Guvernul Ponta a alocat din fonduri bugetare inca 6.000.000 lei pentru biserici din Madrid, Barcelona, Gorj si Cluj

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Marţi, 21 octombrie 2014, 12:16 Actualitate | Diasporă

Victor Ponta la Manastirea Nicula
Foto: Agerpres
Guvernul Ponta a aprobat in sedinta din 15 octombrie repartizarea din Fondul de rezerva bugetara a sase milioane lei pentru finantarea a doua catedrale din Madrid si Barcelona, a Manastirii Lainici din judetul Gorj si a Catedralei Greco-Catolice din Cluj-Napoca, potrivit unui act normativ publicat luni, 20 octombrie, in Monitorul Oficial. In 19 octombrie, premierul Ponta, aflat intr-un turneu electoral printre romanii din Diaspora, a participat la slujba de duminica la o biserica ortodoxa romaneasca din Madrid, iar la iesire, a fost abordat de mai multi participanti la slujba cu diverse probleme, in timp ce alte persoane l-au huiduit.


Bani publici pentru biserici
Foto: Hotnews
'Se aproba suplimentarea bugetului Secretariatului General al Guvernului pe anul 2014 din Fondul de rezerva bugetara la dispozitia Guvernului, prevazut in bugetul de stat pe anul 2014, cu suma de 6.000 mii lei, la capitolul 67.01 'Cultura, recreere si religie', titlul 59 'Alte cheltuieli', pentru Secretariatul de Stat pentru Culte, in vederea sustinerii activitatilor cultelor, conform anexei care face parte integranta din prezenta hotarare', se arata in Hotararea de Guvern (HG) publicata luni, 20 octombrie in Monitorul Oficial.

Potrivit anexei (vezi poza atasata) Catedrala 'Intrarea in Biserica a Maicii Domnului' din Madrid, Spania va primi 2.000.000 lei, Catedrala 'Sfantu Gheorghe' din Barcelona, Spania va primi 1.000.000 lei, Manastirea Lainici, orasul Bumbesti-Jiu din judetul Gorj va primi 2.000.000 lei, iar Catedrala Greco-Catolica din Municipiul Cluj-Napoca va primi 1.000.000 lei.

In HG se mai mentioneaza ca 'Secretariatul General al Guvernului, prin Secretariatul de Stat pentru Culte, va controla modul de utlizare, in conformitate cu prevederile legale, a sumei alocate potrivit prezentei hotarari'.

Nu este prima data cand Guvernul aloca bani din fonduri bugetare pentru sprijinirea unor biserici. La sfarsitul lunii august, HotNews.ro a scris va Guvernul Ponta a aprobat o Hotarare prin care se vor aloca 6.000.000 de lei din Fondul de rezerva bugetara pentru sprijinul financiar a trei unitati de cult: Centrul Eparhial Iasi (judetul Iasi), Manastirea Nicula (judetul Cluj) si Manastirea Tismana (judetul Gorj). Aceasta la putin timp dupa participarea in 15 august a prezindentiabilului Victor Ponta la slujba de Sfanta Maria la Manastirea Nicula.



Citeste mai multe despre   











Citeste pe Stirile ProTV

​VIDEO Ororile de la orfelinatul "Sfanta Maria". Din cauza chinurilor la care au fost supuse, fetele au afectiuni ale sanilor

Batute, agresate verbal si sedate in exces, copilele s-au trezit cu multiple afectiuni ale sanilor, din cauza pastilelor pe care erau obligate sa le inghita, spun procurorii.
18563 vizualizari
  • +28 (34 voturi)    
    :))))))))))))))) (Marţi, 21 octombrie 2014, 11:19)

    cristi_an [utilizator]

    asa bai bujetarilor...sa fie de la nasu mare!!!
    pe bune de nu mi-ar placea sa iasa asta ...macar sa fie una si buna pana la capat :)
    • +39 (45 voturi)    
      Pentru manuale n-a avut bani, de pomeni are! (Marţi, 21 octombrie 2014, 11:27)

      Cristiann80 [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

      Ce tare!! Tara este in recesiune, tot mai saraca, asistati tot mai multi, iar Ponta face pomeni electorale la biserici- unde sunt cei mai multi bani la negru! Dar pot manevra turmele de enoriasi, un adevar incontestabil iar Acoperitul 000 stie ce face, nu?
      Bani de manulae n-a avut pentru copilasi, dar pentur popi are! E noaptea mintii ce se intampla in tara asta, traim vremuri atat de inapoiata de ma intreba daca suntem in 2014!!!! Cred ca suntem o tara banaiera, o tara de mana a treia!!
      • +25 (29 voturi)    
        E mita electorala (Marţi, 21 octombrie 2014, 11:46)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

        Daca le dadea anul trecut, mai treaca mea ...dar de ce in 2014 ? Ne poate raspunde DNA ?
        • +25 (27 voturi)    
          cum zicea si daniel (Marţi, 21 octombrie 2014, 12:53)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          in timp ce-l decora pe dragnea: "pentru acum si pentru cascavalul viitor"
          • +21 (23 voturi)    
            oare cand observa cineva (Marţi, 21 octombrie 2014, 13:48)

            Phil Austin [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

            ca asta e parte din subminarea economiei nationale?
    • 0 (0 voturi)    
      dar in EURO ? (Miercuri, 22 octombrie 2014, 8:29)

      m.l [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

      Cam cat ar veni in euro suma asta?
  • +37 (41 voturi)    
    stat laic. cuza se rasuceste-n mormant. (Marţi, 21 octombrie 2014, 11:31)

    ouyang [utilizator]

    bine, boss. aprinzi si-o lumanare reglementata bor, boss?
    • +30 (32 voturi)    
      M-am linistit !!! (Marţi, 21 octombrie 2014, 13:19)

      Tase Rotta [utilizator] i-a raspuns lui ouyang

      Imi era teama ca-i da pentru scoli si spitale !!!
      • +4 (6 voturi)    
        pentru ''Cumintenia Pamantului'' nu sunt bani ''do (Marţi, 21 octombrie 2014, 20:53)

        Arthemisa [utilizator] i-a raspuns lui Tase Rotta

        Da, pentru operele de arta ale lui Brancusi nu sunt bani. Bine ca imbogatim securisti in sutana, din banii fraierilor care mai platesc inca impozite ! Abia astept sa te vad acolo unde ti-e locul ! Dupa gratii...
  • +25 (29 voturi)    
    ponta ipocritul.... (Marţi, 21 octombrie 2014, 11:38)

    geocrin [utilizator]

    El face orice doar sa cistige alegerile.
    Pe cind se va gindi si la romanii necajiti care nu stiu cum sa-si duca zilele.
    Banii ajunsi la biserica inseamna obligatia preotului....a popii mai bine spus sa-i faca propaganda pentru alegeri.
    Nu-i rau ca da rusinos, jenant este scopul pentru care face acest gest, care de fapt NU sunt bani din buzunarul lui.
    Om de vorbe mari, dar de fapte .....mici si de multe ori meschine.
    Popii sunt cei care intuneca mintea multor romni, in mod special in mediul rural.
    Mai sunt si putini preoti care nu se murdaresc cu cele lumesti, si sunt dedicati profesiei lor, asa cum au invatat la seminr.
  • +32 (34 voturi)    
    Nesimtitul asta (Marţi, 21 octombrie 2014, 12:20)

    eGerula [utilizator]

    isi cumpara voturi cu banii nostri.
  • +40 (44 voturi)    
    pt biserici .... (Marţi, 21 octombrie 2014, 12:26)

    fuscustm [utilizator]

    bine ca pentru biserici se găsesc bani iar pentru spitale și scoli nu sunt , biserica mami voastre de nenorociți , subit toți ați devenit credincioși. aceasta e mita electorala , ar trebui sa se sesizeze DNA în cazul acesta și sa îl cerceteze pe prim ministru pentru mita electorala .
  • +34 (36 voturi)    
    //\\ (Marţi, 21 octombrie 2014, 12:27)

    LiviuP01 [utilizator]

    Pai da. Mită electorală.
    Dă de parca ar da din bugetul familiei Ponta și Sârbu.
    • +18 (24 voturi)    
      De religie sunt atrași românii (Marţi, 21 octombrie 2014, 12:47)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui LiviuP01

      în religie trebuie băgați bani dacă vrei să câștigi alegerile. Logica este simplă, trebuie să faci ce vrea poporul și nu ceea ce crezi tu că este mai bine pentru el. Vrea poporul să se arunce în prăpastie? N-o să poți să-l oprești, ce poți face este să-i faci zborul și aterizarea plăcută.
  • +28 (30 voturi)    
    hmmm (Marţi, 21 octombrie 2014, 12:28)

    Nevermind [utilizator]

    Oare nu merge aplicat articolul, pe care a picat hrebe, la daniel bor srl si ponta buget darnic?

    Calca-v-as pe cap...
  • +31 (35 voturi)    
    Câtă nesimțire! (Marţi, 21 octombrie 2014, 12:33)

    marki [utilizator]

    Școlile patriei se dărâmă, spitalele sunt o ruină, cei mai mulți români trăiesc într-o neagră sărăcie, iar „mândrul Ponta” golește fondul de rezervă bugetară pentru... cine? Pentru popii burtoși și hapsâni, instrumentele politicienilor de manipulare a celor mulți și... naivi.
    Rușine, să-ți fie Ponta! Sper să ajungi la groapa de gunoi a istoriei...
    • +9 (11 voturi)    
      Corect! (Marţi, 21 octombrie 2014, 12:52)

      M. G. [utilizator] i-a raspuns lui marki

      Propun sa facem precum Enver Hoxha in Albania in privinta bisericilor. Si gata.
  • +14 (16 voturi)    
    Generozitate (Marţi, 21 octombrie 2014, 12:44)

    V. Veroiu [utilizator]

    Este foarte usor sa fii generos din resursele altuia, pentru tine.
  • +19 (23 voturi)    
    Mnezooo (Marţi, 21 octombrie 2014, 12:46)

    bms [utilizator]

    xxxxxx... Biserica lor încă astăzi și mâine ! Oare câți bani se duc de-acolo în campanie?
  • +16 (18 voturi)    
    Vizita! (Marţi, 21 octombrie 2014, 12:56)

    flippy [utilizator]

    Dar noi? Noi ce facem? Stam si comentam...Haideti in strada sa le aratam ce inseamna furia tarii!
    de ce nu e nimeni, ca anul trecut cu Uniti Salvam, sa iasa in strada?De ce?
  • -15 (19 voturi)    
    Mai bine facea stadioane pentru prostime (Marţi, 21 octombrie 2014, 13:01)

    Un cititor [utilizator]

    De ce sa mearga oamenii la biserica si sa se educe? Lasa-i sa fure, sa minta, sa insele. La meci, domnilor! Si la stiri. Aia e viata adevarata!
    • +16 (18 voturi)    
      Educatie bisericeasca (Marţi, 21 octombrie 2014, 13:26)

      coldplayer211 [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      Ce mai, educatie de top in biserici. Popa din sat de la taica-meu spunea ca celor care nu voteaza comunistii le va arde casa si copiii.
      • -8 (10 voturi)    
        Nu ma astept de la comunisti (Marţi, 21 octombrie 2014, 14:24)

        Un cititor [utilizator] i-a raspuns lui coldplayer211

        sa aprecieze biserica. Nici de la alogeni si venetici.
        • +5 (5 voturi)    
          ai dreptate (Marţi, 21 octombrie 2014, 16:02)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

          Este necesar un oarecare grad de retardare si spirit de turma.
  • -13 (19 voturi)    
    Cat de toleranti suntem? (Marţi, 21 octombrie 2014, 13:03)

    beee [utilizator]

    Ponta nu a facut nimic ilegal, a aplicat doar Legea cultelor. Romania nu este stat laic ci este un stat care recunoaste activitatea benefica a cultelor si se sprijina pe activitatea sociala a acestora. Exista un cuantum din buget prin care sunt sustinute acestea, nu este mare in comparatie cu alte cheltuieli bugetare cum gresit s-a sugerat in unele articole ( vezi aici http://avereabisericii.ro/buget-pentru-bor/ ).
    Pentru multi dintre romani principala nevoie este cea de spiritualitate. A intelege acest lucru de catre liberi cugetatori indica gradul de toleranta si intelegere al acestora.
    • +12 (14 voturi)    
      Mda (Marţi, 21 octombrie 2014, 13:07)

      CosminMaricari [utilizator] i-a raspuns lui beee

      O fi din cauză că-s liber cugetător de-ăla cu grad redus de înțelegere, dar io habar nu am cum poate fi astâmpărată foamea de spiritualitate cu alimente dintr-astea foarte materiale... Oare merge și invers, oare foamea tragic de reală a unor oameni care ar fi putut fi ajutați din Fondul de rezervă va putea fi potolită cu rugăciuni, vedenii și iluzii electorale?
      • 0 (6 voturi)    
        Adevărul,realitatea ne desparte, (Marţi, 21 octombrie 2014, 13:41)

        Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui CosminMaricari

        spiritul, iluziile, minciunile sunt cele care ne unesc. Religia, pentru că este minciună cea mai departată de realitate, are cel mai important rol în închegarea și dezvoltarea relațiilor sociale.
        Mintea se hrănește, trăiește, comunică, raționează cu iluzii, concepte, principii, sau cum vrei să le zici, iar aceste devin interesante cu cât sunt mai departe de realitate. Minciuna este motivația minții pentru descoperirea realității.
        • +5 (5 voturi)    
          Aha (Marţi, 21 octombrie 2014, 15:20)

          CosminMaricari [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

          ”Iluziile, minciunile sunt cele care ne unesc”

          Acum înțelege de ce Ponta vrea să fie ”președintele care unește”...
        • +1 (1 vot)    
          deal (Marţi, 21 octombrie 2014, 15:43)

          JuditPaton [anonim] i-a raspuns lui Con_stan_tin

          pai daca ei ne dau spiritualitate, iluzii, concepte, de ce nu le platim in aceeasi moneda? de ce dam aur si valuta?
    • +12 (14 voturi)    
      esti de kko (Marţi, 21 octombrie 2014, 13:10)

      deville2010 [utilizator] i-a raspuns lui beee

      du-te ba cu ponta al tau cel legal la nevoia de spiritualitate pe banii mei
      esti la fel ca ala pe care-l sustii..adica tont(a)
    • +2 (10 voturi)    
      vorba aia (Marţi, 21 octombrie 2014, 13:11)

      deville2010 [utilizator] i-a raspuns lui beee

      tu pupi poala popii tu pupi poala mea ;)
    • +15 (17 voturi)    
      Vezi ca esti pe langa (Marţi, 21 octombrie 2014, 13:30)

      coldplayer211 [utilizator] i-a raspuns lui beee

      Daca citeai si tu mai mult decat titlul...

      Fondurile au fost alocate din
      Fondul de rezerva bugetara
      adica banii pentru cheltuieli extraordinare. Guvernul lui Ponta nu are manuale in scoli dar da bani la biserici, si asa sunt mult prea multe.
    • +15 (19 voturi)    
      putem fi spirituali si multi sunt de acord cu asta (Marţi, 21 octombrie 2014, 13:32)

      misa2002_2006 [utilizator] i-a raspuns lui beee

      putem fi spirituali si multi sunt de acord cu asta, si daca Ponta nu vireaza atatia bani la biserici..
      Bisericile trebuie sa se autofinateze, din activitatile lor, ca au pus pret si pe liturghie si pe coliva si pe acatist si pe botez, sau inmormantare, au deschisa banca pt imprumuturi pt credinciosi si fac comert cu casele de pe langa biserici..au pamanturi, lucrate de angajatii lor, dupa care recoleaza si vand..
      deci bani sunt..sa nu mai vina Prea sfintia sa ne minta..altele sunt dedesupturile..
      si eu sunt credincioasa si ma rog la Dumnezeu, merg la biserica, las bani acolo, chiar de sunt ultimii din buzunar.. ca mine sunt milioane de oameni.. de ce sa mai dea si Ponta bani??
      Ce sa se faca cu ei??
      cat de prosti au impresia ca e poporul asta???
    • +11 (15 voturi)    
      Nu suntem toleranti la hotie si minciuna.. (Marţi, 21 octombrie 2014, 13:56)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui beee

      Asculta mosule, daca tot a fost asa darnic si a "aplicat legea", de ce tocmai acum in campanie? Nu putea sa le aloce la inceputul anului, sau in vara? Sau si mai bine, dupa campanie? Hai fugi cu hotii tai de-aici, atata nesimtire ca la voi nu am vazut!
    • +4 (6 voturi)    
      toleranta nu presupune prostie (Marţi, 21 octombrie 2014, 15:31)

      muma_padurii [utilizator] i-a raspuns lui beee

      Aloci bani :
      - prin HG?
      - din Fonduri de rezerva?
      - in campanie electorala ? cand unul din participanti e el insusi

      ... una e sa fii tolerant, si alta sa inchizi ochii cand iti convine.
  • +19 (19 voturi)    
    DNA-ul ii da inainte cu dosare (Marţi, 21 octombrie 2014, 13:09)

    misa2002_2006 [utilizator]

    pentru ilustrii parlamentari si guvernanti si asta ii da inainte cu bani donati catre biserici din fondurile de rezerva bugetara!!!
    Vai mama noastra..
    mai da amaratul niste bani la biserici,ca sa il salveze preotii, cu rugaciuni fierbinti catre Dumnezeu pt socrul lui, care e la un pas de puscarie..
    da fonduri la biserici, ca la sanatate, la invatamant, a dat de nu le pot duce aia in spate!!!
    ma, nu i-o fi rusine??
    nu i-o fi frica sa iasa pe strada, ca poate ii da vreunul care e satul de mizeriile care le-a facut pana acum si i-a ajuns cutitul la os, cu ceva in cap??
    Doamne, ii mai lasi mult pe nemernicii astia sa isi bata joc de vietile acestui popor??
  • +18 (20 voturi)    
    rusine!!! (Marţi, 21 octombrie 2014, 13:23)

    1980 [utilizator]

    Oare cat mai putem indura toate mizeriile astea??!!!
    Oare cat mai rabda poporul roman??
    Este strigator la cer!!!
    Sunt atatia copii bolnavi, cu nevoi speciale (cu down, autisti...) care au nevoie de centre specializate, de medici specialisti care sa ii ajute ...la ei cine se gandeste? De ei cine va avea grija dupa ce parintii lor nu vor mai fi?... Si ei sunt viitorul acestei tari! Pentru ei nu exista bani!!!
    Sunt scoli in paragina, spitale mai mizerabile decat cocina porcilor...
    domnilor politicieni cine va credeti?!! Mai uitati-va in jurul vostru, mai coborati privirea si la oamenii de jos, dar nu doar pt a va satisface propriile interese!!!

    Trebuie sa iesim la vot!! Trebuie sa schimbam ceva!!
  • +6 (6 voturi)    
    bataie de joc! (Marţi, 21 octombrie 2014, 13:26)

    virtualul [utilizator]

    Si amaratii aia din Spania sunt tot ai nostrii, poate chiar mai amarati decat cei din tara, oricum nu de bine au ajuns acolo dar nu cred ca oamenii aia de biserica aveau nevoie.
    Oamenii aia aveau nevoie ca politicieni ca Ponta sa aiba grija de ei aici, in tara, langa nevasta si copii.
    Ipocrizia acestui domn Ponta nu are efectv limite!Deja este evident ca omul isi sposorizeaza cu bani publici campania electorala! Eeste disperarea atat de mare in PSD ca sa castige alegerile prezidentiale incat scopul scuza mijloacele. Problerma este tot noi platim acest pret si stau si ma intreb pana cand o sa inghitim tot rahatul pesedist! Niciodata nu a fost jaful mai fata ca acum!
  • +12 (12 voturi)    
    Pomeni electorale cu bani de la buget !!! (Marţi, 21 octombrie 2014, 13:41)

    andreesanu [utilizator]

    De ce bani pentru scoli ???,de ce bani pentru spitale ?
    politicienii ii vor pe romani prosti si cu mina intisa,asa-i poate manipula,asa-i poate duce de nas ,asa le poate fura si piinea de la gura.
    Nesimtire,ticalosie,hotie asta-i campania lui Ponta.
  • +13 (17 voturi)    
    l-au furat si pe Dumnezeu (Marţi, 21 octombrie 2014, 13:45)

    Withdrawal [utilizator]

    Dumnezeu nu este in biserici , ci este in sufletul fiecaruia dintre noi. Dumnezeu a fost furat si utilizat in scop economic si politic.

    Bisericile romane , poleite cu aur , la fiecare colt de strada, nu sunt monumente ale religiei , sunt monumente ale fraudei , coruptiei, conduse de preoti beti, avari, homosexuali, corupti, mincinosi, fosti securisti si turnatori etc...farisei (da, mai sunt si exceptii)

    Dar vina cea mai mare o are tot poporul, care in loc sa-se respecte pe el insusi, isi bate joc de corpul propriu cu bautura si tigari, apoi se duce sa se roage la falsul templu cautand mantuire, scapare. Bineineteles, dupa ce ai baut o viata intreag si ai fumat e vina lui B ca nici spitalul nu te mai poate salva, ultima speranta de salvare este templul .

    Am fost surprins cate biserici si troite sunt la fiecare colt de strada. Am fost surprins cat de frica le este popilor de camere foto sau video. Am fost surprins cum bisericile sunt pazite cu politie si jandarmi , pazite de ce? este o amenintare directa asupra bisericilor? Paza si politia in fata templelor arata mai mult a propaganda decat a paza, arata bine luminile politiei la usa templului, asocierea autoritatii statale cu autoritatea divina.

    Am fost indurerat cand in biserica in care am fost botezat mi s-a interzis sa fac poze sau sa filmez. De ce? Deranjeaza aparatele foto pe Dumnezeu ? dar am fost invitat special sa fac donatie si regret acum , dar m-am confirmat ritualului si am donat crezand ca o fac pentru comunitate...

    Bisericile romane sunt monumente ale fraudei si coruptie, nu ale lui Dumnezeu.
  • +12 (14 voturi)    
    Multumim! (Marţi, 21 octombrie 2014, 13:48)

    nicTM [utilizator]

    Viorele, esti Soarele acestei natiuni! Cand vei ajunge acolo sus sa speram ca te vor arunca direct in foc, nu ca ingredient in "supa", ci ca si combustibil.
    Vai de noi, va spun, e vai de noi!
    Doresc tuturor votacilor acestui nemernic sa-si traiasca vietile exact asa cum si le aleg, in minciuna, in saracie, in coruptie si in permanent conflict cu cei care gandesc doar altfel decat ei!
  • +4 (14 voturi)    
    fericire mare (Marţi, 21 octombrie 2014, 13:55)

    garibaldi [utilizator]

    Pe pupatorii de moaste.
    Ce ne trebuie noua presedinte protestant,vrem unul ortodox ,Putin stie de ce.
  • +6 (6 voturi)    
    Romanii (Marţi, 21 octombrie 2014, 14:21)

    Martinezu [utilizator]

    De fapt, cam astia sintem. Aici Pontalache e numai un exponent al nostru.
    Imi amintesc cum acum citiva ani se discuta introducerea religiei in scoli. Eu, eram un partizan al ideii, imi imaginam ca se va preda un fel de stiinta a religiei, istorie de ce a fost si este necesara, explicatii ect.
    Cind colo, copiii au de invatat niste porcarii de zici ca ii fac popi.
    In plus, in scoala copilului meu pe toti peretii din holuri vezi numai poze cu popi si evenimente religioase si icoane. Parca ar fi o biserica cu forma de scoala.
    Nu mai vezi ceva stiintific, realizarile omului ......nimic.
    Cind 75% din populatie adora stirile cu omoruri, scandaluri si cozi la moaste ce poti cere unui prim ministru ce are ca singura optiune de salvare cistigarea Presedintiei?
  • +8 (8 voturi)    
    exista totusi o speranta... (Marţi, 21 octombrie 2014, 14:46)

    liviu_ [utilizator]

    la cat de disperat e, cred ca sunt sanse sa nu iasa presedinte... numai sa nu falimenteze tara pana atunci
  • +4 (4 voturi)    
    Prevederea este mama lui Ponta (Marţi, 21 octombrie 2014, 14:56)

    mono61 [utilizator]

    Teoretic, potrivit art. 30, alin. (2) din Legea privind finanţele publice, fondul de rezervă bugetară aflat la dispoziţia Guvernului se repartizează (...) pentru finanţarea unor cheltuieli urgente sau neprevăzute apărute în timpul exerciţiului bugetar. Practic, la momentul aprobării exerciţiului bugetar pentru 2014, prim-ministrul V. V. Ponta nu a programat finanţări pentru bisericile ortodoxe din Spania. El nu a putut prevedea situaţia în care candidatul V. V. Ponta va intra în panică şi va da cu bani în stînga şi în dreapta. Mai mult în stînga., e adevărat.
  • +3 (3 voturi)    
    Dio (Marţi, 21 octombrie 2014, 14:58)

    AndreyTanase [anonim]

    bai nenilor, dar consilierul lui Ponta, micul ala american... nu cumva e vreun nepot de italian? Politica de campanie e lui Ponta e identica cu a lui Silvio Berlusconi(dreapta), care la un nivel mai palmat se bucura de simpatia unor fete bisericesti ceva mai mici.

    Hmmmm....

    DNA.... vrem sa stim ceva de tranzactiile lui Dott.re cu case, mai ales aia cu o companie off-shore falimentara si mai vrem sa stim de ce blonda aia a lui merge un un 4x4 de 100.000 facturat doar pe 30.000.... Om fi noi mai nenorocosi ca nu il avem pe Sarbu in spate ?!?


    "L'operazione mani pulite Romania 2014" redactata si condusa de DNA
  • +1 (1 vot)    
    Că bine zici... (Marţi, 21 octombrie 2014, 15:37)

    marki [utilizator]

    Domnul fie cu tine. Amin. :) :)
  • 0 (0 voturi)    
    In definitiv, votul e secret (Marţi, 21 octombrie 2014, 15:49)

    muma_padurii [utilizator]

    si daca nu iese cine se vrea presedinte... o fi pentru ca si-a bagat coada Scaraotchi pe undeva .)
  • 0 (0 voturi)    
    Bani (Marţi, 21 octombrie 2014, 17:10)

    MirceaDude [utilizator]

    Ponta are bani pentru biserici si copiii din familiile sarace (a se citi TIGANI). Restul, adica românii nu sunt decat niste prosti care continua sa il voteze.
    Desi nu cred ca o sa iasa altcineva decat gunoiul asta de ponta presedinte, eu inca continui sa sper ca totusi procentul de alegatori care va vota MACOVEI va fi cel mai mare.
  • +1 (1 vot)    
    D'asta Ponta trebuia sa isi dea demisia (Marţi, 21 octombrie 2014, 18:08)

    bigbrother [utilizator]

    La inceputul campaniei electorale. I-au pus borcanul cu miere in fata si probabil opozitia se asteapta ca individul sa nu profite de el. Gaselnita cu fondul de rezerva la dispozitia guvernului a fost o magarie crunta, toti au stiut de asta dar nimeni nu s-a gandit ca asta o sa jongleze cu banii poporului in interesul sau.

    Ponta ar trebui sa fie demis in acest moment. Daca Melescanu a demisionat de la SIE, la fel trebuia sa faca si Ponta. Nu e normal ca un candidat sa aiba in continuare painea si cutitul in mana, nu e o "intrecere" corecta, e ca si cum Ponta ar pleca de la jumatatea cursei, nu de la inceput. Intr-o tara civilizata, opozitia si contracandidatii i-ar fi cerut demisia, tocmai pentru a preveni astfel de situatii, dar la noi opozitia nu exista iar contracandidatii se plimba prin Herastrau sau cer Like-uri pe Facebook.
  • +1 (1 vot)    
    Constitutia Romaniei (Miercuri, 22 octombrie 2014, 12:46)

    AgafiteiAlexandru Catalin [anonim]

    Ipocritul asta incalca sistematic Constitutia Romaniei . Titlul II , Cap. I ,Art. 29 : (5) Cultele religioase sunt autonome fata de stat si se bucura de sprijinul acestuia, inclusiv prin inlesnirea asistentei religioase in armata, in spitale, in penitenciare, in azile si in orfelinate. Nu in alte tari. Aliniatul (1) Libertatea gandirii si a opiniilor, precum si libertatea credintelor religioase nu pot fi ingradite sub nici o forma. Nimeni nu poate fi constrans sa adopte o opinie ori sa adere la o credinta religioasa, contrare convingerilor sale. (mai nou copii trebuie sa se roage la scoala , indiferent de apartenenta)
    CAPITOLUL III ,ARTICOLUL 56 - Contributii financiare, (2) Sistemul legal de impuneri trebuie sa asigure asezarea justa a sarcinilor fiscale. (Cat e de justa finantarea asta? )
  • 0 (0 voturi)    
    CAMPANIE ANTI PONTA (Sâmbătă, 8 noiembrie 2014, 18:03)

    SebastianCatana [anonim]

    Campanie ANTI-PONTA. Batalia e in mainile noastre. Iata ce putem sa facem: http://josponta.blog.com/cum-sa-fim-inteligenti/


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă