Olanda se opune, in continuare, aderarii Romaniei la spatiul Schengen. Ministrul olandez pentru Imigratie: Nu sunt un dusman al Bulgariei si al Romaniei. Sunt un prieten al Europei

de I.C.     HotNews.ro
Marţi, 13 decembrie 2011, 21:28 Actualitate | Esenţial

Olanda continua sa se opuna aderarii Romaniei si Bulgariei la spatiul Schengen, a declarat, marti, ministrul olandez al Imigratiei, Gerd Leers, precizand ca cele doua tari trebuie sa inregistreze progrese clare in combaterea criminalitatii si coruptiei, progrese ce vor trebui constatate in viitorul raport al CE, potrivit publicatiei Sofia Echo, citate de Mediafax.

Potrivit ministrului, Olanda doreste sa se asigure ca, dupa aderarea celor doua state la spatiul de libera circulatie Schengen, nu vor ajunge pe pietele UE "infractori sau persoane corupte".

"Nu sunt un dusman al Bulgariei si al Romaniei. Sunt un prieten al Europei", a declarat Leers.

Olanda este singurul membru al Uniunii care se opune aderarii celor doua tari la spatiul Schengen. Intrebat daca acest lucru inseamna ca ceilalti membri nu impartasesc parerea Olandei cu privire la nivelul de coruptie si criminalitate din Romania si Bulgaria, Gerd Leers a afirmat ca si celelalte tari au indoieli, acesta fiind motivul pentru care aderarea a fost amanata.

Leers a confirmat, inca o data, ca Olanda se va folosi de dreptul de veto in cazul in care Presedintia UE va forta un vot asupra chestiunii aderarii Romaniei si Bulgariei la Schengen.

Amintim ca problema aderarii Romaniei si Bulgariei la Schengen va fi rediscutata in Consiliul JAI de miercuri, dar chestiunea nu va fi supusa votului, urmand ca dezbaterile pe aceasta tema sa fie reluate cel mai devreme in februarie 2012, sustin surse europene citate de Mediafax. Presedintia poloneza ar urma sa reaminteasca la reuniunea de miercuri ca, urmare a opozitiei manifestate de Olanda, nu s-a ajuns la nicio solutie privind aderarea celor doua tari la Spatiul Schengen.

Citeste si:


Citeste mai multe despre   






















5255 vizualizari

  • +3 (23 voturi)    
    Maestri vs Epigoni (Marţi, 13 decembrie 2011, 21:36)

    Engel [utilizator]

    Marea coruptie n-a fost inventata pe Dambovita sau sub Vitosa, aici sunt doar epigoni! CEO-ul Siemens se plimba lejer prin spatiul Schengen. Hai sictir!
    • +4 (14 voturi)    
      spatiul schengen...nu dau 2 lei pe el (Marţi, 13 decembrie 2011, 23:58)

      raulucian [utilizator] i-a raspuns lui Engel

      Mie imi place ca olandezii astia au pus o conditie care sper ca ar putea duce la diminuarea coruptiei in Romania. Iar dupa asta daca mai baga ei din burta o conditie legata de salariul minim si standardele din spitale si sistemul medical, iar, promit sa nu ma supar.
      • +5 (7 voturi)    
        din pacate (Miercuri, 14 decembrie 2011, 3:02)

        adyQ [utilizator] i-a raspuns lui raulucian

        este doar o chestie populista fara nici o legatura cu realitatea, ca suntem sau nu in schengen pot sa merg in olanda cu buletinul, asa cum ziceau prin presa asa este cand se guverneaza cu extremistii...
        • +3 (3 voturi)    
          corect (Miercuri, 14 decembrie 2011, 9:14)

          panfilica [anonim] i-a raspuns lui adyQ

          si ei stiu asta.
          nu de romani se tem ei, ci de permisivitatea frontierelor romanesti, de ce poate trece printr'o strecuratoare sparta, cum, inca, mai este romania. prin conectiile dovedite ale mafiilor rusesti, ucrainene si basarabene in romania.
          de vamesii si politistii romani, corupti, se tem ei, nu de romanii care ajung acolo, legal, cu act de identitate.
          • -1 (1 vot)    
            Corect...dar pana la un punct (Miercuri, 14 decembrie 2011, 10:42)

            Stefan [anonim] i-a raspuns lui panfilica

            nu este vorba de granitele romanesti sau bulgaresti ci de cele ale Greciei, care, pana acum, era "izolata" de spatiul Schengen de Ro si BG.
            Odata cu intrarea Ro si BG in Schengen, transparenta frontierei grecesti permite intrarea cui vrei si cui nu vrei.
      • -1 (1 vot)    
        Cum ar fi (Miercuri, 14 decembrie 2011, 9:14)

        Straistaru Eugen [utilizator] i-a raspuns lui raulucian

        Să ma inteleg cu dvs.....uitati, platiti datoriile pe care le aveti la mine si va las sa folositi masina din nou (doar un exemplu absurd)
        Si dupa....sa zic...da....dar sunteti predispus sa faceti alte datorii pe viitor, schimbativa comportamentul si atunci va las....

        Adica....ce am vorbit la inceput?
    • +7 (7 voturi)    
      Ia sa vedem cine e prietenul Europei... (Miercuri, 14 decembrie 2011, 8:15)

      Observator roman [utilizator] i-a raspuns lui Engel

      ...si nu trebuie sa cautam mult si nici departe. Iata ce scrie in Wikipedia: "In January 2010, he [Gerd Leers] resigned from office after an affair concerning a holiday villa project in Byala, Bulgaria.[1] It was alleged that he was involved in shady deals to raise the value of villas he had ownership of."

      Va sa zica pe vremea aia dl. Leers poftea la afaceri dubioase ('shady') in BULGARIA, de unde i s-a tras si demisia din guvern, iar acum, proaspat reabilitat (?) face pe prietenul Europei si, ca atare, nu va lasa deloc ca niste neica nimeni ca... BULGARIA si vecina ei, Romania, sa adere la minunatul spatiu Schengen...

      Sigur ca ne e sila de duplicitatea ta, prietene olandez al Europei!
    • +1 (5 voturi)    
      hai sPA ! (Miercuri, 14 decembrie 2011, 9:05)

      Vuck [utilizator] i-a raspuns lui Engel

      Se intampla la Cluj nu la Amsterdam ca un arestat preventiv implicat in cazuri de coruptie sa fie dus cu duba Politiei Romane la SPA ca sa se elibereze de stres. (vezi cazul Calin Stoia restat in cazul Apostu )
    • -1 (3 voturi)    
      nu marea coruptie (Miercuri, 14 decembrie 2011, 9:11)

      mos anghel [anonim] i-a raspuns lui Engel

      ii framanta pe olandezi.
      ii framanta mica coruptie, aia din vami, din politie, de la autoritatile administrative.
      ii framanta posibilitatea ca un camion cu tzigari de contrabanda din ukraina sa ajunga in ue, ca imigranti ilegali din est pot ajunge nestingherit in spatiul schengen, unde sa sporeasca criminalitatea.
      o sa ziceti, bine, dar sunt magrebienii lor acolo. sunt, dar legali in marea majoritate controlati. nu mai vor si ilegali, necunoscuti, imprevizibili.
      nu vor tziganeala si cersetorie acolo unde ei au muncit sa scoata pamant din mare si sa'l tina curat.
      romania si bulgaria raman portile rasaritene alae uniunii si le vor bine asigurate, cum orice gospodar vrea sa'si aiba gardul bun si poarta incuiata.
      aici e problema romaniei.
      si pentru ca au cum sa faca presiuni, le fac, in speranta ca se vor mai indrepta lucrurile.
      avem o gramada de frontiera cu tzari non-ue, tzari care sunt surse de imigrare ilegala, contrabanda si crima organizata. taman au fost prinsi unii care scoteau un milion din banca romaneasca. noroc cu fbi.
      baxurile cu tzigari de contrabanda, pe cai, peste granitaa cu ucraina. portul constanta, alta poarta de intrare. noi ne furam caciula singuri, cu cereale "importate" cu acte. simtim la pretul painii.
      cum se poate asa ceva, cu vamesi de frunte, ca ai nostrii ?!
      suntem noi pregatiti ?
      caci, de ce poate intra, prin ro, spre restul europei, ii framanta mai mult decat noi, romanii.
      romanii, oricum, schengen au ba, ajung in olanda. cu buletinul.

      astea sunt problemele olandei, nu matusa tamara, caltabosii sau primarul din cluj.
      • +2 (4 voturi)    
        Da mai stim (Miercuri, 14 decembrie 2011, 10:32)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui mos anghel

        si dintre toti, doar Olanda a sesizat pericolul.

        Mai da-i dracului ca prea le cautati in coarne!
        • -1 (1 vot)    
          e pacat (Miercuri, 14 decembrie 2011, 11:16)

          justin [utilizator] i-a raspuns lui Luk

          Ca nu au mai facut-o si altii la fel de ferm. Norvegia, daca tii minte, a spus acelasi lucru. Probabil aia au cedat "boicotului" lui basescu. Or cedat de tot, inclusiv nokia a cedat...

          Asta ne ingroapa pe noi. In loc sa acceptam buba neagra din mijlocul fruntii, noi ne uitam la ce afaceri shady are X sau cum am rezolvat noi punctual nu stiu ce acord. Oamenii aia, prin acel acord doreau securizarea granitelor. Si permiteti-mi sa ii cred pe cuvant cand ne spun ca oricate sisteme de securitate am avea, daca nu eliminam coruptia, le-am implementat degeaba...

          Au drept de veto? Au. Pot sa il foloseasca? Pot. Suntem corupti pana in maduva oaselor? Suntem. Trec prin vami marfurile de contrabanda ca prin branza? Trec.
          Pai ce mai vreti fratilor? Sa ii certam ca suntem noi incapabili sa asiguram securitatea granitelor?
          • +2 (2 voturi)    
            Nu-s de acord cu ce spui dumneata (Miercuri, 14 decembrie 2011, 11:24)

            Luk [utilizator] i-a raspuns lui justin

            Chiar crezi ca daca "treceau marfurile ca prin branza", nu veneau olandezii cu doua-trei cazuri de contrabanda, sa ne ajunga?

            N-aveau nevoie de "suntem prietenii Europei", tu nu vezi?!

            Chiar e intamplator faptul ca un partid extremist sprijina aceste decizii? Adica judecata alora e mai buna decat a mea? :))

            Suntem departe de civilizatia vest-europeana, asta-i adevarat... dar de aici si pana la "cea mai corupta tara din UE", e o distanta pe care nu o voi strabate pana cand nu-im arata cineva un studiu comparativ.

            Vreau sa stiu ce masuram si ce niveluri inregistreaza tarile membre UE. Vreau sa stiu ce-i de indreptat si ce-i de facut?!
        • -1 (1 vot)    
          olanda este mai speciala (Miercuri, 14 decembrie 2011, 12:34)

          mos anghel [anonim] i-a raspuns lui Luk

          este o tzara mica, din care o treime e scoasa din mare, cu munca de generatii. spatiul este restrans, iar presiune emigratiei este mare, pentru binefacerile sociale.
          este tzara cea mai aglomerata a europei, cu cea mai mare densitate a populatiei.
          acolo se resimte mai tare.
          in tzarile mari, este mai usor de trecut cu vederea. cu exceptia parisului :-)
  • +19 (21 voturi)    
    e mai bine asa (Marţi, 13 decembrie 2011, 21:41)

    marius [anonim]

    lasa ca e mai bine asa, nu ne cade coada sa aratam buletinul la vama! Inteleg ca Base et co a facut din treaba asta o miza politica, insa tre sa inteleaga ca noi, cetatenii, nu ne suparam daca Olanda preseaza sa vada rezultate concrete in lupta contra coruptiei si in reformarea justitiei! In caz ca, Doamne fere, vine USL-ul la putere, daca nu vor fi tari ca Olanda, ne intoarcem la metehnele de dinainte de 2004.
    • +4 (8 voturi)    
      pai nu e chiar asa (Miercuri, 14 decembrie 2011, 3:05)

      adyQ [utilizator] i-a raspuns lui marius

      ca la inceputuri, cand au venit cu ideea asta ni s-a aratat o factura de cateva miliarde de euroi(securizarea frontierelor) factura s-a platit si acuma a crescut pretul...vor sa "participe" la privatizarea portului constanta, din cate am inteles asta ar fi miza
    • +3 (3 voturi)    
      nici o legatura (Miercuri, 14 decembrie 2011, 9:32)

      Kor [anonim] i-a raspuns lui marius

      Si ce-i impiedica, ma rog, pe "corupti si infractori" sa-si arate buletinele, falsificate sau nu, la vama? Aderarea la Spatiul Shenghen e o facilitate economica, legata de transporturi, si n-are legatura prea mare cu liberul acces al persoanelor. Olanda are alte interese sa blocheze Romania sau Bulgaria, sau poate face jocul altora. Oricum, ce face Olanda numai fair-play nu se numeste.
  • -11 (21 voturi)    
    multumim Olanda!!!!! (Marţi, 13 decembrie 2011, 21:45)

    Monarhist, Campeni, jud Alba [anonim]

    Natiunea romana iti este recunoscatoare.... numai asa scapam de clica corupta FSN-ista, de mafia PDL-UNPR care e cea mai periculoasa, respectiv cea reprezentata de grupul infractional Udrea/Cocos, sau chiar de cea PSD-ista .... nu am achizitionat pana acum legume olandeze dar de maine voi cumpara numai produse din Olanda... serviti frati romani, rosiile olandeze incep sa fie cele mai gustoase...
  • +10 (22 voturi)    
    Boicotul poate fi eficient (Marţi, 13 decembrie 2011, 21:46)

    Olanda corupta n-are dreptul sa ne dea lectii [anonim]

    E vorba de banci, companii de asigurari, produse agroalimentare olandeze.

    Refuzati sistematic produsele ING, cereti prietenilor sa isi inchida conturile la banci cu sediul in Olanda (unul dintre amici a facut deja asta), nu cumparati excursii in Olanda (nu o voi face in anii urmatori si nu voi cheltui banii mei in acea tara), nu luati din supermarketuri nimic din ce e importat din Olanda (am facut deja asta, de 2 saptamani), nu cumparati produse Philips.

    Europa e in criza, toate companiile au de suferit reduceri in cifra de afaceri, pentru unele dintre ele conteaza fiecare procent in minus la vanzari.

    Nu-i veti convinge niciodata pe occidentali de moralitate sau nu, sunt crescuti si educati in spiritul unei societati consumeriste si ipocrite, loviti-i la portofel si va vor asculta imediat !

    Romania face eforturi mult mai mari decat unele state deja membre in Schengen, iar Olanda este in mod special de un cinism revoltator pt ca porturile olandeze sunt principala poarta de intrare a drogurilor in Europa din cauza prostiei si coruptiei din vamile olandeze.

    Iata un exemplu chiar din presa olandeza din mai 2011 de companie olandeza care incurajeaza coruptia:

    Three former managers at Dutch electronics and health products manufacturer Philips could stand trial in Poland for corruption after they were accused of paying kickbacks to hospital directors, according to reports in the Dutch press.

    The three men are among 23 people charged as part of an investigation into millions of euros paid to hospital directors who bought Philips medical equipment between 2000-6.

    E o masura de demnitate de a nu da banii romanilor la cei care scuipa pe romani !
    • -1 (5 voturi)    
      eu boicotez pornografia olandeza (Miercuri, 14 decembrie 2011, 0:06)

      anvers [anonim] i-a raspuns lui Olanda corupta n-are dreptul sa ne dea lectii

      se pune?
      Si jur sa nu ma uita la meciurile in care joaca Planda! Sau, daa ma uita, voi tine cu adversarul.
    • -6 (6 voturi)    
      Li se rupe la olandezi (Miercuri, 14 decembrie 2011, 5:59)

      sunu [anonim] i-a raspuns lui Olanda corupta n-are dreptul sa ne dea lectii

      toti botanistii basescieni protesteaza (boicoteaza)degeaba..la olandezi li se rupe de romani..pana nu pleaca dictatura basescu de la putere..nici o sansa..pana nu se va respecta statul de drept
    • -1 (1 vot)    
      boicotul este interzis (Miercuri, 14 decembrie 2011, 9:22)

      panfile [anonim] i-a raspuns lui Olanda corupta n-are dreptul sa ne dea lectii

      in interiorul uniunii.
      scopul pietei comune europene, este in primul rand, libera circulatie a marfurilor. orice bariera, vamala, suprataxe discriminatorii sau boicot, contravin regulilor europene.
      ne'am putea trezi si cu niste procese pentru asta.
      mai ales ca seful statului a facut propaganda publica.

      libera circulatie a persoanelor, a venit mai tarziu.

      cat despre salariatii aia de la phillips, au facu'to in polonia, pentru ca asa e practica acolo. si n'ar fi exclus sa fi fost angajati cetateni polaci, la firma.

      si la noi, un britanic a fost implicat in trafic cu masini furate.
      se dau usor dupa obiceiurile pamantului.. :-)

      englezii si irlandezii traiesc fericiti, fara schengen.
    • +2 (4 voturi)    
      niste ipocriti olandezii (Miercuri, 14 decembrie 2011, 9:41)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui Olanda corupta n-are dreptul sa ne dea lectii

      eu am renuntat deja la ING si la produsele olandeze...sunt de acord ca avem o mare problema cu coruptia, insa felul cum pun problema landezii e populist , de fapt vor sa ne santajeze sa mai ia niste afacceri moca, asta dupa ce am platit miloiarde catre eADS pt securizarea frontierelor....parerea mea ca merita sa ii boicotam , macar nu sa nu mai fie ipocriti
  • +10 (16 voturi)    
    corect (Marţi, 13 decembrie 2011, 21:48)

    angel [anonim]

    In continuare coruptia e in floare. PrimMinistru spune despre primarul arestat pentru coruptie ca e nevinovat.
    Zeci de dosare mari sint inca nesolutionate. In cel mai rau caz, se primeste inchisoare cu suspendare (fara confiscare averii).
    Ciinii latra, caravana trece.
  • -2 (16 voturi)    
    Zarzavauri (Marţi, 13 decembrie 2011, 21:48)

    raulucian [utilizator]

    Se pare ca planul diabolic a lui Base de a boicota zarzavaturile olandeze din magazine nu a mers....pacat, era un plan genial si bine gandit, nu ma asteptam.
    • -2 (8 voturi)    
      buna asta!! (Miercuri, 14 decembrie 2011, 0:04)

      ars amatoria [anonim] i-a raspuns lui raulucian

      normal, daca merge la supermarket numai cand vrea sa fie vazut de populime...
  • -1 (13 voturi)    
    Olanda (Marţi, 13 decembrie 2011, 21:50)

    Task Damager [utilizator]

    Olanda are dreptate... Nu doresc cocalarizarea si manelizarea Europei...
  • +10 (14 voturi)    
    nu il cred (Marţi, 13 decembrie 2011, 21:50)

    american [anonim]

    pur si simplu, l-as fi crezut daca ar fi ridicat restrictiile pe piata muncii pt romani, in Olanda, tara cu cel mai mic somaj din UE...atata timp cat mentin restrictiile pe piata muncii, care nu au legatura cu Schengen, nu il cred absolut deloc ca nu e dusman al Ro si BG.
    Cat despre infractori si persoane corupte mai mare enormitate nici ca putea sa spuna, pai Severin, europarlamentar dovedit corupt e in Belgia de mai bine de zece ani iar infractorii romani demult au invadat Occidentul...in concluzie Base are aici dreptate ca olandezii mint.
  • +1 (13 voturi)    
    Bravo Olanda!! (Marţi, 13 decembrie 2011, 21:59)

    ABdulah [anonim]

    Sä speram ca ramn tari pe pozitie Olandezii,inca cateva decenii, pana se curata coruptia din Romania.
  • 0 (8 voturi)    
    vai, corupti in Romania? (Marţi, 13 decembrie 2011, 22:00)

    niki [anonim]

    nu exista!


    Olanda se inseala!
  • +9 (11 voturi)    
    probabil (Marţi, 13 decembrie 2011, 22:12)

    MirceaA [utilizator]

    probabil ca nu s-ar opune dace ar vedea macar un singur mare corupt bagat la racoare. Dar cand vezi 92 de ani de amanari de procese si cum se asteapta prescrierea in toate cazurile de mare coruptie, parca ii dau dreptate.
  • -1 (7 voturi)    
    olandezii sint doar portocalii (Marţi, 13 decembrie 2011, 22:30)

    tepes [anonim]

    trebuie inteles un lucru simplu,olanda nu se opune de capul ei aderarii celor 2 tarii,in spatele ei sint sigur germania si franta.
  • +9 (9 voturi)    
    Prietenul Europei... (Marţi, 13 decembrie 2011, 22:33)

    Costin1968 [utilizator]

    ...corect...Romania si Bulgaria nefiind in Europa...
    • -2 (4 voturi)    
      Romania e in Europa doar geografic. (Miercuri, 14 decembrie 2011, 8:43)

      .... [utilizator] i-a raspuns lui Costin1968

      Gradul de cultura si de civilizatie a marii majoritati a romanilor ne plaseaza din pacate mult in afara acestui continent. Regimul Basescu nu e un accident al istoriei ci mai degraba urmarea fireasca a vointei unei multimi cu o mentalitate tipica Asiei centrale care nu va pricepe niciodata civilizatia Europei civilizate. Tocmai inadaptabilitatea marii majoritati a romanilor ce au invadat Europa face ca acestia sa fie detestati si respinsi de lumea occidentala asa cum nu s-a mai intamplat cu o alta natie in ultimii 50 de ani.
  • +4 (10 voturi)    
    Sper ca Olanda sa nu cedeze... (Marţi, 13 decembrie 2011, 22:47)

    Zmeul [anonim]

    e singura metoda prin care se poate pune biciul pe spinarea politicienilor si a justitiei din Ro
  • -3 (11 voturi)    
    cum asa (Marţi, 13 decembrie 2011, 22:56)

    Mazeta [utilizator]

    Cum? Olanda inca nu a capitulat in razboiul castravetilor?? Este momentul ca presedintele Traian Basescu sa treaca la represalii si sa ceara cetatenilor sai sa nu se mai uite la meciurile in care joaca olandezi. Ha! sa se mai puna cu romanii!
  • +3 (9 voturi)    
    Iar o luam de la capat (Marţi, 13 decembrie 2011, 22:59)

    branza de olanda [anonim]

    Bre lesiosule, de cate ori e nevoie sa ti se explice. Nici noi nu dusmanim Olanda, ba chiar nu avem nici o treaba, mica sau mare, cu ea.
    Doar ca din cauza prieteniei tale exagerate pentru Europa (alooo, vezi ca e Europa nu Europu), nu avem loc sa ne bagam si noi putin prietenia noastra.
    Ia-o ma tu pe toata, asa epuizata cum e, nesatulule!
    • -2 (4 voturi)    
      inca una, si te-am dus (Marţi, 13 decembrie 2011, 23:45)

      toteu [anonim] i-a raspuns lui branza de olanda

      de ce nu o sa invat niciodata olandeza.
      (intamplari reale)

      1. am vazut la un film ca "Sfantul Duh" (engl. The Holy Ghost), se traduce in olandeza: Heelish Geese (engl. aprox "gaste dracesti).

      2. am intrat cu 5 min intarziere la un curs care prezenta o metoda moderna de predare, fara sa stiu dinainte care anume era subiectul asupra caruia se aplica metoda.
      Dupa cateva minute in care am urmarit stupefiat o femeie care scotea niste sunete guturale dizgratioase si alarmante, am aflat ca subiectul era o lectie introductiva de limba olandeza.
      • +1 (1 vot)    
        olandeza versus chineza (Miercuri, 14 decembrie 2011, 9:03)

        chinezul [anonim] i-a raspuns lui toteu

        Deci nu Heelish Geese ci Heilige Geest. Nu te apuca de invatat o limba care nu-ti suna bine in ureche. De fat nu te obliga nimeni sa o faci. Totusi olandeza suna cu mult mai bine decat maghiara, rusa sau germana (in ordinea asta).
        Eu zic sa te apuci sa inveti chineza pentru ca asta este viitorul. In Danemarca s-a introdus la scoala primara obligatoriu studiul limbii chineze. Nu o fac ei de florile marului...
        • 0 (0 voturi)    
          Da, ma rog... (Miercuri, 14 decembrie 2011, 20:10)

          toteu cu branza [anonim] i-a raspuns lui chinezul

          Cu chineza (si japoneza), asa e, dar nu avea rost sa aduc vorba.
          Despre ordinea muzicalitatii, depinde de imprejurari si preferinte.
          De exemplu, daca ar fi sa aleg din cele enumerate, in care sa ascult soapte duioase la ureche, nu as ezita: chineza=rusa; apoi maghiara; mai la urma germana si in afara listei olandeza.
          Pe bune si pe incercate.
          • 0 (0 voturi)    
            .....pana nu e si fudul (Miercuri, 14 decembrie 2011, 22:21)

            chinezul [anonim] i-a raspuns lui toteu cu branza

            Norocul tau ca nu-si pierde nici un olandez timpul sa-ti sufle tie soapte duioase la ureche!
            • 0 (0 voturi)    
              tocmai (Joi, 15 decembrie 2011, 1:59)

              idem [anonim] i-a raspuns lui chinezul

              Vezi ca gandesti pe invers?
              Tocmai de aia nu intra pe lista pentru ca sunt prea multi de "ei", iar eu prefer cu "ele", daca intelegi mata incotro bat :)
              Succes in NL. la dvs.
              • 0 (0 voturi)    
                alpha / beta (Joi, 15 decembrie 2011, 6:05)

                chinezul [anonim] i-a raspuns lui idem

                Chiar daca vrei sa ai ultimul cuvant o sa-ti spun ca "olandez"e un termen generic si include ambele genuri olandez si olandeza. Ca tu ii dai "alte conotatii" e treaba ta si nu e cazul sa ma pui la punct numai pentru ca te crezi un alpha, pentru ca de fapt esti un beta.
                Si tie succes oriunde iti doresti tu!
  • +7 (15 voturi)    
    boicotati produsele olandeze (Marţi, 13 decembrie 2011, 23:03)

    baubau [anonim]

    Haideti sa boicotam zarzavaturile olandeze in prima faza, dupa care si celelalte produse.
    Daca romanii reusesc asa ceva, as fi un lucru mare!!
  • +10 (12 voturi)    
    Olanda (Marţi, 13 decembrie 2011, 23:18)

    george [anonim]

    Sunt infractor ! Cine ma opreste sa ajung la Amsterdam ????????
    • +3 (3 voturi)    
      esti naiv (Miercuri, 14 decembrie 2011, 0:44)

      florin [anonim] i-a raspuns lui george

      Nu te opreste nimeni sa ajungi in Amsterdam ca si persoana (chiar infractor fiind, in imaginatia ta)

      Schengen inseamna ca nu te controleaza nimeni cand treci dintr-o tara in alta, in felul asta putand sa introduci tot felul de droguri/arme fara sa stie de ele.
      • +3 (5 voturi)    
        cantitate (Miercuri, 14 decembrie 2011, 1:32)

        jetset-LONDON [anonim] i-a raspuns lui florin

        de stupefiante / arme pe cap de locuitor mai mate ca in The Netherlands (NL) nu exista in Europa! De ce se tem ei nu stiu. Noi ne temem de ei :-( Noi aici in UK nu vrem in Schengen deloc. Sa ramana ei cu bicicletele lor, dar sa numai puna bete in roate tarilor la BG si RO!
    • +2 (2 voturi)    
      Nu ai inteles nimic (Miercuri, 14 decembrie 2011, 8:28)

      Mao [anonim] i-a raspuns lui george

      Nu de infractori le este frica lor, ci de cei care muncesc. Pai cum ar fi sa-ti vina angajatul (roman) dupa pauza de masa nedrogat si lucid la servici? Un dezastru efectiv ca nu s-ar mai intelege cu ceilalti colegi.
  • +7 (11 voturi)    
    Nationalismul ne omoara (Marţi, 13 decembrie 2011, 23:23)

    Vlad [anonim]

    Romania este corupta, numai tigarile contrafacute din cazurile DNA imi dau fiori. Nu trebuie sa intram in Schengen inainte sa fim gata, altfel tiganii din Franta o sa fie mic copil pe langa lucrurile pe care coruptii nostri o sa le cauzeze in Uniune. Olanda are dreptate - primul pas e in curtea noastra; reforma justitiei si bagarea coruptilor in inchisoare.
  • +1 (13 voturi)    
    Nu mai cumparati produse olandeze (Marţi, 13 decembrie 2011, 23:23)

    alx [anonim]

    nu mai cumparati produse olandeze dragi romani. nu avem nevoie de produsele lor.
    • -1 (7 voturi)    
      ba, eu am nevoie! (Miercuri, 14 decembrie 2011, 0:05)

      axis [anonim] i-a raspuns lui alx

      si le cumpar.
  • +1 (3 voturi)    
    deci sa inteleg ca (Marţi, 13 decembrie 2011, 23:30)

    dragos [anonim]

    toate celelalte state care nu se opun, sunt dusmanii Europei?
    destept mare si olandezu asta.
  • -3 (5 voturi)    
    Aceste sunt consecinte ale dezastrului (Marţi, 13 decembrie 2011, 23:51)

    evoque [utilizator]

    din politica externa a romaniei.
    Ultima atitudine a presedintelui are consecinte proaste.
    Presedintele nu a reusit sa convinga cu "cacealmaua" Albita si a cedat nervos.
    Iar ministru bachon este preocupat doar de milionu' de voturi promis.
  • +3 (3 voturi)    
    Atentie! (Miercuri, 14 decembrie 2011, 0:20)

    Eldu [anonim]

    A fost depistata "Boala florilor nebune" la florile aduse din Olanda. N-am sa mai cumpar flori de la tiganci ci ma duc pe camp si iau papadie, micsunele,...
  • +6 (8 voturi)    
    pont jurnalistic (Miercuri, 14 decembrie 2011, 0:52)

    haiducul [anonim]

    Sa va dau un pont, ca tot locuiesc in Olanda. Acest individ, Gerd Leers, a fost primar in Maastricht, mare luptator anti-coruptie pina fost prins cu mita in sac. Adica a facut niste afaceri prin "estul Europei", a primit o casa de vacanta... A fost obligat sa demisioneze din cauza acuzatiilor de coruptie.
    Sapati baieti, sapati, puneti mina pe telefon si vorbiti cu niste jurnalisti din de aici din Maastricht, ca jurnalismul adevarat nu se rezuma la traducerea si redactarea stirilor.
    Luati de aici: http://www.rnw.nl/english/article/dutch-anti-corruption-mayor-resigns
    • -1 (1 vot)    
      :) (Miercuri, 14 decembrie 2011, 7:03)

      alex [anonim] i-a raspuns lui haiducul

      Asta e ala pe care l-au tepuit bulgarii cu casa de vacanta? :)))
  • -1 (3 voturi)    
    Mda (Miercuri, 14 decembrie 2011, 2:22)

    Boicot [anonim]

    Din pacate boicotarea a orice e olandez nu o sa schimbe nimic in Romania, coruptia nu o mai strapeste nimeni pret de cateva generatii.
    Toata chestia asta ieftina cu boicotul o sa ne faca si mai rai. Si tocmai presedintele ne starnestecu vegetalele lui. Mai bine am incerca sa ne facem curatenie in ograda....nu sa asteptam pomana mereu. Sa citim mai mult, sa invatam si sa studiem la modul serios, sa muncim mai eficient, sa nu mai furam/mintim/racnim etc
  • -3 (3 voturi)    
    Felicitari Olandezilor (Miercuri, 14 decembrie 2011, 5:55)

    sunu [anonim]

    Toata prostimea de la guvernare..basescu..boc..si alte specii nu inteleg ca trebuie sa respecti statul de drept..sa respecti legile si sa le aplici..sa nu furi din banul public...ne primesc dupa ce pleaca boc si basescu de la putere
  • -2 (2 voturi)    
    Multumim OLANDA (Miercuri, 14 decembrie 2011, 6:59)

    prostu [anonim]

    Multumim OLANDA
    Ai ramas singura speranta pentru eliminarea coruptiei.
    Speranta este in voi .
    Aici pe malurile dimbovitei vedem ce se intmpla.
    Cand toti corupti vor fi trimisi la puscarie si nu sentinte cu suspendare ,cand justitia se va reforma, atunci putem discuta .
    Acum despre ce discutam , cine nu intelege .
    • +1 (1 vot)    
      Nu fii atat de aspru cu tine... (Miercuri, 14 decembrie 2011, 11:07)

      Mao [anonim] i-a raspuns lui prostu

      esti doar naiv...
  • +2 (2 voturi)    
    Un LT (Miercuri, 14 decembrie 2011, 8:18)

    cmariusalin [utilizator]

    Olanda e doar o unealta a intereselor celor *mari* din UE,care pe fata ne sprijina intrarea in spatiul Schengen si obtin contracte *generoase* pentru firmele lor stiind ca de fapt,vom intra abia cand nu va mai fi ramas nimic neexternalizat...
  • -2 (4 voturi)    
    Cand ai un marinar betiv la conducere.... (Miercuri, 14 decembrie 2011, 8:39)

    Frankie [utilizator]

    Ajungi sa mori de foame...
  • -1 (5 voturi)    
    bravo, Olanda ! (Miercuri, 14 decembrie 2011, 9:13)

    srpc [utilizator]

    pare singura tara (alaturi de Finlanda, probabil) care spune lucrurilor pe nume si nu incearca sa apuce kktul de partea curata (definitia corectitudinii politice)! ce pana mea poti lauda la Basescu&Boc? incompetenta si coruptia? uite ca olandezii zis PAS, si ii felicit pt. asta.
  • -1 (1 vot)    
    ... (Miercuri, 14 decembrie 2011, 10:39)

    dragos234 [utilizator]

    Abia astept sa ii prindem la ingramadeala pe rasistii astia de olandezi care pozeaza in campionii liberalismului si tolerantei dar le pute la nas sa stea cu noi in Schengen.
  • -1 (3 voturi)    
    Olandezii au dreptate (Miercuri, 14 decembrie 2011, 11:11)

    Armand [anonim]

    Daca as fi Olandez as face acelas lucru pe care il fac ei.Stiu in ce tara traiesc si ii inteleg. Eu ca cetatean Roman nu am aceleasi drepturi ca si alti cetateni Romani mai privilegiati din tara asta.Se stie ca in justitie se umbla cu ocaua mica, iar traficul de influenta e in floare.Asa ca de ce ne-am supara noi romanii de rand ca nu ne priesc in Schengen atata timp cat Olandezii cer niste lucruri normale
    .Respectarea cererilor inaintate de Olandezi ar fi de folos tuturor romanilor, asa ca ii apreciez pentru vehementa lor.
    O justititie curata e ceva de dorit.
  • +1 (1 vot)    
    Miza politica (Miercuri, 14 decembrie 2011, 11:13)

    Vile [utilizator]

    Olanda este influentata puternic de partidele politice de dreapta care s-au cam saturat de emigranti( au o problema destul de mare cu musulmanii, sunt cam multi pentru gustul lor). Consider ca acest veto fata de aderarea Romaniei este doar o chestiune politica, electorala si nimic mai mult. De fapt, sunt sanse de 90% ca Romania sa intre in Spatiul Schengen in 2012( chiar in prima parte a anului). Mai avem putin de asteptat.
  • +1 (1 vot)    
    exercitiu de logica (Miercuri, 14 decembrie 2011, 11:57)

    me [anonim]

    "Ministrul olandez pentru Imigratie: Nu sunt un dusman al Bulgariei si al Romaniei. Sunt un prieten al Europei " - daca esti prieten al europei (o sa trec peste jignirea clara din declaratie) cum naiba de REFUZI decizia majoritatii?!?!?! si prin majoritate ma refer la toti inafara de tine...
    s-au gasit olandezii sa apere interesele europei...
    singurul lucru care nu il stiu este... ce vor olandezii: sa castige in sondaje prin acest refuz sau o mita de la romania si bulgaria ... ceva gen romgaz, rompetrom etc...
    PS: ne da patria drogurilor noua lectii de morala...
    • +1 (1 vot)    
      hoatararile ue (Miercuri, 14 decembrie 2011, 13:53)

      mugurel cretzu [anonim] i-a raspuns lui me

      se iau prin unanimitate, prin consens.
      acelasi drept il are si romania, sa blocheze o hotarare.
      cum s'a si vehiculat, privind admiterea croatiei,

      d'aia ultima hotarare s'a redus la un acord interguvernamental, nu la modificarea sau un nou tratat.
      era nevoie de consens.
      atunci devine obligatorie pentru toti membrii.

      europa este a tururor tzarilor, nu este democratia sau dictatura majoritatii.
      schengen nu este un tratat european. tzarile membre in spatiu pot ridica obiectii.
      olanda nu s'a pronuntat pentru neincluderea romaniei, ci pentru amanarea aderarii pana cand indeplineste aceleasi conditii cu celelalte tzari.
      va otzaritzi cand vamesul si politaiul de fontiera din ungaria va ia la puricat, la bani marunti.
      asa trebuie sa faca si vamesul si politaiul roman, la frontierele dinspre tariel non schengen.
      acum, cu control dublu, atat romanesc cat si maghiar, olandezii sunt mai confortabili.
      confortul ala nu'l vor mai simti cand controlul va fi facut intr'o concordie si cooperare cu autoritatile de frontiera din moldova cu transnistria sau ucraina.
      vor sa fie siguri ca romania isi va lua treaba in serios, ca va fi paznicul portilor de intrare in europa.
  • 0 (0 voturi)    
    nu va lasati inselati (Miercuri, 14 decembrie 2011, 18:49)

    jack [anonim]

    Olanda e doar purtatorul de cuvant al Germaniei, Finlandei si altor tari nordice. Cum tarile alea nu voiau sa para "dusmanoase" cu estul, si stiind ca e nevoie doar de un vot negativ, Olanda a iesit la inaintare sa se opuna. In alte cazuri, alta din tarile alea o sa iasa la inaintare, fac cu randul.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version