​HARTA INTERACTIVA Cine va construi cei 70 de kilometri din viitoarea A10 Sebes - Turda. Vezi traseul autostrazii si cat costa fiecare lot

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Marţi, 24 decembrie 2013, 11:19 Actualitate | Esenţial

A10 Sebes - Turda (pe loturi)
Foto: Hotnews
Departamentul pentru Proiecte de Infrastructura condus de Dan Sova a anuntat ca a finalizat licitatia si a atribuit realizarea celor 4 loturi din autostrada Sebes - Turda. Cei 70 de kilometri dintre Sebes si Turda, tronson ce ar urma sa lege autostrada A1 de autostrada Transilvania au fost atribuiti pentru aproape 1,9 miliarde de lei si ar trebui sa fie gata in aproape doi ani din momentul inceperii lucrarilor. Pana la semnarea efectiva a contractelor, urmeaza perioada in care se pot depunde contestatii.

Initial, pentru cele 4 loturi de autostrada au fost depuse 40 de oferte, iar criteriul de atribuire a fost pretul cel mai mic. Cu toate acestea, unele firme sau asocieri care au castigat au avut ofertele de pe locul doi sau trei. Cu alte cuvinte, ofertele mai bune cel mai probabil au fost descalificate de catre CNADNR pe diferite motive (documentatie incompleta, oferta necoresponzatoare, pe detalii sau elemente tehnice sau financiare etc).

In perioada urmatoare, pana la semnarea efectiva a contractelor cu castigatorii anuntati azi, se pot depune contestatii de catre celelalte firme care nu au castigat sau au fost descalificate.

Potrivit DPIIS, firmele castigatoare sunt:
  • Lot I - 17 km - de la intrarea pe autostrada de la Sebes pana la Paraul Iovului - km 0+000 - km 17+000: Asocierea Impregilo SpA/Salini SpA
> Oferta: 539.488.704 lei (oferta castigatoare de pe locul 3)

  • Lot II - 24,25km - de la Paraul Iovului pana la intrarea in municipiul Aiud - km 17+000 - km 41+250: Asocierea RCM Construzioni SRl/Imob Lux Construct SRL/Consinit SRL/Societatea de Constructii Napoca SA/ Impresa Ferrara S.N.C Di Angela & Rossella Ferrara/SC T Dancor RomConstruct SRL/SC Shelter Construct  SRL/ Associazione Cooperativa Muratori & Affini Ravenna S.C.P.A./ Schiavo & C.SpA/Eurocerad International SRL
> Oferta: 460.019.270 lei (Oferta castigatoare de pe locul 1)

  • Lot III - 12,45km - de la intrarea in Aiud pana la nodul de la Decea - km 41+250 - km 53+700: Asocierea Tirrena Scavi S.p.A Societa Italiana per Condotte d'Acqua S.p.A;
> Oferta: 420.511.921 lei (oferta castigatoare de pe locul 3)

  • Lot IV - 16,3 km - de la nodul Decea pana la intrarea in autostrada in zona Turda - km 53+700 - km 70+000: SC PORR Construct SRL/PORR Bau GmbH.
> Oferta: 470.004.894 lei (oferta castigatoare de pe locul 2)

---
Harta Interactiva - Traseul autostrazii A10 Sebes - Turda (pe loturi)
  • Da click pe harta pe segmentele de autostrada colorate diferit pentru a afla mai multe detalii
  • Da zoom pe harta pentru a vedea traseul mai indeaproape

Vizualizare harta mai mare

A10 Sebes - Turda - gata in 22 de luni de la semnarea contractului

Constructia autostrazii Sebes-Turda a fost scoasa in luna iulie la licitatie de Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR).

DPIIS aminteste acum ca "derularea licitaţiei aferentă celor patru tronsoane de autostradă a fost realizată în timp record, unic în istoria CNADNR SA, respectiv 50 de zile calendaristice" si ca autostrada cu o lungime de 70 de kilometri va costa circa 6 milioane de euro pe kilometru.

Proiectul este finantat 85% din Fondul de Coeziune si 15% din bugetul de stat. 

Avand in vedere relieful zonei, contractul presupune realizarea mai multor lucrari de arta (poduri, viaducte etc), precum si 5 traversari a Muresului. 

In conditiile in care nu vor exista contestatii la decizia de atribuire a contractelor, lucrarile la tronsonul Sebes-Turda ar trebui sa inceapa in primavara anului 2014. 

Durata de constructie a autostrazii este aproximata la 22 de luni, dintre care 4 luni pentru proiectare si 18 luni pentru executia lucrarilor. 

In aprilie, Comisia Euopeana a anuntat ca a acceptat includerea autostrazii Sebes - Turda in programul de finantare nerambursabila. 

Odata construita, autostrada ce a primit indicativul A10 potrivit CNADNR va lega autostrada A1 ce trece pe langa Sebes si autostrada Transilvania A3 aproape de Turda.




Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

26135 vizualizari

  • +6 (8 voturi)    
    USL uber alles! (Marţi, 24 decembrie 2013, 11:22)

    sebagain [utilizator]

    http://adevarul.ro/news/politica/parlamentul-romaniei-premiat-promovarea-coruptiei-infractionalitatii-1_52b9393fc7b855ff56f6585c/index.html
  • +5 (7 voturi)    
    Efecte! (Marţi, 24 decembrie 2013, 11:23)

    sebagain [utilizator]

    http://adevarul.ro/news/politica/parlamentul-romaniei-premiat-promovarea-coruptiei-infractionalitatii-1_52b9393fc7b855ff56f6585c/index.html
  • +10 (10 voturi)    
    hartie (Marţi, 24 decembrie 2013, 11:36)

    Francisc 1 [utilizator]

    pe hartie ii depasim pe americani in curand ,auzi a10! da-i fara numar! astia care fac planurile erau cu productia la hectar si cu planul cincinal acu 25 de ani!
    • 0 (0 voturi)    
      Se poate! (Miercuri, 25 decembrie 2013, 14:43)

      sebagain [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Problema lui popa si a Romaniei in general este legislatia defectuoasa, mai ales cand e vorba de tehnologii de ultima ora care TREBUIE aplicate. Nu este o legislatie coordonata si noi avem in frunte un PM de formatie de drept.Au toata puterea si nu sunt in stare sa scrie niste legi in favoarea si a exploatarilor si a protejarii mediului in acelasi timp si in concordanta cu legislatia UE. Aici intervin demonstratiile si Popa Daniel. FIecare trebuie sa-si inteleaga rolul pe care trebuie sa-l joace si va fi cu happy-end pentru toti. Totul e ca fiecare sa tina cont de doleantele celuilalt. Se poate face!
  • 0 (0 voturi)    
    Shareaza :) (Marţi, 24 decembrie 2013, 12:40)

    sebagain [utilizator]

    http://www.ziare.com/politica/revolutia/ce-am-facut-in-ultimul-secol-1274393
  • +9 (9 voturi)    
    Dar pe lotul II ? (Marţi, 24 decembrie 2013, 13:13)

    Je__ [utilizator]

    Fiecare firma pune cate o basculanta de pamant?

    Data viitoare ne asociem cateva mii de PFA-uri si o facem la lopata. Asa economisim si carburant.
    • +6 (6 voturi)    
      de ce NU 70 de loturi ? (Marţi, 24 decembrie 2013, 14:40)

      titiacs [utilizator] i-a raspuns lui Je__

      nu stiu de ce n-au impartit cei 70 de kilometrii in 70 de loturi ? AVANTAJE :
      - aveau toti regii asfaltului de lucru;
      - aveam autostrada gata in doua luni , ca doar nu o lua mai mult de atit pentru un kilometru;
      - bani la patide cit cuprinde ca doar 2014 e an DUBLU electoral !
  • +9 (11 voturi)    
    care e logica? (Marţi, 24 decembrie 2013, 13:45)

    catelu [utilizator]

    Daca Sibiu - Pitesti s-a transformat in Sibiu - Brasov, care e logica sa schimbe Campia Turzii - Brasov in Turda - Sebes?!
    Adica un drum Cluj - Bucuresti ar fi prin Sibiu si Brasov? Ca atunci poate mai bine Cluj - Tg Mures - Iasi - Bacau - Brasov - Bucuresti, de ce nu? Daca taxarea se face per km, va dati seama ce incasari ar avea?
    Parca nici sa minta nu mai stiu uslamistii astia...
    • -5 (7 voturi)    
      E mai ok asa (Marţi, 24 decembrie 2013, 15:42)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui catelu

      E mai ok asa, pentru ca Turda-Brasov prin Tg. Mures nu foloseste nimanui. E mai bine pentru continuitate, in plus nu e nicio garantie ca urmau sa faca si Sibiu Brasov.

      De la Arad poti merge pana la Deva, apoi la Sibiu sau sus catre Cluj.

      In principiu important e sa ai acces de la granita de Vest unde lucrarile sunt incepute si in stadiu avansat.

      Dupa ce termina sectoarele din Arad, Timis, Hunedoara, Alba si Sibiu, pot incepe si restul. Dar astea sunt critice.
    • 0 (0 voturi)    
      logica (Duminică, 29 decembrie 2013, 21:58)

      blackhat [utilizator] i-a raspuns lui catelu

      logica e lipsa baniilor (a finantarii europene pentru acest proiect) si cei putini care sunt trebuie folositi pentru clientela politica si pentru campanie.
  • +13 (13 voturi)    
    DEGEABA! (Marţi, 24 decembrie 2013, 13:50)

    schroedinger [utilizator]

    Fara Pitesti - Sibiu o sa fie niste fasii de autostrada fara inceput fara sfarsit!
  • +4 (4 voturi)    
    IMBECILIO (Marţi, 24 decembrie 2013, 15:28)

    cititor_hotnews [utilizator]

    Pe forumurile de specialitate, compania Impregilo e alintata IMBECILIO, nu stiu exact de ce, probabil ca de competenti ce sunt. Sunt singurii de pe A1 Sibiu-Orastie care nu au inaugurat acum in decembrie, iar CNADNR le da un lot din Sebes-Turda ei avand al treilea pret?! Sincer sper sa faca cineva contestatie si finalmente sa piarda IMBECILIO lotul asta. Astora nu le-as incredinta nici constructia unei rampe pentru persoanele cu dizabilitati la o scara de bloc. La facut pizza baieti, poate acolo va pricepeti mai bine! Arrivederci!
    • +3 (5 voturi)    
      e slaba miscarea la Impregilo, dar... (Marţi, 24 decembrie 2013, 20:53)

      cel_groaznic [utilizator] i-a raspuns lui cititor_hotnews

      nu e doar vina lor ca intarzie. Din cate stiu la capatul dinspre Sibiu al viaductului de la Aciliu a durat mai bine de un an pana sa fie aprobata solutia cu tunel iar inainte de viaduct, la fel, tarziu de tot le-a fost aprobata solutia pentru alunecarile de acolo (tot tunel).
      O sa fie un tronson spectaculos cand o sa fie terminat (tunel + cel mai inalt viaduct din tara + tunel), si se continua cu viaduct+tunel+viaduct de dupa Saliste (proaspat inaugurat). La anu' pe vremea asta daca se mobilizeaza
  • +1 (1 vot)    
    cum cine ? (Miercuri, 25 decembrie 2013, 1:17)

    tz3p3s [utilizator]

    nu noi ! aia e sigur :)
    ei ! regii asfaltului si vesticii sau chinezii.
  • +1 (1 vot)    
    Se inmultesc ramele (Miercuri, 25 decembrie 2013, 2:03)

    Wanheda [utilizator]

    S-or uni ele de la sine pana la urma.
  • -3 (3 voturi)    
    e bine (Miercuri, 25 decembrie 2013, 12:16)

    woe [utilizator]

    ca au termene de finalizare.
    daca nu uneau A3 cu Sebes, A3 ramanea ca rost doar ca centura de ocolire a Clujului, traiasca maria sa Boc.
    Nu inteleg de ce nu i-au zis la asta de vor sa o faca A3, mai trag sperante sa faca continuare catre targu mures? Macar sa aibe fata de autostrada, ce autostrada e aia de 70 de km si A3 centura ocolitoare a Clujului facuta de Boc tot cam atat?
    • +2 (2 voturi)    
      ualeo, (Miercuri, 25 decembrie 2013, 13:43)

      titiacs [utilizator] i-a raspuns lui woe

      ca bine le zisasi ! jos base , jos boc , jos madam udrea ! cam la astea ai ramas ? dar de fals sinucisul popo-nastase ce zici ? nu cumva el a fost "mesterul " ocolitoarei Clujului ? nu cumva EL INSUSI a inaugurat santierul la Savadisla ( comuna din jud Cluj ) impreuna cu iuoan rus ( ala a lui laura andresan ) in campania electorala din 2004 ? acum poti sa bagi jos base , jos boc , jos madam udrea ! la latrinele lu' nentu felix-turnatoru nu va spun aia chestii " dashtia " ! in mod normal trebuia frumuselu' sova sa bage bani pentru "decit " continuarea A3 ! intre Turda si Sebes era prevazut un drum expres chiar si in planurile lui adelu' INSUSI !
  • 0 (0 voturi)    
    CNADNR ....musai să câştge... (Joi, 26 decembrie 2013, 7:55)

    Alistar44 [utilizator]

    Cred că CNADNR a câştigat deja ....înainte de organizarea licitației !!!!
  • 0 (0 voturi)    
    autostrazi (Sâmbătă, 28 decembrie 2013, 20:07)

    fane2050 [utilizator]

    Autostrazi care nu duc nicaieri deocamdata.
    Italienii (firmele care vin in Romania) sunt "puisori" ai firmelor mama din Italia care folosesc 90% mana de lucru romaneasca.
    primesc licitatiile plocon pentru ca sunt bani europeni...bani care se intorc la sursa.
    Societatea de Constructii NAPOCA S.A este o companie cu o traditie de peste 60 de ani? in domeniul constructiilor civile, industriale si agricole din Romania iar SC T Dancor RomConstruct SRL este o firma mica de constructii apa si canal .Cele doua datorita relatiilor probabil fac legatura cu CNADNR
    Asocierea Tirrena Scavi S.p.A Societa Italiana per Condotte d'Acqua S.p.A ...specialista in aductiuni de apa...face autostrazi.??
    Daca se contesta licitatia si se va contesta...exista riscul de a anulare a licitatiei ,ceea ce ar fi un lucru rau.
    Naravu' din fire n'are lecuire.
    Componenta loturilor II si III are exact ce se intampla.
    Normal ca nici nemtii nu puteau lipsi de la festin..


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi