VIDEO Efectul "martea neagra": Inalt oficial american vine in Romania pentru a discuta despre statul de drept cu oficiali guvernamentali

de I.R.     HotNews.ro
Miercuri, 8 ianuarie 2014, 14:21 Actualitate | Esenţial

Victoria Nuland
Foto: Departamentul de Stat
Victoria Nuland, asistentul pentru afaceri europene si eurasiatice al Secretarului de Stat John Kerry, face o vizita in Romania in perioada 10-11 ianuarie, pentru discutii referitoare la statul de drept, informeaza Departamentul de Stat american intr-un comunicat de presa. Este a doua vizita a unui inalt oficial american in Romania in urma unei crize politice, dupa cea efectuata de Philip Gordon, predecesorul Victoriei Nuland, in august 2012, dupa referendumul de suspendare a presedintelui.

Nuland are programate vizite in Olanda, Germania, Lituania, Romania si Franta, in perioada 7-13 ianuarie.

Reamintim ca Executivul si Parlamentul au fost in centrul unui nou scandal major in "martea neagra", 10 decembrie, cind Parlamentul a trecut un pachet de modificari ale Codului Penal cu impact negativ major in lupta anticoruptie.

Ambasada SUA a amendat comportamentul politic al coalitiei de la Putere: "Aceasta actiune a Parlamentului reprezinta o indepartare de la principiile transparentei si ale statului de drept si este un semnal descurajator pentru investitori, care va afecta negativ economia Romaniei", se arata intr-un comunicat al Ambasadei dat publicitatii in 11 decembrie.

Premierul Victor Ponta a dat o replica dura la acel moment, spunind ca "reactia a fost o greseala si o sa le comunic asta". Mai mult, Ponta a facut o referire ambigua la Chevron, spunind ca "Chevron investeste in Romania sau poate sa plece din Romania daca nu se aplica legea".

La Bucuresti, Victoria Nuland se va intalni cu oficiali guvernamentali si membri ai societatii civile pentru a discuta probleme bilaterale si regionale, inclusiv eforturi de intarire a statului de drept, se arata in comunicat.

UPDATE: Surse oficiale au declarat pentru HotNews.ro ca pe agenda oficialului american va figura o intalnire cu ministrul de Externe, Titus Corlatean.

Este a doua vizita a unui inalt oficial american in Romania in urma unei crize politice, dupa cea efectuata de fostul asistent pentru Afaceri Europene si Eurasiatice a lui Hillary Clinton, Philip Gordon, in august 2012, dupa referendumul de suspendare a presedintelui.

In iulie 2012 Departamentul de Stat american isi manifestase ingrijorarea fata de evenimentele de atunci din Romania, precizand ca acestea "ameninta echilibrul democratic al puterilor in stat si slabesc institutiile independente  precum justitia". Intr-un comunicat de presa postat pe site-ul guvernamental, semnat de Nuland care atunci era purtator de cuvant, administratia de la Washington indeamna autoritatile romane sa se asigure ca valorile democratice si statul de drept sunt respectate in procesul de suspendare a presedintelui Traian Basescu.

Tot statul de drept a fost in centrul discutiilor pe care Victor Ponta le-a avut in octombrie 2013 la Washington cu vicepresedintele american, Joe Biden.




Comunicatul integral al Departamentului de stat (lb. engleza):

On January 7, Assistant Secretary Nuland will travel to The Hague, Netherlands, where she will meet with senior Dutch government officials to discuss bilateral and other foreign policy issues, including planning for the Nuclear Security Summit, the Transatlantic Trade and Investment Partnership, and U.S.-Dutch collaboration on European and global issues.

Assistant Secretary Nuland will then travel to Berlin, Germany, on January 8 to meet with senior German and other European government officials to discuss the range of bilateral and global issues.

On January 9, Assistant Secretary Nuland will travel to Vilnius, Lithuania, where she will meet with senior Lithuanian government officials and attend the Lithuanian Foreign Ministry's annual Snow Meeting on Euro-Atlantic security issues, which brings together key members of the transatlantic foreign policy community.

In Bucharest, Romania, from January 10-11, Assistant Secretary Nuland will meet with senior Romanian government officials and members of civil society to discuss bilateral and regional issues, including efforts to strengthen the rule of law.

On January 12, Assistant Secretary Nuland will travel to Paris, France.



Citeste mai multe despre   






















12953 vizualizari

  • +33 (39 voturi)    
    hm (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 14:23)

    Conservator [utilizator]

    Nuland vine in Null's Land.
    • +19 (21 voturi)    
      Asta-i intrebarea (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 14:52)

      sebagain [utilizator] i-a raspuns lui Conservator

      Cum naiba sa ajunga mesajul la popor?
      • +24 (24 voturi)    
        distribuindu-l (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 15:44)

        pragmatism [utilizator] i-a raspuns lui sebagain

        Mesajul il putem chiar noi distribui pe retelele de socializare!!!
        • +14 (14 voturi)    
          40% (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 16:26)

          sebagain [utilizator] i-a raspuns lui pragmatism

          40% internet la nivelul tarii e putin! :(
        • +17 (17 voturi)    
          nici bunicii (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 16:55)

          zaboo [utilizator] i-a raspuns lui pragmatism

          nici verii de la tara nu sunt de gasit pe retelele de socializare; multi dintre ei muncesc zi-lumina; daca e cineva pe net de pe acolo sunt copiii lor care nu au nicio treaba cu genul asta de informatie
          • -20 (32 voturi)    
            capu'la fund, ca vine stapanul! (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 18:52)

            Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

            Iar vine trimisul inaltei porti sa ne certe ca l-am suparat pe sultan....
            Asta e....Ne-am bagat slugi la stapan, tremuram cand stapanul se supara...
            Ca nu ne-a intrebat nimeni daca vrem sa fim colonie a altora...
            Ca nu avem nici un folos din asta, ba chiar, ne iau astia tot....
            Ca de vandut ne-au vandut "ai nostrii" .....
            Ca "ai nostrii" sunt, de fapt, "ai lor".....
            Dar cine sunt eu sa judec?
            Doar un cetatean amarat dintr-o tara amarata...
            Ma pun eu cu Marele Licurici?
            • +11 (23 voturi)    
              de curiozitate (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 19:46)

              ampersand [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

              Eu, din ce-am învăţat la istorie - pe vremea lu' nea nicu - ştiu că o colonie trimite către imperiu majoritatea produselor, resurselor, creierelor... Spune-mi, de curiozitate, cât e procentul, din totalul exporturilor româneşti, către SUA? Cum ne ia SUA cele mai lumintae creiere? C-am citit nişte ştiri potrivit cărora SUA e pe undeva pe locul 13/18 ca volum comercial, plus că cică americanii au instituite ceva vize, pe care noi ne dăm de ceasul morţii să ni le ridice să putem merge p-acolo.
            • +21 (25 voturi)    
              esti un spalat pe creier (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 20:23)

              zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

              care nu merita sa fie scos din intuneric de aia de care faci misto ca si stapanul tau Ponta
            • +16 (18 voturi)    
              Ciocul mic,Ponta ! (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 23:49)

              buji [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

              ca vine buzduganul si s-ar putea sa te loveasca in crestet si sa nu te mai scoli ! Asa am ajuns,sa ne rugam sa vina altii sa ne scape de derbedeii de la conducere !!
            • +6 (6 voturi)    
              pentru Vrajitor (Joi, 9 ianuarie 2014, 9:22)

              adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

              Ne-au vandut " ai nostrii " ? Da te rog cateva nume de " vanzatori "!
            • +1 (1 vot)    
              Bre,vrei sa ne fie stapin stapinu-tu Ponta? (Joi, 9 ianuarie 2014, 21:37)

              Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

              hai las-o ca stim noi cine a pus mina pe tara. NU americanii!
        • +10 (10 voturi)    
          Mi-e teama ca gresesti, amice... (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 22:39)

          Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui pragmatism

          Da, poti distribui mesajul pe retelele de socializare dar chestiunea este: cati, raportat la numarul votantilor, il vor citi si, mai ales, cati il vor interpreta corect?

          Am constatat ca cei cu un IQ mediu sau inferior, adica cei ce formeaza marea masa a votantilor, prefera a-si forma "opiniile" din discutii cu apropiatii lor - rude sau prieteni, luand in consideratie barfe si nu fapte, afirmatii si interpretari trunchiate si nu analize corecte ale unei situatii.

          Asta, cred, este motivul pentru care usl are atata succes la mase.

          Personal, cred ca o metoda mai buna ar fi organizarea unor intalniri cu oamenii, pe cartiere, in cadrul unor evenimente care sa le atraga interesul, ocazie cu care sa li se explice, pe intelegerea lor, cum stau lucrurile de fapt...
          • +7 (7 voturi)    
            Propunerea (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 23:57)

            buji [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

            este foarte buna dar va fi perceputa favorabil doar daca anunti ca va fi ,obligatoriu,insotita de primirea unui kg de zahar,conditionat cu 1 litru de ulei si ,eventual,1 kg de malai !Asa au cistigat alegerile si USL si PDL si asa va fi si la viitoarele alegeri.Sau pregatit deja prin alocarea de fonduri suplimentare la ministerul dirijat de Dragnea.
            • 0 (2 voturi)    
              ce va alege poporul roman (Joi, 9 ianuarie 2014, 14:09)

              nellino [utilizator] i-a raspuns lui buji

              intre a nu primi nimic inainte de alegeri si a fi sodomizat la figurat de catre politicieni dupa alegeri.

              SI

              a primi un kil de zahar, unul de ulei si unul de malai inainte de alegeri si a fi sodomizat la figurat de catre politicieni dupa alegeri??

              PS: in Romania NU exista politicieni care sa nu sodomizeze la figurat dupa alegeri.
              In aceste conditii, politicienii care folosesc in proces vaselina de motor de vapor sunt vazuti ca un fel de salvatori ai patriei!
          • 0 (0 voturi)    
            E plin de IQ mic pe Facebook (Joi, 9 ianuarie 2014, 21:39)

            Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

            tehnologia n-are legatura cu desteptaciunea.
      • -8 (18 voturi)    
        pai ce e pt muritorii de rind (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 17:33)

        gopo111 [utilizator] i-a raspuns lui sebagain

        asta e sa il puna pe ponta pe linia dreapta in privinta a ce se intimpla cu chevron si ce interese au ei , noi restul........."suck it", poporul sa isi plateasca jandarmi ca sa poata sa bata mai bine la nesimtiti care ii platesc sa stea in banca lor
        • +15 (21 voturi)    
          nu mai bine (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 17:56)

          baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui gopo111

          cinti matale la alta masa, una rosie acoperita cu musama verde? In articol e vorba despre cu totul altceva, despre incercarea gio de a refeudaliza romania in principal, plus ca aici nu e cerc de dezbateri gazpromiste.
    • +32 (42 voturi)    
      Asa e cand bagi aproape un miliard de dolari! (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 14:52)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Conservator

      Vrem baze americane, vrem investitori, dar vrem sa furam pe rupte!
      Ponta va avea probleme cu Occidentul tot mai mult pana va spune pe sleau ca USL nu mai vrea Romania in UE ca sa poata fura in voie si sa nu fie trasi la raspundere in justitie!
      • +30 (30 voturi)    
        De unde (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 15:05)

        sebagain [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        o sa mai fure atunci? Nu, ei vor si cu furaciunile si cu USA sau UE pentru ca a inceput sa le placa sa-si faca concediile la Dubai.
      • +10 (10 voturi)    
        hmm (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 20:59)

        gear six [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Ponta habar n-are ce-l asteapta.

        Nuland este numita recent in functia asta( iulie 2013) si la numire in fata panelului a avut un testimony tare interesant....in 1991 era in URSS
        deci stie ce s-a intamplat pe aici de cand Ponta avea cas la gura.

        link la declaratia ei :
        http://www.foreign.senate.gov/imo/media/doc/Nuland_Testimony.pdf
    • -23 (39 voturi)    
      Hmmm (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 14:59)

      MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui Conservator

      Nu ar strica sa se ocupe putin americanii si de =statul de drept= din america....
      • +30 (38 voturi)    
        Corect! (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 15:15)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

        Ar trebui sa trimitem si noi pe cineva acolo sa-i invete ce inseamna statul de drept, de exemplu pe Poanta. E super calificat pentru asa ceva.

        Am uitat: hmmmmmm Si: he he he (asta pentru Mazeta; tot o Mazeta esti si tu, asa ca nu cred ca e vreo suparare).
      • +18 (24 voturi)    
        Sorin Rosca Stanescu... (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 15:46)

        Zgabeartza Iftode [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

        ... tu esti, mah?
      • +23 (27 voturi)    
        Nu te joci cu USA. (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 16:26)

        Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

        Oare se cauta schelete din dulapul lui Ponta, adica procurorul Panait ?
      • +21 (23 voturi)    
        hmmm (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 17:41)

        ampersand [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

        Stii cat a luat fostul guvernator al Illinois-ului, pentru coruptie si trafic de influenta? 16 (saisprezece) ani, cu executare.
      • +16 (20 voturi)    
        iar (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 17:59)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

        ai aparut, emigrantule in propria tara, tu in afara de rusia n-ai vazut si nu stii nimic despre nimic, stii doar ce iti ordona vocea rusiei sa stii, dar ai mult tupeu, tipic bolsevic.
        • -5 (13 voturi)    
          Hmmm (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 23:24)

          MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

          [editat de moderator]
          Cum ceva nu-ti convine, cum nu ai vocabular si argumente imediat iti acuzi oponentul ca este... pro-rus.
          Trista viata ai daca toti care-ti contrazic dogmele(sau etichetele lipite pe creier) ii crezi rusi.:))
      • +14 (18 voturi)    
        Tu ai un tic nervos ? (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 19:17)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

        Nu poti incepe nici un comentarie fara sa marai mai intai ?
        • +10 (14 voturi)    
          pai vede osul in fata ochilor (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 20:25)

          zaboo [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

          si nu poate sa se abtina
        • -6 (10 voturi)    
          Hmmm (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 23:27)

          MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

          =Hmmm= nu vine de la marait, cred ca acela este =mrrrr=...asa ca mai incearca =educatule=.:))
          • +4 (6 voturi)    
            Aha! (Joi, 9 ianuarie 2014, 9:29)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

            Hmmm vine de la hamait ? Nu de la marait ?
            Tot de la caine. Si tot un tic nervos .
            Incerci sa faci diferente de finete., dar fara valoare practica.
            Problema este ca suferi de un tic nervos si ar fii bine sa te cauti.
            Un sfat amical .
            • 0 (0 voturi)    
              Hmmm (Vineri, 10 ianuarie 2014, 1:15)

              MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

              Se vede ca stai cam slabut la citit si la inteles limba romana.
              =Hmmm= nu este o onomatopee...daca stii cumva ce este aceea.
              Nu mai are rost sa te educ eu la aceasta varsta...dar macar ai multi =culti= care te sustin si te apreciaza.:))
              • 0 (0 voturi)    
                MRSmrs (Duminică, 12 ianuarie 2014, 0:03)

                adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

                Onomatopee sau interjectie, nu conteza. Conteaza ca suferi de un tic nervos si umbli pe aici netratat.
    • +4 (4 voturi)    
      slavă domnului! (Joi, 9 ianuarie 2014, 9:36)

      barbu007 [utilizator] i-a raspuns lui Conservator

      bun venit, doamnă Nuland! şi luaţi-vă un translator priceput, nu atât în ce priveşte libma de conversaţie, cât şmecheria interlocutorilor vizaţi. poate că monica macovei ar fi cea mai potrivită spre a explica ce se ascunde în spatele cuvintelor protocolare şi a angajamentelor mincinoase.
    • 0 (0 voturi)    
      NL [utilizator] (Vineri, 10 ianuarie 2014, 13:07)

      rotitza [utilizator] i-a raspuns lui Conservator

      Te-ai desconspirat. Asa sunt multi, dar nu e " land-ul'.
      Altfel de ce am mai prezenta interes din partea nulilor
  • +44 (48 voturi)    
    Un cartof, doi cartofi,bey " dottore " !! (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 14:30)

    Plagarus [utilizator]

    Se ingroasa gluma cu giumbuslucurile imberbului premier, un sef de guvern, anacronic in Europa democrata ! Cat se va mai mentine ca om politic, nu va fi invitat oficial niciodata in U.S.A. si poate si prin alte parti importante ale lumii occidentale !!! De pierdut are insa doar Romania, ca am votat asemenea caricaturi !
  • +37 (45 voturi)    
    God Bless America ! (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 14:30)

    Vlad-I [utilizator]

    Ce noroc avem ca vin americanii sa ne aduca aminte regulile jocului, si sa ne strice putin democratia originala.
    • -27 (41 voturi)    
      Sigur ca da (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 14:49)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Vlad-I

      Probabil ca din acelasi motiv se duce in vizita si in Germania, Franta si Olanda. Sa le aminteasca regulile jocului.

      Propaganda basista
      • +24 (24 voturi)    
        tigareto (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 15:10)

        rakkone [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        vezi in link comunicatul oficial. Sunt precizate tarile, la romania scrie in clar subiectele dezbatute si anume: "In Bucharest, Romania, from January 10-11, Assistant Secretary Nuland will meet with senior Romanian government officials and members of civil society to discuss bilateral and regional issues, <b>including efforts to strengthen the rule of law. </b>"
        • +14 (18 voturi)    
          @gigi kent (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 17:39)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui rakkone

          ai spus ca esti sub 3 decenii de viata, imi confirma postarea ta ca nu esti INCA copt sa poti intelege ce se intampla de ceva vreme in Romania
          1 Condamnarea lui ADrian Nastase El Insusi Prima Oara...un esec, a II a oara un Succes
          1bis..majoritate 70 % USLam...
          2 Macelarirea Codului Penal de cel putin doi membrii ai etniei rome care fac "cinste" romaniei in Germania, Italia, Franta, Uk..cei doi spune lumea sunt duetul Paun@Madalin..fara cuvinte
          3 Vizita acestei Doamne este un Mare Semn ca suntem supravegheatiu..dar posibil sa se sature de noi si sa ne azvarle la taica Putin
          CONCLUZIE
          GIGI KENT, daca vrei viitor pentru copii tai..nu poti fi decat Basist..asta pentru ca ATAT ai a spune de mine, din pacate pentru tine NUMAI asa BASIST fiind vom iesi din marasmul Bolshevic al Epocii Iliescu & Nastase..germenele Ponta e inca NEPREGATIT sa faca ce a facut Nastase, dar POATE o va face..si atunci va fi prea tarziu
          • -3 (3 voturi)    
            sublim (Joi, 9 ianuarie 2014, 14:19)

            nellino [utilizator] i-a raspuns lui un domn

            "daca vrei viitor pentru copii tai..nu poti fi decat Basist"

            pana acum credeam ca daca vreau un viitor pentru copiii mei, in primul rand trebuie sa muncesc pentru ei si sa ii educ bine.

            PS: limba ta materna nu pare a fi limba romana, intelesu-m-ai au ba?
      • +23 (23 voturi)    
        Propaganda basista? (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 15:17)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        Asta faci acum? Rusine mai, rusine!!! O sa te judece colegii tai, hotii (Nascase, Fenechiu, Felix, Poanta etc).
      • +24 (26 voturi)    
        ... (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 16:15)

        riga crypto [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        Netherlands = Nuclear Security s.a.m.d.
        Germany = bilateral and global issues
        Lithuania = Euro-Atlantic security issues
        Romania = vine sa-l invete pe dl. Dr. (in drept) Ponta cum e cu "the rule of law"
      • +11 (13 voturi)    
        da (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 18:01)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        ma, asa e, lasa ca le dai tu niste lectii de propaganda varanica, cit mai e varanul in libertate, nu mult se pare, dupa aia mai vezi tu.
      • +8 (8 voturi)    
        pai decat minerii lui Iliciov (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 20:27)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        mai bine valorile din diplomatia americana, am facut si noi un pas inainte chiar daca nu va place
  • +40 (42 voturi)    
    Golanul (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 14:30)

    SRA [utilizator]

    Glaul Victor PONTA trebuie tras de urechi siun sut in fund! E confunta ROMANIA cu feuda sa si ignora acordurile cu UE si NATO !
  • +33 (35 voturi)    
    HAHAHAHA...Barosso 2 pt PM (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 14:31)

    sebagain [utilizator]

    O sa vrem sa vedem inregistrarile si transcrierile discutiilor bilaterale. Scoatem steagul UE din parlament si il punem pe cel american. :)) Sper ca dl. Zgonea sa nu fuga nici Anto sa nu adoarma iar PM sa faca giumbuslucuri frumoase la scara avionului poate ceva mai bine decat la delegatia chineaza. Hahahaha...
    • +24 (26 voturi)    
      lapte si miere (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 15:07)

      ca_32 [utilizator] i-a raspuns lui sebagain

      parca-l vad pe ponta cu un zambet tamp de miky mouse cum o asigura pe tanti ca aici sunt oameni seriosi care lucreaza pentru statul de drept si democratie si dupa ce pleaca, pac ii da inainte cu scapatul penalilor in frunte cu voiculescu, ca nastase asta e, s-a dus... il jeleste putin si da inainte sa-l scape pe felix ca altfel vai de viata lui daca se pune ala cu tv ul pe el...
      • +9 (11 voturi)    
        mda (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 15:09)

        sebagain [utilizator] i-a raspuns lui ca_32

        s-ar putea sa ai dreptate...
      • 0 (0 voturi)    
        LOL!!! (Joi, 9 ianuarie 2014, 21:43)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui ca_32

        chiar am ris cu voce tare!
  • +36 (40 voturi)    
    Iar …. (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 14:32)

    SHEAPA [utilizator]

    Au … iar isi ia Victor Viorel Ponta o urecheala …. din pacate nu cred ca ajuta … astuia ii trebuie PASTILE!
    • +2 (2 voturi)    
      pastile (Joi, 9 ianuarie 2014, 9:33)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui SHEAPA

      si in sut in fund !
  • +31 (31 voturi)    
    Parcă văd (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 14:33)

    Mariicaialbastri [utilizator]

    că mincinosul (și plagiatorul) clasei va fi iar scos la tablă!
  • -17 (33 voturi)    
    ups! (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 14:34)

    Mazeta [utilizator]

    A îmbulinat-o Ponta. Acu trebuie să mai privatizeze o regie sau cine știe ce altceva.
    • +16 (16 voturi)    
      parerea mea (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 14:44)

      Vlad-I [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Mai bine ar nationaliza TELEDRUM !
    • +18 (20 voturi)    
      nu, este mai simplu (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 14:53)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      trebuie doar sa demisioneze. sa scrie demisia si s-o semneze ii ia 5 minute si este cel mai onorabil.
      si cand pleaca sa-l agate la iesire si pe crizelu sa faca la final un bine Romaniei :)
    • +11 (15 voturi)    
      Corect ...dar concluziile? (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 15:01)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Da bai Mazeto!
      Este a 2-a oara cand sunt de acord cu tine.

      Hai sa extrapolam:
      Cam asa s-a intamplat intotdeauna la noi in tara:
      Faza_1: Ne dam tari, ne incordam, dar uitam ca nu mai avem munitie.
      Faza_2: Incepem un razboi peste puterile noastre
      Faza_3: Ne cocosam de povara pe care n-o putem duce
      FAZA_4: Adoptam pozitia GHIOCEL
      FAZA_5: Cumparam bunavointa.

      Actori:
      Cocoselul Prost = USL
      Puii nauci = boborul USL-istic
      Gaina, soata cocoselului = Mazeta & Postacii
      Ulii = China & Rusia
      Stapanul cu ...papa = UE & USA
      ......
    • +13 (15 voturi)    
      Pai o sa vanda.. (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 15:19)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ..regia la filmul "statul de drept din Romania", regizor - Poanta I-ul.
    • +8 (8 voturi)    
      Nu, noi am imbulinat-o (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 17:36)

      CetateanulRoman [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      el doar isi va cumpara bunavointa cu ceva ce apartine poporului. Gen gaze de sist.
  • +35 (37 voturi)    
    :)) (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 14:38)

    rakkone [utilizator]

    Sa vezi ce o sa si-o ia pe la coaste de la Antena 3... Pai cum, vin ei sa ne invete cum e cu statul de drept, ei - care au omorat indienii, ei - care au droguri si arme, ei - la care se impusca elevii in scoala... Sa stam drepti, tovarasi, prea mult am stat in genunchi in fata vestului, sa ne respecte, ce mama dreaq, ca doar tot ceea ce facem e demn de respect. I-a chemat Basescu, e clar.
    Plus ca americanii (amerlocii, cum le spun geniile chinuite pe net in Romania) sunt prosti, nu stiu unde e Romania pe harta, sunt grasi, ne-au furat creierele si de-aia sunt acum unde sunt (si noi suntem unde suntem, ar putea spune unii), zic Budapesta in loc de Bucuresti etc.
    • +10 (10 voturi)    
      asa e bine spus (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 18:14)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui rakkone

      cand oboseste Pastorul Gadea, incepe Shpagat Mirciulica cel Epic...asta pana nu se pune pe pus pampers si nopti nedormite..atunci dementa la Mirciulica Shpagat Cel Epic !
  • -17 (23 voturi)    
    deranj in colonie? (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 14:48)

    demaGOGU [utilizator]

    s-a razvratit guvernatorul?
    • +19 (21 voturi)    
      Nuuuu (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 14:59)

      Vlad-I [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Guvernatorul si baronii trateaza prea dur sclavii.
      • +8 (10 voturi)    
        Foarte Tare replica (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 15:29)

        Sani [utilizator] i-a raspuns lui Vlad-I

        ...
    • +18 (20 voturi)    
      ihi (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 15:08)

      Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Este doar o masura de "prevenire" pentru noile legi pregatite sa-l scape pe Nastase. Cateodata guvernul USL are nevoie de niste palme.
      • +11 (11 voturi)    
        Nastase e perdea de fum.... (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 17:32)

        CetateanulRoman [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

        Pozeaza victima pt a atrage simpatia. E recidivist, nu poate fi incadrat in lege. Probabil v-a gasi un post la ferma de la cornu. Cam asta ar fi rezolvarea pt el. In schimb legea va fi fff buna pt dragnea, voiculescu, fenechiu, etc. Si bombonel isi cumpara viitorul loc in partid prin jocul la scena deschisa menit sa atraga privirile si discutiile. E troll!
    • +11 (13 voturi)    
      Da.. (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 15:20)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      ...se razvrateste mereu pe banii altora si din cand in cand mai vin sa-l traga de urechi aia care-i dau banii.
  • +11 (13 voturi)    
    parca vad pe agenda de discutii... (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 15:00)

    ..13 [utilizator]

    Cazul Dragnea...

    Sau poate se va vorbi despre modalitatea de a obstructiona depunerii candidaturii pentru judecatori in CSM

    Sau poatedespre modul cum se fac numirile si alegerile in sistemul juridic din RO...

    Despre toate acestea numai de bine se poate vorbi in RO - nu este asa?
  • +14 (16 voturi)    
    UPS (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 15:04)

    eml [anonim]

    Vin americani. Ponta fuge in China.
  • -13 (17 voturi)    
    Ce nivel inalt ma (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 15:07)

    cosmin2509 [utilizator]

    Ce nivel inalt .....
    Vine asistenta secretarului ... Bine ca nu a venit femeia de serviciu ca atunci era jale
    • +9 (11 voturi)    
      secretaru (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 15:13)

      eml [anonim] i-a raspuns lui cosmin2509

      Schimba guvernul.
    • +18 (20 voturi)    
      Pai e inalt.. (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 15:21)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui cosmin2509

      ...pentru Poanta e super inalt. O sa faca si poze sa le puna pe feisbuc.
    • +9 (11 voturi)    
      e chiar foarte inalt.... (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 17:42)

      CetateanulRoman [utilizator] i-a raspuns lui cosmin2509

      Probabil e una din acei analisti care trag concluziile si elaboreaza raspunsul pe baza caruia functioneaza guvernul lor. Si sigur toata lumea la post in Romania I-a facut deja briefing-ul asa cum trebuie. E mai periculoasa ca un politruc. Ala trebuie sa astepte o pozitie a partidului, etc. Ea trage o concluzie si o pune in raport. Atit. Dar ce a scris va fi lege.
      Uncle Sam nu trimite papagali in plimbare in jurul lumii. Sint mai eficienti de atita. La noi se intimpla sa trimiti senatori sau deputati si sa afli ca ai trimis lacatusi, lautari sau bibliotecari. Ei sigur trimit pe cine trebuie.
  • +13 (15 voturi)    
    treaba mare cu apa rece (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 15:11)

    Conservator [utilizator]

    Asa, o sa vina, o sa zica ceva de investitii in scadere si o sa plece. Putregaiurile USL ramin, sint votate si apoi continua sa faca porcarii. Lumea se va necaji ca nu ne merge si noua mai bine dar pina la urmatorul salariu o sa-i treaca fiindca asa sta treaba cu organismele mai putin evoluate: au memoria scurta. O sa vina si Antena 3, sau OTV, sau o alta "sursa de informare" si o sa le explice ca Occidentul e de vina, nu faptul ca ei nu pun mina pe munca, nici pe furci si topoare, ci numai pe telecomanda si, din cind in cind, pe stampila de vot.
    O sa vina si Ponta, cum a mai venit zilele trecute, si o sa ne explice cum Basescu ne trage afara din Europa, desi Nastase ne-a bagat si gata dezinformarea si minciuna gogonata.
    Nu, dom'le, dimplomatii astia gresesc profund. Au impresia ca limbajul diplomatic ii ajuta in comunicarea cu organismele electorale. Pina nu vor zice, cu subiect si predicat, pe intelesul oamenilor: "DACA mai votati rebuturi ATUNCI va dam afara din Europa, din NATO si o sa trimitem toti romanii prinsi la munca in strainatate acasa" -- pina atunci nimic n-o sa se schimbe iar "ziaristii" de la Antena 3 vor putea rasuci adevarul cum vor ei.
  • -8 (16 voturi)    
    marele licurici (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 15:12)

    demaGOGU [utilizator]

    a fost inselat cu un licurici in devenire, cu ochi mici&oblici
    • +6 (6 voturi)    
      sa (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 18:05)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      faci plici pe linga licurici.
  • +14 (18 voturi)    
    tupeul USL este maxim, surd și orb (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 15:26)

    visio [utilizator]

    ei știu numai de frica pușcăriei...și numai acolo pot fi reeducați...
  • +18 (22 voturi)    
    Avem stenograma (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 15:27)

    CatalinPetrica [anonim]

    Stenograma de la sedinta
    - Buff,
    - Poc,
    - Aoleu,
    - Bum,
    - Nu mai da sefu. Promit sa fiu cuminte
    - Asa ai zis si cand ai venit la Washington
    - Buff, POC
    - Nu mai fac
    • +12 (14 voturi)    
      Declarii presa dupa intalnire (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 17:31)

      Florin Cj [utilizator] i-a raspuns lui CatalinPetrica

      "SUA nu a inteles despre ce e vorba. Au inteles gresit initial. Acum totul a fost clarificat. Nu a fost nimic ilegal sau contrar principiilor statului de drept. Basescu a informat aiurea partenerii nostri"

      V.Viorel Ponta.
  • -11 (17 voturi)    
    Acesta este momentul (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 16:07)

    Gigi Kent [utilizator]

    In care Ponta poate sa demonstreze verticalitatea despre care vorbea. Daca Ponta nu se stie cu musca pe caciula madame assistant (nu stiu ce) se va intalni cu reprezentanti din guvern de acelasi rang (probabil secretari de stat) pe subiecte de interes comun existand o solicitare de scoatere de pe "agenda" a unor puncte care nu prezinta interes real pentru ca nu sunt probleme reale de tipul "rule of law". Cu reprezentantii societatii civile poate sa vb domnia sa orice vrea.

    Daca Ponta se simte cu musca pe caciula sa stea ghiocel si sa o asculte pe aceasta madam nimeni (ca pozitie in guvernul SUA) cum ii predica despre "rule of law".

    Lucrurile sunt simple si zarurile au fost aruncate. E o problema cu "rule of law" in Romania sau e doar propaganda si interese economice americane impachetate in termeni pomposi.
    • +11 (13 voturi)    
      jiji (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 18:17)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      lasa gazelle de fasole..si incearca sa pui tartacutza ta la analiza..crezi ca povestea cu gazelle de fasole o negociaza doamna aceasta ? esti un naiv..doamna vine sa spuna la USLamishti ca suntem in 2014 si nu in Evul mediu cand se schimba ordinea dupa bunul plac....asta nu pricepi tu !
  • +11 (11 voturi)    
    pungesti = stati drepti (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 16:22)

    Dodel540 [utilizator]

    iar cand termina cu ponta sa treaca si pe la pungesti sa vada cum e cu statul de drept in Romania.
    Daca se intampla asa ceva in state zburau gloantele din carabine in toate partile.
  • -10 (16 voturi)    
    oau, ca sa vezi! :D (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 16:28)

    Codruta N [utilizator]

    Vine sa-i povesteasca lui Ponta cum "incurajau statul de drept" la noi, ei, in timp ce NU voiau sa-l extradeze pe Necolaiciuc, ca sa poa' sa-si bage spioni prin Venezuela.... :D

    Adica: de "drept la tinta"... >:)
    • +9 (11 voturi)    
      prost la informatii (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 17:02)

      zapada reloaded [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

      stai prost la capitolul informatii:
      http://anticoruptie.hotnews.ro/stiri-anticoruptie-16368069-mihai-necolaiciuc-fost-arestat-homeland-security-chiar-timpul-unei-intalniri-fbi-care-acceptase-colaboreze.htm

      lasa petardele useliste
      • +8 (10 voturi)    
        codrutza cred ca (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 18:18)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui zapada reloaded

        a fost pe partie in Frantza, dar a dat mai incet cu capu de stanca..nu o baga in seama !
  • +7 (7 voturi)    
    un fel de Iran! (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 16:29)

    GainariuGheorghe [anonim]

    din cauza astuia o sa fim monitorizati mai ceva decit bomba atomica!!
  • +7 (13 voturi)    
    gigi (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 16:47)

    hmara [utilizator]

    Codruto, demagogule, nu v- ati plictisit sa bateti campii??
    Nu m- ar mira sa va cunoasteti.
    Stiti voi de unde.
    Stim si noi.
    Unica voastra salvare e o trepanare reusita.
  • -6 (12 voturi)    
    Vizita (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 16:53)

    Graefdieter [utilizator]

    E inca bine.Sa nu uitam ca SUA, suparata de Sadam Hussein, n-a trimis numai un reprezentatnt la Bagdad, ci mai multi.Acum vreo 10 ani.Inca n-au plecat deacolo.Ii tot invata democratia, cursuri intensive.
    In istorie, s-a mai intamplat. In 1939, cu Polonia.
    • +5 (7 voturi)    
      supa de cuvinte (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 18:19)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Graefdieter

      de la sadam ..la polonia 1939..unde e ordinea ? unde e logica ? si tu ai fost la ski in Frantza ? aceeasi stanca si codru ? pacat de voi daca aveti copii de crescut...
      • -2 (6 voturi)    
        Raspuns (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 22:43)

        Graefdieter [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Domnule supa de cuvinte.
        Va recomand sa priviti retrospectiv istoria ( in situatia in care aveti acces intelectual la astfel de date) sau, mai sigur, consultati un medic.Psihiatru.
  • -11 (17 voturi)    
    Nelamuriri (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 17:02)

    Noemmi [utilizator]

    Am citit cu atentie toate comentariile si am cateva nelamuriri, pe care poate ma ajutati sa le rezolv:
    1. Daca Ponta si USL sunt incapabili si corupti, atunci care sunt cei onesti si bine pregatiti profesional? Blaga. Boc. Macovei etc. sau poate Dan Diaconescu !?!
    2. Cine are dreptate la Pungesti (aici am o parere proprie, dar nu vreau sa influentez eventualele raspunsuri).
    3. Cu ce drept vine doamna respectiva sa ne ia la intrebari ? Deoarece suntem membri NATO sau deoarece suntem prieteni cu SUA ?!?
    4. EU CU CINE MAI VOTEZ ANUL ACESTA ? Sau mai bine nu mai votez ?
    • +12 (16 voturi)    
      Lamuriri. (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 17:20)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui Noemmi

      Daca tu pui pe Monica Macovei (stii tu, "fascista" "lui" Poanta) alaturi de Blaga si Diaconescu, sfatul meu e ca mai bine nu votezi. Stai linistit acasica, nu-ti mai bate capsorul.

      Si daca tot ai pus pe lista Diaconescu si nu poti rezolva aceasta "ecuatie", avand ca si "cunoscute" ce s-a intamplat pana acum cu reprezentantii lui Diaconescu in parlament, iarasi mai bine stai acasa.

      P.S.: in cel mai rau caz, voteaza cu cine ai votat si pana acum. Cu siguranta te reprezinta cei alesi de tine.
      • -9 (13 voturi)    
        MM (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 18:08)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        Monica Macovei nu mai este in PDL? Daca nu mai este alaturi de cine sa o puna?
        Omul enumera taberele ... probabil ca o sa voteze cu Eugen Tolomac de la Miscarea Populara.
        • +8 (8 voturi)    
          Gresit.. (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 18:33)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          Poate a vrut sa enumere tabere, dar a enumerat doar persoane. Si citez:

          "atunci care sunt cei onesti si bine pregatiti profesional? Blaga. Boc. Macovei etc. sau poate Dan Diaconescu !?!" Deci a pus la onestitate si pregatire profesionala pe Macovei langa Blaga si Diaconescu. "Etc" nu sunt "tabere".

          Mai invata sa citesti.. pe urma sa comentezi.
          • -6 (8 voturi)    
            In afara ... (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 19:04)

            Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Alius

            ... de faptul ca sunt de sexe diferite nu vad nici o diferenta intre Macovei si Diaconescu. Blaga e chiar din specie diferita...el fiind bulldog :)
            • +3 (5 voturi)    
              Deci.. (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 21:43)

              Alius [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

              .prima data ai dat in balarii cu comentariul tau, acum "admiti" ca nu sunt diferente intre Diaconescu si Macovei.

              Adearul e ca nici eu nu vad nici o diferenta intre tine, Poanta si Nascase: hoti si mincinosi.
    • +9 (11 voturi)    
      stiu ca daca Putin ar veni aici (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 18:21)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Noemmi

      cu siguranta ca ai iesi cu stagu Rusiei pe strada sa il saluti pe Vashnicul Conducator...din 89..Rusia nu TREBUIE sa ne mai intereseze ! sa se duca naibii !!!! mai ales ca ne au furat Tezaurul !
      • +8 (8 voturi)    
        o gluma din est :) (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 21:09)

        Liolikk [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Ma numesc Putin.
        Am fost prim-ministru.
        Dupa care - presedinte de tara.
        Si iar - prim-ministru.
        Acum sunt presedinte de tara.
        Visez sa devin prim-ministru.
  • +6 (8 voturi)    
    Țara iubitorilor lu' Brenciu și Ponta. (Miercuri, 8 ianuarie 2014, 20:15)

    beloeil [utilizator]

    Suntem irecuperabili, e atât de imensă prostia în țara asta încât nimeni nu ne mai poate ajuta, căci cu prostul nu te poți înțelege. Suntem alienați mintal de manele, minciuni, hoție, analfabetism de masă, lene, etc., etc..
    Cum să schimbăm ceva când pe toate tarele astea le iubim. Ieșiți pe stradă și întrebați pe ăia care merg pe jos, cei mulți și să vedeți că indiferent de afonia lui Brenciu și mitomania schizofrenică a lui Ponta, ei îi adoră pe amândoi
    Țară, ea nevinovată, dar populată de nenorociți!!!
  • -3 (3 voturi)    
    Atentie la neatentie (Joi, 9 ianuarie 2014, 4:59)

    blueraven [utilizator]

    Atata circ s-a facut recent, pe toate subiectele de interes discutabil, ca pierdem discutia importanta din spate. Nu c-as tine partea cuiva din conducere, sunt toti manjiti dar fac un circ sa acopere ce se intampla in spate.

    Vine Dna Nuland sa discute... afaceri ca doar asta e specializarea ei, pe la Haga sa discute TTIP apoi bla, apoi pe la Berlin bla si Bilateral (TTIP?) apoi Vilnius (annual Snow Meeting, glumesti?) apoi la final Bucuresti (sa te mai bucuri de bucuria bucuroaiei care a bucurat bla bla.,)

    N-o sa fie neam de discutii despre statul de drept, N-o sa fie nimic decat poate de fatada pentru ca-i doare-n-pix ca doar nu e la ei. US chiar nu sunt interesati de statul de drept in RO pentru ca nu au asa multe afaceri aici, nu ca stat. UE e mai implicata si nici macar UE n-o sa faca mare branza pentru ca nu RO conteaza ci UE si UE vrea sa dea nu sa ia, Daca se poate asa bine, sa dea de la noi nu de la UEA :D
  • -3 (3 voturi)    
    prea (Joi, 9 ianuarie 2014, 6:18)

    hamangiu [utilizator]

    Prea draguta ...prea din America...
  • -3 (5 voturi)    
    Vine stapanu in Colonie (Joi, 9 ianuarie 2014, 8:32)

    #DeDreapta#6Case#DinMeditatii [utilizator]

    Ba$$ pregateste-te ! Vine Licuriciu !
  • +4 (6 voturi)    
    Inteligenta de postac USL-ama (Joi, 9 ianuarie 2014, 9:48)

    Sani [utilizator]

    Tot felul de neaveniti au descoperit acum cat de rai sunt americanii, UE, etc...

    Dar ei, daca pleaca in vacante acolo se duc....in UE, se uita la filme americane, vor Euro si USD!

    Tot ei acum, vorbesc "de bine" despre China & Rusia.
    Ma intreb cati dintre ei au fost vreodata in aceste tari, le cunosc limba, le stiu istoria....
    .....intamplator eu am stat luni de zile in ambele tari, vorbesc putin rusa, mi-am facut prieteni si in Rusia si in China...
    Pe scurt mi-a placut!

    DAR: PREFER SUA SI UE!
    DE CE? PENTRU CA GANDESC!

    Hai postaci USL-ama curaj! Invatati sa ganditi!
    Si mai ales sa cititi!
    ISTORIE!
  • 0 (0 voturi)    
    Comentarii unul si unul (Joi, 9 ianuarie 2014, 21:51)

    Maniu [utilizator]

    noroc ca hotnews e citit de oameni inteligenti si ne mai vine inima la loc!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri