Ministerul Sănătății: 109 locuri libere în secțiile ATI Covid din toată țara / Doar 3 locuri mai sunt disponibile în București

de G.S.     HotNews.ro
Joi, 16 septembrie 2021, 14:47 Actualitate | Sanatate


Terapie intensiva
Foto: Report.md
Ministerul Sănătăţii anunţă, joi, că sunt libere 109 locuri la ATI pentru pacienţii infectaţi cu coronavirus în stare gravă, dintre care trei sunt în Bucureşti, transmite News.ro.

Ministerul Sănătăţii a precizat, joi, că sunt libere, la ora transmiterii acestei ştiri, 109 locuri în secţiile ATI din ţară pentru pacienţii infectaţi cu coronavirus în stare gravă.

Dintre acestea, trei locuri libere sunt în Capitală, localitate care se apropie de incidenţa de 2 la mie, joi fiind 1,93 la mie.

Prefectura Bucureşti a anunţat că, în momentul în care se va ajunge la 2 la mie, va fi convocată şedinţa CMBSU pentru a fi impuse restricţiile prevăzute pentru această incidenţă.

Numărul total de persoane internate cu COVID-19 era, joi la prânz, de 6.271. Dintre acestea, 741 sunt internate la ATI.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2306 vizualizari

  • +4 (8 voturi)    
    Domnul premier Citu (Joi, 16 septembrie 2021, 14:54)

    Harald2 [utilizator]

    are toate cartile in mana: a scapat de USR-Plus din Guvern, deci nu il mai saboteaza acei ministrii de la sanatate, justitie, transporturi etc.
    La fel, la Prefectura Bucuresti, nu se mai afla prefectul USR-PLUS.

    E momentul sa dovedeasca acum cat de Super-Citu este!

    Dar ceea ce vom vedea, din nefericire, va fi cresterea numarului de decese raportate zilnic...
    De fapt nici aspect nu va mai fi asa important pentru ca dansul va deveni intre timp conducatorul PNL, speranta Romaniei!
  • +6 (8 voturi)    
    in doua zile (Joi, 16 septembrie 2021, 15:02)

    martel55 [utilizator]

    se ocupa., trbeuie altele....si uite iar constatam ca au trecut aproape doi ani de pandemie s nu s-a facut nimic in sistemul sanitar, nu s-a investi mai nimic in infrastrc tura sanitara in timpul asta, s-au cheltuit bani doar pentru consumabile livrate la suprapret....asa cum nu s-a facut nimic nici in sistemul de educatie, nu s-a investit un leu in infrastructura scoala sa crestem siguranta sanitara in scoli, s-au dat doar niste tunuri cu tablete si cu materiale sanitare inutile
  • +2 (2 voturi)    
    in doua zile (Joi, 16 septembrie 2021, 15:02)

    martel55 [utilizator]

    se ocupa., trbeuie altele....si uite iar constatam ca au trecut aproape doi ani de pandemie s nu s-a facut nimic in sistemul sanitar, nu s-a investi mai nimic in infrastrc tura sanitara in timpul asta, s-au cheltuit bani doar pentru consumabile livrate la suprapret....asa cum nu s-a facut nimic nici in sistemul de educatie, nu s-a investit un leu in infrastructura scoala sa crestem siguranta sanitara in scoli, s-au dat doar niste tunuri cu tablete si cu materiale sanitare inutile
  • -4 (8 voturi)    
    Exagerare (Joi, 16 septembrie 2021, 15:05)

    Mazeta [utilizator]

    Depilatoarea a declarat că „la nivel naţional s-ar putea ajunge la un maximum de 1.900 de paturi ATI şi 19.000 paturi pe secţii.”

    https://rohealthreview.ro/ioana-mihaila-multe-dintre-sectiile-de-terapie-intensiva-covid-din-bucuresti-sunt-pline/
  • +2 (12 voturi)    
    Un calcul simplu (Joi, 16 septembrie 2021, 15:07)

    Sosocel_mic [utilizator]

    In Bucuresti sunt vaccinati 50% din eligibili. Media e coborata mult de cei tineri, pana in 30 procentul e mult mai mic, creste intre40-50, iar la cei peste 50 sa zicem ca ar fi 60%.(minim). Cei ce ajung la terapie intensiva sunt deopotriva peste 50, dar si cu probleme, iar cei peste 50 de ani si cronici, obezi etc sunt in procent si mai mare vaccinati. Sa zicem minim 65%. Din cei 35%, macar 15 % sunt trecuti prin boala(imuni cu totul, reinfectarea e rarisima). Ajungem la un MINIM de 80 % din vulnerabili protejati prin vaccin sau infectare. Si atunci cum e plina terapia intensiva? Nu se leaga, prieteni.
    • 0 (10 voturi)    
      iar te faci ca nu intelegi (Joi, 16 septembrie 2021, 16:07)

      rmos [utilizator] i-a raspuns lui Sosocel_mic

      pai geniule, chiar si dupa calculul tau grosier, 20% din numarul celor vulnerabili in bucuresti e un numar foarte mare, de ajuns sa umple ati de multe ori.
      • -5 (5 voturi)    
        Daca zici tu. (Joi, 16 septembrie 2021, 17:10)

        Sosocel_mic [utilizator] i-a raspuns lui rmos

        Eu tot nu cred. 20 % nu poate fi mai rau decat 100%.sorry
        • 0 (0 voturi)    
          poti sa intelegi un lucru atat de simplu (Joi, 16 septembrie 2021, 22:35)

          rmos [utilizator] i-a raspuns lui Sosocel_mic

          20% din totalul celor vulnerabili in bucuresti este un numar imens comparativ cu numarul de paturi ati din bucuresti. intelegi acum "cum e plina terapia intensiva?" tot ce conteaza e numarul de paturi ati si numarul de persoane vulnerabile, aceste doua numere le compari. daca nu intelegi un lucru atat de simplu, imi pare rau pentru tine. tare sunt curios cum ai reusit sa promovezi in generala la matematica ....
          • 0 (0 voturi)    
            Ntt nttt (Vineri, 17 septembrie 2021, 2:29)

            Sosocel_mic [utilizator] i-a raspuns lui rmos

            Dar ce logica:))))
          • 0 (0 voturi)    
            Si 1% (Vineri, 17 septembrie 2021, 2:35)

            Sosocel_mic [utilizator] i-a raspuns lui rmos

            Din totalul vulnerabililor din bucuresti e un nr imens comparativ cu nr de paturi ati bucuresti. Si cu asta ce’am spus? Ca si cu 99% din vulnerabili vaccinati, tot va fi ati plin si va trebui sa facem obligatorie vaccinarea copiilor?:)))) esti cam pierdut baiete.
            • 0 (0 voturi)    
              nu intelegi nici macar ce ai scris (Vineri, 17 septembrie 2021, 12:41)

              rmos [utilizator] i-a raspuns lui Sosocel_mic

              iti reamintesc eu:
              "Ajungem la un MINIM de 80 % din vulnerabili protejati prin vaccin sau infectare. Si atunci cum e plina terapia intensiva? Nu se leaga, prieteni."
              deci, intelegi acum ce ai scris? rezulta cumva din primul tau mesaj, ce ai afirmat in ultimul:
              "Ca si cu 99% din vulnerabili vaccinati, tot va fi ati plin si va trebui sa facem obligatorie vaccinarea copiilor?" ? citeste din nou ce ai scris. daca tu nu intelegi nici macar ce ai scris, e grav "baiete"! :))) deci .. nu stiu cine e de fapt "pierdut" :))))))
    • +2 (2 voturi)    
      Probabil că ATI-urile s-au umplut (Joi, 16 septembrie 2021, 23:30)

      Bandolino [utilizator] i-a raspuns lui Sosocel_mic

      deja în alte oraşe, şi trimit pacienţii în Bucureşti.
  • -1 (3 voturi)    
    Daca suntem (Joi, 16 septembrie 2021, 15:53)

    autan [utilizator]

    intr-un razboi punem in pat deci vreo 1000 de soldati raniti grav.
    La cutremur mai bine muriti sub daramaturi ca nu sunt destule locuri oricum.
    Ne-am pregatit asa bine stiind ca atingem si 10 la mie ca acum suntem in pana la 2 la mie.
  • +2 (6 voturi)    
    La ce rata de supravietuire e la ATI (Joi, 16 septembrie 2021, 18:44)

    Fu Leng [utilizator]

    Eu m-as feri sa ajung acolo, adica as fugi ca de dracu.....
  • +2 (6 voturi)    
    ce va mirati (Joi, 16 septembrie 2021, 19:10)

    Walking_dead [utilizator]

    Saptamina trecuta am fost in Romania, dupa doi ani de absenta din cauza pandemiei. Am asteptat 15 zile dupa al doile vaccin inainte sa plec. Cum treci granita parca e alta lume, parca virusul ar fi ocolit planurile mioritice. 70% (printre care si oameni pe care-i consideram cu capul pe umeri) cred ca pandemia e o gluma. Masca daca e purtata este pusa pe fata incorect, cu nasul afara. Chefurile si petrecerile sunt la ordinea zilei, birturile sunt pline in fiecare seara. Chiar nu ma mir daca vor fi din nou o gramada de morti. Am si spus la cititiva, rizi tu de cei vaccinati insa sa vezi cum te duci tu glont la vaccin cind moare mama tata sau vreo ruda apropiata.
  • 0 (4 voturi)    
    Tratamene contra Covid nu vrea nimeni? (Vineri, 17 septembrie 2021, 1:18)

    FortApache [utilizator]

    Toata lumea vrea numai vaccin?

    Cand veti intreba autoritatile de ce nu folosesc in tratarea bolii substante aprobate in tari precim USA, Rusia,Brazilia,Argentina,China...tari cu populatie imensa...

    Pe cand se va dori un tratament eficace?

    Poate pana vom epuiza dubiectul vaccinarii :)))
    • +1 (1 vot)    
      Dacă s-ar fi băgat €20 miliarde (Vineri, 17 septembrie 2021, 5:46)

      Bandolino [utilizator] i-a raspuns lui FortApache

      pentru crearea unor medicamente antivirale (aşa cum s-au băgat banii în vaccinuri), sunt sigur că astăzi am avea şi antivirale.
      S-a pus accentul pe vaccinuri, fiindcă au fost considerate mai eficiente decât tratamentele (şi chiar sunt mai eficiente).
      Însă vaccinurile nu sunt suficiente, există nevoia ŞI de tratamente antivirale.

      Acestea fiind spuse, nevoia de tratamente NU înseamnă că trebuie să "îmbrăţişăm" ORICE medicament antiviral, chiar dacă NU i-a fost demonstrată eficienţa.
      Antivacciniştii sunt dispuşi să îmbrăţişeze ORICE tratament, fiindcă ei văd tratamentul ca pe un înlocuitor al vaccinării.
      Scopul antivacciniştilor este folosirea tratamentului ca argument CONTRA necesităţii vaccinurilor.
      • 0 (2 voturi)    
        Nu e vorba despre antivaccinisti... (Vineri, 17 septembrie 2021, 8:37)

        FortApache [utilizator] i-a raspuns lui Bandolino

        ...pana la urma treaba asta cu covidul se va rezuma la tratament precum orice alta boala cauzata de virusi...una peste alta...cand te imbolnavesti cu covid chit ca esti vaccinat sau nu si ai ghinionul ca organismul sa nu lupte corespunzator si ajungi in spital ...intri pe o schema de tratament "aprobata"....eu despre asta vorbesc, despre necesitatea de a introduce cel putin substantele folosite in tarile cu populatie mare.

        Nimic mai mult, nu impart planeta in vaccinati si nevaccinati, cand ajung in spital nu mai conteaza care e vaccinat sau nu...trebuiesc tratati toti.
      • 0 (0 voturi)    
        poate te mai documentezi putin (Vineri, 17 septembrie 2021, 13:02)

        rmos [utilizator] i-a raspuns lui Bandolino

        inainte sa faci afirmatii false. s-a investit masiv si in antivirale si modulatoare ale sistemului imunitar, dar marea majoritate a candidatilor nu au avut rezultate bune. miliarde pierdute pe research. de exemplu, lenzilumab. merck a pierdut sute de milioane cu cd24fc si nici cu molnupiravir nu sta prea bine. au fost investigati sute de candidati antivirali sc2, dar pana in momentul de fata, nu avem niciunul cu raport risc beneficiu decent. daca tu crezi ca investind o suma foarte mare intr-un medicament, acel medicament o sa fie un succes, te inseli. sunt de acord cu tine ca avem nevoie si de antivirale (si adaug eu, foarte important, de modulatoare ale sistemului imunitar), dar lucrurile nu sunt chiar asa de simple. in medicina, nu banii sunt elementul cel mai important pentru succesul unui tratament.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by