Franta si Germania nu se vor opune aderarii Romaniei la Schengen

de Cristian Pantazi     HotNews.ro
Miercuri, 21 septembrie 2011, 14:50 Actualitate | Esenţial

Franta si Germania vor sustine in continuare intrarea Romaniei si Bulgariei in spatiul Schengen in doua etape, au declarat pentru HotNews.ro surse de la Bruxelles, contrazicind astfel informatia pusa in circulatie miercuri de ziarul austriac Kurier.

Sursele citate au mai spus ca Franta este cea care a propus compromisul aderarii in doua etape - frontierele aeriene si maritime in acest an, si cele terestre in 2012, iar Germania sustine pozitia Parisului.

Singurele tari care se vor opune aderarii ramin Olanda si Finlanda, dupa cum a scris marti in premiera HotNews.ro.

Reamintim ca votul decisiv va avea loc Consiliul European din 22 septembrie.

Vom reveni cu amanunte

























[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

4101 vizualizari

  • +13 (17 voturi)    
    de parca mai conteaza (Miercuri, 21 septembrie 2011, 15:01)

    razvan_cluj [anonim]

    sigur s-o inteles intre ei, le-o fi zis la Olandezi sa spuna ei NU de data asta, ca sa nu para ca suntem toti impotriva lor :)), e de circ toata povestea asta.
  • +2 (8 voturi)    
    pariu ... (Miercuri, 21 septembrie 2011, 15:07)

    Reader [anonim]

    pe o bere (daneza) ca si olanda se razgandeste?
    • -8 (12 voturi)    
      Ai pierdut pariul! (Miercuri, 21 septembrie 2011, 15:27)

      traian [anonim] i-a raspuns lui Reader

      Probabil ca ati trait prea mult in Ro inainte de a pleca afara! In pofida aparentelor,nu in toata Europa gasim politicieni ca la Bucuresti!
    • -7 (11 voturi)    
      pe o floare ca nu? :P (Miercuri, 21 septembrie 2011, 15:51)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui Reader

      Dupa circul penibil de tip Putin cred ca am lamurit pe toata lumea ca nu suntem de Schengen... Aia e o zona pentru state democratice unde democratia functioneaza...
      • +5 (7 voturi)    
        Vorbeşti de democraţie ? (Miercuri, 21 septembrie 2011, 18:10)

        Balthazar [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

        Păi democraţia merge NUMAI după reguli ! Şi atunci unde sunt regulile respectate de Olanda, când, orice om informat ştie că criteriile de admitere în Schengen sunt 100% respectate de RO iar motivul invocat de Olanda, deşi corect, nu are NICIO legătură cu admiterea sau nu în Schengen.

        Ia gândeşte-te că-ţi conduci auto corect, te opreşte un poliţist şi-ţi spune că te amendează şi-ţi ia şi permisul de conducere pe trei luni pentru că n-ai.....şapcă roşie (sau galbenă ! - după culoarea preferată a poliţistului).

        Iată de ce ai luat minusuri !!!
  • +7 (9 voturi)    
    Logic (Miercuri, 21 septembrie 2011, 15:13)

    SKB [anonim]

    Ajunge doar un vot impotriva. Acum s-a gasit si al doilea, riscul era prea mare, de cand cu bacteriile.

    Finlanda... Bine ca nu s-a gasit sa comenteze Estonia. Sau Cipru.
  • +14 (18 voturi)    
    ipocrizie germano-franceza (Miercuri, 21 septembrie 2011, 15:16)

    nahir [utilizator]

    atata vreme cand stiu ca trebuie unanimitate, sparta de olandezi si finlandezi.
  • +10 (14 voturi)    
    normal (Miercuri, 21 septembrie 2011, 15:23)

    Murat [anonim]

    Pai pe astia i-am platit deja cu contracte supraevaluate si companii luate pe gratis.
    Olandezii nu au primit si ei un petrom, o electrica, un distrigaz sau ceva si de aia s-au suparat.
    Iar finlandezii cred ca vroiau doar sa-i bage si pe ei cineva in seama ca si despre Grecia tot dau declaratii desi nu ii intreaba nimeni.
  • +13 (15 voturi)    
    ... (Miercuri, 21 septembrie 2011, 15:29)

    Marcu [anonim]

    Nici mie nu mi se pare fair-play cum au procedat tarile Shengen fata de noi. Dar trebuie sa ne intrebam: am rezolvat coruptia din vami? Cate cazuri de coriptie in vamile din Romania au fost solutionate cu o condamnare definitiva? Cati mari rechini au fost arestati si condamnati pentru trafic la granita Romaniei?

    Circul acela ieftin cu arestari zilnice cu ce s-a soldat? Avem acum vami "curate"?

    E rusinos pentru noi sa stim ca suntem o tara de mana a II-a in UE, dar trebuie sa ne intrebam: ce putem face noi ca sa nu mai fie asa? Daca ne suparam ca surdu pe toba nu rezolvam nimic...
    • +9 (11 voturi)    
      Schengen... (Miercuri, 21 septembrie 2011, 16:44)

      f. [anonim] i-a raspuns lui Marcu

      Nu pui problema cum trebuie . UE a trimis Romaniei o serie de cerinte ce trebuiau indeplinite pt a putea intra in Schengen .
      Sa avem camere de supraveghere in vami , dotarea politiei de frontiera cu echipament modern , crearea sau adoptarea a dumnezeu stie ce mijloace electronice de verificare ...etc. , lucruri de genu` .
      Lucruri de care ne-am achitat cu brio . Bulgarii stiu ca mai avea cateva probleme minore la capitolu` asta .

      Partea cu coruptia tine strict de justitie . Si pt justitie UE are mijloace proprii de verificare , au clauza de salgardare...etc.
      Daca e sa gandim logic au dreptate olandezii . Nu ai vrea ca granita externa a UE si deci implicit si a ta sa fie pazita , cu mijloace moderne ce e drept , de politisti corupti , nu ?
      Insa , logic sau nu , noi am primit o serie de cerinte pe care le-am indeplinit . Ati vrut camere in vami ? Ete ca avem . Problema noastra ca in acordul pt Schengen nu ati stipulat si problema coruptiei ?
      E ca si cum eu iti cer tie sa porti neaparat D&G ca sa te las la mine in casa . Discutam problema si semnam un acord . Dupa 3 luni tu iti cumperi D&G , cu un efort financiar considerabil , si vrei sa intri in casa mea...Insa brusc eu realizez ca desi ai D&G pe tine ai totusi o pereche de bocanci plini de noroi in picioare si revoltat refuz sa te las sa intri ...cam asa sta treaba...
      • +1 (3 voturi)    
        ... (Miercuri, 21 septembrie 2011, 17:33)

        Marcu [anonim] i-a raspuns lui f.

        "Problema noastra ca in acordul pt Schengen nu ati stipulat si problema coruptiei ? "

        Sugerezi ca nu este problema noastra faptul ca nu am inlaturat coruptia din vami, ci a statelor Shengen ca nu ne-au cerut asta? :)
      • +1 (1 vot)    
        mesaje cu talc (Miercuri, 21 septembrie 2011, 17:36)

        usurel [anonim] i-a raspuns lui f.

        Ai dreptate din pct asta de vedere, dar sa nu uitam ca aceste state care se opun acum aderarii au legat tpt timpul problema coruptiei de intrarea in schengen iar noi nu le am trimis niciun msj minim ca vrem sa facem lucrul asta. vezi ce vor au mai gasit acum in cazul voicu ca sa nu finalizez3e dosarul.
        • -1 (1 vot)    
          doar nu-ti inchipui ca (Joi, 22 septembrie 2011, 10:48)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui usurel

          in tarile schengen (si nu numai) nu exista coruptie.
          faptul ca e mai mare sau mai mica decat cea de la noi nu e relevant atata timp cat cel care are painea si cutitul in mana, are puterea de a decide.
          in lipsa coruptiei ar fi gasit alte motive, fi sigur.
    • +3 (3 voturi)    
      Ce putem face noi ? (Miercuri, 21 septembrie 2011, 17:25)

      MadameDuRecamier [utilizator] i-a raspuns lui Marcu

      Sa scapam de Soricii din vami, cu aia trebuia demult sa incepem.
  • -9 (11 voturi)    
    Olanda nu se mai razgandeste dupa... (Miercuri, 21 septembrie 2011, 15:49)

    Bogdan [anonim]

    ce le-am aratat adevarata noastra "natura" bolsevica si le-am blocat florile in vami sa le aratam cat suntem de smecheri. Multumim partidului !!
    P.S.
    Nu uitati sa ii votati si a doua oara, ca mai sunt cateva tari care inca ne mai suporta... (ii excludem pe americani care si-au rezolvat toate problemele cu noi: le-am dat soldati, inchisori CIA, spatiu pentru aeroport, spatiu pentru rachetele lor etc.)
    • -1 (3 voturi)    
      fapte, nu vorbe! (Miercuri, 21 septembrie 2011, 16:56)

      iulius [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      ai dreptate, n-am dat nciun semnal concret! vezi ultimul raport al societatii academice romane cre reclama lentoarea anketelor.....http://www.sar.org.ro/files/569_Policy%20memo55.pdf
    • +5 (7 voturi)    
      Ti-o place tie pupatul in cur,dar noua nu. (Miercuri, 21 septembrie 2011, 17:08)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      Vamesii fac ceia ce trebuia facut de mult .Sa fie intransigenti si sa ajunga si olandezii la concluzia ca trebuie ca Romania si Bulgaria sa fie in spatiul Schengen,pentru-ca au probleme ,pierd timp in vama.Trebuie aratat ca vama le produce si lor neplaceri ,nu numai noua.In plus,controlul a scos la lumina si alte nereguli in achizitia marfii;lipsa acte,firme fantoma,marfa expirata(in loc sa o arunce ei la gunoi,o luam sa fraierim romanii).Stii cumva cand si cine a creat mafia din domeniul florilor?Dar pe cinstite,ca te vad interesat de bunul mers al Romaniei!
  • +1 (5 voturi)    
    Cine minte ? iata ce zice Mediafax azi : (Miercuri, 21 septembrie 2011, 15:57)

    jango cage [anonim]

    "Franţa şi Germania resping soluţia integrării în etape a României şi Bulgariei la Schengen
    Externe astăzi, 10:43

    Franţa şi Germania se opun, la fel ca Olanda, compromisului privind integrarea în două etape a României şi Bulgariei la Schengen, potrivit unor diplomaţi europeni, relatează cotidianul austriac Kurier, citat de agenţia de presă bulgară Focus. citeşte tot....." ORICINE POATE SA SPUNA ORICE DESPRE ORICE.....asta-i temelia pe care sta toata media, clasica sau electronica... Poti sa interpretezi sau sa inventezi orice fel de "stire " ca sa ajute intereselor tale.....cine te poate verifica ?!?.....si daca te verifica...cine-l asculta ?!?....etc
  • +2 (4 voturi)    
    uite-asa (Miercuri, 21 septembrie 2011, 16:25)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    cum ne vedeti, i-am convins pe franci si nemti.
  • -1 (1 vot)    
    Prides or (Miercuri, 21 septembrie 2011, 17:21)

    Xent [anonim]

    Era normal ca franta si germania sa tina cu noi
  • 0 (4 voturi)    
    ...ce conteaza...! (Miercuri, 21 septembrie 2011, 17:30)

    bm [anonim]

    ..daca nemtii folosesc Obersturmführeri Olandezi ...!
  • 0 (4 voturi)    
    despre Schengen (Miercuri, 21 septembrie 2011, 18:02)

    acasa1284285656193 [utilizator]

    Daca pe finlandezi incep sa-i inteleg caci,din cauza frigului,mintea lor lucreaza ceva mai incet si ei,abia acum s-au trezit ca sunt agresati de romanii mai mult sau mai putin colorati,pe mirono-
    sitele de olandezi chiar ca nu-i inteleg,parca s-au intors in plin Ev Mediu ca protestantii habotnici!
    si/sau xenofobi!!,desi depravarea si libertinajul de
    acolo arata cu totul altceva.
  • +2 (4 voturi)    
    bolmojire (Miercuri, 21 septembrie 2011, 18:11)

    traiang [utilizator]

    Chiar ca este de acum dusa aceasta problema in derizoriu.Odata nu sunt de acord pe etape apoi sunt de acord Deci cu alte cuvinte nu este nimic tehnic ci dupa cum ''vrea muschii mei" Imi dau seama ca toata aceasta constructie care se vrea Statele Unite ale Europei este un haos cu cateva reguli pe ici colo Jocul asta cu acadeaua este penibil cum este penibila si declaratia ministrului olandez al imigratiei care nu are nimic cu vreo calitate de om politic
    • 0 (2 voturi)    
      cred (Miercuri, 21 septembrie 2011, 20:03)

      cred [anonim] i-a raspuns lui traiang

      cred ca europa se va scinda destul de repede intr-un bloc vestic si un bloc estic.

      cei estici stiu ca pe ei nu ii protejeaza oceanul si nici... alti estici.

      si au mai fost batuti bine de tot candva, asa ca vor face totul ca sa evite repetarea.

      a inceput sa imi devina simpatica rusia, ca macar le-a tras-o finlandezilor in razboi.
  • +2 (2 voturi)    
    germania si franta (Miercuri, 21 septembrie 2011, 20:05)

    Xent [utilizator]

    In conditiile in care economia mondiala deabia se tine , si mai avem si concurenta din asia , se gasesc cativa sa blocheze libera circulatie a marfurilor . Oare ce se vrea de fapt?
  • +5 (5 voturi)    
    Pretext (Miercuri, 21 septembrie 2011, 20:56)

    Daniels22026 [utilizator]

    Pedeapsa (mascata putin dar direct la tinta) administrata Olandei este echilibrata. Orice tara europeana va avea egal de pierdut daca restringe drepturile romanilor. Nu sintem buricul pamintului, dar nici nu ne putem permite sa fim batjocoriti de nimeni. Chiar daca au dreptate privind coruptia Romaniei, totusi Europa are mare nevoie de tara noastra, echilibrata si stabila, favorabila Uniunii Europene, intotdeauna bine intentionata, neindatorata peste puteri, si chiar aflata printre contribuabilii uniunii.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version