poliutice si armate , chiar cu pretul vietii
    V-as intreba pe voi care cititi comentariile ....daca voi ati fi regele tarii , in caz de razboi ,cotropirea tarii de catre dusmani , tradare , ati parasi tara s iati lasa populatia in mainile barbariei ( sa nu uitam ce au facut rusii cand au patruns in spatiile romanesti )
    Adevaratul conducator al tarii , a regatului , etc. lupta pana la ultima suflare -cu pretul vietii
    Ei , adaca s-ar fi intamplat asa , atunci am fi putut sa ne mandrim spunand " regele Romaniei " ...altfel nu putem decat sa ne debarasm de fanfaronada aceasta fara nici un efect si cu cheltuieli enorme pentru tara .
    Rog frumos media Romana sa-si revizuiasca frazele de exprimare .
    In ce tara din lume mai exita presedinte al tarii si rege al taraii in acelasi timp ? Treziti-va mai fratilor si haideti sa rezolvam problemele care nu dau voie oamenilor cu viziune si spirit creativ sa zburde si-apoi sa putem trai cu totii mai.
    Doamne ....... n-avem autrostazi , n-avem manageri de institiutii si societati ( avem trepadusi politici pusi de plagiatori , hoti parlamentari , condamnati dar in functii ) ...dar avem rege , presedinte , sindicat tradator , mafie cat cuprinde .....
    Haideti sa terminam o data cu hotii care au pus labele pe tara si au vandut-o cu bucatica ... Daca mai sunteti unii cu regele cum se zice , va invat eu ca nu se poate ... si de ce ? ...pentru ca daca ar fi ramas in tara la greu si atunci si acum familiile regale di Europa cuplau la rezolvarea si salvarea regalitatii in Romania ...dar , cum nu s-a petrecut , in momentul de fata nici o familie regala din Europa nu prea mai are consideratie fata de asa zisa regalitate a Romaniei .
    Aloo Iohannis : esti presedinte sau îi un rege ?
    BLLLLLLLLLL.....
    • +15 (21 voturi)    
      Romania actuala, (Miercuri, 2 martie 2016, 20:21)

      soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui TRABI

      plina de secaturi, ciorditori, mafioti nascuti din plebe, analfabeti structurali cronici, toparlanime parvenita cu iz de hazna data cu armani, turnatori verosi si puscariasi recidivisti, oameni , fara cultura politica si fara subtirime a obrazului, Romania actuala nu se preteaza la monarhie. E nevoie de nobili, de noblete, de intelectualitate pentru asa ceva. Prea multa mamaliga cu caviar da rateuri intestinale.
      • +2 (2 voturi)    
        Excelent comentariu (Joi, 3 martie 2016, 13:39)

        triciupa [utilizator] i-a raspuns lui soundtrack

        Probabil cea mai buna enumerare a "categoriilor" care formeaza tesatura sociala a Romaniei post-comuniste. Poate ar trebui doar adaugat ca pe acest ocean nesfarsit de mizerie se incapataneaza inca sa pluteasca mici insule de normalitate.
        • +1 (1 vot)    
          Acele mici insule (Sâmbătă, 5 martie 2016, 18:15)

          soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui triciupa

          de normalitate sunt locuite de cetateni patrioti fara emfaza si ipocrizie, oameni normali care-si fac onest datoria si nu accepta compromisuri la calitatea lor umana. Ei sunt tacutele figuri care tin tara pe umeri si merg inainte no matter what.
      • -1 (3 voturi)    
        E nevoie de nobili (Joi, 3 martie 2016, 18:02)

        ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui soundtrack

        de printi, marchizi,conti,grofi, baroni, ciocoi, rentieri,paharnici, vistiernici si alti dregatori, dar si de serbi, iobagi si slugi...e nevoie de tot evul nostru mediu cu "Jus Primae Noctis" redivivus. Traiasca Prostia!
        • 0 (2 voturi)    
          In viziunea ta (Sâmbătă, 5 martie 2016, 18:21)

          soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

          toate monarhiile europene mustesc de prostie si doar republicile flutura drapelul inteligentei si prosperitatii absolute. Nu contest ca oarecum nobilimea traditionala este perimata, dar 'eticheta si codurile si manierele elegante' le-au fondat ei, nobilii. Calitatea umana se refera si la comportamentul decent, chiar elegant, indiferent ca nu convine clasei muncitoare in paradisul ei predictibil.
  • +9 (27 voturi)    
    ... (Miercuri, 2 martie 2016, 17:36)

    marianmarian [utilizator]

    Doamne, cata lipsa de cultura, ca sa nu zic si lipsa de creier.. Chiar nu ma asteptam la asa comentarii aici. Ar trebui ca macar sa aveti decenta de-a tacea, daca nu aveti un minim de cunostinte in domeniu. Generatie care a auzit de cuvantul "tron" doar din Game of Thrones. Generatie din care fac si eu parte, ca sa fie clar ca nu vorbesc din postura vreunui "mos".

    Mai informati-va putin, viteji de tastatura, din alte surse in afara de Basescu. Cititi cateva pagini de istorie. Istorie adevarata, nu istorie predata la scoala. Si poate aflati si ce e aia valoarea unui simbol, care nu e la fel de palpabila ca un iphone, dar are o putere mult mai mare. In era informatiei gratuite si la indemana, lumea e din ce in ce mai proasta, spus pe sleau. Penibil, trist si rusinos in acelasi timp.
    • -1 (11 voturi)    
      Tot cu Basescu ati ramas fratilor... (Miercuri, 2 martie 2016, 20:03)

      CititorulComentator [utilizator] i-a raspuns lui marianmarian

      http://www.hotnews.ro/stiri-esential-18890986-presedintele-klaus-iohannis-sosit-cotroceni-pentru-ceremonia-predare-primire-functiei-traian-basescu.htm
    • -6 (16 voturi)    
      Eu am auzit ... (Miercuri, 2 martie 2016, 20:22)

      LianBerthold1 [anonim] i-a raspuns lui marianmarian

      ... de Tron și Tron 2.0, niște filme și jocuri cu unu care pătrunde sub formă digitală într-un calculator ... se pune?!?
  • +13 (21 voturi)    
    care tron, care rege, care ... naţie? (Miercuri, 2 martie 2016, 17:38)

    codo [utilizator]

    aia spalata pe creier
    ala dat afara din propria tara
    ala pe care l-a ocupat iliescu cu cinste si glorie, mostenindu-l caldut de la fratii sovietici uzurpatori
    Nu mai ramane de constatat decat ca au avut metoda si ne-au denaturat in asa hal incat nici in momentele solemne sa nu stim sa aratam bun simt.
    • +17 (23 voturi)    
      aia care l'au dat afara din tzara (Miercuri, 2 martie 2016, 19:24)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui codo

      va conduc si azi, prin fii si nepotii lor....ilici, nastase, geoana, oprescu, si alti fii de ministri, generali, sau simpli melitieni comunisti.
      usl, urmas la tronul pcr.:)
  • +1 (13 voturi)    
    anuntul regelui Mihai (Miercuri, 2 martie 2016, 17:42)

    liviur [utilizator]

    Nu mi se pare ca mesajul se refera la renuntarea la tron, ci doar la imputernicirea Custodelui Coroanei sa il reprezinte public pe rege cu depline puteri. Mai urmeaza ca Hotnews sa titreze "SOC" si "EXPLOZIV" ca in rest a facut acelasi lucru ca si ratatii de la Romania TV....
  • -5 (23 voturi)    
    ... (Miercuri, 2 martie 2016, 18:02)

    pathfinder [utilizator]

    Sa-nteleg ca familia regala are postacii ei?
    Sau ma rog "minusarii" ei?
    Mai baieti...
  • -4 (28 voturi)    
    Regele (Miercuri, 2 martie 2016, 18:06)

    Martinezu [utilizator]

    S-a stins din momentul in care s-a pupat cu Iliescu.
    Mihai e un simplu cetatean in varsta. Sa fie sanatos!
    Anuntul cred ca poate fi incadrat la rubrica de can can.
    • +1 (9 voturi)    
      esti rau (Joi, 3 martie 2016, 2:51)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

      nu s-a pupat pe gratis
      • +1 (7 voturi)    
        Nu stiu in ce conditii (Joi, 3 martie 2016, 8:54)

        Martinezu [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

        Cred ca mesajul meu e interpretat gresit. Si acum cred ca singura cale de urmat era monarhia. Diferenta intre regimul iliescian si monarhie era inconmensurabila.
        Si acum cred intr-o monarhie.
        Am trait momentele in care Regele a vrut sa intre in tara si a fost alungat de Iliescu.
        Nu credeam ca vreodata Mihai I va sta la aceiasi masa cu un crmininal comunist. Si a facut-o! De ce , nu s-a explicat niciodata.
        Ceea ce ramane dupa el oricum nu cred ca mai are legatura cu imaginea unei monarhii. Despre Duda am auzit destule rele.
        Parerea mea e ca Mihai a gresit sau o fi fost constrins s-o faca. Trebuia insa sa ne spuna In al 13-lea ceas. Nu a facut-o!
        • 0 (0 voturi)    
          deloc (Vineri, 4 martie 2016, 0:17)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

          Intre iliescu si Mihai, ca persoane, la acel moment, Mihai era o optiune clar mai buna, INSA... intre monarhie si republica, aleg republica. Daca eram monarhie, inca il aveam pe iliescu. Asta este diferenta intre monarhie si republica, nu ramai pe cap cu oameni gen iliescu sau noul consort duda, al margaretutzei.

          Si da, a stat la masa pe bani. rege sau nu, este om. Adica fomica.
  • -12 (22 voturi)    
    baieti ....alo , HN....sunteti ridicoli (Miercuri, 2 martie 2016, 18:07)

    oxxxxxyyyyya [utilizator]

    Lasati bagatul de minusuri.....sunteti penibili, nu vedeti ca toata tara il ia peste picior si pa' toata cashcheta lui regagala......
  • +5 (25 voturi)    
    regele mihai (Miercuri, 2 martie 2016, 18:10)

    MilianMilitaru1 [anonim]

    cu toate controversele legate de Mihai intai ,acesta ramane ca un un personaj important in istoria zbuciumata a Romaniei din a doua jumat.a sec 20 si inceputul sec.21 ,indiferent de sentimentele pe care le nutrim fata de acesta ,acum in momentele critice in care se afla ca buni cresteni ce caracterizeaza acest bun si tolerant popor nu putem decat sa ne rugam pt.sanatatea lui ,sa fim alaturi de familie in aceste clipe grele prin care trece 'Legat de acest eveniment ce se desfasoara si probabil finalizat cu sfarsitul pe aceasta lume ,si de care nu scapa nimeni ,,fie bogat sau sarac ,nu luam nimic cu noi ,cum venim pe lume tot asa plecam ,adica goi ,,Si atunci imi pun intrebarea legata de casa regala ,la ce ajuta acum averea fabuloasa revendicata dupa 50 de exil ,bunuri meritate sau nemeritate,cladite si intretinute de harnicul popor roman .,vine un momennt in viata fiecaruia dintre noi ca ai da totul sa ti mai prelungesti viata ,bunul cel mai de pret al omului ,Invataminte ar trebui sa traga si talharii ,coruptii ,excrocii care au jefuit tara 1/4 de veac,ca nimic nu vor lua cu ei ,si toate acestea sunt efemere .Alaturi de rege si familie .Cu bine !
    • +7 (23 voturi)    
      corect (Miercuri, 2 martie 2016, 19:31)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui MilianMilitaru1

      peste cinci generatii, despre regele mihai se va mai vorbi, va ramane in cartile de istorie.
      lde ilici, sau milu, sau base, sau ficusul, cu nume nemtzesc, vor ramane in negura uitarii si lehamitei.
      sper ca in 10-20 de ani, de acum, sa fie pomeniti doar la rubrica, asa nu. :)
    • +1 (7 voturi)    
      subtilitati profesionale??? (Miercuri, 2 martie 2016, 23:46)

      cristi4net [utilizator] i-a raspuns lui MilianMilitaru1

      Mixaj in laborator sau doar "umana ingrijorare fata destinul implacabil al aproapelui nostru, crestin"? Ghici ciuperca ce-i?
  • +15 (31 voturi)    
    Am citit cu surprindere... (Miercuri, 2 martie 2016, 18:13)

    prompt [utilizator]

    ...comentariile aiuritoare ale celor ce posteaza pe HN, majoritatea acide la adresa monarhiei. Au uitat ca suntem ceea ce suntem ca tara datorita casei regale infiintata acum 150 de ani. Romania moderna a fost posibila datorita faptului ca a fost monarhie. Dar, in ultimii 60, ca republica, nu a reusit decat sa ajunga in coada Europei si sa distruga mare parte din realizarile inaintasilor. Pacat ca romanii in 1990 nu au urmat exemplul Spaniei, care dupa dictatura a restabilit regalitatea. Vai celor ce nu sunt in stare sa inteleaga(sau nu vor) istoria acestei tari care ar fi meritat un alt statut in lume decat luptele nesfarsite pentru putere(inclusiv presedentii) care ne-au adus aici.
    • +1 (1 vot)    
      nope (Vineri, 4 martie 2016, 12:24)

      outside_the_wall [utilizator] i-a raspuns lui prompt

      Romania moderna a inceput-o Cuza
  • -3 (21 voturi)    
    Traiesc in lumea lor (Miercuri, 2 martie 2016, 18:17)

    Zummm [utilizator]

    Pe banii nostri
    • 0 (2 voturi)    
      la fel fac si (Joi, 3 martie 2016, 9:49)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Zummm

      nastase, voiculescu, gigi becali, miron mitrea, basescu, videanu, tariceanu, voicu, iliescu, constantinescu, firea, oprescu, berceanu, ponta, zgonea, antonescu, daciana sarbu, miki spaga, copos, pinalti, sova, seres, mencinicopschi, fratii negoita, liviu negoita, piedone,.....
      traiasca republica, nu?
  • -4 (18 voturi)    
    Sa-i fie tarana usoara (Miercuri, 2 martie 2016, 18:25)

    CititorulComentator [utilizator]

    Sau cum se zice...
  • -5 (21 voturi)    
    trist (Miercuri, 2 martie 2016, 18:35)

    radiola31 [utilizator]

    Antena 3 mereu a sprijinit Casa Regala,pacat ca acest om minunat nu a ajuns sa fie rege.
    Sper ca antena 3 sa faca un documentar despre Regele Mihai spre oftica lui Basescu.
  • +5 (25 voturi)    
    minusuri (Miercuri, 2 martie 2016, 18:45)

    nimrod [utilizator]

    Ce de comunişti! Câtă frunză, câtă iarbă...
    • +8 (16 voturi)    
      Trist e ca tinerii care n-au trait in comunism (Miercuri, 2 martie 2016, 20:24)

      soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui nimrod

      par mai indoctrinati decat parintii lor si acest lucru este generat de revolta impotriva autoritatii oferite de cultura si lectura.
    • -8 (14 voturi)    
      cine a permis? (Miercuri, 2 martie 2016, 22:06)

      gigi1 [utilizator] i-a raspuns lui nimrod

      Au ajuns comunistii ca regele a fugit si a lasat comunismul sa acapereze cu usurinta tara, cu putina opunere poate nu era atat de rau.
  • +17 (27 voturi)    
    Trist (Miercuri, 2 martie 2016, 18:45)

    DT34 [utilizator]

    trist ca citesc asemenea mesaje.
    Daca nu impartasiti ideea monarhismului sau aveti un cui impotriva Regelui Mihai inteleg, insa ce nu pot sa inteleg cum de nu aveti putin respect pentru un om batrin, bolnav in suferinta.
    Vorba aia daca nu aveti nimic bun de zis mai bine nu ziceti nimic.
    • -2 (10 voturi)    
      Asa o sa ziceti (Miercuri, 2 martie 2016, 19:52)

      CititorulComentator [utilizator] i-a raspuns lui DT34

      Si la Iliescu banuiesc...
  • +12 (16 voturi)    
    pur si simplu... (Miercuri, 2 martie 2016, 18:47)

    demaGOGU [utilizator]

    ...lugubru de indecent ce se intampla in acest moment pe televiziuni, mai exista CNA?!?
  • -5 (15 voturi)    
    ce tron? (Miercuri, 2 martie 2016, 18:49)

    rdr [utilizator]

    Nu inteleg care-i faza cu succesiunea la tron. Ce tron? E un tron imaginar la care exista succesori si succesiuni?
  • -7 (19 voturi)    
    de remarcat (Miercuri, 2 martie 2016, 18:55)

    dum_i [utilizator]

    De remarcat ca declaratia e scrisa din elvetia si citita de un englez.

    Din patriotism pentru toti mujicii romani.
  • -9 (19 voturi)    
    Cum ajungi "Sir"! (Miercuri, 2 martie 2016, 19:02)

    mcv [utilizator]

    Ii doresc Regelui Mihai tot ce/orice ii poate fi de ajutor in aceasta situatie dificila.
    Dar, ce urmeaza? Urmeaza ca aceasta pereche toxica, Duda-Iohannis, sa treaca la punerea in practica a planului lor, adica la schimbarea formei de guvernamant din Romania.
    Sant curioasa in ce mod o sa fie lansata in spatiul public aceasta idee, pentru testarea apelor. Nu ma astept ca Iohannis sa isi asume deschis aceasta dorinta, ci va proceda ca de obicei, in cel mai las mod.
    Cum poti ajunge ce te crezi, dar nu esti? Simplu: te face Duda, "Sir"! S'atunci sa vezi aruncat de paltoane...
    • +2 (14 voturi)    
      Paranoia, schizofrenie, conspiratită (Miercuri, 2 martie 2016, 19:33)

      CosminMaricari [utilizator] i-a raspuns lui mcv

      Apropo de diagnostice grave... ce altceva îți mai spun vocile?
  • +10 (22 voturi)    
    ... cam plin de discipoli... (Miercuri, 2 martie 2016, 19:05)

    Observatore [utilizator]

    ... ai lui liliescu ; [ ride hirbul de oala sparta ( zicala din popor )].
  • +15 (29 voturi)    
    Discursul Regelui Mihai in Parlamentul României (Miercuri, 2 martie 2016, 19:06)

    123_utilizator [utilizator]

    Va recomand sa consacrați zece minute ascultării acestui discurs. Cu înțelegere si compasiune. Merita aceasta formă de respect.
  • -8 (18 voturi)    
    De ce ne insulta? (Miercuri, 2 martie 2016, 19:14)

    mcv [utilizator]

    Astfel de diagnostice nu pot fi aflate "de cateva saptamani", cand este vorba de o persoana aflata permanent sub observatia medicilor.
    Evident ca aceste diagnostice au fost aflate cu mult timp in urma, dar daca ele erau facute publice, atunci ar fi fost mult mai credibile parerile conform carora Duda conduce ostilitatile, fara ca Regele sa aiba habar de toate comunicatele date in numele lui.
    Faptul ca au tinut sa precizeze ca doar de cateva saptamani a aflat, confirma ceea ce s-a spus: Regele era strain de comunicatele date in numele lui!
    Te poti intreba, cum de au facut o astfel de greseala. Pai, de ce nu? Pe de-o parte, cine-si bate capul, pe de alta parte, asta cred ca este cea mai nevinovata minciuna ce ni se serveste, pe langa ce se afla in spate...
  • +14 (20 voturi)    
    sanatate (Miercuri, 2 martie 2016, 19:24)

    Dedalus [utilizator]

    Imi pare rau de aceasta situatie. Desigur ca oamenii imbatranesc si mor, e natural.

    Dar nu e asa de natural sa te imbolnavesti, char si la batranete de asemenea boli.

    Ii urez insanatosire grabnica, avand in vedere ca intoteauna exista miracole, in care suntem datori sa speram.

    ====

    Cat priveste discutia despre regalitate, este separate de persoana Regelui Mihai. Sau altfel spus, Romania daca doeste sa fie Monarhie, o poate face cu sau fara Regele Mihai.

    Dupa cum si cand a doirt sa fie Republica, a putut sa fie si cu si fara Regele Mihai recunoscut ca Rege.

    Bref, un Rege ramane rege fie ca are fie ca nu are Regat.

    Si, mai mult decat atat, un Rege ramane om si daca e bolnav trebuie sa manifestam cuvenita compasiune, asa cum si noua ne-ar placea sa ne-o arate altii in asemenea neplacute situatii.
  • -4 (22 voturi)    
    era culmea (Miercuri, 2 martie 2016, 19:46)

    ak33 [utilizator]

    la varsta care o are sa fi fost o simpla raceala
    oricum romania a avut doar 2 regi CAROL I SI FERDINAND , restul niste umbre a celor doi, cum s-a corcit sangele german cum s-au dus si valorile morale.
  • -2 (8 voturi)    
    ! (Miercuri, 2 martie 2016, 20:05)

    Kpriciu [utilizator]

    94 de ani!?
    Ultimii 26 de ani, chinuiți pentru poporul său, l-or fi consumat vreun pic?
    Oricum, zile ușoare îi doresc!
  • +9 (21 voturi)    
    Nota bene! (Miercuri, 2 martie 2016, 20:18)

    alcetatii [utilizator]

    Sunt cateva lucruri pe care nimeni nu le poate contesta:
    1. De la instaurarea monarhiei si pana la al doilea razboi mondial, nivelul progresului in Romania a fost superior altor tari est-europene (vezi Bulgaria, Grecia, Serbia).
    2. Actiunea prin care Mihai I a fost fortat sa abdice in dec. 1947 a fost una violenta si ilegala, intreprinsa de comunisti si dirijata categoric de catre bolsevici.
    3. Exista actualmente destule tari dezvoltate cu statut de monarhie, care nu sunt cu nimic mai prejos decat republicile (vezi UK, Belgia, Olanda, Japonia, Suedia, Norvegia, Spania etc.).
    4. Este lipsit de respect sa vorbesti de rau un muribund, indiferent ca e o somitate a planetei sau ultimul criminal de rand!
    Sunt de acord ca, dupa 1990, ar fi putut face mai mult pentru romani. Oricum, pentru asa-zisii "republicani" din comentariile de mai sus: Fiti pe pace! Odata ce Mihai I piere, se va stinge si sansa reala ca Romania sa redevina monarhie!...
    • +3 (7 voturi)    
      Ce urat ai spus (Miercuri, 2 martie 2016, 20:48)

      Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui alcetatii

      "se va stinge sansa ..."
    • +1 (5 voturi)    
      pentru (Joi, 3 martie 2016, 9:56)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui alcetatii

      toti comunistii : v-ati intrebat de ce pana si ceausescu in statisticile lui facea referire la anul 1938? v-ati intrebat de ce bursa de grane era la Braila si nu la Londra? v-ati intrebat de ce turnul Eiffel din Paris este facut din profile metalice fabricate la Resita?
    • -1 (3 voturi)    
      "Nimeni" nu le poate contesta (Joi, 3 martie 2016, 18:30)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui alcetatii

      dar eu le pot:
      1.Bulgaria,Grecia,Serbia-au fost si ele monarhii. Deci nivelul progresului in Romania nu se datoreaza faptului ca a fost monarhie.
      2. Revolutia Franceza din 1789 care l-a detronat/decapitat pe Ludovic al XVI-lea a fost tot una violenta si ilegala. Si totusi:Vive la Republique!
      3. SUA,Germania,Italia etc. sun la coada vacii?! Monarhiile din tarile amintite sunt atractii turistice, nu altceva.
      4.Pe asta nu-l contest,subscriu.
      • -1 (1 vot)    
        dup vive la republique (Vineri, 4 martie 2016, 11:03)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

        a urmat imparatul napoleon, urmasul lui carol cel mare/charlelemagne.:)
        si dupa republica spaniola, regatul spaniol.
        la fel dupa republica din tzarile de jos, regatul olandei.
        oricum, ne'ar scapa de circul alegerilor prezidentiale si de tot felul de figuri, mai mult sau mai putin ornamentale la cotrocesti...
  • +7 (21 voturi)    
    imi pare rau (Miercuri, 2 martie 2016, 20:35)

    ..13 [utilizator]

    Diagnosticul este extrem de grav.

    Am avut sansa sa stau fiu extrem de apropiata si pot sa afirm ca este o persoana extrem de inteligenta, activa si care ar putea sa dea lectii de viata multora dintre noi. Are o simplitate, naturaleta, inteligenta si vitalitate iesite din comun. Este o persoana extrem de iubita si stimata de cei care au avut sansa sa il cunoasca. Te cucereste pe loc, asa cum o face si Principesa Margareta.

    Cei care nu l-au cunoscut nu au cum sa inteleaga cine este omul din spatele unui titlu.
  • -4 (18 voturi)    
    REGE? (Miercuri, 2 martie 2016, 20:49)

    taurel [utilizator]

    Cine mai crede ca Romania are rege,sau jucarele de genul Dude,M(L)argarete,consilii de coroana,sau alte denumiri de profitori?Regele asta si-a luat valea cu averi romanesti,a actionat permanent si coordonat,ghidonat impotriva inereselor romanilor(ne-fiind poporul lui).A revenit nedorit in tara si a spoliat tara de bunuri necuvenite(domenii,imobile,palate,castele,terenuri,paduri,)fara ca acestea sa fi fost vreodata platite de neam de neamul lui.Acum ca este pe duca,ne trezim ca avem o Largareta si un actoras Duda(colonel facut asa la apelul de seara-nici nu stie sa salute).Pai romanii nu uita ca astia au dus la moarte un erou al neamului,Antonescu si ca dupa ei potopul(comunismul).Acum ce vor,altceva decat averi necuvenite?Va dau un sfat bai regalilor:puneti coada pe spinare cat se mai poate,altfel!In lumea asta Republica este acceptata,regalitatea este perimata.Ce n-ati inteles?ca Dumnezeu si-a retras mana de pe un neam cu dizabilitati psihice si fizice(degenerat)?
  • +9 (21 voturi)    
    Minima decenta... (Miercuri, 2 martie 2016, 21:01)

    area51rmc [utilizator]

    Lipseste cu desavarsire acestui popor. Care mai de care isi da cu parerea ...

    1. In 1866 Principatele Romane nu formau un STAT, ci provincii aflate sub puterea Imperiului Otoman. Bratianu a inteles ca organizarea romanilor intr-un STAT suveran nu se va putea face decat daca tara va fi condusa de un reprezentant al uneia din marile case regale europene. Ca aceasta responsabilitate a sumat-o Carol I este un fapt intamplator, pentru ca nu el fusese vizat de liderii politici romani.
    2. Faptul ca in fruntea armatelor romano-ruse a stat insusi Carol I e un lucru care nu a fost si nu va fi uitat prea usor de Rusia, tarista sau bolsevica. Nu uitati ca razboiul in urma caruia Romania si-a proclamat independenta era un razboi intre doua mari puteri: Rusia si Imperiul Otoman... iar "cireasa de pe tort" au luat-o principatele romane, proclamandu-si independenta fata de Imperiul Otoman. Rusia si Imperiul Otoman nu luptau pentru ca principatele romane sa-si castige independenta.
    3. Romania si-a dobandit "statalitatea" si "suveranitatea" putin mai tarziu, pentru ca marile puteri trebuiau sa-i recunoasca ceea ce in dreptul international public se numeste "dreptul la legatie" (dreptul unui stat suverna de a avea reprezentanti pe teritoriul altui stat suveran - legatie, ambasada, consulat). CTP a amintit in mod corect aseara la Digi 24 ca o conditie pentru recunoasterea acestui drept al Romaniei a fost asumarea de catre Romania a concesiunii cailor ferate ,,, Pe langa asta, o alta conditie a fost modificarea art. 7 din Constitutia din 1866 referitoare la dreptul altor nationalitati de a dobandi cetatenie si proprietati in teritoriul romanesc. CTP insa a gresit spunand ca "afacerea Strousberg" a fost un act de coruptie pentru ca statul a platit cl mai mare pret pe km de cale ferata. Ca nu e asa stau marturie Monitoarele Oficiale ale vremii care retin dezbaterile parlamentare din anul 1867 cand principatele romane au asumat contractul de concesiune al cailor ferate.
    • +4 (16 voturi)    
      Cuza tati, Cuza (Miercuri, 2 martie 2016, 23:49)

      neurino [utilizator] i-a raspuns lui area51rmc

      pana la carol, sa nu-l uitam totusi pe bietul Cuza si Kogalniceanu care au avut inspiratia maestra sa fenteze occidentul (care nu isi dorea o tara unita in balcani) si sa formeze Romania Mica.
      Abia mai apoi a aparut in schema Carol I, asta fiind adus de nevoie si nu de voie, intrucat mica si noua tarisoara urma sa fie din nou separata si era nevoie de un "uns occidental".

      Ghinionul, (sau norocul) ia-o cum vrei, facut ca unicul care acceptat tronul sa fie Carol I, care si-a facut datoria mai mult decat onorabil.
      Totusi de la Carol I si pana la Mihai e cale lunga si nu merita comparatie, de nici o culoare.
  • +3 (19 voturi)    
    continuare (Miercuri, 2 martie 2016, 21:23)

    area51rmc [utilizator]

    Tot acolo sunt si preturile pe km de cale ferata, iar pretul ales a fost unul dintre cele mai mici. Problemele au aparut atunci cand principatele nu au platit la timp, iar evreul Strousberg si 2 banci germane au suportat costul lucrarilor, pana in punctul in care au dat faliment. De aceea Germania a conditionat reconoasterea suveranitatii Romaniei de rambursarea sumelor cheltuite de Strousberg si de bancile germane cu tot cu dobanzile aferente. Ambasadorul Angliei in Germania spunea ca daca Anglia ar fi fost in situatia Germaniei, de mult tunurile sale erau la gurile Dunarii.
    4. Statul Roman si suveranitatea sa exista pentru ca in 1881 Germania, Anglia si Franta au trimis o nota diplomatica in acest sens, dupa ce Adunarea Deputatilor a adoptat Legea concesiunilor cailor ferate prin care asuma restituirea sumelor de bani cheltuite de Strousberg si de bancile germane.
    5. Sub Ferdinand Statul Roman si intregit teritoriile romanesti.
    6. Sub Carol II Statul Roman trece la partidul unic (Frontul Renasterii Nationale), o forma de manifestare politica de conceptie nazista.
    7. Intre 5.09.1940 - 23.08.1944 Mihai I nu a avut nici o putere decizionala in stat, Antonescu fiind Conducatorul statului. La 23.08.1944 MIhai I a luat o decizie care nu doar ca a scutit Romania de distrugere sau ca a scurtat razboiul, ci a recunoscut revenirea Transilvaniei in granitele Romaniei. Bucovina de Nord si Basarabia continuau sa aiba statutul din 26 iunie 1940. Daca Regele n-ar fi decis intoarcerea armelor la 23.08.1944, care ar fi fost statutul Transilvaniei dupa razboi?
    8. Un om de 23 de ani a avut curajul sa ia o decizie extraordinara ca altii sa-l judece azi ca a tradat atunci cand a abdicat, dar nu se gandesc o clipa ca Antonescu a impins Romania in razboiul contra URSS, iar lucrul asta nu avea cum sa fie uitat de bolsevici, cu sau fara rege.
  • +2 (18 voturi)    
    continuare 2 (Miercuri, 2 martie 2016, 21:34)

    area51rmc [utilizator]

    La Ialta s-a decis ca Romania sa treaca in sfera de influenta a URSS, iar lucrul asta insemna implicit sovietizarea statului roman si inevitabila implementarea a structurilor de putere si a structurilor administrative dupa modelul sovietic. Este chiar uimitor cum regele a putut sa lupte inca 3 ani impotriva acestei situatii.

    CONCLUZIE
    Romania exista azi ca stat suveran pentru ca apelat la un principe strain, care a devenit rege. Castigarea suveranitatii a dat posibilitatea dezvoltarii economice si a modernizarii tarii si la reintregirea teritoriilor romanesti. Punct.
    Spuneti-mi care este presedintele care a realizat asa ceva? De 26 de ani auzim ca Basarabia este Republica Moldova adica un alt stat, iar ca "unirea" se va face in cadrul Uniunii Europene... Eu nu cred ca asa ceva se va intampla vreodata, mai ales in conditiile actuale in care Uniunea Europeana se straduieste din rasputeri sa nu se dezintegreze.

    Eu l-as vedea pe printul William rege al Romaniei ... ce ziceti de asta?
    • +3 (5 voturi)    
      No way, (Miercuri, 2 martie 2016, 22:41)

      Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui area51rmc

      William e bun pentru o tara civilizata, pentru Romania trebuie ceva mai cu sange in instalatie. Si nici de modelul vedeta de club nu avem nevoie.
  • -2 (18 voturi)    
    Corect (Miercuri, 2 martie 2016, 22:28)

    Zummm [utilizator]

    In acest ultim ceas ar fi de bun simt sa ne aducem aminte de tunurile date de catre monarhiei acestei tari. Ca doar vorba aia Nihil sine Deo si cu catedrala inainteeee
    • +3 (13 voturi)    
      Te doare? (Miercuri, 2 martie 2016, 22:43)

      Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui Zummm

      Faci febra? Ce alte simptome mai ai?
      • -1 (3 voturi)    
        Ti-as spune (Joi, 3 martie 2016, 10:20)

        Zummm [utilizator] i-a raspuns lui Lucian_Mares

        dar face to face ca pe net n-are nici o poanta
  • -12 (14 voturi)    
    Vreti rege?s-ar putea sa aveti,nu unu poate doi (Miercuri, 2 martie 2016, 22:59)

    taurel [utilizator]

    Daca ar fi ca noi romanii(prosti-destepti,bogati-saraci,culti-inculti,republicani-monarhisti,comunisti-capitalisti)sa putem avea ce ne dorim,ar fi ideal,dar utopic.Fiecare roman doreste altceva,distinct uneori,decat ceilalti.Eu va spun clar ce nu-mi doresc.Exista in Romania acum un Presedinte(neamt),un Print(perpetuu englez),un interes stabilit de destramare in trei state a Romaniei,acum al 7 lea stat al UE (ca populatie si teritoriu,subminat intern si extern politic).Nu vreau sa fiu profet in tara mea,dar ce ziceti de acest scenariu?Iohanis-accepta/inpune monarhia Duda in Tara Romaneasca si devine Prim-ministru;Transilvania devine tara/regatul lui Charls(asa va fi si el rege),Moldova se va include in Republica Moldova,cu capitala la Chisinau,si pretentii pentru teritoriul Cernauti(supusa rusilor).Principiul este al celor trei Principate slabe,lipsite de aparare.,o noua placa turnanta acceptabila Est-Vest,linistirea furiei unguresti si rusesti.Romania NU va mai fi un tampon intre est si vest,nu va mai reprezenta nimic pentru NATO,UE.Problema geopolitica si uninominala rezolvata!
  • +5 (11 voturi)    
    pierdem si nu intelegem ce (Miercuri, 2 martie 2016, 23:25)

    cristi4net [utilizator]

    Din 90 nu facem decat sa alegem gresit. Am dat cu piciorul verticalitatii, principiilor morale, valorilor sociale. Am votat/validat minciuna si hotia. Pentru mai putin de "30 de arginti". Ne trezim cu viteza melcului deoarece asteptam ca vr-un tatuc sa ne scoata la liman, de fapt, sa ne dea mura'n gura si sa ne puna in traista. Am ramas blocati in mentalitatea comunista. Suntem nepasatori, egoisti. Regele Mihai trebuia sa fie pentru noi un model moral, cel putin. Vom intelege prea tarziu si vom face, nimic. Daca altii isi vor face timp sa ne educe si sa ne trezeasca, sa ne puna in traista, bravo lor, daca nu "ce-am avut si ce-am pierdut". Filozofia noastra.
  • +1 (11 voturi)    
    Mihnea Constantinescu??? (Miercuri, 2 martie 2016, 23:43)

    Metec [utilizator]

    Ce cauta securistul ala in Consiliul Regal?! A fost sef de cabinet al lui Adrian Severin, este un ins recrutat de SIE si nu mi-e greu sa banuiesc care este rolul sau in acest organism. Pacat de bietul Rege, ar fi putut avea o soarta mai buna, insa revenirea monarhiei cu Margareta si Duda ei nu ar insemna nicio schimbare, ba mai rau chiar: ar face imposibila orice schimbare in viitor. Pentru ca monarhia este pe viata, nu e electiva.
  • -4 (10 voturi)    
    Diversiune! (Joi, 3 martie 2016, 0:16)

    contest [anonim]

    Alta diversiune, nu le fie de deochi!
  • +1 (9 voturi)    
    Traiasca Regele! (Joi, 3 martie 2016, 6:21)

    dan_costea [utilizator]

    Traiasca Regele!
    • -1 (9 voturi)    
      care rege......ala fara tron ??? (Joi, 3 martie 2016, 9:16)

      oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui dan_costea

      ...n-are tara, n-are popor., n-are coroana....dar el e rex...peste ce, peste vrabiile din dud...aaaa ????????????/
  • +3 (5 voturi)    
    OH. (Joi, 3 martie 2016, 9:02)

    letsoc [utilizator]

    Sa vedeti iubire mare la romani , la inmormantarea regelui . Daca ar fi vorba de un referendum pentru monarhie , canci , ar veni foarte , foarte putini . Propunere : la referendum sa se dea fasole cu ciolan sau vestitele sarmale . Cu stima , NC .
  • +2 (6 voturi)    
    Divorţ (Joi, 3 martie 2016, 9:38)

    lampert36@gmail.com [utilizator]

    Principesă, puneţi punct mezalianţei! Daţi divorţ! Altfel, Casa Ragală îţi pierde orice credibilitate
  • 0 (8 voturi)    
    Casa regala (Joi, 3 martie 2016, 11:49)

    falcoind [utilizator]

    Unul care a fugit din romania , a abdicat , a fost forțat sa abdice dacă vreți, până în 89 nu ai auzit nimic de ei, în sprijinul tarii , manifeste organizate dincolo de cortina nimic , zero barat . în 90 se întorc înapoi și li se restituie o avere de zeci de milioane. Un KK niște oportuniști nimic mai mult. ZERO casa regala, Mosu mi simpatic și sper sa nu sufere mult, dar fetele lui zici ca îs niște scorpii , de Duda, ala e doar un alt oportunist, iar Nicolae hai sa fim serioși nu are vana de rege.
    • +1 (3 voturi)    
      de unde vroiai mata (Vineri, 4 martie 2016, 12:11)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui falcoind

      sa afli ?! din scanteia, din romania libera ? sau din saptamana...
      acolo, si la tv, se vorbea numai de maretele realizari, sub inteleapta conducere a carpatului din sconicesti....
      barbu, vadim, razvan teodorescu, poietu' natzionale si multi altii isi incurcau limbile in c...rul de la cotrocesti.
      cum o mai fac, unii, si azi. :)
      • 0 (0 voturi)    
        Fac parte din cei care (Luni, 7 martie 2016, 11:18)

        falcoind [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        prindeau atât MTV-ul cit și Romania libera , casa regala nu a făcut nimic pt Romania după 45 când a fugit cu coada intre picioare. Un Rege e cel ce moare pentru popor , restul sunt doar oportuniști, pupai tu în ... eu ma abțin.
    • -1 (1 vot)    
      casa regala , (Sâmbătă, 5 martie 2016, 11:13)

      CristinaStanescu1 [anonim] i-a raspuns lui falcoind

      Da , a fost fortat sa abdice . Iar dta probabil ca n-ai ascultat pe ascuns Europa Libera , cand vorbea Regele Mihai , incurajarile lui ca vom scapa de comunism . In sfarsit , am scapat --si cu ce ne-am ales : cu un plavan retardat , plin de ifose ,parvenit , hot penal , fasificator de acte si traficant de copii . Vai de capul vostru -tineri liberi , drogati , betivi , inculti , mitocani , .... Vai de Romania !
      • 0 (0 voturi)    
        Chiar ascultam Romani Libera (Luni, 7 martie 2016, 11:26)

        falcoind [utilizator] i-a raspuns lui CristinaStanescu1

        Un rege moare dacă e cazul pentru popor , nu fuge cu coada intre picioare, pupal tu în dos eu ma abțin. Apropo pentru cum arata țara nu sunt de vina generațiile tinere ci din contra cele trecute care nu au făcut nimic , Inclusiv nu au educat generația tânăra asa cum ar fi trebuit . Urăsc moșii care se plâng cine o sa le plătească lor pensia , ei trebuiau sa se gândească de pensia lor. nu generațiile care vin. Pana una alta prin împrumuturile luate și prin nepăsarea fata de hoția politicienilor și mentalitatea mai rău sa nu fie , noi ăștia de peste 40 de ani am pus în cârcă generației tinere un bolovan.

        Iar dacă tu consideri cei de 20-25 de ani , drogați , bețivi , inculții, mitocani , moșule educai fa-i mai buni nu te smiorcăi .
  • +1 (7 voturi)    
    A sprijinit USL in MARTEA NEAGRA! (Joi, 3 martie 2016, 11:57)

    Miky60 [utilizator]

    Chiar daca este bine sa spui ca esti monarhist ca "da bine", "esti diferit", eu nu pot sa il uit pe Mihai "regele" ca a pacaut pact cu USL si i-au sprijinit public in Parlament! Acest lucru a calcat practic pe tot respectul pe care i-o purtam noi, tinerii, cei care nu ne uitam la Latrina 3 ca toti pensionarii indoctrinati fac
  • +1 (3 voturi)    
    uitandu-ma la fotografia cu Mihai si Margareta ... (Vineri, 4 martie 2016, 21:36)

    stefan2008 [utilizator]

    ...am inteles: Mihai este elf.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri