DNA reactioneaza fata de modificarea Codului Penal de catre USL: Parlamentarii nu vor mai putea fi cercetati pentru luare de mita si abuz in serviciu. Primarii vor putea sa acorde contracte finantate din bani publici sau din fonduri europene propriilor rude

de Red. Stiri     HotNews.ro
Marţi, 10 decembrie 2013, 19:26 Actualitate | Esenţial

Laura Codruta Kovesi
Foto: Agerpres
Directia Nationala Anticoruptie (DNA) a dat publicitatii un comunicat de presa in care explica impactul pe care modificarile de marti din Parlament la Codul Penal il vor avea asupra dosarelor anticoruptie.

DNA sustine ca prin aceste modificari ale Codului Penal "legislatia romana va intra in contradictie flagranta cu dispozitiile conventiilor internationale anticoruptie pe care Romania le-a ratificat in anul 2002, respectiv 2004: Conventia penala impotriva coruptiei a Consiliului Europei si Conventia ONU asupra coruptiei".

DNA arata ca in urma modificarii Codului Penal parlamentarii, presedintele tarii si cei care exercita profesii liberale nu vor mai putea fi cercetati si sanctionati pentru infractiuni comise in exercitarea atributiilor care deriva din aceasta calitate, precum luarea de mita si abuzul in serviciu. Mai mult: inculpatii trimisi in judecata, in calitatile sus mentionate, ar putea sa fie achitati, iar cei aflati in executarea pedepselor privative de libertate ar putea fi pusi in libertate.

De asemenea, DNA sustine ca modificarea unui alt articol din Codul Penal, cel privind conflictul de interese, restrange aplicabilitatea conflictului de interese la anumite categorii de persoane care indeplinesc un serviciu public. Astfel, de exemplu, primarii ies de sub incidenta acestui articol si, prin urmare, vor putea sa acorde contracte finantate din bani publici sau din fonduri europene propriilor rude.

Comunicatul integral al DNA

Cu referire la modificarea articolului care defineste notiunea de "Functionar", prevazut in Codul Penal (atat in Codul Penal in vigoare - art. 147, cat si in Noul Codul Penal ce va intra in vigoare in 2014 - respectiv art. 175), in sensul exceptarii de la dispozitiile mentionate a unor categorii distinct definite, Biroul de Informare si Relatii Publice este abilitat sa transmita urmatorul punct de vedere:

La data de 10 decembrie 2013, Plenul Camerei Deputatilor a adoptat urmatoarea modificare la Codul Penal:

Art. 147 (in varianta de dinainte de modificare): Functionar public si functionar
(1) Prin "functionar public" se intelege orice persoana care exercita permanent sau temporar, cu orice titlu, indiferent cum a fost investita, o insarcinare de orice natura, retribuita sau nu, in serviciul unei unitati dintre cele la care se refera art. 145.
(2) Prin "functionar" se intelege persoana mentionata in alin. 1, precum si orice salariat care exercita o insarcinare in serviciul unei alte persoane juridice decat cele prevazute in acel alineat.

Art. 147 (in varianta de dupa modificare): se introduce urmatorul alineat
"Sunt exceptati de la dispozitiile art. 147, Presedintele Romaniei, deputatii si senatorii, precum si persoanele care isi desfasoara activitatea in cadrul unei profesii liberale, in baza unei legi speciale si care nu sunt finantati de la bugetul de stat, acestia raspunzand penal, civil sau administrativ in conformitate cu dispozitiile legilor speciale in baza carora isi desfasoara activitatea, precum si cu dispozitiile dreptului comun, cu respectarea dispozitiilor prezentului alineat".

Directia Nationala Anticoruptie considera ca, prin aceasta modificare, categoriile mentionate - Presedintele Romaniei, deputatii si senatorii, precum si persoanele care isi desfasoara activitatea in cadrul unei profesii liberale, in baza unei legi speciale si care nu sunt finantati de la bugetul de stat - nu vor mai putea fi cercetate si sanctionate pentru infractiuni comise in exercitarea atributiilor care deriva din aceasta calitate.

De exemplu Presedintele Romaniei, senatorii si deputatii, avocatii, notarii, executorii judecatoresti, nu vor mai putea fi cercetati si sanctionati pentru infractiuni de coruptie si infractiuni asimilate celor de coruptie cum ar fi luarea de mita si abuzul in serviciu.

De asemenea, inculpatii trimisi in judecata, in calitatile sus mentionate, ar putea sa fie achitati, iar cei aflati in executarea pedepselor privative de libertate ar putea fi pusi in libertate.

Mentionam ca, pe rolul instantelor de judecata se afla in curs de judecare sau in executarea pedepselor un numar de 28 de parlamentari, in cauze instrumentate de DNA.

Prin aceasta modificare, legislatia romana va intra in contradictie flagranta cu dispozitiile conventiilor internationale anticoruptie pe care Romania le-a ratificat in anul 2002, respectiv 2004: Conventia penala impotriva coruptiei a Consiliului Europei si Conventia ONU asupra coruptiei.
Ambele Conventii cer statelor parti ca in incriminarea coruptiei sa dea o definitie cat mai cuprinzatoare categoriilor functionarilor. Concret, coruptia membrilor forurilor legiuitoare este in mod expres reglementata in aceste doua Conventii.

Or, prin scoaterea acestor categorii din sfera de reglementare, Romania se va afla in situatie de neconformitate si cu standardele de cooperare judiciara internationala, nemaifiind in masura sa execute cereri de asistenta judiciara in materie penala cu referire la aceste categorii de persoane, atunci cand se aplica regula dublei incriminari.
De asemenea, prin acelasi act, Plenul Camerei Deputatilor a modificat si regimul prescriptiei raspunderii penale, in sensul reducerii termenului de prescriptie speciala.

Cu referire la modificarea unui alt articol din Codul Penal, respectiv cel privind conflictul de interese, adoptat de Plenul Camerei Deputatilor tot in cursul zilei de 10 decembrie 2013, Directia Nationala Anticoruptie considera ca noua prevedere restrange in mod nejustificat aplicabilitatea conflictului de interese la anumite categorii de persoane care indeplinesc un serviciu public. Astfel, de exemplu, primarii ies de sub incidenta acestui articol si, prin urmare, vor putea sa acorde contracte finantate din bani publici sau din fonduri europene propriilor rude.

In prezent, pe rolul instantelor de judecata, pentru diferite infractiuni, in cauze care au fost instrumentate de DNA, se afla peste 100 de primari si viceprimari.

Citeste si:



Citeste mai multe despre   




















Material sustinut de BRD Groupe Société Générale

5 motive de cheltuit banii - electronice pentru casa. Idei de cadouri si rasfat

Decembrie este luna cadourilor si in toata nebunia asta trebuie sa mai cumperi si cate ceva pentru casa ta. Bine, sau poate vrei sa faci un cadou unor apropiati, asa ca de "casa noua". Motive de cheltuit bani se vor gasi mereu. Asadar, va propunem o lista de "motive" pentru cheltuit banii, mai ales ca acum e ocazia perfecta sa beneficiezi de ofertele de Craciun ale comerciantilor.

14618 vizualizari

  • +55 (57 voturi)    
    ponta (Marţi, 10 decembrie 2013, 19:38)

    fartonicul [utilizator]

    de ce credeti ca pontacului ii place mai mult china decat UE? ca sa iti puna pulanu in gura cand vrea. si eventual glontzu in cap. wake up.
    • +15 (15 voturi)    
      Sper sa fie asa! (Marţi, 10 decembrie 2013, 22:24)

      sebagain [utilizator] i-a raspuns lui fartonicul

      Probleme vor avea la UE . Legislatia UE primeaza in fata celei adoptate de fiecare parlament in parte. Alta problema e ca iar devenim oaia neagra din ograda.
  • +47 (49 voturi)    
    impuscatii pe toti (Marţi, 10 decembrie 2013, 19:44)

    greatza_de_comunisti [utilizator]

    scriu acum pentru cei 70% din cei 40% care au votat actuala putere......sper ca va asumati ceea ce se va intampla de acum incolo asa cum am recunoscut si noi ca boc a gresit cu taierea salariilor voastre(ptr ca cei 4 milione care au votat sunt de fapt toti bugetarii impreuna cu familiile lor). in rest sper sa va inghita pamantul pe toti. nu ar strica in romania ceva de genul ira sau eta.....doar ptr politicieni poate asa s-ar invata minte
    • +17 (21 voturi)    
      nu trebuie impuscati (Marţi, 10 decembrie 2013, 20:17)

      fartonicul [utilizator] i-a raspuns lui greatza_de_comunisti

      avem nevoie de ei pt ca sa ii punem la munca sa platim datoriile externe, si sa refacem rezervele financiare ale tarii. alea care le-am avut dupa revolutie.
    • -10 (10 voturi)    
      A înnebunit lupul (Marţi, 10 decembrie 2013, 21:23)

      felis_tigris [utilizator] i-a raspuns lui greatza_de_comunisti

      Vreau jos Guvernul, vreau jos Parlamentul, vreau jos preşedintele, este dorinţa mea, idealul meu existenţial, că aşa vreau eu. Pot ataca, fără violenţă, orice decizie politică.

      Dar DNA nu are acest atribut, asta se cheamă "rebeliune". "Citiţi" despre asta în istoria României.

      Rebeliunea nu este benefică poporului, ci numai unor javre care ne reprezintă, vremelnic, dar noi ca popor vom suferi pe termen lung.
      • +5 (5 voturi)    
        Craciun fericit! (Miercuri, 11 decembrie 2013, 0:12)

        sebagain [utilizator] i-a raspuns lui felis_tigris

        Si Mos Craciun le aduse parlamentarilor legile pe care si le facura singuri de cand cu lovitura de stat.
        Tie ce ti-a adus?
    • +12 (14 voturi)    
      Brigazile Mortii din Brazilia de ceva timp (Marţi, 10 decembrie 2013, 21:26)

      stogav [utilizator] i-a raspuns lui greatza_de_comunisti

      in urma, asta faceau. Revoltati ca infractorii erau scapati de justitia corupta, faceau ei dreptate.
      • +5 (5 voturi)    
        Nici asa nu e bine (Marţi, 10 decembrie 2013, 22:54)

        adro [utilizator] i-a raspuns lui stogav

        Astfel de initiative private de a face dreptate pot sa ajunga pana la urma niste retele de crima organizata. Vezi mafia italiana.

        In plus, vrem sa fim stat de drept. Trebuie repusa justitia in functiune, dar echitabil si in cadrul structurii statului.
    • +6 (6 voturi)    
      khmerii rosii (Marţi, 10 decembrie 2013, 23:08)

      aer [utilizator] i-a raspuns lui greatza_de_comunisti

      ira si eta ar trebui sa lucreze nonstop in 3 schimburi si tot nu ar reusi sa curete poporul roman ...


      mai degraba ceva gen khmerii rosii ar merge ( ca tot place comunistilor culoarea rosie) ... aia nu au avut nici mama nici tata ....

      doar asa curatam tara asta de hoti, lepadaturi, infractori, comunisti ....
    • +8 (8 voturi)    
      scrii degeaba (Miercuri, 11 decembrie 2013, 0:34)

      uzu [utilizator] i-a raspuns lui greatza_de_comunisti

      scrii degeaba: aia care au votat actuala putere sau n-au computer sau nu-l stiu folosi. multi nici nu stiu citi.
      asa ca te-ai obosit degeaba.
    • +1 (1 vot)    
      :D (Miercuri, 11 decembrie 2013, 13:45)

      za_omu [utilizator] i-a raspuns lui greatza_de_comunisti

      Executati si atarnati pe undeva prin piata constitutiei si imediat dupa organizat alegeri :D
  • +26 (32 voturi)    
    Ce mizerie! (Marţi, 10 decembrie 2013, 19:47)

    Ioana Munteanu [utilizator]

    Vreau să văd şi eu masele largi populare anti-RMGC că se mobilizează împotriva acestor ticăloşii! Nu, nu se vor mobiliza, pentru că, la ora asta, sînt monomaniacale şi nu mai văd pădurea din cauza copacilor!
    • 0 (4 voturi)    
      >>> (Marţi, 10 decembrie 2013, 20:33)

      fartonicul [utilizator] i-a raspuns lui Ioana Munteanu

      de ce nu mobilizezi tu masele?
      • 0 (0 voturi)    
        Nu am o portavoce... (Miercuri, 11 decembrie 2013, 17:57)

        Ioana Munteanu [utilizator] i-a raspuns lui fartonicul

        ....Şi apoi, cînd o femeie se agită pe teme politice, e trimisă urgent la cratiţă: cică e isterică...
    • +6 (8 voturi)    
      Nu conteaza (Marţi, 10 decembrie 2013, 22:23)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Ioana Munteanu

      Nu conteaza cine pentru ce protesteaza, principalul e sa cada acest guvern canceros.

      Nu putem sa protestam toti pentru aceleasi lucruri, suntem diferiti, privim diferit gravitatea unor lucruri, insa important este sa ne intalnim in strada si sa strigam acelasi lucru: NU comunistilor, NU acestui guvern de infractori!
  • +30 (32 voturi)    
    Balaurul (Marţi, 10 decembrie 2013, 19:54)

    Electorul [utilizator]

    Parlamentul=un monstru care suge toata vlaga natiei.
  • +29 (31 voturi)    
    USL (Marţi, 10 decembrie 2013, 19:55)

    Adrian1 [utilizator]

    USL a dat liber la furat!
  • -4 (18 voturi)    
    Primarii nu au "Profesie Liberala", contabilii da! (Marţi, 10 decembrie 2013, 20:00)

    dumitrica [utilizator]

    Citat: "DNA arata ca in urma modificarii Codului Penal parlamentarii, presedintele tarii si cei care exercita profesii liberale nu vor mai putea fi cercetati si sanctionati"

    Primarii pot fi in continuare cercetati si acuzati deoarece profesia lor nu este liberala conform listei de aici:
    http://ro.wikipedia.org/wiki/Profesie_liberal%C4%83

    Totusi, contabilii, stomatologi, arhitectii, notarii, avocatii, auditorii financiari, ziaristii nu vor mai putea fi trimisi dupa gratii.
    • +21 (21 voturi)    
      nu ai priceput mare lucru (Marţi, 10 decembrie 2013, 20:18)

      Pink Z [anonim] i-a raspuns lui dumitrica

      sunt doua modificari: una cu functionarii publici din care se elimina parlamentarii si alta cu dezincriminarea conflictului de interese pentru actele administrative (contracte, numiri al membrilor familiei in posturi etc) - aici intra primarii.
      • -1 (1 vot)    
        Primaru e functionar public fara profesie liberala (Marţi, 10 decembrie 2013, 20:34)

        dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui Pink Z

        Atita timp cit primarul ramine definit ca functionar public, platit de stat, si persoana fara profesie liberala nu se schimba nimic pentru el. Noile legi nu au cum sa-l avantajeze. Va putea fi condamnat pentru aceleasi fapte penale pentru care era trimis dupa gratii si pina acum.

        Citat: "Cu referire la modificarea unui alt articol din Codul Penal, respectiv cel privind conflictul de interese ... Directia Nationala Anticoruptie considera ca noua prevedere restrange in mod nejustificat aplicabilitatea conflictului de interese ... Astfel, de exemplu, primarii ies de sub incidenta acestui articol si, prin urmare, vor putea sa acorde contracte finantate din bani publici sau din fonduri europene propriilor rude."
  • -40 (46 voturi)    
    Nu DNA este cea care face legile României (Marţi, 10 decembrie 2013, 20:00)

    felis_tigris [utilizator]

    Bune sau rele, legile României le face Parlamentul României (vremelnic la putere), cu avizul Preşedintelui României (vremelnic la putere).

    DNA nu are dreptul de a se băga în deciziile puterilor legislative, treaba ei nu este decât să aplice legea, nu să o comenteze, DNA doar o aplică.

    Este inadmisibil să acceptăm astfel de comentarii din prisma unor instituţii îndrituite doar să aplice legea, nu să o discute public.

    Nu vreau anarhie în România, respect Parlamentul României pentru că a fost ales democratic, respect Preşedintele României, pentru că a fost ales democratic.
    • +2 (2 voturi)    
      CSM are voie? (Marţi, 10 decembrie 2013, 20:04)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui felis_tigris

      Asa cum spune legea.

      Multumesc!
    • +8 (8 voturi)    
      Să presupunem că sunteți judecător... (Marţi, 10 decembrie 2013, 20:45)

      Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui felis_tigris

      ...să mai presupunem că Parlamentul votează o lege în baza căreia partidul aflat la putere poate trimite în fața plutonului de execuție, sau în pușcărie, oamenii surprinși că fac semnul crucii în public.

      Vă așteptați să fiți pus în fața unor astfel de dosare. Potrivit presupusei legi, veți fi mâna care pune glonțul în arma soldatului, ori cheia în buzunarul gardianului. Cum procedați?

      Aveți dreptate în ceea ce privește separarea puterilor în stat, însă ar fi ridicol ca, pusă în fața unui conflict legislativ, ce i-ar putea bloca sau afecta funcționarea, o instituție să păstreze tăcerea, dintr-un respect greșit înțeles pentru legiuitor.
      În cazul de față, d-na Kovesi asta semnaleaza: un conflict între noua versiune a Codului Penal și fundamentul pe care este construită legislația anticorupție.
    • +12 (12 voturi)    
      prostia la romani (Marţi, 10 decembrie 2013, 20:46)

      marmarin [utilizator] i-a raspuns lui felis_tigris

      Vai de capul tau de uslas. Esti printre astia. Pariez ca ai mintit, ai furat si furi in fiecare zi. Sa-ti fie rusine. Ba chiar anarhie vrei. Prin aceasta lege tocmai s-a instaurat.
    • +12 (12 voturi)    
      Ba U(S)La (Marţi, 10 decembrie 2013, 21:00)

      Ciribanstula [utilizator] i-a raspuns lui felis_tigris

      Tu ai ales Parlamentu ala
      Sau tu esti chiar Ponta?sau poate felis tigris vine de la Felix Motanu sau de la fel*a*ti*o*gris ?

      Mi-ar fi rusine sa mai aduc vorba de alegeri
      In momentul in care puterea parlametara aia care reprezinta 70% din alegatorii care s-au prezentet la vot reprezentata de fapt de 28% din totalul alegatorilor face asa ceva trebuie sa schimbe si numele tarii in Papua * sper sa nu se simta jenati aia din Papua dar nivelul de inteligenta este egal cu IQ maxim al omului de Neanderthal!

      MI E scarba din ce in ce mai mult de tara asta cu toate ca NU tara e de vina ci conducatorii ei!
      Unde estu tu UE doamne sa faci dreptate ca de la altii NU MAI AVEM nici o sansa!
    • +14 (14 voturi)    
      Minus (Marţi, 10 decembrie 2013, 21:19)

      benois [utilizator] i-a raspuns lui felis_tigris

      In conditiile in care DNA face parte din sistemul judiciar si trebuie sa tina cont si de tratate internationale, este legitim punctul de vedere. Atunci cand legislatia interna contravine tratatelor si conventiilor asumate de RO, se nasc probleme destul de mai la nivel international.

      Esti un zero barat tigrule, in raport de intelegerea principiului separatiei - echilibrului si colaborarii puterilor din stat. De controlul reciproc ai auzit?
    • +13 (13 voturi)    
      Mai e un aspect (Marţi, 10 decembrie 2013, 21:28)

      Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui felis_tigris

      Cu toată separația, CSM ar fi trebuit să avizeze modificarea Codului Penal. Înțeleg din presă că asta nu s-a întâmplat. În cazul acesta, nu pot să-i condamn pe magistrați pentru critici.
    • +10 (10 voturi)    
      rau facut natiunii (Marţi, 10 decembrie 2013, 21:30)

      sebagain [utilizator] i-a raspuns lui felis_tigris

      cea mai mare idiotenie ...
    • +7 (9 voturi)    
      pai (Marţi, 10 decembrie 2013, 22:01)

      Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui felis_tigris

      este vreo lege care pedepseste comunicatul ala de presa?
    • +12 (12 voturi)    
      demagogie de doi lei (Marţi, 10 decembrie 2013, 22:15)

      mircearh [utilizator] i-a raspuns lui felis_tigris

      DNA nu face legi, dar trebuie sa aiba o baza legala pe baza careia sa poata deschide urmariri penale pe numele mafiotilor .
      E ceva din ce am zis mai sus care e o noutate pentru tine, sau de unde vin aceasta revolta irationala fata de un comunicat de presa al organului de justitie care are ca tinta coruptia ?
      Ai fost la fel de revoltat si cand ai laut cunostinta de onorabilele intentii ale Parlamentului ?
    • +11 (11 voturi)    
      dar constitutia? (Marţi, 10 decembrie 2013, 22:24)

      DT34 [utilizator] i-a raspuns lui felis_tigris

      De ce mai avem o constitutie?
      Ce spune articolul 16, punctul 1 si 2?
      1. Cetăţenii sunt egali în faţa legii şi a autorităţilor publice, fără privilegii şi fără discriminări si 2. Nimeni nu e mai presus de lege.
      Pai acum cirnatii astia ce fac? Ori esti orb, ori nu vrei sa vezi.
      Si la urma urmei unde se baga DNA? Dupa dumneata nu are nimeni dreptul sa zica nimic? Ce ne bagam noi in treburile interne ale parlamentarilor? Ha?
    • +8 (8 voturi)    
      Zici tu ceva (Marţi, 10 decembrie 2013, 22:26)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui felis_tigris

      As fi de acord cu tine daca as sti ca ceea ce vrea Parlamentul de azi este foarte bun pentru noi, restul, iar ceea ce a inceput DNA-ul este foarte rau.

      Pricepusi? Deocamdata cei pe care tu i-ai votat si o sa-i mai votezi si 100 de ani de acu inainte sunt doar niste infractori care vor sa scape de justitie. Nimic mai mult.
    • +7 (7 voturi)    
      pai... (Marţi, 10 decembrie 2013, 22:29)

      gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui felis_tigris

      indiferent cine face legile, aceste trebuie sa se supuna principiilor primordiale stipulate in Constitutie, in cazul in speta,

      Articolul 16 Egalitatea in drepturi
      (1) Cetatenii sunt egali in fata legii si a autoritatilor publice, fara privilegii si fara discriminari.
      (2) Nimeni nu este mai presus de lege.

      ce este atat de neclar in in celel doua paragrafe?
      Imunitate parlamentara se refera doar la declaratii politice...asta nu inseamna ca imunitatea se poate extinde si la fapte care in lumina legii sunt infractiuni...
      In concluzie, votatii celor 4.3 miloane au intrat cu bocancii in Constitutie si in Lege...
    • +4 (4 voturi)    
      Parlamentul nu mai reprezinta cetatenii. (Marţi, 10 decembrie 2013, 22:36)

      soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui felis_tigris

      Nu mai aberati ca parlamentul e suprema institutie, ci e o dictatura pt prosti.El poate fi atacat pe cateva cai, doar oamenii sa vrea si sa nu se duca doar dela munca acasa , setati pe frigider.
      Avocatul poporului poate fi schimbat, cetatenii pot in cateva zile aduna milioane de semnaturi pt schimbarea legilor. pot face proteste extreme, greva fiscala, greva generala.
      Trebuie sa ai curaj, sa crezi in libertate si in forta adevarului, nu in telecomanda.Trebuie sa-ti iubesti familia si viitorul ei, nu sa-ti faci clichee din vaicareli, frici dezgustatoare fata de sefi , sa ai demnitate in fata copilului care-ti cere sa-i cumperi diploma de facultate, sa ai responsabilitate fata de cine esti si in ce crezi.
  • +4 (4 voturi)    
    Asta le intrece pe toate- Cum e posibil ????? (Marţi, 10 decembrie 2013, 20:02)

    Ella-Lia [utilizator]

    Daca pana acum se mai "respectau" cumva, chiar si partial legile, daca intra chestia asta ca lege apoi s-a terminat cu totul, complet, 100%, 1000% cu tara noastra.
    N-o sa se mai faca altceva decat sa se incaseze banii de la stat (Bechtel de exemplu - contractele familiei SOVA) iar de facut ceva in schimbul acelor bani vom primi un pumn de nisip in fata (de preferat in ochi ca sa nu mai vedem nimic)
    Rusine sa le fie celor care au votat sa avem atatia hoti si mincinosi in parlament (si in guvern)

    Vor legi speciale, sa fure in voie si sa nu-i mai traga nimeni de maneca ? Vor sa dea drumul tuturor borfasilor pe strazi (alta lege discutata).
    UNDE ESTI TU TEPES DOAMNE ....
  • +3 (3 voturi)    
    criminalii (Marţi, 10 decembrie 2013, 20:23)

    zigot [utilizator]

    vor legi speciale aprobate, indirect, prin votul poporului (cel care a votat parlamentarii usl).
    ce a-ti votat acum aveti
    nu a-ti invatat nimic din vechile guvernari psd iste - 15 ani - timp in care multi isi rezolva si alfabetizarea si chiar studii superioare CORECTE
    vai de noi ce ne mai asteapta cu acesti nemernici
  • -8 (10 voturi)    
    prostie (Marţi, 10 decembrie 2013, 20:39)

    omega [utilizator]

    Care-i "desteptul" care a tras concluzia ca parlamentarii nu vor mai fi cercetati pentru "luare de mita"? .
  • +11 (11 voturi)    
    lupu-si schimba parul, dar naravul ba (Marţi, 10 decembrie 2013, 21:31)

    ion roata [utilizator]

    Comunistii nu au suportat niciodata legile drepte pentru ca ei ca structura sunt falsi, ipocriti. In viziunea lor, societatea se imparte in tovarasi (intre ei, cei care se afla la putere) si populime. Evident se impun legi diferite pentru cele doua categorii. Ce mandru trebuie sa fie iliescu de ponta. Traiasca si infloreasca scumpa noastra patrie, Republica Socialista Romania!
  • +13 (13 voturi)    
    Macar In Evul Mediu era un Voda (Marţi, 10 decembrie 2013, 22:13)

    Wanheda [utilizator]

    care mai taia capete de boieri...in ziua de azi Voda e Ponta, tata plagiatorilor...asta linge unde scuipa boierii.
  • +4 (4 voturi)    
    legea minelor si gratierea au fost DIVERSIUNE (Miercuri, 11 decembrie 2013, 1:08)

    fosta zoezoe [utilizator]

    OBIECTIVUL A FOST MODIFICAREA ART 147 DIN CODUL PENAL.Asta le impuneau sustinatorii lor, asta le-au promis primarilor si printr-o alta manevra au mai incercat acum cateva luni.Presa a preluat momeala, la fel si noi si ne-am dat in stamba cu amnistia, gratierea, minele.......cand subiectul anului, miza era alta.Modificarea face ca in Romania sa nu mai existe corupti si evident coruptie , sa lase fara obiect de activitate ANI,DNA si buna parte din activitatea DIICOT.Dacilor, patriotilor astia responsabili cu mandria nationala ce ziceti , mizeria asta morala nu e tot atat de toxica ca si cianura ? Sau daca Base e cel care (prin consilierii lui) a semnalat chestiunea am fi basisti daca am reactiona cat de cat asa mioritic, timid, cu capul plecat cumva ...Ce ziceti ?
  • +3 (3 voturi)    
    Pana cand... (Miercuri, 11 decembrie 2013, 1:34)

    Geo7 [utilizator]

    romanii nu inteleg sa protesteze pasnic impotriva adunaturii de corupti din Parlament? Pana cand vor sta pasiv si nu vor merge la vot pentru a vota complet altceva decat ceea ce avem acum? Putem avea o lista cu toti cei din Parlament care au votat asa mizerie de legi si sa fie pusi pe lista rusinii iar numele lor sa nu mai fie votate din nou???
  • +3 (3 voturi)    
    Dormiti romani ,dormiti !!! (Miercuri, 11 decembrie 2013, 4:07)

    andreesanu [utilizator]

    Derbedeii , hotii lichelele,haimanalele,n-au tip de dormit cind isi cunosc interesele !!!,iar v-au tras-o !!!.
    Or te trezesti romane ori astia iti fura si patul de sub tine.
    Smecherul ,hotul ,haimanaua doarme cind si-a facut plinul.
    Tu ce-astepti ???
  • +4 (4 voturi)    
    588 ne-a trebuit, 588 avem! (Miercuri, 11 decembrie 2013, 7:10)

    hotnewsfil [utilizator]

    Doamna Laura Cotruta Kovesi nu mai este conectata la realitatea de azi.
    Doamna se mai crede pe vremea presedintelui Basescu si a lui Emil Boc.
    Daca nu se schimba rapid, daca nu inclina steagul, nu mai face purici multi la DNA. O sa dea Felix cu ea de pamant, de n-o sa se mai vada.
    O sa-i scoata Felix gargaunii din cap!
    Daca nu-i convine cum "lucreaza 588", sa ne lase in pace si sa plece la UE, ca i se potriveste mai bine.
  • +3 (3 voturi)    
    promovarea.. (Miercuri, 11 decembrie 2013, 9:31)

    pita [utilizator]

    ''haiduciei'', adaug de tip dambovitean , adica ALESII ISI DAU VOIE SA FURE LEGAL!!, daca il intrebati pe p.m. pontachio , el nu stie nimic ,a fost peste mari si tari cu TAPUL alaturi, acest IZGONEA - tare-n gura , supune votului articole din c.p. in miez de noapte
    poate scapa neobservat , nepritocit ! ALO dreptacii ! nu se simte nevoia stangerii randurilor , sau e mai bine raspanditi ,caci se observa mai bine''PENAJUL''.
  • +1 (1 vot)    
    modificarile codului penal sesizare dna (Joi, 12 decembrie 2013, 13:00)

    domnuldefier [utilizator]

    DNA-ul sa se autosesizeze si sa ancheteze parlamentarii pentru abuz in serviciu pentru ca nimeni nu este mai presus de lege si nu vrem in evolu mediu!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version