​Articol actualizat

VIDEO Victor Ponta anunta ca PSD si PNL au cerut o noua comisie care sa ancheteze afacerea imobiliara a Ioanei Basescu, dar liberalii sustin ca nu au cerut asa ceva / Ponta, dupa ce a discutat la telefon cu Antonescu: E de acord cu comisia

de Red. Politic     HotNews.ro
Marţi, 19 noiembrie 2013, 16:18 Actualitate | Politic

Victor Ponta
Foto: Agerpres
Premierul Victor Ponta a precizat marti ca se va infiinta o comisie parlamentera a Camerei Deputatilor si Senatului care va ancheta "intreaga afacere Calarasi", referindu-se la imprumutul acordat Ioanei Basescu, fiica presedintelui, de catre CEC, fiind vorba de o alta comisie pe langa sub-comisia parlamentara de la Comisia de buget-finante a senatului care ancheteaza doar modul in care CEC-ul a respectat legile.

Surse parlamentare au declarat pentru Hotnews.ro ca declaratia lui Ponta privind infiintarea comisiei de ancheta i-a luat prin surprindere si pe PSD-isti, care convenisera cu liberalii ca pentru anchetarea tranzactiei Ioanei Basescu sa se infiinteze o sub-comisie parlamentara. Potrivit Realitatea TV, liderii de grup ai liberalilor din cele doua camere, George Scutaru si Puiu Hasotti, nu stiau nimic despre constituirea acestei comisii.

UPDATE 18.25 Ponta, dupa ce a discutat la telefon cu Antonescu: E de acord cu comisia de ancheta Calarasi

PNL este de acord cu infiintarea unei comisii de ancheta in ceea ce priveste retrocedarile agricole din judetul Calarasi, a anuntat, marti, premierul Victor Ponta, dupa ce a avut o discutie telefonica, in biroul presedintelui Camerei Deputatilor, cu presedintele Senatului, Crin Antonescu, scrie Mediafax.

Ponta a fost astepat de jurnalisti la iesirea din biroul presedintelui Camerei Deputatilor si informat ca mai multi parlamentari PNL nu stiu de infiintarea acestei comisii. "Pai, inca nu au apucat sa discute (liberalii-n.r.), acuma am vorbit, aici", a spus premierul.

El a aratat ca a vorbit la telefon cu liderul PNL, Crin Antonescu, si ca acesta a fost de acord.

UPDATE 17.40 Purtatorul de cuvant al PNL, Cristina Pocora, a declarat intr-o interventie la postul Romania TV ca "PNL nu a fost consultat" cu privire la infiintarea comisiei parlamentare mixte.

"Din cate stiu eu, presedintele Crin Antonescu nu a fost consultat, nici liderii de grup nu au fost contactati de subiect. Urmeaza sa vedem care va fi propunerea concreta a celor de la PSD si vom lua o decizie in urma unei analize (...) Nu am avut cunostinta despre initiativa colegilor de la PSD de a initia aceasta comisie", a spus Pocora.

Presedintele Camerei Deputatilor, Valeriu Zgonea, a declarat la randul sau ca propunerea privind infiintarea comisiei de ancheta va fi facuta de liderii de grup ai PSD, Ilie Sarbu si Marian Neacsu. Intrebat daca s-a discutat si cu partenerii din USL despre aceasta comisie, Zgonea a spus ca da, insa liberalii nu stiau nimic despre aceasta decizie.



Propunerile lui Ponta


"Mi-au spus liderii de grup PSD, si de la PNL, si de la PC ca lucreaza la formarea unei comisii comune. Liderii de grup vor sa propuna o comisie a Camerei Deputatilor si Senatului care sa ancheteze activitatea tuturor acelor persoane angajate in institutiile publice legata de afacerea de la Calarasi", a explicat Ponta.

El a amintit de telefonul dat de presedintele Traian Basescu ministrului de finante Daniel Chitoiu, in care seful statului solicita ca presedintele CEC, Radu Ghetea, sa nu fie schimbat din functie.

"Uitati, prefectul de Galati a fost arestat pt ca a dat un telefon. Domnul Basescu a dat un telefon si nu pateste nimic," a spus Ponta.



"Comisie speciala sau comisie de ancheta"

Presedintele Camerei Deputatilor, Valeriu Zgonea, a confirmat la putin timp dupa declaratia lui Ponta ca liderii grupurilor PSD din cele doua camere lucreaza la documentatia privind formarea unei comisii "speciale sau de ancheta, in functie de argumentele grupurilor parlamentare".

"Liderii grupurilor politice de la PSD au decis sa constituie aceasta comisie si vor lucra la documentatie" pana saptamana viitoare, iar in "in functie de decizia pe care o iau liderii va fi o comisie speciala sau o comisie de ancheta", a spus Zgonea, la intrebarile ziaristilor. Acesta a afirmat ca aceasta comisie nu are nicio legatura cu o eventuala suspendare a presedintelui Traian Basescu.

"Daca exista elemente legate de legalitate si incalcarea legislatiei din Romania exista obligatia Comisiei sa ceara Birourilor Permanente reunite sa trimita concluziile organelor abilitate ale statului", a mai spus Zgonea, care a sustinut ca s-a discutat si cu grupurile parlamentare ale PNL si PC.























5808 vizualizari

  • +55 (57 voturi)    
    Dar pt mama lui cand se face comisie? (Marţi, 19 noiembrie 2013, 16:24)

    Cristiann80 [utilizator]

    Toti au credite de milioane de euro, de sute de mii de euro. Mama lui Taxa Ponta a luat anul trecut ca pensionara pe o firma personala cu capital cat o pensie de a ei 1,6 milioane de euro de la BRD. Tot mama lui Taxa Ponta a incheiat in iunie parca o afacere cu statul de administrare a capacelor stradale din tot Bucurestiul!!! Data naibbba pensionara Naum mama lui Taxa Ponta!!!!E mai activa ca un om de afaceri de 40-50 de ani. Dar sora lui Ponta si cumnatul cum explica afacerile cu statul si profiturile de milioane de euro in numai un an de zile?
    De ce nu se scrie despre asta? Am vazut numai cateva aricole pe acest subiect? Le este teama jurnalistilor de Taxa Ponta????
    • -50 (54 voturi)    
      Incep sa plang... (Marţi, 19 noiembrie 2013, 16:45)

      cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

      Ce oropsita e familia base...vai,vai,vai...pe final de mandat...si alte mame ""incheie parca""....
      • +38 (38 voturi)    
        Culmea, Pinocchio a zis ca Base nu e vinovat! (Marţi, 19 noiembrie 2013, 16:52)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

        Ponta: "Nu cred ca Presedintele este vinovat de ceva dar vom face comisia ca sa-i controlam pe cei care au facut acest lucru. "
        In traducere libera, daca ati facut ceva legal dar e legat de Basescu, veti fi intervievati de Parlament, transformat sui generis in Tribunalul Poporului!
        • +35 (35 voturi)    
          Antonescu are imprumut de la CEC (Marţi, 19 noiembrie 2013, 17:39)

          dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          Antonescu nu va participa niciodata la vreo comisie care sa ancheteze afacerea lui Basescu cu CEC-ul si terenurile din Calarasi deoarece Antonescu insusi are imprumut de la CEC mai mare ca cel luat de Ioana Basescu.
          • +28 (28 voturi)    
            Atentie romani!!! (Marţi, 19 noiembrie 2013, 17:57)

            Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

            Infiintarea comisiei "Afacerea Calarasi" de catre Ponta ar putea sa aiba un efect pervers de bumerang. Multi se vor intreba cand le vine randul?!...
            • +12 (14 voturi)    
              Aici, (Marţi, 19 noiembrie 2013, 19:02)

              xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

              iti dau dreptate,de cand cu condamnarea lui Nastase multi trebuie sa se gandeasca cand le vine randul.
            • +10 (10 voturi)    
              la ce ? ca nici o comisie nu are (Marţi, 19 noiembrie 2013, 19:22)

              fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

              capacitatea legala nici pregatirea nici autoritatea sa traga vre-o concluzie ! Scopul este ca pe agentiile de presa sa se puna un semn de intrebare .Asa ca la ce sa le vina randul multora ? La investigat credite pentru nevoi personale ca furturile, jafurile,coruptia si evaziunea le-am rezolvat !Hai Romania ca mai ai un pic si esti pe culmile socialimulismului luminat de baronii rosii !
      • +32 (32 voturi)    
        Nu plangi deja?! (Marţi, 19 noiembrie 2013, 17:05)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

        O sa plangi de n/o sa te mai opresti!
        In afara de ura, mai ai ceva in... cap?!

        • -16 (16 voturi)    
          Te referi.... (Marţi, 19 noiembrie 2013, 18:05)

          cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

          La tine???
          Eu in cap am creier,nu ura,cinstit mosher portocaliu..
          • +4 (4 voturi)    
            creier (Miercuri, 20 noiembrie 2013, 0:04)

            baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

            asa numesti tu aglomerarea aia pestilentiala de celule putrede infestate cu virusul varanic?
          • +2 (2 voturi)    
            imi pare rau (Miercuri, 20 noiembrie 2013, 10:48)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

            dar nu se vede
      • +29 (29 voturi)    
        Anunta-ne.. (Marţi, 19 noiembrie 2013, 17:13)

        Alius [anonim] i-a raspuns lui cristian_n

        ..cand termini cu plansu'.

        In alta ordine de idei, ca tot te-a apucat plansul, care este rostul acestei comisii? Ce masuri o sa se stanileasca in urma "cercetarilor"? O sa fie Ioana Basescu demisa din Parlament? O sa fie sanctionata pe linie de partid? O sa i se taie din salariul de parlamentar?

        Ar trebui sa te apuce rasul, totusi.
        • -18 (18 voturi)    
          Nu mosher... (Marţi, 19 noiembrie 2013, 18:02)

          cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui Alius

          O sa rad cand o sa raspunda in fata justitiei..Vezi ca mai are un apartament ""marca popoviciu"" in activul patrimonial(penthouse Baneasa).Asta asaaa...ca modesta notarita din Vrancea,initial....
          • +13 (13 voturi)    
            Nu tonsher... (Marţi, 19 noiembrie 2013, 20:10)

            Alius [anonim] i-a raspuns lui cristian_n

            ..va raspunde in fata legii, cand va fi anchetata de politie, procuratura, dna etc.. Cand este in atentia unei subcomisii, va raspunde doar la telefon prietenilor si familiei.

            Asta asaaa, ca un fapt divers.
          • +11 (11 voturi)    
            Ia de-aici... (Marţi, 19 noiembrie 2013, 20:18)

            Alius [anonim] i-a raspuns lui cristian_n

            "orice concluzie a acestei subcomisii nu va va avea caracter decizional, ci de recomandare".

            Ai si motive sa plangi.. Prostia e mare.. MARE!
          • +5 (5 voturi)    
            ... (Marţi, 19 noiembrie 2013, 22:40)

            Delia13 [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

            Desteptule! Iti lipseste (pe linga creierul pe care pretinzi ca il ai) litera "n" de la "mon cher "
          • +1 (1 vot)    
            zici ca ai creier? (Miercuri, 20 noiembrie 2013, 10:58)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

            atunci raspunde :
            - ce legatura vezi tu intre comisia (care initial era o subcomisie) parlamentara si persoana privata ioana basescu care in baza unei cereri a obtinut un credit de la banca de stat cec bank?
            asta in conditia in care banca respectiva e controlata de stat, reprezentat in zilele noastre de oamenii psd-ului.
            - ce abilitati tehnice juridice vor avea membrii comisiei/subcomisiei astfel incat concluzia (si nimic altceva, ca nu poate si nici abilitata pt. altceva nu-i) comisiei sa fie atat de pertinenta incat in baza acesteia sa se autosesizeze organele statului abilitate sa demareze anheta oficiala si impotriva cui? a membrilor cec care au aprobat imprumutul?
            - de ce comisia respectiva nu-si va extinde cercetarile si asupra altor credite decat al ioanei basescu? sa zicem d-na naum, d-l antonescu. in fond, principiul e acelasi, nu?
      • +3 (5 voturi)    
        Ma (Marţi, 19 noiembrie 2013, 19:46)

        Jar [anonim] i-a raspuns lui cristian_n

        uitai la RTV,si cand l-am vazut pe Catalin Striblea cum se mira ca a luat Ioana basescu creditul in 7 zile de la depunerii cererii ,mi-a venit sa plang.
        Am luat credite de la 4 banci.Toate ,dar toate mi-au cerut mai intai documente,mi le-au analizat zile ,saptamani ,dupa care ,unele mi-au spus sa fac cerere pentru credit si mi l-au dat intr-o zi sau doua,iar o alta mi-a dat documentele inapoi,mi-a multumit ca am apelat....si pa!.
        In tara asta,nu trebuie sa te miri de ceata din capul poporului cand intelectualii lui sunt doar niste banali mercenari.
      • 0 (0 voturi)    
        Problema (Miercuri, 20 noiembrie 2013, 14:46)

        Encounter [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

        Problema adevarata e ca poanta stie deja ca nu e nimic incorect in toata aceasta afacere si tocmai de aceea nu are de ce sa astepte reactii de la organele cu adevarat abilitate sa faca asemenea investigatii. De aceea, a infiintat o comisie parlamentara care nu va analiza nimic pentru ca deja verdictul lor e dat. De fapt, verdictul e dat de mult, acum tot incearca sa il aplice vreunei fapte! Iar dupa ce verdictul lor va fi infirmat de logica si de lege, vor sari in sus spunand ca "Basescu controleaza procurorii". Ar fi de ras, daca nu ar fi trist!
    • +9 (9 voturi)    
      Dedicatie pt Ponta & USL (Marţi, 19 noiembrie 2013, 16:51)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

      Dedicatie pt Ponta & USL:

      http://www.youtube.com/watch?v=LpaKRr7Do-Q
    • +24 (24 voturi)    
      Chiar nu intelegi? (Marţi, 19 noiembrie 2013, 16:52)

      pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

      Singura solutie a Mafiei politice este sa ingenuncheze justitia, si sa transforme Statul intr-un organism impotent cu institutii sterile!

      Dupa reteta regimului Iliescu!

      Intre timp, trebuie sa semeni in jur impresia ca este o mafie GENERALIZATA si INTANGIBILA iar infractiunile economice de devalizare a Statului nu vor fi niciodata pedepsite !

      Lupta este pe viata in libertate si bogatie, sau batranete la puscarie !

      Sa speram ca sistemul de Justitie va rezista!

      Asta nu este descentralizare, asistam la DEZMEMBRAREA Romaniei!
  • +30 (32 voturi)    
    Daca premierul Victor Ponta (Marţi, 19 noiembrie 2013, 16:27)

    nellino [utilizator]

    a facut aceasta afirmatie atunci este o imixtiune in treburile Legislativului si ar trebui luat la suturi.
    daca deputatul Victor Ponta a facut aceasta afirmatie ar trebui luat la suturi pentru ca nu a mai dat pe la Parlament decat in calitate de premier.
  • +28 (30 voturi)    
    ha ha ha (Marţi, 19 noiembrie 2013, 16:29)

    goto [utilizator]

    si poate aduce domnul ponta si dovezi ca base a dat acel telefon deoarece ghetea a acordat creditul acela lui ioana basescu. si am dori sa vedem si noi dovezile. altfel ar insemna ca se infiinteaza 2 comisii pentru acelasi scop. iar ambele comisii sunt platite totusi din banii contribuabilor, care au dreptul sa stie pe ce sunt cheltuiti si ca nu sunt cheltuiti pt ca ponta vrea sa se razboiasca cu base sau cu altii pt a se razbuna.
    in rest din cate stiu parlamentul nu poate investiga o tranzactie intre 2 privati care nu are treaba cu statul sau nu aduce prejudicii sigurantei statului.
  • +40 (42 voturi)    
    E clar, traim in Kafka! (Marţi, 19 noiembrie 2013, 16:29)

    triciupa [utilizator]

    In loc sa reclame la parchet daca exista suspiciuni ca s-ar fi incalcat legea, regimul voiculescu se substituie - a nu stiu cata oara - justitiei si ancheteaza in parlament (!?) o posibila infractiune! O lume intoarsa cu fundu-n sus! La fel cum pe vremea lui Dej profesorii erau inlocuiti de proletari cu origine "sanatoasa" iata ca procurorii sunt inlocuiti cu penali, derbedei, analfabeti, smecheri, bisnitari si lista ramane deschisa pentru ca sunt peste 600...
  • +39 (41 voturi)    
    Ponta e un mincinos cronic (Marţi, 19 noiembrie 2013, 16:31)

    Gryphus [utilizator]

    Ponta amesteca MINCINOS lucrurile, nu exista "afacerea Calarasi" pt ca NU e nicio legatura intre ceea terenul pt care DNA a facut o ancheta inca din 2012 si terenul cumparat de IOANA in 2013.

    Sunt peste 300 de persoane care au luat credite de peste 1 milion de euro...pt ei nu se face nicio comisie.
    Ponta vrea sa faca politie politica si inventeaza dosare
    • +39 (39 voturi)    
      Eu nu-l mai suport p-asta! (Marţi, 19 noiembrie 2013, 17:18)

      RaduC [anonim] i-a raspuns lui Gryphus

      Impertinenta, incompetenta, obraznicia si nesimtirea acestui individ ma revolta intr-o asemenea maniera incat simt ca daca l-as intanli intre 4 ochi si 4 pereti m-as abandona furiei si i-as sparge mutra aia nesuferita fara sa mai tin cont de urmari. Acest individ face pare din acea categorie de cretinei care nu rapsund la niciun fel de stimulent oferit in mod civilizat ci pur si simplu cere pumni si suturi in dos. Mi-am pierdut firea in viata mea in 3 sau 4 instante si s-a lasat mereu cu capete sparte...al meu n-a fost printre ele. Imi pare rau ca am ajuns sa spun astfel de lucruri dar nesimtul asta, imi starneste pornirile animalice numai la vedere. Nu-l mia pot suporta, mi-e greu sa-l vad, sa-l aud vorbind, pur is simplu imi repugna. S-a cocotat in fruntea tarii si ne calca pe toti in picioare!
      • +16 (16 voturi)    
        Știu de la ce ți se trage (Marţi, 19 noiembrie 2013, 18:48)

        marius v [utilizator] i-a raspuns lui RaduC

        Aversiunea ta este de la faptul că dai mereu de Ponta la televizor, în fiecare zi. Să știi că asta nu-i de bine. Greața asta o aveau românii și față de Ceaușescu, iar ăla a zăcut în fruntea țării 25 de primăveri; mă rog, 24, că în a 25-a era deja perforat și împământenit. Îți garantez că sunt câteva milioane de - cum să le spun?! - români care se uită fascinați la această lăcustă. Cât de inteligent, inspirat, atoateștiutor și mândru este el!
        • +10 (10 voturi)    
          poate ca ai dreptate (Marţi, 19 noiembrie 2013, 19:36)

          RaduConstantin [utilizator] i-a raspuns lui marius v

          insa si daca nu m-as uita (ca totusi, prea des eu nu ma uit la tv), tipul asta tot supra-enervant ramane. Nesimtirea, obraznicia lui transpar dincolo de ecranul tv...
          Da, fata-i impertinenta ridica brusc starea de iritare cand e urmata de tampeniile si obrazniciile debitate..
      • +13 (13 voturi)    
        Ai dreptate! (Marţi, 19 noiembrie 2013, 18:56)

        ticbis [utilizator] i-a raspuns lui RaduC

        Mi-ar placea insa sa-l lasi pe mana mea! Chiar daca n-am afirmat-o inca in public, te rog sa ma crezi ca mi-as dori sa fiu primul care sa-i "raspund" acestui plagiator nesimtit care-si bate joc de intregul popor roman!
        • +11 (11 voturi)    
          Poti s-o faci tu primul, pentru (Marţi, 19 noiembrie 2013, 19:41)

          RaduConstantin [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

          mine chiar nu conteaza al catelea sunt intre cei ce-i stropsesc mutra. Nu ma recunsoc facand astfel de afimatii la adresa altuia dar parca nici Ceausescu nu imi producea atata repulsie ca acest neica-nimeni cu aere de sef peste guvernul romanilor. Nu pot sa suport gandul ca asta se numara printre reprezentantii ai tarii mele. Cu ce-a gresit tara asta sa aiba parte de atata nemernicie de atata amar de vreme?
  • +29 (29 voturi)    
    Gata cu lenevia (Marţi, 19 noiembrie 2013, 16:55)

    catalin72 [utilizator]

    Gata cu joaca ,cu lincezeala ,tot parlamentul sa treaca sa ancheteze creditul lui Base ! :)
  • +23 (23 voturi)    
    Comisie (Marţi, 19 noiembrie 2013, 16:56)

    EagleEye [anonim]

    Se face o comisie pe langa sub-comisie???Deci comisia comisiilor,nu?Bine ca nu se face Marea Adunare Generala ca pe vremea lui Ceausescu!
  • +15 (15 voturi)    
    O boala cronica !! (Marţi, 19 noiembrie 2013, 17:02)

    banateanul. [utilizator]

    Dar din pacate care nici-nu se vindeca ! Si din pacate nici bisturiul nu-si face efect la aceasta Boala ! Si denumirea boli este** ANTIBASISM **
  • +28 (28 voturi)    
    Sunt curios (Marţi, 19 noiembrie 2013, 17:05)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    pe cand a treia comisie?!
    Da' aia pentru SRS, cand se face?!
    • +16 (16 voturi)    
      Corect! (Marţi, 19 noiembrie 2013, 18:17)

      ticbis [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      SRS a luat de la BRD un credit de 3 mil de euro in 2008. Cu ce a garantat si ce venituri avea el pentru ca banca sa-i poata da creditul asta?
      Acum, in 2013 aflam ca SRS nu si-a platit nici macar o singura rata si ca este executat silit de catre banca. Mai aflam ca banca nu prea are ce sa-i ia, pentru ca SRS n-are salariu, n-are proprietati, n-are conturi in banca....
      Astept o comisie parlamentara condusa de "procurorul doctor in drept" Victor Ponta pentru elucidarea acestui caz!
  • +20 (20 voturi)    
    Oare chiar cretini suntem... (Marţi, 19 noiembrie 2013, 17:08)

    Sani [utilizator]

    ...de-i permitem  sa-si bata joc de noi?
  • +29 (29 voturi)    
    vreau si eu o comisie (Marţi, 19 noiembrie 2013, 17:10)

    amuzata [utilizator]

    in care sa mi se spuna pentru ce e platit ponta din banii mei!!!!
    ca latra la tv in orice zi,pe orice post,face comisii si subcomisii,dar il doare fix in c....r de economie.
    preturi mari,somaj in floare,parlamentari ghiftuiti de beneficii...
    cum pot face ca eu sa nu-l mai platesc pe ponta?????
  • +19 (19 voturi)    
    divortul este la usa ....uslacilor (Marţi, 19 noiembrie 2013, 17:10)

    geocrin [utilizator]

    Toate declaratiile celor doi falnici si luptatori pentru marirea impozitelor si taxelor duc la eminenta rupere a usl.
    Oricum PSD se crede ca are sacii in caruta avindul pe ponta la cirma economiei romanesti.
    Intrbarea este unde vom ajunge cu acest pilot?
  • +21 (21 voturi)    
    Prea Mincinosul Romaniei (Marţi, 19 noiembrie 2013, 17:13)

    zigot [utilizator]

    acest individ care nu face deosebirea intre originalitate si copy-paste nu are discernamantul si mintea limpede sa analizeze o situatie a unei persoane(familie) .
    va dati seama ce risc ptr Romania este acest P M daca nu este asistat cu mare atentie?
    aceasta stare de surescitare este amplificata si de situatia baronilor de arges, prahova , galati si de faptul ca nu are bani multi sa dea celor care il sustin
    • +14 (14 voturi)    
      TACHE FARFURIDI (Marţi, 19 noiembrie 2013, 17:20)

      ursucu [utilizator] i-a raspuns lui zigot

      , avocat, membru al acestor comitete și comiții
  • +17 (17 voturi)    
    de ajuns cu gluma (Marţi, 19 noiembrie 2013, 17:17)

    coco [anonim]

    Ar trebui sa existe un comitet fie de la opozitie sau de la societatea civila care sa monitorizeze toate faradelegile facute de pontake sau uslasi. Si cind va veni timpul acesti derbedei sa fie trasi la raspundere
  • +23 (23 voturi)    
    eu zic sa se infiinteze mai multe comisii: (Marţi, 19 noiembrie 2013, 17:21)

    Gg65 [utilizator]

    - comisie a senatului
    -comisie a deputatilor
    - comisie a senatului si deputatilor
    - comisie a primului ministru
    -comisie a ministrului de finante
    - comisie a BNR
    - comisie a CEC
    - comisia lui Viorel
    - comisia lui Victor
    - comisia lui victor viorel
    - comisia oamenilor cinstiti din guvern
    Si daca nici astea nu gasec nimic ilegal, nimic sa-l suspendam pe presedinte, atunci sa se infiinteze Comisia Comisiilor, ca nu se mai poate!
  • +18 (18 voturi)    
    comisie (Marţi, 19 noiembrie 2013, 17:24)

    CORNELIA [anonim]

    Dar o comisie care sa analizeze imprumuturile luate de la BANCOREX si pe care, din cauza faptului ca nu au mai fost restituite,le platim noi prostii prin taxa auto de ce nu face Ponta?
  • +14 (14 voturi)    
    Oare cand or să-nţeleagă ... (Marţi, 19 noiembrie 2013, 17:25)

    Dan [anonim]

    cretinii ăştia că pe noi nu ne interesează:
    - de războiul lor ?
    - de răzbunările lor ?
    - de noroiul cu care aruncă unii în alţii ?
  • +21 (21 voturi)    
    Fumigene pentru presă (Marţi, 19 noiembrie 2013, 17:29)

    marius v [utilizator]

    Hai să nu mai vorbim despre descentralizare, despre fiscalitatea criminală, despre eșecurile cu Roșia Montană și gazele de șist, despre cum punem japca pe toate instituțiile (inclusiv fotbalul), depre plagiat... Nu, să vorbim despre împrumutul Ioanei Băsescu și despre cum și-a folosit președintele influența!

    Măi popor român, măi presă română, măi cosmos, cum dracu' se face de-au ajuns ticăloșii ăștia, toți, de la stânga la dreapta, să ne conducă?!!!!!
  • +21 (21 voturi)    
    Mai trebuie o comisie (Marţi, 19 noiembrie 2013, 17:31)

    Ramona [anonim]

    Mai trebuie o comisie ca sa verifice modul in care a fost ales numele nepoatei lui Basescu. In plus, Elena Basescu foloseste functia de parlamentar european in interes personal - a nascut acum ca sa primeasca alocatie de la parlamentul european.
    • +4 (4 voturi)    
      ... (Marţi, 19 noiembrie 2013, 22:46)

      Delia13 [utilizator] i-a raspuns lui Ramona

      Nu le dati idei! :-)
  • +24 (24 voturi)    
    Hei, Ponta, ai luat-o razna de tot! (Marţi, 19 noiembrie 2013, 17:34)

    Primula [utilizator]

    Cred ca orice cetatean roman care munceste si are cu ce sa returneze un credit, are dreptul sa-l ceara. L-a cerut Ioana Basescu? Este cetatean roman? Da. L-a cerut Traian Basescu? Nu. Si daca l-ar fi cerut el, ca cetatean roman, nu ar fi putut sa fie refuzat. L-a luat inainte de rand? Cine mai cerea 1 million de euro si nu i s-a dat? Bancile dau prioritate, ca sa nu piarda clientii, celor care pot lua credite mai mari. Din asta le iese profitul, nu? Cine ii poate obliga ca in loc de 1 million de euro unui client bun sa dea 100 de credite, la 100 de clienti de doar 10 000 de euro. Dobanzile, la sume mari se pot negocia. Ce comisie mai platim din bani publici si de ce? Mai are Pontache ceva client de-ai lui de multumit? O idiotenie! Orice banca s-ar fi grabit, pentru un client bun, sa acorde cu maxima urgenta creditul, inclusiv CEC-ul, chiar cu aprobarile membrilor PSD din Consiliul de Administratie!
    • -9 (9 voturi)    
      Pai asta e problema (Marţi, 19 noiembrie 2013, 18:16)

      pepelea [anonim] i-a raspuns lui Primula

      Ioana Basescu nu are cum sa castige peste 10 mii de euro pe luna din notariat.Daca tu crezi asta esti cel putin fraier si foarte foarte penibil
      • +7 (7 voturi)    
        Paulownia! (Marţi, 19 noiembrie 2013, 19:44)

        Primula [utilizator] i-a raspuns lui pepelea

        Cand l-am auzit pe presedinte, inainte de a cumpara Ioana teren pe credit, raspunzand unui reporter care l-a intrebat ce ar cultiva daca ar avea teren ca s-ar orienta spre Paulownia, am crezut ca este vreun soi de porumb, sau de cartof.. Am aflat apoi ca e un arbore aclimatizat in Europa, care are o crestere ultra rapida, dupa trei ani de la plantare poate fi recoltat, aducand un beneficiu anual de 30 000 de Euro pe ha. Copacul asta are o putere de regenerare iesita din comun, se reface si da recolte tot la trei ani. Este mai rezistent decat fagul, are putere calorica mare, se foloseste in industria mobilei, pentru iahturi, instrumente muzicale si multe altele. Trebuie sa existe pe undeva in arhiva televiziunilor raspunsul lui Basescu la intrebarea reporterului!
        • +1 (1 vot)    
          Problema... (Marţi, 19 noiembrie 2013, 22:56)

          Delia13 [utilizator] i-a raspuns lui Primula

          astora, e ca Presedintele a dat un exemplu bun cumparind pamant, Nu masini de lux sau de curse , ca Ponta. Asa ca totul a trebuit denaturat, ei stiu foarte bine ca nu e nimic legal, dar asa au reusit sa nu lase sa se vada partea buna , de a face agricultura , de a investi ... Daca cei de dreapta af fi macar pe jumate asa de ambitiosi ca usl-ul, tara asta ar fi alfel. Astia stiu ce vor, si nu se lasa ...
      • +7 (7 voturi)    
        Mergi la notar! (Marţi, 19 noiembrie 2013, 19:47)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui pepelea

        In cinci minute ti-a luat 30 de lei!
        Tu esti cel putin prost, ca sa nu spun damblagiu gen Cacarau!
      • +2 (2 voturi)    
        Istetule! (Marţi, 19 noiembrie 2013, 22:49)

        Delia13 [utilizator] i-a raspuns lui pepelea

        Voi, asistatii astia, nu puteti intelege ca un teren agricol produce bani!
      • +2 (2 voturi)    
        mai vezi odata (Miercuri, 20 noiembrie 2013, 10:32)

        Gobelin [utilizator] i-a raspuns lui pepelea

        comunicatul Ioanei Basescu, a platit deja 2 rate la credit.
  • +12 (12 voturi)    
    Politicianul Viorel nu se desminte! (Marţi, 19 noiembrie 2013, 18:06)

    hotnewsfil [utilizator]

    Azi, dupa cum ii este firea si obiceiul, Ponta Viorel a dat un fuserai (treaba de mantuiala) prezentarii proiectului descentralizarii, a tinut un discurs laudativ, de cateva minute, la adresa sa, s-a referit tangential si la mostenirea dezastroasa.
    S-a grabit!Avea o treaba de mai mare raspundere, de mai mare rasunet popular. Trebuia sa iasa pe coridor, la usa salii parlamentului, sa faca o baie in spa-ul format de ziaristi. Acolo a fost generos, rabdator, nu s-a mai grabit. S-a laudat pe saturate, l-a bumbacit pe presedintele tarii, l-a acuzat ca ii saboteaza, ii franeaza guvernarea tarii.
    A folosit ocazia pe care si-a format-o singur, pentru a anunta presa, deci intreaga tara, ca a dispus formarea unei a doua comisii a parlamentului (in afara celei ce il ancheteaza pe dl. Ghetea (presedintele bancii- CEC), care sa ancheteze suspiciunea pe care o are el, Viorel, ca nu e lucru curat in felul in care fiica presedintelui a achizitionat terenul.
    A declarat, confirmat ulterior si de dl. Zgonea-presedintele Camerei Deputatilor, ca, deocamdata, nu s-a precizat motivul care sa justifice infiintarea acestei a doua comisii, nu se dispune inca de documente din care sa rezulte necesitatea dar, pana saptamana viitoare, se vor strange astfel de documente si se va alcatui un plan de lucru al noii comisii, anuntate de Viorel, acesta declarand ca il suspecteaza pe presedinte ca a comis o fapta grava, amestecandu-se in achizitionarea terenului de catre fiica sa.
    Parlamentarii, intrebati de ziaristi, se mirau, mai ales cei din PNL, afirmand ca nu stiu nimic de aceasta decizia lui Viorel, de a infiinta cea de a doua comisii, ca nu au fost consultati asupra oportunitatii infiintarii acesteia.
    Liberalii nu stiau nimic dar luptau pe baricadele televiziunilor, ca sa justifice decizia lui Viorel.
    Astfel de gesturi eroice a prestat un parlamentar liberal care, intr-un talk-show 'la cald' desi se pare ca are o infirmitate la corzile vocale, il sustinea pe Viorel, cu o voce harjaita.
  • +12 (12 voturi)    
    averea plagiatorului la control, dar nu parlamenta (Marţi, 19 noiembrie 2013, 18:07)

    lamaie [utilizator]

    Propun, ca simplu cetatean, sa se inceapa, de catre DNA , controlul averii plagiatorului-sef, ca in calitate de bugetar nu prea ai cum sa faci avere. Am ceva zeci de ani ca bugetar la activ si am o pensie de care sa aiba parte plagiatorul.
    Dar, nu numai averea lui ci a tuturor parlamentarilor si oamenilor politici din ultimii 23 de ani.
    Numai asa se va tremina cu coruptia, numai asa caracatita , care a cuprins Romania , va fi distrusa partial, si tot e un pas mare.
    Ar mai trebui ca instantele sa renunte la amanari, la tergiversari in pronuntarea sentintelor in procesele de coruptie.
    DACA JUSTITIA NU ISI DUCE PANA LA CAPAT OBLIGATIA DE A FI DEMNA SI CORECTA....ce mai putem astepta. Se vand unii judecatori pe 2 lei, RUSINE LOR! Nu te mai mira numic atata timp cat magistratii au facut greva, la indemnul pivnicerei!!!
    RUSINE!!! La salariile lor, la banii(euro) pentru chirii... Cati bugetari au salariile si alte avantajele pe care le au magistratiii, si ei se preteaza la ...
    Dar, cand un plagiator, situat in fruntea tarii nu are rusine, minciuna este un mod de a fi , de educatie, nu vad unde este iesirea din tunel.
    Oare nu-i este frica ca il ajung blestemele romanilor?
  • -14 (14 voturi)    
    Incerc din rasputeri sa ii inteleg pe basisti (Marţi, 19 noiembrie 2013, 18:15)

    pepelea [anonim]

    Daca sa zicem ca presedinte era Ponta si fiisa platea 300 de mii de coco cash plus imprumut la banca de stat condusa de un apropiat PSD de un milion de euro ce spume faceau basistii,in primul rand as vrea sa imi explice un simpatizant la lui Basescu daca el chiar crede ca Ioana Basescu castiga peste 10 mii de euro pe luna din notariat,fara lozinci de partid,fara balmajeli ca dragnea ca blabla bla,eu personal cred cu toate ca probabil comentariul nu va aparea ca Traian Basescu incearca sa spele niste bani,el a luat imprumut 1 milion de coco prin fiisa care are alibiul ce-i drept firav ca ar fi notar si il plateste din banii care trebuie spalati,e imposibil in Romania ca un notar hai sa nu zic slab dar mediocru precum Ioana Basescu sa castige peste 10 mii de euro pe luna,mai ales cand piata imobiliara e la pamant,cunosc personal notari care nu castiga mai mult de 1 mie,2 mii in lunile bune.NU POT SA SPUN DECAT CA SUNTETI PENIBILI,PANA SI CEL MAI INFOCAT SIMPATIZANT BASIST CRED CA SE SIMTE PENIBIL SA IA APARAREA ACESTEI MANEVRE
    • +10 (10 voturi)    
      un calcul elementar (Marţi, 19 noiembrie 2013, 19:37)

      castro [utilizator] i-a raspuns lui pepelea

      Statul acorda subventie de 180 euro/ha/an , deci 300x180=54.000 euro/an. Profitul minim este de 700 euro/ha/an , deci 300x700=210.000 euro/an. Deci,venituri totale de 264.000 euro/an ,adica , suficiente pentru a plati de trei ori rata anuala de 80.000 euro/an , chiar daca cabinetul notarial da faliment. Daca este bine gestionata , afacerea cu terenul este profitabila.
      • -2 (4 voturi)    
        Banca nu paote prevedea (Marţi, 19 noiembrie 2013, 20:51)

        pepelea [anonim] i-a raspuns lui castro

        Ce venituri va obtine Ioana Basescu ulterior cumpararii,ei trebuiau sa evalueze la momentul cumpararii putere financiara avuta de Ioana Basescu nu niste bani virtuali pe care ii putean castiga profitand de pe urma terenului,asa cum as face eu acum,m-as duce la banca si le-as zice ca le platesc rata la creditul de 1 milion de euro cu niste bani pe care ii voi castiga din afacerile care le voi face cu cei 1 milion de euro
    • +10 (10 voturi)    
      Pana una alta, (Marţi, 19 noiembrie 2013, 19:49)

      ticbis [utilizator] i-a raspuns lui pepelea

      Incearca din rasputeri, din toti rarunchii tai de roman verde si cinstit, sa ne explici cum a reusit Sorin Rosca Stanescu sa ia un credit de 3 mil. de euro de la BRD in 2008, fara sa aiba niciun fel de salariu, nici macar la nivelul unui notar ca si Ioana Basescu. Si sa ne explici de ce n-a fost in stare sa plateasca nici macar o rata pana in momentul de fata si de ce este acum executat silit de catre banca,
      Dupa ce elucidezi dilema asta, incearca sa ne explici si noua, astia mai prosti ca tine, cum a reusit Dan Voiculescu sa cumpere un teren agricol de 2600 de hectare in valoare de 16 mil de euro de la STAT, platindu-l cu doar 100 mii de euro! Si sa ne mai spui si de ce din cauza asta mentorul vostru spiritual este condamnat la multi ani de puscarie!

      Dupa ce ne explici chestiile astea, ai voie sa pui intrebari cu privire la creditul Ioanei Basescu. Pana atunci, NU! (adica mucles ca pute urat)!
      • -4 (4 voturi)    
        O sa iti explic in cateva cuvinte (Marţi, 19 noiembrie 2013, 20:53)

        pepelea [anonim] i-a raspuns lui ticbis

        Prin manevre si trafic de influenta esti multumit,acum explica-mi cu Baseasca
    • +3 (3 voturi)    
      Comisia lui ponta (Marţi, 19 noiembrie 2013, 21:36)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui pepelea

      face parte din aceiasi categorie cu aberatiile avizul CSAT pentru privatizarea CFR sau aprobarea parlamentului pentru contractul Rosia Montana. Facea pe premierul sau pe deputatul cand a vorbit de comisie?
  • +13 (13 voturi)    
    Mesajul Presedintelui ... (Marţi, 19 noiembrie 2013, 18:26)

    Primula [utilizator]

    Daca gandesti bine, Presedintele Basescu chiar nu se dezice! Este un mesaj clar catre romani sa inceapa sa se intereseze de agricultura, daca nu au pamant sa-l cumpere ei, inainte de a-l cumpara strainii. Daca nu au bani, pot apela la credit, pe care sa-l returneze din ceea ce va produce pamantul ( garantia pentru credit este chiar acel teren). Sa apeleze mai curand la o banca romaneasca, asa cum este CEC, decat la una cu capital strain, care isi externalizeaza profitul. Faptul ca din pozitia de presedinte a vorbit, nu inseamna nimic rau, ar fi trebuit sa apara pe latrinele voiculesciene cumva?
    • +10 (10 voturi)    
      tabu (Marţi, 19 noiembrie 2013, 20:02)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui Primula

      intotdeauna Base s-a pronuntat pentru dezvoltarea agriculturii si pentru pastrarea pamantului de catre proprietarii romani. Acum insa a actionat pentru interesul lui propriu pt. ca: 1 - de la 1 ian. 2014 se da drumul la achizitia de teren de catre straini si pretul va creste; 2 - dobitocii si dusmanii de guvernanti vor sa scoata alta lege care impiedice libera circulatie a pamantului, ca orice alta marfa, punand niste conditii idioate de-a dreptul; 3 - de catava vreme, toti fostii, actualii, copiii si nepotii de securisti au cumparat pamant in nestire, ca investitie pentru viitor; va spun sigur, pt. ca din pacate am asemenea specimene in familie (prin alianta, dar nu mai conteaza). Cum actiunea trebuia sa se faca discret, sa nu se prinda prostimea, cumpararea pamantului cu mare tam tam de catre fam. Basescu poate fi considerata inca o tradare a intereselor castei conducatoare, inca o incalcare a tabu-ului si asta se pedepseste crunt. Romanii trebuie furati si prostiti pana la capat : "Dormiti linistiti!"
      • +6 (6 voturi)    
        Poate imi explicati! (Marţi, 19 noiembrie 2013, 20:53)

        Primula [utilizator] i-a raspuns lui revo

        Nu am prea inteles, ce lege a incalcat Ioana cumparand terenul? Tot romanul are voie sa cumpere azi terenuri, nu? Ioana Basescu nu este cetatean al Romaniei? Au crescut deja preturile si ea a vandut terenul? E noaptea mintii, zau asa! Sa fie acuzat Basescu de inalta tradare pentru ceva ce "ar fi posibil" sa se intample ( adica sa vanda, eventual, mai scump!).Dar ce sa vanda Basescu, ca nici nu este el proprietarul? Terenul e al fiicei sale!
    • +2 (2 voturi)    
      :-) (Marţi, 19 noiembrie 2013, 23:03)

      Delia13 [utilizator] i-a raspuns lui Primula

      ...exact asta se incearca acum sa se denatureze... Doamne fereste sa vada poporul ceva bun in ce face Basescu! Nu, trebuie pacaliti votantii, nu cumva sa le vina mintea la cap!
  • +9 (9 voturi)    
    DOAMNE FERESTE PANA UNDE ? (Marţi, 19 noiembrie 2013, 18:27)

    fosta zoezoe [utilizator]

    Cat de ambuscati puteti fi, guvernantilor sa va umpleti de ridicol in halul asta ?? ponta e dus , crinnustie dar voi, cei 30 de consilieri ai pontalaului si ceilalti senatori si deputati ? Va mai intrebati de ce aveti imaginea a ceva mare si urat mirositor !
  • +12 (12 voturi)    
    -o comisie pentru procurorul Panait ! (Marţi, 19 noiembrie 2013, 18:36)

    fosta zoezoe [utilizator]

    -o comisie pentru milioanele de euro primite de ponta si sova de la Portile de Fier pentru consultanta de 30ore/zi
    -cate o comisie pentru averea fiecarui baron
    -o comisie pentru costul km de autostrada in Ro
    -o comisie care sa cerceteze costurile deszapezirii in Ro etcetcetc
    sa dam de lucru parlamentului ca usl i-a lasat someri (fara munca) si le-a marit salariile .......
  • +11 (11 voturi)    
    Ura! Motiv de suspendare! (Marţi, 19 noiembrie 2013, 18:48)

    AliB [utilizator]

    ....si daca toata lumea o sa fie ocupata cu suspendarea presedintelui, cine o sa se mai preocupe sa confirme cei cinci ani de puscarie pentru Voiculescu?
  • +10 (10 voturi)    
    joc (Marţi, 19 noiembrie 2013, 18:53)

    heraasku [utilizator]

    jocul este de imagine. este pentru cretinii antenei 3 care vor fi chemati sa-l mai suspende pe Basescu inca odata. sau ceva de genul. oricum sunt miscari electorale.
    cum prostii sunt la teveu de dimineata pana seara... fandacsia-i gata. alegerile se castiga cu teveu' si facebooku' nu cu plan de guvernare.
  • +5 (5 voturi)    
    Pai sunt de acord cu comisia sau nu? (Marţi, 19 noiembrie 2013, 19:12)

    alex1234 [utilizator]

    Pai sunt de acord cu comisia sau nu?

    Unii zic da altii zic ba si nu se mai intelege nimic !
  • +12 (12 voturi)    
    plagiatorul fascistoid (Marţi, 19 noiembrie 2013, 19:14)

    ponta nu e comunist [anonim]

    plagiatorul ponta nu e comunist, cum de multe ori se zice despre el; este un legionar, un fascist nenorocit; cind se va trezi poporul ii va da cu bita in cap, ca altfel nu se poate cu o asemenea jigodie.
  • +6 (6 voturi)    
    tinta (Marţi, 19 noiembrie 2013, 19:48)

    revo [utilizator]

    Nu cumva CEC este adevarata tinta, povestea cu Ioana Basescu fiind doar un pretext pentru preluarea prin forta a CECului in urma unei anchete abuzive si rau intentionate? Sa nu uitam ca si SOV a incercat sa puna mana pe el dar nu a reusit. Anul viitor este an electoral, USLasii are nevoie mare de bani, mai ales ca acestia nu vor mai veni asa usor dupa povestea cu nastase si ICR-ul. Daca Ghetea va fi indepartat si la conducere vor pune o marioneta care sa devalizeze CEC-ul? Cine-i opreste? Cine-i controleaza? Au toata puterea si orice putere doresc.
    Nu cumva este cazul sa intram in panica, noi, astia care mai avem ceva depus la CEC? Nu e mult, dar cred ca as muri de necaz sa raman fara bani din cauza hotilor astora. E clar ca nu exista Dumnezeu sau, daca exista, e uslas securist.
  • +6 (6 voturi)    
    Hitler este un mielusel pe langa PONTA ! (Marţi, 19 noiembrie 2013, 19:48)

    SRA [utilizator]

    Ponta respect cu precizie matematica cum a procedat HITLER la inceputul anilor 1933 bine inteles cu adaptarile de rigoare la 2012 !

    PONTA = HITLER
  • +9 (9 voturi)    
    Manipulare ordinara (Marţi, 19 noiembrie 2013, 20:17)

    EMP [utilizator]

    Ma, voua nu va e rusine? Criza economica e inca in desfasurare, investitiile sunt la pamant, sistemul medical si cel de pensii aproape de colaps si voi faceti comisie de ancheta parlamentara pentru o tranzactie particulara? Daca e ceva necurat acolo sa se ocupe procuratura, nu Parlamentul! Cat de prosti ne credeti? Va inchipuiti ca petardele voastre vor tine cuiva de foame, sau vor plati creditele luate la banci?
    Sunteti culmea iresponsabilitatii. N-ati putea avea grija nici macar de o vaca, daramite de economia unei tari!
  • +2 (2 voturi)    
    eu... (Miercuri, 20 noiembrie 2013, 2:47)

    eek [utilizator]

    ..de-as fi Ioana, as da in judecata (guvernul, parlamentul, oricine se baga in seama) pentru hartuire. NU as avea cum sa pierd.
  • +2 (2 voturi)    
    Daca se mai indoia cineva (Miercuri, 20 noiembrie 2013, 8:09)

    Encounter [utilizator]

    Unicul scop al comisiei (si sincer nici nu trebuie sa se mai intruneasca, rezultatul l-au stabilt deja poanta, varanu' si kkrau) e sa stabileascaca Base a fcut ceva ilegal. Iar boborul cu mintea slabita de latrine o sa spuna "desigur, stiam deja ca doar ne-a zis poanta, a confirmat sfantu' badea iar mucenicul de gadea a zis ca asa e"
  • +1 (1 vot)    
    Eu vreau sa fiu prezidentul acestei comisii! (Miercuri, 20 noiembrie 2013, 10:44)

    Trahanache [anonim]

    Am experiența, iată CV-ul meu:
    ZAHARIA TRAHANACHE, prezidentul Comitetului permanent, Comitetului electoral, Comitetului școlar, Comițiului agricol și al altor comitete și comiții.

    - ma simt cumva vinovat ca rad de niște debili mintali.
  • +1 (1 vot)    
    propun o comisie si pentru analiza (Miercuri, 20 noiembrie 2013, 11:07)

    __alex__ [utilizator]

    averii Dacianei Ponta, fosta Sirbu.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi