VIDEO Cine este Ioan Mang - propunerea guvernului Ponta la Ministerul Educatiei in locul Corinei Dumitrescu

de Raluca Pantazi     HotNews.ro
Duminică, 6 mai 2012, 21:32 Actualitate | Esenţial

Ioan Mang (foto arhiva)
Foto: Agerpres
 documente
(06 Mai 2012) PDF, 362KB
(06 Mai 2012) PDF, 238KB
Ioan Mang (54 de ani) a fost propus in aceasta seara de Victor Ponta sa ocupe functia de ministru al Educatiei in locul Corinei Dumitrescu. Senator PSD de Bihor, Ioan Mang este membru al Comisiei pentru invatamant si al Comisiei pentru egalitatea de sanse din Senat si seful departamentului pe educatie din PSD.

Ioan Mang scrie pe site-ul propriu ca este fondatorul firmei DEC srl, care activeaza in domeniul IT, o firma care are acum mai mult de 50 de angajati. Mang scrie ca firma sa a dezvoltat sistemul de control al accesului si ticketing pentru stadioanele mai multor echipe de top: FC Politehnica Timisoara, FC Steaua Bucuresti, FC CFR Cluj, FC Dinamo Bucuresti.

Sotia sa, Erica Mang, este profesor si prodecan la Facultatea de Inginerie Electrica si Tehnologia Informatiei, Universitatea Oradea.

CV Ioan Mang

Ioan Mang este din 2003 profesor universitar la Universitatea Oradea, la Facultatea de Inginerie Electrica si Tehnologia Informatiei - catedra Calculatoare. Printre cursurile pe care le preda se numara Ingineria programarii, Protectia impotriva virusilor, Managementul proiectelor in IT, Algoritmi de criptare, Securitatea in internet, Securitatea datelor in e-business, potrivit blogului sau. In 2001 – 2004 a fost Prorector la Universitatea din Oradea.


In perioada 1999-2003 a fost conferentiar, iar in 1990 - 1999 a fost Sef de lucrari la aceasta universitate. In 1985 - 1990 a fost Cercetator stiintific la Institutul de Proiectari Automatizari, iar in perioada 1983 - 1985 a fost inginer angajat al I.I.R.U.C. Bucuresti - fil.Oradea, potrivit CV-ului publicat pe site-ul Senatului.

Din 2000 pana in prezent este vicepresedinte al Consiliului National al IMM-urilor - Bihor.

In 1998 obtine titlul de Doctor inginer pe specialitatea calculatoare, cu teza "Contributii la cresterea securitatii in transmisia informatiei", la Universitatea "Politehnica" Timisoara, Facultatea de Automatica si Calculatoare.

In 1983 obtine licenta de Inginer, specialitatea Calculatoare, la Institutul Politehnic „Traian Vuia” Timisoara, Facultatea de Electrotehnica, sectia Automatizari si Calculatoare. Media anilor de studiu a fost de 9,91 si 10 la examenul de diploma, potrivit CV-ului publicat pe blogul sau.

In 1973 a absolvit Liceul teoretic Ineu, jud. Arad – sef de promotie.

Din 2007 este Membru al Asociatiei pentru Ingineria Calculatoarelor si Tehnologia Informatiei din Romania. Activitate publicistica: 8 carti de specialitate (IT), peste 80 de articole publicate in reviste de specialitate (IT), potrivit CV-ului.

Experienta politica

Din 2010 este presedintele departamentului de Educatie al PSD. Este membru in Comitetul Executiv National al PSD, potrivit declaratiei de interese din 2011, si presedinte PSD - Bihor.
 
2004-2005: Presedinte interimar PSD - Oradea
2004-2006: Consilier judetean
iun-dec 2008: Consilier judetean




Descarca de aici Declaratia de Interese a senatorului Ioan Mang

Potrivit Declaratiei de interese pe 2011, Ioan Mang detine firma DEC srl, care activeaza in domeniul IT, si este actionar la SC Tricotaje S.A. Ineu, Arad. Sotia si cei doi copii detin firmele SC Tipografia GrafX SRL Oradea si SC KeyTicket Solutions SRL.

Contractele incheiate de firma SC Dec SRL (detinuta de Ioan Mang si sotia sa) in perioada noiembrie 2010 - iunie 2011 cu institutii publice - Valoare totala de 44.988 Lei ~ 10.000 euro:
  • Cinci contracte cu Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Oradea, fiecare contract pe perioada de 30 de zile, obtinute fiecare prin selectie de oferte, pentru furnizare componente IT in valoare de 21.758 de lei
  • Un contract cu Primaria Municipiului Oradea, pe 12 luni, pentru furnizare de solutii de securitate a datelor, in valoare de 6.851 de lei.
  • Un contract cu Primaria Orasului Stei, pentru servicii si lucrari de tiparire si tehnoredactare, in valoare de 12.000 de lei
  • Un contract cu Curtea de Apel Oradea pentru Realizare si furnizare tiparituri diverse in valoare de 323 lei.
  • Un contract cu SC Oradea Transport Local SA pentru furnizare licente antivirus pe 30 de zile in valoare de 4.054 lei.
Contracte incheiate de SC KeyTicket Solutions (firma detinuta de fiul sau, Ioan Alexandru Mang) cu institutii publice:
  • Un contract cu Primaria Orasului Stei pe 30 de zile pentru Furnizare si echipamente produse IT in valoare de 19.362 lei
  • Un contract cu Universitatea Politehnica Timisoara, pe 45 de zile, pentru Furnizare POS emitere si programare carduri Mifare cu amprenta, in valoare de 65.386 lei
  • Un contract cu Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Oradea, pe 30 de zile, pentru Furnizare componente calculatoare, pentru 9.220 lei.
Contracte incheiate de SC Tipografia GRAFX SRL (in care sunt asociate sotia Gerda Erica Mang si fiica Claudia Alina Ghiorghisor):
  • Un contract cu Curtea de Apel Oradea pentru Realizare si furnizare tiparituri diverse in valoare de 345 de lei
  • Un contract cu Primaria Orasului Stei pentru Servicii si lucrari de tiparire si tehnoredactare in valoare de 28.000 de lei
Descarca de aici Declaratia de Avere a lui Ioan Mang

Potrivit declaratiei de avere pe 2011 a senatorului Ioan Mang, acesta detine patru terenuri intravilane in Oradea, doua cumparate si doua mostenite, dobandite in perioada 1993 - 2005. De asemenea, Ioan Mang detine trei case de locuit in Oradea, doua mostenite si una construita impreuna cu sotia, toate dobandite in perioada 2003-2005.

Are in trei conturi peste 60.000 de lei la Alico Romania S.A., sub forma de asigurari de viata sau pensie privata, si un cont de 4.200 de lei la Banca Transilvania deschis in 2004.

Are un credit pe 20 de ani la BRD in valoare de 45.000 de euro si unul la Banca Transilvania, sub forma de card de credit, cu 115.000 lei disponibili contractat in 2010.

La capitolul venituri declarate in 2011, Ioan Mang a incasat o indemnizatie anuala de senator in valoare de 60.337 Lei, iar de la Universitatea din Oradea a avut venituri in valoare de 47.272 lei.

Ioan Mang in presa

In noiembrie 2010, Ioan Mang a cerut Senatului Universitatii "Babes Bolyai" sa ia in discutie retragerea titlului de profesor universitar de drept constitutional premierului Emil Boc.

In septembrie 2011, Ioan Mang declara ca vrea sa propuna un proiect de lege pentru modificarea regulamentului de sustinere a examenului de bacalaureat. Potrivit acestuia, examenul de bacalaureat trebuie diferentiat, pe trei niveluri. Primul ar fi cel in care candidatii obtin diplome de absolvire ce le dau posibilitatea de inscriere la orice facultate, al doilea este cel vocational sau tehnologic, care permite inscrierea doar la o facultate de acelasi profil, iar cel de-al treilea nivel presupune absolvirea cu probe de competenta, pe baza caruia candidatii se pot inscrie la scoli profesionale, postliceale sau la cursuri de calificare, transmite Citynews.ro.

Ioan Mang s-a nascut in 1958 in Ineu, judetul Arad, este casatorit si are doi copii.

Citeste si:


Citeste mai multe despre   
























[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

24952 vizualizari

  • -3 (31 voturi)    
    ma uit la el (Duminică, 6 mai 2012, 21:38)

    visio [utilizator]

    si ma intreb cate taine are cu internetul, messengerul, proiecte cu aplicatie practica imediata...
    apropo, am o clienta care vrea un proiect de diploma cu interfata gen smartphone...asta i-a cerut profesorul ei de informatica....ma gandesc cat sa ii cer prostului de profesor care habar nu are de investiile Apple in tehnologie avansata...
    • +17 (27 voturi)    
      Sa vezi ce taine are cu statul, vezi mai jos! (Duminică, 6 mai 2012, 22:31)

      Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui visio

      Cauta numarul 16(infractorul Ioan Mang):

      http://www.romaniacurata.ro/lista-neagra-a-senatorilor-care-au-afaceri-cu-statul-1718.htm

      Ponta asta vad ca-si pune oameni cheie din USL fix unde trebuie!

      Nu ma intelegeti gresit, eu ma bucur de ceea ce face Ponta si anume manevrele standard specifice USL.
      • +29 (35 voturi)    
        Din lac in put! (Duminică, 6 mai 2012, 23:38)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

        Zici ca e un ministru stalinist! Am inteles ca nu vrea camere la bac. Adica va las sa copiati, sa va furati unii pe altii, iar voi sa ne lasati sa furam toata tara.
        Deviza USL catre romani: "Sa furam impreuna!"
        • +12 (18 voturi)    
          Noooo (Luni, 7 mai 2012, 2:47)

          Anonimul [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          Nu. nu sa furam impreuna ci stati linistiti furam numai noi. Nu ajunge pentru toti
          • +11 (13 voturi)    
            Inlocuim hoti cu hoti (Luni, 7 mai 2012, 8:18)

            Straistaru Eugen [utilizator] i-a raspuns lui Anonimul

            Se vad balele la botul PSD-ului dupa tunuri

            Gloata de hoti, asta sunt

            Asta e....a vrut tara PSD, sa ia PSD, o sa ne manance de vii astia
      • +17 (21 voturi)    
        eroare (Luni, 7 mai 2012, 0:47)

        Bazil [anonim] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

        Tovule, mosule, gresesti - nu este vorba de "manevrele standard" ci de "manevrele standford" specifice USL.
    • -23 (33 voturi)    
      taine (Duminică, 6 mai 2012, 22:32)

      Dies-irae [utilizator] i-a raspuns lui visio

      Cam cate taine avea si Funeriu!
      • +1 (11 voturi)    
        macar (Luni, 7 mai 2012, 9:29)

        visio [utilizator] i-a raspuns lui Dies-irae

        tipul asta, cu nume de joc logic chinezesc, a scos si el un antivurus pe piata? ca tot se lauda cu cv-ul lui....apropo de funeriu, fiul meu ma intreaba de ce ii da la scoala povestea lui harap-alb la chestii facultative, si mai ales la ce i foloseste in era meesengerului;
        doua chestii veau sa remarc:
        1. copilului nu i se spune ce este ala folclor, traditii
        2. chestia cu folclorul este facultativa pe cand treab acu religia este obligatorie; intre noi fie vorba si pentru ca se spune ca a inviat hristos, chiar mai credem vrajelile astea ieftine? creierul este ultimul organ care moare, iar chestia asta se intampla cand este privat de aer mai mult de 3 minute, hai sa zicem 30`; dar pana la 3 zile e o diferenta mare;
        revenind la intrebarea ta, ideea de Stat in romania, adica invatamant sau bugetari sau companii (vezi cfr pana mai acu cateva saptamani) este anormala intr-o lume a competitiei reale, a orientarii pe necesitatile obiective a societatii; treaba de care zici tu nu a inceput cu funeriu si nici nu se va termina din pacate cu joan mang de timisoara; treaba a inceput cu iliescu, un oportunist care juca inele cu ceausescu....el a fost deschizatorul de drumuri pentru oportunisti, el a fost pilda;
        inca un exemplu de chestie anacronica in Romania este impunerera existentei rampelor pentru oameni cu dizabilitati in diverse insitutii; era un tip la tv acum multi ani care se chinuia sa arate ca pentru acesti indivizi cu probleme locomotorii cea mai buna solutie este internetul; ma uitam la el cum se zbate sa arate un punct de vedere logic si absolut de bun simt; degeaba...si totul este degeaba pentru romanul de rand voteaza psd; in 2009 procentul a fost de 49%; iti dai seama cati "relaxati" sunt in tara asta? dupa 20 ani, dupa crimele din decembrie 89, dupa mineriade, psd are 49%....
        spune-mi tu daca funeriu poate sa faca ceva sau nu...nu ca ar conta ce face.
        este bine sa lamuresc ca nu sunt fan al vreunui partid politic ci numai anti-usl...
  • +27 (37 voturi)    
    Scursuri de la Antene (Duminică, 6 mai 2012, 21:43)

    GoPo [anonim]

    Acestia sunt specialistii PSD? Atat pot produce? Ei vor votati in toamna? Se inseala!!!!!! Ne-au amagit ca au forte puternice, dar aduc scursuri ce au hahait pe la Antene
    • +24 (28 voturi)    
      CV (Luni, 7 mai 2012, 0:27)

      lll [anonim] i-a raspuns lui GoPo

      Inca unul cu un CV dubios. Singura lui distinctie din CV e cumparata:

      Distinctii: 2003, International Diploma of Honour for significant contributions to global society through OUTSTANDING ACHIEVEMENTS IN COMPUTER SCIENCE - conferita de American Biographical Institute USA

      Wikipedia spune ca diplomele date de aceasta organizatie sunt cumparate:
      "The American Biographical Institute (ABI) is a paid-inclusion vanity biographical reference directory.[...] generates revenue from sales of certificates and books.
      Its awards are frequently denounced as scams by politicians.".

      Demn de mila. Nu numai ei ci si Ponta care propune asfel de oameni.
      • +13 (15 voturi)    
        A DISPARUT DIN CV (Luni, 7 mai 2012, 0:53)

        Alui [anonim] i-a raspuns lui lll

        Tin minte ca am vazut chestia asta in CV--ul lui ieri!
  • +27 (33 voturi)    
    Mafia ”universitara” (Duminică, 6 mai 2012, 21:44)

    simon [anonim]

    Ar fi o gluma reusita, daca n-ar fi pe seama unui domeniu atat de important, delicat si batjocorit, ca educatia. Mang e cunoscut in Bihor ca senatorul celor 1000 de voturi. Asta e legitimitatea lui politica in urma alegerilor. Iar despre cea profesionala vorbesc de la sine afacerile cu calculatoare cu rectorul penal de la Oradea, Teodor Maghiar, afaceri pe banii statutului, care i-au deschis calea in invatamantul universitar intr-una din fabricile de diplome ale tranzitiei.
  • +35 (39 voturi)    
    Hehe (Duminică, 6 mai 2012, 21:44)

    Iorest [anonim]

    PSD... văd că are numai propuneri forte, venind din universităţi forte. Nu ca Funeriu (cercetători Nobel, ce-s ăia) sau ca Baba (UBB, ce e aia?). Nu zic că Univ. Oradea o fi slabă, ştiu oameni de excepţie de acolo, e doar o constatare că alţii au specialişti provenind din medii de vârf.
  • +28 (32 voturi)    
    viitorul educatiei................... (Duminică, 6 mai 2012, 21:44)

    ned [anonim]

    daca asa arata viitorul educatiei ..e clar..nu ca in 22 de ani ar fi fost altfel...
    Or sa iasa alte si alte generatii inutile cu diplme luate prin sms-uri...
  • +22 (24 voturi)    
    blacklisted (Duminică, 6 mai 2012, 21:46)

    cristihan [utilizator]

    Pai va zic eu cine este: cautati la pozitia 16 aici: http://www.romaniacurata.ro/lista-neagra-a-senatorilor-care-au-afaceri-cu-statul-1718.htm
    Cel mai cinstit guvern al Romaniei! (din luna mai 2012, probabil...)
  • +29 (31 voturi)    
    se coace ceva (Duminică, 6 mai 2012, 21:46)

    Mosu [anonim]

    Ehehe, se doreste contrareforma Funeriu. Ajung la putere profii de la universitatile clasate in ultima categorie....Se coace ceva.
    • +7 (7 voturi)    
      Dl. Vucea la putere! (Luni, 7 mai 2012, 8:58)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Mosu

      E interesant ce va face protectorul "loazelor", avand si puternice interese in afaceri cu statul, odata ajuns in scaunul lui Spiru Haret. Mi-e ca o vom regreta pe Abramburica!
  • +23 (27 voturi)    
    de unde tot (Duminică, 6 mai 2012, 21:54)

    leopold [anonim]

    scot trogloditi ?Care este pretul lor corect?
  • +22 (26 voturi)    
    prima REMANIERE a guvernului PNL-PSD (Duminică, 6 mai 2012, 21:54)

    RaduBaldea [anonim]

    nici nu s-a instalat noul guvern ca deja 2 oameni au fost dati afara din echipa de...guvernare PNL - PSD- Antena 3. asta arata seriozitatea si interesul guvernului Ponta- Antonescu - Voiculescu pt Educatie !

    singurele ministere care ii intereseaza sunt Justitia (pt Nastase) si Internele pt fu...alegeri!
    • +6 (8 voturi)    
      remaiere ! (Luni, 7 mai 2012, 8:10)

      oboreanu [anonim] i-a raspuns lui RaduBaldea

      au inlocuit pe tanda cu manga.
      cam ciuruit acest guvern.

      un fel de haina din petice.
      utecistul cristoiu face cea mai plastica prezentare a guvernului presupus si propus.
      el o numeste o restauratie fesenista, guvern votcaroiu doi.
      si. zau ca asa arata !
  • +18 (20 voturi)    
    tanda cu manda (Duminică, 6 mai 2012, 21:55)

    flo [anonim]

    cele 80 de articole care erau de fapt 1 singur, cat de cat serios in 2003 (verificabil cu Web of Science, Thomson Reuters )
  • +24 (26 voturi)    
    profesor la tipografia de diplome (Duminică, 6 mai 2012, 21:58)

    alex [anonim]

    "Sorbonica" , inca de pe vremea lui Maghiar, rectorul care a facut liceul la seral, facultatea la fara frecventa, etc

    Cine se aseamana, se aduna. Ponta recruteaza numai valori... Cu asa ministrii si Vanghelie o sa aiba o diploma.
    • +8 (10 voturi)    
      mai mult decat atat (Luni, 7 mai 2012, 0:18)

      Io [anonim] i-a raspuns lui alex

      omul are si Tipografie; vezi Keysys GrafX.
  • +8 (10 voturi)    
    Nenea asta seamana cu Ceausescu (Duminică, 6 mai 2012, 21:59)

    Adrian C. [utilizator]

    Sper sa fie competent ... cu toate ca fiind anti-PSD ar trebui sa sper sa fie incompetent :).
  • +17 (21 voturi)    
    Voi ,cei din Oradea (Duminică, 6 mai 2012, 22:00)

    adrian88000 [utilizator]

    Ce stiti de Ion Mang? Daca se poate, din informatii directe, nu din ziare sau posturi locale T.V. !
    • +3 (7 voturi)    
      oradean (Duminică, 6 mai 2012, 23:14)

      oradean [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

      E ok! La nivel de Oradea e bine peste medie dar si in comparatie cu celelalte oferte...paparuda propusa anterior sau abramburica. E cea mai buna propunere fata de variantele discutate: doctorandul rector la UPB sau cel cel de la „Studii politice”
      • 0 (0 voturi)    
        Multumesc (Luni, 7 mai 2012, 9:54)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui oradean

        Multumesc pentru raspuns.
    • +12 (14 voturi)    
      depasit (Duminică, 6 mai 2012, 23:24)

      androidul_cu_sobolani [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      in timpul guvernarii nastase, avea o firma de calculatoare, care a doatat intreaga universitate cu aparatura la preturi ultrascumpe. firma s-a inchis dupa ce nastase a pierdut alegerile.
      pe langa asta, e un sfertodoct notoriu. e depasit de problemele astea. un functionars cu totul si cu totul depasit. o spun in foarte buna cunostiinta de cauza.
    • +2 (4 voturi)    
      ce e de zis... (Luni, 7 mai 2012, 9:57)

      cetatean.ro [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      Nici nu dadea pe la cursuri. Nu are nicio initiativa remarcabila. Intre studenti este cunoscut doar pentru afacerile cu universitatea.
  • +20 (22 voturi)    
    Macar pr acesta (Duminică, 6 mai 2012, 22:00)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    l/ati verificat bine?!
    Vad ca este pesedist cu state vechi!
    Ce a fost pe vremea lui ceasca?
    Aflam ceva interesant?!
    Deja aveti doua bile negre si vreo 3 -4 gri inchis!
    Asta este guvernul propus in 5 secunde?
    De ce dureaza doua saptamani pana cand gasiti in "poporul uslas" niste ministri?
  • -20 (28 voturi)    
    Ioan Mang (Duminică, 6 mai 2012, 22:05)

    Marian [anonim]

    Faptul ca a terminat cu note foarte mari Inainte de 89 spune ca a fost un student foarte bun si speram sa fie un Ministru al Educatiei la fel de bun. Am copiii la scoala si vreau sa ramana cu ceva bun din scoala.
    • +4 (6 voturi)    
      ? (Luni, 7 mai 2012, 0:40)

      jnckjec jcekjcn [anonim] i-a raspuns lui Marian

      Tu te auzi ce spui?
  • +22 (24 voturi)    
    Ioan Mang (Duminică, 6 mai 2012, 22:08)

    poweraxxel [anonim]

    Octav Cozmâncă: Linişte nu va fi, domnule preşedinte. Linişte nu va fi şi mă aştept, dacă îl punem pe Mang, să înceapă o campanie împotriva lui în presă, similară cu cea împotriva lui Serac, cu nişte firme de calculatoare, cu nu ştiu ce naiba. Mang totuşi are autoritate, adică…

    Ioan Mircea Paşcu: …şi tot scandalul s-a vărsat la PRM… Băieţii au lucrat…

    Adrian Năstase: Cum facem aici? Ce spui, Rus? Se caută guru

    Ioan Rus: Eu propun să mergem cu Mang, pentru că nu se dezvoltă nici acolo nimic… chiar numai după chipul şi asemănarea sa (n.r. aici e vorba de gruparea Maghiar). Aşa că se mai creează un pic de echilibru, să mai treacă şi alţii pe lângă ei. Altfel nu se poate. Acuma îşi pune copilul rector, îşi pune ăla prefect (n.r. pe Retegan), nu putem nici chiar aşa. Să mai stea şi bătrânul să-şi numere boabele, e destul.

    Octav Cozmâncă: Bătrânul e decan la Electrotehnică, fiul cel mic e prodecan la Medicină şi cel mare este singurul candidat pentru rector la Universitate. Adică, practic, totul e…

    Stenograme PSD
    • +14 (16 voturi)    
      Subiect bomba (cu repetitie) pentru Hotnews (Duminică, 6 mai 2012, 22:41)

      cristihan [utilizator] i-a raspuns lui poweraxxel

      Da, detalii aici: http://old.bihoreanul.ro/articol/ziar/oradea/faca-murdarc-a-psd-ului/3970/
      La vremuri noi, tot ei! Nastase is back in business!
  • +25 (27 voturi)    
    Oare cat dureaza? (Duminică, 6 mai 2012, 22:10)

    Tom_Macaragiu [utilizator]

    Cat dureaza pana ce presa va aduce la lumina scheletii astuia?
    Intrebarea vine in mod natural, pentru ca atunci cand esti asociat cu psd, sigur ai ceva mizerii date sub pres.
  • +3 (15 voturi)    
    despre Ioan Mang (Duminică, 6 mai 2012, 22:14)

    gelu [anonim]

    Domnul Ioan Mang este membru al Rotary Club, intrati pe site-ul oficial al dansului! Rotary Club este anticamera masoneriei si se ocupa la suprafata cu campanii umaniste. Mason impoozit! E satanist, spuneti nu diavolului
  • +5 (13 voturi)    
    desprre Ioan Mang (Duminică, 6 mai 2012, 22:15)

    aaa [anonim]

    Domnul Ioan Mang este membru al Rotary Club, intrati pe site-ul oficial al dansului! Rotary Club este anticamera masoneriei si se ocupa la suprafata cu campanii umaniste. Mason! Spuneti nu diavolului
  • +10 (14 voturi)    
    alta marie (Duminică, 6 mai 2012, 22:18)

    silviu [anonim]

    cu aceeasi palarie. doamne apara si pazeste scoala romaneasca. s-a terminat cu reforma invatamintului. ne va transforma copii in copisti.
    • -11 (17 voturi)    
      Reforma... (Duminică, 6 mai 2012, 22:30)

      profesor batran [anonim] i-a raspuns lui silviu

      Care reforma,pentru numele bunului Dumnezeu??
      Ca m-am saturat sa tot citesc de marile ispravi reformiste ale lui Funeriu! In afara de camerele video de la bac (lucru foarte bun,de altfel) nu s-a intamplat nimic.Toate au mers din rau in mai rau.Lipsa acuta a banilor nu poate fi compensata de artificii birocratice.Investim cel mai putin in educatie din toata Europa, da' ne comparam cu aia care investec de 20 de ori cat noi.(si,nene Silviule,mai pine un "i" la "copii",ca te rade Mang asta)
      • +6 (8 voturi)    
        propaganda comunista ! (Duminică, 6 mai 2012, 23:11)

        mariusxmarius [utilizator] i-a raspuns lui profesor batran

        cant timp nu vii cu argumente, totul suna a gol si a propaganda comunista marca antene !!
  • +20 (22 voturi)    
    A absolvit liceul la 15 ani? (Duminică, 6 mai 2012, 22:19)

    Tanar elev [anonim]

    Daca este nascut in 1958 si liceul l-a absolvit in 1973, cati ani avea in clasa XII ?
    • +8 (10 voturi)    
      Nu te pune cu precocul (Duminică, 6 mai 2012, 23:34)

      dactilografa [anonim] i-a raspuns lui Tanar elev

      Dactilografa e de vina.
      • +5 (7 voturi)    
        a absolvit liceul la 15 ani? (Luni, 7 mai 2012, 2:29)

        Indignatul [anonim] i-a raspuns lui dactilografa

        Sigur ca a absolvit liceul la 15 ani !!!! Era deja securist si trebuia promovat sa treaca ca gasca prin apa fara sa se ude prin armata termen redus de 9 luni (eu am facut la vremea aceea armata la TR, insa nu am avut colegi de 15 ani...); Apoi la facultate, inscris imediat la organizatia partidului comunist, singurul din vremea aceea... E vrednic sa conduca acum invatamantul, are baze temeinice socialist-leniniste insusite din frageda pruncie si tinerete studenteasca... Cine stie ce or gandi colegii lui despre el vazandu-l propus de Ministru la Invatamant.. Curaj... Asteptam informatii depre el.
      • +5 (7 voturi)    
        l. romana (Luni, 7 mai 2012, 2:54)

        carcotasul [anonim] i-a raspuns lui dactilografa

        1. Dactilografa o fi de vina si pentru "dividente" din CV -ul lui I. Mang???
        Desi e scris de manuta dumnealui!! Si de doua ori!! Prima data am crezut ca e din repezeala, dar cind a repetat "dividente" am realizat ca desi e "f. bine situat" nu stie sa scrie lucruri elementare.
        2. Specifica dumnealui in CV ca a fost un an (1) stagiar la IIRUC ori cum i-o fi zis pe vremea aia, dar stagiatura de 1 an s-a schimbat in stagiatura de 3 ani inca din iunie 1970, prin decret. Dar daca a fost precoce se poate sa fi facut numai 1 an . C-asa e cu astia "dastepti foc
        '.
  • -12 (20 voturi)    
    Mi se pare OK numirea (Duminică, 6 mai 2012, 22:21)

    Flörin [anonim]

    Dar nu putea de la bun inceput?
  • +10 (14 voturi)    
    univ. de nivelul 3 (Duminică, 6 mai 2012, 22:31)

    andimi [utilizator]

    de ce se incapatineaza PSD-ul sa numeasca insi de la universitati de mina a treia?
    • +8 (10 voturi)    
      hehe (Duminică, 6 mai 2012, 23:20)

      Marcel Ionita [utilizator] i-a raspuns lui andimi

      pai nu e clar de ce? Nu au alti oameni!
    • -12 (18 voturi)    
      Mang este capabil (Duminică, 6 mai 2012, 23:25)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui andimi

      Nu vorbi prostii Universitatea Oradea este una serioasa dar poate tu preferi Aurel Vlaicu din Arad a lui Funeriu, care nu a luat nici bacul. Probabil ca pt tine Aurel Vlaicu si Spiru Haret sunt de mare valoare. Oricum mai incompetent decat Funeriu nu poate fi. Mi-a fost profesor si este un om f pregatit si capabil doar ca pdl-ei plangeti dupa retardatul Funeriu. Lasa ca daca mai furati alegerile PDL-ul o sa o puna pe EBA
      • +12 (14 voturi)    
        CE??? (Luni, 7 mai 2012, 0:29)

        anonim [anonim] i-a raspuns lui anonim

        Tu glumesti? BAC-ul are valoare zero. Valoare are activitatea de cercetare cu vedere internationala.
        Cauta pe ScienceDirect sau ceva serios articole de Daniel Funeriu si cauta de Ioan Mang, sa vezi cate gasesti de la fiecare. Iti zic eu, Ioan Mang = ZERO. Apoi cauta articole citate de altii din BDI/ISI. Dar probabil nici nu stii ce inseamna asta, mai da un search pe google ca sa te documentezi.
        • +3 (3 voturi)    
          Incerc (Luni, 7 mai 2012, 10:13)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui anonim

          Se pare ca antenistii au scos o poveste precum ca o diploma de bacalaureat pe care o da un liceu dinFranta , nu se echivaleaza automat in Romania. Ar tebui facute anumite demersuri, cereri , audiente si tot lantul birocratic. Cel putin asa se pare ca era cand a revenit Funeriu in tara. Dar studiile lui nu se limiteaza la absolvirea cu sau fara bac a unui liceu.A continuat cu facultate, doctorat, etc.Din acest motiv nu mai este necesara echivalarea diplomei de bacalaureat din Franta.
          Dar te joci cu antenistii ? Astia merg pana in panzele albe cu minciuna.
      • +11 (13 voturi)    
        Funeriu (Luni, 7 mai 2012, 0:35)

        lll [anonim] i-a raspuns lui anonim

        Eu nu inteleg cum un om care are creier poate sa creada ca Funeriu nu are bacul luat.
        Puteti va rog sa-mi explicati?
      • +5 (5 voturi)    
        Funeriu nu a luat bacul ? (Luni, 7 mai 2012, 10:03)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui anonim

        Groaznic! Dar gradinita a absolvit-o ?
  • +20 (22 voturi)    
    Ioan Mang (Duminică, 6 mai 2012, 22:42)

    oradean [anonim]

    Dl. Mang si-a inceput afacerile vanzand calculatoare Universitatii din Oradea. In urma cu cca 10 ani Universitatea Oradea putea cumpara calculatoare doar de la firma lui Mang. Preturile erau de cca 3 ori mai mari decat la alte firme din oras.

    Sa gasesti politicieni PSD, care au facut afaceri curate cu statul e imposibil.

    Nu stiu ce s-a mai intamplat de atunci.
  • +11 (13 voturi)    
    mda (Duminică, 6 mai 2012, 22:49)

    Adrian [anonim]

    altul pus pe "fapte bune". promovabilitatea la BAC anul asta va fi un record absolut.
  • +2 (4 voturi)    
    Parca e mai bun ca ceilalti . . . (Duminică, 6 mai 2012, 22:58)

    Zgubilinceanu de la cadre. . . [anonim]

    . . . totusi apare o NECONCORDANTA in CV

    http://www.ioan-mang.ro/biografie.aspx

    varsta - perioada - activitate

    00 ani - 15 Iulie 1958 - se naste
    07 ani - 1965-1973 (dureaza 8 ani) - Sc Gen din Ineu & Lic Teoretic Ineu
    ??? perioada pierduta ???
    20 ani - 1978-1983 (dureaza 5 ani) - Facultate
    35 ani - 1993-1998 (dureaza 5 ani) - Doctorat

    Pare ceva mai bun ca ceilalti.
    Daca are minte de calculatorist poate este ceva mai organizat.

    Totusi, este destul de subtire ca stiinta.
    Vorbeste numai engleza si (mediu) germana!!!
    Nu am vazut niciun stagiu de pregatire pe afara pe la "Strand Ford".

    Sa vedem ce va iesi cand va deschide gura prima data.

    Sa nu fim rautaciosi. . .
  • +5 (5 voturi)    
    Totuşi e un progres (Duminică, 6 mai 2012, 23:03)

    m3th0dman [utilizator]

    În România totuşi funcţionează cât de cât democraţia, în sensul că presa şi presiunea opiniei publice (incluzând scrisoarea profesorilor) a avut răsunet. Normal era să renunţe doamna Dumitrescu de bună voie şi nu Victor Ponta... e un progres totuşi.
  • +4 (6 voturi)    
    card de credit cam scump (Duminică, 6 mai 2012, 23:19)

    andimi [utilizator]

    altul sarac lipit pamintului, cu 3 case, una cu "doar" 540 mp!!! Ce roman obisnuit are card de credit la banca de 115000 lei (conf. declar. de avare)?
    • +3 (3 voturi)    
      BS (Luni, 7 mai 2012, 0:41)

      Io [anonim] i-a raspuns lui andimi

      omul e milionar; astea-s de ochii lumii.
  • +5 (7 voturi)    
    mang (Duminică, 6 mai 2012, 23:46)

    adrian [anonim]

    Nu am reușit să înțeleg dacă este vorba de ioan mang sau de ion mangă!!
  • +14 (16 voturi)    
    Dar din punct de vedere profesional? (Duminică, 6 mai 2012, 23:56)

    Alexander [anonim]

    Am dat un search pe Google Scholar si am vazut ca Ioan Mang a publicat preponderent in Journal of Computer Science a Univ din Oradea. Modul de bordare si prezentare a lucrarilor ilustreaza "un specialist" depasit. De exemplu in lucrarea DETERMIN LARGE PRIME NUMBERS TO COMPUTE RSA SYSTEM PARAMETERS, deja titlul este aiurea. Apoi in text ar fi vrut sa se refere la campul GF(2^n), dar a scris GF(2n). In loc de (u+v)^2 a scris (u+v)2. Doar maculatura ca sa fie nr de lucrari cat mai mare. In text da schema logica ha, ha, ha!!)a algoritmului de criptare RSA (omul e total depasit, in loc sa dea pseudocod, pt programare structurata, el o tine una si nuna cu schema logica din anii studentiei lui cand invata FORTRAN). Poate o fi bun businessman, dar din punct de vedere academic este NULL.
    • +10 (12 voturi)    
      Traducere (Luni, 7 mai 2012, 0:39)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui Alexander

      Asta ca sa traduc ce ai spus tu pt ca tot omul de rand sa inteleaga:
      1) cele 80 de articole ale sale sunt de valoare nula. Nici macar BDI nu-s, ce sa vorbim de ISI. Zero. Nu ar fi putut lua doctoratul la ora actuala nici cu toata activitatea lui din toata viata. (Hotnews ar putea face asa, un mic studiu de verificare, cum si-a luat nenea asta doctoratul)
      2) In orice revista de specialitate din alta tzara, fie si India, nu s-ar fi acceptat un astfel de articol. Evindent, intr-o revista controlata de dansul, daca nu ar fi acceptat, ar fi zburat niste capete.
      3) Daca nu stiti, in general articolele sunt facute de doctoranzi, coordonatorul in 80-90% din cazuri apare asa, doar cu numele, fara sa-l fi ajutat cu nimic pe doctorand, ba chiar mai mult, fara ca nici macar sa stie ce a scris respectivul in articol (si sa inteleaga). Nu spun ca asa ar fi cazul acestui PSD-ist, dar sansele sunt cam mari. Daca vreti sa-l scuturati un pic, puteti sa-i puneti o intrebare dinaia de genu cat fac 1+1 sa vedem daca stie ceva din ceea ce chipurile a publicat (s-ar putea ca din nefericire sa aveti o surpriza)
    • +4 (6 voturi)    
      "Lucrarile" prof I Mang (Luni, 7 mai 2012, 3:53)

      Marian Gheorghe [anonim] i-a raspuns lui Alexander

      O cautare dupa nume in DBLP, una dintre principalele baze de date de lucrari in domeniul in care zice susnumitul ca activeaza, releva 2 (DOUA) lucrari... am vazut doctorate in Romania in ultimii ani unde autorii aveau binisor peste acest numar de lucrari. Cum poate un astfel de "profesor" sa evalueze teze de doctorat, sa se pronunte asupra calitatii cercetarii, sau sa gandeasca directii de dezvoltare in invatamantul in care activeaza?
  • +10 (12 voturi)    
    MAFIA ROSIE (Luni, 7 mai 2012, 0:17)

    Dracula [anonim]

    USL si PSD reprezinta MAFIA ROSIE din Romania. Jos !!!
  • +5 (7 voturi)    
    mda...alt inginer (Luni, 7 mai 2012, 0:49)

    Trebonius [utilizator]

    In invatamant nu vin decat mari ingineri, tehnicieni, tot felul de priceputi care nu au nici o tangenta cu invatamantul, care au ajutat in transformarea liceelor teoretice in grupuri scolare tehnice (unde nu se face nici carte nici meserie) ce au tot produs si vor produce in contiuare infractori pe banda rulanta.
  • +5 (7 voturi)    
    PSD s-a deranjat la stomac.. (Luni, 7 mai 2012, 3:34)

    Crizel Antenescu [anonim]

    " Sâmbătă, când premierul desemnat, la presiunile venite din PSD şi PNL, a luat în calcul să renunţe la nominalizarea Corinei Dumitrescu, Marian Oprişan, vicepreşedinte PSD a venit în grabă la Bucureşti pentru a-i cere lui Ponta să o menţină în guvern "

    - asta da, chiorăială intestină..
  • +5 (7 voturi)    
    Eureka (Luni, 7 mai 2012, 3:35)

    Dan Ganea [anonim]

    Oameni buni, cred că am o revelaţie: Corina Dumitrescu era super gagică pe lângă interlopul ăsta!!!
  • +1 (5 voturi)    
    Alt CV de prestigiu. (Luni, 7 mai 2012, 3:36)

    Moromete. [anonim]

    Am consultat CV-ul de la adresa:
    http://www.ioan-mang.ro/biografie.aspx

    Am fost impresionat de rubrica "informatii suplimentare". Sunt mentionate 86 de lucrari publicate, nici macar una insa nu e trecuta pe CV. In schimb e loc suficient pentru a arata ca domnul Mang e membru IEEE, ACM, ... si altele (merita notat ca si Moromete si Gica Hagi pot fii membrii daca platesc taxa de membru in toate aceste organizatii!)

    Ca o curiozitate, va invit sa comparati urmatoarele CV-uri:

    http://www.ioan-mang.ro/biografie.aspx
    http://www.csm1909.ro/csm/linkuri/02_05_2012__48726_ro.pdf
    http://edu.presidency.ro/upload/Daniel_Funeriu.pdf
    http://www.politicaromaneasca.ro/files/fisiere/cv-catalin-ovidiu-baba.pdf
    http://www.aos.ro/CV%20EA_RO%202008.pdf
    http://www.politicaromaneasca.ro/files/fisiere/andreimarga.pdf

    Ipotetic, daca a-ti putea alege un ministru al educatiei, pe cine a-ti alege?
    • +2 (2 voturi)    
      =) (Luni, 7 mai 2012, 8:52)

      vaisamar [anonim] i-a raspuns lui Moromete.

      Pe Corina Dumitrescu fosta Radu fosta cursanta la Stand-ul Ford sau pe Ecaterina Andronescu viitoare Elena Ceausescu avand in vedere toate distiinctiile primite =)
  • +3 (5 voturi)    
    Mahavishnu (Luni, 7 mai 2012, 6:29)

    Diaspora [anonim]

    Cand s-a infiintat Universitatea Oradea ? Dar Facultatea de Inginerie Electrica si Tehnologia Informatiei ?
    Ce vrea sa insemne DEC srl ? Stiu ca DEC vine de la Digital Equipment Corporation, cu srl alaturi suna grozav ! Mai bine-i zicea PDS-11M srl, era la concurenta cu formidabila masina a DEC-ului de acum 35 de ani,PDP-11M.
    Ce vrea sa zica "Contributii la cresterea securitatii in transmisia informatiei" ?
    Ca de exemplu ? Algoritmi de criptare PSDES , PSD-3DES ?
    Poanta asata nu mai are altfel de candidati pentru Ministerul Invatamantului ,doar mahavishnii astia progresivi ?
  • +2 (2 voturi)    
    din lac in put (Luni, 7 mai 2012, 8:37)

    comentator [anonim]

    Mang este un alt mare zdrang. Cu oameni din astia o sa fie din ce in ce mai bine (depinde pentru cine ...).
  • +4 (4 voturi)    
    de la case de marcat la formare in IT (Luni, 7 mai 2012, 8:54)

    gabriela [anonim]

    Cand a obtinut el licenta in calculatoare in 1983, se lucra inca pe calculatoare de veche generatie, erau in urma rau fata de ceea ce era in lume; asta era atunci, eram inchisi si se predau inca notiuni despre calculatoarele cu cartele perforate- eu eram studenta in 1980 la Iasi la facultatea de constructii si am avut un curs de calculatoare si asta ni s-a predat- sa zicem ca d-lui Mang i s-au predat notiuni despre calculatoare mult mai amanuntit, dat fiind profilul facultatii dar cred ca asta se refera la depanarea lor si nicidecum la sisteme de siguranta si antivirusi; as fi curioasa cum a ajuns domunl acesta sa predea acele cursuri la Universitate, ce cursuri a mai absolvit ulterior care sa il abiliteze in aceste domenii.
    La I.I.R.U.C., pe acea vreme si mult dupa '90, se reparau calculatoare si case de marcat
    Acum e momentul ca, cei ce stiu ca d-l Mang nu e ceea ce pare, sa spuna!
  • +3 (3 voturi)    
    Au astia de la PSD o fauna! (Luni, 7 mai 2012, 9:19)

    mircea [anonim]

    Scapi de unul si apare altul maimafiot decat primul.In PSD sunt numai unul si unul.Cred ca ,daca-l puneau pe Vanghelie ,era cel mai bine.Cel putin nu ne mintea cu diplome si cursuri prin nu stiu care tari .Nu-i vezi?Nu isi spun universitari ci academicieni.(vezi Corina Dumitrescu-Ponta si-a inceput activitatea academica .....).Academia a ajuns de batjocura pentru PSD.
  • +1 (3 voturi)    
    Domnul Mang = Invatamant MANGA" (Luni, 7 mai 2012, 9:29)

    Eugen [anonim]

    Ar trebui vazuta si opera sa stiintifica ! N-are macar o mica copietura ? O specializare la University of Felix Bath, sau la SanNicolau Great ? De fapr toti universitarii din Parlament ar trebui sa-si puna opera pe internet ! O buna parte din ei au probleme ? Poti face opera stiintifica intre doua sedinte de Parlement ?
  • +2 (4 voturi)    
    astia sunt (Luni, 7 mai 2012, 9:55)

    mos ion roata [utilizator]

    specialistii laudati, cu studii la Standford si licee terminate la 15 ani ca cel de mai sus
  • +1 (3 voturi)    
    pacat (Luni, 7 mai 2012, 10:47)

    draq [utilizator]

    Iti dai seama numai uitandu-te la fata lui ca e un mafiot. O sa distruga tot ce mai era bun in educatie. O sa ajungem o tara de mineri
    • -2 (2 voturi)    
      pacat ca nu-ti poti atasa o poza la coment.... (Luni, 7 mai 2012, 11:57)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui draq

      Sunt sigur ca ai o fata foarte inteligenta si care emana cinste, inocenta, bunatate
      • +1 (1 vot)    
        intr-adevar, pacat (Luni, 7 mai 2012, 14:04)

        draq [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        Dar aici e vorba despre el si ceea ce are de gand sa schimbe in sistemul educativ din Romania. Pana acum a propus numai mizerii
    • 0 (0 voturi)    
      I.Mang in Rotary Club (Marţi, 8 mai 2012, 19:19)

      Predeal [utilizator] i-a raspuns lui draq

      Este! Face parte din Rotary Club, Oradea. Este scris acest lucru in CV-ul dumnealui!
  • 0 (2 voturi)    
    Profesor Maestru in tehnici de Spionaj & Parvenire (Luni, 7 mai 2012, 10:55)

    jango cage [anonim]

    .
  • -1 (3 voturi)    
    De toata jena (Luni, 7 mai 2012, 11:12)

    aegis [anonim]

    Citesc de ceva vreme postarile si pot spune ca sunt dezamagit de calitatea celor care isi dau cu parerea. Se vede de la o posta ca sunt partinice, comandate de PDL iar cei care "lucreaza " aici sunt in solda partidului care se dorea vesnic. Nimic nu este vesnic, nimic nu este imuabil, iar posibilitatea ca altcineva sa treaca la conducerea unor institutii, ba chiar a statului sa creeze nemultumiri unora care-si pierd ciolanul. Mercenarii nu sunt apreciati nici de cei care, temporar, se folosesc de abilitatile lor. Mai devreme sau mai tarziu, vor fi inlocuiti. Si, poate, daca mai au o bruma de ratiune, isi vor da seama de calitatea lor umana, de presuri, de sercitori fara constiinta propriei persoane. In ce tara am ajuns sa traim!!
    • -1 (1 vot)    
      Esti pe Hotnews, bine ai venit, bine ai inteles (Luni, 7 mai 2012, 12:02)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui aegis

      Rostul acestui site asta este, sa arunce un topic si sa dea de lucu la postaci.
      Fara postari (aud ca Traistariu, cantaretul, are o initiativa sa se interzica postarile pe net, interesanta initiativa), Hotnews isi pierde tot "farmecul"
    • +1 (1 vot)    
      Prof.Ion Mang (Luni, 7 mai 2012, 15:27)

      ZARA [anonim] i-a raspuns lui aegis

      Din declaratia lui de avere rezulta ca a luat drepturile banesti integrale si de la Parlamentul Romaniei si de la Universitatea Oradea. Cum a reusit sa presteze in doua locuri la distante destul de mari , Bucuresti- Oradea , in acelasi timp ?
    • 0 (0 voturi)    
      Jenat (Luni, 7 mai 2012, 16:40)

      Diaspora [anonim] i-a raspuns lui aegis

      A spune o concluzie logica,pe baza unor informatii reale inseamna neaparat a fi partinic si in solda PSD-ului ? Da' dumneata in solda cui esti ? Mai degraba esti d-ta in solda PSD-ului decat cei din diaspora in solda PDL-ului. PDL-ul si-a rupt gatul prin el insusi,nu din cauza inteligentei lui Poanta & Co.(de fapt Ilici & Cohreb),asa ca nu este deloc vorba de a fi partinic.
      Voua in Romania v-a disparut capacitatea de a spune lucrurilor pe nume ?
      Mang si altii sunt propuneri aburite,pe baza doar a clientelismului politic.
      Este clar ca dl. Mang a fost propus pe baza cv-ului politic,nu pe cel al acumularilor obiective
      profesionale.CV-ul sau este umflat,sa dea bine.Si coana Leana isi confectionase unul beton.
      Intamplator lucrez in domeniul securitatii informatiei si am absolvit tot Automatica un pic mai tarziu decat domnia sa asa ca stiu ce spun.Invatamantul si Sanatatea(si altele) sunt domenii sensibile in care un management defectuos poate genera efecte ireparabile.
      In afara de mahavishnii astia politici,Poanta nu poate propune profesionisti adevarati ?
      Poate ca reuseste sa-i aduca chiar in partid,dar mai tarziu.
      Clasa politica romaneasca este alcatuita din oameni dubiosi ,slabi profesionali,iar din punct de vedere moral,zerouri.Tocmai din aceasta cauza in unele ministere ar trebui numiti oameni cu adevarat capabili,nu premianti politici.
      Daca ministrul este un om politic dubios,din cauza unor afaceri obscure si in destule cazuri si destul de slab profesional,cum vreti sa mearga bine ministerele Romaniei ?
  • -1 (1 vot)    
    guvern de tehnocrati (Luni, 7 mai 2012, 11:13)

    matei [anonim]

    Singura solutie pentru Romania este un guvern de tehnocrati.

    Altfel, in guvern vor fi vesnic doar "oameni de partid" al caror obiectiv primordial sunt "interesele financiare ale partidului". Asta se vede clar si acum, pentru a n-a oara.

    Partidele nu au nici un interes sa faca acest lucru, singura solutie ramane presiunea populatiei. Opinia publica si ONG-urile trebuie sa insiste pe aceasta chestiune. Votam partidul ce promite un guvern de tehnocrati, curati si cu CV-uri solide.

    Funeriu a fost poate singurul ministru caruia i s-a dat un pic de mana libera (si aici cred ca presedintele Basescu a fost cel ce a dat tonul).
  • -1 (1 vot)    
    Lipsa in CV : "Sunt avatarul Elenei Ceausescu".... (Luni, 7 mai 2012, 11:18)

    jango cage [anonim]

    .
  • -1 (3 voturi)    
    ministrul educatiei (Luni, 7 mai 2012, 11:27)

    DAN [anonim]

    Una peste alta va deranjeaza, se vede. Eu nu am timp sa scriu dar..
    1. Este meserias, a lucrat IIRUC a reparata cu mana lui.
    2. Este sef promotie liceu, reamintesc ca in provincie sunt centre serioase unde se invata
    3. A lucrat in cercetare - nu este un semidoct , a invatat o limba straina, a citit , etc
    4. Facultatea de Automatica la Timisoara , nu va da mana inteligentilor la multi
    5/ Are o firma=bravo, nu sta agatat intr-o redactie si pupa mana patronului

    si totusi bacalaureat i 3 trepte egal discriminare
    trebuie luat la intrebari
    camerele nu au valoare
    o prostie
    sistemul obliga profii sa ajute elevii
  • +2 (2 voturi)    
    mutare (Luni, 7 mai 2012, 11:56)

    tigertiki [anonim]

    Cu asemenea guvern clar ca o sa piarda alegerile hahaha. Basescu a facut o mutare f buna !!
    Din pacate nu prea sunt variante, ma tenteaza sa-l votez pe DD numai de ciuda ca sa ma distrez pe seama clasei noastre politice hahahaha
  • +1 (1 vot)    
    ...Licentiatii Copy - Paste..si viitorul tarii... (Luni, 7 mai 2012, 12:00)

    jango cage [anonim]

    .
  • +1 (1 vot)    
    John Major (Luni, 7 mai 2012, 12:04)

    moi [anonim]

    Fost prim-ministru al Marii Britanii, si inca unul din cei mai buni din sec.XX, nu a avut decat studii liceale. Sunt multi politicieni in lume cu studii putine, sunt multi numiti in functii cu care n-au nici o legatura de pregatire. Nu exista scoala pentru ministeriatul X sau Y. Problema cu politicienii si apoi guvernantii romani este ca nu sunt capabili sa gaseasca niste consilieri geniali pe domeniul in care activeaza si in care iau decizii. Nu sunt capabili, multi dintre ei, sa uite o lectie ce pare sa fi fost predata in toate domeniile de activitate, anume ca, daca vrei sa ramai sef, trebuie sa ai subalterni mai tampiti ca tine, in asa fel incat sa nu se vada ca tu esti tampit. Nu sunt in stare sa recruteze pentru functii publice oameni cinstiti si capabili, nu stiu sau nu vor sa-i motiveze. Rezultatele se vad, am ajuns de rasul lumii. Modul in care se iau deciziile politice este bazat doar pe interese de grup, trebuie sa duca la imbogatirea sefiei momentului, eventual sa determine legi care sa asigure eternizarea unui partid sau unei familii in locul profitabil. Iar in planul aparitiilor publice, au descoperit cum e sa bati in permanenta moneda pe un subiect, cat ar fi minciuna de nerusinata, principiul picaturii chinezesti functioneaza. Asa s-a ajuns sa fie convinsi si oameni cu trei neuroni, nu doar un sfert, ca Funeriu n-are bacalaureat, desi nu stiu daca avem om mai titrat in tara asta, sau ca Basescu e alcoolic, desi nu l-a vazut nimeni beat si n-a baut nimeni din detractorii lui cu el la masa...
    • 0 (0 voturi)    
      Asa sa fie? (Luni, 7 mai 2012, 16:53)

      Diaspora [anonim] i-a raspuns lui moi

      Asta nu este un argument . M. Britanie are mari probleme sociale,incluzand invatamantul,ca urmare al clientilor politici "vizionari".
      Un ministru sau Presedinte poate avea consilieri buni cu duiumul,insa el este cel care trebuie sa aiba capacitatea de a compila consilierile si a construi o decizie justa.
      Asta este foarte greu ,daca seful in cauza este loaza,ii mananca prajitura altii straini care nu pun loaze la conducere.Deci nu consilierii sunt problema,ci conducatorii care nu sunt in stare sa-si aleaga consilieri buni,ci si-i aleg dupa chipul si asemanarea lor.
  • 0 (0 voturi)    
    Masonii din Guvernul Ponta (Marţi, 8 mai 2012, 19:14)

    Stefan [anonim]

    Prof. Ioan Mang este mason, Prof. A. Marga la fel!
    Cati mai sunt masoni in noul guvern?


Abonare la comentarii cu RSS

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri