VIDEO Daniel Funeriu: Conducerea de la "Jean Monnet" a fost demisa; activitatea liceului va fi monitorizata un an

de V.M.     HotNews.ro
Duminică, 4 decembrie 2011, 14:08 Actualitate | Esenţial

Conducerea Liceului "Jean Monnet" a fost demisa din cauza gravelor nereguli constatate de Corpul de control al MECTS, iar Inspectoratul Scolar al Municipiului Bucuresti va monitoriza timp de un an activitatea unitatii de invatamant, a declarat pentru Mediafax ministrul Educatiei, Daniel Funeriu.

"Controlul efectuat a aratat ca relatia nefireasca intre profesor si eleva, indiferent de cat de emancipat este mediul de la "Jean Monnet", a fost si rezultatul unor disfunctionalitati grave in conducerea liceului si gestionarea relatiei parinte - scoala. Evident, instanta este cea care va decide asupra naturii acestei relatii. Se vede clar ca, atunci cand conducerea scolii nu isi face datoria, efectele sunt grave", a spus, duminica, ministrul Daniel Funeriu.

Ministrul Educatiei a precizat ca, printre alte masuri, a decis demiterea, conform procedurilor legale, a intregii conduceri si monitorizarea de catre Inspectoratul Scolar al Municipiului Bucuresti (ISMB) a activitatii in liceu pe o perioada de un an.

"Faptul ca in acest liceu sunt si elevi cu o stare materiala buna nu trebuie sa dea liceului un statut aparte. Legea este identica pentru toti si angajamentul Ministerului pentru disciplina, ordine si rigoare este cat se poate de puternic", a mai spus ministrul Funeriu.

Raportul Corpului de control al MECTS la Liceul "Jean Monnet" din Capitala indica multiple nereguli, incepand cu registrele privind evidentele sedintelor Consiliului de administratie, unde apar situatii in care cei care decid sunt diferiti de cei care au participat la intrunire, aprobarea de transfer a elevilor, care se bazeaza pe decizii aleatorii, lipsa proiectelor privind combaterea violentei, gestionarea situatiei de criza.

De asemenea, rezultatele controlului au aratat lipsa unei comisii si a unor strategii pentru reducerea abandonului si a absenteismului scolar, in conditiile in care elevii Liceului "Jean Monnet" au un numar mare de absente nemotivate, neexistand un plan pentru reducerea acestui fenomen.

Sedinte la care figurau unii profesori, dar semnau altii, sedinte validate fara cvorum, dosare de transfer ale elevilor incomplete, absente nesanctionate si nesemnalate parintilor, sunt alte nereguli constatate in urma controlului.

Mai mult, in unitatea de invatamant nu sunt cunoscute programele sociale specifice care debuteaza la inceput de an scolar, cum ar fi "Bani de liceu", ci se mentioneaza ca este vorba despre programul Euro200.

Totodata, potrivit raportului, Comisia pentru frecventa si reducerea abandonului scolar este nefunctionala. La cererea comisiei de ancheta a fost realizat un tabel cu absentele in perioada septembrie-noiembrie, fiind constatat un numar mare de absente nemotivate. Nu exista niciun plan pentru reducerea absenteismului, nu exista comunicare cu parintii, cu acestia discutandu-se numai cand situatia devine critica.
  • Eleva care l-a acuzat de viol pe profesorul de sport are 45 de absente nemotivate
In timpul anchetei au fost verificate documentele scolii, Corpul de control constatand ca dosarul de transfer al elevei de la Liceul "Jean Monnet" care l-a acuzat de viol pe profesorul Dan-Octavian Visan era incomplet. Totodata, eleva avea deja in primul semestru  45 de absente nemotivate, pentru acestea nefiind dispusa nicio sanctiune.

Transferul elevei la Liceul "Jean Monnet" a fost "aprobat fara respectarea prevederilor legale", dosarul nu are fisa medicala si fisa individuala de observatie, potrivit raportului Ministerului Educatiei.

Mai mult, Corpul de control a constatat ca la Liceul "Jean Monnet" exista si alte dosare incomplete.


In raport se mai arata ca, in sedinta din 4 noiembrie, Consiliul de administratie de la Liceul "Jean Monnet" din Capitala a analizat faptele petrecute in excursia organizata in 28-30 octombrie la Predeal, in urma careia o eleva a depus plangere impotriva profesorului de sport Dan-Octavian Visan, acuzandu-l ca a violat-o.

Directorul liceului a propus atunci organizarea unei comisii de ancheta care sa investigheze incidentul. Consiliul de administratie a aprobat demisia profesorului Visan, insotitor in excursia de la Predeal, fara preaviz, "pentru a reduce presiunea mass-media asupra liceului".

In sedinta urmatoare a fost prezentat raportul comisiei de ancheta. Profesoara Ileana Lazarescu a propus atunci ca decizia de cercetare disciplinara a elevei care l-a acuzat pe profesorul de sport ca a violat-o sa fie amanata pana la solutionarea definitiva si irevocabila a dosarului penal, pentru a evita o eventuala contestatie in instanta. Totodata, profesoara Ileana Lazarescu a propus si sistarea tuturor excursiilor organizate la nivelul liceului, cu exceptia cei de la Viena din decembrie 2011, precum si elaborarea unui nou set de reguli privind organizarea acestora. Decizia luata atunci a fost semnata de cinci din cei noua membri ai consiliului, potrivit raportului MECTS.

In sedinta din 14 noiembrie a fost discutata sanctionarea profesoarei de Religie Gabriela Voinescu, care i-a insotit pe elevi in excursia de la Predeal. Director liceului a propus sanctionarea cu nota observatorie a profesoarei, aceasta fiind aprobata in unanimitate, dar semnata de trei din cei noua membri ai consiliului. Tot la acea sedinta, directorul liceului a propus sanctionarea cu scaderea notei la purtare sau exmatricularea elevei care l-a acuzat pe profesorul de sport, se mai arata in raport.

In acest context, Ministerul Educatiei a cerut ISMB incetarea detasarii in interes de serviciu a conducerii liceului pana in 5 decembrie.

De asemenea, Ministerul Educatiei a solicitat evaluarea competentelor de consilier managerial a inspectorului ISMB desemnat coordonator al liceului, termenul fiind luna decembrie.

Ministerul Educatiei a mai cerut efectuarea unei noi inspectii generale privind desfasurarea activitatii la Liceul "Jean Monnet" la inceputul semestrului al doilea, precum si raportarea activitatii desfasurate de catre inspectorii ISMB Corpului de control, in semestrul al doilea al anul scolar 2011-2012.

Ministrul Educatiei, Daniel Funeriu, a solicitat ISMB sa monitorizeze timp de un an activitatea la Liceul "Jean Monnet".

In 21 noiembrie, Corpul de control al ministrului Educatiei a inceput o ancheta la Liceul "Jean Monnet", pentru a vedea daca incidentul in urma caruia o eleva l-a acuzat pe profesorul de sport ca a violat-o a fost este un caz izolat sau daca regulamentul scolii permite incurajarea unui astfel de comportament.

O eleva de la Liceul "Jean Monnet" s-a prezentat, in 3 noiembrie, la Sectia 1 Politie insotita de parinti si a depus plangere impotriva profesorului de sport Dan-Octavian Visan, acuzandu-l ca a violat-o, in timpul unei excursii la Predeal.

Dan-Octavian Visan a fost arestat preventiv, fiind acuzat de acte sexuale cu un minor.

Numele Liceului "Jean Monnet" a fost implicat si in alte scandaluri, recent doua eleve fiind acuzate ca au furat un telefon mobil si o camera foto de la doua studente. Incidentul a avut loc in noaptea de joi spre vineri, intr-un club din Capitala.

O alta eleva de la Liceul "Jean Monnet" a pozat in Playboy, alaturi de primarul Radu Mazare. Madalina Pamfile a aparut pe coperta numarului din noiembrie al revistei Playboy, alaturi de Radu Mazare si alte doua domnisoare nud.

In urma deciziei de a poza in Playboy, dar si pentru alte contraventii la codul Liceului "Jean Monnet" a fost propusa scaderea notei la purtare elevei Madalina Pamfile. Consiliul profesoral a decis sa propuna sanctionarea Madalinei Pamfile si pentru absentele repetate si nemotivate de la ore, dar si pentru prezenta in diverse emisiuni de televiziune fara a avea permisiunea conducerii liceului.



Citeste mai multe despre   






















6788 vizualizari

  • -34 (40 voturi)    
    penibil (Duminică, 4 decembrie 2011, 14:19)

    citizen [anonim]

    Au cautat chichite ca sa nu se spuna ca ministerul nu face nimic. Ceea ce "a constatat" comisia de control este zero fata de alte unitati de invatamant. Demiterea conducerii nu rezolva nimic, fitzele raman... O noua actiune hei-rupista de ochii lumii, marca Funeriu. O analiza corecta ar fi arata ca problema de acolo este "materialul" cu care se lucreaza si nu corpul profesoral.
    • +19 (23 voturi)    
      corpul profesoral... (Duminică, 4 decembrie 2011, 16:27)

      traian [anonim] i-a raspuns lui citizen

      Sa fim seriosi,daca dascalii ar fi cu adevarat pedagogi si profesionisti probleme de acest tip ar aparea in afara exclusiv in afara liceului sau a unor activitati organizate de liceu!
      Materialul este intodeauna bun la varsta asta,stimabile citizen!Chiar daca este vorba de o scoala de corectie sau un liceu de copii de bani gata! dascalii sunt problema!
      • -9 (11 voturi)    
        Licee de elita (Duminică, 4 decembrie 2011, 20:01)

        Observer [anonim] i-a raspuns lui traian

        As vrea sa te vad profesor la un astfel de liceu cu copii de bani gata, sa-si bata joc elevii de tine fara sa le poti face ceva.
        • +7 (9 voturi)    
          Cu tot respectul (Duminică, 4 decembrie 2011, 22:53)

          traian [anonim] i-a raspuns lui Observer

          Cu tot respectul,ai trait degeaba! daca esti dascal este vai de viata ta,ai ocupat si ocupi aiurea-n tranvai un loc in sistem!
          Daca esti doar membru simpatizant al corpului dascalilor parati te sfatuiesc sa gandesti de doua ori inainte de a scrie!
          Copii de bani gata sau nu au nevoie de profesori,nu de paiate sau de pacalici!
          • +2 (2 voturi)    
            la Jean Monet sa fii profesor e o afacere (Luni, 5 decembrie 2011, 10:06)

            gigel din ultima banca [anonim] i-a raspuns lui traian

            Sunt unii profesori care daca au ajuns la un liceu din asta, este ocazia vietii lor. Nu ca ar fi toti profesorii asa. Fiecare punct din nota unui elev nu foarte bun dar dintr-o familie instarita, va inseamna o suma substantiala de bani in buzunarul propriu. Si cum in ziua de azi copii nu sunt prea interesati de scoala, in schimb parintii sunt disperati, rezulta sume frumoase de bani, cadouri, excursii in strainatate. Profesorii sunt slab platiti, deci cedeaza usor. E ca si cum te-ai plimba cu friptura pe la gura flamandului. Sunt unii parinti la Jean Monet cu putere si la inspectorat si probabil si la minister, deci degeaba se chinuie ministrul, ca probabil subalternii vor uita repede ordinele :)
    • +9 (11 voturi)    
      cine o e penibilul? (Duminică, 4 decembrie 2011, 20:21)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui citizen

      faptul ca eleva care a acuzat violul avea 45 de absente nemotivate sinu s-aaplicat nicio sanctiune ce-ti spune tie? ca profesorii care trebuiau sa aplice corectii nu sunt vinovati?
      or exista si fite printre elevi, peste tot sunt, darprofesorii trebuie sa fie drastici cand e vorba de disciplina. "materialul" de care vorbesti a ajuns asa pt ca profesorii au permis acest lucru.
      ca vrei tu sa minimalizezi decizia ministrului nu inseamna ca ai dreptate. asta era masura care trebuia luata. sau ce vroiai sa faca funeriu? sa dea "materialul" afara? asta era solutia ta?
      • -2 (2 voturi)    
        Penibil e cel drastic, (Luni, 5 decembrie 2011, 10:06)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui sucaa

        care reuseste numai cu sfatu' Nicolae sa-i determine pe elevi sa invete.

        Ce inveti cu frica numai in caz de frica iti va folosi, ce inveti cu placere vei folosi intotdeauna cu placere.
        • +1 (1 vot)    
          placere (Luni, 5 decembrie 2011, 16:53)

          sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

          placere inseamna sa-i lasi sa chiuleasca si sa nu pateasca nimic?
          nu mai interpretati cum vreti voi democratia. te duci la scoala, iar la un nr de absente trebuie sa fi penalizat cumva. eu cand ma duc la servici crezi ca astia inchid ochii daca lipsesc vreo 42 de ore nemotivat doar ca sa fac lucrurile cu placere?
          unde ati auzit asta?
          nu e vorba de frica ci de responsabilitate. ca nu vrea sa invete e una, ca nici nu se duce pe la scoala este cu totul altceva.
  • +34 (40 voturi)    
    Felicitari domnule Funeriu! (Duminică, 4 decembrie 2011, 14:19)

    dan [anonim]

    Citind raportul facut si decizia dumneavoastra sunt extrem de bucuros pentru ca aveti curajul sa faceti ce este corect!

    Este incredibil cum in 20 de ani toata lumea s-a complacut in mocirla si totul a ajuns de vanzare. Va multumesc ca ati avut curajul sa incercati sa corectati asta..
  • -14 (22 voturi)    
    LEN se respecta??? (Duminică, 4 decembrie 2011, 14:36)

    Mihai [anonim]

    Conducerea liceului poate fi vinovata de situatie (cu toate ca fata a venit cu lectiile invatate din Belgia :)) ),
    dar am o alta nelamurire. Noua LEN se aplica?

    Din cate stiu eu, conform noii legi, conducerea este aleasa si demisa de consiliul scolii.

    Se aplica LEN pe bucati?

    Sau aplicam legea numai cand ne convine?
    • +15 (17 voturi)    
      ia mai citeste o data articolul (Duminică, 4 decembrie 2011, 17:39)

      Anonimus [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      ministrul nu a dispus demiterea, ci a propus inspectoratului incetarea detasarii in interes de serviciu a conducerii liceului. asta are voie sa faca conform LEN?
  • -9 (19 voturi)    
    nedumerire (Duminică, 4 decembrie 2011, 14:39)

    mariamaria [anonim]

    De ce a propus directorul liceului sanctionarea cu scaderea notei la purtare sau exmatricularea elevei care l-a acuzat pe profesorul de sport?

    Nu inteleg de ce directorul a propus exmatricularea elevei. Este foarte bine ca profesorul si-a dat demisia. A avut relatii sexuale cu o eleva sub 18 ani. Acest comportament este sanctionat de Codul penal.

    Dar de ce este pedepsita eleva? As vrea sa stiu.
    • +2 (6 voturi)    
      ajutor ma ,,violeaza'', nu sariti ca-mi place ! (Duminică, 4 decembrie 2011, 19:51)

      danarad [anonim] i-a raspuns lui mariamaria

      e pedepsita pt.,,inocenta'' ei, a reclamat ,,violul'' imediat ce sa intimplat, dupa 4 zile !?
      • +2 (2 voturi)    
        nu-ti doresc (Luni, 5 decembrie 2011, 5:36)

        Elle [anonim] i-a raspuns lui danarad

        nu-ti doresc sa fii asaltat sexual. Am fost molestata cand aveam 6 ani. Prima persoana careia i-am spus a fost mama, cand am facut 20 de ani. Am trait 14 ani cu rusinea, desi acum stiu ca nu a fost vina mea. Tatalui meu nu i-am spus.

        Nu-ti doresc sa-ti vina prietena, mama, sora, vara, sau o alta persoana apropiata si sa-ti spuna ca un barbat a fortat-o sa faca sex impotriva dorintei ei. Din cauza atitutidinii tale, nici nu cred ca o sa-ti spuna cineva vreodata.

        Nu-l inteleg pe profesorul de la Jean Monet. Eu lucrez cu studenti, toti au peste 18 ani, deci nu se pune problema ca as face ceva ilegal, dar nu am fost niciodata atrasa de un student! Sunt niste copii! Am 29 de ani.
        • 0 (0 voturi)    
          Fiindca esti asa sigura de tine (Luni, 5 decembrie 2011, 11:34)

          giga [anonim] i-a raspuns lui Elle

          iti spun si eu un caz concret: O asistenta la Politehnica Bucuresti s-a incurcat cu un 'copil' - student - cu 10 ani mai mic; spre cinstea ei, macar, i-a spus sotului (erau casatoriti de multa vreme, aveau si copil) si au divortat. Nu stiu daca a fost bine su rau, vreau doar sa-ti spun sa nu mai fii asa sigura in situatiile astea. Si-ti mai spun ca ea si sotul ei erau un cuplu invidiat de toti cei care ii cunosteau.
        • 0 (0 voturi)    
          haha (Luni, 5 decembrie 2011, 19:43)

          Elle [anonim] i-a raspuns lui Elle

          giga, ai dreptate, never say never. Predau de la 26 de ani, si inca nu s-a intamplat. At trebui sa-mi schimb strategia - predau acum la o facultate unde tuition e 50,000 USD. Copiii astia au bani ce n-a vazut neam de neamul meu!
        • 0 (0 voturi)    
          e o mare diferenta la tine (Marţi, 6 decembrie 2011, 10:06)

          xyz [anonim] i-a raspuns lui Elle

          Sorry pentru cazul tau, intradevar la tine a fost ceva foarte rau. Totusi nu e asa sigur in acest caz eleva respectiva a fost molestata. Politia l-ar fi acuzat pe profesor de viol si nu de sex cu minori. Intelegi diferenta ? In cazul asta fata era in clasa a 11-a, adica destul de responsabila(in alte tari i se da si permis), iar profesorul nu era chiar asa in varsta. Inteleg ca nu a existat o constrangere. E ca si cum daca o persoana de 18 ani plus o zi care face sex cu o fata de 18 ani fara o zi...ambii de bunavoie, trebuie sa o bagam la puscarie pentru sex cu minori si sa o mai si castram conform unor senatori mai extremisti. Intradevar profesorul trebuie dat afara din liceu si sa nu mai aiba voie se profeseze in invatamant, poate si ceva ani cu suspendare, dar nu cred ca e un caz care ar trebui pedepsit chiar asa de dur de societate(cum e in cazul tau).
  • +35 (47 voturi)    
    BRAVO!!!!!!!! (Duminică, 4 decembrie 2011, 14:44)

    legolas1979 [utilizator]

    CEL mai bun misnistru care l-a avut Romania in ultimii 50 de ani! Daca am avea astfel de oameni in conducerea Romaniei (primministri, presedinti, ministri) in 5 ani depasim Polonia si Cehia. Iar in 10 suntem pe urmele Spaniei si Italiei. In 20 de ani suntem in spatele Germaniei la cativa pasi...
    Bravo domnule ministru. Va sustinem si nu va lasati intimidat de nemernci! Faceti ceea ce e corect nu ceea ce vrea prostimea!
    • -13 (19 voturi)    
      Si in 30 de ani (Duminică, 4 decembrie 2011, 16:31)

      Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui legolas1979

      Suntem super putere mondiala :)
    • 0 (4 voturi)    
      Unde ruleaza? (Duminică, 4 decembrie 2011, 19:37)

      kanes [anonim] i-a raspuns lui legolas1979

      Ca pe youtube nu a aparut.
  • +13 (19 voturi)    
    Bravo (Duminică, 4 decembrie 2011, 14:57)

    mary [anonim]

    Ministrul a propus masurile de bun simt. Acolo nu s-ar fi intamplat ceea ce s-a intamplat daca mediul din acel liceu nu ar fi fost asa de permisiv. Deci mi se pare corecta demiterea conducerii si monitorizare timp de 1 an.

    Dar de aici si pana la interzicerea apartiei in emisiuni televizate sau in reviste porno - nu ca as fi de acord cu ele- este o cale lunga...Tinerii trebuie lasati sa decida singuri pentru ei si responsabilizati pentru aceste acte/actiuni prin regulamente de ordine interioare/ politici de liceu, etc si aici cred ca scaderea notei la purtare este suficienta. Daca continua eliminarea din scoala. Dar actiunile s-au repetat si conducerea nu a rectionat...

    Trebuie gasit echilibrul si discernamantul necesar pentru a lasa suficienta libertate tinerilor dar incurajata propria responsabilizare pentru actiunile intreprinse de ei.

    Ar trebui creat cadrul de orientare care sa nu permita prostirea tinerilor care sunt naivi si usor de dus cu "presul"...Poate ar fi timpul sa fie exploatate vechile ore de dirigentie cu discutii deschise pe subiecte fierbinti, de interes, pentru tineri...

    Echilibrul este necesar pentru ca maine scoala ar putea sa le interzice elevilor sai sa isi ia carnet de conducere ca asa nu vrea conducerea liceului.

    Deci echilibru si decenta in toate masurile.
    Numai bine!
  • +21 (27 voturi)    
    Bravo, Daniel Funeriu! (Duminică, 4 decembrie 2011, 15:10)

    serioussam [anonim]

    Asa trebuie sa arate, intr-o societate normala, reactia unui minister si a unui ministru responsabil ca raspuns la incompetenbta, iresonsabilitatea si nepasarea fata de elevi si viitorul lor a unui intreg sistem de invatamant croit dupa chipul si asemanarea democratiei "originale" iliesciene!
    Bravo, Daniel Funeriu, si tine-o tot asa!
    Oamenii responsabili si cu capul pe umeri din aceasta tara sunt alaturi de tine!
  • -10 (18 voturi)    
    demiterea conducerii de la liceul Jean Monnet (Duminică, 4 decembrie 2011, 15:18)

    cititor [anonim]

    Domnul Funeriu a călcat pe un mușuroi de furnici de foc.
    Să vedem dacă va fi în stare să fuga suficient de repede.
    Alfel profesorii protestatari își văd visul cu ochii. Demiterea lui Funeriu.
    • +10 (10 voturi)    
      .... (Duminică, 4 decembrie 2011, 16:34)

      emma [anonim] i-a raspuns lui cititor

      Ma indoiesc, a atins interese mult mai mari de atat, in mediul universitar de ex. Nici nu stiti cat il urasc profesorii in varsta pentru ca nu mai au voie sa conduca doctorate din cauza lui.
      La jean monnet oricine ar veni se va adapta rapid, nu asta e problema, ca actuala conducere ar fi permis si urmatoarea, vai, nu.
  • -17 (25 voturi)    
    exagerare (Duminică, 4 decembrie 2011, 15:25)

    elev [anonim]

    "dar si pentru prezenta in diverse emisiuni de televiziune fara a avea permisiunea conducerii liceului"
    - adica ai nevoie de aprobarea liceului ca sa apari intr-o emisiune??

    Funeriule, nu suntem in Coreea!!!
    • +2 (2 voturi)    
      de acord (Luni, 5 decembrie 2011, 5:44)

      Elle [anonim] i-a raspuns lui elev

      atata vreme cat elevul/eleva vine la scoala si nu are absente, ce face in timpul liber e treaba lui/ei.

      Responsabilitatea (controlul) liceului asupra elevului se temina in momentul in care elevii se duc acasa.
  • +28 (34 voturi)    
    elevii sa iasa in strada (Duminică, 4 decembrie 2011, 15:34)

    math [anonim]

    Trebuie sa facem ceva, nu mai putem continua asa. E vorba de drepturile omului, Nu mai putem sa furam din cluburi, nu mai putem sa pozam cu Dl. Mazare in Plai cu Boi, nu mai putem sa ne inscriem odraslele unde vrea muschiul nostru (contra cost la scoli de stat gratuite), ca nu spun ca nici macar nu are unde sa-si parcheze BMW-ul joia si primavara cand vine la liceu mititelul, obosit de atatea lectii. Ne mai pune si camere de luat vederi la examen.

    Sa vina Dna Andronescu repede sa ne salveze, altfel ne nenorocim viitorul. Cum mai facem 3 facultati in 2 ani daca ne consumam aiurea mergand zilnic la liceu 4 ani de zile ??
  • -2 (10 voturi)    
    :))))))))))))) :)))))))))))))))))) (Duminică, 4 decembrie 2011, 16:08)

    Mihai [anonim]

    Citez:

    "Mai mult, in unitatea de invatamant nu sunt cunoscute programele sociale specifice care debuteaza la inceput de an scolar, cum ar fi "Bani de liceu", ci se mentioneaza ca este vorba despre programul Euro200."

    Astia de la minister sunt chiar stupizi sau lipsiti de umor.

    Bani de liceu la Monet???????????

    Cine Dumnezeu are nevoie de 200 de euro sa isi cumpere un calculator la Monet????? Cred ca elevii de la Monet au in buzunar cate 200 de euro de cheltuiala pe zi :)).

    Vai de capul lor!
    • +10 (10 voturi)    
      eu am nevoie... (Duminică, 4 decembrie 2011, 18:12)

      daniel_wolf [utilizator] i-a raspuns lui Mihai

      crezi ca la monnet intra doar copii de bani gata - FALS, aveam colegi care primeau bursa sociala, eu personal eram bursier, si ma ajutau foarte mult acei bani....
    • 0 (0 voturi)    
      nu toti (Luni, 5 decembrie 2011, 18:02)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui Mihai

      si eu am facut un liceu "de fitze" dar daca marea majoritate erau copii de bani gata, vreo 5 de conditie modesta tot eram in clasa. Eu aveam bursa sociala de exemplu, unii din provincie erau in internat... deci nu sunt toti la fel.
  • +14 (16 voturi)    
    masura excelenta (Duminică, 4 decembrie 2011, 16:21)

    edif [utilizator]

    Felicitari domnule ministru. Masura este binevenita si justa. Liceul pare a fi unul din cele mai proaste scoli din tara si practic scapat de sub control.
  • -10 (14 voturi)    
    bine (Duminică, 4 decembrie 2011, 18:02)

    dan [anonim]

    ca s-a trezit si imberbul asta sa pedepseasca conducerea pentru o fufa.
    Acum toate elevele vor sti ca daca si-o trag cu profesorii directorul va fi demis.
    Mai bine le mariti salariile la profesori bai handicapatilor de ministrii.
  • +7 (7 voturi)    
    Conducerea actuala? (Duminică, 4 decembrie 2011, 18:14)

    daniel_wolf [utilizator]

    Din cate stiu eu ( am absolvit acolo) actuala conducere a implinit zilele acestea un an. Ce vreau sa spun e ca actuala conducere este vinovata intr-o mai mare sau mica masura, insa problema nu e in actuala conducere, problema e in vechea conducere, si nu neaparat in conducere. Din perioada in care eram elev toate problemele mele care in mod normal trebuiau rezolvate la secretariat ajungeau la director, deoarece secretariatul nu era in stare sa le rezolve, ma refer la eliberare de adeverinte si alte acte..., de asemenea nu eram privit cu ochi buni deoarece eram prost crescut ( nu duceam flori si cadouri de 8 martie). Mai mult cand a venit actuala conducere a fost interzis fumatul in incinta liceului, s-au aplicat uniformele, controale asupra absentelor etc.
  • 0 (2 voturi)    
    da (Duminică, 4 decembrie 2011, 18:50)

    dorel [anonim]

    se vede ca erau un liceu de fite, ca si profesorii, stiti zicala, asa profesor, asa elev, sau viceversa
  • +4 (6 voturi)    
    Funeriu- candidat la presedintie (Duminică, 4 decembrie 2011, 20:02)

    Ioana [anonim]

    Dl Funeriu ar fi un candidat nemaipomenit la Presedintie ! L-as vota cu mare bucurie !
  • +1 (3 voturi)    
    Nedumerire (Duminică, 4 decembrie 2011, 21:38)

    Cetatean [anonim]

    Nu pot sa pricep cum "emigreaza" elevii din tara sau din strainatate la acest liceu.
    Asta nu intra in repartizarea computerizata? Sau repartitia computerizata este doar pentru fraieri? Probabil principiul la acest liceu este:" tunati si adunati"! Oare au casa de marcat???
    Cred ca ar trebui scuturate bine "dosarele de transfer". Cat despre caracterele "domnisoricilor" slefuite de conturi bancare, imi repugna... fitze, minciuni, fatarnicie.
    Cu toata bogatia din lume, "petele" din CV nu se vor putea curata!
  • +4 (6 voturi)    
    Este vorba cumva de (Duminică, 4 decembrie 2011, 21:39)

    Kecske [utilizator]

    liceul unde a(u) invatat copilul/copii ilustrului prim-ministru Bombonel ?
    Ce oameni, ce caractere puternice au iesit pe portile acestui liceu !
    Cum de au aparut si fetele astea cam "usuratice", ca sa folosesc un eufemism ?
    Sau e vorba de vesnicii/vajnicii urmasi ai locatarilor din Primaverii ?
  • -4 (4 voturi)    
    !!! (Duminică, 4 decembrie 2011, 22:12)

    Cris [anonim]

    Esti tare, Mister!!!!
  • +1 (1 vot)    
    Ce vrem si ce avem ? (Luni, 5 decembrie 2011, 8:54)

    dorin bretan [anonim]

    La scoala , va place sau nu , se invata -mai mult sau mai putin. Asa e conceput sistemul nostru de invatamant. Educatia se face acasa !(sau nu se face). Stiu ca la o gramada de parinti nu le place , unii abandonaza educatia dupa gradinita, altii dupa clasele primare . Aduceti-va aminte de perioada scolara . Intra un profesor , preda o lectie, asculta si pune note. Ora urmatoare vine altul....Cand sa faca educatie? Profesorii insisi nu urmeaza o scoala speciala .Se pregatesc intr-un domeniu ( matematica , biologie....) si fac un curs de pegagogie. Exceptiile sunt cei cu inclinatii native pentru educatie si nu ca urmare a pregatirii profesionale.
  • +1 (1 vot)    
    foarte bine dle ministru (Luni, 5 decembrie 2011, 9:16)

    cartarescu [anonim]

    Ar trebui prin lege ca toti elevii la inscrierea intr-o unitate scolara sa dea o declaratie de buna purtare si insusire a regulamentului fiecarei scoli...(care sa fie anexata la dosarul lor scolar )
    Dupa cum fiecare societate comerciala are un regulament de functionare...asa si fiecare scoala ar trebui sa-l aiba....si elevii sa se conforme acestui regulament...nu le convine ...sa mearga sa faca scoala in strainatate...
    Felicitari dle ministru pentru fermitate ...ati fi bun sa conduceti si o tara ca Romania..eu v-as vota
  • -1 (1 vot)    
    Domnul ministru... (Luni, 5 decembrie 2011, 9:59)

    conteaza?! [anonim]

    a demis conducerea liceului= bine, rau... habar nu am. important este ca domnul ministru a avut posibilitatea de a sudia in alte tari si ca tot ce face mi se pare a fi foarte superficial. poate ar fi cazul ca acum sa infiinteze si o comisie care sa "verifice" sanatatea psihica a pofesorilor. in alte tari elevii care considera ca profesorul nu explica corect lectia in clasa, care se simte in vreun fel timorat de activitatea profesorului la clasa se poate adresa unei astfel de comisii. nu ar fi rea pt ambele parti- elev si profesor. pt ca orice experienta de viata poate influenta atat conduita unui profesor cat si cea a unui elev.
    revenind la tema articolului cred ca acel fost elev al acestui liceu are intr-o oarecare masura dreptate- nu numai conducerea este vinovata ci tot aparatul profesoral.
  • +1 (1 vot)    
    liceul profesorilor cu pile (Luni, 5 decembrie 2011, 12:57)

    Mariana Crudu [anonim]

    si profesorul de sport a ajuns suplinitor la acest liceu prin Pile Relatii Cunostinte. Au o viata dulce profesorii aici, de 1 martie de 8 martie, de Craciun.
    Exigenta, vax albina
  • 0 (0 voturi)    
    Totusi... cum ramane? (Marţi, 6 decembrie 2011, 3:36)

    espresu de ciulnita [anonim]

    Tipa a fost violata (ca sta ala degeaba in puscarie),
    ori a fost nemultumita de prestatia tipului?
    De obicei cucoana mea imi rupe cate o mana, apoi ma scapin cu ea pe spate cand este nemultumita.
    Asta (eleva), se pare ca are pretentii mai mari. Vrea sa devina vedeta.
    Oricum, deja a aflat ca mai intai trebuie sa devina starleta inainte de a ajunge vedeta.
    Nu spun nimic despre parinti. Am facut comentariul despre ei la inceputul scandalului, iar predictiile mi s-au confirmat. CHHHH.
    Hai, pa.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version