Ioan Mang, noul ministru al Educatiei in guvernul Ponta, sustine BAC-ul diferentiat pe trei niveluri

de Raluca Pantazi     HotNews.ro
Luni, 7 mai 2012, 0:40 Actualitate | Esenţial

Ioan Mang
Foto: Agerpres
In septembrie 2011, Ioan Mang - actuala propunere a guvernului Ponta pentru portofoliul Educatiei - declara ca sustine modificarea examenului de Bacalaureat. Propunerea acestuia viza introducerea Bac-ului diferentiat, pe trei niveluri, potrivit Citynews.ro. La inceputul acestui an senatorul PSD s-a pronuntat si asupra clasei pregatitoare, cerand renuntarea la ea si revenirea la vechea forma, cu grupa pregatitoare la gradinita.

Social-democratul Ioan Mang declara in septembrie anul trecut ca sustine introducerea unui examen de bacalaureat diferentiat, pe trei niveluri. Primul ar fi cel in care candidatii obtin diplome de absolvire ce le dau posibilitatea de inscriere la orice facultate, al doilea este cel vocational sau tehnologic, care permite inscrierea doar la o facultate de acelasi profil, iar cel de-al treilea nivel presupune absolvirea cu probe de competenta, pe baza caruia candidatii se pot inscrie la scoli profesionale, postliceale sau la cursuri de calificare, transmite Citynews.ro.

In aceasta varianta, absolventii de liceu cu diploma de BAC de nivel vocational, daca ar opta pentru o alta facultate decat cea corespunzatoare profilului absolvit, ar trebui sa sustina un nou examen de bacalaureat. Potrivit lui Mang, tinerii ar trebui sa faca alegerea inaintea Bacalaureatului si nu neaparat la inceputul ciclului liceal, potrivit sursei citate.

Ioan Mang declara ca "din punctul meu de vedere ar trebui ca cele trei tipuri de bacalaureat sa nu fie organizate deodata, ci succesiv, pentru a da tinerilor sansa de a opta pentru un alt nivel de bacalaureat, in cazul in care nu a promovat initial".

Ioan Mang a cerut demisia lui Daniel Funeriu dupa Bacalaureatul supravegheat video

Mang a cerut demisia fostului ministru al Educatiei Daniel Funeriu dupa rezultatele de la Bacalaureatul de anul trecut. "In cazul ministrului Funeriu, care isi asuma decizii majore fara nicio consultare cu partenerii sociali si factorii de decizie din Parlamentul Romaniei, responsabilitatea ii revine in totalitate si pe cale de consecinta, ar trebui sa-si dea demisia de onoare", a declarat Mang in iulie 2011, potrivit OradeaPress.

Acesta sustinea ca introducerea camerelor de supraveghere in salile de examen arata ca obiectivele ministrului de atunci al Educatiei erau de a arata "ceea ce elevii nu stiu si a confirma astfel spusele presedintelui Traian Basescu ca scoala romaneasca produce 'tampiti'". 

"Ministrul Funeriu reuseste astfel 'performanta' politica de a ramane printre 'favoritii' liderului-suprem de la Cotroceni, chiar daca pentru aceasta a trebuit sa sacrifice zeci de mii de elevi si sa arunce in pragul haosului intregul sistemul de invatamant", a continuat Mang. Potrivit acestuia, "nici elevii si nici societatea romaneasca nu au de castigat de pe urma acestui examen de Bacalaureat", scrie Realitatea.net.

Renuntarea la Clasa pregatitoare

Intr-o conferinta de presa sustinuta in februarie anul acesta, Mang i-a cerut Guvernului Ungureanu sa suspende aplicarea in 2012 a prevederii din Legea Educatiei care instituie clasa pregatitoare, scrie ebihoreanul.ro.

"Se uita complet ca orice parinte are dreptul de a-si duce copilul la orice scoala doreste, iar testarile psihologice care se fac acum copiilor sub 7 ani sunt o trauma si o cheltuiala inutila. Acum 20-30 de ani mergeau direct in clasa I toti copiii care implineau 6 ani, fara sa fie testati psihologic, si nu cred ca am innebunit noi, romanii, de atunci", a spus Mang, potrivit sursei citate.

Mang a criticat si faptul ca "nu se stie nici acum cine va dota salile de clasa, Ministerul spunand pe de o parte ca are bani, dar pe de alta cerand ca directorii de scoli si administratiile locale sa asigure tot ce e necesar", precum si faptul ca "nimeni nu stie cine va preda acestor copii si ce anume, caci lipseste orice idee despre cum va fi programa scolara la clasa pregatitoare".

Senatorul a cerut renuntarea la clasa pregatitoare si revenirea la vechea forma, de grupa pregatitoare inclusa in gradinite.

Despre UMF Targu Mures

Intr-o declaratie politica sustinuta de la tribuna Senatului in martie 2012, Ioan Mang a vorbit despre Hotararea de Guvern care prevede infiintarea unei Facultati de medicina, cu predare in limba maghiara, in cadrul Universitatii de Medicina si Farmacie Targu Mures.

"Este extrem de grav ca s-a ajuns la aceasta ingerinta a politicului in domeniul academic si aceasta incalcare grava a autonomiei universitare", a declarat Mang. "Precizez ca nu sunt impotriva 'liniei' maghiare si nu sunt nici impotriva profesorilor sau studentilor de etnie maghiara. (...) Ceea ce ma deranjeaza insa in cazul celor intamplate la UMF Targu Mures este modul in care unii politicieni, indiferent de etnia acestora, au inteles sa actioneze si sa treaca peste autonomia universitara", a sustinut Mang.

Descarca de aici declaratia politica a lui Ioan Mang referitor la UMF Targu Mures

Amintim ca Ioan Mang (54 de ani) a fost propus in aceasta seara de Victor Ponta sa ocupe functia de ministru al Educatiei in locul Corinei Dumitrescu. Senator PSD de Bihor, Ioan Mang este membru al Comisiei pentru invatamant si al Comisiei pentru egalitatea de sanse din Senat si seful departamentului pe educatie din PSD.



Citeste si:


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

9535 vizualizari

  • +4 (8 voturi)    
    din schimbare-n schimbare spre scranteala viitoare (Luni, 7 mai 2012, 0:54)

    jango cage [anonim]

    .
    • -1 (3 voturi)    
      iese in intampinarea lui Basescu : ) (Luni, 7 mai 2012, 10:18)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui jango cage

      da o sansa celor mai putin pregatiti (sau dotati intelectual) sa urmeze scolile profesionale care pregatesc tinichigii, ospatarii atat de doriti de Basescu.
      Ce nu va convine?
      sau nu va plac ideile lui basescu?
      • 0 (0 voturi)    
        Ne plac in schimb aberatiile tale! (Luni, 7 mai 2012, 13:05)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        Cum poti sa sustii cazatura asta de guvern? Tu chiar nu ai putin bun simt? Fii sincer: furi, iei spaga, esti asistat, esti fiu de nomeclaturist sau comunist, pensionar sau bugetar de lux, nu-i asa? Hai fii sincer si schimba-ti nick-ul, personajul Wizard of Oz nu era comunist si nici nu vota cu Iliescu, Nastase si Voiculescu via Ponta si Antonescu!
        Fii decent, zau asa!
  • +7 (15 voturi)    
    Făcuse și Funeriu un lucru bun, unul singur: (Luni, 7 mai 2012, 0:59)

    timantius-raptor [anonim]

    a îngreunat enorm posibilitățile de a copia, adică de a fura la bac. Iar acest domn vrea să redea viitorimii această minunată posibilitate...
    Așa că indiferent pe câte niveluri ar diferenția bacul, tot într-o hârțoagă fără valoare îl va transforma!
    Dar anul 0, cea mai mare bătaie de joc la adresa copiilor și a părinților îl va menține? Probabil, doar se dă șpagă bună pe la înscrieri...
    Dar titularizarea funeristă rămâne și ea? Că motive ar fi, motive din cele sus-amintite...
    • +3 (7 voturi)    
      Mda...... (Luni, 7 mai 2012, 8:04)

      polonyca [utilizator] i-a raspuns lui timantius-raptor

      Incepe .......modificarea schimbarii !!!! Balamucul USL-ist......
  • +4 (10 voturi)    
    iata un ministru (Luni, 7 mai 2012, 1:03)

    graveyard_shift [utilizator]

    cu fata de tovaras! nici nu-i trebuie mai mult, nu c-ar avea...
  • +7 (11 voturi)    
    teorie (Luni, 7 mai 2012, 1:09)

    Octavian [anonim]

    Deci daca inteleg bine sunt 3 niveluri de "inteligenta". Eu, ma consider inteligent si dau la nivelul al mai de sus. Il pic. Nashpa. Dau la urmatorul. Il pic si pe asta. Sunt deja un bou dar mai am o sansa, Il dau si pe al 3-lea si...surpriza...sunt ceva mai inteligent decat o gaina careia i-a trecut glontul pe la ureche si il iau.
    Asta ar fi primul pas. Acum dam la facultate. Nu mai mai consider o gaina (dupa ce primesc o masina/apartament de la parinti ca am luat bac-ul si vreau sa arat ca sunt ceva mai inteligent asa ca dau la facultatea pentru cel de-al 2-lea nivel. Asa ca mai dau o data bac-ul si ..il iau (masina/apartamentul si-a facut efectul). Nu ar fi rau sa dau si la "elite", imi zic eu. Imi incerc norocul si acolo si surprize, surprize il iau si pe asta. Cat de tare sunt !!! (Ar trebui sa vorbesc cu parintii sa imi ia o masina/apartament mai scump).

    Dupa cele 5 bac-uri luate rasuflu usurat. Am intrat la facultate sunt inteligent deci orice companie va dori sa lucreze cu mine. Wow ce destept sunt.

    PS. Va rog sa considerati cele de mai sus un pamflet si sa ignorati erorile...de orice fel.
    PS2. In rest, sa traiti...si mai bine
    PS3. Nici eu nu sunt de acord cu clasa pregatitoare insa sunt de acord cu UN SINGUR BAC pentru toata lumea si cu intrarea la facultate pe baza de exament.
    PS4. Aparteneta mea politica este...in deriva (mai mult impotriva decat pro ceva...din pacate) insa imi face placere s acred ca am tendinte mai degraba de dreapta.
  • -2 (8 voturi)    
    câteva cuvinte... (Luni, 7 mai 2012, 1:21)

    domu [utilizator]

    D-l Profesor Mang m-a îndrumat la lucrarea de licenţă susţinută în urma absolvirii specializării Calculatoare şi Tehnologia Informaţiei. Am doar cuvinte de laudă la adresa dumnealui. Este un profesor deosebit şi un om, pe măsură, de o integritate morală de excepţie.
    Nu face compromisuri pentru nimeni şi pentru nimic.
    • +2 (2 voturi)    
      Te cred (Luni, 7 mai 2012, 11:15)

      Marius [anonim] i-a raspuns lui domu

      Pai uite un compromis : aduce voturi PSD prin desfiintarea camerelor de luat vederi de la BAC. Adica cu alte cuvinte da drumul la copiat la liber.
      Apoi un om cu o anumita moralitate si etica nu intra in PSD. Asta are o figura clasica de produs al comunismului, smecher, fara scrupule, demagog.
  • +10 (14 voturi)    
    reţetă de succes (Luni, 7 mai 2012, 1:28)

    ampersand [utilizator]

    Ce dovadă poate fi mai bună că învăţământul românesc s-a îmbunătăţit considerabil odată cu schimbarea conducerii "la vârf"? Simplu: creşterea promovabilităţii. Ce metodă simplă şi la îndemâna oricui cunoaşteţi pentru creşterea rapidă a promovabilităţii? Simplu: scăderea vigilenţei supraveghetorilor de examen. Cum puteţi scădea dramatic vigilenţa supraveghetorilor de examen? Simplu: eliminând camerele video de supraveghere. În concluzie: pentru a se dovedi eficienţa noii echipe guvernamentale în însănătoşirea învăţământului românesc, vor fi eliminate camerele video de supraveghere.

    Cum zicea un banc? Dacă-i tai şoarecelui toate picioarele, şoarecele nu mai aude.
  • +2 (6 voturi)    
    lupta cu virusul (Luni, 7 mai 2012, 1:28)

    Florin [anonim]

    Ma rog, se pare ca i-a prins pe nepregatite campania publica impotriva mult-stimatei doamne C. Dumitrescu. Nu-l cunosc pe dl. Mang, insa asa arata un om la 54 de ani? Dumnezeule... Chiar asa e de solicitanta munca la catedra (sau la devirusare calculatoare)?
  • +2 (6 voturi)    
    I've got the power (Luni, 7 mai 2012, 1:31)

    kec wek c kecw [anonim]

    USL e dispeerat sa ajunga la guvernare.Pentru ei nu mai conteaza absolut nimic.Sunt complet in afara de absolut orice.Puterea si nimic altceva nu mai conteaza.Sunt in stare sa faca absolut orice pentru asta. De la nominalizari ca cele pe care deja le-am vazut pana la cine mai stie ce altceva.
  • +7 (11 voturi)    
    Educaţie (Luni, 7 mai 2012, 1:37)

    patrocle [anonim]

    Nu înţeleg cum se întâmplă ca oameni ce par normali să creadă că sunt multi-, plurifuncţionali ca nişte vajnici absolvenţi aproape analfabeţi ai şcolii de partid "Stefan Gheorghiu". Toţi sunt buni la toate: inginerul e bun la Educaţie, filozoful la Externe etc mă întreb ce s-ar întâmpla ca fiecare portofoliu să fie ocupat de specialist în domeniu? Ne-am deştepta mai devreme şi asta nu face bine la politic? Iar vrem fabrică de diplome, fabrică de doctorate cu doctori plagiatori sau cu teze făcute la comandă, pe bani, toată stima pentru cei care l-au luat prin forţe proprii. Dezastruoasă este încadrarea cu profesori universitari mediocri.
    Clasa pregătitoare, dacă n-ar fi altceva decât loc de socializare timpurie este o posibilitate benefică pentru dezvoltare. Bacalaureat în 3 trepte? Ce presupune? Prelungirea festinurilor mult criticate şi menţinute spre bucuria părinţilor cu copii leneşi ca să corupă comisiile de bac. Cât priveşte Tg.Mureş, de fapt, problema tinerilor studenţi de etnie maghiară, mi se pare rezolvată prin drepturile egale acordate de Constituţie. După părerea mea, ar putea fi şi altfel, dacă autonomia universitară dispune de legi care sunt mai presus de cele constituţionale. Dacă am trăi în altă ţară democratică europeană, fapta s-ar numi discriminare. Stiu o Universitate care a înfiinţat un an întreg pentru un student străin. Cei de la Tg.Mureş sau din ţară nu sunt străini, sunt cetăţeni români, ca noi ceilalţi, buni sau răi. Ar avea de câştigat tinerii, în primul rând, timp. Ca să cunoască sinuoasele căi ale ştiinţei, ei trebuie să-şi traducă textul din altă limbă în limba maternă ca să înţeleagă, abia după aceea ajung la aflarea adevărului. Si dacă înţeleg bine, învaţă bine, performează pentru societate. Tg. Mureş este recunoscut de foarte multă vreme pentru serviciile medicale excepţionale în cardiologie, urologiecu medici maghiari şi români deopotrivă. Probabil, ar acceptafără crâcnire o facultate nemţească .
    • -1 (1 vot)    
      raspuns (Luni, 7 mai 2012, 12:17)

      VLAD [anonim] i-a raspuns lui patrocle

      De fapt ce vrei??? ce intelegi si ce nu intelegi din viata asta???
      1.De ce nu recunosti ca ar trebui penalizati profesorii cu rezultate proaste la BAC . Daca elevii sunt de 2 de ce termina liceul?? asta e intrebarea!!!!!
      2.de marinarul presedinte nu zici nimic???
      3.In legatura cu UMF Tg.Mures , de ce gindesti alambicat? Prioritatile statului se sustin cu bani publici . In mediul privat , pe banii lui fiecare face ce vrea , simplu nu? poate studia orice in orice limba .Restul este BARBA POLITICA si interese de 2 lei .
      • 0 (0 voturi)    
        Educaţie (Luni, 7 mai 2012, 14:23)

        patrocle [anonim] i-a raspuns lui VLAD

        Stimate Vlad,
        Îţi mulţumesc pentru intervenţia puţin iritată la părerile emise, te asigur însă că eu cunosc sistemul din interior şi l-am servit fiind partener loial al tuturor elevilor mei pe care nu i-am lăsat niciodată corigenţi dar am lucrat cu fiecare să-şi însuşească baza elementară a programei de învăţământ , egală cu notele 5 - 6 şi nu m-au dus cu lozinci de felul "nu dau bac la materia dvs" sau "nu-mi place obiectul". Personal, începeam pregătirea pentru bac din cl. a XI-a, în şcoală, cu porţi deschise pentru toţi cei care aveau probleme lămurite în multe ore de exerciţii şi discuţii care au adus roadele la ex. de bac. Aş fi lipsită de modestie să fiu categorică şi să spun că trebuie penalizaţi toţi profesorii cu rezultate slabe la Bac. Ştii de ce? Pentru că majoritatea profesorilor din aceste generaţii au făcut pedagogia şi psihologia opţional şi au rămas fără metode în faţa valului de copii răsfăţaţi. revoltaţi, rebeli, bătăuşi şi neinteresaţi de învăţare. Un profesor se impune prin ceea ce ştie şi prin transmiterea unor cunoştinţe coerente şi plăcute. 1. Nici vorbă, categoric,elevii de nota 2 nu trebuie să treacă bacul! 6 este notă de trecere.
        2. Nu a fost vorba de dl. preşedinte şi oricum, am avut probleme cu numărul caracterelor scrise.
        3. Pe bani publici au făcut şcoală şi copiii noştri care servesc cu cunoştinţele lor profesionale alte ţări şi sunt bine plătiţi faţă de ceea ce li se acorda acasă şi nimeni nu le reproşează nimic.
        Dacă vrei să ştii mai multe, aştept. Scuză-mă, copiii mei tocmai au sosit la masă şi se întorc la lucru.
  • +2 (8 voturi)    
    Expertul in psihologie educationala Ioan Mang (Luni, 7 mai 2012, 1:45)

    fLoreign [utilizator]

    Se vede ca stie foarte multe lucruri despre testarea psihologica a prescolarilor. In plus este de parere ca doar "nebunii" sunt testati psihologic.

    Bravo!
  • +8 (14 voturi)    
    imi e scarba, alt imbecil! (Luni, 7 mai 2012, 1:48)

    warchild [anonim]

    multumita lui base avem un "preview" al unei posibile guvernari usl! omul e absolut extraordinar - ce ne-am fi facut daca ii vedeam pe imbecilii astia dupa ce se terminau alegerile? Chiar si daca funeriu o sa fie singurul ministru intr-o viitoare posibila guvernare pdl, ii voi vota fara sa ma uit in stanga si in dreapta, stai stanga si dreapta la noi inseamna usl! cine mai crede ca base s-a dat batut si ca guvernul ungureanu a cazut datorita usl e cel putin idiot! daca base stia ce petarde vor propune cei de la usl prin guvern atunci avem bilete la randul din fata la o noua miscare geniala!
    Multumim Domnule Presedinte!
  • +2 (8 voturi)    
    Mahavishnu (Luni, 7 mai 2012, 4:31)

    Diaspora [anonim]

    Wow,aista-i cu adevarat ministru' Mahavishnu.
    Poanta, iar ti-ai dat cu bata-n cap !
    Taticu',cum de reusiti sa propuneti tot personalitati "una si una" ? Chiar nu mai este ceva mai bun in Romania,la universitatile de stat din Bucuresti sau de pe alte plaiuri ? Tot cu clientelismul politic si de interese cumetresti care a alienat Romania ?
  • 0 (2 voturi)    
    i-ati terminat pe copii (Luni, 7 mai 2012, 10:15)

    titi [anonim]

    cine trece pe la ministerul invatamantului schimba cate ceva. ce avea sistemul de pe vremea celui mai bun presedinte roman (ceausescu)? era un sistem corect. daca vrea un copil sa dea la medicina (ex) si se pregateste la biologie si chimie, ar putea sa nu ia primul nivel la bac, pt ca nu are rost sa puna accent pe mate sau romana de care nu va avea nevoie la facultate. si atunci, dupa ce s-a pregatit vreo 2 ani la bio si chimie nu va putea da la medicina pt ca a luat doar al 2lea nivel de bac. sunteti dusi rau cu capul. se tot experimenteaza pe copii si uite unde am ajuns. RUSINE!
  • +2 (2 voturi)    
    Elevi "eminenit" (Luni, 7 mai 2012, 11:26)

    Elevi "eminenit" [anonim]

    Metoda cu camerele video este perfecta!!!

    De ce sa le dam sanse tuturor inaptilor,"eminentilor" si "inteleptilor" sa ia bacul?
    Sa infunde apoi universitatile si sa iasa pe portile lor ca mai apoi sa se angajeze la SC.MAGAZIN GENERAL.Srl ?
    Chiar asa orbi suntem ca 60% din elevii romani ai mileniului III sunt demni de a urma cel mult o scoala profesionala?
    In Cehia doar 10% din elevii care sustin proba de bac o si trec cu brio.Si din ei un procent si mai mic trec de portile universitatilor.
    Unde e Cehia acum?Dar Romania?
    Societatea romaneasca de astazi este plina de indivizi cu studii superioare care nu stiu sa scrie si sa vorbeasca romaneste corect.sa nu mai aducem in discutie acum cultura lor generala. In plus ei nici nu stiu ce studiaza la universitate.urmeaza cursurile doar pentru a se afisa in fata colegilor si a nu se plictisi acasa.
    Singura metoda prin care am purifica societatea romaneasca ar fi sa reintroducem treapta in clasa a 10-a.(cine nu o ia sa nu mai poata urma cursurile claselor a XI-a si a XII-a.sa fie trimis in servicii:chelneri,municitori,postasi etc.) si bacul sa fie supravegheat cu strictete.Asa vom avansa,altfel,vai de viitorul nostru.
  • +1 (1 vot)    
    Daca domnul asta crede ca ... (Luni, 7 mai 2012, 11:33)

    costica [anonim]

    ...se poate atinge de "supravegherea video"la BAC se inseala amarnic,caci va fi facut muuult mai rau decat precedenta aspiranta la acest ministeriat.Sa faca ceea ce crede el ca inseamna a "indrepta",dar de EXIGENTA LA BACALAUREAT sa nu se atinga ,ca o incaseaza rau de tot.Societatea civila suntem noi,cei care urlam pe internet,nu vagabonzii platiti din piata...Noi suntem constiinta treaza care stim sa apreciem echidistant porcariile facute de o tabara sau alta..Noi nu avem partid si nu suntem platiti nici sa postam ,nici sa demonstram...
  • +1 (1 vot)    
    bacalaureat (Luni, 7 mai 2012, 12:12)

    dan lupu [anonim]

    De mult invatamantul nu mai reflecta solicitarile pietei muncii si nici nevoile noastre sociale ...am creeat un invatamant de stat cu profesori prost platiti care i-si completeaza salariul dand meditatii propriilor elevi si am creeat un sistem de valori in care facultatea pare la fel de obligatorie ca si gradinita daca vrei sa fii cool in societate.
    Invtamantul nu face altceva decat sa imbogateasca pe cei dispusi sa dea diplome cat mai usor , pe care deabia le recunoastem noi, si sa ma scarbeasca in asa hal incat sa ma gandesc ca daca copilu meu va studia undeva..numai in romania nu.
    Rusinica ..si pe vremea lui Ceasca invatamantul era mai respectat....l-ati reformat pana cand l-ati distrus....
    Si dom' ministru bacalaureatul e unul..separa pe cei care vor mai departe de cei care nu pot..scadeti stacheta la bacalaureat daca vreti sa aveti o tara de bacalaureati someri..asta va va duce cu costuri suplimentare in invatamantul superior de ce...ca sa creati diplome care nu folosesc nimanui si specialisti care termina facultatea cu 5...pardon..aia care termina cu 5 raman in romania sa ne vindece pe noi.
  • +2 (2 voturi)    
    SUPRAVEGHEREA VIDEO TREBUIE sa RAMANA (Luni, 7 mai 2012, 12:20)

    Stefan Ivan [anonim]

    Este cea mai corecta si transparenta solutie pentru aflarea nivelului de pregatire al elevilor, cei ce ar trebui sa fie educati, precum si a celor care (ar) trebui(e) sa se ocupe de educatia elevilor, adica invatatorii, profesorii si parintii. Camerele de supraveghere trebuie sa fie la fiecare liceu unde se sustine o sesiune de Bacalaureat si sistemul de supraveghere video trebuie sa fie montat si sa functioneze in fiecare unitate de invatamant, de pe teritoriul Romaniei.
  • 0 (0 voturi)    
    Admitere la Liceu (Luni, 7 mai 2012, 17:07)

    Bianca [anonim]

    Ce nu puteti spune de Admiterea la liceu ? Noul ministru a mai inpartasit ceva despre Admitere? Se mai pun camere de luat vederi sau nu?
  • 0 (0 voturi)    
    SPER (Luni, 7 mai 2012, 22:54)

    Andreea [anonim]

    Sa speram ca acest ministru nu o sa fie la fel de prefacut ca si restu.Mi se pare chestia camerelor de supravegheat o prostie foarte mare deorece toti copiii vor fi mult mai stresati,urmariti,si nu vor putea sa sa se concetreze deloc din permanenta grija ca cineva se uita la ei.Sa fim seriosi acuma ,ma ref la toti cei care sunt de acord cu camerele astea ,voi oameni buni acuma ajunsi la varsta in care va simtiti in stare si in masura sa comentati nu va dati seaama si nu va aduceti aminte ca si voi ati fost odata tineri si nu cred ca nimanui i-ar fi placut acest sistem,dar nu,asa este cand treci cu bine.De ce de altii sa nu comentezi?Asa cu rezultatele care au fost anu trecut am promovat lipsa unui loc de munca,sunt tot mai multi someri,in concluzie vai si amar de poporul roman!
    • 0 (0 voturi)    
      camere (Marţi, 8 mai 2012, 8:19)

      ionut [anonim] i-a raspuns lui Andreea

      serios? vrei sa spui ca toti cei care au picat anul trecut sau cel putin marea majoritate au picat din cauza emotiilor pentru ca erau urmariti? sa fim seriosi. La liceele industriale unde nu se invata deloc acolo a fost rata de aproape 100% la picat. Daca camerele au fost de vina, de ce anul acesta s-a picat la greu la simulare? Sunt multi elevi care nu-si dau interesul si dau vina pe altii pentru a-si acoperi a lor lene de invatat. Anu acesta dau si eu bacul,asa ca vorbesc in cunostinta de cauza: de exemplu stiu cativa elevi care au picat anul trecut si s-au trezit debea ACUM (luna mai) sa se apuce de invatat la mate. Apai cum vrei ca astia sa nu pice? Camerele sunt foarte bune.
  • 0 (0 voturi)    
    se schimba iar Bacul?? (Miercuri, 9 mai 2012, 17:32)

    elev de clasa a XII-a [anonim]

    Urmărind situația politica din ultimele zile, am realizat și mai bine realitatea pura: trăim în România! Fie ca guvernează culoarea portocalie(pdl), fie cea combinata din rosu si galben(Usl). Deci... ținând cont ca mai am 3saptamani si termin clasa aXII-a, iar examenul de BAC trebuie sa-l susțin in mai putin de doua luni, întrebarea e: cum se desfășoară? Nu de alta, dar sa ma pregătesc psihic pt cei din jurul meu care vor copia in neștire. Mai mult- se schimba IAR si metodologia de admitere la facultăți? Sau rămâne cea a lui M.R.U. de care am aflat in martie?? Dumnezeu sa-si facă mila de noi!!

    P.S.: Măcar dl Ponta sa se tina de cuvânt si sa anuleze contractul cu Chevron in privința gazelor de șist!!
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Duminică, 13 mai 2012, 13:06)

    valentin [anonim]

    Vai ce-mi place cand vad „desteptii” astia care atunci cand nu erau camere copiau pe rupte (nu toti, dar un procent foarte mare da) desi habar n-aveau si daca luau nota 8 (desi multi dintre ei nici de 4 nu stiau) incepeau sa urle, ca au facut de mai mult, ca nu au primit nota pe care au meritat-o, etc. , bai in locul vostru as tacea pt. ca voi veniti si aruncati cu noroi de parca voi ati fost usa de biserica, lasati-o mai moale cu chestiile astia ca stiti bine cum a fost inainte de a se pune camere.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă