VIDEO Daniel Morar: Am decis sa pun capat carierei mele in fruntea Ministerului Public/ Cand presedintele si premierul iti spun ca esti o problema pentru sistem, trebuie sa pleci

de Red. stiri     HotNews.ro
Vineri, 5 aprilie 2013, 10:50 Actualitate | Esenţial


Daniel Morar
Foto: Agerpres
Daniel Morar a anuntat vineri, la centrul de presa din sediul Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, ca renunta la functia de prim-adjunct al procurorului general si in acest sens va cere Consiliului Superior al Magistraturii sa revoce detasarea sa in aceasta functie. "Nu am nici o indoiala cu privire la procedura de detasare a mea in fruntea Ministerului Public. Insa in momentul in care presedintele si premierul iti spun ca e o mare problema de constitutionalitate sau ca esti o problema pentru sistem, trebuie sa pleci," a spus Morar.


HotNews.ro a transmis LIVE TEXT declaratiile:
  • Aceasta nu este o conferinta de presa, e doar o declaratie
  • In 2005, cind am fost selectat de Monica Macovei pentru a deveni procurorul sef al DNA, nu mi-am inchipuit ca situatia este atit de complicata.
  • Am realizat insa destul de repede cum stau lucrurile si ca trebuie o atitudine radical schimbata fata de cea a predecesorilor mei pentru a putea opera schimbari in ceea ce inseamna lupta anticoruptie si atutudinea anticoruptie a organelor judiciare.
  • Am actionat in toata aceasta perioada dupa inalte standarde morale, dupa inalte niveluri de exigenta si acelasi lucru l-am cerut si colegilor mei. Am judecat drept toti, i-am judecat la fel pe cei cu care am venit in contact, indiferent ca erau jos sau la varful ierarhiei, ca erau saraci sau bogati, ca erau prieteni sau ne-prieteni, ca erau in opozitie sau la putere.
  • Am vrut sa schimbam atitudini, regulile, am vrut sa aratam societatii romanesti ca se poate face si altceva. Am vrut sa schimbam ideea societatii romanesti despre justitie, am vrut sa aratam, noi procurorii DNA, ca orice persoana care corupe sau se lasa corupta ajunge la inchisoare si trebuie sa plateasca pentru acest lucru.
  • Masura in care am reusit, dupa 7 ani, o apreciati fiecare dintre dvs pe baza datelor publice pe care le aveti.
  • La expirarea celui de-al doilea mandat, in februarie 2012, am decis sa ramin in fruntea DNA pentru un singur motiv: sa protejez dosarele grele care se aflau in lucru si procurorii care le instrumentau de orice influenta din afara.
  • Am acceptat sa preiau interimatul la Parchetul General pentru acelasi motiv: sa protejez dosarele in lucru, sa le dau incredere colegilor, sa se bata in instanta pentru condamnari.
  • In acelasi timp, in Romania era o intensa dezbatere despre numele persoanelor care vor conduce de aici incolo Ministerul Public.
  • In aceasta mare de incertitudine, a aparut la un moment dat o certitudine: oricine poate fi procuror general, oricine mai putin Daniel Morar. Desi in principiu aceasta atitudine e una criticabila, am acceptat-o. Am acceptat-o pentru ca venea de la vocile cele mai importante din statul roman - a spus-o fostul ministru de justitie, premierul, presedintele Senatului.
  • Prin urmare, am decis, pentru a nu crea probleme, sa ma retrag din aceasta cursa. I-am spus presedintelui Traian Basescu decizia mea, iar dupa numirea la Curtea Constitutionala trebuia sa fi devenit evident pentru oricine ca nu mai am o miza personala in ocuparea vreuneia din cele doua functii mult discutate.
  • Am renuntat la aceasta competitie pentru ca am vrut sa-i dau presedintelui Basescu dreptul si limitele si marja de a negocia cu ministrul Justitiei si a obtine pentru varful DNA, pentru varful Ministerului Public, oamenii cei mai buni.
  • Singura mea miza a ramas ca in fruntea DNA sa fie cei mai buni oameni. Nu cei buni, nu cei medii. Oamenii medii si buni genereaza performante medii si bune. Doar oamenii foarte buni sunt cei care fac diferenta, doar ei sunt cei care conteaza la acest nivel.
  • Prin urmare, in aceasta cheie trebuie inteleasa declaratia mea din aceasta saptamana in care mi-am manifestat opinia ca in fruntea DNA trebuie sa fie un procuror din DNA. Sunt oameni validati, foarte bine pregatiti profesional, sunt printre cei mai buni.
  • Nu am intentionat - si nici nu aveam cum - sa incalc dreptul premierului de a nominaliza pe cine vrea si nici pe cel al presedintelui de a numi pe cine vrea in aceste pozitii. Era doar o atitudine.
  • Am vazut insa aseara ca nu avem dreptul la aceasta atitudine. Ni s-a spus ca desemnarea si numirea procurorilor sefi este o intelegere exclusiv intre actorii politici si ca nu conteaza ce spun magistratii, procurorii si judecatorii.
  • Tot zilele trecute, inclusiv aseara, am aflat ca sint pe cale sa generez o problema constitutionala, sa declansez un conflict intre puterile statului. Pare un lucru serios si nu vreau sa fac asta.
  • Acesta este motivul pentru care am decis sa pun capat carierei mele in fruntea Ministerului Public, nu inainte de a va spune ca ceea ce au facut procurorii DNA in aceasta perioada a fost un lucru extraordinar, ca ceea ce au facut judecatorii care au instrumentat dosarele noastre a fost de asemenea extraordinar, pentru care eu le sunt profund recunoscator.
  • Le cer acestor magistrati sa-si pastreze aceeasi atitudine, in masura in care pot, va cer dvs sa-i ajutati cand si cum puteti si cer Comisiei Europene sa manifeste aceleasi standarde de exigenta, aceleasi criterii de apreciere a justitiei romane ca si pana acum.
  • Nu am nici o indoiala cu privire la legalitatea procedurii de detasare a mea in fruntea Ministerului Public. Exista o lege, exista un text expres si foarte clar, exista o procedura validata, verificata si folosita si pana acum.
  • Insa in momentul in care cei mai importanti oameni din stat - atat presedintele cat si premierul - iti spun ca este o problema mare de constitutionalitate, si iti spun tie Morar ca, ramanand acolo, impiedici numirile in Ministerul Public sau ca esti o problema pentru sistem, trebuie sa pleci. Eu am venit aici sa rezolv probleme si nu sa creez unele.
  • Prin urmare, voi solicita Consiliului Superior al Magistraturii sa revoce, sa inceteze detasarea mea in cadrul Parchetului General, in functia de prim-adjunct al procurorului general.
  • Intrebat daca ramine la CCR, unde a fost numit prin decret de presedintele Basescu, Morar a spus "Da"



Presedintele Traian Basescu a afirmat joi seara ca exista "un conflict" in ceea ce priveste detasarea lui Daniel Morar la conducerea Parchetului general si s-a intrebat de ce nu detaseaza direct CSM magistrati la conducerea parchetelor pe trei ani.

"Aici e clar un conflict, nu spun ca actiunea CSM e ilegala, dar s-ar putea ca legea sa fie neconstitutionala", a spus seful statului, intrebat cum comenteaza declaratiile premierului Victor Ponta, care afirmase deschis ca Daniel Morar nu mai are "nicio baza legala sa mai conduca Ministerul Public".

"Nu ma pot pronunta, nu sunt jurist, am vazut controversa intre CSM si Guvern, probabil ca o actiune in constatare pentru clarificarea legii la Curtea Constitutionala a Romaniei (CCR) ar fi necesara, pentru ca totusi desemnarea procurorului general adjunct, a primului adjunct, e un atribut al presedintelui. Daca mergem la nesfarsit cu detasari eu ma intreb de ce CSM nu detaseaza acum un procuror general pentru trei ani. (...) De ce nu-i detaseaza pe trei ani si am terminat toata discutia?", se intrebase presedintele Basescu.

Premierul Victor Ponta a declarat miercuri ca in privinta numirii procurorilor-sefi a aplicat legea, intrucat mandatul lui Daniel Morar a expirat pe 3 aprilie. "Eu am aplicat legea pe baza careia a fost numit si dl Morar", a spus Ponta, insistand totodata ca actualul prim-adjunct al procurorului general "nu mai are nicio baza legala ca sa mai conduca Ministerul Public".

Consiliul Superior al Magistraturii (CSM) a precizat tot miercuri, intr-o scrisoare transmisa premierului Victor Ponta, ca detasarea lui Daniel Morar in functia de prim-adjunct al procurorului general, incepand din 2 aprilie, nu constituie o "prelungire" a mandatului interimar si corespunde cerintelor de legalitate, Ministerul Public avand asigurata conducerea.

Procurorul general interimar Daniel Morar a declarat marti seara, la Romania TV, ca nu il intereseaza intelegerile intre actorii politici si ca i se pare inadmisibil sa fie propusa la sefia DNA o persoana care nu a lucrat in DNA, fie ea si dna Kovesi. Fostul sef al DNA a precizat ca in sedinta de marti din CSM s-a aprobat o hotarare in care sunt stabilite anumite standarde de evaluare a celor care candideaza pentru functiile de procuror general, procuror sef al DNA si pentru sefia DIICOT.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















25445 vizualizari

  • +109 (119 voturi)    
    Respect! (Vineri, 5 aprilie 2013, 11:16)

    Rasmus [utilizator]

    Respect!
    postacii, la atac!
    • +42 (56 voturi)    
      Nu e chiar asa cum zice Morar (Vineri, 5 aprilie 2013, 11:46)

      Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui Rasmus

      Presedintele nu a pus deloc la indoiala detasarea lui Morar.
      Indoiala si amenintarea a venit de la Ponta.
      Abia in acel moment Basescu a spus cat se poate de clar ca el nu se poate pronunta pe aceasta problema dar ca ar fi necesar ca ea sa fie solutionata cat mai repede de CCR pt a se evita un dezastru in cazul in care totusi CCR ar da dreptate Plagiatorului si USL-ului.
      Deci diferenta intre pozitia lui Ponta si cea a lui Basescu este cat se poate de clara.
      • +26 (32 voturi)    
        ba e (Vineri, 5 aprilie 2013, 12:41)

        Lovelock [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

        Atentie la insistenta sa asupra problemelor create de interimat, in care era subsumat si Morar.

        O spune suficient de clar.

        De asemenea, atentie la ce spune Morar: se pare ca a fost consultat si a fost de acord sa se RETRAGA din cursa, pentru a nu periclita negocierile lui TB, cu conditia implicita ca pe functii sa ajunga oameni f buni. Probil ca TB l-a asigurat de acest lucru...
        • -17 (29 voturi)    
          TB l-a asigurat... (Vineri, 5 aprilie 2013, 13:52)

          jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui Lovelock

          ...ca vor ajunge ""cei buni"". excelenta observatia. numai cei ""buni"" au acces. cine spune ca aia sunt buni? pai alti baiti buni, ca TB
          • +9 (11 voturi)    
            nu, vere.... (Vineri, 5 aprilie 2013, 19:55)

            minus [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

            "Cei buni" au fost procurorii Tiberiu Niţu şi Ioan Irimie, propuşi de ministrul Justiţiei, Mona Pivniceru? Daca tu crezi ca da, afla ca CSM nu i-a avizat.
            Asa ca cei buni sunt "ceilalți".... simplu, nu?
            • -5 (9 voturi)    
              lasa povestile (Vineri, 5 aprilie 2013, 21:16)

              jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui minus

              aici este vorba de morar. morar a pus eticheta pe base: base, vrei proprii acoliti si nu vreau sa fac compromisul asta!
              • -5 (7 voturi)    
                drama Cetateanului, locuitor in varful dealului (Vineri, 5 aprilie 2013, 22:54)

                minus [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

                este ca Presedintele face ce vrea el, nu face ce vrea cetateanul si acesta din urma nu vrea sa ma faca compromisul asta!

                Pai daca asta este, ai dreptate! Te poti muta in USA si anunta-l pe Obama sa faca ce vrei tu cand el numeste seful CIA!
      • -36 (44 voturi)    
        oare (Vineri, 5 aprilie 2013, 12:48)

        jonutz-zamfir [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

        Nu e deloc. Si Basescu a zis clar ca nu e normal ca CSM sa delege, chiar a zis,ironic, sa detaseseze CSM-ul pentru 3 ani si sa incheiem povestea. Mai mult s-a dovedit clar ca Morar e la ordinul lui Basescu: s-a tinut tare cu Ponta dar cand a zis Basescu ,,MARS,, a plecat scheunand. (s-au mai corect ,,SALUTAND: SA TRAITI AM INTELES,,). ,,Prietenii stiu....,,
      • +46 (50 voturi)    
        trist (Vineri, 5 aprilie 2013, 14:24)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

        Multi dintre voi par sa ignore o realitate trista - Morar, Kovesi.. multi altii ca ei.. sunt magistrati de cariera. Pentru ei profesia de procuror nu este ceva temporar. Ei nu sunt ca politicienii, vanatori de pozitii publice pentru cativa ani. Cand se pune atata presiune pe un om ca Daniel Morar, ar trebui sa ne revoltam cu totii. Omul asta si-a sacrificat deja cariera pentru a schimba ceva in bine. Un procuror adevarat (nu dottore pontac) nu poate peste noapte sa se apuce de altceva..
        • +23 (25 voturi)    
          O observatie perfecta. (Vineri, 5 aprilie 2013, 16:07)

          banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          Un meserias in plin inteles a cuvantului,Morar nu este un Procuror ca Ponta (copypest ),nu se lauda ,El face meseria lui de Procuror, face ce stie mai bine ! nu a lasat meseria pentru politica!
          • -1 (3 voturi)    
            Aici (Sâmbătă, 6 aprilie 2013, 15:53)

            xrogo [utilizator] i-a raspuns lui banateanul.

            cu laudatul ai cam dato-n bara,Morar de cate ori iesea pe post se lauda,nimeni nu era ca el,DNA-ul fara el nu misca,etc...
      • -7 (9 voturi)    
        Oricum (Vineri, 5 aprilie 2013, 19:25)

        Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

        ..capatul carierei in Ministerul Public, a fost pus in momentul in care Morar a acceptat functia de judecator la CCR.
        Deci, despre care capat vorbim?
        Despre cele cateva saptamani in care ar mai fi ramas interimar la Parchet?
        Sa fim seriosi dle Morar. Nu suntem nici noi chiar asa de naivi, chiar daca te apreciem pt ceea ce ai facut si, speram, pt ceea ce o sa faci de-acum inainte.
        Succes!
    • +87 (97 voturi)    
      a devenit !!! (Vineri, 5 aprilie 2013, 11:49)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui Rasmus

      Morar este -din acest moment- PREZIDENTIABIL!! Crin si-a udat deja pantalonii, urmeaza Ponta.
      • +53 (59 voturi)    
        exact (Vineri, 5 aprilie 2013, 12:40)

        trient [utilizator] i-a raspuns lui foarte-curios

        cred ca asta a fost planul de la bun inceput... iar daca n-a fost, atunci ar trebui sa fie.
        • +26 (34 voturi)    
          asa este (Vineri, 5 aprilie 2013, 13:52)

          jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui trient

          ar fi o idee
          • -16 (20 voturi)    
            ce de plusuri (Vineri, 5 aprilie 2013, 16:17)

            jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

            am uitat sa spun ca daca morar ar fi presedinte peste un partid creeat de basescu, as fugi ca de ciuma. :D
            • +2 (2 voturi)    
              si unde te-ai duce? (Sâmbătă, 6 aprilie 2013, 9:49)

              gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

              catre un partid creea de nastase, iliescu, ponta, antonescu, becali ?
              • +1 (1 vot)    
                catre niciun partid (Sâmbătă, 6 aprilie 2013, 18:32)

                jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

                de ce trebuie sa ma duc catre un partid? in cel mai rau caz as vota un partid ff mic, doar ca sa se contorizeze votul meu impotriva udmr-lui care tot ia procente bune pe seama lipsei noastre la vot.
                • -1 (1 vot)    
                  esti confuz (Duminică, 7 aprilie 2013, 15:15)

                  gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

                  trebuie sa te duci catre un partid, daca n-o faci atunci vei sustine lipsa la vot de care tocmai vorbeai. pari un om mare, trecut de 12 ani, trebuie sa intelegi ca,din pacate, in politica nu exista fat frumos si ca trebuie sa faci niste alegeri. cand il critici pe basescu il sustii pe ponta/antonescu si invers cata vreme nu exista a treia alternativa.
            • 0 (2 voturi)    
              ciuma din oglinda? (Sâmbătă, 6 aprilie 2013, 11:59)

              foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

              chiar nu te mai suporti jack-ass? Di Pietro -UNUL dintre procurorii cheie de la "Mani Pulite"- e politician de valoare in Italia si a si fost ministru de cateva ori. Tu cate voturi ai luat vreodata?
              • 0 (2 voturi)    
                cheie, dar cheia cui? (Sâmbătă, 6 aprilie 2013, 18:33)

                jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui foarte-curios

                asta este intrebarea
      • +13 (19 voturi)    
        Deja pontacul (Vineri, 5 aprilie 2013, 13:50)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui foarte-curios

        nu stie ce l/a lovit!
        Ca de altfel si pe cacarau!
        Aoleu, usele!
      • +28 (38 voturi)    
        asa este! (Vineri, 5 aprilie 2013, 13:55)

        nellino [utilizator] i-a raspuns lui foarte-curios

        uitandu-ma la fotografia aricolului, nu pot sa nu remarc hotararea intiparita pe chip de a urma neabatut ordinele anticoruptiei!!
        sa participe la alegerile prezidentiale!! va avea cu ce sa se mandreasca: cu inchiderea lui Nastase, cu inchiderea lui Boldea, cu demascarea satelor intregi de hoti de la referedum, hoti pe care i-a urmarit fara odihna chiar si in gaura de biserica!
        • -14 (18 voturi)    
          macar 10 voturi tot ia! (Vineri, 5 aprilie 2013, 15:13)

          nellino [utilizator] i-a raspuns lui nellino

          sa participe!
      • +19 (21 voturi)    
        Prezidentiabil, asa e!! (Vineri, 5 aprilie 2013, 16:44)

        emigrant [utilizator] i-a raspuns lui foarte-curios

        Ar fi extraordinar sa fie asa!! Oricum am retinut din discursul lui: numai oamenii foarte buni pot face diferenta. Oare se aude asta in Educatie, Medicina?? Mai vrem si altii ca Morar in Romania sau ii lasam pe toti sa emigreze?
        • +4 (4 voturi)    
          Nu cred ca poti sa compari Justitia cu... Medicin (Vineri, 5 aprilie 2013, 19:17)

          Ion B [utilizator] i-a raspuns lui emigrant

          Poate in 10 - 20 de ani justitia va fi aceeasi in toata UE si un judecator sau procuror o sa-si poata face munca oriunde pe continent.
          Pana atunici insa un medic poate face bine un bolnav oriunde, la fel ca si un profesor de... orice, poate sa invete o clasa de copii materia respectiva. Altfel cu totul de acord: SI prezenta si caracterul lui Morar sunt cu 10 - 12 clase deasupra lui kKrau - ca sa-l compar cu cel mai reprezentativ candidat in sondajele actuale.
          Hai sa traiesti.
          • +5 (5 voturi)    
            Ai si tu dreptate... (Vineri, 5 aprilie 2013, 19:38)

            emigrant [utilizator] i-a raspuns lui Ion B

            Eu ma refeream la faptul ca e nevoie de oameni foarte buni la virf in toate domeniile. Altfel cu grajdanul Pop si Abramburica la Educatie, cu Nicolaescu la medicina si cu tot felul de mediocri peste tot oamenii isi iau la propriu lumea in cap. Cit am trait in Rom ma saturasem de promovarea tuturor nulitatilor. De asta am plecat. Desi sint de acord ca medicul/profesorul pot face un lucru bun aproape oriunde un sistem care nu promoveaza pe cei mai buni pina la urma va colapsa. "Oamenii buni" vor ajunge rara avis.. Numai oamenii foarte buni pot face diferenta, sustinindu-i si promovindu-i pe altii asemenea lor.. Acesti oameni exista, trebuiesc promovati.
            • 0 (0 voturi)    
              sa nu face o mare eroare! (Sâmbătă, 6 aprilie 2013, 12:03)

              foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui emigrant

              cati mari fotbalisti au ajuns mari antrenori? NICIUNUL!!! In Industrie exista o vorba (la promovare) "am pierdut un bun inginer si ne-am trezit cu un prost manager". Minsterul e mai mult o chestie de buget si gestiune decat de idei geniala (singulare): un radiolog va prejudicia neurochirurgia, un penalist va ignora civilistii etc.
      • +10 (10 voturi)    
        Prezidentiabil (Vineri, 5 aprilie 2013, 18:50)

        eu2012 [utilizator] i-a raspuns lui foarte-curios

        Din pacate romanii nu apreciaza profesionalismul, cinstea, corectitudinea :(
      • -1 (1 vot)    
        Ma (Sâmbătă, 6 aprilie 2013, 15:57)

        xrogo [utilizator] i-a raspuns lui foarte-curios

        tot mir,de unde dracu le scoateti,ma voi sunteti normali,unu ca ar fi bun de ministru la justitie,altul si mai ocos ca ar fi bun de presedinte,reveniti-va oameni buni,luati oarece lecuri straine poate,poate
        judecata o sa va fie mai limpede!!
    • +68 (74 voturi)    
      intradevar..... (Vineri, 5 aprilie 2013, 11:55)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui Rasmus

      ....tot respectul pentru acest om care are puterea de a renunta dar si regretul pentru aceasta pierdere.
      Exista vreun politician care sa ii urmeze exemplul ?
      Bine'nteles ca NU ! In parsivenia lor, politicienii nu doar ca nu renunta dar ne mai si sfideaza obraznic pentru ca sunt protejati de acest sistem politic parsiv.
      • +33 (37 voturi)    
        RESPECT DOMNULE MORAR! (Vineri, 5 aprilie 2013, 13:46)

        roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        De asemenea OAMENI are nevoie Romania!
        Respect !
    • +67 (69 voturi)    
      Bravo! (Vineri, 5 aprilie 2013, 12:14)

      codo [utilizator] i-a raspuns lui Rasmus

      O reverenta demna si rarissima in peisajul public romanesc. Mai rar asa personalitate. Sper ca a marcat destule persoane de caracter care sa ii continue munca.
    • +1 (25 voturi)    
      Respect Basescu si Ponta! (Vineri, 5 aprilie 2013, 12:23)

      cato [utilizator] i-a raspuns lui Rasmus

      Ati infrant, baieti. Bravo!
      • -9 (19 voturi)    
        ce inseamna "ati infrant"? (Vineri, 5 aprilie 2013, 12:32)

        e.u. [utilizator] i-a raspuns lui cato

        adik ati invins sau ce? pe cine? cred ca baiatul Base s-a dat cu diavolul sa treaca puntea.
        • -12 (20 voturi)    
          LOL (Vineri, 5 aprilie 2013, 13:03)

          adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui e.u.

          cum se poate se se faca "frate" "diavolul" cu "dracu" ? ;)
    • +23 (25 voturi)    
      ai dreptate (Vineri, 5 aprilie 2013, 13:43)

      corvus coraX [utilizator] i-a raspuns lui Rasmus

      Este unul dintre putinii demni de tot respectul in tara asta..
    • +1 (7 voturi)    
      libeeeeerrrr! (Vineri, 5 aprilie 2013, 15:56)

      Anonim AntiBasescu [utilizator] i-a raspuns lui Rasmus

      Eu cred ca din respect pentru 'valorile' carora le acordati respect, meritati sa nu fiti atacat!
  • -55 (59 voturi)    
    bravo Ponta (Vineri, 5 aprilie 2013, 11:20)

    antitot [utilizator]

    Bine jucat cu bataie lunga,hai ca pe asta nu ati anticipat-o.
    A scapat USL de cel mai mare rau al sistemului
    • +18 (30 voturi)    
      Fii serios (Vineri, 5 aprilie 2013, 11:50)

      Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui antitot

      Sefia lui Morar la Parchet, pt inca vreo cateva saptamani in plus sau in minus n-ae niciun efect -pozitiv sau negativ asupra Parchetului.
      La urma urmei, daca procurorii de la Parchet isi fac treaba asa cum trebuie, nu conteaza ca o luna sau doua Parchetul va fi condus de adjunctul lui Morar.
      Hai sa n-o dam in absurd, doar asa de doru' lelii!
      )))
      • +29 (33 voturi)    
        as, de unde... (Vineri, 5 aprilie 2013, 12:45)

        Lovelock [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

        da, NU AR TREBUI sa conteze... dar conteaza.
        Fiecare saptamana conteaza pentru ca sunt presiuni foarte mari. Menionam in alta postare sa va uitat ca incep sa apara primii ghiocei de la referendum, ceea ce inseamna ca se cam incheie anchetele si incep dosarele la judecatorii. Nu stiu cat de multe, dar si daca 50% din anchete se termina cu trimiteri, vor fi enorm de multe dosare si persoane implicate.

        Deci fiecare saptamana conteza...
        • +37 (41 voturi)    
          Fiecare zi cu domnul Daniel Morar la a contat . (Vineri, 5 aprilie 2013, 13:21)

          proletara [utilizator] i-a raspuns lui Lovelock

          Sunt dosare de mare coruptie pe rol ..dosare care cer mare performanta . Ne punem speranta in echipa condusa cu atata profesionalism si daruire de Domnul Morar. Lupta cu persoanele corupte trebuie sa continue, pentru ca asa nu mai merge in Ro!
          Politicienii care si-au facut o meserie din a sta in functii publice si a fura trebuie sa dispara.
          Domnule Morar, ati aratat ca se poate , ati demonstrat ca sunteti un bun roman si va multumim pentru tot.
          Oriunde veti munci veti avea performante maxime ! Va dorim multa sanatate !
        • +9 (17 voturi)    
          Pai.... (Vineri, 5 aprilie 2013, 13:21)

          Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui Lovelock

          ,,,in acest caz, ar insemna ca nici Kovesi si nici Morar nu au reusit sa puna la punct DNA si Parchetul, nici macar pe sfert pe cat se lauda si sunt laudati.
          Daca procurorii Parchetului si ai DNA-ului au fost totusi atat de bine formati si "educati" de cei doi (ceea ce sunt convinsa) ar trebui sa fie imposibil, pt oricare nou sef la Parchet sau DNA sa distruga sau sa corupa in 2-3 saptamani tot ceea ce au format si construit Kovesi si Morar.
          Pe termen lung, sigur ca s-ar putea distruge. Dar in niciun caz in urmatoarele saptamani.
          Asa cum Procurorii s-au trezit sa se alieze si sa semneze o petitie, acum, in al 12-lea ceas, tot asa, au si dreptul si puterea sa se revolte in fata unui sef care le impune masuri ilegale sau care incearca sa-si bata joc de munca lor de pana acum.
          Sa nu zugravim totul in negru, doar pt ca Basescu nu reuseste de unul singur sa numeasca pe cei mai buni oameni din Romania in functiile respective.
          La urma urmei, marinarul e singur, opozitia nu exista, iar USL are absolut totul .
          Sa dam Cezarului ce-i al Cezarului si sa privim realitatea cu obiectivitate, nu cu sentimentalism sau prin prisma unor defulari idealiste.
          • -10 (14 voturi)    
            il cheama Traian, nu Cezar (Vineri, 5 aprilie 2013, 13:59)

            nellino [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

            iar in urma cu o or intaiul cruciat al Tarii, Sir Morar tocmai a declarat ca a fost trimis la plimbare de Traian Catarg de Leu.
            Dar admir tenacitatea cu care ne sunt traduse realitatile zilei: situatie nu este neagra, s-a inselat Morar, este de fapt alba, dar umbra USL-ului o face sa para mai intunecata....
            • +5 (7 voturi)    
              Mda.... (Vineri, 5 aprilie 2013, 15:47)

              Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui nellino

              Daca ai fi citit cu atentie ai fi inteles ca in acest caz, Cezarul este USL, nicidecum Basescu.
              Pt ca este imposibil ca, in actuala conjunctura politica , Basescu sa faca absolut toate jocurile iar Cezarul - adica USL sa ramana cu buza umflata, resemnat si plangacios.
              Putina atentie!
    • +36 (38 voturi)    
      ??? (Vineri, 5 aprilie 2013, 11:53)

      iamvlad92 [utilizator] i-a raspuns lui antitot

      Poti sa dai 3 argumente din care sa reiese ca Morar e cel mai mare rau al sistemului?
    • +15 (19 voturi)    
      Care sistem? (Vineri, 5 aprilie 2013, 12:10)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui antitot

      A scapat USL de cel mai mare rau al sistemului mafiot care preia usor, usor puterea in Romania?
  • -51 (59 voturi)    
    Orice (Vineri, 5 aprilie 2013, 11:21)

    evoque [utilizator]

    sut in fund este un pas inainte.
    Era foarte clar ca numirea la ccr il pune pe morar in doua situatii, una sa ramana sub obedienta, a doua sa spuna pa la parchet. Si uite asa basescu nu se dezminte, de tot ce se foloseste distruge. Atentie la toti care il sustin sau care lucreaza cu el.
    • +37 (39 voturi)    
      depinde cum (Vineri, 5 aprilie 2013, 12:08)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      privesti, din ce unghi..ai uitat ca in regim lui Morar s a Reusit (felicitari Domnule Morar) INCARCERArea si pedepsirea maleficului Bombo ? chiar si pentru o zi..a simtit si el gustul amar al Umilitei, al Cizmei comunistoide care a simtit o poporul roman in Glorioasa lui Guvernare de kko...daca la erata va fi inchis si felix va fi dubla victorie pentru Romania si pentru Justitie..in ceea ce priveste cine pe cine a folosit Base..asta nu va consemna istoria, ci va consemna ca dupa 20 de ani de deochi national Bombonel a facut parnaie
      • -9 (17 voturi)    
        daca (Vineri, 5 aprilie 2013, 12:52)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        faptul ca nastase a facut 8 luni de parnaie pe un dosar pe care nu il condamna nici cel mai cretin judecator (desi recunosc ca este bine ca a vazut si latura asta a vietii) si totusi au fost gasiti cativa cretin sa il condamne dar a ramas nepedepsit pentru adevaratele fapte, deci daca acest fapt, marunt, va satisface insemna ca va multumiti cu putin si nu intelegeti marile jocuri si aranjamente care se fac azi. Basescu prin tot ce face in aceste zile vrea sa isi protejeze viitorul, pana acum a fost bun morar, acum a oferit acestuia o recompensa de 9 ani la ccr si ii spune la revedere, iar in istoria romanie basescu va ramane o pata murdara si un exemplu in ce inseamna somnul ratiuni, o pata mult mai pregnanta decat cea lasata de nastase. In ce priveste pe cei de care s-a folosit basescu va garantez ca o sa vina ziua in care acestia isi vor lua revansa, viata are un ciclu si basescu va simti ciclicitatea vietii pe propria piele.
      • -13 (19 voturi)    
        hai fi serios ... (Vineri, 5 aprilie 2013, 13:05)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        condamnarea lui bobo sau bombo ... e politica . punct .

        asta nu inseamna ca nu a meritat sau ca nu merita mult mai rau , dar tot politica ramane aceasta condamnare .

        deci care sunt marile reusite ?
        • +7 (9 voturi)    
          Dosarul cauzei! (Vineri, 5 aprilie 2013, 15:50)

          q1953 [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

          Ai studiat dosarul sau asa ai auzit la Antena ?
          Daca ai studiat dosarul, prezinta cateva argumente ca Nastase a fost condamnat din motive politice!
    • +15 (15 voturi)    
      Comment sters de user (Vineri, 5 aprilie 2013, 12:40)

      Mowgli [anonim] i-a raspuns lui evoque

  • +12 (28 voturi)    
    lamuriri (Vineri, 5 aprilie 2013, 11:25)

    sorin3 [utilizator]

    Devine din ce in ce mai clar de ce doamna Macovei nu poate avea un viitor in politica, asta in viziunea celorlalti politicieni, chiar si a lui Basescu. Mai mult nu trebuie, decit nu poate...
  • +5 (45 voturi)    
    Cine s-a opus trocului Basescu-Ponta a fost elimin (Vineri, 5 aprilie 2013, 11:27)

    alex1234 [utilizator]

    1. Cine s-a opus din interiorul Justitiei, trocului Basescu-Ponta a fost eliminat:
    - Pivniceru a fost eliminata din tabara Ponta-Antonescu
    - Morar a fost eliminat din tabara Basescu.

    2. Cand unii au spus PDL=USL=aceeasi mizerie
    si PDL-istii si USL-istii au sarit indignati...

    3. Iata acum ca Mizeria s-a ridicat si pluteste la suprafata urat mirositor aratandu-ne clar ca:
    "Independenta Justitiei"
    a fost de fapt o pura propaganda varsata in urechile USL-istilor si PDL-istilor timp de 8 ani.

    4. In continuare, Justitia din Romania nu este Independenta ci exista in fapt o presiune uriasa pe Magistrati.

    5. Singurii care ar putea opri acest control, ar fi Procurorii Desemnati care ar putea refuza in Bloc ,
    numirile facute de Ponta
    Numai ei mai pot salva situatia, aratand ca nu sunt
    simple papusi in mainile oamenilor politici si sustinandu-si colegii.
    • +6 (18 voturi)    
      Nu ai dreptate . . . (Vineri, 5 aprilie 2013, 12:09)

      Vali Cel Batran [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      . . . astea sunt convingerile dumitale personale si nu cele bazate pe lege. Aseara Presedintele a indicat legea si a explicat pe intelesul tuturor celor care vor sa auda si sa inteleaga ce scrie in ea. Din pacate dumneata ai avut urechile infundate si ai ramas tot la trocul Ponta-Basescu inventat de antenna 3. Doamne si ca dumneata sunt multi, foarte multi.
      • +10 (10 voturi)    
        Si cu Constitutia cum ramane? (Vineri, 5 aprilie 2013, 12:53)

        Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Vali Cel Batran

        Guvernul, recte Minsitrul Justitiei, are responsabilitati pentru mersul Justitiei si numeste sefi din Justitie. Legea care consfinteste acest lucru incalca Constitutia articolul 1 punctul (4) Statul se organizează potrivit principiului separaţiei şi echilibrului puterilor - legislativă, executivă şi judecătorească - în cadrul democraţiei constituţionale. Unde este echilibrul si cand oameni din Justitie numesc sefi ai Guvernului?
      • -2 (14 voturi)    
        Mi-e nu trebuie sa-mi spuna Antena3 sau B1 cand e. (Vineri, 5 aprilie 2013, 13:05)

        alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui Vali Cel Batran

        Mi-e nu trebuie sa-mi spuna Antena3 sau B1 cand e.un troc poltic si cand nu...

        1.Cand nu vad o lista de candidati, criterii publicate si o evaluare facuta....nu e nici o transparenta
        ci un troc

        2. Cand vad ca consultarea CSM-ului nu conteaza deloc...atunci e un simplu troc

        3. Cand vad o negociere la miez de noapte : io-Ponta o pun pe Kovesi pe care o injuram ca e comandata politic de tine-Basescu, dar daca zici tu-Basescu ca e buna zic si eu ca e cea mai buna, dar numai daca tu-Basescu il pui pe Nitu, ca e omul meu,

        4. iar io-Basescu il aprob acum pe Nitu. pe care eu l-am respins deja si desi e respins si de CSM. acuma il aprob si il reevaluez ca e foarte bun, daca si tu o reevaluezi pe Kovesi

        5. ce troc politic mai ordinar ca asta vrei?
        • -2 (6 voturi)    
          subscriu (Vineri, 5 aprilie 2013, 13:58)

          jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

          antena 3, ca si B1TV sunt niste trompete care nu ma ghdeaza atunci cand trag niste concluzii
      • -2 (8 voturi)    
        deci in lumina (Vineri, 5 aprilie 2013, 13:06)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Vali Cel Batran

        b1 sau non-a3 ... esti de parere ca nu a fost nici un troc ?
        • +14 (18 voturi)    
          Citeste MCV pagina 5 (Vineri, 5 aprilie 2013, 13:15)

          alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

          "Comisia consideră că prezentarea unui număr suficient de candidați de înaltă
          calitate profesională în cadrul unui proces deschis și transparent și, în măsura posibilului, care
          să primească girul CSM,sunt elemente esențiale pentru asigurarea desemnării unei conduceri
          în măsură să obțină încrederea publicului.
          "
          Unde-i lista de candidati?
          Unde-i increderea publicului?
          Unde se tine cont de CSM, care l-a respins deja pe Nitu?
          • +1 (5 voturi)    
            deci e troc ? (Vineri, 5 aprilie 2013, 15:42)

            adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

            observ ca nu sti sa raspunzi la o intrebare simpla ...

            schimba placa , ca nu are rost la intrebarea mea ...
            • +1 (1 vot)    
              Da e troc (Sâmbătă, 6 aprilie 2013, 11:42)

              alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

              Da e troc.

              1.Cand nu vad o lista de candidati, criterii publicate si o evaluare facuta....nu e nici o transparenta
              ci un troc

              2. Cand vad ca consultarea CSM-ului nu conteaza deloc...atunci e un simplu troc

              3. Cand vad o negociere la miez de noapte : io-Ponta o pun pe Kovesi pe care o injuram ca e comandata politic de tine-Basescu, dar daca zici tu-Basescu ca e buna zic si eu ca e cea mai buna, dar numai daca tu-Basescu il pui pe Nitu, ca e omul meu,

              4. iar io-Basescu il aprob acum pe Nitu. pe care eu l-am respins deja si desi e respins si de CSM. acuma il aprob si il reevaluez ca e foarte bun, daca si tu o reevaluezi pe Kovesi ...atunci e un troc ordinar

              5. cand vad ca atat Ministru Justitiei cat si Procurorul General al Romaniei sunt impinsi sa demisioneze ...pentru ca trocul sa se puna in aplicare ..atunci ceva nu e in regula

              6. ce troc politic mai ordinar ca asta vrei?
        • +5 (11 voturi)    
          vai de logica ta (Vineri, 5 aprilie 2013, 13:26)

          alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

          1 .vai de logica ta !
          daca adevarul pentru tine inseamna doar sa negi ce auzi la antena1
          si daca adevarul pentru tine inseamna sa dai din cap afirmativ la tot ce auzi pe b1tv
          vezi ca acuma poti da pe rtv in loc de b1tv si sa dai din cap afirmativ, pentru ca in acest moment rtv-ul lui Ghita zice exact ce zice si b1tv

          2. Stiu ca nu te mai intereseza "de cand Basescu nu mai e european ci aplica doar Legea Romaneasca"
          (propaganda tip Antena3, nu?)
          dar uite ce zice MCV-ul la datul tau din cap afirmativ:

          "Comisia consideră că prezentarea unui număr suficient de candidați de înaltă
          calitate profesională în cadrul unui proces deschis și transparent și, în măsura posibilului, care
          să primească girul CSM,sunt elemente esențiale pentru asigurarea desemnării unei conduceri
          în măsură să obțină încrederea publicului. "

          a) numarul candidatilor a fost de 1 pe 1 loc..suficient nu?
          printre care:
          b) Nitu-respinsul de Basescu si de CSM
          si
          c) Kovesi-ieri-comandata-politic-dupa-cum-spunea-Ponta-azi-cea-mai-buna-cf-aceluiasi-Ponta

          Bravo, lauda acum numirile transparente cu multi candidati pe un post care au castigat increderea CSM-ului si a publicului!
          • +2 (4 voturi)    
            de 2 ori ? (Vineri, 5 aprilie 2013, 15:43)

            adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

            ai mai scris ... si inca cat ...
            tot degeaba .

            intrebarea mea a fost extrem de simpla , dar tu raspunzi cu propaganda si texte din MCV .. ce legatura are cu intrebarea ?
        • +6 (8 voturi)    
          Domnilor! (Vineri, 5 aprilie 2013, 14:31)

          Vali Cel Batran [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

          Art. 54. - (1) Procurorul general al Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, prim-adjunctul si adjunctul acestuia, procurorul general al Parchetului National Anticoruptie, adjunctii acestuia, procurorii sefi de sectie ai acestor parchete, precum si procurorul sef al Directiei de Investigare a Infractiunilor de Criminalitate Organizata si Terorism si adjunctii acestora sunt numiti de Presedintele Romaniei, la propunerea ministrului justitiei, cu avizul Consiliului Superior al Magistraturii, dintre procurorii care au o vechime minima de 10 ani in functia de judecator sau procuror, pe o perioada de 3 ani, cu posibilitatea reinvestirii o singura data.Acesta este art. 54 din Legea 303/2004 si la aceasta s-a referit Presedintele si atat timp cat ea nu este contestata la CCR sau abrogata se aplica ca atare indifferent de cat credem noi ca e buna sau nebuna. Va dati la mine ca la un infractor desi eu stau cu legea in brate. Si inca ceva: aceasta lege dupa cum vedeti a fost adoptata pe vremea cand Adrian Nastase se pregatea sa devina Presedinte. Mai e ceva de spus?
          • -3 (5 voturi)    
            da .. raspuns la intrebare ... ;) (Vineri, 5 aprilie 2013, 15:45)

            adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Vali Cel Batran

            nici tu nu il dai ...

            ps : legea lui nastase .... cat face 2012 minus 2004 ?
            cine a condus tara de atunci ?
          • +3 (5 voturi)    
            Mai este , bineinteles (Vineri, 5 aprilie 2013, 16:04)

            alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui Vali Cel Batran

            "Comisia consideră că prezentarea unui număr suficient de candidați de înaltă
            calitate profesională în cadrul unui proces deschis și transparent și, în măsura posibilului, care
            să primească girul CSM,sunt elemente esențiale pentru asigurarea desemnării unei conduceri
            în măsură să obțină încrederea publicului.
            "
            MCV pagina 5
            • +1 (1 vot)    
              Comisia . . . (Vineri, 5 aprilie 2013, 17:39)

              Vali Cel Batran [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

              . . . la care faceti referire niciodata nu a spus si nu va spune ca o Lege adoptata in parlament sa nu fie respectata.
              • -1 (3 voturi)    
                ce-are transparenta cu respectarea legii? (Sâmbătă, 6 aprilie 2013, 3:59)

                alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui Vali Cel Batran

                ce-are transparenta
                cu respectarea legii?

                Doamne iarta-ma!
                • 0 (0 voturi)    
                  Explca . . . (Sâmbătă, 6 aprilie 2013, 9:01)

                  Vali Cel Batran [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

                  . . .dumneata pe intelesul meu ce inseamna transparenta in acest caz? Nu ai auzit de Codruta Kovesi? Sau de fostul ei adjunct Nita? Au fost cumva acestia doi numiti in functie peste noapte fara sa fi fost nimeni informat, nici CSM, nici Parlamentul nici Gheorghe de la Afumati? Nu s-a intamplat nimic din toate acestea. S-au facut cinci propuneri de catre cel in drept sa le faca si CSM urmeaza sa dea avizul(negativ sau pozitiv). Care e problema? Eu cred ca toti cei de mai sus care folositi in exces cuvantul transparenta de fapt va ganditi la concurs! Ei bine in cazul acestor functii concursul este eliminate de legea 303/2004 art. 54 pe care cei vizati erau si sunt obligati sa o respecte.
    • +4 (6 voturi)    
      Imi pare rau ca te contrazic (Vineri, 5 aprilie 2013, 15:45)

      dora si profa in acelasi timp [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      De troc nu poate fi vorba.De aceasta data prin protocolul de coabitare intre cele doua institutii ,atat presedintele cat si premierul s-au angajat sa respecte legea:primul in numele parteneriatului strategic europeano-american,cel de-al doilea prin semnarea celor 11 pct. dupa lovitura de stat initiata de el.De voie de nevoie acum respecta legea si mi se pare un lucru bun.
    • 0 (0 voturi)    
      Legea nu e troc! (Sâmbătă, 6 aprilie 2013, 10:40)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      Ori legea spune ca ministrul de justitie nominalizeaza iar presedintele numeste! Deci trebuie sa se inteleaga cumva ca sa poata functiona justitia! Ca unora nu le convine si se tem avand dosare in curs, asta e alta poveste...
  • +51 (53 voturi)    
    Opinia publica romana... (Vineri, 5 aprilie 2013, 11:31)

    Lucky1 [utilizator]

    Sunt curios daca declaratiile lui Daniel Morar vor avea orice rezonanta in opinia publica romaneasca.
    Sau, si acest moment important in viata si soarta justitiei
    romane va trece neobservat sau lipsit de semnificatie pentru cetatenii acestei tari?!
    • +20 (22 voturi)    
      Pai nu... (Vineri, 5 aprilie 2013, 11:47)

      Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

      Ca toti vor astepta ca Basescu sa scoata de unul singur castanele din foc si sa faca, tot de unul singur ordine in justitie.
      Ca asa e romanul.
      Mai molcom si mereu nemultumit, dar foarte rar pus pe actiune.
      )))
    • +13 (15 voturi)    
      Asa e la noi (Vineri, 5 aprilie 2013, 11:56)

      iamvlad92 [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

      In draga noastra tara daca nu se vorbeste despre personaje ca Tonciu opinia publica nu este interesata....
    • +12 (14 voturi)    
      Pai (Vineri, 5 aprilie 2013, 12:03)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

      Va ramane un moment neinsemnat.
      Putini romani isi dau seama de insemnatate, si nu li se poate imputa... meandrele concretului sunt atat de incalcite, viata e atat de tumultoasa...

      Din pacate marea masa se va uita in gura politicienilor ca si pana acuma. Cei care au ceva de spus nu vor fi bagati in seama, sau cel mult vor fi folositi ca propaganda pro/anti unuia sau altuia dintre politicieni.

      Cat timp oranduirea permite sa fim condusi de cizmari si plagiatori (marinarul este totusi un om calificat), sa ne asteptam ca oamenii de valoare, cu carte si studii vor fi marginalizati sau se vor automarginaliza.
    • +6 (6 voturi)    
      124 comentarii (Vineri, 5 aprilie 2013, 19:47)

      sorincj [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

      Cel putin pentru cititorii Hotnews au rezonanta: 124 de comentarii si 21752 vizualizari
  • +58 (62 voturi)    
    Multumesc! (Vineri, 5 aprilie 2013, 11:36)

    Stefan-cel-Mare [utilizator]

    Domnule Morar, eu va multumesc pentru toata activitatea depusa si va asigu de stima mea.

    Sunt sigur ca la CC veti fi la fel de exigent. Nu stiu cit de exigenti vor fi cei ce vor veni in locul dumneavoastra, Am dubii...
  • -53 (61 voturi)    
    Pa Pa Ciau Ciau (Vineri, 5 aprilie 2013, 11:40)

    Martorii lui Vladuts [utilizator]

    Oricum nu ai facut nimic.
    • -20 (30 voturi)    
      gresit (Vineri, 5 aprilie 2013, 11:47)

      evoque [utilizator] i-a raspuns lui Martorii lui Vladuts

      a facut, a protejat tot ce inseamna, basescu&co. Pentru acest lucru a primit numirea la ccr. 9 ani de liniste, pace si obedienta.
    • +25 (29 voturi)    
      Natiunea (Vineri, 5 aprilie 2013, 11:57)

      PERIFERIGERI [utilizator] i-a raspuns lui Martorii lui Vladuts

      care nu-si respecta valorile sfarseste in mizerie.
      Daca e sa judecam dupa comentariul tau, tot a facut ceva: te-a deranjat!
      Romanii nu merita oameni ca Morar si Macovei!
      Lor le trebuie pomeni si circ !!!!!
    • +18 (20 voturi)    
      daca frauda (Vineri, 5 aprilie 2013, 12:11)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Martorii lui Vladuts

      din privatizarea Petrom inca nu e dovedita, nu inseamna ca Germenii morar poate o vor edifica odata..ca de aia pesedeii au secretizat contractul...sa nu se deduca..dintr o simpla analiza cat a luat clanul pesedist din acea miscare..si cam cat trebuia sa fie pretul real
  • -20 (36 voturi)    
    Declarație Daniel Morar (Vineri, 5 aprilie 2013, 11:40)

    NoFive [utilizator]

    Morar... pardon, maurul și-a făcut datoria, maurul trebuie să moară.
  • +40 (48 voturi)    
    Felicitari Morar (Vineri, 5 aprilie 2013, 11:42)

    edi.h [utilizator]

    Felicitari Morar.
    Ce flegme finute le-a dat la toti :).
  • +33 (35 voturi)    
    Retragere eleganta (Vineri, 5 aprilie 2013, 11:42)

    PERIFERIGERI [utilizator]

    Corect si la obiect ca intotdeauna! Jos palaria!
    Intrebarea mea e cand apar rezultatele dosarelor referendumului, motivul pentru care ii sta in gat pontanacului.
    • +10 (12 voturi)    
      de acord (Vineri, 5 aprilie 2013, 12:49)

      Lovelock [utilizator] i-a raspuns lui PERIFERIGERI

      si mie mi se pare la fel...
  • +23 (25 voturi)    
    Cum nu-i e rusine sa spuna: (Vineri, 5 aprilie 2013, 11:45)

    predel [utilizator]

    "Doar oamenii foarte buni fac diferenta. Nu cei buni, nu cei medii. Doar oamenii foarte buni sunt cei care conteaza."

    Nu-si da seama ca spune un adevar?
  • +28 (30 voturi)    
    Un om cu onoare! (Vineri, 5 aprilie 2013, 11:48)

    predel [utilizator]

    Cum naiba a ajuns asa sus?
    • +6 (8 voturi)    
      si eu (Vineri, 5 aprilie 2013, 14:24)

      Alex55 [utilizator] i-a raspuns lui predel

      ma mir. Cei ca el erau aruncati de regula in afara sistemului
      • +4 (6 voturi)    
        simplu (Vineri, 5 aprilie 2013, 15:56)

        dora si profa in acelasi timp [utilizator] i-a raspuns lui Alex55

        a fost descoperit de Monica Macovei
  • -7 (23 voturi)    
    fiat iustitia (Vineri, 5 aprilie 2013, 11:50)

    Mazeta [utilizator]

    Morare, nu te lăsa mazilit de odioasa coalţie Băsescu-Ponta. Dă-i în judecată, ai încredere în justiţia românească!
  • -14 (24 voturi)    
    FELICITARI DOMNULE MORAR! (Vineri, 5 aprilie 2013, 11:59)

    father nicky [utilizator]

    Chiar daca nu am fost si nu sunt "un fan" al Dvs. si nu pot sa uit ca timp de peste sase ani ati girat , garantat si "securizat" din punct de vedere juridic cariera "presedintelui jucator", apreciez gestul de astazi si va doresc mult succes la CCR! Probabil ca sunteti extrem de dezamagit, parasiti cu un gust amar postul/functia si probabil ca nu v-ati imaginat niciodata ca o sa esiti din magistratura in acest fel! Ati pierdut pe mana Dvs. pentru ca nu ati inteles ca sunteti reprezentantul celei de-a treia puteri supreme in stat si nu "bodyguardul juridic" al unui politician, care ocupa temporar si trecator o functie! Cariera unui procuror si/sau judecator excede in timp si importanta mandatul orcarui politician! Trebuia sa stiti asta!
    • +3 (5 voturi)    
      Sunteți puțin derutat (Vineri, 5 aprilie 2013, 13:43)

      Bursucul zburăreț, prins în zbor zâmbind mistreț [utilizator] i-a raspuns lui father nicky

      Morar a fost numit judecător la CCR, deci nu a ișit din magistratură.
      • +2 (6 voturi)    
        DRAGA OMULE ALB, (Vineri, 5 aprilie 2013, 16:18)

        Rose1 [utilizator] i-a raspuns lui Bursucul zburăreț, prins în zbor zâmbind mistreț

        CCR NU FACE PARTE DIN SISTEMUL JURIDIC DIN ROMANIA! Si asta nu o spun eu ci legile in vigoare! CCR nu face parte din ceea ce in stiinta politica se numeste puterea judecatoreasca! CCR nu este o instanta care nu ancheteaxza si nu judeca cauze civile sau penale, nu emite sentinte cu executare sau suspendare! CCR nu este nici tribunal, nici judecatorie si nici curte de apel! CCR emite hotarari si avize asupra constitutionalitati documentelor si activitatilor institutiilor statului! Imi pare rau pentru domnul Morar, dar asa cum am mai spus-o, mandatul la CCR este un fel de tragere pe linie moarta! Mandatul este de noua ani, este unic si nu poate fi prelungit! Domnul Morar are de ce sa fie dezamagit! Aceasta este "recunostina" celui caruia ia fost "bodyguard juridic" si pentru care a inventat exclusiv o aberatie legala si neconstitutionala numita "imunitate absoluta"! Imunitate de care nu se bucura nici monarhii statelor care sunt monarhii constitutionale! Recunostinta nu a fost niciodata punctul tare al locatarului de la Cotroceni! Nu trebuie sa ma credeti pe mine, trebuie doar sa cititi mai mult si mai multe!
  • +26 (28 voturi)    
    Multumim Domnule Morar! (Vineri, 5 aprilie 2013, 12:00)

    Sani [utilizator]

    Inteleg ca va focalizati pe DNA acum!

    Avem nevoie in tara lu' "merge si asa" si respectiv "o mana spala pe alta" de oameni ca d-voastra!
  • +22 (30 voturi)    
    Dl Morar felicitari pentru ce ati realizat, (Vineri, 5 aprilie 2013, 12:02)

    bcorina [utilizator]

    dar cariera dvs. in magistratura s-a incheiat in momentul numirii dvs. la Curtea Constitutionala.
    Dl Morar, cand Presedintele v-a numit in functie de sef la DNA nu v-a girat cu incredere?
    Indiferent cat de bun sunteti, functiile nu se pot ocupa la infinit . Este randul altcuiva sa ocupe acesta functie tot numit de presedinte (in acelasi mod in care v-a numit si pe dvs.) dar cine va ocupa acesta functie trebuie sa fie cel putin la fel de bun ca dvs.sau mai bun.
    Cu USl 70% nu se pot face alfel numirile indiferent cat de mult ne dorim. Eu am incredere ca presedintele nu v-a da gres nici de data aceasta. Imi pare rau daca ganditi altfel sau va simtiti tradat, deoarece nimeni nu v-a tradat. Presedintele a insistat sa fiti numit dvs. dar actuala putere nu va suporta si atunci v-a numit la CCR. Nu cred ca d-na Kovesi o sa dezamageasca si cred ca o sa va duca munca mai departe.
  • +24 (28 voturi)    
    Excelent (Vineri, 5 aprilie 2013, 12:04)

    lars [utilizator]

    Jos palaria pentru integritate si spor la CC.
  • +2 (24 voturi)    
    Hotnews v-ati cancanizat si voi (Vineri, 5 aprilie 2013, 12:05)

    Claude [utilizator]

    Ati ales fraza care v-a convenit cel mai mult pentru nitel scandal.

    Sint cel putin 4 fraze in text mult mai bune.

    I-auziti aici:
    "Am renuntat la aceasta cursa pentru a-i da presedintelui Basescu marja de negociere cu ministrul Justitiei si a obtine pentru varful DNA cei mai buni oameni, asta era miza mea."

    Mai putin cancan si mai multa presa, va rog!
  • +20 (26 voturi)    
    Morar (Vineri, 5 aprilie 2013, 12:06)

    codrean [utilizator]

    iesire demna, dupa ce a spus tot ce a avut de spus. Pe de alta parte, cei 7 ani au fost grei, ar uza pe oricine. Poate ca Dl.Morar nu realizeaza acum dar o schimbare e spre binele lui. Daca Institutia e pusa la punct si urmasii sai vor rezista presiunilor si vor mentine "linia", lucrurile pot merge in continuare bine. Pot ..., daca ...
  • +15 (21 voturi)    
    Onorabila atitudine, D-le Morar! (Vineri, 5 aprilie 2013, 12:07)

    Motzic [utilizator]

    Lasati-i sa se scalde in cloaca de nevertebrate.
    Eu inca mai sper intr-o reactie a Comisiei Europene , care sa fie de partea dumneavoastra si a CSM-ului si sa le invalideze intelegerea.
  • +12 (18 voturi)    
    Domnule (Vineri, 5 aprilie 2013, 12:07)

    baibars [utilizator]

    Daniel Morar va multumesc pentru tot ceea ce ati facut in fruntea DNA. Eu va multumesc sincer nu ca Basescu care si el va multumeste dar minte asa cum ne minte si pe noi de o buna bucata de vreme. El e ocupat cu pensioara, copilasii, cuscrul.... Acum cand iata s-a ridicat Fratia Derbedeilor peste tara cred ca faceti un gest intelept. Pana la urma asta vrea lumea, asta are dar macar sa nu mai vorbesca nimeni de lupta impotriva coruptiei. De acum ciocu' mic! Astept cu interes condamnarea Varanului (la Pastele Cailor) .
  • +30 (32 voturi)    
    intrebare (Vineri, 5 aprilie 2013, 12:09)

    moby dick [utilizator]

    Cati dintre bizonii postaci inteleg si sunt de acord cu
    urmatoarele ? :
    "Doar oamenii foarte buni fac diferenta. Nu cei buni, nu
    cei medii. Doar oamenii foarte buni sunt cei care
    conteaza."
    Asta e valabil pentru orice domeniu , nu doar pentru Justitie.
    Dupa stiinta mea, este prima oara cand o persoana publica de talia lui Morar afirma raspicat un adevar
    elementar, pe care cei mai multi refuza sa-l accepte,
    daramite sa-l mai si declare.
    • +7 (9 voturi)    
      Cine l-a propus pe Domnul Daniel Morar la DNA ? (Vineri, 5 aprilie 2013, 13:58)

      proletara [utilizator] i-a raspuns lui moby dick

      Monica Macovei . Sa le dea Dumnezeu sanatate si satisfactii . Doi oameni foarte buni .
      Politicienii nu pot face performanta pentru ca cei din jur, fata de care au anumite obligatii , nu-i lasa sa performeze. Domnule Ponta de ce nu va scuturati de " ciulinii' care se agata de hainele dvs. ??
    • +1 (1 vot)    
      O "FRACTUTA" LOGICA LINGVISTICA! (Vineri, 5 aprilie 2013, 18:29)

      father nicky [utilizator] i-a raspuns lui moby dick

      In dorinta, fireasca pana la un punct, de a fi cat mai elocvent, ati comis un pleonasm, adica ceva similar cu "inaintati inainte", "sa ne intoarcem inapoi" sau "la baza temeliei fundamentului sta..."!
      Asa ca si domnul Morar "a declarat afirmand ca..." sau a "a afirmat declarand ca"...iar Dvs. ati cazut in capcana cuvintelo inutile, ne necesare si de care nu este nevoie!
  • +22 (24 voturi)    
    ? (Vineri, 5 aprilie 2013, 12:11)

    cotora [utilizator]

    nu stiu cu ce ii incurca morar pe ponta si basescu, ca morar sa stea pana la preluarea mandatului la curtea constitutionala ?, chiar asa !, "oricine, numai daniel morar, nu ", mitomanul de ponta nu a dat nici o explicatie plauzibila pana acuma, o sa plangem dupa daniel morar !, daca toti demnitarii ar fi fost ca daniel morar, tara si societatea romaneasca era insanatosita din toate punctele de vedere !
    • +7 (9 voturi)    
      oricine numai Daniel morar nu (Vineri, 5 aprilie 2013, 14:08)

      proletara [utilizator] i-a raspuns lui cotora

      a fost o sintagma care a spus-o domnul Ponta fara sa dea dovada de prea multa intelepciune. Domnul Morar nu merita sa auda asa ceva ! I-a iesit porumbelul din gura fara sa se gandeasca la prestigiul Domnului Morar. !
      Mai multa intelepciune nu-i strica premierului ..dar asta vine cu trecerea anilor
      tarziu, uneori niciodata ( vezi Iliescu, Constantinescu, S.R.Stanescu,SOV, Liviu Luca, Dan Voiculescu si alti "intelepti ai neamului ".) Cat sunt eu de proletara am citit Pildele lui Solomon din VT si multe am inteles. Domnule Iliescu vi le reconand mai ales dumneavoastra ! Sa ne cereti iertare inainte de a pleca dintre noi.
  • +22 (28 voturi)    
    ...bucuria prostilor... (Vineri, 5 aprilie 2013, 12:16)

    Columbo [utilizator]

    Preferam mai degraba sa plece Basescu si Ponta decat acest OM cu coloana vertebrala. Tara asta nu se va face bine niciodata... nici cu medicamente straine, vorba aia...
  • -7 (23 voturi)    
    Arafat 2 (Vineri, 5 aprilie 2013, 12:16)

    igorashu [utilizator]

    Mda, Baselu' iar a dat cu mucii-n fasole.
    Parca nu stie sa taca atunci cand situatia o cere.
    • +2 (2 voturi)    
      Ma tem (Vineri, 5 aprilie 2013, 17:06)

      PERIFERIGERI [utilizator] i-a raspuns lui igorashu

      ca n-ati inteles nimic! Din pacate cu Arafat a avut dreptate (a sesizat corect teama lui de a i se lua monopolul asupra sistemului de urgente din Romania) dar nun a procedat diplomatic.
      In ceea ce priveste discutia despre justitie sa nu uitam ca TB are ultimul cuvant in ceea ce priveste numirile. Daca nu s-a prostit acum, tare ma tem ca USL va avea probleme.
      • 0 (0 voturi)    
        Si eu ma tem (Sâmbătă, 6 aprilie 2013, 13:05)

        igorashu [utilizator] i-a raspuns lui PERIFERIGERI

        Cu Arafat NU a avut dreptate - dovada ca si-a cerut scuze si a recunoscut in mod public asta.

        Dar si eu ma tem sa nu fie ca-n ultima dvs. fraza: sa nu se fi prostit/cedat...
  • -21 (23 voturi)    
    hilar (Vineri, 5 aprilie 2013, 12:18)

    contele_de_saint_simon [utilizator]

    In triunghiul psiho-dramei, Morar si-a asumat mereu rolul victimei. Astazi, Morar ii vede drept persecutori pe Ponta si pe Basescu. Interesant este cine ii va fi salvatorul... ?!

    Altfel, Doamne-ajuta, psihiatric vorbind, ca scapam de personificari ale panicii, psihozei si paranoiei. Si vorbesc profesional.
    • +7 (9 voturi)    
      Profesional din calitate de pacient (Vineri, 5 aprilie 2013, 14:13)

      Bogdan_1 [utilizator] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

      Este clar delirul schizoid paranoic ce vede scenarii si comploturi. Doamne Ajuta sa scapam cat mai repede de "conti" si sa avem cat mai multi functionari publici de competenta si integritatea lui Morar. Cine are contacte in exterior stie ca doar lui i se datoreaza faptul ca la Comisia EU s-au recunoscut progresele administratiei din Romania. Practic de unul singur a schimbat imaginea justitiei grav afectata de infractori din randul ei (Barsan - vedeta PSD pentru Justitie care cu nevasta traficau la cel mai mare nivel influenta in justitie si multi altii - unii datorita lui Morar dupa gratii) sau apropiati (Voicu, Nastase si gasca). Asa sa ne ajute Dumnezeu !
  • +6 (16 voturi)    
    Un lucru mult mai clar... (Vineri, 5 aprilie 2013, 12:23)

    solar [utilizator]

    Totul e OK! Morar are dreptate cu demisia,Basescu are dreptate/a avut dreptate sa consolideze pozitia RO in UE si sa o pregateasca pentru viitor, Ponta are drepate ca s-a scapat de Morar si se scapa si de basescu< cacarau are dreptate ce ... si ca... si ca...
    Atunci si eu ,ma gandesc, voi avea dreptate cand zic in gura mare si sustin :ROMANIA SE DUCE DRACULUI PE TOBOGAN IN JOS.
    Cu ochiul liber se poate vedea cum incet ,incet a si lat-o la vale cu haosul ei cu tot !! Halal natie, bogdaproste drag bobor. De bine oricum nu mai putem auzi. S-a zis !!!
  • -2 (14 voturi)    
    Hai FSN! (Vineri, 5 aprilie 2013, 12:26)

    aiureantramvai [utilizator]

    Traiasca si infloreasca!
  • +22 (28 voturi)    
    Merita respect (Vineri, 5 aprilie 2013, 12:42)

    Bogdan_1 [utilizator]

    Intr-o tara ce nu da doi bani pe competenta si integritate s-a incapatanat sa arate ca se poate profesa la inalt nivel cu cinste, corectitudine si modestie. Aici bravo Monica Macovei ca a gasit un astfel de om. Cand circarii si hotii sunt votati de 70 % din populatie oameni ca Morara nu prea au ce face pe aici, ne meritam soarta si mai ales ce e mai rau de acum va veni.
  • +16 (22 voturi)    
    Respect (Vineri, 5 aprilie 2013, 12:46)

    Danavincze [utilizator]

    Profundul meu Respect pentru domnul Morar! E o zi trista! Corupții cred ca jubileaza!
    • +8 (12 voturi)    
      Toata stima Domnule Daniel Morar ! (Vineri, 5 aprilie 2013, 13:52)

      proletara [utilizator] i-a raspuns lui Danavincze

      Ce comentariu e acesta Dana vincze ? "Coruptii cred ca jubileaza ". Domnul Morar a construit o cale pe care echipa dansului va merge in continuare. La CCR va fi la fel de intransigent si performant. RO nu mai are alta cale . Priviti in jur sa vedeti cum cei corupti fug precum sobolanii .
      Adevarul iese la suprafata intotdeauna. Vom afla si de ce Voiculescu si-a batut joc de noi ani de zile, si de ce Iliescu are tupeul sa mai apara in PSD, si de ce Geoana sta de ani de zile in casa RAPPS ..Ar fi bine sa se suplimenteze inca o data posturile de procurori si judecatori . Este o munca de mare uzura si tensiune. Le dorim succes si sanatate !
  • +11 (17 voturi)    
    Unde-s analistii sa apere Independenta Justitiei (Vineri, 5 aprilie 2013, 12:51)

    alex1234 [utilizator]

    1.
    Unde-s analistii sa apere "Independenta Justitiei" ?
    Dupa ce au propagat-o vreo 8 ani?
    N-a fost un troc politic ordinar?
    Pai Morar si Pivniceru spun ca a fost,
    ca doar de-asta
    au demisionat amandoi.

    2. D-l Tapalaga s-a ascuns?

    A fost singurul care scris alaltaieri (ce-i drept la a treia incercare) un articol care-i apara pe procurori si judecatori...dar acum vad ca nu mai spune nimic..

    3. D-l Cristoiu s-a ascuns si el?
    n-a scris nimic pe tema asta.

    4. Unde-i Doamna Macovei , campionul Independentei Justitiei? sa critice trocul politic?

    5. Dar d-nul Preda, Reformistul?
    De ce nu vine in conferinta de presa sa ne citeasca ce cere MCV-ul legat de alegerea procurilor . D-nu' Preda , iti trimit eu linkul la MCV, ca vad ca l-ai pierdiut si nu-l mai gasesti...http://ec.europa.eu/cvm/docs/com_2013_47_ro.pdf

    6. Unde-i Comisia Europeana, d-na Reding & co, sa strige ca propria ei cerere de transparenta a fost aruncata la gunoi de trocul Basecu-Ponta?
    Pai ati vazut vreo procedura transparenta cum cerea MCV-ul lor? Eu am vazut o lista 50%-50% negociata ca la taraba si trimisa la miez de noapte?

    7.
    Vad ca "democraticul" b1tv, il scoate pe Morar, t.ap ispasitor si-l lauda pe Ponta plagiatorul ca ce bine s-a inteles cu Basescu...la fel cum face si RTV-ul lui Ghita...

    Nu mai stiu care-i b1tv si care-i rtv-ul si pe care sa ma uit, ca amandoua spun acelasi lucru...

    In timp ce Antena-3, televizunea varanului, a devenit cea mai democratica televiziune a opozitiei, cea care demasca trocul Basescu-Ponta si singura care mai invoca MCV-ul ....urmata la ceva distanta de Realitatea...
    ambele pana mai ieri...urlau ca ne pune Europa jugul in gat....si acum invoca la greu MCV-ul si Europa.

    8. Acuma se vede nu numai propaganda ordinara cu "independenta Justitiei" dar se vede si cum stam cu "Independenta Presei" ...care depinde de locul de unde iti iei salariul , nu?

    9. Asta ne arata ca toti sunt o apa si-un pamant
    Vai de mama noastra!
  • +8 (12 voturi)    
    Ble...em pt. USL: "Intoarce-s-ar Morar la DNA!!" (Vineri, 5 aprilie 2013, 12:55)

    MirceaIo [utilizator]

    Basescu s-a dat cu infractorii!? E posibil sa fie pe rol cateva dosare si din familia lui!? Sa fim seriosi revenim la ceea ce a fost inainte de revolutie cand legile se aplicau discriminatoriu. Militieni, securistii etc puteau face orice si nu pateau nimic. Dan Voiculescu doreste inasprirea pedepselor, de ce??? Ca sa il apere de alti posibili candidati la nesupunere. EL oricum e deasupra legii!!! Intoarce-s-ar Morar la DNA!!!!!
  • +6 (10 voturi)    
    Bibliografie pt. Basescu si Ponta - MCV - pagina 5 (Vineri, 5 aprilie 2013, 12:56)

    alex1234 [utilizator]

    Un ultim aspect al independenței judiciare este angajamentul executivului și al legislativului
    în ceea ce privește respectarea unor criterii de calitate în procesul de numire în posturile-cheie
    din instituțiile judiciare.
    ===============
    Comisia consideră că rezultatele obținute de România în materie de
    combatere a corupției la nivel înalt au reprezentat unul dintre cele mai importante progrese
    înregistrate în cadrul MCV. Eficacitatea și imparțialitatea anchetelor penale trebuie să fie
    menținute sub viitoarea conducere. Prin urmare, Comisia consideră că este esențial să se
    numească o nouă conducere a Ministerului Public și a Direcției Naționale Anticorupție
    (DNA) care să poată demonstra independența, integritatea și profesionalismul necesare pentru
    a se bucura de încrederea publicului și a continua să aibă rezultate eficiente.
    Raportul a subliniat în acest context necesitatea ca numirea unui nou Procuror General și a
    unui nou Procuror șef al DNA să fie atât un proces deschis și transparent, cât și unul în cadrul
    căruia să fie aleși candidați având competențe specifice, integri și cu rezultate în acțiunea
    anticorupție. Procesul a fost inițial grăbit și nu a inspirat încredere corpului magistraților.
    Ministrul Justiției a prelungit ulterior termenele și a adus o serie de îmbunătățiri procedurale7
    ,
    însă doar un număr restrâns de candidați și-au depus candidatura. Cei doi candidați care au
    parcurs cu succes etapele acestui proces nu au reușit să obțină avize favorabile din partea
    Consiliului Superior al Magistraturii (CSM) și au fost respinși, în cele din urmă, de către
    președinte.
    ===============
    Comisia consideră că prezentarea unui număr suficient de candidați de înaltă
    calitate profesională în cadrul unui proces deschis și transparent și, în măsura posibilului, care
    să primească girul CSM,sunt elemente esențiale pentru asigurarea desemnării unei conduceri
    în măsură să obțină încrederea publicului.
  • +10 (14 voturi)    
    Rispect (Vineri, 5 aprilie 2013, 13:07)

    unnene [utilizator]

    desi nu ma bucura decizia lui Morar, nu pot sa inteleg de ce toata lumea ii pune la pachet pe Ponta cu Basescu. Base sigur nu si-a dorit asta doar ca nu a avut de ales.
    • -3 (9 voturi)    
      regele e bun, dar nobilii sint rai (Vineri, 5 aprilie 2013, 13:59)

      sorin3 [utilizator] i-a raspuns lui unnene

      si ceausescu ar fi fost bun, dar cu lenuta era mai greu, etc.
  • +19 (25 voturi)    
    va multumesc (Vineri, 5 aprilie 2013, 13:07)

    amanda13 [utilizator]

    Va multumesc, domnule Morar! Sunt alaturi de dvs.
  • +21 (27 voturi)    
    Tot respectul pentru dl. Daniel Morar! (Vineri, 5 aprilie 2013, 13:10)

    CetateanLogat [utilizator]

    Doar cu oameni ca dansul avem sanse sa iesim din mocirla in care ne balacim.
  • +16 (20 voturi)    
    Morar presedinte (Vineri, 5 aprilie 2013, 14:00)

    smc [utilizator]

    Dl. Morar trebuie sa candideze la presedentie.

    Este singura speranta a Romaniei de a ramane pe linia de plutire.

    In acest moment are sanse de a castiga detasat.. dar ramane de vazut cum mai ramane in picioare dupa ce o sa toarne Antenele laturi pe el, luni in sir.

    Voiculescu este imparatul Romaniei si Antenele sunt calaii din slujba lui.
    • +6 (6 voturi)    
      ...iata... (Vineri, 5 aprilie 2013, 17:20)

      ALTAN [utilizator] i-a raspuns lui smc

      ...nu stiu daca partidele au deja candidati le Presedentie,cert este ca poprul romain l-a gasit...Doamne-ajuta !
  • +1 (7 voturi)    
    justitia romana - teatru - urmeaza actul 2 (Vineri, 5 aprilie 2013, 14:39)

    iogabriel [utilizator]

    este aservita puterii ! Cand a platit vreodata justitia pentru pacatele sale? Praf in ochi cu A. Nastase si Boldea. Aia e pedeapsa pentru ce a facut A.Nastase? Distrugi o tara si iei cateva luni de puscarie? Ar face enorm de multi cateva luni puscarie pentru nu stiu cate miliarde de euro a furat A. Nastase.
  • +5 (5 voturi)    
    justitia, politica, biserica in romania sunt ROZ (Vineri, 5 aprilie 2013, 14:43)

    iogabriel [utilizator]

    sa nu zic mai urat. Da, da. O cate vitejie e in justitie ...mai dureaza putin si o sa ne vanda si sufletul conducatorii nostri dragi (din justitie, politica, administratie si nu in ultimul rand cei care conduc biserica)
  • +11 (13 voturi)    
    Va multumesc, Dle Morar! (Vineri, 5 aprilie 2013, 15:01)

    Chianti [utilizator]

    Pentru tot ce ati realizat in anii acestia in care ati fost supus la presiuni infernale, aveti admiratia si stima mea.
  • +8 (10 voturi)    
    despre DL.MORAR (Vineri, 5 aprilie 2013, 15:12)

    cantautor [utilizator]

    Noi stam ,cu scuzele de rigoare ca generalizez,pe bloguri.
    Altii se duc la vot.Votul este egal pentru toti,
    Se duc 45% din liste si iese majoritatea de 70%;
    Ramane Presedintele...
    Este un om cu rele si bune(fiecare are minte si analizeaza)
    Legal:ministrul propune el numeste;
    Au facut, poate 1/2.Era maximum posibil.
    Dl Morar,mult succes pe mai departe!Tara asta, asa prapadita cum este ea ,are nevoie de cat mai multi oameni ca D.voasta.
    PS.va apreciez si tin cartea cu Dv in biblioteca,cu drag,insa nu sunt de acord ca ideea ca un procuror de la Dna nu da rezultate la PGen si invers.
    Conteaza omul,calitatile lui ,pregatirea este la fel.
  • +5 (9 voturi)    
    Respect domnului Morar! (Vineri, 5 aprilie 2013, 15:21)

    coco04 [utilizator]

    Daca l-am putea clona pe domnul Morar,am avea sanse sa curatam Romania!
  • 0 (4 voturi)    
    TOT INAINTE"tovarasi" (Vineri, 5 aprilie 2013, 16:43)

    luciu08 [utilizator]

    Ca e morar ,ca e oricare altul,naravul din fire n-are lecuire!!!!!!!!Vedem in fiecare zi numai reailzar(!?)in scumpa noastra cloaca de politica damboviteana.Ce stenograme au mai aparut,ce procurori mai stau la "coada"sa fie unsi in functii sa poata avea acces la informatii>apoi "stenograme"
    S-a realizat ceva pentru noi muritorii de rand??????????????
  • +4 (6 voturi)    
    Verticalitatea Dvs. (Vineri, 5 aprilie 2013, 17:28)

    luci30 [utilizator]

    pentru care va multumim,va fii un etalon si la CCR....va fii -daca nu palpitant ca in vechiul post-interesant.....va multumesc ,ati aratat tuturor ca se poate sa ai demnitate,si responsabilitate-daca vrei-si intr-o tara ca RO!
  • +1 (5 voturi)    
    si eu va multumesc! (Vineri, 5 aprilie 2013, 21:00)

    taranistu [utilizator]

    !
  • +1 (1 vot)    
    PENTRU D-L MORAR (Sâmbătă, 6 aprilie 2013, 8:52)

    Trident [utilizator]

    Va respect pentru tot ce ati facut pentru Justitia din Romania. Personal cred ca nu v-ati spus ultimul cuvant.
    In ceea ce-l priveste pe Traian Basescu cred ca va inselati de data asta. Dar, are mai putina importanta acest lucru. In locul d-stra, as incerca sa raman activ in lupta pentru curatarea Romaniei de tot felul de uscaturi.
    Dreapta romanesca, spre exemplu, ar avea nevoie de lider adevarat. D-stra ati putea fi acela. Ati atins apogeul carierei d-stra. Mai sus de atat nu se mai poate. Asa ca, de ce sa nu acceptati o alta provocare?
  • 0 (0 voturi)    
    Daniel Morar (Sâmbătă, 6 aprilie 2013, 13:41)

    marga 2 [utilizator]

    Ar merita să fie numit ministru la justiție.
    Felicitări pentru munca depusă la DNA.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by