Finlanda se alatura Olandei si se va opune in mod oficial aderarii Romaniei la Schengen

de Cristian Pantazi     HotNews.ro
Marţi, 20 septembrie 2011, 16:16 Actualitate | Esenţial

Spatiul Schengen
Foto: Wikimedia Commons
Finlanda va vota, alaturi de Olanda, impotriva aderarii Romaniei si Bulgariei la Spatiul Schengen, au declarat pentru HotNews.ro surse de la Bruxelles. Reamintim ca votul decisiv va avea loc Consiliul European din 22 septembrie.

La fel ca si in cazul Olandei, pozitia este determinata de constrangerile din politica interna, noul guvern de la Helsinki (instalat in functie in iunie 2011) avind o pronuntata abordare eurosceptica.

In plus, decizia Finlandei a fost influentata de lobby-ul masiv al Olandei, care a incercat sa evite izolarea in rindul statelor membre.

Reamintim ca intrarea in Parlamentul finlandez a Partidului Adevaratilor Finlandezi (partid populist) a potentat miscarea eurosceptica de la Helsinki. Ca urmare a presiunii populare, guvernul de la Helsinki a insistat ca alocarea asistentei financiare pentru Grecia sa fie conditionata de includerea in "pachetul elen" a garantiilor colaterale pentru acoperirea riscurilor derivate din garantiile statelor membre la EFSF (European Financial Stability Facility).


Citeste mai multe despre   






















15510 vizualizari

  • +65 (79 voturi)    
    Nu-i nimic (Marţi, 20 septembrie 2011, 16:15)

    Un cineva [anonim]

    Nu-i nimic, acum putem sa oprim in vama si tirurile cu pinguini.
    • +12 (24 voturi)    
      Cred ca gresesti cu pinguinii (Marţi, 20 septembrie 2011, 17:01)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui Un cineva

      Pinguinii sunt in Antartica. (cumva tara de foc/ argentina)
      De la finlandezi - putem opri pachetele de la mos craciun sau fleicile din carne de ren :)
      • +9 (21 voturi)    
        Renii si elanii,telefoanele Nokia! (Marţi, 20 septembrie 2011, 17:54)

        traian [anonim] i-a raspuns lui mircea

        Incet dar sigur va trebui sa oprim cam de toate!Nu ca r fi o solutie...
        Oricum,cred ca ar fi bine de retinut ca nu numai noi nu prea avem incredere in institutiile statului roman,in justitie,politie,pompieri sau in sistemul de sanatate sau in vamesi!
        Asa ca orice discutie pe tema romoilor turisti europeni sau a infractorilor informatici si a fetelor producatoare nu are rost,beleaua porneste de undeva de la Bucuresti,de la parlament,guvern si asa mai departe!Si nu de ieri de azi ci de vreo 21 de anisori!
        Pana nu scapam de actuala clasa politica de doi lei si de paratii care populeaza mediul romanesc de afceri nu ne facem bine!Pa,salutari de departe!
        • +27 (35 voturi)    
          Am platit 2,4 miliarde si acum... (Marţi, 20 septembrie 2011, 18:25)

          rov [utilizator] i-a raspuns lui traian

          Pentru aderarea in spatiu Schengen au fost cerute anumite conditii care s-au indeplinit cu mari cheltuieli din bugetul nostru al tarii.
          La final se schimba regulile si conditiile....asta nu e o tiganie de fapt ?
          • +18 (22 voturi)    
            dilema pt statele UE (Marţi, 20 septembrie 2011, 19:12)

            Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui rov

            eu cred ca tarile astea cand ne-au impus programul si achizitiile pt securizarea granitelor, nu au crezut ca Romania chiar le va indeplini. Au cerut ceva exorbitant ca pret tinand cont ca au mai fost programe de infrastructura in Romania (autostrazi) care au costat mai putin si Romania nu a reusit sa le duca la bun sfarsit.
            Acum cand chiar s-au indeplinit conditiile, au trebuit sa inventeze niste "motive" pentru ca sa puna Romania pe tusa.
            Parerea mea este ca politica de cedare a industriei (cat a mai ramas) si infrastructurii catre alte concerne straine trebuie sa se opreasca!
            Practic capitalul romanesc controleaza prea putin din propria avere.
            Politicienii trebuie sa devina pragmatici si sa aplice aceleasi metode de santaj (sic) politic pe care le practica si celelalte tari.
            Totusi, putem gasi ceva care sa le reduca penetrarea pe piata romaneasca si astfel sa se relanseze produsele romanesti. Asta insa va avea loc numai daca si producatorii romani inteleg ca ar trebui sa puna niste preturi de bun simt, altfel vom fi in Ungaria, Serbia si Bulgaria la cumparaturi si se duce naibii si orice ocazie de reviriment local.
            • +3 (13 voturi)    
              Sa nu mai cumparam produse europene! Romania e o t (Marţi, 20 septembrie 2011, 20:22)

              neaga1900 [utilizator] i-a raspuns lui Lucian*

              Spaţiul Schengen este o zonă de circulaţie liberă în Europa. Statele membre ale acestui spaţiu au eliminat sau vor elimina controalele la frontierele dintre ele, astfel încât este (sau va fi) posibilă trecerea frontierei între oricare două asemenea state fără acte şi fără opriri pentru control.De moment inca nu se prea aplica acest acord din moment ce calatorii veniti din Olanda in Germania trec prin filtrul politiei de frontiera , la fel intamplandu-se cu calatori ce vin din Germania la Paris....Tevatura mare este ca acesti europeni rad de noi ....Pana cand domnilor guvernanti????Voi ce faceti pentru a apara tara asta???Cand veti iesi si voi in fata , acolo la Bruxeles????
              • +9 (15 voturi)    
                Cine sa ne apere... (Marţi, 20 septembrie 2011, 21:50)

                Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui neaga1900

                ...oares-ce securei fara pic de caracter :Vadim Tudor, George Becali, Tokes Laszo...
      • +12 (20 voturi)    
        Gata, nu mai cumparam nici Nokia (Marţi, 20 septembrie 2011, 18:04)

        Mos Craciun si prietenii sai [anonim] i-a raspuns lui mircea

        Romani, fiti patrioti si cumparati orice alte telefoane, mai putin Nokia. Ia sa-i vedem pe Finlandezi cum se dau si ei la fund cu economia. Apoi.... la cati cretini ca Brevik au ei acolo in tara lor, nici nu ma mira pozitia lor. De acum voi evita sa mai cumpar orice produs olandez / finlandez. Bine le-am facut cu lalelele, ar trebui sa nu mai importam nimic de la ei. Sa-si deschida piata in Africa
        • +27 (29 voturi)    
          embargo (Marţi, 20 septembrie 2011, 18:38)

          math [anonim] i-a raspuns lui Mos Craciun si prietenii sai

          Ii vom distruge pentru ca toata lumea stie ca 87% din vanzarile Nokia se fac pe piata din Romania. Prevad un colaps al economiei finlandeze. Cine i-a pus sa se ia in piept cu razesii nostri incoruptibili (si cu mucii pe piept) din justitie, vama, politie.....
          • +3 (19 voturi)    
            serios acum (Marţi, 20 septembrie 2011, 19:14)

            Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui math

            cine mai cumpara Nokia?
            A pierdut enorm din piata de cand au intrat smart phone-urile pe piata.
            De fapt ma astept in orice moment sa se inchida fabrica de la Jucu pt ca au sa ramana cu produse nevandute ca si in 2001.
          • +1 (7 voturi)    
            :) (Marţi, 20 septembrie 2011, 20:48)

            mntsn [utilizator] i-a raspuns lui math

            bine zis
          • +2 (2 voturi)    
            Nokia (Miercuri, 21 septembrie 2011, 11:17)

            d3c0d3r [anonim] i-a raspuns lui math

            De unde ai scos ca nokia are 87% din vanzari in Romania? :O lol
          • 0 (0 voturi)    
            ??? (Joi, 22 septembrie 2011, 8:40)

            dragos [anonim] i-a raspuns lui math

            doar 87%
        • -3 (23 voturi)    
          aberezi (Marţi, 20 septembrie 2011, 20:47)

          mntsn [utilizator] i-a raspuns lui Mos Craciun si prietenii sai

          si te bucuri aiurea pentru o masura de neam prost, razbunatoare, a statului roman. Judeca de 2x si ai sa vezi ca pozitiile lor sunt justificabile, avand in vedere ce specimene autohtone bantuie prin Europa. Sigur nici tie nu ti-ar conveni sa ne napadeasca hoarde de infractori din sa zicem, Guatemala si ai vota impotriva miscarii lor libere daca ai avea instrumentele necesare.
          vezi ca Breivik e norvegian, nu finlandez. Vorbesti aiurea daca crezi ca sunt multi cei gen Breivik in tarile scandinave. N-ai ajuns in viata ta pe acolo, dar vorbeste si Ion ca e si el om...
          • +15 (15 voturi)    
            dar nu asta este problema! (Marţi, 20 septembrie 2011, 21:15)

            Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui mntsn

            puteau sa fie si gorile salbatice pt ca regula era de marire a securitatii granitelor si nu de educarea tiganilor sau reducerea cersetoriei.
            Conditia a fost cu totul alta fata de ce se flutura acum in fata noastra.
          • +10 (12 voturi)    
            Habar nu ai tu (Marţi, 20 septembrie 2011, 21:43)

            gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui mntsn

            Romanii aia hoti sunt deja in olanda sau finlanda. Nu te opreste nimeni sa te duci acolo, roman fiind. Dar cum si in olanda si in finlanda exista oameni neinformati, ca si tine, care insa voteaza, anumiti politicieni au zis ca pot castiga niscai voturi cu politica asta eurosceptica.
          • +4 (4 voturi)    
            Tema falsa (Miercuri, 21 septembrie 2011, 10:27)

            Nea Ioan [anonim] i-a raspuns lui mntsn

            Hoardele de infractori circula bine mersi cu buletinul, in cazul in care nu vrei sa intelegi falsa problema in discutie. Ca doar sunt cetateni europeni. Iar tarile nordice sunt pline de emigranti pe care i-au chemat sa le faca muncile degradante. Acum au devenit xenofobi si nu-i mai suporta .
            Daca ai auzit cumva, in aceste tari asced la putere partide extremiste care vad in emigranti cauza tuturor relelor. Iar motivatia patrunderii unor noi emigranti e binevenita ca motivatie electorala.
      • +8 (8 voturi)    
        pe mos craciun mai!!! (Marţi, 20 septembrie 2011, 22:34)

        atreus [anonim] i-a raspuns lui mircea

        pe mos craciun sa il oprim la granita!!!
    • +31 (35 voturi)    
      Anunt de ultima ora (Marţi, 20 septembrie 2011, 17:25)

      moucha [anonim] i-a raspuns lui Un cineva

      Un anunt parvenit acum cateva minute: noile telefoane Nokia sunt infectate cu un virus, fiind primul caz de virus informatic ce a suferit o mutatie si se poate transmite la om, nu numai la cel care vorbeste direct prin aparat ci si la cel aflat la capatul celalalt al firului conversatiei wireless.

      Pe aceasta cale Institutul National pentru Studierea Arhivelor Securitatii in Sisteme Informatice a solicitat oprirea in vami si recenzarea fara mila a tuturor TIR-urilor cu numar Finlandez ce sunt compuse din cabina si remorca - semnul clar cum ca sunt infectate.
      • +6 (6 voturi)    
        asta ca sa nu suflam niciun cuvant despre... (Miercuri, 21 septembrie 2011, 7:17)

        oh [utilizator] i-a raspuns lui moucha

        ...efectul nociv al radiatiilor emise de telefoanele nokia. Hai, curaj baieti, ca sunt atatea studii care demonstreaza cat e de nociv sa stai cu telefonul mobil la ureche.
    • +28 (28 voturi)    
      Radem, glumim, dar... (Marţi, 20 septembrie 2011, 17:38)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui Un cineva

      ... se poate opune orice membru UE, inclusiv Malta cu cei 400.000 de locuitori, asa ca Finlanda cu peste 5.000.000 are un cuvant greu de spus...

      Daca ati sti cati tigani.... aaaa.... pardon ! ROMI, stimata Academie Romana.... sunt prin Helsinki, v-ati explica opozitia la aderarea Romaniei.

      Problema nu este paza frontierelor, ci exportul masiv de infractionalitate catre UE din ultimii ani, dar asta nu poate fi pusa direct pe tapet, ca este treaba fiecarei tari sa-si apere ordinea publica, iar despre tig... aaaa.... romi nu se poate vorbi ca ii discrimineaza etnic.
      • -5 (13 voturi)    
        nu este asta (Marţi, 20 septembrie 2011, 17:48)

        Viza Air [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        oamenii nu au incredere in functionarii de la consulatele romanesti care daca se apuca de treaba dau vize schengen la toti chinezopakistanoindianufilipinonigerienii care vezi doamne vor sa calatoreasca pentru afaceri in Romania si dupa se tot duc in toata EU.Aici e buba ca daca se da vize pe spaga au umplut europa de imigranti
        • +15 (17 voturi)    
          Te inseli (Marţi, 20 septembrie 2011, 20:42)

          Multi-culti [anonim] i-a raspuns lui Viza Air

          Cred ca tu nu ai prea fost prin UE.
          Era plina ochi de emigranti inainte de a intra Romania in UE!
          • -1 (3 voturi)    
            Raspuns tipic (Miercuri, 21 septembrie 2011, 9:23)

            Viza Air [anonim] i-a raspuns lui Multi-culti

            casnica. daca era plina ochi cand ai fost tu in EU va fi si mai plina dupa.....
    • +8 (10 voturi)    
      unde electromagnetices i frigul! (Marţi, 20 septembrie 2011, 17:59)

      dusu rece [anonim] i-a raspuns lui Un cineva

      La astea le oprim undele electromagnitice emise de retele nokia la granita!
      Daca cumva vine si ceva frig de la ei suflam tare sa il indreptam spre Olanda!
    • +8 (14 voturi)    
      nu mai bine ne anuntam ca nu mai suntem (Marţi, 20 septembrie 2011, 19:56)

      toteu [anonim] i-a raspuns lui Un cineva

      interesati de schengen ia rontroalele la vama referitor la marfuri si documente sa fie la sange dar in litera legii... la cea mai mica abatere marfa este blocata/returnata...
      Mesajul "Romania nu mai accepta sa fie bataia de joc a uniunii"
    • +1 (1 vot)    
      RE: Nu-i nimic (Miercuri, 21 septembrie 2011, 11:41)

      kukubau [utilizator] i-a raspuns lui Un cineva

      Tiruri cu ...pinguini ???.... Neeee !..... Finlanda n-are pinguini decat la Zoo !....
      Poate ... SANIA lu' Mos Craciun va avea .... probleme vamale !!!....
  • +17 (29 voturi)    
    Ore acum ... (Marţi, 20 septembrie 2011, 16:20)

    Marse [anonim]

    ... va merge ANAF-ul la Nokia-Jucu sa-i ia la puricat ?...
    • +7 (9 voturi)    
      Nu... (Marţi, 20 septembrie 2011, 17:38)

      Ioio [anonim] i-a raspuns lui Marse

      De-acolo se face export (pe'acolo vin bani in tara), nu import
      • +5 (9 voturi)    
        ?? (Marţi, 20 septembrie 2011, 19:16)

        Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui Ioio

        este practic o productie lohn (TVA se returneaza), ce bani vin in tara? In afara de salarii si ceva taxe locale nu se mai primeste nimic in tara.
        Eventual doar daca sunt ceva furnizori locali pt Nokia mai castiga ceva.
  • +29 (33 voturi)    
    :) (Marţi, 20 septembrie 2011, 16:21)

    alex [anonim]

    Nici o problema.

    Il oprim pe Mos Craciun la granita si ii dam retur catre Laponia :)
  • +29 (33 voturi)    
    ? (Marţi, 20 septembrie 2011, 16:22)

    bugsy [anonim]

    Cum se spune "lalea" in finlandeza?
    • +17 (19 voturi)    
      ... (Marţi, 20 septembrie 2011, 17:24)

      ZNU [utilizator] i-a raspuns lui bugsy

      ... se spune Nokia :))))))
  • +20 (22 voturi)    
    Nasol (Marţi, 20 septembrie 2011, 16:23)

    Dan [anonim]

    La astia ce le mai oprim in vama? TIR-urile cu telefoane Nokia ca s-a gasit un compus chimic periculos in plasticul de la carcase? Trimitem ANAF-ul la Jucu?
    • +18 (18 voturi)    
      O sa-l oprim pe mos craciun. (Marţi, 20 septembrie 2011, 16:51)

      DG [anonim] i-a raspuns lui Dan

      Si o sa-l chemam pe mos gerila.:))
      • +11 (11 voturi)    
        o sa il transformam (Marţi, 20 septembrie 2011, 17:04)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui DG

        in mos gherila
    • +2 (4 voturi)    
      :) (Marţi, 20 septembrie 2011, 18:29)

      alex [anonim] i-a raspuns lui Dan

      Am auzit eu ca a fost identificata de cercetatorii romani o unda electromagnetica nociva in telefoanele mobile. Aparent afecteaza doar telefoanele Nokia!

      Serios acum...ce treaba are Nokia. Lasati oamenii sa isi faca treaba.
  • +14 (18 voturi)    
    Ha ! (Marţi, 20 septembrie 2011, 16:29)

    CristiV [anonim]

    Sa te tii acuma sa vezi ce de-a bacterii se vor descoperii in fabrica Nokia de la Jucu...
    Evident, fara nici o legatura cu Schengen ...
  • +21 (31 voturi)    
    Cred ca sunt niste probleme... (Marţi, 20 septembrie 2011, 16:33)

    Daniel [anonim]

    ... cu modul in care este tratata forta de munca romaneasca calificata care lucreaza la Nokia Cluj, sau ma insel eu? Cred ca o ancheta de la Fortele de Munca nu ar strica...

    Nu e bai daca pleaca Nokia, ca vine IBM :)
    • +9 (13 voturi)    
      ..si impozitele? (Marţi, 20 septembrie 2011, 18:19)

      V44 [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

      Parca Nokia beneficia de niste scutiri sau reduceri de impozit substantiale. Poate ar fi cazul sa li se faca o "renegociere", ca la frantuji.
      • +10 (10 voturi)    
        E o chestie de imagine... (Marţi, 20 septembrie 2011, 23:22)

        Daniel [anonim] i-a raspuns lui V44

        Daca dovedesti ca a venit Nokia in romania ca sa exploateze pe romani si sa isi bata joc de ei (asa cum de fapt se intampla in realitate la Cluj, te rog sa cistesti presa), imaginea Nokia va fi foarte puternic afectata. Este mai mult afectata decat daca renegociezi niste contracte sau scaderi de impozite.

        Pe scurt: Una e sa faca smecherii cu banii, alta este sa isi bata joc de oameni. O firma care isi bate joc de oameni este privita extrem de urat in occident.
  • +15 (19 voturi)    
    gata! (Marţi, 20 septembrie 2011, 16:36)

    DDT [anonim]

    la astia ce boicotam? :D
  • +10 (26 voturi)    
    decizie (Marţi, 20 septembrie 2011, 16:36)

    x [anonim]

    Daca si Finlanda ne vede cetateni de mana a doua atunci urmatorul telefon cumparat de mine sigur nu va fi Nokia.
    • +7 (11 voturi)    
      cu o mica exceptie (Marţi, 20 septembrie 2011, 17:18)

      x [anonim] i-a raspuns lui x

      Cumpar Nokia doar daca scrie "Fabricat in Romania"
      • +3 (5 voturi)    
        Nu te sfatuiesc (Marţi, 20 septembrie 2011, 17:46)

        Baba Ana [anonim] i-a raspuns lui x

        Am eu unul si de ceva vreme am luat la puricat lista de dusmani. Celui mai drag am sa i-l fac cadou de 23 August viitor.
    • +5 (9 voturi)    
      E bine (Marţi, 20 septembrie 2011, 17:26)

      moucha [anonim] i-a raspuns lui x

      Sunteti optimist: ei ne vad in lumea a treia, nu a doua.
  • +15 (19 voturi)    
    E timpul sa blocam importurile de reni (Marţi, 20 septembrie 2011, 16:37)

    Socrates [anonim]

    No kiar asa!
  • +14 (16 voturi)    
    telefoanele Nokia au SAR prea mare (Marţi, 20 septembrie 2011, 16:37)

    marius [anonim]

    trebuie oprite la granita!
    • +12 (14 voturi)    
      subscriu ... (Marţi, 20 septembrie 2011, 16:52)

      dorel [anonim] i-a raspuns lui marius

      imi tremura o plomba din cauza undelor emise de telefonul Nokia !
  • +16 (18 voturi)    
    in semn de razbunare, (Marţi, 20 septembrie 2011, 16:38)

    umoristu [anonim]

    vom interzice importul de reni, iar mos craciun va deveni persoana non-grata!
  • +13 (15 voturi)    
    Second hand citizens (Marţi, 20 septembrie 2011, 16:38)

    Second hand citizens [anonim]

    Second hand citizens :( .
    • +12 (14 voturi)    
      First hand citizens n-ar avea o asemnea clasa (Marţi, 20 septembrie 2011, 16:49)

      ion [anonim] i-a raspuns lui Second hand citizens

      politica si o justitie lipsa !!!
  • +10 (14 voturi)    
    Carnea de ren are probleme (Marţi, 20 septembrie 2011, 16:39)

    Bercea Mondial(istu) [anonim]

    Nu stiu ce probleme, dar sigur exista probleme cu aceasta carne. Stiu eu din surse sigure Pe cuvant de onoare


    Stire de ultima ora: Si Romania se opune intrarii Romaniei in spatiul Schengen, dar roamnii nu vad acest lucru. Probabil este o mare conspiratie universla, planetara, intergalactica la aderare. Evident ca romanii sunt straini de asa ceva. Habar nu au pe ce lume traiesc, daramite in ce lume vor sa intre .
  • +6 (10 voturi)    
    bravo! (Marţi, 20 septembrie 2011, 16:40)

    menandy [utilizator]

    iar noi incepem controalele la fima nokia de la jucu! ok?
  • +2 (6 voturi)    
    nu se poate, (Marţi, 20 septembrie 2011, 16:41)

    makinnen [anonim]

    propun sa oprim schiorii la frontiera. de fapt, sa se inchida toate vamile, sa ramana doar cea din portul constanta. de fapt, ni le vor inchide altii. sa scape de noi! nu-i asa hotnews? ;)
  • +3 (11 voturi)    
    foarte bine ... (Marţi, 20 septembrie 2011, 16:41)

    dorel [anonim]

    dar de ce nu ies ei din EU ?
    sincer de ce sa apara produse finlandze pe piata romaneasca fara taxe vamale !

    si eu sunt Eurosceptic si nu ma incalzeste cu nimic sa le vad produsele astora in Romania !
  • +3 (7 voturi)    
    RTINETI TIRURILE CU MOBILE ACUM! (Marţi, 20 septembrie 2011, 16:42)

    Petre [anonim]

    Cica mobilele Nokia fabricate in Finlanda sunt infestate cu Virusi, Bacterii si Ciuperci de toate felurile!!! Tirurile pline cu asa ceva trebuie imediat sechestrate in vama!!!!
  • 0 (8 voturi)    
    al doilea motiv ... (Marţi, 20 septembrie 2011, 16:43)

    zen [anonim]

    ... pt care voi renunta la telefoanele Nokia (primul a fost faptul ca nu au sisteme de operarea Symb si Wmob ...)
  • +5 (7 voturi)    
    Mos Craciun... (Marţi, 20 septembrie 2011, 16:45)

    ciubex [utilizator]

    ... cred ca la Craciun nu o sa-l mai putem primi in case, ca o sa fie oprit la granita.
    Noroc cu Mos Gerila. :)
  • 0 (16 voturi)    
    avramescu ambasadorul (Marţi, 20 septembrie 2011, 16:46)

    radu [anonim]

    Bravo ambasadorului Catalin Avramescu! Dupa ce recomanda Romaniei sa transforme partidele in ONG-uri si ne dadea ca model de unicameral statul Nebraska, de 1,5 milioane locuitori, acum s-a facut de bafta ca ambasador intr-o tzara ostila Ro. Multumim din inima, Traian Basescu!
  • +3 (5 voturi)    
    ! (Marţi, 20 septembrie 2011, 16:46)

    Cus Toms [anonim]

    Clar! Se vor opri la vama camioane provenite din Finlanda ca urmare a unei noi invazii bacteriene.
  • +3 (15 voturi)    
    Se pare ca si Finlandei i s-a cam facut rau cu bin (Marţi, 20 septembrie 2011, 16:48)

    Eurosceptic contaminat [anonim]

    Sugerez boicotarea in contrabalansare a produselor finlandeze. Retrocedati telefoanele Nokia, oricum de mult depasite, faceti la fel cu Ericsson, nu mai mancati carne de ren finlandez si nu mai acceptati nici zapezi si frig din directia Finlanda si sa ii spuneti lui Mos Craciun sa isi mute sediul central in China ca oricum acolo fabrica piticii cadourile pt copii. Serios!
  • +7 (21 voturi)    
    Retragerea Romaniei din Schengen! (Marţi, 20 septembrie 2011, 16:49)

    mircea [anonim]

    Intrucat e criza mare si avem nevoie de fiecare banut, propun retragerea Romaniei din Spatiul Schengen pentru o perioada de 8 ani.
    Incepem controale la granite foarte amanuntite pentru toti strainii, cu precadere pentru cei din tarile care "ne-au ajutat". Subliminal, asa cum sunt si controalele la florile olandeze.
    Granitele nu vor mai fi pazite! Comasam politia de frotiera cu granicerii si ANAF-ul si desfiintam cateva puncte de trecere cu Ungaria.
    Denuntam programele MATRA si EADS pana la calaendele grecesti. Anuntam pentru viitor investitii si cumparari de armament exclusiv american! Apoi nu ne mai tinem de cuvant, ca n-avem resurse! Marsam pe investitiile cu bani imprumutati din China! Introducem in lege un paragraf prin care muncitorii chinezi care muncesc 3 ani in Romania vor primi automat cetatenia romana. Asa vom echilibra si balanta de plati si vom rezova si bugetul de pensii in urmatorii 20-30 de ani! Scutim de impozit orice investitie mai mare de 1 milion de euro/dolari pentru 5 ani de la realizarea ei. Chiar cu riscul de a incalca mai stiu eu ce "norma europeana". Europa suntem noi aici in Romania.
    Si toate resursele ne consumate pentru granite si paza la frontiere le reorientam catre interior, catre cetatenii care au mai ramas sa-i voteze pe politicienii pe care ii meritam.

    Daca am avea sange in instalatie, maine ar trebui sa fie revocati ministrii de interne si de externe, iar presedintele sa declare moratoriu pe spatiul Schengen pe 8 ani. Economic suntem prea saraci sa fim bataia de joc a unor politicieni obscuri din vestul europei. Cu e mic caci nu-si respecta propriile legi si propriile mecanisme!
    A bon entendeur, salut!
    • -2 (18 voturi)    
      bravo (Marţi, 20 septembrie 2011, 16:59)

      dan [anonim] i-a raspuns lui mircea

      Multi destepti pe aici. rrromania NU e in SHengen, asa ca nu are cum sa se retraga.
      • +12 (18 voturi)    
        citeste bine, altfel nu mai treci BAC-ul:)) (Marţi, 20 septembrie 2011, 17:32)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui dan

        Ne-am angajat sa deschidem pietele muncii si sa recunoastem diplomele. Noi am facut-o, unii dintre ei mai asteapta pana in 2014.
        Ne-am angajat sa aderam la Schengen. Noi am respectat foaia de parcurs, am investit bani, am securizat frontierele. Ei nu au facut-o! Ca doar nu prin Romania s-a umplut olanda de surinamezi si germania de turci si franta de magrebieni. Sa nu ma mai intrebi ce sunt aia magrebienii:)) Ce-i drept, cu justitia noastra am putea sa-i "ajutam" de aici incolo!
        Si ne-am mai angajat sa adoptam moneda europeana. Noi ne chinuim de pomana cu deficit sub 3%, cu somaj mic, cu piata libera si stabila, cu balanta de plati, cu vanzarea utilitatilor de importanta nationala. Ei nu o fac, doar ne impun niste reguli ca sa le incalce pe ale lor! Asa ca, euro mai sta vreo 4-5 ani peste 2014...Asta daca va mai fi euro prin 2020.
        Vezi, de aceea ti-am zis sa mai citesti. Nu orice cititor de Hotnews va fi ieuropean:)) Trebuie sa ai BAC-ul macar!!!
    • +1 (9 voturi)    
      da bravo (Marţi, 20 septembrie 2011, 17:01)

      Motanul_incaltat [utilizator] i-a raspuns lui mircea

      Dupa ce am platit aderarea facandu-le cadou Petrom, Romtelecom, Distrigaz, Electrica, Bancile samd zici sa ne retragem?
      E cam tarziu pentru asta... Suntem o colonie.
  • 0 (10 voturi)    
    Dinamica relatiilor bilaterale (Marţi, 20 septembrie 2011, 16:49)

    Daniel [anonim]

    La 31 decembrie 2010, volumul schimburilor comerciale româno-finlandeze a fost de 266,06 milioane euro, în creştere cu 28,93% faţă de 31 decembrie 2009.

    Exportul a fost de 90,00 milioane euro, în creştere cu 60,48% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent iar importurile de 176,06 milioane euro, în creştere cu 17,15% faţă de decembrie 2009.

    Balanţa comercială a înregistrat un sold negativ de -86,06 milion euro, ponderea comerţului cu Finlanda în total comerţ exterior fiind de 0,32%(Ex-0,24%; Im-0,38%).

    La 31 decembrie 2010 erau înregistrate în România 133 societăţi cu capital finlandez, cu o valoare a investiţiilor de 140,37 milioane euro(0,48%). Finlanda ocupă locul 23 în topul investitorilor străini din România.

    Sursa: www.mae.ro

    Cu alte cuvinte, vor si ei un ciolan in ultimii ani... probabil ca vor un deficit comercial al Romaniei mai mare in relatia cu Finlanda...
  • +9 (21 voturi)    
    Crapa Europa Unita se pare .... !!! (Marţi, 20 septembrie 2011, 16:52)

    calin [anonim]

    Se pare ca acea Europa Unita de care se vorbea e defapt alceva... un grup care sub sloganul reformelor care trebuiau facute in Europa de Est au pus mana pe economiile din Europa Estica si acum dupa ce au demolat aceste economii , isi iau dreptul sa dea un sut in fund cetatenilor acestor tari.
    A fost mai intai Gracia apoi Portugalia, Islanda iar incepand de azi Italia , declinul Europei.... da se pare ca aceasta strucamila numita europa nu e deloc unita asa cum se considera.

    Daca e sa vorbim de Romania , aceasta si-a indeplinit obligativitatile asumate in ce priveste Shengen, deci mi se pare incorecta atitudinea celor doua tari de a bloca accesul in zona Shengen a Romaniei.

    Sustin demersul Roamniei in problema controalelor vamale la sange ... oricum cele doua tari sustineau ca nu se fac asemenea controale in zona noastra vamala... ei bine iata ca se fac.

    Cred ca ar fi bine sa regandim atitudinea noastra fata de aceste tari... trebuie vazut undeva la statistica cam cum stam cu comertul cu aceste tari poate se impun anumite ajustari!

    Sper ca Bulgaria sa ia atitudine si ea in acest demers !
  • +7 (17 voturi)    
    Tot americanul stie ca Europa de Vest e socialista (Marţi, 20 septembrie 2011, 16:52)

    aa [anonim]

    Numai romanul nu intelege asta, dar cu timpul prin magariile facute de vestici vom intelege si noi de ce americanii le spun europenilor socialisti.
    • +5 (11 voturi)    
      Tot americanul stie ca Europa de Vest e socialista (Marţi, 20 septembrie 2011, 17:13)

      Monica [anonim] i-a raspuns lui aa

      Corect. Socialisti si birocrati. :)
    • +1 (1 vot)    
      socialisti (Miercuri, 21 septembrie 2011, 7:54)

      Valentin [anonim] i-a raspuns lui aa

      "Tot americanul" (rank and file) au iq celora care se uita la Jerry Springer show, cum sa iau in considerare parerea astora?... chiar stiu ce spun, sunt de ceva timp aici...cheers
  • +14 (20 voturi)    
    Radem glumim... (Marţi, 20 septembrie 2011, 16:54)

    Patraulea [anonim]

    ... dar eticheta de cetatean inferior al UE sta pe fruntea noastra.

    Este nedrept, pentru ca indeplinim criteriile.

    Este ineficient pentru ca cine nu trebuie sa treaca oricum va trece frontiera.
    • +13 (13 voturi)    
      Daca justitia lasa liberi hotii si talharii (Marţi, 20 septembrie 2011, 17:07)

      ion [anonim] i-a raspuns lui Patraulea

      romanii seriosi par accidente juridice! S-or fi saturat si ei de ce ne-am saturat si noi pina cind au plecat prin Europa!!
    • 0 (6 voturi)    
      Punem pariu (Marţi, 20 septembrie 2011, 17:32)

      moucha [anonim] i-a raspuns lui Patraulea

      Pe o bere ca va mai fi cel putin un stat care se opune? Chiar daca indeplinim sau nu criteriile.
    • +3 (7 voturi)    
      O sa radem laurma (Marţi, 20 septembrie 2011, 17:43)

      Edy [anonim] i-a raspuns lui Patraulea

      Arunca o privaire cine intra la ei, cu acordul lor. O sa radem peste citiva ani. NOI SUNTEM INFERIORI, DE RANGUL 2, dar sa ii vedem pe o mare parte a lor , de rangul 1, cum se integreaza, cum profita la maxim de pe urma sistemelor lor de asigurari sociale, cu reitregirea familiei, si peste 4-5 ani reintregirea familiei x 3 sau x4. Dar esticii sunt prosti, inculti, inferiori, nu stiu o meserie, cit despre facultati...
      • +7 (9 voturi)    
        din pacate (Marţi, 20 septembrie 2011, 19:27)

        Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui Edy

        ai dreptate.
        Zic din pacate, pt ca fix tarile foste cruciate au cel mai mare influx de emigranti noncrestini (Franta, Anglia, Suedia, Norvegia, Germania).
        Acum tarile astea se razbuna pe noi pt prostia lor de fapt. Toate milioanele acelea de imigranti nu au venit prin Romania atunci cand s-au stabilit la ei.
        Unui emigrant din Europa, indiferent din care colt al ei, ii este mult mai usor sa se adapteze la cultura si obiceiurile lor decat unui musulman sau asiatic. Diferenta culturala, desi aparent mare, este infinit mai redusa pt un roman sau bulgar decat pentru un pakistanez sau indonezian. In momentul cand imigrantii vor sari de 10% din populatia tarii respective in mod sigur vor aparea tensiuni sociale si se va duce naibii si cultura locala. O sa vedem cine va rade la urma.
    • +6 (6 voturi)    
      Criterii (Marţi, 20 septembrie 2011, 19:09)

      George [anonim] i-a raspuns lui Patraulea

      Imi pare rau, nu le indeplinim. Nu conteaza ca ai computere superperformante in vami daca baiatu' din spatele monitorului ia spaga. Trebuie sa ne rezolvam problemele, sa facem curatienie si apoi sa iesim din nou sa cerem. In loc sa ne suflecam manecile si sa ne apucam de treaba noi incepem sa acuzam state care in trecut ne-au sprijinit (si Olanda si Finlanda au votat pozitiv la integrara in UE).
  • -2 (16 voturi)    
    aiurea, TB si Igas ne-au dat asigurari, 99% chiar. (Marţi, 20 septembrie 2011, 16:55)

    costica [anonim]

    "Ministrul Administraţiei şi Internelor, Traian Igaş, a declarat marţi 13 septembrie 2011 la Alba Iulia că România îndeplineşte toate condiţiile de aderare la spaţiul Schengen şi că are 99 la sută şanse să adere în 2011. "
    "Ministrul român de Externe Teodor Baconschi afirmă că România şi Bulgaria ar putea adera la toamnă la spaţiul Schengen şi că, în Berlin, Paris şi Bruxelles se fac eforturi pentru a se ajunge la un compromis. Potrivit şefului diplomaţiei române, aderarea la Schengen ar fi posibilă în condiţiile în care statele membre ar accepta un pachet de revizuire a normelor Schengen."
    "Premierul Emil Boc a declarat, miercuri, la reuniunea anuală a diplomației că se așteaptă ca în luna septembrie să fie asigurată aderarea României la spațiul Schengen, fiind sigur că țara a “îndeplinit condițiile tehnice pentru accederea în zonă”, relatează Mediafax

    Si cireasa de pe tortul prezidential, declaratia Presedintelui Basescu din 1 septembrie 2011 la Reuniunea anuala a diplomatiei romanesti.
    Presedintele Traian Basescu este convins ca Romania va adera la spatiul Schengen in acest an, in urma Consiliului JAI. Seful statului a precizat insa ca problema este cat de larga va fi aderarea.
    "Oricum, Romania va deveni stat membru Schengen in acest an. Problema este cat de larga va fi integrarea si acest lucru trebuie sa ne mobilizeze in a obtine in luna septembrie, la JAI, un calendar" spunea TB....

    Cum sa nu intram anul asta ??!!!!!!!!!!!! NU ???!!!!!!
  • +4 (10 voturi)    
    Nu-i nimic (Marţi, 20 septembrie 2011, 16:55)

    Leo [anonim]

    Nu-i nimic, acum toate avioanele UE care tranziteaza Romania vor fi oprite la frontiera pentru verificari fitosanitare.
  • +3 (15 voturi)    
    UE? (Marţi, 20 septembrie 2011, 17:00)

    Nicky [anonim]

    S ainteleg ca si Finlanda e in UE? Astia au primit pe toata lumea?
    • +1 (7 voturi)    
      Finlanda nu e "toata lumea" (Marţi, 20 septembrie 2011, 21:07)

      mntsn [utilizator] i-a raspuns lui Nicky

      ci e in topul celor mai avansate tari din lume.

      Eu mi-as pune intrebarea ta cu privire la Romania si Bulgaria.
      • -2 (6 voturi)    
        hm... (Marţi, 20 septembrie 2011, 21:45)

        Nicky [anonim] i-a raspuns lui mntsn

        Prietene, nu sunt un fan al BG sau RO, dar ce naiba caut amavatorii de ursi albi in UE chiar nu inteleg!
  • +1 (11 voturi)    
    . (Marţi, 20 septembrie 2011, 17:03)

    carnatu' auriu [anonim]

    Nu cu lalelele e treaba, dar daca ii belim pe ING e o treaba maxima. Si apoi pe Nokia. Si orice produs olandez si finlandez.
  • +8 (8 voturi)    
    Finlandia Vodka (Marţi, 20 septembrie 2011, 17:16)

    Ion [anonim]

    Gata si cu "votka finlandia" cred ca are prea multe "impuritati" in sticla.
  • +13 (13 voturi)    
    Finlandia, si ea? (Marţi, 20 septembrie 2011, 17:18)

    zexe [anonim]

    Ma, nebunilor, lasati macar transporturile de vodka, ati innebunit de tot?
    • +3 (3 voturi)    
      E buna si vodka ruseasca (Miercuri, 21 septembrie 2011, 2:52)

      V.R. [utilizator] i-a raspuns lui zexe

      Eventual, o importam din Letonia, Lituania sau Estonia - ca acolo sunt multi rusi si nu avem nici treaba cu guvernul putinist.
  • +9 (17 voturi)    
    Pentru a 288-a oara! (Marţi, 20 septembrie 2011, 17:19)

    zet [utilizator]

    Noua, romanilor, NI SE RUPE de Schengen. Toti romanii, cu mic, cu mare, cu catel, cu purcel, plecam acuma ia, spre Helsinki sau spre Amsterdam, numai cu bolentinu' in buzunar, si ne pupa vamesii pe buletin, nu au a ne opri.
    INTREBARE CATRE UE: de ce puii mamei omida, ca sa nu zic pe-a ma-tii, ne-ai mai pus sa cheltuim 2400 de milioane euro = 2,4 miliarde euro pe camere cu termoviziune, si alte cacaturi produse de EADS? Teapa? Pai se pare ca e cam teapa. Pentru caci ne cacam in ele camere cu termoviziune, pentru aia 20-30 de uzbeci care trec prutul inot pe an, erau de ajuns cativa ciobanesti germani bine antrenati - simt aia omul de la 2 kilometri, nici mama termoviziunii nu se compara cu un german shepherd dog.
    Schengen = miza zero pentru cetatenii romani, miza maxima pentru companii (fara timpi morti la vama), miza mare pentru bugetul romaniei (mii de vamesi pe care nu i-am mai fi platit).
    Gata! NUE Europa. Go U.S. De aia sunt americanii unde sunt, ca daca s-ar opri pe loc si ar sta vreo 20 de ani, abia atunci ar fi UE ca ei. UE este O GLUMA PROASTA.
  • +1 (9 voturi)    
    despre Finlanda (Marţi, 20 septembrie 2011, 17:22)

    raulucian [utilizator]

    "The share of foreign citizens in Finland is 2.5%, among the lowest in the European Union.[97] Most of them are from Russia, Estonia and Sweden"
    -Wikipedia
    Astia se plictisesc si le plac sa se alinte ? Le e frica ca vin hoardele de cersetori est-europeni si sare procentul la 2.6%?
    • +6 (10 voturi)    
      Deja incepe sa ma plictiseasca (Marţi, 20 septembrie 2011, 17:49)

      zet [utilizator] i-a raspuns lui raulucian

      Bai ralucian, tu ai iesit vreodata din romania? Daca da, ti-a cerut cineva viza? Hoardele alea au dat navala la 1 ianuarie 2007, cand am intrat in ue. Schengen inseamna altceva. Nu are legatura cu libera circulatie. are legatura doar cu viteza de tranzitare a frontierei.
  • -1 (13 voturi)    
    Au dreptate. (Marţi, 20 septembrie 2011, 17:27)

    MAN [anonim]

    De ce ne legam de orice altceva si nu vrem sa vedem adevarul. In primul rand noi nu avem ce cauta in Spatiul Schengen. Cel putin nu acum. Poate cu putin noroc peste 20-30 de ani. Asta daca punem mana si muncim serios, nu furam si nu ne ocupam cu alte potlogarii. Eu personal le dau dreptate si nu sunt suparat pe ei. Dar cum e romanul bandit, hot, puturos(nu toti si imi cer scuze de la cei care-si vad de treaba), nici in termenul presupus de mine nu avem sanse sa intram in Spatiul Schengen.
    • +5 (15 voturi)    
      da da, au dreptate (Marţi, 20 septembrie 2011, 17:54)

      zet [utilizator] i-a raspuns lui MAN

      tie, sau cuiva drag tie, vi s-a intamplat in ultimii 2-3 ani vreouna dintre chestiunile urmatoare?
      -ti s-a redus salariul
      -a crescut impozitul pe proprietate
      -au crescut cheltuilelile ca urmare a cresterii benzinei, ca urmare a accizarii suplimentare
      etc etc?
      Pai uite puiule, vi s-a intamplat pentru ca noi romanii, ca prostii, am platit 2400 de milioane de euro pe securizarea frontierei, ca asa a spus ue, ca daca o securizam, intram in schengen.
      Acuma, dupa ce am dat banii la eads, cica nu meritam in schengen. Si tu, impreuna cu alti natarai, va bucurati, de parca ar fi platit martienii spaga aia la eads.
      intrebare: ai macar asa, tangential, habar ce e aia schengen? din comentariul tau se vede ca nu. schengen e fix pix, pe cetateni ii doare la bascheti sau nici acolo, singurul interesat era bugetul de stat (disponibilizarea a mii de vamesi) si companiile, culmea, alea din vest, pentru fluidizarea tranzitului la frontiera.
      ///
      • -2 (6 voturi)    
        Acces (Marţi, 20 septembrie 2011, 18:55)

        MAN [anonim] i-a raspuns lui zet

        Pai bai nenicule, era clar de ani buni ca vor fi probleme. Imediat dupa 89 am tot fost sicanati ba de unii ba de altii. Pai cine ia pus sa cheltuie atatia bani cand era clar ca ei (occidentul si altii..) isi vor bate joc de noi in continuare. trebuia sa ne vedem de treaba noastra si era mai bine. Oricum noi nu suntem pentru UE si alte prostii de genul asta. Nu avem fata, mentalitatea balcanica, hotia, lenevia, furtisagul, vechea noastra meteahna cu timpul trece, leafa merge noi cu drag muncim. asa ca nu vad motiv de suparare. Ba din contra, ar trebui sa fim bucurosi ca nu intram in acest spatiu. Nici macar in UE.
  • +8 (10 voturi)    
    Nokia e terminata:) (Marţi, 20 septembrie 2011, 17:28)

    Alui [anonim]

    Trebuie sa-i convingem pe prietenii indieni sa nu le mai cumpere telefoanele si sunt faliti:).
    OK, boycotam si turismul in Finlanda. Nu ma mai duc in Finlanda sa vad aurora boreala, ma duc in Norvegia. Olanda si Finlanda sunt in pragul colapsului, acu ca ne-au suparat;).
    Baieti. bagati review-uri proaste la produsele si destinatiile turistice olandeze si finlandeze pe net, dar nu ziceti ca sunteti din Romania:)!
  • +5 (15 voturi)    
    interesant (Marţi, 20 septembrie 2011, 17:31)

    sucaa [utilizator]

    Olandezii se plang ca razboiul lalelelor este din cauza ca ei au votat impotriva primiri Romaniei in Schengen dar ei fac lobii la finalndezi sa nu cumva sa fie singuri :)
    cine-o fi mai ipocrit acum?
  • -1 (11 voturi)    
    Sunt impotriva, dar nu au argumente (Marţi, 20 septembrie 2011, 17:32)

    buncrestin [utilizator]

    Curioasa treaba: Finlanda se opune oficial dupa ce partidul nationalist-populist si-a servit pe tava argumentul cu cersetorii, in urma unei campanii agresive de denigrare a romanilor. Adica finlandezii de rand, de principiu n-ar avea nimic impotriva ca noi sa intram in Schengen, dar cum li se baga in cap ca cersetorii tigani-romani sunt motivul pentru toate relele si voteaza cu acel partid, apare ca sunt de acord. Cam asa ceva se intampla si in Olanda, tara care in ultimii ani a scandalizat lumea civilizata cu pozitiile anti-islam si anti-imigranti, prin vocea acelorasi partide populiste care au urcat pe valul nemultumirilor crizei.
    • +5 (9 voturi)    
      adevarat... (Marţi, 20 septembrie 2011, 17:49)

      me [anonim] i-a raspuns lui buncrestin

      culmea e ca nu opresc nimic...
      tiganii tot se duc pentur ca nu ai nevoie de drept de munca pentru cersit si furat...
    • +4 (6 voturi)    
      te-or fi scandalizat pe matale (Marţi, 20 septembrie 2011, 18:59)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui buncrestin

      cu pozitiile anti-islam, care e cea mai mare mizerie a tuturor timpurilor, pe mine nu. Dar io nu fac parte din lumea civilizata, numai aia are dreptul la scandalizare.
  • 0 (8 voturi)    
    Sa asteptam22.09 (Marţi, 20 septembrie 2011, 17:35)

    Edy [anonim]

    Si dupa aceea stim ce avem de facut. Dar e pacat cind si altii care se dau culti si educati uita istoria. A lor. Cind erau cetateni de rangul 2. Si de ce sa nu asteptam sa fim invitati. Si pina atunci controale in limitele legii. La toti. Si o deschidere mare spre BRIC. Acolo sunt bani. Si NOKIA? Exista Samsung s.am.d. Si cine se opune? Unii traiesc din amintiri la ce au fost odata iar ceilalti doar de pe urma unei firme si ceva paduri. Si daca au probleme cu unii cetateni de ai nostri sau de aiurea exista politie si legi. De ce nu le aplica? Dar pina atunci eu poate schimb telefoanele familiei. Mai astept 2 zile.
  • +10 (14 voturi)    
    Tirurile finlandeze (Marţi, 20 septembrie 2011, 17:37)

    Ole [anonim]

    Am o informatie in unul din tirurile olandeze sau finlandeze este ascuns in sasiu o tona de droguri iar in altul explozibil pentru atentate.
    Asa ca propun ca toate tirurile olandeze si finlandeze sa fie taiate cu flexul sa se gaseasca drogurile si apoi sa fie trimie inapoi intr-un ziar
  • +2 (6 voturi)    
    trist e ca... (Marţi, 20 septembrie 2011, 17:48)

    me [anonim]

    desi ar avea motive sa refuze, nu o fac din cauza acelor motive , ci din motive politice... vor sa castige ceva voturi petnru ca nu permite emigrarea tiganilor romani...
    partea itneresanta e ca tiganii nostrii nu au nevoie de drept de munca... pentru ca ei se duc la furat...
    dat nu conteaza pentru ca voturile sunt castigate...

    religia si politica cele mai mari rele ale omenirii :(
  • -1 (5 voturi)    
    Schengen (Marţi, 20 septembrie 2011, 18:05)

    moshu [anonim]

    Am avut nevoie de acordul Schengen in trecut? Nu! Au demonstrat-o conationalii nostri care au putut cersi, frauda, fura pana a auzit tot vestul de Romania. Avem nevoie de lalele? Nu! Aplicam mioritica teorie care ne caracterizeaza "las' ca merge si asa", oferim iubitei o legatura de rosii din Spania si totul e ok. Implinim toate conditiile sa aderam la "spatiul Schengen"? Desigur! Aflam asta de la un ministru de externe care stie asta la randul lui "din surse sigure". Si acum de la inceput: onorati comentatori, care ar fi prima solutie la problema noastra?
  • +6 (12 voturi)    
    . (Marţi, 20 septembrie 2011, 18:11)

    ui [anonim]

    Cand citesc unele comentarii imi vine sa ma dau cu capul de pereti.
    Cat de idioti pot fi unii incat sa zica ca trebuie sa boicotam Nokia , sa le punem bete in roate la tiruri , etc?
    Nokia EXPORTA DIN Romania !!! Daca le pune cineva bete in roate aia isi muta fabrica in alta tara bananiera(si zic asta din cauza mancatorilor de banane care stiu doar sa se umfle in pene fara sa si gandeasca 2 secunde) si Romania iese prost de aici ,in nici un caz Nokia .
    Si la fel cu alte lucruri. Chiar credeti ca Romania poate sa stea fara importuri, mai ales in categoria it, electrocasnice,etc? Daca s-ar interzice importurile de produse tehnologice nu ati mai scrie pe calculatoare ca toate astea sunt proiectate/fabricate in alte tari, Romania nu are tehnologia necesara sa produca PC-uri si alte cele. Nici macar telefoane nu pot sa produca. Stiati ca cele mai multe brevete in domeniul GSM le are Nokia aia pe care o injurati? Stiati ca pana si Apple le plateste bani alora de la Nokia sa foloseasca tehnologii brevetate de ei???? IGNORANTI ce sunteti!
    • +1 (7 voturi)    
      Aham (Marţi, 20 septembrie 2011, 19:11)

      Closed [anonim] i-a raspuns lui ui

      Si cate tari au tehnologia pentru a produce PCuri, nenicule? Ca zici de noi de parca toti ceilalti ar avea fabrici Intel si AMD la fiecare colt de strada.

      Sa fim seriosi, Romania poate sta fara importuri din Olanda si Finlanda, nu-s tarile respective singurele producatoare de lalele, banci, telefoane mobile si rosii fara gust.

      Cat despre Nokia si Apple, asa o fi, dar care e legatura cu ce se discuta aici? Asa si mos Ghita are telefon Samsung, da' n-are legatura cu Schengen, Finlanda si imigrantii ilegali.
    • +2 (8 voturi)    
      ignoranti? (Marţi, 20 septembrie 2011, 19:34)

      Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui ui

      este un business lohn!
      Ce naiba de castig ai la un business lohn?
      Salariile muncitorilor. PUNCT!
      Nimic altceva. TVA-ul se returneaza.
      Daca vor, in 2 saptamani pot sa goleasca fabrica de echipamente si au disparut,
      Cu alte cuvinte, luam praful de pe toba.
    • +1 (1 vot)    
      Tot Schengen (Marţi, 20 septembrie 2011, 23:33)

      moshu [anonim] i-a raspuns lui ui

      Pacat de energie, majoritatea dintre noi nu am avut de unde sa invatam mecanismele economiei de pe urma careia traim (noi) mai bine sau mai rau. Noi nu vedem logica decat la ca. maximal 70cm, adica in portofel. Scenariu horror: noi e majoritatea.
  • -4 (4 voturi)    
    schengen = free USA visa ? (Marţi, 20 septembrie 2011, 18:13)

    jimi [anonim]

    ro in schengen = USA fara viza ?
  • +2 (8 voturi)    
    Nokia (Marţi, 20 septembrie 2011, 18:29)

    raulucian [utilizator]

    As fi vrut sa zic ca nu mai cumpar telefoane Nokia, dar la cat jos au ajuns in ultimul timp, nu mai cumparam oricum.
  • +5 (7 voturi)    
    Simplu (Marţi, 20 septembrie 2011, 18:37)

    Birlic [anonim]

    Europenii sin palatul de clestar nu agreeaza ideea de a dormi in aceeasi casa cu betivii din capatul satului. Nu ca ar fi xenofobi dar...nu vor sa se infecteze cu raie, marlanie, ciobanism.
    • +2 (6 voturi)    
      Buba (Marţi, 20 septembrie 2011, 19:15)

      Closed [anonim] i-a raspuns lui Birlic

      Singura problema e ca europenii din palatul de clestar deja le-au dat cheia betivilor din capatul satului, iar yala nu poate fi schimbata si nici nu pot pune un nou lacat pe usa. Asa ca betivii intra nestingheriti in palat, dorm, mananca si-si fac nevoile pe unde doresc, pentru ca europenii cei educati i-au acceptat in palat.

      Mai pe-ntelesul tau: cu sau fara Schengen, eu intru in Olanda doar cu buletinul si nu pot fi dat afara din tara respectiva doar pe motiv ca-s roman. Asa ca ce fac ei acum e doar o perdea de fum, buna pentru a aburi fraierul votant din tara lor (da, exista fraieri si acolo), insa absolut inutila in a tine afara din tara tiganii romani, bulgari, germani sau francezi. Cu alte cuvinte, goange pentru prosti.
  • +3 (5 voturi)    
    noi si schengen, baba si saltul cu parasuta (Marţi, 20 septembrie 2011, 18:45)

    gopo [anonim]

    nene.. noi inca nu suntem de schengen, nu's ce dracu' ne agitam aici. mai avem. da' nu's ce tzigani suntem ca nu ne place sa avem nici o mandrie, decenta, respect de sine.. in loc sa mai asteptam, sa facem curat cat se poate in societatea noastra si sa schimbam in bine atatea lucruri care asteapta sa fie schimbate (servicii, turism, autostrazi, etc etc), ca sa nu vorbesc de cele esentiale gen marlanie si hotie, ne repezim cu catel si purcel 'hai la rivolutiuni, marie!'. mai bine ne-am asigura ca nu mai avem restrictii de munca si am incerca sa ne recuperam cat de cat criminalii de afara. altfel nu vom reusi decat sa ne asiguram dispretul tuturor, chiar daca pe fata vor fi siliti sa ne accepte la masa. ce facem cu florile olandeze, daca nu se va dovedi o 'bacterie', e de-a dreptul penibil, iti vine sa pleci in cosmos. daca se va dovedi ca 'bacteria' a fost doar o poveste, totul va semana cu 'prietenul' caruia i-ai refuzat un bine, si drept 'multumire' iti zgarie masina cu un cui..
    • -2 (4 voturi)    
      Adica cum adica? (Marţi, 20 septembrie 2011, 19:20)

      Closed [anonim] i-a raspuns lui gopo

      De ce sa ne recuperam criminalii de prin strainataturi? Dar daca vreun italian, spaniol, neamt sau olandez incalca legea in Romania, e de datoria statului italian, spaniol, neamt sau olandez sa il judece si sa-l condamne, sau e responsabilitatea Romaniei sa se asigure ca legile sale sunt respectate de toti indivizii ce se afla pe teritoriul romanesc, iar cei ce calca stramb sunt sanctionati in conformitate cu REGULILE stabilite? Da, am scris regulile cu majuscule pentru ca asta uita Olanda si Finlanda cand baga strambe: ele au facut regulile, acum le schimba DUPA ce jocul s-a incheiat, pe principiul "da, dar n-ai sapca". Si pe urma scheauna ca nu e vina lor si ca lupul cel rau, adica Romania, le da in cap cu propriile argumente.
  • +2 (6 voturi)    
    e limpede (Marţi, 20 septembrie 2011, 19:13)

    cetateanu [anonim]

    Din pacate se demonstreaza inca o data ca doar parteneriatul strategic cu SUA este o solutie reala si pragmatica pentru politica noastra externa. Este mult mai simplu sa negociezi cu un singur partener(o singura cultura, o singura limba, principii clare samd). Proiectul european: cultura si educatie DA, omogenitate BA, economie DA, fair play BA, istorie DA, putere militara BA, penetrabila informativ DA. Pe scurt PROIECTUL EUROPEAN ne dezvaluie o EUROPA ce seamana foarte mult cu o curva stilata, puternic penetrata de catre niscaiva interese muscale.
  • 0 (6 voturi)    
    Si totusi....boicotul (Marţi, 20 septembrie 2011, 19:14)

    adrian [anonim]

    ...ar fi o solutie de a ne recupera banii investiti pt indeplinirea criteriilor de aderare. Iata mai jos schimburile comerciale dintre Romania si Olanda:

    "2008: În 2008, valoarea totală a schimburile comerciale bilaterale a fost de 3.077,70 milioane EUR, reprezentând
    3,42% din totalul schimburilor comerciale ale României, în creştere cu 25% faţă de anul anterior. Valoarea
    exporturilor româneşti a fost de 974,07 milioane EUR, reprezentând 2,89% din total, iar intrările de mărfuri în
    România având ca ţară de expediţie Olanda au înregistrat valoarea de 2.103,63 milioane EUR, reprezentând 3,73%
    din totalul importurilor.
    2009: În primele 10 luni ale anului 2009, schimburile comerciale bilaterale au înregistrat valoarea de 1.987,03
    milioane EUR, din care exporturi 776,13 milioane EUR şi importuri 1.210,90 milioane EUR. Cea mai importantă
    pondere în totalul exporturilor României în Olanda o reprezintă în prezent secţiunea „maşini şi aparate, echipamente
    electrice şi părţi ale acestora”, acoperind o gamă largă de produse cu grad ridicat de prelucrare. "

    In concluzie, daca am boicota toate produsele olandeze timp de un an, ne-am recupera pierderile. In plus am putea incuraja economia romaneasca, consumand produsele autohtone (cat despre electronicele venite din Olanda, asta e, cumparam din China, sa se faca ei mari).
    Si daca am mai boicota si produsele francezilor ce bine ar fi. Nu uitati ca suntem una dintre cele mai mari piete de desfacere din UE. Stiu ca nu avem capacitatea de a produce noi tot ce luam de la olandezi si de la francezi, dar mai sunt si alte tari de la care putem cumpara aceleasi marfuri.
  • -2 (6 voturi)    
    deh (Marţi, 20 septembrie 2011, 20:12)

    bratu [anonim]

    nu cumparati telefoane Nokia acum :))
    • +2 (6 voturi)    
      asta-i buna !!! (Marţi, 20 septembrie 2011, 20:50)

      costica [anonim] i-a raspuns lui bratu

      Cei mai mari exportatori ai Romaniei sunt Dacia si Nokia!!!
      La Nokia deja scartaie rau, asta mai liseste, un boicot si in Romania la telefoanele Nokia....
      Adio Nokia.....cam asta vrei??!!!
      Bugetul Romaniei nu cred ca vrea si nici oamenii aia ce lucreaza la Nokia...
      Ca Romania nu este in stare sa adere la Schengen este problema ei, sa fim sinceri am aderat total nepregatiti la UE in 2007 din eroarea alora, credeau ca daca ne iau langa ei ne vor determina sa schimbam ceva ca tara... Da' de unde, muuulti ani trebuie pentru a putea schimba ceva in Romania si nu cu actuala clasa politica romaneasca... pe la anul 2070, poate....
      • +1 (5 voturi)    
        raspuns (Marţi, 20 septembrie 2011, 21:59)

        bratu [anonim] i-a raspuns lui costica

        Am gumit ... usor,nu te ambala.Noi trebuie sa luptam impotriva coruptiei,impotriva tiganilor si impotriva infractorilor ca sa reusim sa intram si noi in randul tarilor mai civilizate ... Si nu da tu vina numai pe Romania deoarece la aderarea in 2007 nu a fost singurul vinovat ...
  • +3 (9 voturi)    
    Interese (Marţi, 20 septembrie 2011, 20:24)

    Clantza [anonim]

    Trebuie loviti in interese si finlandezii ca sa simta si ei avantajele apartenentei la UE. Si ue la toti finlandezii care au sustinut aceasta aberatie...
  • +1 (7 voturi)    
    Am mai spus-o... (Marţi, 20 septembrie 2011, 20:45)

    Costin1968 [utilizator]

    ...nici dusmani ca lumea nu are Romania, daca ne impacam cu rusii, ramanem numai cu dusmani de plans caci cu maaaare regret pt Olanda si Finlanda sunt popoare pe cale de disparitie, afectati evident de droguri si bautura...Sincer, dar de exemplu finlandezii sunt -in proportie de 90%- facuti la bautura...asta e...Olandezii sunt de fapt formati din surinamezii si alti emigranti, care olandezi ???
  • +1 (3 voturi)    
    mda (Marţi, 20 septembrie 2011, 21:16)

    Lolensen [anonim]

    Nedrept si neinteresant.
    Desi ei isi vad interesul sa nu ne primeasca. Ar trebui sa ne revizuim si noi prioritatile, adica in primul rand interesul national si in al doilea rand cel european/american.
    Dar astea sunt doar vise.
  • +2 (4 voturi)    
    alibiul olandei (Marţi, 20 septembrie 2011, 21:45)

    turistul [anonim]

    desi pare ireal ... olanda s-a straduit din greu sa adune pe langa ea alte state care sa se opuna intrarii romaniei in schengen ... s-au gasit fraierii de finlandezi ... speriati si contrariati de tiganii din romania care cersesc la -20 de grade ...
  • +2 (4 voturi)    
    , (Miercuri, 21 septembrie 2011, 2:44)

    moko [anonim]

    de ce nu explicati domnule clar in aritcol ca romanii sau rromii se aduc acolo si stau pe banii lor? De ce? de ce va jucati cu speculatii aiurea cand realitatea este ca romanii la fel ca si muslmanii profita de sistem in loc sa sa faceti voi reforme acasa?
  • +1 (3 voturi)    
    Scandinavia n-are nevoie de UE (Miercuri, 21 septembrie 2011, 7:14)

    Mihai [anonim]

    In Norvegia au fost pana acum doua referendum-uri prin care cetenii erau intrebati daca vor un UE. Majoritatea celor care nu au vrut a fost zdrobitoare. O tara care performeaza nu are niciun motiv sa intre intr-o uniune cu tari mai sarace si sa aplice principiul cotzarii la un fond comun. Are Norvegia nevoie de fonduri UE? Nu categoric, la cei aproape 5 milioane de locuitori pe care ii are, este una din cele mai bogate tari din lume.
    Finlanda vine dupa o recesiune grava in perioada '90-'92 insa isi revine constant.
    Deci ce va face sa credeti ca au nevoie de "conationalii" nostri sa le mature intrarile la statiile de metrou cu mana intinsa? Finlandezii sunt oameni foarte muncitori, onesti si modesti, ceva ce nu vom invata noi Romanii niciodata. De muncit nu ne place munca, furam de unde putem ce putem cat putem si de modestie nu mai are rost sa comentez, aruncati un ochi pe strada si uitati-va la masinile romanilor carora le ghioraie matzele de foame in Audi A8 ;-)

    Va pup.
    • +1 (1 vot)    
      norvegia e un kuweit (Miercuri, 21 septembrie 2011, 10:48)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Mihai

      traieste bine din petrol si gaze. altfel nu stiu cit performeaza. Problema e ca a inceput sa semene cu kueitul si la componenta populatiei.
  • +4 (4 voturi)    
    tendinte (Miercuri, 21 septembrie 2011, 8:21)

    Fabian [anonim]

    incet, incet, UE se divizeaza; ar fi bine sa nu mai privim cu jind spre UE, ci sa incepem sa ne cautam propriul destin si propria directie de dezvoltare; oricum, se pare ca nu suntem doriti nici in Franta, nici in Olanda, nici in Finlanda s.a.m.d.
  • +2 (2 voturi)    
    Schengen - The Last Frontier (Miercuri, 21 septembrie 2011, 9:03)

    Schmen Gen [anonim]

    Ar fi nevoie de introducerea unor clase de diferentiere: sa le dea lor acolo ceva, gen centura neagra sau business class in Schengen. Atunci vor fi maguliti si multumiti sa ne lase si pe noi in clasa incepatorilor.
  • -1 (3 voturi)    
    Este Romania europeana ? (Miercuri, 21 septembrie 2011, 9:46)

    asasads [anonim]

    Nu ! A fost in urma cu 70 si ceva de ani. Au romanii simtul civic sa redevina europeni ? Nu ! Atunci, ce pretentii putem avea ?
  • 0 (2 voturi)    
    Asta e (Miercuri, 21 septembrie 2011, 10:07)

    Zummm [utilizator]

    Cred ca s-au saturat si eu saracii la cati nomazi am exportat acolo
  • -1 (3 voturi)    
    Finlanda, o tara model (Miercuri, 21 septembrie 2011, 12:38)

    Laura [anonim]

    Cati dintre voi sititi cu adevarat ceva despre Finlanda? Cati dintre voi locuit in Finlanda ca sa vedeti care este cu adevarat stilul lor de viata, aparatul lor politic, sistemul de invatamant si sanatate etc etc...?! Cati dintre voi aveti prieteni finladezi ca sa le cunoasteti modul de a gandi?

    La dat cu presupusul si in comentarii acide sunteti experti. Asta nu dovedeste altceva decat gandirea ingusta a romanilor.

    Niciodata Romania nu se va compara cu Finlanda, care este cu 1000 de ani mai avansata din toate punctele de vedere, dar mai presus de toate in mentalitatea oamenilor. Sunt un popor exemplu in lume!
    • +1 (1 vot)    
      Dragostea, trece prin stomac (Miercuri, 21 septembrie 2011, 15:11)

      Naiv [anonim] i-a raspuns lui Laura

      Da, ii admir pentru asta.
      Dar nu uita niciun moment ca si noi platim taxe la UE si pentru ca suntem multi iar TVA-ul este mare, platim mult mai mult decat Finlanda. Suntem buni doar pentru plati si consumuri?
      Ulterior suntem categorisiti drept cetateni de mana a 2-a....
      Si eu respect regulile de civilizatie si bun simt.
      De ce sa fiu jignit si desconsiderat? De ca sa fiu stigmatizat ca sunt roman?
      Fiecare popor isi are ciurucurile lui.
      Cand ne-au acceptat ne stiau si cu bune si cu rele. Dar ne-au admis din considerente eminamente economice.
      Ne-au desfiintat uzine, fabrici si si-au frecat mainile fericiti de cat o sa consumam din produsele lor fara taxe vamale, crescandu-le veniturile la bugetele lor.
      Cand s-au bulucit pe utilitati, pe banci nu le-a mai mirosit spaga?
      Intr-adevar ei isi apara bugetele, noi nu...
      Alta mentalitate!
  • 0 (0 voturi)    
    tot inainte (Joi, 22 septembrie 2011, 8:36)

    un cetatean [anonim]

    la cat de mult stam cu capul plecat ca niste milogi in fata tuturor tarilor(si asta din cauza retardatilor care ne conduc) punem pariu ca o sa se dea o ordonanta de urgenta care sa ne impuna sa folosim doar telefoane nokia?


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version