Victor Ponta: Am facut un curs de drept penal international la Universitatea din Catania, am diploma / In CV-ul premierului aparea mentiunea: "Master in drept penal international la Universitatea din Catania"

de Raluca Pantazi     HotNews.ro
Miercuri, 4 iulie 2012, 16:43 Actualitate | Esenţial

Diploma de studii
Foto: blogponta.wordpress.com
Premierul Victor Ponta scrie pe blogul sau, sub titlul "Da, am fost la Universitatea din Catania! Da, am diploma!", ca a facut "un curs de drept penal international la Universitatea din Catania, in martie-iunie 2000". Precizarea prim-ministrului vine in aceeasi zi in care presedintele Universitatii din Catania, Antonino Recca, a raspuns unor solicitari trimise de Gazeta Romaneasca si Adevarul ca "Victor Ponta nu a fost niciodata masterand la universitatea noastra". In CV-ul oficial al lui Victor Ponta aparea, atunci cand a fost desemnat premier: "martie - iunie 2000 - Master in Drept Penal International la Universitatea din Catania, Sicilia-Italia". 

Ce scrie premierul Victor Ponta pe blogul sau:

Victor Ponta
Foto: HotNews / DP
"Scurt raspuns pentru cei care incearca sa continue atacurile referitoare la studiile mele:
  • Am facut un curs de drept penal international la Universitatea din Catania, in martie-iunie 2000. Era un curs a carui denumire in italiana este “Corso di Formazione Avanzata in Cooperazione Giudiziaria e Spazio Giuridico Europeo in Materia Penale”.
  • Cursul s-a finalizat cu o lucrare scrisa, precum si cu un calificativ, asa cum rezulta din diploma atasata de mai jos.
  • In baza lucrarii si a calificativului, am primit dreptul de a continua cursul respectiv printr-un stagiu de 3 luni (octombrie-decembrie 2000) la Directia Nationala Anti-Mafia – la sediul central din Roma. A fost o mare mandrie si onoare pentru mine sa fac acel stagiu, fiind unul din cei doar doi procurori romani (celalat a fost procurorul Gheorghe Mocuta) in cadrul celei mai prestigioase institutii de combatere a crimei organizate din lume.
  • Atasez mai jos diploma de  absolvire eliberata de Universitatea din Catania, si o pun la dispozitia celor care vor sa o verifice.
  • Lucrarea pe care am sustinut-o in vederea obtinerii acestei diplome se afla si acum in arhiva Facultatii de Drept din cadrul Universitatii din Catania.
Am scos, la un moment dat, referirea din CV-ul oficial, pentru ca am vrut sa pastrez in acesta mai ales lucruri referitoare la activitatea mea politica. Este un curs de mai multe luni, finalizat cu lucrare, calificativ si diploma.

Universitatea din Catania mi-a confirmat prezenta acolo, pentru acest curs.

Sunt, asa cum am spus mereu, un om al dreptului si ma deranjeaza ca sunt unii interesati sa imi afecteze aceasta imagine. Am studiat dreptul, am activat in zona dreptului si am performat in zona dreptului. Cu prea multa usurinta se trece peste anii in care am muncit in acest domeniu…

Consider ca aceste mijloace politice ilegale si imorale de defaimare a persoanei mele (realizate prin intermediul unor jurnalisti care incalca toate regulile deontologice) nu pot decat sa duca la accentuarea crizei politice si la stimularea atacurilor la persoana nejustificate".


Sursa foto: blogponta.wordpress.com

In cursul zilei de astazi, 4 iulie, publicatiile Gazeta Romaneasca si Adevarul au publicat raspunsul presedintelui Universitatii din Catania, Antonino Recca, la solicitarile lor: "Referitor la solicitarea dumneavoastra, confirm ca domnul Victor Ponta nu a fost niciodata student la master in universitatea noastra".

HotNews.ro a scris pe 20 iunie ca CV-ul oficial al premierului Victor Ponta, publicat pe site-ul Camerei Deputatilor si pe site-ul propriu, a suferit o modificare. In noul CV nu mai apare Masterul in Drept Penal International de la Universitatea din Catania, Italia, pe care Victor Ponta, potrivit vechiului document, l-ar fi obtinut in perioada martie-iunie 2000. Informatia a fost furnizata de un cititor Contributors.ro.

CV Victor Ponta - in prezent


CV Victor Ponta - luna mai


Dupa disparitia din CV a studiilor masterale la Universitatea din Catania, premierul Victor Ponta a declarat:
«
CV-ul meu, ca prim-ministru, trebuie sa cuprinda doar ceea ce tine de studiile pe care le am si ceea ce imi cere legea pentru a fi prim-ministru. Nu mai e cazul sa ma mandresc foarte mult cu multe alte lucruri pe care le-am facut.
Dar vreau sa fac o precizare: in continuare sunt foarte mandru de ceea ce am facut ca procuror. Sunt foarte mandru de ceea ce am facut ca student si am fost un student cu rezultate bune, un elev cu rezultate bune. Sunt foarte mandru de munca mea pentru teza de doctorat si de faptul ca am fost cel mai tanar reprezentant al Romaniei in cadrul comisiei pregatitoare de la New York, comisie care a pregatit regulile de procedura si definitia infractiunilor in cadrul Curtii Penale Internationale si evident ca in ciuda oricaror batalii politice care au o singura miza, si anume participarea pe 28-29 iunie la Consiliul European. Cred ca am facut foarte multe lucruri bune si sunt foarte mandru de activitatea mea»".

Cu doua zile inainte, pe 18 iunie, Revista Nature si ziarul german Frankfurter Allgemeine Zeitung au scris ca premierul Victor Ponta este acuzat ca ar fi plagiat lucrarea sa de doctorat publicata in 2003.

Reprezentantii Ministerului Educatiei au declarat pentru HotNews.ro ca in 2003 inceperea unui doctorat nu era conditionata de absolvirea studiilor de master. Aceasta conditie a fost introdusa in 2004, prin implementarea principiilor Procesului Bologna, cand invatamantul superior a fost organizat pe 3 cicluri: licenta, master, doctorat.

Citeste si:


Citeste mai multe despre   
























[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

11239 vizualizari

  • +41 (43 voturi)    
    de ce asteptam sa ne sufoce astia?? (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:45)

    tulipa [utilizator]

    de ce Nastase si-a retras cererea de intrerupere a pedepsei? PENTRU CA STAI CE SE VA INTAMPLA!!!
    toti stiti ca veti ajunge, mai devreme sau mai tarziu, la inchisoare! chiar nu va este mila de tara asta? de noi, astia, prostii, care o populam? ca muncim cinstit, ne crestem copiii cinstit, ne platim taxele la timp, va putem acuza de subminarea tarii, en gros sau individual, mie nu imi convine ca din cauza voastra sa platesc taxele la banci cu supertaxa! RUSINE!!! IN STRADA!!!
    • +10 (10 voturi)    
      curs vs. master (Miercuri, 4 iulie 2012, 17:54)

      Razvan [anonim] i-a raspuns lui tulipa

      Ponta zicea ca are Master, nu un curs oarecare. Minte iarasi procurorul sau nu am inteles eu bine?
      • +2 (2 voturi)    
        CV Gheorghe Mocuta (Miercuri, 4 iulie 2012, 20:18)

        michela [utilizator] i-a raspuns lui Razvan

        "A fost o mare mandrie si onoare pentru mine sa fac acel stagiu, fiind unul din cei doar doi procurori romani (celalat a fost procurorul Gheorghe Mocuta) in cadrul celei mai prestigioase institutii de combatere a crimei organizate din lume."

        Curios ca Mocuta nu se mandreste deloc cu cursul asta, la el in CV nu apare deloc! Hotnews, daca mai aveti vreun redactor liber, trimiteti-l sa faca sapaturi....
        • +1 (1 vot)    
          Super tare (Miercuri, 4 iulie 2012, 20:41)

          Razvan [anonim] i-a raspuns lui michela

          La asta nu m-am gandit, dar ai dreptate; mafia USL este capabila de orice minciuna ca sa ajunga la putere.
          • +1 (1 vot)    
            Inca ceva (Joi, 5 iulie 2012, 10:59)

            TB [utilizator] i-a raspuns lui Razvan

            De ce in diploma apare "dott. Ponta" cand el nu era doctor la vremea respectiva? Sau asta e o formula de adresare standard la italieni?

            Oricum, ar merita investigat.
    • +7 (7 voturi)    
      Păi dacă se pune Antonescu (Miercuri, 4 iulie 2012, 17:59)

      Straistaru Eugen [utilizator] i-a raspuns lui tulipa

      Ăsta e primul lucru care îl face, îl grațiaza

      PAM PAM

      Și următorul lucru, o să interzică voturile românilor de peste hotare, că nah, ăia nu înghit prostiile lor

      PAM PAM

      Embargou si dictatura scrie pe noi
    • +4 (4 voturi)    
      doctorat ? (Miercuri, 4 iulie 2012, 18:05)

      Vuck [utilizator] i-a raspuns lui tulipa

      Pana la urma poti sa faci doctoratul daca nu ai un master ?
      • +3 (3 voturi)    
        INTERESANT (Miercuri, 4 iulie 2012, 18:21)

        cristiroma [utilizator] i-a raspuns lui Vuck

        Deci conform vechiului CV a obtinut doctoratul in iulie 2003 si a facut primul master in Noiembrie 2003, stiam eu ca e pe invers.

        Conform noului CV, nu a mai mentionat masteratul (se cere doar ultimul titlu). Ceea ce ridica un semn de intrebare asupra masteratului. Nu ca n-ar fi obtinut-o si pe aia prin COPY/PASTE.

        Eu cunosc oameni care au obtinut doctoratul pe merit. Niciunul nu mai are par negru in cap.

        Oameni care publica multe carti, articole, alaturi de personalitati in domeniu, nu ca Ponta, alaturi de Nastase puscariasu - face 3 cursuri si la 31 de ani doctor ... in COPY/PASTE.
      • +3 (3 voturi)    
        doar prin oug (Miercuri, 4 iulie 2012, 20:20)

        michela [utilizator] i-a raspuns lui Vuck

        Se poate dar in prealabil trebuie sa treci doctoratul in subordinea guvernului prin OUG.
  • +33 (33 voturi)    
    cursurile astuia (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:47)

    flitmania [utilizator]

    sunt similare cu cele de cizmarie ale lui Ceausescu.Diploma de golan de la Haussman are?
    • +10 (10 voturi)    
      si totusi.... (Miercuri, 4 iulie 2012, 17:26)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui flitmania

      .....pentru a aspira la titulatura de doctor, nu trebuie ca mai intati sa fi absolvit un curs de master?
      Daca nu ai o diploma de master, mai ramane valabila cea de doctor?
      Care este pedeapsa pentru furt intelectual ?
      Se va adauga la proces si acuzatia de fals si uz de fals?
      Cand va incepe procesul?.....etc.
      • +8 (8 voturi)    
        NESIMTIRE (Miercuri, 4 iulie 2012, 18:04)

        elena [anonim] i-a raspuns lui translativus

        Astept sa-l traga cineva la raspunderea pe pacaliciul de PONTA !Cat mai trebuie sa asteptam! Ce trebuie sa mai faca ,ca sa vada populatia ce a votat!
    • +13 (13 voturi)    
      Nu e cizmarie (Miercuri, 4 iulie 2012, 17:26)

      Mircea [anonim] i-a raspuns lui flitmania

      E expert in mafie.
      Primul mafiot cu doctorat!
  • +38 (38 voturi)    
    POnta, (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:47)

    t_roxx [utilizator]

    tu te defaimezi singurel. Insa stim noi mai bine ca doctoratul tau e in nesimtire si practici comuniste oculte.
    • +15 (21 voturi)    
      Aseara m-a sunat mama lui Ponta (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:51)

      DGeorge [utilizator] i-a raspuns lui t_roxx

      Aseara m-a sunat mama lui Ponta si mi-a spus ca ii pare rau ca nu l-a facut cu mine, ca poate iesea si el mai destept.
  • +38 (38 voturi)    
    Master ? (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:48)

    marz [utilizator]

    Ai facut un curs, ok. Dar nu e master, bai, Pinocchio !!!!
  • +23 (23 voturi)    
    Un fleac ... (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:48)

    A_Radu [utilizator]

    A pus si el acolo de umplutura... ce mai conteaza ca e curs si nu master! Niciodata n-ar fi crezut ca lucrurile astea chiar conteaza sau ca cineva se va lega de "nimicurile" astea.
    Ca lider cand pleci la drum pt o noua guvernare cu asemenea lacune e grav ... daca seful are asemenea probleme, ganditi-va ce se ascunde in subordinea lui, cati copy/paste sunt...
  • +20 (20 voturi)    
    Intrebare: (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:49)

    omkogaion [utilizator]

    e master in drept penal international sau un curs de formare avansata in colaborare blabla europeana?
    • +6 (6 voturi)    
      curso=curs (Miercuri, 4 iulie 2012, 17:11)

      sascha [utilizator] i-a raspuns lui omkogaion

      e un curs de pertectionare si atat.
      prezentarea curiculei Univerista di Catania, pag 44
      http://www.cnvsu.it/_library/downloadfile.asp?id=10868
  • +29 (29 voturi)    
    mai omule (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:49)

    ampersand [utilizator]

    cursu-i curs, masteratul e masterat. Iarna nu-i ca vara, ca sa-ti citez din cineva care-ti e simpatic.
  • +25 (25 voturi)    
    nu ma pot abtine sa nu scriu, din nou! (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:49)

    tulipa [utilizator]

    Domnule prim-ministru, trebuie sa fiti o icoana pentru tara asta si pentru cei care locuiesc in ea. Si nu numai. Si peste hotare, trebuia sa fiti macar o adiere din drapelul tarii asteia. Nu sunteti nici Dv., nici cei care au acaparat puterea in tara asta, la acest moment! Sa va fie rusine! Este inadmisibil, sunteti absolvent de Drept, cum puteti crea o asa anarhie in tara asta? Nu va e rusine? Chiar nu aveti nici o remuscare? Va invidiez. Dar nu doresc sa fiu in pielea Dvs. Veti vedea.
    • +12 (18 voturi)    
      "Gloantele" mele (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:58)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui tulipa

      vor vrea sa fie in pielea lui.
      Cat mai multe si cat mai adand!
      Asa ca sa/l doara de la stramosi pana la urmasii, urmasilor lui!
      Abia astept!
  • +27 (29 voturi)    
    Ponto, (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:50)

    Gogu [anonim]

    Pentru un doctor in drept si masterand ce te afli, te cam doare in curcubeu de legile din tara asta. Sa nu mai pomenim de Constitutie.
    • +4 (4 voturi)    
      Note (Miercuri, 4 iulie 2012, 18:17)

      Katerra [anonim] i-a raspuns lui Gogu

      Cu ce medie a absolvit dl. Ponta Dreptul? Dupa peformanta de pana acum, l-as evalua la un 7, cu indulgenta.
      Dar mai e un aspect nelamurit in cariera Domniei-Sale: cum a ajuns atat de repede procuror la Curtea Suprema de Justitie? Parca se cereau 8 ani vechime, nu trei...Poate confirma cineva?
  • +24 (24 voturi)    
    fara cuvinte (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:50)

    alba_ca_zapada [utilizator]

    sint fara cuvinte. Miine poate aflam ca nu are nici 8 clase terminate si de fapt este analfabet. Nu m-ar mira acest lucru. Totul este posibil. Si acest om este PM. Alooooooo romani, sinteti toti la coada la saorme sau ce naiba faceti? Cind se vor instala astia la putere voi, cei care nu ma implicati veti tipa cel mai tare! Cind puterea leului va scadea, cind economia fragila a RO se va prabusi veti tipa.
    .... fara cuvinte
  • +19 (19 voturi)    
    Omu' are diploma de PARTICIPARE! (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:51)

    Diploma [anonim]

    nu de master! Dar omu' nu face diferenta....Sa ne arate DIPLOMA sa-o vedem. Oricine participa la un astfel de curs primeste asa ceva - poate sa si doarma in sala.
    Vai de noi si de noi....Dupa Copy-Paste o sa i se spuna si Participantul Copy/Paste.

    Raspunde pe blog pentru ca in orice miniconferinta ar fi facut praf.....Ponta e terminat ca om politic.

    A ajuns baiatul asta sa conduca Romania - jicneste toti tinerii care incearca sa faca orice scoala pe afara ..si 50% din intelectualitatea din RO (ceilalti 50% sunt doctori ca el)
  • +19 (19 voturi)    
    Da' de plagiat tot nu scapi! (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:51)

    dottore [utilizator]

    Nu ne mai imbata cu cuvinte frumoase.
    Eu nu stiu cum ai putut sa faci Dreptul, escroc fiind
    Poate ca sa stii cum sa eludezi legea mai bine...
  • +24 (24 voturi)    
    Diploma (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:51)

    nix [anonim]

    Eu am fost odata la Istanbul si am trecut podul peste Bosfor in partea asiatica. Dupa aceea, organizatorii excursiei mi-au dat o diploma care atesta ca am trecut podul.
    • +6 (6 voturi)    
      Fals .. (Miercuri, 4 iulie 2012, 17:05)

      sub0cold [utilizator] i-a raspuns lui nix

      Este un Masterat ce-ai facut. Adica .. numai masteranzii si "dottorii" pot trece podul peste Bosfor ...
  • +17 (17 voturi)    
    Un curs nu e master!!!! (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:52)

    iPopescu [anonim]

    In imaginea din CV-ul lui scrie "MASTER" nu scrie "CURS"... din cate stiu eu exista o diferenta intre cele 2... Sau poate ne explica Liviu Pop sau Marga ca am interpretat gresit.

    Acum e clar de ce l-a scos urgent de pe CV. Ca nu cumva sa i se intample exact asta. Surpriza!!!
    • 0 (2 voturi)    
      corectie (Miercuri, 4 iulie 2012, 17:48)

      James Bond [utilizator] i-a raspuns lui iPopescu

      Doreai probabil sa spui ca in imagine scrie CURS si nu MASTER...
  • +16 (16 voturi)    
    Anti-Mafia (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:52)

    Cosmin [anonim]

    A facut un stagiu la Directia Anti-Mafia.. sunt curios ce o fi invatat acolo. Poate cum sa ajute Mafia in lupta cu justitia ?
    Se pare ca iarna care vine va fi lunga, lunga..
    Noapte buna Romania!
  • +15 (15 voturi)    
    oricum o dai nu te mai crede nimeni (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:52)

    m [anonim]

    intre tine si minciuna este semnul egal PONTA=MINCIUNA
    nimeni nu mai crede nimic din ce spui
  • +16 (16 voturi)    
    Ce inseamna un master in Italia? (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:53)

    omkogaion [utilizator]

    asta? http://en.wikipedia.org/wiki/Master%27s_degree_in_Europe#Italy

    Opinia mea: ce ai dumneata dnle Ponta este un hamster, adica un sobolan in cariera ta de succes! RUSINE! Piata Victoriei, nu uita, ora 19!
  • +17 (17 voturi)    
    nu nu (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:54)

    Ruhe [utilizator]

    intrebarea-i alta: de ce-a folost aceasta hartie (nu-i diploma) pe post de Masterat cu care s-a putut inscrie la Doctorat?
  • +17 (17 voturi)    
    nema masttere nema dottore (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:54)

    dadcostea [utilizator]

    ma intreb, daca n-a mai fost masttere mai este dottore?

    io cred ca nu
  • +13 (13 voturi)    
    Foarte bine (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:55)

    AliB [utilizator]

    Daca asta nu e master atunci sa vedem masterul. Daca-l are, bineinteles...Desi, banuiesc ca daca avea altceva nu punea asta pe post de master.
    You can't run and you can't hide, Mr Ponta....you can always try, of course :-)
  • +16 (16 voturi)    
    la fel ca la dumitreasca (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:55)

    ciucu [anonim]

    De fapt nu era masterat ci era un curs, de fapt nu era diploma care sa ateste verificarea cunostintelor dobandite ci o foiae de hartie care atesta participarea...

    Am mai fumat noi d'astea...
  • +15 (15 voturi)    
    II dottore Victor Ponta (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:56)

    razvan [anonim]

    ill dott. Victor Ponta nato a Bucarest....:-))
  • +16 (16 voturi)    
    Romania inapoi ! (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:56)

    dino [anonim]

    USL a innebunit cand li s-a bagat tartorul Nastase dupa gratii; Degeaba sunt USLasii la butoanele Romaniei daca justitia ramane independenta ! Nu pot fura asa cum si-au propus, le e frica ! Deci baga intreaga democratie romaneasca sub papucul lor de hoti ! USL reprezinta o tesatura mafiota de desperati bolsevici care au stat prea mult departe de ciolan... insa acum rad totul in cale in numele unei majoritati parlamentare ciudate, construite din dezertori care traiesc dupa un principiu unic, romanesc: politica PT BANI !
    Sper sa nu dureze delirul asta bolsevic, sa le arate cineva ca institutiile statului nu functioneaza ca in Rusia lui Putin, ca in democratia UE nu intri cu bocancii (kremlinului) in valorile in comun adoptate de aceste tari ale uniunii !
    Mai este timp ca iuresul USL sa fie orpit, iar capii loviturii de stat sa fe trasi la raspundere: exista raspundere penala pt incalcarea repetata a legii de gaska rosie in suspendarea sefilor camerelor si a avocatului poporului, exista un CSAT ce se poate convoca in urgenta pt motiv de amenintare a securitatii nationale de catre acesti pucisti bolsevici, exista in extremis posibilitatea proclamarii starii de necesitate daca mafia USL provoaca in mod organizat si premedidat perturbari grave in functionarea institutiilor de baza ale statului roman !

    Iar pt noi, romanii, cred ca a venit momentul sa ne aparam tara fiecare cum putem ! Pt inceput pasnic, dar IN STRADA !
    • +2 (2 voturi)    
      Paste/Copy Paste (Miercuri, 4 iulie 2012, 17:05)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui dino

      e de rasul curcilor ponta asta:)):)
      te miri ce-i trece prin cap ca justificare a minciunilor sale; Au spus bine cei de la The economist despre el: numele lui e "paste, copy paste"
    • +3 (3 voturi)    
      Curs=master (Miercuri, 4 iulie 2012, 17:07)

      vasile [anonim] i-a raspuns lui dino

      Daca nici diferenta dinte curs si master nu o stie, e clar pe cine avem ca "sef" al guvernului: Abramburel
  • +6 (8 voturi)    
    Masterar catania (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:59)

    baron2000 [utilizator]

    Toata lumea stie ca un masterat nu se face in 4 luni. Deci probabil ca a fost o greseala de redactare si probabil a vrut sa se refere la un curs tinut
  • +1 (1 vot)    
    exista (Miercuri, 4 iulie 2012, 17:01)

    catalin_mattei [utilizator]

    exista insa mastere de 3 luni? este haios..
  • +1 (1 vot)    
    Si o captura cu CV-ul vechi (Miercuri, 4 iulie 2012, 17:01)

    sub0cold [utilizator]

    Gasiti aici o captura de ercan cu "Masterul" din CV:
    http://www.adevarul.ro/bbtcontent/clipping/ADVIMA20120704_0233/1.jpg
  • +4 (4 voturi)    
    un mincinos inascut (Miercuri, 4 iulie 2012, 17:04)

    adys [utilizator]

    Mai ponta, te contrazici singur: "•Am facut un curs de drept penal ....". Pentru tine CURS = MASTER ?

    Doar poporul mai poate rezolva ceva acum. Sa iesim cu totii IN STRADA, sa ne cerem drepturile la civilizatie si democratie. Justitia, DNA, Parchetul, sa vada ca suntem alaturi de ei si le sustinem actiunea impotriva politicienilor.
  • +3 (3 voturi)    
    ponta (Miercuri, 4 iulie 2012, 17:10)

    cocosila [utilizator]

    arivist fara scrupule care ne minte ca pe ultimii retardati!

    o sa ma intorc la sfarsitul lui iulie in ro(bucuresti) si daca vor fi din nou corturi in piata universitatii, o sa imi cumpar cort si o sa imi petrec concediul acolo!
  • +5 (5 voturi)    
    Bai PP adica ponta Pinocchio (Miercuri, 4 iulie 2012, 17:11)

    inganduratul [utilizator]

    Sluga aia imbecila de fost ministru la Educatie (Pop) i-a reprosat lui Basescu ca are un master in Norvegia cu toate ca Basescu nu si-a trecut in CV niciodata asa ceva. Dupa atacul slugii tale dobitoace Basescu a ripostat ca nu are facut un master in Norvegia ci doar un curs de 3 luni si de care nu a facut niciodata parada. Acum urmeaza nemernicia lui Pinocchio: El isi trece in CV un masterat nefacut vreodata in Catania, si-l retrage cu o scuza puerila cand sinte ca rahatul pute in jurul lui pe chestia cu plagiatul si iese azi sa spuna ca masteratul a fost de fapt curs de cooperare penala.
    Pai masteratul e curs si cursul e masterat in mintea lui Ponta Pinpcchio. Si asta vrea sa ne conduca si sa conduca Romania?
  • +5 (5 voturi)    
    dott.?? (Miercuri, 4 iulie 2012, 17:14)

    sascha [utilizator]

    cum poate fi numit dott.? cand el si-a sustinut teza abia in 2004 iar acest curs la facut in 1999-2000 (btw, stie cineva-se inscrisese la doctorat atunci ?..nu ca ar mai conta prea mult...mai ales ca stim cu si-a scris teza, dar asa, ca fapt divers.
  • +4 (4 voturi)    
    Pare cam fals (Miercuri, 4 iulie 2012, 17:15)

    LaurentiuVasiescu [anonim]

    Ponta a devenit "il dottore" in 2003. Cum se face ca in 2000 pe diploma astia ii trec titlul de "il dott"?
    • 0 (0 voturi)    
      ciudatenie (Miercuri, 4 iulie 2012, 20:42)

      fullerton [anonim] i-a raspuns lui LaurentiuVasiescu

      Asta mi-a atras si mie atentia.Ce inseamna "il dott"?
      Doctoratul l-a primit in 2003 iar acest curs l-a facut in 2000. Este un curs posdoctoral?
  • -3 (5 voturi)    
    Am avut (Miercuri, 4 iulie 2012, 17:17)

    Miroiu [anonim]

    un ministru ce nu avea nici o diploma de scoala superioara la contractul sau de ministru - nici macar diploma de bacalaureat - si s-au sesizat doar unii - dar degeaba. Oare cei care l-au asezat in scaunul de premier si chiar presedintele Traian Basescu nu-i cunostea dosarul real al Domnului Ponta ? Cu atatea servicii de informatii pe cap de locuitor este imposibil.
    • +2 (2 voturi)    
      ...vai de mama noasta... (Miercuri, 4 iulie 2012, 18:36)

      redier [utilizator] i-a raspuns lui Miroiu

      Idiotul a vrut sa ia fata romanilor ca a facut un masterat in Italia. Un masterat se face in 3 luni numai daca esti un plagiator ordinar. Ponta, un baiat de cartier din Chitila, care a dormit cu aurolacii in Paris, conduce acum Romania. Vai de mama noastra.
  • +5 (5 voturi)    
    ONG-istilor,stiti ,acum actionati ! (Miercuri, 4 iulie 2012, 17:19)

    Lorena Enache Lovin [anonim]

    Dragi ONG-isti,stiti toti ,sau cel putin cei cateva mii ,care real ati activat,stiti cu totii ce "batalii "dadeau pdsr-isti sa culeaga Diplome de Participant ,la seminarii,erau "cipor " prin seminarii ,astea le credeau "masterate , post unoiversitare, bune la incremenit in scaune pe viata . Pontacul a "greblat " si el pe unde a fost si majpritatea lor stupida . Intrebati-l si pe marcatul asta genetic ,ochi de peste fiert,la seminariile PN(a)L-ilor ,cam cum "dadeau cu "diplome " in "populatia "pdser-ista si primeau celebrele "protocoale" -felicitarile .,masa si dansul..!Hotia la astia ,a facut sa atace acum in haita ,frica .stiu ei sigur ca sunt cu justitia pe urmele lor ,chiar si cei care si-au "dres busuiocul" ,intre ei "fratii " ,sa nu-i ,lege altii ! vorbiti ,ONG-isti, altfele ,banii aceia nerambursabili ,pe care i-at -unii administrat ,altii furat, v-a trebuie sa aflati cum este si la munca adevarata ,nu aere de democrati si specialisti : in sisteme electorale,in politici publice,in implicare ,in responsabilizare...etc. Acum ,degeba stati ca un ceva in papusoi,nimeni nu va mai crede ca ati facut sau ca veti face vreodata ceve durabil,ptr ca asa cum stiti rezultatele conteaza,iar ce se intampla azi nu lasa loc sa se vada ca sectorul a vegheat ,sau a format pe careva . Implicati-va,asta va cerem noi cei din diaspora,noi cei care am participat la sustinerea financiara a unora dintre proiectele voastre ptr democratie,libertate,stat de drept,etc. Cu o rugaminte ,nu mai dati DIPLOME CONTOPISTILOR COMUNISTI, ASTIA ORICE FURA TRANSFORMA IN MASTERAT SI DOCTORAT. Monstri specializati in lovituri anti democratice , comunistii noi ,au gusturi "rafinate " bogatie unei tari este prea mica ptr ei si delirul lor patologic.
  • +7 (7 voturi)    
    poanta (Miercuri, 4 iulie 2012, 17:19)

    luisafcb [utilizator]

    Ponta = o mare POANTĂ
  • +9 (9 voturi)    
    Ponta (Miercuri, 4 iulie 2012, 17:22)

    Gogu [anonim]

    Lasa Ponto, nu fi suparat ca te-au facut astia sa iti faci downgrade la master. E ca la Olimpiada, important este sa participi. Si tu asta ne-ai dovedit, ca ai participat.
    Basescu e vinovat, clar!
  • +9 (9 voturi)    
    Impostorule!!! (Miercuri, 4 iulie 2012, 17:22)

    George [anonim]

    In CV ai trecut ca ai facut un Masterat la Universitatea din Catania, nicidecum ca ai urmat un amarat de curs!!! De aici vine impostura ta mai Ponta! Nu ti-ar fi rusine de nesimtit ce esti!
  • +8 (8 voturi)    
    hai lasati (Miercuri, 4 iulie 2012, 17:23)

    Ruhe [utilizator]

    d-na Corina, ce mai conteaza acum ca-i un curs de 3 luni sau ca-i un Masterat, un Doctorat sau un plagiat. Bagati acolo la suspendare, ca sa fie bine la toata lumea.
  • +10 (10 voturi)    
    un curs de weekend probabil (Miercuri, 4 iulie 2012, 17:25)

    adv [anonim]

    Am si eu trei diplome ca aceasta, in urma unor cursuri de cateva zile, platite de firmele la care am lucrat si care au parteneriate cu diverse universaitati:

    Ce ziceti D-l Ponta , pot sa scriu si eu in CV ca am un master la Univ. St Galen si pe baza lui sa ma inscriu la doctorat?

    Dar am si niste diplome sportive de cand eram pionier! Or fi utile in CV!?

    Am vazut la B1 tV interviul ptr. El Pais. De ce a fost in lb romana cand declarati in CV ca vorbiti cursiv spaniola si italiana!?
  • +8 (8 voturi)    
    :)) (Miercuri, 4 iulie 2012, 17:27)

    Adrian [anonim]

    In Italia odata ce ai terminat facultatea (chiar si cea de 3 ani la fara frecventa) primesti titlul de doctor.

    Acel certificat de participare nu ii confera titlul de doctor ci atesta ca Victor Ponta a efectuat un stagiu de pregatire post-diploma (post laurea) in cadrul universitatii. Avand terminata o facultate in Romania, este considerat doctor.

    Doctoratul cu sensul inteles de noi, in Italia este recunoscut prin titlul de "Dottore Magistrale".

    "La qualifica di Dottore, secondo il D.M. 270/2004, spetta ai laureati che abbiano conseguito una laurea di durata triennale o un diploma universitario della stessa durata (Legge 240/2010 art.17 comma 2 Riforma Gelmini), mentre il titolo di Dottore magistrale spetta a chi abbia conseguito una laurea specialistica/magistrale (secondo la nuova denominazione) di durata biennale o una laurea specialistica/magistrale a ciclo unico della durata di cinque anni (sei nel caso di medicina e chirurgia e di odontoiatria e protesi dentaria) e a tutti i laureati del vecchio ordinamento sia che la durata della laurea fosse di quattro o di cinque anni."

    Concluzia Ponta este un mincinos si nicio institutie serioasa nu poate lua in considerare un atestat ca cel prezentat ca fiind un titlu de studiu.
  • +3 (5 voturi)    
    Il dott. Ponta... (Miercuri, 4 iulie 2012, 17:33)

    mongol89 [utilizator]

    Pe diploma i s-au adresat cu Doctor Ponta, si asta in 2000, cind el era cel mult doctorand. Se pare ca Ponta (Il Dottore Manglitore) i-a mintit in 2000 si pe cei din Catania, zicindu-le ca e doctor.
  • +9 (9 voturi)    
    Jos impostorii (Miercuri, 4 iulie 2012, 17:34)

    Gelu [anonim]

    Si ospatarii fac cursuri de formare hoteliere insa nu isi pun in CV master...ca aset impostor care da Romania peste cap
  • +4 (6 voturi)    
    Incetarea minciunei (Miercuri, 4 iulie 2012, 17:38)

    Andra [anonim]

    Domnulei Ponta inceteaza sa te mai invarti in jurul cozii.Ai mintit poporul,domnulei cel mai cinstit guvern!Ai demnitate si dispari sau in tagma psd demnitatea nu exista in analele partidului,doar minciuna si hotia,RUSINE pt ca asa cum respecti cetatenii,asa ai sa primesti inapoi.poporul e treaz.nu uita
  • +2 (2 voturi)    
    aha (Miercuri, 4 iulie 2012, 17:43)

    codo [utilizator]

    Acum inteleg mai bine semnificatia expresiei "daca si cu parca". Din curiozitate am ascultat o data o conferinta de presa pe care o dadea copylotul. Un jurnalist a intrebat ce ar face daca nustiu ce... Raspunsul nu are importanta in continut dar in forma mi s-a parut halucinant pentru un politician intr-un asemenea post, absolvent de drept si oarecum si doctor pe deasupra: "noi nu umblam cu daca si cu parca" (citat aproximativ) Poate parea o bagatela dar avem de a face cu un omulet ale carui interventii sufera de un infantilism teribil. De unde doctorat daca el nu are master? E jenant sa te exprimi astfel chiar si numai cu bacalaureatul.
  • +1 (1 vot)    
    Master (Miercuri, 4 iulie 2012, 17:46)

    Catalin din Dorohoi [anonim]

    Ponta are master, master of puppets...
  • +4 (6 voturi)    
    Radio Erevan (Miercuri, 4 iulie 2012, 17:47)

    oneofthem [utilizator]

    Intrebare la radio Erevan:
    A facut Ponta un curs de drept penal international la Universitatea din Catania ?
    Raspuns:
    A facut, dar nu Victor Ponta ci Adrian Nastase si cursul nu era de drept penal international ci de numarat oua si Universitatea era din Moscova.
  • +3 (3 voturi)    
    Șobolan (Miercuri, 4 iulie 2012, 17:55)

    Peciorin [anonim]

    Este un curs de pregătire profesională/specializare, nici vorbă de master. Pagina 41. Durează 3 luni, are 157 de ore de predare și îți oferă șansa să faci un stagiu de o lună la sfârșit. Îți dau un atestat de frecvență și atât.

    http://www.cnvsu.it/_library/downloadfile.asp?id=10868
  • +3 (3 voturi)    
    "diploma" (Miercuri, 4 iulie 2012, 17:57)

    dvmihalcea [anonim]

    chestia aia e un atestat ca ai trecut pe acolo, nu este diploma in nici un caz
    atestate se dau la fiecare scoala de vara, de iarna, de vacanta, de mafie si de orice vreti dumneavoastra
    ponta a trecut pe acolo
    putea sa ne arate si biletul de tre, are aceeasi valoare
  • +2 (2 voturi)    
    Valeu, mama! (Miercuri, 4 iulie 2012, 17:59)

    ezoteric [utilizator]

    Ascultati la mine ca asta si-a tras o diploma falsa.

    In primul rand, in textul de inceput al diplomei(care se pare ca este standard//si mare mirare daca nu a fost descarcata de pe net//, deci scrie dtt-adica dottore-doctor, iar asta nu are titlu de doctor in drept, sau cel putin nu avea in 2000, dat fiind ca acest titlu academic l-a obtinut dupa 3003 cand si-a plagiat lucrarea.

    Doi-in diploma scrie ca el a facut cursurile in 1999/2000, probabil se refera la anul universitar, dar...Ponta spune textul ca a urmat cursul intre SEPT=DEC 2000, iar pe diploma scrie in stg jos.
    3 IULIE 2000, adica a obtinut diploma inainte sa faca cursurile!
    Autorul articolului nu a vazut asta?
  • +4 (4 voturi)    
    esti un cadavru politic ! (Miercuri, 4 iulie 2012, 18:04)

    ion [anonim]

    ai inceput cu stangul cariera, minciuna este minciuna si multi nu au sa uite vreodata.
    • +2 (2 voturi)    
      Ai dreptate! (Miercuri, 4 iulie 2012, 18:28)

      inganduratul [utilizator] i-a raspuns lui ion

      Si pute din ce in ce mai rau!
  • +7 (7 voturi)    
    mi-e dor de Boc (Miercuri, 4 iulie 2012, 18:05)

    xuleasca [utilizator]

    vazand atata mizerie il regret pe Boc, voi nu???
  • +1 (1 vot)    
    Si alte lucruri mincinoase in CV (Miercuri, 4 iulie 2012, 18:09)

    puthre [utilizator]

    Se pare ca mai sunt minciuni:
    http://www.tudormaxim.ro/doua-minciuna-din-cv-ul-lui-victor-ponta.html
  • +3 (3 voturi)    
    Revin (Miercuri, 4 iulie 2012, 18:09)

    ezoteric [utilizator]

    Din cuprinsul mesajului anterior poate parea ca am gresit datele.
    Sa explic.
    El sustine ca a urmat cursul in martie-iunie 2000(cu certificatul eliberat in 3 iunie 2000.
    Aparent este ok! numai ca el spune ca absolvirea acestui curs i-a dat dreptul sa faca un stagiu in perioada OCT-DEC.2000.

    De regula, dupa cursul teoretic urmeaza practica(care se presupune ca a facut-o)
    In acest caz, diploma/certificatul se elibereaza dupa finalizarea cursului, inclusiv a stagiului, urmand sa se treaca pe certificat si calificativul.
    Ori in acest certificat se sustine ca a sustinut examenul final de evaluare.
    Nu vi se pare ciudat?
    Aceasta analiza o fac in calitate de cursant a multor cursuri de perfectionare nationale si internationale cand se urmeaza o procedura precisa, nu la plezneala
  • +2 (2 voturi)    
    Hahaha (Miercuri, 4 iulie 2012, 18:15)

    ezoteric [utilizator]

    Certificatul lui Copy-Paste nu are nici stampila universitatii
  • +1 (1 vot)    
    Mai gandeste-te Ponta . (Miercuri, 4 iulie 2012, 18:34)

    mircea [anonim]

    Poate ai gasit copertile unui curs de la Universitatea din Catania,atunci cand ai fost la sutit in Italia si smecher cum te crezi ,ai trecut in C/V ca ai studiat.Sa stii ca nu se pune,atunci cand citesti doar titlul.Dupa cum spui singur,nu-ti foloseste,nu se cere in fisa postului de premier,dar fudulia si grandomania caracteristica USL te-au obligat sa treci in c/v toate cate ti-au trecut prin minte.Ca doar ai justitia in ADN.Stii cine a spus asta?
  • +1 (1 vot)    
    ... (Miercuri, 4 iulie 2012, 18:35)

    Witch [anonim]

    Mickey Mouse sterge de pe blogul personal comentariile ce nu-i plac.
  • +2 (2 voturi)    
    nu e master ??? (Miercuri, 4 iulie 2012, 18:36)

    Uzu_buzu [utilizator]

    pai daca nu e master inseamna ca Ponta a devenit doctor inainte sa devina master. e posibil asa ceva ?
    daca e fie, dar de ce a zis ca are master facut la Catania ? cred ca e omul politic prins cel mai mult cu matza-n sac.... dupa Iliescu :)
  • 0 (0 voturi)    
    Poanta glumetul care te face din vorbe (Miercuri, 4 iulie 2012, 19:09)

    Gicu [anonim]

    Diploma?Aia e adeverinta de frecventa...Master in sensul ca nici vorba
  • +1 (1 vot)    
    Ponta si poantele lui (Miercuri, 4 iulie 2012, 19:32)

    un cetatean Roman [anonim]

    pompino,vanno all inferno...
  • 0 (0 voturi)    
    inc-o poanta (Miercuri, 4 iulie 2012, 21:15)

    d_b [utilizator]

    omul asta e tot o poanta....
    eu cred ca numele lui real e de fapt Victor Poanta, doar ca functionara care i-a completat certificatul de nastere a copyat gresit numele din buletinele parintilor... pecetluindu-i astfel destinul
  • 0 (0 voturi)    
    aceasta-i intrebarea... (Miercuri, 4 iulie 2012, 21:24)

    CorneliaR [utilizator]

    Drept penal sau doar PENAL?
  • 0 (0 voturi)    
    Doctorat fara masterat? (Miercuri, 4 iulie 2012, 21:54)

    Geo [anonim]

    Gagiul asta a putut face un doctorat fara sa aiba masterat?
  • 0 (0 voturi)    
    curs si masterat sunt chestii diferite (Miercuri, 4 iulie 2012, 22:35)

    alin [anonim]

    Un curs de 3 luni nu e tot aia cu un masterat, care de obicei dureaza 3 sau 4 semestre.

    Masteratul se incheie cu o lucrare de disertatie, dupa cursul asta nu e cazul .

    Sa-i fie rusine, iar hartiile astea de ni le prezinta le poate mototoli si folosi la baie.
  • 0 (0 voturi)    
    Masterat (Joi, 5 iulie 2012, 9:21)

    croco [anonim]

    Are sau are masterat?
    Daca nu are, cum a ajuns doctor in stiinte juridice?
  • 0 (0 voturi)    
    Fals in acte? (Vineri, 6 iulie 2012, 9:08)

    popescu [anonim]

    Despre masterul lui Ponta la Catania:
    de verificat: conditia ptr inscriere la doctorat era si atunci cumva, existenta unei diplome de master? Daca, da, atunci asta sa fie explicatia minciunii?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri