EXCLUSIV Presedintele Academiei Romane, Ionel Haiduc: Academia Romana renunta la analiza articolelor acuzate de plagiat in cazul Mang

de Raluca Pantazi     HotNews.ro
Miercuri, 16 mai 2012, 14:32 Actualitate | Esenţial


Ionel Haiduc
Foto: Agerpres
Academia Romana renunta la analiza articolelor asupra carora planeaza suspiciunea de plagiat, in cazul Ioan Mang, a declarat pentru HotNews.ro presedintele Academiei Romane, Ionel Haiduc. "Nu se mai intampla nimic (cu analiza documentelor - n.red.) pentru ca domnia sa si-a dat demisia si atunci nu se mai include in genul de activitati care ar privi Academia Romana", a declarat academicianul pentru HotNews.ro. Decizia Academiei vine la doua zile dupa ce a primit sesizarea oficiala din partea premierului Victor Ponta pentru a demara o expertiza in acest caz.

"Nu se mai intampla nimic pentru ca domnia sa si-a dat demisia si atunci nu se mai include in genul de activitati care ar privi Academia Romana. Academia, in cazul de fata, ar fi participat fiind vorba de un ministru. Dar domnul Mang a devenit un profesor al unei universitati, sunt multi profesori in tara asta, exista un Consiliu National de Etica si e de competenta lor", a afirmat presedintele Academiei Romane.

Ionel Haiduc a precizat pentru HotNews.ro: "Noi renuntam la analiza. Misiunea noastra cred ca s-a incheiat". 

"Noi nu suntem politie de etica stiintifica si chiar daca este un profesor universitar, sunt multi profesori care probabil ar fi susceptibili de asemenea analize. Dar nu mai e de competenta noastra", a continuat academicianul.

Intrebat daca fostul ministru al Educatiei, Ioan Mang, are acum vreo sansa sa intre in Academia Romana, Ionel Haiduc a raspuns: "Intrarea in Academie e cu totul si cu totul alta poveste. Pentru Academie sunt niste criterii si modalitati foarte complicate. Exista un regulament de primire in Academie, care e publicat pe site-ul nostru si cine vrea sa afle detalii gaseste acolo si criteriile, si modalitatile. Ioan Mang ar fi analizat. Si intrarea in Academie nu se face pe baza de cerere sau din initiativa proprie a cuiva, e nevoie de recomandarea a cel putin unui membru al Academiei si apoi urmeaza un proces in mai multe trepte: recomandarea discutata in sectie, sectia voteaza secret acceptarea sau nu a recomandarii, daca sectia recomanda ajunge la prezidiu, prezidiul iarasi analizeaza, pe urma in adunarea generala vot secret care decide final cu doua treimi din membrii Academiei".

Presedintele Academiei Romane, Ionel Haiduc, a afirmat de asemenea ca nu a mai primit niciun telefon de la premier sau de la cabinetul acestuia, dupa ce Ioan Mang si-a inaintat demisia.

Amintim ca in urma cu doua zile, pe 14 mai, premierul Victor Ponta "i-a adresat presedintelui Academiei Romane, Prof. Univ. Dr. Ionel Haiduc, rugamintea de a constitui o comisie de evaluare, formata din specialisti ai Academiei Romane, care sa verifice acuzatiile de plagiat aduse ministrului Educatiei, Ioan Mang".

Aceasta sesizare a venit la patru zile dupa ce premierul anuntase oficial ca a hotarat sa solicite Academiei Romane sa verifice acuzatiile de plagiat aduse lui Ioan Mang si dupa ce presedintele Academiei, Ionel Haiduc, a anuntat ca nu a primit nicio solicitare oficiala in acest sens

Marti, 15 mai, prim-ministrul Victor Ponta a anuntat ca Ioan Mang demisioneaza de la conducerea Ministerului Educatiei si ca interimatul va fi asigurat de Liviu Pop.

​Citeste si:






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





10461 vizualizari

  • +83 (85 voturi)    
    INCREDIBIL!!!!!!! (Miercuri, 16 mai 2012, 14:36)

    Daniel [anonim]

    Inseamna ca daca si-a dat demisia nu a mai fost plagiat!!!!!

    Niste nemernici ordinari!!!!!!
    • +63 (63 voturi)    
      :) (Miercuri, 16 mai 2012, 15:01)

      calin [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      Concluzia: Doar ministri au interzis la plagiat. Restul (profesori universitari si asa mai departe) pot sa plagieze linistiti.
      • +15 (15 voturi)    
        Deci ramine rector (sau ce era) ??? (Miercuri, 16 mai 2012, 17:15)

        cornholio [anonim] i-a raspuns lui calin

        Daca nu-i ministru sinistru plagiator, e ok sa se duca inapoi la facultatea lui si sa fie sinistru rector? Pai... pai vreau si eu sa imi dau doctorat in plagiat.
      • +8 (12 voturi)    
        Javrel Haiduc - pui de coana Leana, polimerizat (Miercuri, 16 mai 2012, 17:59)

        Mitica (Palarierul) [anonim] i-a raspuns lui calin

        "Domnul profesor" Javrel Haiduc tocmai si-a legat renumele de faima de plagiator a lui Mangostu Shpakarezi - fost ministru al Inkulturii.

        Ce ne putem astepta de la o creatura a coanei Leana - specialist in chimia polimerilor anorganici si silico-organici ?

        Decorat cu medalia "Pro Colaboratione", Academia Ungara de Stiinte, Filiala Debrecen ?

        Probabil pentru ca a inventat un polimer cu gust de paprika, numai bun pentru asezonat salamul de Debretin ?

        Tot un fel de Mang - dar mai abil, care s-a ajuns mai redepe.

        Deh domnu' Haiduc - rusinea nu face cucuie !

        "Patria si Dreptul Meu!"
        .
        • +8 (8 voturi)    
          clar (Miercuri, 16 mai 2012, 18:31)

          Marcel Ionita [utilizator] i-a raspuns lui Mitica (Palarierul)

          Tot in acest club select al manglitorilor de la Academia Romana, un important loc este ocupat de LM Popescu, savant inchipuit si dovada vie a incompetentei dusa la extrem, care a pus pe butuci Institutul Babes.
          • 0 (0 voturi)    
            Spiritul civic si intelectualii romani (Joi, 17 mai 2012, 13:32)

            Cetatean [anonim] i-a raspuns lui Marcel Ionita

            Scriam intr-o postare de acum cateva zile: "In situatia exceptionala in care se afla Romania ar fi fost de dorit ca toti intelectualii sa ia pozitie, fara sa li se ceara! Poate ca e mai bina ca Ponta a apelat la Academia Romana. Macar asa vor fi obligati sa isi spuna punctul de vedere, sa vedem si noi ce fel de oameni o populeaza."
            Acum avem raspunsul.
      • +2 (2 voturi)    
        simplu (Joi, 17 mai 2012, 8:06)

        atreus [anonim] i-a raspuns lui calin

        daca academia ar fi interesata si de plagiatele facute de non-ministri ar trebui sa suspende si niste membri de-ai ei ...
      • 0 (0 voturi)    
        Sclerozatii!!! (Joi, 17 mai 2012, 17:07)

        echilibru [utilizator] i-a raspuns lui calin

        Cand s-a spus ca nu e treba lor si sa nu se amestece in rahatul maimutoiului Ponta ,s-au facut ca nu aud .Obedienta fata de PSD ia inpins de la spate sa iasa in fata ca paduchele,iar acum le incaseaza la greu.Asa le trebuie.
    • +39 (41 voturi)    
      Comisia de Etica (Miercuri, 16 mai 2012, 15:09)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      Nu cred ca era in competenta Academiei Romane de la bun inceput, ma uimeste ca au acceptat sa analizeze "opera" lui Mang. Daca urmareati presa intelegeati ca au ajuns la solutia asta de "forta majora" pentru a evita analizarea articolelor de catre subalternii lui Mâng (Comisia de Etica ...). Acum este treaba comisiei de etica.
      • +26 (26 voturi)    
        Din pacate nu va fi linsat public (Miercuri, 16 mai 2012, 15:46)

        Observatorul [anonim] i-a raspuns lui adrian

        Nu se va ocupa nici o comisie de etica de Mang. In orice tara civilizata individul nu ar mai avea acces in scoli si nimeni nuu ii va mai publica vreun text.

        Dl. Manga insa va continua linistit sa predea, sa conduca doctorate, sa fie invitat la colocvii, sa organizeze simpozioane, sa publice s.a.m.d.

        Presa ipocrita va uita de el si peste cateva luni nimeni nu isi mai aminti ce-i cu acest individ.

        Nimeni nu cere vreo socoteala universitatilor si centrelor de studii care il au pe Mang pe statul de plata. Nimeni nu le va expune in presa pentru a sublinia ca dau bani la un hot si a le forta sa ia masuri.
        • +8 (8 voturi)    
          Din pacate (Miercuri, 16 mai 2012, 17:01)

          Maya_usa [utilizator] i-a raspuns lui Observatorul

          @Observatorul

          Din pacate, ai dreptate. O sa fie o adevarata "minune" daca acest impostor va plati pentru actiunile de furt.
          La noi se stie ca orice minune dureaza doar trei zile. De saptamina viitoare, plagiatorul va "presta" la fel ca si pina acum, PE SI DIN BANII NOSTRI. Cine fura in Romania nu este pedepsit (vezi Adrian Nastase, Vintu, Voiculescu) ba chiar sunt VOTATI pentru a ne reprezenta pe cele mai inalte posturi. TRISTA TARA, TRISTI REPREZENTANTI.
          • +6 (8 voturi)    
            Profii, plagiatul si academia (Miercuri, 16 mai 2012, 17:11)

            Caragiale junior [anonim] i-a raspuns lui Maya_usa

            Si citi altii or mai fi ca ei, Dumitrescu si Mang, promovati profesori universitari cu lucrari furate. Eu unul inclin sa cred ca este plina lumea academica romaneasca de oameni asemenea Elenei Ceausescu, de aceea si Hauduc a dat-o repede cotita ca sa nu zgarme rahatul prea mult. Am zis.
          • +5 (5 voturi)    
            mentalitate (Miercuri, 16 mai 2012, 18:12)

            adrian [anonim] i-a raspuns lui Maya_usa

            Asta inseamna intr'un fel ca acceptati neregulile. Genul asta de pozitie de se complace in situatie incurajeaza la practici nelegale.
    • +32 (32 voturi)    
      NU este posibil !!! (Miercuri, 16 mai 2012, 15:18)

      io [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      Cum adica? Asta e un Act Politic!

      Renuntarea la analiza privind acuzele furtului intelectual este ACT POLITIC! iar ce face Academia prin renuntare este complicitate la furt!

      Predarea "anchetei" catre autoritatea competenta "Consiliul National de Etica" era formula corecta!

      Imi vine sa dau foc a orice inseamna Academia Romana in frunte cu diploma mea de studii superioare si sa-i pun sa infunde puscaria!

      O generatie intreaga asteapta un examen CORECT sub lupa camerei de supraveghere la BAC, iar MInistrul Educatiei este facut scapat si cu cariera academica nepatata, fiind doar suspectat de "copiat"?

      Copiii se sinucid pentru drama vietii lor, numita Liceu! Liceu, "Cimitir al tineretii mele".

      Ministerul asta Domnule Ministru o sa-ti fie cimitir, iar pana nu-ti spune cineva "Iarta-i Doamne pacatele", nu o sa avem liniste!
      • +9 (9 voturi)    
        dar evident ca este politic! (Miercuri, 16 mai 2012, 17:04)

        Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui io

        Academia RECUNOASTE revenirea la putere a pedesereului, si il iarta pe Manga de acuzatiile evident de palgiat, la fel cum judecatorii recunosc iminenta revenire a lui ilici la Controceni, si in consecinta il achita pe Nastse Saptecase!

        pai sa mai aud eu ca in autobuzul aglomerat protesteaza o baba atunci cand o fac la poseta, o sa ii stilcesc mutra explicandu-i ca si Academia a recunoscut ca de acum se da liber la furat, in toate domeniile!
    • +23 (23 voturi)    
      Comment sters de user (Miercuri, 16 mai 2012, 15:29)

      Mowgli [anonim] i-a raspuns lui Daniel

    • +11 (11 voturi)    
      concluzia (copiata si ea de pe undeva !) (Miercuri, 16 mai 2012, 15:48)

      comentator [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      liber la copy-paste pentru toata lumea, de la elevi, studenti, profesori, care vrea si care poate, pe apucate !
    • +5 (5 voturi)    
      corb la corb nu-si scoate ochii (Miercuri, 16 mai 2012, 17:23)

      zambara [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

      Isi imagineaza cineva ca academicienii (marea lor majoritate) sunt altfel decat Mang?
      Voi va imaginati ca acestia au ajuns academicieni pe vreun merit?. Sunteti naivi. Se calca pe cadavre pentru a se ajunge in pozitia aia.
      Verificati-le biografia si lista de lucrari si veti vedea ca jumatate din ei nu au nici o lucrare ISI, avand dosarele facute tot cu conferinte la Craiova si Targoviste.
      Iar la lucrarile ISI verificati numele autorilor...E o lista nesfarsita de autori cu dl academician in frunte. Nici premiantii Nobel nu conduc simultan atatea teme de cercetare, grupuri de cercetare sau cercetatori cat pare-se ca indrumau acestia inainte sa ajunga acad.
      Nu se intreaba nimeni de ce tuturor profilor universitari le explodeaza nr. de lucrari publicate dupa ce obtin o pozitie importanta in vreo facultate?. E legea tacerii. Esti obligat sa-i pui pe lucrari daca nu vrei sa fii zburat din Institutul de Cercetare sau din Universitate.
      N-avea cum sa se pronunte Haiduc si ai lui asupra plagiatului ...corb la corb nu-si scoate ochii
    • +4 (4 voturi)    
      plagiatul ok (Joi, 17 mai 2012, 5:35)

      oilman [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

      Ei, pentru un profesor plagiatul este ok daca este bine orientat politic. Raspunsul academiei romane este o rusine.
  • +49 (53 voturi)    
    Academie (Miercuri, 16 mai 2012, 14:36)

    Sergiu Găbureac [anonim]

    Se vede ca avem o academie de cacao. Din lumea a treia.
    • +38 (42 voturi)    
      care se numeste (Miercuri, 16 mai 2012, 14:50)

      Aramis [utilizator] i-a raspuns lui Sergiu Găbureac

      o cacademie
    • +33 (37 voturi)    
      Cred ca este cazul sa-l cautam de "purici" ... (Miercuri, 16 mai 2012, 14:57)

      Mitica (Palarierul) [anonim] i-a raspuns lui Sergiu Găbureac

      Cred ca este cazul sa-l cautam de "purici" ... Haiduc.

      Cu acesta manevra de evitare s-a dovedit la varsta intelepciunii doar un clown, sustinator de manglitori !

      Rusine !

      "Patria si Dreptul Meu!"
      .
    • +23 (23 voturi)    
      Lasilor! (Miercuri, 16 mai 2012, 15:09)

      ddanescu [utilizator] i-a raspuns lui Sergiu Găbureac

      Baga capul in nisip si tine-l acolo bine sa nu scape!

      Evident se incearca "albirea" lui Mang evitandu-se un verdict direct impotriva lui (si implicit a PSD-ului). Prin anuntul asta asta Academia Romana si-a discreditat complet.
    • +22 (22 voturi)    
      Plagiatul nu ține de competența Academiei (Miercuri, 16 mai 2012, 15:11)

      domu [utilizator] i-a raspuns lui Sergiu Găbureac

      Cazurile de plagiat sunt anchetate de către Consiliu National de Etica.
      Ponta a pus presiune pe Academie pentru a arunca praf în ochii opiniei publice.
      • +19 (19 voturi)    
        Comment sters de user (Miercuri, 16 mai 2012, 15:31)

        Mowgli [anonim] i-a raspuns lui domu

      • +7 (7 voturi)    
        mare smen domnule!!! (Miercuri, 16 mai 2012, 17:06)

        precaut [anonim] i-a raspuns lui domu

        Hartia de la Academie, indiferent ce scrie pe ea, NU ARE vreo putere universitara sau juridica. Exact de aia a cerut-o Ponta. In schimb decizia Comisiei de Etica este executorie (AFARA din invatamant) si juridica: fapta penala cf. Legii Educatiei Nationale.
      • 0 (0 voturi)    
        pe ce bani 'stau' academicienii ? (Vineri, 18 mai 2012, 20:20)

        paganini [utilizator] i-a raspuns lui domu

        cum nu intra in competenta lor....da sa intre sa faca lumina...
  • +38 (42 voturi)    
    mda (Miercuri, 16 mai 2012, 14:38)

    eu [anonim]

    noapte buna inapoi pentru academia romana..

    ma mir cum de s-au trezit din somnul de amiaza membrii centenari :))
    • +25 (29 voturi)    
      In ultimul timp Academia Romana.. (Miercuri, 16 mai 2012, 15:03)

      EuSiCuMine [utilizator] i-a raspuns lui eu

      se intrece pe ea insasi. Cred ca trebuia sa mearga pana la capat, nu sa aiba grija sa se spele pe maini cu prima ocazie. Lasitate maxima!

      "Noi nu suntem politie de etica stiintifica si chiar daca este un profesor universitar, sunt multi profesori care probabil ar fi susceptibili de asemenea analize. Dar nu mai e de competenta noastra"
      Dar cu ce lucruri mai importante se ocupa Academia Romana? Ce descoperiri stiintifice are? Ce alte realizari remarcabile are? Daca nici macar "etica stiintifica" din Romania nu preocupa academia, atunci cum pot ei participa pentru a face societatea romaneasca una mai buna?
  • +36 (36 voturi)    
    !!! (Miercuri, 16 mai 2012, 14:41)

    neo [anonim]

    Sa inteleg dl. Mang ramane un reputat om de stiinta si un apreciat profesor univesrsitar, candva un ministru de prestigiu !?
    • +4 (4 voturi)    
      !?! (Miercuri, 16 mai 2012, 17:05)

      Maya_usa [utilizator] i-a raspuns lui neo

      Cam !!!
  • +29 (29 voturi)    
    ne dezamagiti ! (Miercuri, 16 mai 2012, 14:41)

    fifica [anonim]

    credeam ca anunta primirea in academie a paratului !
  • +34 (34 voturi)    
    da (Miercuri, 16 mai 2012, 14:41)

    da [anonim]

    da, o intoarcere ca la ploiesti.

    pozitia este justificabila, prin aceea ca academia romana nu are (sau nu ar trebui sa aiba) in atributii asemenea activitati.

    caci exista, deja, un organism al statului (comisia de etica), ce poate da verdicte oficiale in acest caz.

    ceea ce este, insa, gresit, in atitudinea domnului haiduc este ca trebuia sa anunte aceasta renuntare *inainte* de demisia lui mang.

    asa, nu arata decat un compromis urat. un fel de negociere pestilentiala: "pleaca si noi ne facem ca nu am vazut rahatul pe care l-ai facut".

    pentru aceasta duplicitara atitudine, domnule haiduc, sunteti de neiertat.
    • +8 (10 voturi)    
      Rusinea cea mai mare (Miercuri, 16 mai 2012, 15:58)

      mercedes [utilizator] i-a raspuns lui da

      este Ponta care a indraznit sa ceara aceasta analiza Acadamiei Romane. Acest nou premier face gafe peste gafe, implica si manjeste automat oameni care poate au o reputatie si merite pentru activitatiele lor. In alte tari, dupa atatea incercari, premierul isi dadea demisia sau cel putin nu se mai expunea cu insistenta pe toate caile mass mediei cu sloganul "am in ADN-ul meu" ...toata ipocrizia de pe lume.
  • +21 (23 voturi)    
    mos teaca (Miercuri, 16 mai 2012, 14:42)

    marx [anonim]

    e penibil pana la capat!
  • +20 (22 voturi)    
    Si Pilat din Pont(a) s-a spalat pe maini... (Miercuri, 16 mai 2012, 14:42)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    Meritam si noi macar o opinie, ceva, acolo, e vorba, totusi, de un profesor-doctor de "rasunet mondial" (dupa faza cu plagiatul)...
  • +21 (23 voturi)    
    Corb la corb (Miercuri, 16 mai 2012, 14:43)

    Berzelius [utilizator]

    Corb la corb nu-si scoate ochii.

    Acum ca dl Mang(leala) s-a cerut afara de la minister, totul se va innabusi intr-o perdea de fum si praf aruncat in ochii lumii. Ridicatul din umeri si argumente de genul "Noi nu stim", "nu mai este de competenta noastra" sunt pur si simplu firesti in societatea bolnava in care ne scaldam cu totii... Coruptie, minciuna, furt, toti stim si toti ridicam din umeri, dar culmea e ca tot noua nu ne convine.

    Asa tara, asa conducatori!
  • +22 (24 voturi)    
    sa nu cumva sa nu-l patati (Miercuri, 16 mai 2012, 14:45)

    Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator]

    Mang zis Xerox este oficial curat ca lacrima. Felicitari guvernului Ponta pentru apararea infractorului.
  • +19 (23 voturi)    
    "Misiunea noastra cred ca s-a incheiat" (Miercuri, 16 mai 2012, 14:46)

    eu [anonim]

    bine zis.
    R.I.P. A.R.
  • +20 (22 voturi)    
    ba sa mearga pana la capat ancheta (Miercuri, 16 mai 2012, 14:47)

    radu [anonim]

    baaaa, cineva totusi ar trebuie sa verifice acuzatia, iar daca este asa, atunci reputatul, distinsul, inegalabilul domn profesor doctor docent, academician, ilustru Man(leala) sa plece dracu din sistem. ca nu-i asa, daca un student copie, atunci tre sa vina in restanta si sa cotizeze.
    anceta trebuie sa meraga pana la capat si in celalalt sens. daca nu este adevarat ce s-a spus, atunci, monser, cineva trebuie sa-i ceara scuze.
  • +20 (22 voturi)    
    De ce ? (Miercuri, 16 mai 2012, 14:48)

    Liviu [anonim]

    Pai cum vine asta ? Renunta la functie , dar plagiatul nu mai ramane. Te pomenesti ca acuma se face ca ploua, ca nu mai e ministru. Trebuie clarificat plagiatul, si in ce masura mai merita sa ocupe posturi si functii!
  • +11 (15 voturi)    
    Foarte grav le zice Academia&comp. (Miercuri, 16 mai 2012, 14:49)

    Petre Truica [anonim]

    In domeniile: tehnic, adica ingineri, stiintele naturii si matematica, nu poti sa te specializezi in tara, adica nu ai ce invata de la profesorii batrani existenti. Nu ai nici carti bune si nici articole noi, saracie. Si nici laboratoare. Asa era in anii '90 si de atunci a inceput caderea.

    Toti tinerii capabili au plecat in Vest si acolo au si ramas. Salariile si pur si simplu conditiile mai bune de lucru....

    A ramas o clasa universitara formata din batranii de dinainte de '90 si cei mai slabi dintre copiii lor, nepoti, rude, pile, amante, consateni. Foarte putini dintre acestia pot publica in articole ISI cu factor mare de impact.

    Au mai ramas un numar mic de specialisti in computere dar ei lucreaza in domeniul privat, sau alti specialisti in inginerie. Prea putini pentru a revigora universitatile romanesti.

    Asa ca, traiasca plagiatura ! Sau, alta practica, este spaga data pentru a fi trecuti coautori in articole publicate in reviste ISI. Si asta se practica din plin, si chiar si intre prieteni sau rude, unde e chiar pe gratis dreptul de coautor. Unii chiar fac bani buni scriind articole ISI pentru altii. Ia vezi economistii de la ASE, sau FSEGA Cluj sau Feaa Timisoara, pe site-ul UEFISCDI. Vei fi surprins ca apar in liste contabili sau finantisti cu articole in reviste de mase plastice, chimie, matematica sau metalurgie (!!).

    Asa ca, numai un examen serios, scris si neaparat si oral, in lumina reflectoarelor, la promovarea ca profesor universitar, dat intr-un singur loc pe tara, cu specialisti din strainatate, neromani preferabil, va mai asana sistemul.

    Dar cu ministrii ce i-am vazut la educatie si cunoscand istoria PSD-ului....traiasca impostura !!
  • +18 (20 voturi)    
    Mang trebuie scapat..... (Miercuri, 16 mai 2012, 14:49)

    Cataleya [utilizator]

    Academia Romana, intr-adevar n-avea ce sa caute in aceasta mocirla.
    Exista un for legislativ care se ocupa de cazurile de plagiat.
    Dar daca Mang ramane rector sau profesor universitar , pe motiv ca toate cercetarile se opresc odata cu demisia acestuia din functie de Ministru, inseamna ca n-am rezolvat absolut nimic.
    Sa speram ca acea Comisie de Etica isi va duce la bun sfarsit cercetarile si va lua o decizie corecta.
    Altfel, e inca o bataie de joc la adresa invatamantului romanesc.
  • +14 (14 voturi)    
    Și continuarea? (Miercuri, 16 mai 2012, 14:51)

    DenisaC [utilizator]

    Ok, și atunci cine se va ocupa de analiza articolelor? „Consiliul Național de Etică”? Sau toată această publicitate mediatică a fost în van?
  • +15 (15 voturi)    
    plagiatul nu se pedepseste penal? (Miercuri, 16 mai 2012, 14:52)

    frank [anonim]

    in cazul asta ar trebui ca Mang sa faca inchisoare, cred ca asta ar ti pedeapsa moralmente justa pentru imensul prejudicu adus societatii, prin promovarea furtului in vazul lumii ca mijloc de parvenire. Oare de ce talharii care fura, de exemplu, din buzunare sau din case sa faca parnaie, iar talharii care fura munca altora si si-o insusesc in scop de imbogatire, ca Mang, sa nu infunde catva ani buni puscaria?! daca cineva cred ca merita sustinuta idea asta, sa faca o pagina "puscarie pentru Mang", o voi sustine cu tarie, si nu cred ca as fi singurul.
    • +14 (14 voturi)    
      Nu se pedepseste penal (Miercuri, 16 mai 2012, 15:02)

      Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui frank

      Lui Guttenberg, fostul ministru german al apararii i s-a retras doar titlul de doctor pt ca plagiatul a fost dovedit doar in lucrarea sa de doctorat.
      Dar se pare ca in cazul lui Mang, nu se va mai lua absolut nicio masura.
      penibil, ca de obicei.

      Cum ar veni, domnule Ponta , pune-ma ministru. Eu imi dau demisia si apoi sunt alb ca neaua si nevinovat ca un mielusel. Raman si profesor universitar si rector si, si si iar si.....
  • +11 (11 voturi)    
    Mangu, Spangu si Pontakku ! (Miercuri, 16 mai 2012, 14:52)

    Mitica (Palarierul) [anonim]

    Well .. iata cum merg lucrurile in Romania - Mangu fura in banda cu nevasta-sa si cu alti acoliti (idei nu gaini, caci probabil daca fura vreo paine sau vreo gaina - era deja la Jilava in cotetz cu bare de fier), iar Haiduc il "spala" la comanda lui Pontakku !

    Domnu' Haiduc - cred ca se crede hotz nevoie mare atunci cand il face scapat pe Mangosutu Spagorezi din Oradea, dupa ce pornise cu avant la o ancheta anclanshata de telefonul lui PontaKinte Presedinte de Guvern ...

    Dupa un model original - adica de origine din Tarzania, hotul Mangostu Spagorezi este facut scapat de oprobiul kakademic de catre presedintele Kakademiei Oamenilor de "Stiinta si Tehnica" - un fel de cimitir al bizonilor din cercetarea comuista.

    Prin asociere cu manglitorul - AOS isi arata adevarata competenta in promovarea non-valorii. Astfel Haiduk Presedinte stabileste noi norme de evaluare stiintifica - declinandu-si competenta sa analizeze faptele profesorilor universitari "de rand" si rezervandu-se doar pentru "muishtri".

    Oare de ce intretinem putorile din "cercetare", adunate prin kakademii pe banii nostri ? Au produs ceva de valoarea acesti haiduci ?

    Propun sa se sustina financiar de acum incolo singuri !

    "Patria si Dreptul Meu !"
    .
  • +13 (13 voturi)    
    Si iata dovada... (Miercuri, 16 mai 2012, 14:53)

    Alius [anonim]

    ...despre care tot ne spunea Ponta, ca acuzatiile la adresa lui Mang se vor dovedi false. Astfel Mang nu va avea nicio confirmare sau infirmare "oficiala" cu privire la plagiat. Poate sa-l contrazica cineva pe Ponta cu privire la acest fapt? Pe ce baza?.... S-a scos, gata! De acum incolo, "oficial, se va continua povestea cu "presiunea politica", cu bla-bla-ul cu cei 1 miliard de euro de la invatamant etc. Practic, Mang nu este acuzat "oficial" de plagiat si nu mai este obligat sa dea raspunsuri cu privire la acuzatii. Este liber sa fie profesor si doctor si ce mai e el pe-acolo. Desigur, Mang a uitat ca a spus ca-l da in judecata pe Boc pentru ca l-a acuzat de plagiat.

    Ce carnati sunt oamenii astia!
  • +11 (11 voturi)    
    numele documentului de admitere (Miercuri, 16 mai 2012, 14:53)

    Mihai [anonim]

    http://www.acad.ro/acteNormative/doc/RegulamentAlegereMembrii2.doc

    haios e ca in nume, membri e cu 2 de i...:)
  • +12 (14 voturi)    
    Dam bani degeaba (Miercuri, 16 mai 2012, 14:53)

    Adrian [anonim]

    Eu zic sa daramam academia romana si sa facem mall ca e degeaba.
    • +2 (2 voturi)    
      Un pet-shop numit "Kakademia spagademia" (Miercuri, 16 mai 2012, 17:28)

      Mitica (Palarierul) [anonim] i-a raspuns lui Adrian

      Cu daramatul sunt de acord, insa sa facem un pet-shop numit "Kakademia spagademia" cu mancare pentru porci !

      "Patria si Dreptul Meu!"
      .
  • +14 (16 voturi)    
    Sa va fie rusine! (Miercuri, 16 mai 2012, 14:56)

    Ciucu [anonim]

    Oameni de doi lei. V-a cerut-o Premierul. V-a trimis si solicitarea de a renunta la analiza?
  • +17 (17 voturi)    
    Guvernul BULA (Miercuri, 16 mai 2012, 14:56)

    Adriana [anonim]

    Numai in acest guvern se poate intampla asa ceva.....................va mai urma
  • +16 (16 voturi)    
    slugarnicie (Miercuri, 16 mai 2012, 14:57)

    Teddy [anonim]

    Sa nu uitam ca Elena Ceausescu a facut parte din aceasta institutie.
    • +4 (4 voturi)    
      Comment sters de user (Miercuri, 16 mai 2012, 15:41)

      Mowgli [anonim] i-a raspuns lui Teddy

  • +14 (14 voturi)    
    pai si cum ramane dom'le cu meritele academice??? (Miercuri, 16 mai 2012, 14:57)

    neuronu'stingher [anonim]

    alo dom' Haiduc, tot ca-n haiducie?? daca nu ati citit articolul aparut in revista Nature, va reamintim: http://www.nature.com/news/plagiarism-charge-for-romanian-minister-1.10646

    Acum ca si-a dat demisia (culmea tupeului a fost ca arezistat 10 zile ca un leu-paraleu) gata, spalam putina si amine-poimaine il facem academician???
  • +15 (15 voturi)    
    Incorect. (Miercuri, 16 mai 2012, 14:59)

    sase sase [anonim]

    Cererea premierului a fost facuta Academiei pentru a constata daca este sau nu vorba de plagiat.Academia putea de la inceput sa refuze pe motive de lipsa de procedura si de competenta in aceasta speta.Dar dupa ce a acceptat,trebuie sa duca la bun sfarsit ce a inceput.Adica sa nu o lase in coada de peste.Sa stim cu certitudine,este sau nu vorba de un plagiat. Asa se da impresia ca Academia nu are curajul sa se pronunte asupra unei probleme ,dupa ce in prima instanta a acceptat cererea premierului.Faptul ca dl.Mang a demisionat nu schimba cu nimic problema plagiatului.Domnia sa este cadru didactic universitar si ar trebui sa stim care este probitatea morala a acestuia,si nu atat publicul larg cat cei din mediul universitar.Cred ca aici dl.presedinte Haiduc a gresit cand a luat decizia de a nu mai cerceta aceste fapte.Cred deasemenea ca cercetarea va fi continuata de acea faimoasa comisie de etica,iar presa nu va lasa subiectul sa se raceasca .Altfel se va trage concluzia ca dl.Mang a fost o victima a unei actiuni politice.
  • +11 (11 voturi)    
    Incredibil (Miercuri, 16 mai 2012, 15:00)

    don [anonim]

    Incredibil !!! Emigrez in CONGO!! Pa !
    • +7 (7 voturi)    
      drum bun (Miercuri, 16 mai 2012, 15:31)

      nam [anonim] i-a raspuns lui don

      sau mai bine voteaza, ca ,altfel, au sa ajung la putere iar Manglitorii
  • +3 (7 voturi)    
    Atata timp cat..... (Miercuri, 16 mai 2012, 15:06)

    Cataleya [utilizator]

    ...deci, atat timp cat Mang nu este membru al Academiei Romane, nu vad ce-ar avea Academia de rezolvat in acest caz?
    Exista acea Comisie de Etica al carei rol este exact acela de a depista plagiatul sau inadvertentele din CV-urile unor personalitati.. Sa isi vada de treaba. si sa dea un verdict.
  • +8 (8 voturi)    
    Musamalizare (Miercuri, 16 mai 2012, 15:08)

    Mr Jhon [anonim]

    Ma intrebam daca exista o institutie care se poate autosesiza pt astfel de cazuri ,cu efect in excluderea plagiatorului din mediul academic daca se dovedeste oficial.. spre uimirea mea nu numai ca nu s-a autosesizat dar institutia care isi arogase rolul moral de mediator musamalizeaza..incredibil intradevar
  • +10 (10 voturi)    
    apel (Miercuri, 16 mai 2012, 15:12)

    alexmd [utilizator]

    Rugam presa sa nu uite cazul acesta!
    Intr-adevar, nu era de competenta Academiei. Dar au dovedit falsitate si lasitate prin aceasta decizie. Ar fi trebuit sa refuze de la bun inceput. Ori la bal, ori la spital, domnilor! Ati ales spitalul.
    Asadar, sa speram ca ancheta va merge totusi pana la final si se va dovedi cat de academician el dl M, si cat de plin de fond, dl P.
  • +10 (10 voturi)    
    da cum asa dom'le ? (Miercuri, 16 mai 2012, 15:15)

    expat [anonim]

    deci am ramas stupefiat. o tara intreaga asteapta un verdict care a fost pasat celui mai renumit for academic si acestia se eschiveaza ?!

    si atunci cine va face dreptate in tara asta ? chiar asa de adanca e mocirla asta ?

    deci mangul asta trebuie complet desfiintat ca si profesor, sa nu mai sada el asa de bine acolo pe postul lui din oradea.
    • -2 (2 voturi)    
      Orice javra lovita in burta cu spitzul eschiveaza! (Miercuri, 16 mai 2012, 17:52)

      Mitica (Palarierul) [anonim] i-a raspuns lui expat

      Bucurestiul este plin de maidanezi ... dar poti invata multe din comportamentul lor.

      De exemplu am observat ca orice javra lovita in burta cu spitzul eschiveaza !

      Prin repetarea loviturilor se poate obtine chiar o modificarea de comportament, astfel javrele des lovite cu spitzul in burta - merg usor in lateral cu coada intre picioarele din spate ori de cate ori apare vreun om in preajma.

      Generalizarea concluziilor referitoare la reflexele dobandite emise de Pavlov - se verifica intru-totul la profesorul Haiduc - fiind nevoie doar de un telefon bine plasat de la cancelaria primului ministru, pentru ca presedintele Kakademiei Romane sa fenteze rapid problema.

      Well ... cam asta este nivelul - Boc, Baba, Suzana Gadea, Haiduc (chimist !!!), Elena Ceausescu, Nicolae Ceausescu, Roller, Manea Manescu, Mang, Paul Everac, Eugen Barbu, Adrian Paunescu ... halal "oameni de arta, stiinta si tehnica" !

      "Patria si Dreptul Meu !"
      .
  • +8 (8 voturi)    
    In-cre-di-bil!!!! (Miercuri, 16 mai 2012, 15:19)

    Ronin [utilizator]

    Si ma rog, care e genu` de activitati care privesc Academia Romana???? Fabricarea inalbitorilor (ups!)????? E haiducie la Academia asta!!!! Jenant!!!
  • +7 (7 voturi)    
    Mang (Miercuri, 16 mai 2012, 15:20)

    Rosu Claudiu [anonim]

    Deci se pare ca Mang a facut un targ, adica a renuntat la functia de ministru si Academia Romana a renuntat sa emita un verdict in cazul lui iar astfel Mang este un om nepatat oficial, dar cu siguranta neoficial este un plagiator pentru ca daca ar fi fost curat ar fi insistat chiar el ca Academia sa se pronunte in cazul sau pentru a si spala imaginea.
  • +7 (7 voturi)    
    nu-i corect (Miercuri, 16 mai 2012, 15:24)

    frumushika [anonim]

    Domnule Ionel Haiduc, cu tot respectul pentru organizatia pe care o reprezentati, permiteti-mi sa va atrag atentia ca nu-i corect. Omul daca a plagiat inseamna ca a plagiat si trebuie sa suporte consecintele. Nu credeti? Adica sa-si ia la revedere de la cariera de universitar!
  • +6 (6 voturi)    
    de fapt... (Miercuri, 16 mai 2012, 15:29)

    geo [anonim]

    profesorul Haiduc a lasat portita deschisa verificarii si altor profesori universitari:
    "Noi nu suntem politie de etica stiintifica si chiar daca este un profesor universitar, sunt multi profesori care probabil ar fi susceptibili de asemenea analize. Dar nu mai e de competenta noastra", a continuat academicianul.

    asteptam reactii...
  • +5 (5 voturi)    
    cum este posibil? (Miercuri, 16 mai 2012, 15:31)

    io [anonim]

    Cum adica? Asta e un Act Politic!

    Renuntarea la analiza privind acuzele furtului intelectual este ACT POLITIC! iar ce face Academia prin renuntare este complicitate la furt!

    Predarea "anchetei" catre autoritatea competenta "Consiliul National de Etica" era formula corecta!

    Imi vine sa dau foc diplomei de studii superioare si sa-mi pun profesorii sa infunde puscaria!

    O generatie intreaga asteapta un examen CORECT sub lupa camerei de supraveghere la BAC, iar MInistrul Educatiei este facut scapat si cu cariera academica nepatata, fiind doar suspectat de "copiat"?

    Copiii se sinucid pentru drama vietii lor, numita Liceu! Liceu, "Cimitir al tineretii mele".

    Ministerul asta Domnule Ministru o sa-ti fie cimitir, iar pana nu-ti spune cineva "Iarta-i Doamne pacatele", nu o sa avem liniste!
  • +4 (4 voturi)    
    Ce s-a intamplat ieri (Miercuri, 16 mai 2012, 15:34)

    Dan [anonim]

    I-a dat telefon ieri Haiduc lui Ponta si i-a spus ca plagiatele sunt evidente si daca insista ca ei sa se pronunte, o vor face. Asa au cazut de acord la o varianta de compromis- Ponta il retrage pe ministru (adica ii spune sa isi dea demisia) si ei renunta oficial sa mai ancheteze cazul, lasandu-i pe cei de la comisia de etica, ce vor da un verdict peste 90 de zile. Acesta va putea fi contestat in instanta pe toate caile posibile si se va solutiona peste cativa ani. Chiar daca va fi declarat plagiat final prin decizie irevocabila, consecintele vor fi doar anularea acelor lucrari si atat.
  • +4 (4 voturi)    
    Mda.. (Miercuri, 16 mai 2012, 15:37)

    Dal [anonim]

    Evident
  • +6 (6 voturi)    
    researchers la 80 de ani... (Miercuri, 16 mai 2012, 15:37)

    lm [anonim]

    Nu ai la ce sa te astepti cind media de virsta a celor 188 membrii activi de la academie e 75 de ani... http://www.acad.ro/bdar/armembriAct.php
    72 dintre ei sint peste 80 de ani...serios, cred ca e prea de tot!
  • +4 (4 voturi)    
    Garda veche comunista re-inradacineaza coruptia (Miercuri, 16 mai 2012, 15:47)

    Român plecat din țară [anonim]

    Salut. Am plecat la studii in afara, deoarece am fost scarbit cand mi s-a cerut spaga pentru a lua un 10, in loc de 7. Nu ma mai intorc decat cand indivizi corupti precum MANG dispar din institutii. Suntem infestati cu ciuma coruptiei, iar acum PSD, prin intermediul USL o reinstaureaza. Vai de bunicii nostri, saracii, se folosesc de ei, ii amagesc cu praf in ochi pe moment, sa le ia voturile. Ma gandesc cu oroare ce va fi insa dupa vot, avand in vedere experienta post-revolutionara, in care PSD a praduit literalmente tara. Imi iubesc tara, vreau sa ma intorc sa muncesc pe pamantul meu natal. De ce trebuie sa aleg eu alte directii, timp in care analfabetii si hotii din vechea garda sa-mi tina tara in mocirla coruptiei?? Spuneti tuturor batranilor, informati-i despre aceste lucruri. Vrem o tara de care sa nu ne fie rusine !! Jos mumiile parazitare, jos garda veche!
  • +2 (2 voturi)    
    Ceee? (Miercuri, 16 mai 2012, 16:12)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Incredibil!
  • +1 (1 vot)    
    asa trebuie facut (Miercuri, 16 mai 2012, 16:20)

    IASI [utilizator]

    Amin
  • +1 (1 vot)    
    Nu este un haiduc, este Haiduc de la academie (Miercuri, 16 mai 2012, 16:29)

    hcr [anonim]

    Oameni buni, nu vedeti ca domnul academician presedinte nu vrea sa aiba probleme. El nu are nimic in comun cu haiducii codrilor nostri, el este bunicutu Haiduc de la academie care vrea doar sa-si manince piinea pensiei sale pina in ultima zi la locul sau de munca, Academia Romana. Eu cred ca pentru el internetul este o revolutie care a venit prea tirziu!
  • +1 (1 vot)    
    Trebuie sa fii academician ca sa te faci de ras. (Miercuri, 16 mai 2012, 16:50)

    mircea [anonim]

    D-le Haiduc,renuntati la a mai fi academician,sau faceti o sectie pentru plagiatori si analfabeti.Cum adica?Daca D-l Mang si-a dat demisia,fapta in sine,de plagiat,nu mai exista?Fara gluma,dar cu astfel de atitudini,Academia Romana va avea cea mai performanta sectie cea a plagiatorilor si analfabetilor.Succes.
  • +1 (1 vot)    
    rusine (Miercuri, 16 mai 2012, 16:56)

    mioara vlascu [anonim]

    nu-mi vine sa cred,s-a politizat si academia romana
  • +2 (2 voturi)    
    Doua aspecte (Miercuri, 16 mai 2012, 17:21)

    dantgv [anonim]

    Mai sunt doua aspecte care au scapat discutiei:
    1. Cum stau ei , cei plagiati, si se uita ce se intampla in tara noastra, cu Mang, si nu initiaza ei un protest sau pe cale juridica impotriva impostorului.
    2. Cum isi permite Academia Romana sa spuna ca mai exista si alti profesori plagiatori care sunt bine mersi, fara sa aduca si probe in acest sens. Inseamna ca printre aceia sunt si ei , probabil. Asta pentru ca AR este o institutie a statului.
  • +1 (1 vot)    
    Jalnic (Miercuri, 16 mai 2012, 17:24)

    mitic [anonim]

    Oameni fara coloana vertebrala peste tot. Nu era de competenta Academiei dar aceasta infiintase deja comisia...
    De parca pe noi ne interesa numai demisia ministrului. Noi nu suntem politicieni si doream sa aflam cum daca un profesor universitar este impostor. Traim in tara batistelor: batista pe tambal, batista pe hidrant...
    Nimeni nu isi asuma nici o responsabilitate, nimeni nu suporta consecintele faptelor lui, nimeni nu este pedepsit. Si cica astia ne conduc. Ce diletanti!
    Totusi demersul nostru trebuie continuat democratic: o petitie pentru aflarea adevarului si solicitarea demisiei copilotului pentru ca ne-a sfidat acuzandu-ne pe noi de demisia protejatului lui.
  • +1 (1 vot)    
    Socant! (Miercuri, 16 mai 2012, 17:34)

    Indignatul [anonim]

    Revoltator!Cum este posibil una ca asta!Nu-l cercetati pentru ca stiti ca a plagiat si asta inseamna pentru el anularea titlurilor academice.Trebuie sa dea socoteala atat pentru plagiat cat si pentru tunurile pe care le-a tras institutiilor publice din Bihor care au fost nevoite sa achizitioneze calculatoare, imprimante, etc. de la SC Dec SRL Oradea, firma acestuia, la preturi supraevaluate!
  • +2 (2 voturi)    
    Universitatatea Oradea ofera cursuri de plagiarism (Miercuri, 16 mai 2012, 18:10)

    yellowdog [utilizator]

    in noua sesiune.

    Tov Mang, reputatul profesor in plagiarism recunoscut pe plan interanational pt plagiaturi stralucite va fi noul sef de catedra.

    Absolvirea cu succes a aceste sectii va da posibilitatea studentilor de a forma bazele intelectualitatii usl-iste.
  • +2 (2 voturi)    
    au alte ocupatii (Miercuri, 16 mai 2012, 18:30)

    valer [anonim]

    pai normal ca nu au vreme de astfel de ocupatiuni. Au treburi mai altfel de facut. vedeti aici un material despre traumele contactului cu institutiile apartinatoare Academiei. Greu de imaginat, dar verificat!

    http://ligaoamenilordeculturabontideni.blogspot.fr/2012/04/ce-se-mai-gateste-la-academia-romana.html
  • +2 (2 voturi)    
    Onoare si ipocrizie (Miercuri, 16 mai 2012, 20:03)

    gica [anonim]

    " Membrii şi cercetătorii din institutele Academiei sunt posesorii unor cunoştinţe şi ai unei experienţe care pot fi utile în abordarea unor probleme importante pentru societate şi găsirea soluţiilor necesare. În acest sens, Academia Română se implică, fie la solicitarea autorităţilor, fie din proprie iniţiativă, atunci când consideră necesar să-şi aducă contribuţia sau să-şi expună poziţia." (http://www.acad.ro/academia2002/acadrom/pag_acadazi.htm)

    Ca urmare, avand in vedere cunostintele si experienta de care sunteti atat de mandri, dar si faptul ca sunteti finantati de la bugetul statului, iar dl. Mang este profesor universitar (n.b. diacriticele au fost evitate intentionat), consider ca, de vreme ce ati acceptat solicitarea premierului, aveati obligatia sa va implicati si sa va expuneti pozitia cu privire la acest caz.

    Este adevarat ca Legea si Statutul AR nu prevad atributii de control, dar era de datoria acestei institutii respectate candva sa isi exprime o opinie de vreme ce a acceptat sesizarea si sa contribuie la purificarea invatamantului romanesc prin condamnarea vehementa a plagiatului.

    Modul in care ati actionat, domnilor Academicieni, nu va face demni de pozitiile pe care le ocupati, ci va face partasi la injosirea sistemului de invatamant si nu face decat sa incurajeze alti asa-zisi profesori universitari doctori sa procedeze in acelasi mod, cu convingerea ferma ca ceea ce fac nu este blamabil. Mai mult, in calitate de formatori ai unor viitori doctori (din cate stiu AR are o scoala doctorala) era obligatia dvs. sa aratati stundetilor doctoranzi ca astfel de practici nu sunt acceptate de AR si nicidecum sa-i incurajati sa procedeze precum dl. Mang si alti asemenea care au fost mai inspirati si au evitat viata publica.
  • +3 (3 voturi)    
    Curat si placut uscat (Miercuri, 16 mai 2012, 21:55)

    Detergentul "Albeste tot" [anonim]

    In caz ca nu v-ati prins (dar eu cred ca v-ati prins, ca nu va cheama nici Mang nici Ponta), asta e primul pas din operatiunea de albire a onorabilului domn fost ministru.

    O sa urmeze o perioada de tacere, eventual asezonata cu ceva presiuni impotriva comisiei de etica si daca e nevoie, ceva perdele de fum create cu sarg de televiziuni, si in cateva luni il gasim pe onorabilul domn Danda ... err Mang tunand si fulgerand impotriva conspiratiei politice care i-a murdarit numele sau imaculat.
  • +3 (3 voturi)    
    SA VA FIE RUSINE!!!!!!!!!!!!!! (Miercuri, 16 mai 2012, 23:36)

    dragos [anonim]

    CE FEL DE OAMENI SUNTETI MA??
  • +4 (4 voturi)    
    ooooohhh!!!! (Joi, 17 mai 2012, 0:23)

    mary [anonim]

    Mi s-a inflamat nervul cand am citit si am gasit de cuvinta ca trebuie sa scriu macar 2 randuri despre Presedintele Academiei din Romania.

    Parca suntem o tara de dobitoci - cum se poate ca niste articole furate, plagiate sa ajunga in reviste de specialitate, sa fie prezentate la diferite conferinte si domnul Presedinte al Academiei sa spuna ca nu este cazul sa mai investigheze?????

    Oooohhhhh!!!! Dar are de treaba cu curatenia de primavara pentru ca investigatie nu trebuie oprita numai la domnul Mang, ci si la cei care au contribuit cu voie sau de nevoie la aceasta nesimtire - in forma continuata, si nu asa scapata doar ici!!!!!

    OOOHHHH!!!! Rade lumea stiintifica din afara sau se prabuseste de nesimtirea din RO!

    La gunoi domnule Presedinte!
    Va rugam plecati dupa cei 2 fosti Ministri ai Educatiei!!!!

    Valea!
    Sentinta mea este irevocabila si aplicabila de indata
  • +6 (6 voturi)    
    acum vedem cu totii (Joi, 17 mai 2012, 0:43)

    visio [anonim]

    de ce traim asa prost: peste tot, in toate functiile si in toate organizatiile care influenteaza direct calitatea vietii omului de rand, vedem tarani ajunsi academicieni; excat ca elena ceausescu; Coanda a cautat sprijin la straini pentru ca academicienii nostri, profesori universtari dealtfel, erau ocupati cu plagiatul; sunt curios daca va pleca si din psd acest plagiator; dar nu cred, pentru ca cineva trebuie sa creasca cadre...
  • +5 (5 voturi)    
    infect (Joi, 17 mai 2012, 6:56)

    mica [anonim]

    Stimabilul Haiduc, daca ar fi avut coloana vertebrala, i-ar fi spus pontilacului ca Academia nu se ocupa de xeroxuri. Daca tot a ratat momentul, cel putin sa fi stabilit plagiatul si sa ia atitudine pentru a-l exclude pe copiator din invatamant. Sa nu uitam insa ca "somitatile" noastre au fost mari pupincurusti de-a lungul timpului
  • +2 (2 voturi)    
    le propun studentilor si doctoranzilor (Joi, 17 mai 2012, 7:45)

    alex [anonim]

    lui Mang sa nu isi mai piarda timpul cu chestii originale, sa vina cu ele gata copiate.
    Ce ar putea Mang sa le reproseze?

    M-ar fi bucurat ca Ponta si cu guvernul lui sa ramina doar un banc prost, dar e o gluma sinistra...
  • -1 (1 vot)    
    Altceva.. (Joi, 17 mai 2012, 8:55)

    semiom roman [anonim]

    Deşi este intitulată Divina Carte, Ea conţine extrem de mulă informaţie despre ştiinţă (materie, antimaterie, particule elementare, forţe nucleare, Big Bang, graviton, găuri negre, etc) şi mai ales explică natură proceselor care au loc. Ştiinţa este suprema credinţă şi credinţa este suprema ştiinţă, iar separarea acestora este imposibilă. Totuşi vă puteţi bucura de această carte ca de o adevărată carte ştiinţifică şi având în vedere pregătirea dv. ea va fi înţeleasă mai uşor.

    Nu lăsaţi denumirea armagheddon_ro sau a altor nume (pot părea pretenţioase sau holiudiene) să fie piedica între dv. şi adevărurile divine. Site-ul nu are intenţii financiare, este lipsit de orice reclamă, prezintă adevăruri divine revelate unui român şi cuprinse într-o singură carte – Divina Carte.

    Vă provoc să găsiţi în carte teorii care nu sunt adevăruri ştiinţifice, dar mai ales vă provoc să exprimaţi noi adevăruri ştiinţifice în urmă concluziilor ce le veţi trage citind cartea. Îmi este imposibil să îmi imaginez ce putere are această carte în mâinile unor oameni care îi înţeleg toate nuanţele.

    Cartea nu are nevoie de certificarea adevărurilor divine prezentate în cadrul ei, dar oamenii cu pregătire ştiinţifică pot înlătura scepticismul unor persoane neîncrezătoare.

    Vă doresc GÂND BUN.
  • 0 (0 voturi)    
    Academicienii romani (Joi, 17 mai 2012, 11:52)

    Barbu [anonim]

    Romanul spune: corb la corb nu-i scoate ochii ! Cred ca si printre domnii academicieni sunt multi ce se stiu cu musca pe caciula, cu "opere stiintifice" procurate prin metoda Mang si nu vor sa pornesca un razboi din care toti ar avea numai de pierdut
  • +1 (1 vot)    
    incerc logic (Joi, 17 mai 2012, 13:39)

    andrea_c [anonim]

    Poate gresesc dar faptele sunt:
    - Academia accepta o sa stabileasca un plagiat pt ca este un caz special care este important pt societatea romaneasca chiar daca nu este de competenta ei.
    - Academia renunta pt ca subiectul nu mai este ministru si revine in aria sa de competenta.

    Concluzia: acest caz nu mai este important pt societatea romaneasca pt ca subiectul nu mai este ministru.

    Si aici cred ca este greseala. Pt ca de fapt ramane un caz special foarte important pt societatea romaneasca. Importanta nu este diminuata prin faptul ca subiectul nu mai este ministru si este doar un recent fost ministru. Improtanta este afirmarea unor norme si a unor valori de care societatea are nevoie acum.

    Ma astept ca deciziile profesionale ale unui om de stiinta sa fie ghidate de logica si ratiune in primul rand. Preferintele politice, oricare ar fi ele ar ocupa locul doi. Deci nu inteleg...

    Si un extract din misiunea Academiei de pe site-ul ei:

    "Academia Română ca participant activ în viaţa societăţii româneşti

    Prin tradiţie şi statut Academia Română nu participă direct la viaţa politică a ţării. Obiectivele ei presupun o totală independenţă faţă de ideologiile de partid şi faţă de orice angajament electoral, dar Academia nu poate trata cu indiferenţă evenimentele care au loc pe scena publică. Membrii şi cercetătorii din institutele Academiei sunt posesorii unor cunoştinţe şi ai unei experienţe care pot fi utile în abordarea unor probleme importante pentru societate şi găsirea soluţiilor necesare. În acest sens, Academia Română se implică, fie la solicitarea autorităţilor, fie din proprie iniţiativă, atunci când consideră necesar să-şi aducă contribuţia sau să-şi expună poziţia."
  • +1 (1 vot)    
    Pres Academiei.... (Joi, 17 mai 2012, 16:23)

    ionita [anonim]

    Bla ,bla,Domnule Presedinte lipsa dvs de opinie si raspunsul in doi peri va face adeptul procedurilor -MANGA adica a mangafalelor ,e pacat, nu pot sa cred ca ati albit degeaba.
  • +1 (1 vot)    
    bravos!!! (Joi, 17 mai 2012, 16:56)

    echilibru [utilizator]

    Domnule presedinte, va-ti dat dupa corcodus cu o nonsalanta si seninatate emotionante.Crede-ti ca daca a-ti bagat rahatul sub covor nu mai pute?! Pute si mai al dracului domnule cacademician.Felicitari!!!!


Abonare la comentarii cu RSS

Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by