Comisia Europeana a publicat raportul MCV pentru Romania. Jose Manuel Barroso: Evenimentele din Romania ne-au zguduit increderea. Am solicitat realizarea inca unui raport pana la sfarsitul anului

de Victor Cozmei, Corina Ionel     HotNews.ro
Miercuri, 18 iulie 2012, 12:42 Actualitate | Esenţial

 documente
(18 Iul 2012) PDF, 326KB
"Evenimentele din ultima perioada ne-au zguduit increderea. Competentele Curtii Constitutionale nu pot fi schimbate peste noapte. Raportul MCV recunoaste ca s-au inregistrat progrese in ultimii cinci ani, dar contine si recomandari pentru a finaliza reforma. Am solicitat realizarea inca unui raport pana la sfarsitul anului", a declarat, miercuri, presedintele Comisiei Europene, Jose Manuel Barroso la prezentarea raportului oficial al Mecanismului de Cooperare si Verificare in cazul Romaniei si Bulgariei. Mark Gray, purtatorul de cuvant al CE, a declarat ca "fara ultimele evenimente (n.r. din ultimele saptamani) e posibil sa fi avut un alt raport pe justitie".

Declaratiile lui Jose Manuel Barroso, presedintele Comisiei Europene:

  • Am solicitat realizarea inca unui nou raport pana la sfarsitul anului. In acest raport vom vedea daca ingrijorarile noastre legate de lege si de CCR au fost rezolvat.
  • Exista un principiu in Tratat, Articolul 4, privind o cooperare sincera intre statele membre si institutiile UE. 
  • Premierul Ponta a raspuns solicitarii mele si a actionat imediat. Am avut o intalnire joia trecuta si am vorbit in ultimele doua zile pentru a ajunge la un acord.
  • Premierul Ponta a confirmat in scris acordul de a implementa toate masurile care sa raspunda ingrijorarilor noastre, inclusiv ordonanta de urgenta cheie pentru a restabili competentele Curtii Constitutionale si implementarea deciziilor acesteia privind viitorul referendum. 
  • Aceste evolutii sunt pe deplin reflectate in raportul MCV.
  • Raportul MCV recunoaste ca s-au inregistrat progrese in ultimii cinci ani, dar contine si recomandari pentru a finaliza reforma
  • Am subliniat in discutia cu dl. Ponta ca implementarea rapida a recomandarilor din MCV este in interesul Romaniei.
  • Peste 90% dintre romani vad pe termen scurt coruptia ca fiind o problema majora a justitiei avem nevoie de un sistem juridic mai solid pentru a realiza un mediu economic favorabil investitiilor.
  • In fiecare stat membru al UE avem nevoie de un sistem judiciar independent care sa functioneze bine si de respect pentru institutiile democratice si statul de drept.
  • Evenimentele din ultima perioada ne-au zdruncinat increderea. In ultimele 3 saptamani evenimentele din Romania au fost un motiv de ingrijorare pentru Comisie.
  • Punerea la indoiala a deciziilor sistemului judiciar, subminarea Curtii Constitutionale, anularea unor proceduri stabilite si inlaturarea mecanismelor de control si echilibru au pus sub semnul intrebarii angajamentul Guvernului de a respecta statul de drep.
  • Politicienii nu trebuie sa incerce sa intimideze judecatori inaintea unor decizii sau sa atace judecatori cand iau decizii care nu le plac. 
  • Competenta Curtii Constitutionale nu poate fi schimbata peste noapte. De aceea, a fost foarte important sa ma intalnesc cu premiul Romaniei fara preaviz. Aveam nevoie de raspunsuri imediate
  • Ni s-a confirmat in scris intelegerea cu legatura cu implementarea tuturor masurile la care ne-am referit, inclusiv cu privire la ordonanta de urgenta pentru restabilirea puterii CCR in vederea referendumului.
  • Romania a facut un pas inapoi de pe buza prapastiei, dar nu a ajuns la finalul acestui proces.
  • Suntem convinsi ca romanii sunt angajati in respectarea statului de drept si a democratiei.


Declaratiile purtatorului de cuvant al CE, Mark Gray:

  • Intrebare: Datele eurobarometrului pe coruptie - CE a luat masuri pentru a reanaliza propriul comportament in ultimii ani. Poate trebuia sa cereti mai ferm actiuni din partea celor doua tari? Raspuns: Nimeni din CE nu considera ca abordarea este perfecta, dar in ultimii ani am sustinut institutii cheie precum DNA. Cred ca eurobarometrul arata frustrarea romanilor si a bulgarilor, arata ca ei vor ca ca aceste chestiuni sa fie abordate si rezolvate si demonstreaza ca vor ca CE sa continue presiunile pentru rezolvarea acestor probleme.
  • Intrebare: Pentru Bulgaria, cat va mai dura MCV-ul? Comisia spune in general ca va dura cat va dura pentru a se atinge obiectivele. Aceasta a fost concluzia in 2007, aceasta e concluzia si in 2010. Va fi asa mereu? Raspuns: Va depinde de Bulgaria, va dura cat va dura. CE este la fel de determinata sa ajute Romania si Bulgaria sa atinga obiectivele impuse. Recomandarile pentru Bulgaria nu sunt aceleasi, unele subiecte abordate sunt aceleasi.
  • Intrebare: Premierul Ponta a fost la Bruxelles, a trimis raspunsurile la cele 11 intrebari al CE, dar daca pana la sfarsitul anului nu se respecta unele recomandari, ce se inatampla cu Romania? Raspuns: Nu am spus unele recomandari, ci toate recomandarile. Nu voi intra in scenarii posibile pentru finalul anului. Cred ca presedintele a primit cu bine angajamentele premierului.
  • Intrebare: Scrisoarea preierului Ponta pentru presedintele Barroso este publica? Au fost discutii pentru impunerea unui deadline? Raspuns: Nu obisnuim sa publicam scrisori. Trebuie sa puneti aceasta intrebare la biroul premierului Ponta. Inaintati aceasta cerere Bucurestiului. In ceea ce priveste deadline-ul, cred ca am clarificat sapatamana trecuta ca asteptam rezultate imediate. Cred ca, in ceea ce priveste timpul pentru rezolvare, nu este momentul sa spunem ca ceva trebuie facut pana luni, marti, sau pana saptamana viitoare. Cred ca urgenta situatiei este recunoscuta la Bucuresti. Cred ca premierul, si nu numai, a reactionat foarte repede.
  • Intrebare: Stiu ca CE nu are atributia de a recomanda largirea Schengen, dar credeti ca Romania este gata sa adere? Raspuns: Am sustinut de-a lungul timpului aderarea celor doua tari la Schengen. Comisia a clarificat ca MCV se uita la anumite chestiuni separate de problema Schengen. Nu este decizia Comisiei, ci a statelor membre. Noi am fost avocati ai includerii celor doua state. Nu pot vorbi in numele statelor membre.
  • Intrebare: S-a spus in ultimele zile ca CE are autoritatea morala sa adreseze ingrijorarile privind statul de drept in Romania. Daca nu aveati MCV pentru Romania, ati fi putut sa adresati aceste probleme cu aceeasi virulenta? Raspuns: Cred ca CE a ridicat astfel de ingrijorari si a reactionat in decembrie, in privinta Ungariei. In Romania avem o alta situatie, bazata foarte mult pe respectarea tratatelor si asigurarea ca valorile democratice, statul de drept sunt respectate. Unicitatea Romaniei este reprezentata de MCV. Chestiunile la care ne-am uitat in ultimele trei saptamani le-am urmarit in ultimii 5 ani: numirea procurorilor, DNA , ANI. Este un mecanism de verificare si de cooperare si datorita mecanismului suntem capabili sa facem anumite lucruri.
  • Romania va avea un raport in 2013 sau cel de la finalul lui 2012 va fi raport final? Raspuns: Va fi un raport la finalul anului pentru Romania in contextul evenimentelor din ultimele 3 luni. Motivul pentru care nu precizez un raport viitor este evident. Nu stim ce se va intampla in urmatoarele 6 luni si ce va fi necesar sa facem. Comisia nu poate spune ca MCV se va finaliza intr-un an, in 5 ani. Nu putem pune termene. Termenul depinde de ce va face Romania si vom face tot ce putem sa o ajutam.
  • Intrebare: Raportul pentru Romania de la sfarsitul anului urmareste sa vada daca Romania va reusi sa realizeze toate obiectivele neinplinite din ultimii ani sau doar punctele ridicate de catre Comisie in ultimele saptamani? Raspuns: Daca ne uitam la situatia din Romania, am reusit sa scoatem in evidenta ce s-a realizat in ultimii 5 ani, dar rapoartele arata ca mecanismul trebuie sa continue. Trebuie sa revenim la sfarsitul anului datorita evenimentelor importante din ultimele 3 saptamani care au facut necesara interventia comisiei si a presedintelui ei.
  • Intrebare: Urmatorii nou veniti in UE vor fi acoperiti de MCV? Raspuns: Pentru Croatia am decis, in contextul negocierilor, ca nu e necesar sa impunem un MCV. Suntem atenti sa nu luam un set de tinte, stabilite pentru o tara, si sa le aplicam la alta. Realizarea reformelor din Romania si Bulgaria arata de ce a fost si este necesar MCV.
  • Credem ca structura legala este la locul ei, dar ce am subliniat in ultimii ani este ajungerea la acele rezultate convingatoare. Suntem intr-un moment in care putem mentine aceeasi monitorizare, acordandu-i Bulgariei perioada necesara pentru ca la finalul lui 2013 sa poata demonstra acele rezultate convingatoare cerute in fiecare report.
  • De la inceputul procesului am avut rapoarte separate pentru Romania si Bulgaria deoarece avem tinte diferite. Sunt tari diferite, sunt analize diferite. Ambele au fost acoperite de acelasi mecanism, dar analizam cele 2 tari in functie de meritele lor separate.
  • Intrebare: De ce i-a cerut CE presedintelui Romaniei sa nu acorde gratieri? Raspuns: Stiti la fel de bine ca mine ca sunt cazuri importante care au fost evidentiate in ultimele saptamani in care ICCJ a jucat un rol important. Acestea sunt cerintele Comisiei si sunt angajamente luate de premier si de presedinte. In contextul in care avem un angajament pe cele 11 puncte, le vom urmari indeaproape. Nu vreau sa sugerez ca monitorizarea care va urma se va axa doar pe cele 11 puncte, ci si pe punctele precizate anterior cu privire la MCV.
  • Cred ca, la final, e importanta sa ne indepartam de margine si sa revenim la situatia de dinainte de controversele din ultimele saptamani, cand institutiile precum CCR sa poata lua decizii in conformitatea cu legea, cu Constitutia si cu atributiile lor
  • Voi astepta pana voi vedea care sunt deciziile Parlamentului referitoare la referendum si CCR inainte de a spune ceva. Sa lasam Parlamentul sa ia propriile decizii apoi vom comenta.
  • Despre Romania: Am salutat cele 11 angajamente ale premierului Ponta. Nu sunt doar cuvinte, sunt scrise pe hartie. Credem ca vor fi implementate. Vom urmari foarte de aproape implementarea celor 11 puncte. Ce se intampla dupa cel de al doilea raport tine de ce se intampla la fata locului pana in decembrie.

  • Nu vom discuta despre scenarii pozitive si negative in privinta statelor membre. Daca ne uitam la ultimii 5 ani, s-au implementat modificari importante. Fara ultimele evenimente e posibil sa fi avut un alt raport, dar suntem unde suntem. Este important ce se intampla in continuare.
  • MCV va continua precum a indicat si presedintele Barroso. Am decis sa facem un nou raport pana la sfarsitul anului pentru a vedea daca recomandarile au fost respectate si daca sistemul de verificare a puterilor in stat a fost restabilit
  • Sunt luate astazi decizii cu privire la CCR si referendum pe care le urmarim indeaproape.
  • Obiectivele MCV nu au fost atinse. Implementarea a inceput in unele zone in timp ce in altele lasa de dorit. Controversele recente reprezinta un obstacol grav in calea progreselor de pana acum.
  • Ma voi referi la modificarile din ultimii 5 ani tinand seama ca unele au fost aduse in discutie in lumina evenimentelor din ultimele saptamani. Structura legala a fost reinoita. Institutii precum DNA si ANI au demonstrata o activitate corecta in urmarirea coruptiei la nivel inalt. Judiciarul s-a dovedit capabil si dornic sa isi reafirme independeta.
  • Despre Bulgaria: MCV va continua pentru Bulgaria. Nu este , dupa cum am citit in presa, a abordare hands-off. Comisia va urmari indeaproape, la fel ca pana acum, progresele
  • Despre Bulgaria: in 5 ani s-au atins obiective importante. Din 2007, Bulgaria a pus in functiune un nou sistem de justitie, a creat structuri specializate. Raportul recomanda sa se acopere golurile, sa se implementeze legislatia. Reportul clarifica faptul ca mai exista probleme care necesita munca.
  • MCV va continua in ambele tari. Finalizarea mecanismului depinde in indeplinirea obiectivelor si de asigurarea ca CE este convinsa ca tintele au fost atinse.
  • Evaluarea generala e ca s-au facut progrese in ambele tari, dar reforma nu este deocamdata sustenabila si ireversibila. Accentul trebuie sa se puna de acum pe implementare
  • Referitor la rapoarte: a fost un proces aprofundat, stiti ca in ultimele 5 ani am publicat 10 rapoarte, la fiecare 6 luni. Rapoartele pe care le aveti in fata sunt rezultatul intregii perioade de analiza, de 5 ani. Sunt detaliate, se bazeaza pe numeroase surse si consideram ca sunt obiective, bazate pe fapte , corecte
  • 75% dintre bulgari si 72% din romani sprijina rezolvarea problemelor din justitie
  • Inainte sa ma refer la continutul rapoartelor vreau sa mentionez ca veti gasi cu rapoartele si un eurobarometru care da o imagine asupra unor aspecte fundamentale pentru comisie, si anume sprijinul public acordat reformelor
  • Rapoartele pentru Romania si Bulgaria au fost adoptate miercuri dimineata

HotNews.ro a transmis LIVE TEXT si LIVE VIDEO prezentarea Comisiei Europene a raportului MCV

Citeste si:



Citeste mai multe despre   





Citeste pe Stirile ProTV

VIDEO Povestile copiilor nascuti in zilele in care oamenii mureau pentru LIBERTATE. "Asistentele ne-au luat si ne-au ascuns. Securitatea voia sa ne omoare pe toti"

In punctul in care a inceput revolutia, in Piata Operei, la Timisoara, tinerii nascuti o data cu ea, in zilele in care oamenii mureau pe strazi, ne arata azi semnul libertatii.








24391 vizualizari
  • -89 (99 voturi)    
    UE ne vrea saraci, umili, slabi, manipulabili (Miercuri, 18 iulie 2012, 13:29)

    busola [utilizator]

    Daca UE e democrata atunci de ce nu taie 25% din salarii si de ce nu ridica TVA-ul cu 6 procente in tarile membre? Pai daca ar propune asa ceva ar fi dizolvata in 3 zile!

    Purtatorii acestia vremelnici de cuvant ai UE masoara democratia din Romania cu metrul austeritatii si le-a placut ca Basescu e un croitor pe gustul lor. Romanii insa au venituri lunare de 200 de euro nu de 2000 ca in Germania asa ca poata sa fie si comisia Sfantului Duh care sa spuna ca Basescu e bun iar USL penal, romanii il vor 'executa' la referendum pe acest mincinos 'sa-traiti-bine'!
    • +53 (59 voturi)    
      ups! (Miercuri, 18 iulie 2012, 13:49)

      airamerica [utilizator] i-a raspuns lui busola

      A luat-o busla razna?
      • +57 (59 voturi)    
        Go East (Miercuri, 18 iulie 2012, 13:58)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui airamerica

        Nu, lui mereu ii arata Estul.
        • +54 (56 voturi)    
          Busola Rosie! (Miercuri, 18 iulie 2012, 14:29)

          ShoboLingoZauR [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

          Nu-ti arata busola si 1 Euro = 6 Lei?

          Adica mai pe romaneste ar trebui sa te duci sa renegociezi salariul tau de postac ca pe zi ce trece saracim din cauza voastra...

          PS. Sper sa-i faca KO Baroso pe astia de la noi si sa nu se poarte cu manusi cu ei ca altfel suntem condamnati sa emigram...
          • -25 (31 voturi)    
            in politica, ca in fotbal (Miercuri, 18 iulie 2012, 14:54)

            Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui ShoboLingoZauR

            Barroso & Basescu, Blatter & Mircea Sandu.
            • +31 (33 voturi)    
              "UE ne vrea saraci" (Miercuri, 18 iulie 2012, 15:16)

              dalit [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

              Marfa romaneasca nu mai exista, bre, UE vinde-n Romania tot ce cumperi tu, de la periutza de dinti pana la chilotzi


              Asa ca, de ce-ar vrea UE sa fii tu sarac, in loc sa fii bogat si sa cumperi si mai mult de la ea ....?


              Fitzi intelijenti, PSD-istilor, nu mai fitzi urechisti !
              • -9 (15 voturi)    
                poate pentru ca (Miercuri, 18 iulie 2012, 15:54)

                Berzelius [utilizator] i-a raspuns lui dalit

                - daca esti sarac nu mai poti cumpara de la ei?
                - daca esti sarac esti mai simplu de "modelat"? (a se citi "indoctrinat" sau "santajat")
                - daca esti sarac le vei merge lor pe cap sa le iei joburile, ajutoarele sociale etc.?

                Mai sunt si altele, da' voi nu prea ganditi cu capul. Ce sa faci? Putini neuroni, si-aia fara sinapse.
                • +7 (9 voturi)    
                  Pleaca ma (Miercuri, 18 iulie 2012, 16:10)

                  nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Berzelius

                  Pleaca in Rusia.

                  Tu nu iti dai seama ca, chiar si in conditiile pe care le mentionezi, alternativa este si mai sumbra?

                  Asta suntem: o tara mica si neinsemnata pentru ca nu suntem in stare sa ne facem curatenie in propria ograda in primul rand.

                  Pentru ca stam la mana UDMR-ului sa decida pe ce directie o ia România in momentele de rascruce.

                  Pentru ca oameni ca tine nu gandesc in avans cu macar 2 pasi. Nu va dati seama ce regimuri sunt alternativa la ceea ce avem. Nici eu nu sunt multumit ca UE e o uniune destul de eterogena, insa o prefer de 100 de ori unei potentiale alte uniuni cu Rusia.
                • +1 (3 voturi)    
                  Inainte de austeritate cumparam tot de la ei :))) (Miercuri, 18 iulie 2012, 16:11)

                  dalit [utilizator] i-a raspuns lui Berzelius

                  Tu gandesti cu capul - sau te faci ca nu pricepi ca PSD-ul ?



                  Daca si-nainte de austeritate cumparam tot de la ei - de ce sa vrea ei s-avem mai putini bani ca sa cumparam mai putin ? Ca sa bage ei mai putini bani la portofel ? :))))

                  PSD se face de ras cu propagandisti ca tine.

                  Razboiul nu e intre austeritate si consum, nici intre USL si Basescu : ci intre UE si USA. UE vrea sa ne salvam toti, in timp ce USA - si PSD - vrea sa crape toti dar sa scape USA
                  • -1 (1 vot)    
                    si pe mama Rusi cui o lasi? (Miercuri, 18 iulie 2012, 22:16)

                    comentez [utilizator] i-a raspuns lui dalit

                    mai degraba intre UE si SUA pe de-o parte si Rusia pe cealalta.
                • +2 (4 voturi)    
                  "daca esti sarac nu mai poti cumpara de la ei" (Miercuri, 18 iulie 2012, 16:51)

                  dalit [utilizator] i-a raspuns lui Berzelius

                  Pai si-nainte de austeritate tot de la ei cumparam.

                  Nu e ilogic: de ce sa vrea ei s-avem mai putini bani, ca sa cumparam mai putin de la ei ?
                  De ce sa vrea ei sa bage mai putini bani la portofel ? :))))

                  PSD se face de ras cu propagandisti ca tine.
      • +52 (54 voturi)    
        raspuns busoa (Miercuri, 18 iulie 2012, 14:18)

        mary [anonim] i-a raspuns lui airamerica

        |Va respect opinia, dar nu sunt de acord cu ea si am sa va spun de ce :
        -Romania a fost si este dpdv economic si politic mult in urma multor (daca nu a tuturor) tari din UE. Eu , ca cetatean al acestei tari , mi-am dorit aderarea la UE tocmai pentru a fi ajutati sa ajungem din urma acele tari membre, deoarece singuri, am demonstrat ca nu putem;
        -Multe din aceste tari au economii dezvoltate tocmai pentru ca nu si-au ümflat"aparatul bugetar peste posibiliatile lor e sustinere si care au o economii sanatoase cu o productie eficienta si un pib in consecinta. Ele contribue masiv si de multi ani la bugetul UE : vezi Germania si mi se pare normal sa pretinda si altor tari sa faca eforturi, macar sa-si normalizeze si-,si echilibreze situatia economica din tarile lor prin reducerea cheltuielilor excesive.
        Din cate stiu eu , mai multe tari :Italia, Spania,Portugalia, Grecia sunt obligate sa faca acelasi lucru.
        Poti sa pretinzi Germaniei sa faca acelasi lucru , cand la ei nu este necesar , deoaece au fost cumpatati tot timpul ?
        Atunci despre ce vorbim ? Gandim, sau repetam ce spun unii, care ma indoiesc ca gandesc matur si responsabil.
        • +18 (20 voturi)    
          E greu (Miercuri, 18 iulie 2012, 15:12)

          nano2k [utilizator] i-a raspuns lui mary

          E greu sa folosesti logica pentru unii care stiu ca intra la pârnaie daca Justitia incepe sa functioneze cu adevarat in tara asta... si semne bune sunt... bombo o stie f bine, iar altii care stau la coada, o stiu f bine si ei...
        • +18 (20 voturi)    
          degeaba (Miercuri, 18 iulie 2012, 15:17)

          gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui mary

          nu ai cu cine vorbi. sa sustii si acum USL e o dovada pura de lipsa de discernamant, astora nu le poti explica nimic, ei stiu una si buna : jos basescu. Cei care erau pro USL doar pt ca au avut si pedelistii greselile lor si sperau ca poate USL vor fi mai breji (din moment ce promiteau o multime) au realizat cum stau lucrurile si au schimbat macazul, nu-i mai vor. Cei care si acum, dupa tot dezastrul produs de USL, mai continua sa sustina USL sunt niste fanatici lobotomizati sau membri USL.
        • -1 (1 vot)    
          Despre asta este vorba. (Miercuri, 18 iulie 2012, 17:57)

          valjean [utilizator] i-a raspuns lui mary

          Asa este!
      • +14 (18 voturi)    
        Nu a luat-o razna, (Miercuri, 18 iulie 2012, 14:56)

        FLORIO [utilizator] i-a raspuns lui airamerica

        E o busola ce functzioneaza pe baza de bani. Probabil o busola studenta sau pensionara la care aratatorul ii arata intotdeauna directzia banilor.
        • +5 (9 voturi)    
          loool (Miercuri, 18 iulie 2012, 15:43)

          Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui FLORIO

          daca era student o foloseau in TSD la alte kestii

          miss tsd a lu' mazare si banicioiu
        • +1 (5 voturi)    
          *studenta (Miercuri, 18 iulie 2012, 15:43)

          Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui FLORIO

          *studenta
        • +2 (4 voturi)    
          nu, studentii nu (Miercuri, 18 iulie 2012, 21:34)

          katka [anonim] i-a raspuns lui FLORIO

          Tin sa va contrazic. Un student cu cap n-ar vorbi niciodata asa de UE. Baga UE bani in dosul studentilor ceva ce nu s-a vazut. Fara UE nu ajungeam eu sa studiez si sa fac stagii de practica in alte tari straine, pe bani europeni. Evident, studentul habarnist nu se deranjeaza sa cerceteze, in schimb urla "Jos Basescu!". Ca UE nu da mura-n gura.
    • +39 (43 voturi)    
      Aha, Capra vecinului, nu ? (Miercuri, 18 iulie 2012, 13:54)

      anonim1234 [utilizator] i-a raspuns lui busola

      Pai asta invatam la scoala, asta facem. Tovarase !!!! Hellloooo, Germania nu e Romania, aia muncesc acolo draga tovarase !!!! Daca Lenin a zis ca trebuie egalitate, asta nu inseamna ca este si adevarat.
      Esti praf ca inca 67% din populatia tarii ....
    • +53 (57 voturi)    
      La munca (Miercuri, 18 iulie 2012, 14:05)

      EQUANT [utilizator] i-a raspuns lui busola

      Nu la intins mana!
      Nu Basescu v-a luat banii bai fraierilor! Daca n-ar fi luat masura asta ar fi dat 1/3 din voi afara, deci ar trebui sa fiti multumiti ca inca mai aveti de "lucru" pe banii celor care platesc taxe.

      V-ar invatat niste cersetori - tara arde in cea mai adanca criza economica a ultimelor vremuri si voi vreti mariri salariale, in cea mai saraca (aproape) tara din Europa.

      Treziti-va, ca n-o sa vina Ponta sa va dea bani pe degeaba, asa!
      • 0 (4 voturi)    
        Basescu e responsabil! (Miercuri, 18 iulie 2012, 20:25)

        busola [utilizator] i-a raspuns lui EQUANT

        Guvernarea PDL cu Basescu carmaci a dus Romania intr-o criza fara precedent lovind-o iresponsabil de icebergul saraciei. Ca sa jumuleasca populatia si-au aservit justitia politizand-o si corupand-o asa cum numai o grupare terorista de penali o poate face. Nu sunteti interesat de Eurobarometrul UE din februarie 2012 care a stat la baza si pe care trebuia sa cada accentul in acest raport MCV de azi? (in februarie nu in iulie cand pot fi acuzati antibasistii!) Aveti link in articolul HN.

        Perceptions of judicial shortcomings, corruption and organised crime
        -93% of respondents in Romania say that corruption is an important issue (and
        79% think it is very important).
        -91% of Romanian respondents say that shortcomings in the judicial system are an
        important problem (and 63% think they are very important).

        Changes in perceptions of judicial shortcomings, corruption and organised crime over the last five years
        In Romania people have a generally negative perception of the last five years:
        20% respondents think that the situation regarding shortcomings in the judicial
        system has improved, whereas 45% say that it has deteriorated. In terms of
        corruption, just 13% think that the situation has improved, while a majority
        (53%) think it has deteriorated.
    • +32 (36 voturi)    
      Gogu (Miercuri, 18 iulie 2012, 14:06)

      miki [anonim] i-a raspuns lui busola

      Prietene ai doua defecte grave la "busola"iti lipsesc magnetul si acele.te-ai prins?
    • +37 (41 voturi)    
      postacule (Miercuri, 18 iulie 2012, 14:14)

      moi [anonim] i-a raspuns lui busola

      da' rapizi mai sunt postacii astia uselisti, raspund primii la fiecare articol care ii critica. Arde rau, nu-i asa? a intrat frica in voi?
      sictir, comunistilor!
      • -27 (37 voturi)    
        ALEGERI ANTICIPATE (Miercuri, 18 iulie 2012, 14:28)

        Koczka [anonim] i-a raspuns lui moi

        Nu stiu de ce se agita toti postacii basisti de ceasu mortii, iubirea pt marinarul esuat probabil. Exista o solutie eleganta pt toti actorii politici si mai ales pt tzara ! Alegri anticipate in septembrie sau octombrie.
        E vorba atat de alegeri parlamentare cat si de cele prezidentiale.
        Basescu nu mai are fatza sa apara pe la Brussels cu stigmatul celor doua suspendari, nici coabitarea nu mai e posibila. Cel mai bine ar fi sa ne alegem un nou presedinte si un nou parlament. Ar castiga mult in ochii poporului BAse daca si-ar da demisia si s-ar tremina circul asta mediatic.
        • +19 (25 voturi)    
          de acord (Miercuri, 18 iulie 2012, 14:40)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Koczka

          Dar cu Parlament nou cu 300 de membri.
          • +8 (14 voturi)    
            300 de parlamentari? (Miercuri, 18 iulie 2012, 15:31)

            ty [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

            USL-asi respecta doar referendumurile care le convin. Daca Basescu cistiga referendumul USL-asi nu-l vor respecta.
            Vai de noi cu ei.
            • -1 (7 voturi)    
              vai de tine (Miercuri, 18 iulie 2012, 16:13)

              Xu [anonim] i-a raspuns lui ty

              Referendumul facut de Basescu cerea parerea poporului, nu decizia acestuia asupra unui act (cum se face in cazul aprobarii Constitutiei de exemplu).

              Acum ti se cere o parerea asupra unei decizii a Parlamentului (de a-l suspenda/demite pe Presedinte), daca e corecta sau nu. Daca lumea spune da se aplica, daca nu, nu.

              Doar unii naivi au crezut in manipularea facuta de basescu la alegerile precedente.
              Pentru uituci: referendumul a avut loc in 2009, iar timp de 3 ani, coalitia de guvernare care il sustine pe basescu a avut majoritatea si putea modifica foarte usor numarul parlamentarilor.
              • +1 (1 vot)    
                Inca o data.. (Joi, 19 iulie 2012, 2:38)

                Alius [anonim] i-a raspuns lui Xu

                desi cred ca si daca spui de 1000 de ori, unii tot nu vor sa inteleaga: pentru a face astfel de modificari (ca cele cerute in acel referendum), trebuie schimbata Constitutia. Pentru a schimba Constitutia, iti trebuie cel putin 2/3 din parlamentari sa voteze aceste modificari. Desi a avut o majoritate, Basescu nu a avut niciodata 2/3.
              • 0 (0 voturi)    
                nu mai manipula! (Joi, 19 iulie 2012, 15:24)

                catica [anonim] i-a raspuns lui Xu

                Nu e adevarat! ca sa fi schimbat Constitutia si dupa aceea numarul de parlamentari si o singura camera, ai nevoie de 2/3 din voturi, numar pe care fosta putere nu l-a avut niciodata.
        • +10 (16 voturi)    
          Îhî! (Miercuri, 18 iulie 2012, 14:50)

          Gargui [utilizator] i-a raspuns lui Koczka

          Lasă, că are Crinel faţă. Şi Pontache spate...
          Coţcarilor! (Koczkarilor!)
          • -6 (12 voturi)    
            Scaunul lui Base (Miercuri, 18 iulie 2012, 15:18)

            Koczka [utilizator] i-a raspuns lui Gargui

            Aveti un nivel intelectual sub medie. Vi s-a trasat ca obiectiv salvarea scaunului mui Base si altceva nu puteti accepta. Cand ati fost racolati ati jurat credinta Tarii , nu lui Basescu si PDL !
          • -3 (7 voturi)    
            Sobriquet suge deshtu (Miercuri, 18 iulie 2012, 15:23)

            Koczka [utilizator] i-a raspuns lui Gargui

            Amice esti ambiguu, sincer. Sau fatza sau spatele, caramba !
        • +7 (17 voturi)    
          De ce si de presedinte ? (Miercuri, 18 iulie 2012, 15:01)

          anonim1234 [utilizator] i-a raspuns lui Koczka

          Pentru ca vrea Ponta ? Nu prea cred. Base sa stea 5 ani, prost bun, a fost votat pentru 5 ani si o sa iasa si la referendum pentru ca eu si inca 1 mil nu vom veni la vot. Asa ca nu o sa fiti 9 mil decat cand o sa pot eu sa imi pup cotul.
    • +28 (32 voturi)    
      Habar n-ai ce spui (Miercuri, 18 iulie 2012, 14:24)

      dafao [utilizator] i-a raspuns lui busola

      Taierea celor 25% se datoreaza majorarii facute fara cap de catre Tariceanu, care nu luase in calcul posibilitatea bugetara, au fost alte pomene electorale!!
    • -14 (18 voturi)    
      corect (Miercuri, 18 iulie 2012, 14:35)

      Denis70 [utilizator] i-a raspuns lui busola

      ..eeee putini stiu ce e in spatele mecanismului UE...mai bine n ati sti.
      • +8 (10 voturi)    
        Dar te rog lumineaza-ne! (Miercuri, 18 iulie 2012, 15:15)

        MoshCraciun [utilizator] i-a raspuns lui Denis70

        Si multi se trezesc vorbind cand ar trebui sa taca!
      • +12 (16 voturi)    
        ... (Miercuri, 18 iulie 2012, 15:29)

        dragonfly [utilizator] i-a raspuns lui Denis70

        te rugam insistent lumineaza-ne!!!!
        Este incredibil unde ne aflam cu astia la putere de o luna de zile, au reusit sa isi puna toata europa in cap!!! ROMANIA TREZESTE-TE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • -9 (13 voturi)    
      zici bine (Miercuri, 18 iulie 2012, 14:51)

      harpseller [utilizator] i-a raspuns lui busola

      nu cred ca Barosso ala ar putea trai cu o pensie de 600 de lei pe luna.
      logica cu capul plecat sabia nu-l taie o fi pentru slugile lor, nu pentru noi.
      • +6 (10 voturi)    
        nenea (Miercuri, 18 iulie 2012, 15:19)

        gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui harpseller

        barosso a muncit si a pus deoparte. tu de ce ai ajuns sa stai cu mana intinsa la stat?
        • -1 (5 voturi)    
          gigel de luxemburg..cit ai pus tu la ciorap?? (Miercuri, 18 iulie 2012, 15:46)

          Denis70 [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

          "barosso a muncit si a pus deoparte"...la CEC..da.. Doaaamne e haaaalucinant ..cind crezi ca le-ai vazut si auzit pe toate...mai apare ceva....ma intreb de ce om fi noi asa de blestemati romanii astia...din ce ne-or fi facute capetele si ADN urile????
          • 0 (2 voturi)    
            am pus ceva (Miercuri, 18 iulie 2012, 16:17)

            gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Denis70

            am grija de batranetile mele pt ca stiu ca sistemul de pensii actual este unul de intrajutorare. la ritmul actual sunt convins ca peste 25 de ani, cand voi iesi eu la pensie, nu prea o sa aiba cine sa-mi plateasca pensia si ma asigur sa nu astept cu mana intinsa la stat. cand o sa intelegi ca sistemul de pensii actual ESTE PROST si are picioare de lut, o sa te mai linistesti un pic.
        • +1 (3 voturi)    
          :) (Miercuri, 18 iulie 2012, 16:22)

          harpseller [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

          gigele esti candid.

          ce te face sa cred ca astept ceva de la stat?
          ce te face sa crezi ca Barosso accepta sa stea pe o leafa de mii de EU pe luna si sa fie mare sef la comisie?

          iti spun eu , mentalitatea de meltean care are impresia ca le stie pe toate.

          nu-i asa?
      • 0 (4 voturi)    
        Intr-un fel ai dreptate (Miercuri, 18 iulie 2012, 17:17)

        gyna [anonim] i-a raspuns lui harpseller

        Intr-un fel ai dreptate.
        Nu se poate traii cu o pensie de 600 de lei, dar atunci cand ai 5 mil de salariati care platesc CAS si cotizatia de pensie, dar ai si 5 mil si ceva de pensionari. in acest caz nu prea ai cum sa dai pensii mai mari. Si apoi este si problema ca sunt persoane pensionate la 45 de ani care au nistepensii nesimptite. Ce mai zici de asta?
        Si daca mai pui ca dupa '89 s-a distrus tot ce s-a facut inainte. De unde productie daca nu mai sunt fabrici, de unde agricultura daca s-au distrus Asociatiile agricole, depozitele si multe altele
    • +20 (24 voturi)    
      nu iti este rusine? (Miercuri, 18 iulie 2012, 14:59)

      aschie [anonim] i-a raspuns lui busola

      mergi in Germania, Franta, Italia si unde mai vrei tu, in orase mai mari sau mai mici, in autobuze, metrouri si trenuri, incepand de la 5 dimineata si ai sa vezi puzderie de muncitori mergand la munca. Si tu spui ca germanii iau rezultatul muncii romanilor? care romani? M-am intors dupa 8 ani in tara, pentru cateva luni, si am constatat cu surprindere ca intr-un oras de 70 000 de mii de locuitori, la ora 6 dimineata nu era picior de om sa mearga la munca. Doar caini vagabonzi care latrau a pustiu. Si cum e moda acum, fiecare oras mediu al Romaniei are televiziunea lui locala, si era in centrul orasului o camera montata si uneori ma uitam asa in gol ca nu vedeam pe nimeni mergand grabit spre munca. Si apoi vorbeam cu mama pensionara cu pensie mica si ne aduceam aminte cum erau strazile pline, odata, de lume care alerga la munca. Si tu spui ca ne iau altii fructele din copaci cand noi ne-am pi...la radacina tuturor pana s-au uscat? ai sa spui ca nu au unde munci. Adevarat! dar cati romani ies in strada ca vor de munca, ca vor sa vina investitori, ca vor sa se scoale la 5 dimineata si sa mearga la munca cu trenul si 80 de km cum se intampla aici in occidentul asta lenes unde stau eu? Nu, in Romania ies in strada dogarienii-militari de lux care inca traiesc in transeele istoriei comunisto-nomenclaturiste, ies parazitii, asistatii, etc. Si nimeni azi nu se scandalizeaza ca pleaca investitorii sau altii au refuzat sa mai vina sa dea de munca romanilor ca sa traiasca si ei bine.
      • 0 (4 voturi)    
        mare adevar (Miercuri, 18 iulie 2012, 16:19)

        gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui aschie

        asta e realitatea, romanul nu munceste. s-a uitat mereu in curtea strainului si a vazut ca aia traiesc bine. cum romanul se trezeste tarziu n-a vazut si partea cu mersul la munca al strainilor.
      • -1 (3 voturi)    
        ,,tara ca afara..,, (Miercuri, 18 iulie 2012, 16:54)

        Gaby51 [utilizator] i-a raspuns lui aschie

        Aveti f . mare dreptate! Duceti-va in orice zi in piata Unirii-Bucuresti si o sa vedeti puzderie de oameni care circula aiurea, nu mai vorbesc de suvoiul de masini. Oare toti sint din schimbul de noapte, sau au zi libera? Se trage chiulul cat se poate, dar bani multi vrea toata lumea.
    • +13 (17 voturi)    
      schimba nene (Miercuri, 18 iulie 2012, 15:12)

      geocrin [utilizator] i-a raspuns lui busola

      Muta-te la rusi.
      Ai vazut ca poanta si atenescu au fost foarte apreciati ieri de voronin.
      Nu-i democratia pentru VOI.
      Pentru voi este doar minciuna folosit ca mijloc de a ajunge la PUTERE.
    • +8 (12 voturi)    
      @ busola (Miercuri, 18 iulie 2012, 15:18)

      alba_ca_zapada [utilizator] i-a raspuns lui busola

      draga Busola, vad ca iar deraiezi. Cred ca tu vei incepe in urmatoarele comentarii sa-i citezi pe Marx, Lenin, Fidel Castro si Mao.

      Busola - iti recomand - din nou, ca si acum citeva zile - sa citesti si presa internationala in diagonala - in multe tari ale UE s-a ridicat TVA-ul in ultimii 2-3 ani de zile. Asta numai ca fapt divers. Nr de bugetari din Ro este inca extrem de mare la nivelul de locuitori ai tarii (Wikipedia te ajuta sa afli numarul de bugetari ale celorlalte tari UE, cu o populatie mai mare ca a Ro).
      Busola, Romania ESTE slaba, umila si saraca si fara ajutorul UE ar fii fost si mai saraca si mai umila si mai slaba. Din cauza UE nu se mai poate manipula justitia cum se manipula pe vremea lui Nastase, imi pare rau, asta este.
      Germania draga Busola este cumpatata. In Germania nu prea vezi taietori de frunze la cinii la servicii ca nu se prea poate. Totul merge si functioneaza ca un ceas elvetian. Cine nu se adapteaza, pleaca. Asta se numeste in limbaj mioritic robotism, ceea ce in RO nu este acceptat. Adica se vrea buna stare, belsug si civilizatie stind la birfa la cafea. Asta nu se poate. Nu vreau sa vorbesc in general, dar, din ceea ce vad in vizitele mele in Ro, care sint de citeva ori pe an, cam asta este definitia. Nu toti, dar majoritatea trag mita de coada si vor buna stare de pe o zi pe alta. Nu se poate acest lucru, mai ales dupa atitea mandate neo-comuniste.
      • +1 (7 voturi)    
        am citat din Hitler dar voi credeati ca Basescu (Miercuri, 18 iulie 2012, 19:16)

        busola [utilizator] i-a raspuns lui alba_ca_zapada

        1. inteleg ca au avut un mare succes popular deosebit prin UE cu ridicarea TVA-ului! De ce nu ni-l citati daca tot stiti sa cititi in diagonala?
        2.justitia se manipuleaza (inca) nu ca pe vremea lui Nastase ci ca pe vremea lui Basescu. Posibil sa avem in curand alternanta fireasca, e un pendul.
        3.Germania este cumpatata intradevar, cumpatata a fost de cand o stim! Numai ca atunci cand deraiaza germanii iese un Hitler....sper sa nu deraieze prea curand si mai sper si ca guvernantii lor sa respecte deciziile Curtii lor Constitutionale (pariu ca stiti ceva despre asta dar nu spuneti!).
        4. incercati sa va delimitati de masa diforma portocalie care posteaza intr-o veselie/frenezie fara sa gandeasca. Sa stiti ca imi intemeiez afirmatia pe un mic experiment facut pe acest site: am publicat un comentariu pro-basist in care am inserat la introducere cateva din cele mai rasunatoare istoric exclamatii ale lui Hitler. Ei bine nimeni nu s-a prins, am batut recordul de voturi pozitive! Si asta pentru ca discursul lui Basescu se potriveste ca o manusa celui nazist...
        • +2 (2 voturi)    
          @ busola (Joi, 19 iulie 2012, 10:52)

          alba_ca_zapada [utilizator] i-a raspuns lui busola

          draga busola, ma rezum la putin ptr ca am alergie la oameni grei de cap, frenetici si mai ales moldoveni (acolo am o alergie personala):
          nr 4. - din cele mai rasunatoare exclamatii naziste as vrea sa le vad si eu, ca sa pot sa imi exprim parerea. Doi la mina, cine face afirmatii naziste sau copiaza din discursuri naziste este un pericol public.
          Astept cu drag raspuns
          te pup
          alba ca zapada
          • 0 (0 voturi)    
            si caragiale e periculos... (Joi, 19 iulie 2012, 12:11)

            busola [utilizator] i-a raspuns lui alba_ca_zapada

            http://www.hotnews.ro/stiri-politic-12795018-traian-basescu-participa-sambata-mitingul-electoral-cluj-napoca.htm

            ai grija la mere otravite, pls!
            • 0 (0 voturi)    
              @ busola (Joi, 19 iulie 2012, 13:54)

              alba_ca_zapada [utilizator] i-a raspuns lui busola

              dragutule, in primul rind te rog nu iti mai bate joc de lb romana si nu mai scrie cu pls ca nu am gasit acest cuvint in dex-ul online. Sint plecata de peste 20 ani din tara si inca pot sa mai scriu si sa ma exprim romaneste mai bine. Fa-mi te rog aceasta favoare.
              in alta ordine de idei ai uitat un mare citat al lui Hitler (care daca nu ai stiut pina azi a fost austriac):
              "hier sind fünf tausen vor der Halle, es sind fünf tausend in der Halle, macht zusammen fünfundzwanzig tausend".
              Hai pls (ca sa ma intelegi si tu) trimite-mi te rog citatul nazist pe care l-ai introdus si iti zic in termeni psihologici daca mai ai scapare sau nu.
              te pup dulce ca o savarina
              alba_ca_zapada
              • 0 (0 voturi)    
                ai deja linkul... (Joi, 19 iulie 2012, 18:42)

                busola [utilizator] i-a raspuns lui alba_ca_zapada

                este evident in... 'lb romana'!!!
    • +8 (12 voturi)    
      Ti s-a dat acul peste cap :))) (Miercuri, 18 iulie 2012, 15:25)

      A9 [utilizator] i-a raspuns lui busola

      Referendumul e ca si castigat de Basescu, daca in aceasta perioada care a mai ramas, ei sa repete oamenilor, la mitinguri, ce a spus Barosso, sa citeasca Raportul MCV.
      Asa cum am pariat ca va fi arestat Nastase, la fel si acum, pariez ca Base va fi votat cu 50+1.
      ;)
    • +5 (7 voturi)    
      o parere (Miercuri, 18 iulie 2012, 15:53)

      busila [anonim] i-a raspuns lui busola

      Vina mare a guvernului Boc a fost transparenta deciziilor, prezentarea motivelor care au stat la basa masurilor. Ceva s-a prezentat dar nu ca un program clar definit.

      Motivul taierii celor 25% a fost unul pur economic: bugetul de stat avea nevoie de bani, iar aparatul administratic incarcat (nu-l mai amintesc decat in treacat pe Tariceanu aici) a oferit solutia imediata. Nu puteau sa taie de la administratie numai, asha ca au suferit toti, unii deja napastuti pe nedrept si ma refer aici la toti cei mici si la invatamant si sanatare ca tot.

      Cu o economie slaba ca a noastra nu au fost alte locuri unde sa se echiliblere balanta. Se putea strange ceva din evaziunea fiscala, nu s-a facut nimic (a incercat MRU ceva, da nu a mai fost timp).

      Probabil esti bugetar si/sau au rude/cunostinte bugetare. Eu am parinti pensionari si cunoscuti care lucreaza la stat, dar personal lucrez in mediu privat, poate de asta sunt mai detasat de toate aste. Iti inteleg frustrarea si nu te condamn.

      Dar asta nu schimba realitatea: majoritatea tarilor europene au economii mai solide, aparat administrativ mai eficient si redus. 25% luate din salariile lor nu ar fi schimbat mai nimic, la noi da.

      Ca dovada ca e asha, urmareste te rog cat o sa ia pana cand or sa dea inapoi cei 25%. Nu te uita la cine e la putere, pt. toti vor sa mareasca salariile - e cea mai buna parghie electorala. Din pacate nu s-au marit...
    • -1 (3 voturi)    
      ah! (Miercuri, 18 iulie 2012, 16:06)

      colu [utilizator] i-a raspuns lui busola

      ALO!Ti s-au inversat cumva polii magnetici?
    • 0 (2 voturi)    
      of,of... (Miercuri, 18 iulie 2012, 22:12)

      comentez [utilizator] i-a raspuns lui busola

      Am vrut sa vin cu niste contraargumente la comentariul de mai sus , dar mi-am dat seama ca autorul e atat de incoerent incat am sters tot...
      Mai incerc o data.

      Cum sa taie UE salarii? Ce legatura are asta cu dizolvarea UE?
      UE e compusa din tari, in tari se taie salarii.

      Taieri s-au facut si in statele membre.

      Cei care au taiat mai putin sau isi permit sa dea salarii mai mari, sau vor suferi mai tarziu.

      De ce compari doar veniturile intre Germania si Romania? De ce nu compari si costurile?

      Ce legatura e intre venituri si taieri ?
      Inteleg ca unii au venituri mici si nu isi doreau taieri.

      Taierile s-au facut in functie de resursele disponibile nu de nevoile populatiei.
      Nevoi poti sa ai multe , daca n-ai bani pt ele degeaba le ai.
  • +15 (19 voturi)    
    Europa sau RUsia, SUA sau China? (Miercuri, 18 iulie 2012, 14:18)

    searcher8206 [utilizator]

    Hotarati-va, daca nu vreti cu Europa, sunteti gata pt rusi, chinezi&etc? Sau nu ne vindem tara? Ca in reclama de la Vodafone: sa ne risipim incercand singuri!
  • -1 (11 voturi)    
    ERATA (Miercuri, 18 iulie 2012, 14:20)

    Lupulsas [utilizator]

    Nu UE va vrea saraci shi slabi shi manipulabili. Asha atzi ajuns datorita conducatorilor iubiti: ILICI, NASTASE,BASESCU, pe care i-atzi ales cu propriile manutze, respectiv atzi fost prea lashi ca sa le datzi un shut unde trebuia, cand atzi vazut, ca ei s-au tot imbogatzit furand toata tzara shi munca voastra. UE putea exista bine merci shi fara Romania. Shi Romania putea exista bine merci fara UE, avea toate atuurile naturale cat shi o datorie externa ZERO in 1989. Dar cine sa lucreze, cine sa nu fure? Alte natziuni, Olanda de exemplu, trebuie sa smulga marii shi teritoriul ca sa poata exista, shi totushi prospera, Corea de Sud a pornit de la zero aproape tot deodata cu Romania, shi a ajuns o natziune prospera shi respectata. Oare dece, ca nu le-a dat DOMNUL pomana, ca la altzii?
  • -17 (27 voturi)    
    dati salarii la romani ca in germania (Miercuri, 18 iulie 2012, 14:27)

    cristian [anonim]

    si veti vedea cum munceste un roman, ce acces la educatie va avea, ....ne-a umilit ue ! acesta este rezultatul intrarii noastre? spalam la fund europa in italia, spania, etc. familii distruse ; piata de consum la produsele lor proaste sau expirate! saracie! nu astfel traim bine! parca ne-a luat la misto cu mesajul ! cum poti sa saracesti aceasta tara cu 25% cu tva 24% si inflatie cat? dar despre camatarii bancari? cat au ajuns ratele?intrebati pe base! nu aceasta este europa in care au sperat cetatenii! dupa ce ne-au furat pe fata acum vor sa faca o alta ue fara tari ca Romania! adica teapa! au distrus economia si acum le convine! teapa se numeste!
    • +15 (17 voturi)    
      Ne umflam in pene? (Miercuri, 18 iulie 2012, 14:49)

      Paco'ste [utilizator] i-a raspuns lui cristian

      Sa le pupam mana ca ne-au primit.Nu eram la nivelul lor si asta din cauza noastra.
      Letonia a intrat inaintea noastra fiindca au renuntat la comunisti si au pus osul la treaba ceea ce votantul PSD nu vrea sa faca.
      Crezi ca pana sa venim noi nu se spalau la fund?Familii distruse?..In America se muta familii cu munca din stat in stat,mii de km.Dar tu vrei sa ai si salariu bun si sa lucrezi la coltul strazii tale.Nu se poate..Trezeste-te.
      p.s.Ai trait bine pe vremea PSDului?Erau mai mari salariile?
      • -6 (12 voturi)    
        du-te (Miercuri, 18 iulie 2012, 15:36)

        harpseller [utilizator] i-a raspuns lui Paco'ste

        du-tu si pupa unde ajungi mai sus.nu-i pune si pe altii.
        Fii liber la pupat.Abia asteapta aia pupaci ca tine.

        pe vremea comunistilor era icv nu tva si avea o valoare de toata jena, cateva procente.
        daca taceai ramineai mai destept.
        • +6 (8 voturi)    
          Bravo (Miercuri, 18 iulie 2012, 15:59)

          Paco'ste [utilizator] i-a raspuns lui harpseller

          Halal logica.Cu pantalonii rupti in fund dar plin de tine. Mentalitate de santier..Orice betiv se lauda ca el stie mai bine politica,economie,fotbal..Mai rau e ca pare contagioasa treaba asta..
          N-ai experienta in democratie,in UE si deja ne umflam in pene.
          • 0 (4 voturi)    
            :( (Miercuri, 18 iulie 2012, 16:26)

            harpseller [utilizator] i-a raspuns lui Paco'ste

            uaii...doare tare, este?
            pupi si se umfla gingia, democratule care stii tu ce e democratia.

            esti in stare sa lucri pe nimic doar pentru ca unii iti spun ca e bine asa.mai ai frati acasa?

            wake-up pupaciule.treci la pupat, ca de restu' nu esti bun la nimic.
        • +1 (3 voturi)    
          pe vremea .. (Miercuri, 18 iulie 2012, 17:43)

          gyna [anonim] i-a raspuns lui harpseller

          pe vremea comunistilor daca nu aveai un loc de munca erai ridicat si dus la Canal (daca mai stii ce-i aia);
          - daca aveai 2 masini venea securistul si iti spunea ca trebuie sa vinzi una, sau in alte cazuri ti-o confisca;
          - erai obligat sa mergi la culesul porumbului
          sau probabil ca erai activist de partid de stii ce este aia icv
          - pe vremea comunistilor aveai dreptul la 20 de litri de benzina pentru o luna de zile;
          - si tot pe atunci painea, zaharul, uleiul erau pe cartela
          - daca era asa de bine cum zici de ce nu mergi la ucrainieni sau la rusi ca la ei este inca comunism
          • 0 (4 voturi)    
            :) (Miercuri, 18 iulie 2012, 18:10)

            harpseller [utilizator] i-a raspuns lui gyna

            gyna,gyna cum le stii tu pe toate.
            vorbesti mult si exagerezi.

            ce bine stii sa te plingi, si cum te faceai ca munceai.cam cum se faceau si comunistii ca te platesc.

            mai ai texte de astea in repertoriu?
            cu productie la hectar si plan cincinal n-ai nimic la texte?
            :)))
    • +9 (11 voturi)    
      Tu chiar existi? (Miercuri, 18 iulie 2012, 14:49)

      DenisaC [utilizator] i-a raspuns lui cristian

      Nu imi vine sa cred. Te rog, scote capul din nisip si mai informeaza-te!
    • +12 (14 voturi)    
      cand vor muncii ca in Germania (Miercuri, 18 iulie 2012, 14:52)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui cristian

      atunci poate vor avea salarii ca in Germania. Pana atunci mai e foarte mult...
    • +11 (13 voturi)    
      Pai ce te opreste sa ai salariu ca in Germania (Miercuri, 18 iulie 2012, 15:02)

      anonim1234 [utilizator] i-a raspuns lui cristian

      Eu am si imi este foarte bine ! aaaa, ca sunteti lenesi si vreti salariu ca in Germani dar munca sa in Romania ... e asta nu se prea poate.
    • +8 (12 voturi)    
      Intai banii (Miercuri, 18 iulie 2012, 15:07)

      Mao2 [utilizator] i-a raspuns lui cristian

      si dupa aceea munca?... nu o sa vezi nicaieri in lume asa ceva (dealtfel este o aberatie ce ceri)!!
    • +10 (12 voturi)    
      raspuns cristian (Miercuri, 18 iulie 2012, 15:09)

      mary [anonim] i-a raspuns lui cristian

      Cu tot respectul va spun : vom avea salarii ca in Germania ,numai cand vom munci la fel ca ei si vom avea aceiasi mentalitate toti, nu numai unii.
      Nu suntem obligati sa mergem sa spalam la fund Europa ! Avem foarte multe de facut la noi in tara !
      Sa stam aici si sa contribuim cu ce putem la dezvoltarea tarii noastre ! Unii prefera sa plece , sa spele Europa la fund , pentru aceasta este calea usoara sa castigi repede bani, in loc sa faci ceva aici. Va rog sa nu-mi spuneti , ca nu au ce face aici , pentru ca traiesc aici si stiu , ca oricine vrea poate face ceva in domeniul sau.
    • +2 (4 voturi)    
      pai sunt si pe aici salarii ca in Germania (Miercuri, 18 iulie 2012, 16:02)

      Avaya [utilizator] i-a raspuns lui cristian

      pe la multinationale. Da' se munceste.Si se calculeaza profitul la nivel de salariat: adica ai produs atat (cu respectarea standardelor de calitate), ai fost platit cu atat. Esti profitabil? OK. Nu esti profitabil? OUT! si n-am auzit de spor de stress, spor de praf, spor de mai stiu eu ce. Si nu sparge nimeni usa la 16:00 fix. Si toata lume stie pana la nivel de celula: clientul plateste salariul. Pai sa mergem pe la ghiseele bugetarilor si sa vedem cum suntem tratati, noi cei care la platim salariul. Zici ca ne fac favoruri.
  • +19 (27 voturi)    
    Romanii nu vor uita (Miercuri, 18 iulie 2012, 14:29)

    edif [utilizator]

    Flegma pucistilor Ponta si Antonescu pe obrazul romanilor doare ingrozitor.
  • +12 (16 voturi)    
    CORUPTIA (Miercuri, 18 iulie 2012, 14:30)

    Alexandra [anonim]

    Da, coruptta exista in continuare. Primulcorupt al tarii este hotul plaviator VP, pe care comustii si securistii li Felix Motanul il vor imite plimbare.
  • +15 (21 voturi)    
    Ne faceti de ras USL (Miercuri, 18 iulie 2012, 14:37)

    nu i corect [anonim]

    Ne faceti de ras USL, nu e cotrect ceea ce faceti pentru noi cei care am studiat si facem Romania mandra de noi!!!

    NU este corect ceea ce faceti din Romania! Vreti sa ne luam familia cu noi si sa ramaneti voi sa furati cati vreti!
    • -6 (14 voturi)    
      :) (Miercuri, 18 iulie 2012, 14:56)

      harpseller [utilizator] i-a raspuns lui nu i corect

      n-ai studiat pentru romania daca esti tot acolo.
      vino acasa si foloseste ce-ai studiat aici.
      cat timp stai acolo ai studiat pentru tine.
      mandria nu tine de foame.

      nu e pierdere mare daca ramai acolo si nu te intorci.dupa cum gandesti , mori in cateva zile daca vii inapoi.
      e aerul prea tare aici pentru infatuati ca voi.
      • +7 (11 voturi)    
        ce te roade (Miercuri, 18 iulie 2012, 15:11)

        lulisor [utilizator] i-a raspuns lui harpseller

        invidia si oftica. pe oameni ca tine se bazeaza usl. pe astia care n-au reusit in viata dar sunt ofticati pe succesul vecinului. d-aia au existat turnatori si d-aia exista usl - datorita frustratilor si complexatilor ca tine.
        • -7 (11 voturi)    
          :) (Miercuri, 18 iulie 2012, 15:41)

          harpseller [utilizator] i-a raspuns lui lulisor

          lulisorule,lulisorule.
          succesul cui?
          a aluia care fuge, se da mare si mandru , si da cu piatra cum dai si tu?

          ai luat bacu' sau ai luat sacu'?

          daca nu ai luat bacu' bucura-te sa te poti angaja undeva necalificat si sa plimbi sacu' in spinare .

          asta va asteapta. la munca, nu la intins mina.
  • +7 (13 voturi)    
    heh (Miercuri, 18 iulie 2012, 14:42)

    Bazil.the.3rd [utilizator]

    Ma gandesc ca daca tot s-a zdruncinat increderea poate se gandeste ue ca nu mai are incredere sa isi vanda produsele in Romania..zic si eu ,doamne-fereste...in plus sunt foarte multi care percep realitatea corect si realizeaza ca ue este profund ingrijorata de democratie ,drepturile omului ,standarde de viata etc,etc...
  • +6 (12 voturi)    
    ... (Miercuri, 18 iulie 2012, 14:49)

    Ariona [utilizator]

    sper sa se rastoarne situatia, si sa fie recunoscute puciul parlamentar si lovitura de stat.
    Ponta ori este prost ori este nebun, bate campii ca ei sunt albi si respecta legea, dupa ce au incalcat foarte multe institutii de natura vitala democratiei, ca sa arate UE ca ei respecta cerintele acestora.
    Asta numai pana la referendum, sa fie siguri ca scapa de Basescu, ca dupa aia o sa ne arate noua cum stie ei sa faca justitie!
  • +8 (14 voturi)    
    cred ca (Miercuri, 18 iulie 2012, 14:49)

    a [anonim]

    A solicita demisia celui mai antinational Guvern postdecembrist este o cerinta cel putin rezonabila.

    Acest prim ministru nu mai are ce face in europa in afara de a lua bobarnace si a strica imaginea tarii
  • +11 (17 voturi)    
    ... (Miercuri, 18 iulie 2012, 15:11)

    mefisto [anonim]

    Eu sunt freelancer si muncesc din greu pentru fiecare contract. Din 2008 numarul lor a scazut constant si sunt din ce in ce mai greu de obtinut. In schimb cand merg la finante sa-mi platesc taxele sunt 3 persoane care se ocupa cu incasarea lor: una imi da o hartie, alta face chitanta si alta incaseaza.

    Pentru cei ce se plang ca le-a scazut salariile cu 25% intrebari:

    Daca eu castig mai putin in mediul privat, cum vreti voi turmentatilor sa castigati mai mult?

    Daca munca unei singure persoane o fac 3 in aparatul bugetar, nu e normal sa aveti salarii reduse si probleme?

    Nimeni nu si-a rezolvat vreodata problemele stand in cur pe scaun si strigand ca e greu.
    • +3 (7 voturi)    
      exact (Miercuri, 18 iulie 2012, 15:27)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui mefisto

      Punct ochit. Total de acord
    • +2 (4 voturi)    
      Functionarimea bugetara birocrata... (Miercuri, 18 iulie 2012, 16:31)

      stefy [anonim] i-a raspuns lui mefisto

      Functionarimea bugetara birocrata de la Directia de Taxe si Impozite Locale reprezinta o problema asa este dar mai este si problema ministerelor ce se face cu acei bani stransi de la cetateni fie bugetari, fie privati, proiecte a la Elena Udrea la Ministerul Dezvoltarii Regionale girate de Traian Basescu cu terenuri de fotbal la tara, parcuri la tara, telegondole, partii in zone cu alunecari de teren, cele mai costisitoare din Europa. Cred ca noi cetatenii Romaniei ar trebui sa impunem referendum pentru orice ban public si european cheltuit in Romania si pentru destinatia acestor bani. Mai tineti minte cand Theodor Stolojan promitea 785 km de autostrada? Ei trebuiau sa reduca din 2009-2012 cheltuielile publice cu bunuri si servicii din ministere, agentii, consilii judetene, municipale, administratia prezidentiala, parlament si atunci nu se mai taia uniform 25% la salarii si nici impozite la pensii sub 1000 lei si nici TVA nu mai crestea in 2 zile din iunie 2010 la 24%, Grecia are TVA diferentiat - diafora cum zic ei la alimente si medicamente de circa 11% desi initial prin 2009 era de 9%, iar productia agricola, industriala merge la ei si turismul asijderea deoarece cu credite si subventii masive si-au facut infrastructura in mod inteligent, au sisteme de irigatii inteligente apa captata din izvoare prin conducte subtiri direct la radacina plantelor, autostrada Salonic-Atena are 12 benzi cu taxe diferentiate in functie de vehicul, iar datoria financiara grecii o vor achita la calendas grecas pentru ca grecii nu sunt nemti, sa nu uitam ca Polonia in 1989 i s-a sters imensa datorie externa, asta este in Europa unii au mai mult noroc.
  • +4 (8 voturi)    
    Alt fascist (Miercuri, 18 iulie 2012, 15:14)

    un moldovean [utilizator]

    Dupa criteriile enuntate de Ponta, Mark Gray face o infecta propaganda fascista. Mai sa fie.. hai sa ne mai spalam un pic pe creier sa ii putem crede pe acesti indivizi macabri (dc n-as trai in Romania as spune mincinosi - caraghiosi) din USL.
  • +6 (12 voturi)    
    Incredibil! (Miercuri, 18 iulie 2012, 15:17)

    io [anonim]

    Voi vedeti ce declaratii fac astia de la USL?!?!?!?

    Tudor Chiuariu il ia la rost pe Barrosso! Fantastic!
    • +4 (6 voturi)    
      ... (Miercuri, 18 iulie 2012, 15:27)

      Ariona [utilizator] i-a raspuns lui io

      pai are si el interesele lui sa nu se mai bage UE, Barosso pe justitia noastra.
      Marţi, 29 Mai 2012 "Fostul ministru Tudor Chiuariu a cerut instanței secretizarea procesului în care este acuzat de abuz în serviciu deoarece relatările din sala de judecată îi provoacă prejudicii de imagine și pun presiune pe judecători."
  • +6 (10 voturi)    
    Dl. Ponta (Miercuri, 18 iulie 2012, 15:24)

    mariusdec [utilizator]

    Cred ca nu stie sa citeasca de ne tot abureste cu faptul ca raportul nu are legatura cu ceea ce s-a intamplat in ultima perioada. D-le Ponta uite un copy-paste din raport: "Comisia consideră că măsurile adoptate recent (cat inseamna recent pt. dvs. - ultimii 1-3 ani sau ultimele 2-3 saptamani?)de Guvernul României generează preocupări serioase privind respectarea principiilor fundamentale. Aceste măsuri au fost luate într-un sistem politic excesiv de polarizat, în care neîncrederea dintre entitățile politice și acuzațiile sunt o practică obișnuită; totuși, acest context politic nu poate explica natura sistematică a mai multor acțiuni. Deși anumite acțiuni pot fi explicate parțial de această polarizare politică,
    acțiunile respective ridică îndoieli serioase privind angajamentul față de respectarea statului
    de drept sau privind modul în care este înțeles statul de drept într-un sistem democratic
    pluralist. Contestarea la nivel politic a unor decizii judiciare, subminarea Curții Constituționale, răsturnarea unor proceduri stabilite și eliminarea unor mecanisme-cheie prin care puterile în stat exercită controlul asupra activității celorlalte puteri pun sub semnul întrebării angajamentul guvernului de a respecta statul de drept și independența controlului jurisdicțional."

    Este de ajuns pentru dvs.?
    Valea gashaca de mafioti!
  • +4 (8 voturi)    
    Daca nu reactiona UE... (Miercuri, 18 iulie 2012, 15:29)

    John Doe [anonim]

    ... acum eram la fel ca Belarus.
    A fost nevoie de niste reactii fara precedent din afara tarii pt ca USL-ul sa faca niste ajustari minime. Si inca suntem departe de normalitate. Fara interventiile din UE eram morti. Asa, inca suntem pe aparate...
    • -1 (5 voturi)    
      postac de la sediul de campanie.. (Miercuri, 18 iulie 2012, 16:09)

      Denis70 [utilizator] i-a raspuns lui John Doe

      ...tu esti unul dintre postacii lu base de la sediul lui de campanie??????? Ca aia folosesc hotnews-ul ...e obiectul muncii lor)))
      • 0 (4 voturi)    
        E trist (Miercuri, 18 iulie 2012, 16:58)

        mikeyu [utilizator] i-a raspuns lui Denis70

        ca nici in acum nu realizezi ce s-a intamplat si ce se va intampla cu Romania sub usl.
        • 0 (4 voturi)    
          ce virsta ai mikeyu? (Miercuri, 18 iulie 2012, 17:10)

          Denis70 [utilizator] i-a raspuns lui mikeyu

          citi ani ai mikeyu?
  • +4 (8 voturi)    
    Mai clar de atat .... (Miercuri, 18 iulie 2012, 15:32)

    mariusdec [utilizator]

    ... nu cred ca se poate.
    Intrebare: Raportul pentru Romania de la sfarsitul anului urmareste sa vada daca Romania va reusi sa realizeze toate obiectivele neinplinite din ultimii ani sau doar punctele ridicate de catre Comisie in ultimele saptamani? Raspuns: Daca ne uitam la situatia din Romania, am reusit sa scoatem in evidenta ce s-a realizat uin ultimii 5 ani, dar rapoartele atrata ca mecanismul trebuie sa continue. Trebuie sa revenim la sfarsitul anului datorita evenimentelor importante din ultimele 3 saptamani care au facut necesara interventia comisiei si a presedintelui ei.

    Mai aveti ceva de comentat d-lor de la USL?
  • +4 (6 voturi)    
    Pt Dl. Barroso (Miercuri, 18 iulie 2012, 15:39)

    Turnatoru' [anonim]

    http://www.ziare.com/victor-ponta/adrian-nastase/ponta-dna-da-dovada-de-practici-staliniste-in-anchetele-in-cazul-medicilor-1179396

    E conform cu principiul separatie puterilor in stat democratic? Mai are sens sa trageti de Romania sa ramana in UE sau ii dati un sut in prapastie?
  • +3 (7 voturi)    
    mucii lui chioaru (Miercuri, 18 iulie 2012, 15:56)

    corvus_coraX [utilizator]

    cu care a dat in fasole acum cateva zeci de minute sunt mai subtiri decat ai lui ponta. ponta va fi deseara la cristoiu. sunt curios pe unde va scoate camasa. oricum, mitoman cum e, o va tine langa, impotriva oricarei evidente... oricum, si el si antonescu sunt terminati politic
  • +1 (7 voturi)    
    MCV Romania (Miercuri, 18 iulie 2012, 16:10)

    Dan IORGULESCU [anonim]

    Este rezultatul conspiratiilor din interiorul Romaniei coordonate de marinarul basescu. Nu am mai vazut un CARACTER atat de JOSNIC. A STAPANIT TARA prin MINCIUNA, CORUPTIE si SANTAJ (metode securiste practicate si ridicate la nivel de arta), aservit orbeste de o ceata de slugi, fiinte fara caracter care stiau ca astfel vor primi o halca din Romania. Este disperat ca VA DA SOCOTEALA pentru JEFUIREA si ASERVIREA ROMANIEI. Pentru a se salva a decis sa INGENUNCHEZE ROMANIA in fata celor care l-au folosit drept COADA de TOPOR. In istorie va ramane ca o MARE RUSINE pentru ROMANIA !!
    • +1 (3 voturi)    
      da dar mai sint hipnotizati.... (Miercuri, 18 iulie 2012, 17:05)

      Denis70 [utilizator] i-a raspuns lui Dan IORGULESCU

      ...in tara asta care-l vad ca pe Ghe Draqu....mare justitiar si democrat...eu stau si ma intreb ce trebuie mai mult e atit ca sa vezi cit de jos sintem ca natiune????o sleahta de incompetenti corupti, oameni fara nici o competenta sau valoare in vreun domeniu de activitate au jucat pe degete tara asta iar generatia lui Factor X ii vede ca pe mari democrati.....vai de mama noastra!!!! eu plingeam tara si ca or sa aiba generatiile astea tinere si viitoare de platit datoriile facute....dar nu-i mai pling...asa le trebuie..o lectie..n-au decit sa plateasca pina s-or satura ca vad ca nu au nimic impotriva.
    • +1 (3 voturi)    
      Domnule, vorbitzi serios? (Miercuri, 18 iulie 2012, 18:07)

      Lupulsas [utilizator] i-a raspuns lui Dan IORGULESCU

      Oare nu a existat o ROMANIE 3 legislaturi ILIESCU, cand ceea ce era de furat, s-a furat. Ignoratzi faptul, ca toate institutziile statului au fost puse sub controlul fostei securitatzi, inclusiv bancile? Chiar shi mandatul lui Constantinescu de fapt a functzionat sub curatela fostelor structuri. Can ai avut timp ca. 15 ani sa pui pionii in politzie, procuratura, justitzie, parlament, cand constitutzia a fost desenata spre folosul lor, cam ce credetzi ca ar fi putut face Basescu, cand painea shi cutzitul inca se afla pe mana unora de teapa lui VOICU, COSTINIU, PONTA, HREBENCIUC? Nu ca Basescu nu ar avea bube in cap, are destule, dar sa pastram proportziile.
  • -2 (2 voturi)    
    Schengen (Miercuri, 18 iulie 2012, 16:16)

    DIANAMCR [utilizator]

    Partidul de Centru, membru al coalitiei de guvernamant de centru-stanga, vrea retragerea Norvegiei din Schengen si restabilirea controalelor la frontierele tarii, in perspectiva aderarii Romaniei
    "Acordul Schengen face mai usoara intrarea infractorilor in Norvegia. Trebuie sa preluam controlul asupra propriilor noastre granite", a declarat deputatul Jenny Klinge, din partea Partidului de Centru, citata de Klassekampen, adaugand ca ar prefera, in schimb, infiintarea unei zone Nordice de libera trecere.
    Problema este deosebit de grava, devreme ce Bulgaria si Romania ar putea adera la Schengen in toamna, a insistat aceasta.
    "Problemele lor in gestionarea granitelor ar putea deveni problemele noastre".
    In opinia lui Klinge, daca si cand cele doua state vor deveni membre ale spatiului Schengen, politia norvegiana va avea probleme cu retelele de crima organizata provenind din aceste state. Noul conflict legat de cetatenii romani si bulgari de etnie roma a determinat-o pe acesta sa sustina un proiect de interzicere a cersetoriei in tara.
    http://stirileprotv.ro/stiri/international/partidu
    • +1 (3 voturi)    
      asta e ceva nou, nu? (Miercuri, 18 iulie 2012, 17:30)

      Denis70 [utilizator] i-a raspuns lui DIANAMCR

      ...presupun ca problematica asta a aparut acum cu USL ul in ultimele 3 saptamini, nu?? Stiti ceva...e mai bine sa nu intream in Schengen...ca si asa ne-am facut d epomina in Europa...daca mai dam iama si in Schengen...o sa fie pomina si mai mare!
  • +2 (6 voturi)    
    votul popular (Miercuri, 18 iulie 2012, 17:20)

    cotora [utilizator]

    usl, prin votul popular vrea sa legitimeze dictatura si mafia de partid
    usl si crin antonescu sa-si dea demisia imediat datorita MCV-ULUI
  • +2 (6 voturi)    
    Au jurat sa respecte Constitutia Romaniei! (Miercuri, 18 iulie 2012, 17:50)

    valjean [utilizator]

    USL -istii nu vor sa respecte constitutia Romaniei.Dar juramintul la alegerea ca parlamentar s-a facut pe Constitutie pe care au jurat sa o respecte.Dar cind au respectat comunistii Constitutia? Poporul ar trebui sa-i trimita la alegeri acasa pe loazele astea care au jurat mincinos!
  • +1 (1 vot)    
    Pai bine, daca coruptia ... (Joi, 19 iulie 2012, 8:43)

    Eu the first [utilizator]

    ... e problema majora pe care o vad romanii, cum de voteaza cu USL?

    Nu de alta, dar schimbarea legilor de la o zi la alta, dupa cum bate vantul si cum iti convine tie, cel care legiuieste, nu e altceva decat tot coruptie.

    Parerea mea e ca PSD/USL si-a atins scopul: prin distrugerea invatamantului (sunt curios cate din reformele ultimilor ani vor supravietui unei guvernari PSD) au indobitocit suficient de multa populatie incat votul sa se faca dupa criterii care sunt orice altceva decat rationale. Si prin sabotarea economiei au saracit suficienta populatie incat sa gaseasca suficienti votanti care sa fie dispusi sa-si vanda votul.
  • 0 (0 voturi)    
    O mica opinie... (Joi, 19 iulie 2012, 9:36)

    jo [anonim]

    Zeci de comentarii...dar nici un cuvant despre Dumnezeu....daca romanii ar fi mai buni, ar avea o soarta mai buna...viata e asa cum ne-o facem noi.
    E cazul sa punem mana si sa muncim mai mult, iar pe cine il doare situatia in care se afla Romania, sa strige din durerea inimii spre Dumnezeu...e singurul care n-e poate ajuta....nu va puneti nadejdea in oameni, ca sunt neputinciosi...
    Ati auzit de Maica Domnului, de sfinti etc? Prin rugaciunile lor va fi salvata tara noastra...nicidecum prin noi....cartim mereu, n-e place vorba si tara isi da duhul. Moare tara, fratilor, moare....caci a ramas de mult fara tineri, au plecat in lumea intreaga...iar acum si parintii si bunicii nostri au pus streangul la gat, caci nu mai e cine sa-i apere.....Stefane, Mihai, Iancu, unde sunteti.....?
  • 0 (0 voturi)    
    raportul de tara (Joi, 19 iulie 2012, 10:28)

    eu [anonim]

    Din pacate, efectele devastatoare ale actiunilor lui Ponta isi produc efecte - chiar daca raportul este la fel de devastator. Faprul ca Ponta ar avea timp pana la toamna sa indrepte ordonantele de urgenta, iar prietenii lui din Guvern sa renunte la amenintarile impotriva unor institutii tot nu este suficient - nu este suficient din ceea ce s-a angat acest Ponta. Inlocuirea Avocatului Poporului cu o persoana care nu a exercitat competentele conferite prin lege nu incalzeste. Ponta ar fi trebuit sa spuna ca va fi tras la raspundere actualul Avocat al Poporului, care nu a sesizat CCR privind ordonantele de urgenta neconstitutionale - asta ar fi insemnat, intr-adevar, angajament serios si credibil
  • 0 (0 voturi)    
    falsuri (Joi, 19 iulie 2012, 12:14)

    marian [anonim]

    CLARVAZATORUL Antonescu a calcat din nou Constitutia ! Canform acesteia presedintele in exercitiu (antonescu ) nu are voie sa se implice personal in Referendum sau alegeri politice de o parte sau alta!!! Unde e Ponta care a promis respectarea legilor si Constitutiei Romaniei in fata Europenilor si lumii ! Cei doi continua sa promita ceva si sa faca altceva ! Cine mai poate avea incredere in USL !
    19 iulie 2012 11:59


Abonare la comentarii cu RSS

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri