​HARTA INTERACTIVA Toate ofertele depuse pentru autostrada Sebes-Turda: Aproape 400 milioane de euro pentru 70 de km de autostrada. Vezi traseul viitoarei A 10

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Marţi, 5 noiembrie 2013, 16:27 Actualitate | Esenţial

A10 Sebes - Turda (pe loturi)
Foto: Hotnews
Informatiile privind valoarea celor peste 40 de oferte primite de Compania de Autostrazi pentru realizarea celor 4 loturi din autostrada Sebes - Turda au fost publicate luni si marti in serviciul electronic de achizitii publice. Cei 70 de kilometri dintre Sebes si Turda, tronson ce ar urma sa lege autostrada A1 de autostrada Transilvania,  au o valoare estimata de catre autoritati de peste 2,48 miliarde de lei (circa 550 milioane euro) si ar trebui sa fie gata in aproape doi ani din momentul inceperii lucrarilor.

Harta Interactiva - Traseul autostrazii A10 Sebes - Turda (pe loturi)
  • Da click pe harta pe segmentele de autostrada colorate diferit pentru a afla mai multe detalii
  • Da zoom pe harta pentru a vedea traseul mai indeaproape

Vizualizare hartă mai mare

In urma cu mai putin de o saptamana, Departamentul Marilor Proiecte condus de Dan Sova a anuntat ca la licitatia pentru realizarea celor 4 loturi din Autostrada A10 Sebes - Turda au fost depuse in total 43 de oferte.
Luni seara si marti dimineata, in sistemul electronic de achizitii publice (SEAP), au fost publicate informatii despre valoarea ofertelor depuse de fiecare asociere.

In cazul de fata, criteriul de atribuire este pretul cel mai scazut. Mai jos sunt aranjate ofertele depuse de constructori in functie de valoare.

Lotul 1 - 17 km - de la intrarea pe autostradă de la Sebeș până la Pârâul Iovului (km 0+000 – km 17+000)

Valoare estimata: 627.312.447 lei

Ofertele depuse:
  • Asocierea Corsan Corviam Construccion SA & SC Selina SRL & Louis Berger SAS & SC Road Consulting & Design Solutions SRL - 457.310.773 lei
  • Asocierea PA&CO International SRL  – CARENA SpA - 523.007.256 lei
  • Asocierea Impregilo SpA – Salini SpA - 539.488.704 lei
  • Impresa Pizzarotti & C SpA - 541.739.137 lei
  • Asocierea Associazione Cooperativa Muratori & Affini Ravenna S.C.P.A.- Societatea de Constructii Napoca S.A - S.C. Imob Lux Construct SRL - SC Tel Drum  SA - Impressa Ferrara S.N.C. Di Angela & Rossella Ferrara - SC Fincodrum SA - R.C.M. Costruzioni SRL  -  Schiavo & C. S.p. A - Eurocerad International SRL - 552.890.671 lei
  • JV SC Strabag SRL – SC Straco Grup SRL - 594.625.718 lei
  • Asocierea Tirrena Scavi S.p.A Societa Italiana per Condotte d’Acqua S.p.A - 604.717.699 lei
  • Asocierea OHL SA – TANCRAD SRL - 618.213.904 lei
  • Asocierea  Max Boegl Romania Srl – Astaldi Spa – Astalrom SA - 657.739.258 lei

Lotul 2 - 24,25km - de la Pârâul Iovului până la intrarea în municipiul Aiud (km 17+000 – km 41+250)

Valoare estimata: 736.038.791 lei

Ofertele depuse:
  • Asocierea RCM Costruzioni SRL - SC Imob Lux Construct Srl - SC Consinit Srl - Societatea de Constructii Napoca SA -  Impresa Ferrara S.N.C Di Angela & Rossella Ferrara- SC T Dancor RomConstruct Srl - SC Shelter Construct  Srl -  Associazione Cooperativa Muratori & Affini Ravenna S.C.P.A. - Schiavo & C.SpA - Eurocerad International Srl - 460.019.270 lei
  • Asocierea Corsan Corviam Construccion SA & SC Selina SRL & Louis Berger SAS & SC Road Consulting & Design Solutions SRL - 471.432.845 lei
  • Asocierea Impregilo SpA – Salini SpA - 499.569.581 lei
  • Asocierea PA&CO International SRL –CARENA SpA - 525.194.105 lei
  • Asocierea Aktor SA – Euroconstruct Trading’98 SRL - 549.332.493 lei
  • Asocierea OHL S.A. – Tancrad SRL - 549.633.496 lei
  • Asocierea Tirrena Scavi S.p.A Societa Italiana per Condotte d’Acqua S.p.A - 665.996.518 lei
  • Asocierea Lena Engenharia E Contruções SA – Teloxim Con SRL- Consitrans SRL - 640.333.284 lei
  • JV SC Strabag SRL – SC Straco Grup SRL - 618.950.315 lei
  • Asocierea Astaldi Spa & Max Boegl Romania – Astalrom SA - 719.013.892 lei

Lotul 3 - 12,45km - de la intrarea în Aiud până la nodul de la Decea (km 41+250 – km 53+700)

Valoare estimata: 532.095.949 lei
  • Asocierea Corsan Corviam Construccion SA - SC Selina SRL - Louis Berger SAS - SC Road Consulting & Design Solutions SRL - 380.448.603 lei
  • „Azvirt” LLC - 398.340.053 lei
  • Asocierea Tirrena Scavi S.p.A Societa Italiana per Condotte d’Acqua S.p.A - 420.511.921 lei
  • Asocierea PA&CO International SRL  – CARENA SpA - 447.915.351 lei
  • JV SC Strabag SRL – SC Straco Grup SRL - 472.493.656 lei
  • Asocierea SC Hidroconstructia SA - Secol Spa - SC Secol Romania SRL - 474.363.106 lei
  • Impresa Pizzarotti & C SpA - 474.946.430 lei
  • Asocierea  Max Boegl Romania Srl – Astaldi Spa  - Astalrom SA - 480.469.378 lei
  • Asocierea  SC Tel Drum SA – SC ImobLux Construct SRL –Impresa Ferrara S.N.C. DI Angela & Rossella Ferrara – SC T Dancor Romconstruct SRL - RCM Costruzioni SRL- G.S. Edil Soc. Coop.- Schiavo & C.S.p.A.- SC  Eurocerad International SRL - 485.497.115 lei
  • Asocierea Aktor SA – Euroconstruct Trading’98 SRL - 500.241.416 lei
  • SC PORR Construct SRL – PORR Bau GmbH -520.619.478 lei
  • Asocierea OHL S.A. – Tancrad SRL - 546.393.798 lei
  • Asocierea FCC Construction SA & Lena Engenharia E Contruções SA - 677.176.042 lei

Lotul 4 - 16,3 km - de la nodul Decea până la intrarea în autostradă în zona Turda (km 53+700 – km 70+000)

Valoare estimata: 585.728.197 lei

Ofertele depuse:
  • Asocierea PA&CO International SRL – CARENA  SpA - 449.029.116 lei
  • SC PORR Construct SRL – PORR Bau GmbH - 470.004.894 lei
  • Asocierea Societatea de Constructii Napoca SA - SC Imob Lux Construct Srl - SC T Dancor RomConstruct Srl - SC Tel Drum SA - Impresa Ferrara S.N.C DI Angela & Rossella Ferrara- RCM Costruzioni SRL -  Associazione Cooperativa Muratori & Affini Ravenna S.C.P.A. – Schiavo & C.SpA - Eurocerad International SRL - 471.086.745 lei
  • Asocierea Tirrena Scavi S.p.A Societa Italiana per Condotte d’Acqua S.p.A - 502.530.589 lei
  • Asocierea OHL S.A. – Tancrad SRL - 515.351.933 lei
  • Asocierea Lena Engenharia E Contruções SA - FCC Construction SA - 519.260.656 lei
  • Asocierea Astaldi Spa - Max Boegl Romania – Astalrom SA - 524.894.168 lei
  • JV SC Strabag SRL – SC Straco Grup SRL - 525.406.150 lei
  • Asocierea Teloxim Con Srl & SC Via Design SRL - 532.733.436 lei
  • Asocierea Aktor SA – Euroconstruct Trading’98 SRL - 545.320.286 lei
  • Asocierea Impregilo SpA – Salini SpA - 603.641.221 lei

documente
(5 Nov 2013) PDF, 15MB

Vezi atasat alaturi procesul verbal cu toate informatiile despre valorile ofertelor si lista de subcontractori ai fiecarei asocieri intrate in cursa pentru A10.

A10 Sebes - Turda - gata in 22 de luni de la semnarea contractului

Constructia autostrazii Sebes-Turda a fost scoasa in luna iulie la licitatie de Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR).

Cu o lungime de 70 de kilometri, autostrada Sebes-Turda va costa circa 7 milioane de euro pe kilometru (n.r. raportat la valoarea maxima estimata, costul final ar urma sa fie mai mic) si este impartita in patru loturi. Proiectul este finantat 85% din Fondul de Coeziune si 15% din bugetul de stat.

Avand in vedere relieful zonei, contractul presupune realizarea mai multor lucrari de arta (poduri, viaducte etc), precum si 5 traversari a Muresului.

In conditiile in care autoritatile se vor grabi si vor anunta un castigator pana la finele anului si nu vor exista contestatii la decizia de atribuire a contractelor, lucrarile la tronsonul Sebes-Turda ar trebui sa inceapa in primavara anului 2014.

Durata de constructie a autostrazii este aproximata la 22 de luni, dintre care 4 luni pentru proiectare si 18 luni pentru executia lucrarilor.

In aprilie, Comisia Euopeana a anuntat ca a acceptat includerea autostrazii Sebes - Turda in programul de finantare nerambursabila.

Odata construita, autostrada ce a primit indicativul A10 potrivit CNADNR va lega autostrada A1 ce trece pe langa Sebes si autostrada Transilvania A3 aproape de Turda.

CNADNR vrea sa dea autostrada in concesiune la pachet cu autostrada de la Cluj la Bors

In urma cu o saptamana, directorul de la Autostrazi, Narcis Neaga anunta ca, dupa finalizarea autostrazii, guvernul isi propune sa dea in concesiune tronsonul (n.r. administrarea sa) la pachet cu realizarea in continuare a tronsoanelor din autostrada Transilvania, de la Cluj si pana la Bors.

"In bugetul anului 2014 este prinsa o suma de bani pentru continuarea lucrarilor intre Suplacu de Barcau si Bors si se intentioneaza o concesiune intre Nadaselu si Suplacu de Barcau. Astazi, la Companie, sunt primite ofertele pentru Sebes-Turda, pentru constructia autostrazii, si practic se inchide un arc de la Sebes-Turda-Suplacu de Bacau-Bors, care probabil va fi dat in concesiune in totalitate", a spus Narcis Neaga.


Citeste mai multe despre   





Citeste pe Stirile ProTV

Mesajul scris pe un buletin de vot, anulat de BEJ Iasi. "Unde este Vlad Tepes?"

”Se pare ca in Romania specia dominanta nu mai este omul, ci magarul” si ”Refuz sa fiu complice la inscaunarea unui presedinte care ma ia de prost” sunt doar cateva dintre mesajele pe care iesenii le-au scris pe buletinele de vot anulate de BEJ Iasi.








19005 vizualizari
  • +5 (5 voturi)    
    întrebare pentru cunoscători (Marţi, 5 noiembrie 2013, 17:51)

    catt [utilizator]

    Exista un motiv pertinent pentru care acest segment de autostrada se imparte in patru loturi si nu, de exemplu, trei si cine exact stabileste acest lucru?
    • +1 (3 voturi)    
      in principiu, da (Marţi, 5 noiembrie 2013, 22:54)

      igorashu [utilizator] i-a raspuns lui catt

      Se face studiul de fezabilitate, se stabileste traseul optim. In functie de pozitionarea nodurilor rutiere si de lungimea totala a autostrazii, se determina si numarul de loturi.
  • +4 (4 voturi)    
    4 e mai mare ca 3 (Marţi, 5 noiembrie 2013, 18:39)

    nick24 [utilizator]

    Daca dai lucrarea unei singure firme, nu e rentabil. la 4 firme e mai interesant...
    • +2 (2 voturi)    
      ok (Miercuri, 6 noiembrie 2013, 10:20)

      tot_eu [utilizator] i-a raspuns lui nick24

      poate 4 firme fac deodata, si una ar face pe rand. mai ieftin dar durata mai mare
      • 0 (0 voturi)    
        mda (Miercuri, 6 noiembrie 2013, 15:55)

        igorashu [utilizator] i-a raspuns lui tot_eu

        A facut si Bechtel pe rand. N-a iesit prea ieftin.
  • +5 (7 voturi)    
    TOTUSI (Marţi, 5 noiembrie 2013, 18:45)

    nick24 [utilizator]

    inante de aceasta A10, ar trebui urgent facuta Pitesti-Sibiu, altfel nu are sens ca 2 autostrazi sa se poticneasca pe Valea Oltului.
    • +1 (5 voturi)    
      Las' că e bine (Marţi, 5 noiembrie 2013, 21:17)

      Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui nick24

      Așa mai admiră și Mitică peisajul, că la 180 km/h pe autostradă e mai greu.
  • -1 (5 voturi)    
    cine alege trasele astea idioate? (Miercuri, 6 noiembrie 2013, 10:19)

    tot_eu [utilizator]

    de ce trebuie sa treaca autostrada pe langa DN si toate satele?
    de ce trebuie autostrada sa treaca de 5 ori peste Mures , de 5 ori peste DNsi de 2 ori peste calea ferata?
    toate podurile peste DN, calea ferata, Mures dubleaza costul autostrazii si durata lucrarii

    nu se putea trasa mai in lateral pentru a nu exista asa multe obstacole ? sau era terenul prea ieftin ?
    • +3 (3 voturi)    
      Traseu (Miercuri, 6 noiembrie 2013, 11:06)

      jb [utilizator] i-a raspuns lui tot_eu

      Daca te uiti pe harta de mai sus zonele verde inchis sunt dealuri (unele chiar inalte) si impadurite pe unde nu renteaza sa construiesti autostrada. Satele si orasele is destul de exstinse spre aceste dealuri. Se cam merge pe Valea Muresului pe unde relieful ii mult mai accesibil chiar daca asta inseamna poduri peste Mures si pe langa asta totusi trebuie sa stai si relativ aproape de orase (Alba, Aiud, Teius) ca sa poti deservi eficient si aceste orasele.
      Nu-s deacord nici eu cu traseul in unele zone dar trebuie sa recunosc, stiind relieful din zona, ca nu se putea mult mai bine.


Abonare la comentarii cu RSS

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version