UPDATE Guvernul: Consideram ca este sarcina Parlamentului sa puna cat mai repede in acord legislatia privind referendumul cu decizia luata astazi de Curtea Constitutionala

de Claudia Pirvoiu     HotNews.ro
Marţi, 10 iulie 2012, 15:39 Actualitate | Esenţial

Guvernul Romaniei considera "fireasca decizia Curtii Constitutionale in cazul Legii referendumului si se angajeaza la respectarea acesteia", se arata intr-un comunicat al Executivului. "Guvernul Romaniei considera ca este sarcina Parlamentului sa puna cat mai repede in acord legislatia privind referendumul cu decizia luata astazi de Curtea Constitutionala", se mai arata in comunicat.

Curtea Constitutionala a decis marti in unanimitate ca Legea nr.3/2000 privind organizarea si desfasurarea referendumului este constitutionala in masura in care asigura participarea la referendum a cel putin jumatate plus unul din numarul persoanelor inscrise in listele electorale permanente", arata CCR, intr-un comunicat. Pe scurt, decizia de astazi a Curtii Constitutionala spune ca referendumul de demitere a lui Traian Basescu este validat doar daca jumatate plus unul din toti cetatenii de pe listele electorale, adica jumatate plus unul din aproximativ 18 milioane, participa la vot. Avind in vederele ratele de participare la alegerile anterioare (in scadere) si faptul ca referendumul va avea loc in plina vacanta de vara, decizia CCR ar putea duce la invalidarea referendumului din cauza participarii la vot sub pragul de 50%+1.

Imediat dupa decizia CCR, ministrul pentru relatia cu Parlamentul, Mircea Dusa, a spus ca referendumul se va desfasura in baza ordonantei de guvern din 5 iulie potrivit careia presedintele poate fi demis daca 50% plus unul dintre cetatenii care participa la scrutin voteaza impotriva lui Traian Basescu.

Senatorul PSD Dan Sova a evitat sa comenteze declaratia colegului sau Mircea Dusa, afirmand doar ca exista un termen de 45 de zile in care legea trebuie pusa in acord cu decizia CCR.

"Sa asteptam motivarea deciziei Curtii, sa vedem exact ce spune si vom actiona in consecinta", a comentat el, notand ca ar fi nevoie de convocarea unei sesiuni extraordinare a Parlamentului.

























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

20318 vizualizari

  • +72 (92 voturi)    
    O sansa (Marţi, 10 iulie 2012, 15:41)

    palul [utilizator]

    Oricine mai crede ca Romania are sanse ca stat democratic si European ar trebui sa treaca la actziune in urmatoarele zile.

    Sprijin din toata Europa, din USA si din multe alte partzi ale lumii exista. Legalitate inca exista. Si CCR are destule motive LEGALE sa anuleze toate hotararile parlamentului si guvernului din timpul loviturii de stat. TOATE!

    Si odata cu asta, CCR are si destule motive sa sezizeze parchetul pentru inceperea urmaririi penale impotriva TUTUROR celor care au participat la lovitura de stat, in frunte cu tripleta mizeriei umane Copiutza/Chucky/Voiculescu.
    Pentru incalcarea Constitutziei, pentru incalcarea tuturor regulilor dupa care functzioneaza democratia Romaneasca, pentru conspiratzie impotriva statului de drept ... (in plus, cate un shut in cur la fiecare pt NESIMTZIRE s-ar potrivi perfect!)
    Si probabil sunt destule motive si pentru demiterea guvernului si pentru dizolvarea parlamentului.
    Si toata gashca actuala de asha-zisi politicieni-de-stanga pot fi trimisi langa colegul Nastase sau macar interzisi in viatza politica din Romania. FOREVER!

    Asta e o sansa unica de a scapa de toate scursurile comuniste si analfabete-(cel-putin-)la-democratie din Romania.
    UNICA sansa si enorma! Nu se rateaza asha ceva. Nu cred ca Romania o sa mai aiba vreodata o asemenea sansa.

    Ai promis ca ne scapi de comunishti Base. FA-O ACUM!!!
    Fa-o pe-asta si ramai in istorie ca parintele Romaniei democratice moderne.

    Si pt domnii din CCR care au rezistat eroic pana acum. SE POATE !!!

    Si pt orice ROMAN care vrea sa traiasca si sa isi creasca copiii intr-o tzara normala. ACUM E MOMENTUL !!!
    • -33 (41 voturi)    
      sansa (Marţi, 10 iulie 2012, 15:59)

      unu [anonim] i-a raspuns lui palul

      D-le chiar intr-atata te-au indoctrinat ? Nu-ti dai seama ca nu mai aveti nici o sansa ? Base e terminat ! Cum sa te scape pe tine de unii daca nu se poate pe el ? Hai ca esti comic ! :-)
      • +24 (30 voturi)    
        Sansa (Marţi, 10 iulie 2012, 16:12)

        vasile-roaita [utilizator] i-a raspuns lui unu

        Aici nu este vorba de Base este vorba de respectarea deciziilor CC de respectarea constitutiei si a statului de drept.
        • +11 (13 voturi)    
          si? (Marţi, 10 iulie 2012, 16:33)

          gear six [utilizator] i-a raspuns lui vasile-roaita

          zice ca le va respecta.
          scrie in titlu.stii de ce spune asta.

          o sa aiba probabil cateva alte probleme, altele decat cele legate de guvern:
          1.posibil MOf sa publice cam tarziu hotarirea CCR si va intra in vigoare dupa 29 iulie...ooops
          2.Parlamentul s-ar putea sa nu fie de acord sau sa nu intruneasca plenul pina pe 29 iulie...ooops
          3.Poate trebuie discutata chestia in cauza mai multe zile decat 19 (pina pe 29), sa treaca de comisii, comisiile sa aiba cvorum,etc...ooops

          ar fi ceva nedemocratic in aste trei optiuni?
          e pur democratic.la litera si virgula.cu inteles cu tot.
          • +8 (10 voturi)    
            USL- lovitura de stat 100% (Marţi, 10 iulie 2012, 16:53)

            USL- lovitura de stat 100% [anonim] i-a raspuns lui gear six

            Ca un cunoscator al istoriei, al acestei natii pot sa afirm ca tot ce s-a intamplat in ultima perioada de timp a fost o lovitura de stat data din partea lui Ponta si aghiotantilor lui si sa nu uitam cine sunt in spate : Iliescu- un maestru in asa ceva, Voiculescu turnatorul cu o vasta experienta in deturnari de fonduri, hotii, acaparare de averi care au apartinut candva lui Ceausescu, este unul din cei care au pus gheara pe o parte din conturile lui Ceausescu. Hrebenciuc o forta financiara a PSD-ului, un baron ``pe cinste`` care a manevrat cu usurinta judetele pe care le stapaneste ajutand la spalarea creierelor bietilor oameni din Moldova. Sova- un avocat murdarit cu bani negri din afacerile cu Turceniul, un avocat al diavolului care a pus la punct cu multa maestrie invatatata de la tatal Sova (marele avocat si un mare comunist al trecutului) puciul bolsevic care s-a dat statului roman... Putem continua si cu alti grei ai PSD-ului flamanzi de putere si bani si iata ca le-a reusit din pacate sa ne transforme dintr-un Stat de Drept, intr-un Stat bolsevic condus de Ponta !!
            • +1 (3 voturi)    
              in strada!!!! (Marţi, 10 iulie 2012, 17:26)

              ovidiu [anonim] i-a raspuns lui USL- lovitura de stat 100%

              ce mai asteptati, hai pe afara

              la guvern in fiecare seara e protest, unde sunteti????
          • +3 (5 voturi)    
            Cine "e" mai smecheri... (Marţi, 10 iulie 2012, 16:57)

            Dianora [utilizator] i-a raspuns lui gear six

            Spre ghinionul unor baieti de baieti inca mai suntem membri UE si cred ca smecheriile mentionate si altele deja facute le vor pica greu la stomac celor din parlamentul european. Cand o sa fim suspendati din consiliu, cu fondurile taiate si cu alte sanctiuni dragute vom vedea cat de bucurosi vor fi unii politicieni si cat de entuziast electoratul lor.
          • +1 (1 vot)    
            da, ai dreptate (Marţi, 10 iulie 2012, 17:06)

            lulisor [utilizator] i-a raspuns lui gear six

            dar nu cred ca sunt chiar asa de sinucigasi. ma gandesc ca se gandesc si ei ca daca iau masuri d-astea dure si inacceptabile de opinia publica isi pierd din electorat. in plus, ar fi munitie de razboi pt basescu
            • 0 (2 voturi)    
              Ponta si USL la puscarie (Marţi, 10 iulie 2012, 17:37)

              Ponta si USL la puscarie [anonim] i-a raspuns lui lulisor

              Guv Ponta, un guvern de xerox-isti plin cu impostori, proxeneti, baroni, bolsevici, hoti,imbogatii care au vandalizat tara dupa revolutie cazul Hrebe , Felix Turnatorul- Voiculescu si clica.
              Astia sunt cimatii USL, niste rebuturi ale societatii, niste bolsevici odiosi. Las' ca vedeti voi acum saracie! Liberalizarea energiei si gazelor, benzina, euro la fel zburda pe campii, o sa va faca sa mancati sobolanii rosii- aliment de baza la cantina Ciumei USL si sa stati in bezna.
              La puscarie cu ciuma USL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! La puscarie cu plagiatorii!!!!!!!!!!!!!!!!!
          • +1 (1 vot)    
            tot CCR valideaza (Marţi, 10 iulie 2012, 17:14)

            nede [anonim] i-a raspuns lui gear six

            nu uitati ca tot CCR valideaza un referendum! si nu se poate contrazice peste 20 de zile!
          • +1 (3 voturi)    
            Ponta plagiatorul (Marţi, 10 iulie 2012, 17:31)

            Ponta plagiatorul [anonim] i-a raspuns lui gear six

            Nu uitati oameni buni, ca Paul Schmidt, presedintele Ungariei si ministrul apararii german au demisionat acum doua luni tot din cauza plagiatului!!!!! Ponta, DEMISIA URGENT! Tu nu mai poti reprezenta Romania nici macar la nivel de sant. ' Demisia urgent esti o rusine ptr Romania!
          • 0 (0 voturi)    
            se aplica legea existenta inainte (Marţi, 10 iulie 2012, 20:31)

            arion [anonim] i-a raspuns lui gear six

            Nu e chiar asa, legea si ordonanta privind referendumul declarandu-se neconstitutionale pica si se aplica legea existenta inainte !
            Nu este nevoide de alta lege pe care sa o pritoceasca cu intarziere banditii PSD, pentru ca legea dinainte asa spunea, pentru ca un referendum sa fie validat ai nevoie de majoritatea cetatenilor sa fie prezenti la urne......
      • +8 (16 voturi)    
        corect! (Marţi, 10 iulie 2012, 16:21)

        airamerica [utilizator] i-a raspuns lui unu

        Base e terminat.. cei drept, dar aici se lupta pentru salvarea Romaniei de comunisti sau intoarcerea ei in lagarul rosu! Crezi ca Base imi e drag? Crezi ca nu pot dormi noaptea ca e demis la refendum? Nu prietene, TOT ce conteaza e ca sefii tai sa nu puna laba jegoasa pe tara asta si pentru asta mergem la referendum si votam NU, tragandu-va o flegma vascoasa in ciorba!
        • +8 (8 voturi)    
          jos comunistii! (Marţi, 10 iulie 2012, 16:39)

          Anticomunistu [anonim] i-a raspuns lui airamerica

          Sint in asentimentul tau. Si eu sint convins ca ne-ar inunda bolsevicii daca n-ar fi Base la cirma. De cind am zis-o: sa reformam clasa politica cu din astia nepatati precum Basescu si Macovei! Numai asa scapam de comunisti!
      • +5 (5 voturi)    
        nu esti singurul NAIV ! (Marţi, 10 iulie 2012, 16:49)

        geocrin [utilizator] i-a raspuns lui unu

        NOI NU ne luptam pentru Basescu, dar tu si cu ai tai sunteti naivi NU aveti capacitatea sa vedeti REALITATEA !
        Cred ca va fi prea TIRZIU cind o veti vedea !
        • 0 (2 voturi)    
          Cine e de vina ca Ponta e un plagiator (Marţi, 10 iulie 2012, 17:50)

          Cine e de vina ca Ponta e un plagiator [anonim] i-a raspuns lui geocrin

          "Iată că aflăm cine e de vină că Victor Ponta e un plagiator! Evident, întâi, Traian Băsescu. Apoi, conform propagandei USL, Elena Udrea.
          Le reamintesc tuturor faptul că in acest moment, în urma demisiei, eu nu mai ocup o funcție publică numită.
          Eu, spre deosebire de Victor Ponta, am renunțat la a-mi face doctoratul, văzând că, în lipsa timpului, trebuie să accept ca profesorii să îmi scrie lucrările.
          Tocmai din acest motiv, că a acceptat să fie doctor pe munca altora, cred că Premierul ar trebui să demisioneze, urmând exemplul liderilor europeni, în cercul cărora pretinde să fie. "
    • -15 (23 voturi)    
      sincer..... (Marţi, 10 iulie 2012, 16:01)

      rider [anonim] i-a raspuns lui palul

      mi-e mila de tine.....
      • -5 (9 voturi)    
        gusfabraaa (Marţi, 10 iulie 2012, 16:24)

        gusfabraaa [anonim] i-a raspuns lui rider

        Rider, te rog, lasa-l sa se linisteasca pe Palul. Poate e de la caldura.... Palul, daca te ajuta sa te linistesti, te rog scrie in continuare... Noi suntem alaturi de tine ...Te rog, descarca-te ...iti va fi mult mai bine...

        PS. Rog colegii lui Palul sa dea vot negativ la comentariul meu. Ii va face bine lui Palul...
      • +7 (9 voturi)    
        Ar trebui sa ai grija de tine (Marţi, 10 iulie 2012, 16:26)

        Bogdan_1 [utilizator] i-a raspuns lui rider

        Palul e un om cu speranta, chiar daca il consider putin naiv. Tu insa nu mai ai nici o sansa. Pentru el exista viitor si speranta pentru tine NU. Sa-ti fie mila de tine pentru ca nu ai puterea de a gandi liber (oare toate democratiile sunt dezinformate si manipulate cand denunta gravele derapaje democratice din Romania, actiuni pe care doar propaganda unui infractor, turnator la securitate, le mai considera acte legale) .
      • +2 (6 voturi)    
        si noua de tine (Marţi, 10 iulie 2012, 16:29)

        eTester [anonim] i-a raspuns lui rider

        si noua ne e mila de tine... deci e egal :)
      • +9 (11 voturi)    
        iar mie mi e... (Marţi, 10 iulie 2012, 16:30)

        exilatul [anonim] i-a raspuns lui rider

        sila de cei ca tine....din cauza unora ca tine am plecat eu din tara acum 23 de ani....important nu e ca basescu sa ramina presedinte, ca poate nu merita...important esta ca toata puterea in rom sa nu apartina unor persoane incapabile, manipulate din umbra de niste nenorociti care au facut parte din regimul ceausist...
    • +8 (10 voturi)    
      O sansa (Marţi, 10 iulie 2012, 16:16)

      Ioana [anonim] i-a raspuns lui palul

      Bravo, va asteptam ca in fiecare seara in Piata Victoriei
    • +2 (6 voturi)    
      Astia mint acum (Marţi, 10 iulie 2012, 16:28)

      eTester [anonim] i-a raspuns lui palul

      Mint precum a mintit Ponta spunand ca nu reduc atributiile CCR si la 2 ore au rupt tot. De fapt acum CCR respinge ca inadmisibile cererile PDL pentru ca le-au fost taiate atributiile de OUG de care a luat act parlamentul si care acum produce efecte. Intai trebuie ca Parlamentul sa ia act si de decizia CCR si sa armonizeze legislatia. Va dati seama ca asta va dura mult si bine... pana dupa referendum. Pe urma va putea judeca si celelalte cauze pe fond... dar asta se va intampla atunci cand Lovitura de Stat va fi reusit deja, si oricum va fi prea tarziu....
    • +1 (7 voturi)    
      esti comunist (Marţi, 10 iulie 2012, 16:28)

      eugen [anonim] i-a raspuns lui palul

      ai acelasi discurs cu vechii comunisti dupa terminarea razboiului, pacat, nu intelegi nici macar o iota din ce insemna democratia,
      nu e ce iti convine tie sau mie, tine de principii pe care nu prea le intelegi.
      PS: Banuiesc ca iarna trecuta stateai la caldura si te uitai la ratacitii din piata cu dispret.
      si inca ceva, pe caldurile astea la discursuri lungi trebe multa apa, cam o galeata.
    • -4 (6 voturi)    
      parol (Marţi, 10 iulie 2012, 16:32)

      floreabi [utilizator] i-a raspuns lui palul

      Delir schizoid,sadea.
    • -3 (5 voturi)    
      Lasati-ne ! (Marţi, 10 iulie 2012, 16:41)

      Koczka [anonim] i-a raspuns lui palul

      Securisti, criptocomunisti, agenti basisti care ati supt din binefacerile tinerei noastre democratii ( veci ICR si alte oficine .. ) mai lasati-ne cu mofturile voastre. Ar fi timpul sa va bagati mintile in cap si sa nu mai intoxicati publicul cu tot felul de minciuni, intoxicari.. Orice om de bun simt poate constata ca ceea ce s-a intimplat in Romania, mai ales dupa alegerile prezidentiale din 2009, nu a fost in regula. Poate ca USL nu e solutia optima pentru acest popor dar e o sansa care nu trebuie ratata.
      • 0 (2 voturi)    
        sigur tu nu o ratezi (Marţi, 10 iulie 2012, 17:28)

        nede [anonim] i-a raspuns lui Koczka

        stai linistit ca sigur nu ratezi sansa USL..eu as inchide si granitele ca sa nu mai mergeti sa va bucurati de tari unde oamnii au muncit si nu au furat si plagiat!
      • -1 (1 vot)    
        Tu esti toxic (Marţi, 10 iulie 2012, 17:34)

        spysoby [anonim] i-a raspuns lui Koczka

        Te invatat cineva .Afla adevarul scriu ce simt pentru tara mea.Prea putin imi este cine e la putere ;lucrez la privat si nu-mi fac griji la ziua de miine.Adevarul este ca USL face numai abuzuri de cind a venit la putere.Spune-mi o singura masura ecomomica luata.O veste trista e seceta si s-a scumpit combustibilul.Sa-mi scrii la iarna.In rest mai usor cu presupusul vorbim dupa 29-Iulie-2012.Vezi ca sunteti din start pe trend negativ 322 au ramas 256 (chiar fara Nastase).O zi frumoasa va doresc.
    • 0 (2 voturi)    
      la cererea unor prieteni din USA (Marţi, 10 iulie 2012, 16:52)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui palul

      .. eu le-am facut o mica lista cu "ingineriile legislative" din ultima vreme promovate de guvern. Vor sa le trimeata reprezentantilor lor din Congres, cu rugamintea unor interpelari. Sper ca si alti romani din Diaspora sa se implice.
    • -3 (5 voturi)    
      sunati la 112 pt Palul -insolatie grava (Marţi, 10 iulie 2012, 16:53)

      deceneus [utilizator] i-a raspuns lui palul

      ai facut insolatie pui?
  • +16 (24 voturi)    
    curand.. peste fix 30 de zile (Marţi, 10 iulie 2012, 15:41)

    sfinxuldinbucegi [utilizator]

    doar atunci se vor deranja sa o modifice!
  • +15 (17 voturi)    
    Si parlamentul e in vacantza (Marţi, 10 iulie 2012, 15:41)

    za-k [utilizator]

    Ar fi penibil sa nu faca o sesiune extraordinara.

    Numa' bine,
    za-k/
  • +18 (30 voturi)    
    Frica (Marţi, 10 iulie 2012, 15:41)

    mikeyu [utilizator]

    de UE isi spune cuvantul...
  • +4 (14 voturi)    
    Gugumanul (Marţi, 10 iulie 2012, 15:41)

    Banu [anonim]

    Cautati pe Google.com cuvantul "gugulanul" si dati click pe link-ul " Imagini"
  • +12 (14 voturi)    
    Cat mai repede (Marţi, 10 iulie 2012, 15:42)

    MamaOmida [utilizator]

    Adica in mai putind e 45 de zile, cum ar fi normal, doar in vreo 30, asa, ca sa para ca s-a grabit!!

    Evident, o vom folosi la urmatorul referendul, ca pentru asta nu mai e timp!! Doar e vacanta, au muncit suficient parlamentarii, acum pleaca si ei ca oamenii in concedii, ce daca n-o sa mai fie qvorum!
  • -6 (22 voturi)    
    Blocaj la referendum (Marţi, 10 iulie 2012, 15:43)

    leodemidov [utilizator]

    Vreti sa il ajutati pe base? Mergeti de dimineata la referendum cu o sticla de apa la voi si stati in cabina de pe la 10 pana pe la 7 seara, nimeni nu are dreptul sa va scoata din cabina . Astfel blocati accesul la vot si sigur nu se intruneste 50%+1. Trebuie sa mai gasiti doi vecini in circumscriptia electorala si treaba e rezolvata!
    • +14 (14 voturi)    
      Vrei puscarie, fa asa (Marţi, 10 iulie 2012, 15:53)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui leodemidov

      Evident ca e ilegal sa faci asa ceva...
      • 0 (8 voturi)    
        Nu este ilegal (Marţi, 10 iulie 2012, 16:12)

        leodemidov [utilizator] i-a raspuns lui Anonim

        Ar fi ilegal ca dupa ce m-am legitimat si am primit buletinul de vot sa incerce careva sa ma scoata din cabina pentru ca ar VIOLA SECRETUL VOTULUI.Nu exista o lege care sa impuna un timp maxim al procesului de votare din momentul in care esti in cabina.
    • +10 (12 voturi)    
      esti dus ! (Marţi, 10 iulie 2012, 16:01)

      ionut [anonim] i-a raspuns lui leodemidov

      Adica tu sustii ca esti aparatorul democratiei ? Blocand accesul la vot ? wtf ? Eu zic sa iti iei un trancan si sa stai pe langa sectiile de votare , rezultatul ar fi acelas. Nu sunt deacord cu ce face USL-ul, inca mai mai gandesc daca ma duc sau nu la referendum , dar nici fanaticii basisti nu sunt prea departe. Sa tii de putere cu orice pret si sa sustii ca tu esti lumina iar ceilalti 'e' prosti si inculti inseamna acelas lucru, fie ca esti de dreapta , stanga , centru dreapta, centru stnaga , etc !
      • -1 (7 voturi)    
        Nu ai inteles (Marţi, 10 iulie 2012, 16:10)

        leodemidov [utilizator] i-a raspuns lui ionut

        Eu imi exercit dreptul fundamental de a vota! Ma legitimez, primesc buletinul de vot si intru in cabina.Nimeni nu are voie sa intre in cabina dupa mine sa ma scoata atat timp cat procesul de votare nu s-a intrerupt pentru ca AR VIOLA SECRETUL VOTULUI.In consecinta , daca esti intrebat de comisie ce se intampla, raspunsul este simplu:"Deliberez".Este dreptul meu de a ma decide cum votez.Nu cred ca exista o limita de timp maxima obligatorie pentru alegatorul aflat in cabina.
        • +3 (3 voturi)    
          Termină cu aberațiile (Marţi, 10 iulie 2012, 16:22)

          vio [anonim] i-a raspuns lui leodemidov

          te înșeli și nu mai insista pe prostii de acest gen... Președintele secției de votare are dreptul să vadă de ce nu ieși de acolo, dacă stai mai mult decât este nevoie.

          Oricum nu se adună 50 plus 1 la vot, dar problema este dacă se va publica în MO această decizie, sau dacă o vor lua în seamă USL.
        • +1 (3 voturi)    
          LASILOR! (Marţi, 10 iulie 2012, 16:27)

          deceneus [utilizator] i-a raspuns lui leodemidov

          acelasi drept de a vota il au si alti alegatori ...
          modul tau de actiune arata cat de lasi sunteti!
          Stiti ca poporul nu va mai vrea dar va agatati cu disperare de ciolan!!!
          • -1 (1 vot)    
            Sistemul e defect (Marţi, 10 iulie 2012, 16:55)

            leodemidov [utilizator] i-a raspuns lui deceneus

            1.Mai intai de toate am fost presedinte de sectie de votare si nu, nu ai voie sa il scoti pe om din cabina fara un motiv intemeiat gen: urgenta medicala, calamitate naturala si poate nu iti vine sa crezi ,stare de necesitate/ sau daca primesti de la bej ordin de suspendare a procesului electoral din varii motive.
            2.Astazi in Romania nu mai este democrati. Mie chiar nu imi este simpatic Basescu si l-as fi vrut plecat in 2009 datorita declaratiilor facute in legatura indexarea salariilor bugetarilor cu 50%(daca primea invatamantul cereau si ceilalti)in fata unei iminente crize financiare ,dar modul de operare al actualei puteri seamana intr-un fel cu alegerile generale din anul 1946.
            3."Solutia" propusa de mine, care incalca dpdv moral dreptul celorlanti cetateni de a vota nu vine in sprijinul lui Traian Basescu ci vine in intampinarea pericolului unei dictaturi bazata pe slabiciunea sistemului nostru legal.
            • +1 (1 vot)    
              tu propui dictatura la scara mai mica (Marţi, 10 iulie 2012, 17:05)

              deceneus [utilizator] i-a raspuns lui leodemidov

              nu ai dreptul sa decizi tu in numele altor persoane!

              Asta inseamna democratie: ca fiecare sa isi spuna cuvantul si sa aiba drepturi egale. Iar majoritatea decide!


              Solutia propusa de dvs este un abuz, pentru ca incalca dreptul altor persoane la vot si mareste ponderea votului personal.

              Ceea ce propuneti dvs este de fapt dictatura la scara mai mica, pentru ca vreti sa va impuneti cu "forta" punctul de vedere in dauna altor alegatori.
              • 0 (0 voturi)    
                provocare? (Marţi, 10 iulie 2012, 19:12)

                T34 [anonim] i-a raspuns lui deceneus

                Asta sigur e provocator USL-ist care face astfel de afirmatii ca sa dea USL-ului pretexte de "protest".
        • +2 (2 voturi)    
          si care ar mai fi diferenta intre tine si pucisti? (Marţi, 10 iulie 2012, 16:37)

          Ciprian [anonim] i-a raspuns lui leodemidov

          Gestul tau ar fi similar actiunilor intreprinse de USL. Un abuz dus pana la marlanie de unele drepturi si desconsiderarea totala a celorlalti...
          Mi-e antipatic base, insa, ca sa arat ca mi-e mai antipatica atitudidinea golaneasca a USL-ului ma voi prezenta la vot si voi vota impotriva demiterii.
          Intr-un joc, mai important decat rezultatul este jocul. Ma tem ca in goana dupa rezultat puterea actuala omoara jocul democratiei.
          • -1 (1 vot)    
            Diferenta (Marţi, 10 iulie 2012, 17:16)

            leodemidov [utilizator] i-a raspuns lui Ciprian

            Diferenta nu ar exista , dar in Istoria Romaniei a mai existat un moment , poate fortata comparatia, in care pentru binele generatiilor viitoare , oamenii nostri politici s-au folosit de "gaurile" dintr-o lege/dispozitie.Si anume alegerea lui Cuza ca domnitor in ambele principate. Si atunci acest act a fost considerat ca fiind o incalcare a moralitatii (dpdv al Portii) si in Moldova, la Iasi au existat "contramanifestatii" si chiar ciocniri violente intre"unionisti" si "separatisti".
            Reitierez, solutia mea nu este morala si sigur nu cea mai buna, dar pentru a pastra bruma de democratie care o avem trebuie ca si noi, gloata , sa ne ridicam crucea si sa o ducem.Nu putem spera mereu in existenta unor personaje providentiale ca Negruzzi,Alecsandri ,Russo pentru a propasi neamul romanesc.
            Asadar consider ca blocarea CCR de catre clasa politica poate fi echivalata cu blocarea referendumului de catre populatie.
            • 0 (0 voturi)    
              si totusi (Marţi, 10 iulie 2012, 18:48)

              Ciprian [anonim] i-a raspuns lui leodemidov

              e mai cinstit sa se decida prin vot.
              Cred cu tarie ca se pot mobiliza 5 milioane de romani cu suficient simt civic care sa voteze impotriva demiterii.
              In felul acesta putem da o lectie clasei politice!
              Doar asa le putem arata ca suntem fiinte rationale si nu o turma obedienta!
              • 0 (0 voturi)    
                Ai dreptate (Marţi, 10 iulie 2012, 20:24)

                leodemidov [utilizator] i-a raspuns lui Ciprian

                Votul este teoretic metoda cea mai democratica de a ne decide viitorul.Conteaza foarte mult si modul in care regulile votului sunt schimbate pentru a satisface anumite grupuri de interese.Iti dau doua posibilitati ale scenariului numit referendum:
                1.Ma prezint la vot(votez dupa cum imi dicteaza constiinta), dar prin prezenta mea nu fac altceva decat sa girez implicit "regula jocului",adica participi-esti de acord cu legea impusa de actualul guvern,care sfideaza decizia CCR,
                2.Nu ma prezint deoarece nu sunt de acord cu subminarea autoritatii CCR si refuz "legea" impusa de guvern , ceea ce ma transforma intr-un dezertor in fata democratiei.
                Nu-i asa ca ne simtimca in Padurea Spanzuratilor?
    • 0 (2 voturi)    
      Deci (Marţi, 10 iulie 2012, 16:44)

      Itic [utilizator] i-a raspuns lui leodemidov

      Tu nu ai inteles ceva. Se merge pe og din 5 Iulie. Or sa manance rahatul pana la capat. Ce crezi ca se ineaca la mal? Deci mergem la vot. Cine e pentru e. Cine nu nu. Si cu asta basta.
  • +24 (26 voturi)    
    Monitorul Oficial (Marţi, 10 iulie 2012, 15:45)

    MariusGh [utilizator]

    Lasati prostiile de adormit copii si publicati deciziile in Monitor, TOATE!
  • -26 (40 voturi)    
    Basescu e out, in drum spre Rahova. (Marţi, 10 iulie 2012, 15:45)

    gv [utilizator]

    Din moment ce CCR s-a pronuntat deja pe speta asta in 2007, nu putea acum sa-si contrazica propriile decizii.
    Iar ordonanta de urgenta n-a fost contestata la curte si e valabila la referendum.
    Oricum se vor actualiza listele electorale conform recensamantului, deci ar trebui sa se prezinte doar vreo 7 milioane la vot.
    Deci, dragi postaci portocalii, puteti sa va luati adio de la marele carmaci securist si slugoii lui.
    • +9 (15 voturi)    
      Am mai auzit asta o data. (Marţi, 10 iulie 2012, 15:55)

      spysoby [anonim] i-a raspuns lui gv

      Parca era prin 2007 .Vorbim dupa vot .
    • +4 (8 voturi)    
      Ai gresit articolul... (Marţi, 10 iulie 2012, 15:56)

      igorashu [utilizator] i-a raspuns lui gv

      ...ala cu Mircea Dusa e pe pagina cealalta.
    • +2 (8 voturi)    
      Postaci (Marţi, 10 iulie 2012, 15:56)

      Deea [anonim] i-a raspuns lui gv

      OK, ai postat comentariul ăsta la nu stiu câte articole, poți să încetezi acum, ne-am lămurit care e părerea ta!
    • +6 (10 voturi)    
      iar tu?? (Marţi, 10 iulie 2012, 15:57)

      bolovanul [anonim] i-a raspuns lui gv

      iar tu ce vei face cu securistul turnator Felix si plagiatorul dovedit si cu Crizel? ce veti face fara obsesia voastra? oare chiar veti incepe sa munciti? oare idolii tai chiar vor veni cu solutii?
    • -5 (9 voturi)    
      CCR dubla masura insa chiar si asa Base pleaca (Marţi, 10 iulie 2012, 15:58)

      deceneus [utilizator] i-a raspuns lui gv

      ccr s-a cam contrazis in privinta numarului minim de vontanti care sa asigure validitatea:

      in 2007, au spus textual:
      ”valabilitatea referendumului nu mai este condiţionată de participarea majorităţii persoanelor înscrise pe listele electorale”.

      ( http://www.realitatea.net/referendum-2007-demiterea-nu-a-fost-condi-ionata-de-prezen-a-la-vot_964092.html#ixzz20DwNeG7P )

      iar acum in 2012 au cerut 50% +1 ...

      Fie si asa! ca Basescu tot va pierde...
      Dupa cum vad portocalii vor sa nu se prezinte la vot ca sa boicoteze, deci probabil procentul celor care vor vota impotriva lui Basescu se va apropia de 100%...

      Oricum ar fi Basescu nu mai are cum sa iasa bine!
      • +5 (7 voturi)    
        Da-i un beso en culo (Marţi, 10 iulie 2012, 16:12)

        anina [anonim] i-a raspuns lui deceneus

        lui SOV. Vezi ca te asteapta cu pachet!
        Facem pariu, ca Base isi continua mandatul?
        RealitateaTV si Antenele au scos in evidenta incultura romanilor de acasa. Zi-i lui Vantu s-o mai puna de un Caritas. Sunt multi prosti care il asteapta!
        • 0 (2 voturi)    
          Aha (Marţi, 10 iulie 2012, 16:48)

          Itic [utilizator] i-a raspuns lui anina

          Parca era FNI. Dar tu probabil ai pierdut bani pe la Caritas si asta e cosmarul tau. DANG !
          • 0 (0 voturi)    
            si Caritas (Marţi, 10 iulie 2012, 17:32)

            nede [anonim] i-a raspuns lui Itic

            si caritas si FNI sunt aceleasi sisteme de furt!
    • +5 (9 voturi)    
      Inteligenta ..is lost on you my friend :) (Marţi, 10 iulie 2012, 16:06)

      MariusGh [utilizator] i-a raspuns lui gv

      Inteligenta si-a luat adio de la tine cu mult timp in urma :) ...Decizia CCR este clara, probabil dupa noile liste trebuie sa se prezinte 8 milioane la vot iar asta nu se va intampla. Tine cont ca tot CCR valideaza/invalideaza rezultatul indiferent ca se merge pe OUG sau decizia lor ..ce crezi ca for decide? Ce bibilica ta nu poate sa priceapa este ca pe Basescu il dezavantajeaza decizia, pentru ca nu este genul care sa se ascunda in spatele curtii si nici genul care sa conduca o tara fara sa fie legitim, adica cu un vot clar nefavorabil. Basescu isi va chema alegatorii la vot! Sub nicio forma nu se va ascunde.. Este interesant ca doar pe el il critici si nu USL care calca in picioare legea fundamentala a statului de zile bune... Incetez pentru ca deja iti cer prea mult...
      • 0 (2 voturi)    
        Dap (Marţi, 10 iulie 2012, 16:50)

        Itic [utilizator] i-a raspuns lui MariusGh

        Cine ? Basescu cel iubit si drept ? Noi sa fim sanatosi .... el saracu ...
    • +4 (6 voturi)    
      alt copy paste??????? (Marţi, 10 iulie 2012, 16:10)

      MG [anonim] i-a raspuns lui gv

      hopa! ia uite-aici, inca un copy paste......am mai citit postul asta la alt articol de pe HN :)))))
    • -2 (2 voturi)    
      diverse (Marţi, 10 iulie 2012, 16:34)

      Octy [anonim] i-a raspuns lui gv

      nu e vorba de postaci portocalii. nu conflictul intre doua pareri ajuta la ceva. mai exista si nuante de gri, nu doar alb si negru. multi vor vota impotriva lui base, altii impotriva lui ponta si antonescu si nu neaparat pentru ca sunt dintr-un partid sau nu. vehementa asta si rautatea sunt de-a dreptul penibile. imi provoaca greata. chiar nu aveti altceva de facut decat sa va certati tot timpul? mai faceti ceva cu viata voastra. toti fura. asta e clar. cel mai rau e ca cei ce vin dau cu napalm si pornesc de la zero in loc sa ia ce s-a facut deja bun, prin munca unor oameni apolitici. asta ne trage inapoi. toti prostii vor ca de la ei sa porneasca anul 0. si apropos, cred ca o sa votez pentru demitere...sau poate nu...o sa vad cum am inspiratia de moment...
  • +15 (21 voturi)    
    Respectam CCR dar facem pipi pe ea (Marţi, 10 iulie 2012, 15:45)

    Trojan.H [utilizator]

    Am tradus eu pentru cei mai grabiti.
  • +19 (21 voturi)    
    Prosteala pe fata, ca de obicei... (Marţi, 10 iulie 2012, 15:47)

    Duminica_Orbului [utilizator]

    Dan Sova s-a scapat mai devreme: e nevoie de 45 e zile pt punerea in acord a legislatiei cu decizia CCR. Iar referendumul are loc in mai putin de 20 de zile...
    • +5 (5 voturi)    
      Penalii (Marţi, 10 iulie 2012, 16:32)

      vioara [anonim] i-a raspuns lui Duminica_Orbului

      URGENT!plingeri penale nominale pentru cei de la Monitorul Oficial.Sunt raspunzatori directi!
  • +20 (22 voturi)    
    am trimis un mesaj doamnei Angela Merkel (Marţi, 10 iulie 2012, 15:49)

    monterosa [utilizator]

    la adresa urmatoare:
    http://www.bundeskanzlerin.de/Webs/BK/En/Service/Contact/contact.html

    "Dear Angela Merkel,

    My name is ... and I am a Romanian citizen.

    I would like to express my sincere apologies for the behavior of our political class and for the recent declarations of the Romanian Prime Minister.
    They do not represent my vision about true democracy values in any way.

    I personally appreciate your concern for Romania and I would like to thank you for supporting Romania's hard-won democracy.
    I am convinced that your declarations about the latest events in Romania are made in good will and that they will help our current political situation
    improve.

    There is a significant part of the Romanian population who totally disagrees with what happened on the political stage in Romania
    during the last two months. I think that the democracy values may in danger without support from our EU partners.

    Therefore I would kindly ask you to continue supporting us.


    Sincerely Yours

    ....."

    Cred ca putem face mai multi dintre noi acest lucru. Puteti folosi textul de fata fara probleme. Aratam asa ca nu toti suntem spalati pe creier in tara asta.

    Atentie, adresale .ro nu sunt acceptate. Am trimis de pe adresa de Yahoo.com.
    • +2 (4 voturi)    
      versiunea mea (Marţi, 10 iulie 2012, 16:28)

      simplex [utilizator] i-a raspuns lui monterosa

      Dear Mrs. Angela Merkel,

      My name is ... and I am a Romanian citizen.

      I would like to express my sincere apologies for the rude behavior of our political class and for the recent statements made by the Romanian Prime Minister.
      The recent actions undertook by my Government do not represent my vision of what constitutes true democracy.

      I personally appreciate your concern for Romania and I would like to thank you for supporting Romania's hard-won democracy.
      I am convinced that your statements about the latest events in Romania are made in good will and that they will help our current political situation improve.

      There is a significant part of the Romanian population who vehemently disagrees with the recent events that took place on the political stage in Romania during the last couple of months. I truly think that the democracy values may be in danger without support from our EU partners.

      Therefore I would kindly ask you to continue supporting us.


      Sincerely Yours

      ....."
      • +1 (3 voturi)    
        Cateva greseli minore de gramatica (Marţi, 10 iulie 2012, 16:50)

        Un, doi, trei [utilizator] i-a raspuns lui simplex

        1. Inlocuieste `undertook`cu ùndertaken`.
        2. E mai bine asa: `they will help improve our current political situation`.
        3. Si asa: `the recent events that have taken place`.
    • +2 (4 voturi)    
      ok (Marţi, 10 iulie 2012, 16:31)

      curios [anonim] i-a raspuns lui monterosa

      Am trimis, e o foarte buna ideea.
      Doar o mica corectie, am folosit formula corecta de adresare "Frau Bundeskanzlerin".
  • +5 (9 voturi)    
    va bucurati prea curand (Marţi, 10 iulie 2012, 15:49)

    Parzival [utilizator]

    e clar ca astia nu renunta! Chiar nu le pasa de Europa si formulari cinice de genul "respectam decizia CCR" si " Parlamentul trebuie sa puna legislatia in acord" reprezinta clar un scuipat in ochi - isi bat joc de noi, se vor folosi de toate tertipurile mai mult sau mai putin legale sa intarzie punerea in aplicare a hotararii CCR.
    • +9 (9 voturi)    
      N-ai inteles (Marţi, 10 iulie 2012, 16:06)

      babidoc [anonim] i-a raspuns lui Parzival

      USD-ul poa' sa amane pana in 2020 aplicarea hotararii CC, prin diverse tertipuri

      Parlamentul trebuie sa se conformeze urgent hotararii CC, pentru ca altfel rezultatele unui referendum organizat in alte conditii vor fi declarate invalide de catre aceeasi CC.
      • 0 (0 voturi)    
        Esti sigur? (Marţi, 10 iulie 2012, 17:04)

        Parzival [utilizator] i-a raspuns lui babidoc

        Mai multa atentie la declaratiile USl
  • +7 (11 voturi)    
    guvern (Marţi, 10 iulie 2012, 15:51)

    coliva [utilizator]

    ce guvern ascultator, avem functii acum, suntem sefii Romaniei, jucam democratic...
    exact atat de lunga le va guvernarea cat se joaca niste copii in carusel...
  • +4 (6 voturi)    
    SI, CA SA NU UITE, SEMNATI ACEST APEL! (Marţi, 10 iulie 2012, 15:52)

    Sorin111957 [utilizator]

    avand in vedere ca, prin evenimentele derulate in ultimul timp pe scena politica din romania, usl detine puterea absoluta in romania – prin parlamentul romaniei, prin guvernul ponta, prin interimatul institutiei prezidentiale, prin intermediul presedintilor de consilii judetene si a consilierilor judeteni, prin intermediul primarilor si a consilierilor locali – este timpul faptelor pentru guvernul usl – sustinut de parlament si presedinte.

    fata de cele mai sus mentionate solicitam guvernului ponta, parlamentului romaniei si presedintelui interimar al romaniei – sa demareze urgent procedurile necesare emiterii ordonantelor de guvern prin care sa se stabileasca urmatoarele:

    cresterea salariului minim pe economie la 800 lei / luna – conform promisiunilor facute – incepand cu data de 01.07,2012;

    indexarea veniturilor populatiei (salarii, pensii, alocatii de stat pentru copii, indemnizaţie pentru creştere copil) cu 10% – incepand cu data de 01.07.2012;

    indexarea trimestriala a salariului minim pe economie si a veniturilor populatiei (salarii, pensii, alocatii de stat pentru copii, indemnizaţie pentru creştere copil) cu rata inflatiei si deprecierea monedei nationale in raport cu euro.

    si, ca sa nu uite, semnati acest apel:
    http://www.petitieonline.com/apel_pentru_indexarea_veniturilor_populatiei_salarii_pensii_al
  • +8 (12 voturi)    
    INUTILITATE (Marţi, 10 iulie 2012, 15:57)

    MirceaIo [utilizator]

    pentru ce atatia bani cheltuiti?????
    doar pt. CV-ul lu Crin Antonescu si eliberarea lu Adrian Nastase????
    se putea gasi o metoda mai ieftina.
    "Rusine": Ponta, Voiculescu, Rus, Nastase, Antonescu, Sarbu, Corlateanu, Georgescu,etc etc etc
  • +19 (21 voturi)    
    REPET PENTRU DUSA (Marţi, 10 iulie 2012, 16:02)

    alex1234 [utilizator]

    ARTICOLUL 147 din Constitutia Romaniei
    (1) Dispoziţiile din legile şi ordonanţele în vigoare, precum şi cele din regulamente, constatate ca fiind neconstituţionale, îşi încetează efectele juridice la 45 de zile de la publicarea deciziei Curţii Constituţionale dacă, în acest interval, Parlamentul sau Guvernul, după caz, nu pun de acord prevederile neconstituţionale cu dispoziţiile Constituţiei. Pe durata acestui termen, dispoziţiile constatate ca fiind neconstituţionale sunt suspendate de drept.

    REPET PENTRU DUSA
    //---------------------------------------------------------------
    Pe durata acestui termen, dispoziţiile constatate ca fiind neconstituţionale sunt suspendate de drept.
    //----------------------------------------------------------------


    REPET PENTRU DUSA
    //---------------------------------------------------------------
    Pe durata acestui termen, dispoziţiile constatate ca fiind neconstituţionale sunt suspendate de drept.
    //----------------------------------------------------------------


    REPET PENTRU DUSA
    //---------------------------------------------------------------
    Pe durata acestui termen, dispoziţiile constatate ca fiind neconstituţionale sunt suspendate de drept.
    //----------------------------------------------------------------

    AM REPETAT DE TREI ORI CARE E LEGEA
    STIU CA PUCISTII NU RESPECTA LEGEA....
    • +4 (4 voturi)    
      Am pur si simplu aplaudat! (Marţi, 10 iulie 2012, 16:14)

      Grammaticus [anonim] i-a raspuns lui alex1234

      Bravo!!!
    • +6 (6 voturi)    
      CONFORM CONSTITUTIEI: ORDONANTA E SUSPENDATA DE DR (Marţi, 10 iulie 2012, 16:16)

      alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      REPET PENTRU DUSA
      //---------------------------------------------------------------
      CONFORM CONSTITUTIEI:
      ORDONANTA E SUSPENDATA DE DREPT
      //----------------------------------------------------------------


      REPET PENTRU DUSA
      //---------------------------------------------------------------
      CONFORM CONSTITUTIEI:
      ORDONANTA E SUSPENDATA DE DREPT
      //----------------------------------------------------------------



      REPET PENTRU DUSA
      //---------------------------------------------------------------
      CONFORM CONSTITUTIEI:
      ORDONANTA E SUSPENDATA DE DREPT
      //----------------------------------------------------------------
    • +1 (5 voturi)    
      N-o sa publice decizia CC dacat dupa referendum (Marţi, 10 iulie 2012, 16:17)

      Ionut [anonim] i-a raspuns lui alex1234

      ...si cu asta, basta.

      Pricepi?

      45 de zile de cand SE PUBLICA in MOf.

      O s-o publice dupa referendum.
      • 0 (0 voturi)    
        Caz penal (Marţi, 10 iulie 2012, 17:05)

        Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui Ionut

        Nepublicarea in MO.
    • -2 (4 voturi)    
      ai citit si termenul? (Marţi, 10 iulie 2012, 16:26)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      .. pana pe 29 iulie mai sunt 19 zile..45 de zile....??? deci pana atunci au efect juridic ...
      • +2 (2 voturi)    
        catalin REPET SI PENTRU TINE (Marţi, 10 iulie 2012, 16:53)

        alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

        " Pe durata acestui termen, dispoziţiile constatate ca fiind neconstituţionale sunt suspendate de drept."

        ADICA REPET:
        Pe durata acestui termen ....DE 45 DE ZILE...

        dispoziţiile constatate ca fiind neconstituţionale sunt suspendate de drept.
  • +7 (11 voturi)    
    Demonstratie pentru publicarea in MOF a deciziilor (Marţi, 10 iulie 2012, 16:03)

    Valeriu [anonim]

    CCR

    Subscrieti evenimentului de la ora 19:
    https://www.facebook.com/events/342449965830211/?context=create
  • +5 (9 voturi)    
    legat de cheltuieli fara rost... (Marţi, 10 iulie 2012, 16:05)

    TDragos [utilizator]

    Sa ne spuna Ponta de ce trebuie sa cheltuim 95m pentru un referendum care nu o sa fie validat....pentru salvarea lui Voiculescu?
  • +6 (10 voturi)    
    note proaste (Marţi, 10 iulie 2012, 16:05)

    NicolaeA [utilizator]

    Domn'profesor, Curtea Constitutionala, a dat niste note proaste la parlament si guvern si le are notate in agenda; nu le poate trece in catalog pentru ca un elev a furat catalogul. Concluzie: situatia elevilor se va incheia fara note proaste.
  • +3 (5 voturi)    
    penalii nu vor respecta nimic, findca nu el pasa! (Marţi, 10 iulie 2012, 16:15)

    Borges [utilizator]

    ATENTIE MARE: DESCIFREZ: CCR Respinge plangerea privind avocatul poporului ca INADMISIBILA, adica nu are competenta de a o judeca, nici pe aceasta, la fel ca pe celelalte - demiterea lui Blaga si Anastase, pana cand nu se va publica in Monitorul Oficial decizia CCR din care rezulta ca ordonanta de urgenta privind restrangerea drepturilor CCR de a judeca actele Parlamentului este NECONSTITUTIONALA! Ori secretariatul general al guvernului si directorul MO refuza publicarea acestei decizii. Dupa ce aceasta decizie va fi publicata ea va produce efecte! Altfel spus, se vor putea face din nou aceleasi plangeri si abia atunci CCR se va putea pronunta.
    E greu dee crezut ca acest lucru se va intampla inainte dee referendumul din 29 iulie. Nu mai exista celeritate in acest caz pentru ca nu serveste pucistilor penali. Asta ne spune si maruntul Sova si tractoristul Dusa: NU NE INTERESEAZA DECIZIILE CCR!.
    Vom organiza referendumul in baza ordonantei de urgenta care acelasi text ca legea care a fost declarata azi ca fiind neconstitutionala. Ordonanta produce efecte pentru ca nu are cine o ataca. Atacul unei ordonante este atributul avocatului POPORULUI, iar comunistul Dorneanu, care reprezinta poporul USL, nu are nimic impotriva ei!
    DESPRE ASTA-I VORBA!
    TOATE SUNT STRANS LEGATE! Iar ei mizeaza pe marea masa de creiere spalate din aceasta tara, continuand cu un discurs KGB-isto-stalinist ca la manual.
    Ce cosmar!
  • -5 (9 voturi)    
    Pentru cei care sunt basisti (Marţi, 10 iulie 2012, 16:17)

    Ponta [anonim]

    Rog basisti sa nu se prezinte la vot ca sa-l demitem pe basescu cu 100%.
  • 0 (4 voturi)    
    Asigura prezenta.... (Marţi, 10 iulie 2012, 16:20)

    Gheorghe [anonim]

    "Asigura prezenta" nu e tot una cu "prezenta".
    Referendumul va fi dclarat valid cu mai putin de 50%+1 pentru ca guvernul "va asigura prezenta" la referendum a alegatorilor daca alegatorii nu se vor prezenta....
  • -5 (9 voturi)    
    Presedinte fara legitimitate? (Marţi, 10 iulie 2012, 16:22)

    balanel [anonim]

    Adica daca legea e tampita nu poate fi schimbata? Parlamentul are dreptul sa schimbe legea care e treaba?
    Trebuie sa voteze 50% din cei de pe liste? chiar si cei morti?....Adica vom avea un presedinte pe care nu-l mai vrea nimeni? Adica o mare majoritate nu-l mai vrea pe Base dar el ne vrea?....Ce e asta?
    Ce m-ar distra o mobilizare masiva a romanilor, sa mearga la vot in proportie de 50+1 hehehe. fantezista treaba dar ce bine mi-ar cadea.... pronostic 80% zice PA BASE... duuuuuuuuuuuute
    • 0 (2 voturi)    
      Presedinte CU legitimitate (Marţi, 10 iulie 2012, 17:12)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui balanel

      iti aduc aminte ca majoritatea l-a vrut presedinte. mandatul se termina in noiembrie. majoritatea a vrut ca presedintele sa conduca tara pe tot mandatul.

      nu stiu de ce crezi ca majoritatea a vrut ca presedintele sa conduca pana acum in mijlocul verii.
    • 0 (0 voturi)    
      Nimeni (Marţi, 10 iulie 2012, 17:27)

      roko [anonim] i-a raspuns lui balanel

      Pai daca nu il mai vrea nimeni, de ce te alarmezi? Or sa iese 18 milioane de romani la vot si toti or sa fie de acord nu?

      Confrom legii constitutionale nu celor masluite de USLasi, se prevede ca mimimum 50%+1 sa fie prezenti la vot si din cei prezenti la vot ar fi necesar 50%+1 sa fie pentru suspendarea presedintelui. Deci teoretic, USL-asi au nevoie de doar 25% sa fie de acord cu suspendarea presedintelui si au incheiat lovitura de stat cu success.
  • +1 (3 voturi)    
    situatie complicata... (Marţi, 10 iulie 2012, 16:23)

    catalin_mattei [utilizator]

    este o situatie complicata pt dl Basescu.. in mod normal sansele sale de a reveni pe scaunul de presedinte ar creste daca si-ar ruga sustinatorii sa boicoteze referendumul.. dar domnia sa a spus ca abia asteapta sa fie in mijlocul luptei si deci s-ar contrazice daca ar indemna la boicot... daca sustinatorii lui T Basescu si PDL vin la vot atunci exista sanse mari ca presedintele sa fie demis caci se va atinge cifra de participare ceruta de CCR... este o capcana pe care PDL si T Basescu trebuie sa o inlature ..
  • +4 (4 voturi)    
    trezirea (Marţi, 10 iulie 2012, 16:28)

    bibicul [utilizator]

    Daca ne trezim la realitate observam ca Romania nu mai e singura, ci face parte dintr-o comunitate; mangafalele politice, indiferent de culoare/tabara/trib/grupare/gasca, nu-si mai pot face de cap, vorbind doua limbaje, unul "afara" (umil si simpatic, chiar dulce) si unul "inauntru" (postcomunist populist in erectie); pur si simplu nu mai tine figura, mai ales dupa precedentul maghiar.
    Europa e cu ochii pe tarisoara noastra, a si spus-o raspicat, si a dat a intelege ca nu e deloc naiva in ceea ce priveste specialitatile politice balcanice, pe care de-acum le cunoaste foarte bine.
    Pe sleau: nu mai merge cu alba-neagra, uite ca la Londra i-a luat politia de pe pod, si i-a arestat foarte politicos.
    "Mai ada una, cu guler si rece, ca ma-nnebunesc de caldura, baiete!"
  • +6 (8 voturi)    
    Dictatura (Marţi, 10 iulie 2012, 16:31)

    abcde [utilizator]

    Ce vrajeala are! Acum spune ca Parlamentul trebuie sa schimbe leagea, el nu poate schimba OU
  • +3 (7 voturi)    
    Guvernul Romaniei (Marţi, 10 iulie 2012, 16:32)

    gmaro [anonim]

    Guvernul de pucisti a acceptat sa respecte CCR stiind ca va falsifica complet alegerile prin cei avuti la butoane.
    Si daca vor vota doar 4 milioane ei vor scoate 9 milione plus unu, pai de ce credeti voi ca Pogonici Antonici s-a dus la Cotroceni.
    Toate serviciile vor fi angrenate in a fura votul oamenilor la referendum.
    Nu va faceti griji, tara nu mai are nici o sansa sa intre in lumea civilizata.
    gmaron
    • +1 (3 voturi)    
      Ministrul socialist Luxemburghez: (Marţi, 10 iulie 2012, 16:41)

      Grammaticus [anonim] i-a raspuns lui gmaro

      În calitate de socialdemocrat sunt îngrozit de acţiunile unor politicieni care vor să activeze în clubul socialiştilor europeni, dar care se comportă ca nişte pucişti”.
      Vedeti RFI
  • 0 (2 voturi)    
    palul (Marţi, 10 iulie 2012, 16:45)

    itanhanga [anonim]

    Excelent comentariu ! Bravo! si dupa ce ne scapa dl. Basescu de comunisti (de toti ) ne scapa si de el ( ca doar a declarat ca a fost comunist
  • +2 (2 voturi)    
    Exista o solutie (Marţi, 10 iulie 2012, 16:49)

    Romgaz [anonim]

    Cristi Borcea presedinte!
  • +2 (2 voturi)    
    nu e gata ! (Marţi, 10 iulie 2012, 16:59)

    Uzu_buzu [utilizator]

    ne vedem la vot.
  • +1 (3 voturi)    
    Oricum ar fi acum referendumul votul o sa (Marţi, 10 iulie 2012, 17:01)

    eu [anonim]

    fie contra lui Basescu. De ce ? Pentru ca multi nu o sa se duca la vot doar ca sa il sustina pe Basescu si bine o sa faca. Deci, o sa fie doua tipuri de voturi pentru Basescu, cele exprimate pe buletinul de vot si cele prin neprezentare. Eu de exemplu in acest caz nu ma voi mai duce la referendum. Il vreau pe Base inca 2 ani si cu asta il ajut mult mai mult decat daca ma duc.
    Ca si concluzie, tovarase Ponta, ai pus-o. De ce ? Pentru ca referendumul o sa fie o bascalie majora. Nu o sa poti sa zici nimic. Degeaba urla Antenica ta, degeaba o sa urle si RTV-ul si Irealitatea, degeaba, Base o sa fie presedinte si o sa va spurce pe toti imediat. Abia astept un presedinte jucator, mai jucator ca acum.
  • 0 (0 voturi)    
    Confunda validarea cu rezultatul! (Marţi, 10 iulie 2012, 17:06)

    Liviu Iordache [anonim]

    USL-ul confunda validarea, adica cvorumul, cu rezultatul! art. 5 alin 2 se refera la validare, art 10 pe care l-au modificat ei, aia cu "prin derogare..." se refera la rezultatele votului. E ca la orice for democratic. La adunarea generala a locatarilor, daca nu sunt prezenti 50 plus 1 din locatari nu se poate lua nici o hotarire!
  • -1 (1 vot)    
    STIU CA PUCISTII NU RESPECTA LEGEA.... (Marţi, 10 iulie 2012, 17:15)

    alex1234 [utilizator]

    ARTICOLUL 147 din Constitutia Romaniei
    (1) Dispoziţiile din legile şi ordonanţele în vigoare, precum şi cele din regulamente, constatate ca fiind neconstituţionale, îşi încetează efectele juridice la 45 de zile de la publicarea deciziei Curţii Constituţionale dacă, în acest interval, Parlamentul sau Guvernul, după caz, nu pun de acord prevederile neconstituţionale cu dispoziţiile Constituţiei. Pe durata acestui termen, dispoziţiile constatate ca fiind neconstituţionale sunt suspendate de drept.

    REPET PENTRU DRAGNEA SI MAI
    //---------------------------------------------------------------
    Pe durata acestui termen, dispoziţiile constatate ca fiind neconstituţionale sunt suspendate de drept.
    //----------------------------------------------------------------


    REPET PENTRU DRAGNEA SI MAI
    //---------------------------------------------------------------
    Pe durata acestui termen, dispoziţiile constatate ca fiind neconstituţionale sunt suspendate de drept.
    //----------------------------------------------------------------


    REPET PENTRU DRAGNEA SI MAI
    //---------------------------------------------------------------
    Pe durata acestui termen, dispoziţiile constatate ca fiind neconstituţionale sunt suspendate de drept.
    //----------------------------------------------------------------

    AM REPETAT DE TREI ORI CARE E LEGEA
    STIU CA PUCISTII NU RESPECTA LEGEA....
  • -1 (1 vot)    
    si pentru a-i da jos pe presedintii Camerelor nu s (Marţi, 10 iulie 2012, 17:19)

    ion [anonim]

    mare problema! ati convocat o sesiune extraordinara - ba chiar 3! - ca sa dati jos presedintii camerelor...da' acuma nu mai e urgent, nu? se poate face si dupa referendum! NESIMTITI! ca sa nu folosesc cuvinte mai grele, care vi s-ar potrivi mult mai bine!
    Sa traiasca cei care v-au votat! o sa se intoarca oricum impotriva lor!
  • -1 (1 vot)    
    Realitatea (Marţi, 10 iulie 2012, 17:32)

    roko [anonim]

    Realitatea este ca desi sunt suficient oameni care ar vota impotriva lui Basescu, groaza mare este pe cine or sa puna in loc. Ori curenta alternativa nu este decat o gasca de politicieni fara respectul legilor si a regulilor democratiei. Basescu, bun sau rau, a fost votat presedinte pe 5 ani. Faptul ca USL controleaza majoritatea in Parlament nu inseamna ca are dreptul de a intia suspendarea presedintelui doar pentru ca este din tabara politica opusa. Se va crea un precedent periculos, in conditiile in care sansele ca un singur partid sa castige o majoritate covarsitoare sunt parctic nule, intotdeauna o sa avem o majoritate fragila in care opozitia poate sa devina majoritare prin efectul turismului politic. In multe democratii occidentale, presedintele nu este intotdeuana provenit din partidul care este majoritar in Parlament. In US, de multe ori predintele e republican iar parlamentul e controlat de conservatori si vice-versa. Niciodata un presedinte american nu a fost suspendat pe motive puerile doar pentru ca a fost din partidul celalalt.
  • 0 (0 voturi)    
    daca mai vreti! (Marţi, 10 iulie 2012, 18:02)

    dorel! [anonim]

    sa umblati prin europa in vacante sau la munca ar fi cazul sa votam nu la referendum.
    daca cei carora le-au fost taiate drepturi(poate justificat in perioada de criza) au de gand sa mearga tot cu aceeasi idee fixa ca TB e vinovat santem terminati cel putin 5-8 ani de acum inainte.
    Am fost in republ moldova si care vrea sa vada cam care e atmosfera poate face o plimbare pana acolo.
    parca santem noi(Romania) la inceput prin 90-92,acelasi lucru simt ca se intampla si pe aici dupa toate evenimentele petrecute.
    Probabil dupa ce v-a fi demis TB incetul cu incetul vor urma presiuni asupra celor cu alta opinie decat comunistii,arestari daca nu inteleg si altele...
  • 0 (0 voturi)    
    Nici o sansa-guvarnul nu respecta NIMIC ! (Marţi, 10 iulie 2012, 18:14)

    elena-bc [anonim]

    USL---- Respectam dec. CCR dar.....trimitem la PRES. interimar care are 20 de zile s o trimita la Parlament care si el are 45 de zile sa o puna in in practica .Ei , ati inteles ? Intre timp este valabila OUG.care stipuleaza : 50?1 din prezentii la vot pt. demiterea lui Base !!! Exact ”democratia originala ! a lui ILIESCU ! Multumim haite de lupi care ucid si gloatei de romani ntampiti care ii voteaza !


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri