Plângere penală a USR București împotriva Gabrielei Firea, acuzată că știa despre ilegalități la construirea Spitalului Gomoiu, dar nu a sesizat Parchetul

de MH     HotNews.ro
Marţi, 5 noiembrie 2019, 18:12 Actualitate | Sanatate


Gabriela Firea
Foto: PMB
USR București a depus marți o plângere penală la DNA împotriva primarului Capitalei, Gabrielei Firea. Ea este acuzată că, deși ar fi avut indicii că au fost făcute operațiuni și acte ilicite ce pot atrage răspunderea penală în cazul lucrărilor făcute la Spitalul Gomoiu, nu a sesizat procurorii.

Plângerea penală a fost depusă de către consilierul municipal Ana Ciceală, candidat USR la Primăria Sectorului 3, care reclamă "fapte susceptibile de a întruni elementele constitutive infracțiunii de abuz în serviciu" în cazul Gabrielei Firea.

Potrivit Anei Ciceală, în sesizarea penală la DNA sunt detaliate circumstanțele în care Gabriela Firea și aparatul administrativ au ezitat să pună la dispoziția consilierilor municipali informațiile de interes public din Raportul întocmit de Corpul de Control în urma verificărilor de la Spitalul Gomoiu.

"Deși cunoștea situația, raportul și recomandările Corpului de Control, Gabriela Firea și aparatul administrativ nu și-au îndeplinit obligațiile legale și din fișa postului. Concret, deși au luat la cunoștință și au avut indicii că s-au efectuat operațiuni și acte ilicite ce pot atrage răspunderea penală, conducerea Primăriei a omis sesizarea de îndată a organelor de urmărire penală, așa cum prevede legea.

Dacă nu ar fi avut ceva de ascuns, Gabriela Firea ar fi trebuit să prezinte opiniei publice situația de la Gomoiu. Faptul că nu a făcut-o este un indiciu că întreaga situație ar trebui investigată de procurori”, arată sursa citată.


Procurorul general interimar Bogdan Licu a fost întrebat luni dacă instituția face verificări în urma dezvăluirilor privind achizițiile supraevaluate făcute de Primăria Capitalei pentru Spitalul Gomoiu, el răspunzând că nu s-a "ferit" niciodată să se autosesizeze și că momentan "se analizează această situație".

Libertatea a scris săptămâna trecută că Gabriela Firea se laudă că a construit Spitalul de copii „Victor Gomoiu”, clădire începută însă pe vremea lui Sorin Oprescu și preluată de actualul primar general în stadiul de finalizare de 85%. Mai mult, potrivit unui raport al Corpului de Control al Guvernului, citat de libertatea.ro și referitor la perioada 2012-2017, prețuri de achiziții ale echipamentelor au fost majorate și cu 2.485%.

Lavinia Coțofană, fostul director juridic al Administrației Spitalelor și a Serviciilor Medicale din București, din subordinea Primăriei Capitalei, acuză că a fost concediată după ce a redactat o plângere către DNA cu neregulile de la Spitalul Gomoiu, a scris Libertatea.ro.

Ulterior, Nicoleta Lavinia Coțofană a afirmat, într-un comentariu postat pe Facebook, că biroul său de la ASSMB, unde se găsesc documentele referitoare la Spitalul Gomoiu, a fost sigilat, i-a fost ridicat laptopul, iar experții angajați de Administrația Spitalelor, cei care au "descoperit ilegalitățile", au fost dați afară.

Gabriela Firea a anunțat că le-a făcut plângere penală jurnaliștilor de la Libertatea și conducerii ziarului, după ce a fost publicat un material referitor la construcția și dotarea Spitalului de copii "Victor Gomoiu”.

"Se spune că au fost prețuri umflate, că acolo este o ilegalitate. Am făcut plângere penală împotriva jurnaliștilor care au semnat articolul și a conducerii redacției. În 2012 a avut loc licitația, o licitație proiectare și execuție, care are beneficii și anumite vicii. În acest contract puteau să apară vicii, nu se descria fiecare obiect în parte și nu se detalia manopera. (...) De ce costă atât? Nu este un closet, este o toaletă de spital. Am cerut o expertiză și am reluat aceste contracte pe alte baze. În baza expertizei am luat o măsura ca pe fiecare factură să fie detaliate obiectele și manopera. Dacă s-a făcut ceva, nu s-a făcut în mandatul meu. Poate s-a făcut în alți ani, în alte timpuri”, a spus Firea la dcnews.ro.

Ea a precizat că asocierea de constructori a dat în judecată Primăria, dar aceasta din urmă a câștigat. "Am plătit corect sau legal prețurile corecte”, a mai spus ea.

CITEȘTE ȘI:







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















13844 vizualizari

  • +40 (48 voturi)    
    DNA sa Vina sa o Ia ! (Marţi, 5 noiembrie 2019, 18:18)

    un domn [utilizator]

    Apoi cele 400 milioane euro băgate in 22 bucăți Colon
    • -20 (26 voturi)    
      DNA utilizat pentru ceea ce a fost conceput. (Marţi, 5 noiembrie 2019, 23:00)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Distrus puterea locala!!! Bravo UE. Orban stie de ce, doar a acceptat colaborarea destul de repede.
      • +6 (6 voturi)    
        ahahahaha (Miercuri, 6 noiembrie 2019, 10:12)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Lok

        pacat ca obregia si socola nu e utilizate si ele pentru ce a fost concepute: inchiderea oamenilor cu probleme psihice, ca tine!
    • -9 (11 voturi)    
      am inteles sa traiti! (Miercuri, 6 noiembrie 2019, 9:26)

      Point [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      acum executam!
      daaaaa' ia zi nene,p-ailaltii nu-i saltam? ;

      vreau sa va reamintesc,dragi consateni,ca fierea nu-i de caputu' ei acolo.si maaaaaai aleeeees,nu fura singura.d'aia ezista consiliu mai nene.alde usr unde dracu' ierea.io zic ca astia a semnat si ei ba vere ba...
      • +8 (8 voturi)    
        CGPMB are majoritate Ciuma Rosie (Miercuri, 6 noiembrie 2019, 9:36)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Point

        Incluzând ALD£ și pemepe
        Încearcă sa refaci calculele astfel încât USR sa poată fi tras la răspundere

        Vezi echipa CGPMB este publica, pe web

        După ce consulți lista te aștept acilea cu neuronul tău stingher
      • +6 (6 voturi)    
        consiliul usr (Miercuri, 6 noiembrie 2019, 10:11)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Point

        a votat impotriva
        dar in rest ai dreptate... ar trebui si cei don consiliu care au votat pro-furt (majoritatea din psd) sa fie saltati!
        • -3 (3 voturi)    
          pt mine (Miercuri, 6 noiembrie 2019, 10:44)

          Point [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          nu conteaza cine a semnat au ba.asta nu e primul tun pe care-l da fierea.eu ma asteptam sa o salte mai e mult.insa,TOTI stiau ce si cum,sa nu fim naivi
          • +3 (3 voturi)    
            breh, break point (Miercuri, 6 noiembrie 2019, 11:16)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui Point

            exista N communicate si conferinte de presa in care USR spune ce a votats cine in CGPMB, de ce umpli pagina de comentarii cu penibilitati ? chiar atat se poate la tine ?
          • +1 (1 vot)    
            tot nu conteaza.. (Miercuri, 6 noiembrie 2019, 11:52)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui Point

            poate da tunuri nenumarate. daca nu exista dovezi ca persoana x a comis infractiunea, infractiunea nu exista.
            practic, irosirea banului public nu este infractiune. spre deosebire de vechiul cod penal, din perioada comunista, azi poti sa-ti bati joc linistit de taxele fraierilor.
  • +41 (47 voturi)    
    FOARTE BINE!!! (Marţi, 5 noiembrie 2019, 18:24)

    prec [utilizator]

    Era și timpul. Acum piziștii trebuie bombardați cu lovituri din toate părțile, cu toată puterea. Nu trebuie lăsați să se dezmeticească.
    • -24 (28 voturi)    
      Perfect. Fa niste victime nevinovate si fiti ceea (Marţi, 5 noiembrie 2019, 22:53)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui prec

      ce va tot ascundeti atata. Profesorul ar fi mandru de voi daca ar mai fi printre noi.
      • +13 (13 voturi)    
        Tuta AbsolutaGabi (Miercuri, 6 noiembrie 2019, 7:22)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Lok

        Este Victima Nevinovata ?
        • -16 (20 voturi)    
          Chiar de asta va rog sa nici nu aveti grija. (Miercuri, 6 noiembrie 2019, 8:35)

          Lok [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          Vreau sa vad cum o brutalizati media, ii declarati copii ca si sub-oameni etc. Chestii tipice...
          • +7 (7 voturi)    
            Ăla care a luat Bacul cu nota 3 ? (Miercuri, 6 noiembrie 2019, 9:16)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui Lok

            Sau care ?
            • -5 (5 voturi)    
              Exact. (Miercuri, 6 noiembrie 2019, 10:15)

              Lok [utilizator] i-a raspuns lui un domn

              Continua. Ascult.
              • +4 (4 voturi)    
                nu este sonor pe Hotnews (Miercuri, 6 noiembrie 2019, 11:19)

                un domn [utilizator] i-a raspuns lui Lok

                cisteste si baga la memeaca ta :

                https://www.b1.ro/stiri/eveniment/firea-al-carei-fiu-a-picat-bac-ul-cu-1-2-la-romana-le-da-lectii-de-viata-olimpicilor-fara-sanatate-si-educatie-nu-putem-sa-mergem-mai-departe-168990.html

                https://www.gandul.info/stiri/soc-pentru-gabriela-firea-cat-a-luat-fiul-ei-cel-mare-la-bac-12907855

                https://stirileprotv.ro/bacalaureat/fiul-senatorului-psd-gabriela-firea-a-picat-examenul-de-bacalaureat-notele-extrem-de-mici-luate-de-tudor.html

                asadar cum ii turcu ii si pistolul !
                • -3 (3 voturi)    
                  Deci zici ca fiul ei e sub-om? (Miercuri, 6 noiembrie 2019, 13:27)

                  Lok [utilizator] i-a raspuns lui un domn

                  Sau doar ea?
                  • +2 (2 voturi)    
                    Sub linia promovării unui Bac (Miercuri, 6 noiembrie 2019, 13:58)

                    un domn [utilizator] i-a raspuns lui Lok

                    Este o caracteristica atât Mamei cât și Copilului
                    Sub om, cum o judeci tu ?
                    Ca își bagă ranga in Spitalul De Oncologie Pediatrică de la Budimex ?
                    Ca se văieta de sarma shoroshista in colon ?
                    Acolo poate i se potrivește ceea ce tu spui acolo mai Pandele !
          • +4 (6 voturi)    
            esti mare prost (Miercuri, 6 noiembrie 2019, 10:10)

            liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Lok

            presupun ca te referi ca se va daraman spitalul sau ceva de genu asta

            daca te-ai pricepe putin la drept (chestii de baza) , altceva decat "Kovesi rea, slugarel bun" ai intelege ca nu se poate asa ceva!

            nu o sa sufere nimeni, decat hotii pe care-i susti!
            • -1 (7 voturi)    
              Comment sters de user (Miercuri, 6 noiembrie 2019, 10:37)

              Reticentul [anonim] i-a raspuns lui liviu_

  • -51 (65 voturi)    
    usr-istii astia sunt impotriva a orice (Marţi, 5 noiembrie 2019, 18:35)

    Gheorghe_Dan [utilizator]

    chiar si cand se face ceva bine.. domne ca s-a furat. Sa dovedeasca justitia, pana una alta sunt doar povesti de campanie. M-am saturat de ei ca de mere padurete.
    • +31 (39 voturi)    
      Bre Jorj bre, cand ai sa gasesti un psdist cinstit (Marţi, 5 noiembrie 2019, 19:15)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui Gheorghe_Dan

      Vine Apocalipsa, instant....asa, ca nu tre sa te stradui, sa dovedesti ca Golanii psd ar fi ingerasi si is haituiti aiurea!!!
      • +15 (17 voturi)    
        Lasa l pe Mistretz (Marţi, 5 noiembrie 2019, 22:28)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

        A incercat crezand ca ii pe ”saitul” Latrina Trei!
    • +34 (40 voturi)    
      Si noi ne-am saturat de hoti (Marţi, 5 noiembrie 2019, 19:41)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui Gheorghe_Dan

      De exemplu de tanti Firea.
      Da, ai dreptate: sa dovedeasca justita.
      Exact asta cere si USR.
      Care e problema ta ?
      PSD-istii nu trebuie sa asculte de lege ? Sunt mai presus de lege ?
      Si eu m-am saturat de postaci fara logica, slugi ale ciumei rosii.
      • +14 (14 voturi)    
        m-am saturat de hotii ce raspund doar politic (Marţi, 5 noiembrie 2019, 21:59)

        mnicku [utilizator] i-a raspuns lui midufi

        care-si baga mana in banii din buget pina la glezna ... si la sfarsit pleaca din functie sa se odihneasca cu tot cu banii furatii

        la puscarie cu ei
    • +26 (30 voturi)    
      si noi (Marţi, 5 noiembrie 2019, 20:15)

      dcotoara9 [utilizator] i-a raspuns lui Gheorghe_Dan

      de oameni ca tine ;)
      Mult spor la vizionat Antena 3 !!!!
    • +26 (34 voturi)    
      Bai, din cauza ta (Marţi, 5 noiembrie 2019, 20:47)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Gheorghe_Dan

      zeci de mii de bucuresteni n-au apa calda si caldura. Ca ai votat o tembele la primarie. Asa ca in locul tau m-as ascunde undeva de rusine, nu m-as repezi sa-i cataloghez pe altii. Si , stai linist, ca la orice proiect public , acolo s-au facut furaciuni ca nu degeaba au inceput sa vorbeasca oameni din primarie.
    • +27 (33 voturi)    
      bah, nu vrei sa iti fac o casa? (Marţi, 5 noiembrie 2019, 20:57)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Gheorghe_Dan

      Costa cam un 1 milion de euro 100 mp.
      Bine, bag si eu in buzunar 800 de mii dar o sa iasa beton!
    • +2 (2 voturi)    
      deci (Miercuri, 6 noiembrie 2019, 10:08)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Gheorghe_Dan

      dupa "logica" ta
      daca eu construiesc un spital care costa 1000 milioamen euro si in mod normal ar fi trebuit sa coste 100 mil euro e ok, nu trebuie sa cerceteze nimeni!

      mentalitate de infractor psdist!
  • +54 (58 voturi)    
    Un monument de tupeu, incompententa, (Marţi, 5 noiembrie 2019, 18:46)

    Maspp [utilizator]

    smecherie, agresivitate, falsitate si minciuna. Cel mai grav e ca aceia dintre noi care am inteles de la inceput cine este aceasta Firea si am votat impotriva ei , a trebuit sa suportam 4 ani de zile efectele prostiei celorlalti.
    • -30 (40 voturi)    
      USR (Marţi, 5 noiembrie 2019, 20:05)

      Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

      A inceput campania electorala securista pentru Vlad Voiculescu!

      De fapt deja fusese inceputa de ONG-urile care politizeaza actiunile caritabile de constructie a spitalului si de cumparare de medicamente.
      • +17 (19 voturi)    
        :)) (Marţi, 5 noiembrie 2019, 23:54)

        imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

        Imi placea mai mult de voi cand o bagati p-aia cu sorsoistii, iohanistii si statul paralel, pe bune...
      • +12 (12 voturi)    
        Mai, ce treaba are comentariul meu cu USR (Miercuri, 6 noiembrie 2019, 8:12)

        Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

        Atunci cand ramai fara apa calda pentru a o distrusa , votata de analfabeti functionali ca tine, timp de 4 ani a considerat ca mai important e sa-si aduca coafeza la PMB si sa-i dea birou, sa ne umple de sclipici in fiecare iarna si de pasti, sa umple toate functiile de conducere in PMB cu indivizi alesi pe criterii familiale, de clan si de prietenie, consecinta este ca demararea unui proiect de reabilitare a retelei de apa , nici macar pe banii PMB ci pe bani de la UE, este cvasi-imposibila cu actuala conducere a PMB. In schimb este foarte rapida in a da PUZ-uri si autorizatii de constructie ilegale in tot Bucurestiul.
      • +4 (4 voturi)    
        ce s-au activat postacii pesede (Miercuri, 6 noiembrie 2019, 10:07)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

        se vede ca frica e mare!

        tremura kktu in voi... si de data asta kktu se afla in fund, nu in gura, ca de obicei!
        • 0 (2 voturi)    
          Comment sters de user (Miercuri, 6 noiembrie 2019, 16:12)

          Reticentul [anonim] i-a raspuns lui liviu_

  • +26 (32 voturi)    
    Gabi, la puscarie! (Marţi, 5 noiembrie 2019, 19:49)

    dandra [utilizator]

    E timpul sa se faca curatenie. Prea mult timp aceasta femeie a facut rau contribuabililor.

    Sa o vezi la proces ce incepe si asta sa duca degetul la nas, ca duamna Udrea.
    • +12 (12 voturi)    
      Ii vine randul (Marţi, 5 noiembrie 2019, 21:28)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui dandra

      O ticalosa complice cu infractorii si e inasasi o smenuitoare de bani publici.
  • -20 (28 voturi)    
    Doar după ce/dacă instanța spune că în construcția (Marţi, 5 noiembrie 2019, 19:50)

    hic sunt leones [utilizator]

    spitalului a fost încălcată legea poate fi făcută această plângere penală.
    Nu știu ce a făcut primarul, însă știu că mai întâi trebuie să existe fapta ilicită (sau indicii temeinice, rezultate dintr-o anchetă penală).
    • +15 (15 voturi)    
      .... n-ai invatat nimic ? ...... (Marţi, 5 noiembrie 2019, 23:18)

      cbogdan [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

      Ordinea este: 1. plangere penala la Parchet 2. ancheta Parchetului 3. dosarul merge in instanta (daca apar fapte penale in decursul anchetei). Este simplu, nu-i prea complicat.
      :
      • -9 (9 voturi)    
        Ancheta penală pentru abuz (Miercuri, 6 noiembrie 2019, 8:48)

        hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui cbogdan

        nu poate fi făcută decât după (sau concomitent) cu ancheta penală în cazul construcției spitalului, altfel nu ai să ai niciodată punctul 3 și nici 4. condamnare - ceea ce înseamnă că demersul este unul inutil.
        • +2 (2 voturi)    
          ce ancheta penala ma?! (Miercuri, 6 noiembrie 2019, 10:06)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

          tu nu ti-ai luat medicamentele azi dimineata, asa-i?!

          also pp ca e cum zici tu... firutza a dat terenu, deci tot ea e vinovata!
          • -2 (2 voturi)    
            „Ma” este un apelativ pt amicii tăi idioți (Miercuri, 6 noiembrie 2019, 13:01)

            hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

            Mie mi te adresezi politicos, stimabile!
            Eu doar vă explic pașii, așa cum sunt prevăzuți în legi; n-aveți decât să-i înjurați pe politicienii mizerabili pe care societatea românească - în ansamblul ei, pentru că nu e treaba mea să stabilesc cine a votat cu cine - i-a susținut și care s-au ocupat să adopte legile proaste ce le permit altor politicieni mizerabili și hoți să scape de pedepse.
    • +15 (15 voturi)    
      Oul şi găina (Miercuri, 6 noiembrie 2019, 0:45)

      Lu48 [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

      Existenţa faptei ilicite este stabilită de ancheta penală, care se declanşează ȋn urma unei plângeri penale sau din oficiu. După logica ta cine stabileşte că “mai întâi există fapta ilicită” ?
      • -4 (4 voturi)    
        Instanța stabilește existența unei fapte ilicite (Miercuri, 6 noiembrie 2019, 8:52)

        hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui Lu48

        Or în acest moment nu există nici măcar o anchetă a parchetului cu privire la acele fapte la spital - există doar o anchetă făcută de presă.
    • +3 (3 voturi)    
      Wow (Miercuri, 6 noiembrie 2019, 10:43)

      JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

      Ce defecti sunteti, pesedistilor. Se vede ca nu ganditi cu capul...
      Problema tarii asteia este ca sunteti multi.

      Luati ma lectii de drept: deci intai trebuie declarata de instanta incalcarea legii si abia apoi depusa plangerea penala.

      Sper sa vi se anuleze dreptul de reproducere...
      • 0 (0 voturi)    
        Zilele trecute un păduche de pe aici mă (Miercuri, 6 noiembrie 2019, 13:06)

        hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui JustinCase

        certa, pentru că sunt prea liberal; puneți-vă de acord - împreună cu ceilalți păduchi - și veniți cu o abordare unitară.
        Plângerea penală poate fi depusă în orice moment, daor că ea nu va avea obiect decât dacă fapta pe care o vizează este ilicită, or în acest moment avem doar titluri în presă.
        Parchetul va trebui să investigheze existența faptelor care privesc construcția spitalului și abia apoi să vadă dacă faptele primarului îndeplinesc condițiile începerii urmăririi penale.
        Altfel, rezultatul firesc este NUP și iar vă văd cum urlați pe aici, pentru că... și pentru că...
  • +27 (31 voturi)    
    Bravo USR (Marţi, 5 noiembrie 2019, 20:03)

    ontario [utilizator]

    Cotofana merge la racoare.
    • 0 (2 voturi)    
      Comment sters de user (Miercuri, 6 noiembrie 2019, 16:22)

      Reticentul [anonim] i-a raspuns lui ontario

  • -22 (36 voturi)    
    pas cu pas (Marţi, 5 noiembrie 2019, 20:35)

    Mazeta [utilizator]

    Întâi Serviciile și Parchetele, apoi Președintele, apoi Guvernul și Parlamentul. Urmează Primăria Capitalei și CCR.
    • +13 (13 voturi)    
      Pas cu pas (Miercuri, 6 noiembrie 2019, 0:06)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      cei care sunt responsabili de macelul din perioada 1947-2019 merg si ei, catinel, spre lumea cea de dincolo si spre cei pe care i-au batut, alungat, umilit, bagat in groapa, si sa le explice neconflictualitatea lor.
      Anul nou sper sa ne-aduca plecarea lui ilici dintre noi.

      Prietenii il asteapta cu ceaunul.
    • +3 (3 voturi)    
      ahahahaha (Miercuri, 6 noiembrie 2019, 10:04)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      te rog sa-mi explici cum e rau cand usr da in judecata un om , dar e bine cand psd schimba sefii la institutiile enumerate de tine

      esti cam ipocrit tovarase

      also slippery slope, dar sunt convins ca esti prea incult ca sa intelegi la ce ma refer
  • +28 (32 voturi)    
    Pandelico ia-ti bunditza / zeghe noua si te duuuuu (Marţi, 5 noiembrie 2019, 20:37)

    Plagarus [utilizator]

    O capusa pe capul bucurestenilor
  • +9 (9 voturi)    
    justitia este cam pesedizata (Marţi, 5 noiembrie 2019, 21:25)

    carmen_i [utilizator]

    Nu am incredere in justitia romana, este experta in scaparea infractorilor. DIn acest motiv, cred ca plangerea penala, desi binevenita, nu va duce la vreo condamnare.
  • +11 (11 voturi)    
    Cum sa nu știe? (Marţi, 5 noiembrie 2019, 21:27)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    O inhaitata cu securistul Voiculesu & ex-mâncatoare de ccao la Latrine stie tot. E complice la TOATE infractiunile gruparii de hoti nimita PSD, cu pandelica al ei in frunte - un gunoi !
  • +20 (22 voturi)    
    Hai ai nostri! (Marţi, 5 noiembrie 2019, 22:10)

    transpenibilus [utilizator]

    Lock her up!
    Hai mazetza, harpalete, nyk1, zizin, prec, Je_, ciarli, Lok, niuluc, srpc, xrogo, xolv, Irina25, dumitrica, nelino, A310, asistat, Fides, nedumeritul, muncitorul, obositul, un om simplu, omul simplu din multime, nedumeritul, nehotaratul, Amerlocul, Miky, vodatepes, cucuveauamov, marcelinio, galeo, vitan.sandu, miculescu, king david hotel, Jijel Kent, etc bagati. Hai ca aveti experienta :-)
    Cu totii: LOCK HER UP!
  • +5 (5 voturi)    
    foarte bine (Miercuri, 6 noiembrie 2019, 10:03)

    liviu_ [utilizator]

    sa vada si firutza cum e!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by