O declaratie a lui Victor Ponta tensioneaza si mai mult relatiile cu Ungaria / Budapesta ii cere lui Ponta sa inceteze cu minciunile, premierul roman vorbeste de atitudini care aduc aminte de nazism / Ministrul de externe ungar il ataca si miercuri pe premierul roman: Victor Ponta si-a pierdut autocontrolul

de R.M.     HotNews.ro
Miercuri, 16 septembrie 2015, 1:08 Actualitate | Esenţial

Victor Ponta
Foto: AGERPRES
12.04 Premierul Victor Ponta a declarat ca va continua sa spuna ce se intampla in tara vecina in privinta migrantilor "indiferent de atitudinea sau supararea liderilor de la Budapesta" si a sustinut ca "ei se certa cu toti liderii europeni". "Realitatea este cea pe care o prezentati dumneavoastra (media n. red): garduri, caini si arme. Si am rezolvat problema refugiatilor? N-am rezolvat-o"

10.31 Ministrul ungar de Externe, Peter Szijjarto, a condamnat ferm miercuri dimineata afirmatiile facute de premierul Victor Ponta, potrivit carora unii decidenti politici ungari nu sunt "cu nimic mai buni decat cei din Siria sau Libia", relateaza MTI, citata de Mediafax.

"Ieri, Victor Ponta si-a pierdut autocontrolul si prin declaratiile sale irationale a jignit intreaga Ungarie. Politicienii europeni civilizati nu formuleaza astfel de calomnii salbatice. Remarcile sale ... au o singura explicatie: el si-a pierdut complet pozitia in politica interna romana", a subliniat Szijjarto intr-un comunicat. 

Relatiile cu Ungaria, deja tensionate dupa anuntul privind construirea unui gard la granita cu Romania, dupa cel de la granita sarba, au cunoscut o noua depreciere in urma declaratiilor facute de premierul Victor Ponta, care a acuzat luni autoritatile de la Budapesta ca ii trateaza pe refugiati "cu bata si inseriat". Diplomatia ungara a reactionat dur vorbind despre afirmatii "extremiste si mincinoase", dar nici Victor Ponta nu s-a lasat mai prejos si a acuzat oficiali guvernamentali din tara vecina ca sunt "o rusine" pentru Europa.

De notat ca nu este pentru prima oara cand Ponta incearca sa tensioneze relatiile romano-ungare prin declaratii facute in momente delicate sau cu caracter electoral.

Totul a pornit de la o declaratie facuta luni de Victor Ponta, in care incerca sa argumenteze ca Romania nu poate primi mai mult de 1.800 de refugiati.

"Problema tine de capacitatea noastra logistica de a-i trata pe acei oameni ca pe niste oameni, nu cum ii trateaza vecinii nostri maghiari, cu bata si inseriati. Nu sunt de acord cu asta. Domnul Basescu s-a pus in fruntea unui sentiment urat si oribil care exista in toate societatile, si anume un sentiment xenofob. E foarte bine sa facem o dezbatere, dar pe noi cade sarcina sa rezolvam problema. O sa-i tratam pe acei oameni ca si pe noi", spusese luni Victor Ponta, citat de Adevarul.

Nu este clar la ce s-a referit Victor Ponta cand a vorbit despre inserierea refugiatilor, dar Cehia a fost recent in centrul criticilor dupa ce a scris numere pe mainile migrantilor aflati in mai multe trenuri, intr-un gest care a amintit de procedura folosita de nazisti pentru a identifica prizonierii evrei din lagarele de concentrare.

Ministrul ungar de Externe, Peter Szijjarto: Victor Ponta, afirmatii extremiste si mincinoase

Ministrul ungar de Externe, Peter Szijjarto, a replicat dur si i-a cerut premierului Ponta sa inceteze sa mai lanseze minciuni la adresa Ungariei.

Peter Szijjarto a apreciat, potrivit agentiei ungare de stiri MTI, preluata de magyaridok.hu, ca probabil crizele politice interne care au zguduit pozitia lui Victor Ponta il fac pe acesta sa faca declaratii "extremiste si mincinoase".

"Minciuni sfruntate si o pozitie nedemna pentru un lider politic al secolului 21", se arata intr-un comunicat al MAE ungar, potrivit traducerii Digi 24.

Insarcinatul cu afaceri roman de la Budapesta a fost convocat pentru a oferi explicatii, informeaza Mediafax, citand MTI.

"Domnul Victor Ponta a facut recent declaratii inadecvate despre modul in care Ungaria gestioneaza criza imigrantilor", precizeaza Ministerul ungar de Externe. Levente Magyar, secretar de stat pentru Comert Exterior si Afaceri Externe in MAE ungar, a exprimat "surprinderea" in legatura cu "incercarile constante ale lui Victor Ponta de a-si salva controversata sa pozitie morala prin minciuni antiungare", subliniaza diplomatia de la Budapesta.

Victor Ponta: In Ungaria sunt decidenti politici cu nimic mai buni decat cei din Siria, Libia

Victor Ponta a raspuns initial pe Facebook, sustinand ca nu doreste sa raspunda la aceste "provocari" dar acuzand oficiali guvernamentali din tara vecina "sunt o rusine pentru cultura si valorile Uniunii Europene" prin "atitudinile antisemite", "tratamentul minoritatilor de toate tipurile" si comportamentul din criza refugiatilor.

"NU doresc sa raspund la provocarile venite din partea unor reprezentanti guvernamentali maghiari - dar cititi relatarea de mai jos (doua linkuri la articole din Adevarul si Mediafax, n.r.) si veti intelege indignarea pe care o simt, ca om si cetatean european, fata de mentalitati si atitudini pe care Europa le-a vazut doar in anii 1930-40!!!", a scris Ponta, pe contul lui de Facebook.

El sustine ca, la fel ca alti politici europeni, are "datoria" sa atraga atentia si sa sanctioneze "comportamentul constant al unor oficiali guvernamentali de cel mai inalt nivel din Ungaria" care sunt "o rusine pentru cultura si valorile Uniunii Europene" prin "atitudinile antisemite", "tratamentul minoritatilor de toate tipurile, si acum in criza refugiatilor!"

"Sarma ghimpata, legi agresive, inchisori si brutalitate cu siguranta nu vor rezolva problema - doar vor arata ca in Ungaria, in inima Europei, sunt decidenti politici cu nimic mai buni decat cei din Siria, Libia sau alte tari din care fug respectivii refugiati!", acuzat Ponta, afirmand ca el crede in "solidaritate, in solutii rationale si sustenabile, si mai ales in superioritatea valorilor europene", iar "ce vedem in ultimele zile in Ungaria este in totala contradictie tocmai cu aceste obiective si valori!".

In cursul serii, Ponta a fost invitat la Antena 3, unde subiectul principal l-a constituit Ungaria.

Daca Mihai Gadea l-a numit pe Viktor Orban oaia neagra a Europei, un dictator, Ponta s-a intrebat ce s-ar intampla daca militarii maghiari se apuca si trag sau ucid niste copii sau niste femei, intr-un discurs in care a facut mai multe referiri la nazism.

Kelemen Hunor despre gardul de la granita: Nu trebuie sa ne isterizam, nu e impotriva Romaniei

In disputa a intervenit si presedintele UDMR, Kelemen Hunor, care considera ca autoritatile romane nu trebuie sa aiba o "abordare sentimentala" in legatura cu intentia Ungariei de a construi un gard la granita. Liderul UDMR afirma ca trebuie sa se inteleaga ca aceasta solutie nu este indreptata impotriva Romaniei sau a cetatenilor romani, el aratand ca gardul ar putea chiar sa ajute tara noastra sa nu devina o ruta intens tranzitata de catre migrantii care vor sa ajunga in spatiul Schengen, potrivit Agerpres.

"In primul rand, vreau sa subliniez, sa spun, ca nu trebuie sa ne isterizam, sa luam toata chestia asta ca ceva impotriva Romaniei si nu trebuie sa se foloseasca pentru a agrava oricum relatiile nu prea bune dintre cele doua guverne, pentru ca nu este cazul. (...) Eu cred ca orice abordare sentimentala, viscerala nu e in regula. Trebuie sa vedem partea rationala, sa vedem de ce am ajuns aici si trebuie sa stim si sa spunem acest lucru, ca nu este impotriva noastra, nu este impotriva Romaniei, a cetatenilor romani si nu impiedica circulatia libera intre cele doua state, in interiorul UE", a declarat Kelemen Hunor.










16790 vizualizari
  • +40 (66 voturi)    
    rapid (Miercuri, 16 septembrie 2015, 1:48)

    Sakura [utilizator]

    Nici nu l-au îngropat încă pe senatorul rudotel, deja s-a găsit cine să se bată pentru electoratul lui.

    Cât privește bucățica aia de gard, știm cu toții că cum se comportă grănicerii români în cazuri de genul acesta. Încă n-am uitat perioada embargoului... Prin urmare ungurii sunt pe deplin îndreptățiți să ia măsuri preventive. Iar la urma urmei asta ne va ajuta chiar pe noi, cu puțin noroc invadatorii nici nu vor mai încerca să treacă pe aici.
    • +30 (42 voturi)    
      A la Rapid... (Miercuri, 16 septembrie 2015, 2:43)

      gicu [anonim] i-a raspuns lui Sakura

      Asa este Domnule.
      Oare dece se tot duce plagiatorul Ponta la turci? S-o lasam balta cu piciorul. I-a trecut de mult. Am mai vazut meniscuri rupte dar asta ascunde ceva cu presedintele ala al turcilor.
      Asta chiar isi face de cap si nimeni nu-i spune nimic.
      Ce are el cu ungurii ca nu i-au stat in coasta. Asta zic si eu terorist pe pielea Romaniei.
      O baba.
    • +13 (23 voturi)    
      La Ponta vorbește gura fără un control. (Miercuri, 16 septembrie 2015, 10:14)

      vali47 [utilizator] i-a raspuns lui Sakura

      Nu ne deranjează cu nimic gardul ungurilor.Poate pe contrabandiști,dar suntem obișnuiți ca Ponta să sprijine infractorii.Cine-i cinstit intră normal prin vamă și nu clandestin.Dacă-i refugiat și nu borfaș sau terorist,să intre pe unde permite legea.Pentru asta ar trebui să militeze Ponta și nu să spună prostii.
      • -9 (23 voturi)    
        pe mine ma deranjeaza gardul, (Miercuri, 16 septembrie 2015, 10:29)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui vali47

        Pt ca gardurile in Europa se fac sa te aperi de hoti, de romi, de invadatori exotici si alte rase considerate ,,inferioare" de europenii puritani. Daca fac gard la granita cu noi, inseamna ca asa ne considera. Ungurii au mai facut gard la granita cu Serbia, despre care au o parere la fel de proasta cum au despre romani.
        De ce nu fac ungurii gard la granita cu Austria? Ca si pe acolo trec puzderie de refugiati in drumul lor spre Germania.....nu ar fi tot o masura de control a fluxului de refugiati??! Nuu...ei fac la granita cu romanii...ca astia sunt cei nesuferiti, nu austriecii.
        Ce sa mai, eu zic ca acest gard facut la o granita cu o tara membra UE este o incalcare a principiului liberei circulatii a persoanelor, statutat prin Tratatul de la Maastrich.
        • +4 (8 voturi)    
          si unde vrei sa faca gardul (Miercuri, 16 septembrie 2015, 12:55)

          boogiewoogie [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          in Romania,sa ne apere de invadatori? :)
  • +23 (41 voturi)    
    ! (Miercuri, 16 septembrie 2015, 2:25)

    tudorr [utilizator]

    ! Asta e un foarte MARE prost! Ce naiba e in capul lui...daca si vecinii si-au dat seama ce premier mincinos si om de nimic e, este GRAV pentru tara asta de prosti :(!
  • +21 (35 voturi)    
    tonta (Miercuri, 16 septembrie 2015, 4:40)

    Stefan [anonim]

    Ponta e supaerat ca nici macar sirienii nu vor in Romanica :)))
    • +11 (21 voturi)    
      Da (Miercuri, 16 septembrie 2015, 8:41)

      Romania, tara pomanagiilor [utilizator] i-a raspuns lui Stefan

      P$D a pierdut sute de mii de votanti...
    • +4 (6 voturi)    
      Sa il vedem pe Ponta (Miercuri, 16 septembrie 2015, 13:30)

      boogiewoogie [utilizator] i-a raspuns lui Stefan

      E usor sa dai din gura, sunt curios cum o sa reactioneze el si ce va face cand o sa ne confruntam cu cazuri similare noi...
      • +7 (7 voturi)    
        pai (Miercuri, 16 septembrie 2015, 14:05)

        Mumulea [utilizator] i-a raspuns lui boogiewoogie

        a stabilit deja cu erdogan si putin ce face: masa, casa, scoala islamica, moschee.

        Sigur, asa ceva nu-i posibil. A avut doar o mica problema la genunchi care acum il macina intr-una dupa ce a privit ceafa lui putin la Baku.
  • +19 (35 voturi)    
    Vecinii tarii noastre (Miercuri, 16 septembrie 2015, 5:45)

    Si totusi [utilizator]

    Mama m-a invatat, si viata mi-a confirmat: cu vecinii trebuie sa fii intotdeauna in relatii bune. Ei sunt primii care te pot ajuta la nevoie, cand esti bolnav, cand ai nevoie de un imprumut, de orice fel de ajutor. Neamurile pot sa fie departe, suparate, etc.

    Un prim ministru care abdica in mod public limbajul diplomatic poate face lucruri periculoase pentru tara. Mai bine PM s-ar ocupa de situatia economica a Romaniei.

    Ungaria - GDP per capita $ 24 498 PPA 2014)
    Romania - GDP per capita $19 327
    • -16 (24 voturi)    
      nu stiu de unde ai tu datele alea... (Miercuri, 16 septembrie 2015, 8:00)

      cititoare [utilizator] i-a raspuns lui Si totusi

      pe wiki gasesti asa:

      GDP in billion USD 2014
      RO: 199.950
      HU: 137.104

      https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_sovereign_states_in_Europe_by_GDP_(nominal)
      • +18 (20 voturi)    
        Vezi per capita (Miercuri, 16 septembrie 2015, 8:47)

        Mihai Bucur [anonim] i-a raspuns lui cititoare

        Pai imparte si tu la populatia celor doua tari si vezi cat e per capita, adica pe cap de locuitor.
      • +11 (13 voturi)    
        confunzi (Miercuri, 16 septembrie 2015, 9:06)

        #SCHIMBARE [utilizator] i-a raspuns lui cititoare

        Mister..confunzi total GDP per tara..cu cel per locuitor:D CAM MARE GRESEALA...normal ca avem mai mult per tara pentru ca suntem de nspe ori mai multi ca ei...dar cand vezi cat este per persoana..atunci vezi cat produce fiecare in parte...Domule Comentator Ca Sa Fiu Si Eu Comentator
      • +13 (15 voturi)    
        Diferenta (Miercuri, 16 septembrie 2015, 9:07)

        RaduK [utilizator] i-a raspuns lui cititoare

        sunt cifre per capita vs cifre globale. Romania produce mai mult per total avand o populatie mult mai numeroasa, dar este irelevant. Concludente sunt cifrele pe cap de locuitor , ele reflectand mai precis nivelul de trai.
      • +10 (12 voturi)    
        " per capita" iti spune ceva? (Miercuri, 16 septembrie 2015, 9:14)

        ddutz [utilizator] i-a raspuns lui cititoare

        Sper ca a fost o scapare.
    • +5 (7 voturi)    
      Corect ! (Miercuri, 16 septembrie 2015, 8:27)

      vali [anonim] i-a raspuns lui Si totusi

      Subscriu.
    • -5 (21 voturi)    
      Aici nu este vorba despre situatia economica (Miercuri, 16 septembrie 2015, 9:33)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Si totusi

      este vorba despre atitudinea acestui vecin care continuu baga batu-n gard doar doar o sa iasa ceva scandal,adica noi sa tacem continuu si sa-nghitim in sec toate jignirile ungurilor de dragul bunei vecinatati?
    • -4 (16 voturi)    
      Vecinii- problema (Miercuri, 16 septembrie 2015, 10:14)

      aniod [utilizator] i-a raspuns lui Si totusi

      Mama dvs. trebuia sa-i invete si pe vecinii unguri sa se poarte frumos cu vecinii.
      Pana acum nu au dovedit-o.
      • -4 (14 voturi)    
        100% corect (Miercuri, 16 septembrie 2015, 10:31)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui aniod

        asa e
  • +22 (36 voturi)    
    clampau (Miercuri, 16 septembrie 2015, 5:46)

    john70 [utilizator]

    Tantalaul asta vrea sa puna gheara pe vadimbecili, atatia cati mai sunt. Se joaca cu focul. Existenta rasei albe in Europa se decide acum si asta se joaca de-a dacii si horthystii.
  • -18 (42 voturi)    
    Cand ura orb(an)este! (Miercuri, 16 septembrie 2015, 6:29)

    Garett [anonim]

    Voi sunteti atat de porniti impotriva lui ponta incat ajungeti sa tineti partea ungurilor doar ca sa aratati asta! :d
    • +18 (34 voturi)    
      Nu, nu e asa (Miercuri, 16 septembrie 2015, 7:27)

      Cuca [utilizator] i-a raspuns lui Garett

      Dar ungurii au dreptate, si Ponta, ca de obicei, este mizerabil. In plus, gardul nu este impotriva romanilor (din cite stiu eu, te rog sa ma contrazici daca gresesc) romanii trec granita pe la punctele de frontiera, fluturind buletinul, nu aiurea, peste cimp, eventual noaptea, mergind pe burta.
      • -4 (28 voturi)    
        Recordul istoric.. (Miercuri, 16 septembrie 2015, 8:51)

        Nicolae [anonim] i-a raspuns lui Cuca

        ..al Ungariei,in privinta crimelor fata de monirotati sau fata de cei sub controlul unguresc este MIZERABIL.
        Foarte multi membri ai familiei mele, ramasi in Transilvania de nord dupa tratatul de la Viena din 1940, au fost tratati de catre autoritatile ungare in mod criminal. NU acelasi lucru s-a intamppalt reudelor mele care au trait in Romania in aceiasi perioada.
        Si marturisesc ca nu sunt un supporter al lui Ponta, insa de data asta sunt total deacord cu el.
        Deaemenea sunt convins ca nici un soldat Roman,avand de-a face cu acesti refugiati, nu s-ar fi purtat cu intransigent CRIMINALA de care este capabil 'poporu preten' maghiar.
        • -4 (12 voturi)    
          Aveti dreptate (Miercuri, 16 septembrie 2015, 10:15)

          aniod [utilizator] i-a raspuns lui Nicolae

          ..
        • -1 (15 voturi)    
          iti dau dreptate (Miercuri, 16 septembrie 2015, 10:32)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui Nicolae

          ungurii se poarta civilizat cu cei mai puternici ca ei (gen nemti si francezi). Dar cu romanii si sarbii se comporta fara mila...la fel cum fac si cu refugiatii.
    • +20 (34 voturi)    
      Nu tine nimeni cu ungurii, (Miercuri, 16 septembrie 2015, 7:40)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Garett

      desi nu vad niciun motiv ca sa n/o faca cineva dar....
      Cum as putea sa tin cu idiotul asta care minte asa cum respira?
      Cum as putea sa ii iau partea mitomanului, mincinosului, plagiatorului, delatorului, instabilului mintal, "familistului cu ghita"....?
      Si/a asigurat si lui si pesedelei jigodioase sprijinul udemere....
      Asta este patriotism?
      Deja are nevoie de rudotelul lui vadim!
      Termina!
      Ungurii sunt mult mai corecti, mai civilizati, mai avizati decat olteanul asta afon cu aere de primadona. Jigodia gorjeneasca simte cum se strange latul! Si se va strange rau de tot!
    • +1 (15 voturi)    
      . (Miercuri, 16 septembrie 2015, 8:08)

      Bazil.the.3rd [utilizator] i-a raspuns lui Garett

      Iti iei minusuri sa-ti ajunga un cincinal ,sa te-nveti minte sa mai spui ce gandesti :)

      Asa,mai pe langa subiect ,de aia se uita strainii urat la romani ,nu pentru ca fura conlocuitorii din magazine ci pentru ca fiecare roman se simte dator sa spuna tuturor cat de aiurea e la el in tara ,cat de corupta e toata lumea,cat de incapabila e toata lumea, etc etc...unii ajung sa vada ca cel putin in materie de coruptie romanii sunt la nivel de gimnaziu fata de alte state civilizate .
      • -4 (8 voturi)    
        Meh! :) (Miercuri, 16 septembrie 2015, 12:46)

        garett [anonim] i-a raspuns lui Bazil.the.3rd

        Fix in plusurile sau minusurile de la comentarii sta problema! :P
        Sunt unii cu o placere masochista sa-si puna poalele-n cap pe afara!
        Nu dau doi bani pe ponta, la fel cum nu dau doi bani pe "refugiati" dar, bun sau rau e "de-al nostru"! Sa te aliezi cu "dusmanul" inseamna sa fii doar o coada de topor, ori fix numarul imens de cozi de topor a fost problema in 60 de ani de comunism!
        As fi zis ca dupa aceasta perioada lumea a mai evoluat dar se pare ca nu!
        • +3 (5 voturi)    
          Tu socotesti de la Lupeni '29? (Miercuri, 16 septembrie 2015, 13:02)

          ddutz [utilizator] i-a raspuns lui garett

          De acolo incepe e.n.?
          • -2 (4 voturi)    
            Nu, din '45! (Miercuri, 16 septembrie 2015, 16:23)

            garett [anonim] i-a raspuns lui ddutz

            Plus inca 25 de ani din '89, mentatilatile inca au ramas in mare parte aceleasi!
    • +5 (23 voturi)    
      deschide-ti ochii bai mitica (Miercuri, 16 septembrie 2015, 8:24)

      Persuasive [anonim] i-a raspuns lui Garett

      Aici nu e vorba de tinut partea nimanui.Nu intelegi ca omul asta chiar nu vrea sa vada realitatile crunte din tara lui.Nu vezi cat este de duplicitar,ar face orice ca sa amane si sa deturneze ....Am ajuns de rasul curcilor din cauza lui.Bai fratele meu,IZBUCNESC IMIGRANTII IN PLANS CAND AFLA CA AU AJUNS DIN GRESEALA IN ROMANIA,ISI BLESTEMA NENOROCUL,bai frate bai.Da,asta am ajuns.Si mitica ne spune ca tinem partea ungurilor,taca-ti naibii gura,bai mitica!!!
      • -2 (20 voturi)    
        Aveti dreptateAveti nevoie de mitica, tinere domn. (Miercuri, 16 septembrie 2015, 8:47)

        dinica [anonim] i-a raspuns lui Persuasive

        Aveti dreptate.
        Sa construiasca Gardul de sarma ghimpata pe frontiera Romaniei, si noi sa aplaudam, spuneti Dumneavoastra.
        Poate maine vedeti ca trece prin fundul curtii bunicii.
        Sa vedeti atunci cum mai scanciti sa treaca miticii Carpatii...
        Lupta politica are limite si se opreste la atingerea intereselor statului.
        • +2 (6 voturi)    
          ''interesele (Miercuri, 16 septembrie 2015, 13:08)

          baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui dinica

          statului'' constau in evitarea hoardelor islamice si mai ales in indepartatea de la putere a cocalarului ponta, care deja a depasit si ultimele limite in a lucra contra ''intereselor statului''.
          Nu prea intelegi matale niste lucruri simple, ce-o fi asa de greu.
    • +7 (19 voturi)    
      ... (Miercuri, 16 septembrie 2015, 8:27)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Garett

      Si tu ai incredere ca Ponta ar fi capabil sa reactioneze la o invazie in judetele din vest. Oamenii aia sunt sincer ingrijorati si el ce face? Da cu pliscul ca de ce ungurii fac ceva. Macar aia au un plan. El daca e ceva pleaca iar in Turcia "la control". Mare pacoste.
    • +4 (8 voturi)    
      tradatori de tara (Miercuri, 16 septembrie 2015, 8:30)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui Garett

      Se gasesc mereu , în final se stie ce se intampla cu ei.
      • +4 (4 voturi)    
        Se imbogatesc? (Miercuri, 16 septembrie 2015, 10:16)

        aniod [utilizator] i-a raspuns lui Alex

        Cam acest lucru s-a vazut pana acum: politicieni, familia regala, oameni de rand.
    • +5 (13 voturi)    
      Unde pun ungurii gardul? (Miercuri, 16 septembrie 2015, 10:21)

      vali47 [utilizator] i-a raspuns lui Garett

      Ungurii pun gardul în zone de graniță unde nu-i permis să intre cineva.Pe contrabandistul Ponta îl deranjează asta?
  • -2 (16 voturi)    
    comentarii (Miercuri, 16 septembrie 2015, 8:12)

    Observator [anonim]

    Ati fost cumva la cursurile de la Tusnad?
  • +8 (20 voturi)    
    pontistul putinist! (Miercuri, 16 septembrie 2015, 8:19)

    Kpriciu [utilizator]

    Singurul scop al lui ponta, acum când e pe făraș, este să destabilizeze Romania. Deh, poruncă de la putin!
    Marș, mă, față iliesciană! Demisia, iresponsabilule, ești cel mai slab prim-ministru de departe, de după 89!...
    • -5 (15 voturi)    
      Mare-i gradina ta Doamne (Miercuri, 16 septembrie 2015, 9:37)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Kpriciu

      si multi prosti traiesc degeaba-n ea,mai nea asta,oare la cine a venit Putin,la Victor Ponta sau la Victor Orban?
  • +8 (20 voturi)    
    chiar nu poate fi Ponta oprit? (Miercuri, 16 septembrie 2015, 8:43)

    sorin3 [utilizator]

    Incearca sa-si salveze pozitia cu pretul relatiilor Romaniei cu Ungaria.
    E treaba ungurilor ce gubern aleg, si ce construiesc in tara lor, fie si la frontiera.
    Ponta incearca sa faca niste artificii sa nu se vada dosarul de la DNA si fiasco-ul guvernarii.
    Ieri mintea ca nu a fost in Turcia, azi arunca cu petarde peste granita.
    In curind o sa ne dea foc la valiza.
  • +15 (17 voturi)    
    paradox (Miercuri, 16 septembrie 2015, 9:09)

    anonimicus [utilizator]

    Ponta spune ca Victor minte.
    Victor spune ca Ponta nu minte.
  • +16 (24 voturi)    
    Budapesta (Miercuri, 16 septembrie 2015, 9:30)

    Lili_1024 [utilizator]

    ii cere lui Ponta sa inceteze cu minciunile ! :)))) Pai noi nu l-am convins in ani de zile .....
  • +3 (9 voturi)    
    Expresiile astea... (Miercuri, 16 septembrie 2015, 9:32)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    de unde le-a preluat? Pe cine a plagiat? Pe Becali, oare?
  • +9 (15 voturi)    
    Asa cum am mai spus... (Miercuri, 16 septembrie 2015, 9:32)

    Lunix [utilizator]

    ..cu acest discurs de tzatza de balci Ponta isi arata limitele sale de intelegere si reactie intelectuala.
    Cum a ajuns omul asta procuror, ca prim ministru stim ca a fost numit...Este o rusine si un pericol pentru Romania sa fie mentinut in aceasta pozitie politica.
    Are si va avea efecte dezastruoase.
  • +4 (8 voturi)    
    pai da (Miercuri, 16 septembrie 2015, 9:56)

    gaijina [utilizator]

    Sa-l vad eu pe Ponta in locul lui Orban pe unde ar scoate camasa.
  • +8 (10 voturi)    
    DEX (Miercuri, 16 septembrie 2015, 9:58)

    CititorulComentator [utilizator]

    Cuvantul mincinos are un sinonim, pontos. De la "a ponta", a minti, a insela.

    Asa ca lasati pontelile si treceti la treaba.
  • -1 (7 voturi)    
    e bine (Miercuri, 16 septembrie 2015, 9:58)

    dorin [anonim]

    ungurii au renuntat sa aibe iesire la marea neagra
  • +7 (15 voturi)    
    imigranti (Miercuri, 16 septembrie 2015, 9:59)

    hmo [anonim]

    Dl ponta ne dovedeste inca odata ca este demagogo si UN SUPUS AL INALTEI PORTI OTOMANE !!! poate stia Turcescu ceva cand a scris >> Sa nu ne surprinda daca il vom vedea pe Ponta "emisar" a lui Erdogan !!!
    Acum dupa ce Austria , Germania , Cehia , Ungaria iau masuri severe si inchid granitele , se "gaseste" dl Tonta sa fie mare sustinator al imigrantior ( ca astia numai refugiati nu sunt !!) ... Hai sictir , mai lasa ne si dute la Ankara !!! cu tot cu familie , !
  • -5 (15 voturi)    
    Mda (Miercuri, 16 septembrie 2015, 10:10)

    HP [utilizator]

    Nu e mare lucru de comentat, deja in ultimele zile s-a observat clar ce tagma de nenorociti sunt romanii, nu ca ar fi fost o noutate pentru cineva.

    Atat de mizerabili, incat chiar si cand lucrurile sunt spuse cu subiect si predicat, bazate pe fapte reale, se sucesc cu 180 de grade, luandu-le apararea "ungurilor".
    • +5 (9 voturi)    
      . (Miercuri, 16 septembrie 2015, 10:43)

      Bazil.the.3rd [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Am cunoscut multe "tagme" romanii sunt chiar ok printre ei.
      Singura tagma cu care nu m-am impacat si nu o voi face niciodata este tagma imbecililor cu acces la internet si judecati de valoare.
    • +3 (7 voturi)    
      Sa gandim putin... (Miercuri, 16 septembrie 2015, 11:14)

      Lunix [utilizator] i-a raspuns lui HP

      ...nu este ca romanii ar lua apararea ungurilor, este vorba de a intelege ce se intampla. Ponta le face scarba cu atitudinea lui de Uriah Heep pana si scrobitilor de la Bruxelles si celorlalti lideri europeni care au interesele lor, nu ale Romaniei. Cu slogane mizerabile Ponta incearca sa-si acopere propria murdarie, asa cum face pisica.
      Acest aventurier oportunist este in stare de orice
      ( vezi gheseftul cu moscheea," concediile medicale" in Turcia si toata cariera pe care
      si-a construit-o duplicitar si prin minciuna).
  • +3 (5 voturi)    
    atitudini (Miercuri, 16 septembrie 2015, 10:27)

    Vlad [anonim]

    Combaterea atitudinilor xenofobe cu atitudini xenofobe nu e o solutie.
  • +4 (10 voturi)    
    Plagiatorul-infractor pozand in liber-schimbist si (Miercuri, 16 septembrie 2015, 10:29)

    deval [utilizator]

    ultraprogresist !!!
    psd vede nazism in oricine li se opune, sau
    are o alta abordare decat ei ! Plagiatorul-infractor incearca doar sa ciupeasca cateva procente de popularitate pe seama adversitatii noastre cu maghiarii nimai ca in ce ma priveste obtine contrariul ! Nu as vrea sa-mi imaginez cum am fi gestionat noi aceasta situatie cu incapacitatea noastra istorica organizatorica !!
  • +9 (11 voturi)    
    ce sa zica si ponta.. (Miercuri, 16 septembrie 2015, 10:39)

    esQ [utilizator]

    Romania nu e in situatia Ungariei, si chiar daca ar fi sunt curios ce ar zice/face atunci ponta (probabil si-ar lua iar concediu o luna..)
  • +5 (5 voturi)    
    valori (Miercuri, 16 septembrie 2015, 10:42)

    Vlad [anonim]

    Impunerea cotelor de refugiati la nivel centralizat nu este o masura a umanismului.

    Valorile umane nu se pot impune. Cine incearca sa o faca, sa acuze, sa pedepseasca apeland la un sistem centralizat aluneca pe panta fascismului.
  • -4 (6 voturi)    
    valori (Miercuri, 16 septembrie 2015, 11:11)

    Vlad [anonim]

    Afirmatia cum ca valorile asa numit 'europene' sunt superioare fata de altle din alt spatiu geografic e o declaratie cu caracter pronuntat rasist.

    Daca alti oameni sunt intr-un alt stadiu de evolutie a constiintei asta nu ii face inferiori si pe alti oameni superiori. Pozitionarea in spatele atitudinilor de superioritate nu este constructiva si solidara, din contra ...
  • +7 (9 voturi)    
    Iresponsabil,ignorant,incapabil (Miercuri, 16 septembrie 2015, 12:47)

    Georgeta [anonim]

    Nu mi-ar ajunge spatiul alocat ca sa enumar defectele premierului nostru.De data asta Orban s-a comportat ca la carte,s-a situat de partea respectarii legilor UE.Refugiatii trebuie sa inteleaga ca nu pot intra in turma,fara sa fie luati in evidenta,trebuie sa respecte legile.Dupa cum s-au comportat au deja o bila neagra.Cat despre gard,oare de ce nu au ungurii incredere in noi?Sincer,nici eu nu am incredere in politia de frontiera romana-contra unei chete de cate 5 euro de persoana ,ii vor lasa sa intre cu miile pe zi.As vrea sa-l vad pe Ponta cum ar gestiona criza produsa de miile de refugiati care ar intra zilnic in Romania.Cel mai probabil s-ar da bolnav prin Turcia.Omul asta e pur si simplu gretos.
  • +3 (5 voturi)    
    De unde sa stie amaratul ca si intre (Miercuri, 16 septembrie 2015, 12:53)

    deval [utilizator]

    Germania si Danemarca a fost construit un astfel de gard care inseamna reguli, ordine, legalitate si nu nazism si ca daca migrantii adera la prosperitate trebuie sa adere si la ordine, identitate ca persoane si nu ca turama, hoarda...Si sunt sigura ca vor intelege.

    Ce zice plagiatorul-infractor , ce zic agenturli, Germania si Danemarca sunt state UE ? Sau sunt mai putin ca noi , care acceptam 1785 si 1/3 cetateni si punct ! Fara sa stim : daca temporar sau definitiv, ce facem si cum ii tratam pe cei care nici in tranzit nu vor sa stea la noi, care e cosul minimal acceptat de tratament aplicabil acestora ...Eu zic ca sub-umana e tratarea acestora cu 3 lei/zi adica o alocare mai mica decat pentru un maidanez ! Cumsa nu planga sau sa se sinucida refugiatii cand afla ca se afla in Romania cea ospitaliera !!??
  • -2 (6 voturi)    
    Pana una-alta (Miercuri, 16 septembrie 2015, 12:54)

    Qu [utilizator]

    Ungaria scapa de ei.
    La noi sunt primiti.

    Aia-i diferenta cand tragi linie.
  • +4 (4 voturi)    
    Obiectiv (Miercuri, 16 septembrie 2015, 13:46)

    Daniel [anonim]

    A. Indivizii pro-Ponta + anti-Occident + Pro-Rusia + Pro-orice altceva care ar putea stavili tsunami-ul DNA au gasit acum noua jucarie.

    B. Mai sunt, adevarat, fraierii de serviciu - in general votantii PSD cu sechele anti-maghiare mostenite din familie sau inoculate in timp - care se comporta intr-un mod irational.
    De 25 de ani cretinozaurii PSD scot povestea cu ungurii cand au nevoie de procente sau sunt in derapaj.

    A+B ne-au distrus tara in ultimii 25 de ani.
    Cati dracq or mai fi acesti tipi pe care nu-i doare NEURONUL?

    Bai, fraieri, inainte de a ne 'bate' cu vecinii trebuie sa fim puternici, nu mitomani/derbedei.
    Pana nu scapam de Ponta, suntem fara voce in Europa si in lume!

    Ma rog, A+B nu stiu/nu pot/nu vor!
  • +4 (4 voturi)    
    migranti (Miercuri, 16 septembrie 2015, 17:57)

    Oz [anonim]

    Oare pontache nu vede ce se intampla la granita Ugariei. Urmaresc live pe televiziunea maghiara cum asa zisii solicitanti de azil incearca sa ia cu asalt punctul de frontiera de la Horgos. Arunca cu pietre, cu tot ce le pica in mana, etc. Deci daca eu nu vreau sa intri pe poarta mea, tu imi fortezi usa. Astia sunt migrantii demni de compasiune? Bravo Ungaria. Treziti-va, rrestul Europei.
  • +1 (1 vot)    
    Încă suntem la inceput! (Miercuri, 16 septembrie 2015, 22:48)

    gradiste [anonim]

    Problema e că după informaţiile serviciului secret ungar mai sunt 4 milioane de emigranti pe drum.


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică