Un medic comentează propunerea lui Raed Arafat privind introducerea de restricții pentru ţigările electronice: "Își găsește de lucru pe subiecte care nu au nicio legătură cu fișa postului"

de Alina Neagu     HotNews.ro
Marţi, 10 aprilie 2018, 14:35 Actualitate | Sanatate


Tigara electronica
Foto: Pixabay
Medicul Dan Grigorescu, șeful secției de chirurgie plastică și reconstructivă de la Spitalul Județean de Urgență din Brașov, comentează, pe pagina sa de Facebook, propunerea lui Raed Arafat privind introducerea unor restricţii pentru ţigările electronice şi dispozitivele care încălzesc tutunul în spațiile publice, restricții similare celor pentru țigările clasice. "Primul semn al faptului că un funcționar public nu își mai găsește (și, evident, nici nu-și mai merită) locul în funcția pentru care e plătit, e acela că își găsește de lucru pe subiecte care nu au nicio legătură cu 'fișa postului' ", consideră medicul brașovean.

Postarea medicului Dan Grigorescu:


"Nicio șansă, domnule Raed Arafat!

Primul semn al faptului că un funcționar public nu își mai găsește (și, evident, nici nu-și mai merită) locul în funcția pentru care e plătit, e acela că își găsește de lucru pe subiecte care nu au nicio legătură cu "fișa postului".
Altfel spus, se "află în treabă" aiurea.

Într-o astfel de paradigmă s-a plasat (și nu pentru prima dată în ultimul timp) Raed Arafat, abordând "marea problemă" a folosirii țigărilor electronice.

Hai să vedem dacă am (sau nu) dreptate!

Raed Arafat e sub-Secretar de Stat în Ministerul de Interne. Conduce DSU (Departamentul de Situații de Urgență). Păi e acest nou tip de fumat o "situație de urgență"? Nu e! E o problemă de "interne"? Nu e! Ajung acești fumători în situația de a avea nevoie să fie descarcerați, resuscitați, transportați cu SMURD-ul (auto sau aero) la Unitățile de Primiri Urgențe din marile spitale? Nu au!

Au deci ceva în comun cu DSU? Nu au!

Simpla "concluzie" personală a domnului Arafat, aceea că "trebuie acționat de urgență" pentru stoparea proliferării unui fenomen realmente periferic din societatea românească actuală, nu îi dă acestuia niciun drept să piardă vremea pe banii contribuabililor cu false probleme și sarcini auto-inventate!

Pentru că, dacă în grija DSU ar intra toate situațiile în care trebuie acționat de urgență, stau și mă întreb de ce nu își asumă domnul "eternizat în zona guvernamentală" enunțarea și (mai ales!) rezolvarea problemei construirii de noi spitale, a reorganizării pe noi baze a asistenței medicale primare sau a crizelor succesive de medicamente esențiale. Asta ca să amintesc doar "lista scurtă" a urgențelor din domeniul sănătății publice...

Evident că domnul Arafat ne va spune că aceste grave probleme sunt de competența Ministerului Sănătății și al DSP-urilor din județe. Ar avea și dreptate!

Cum și eu am atunci dreptate dacă îi recomand lui R.A. să-și vadă de treburile lui, alea pentru care e plătit. Le-o fi rezolvat pe toate? Sau a primit sarcină de la doamna ministru Carmen Dan să "iasă puțin în față" cu subiecte pozitive, doar-doar le va mai estompa altora implicarea reală în rezolvarea problemelor din "lista mult prea lungă" a sănătății?

Că dacă e așa, nicio șansă, domnule sSS!"


Raed Arafat, secretar de Stat în Ministerul Afacerilor Interne și şeful Departamentului pentru Situaţii de Urgenţă, afirmase, luni, că susţine necesitatea introducerii în spaţiile publice a restricţiilor pentru ţigările electronice şi dispozitivele care încălzesc tutunul, la fel ca pentru ţigările clasice, citând un studiu prezentat de postul de televiziune CNN potrivit căruia, în perioada 2011 - 2015, s-a înregistrat o creştere de 900% a utilizării ţigărilor electronice în licee.



















3117 vizualizari

  • -3 (39 voturi)    
    Hai lol! Daca tacea... (Marţi, 10 aprilie 2018, 14:39)

    MinDepous [utilizator]

    [Dan Grigorescu, șeful secției de chirurgie plastică și reconstructivă ]
    afirma
    ["Își găsește de lucru pe subiecte care nu au nicio legătură cu fișa postului"]

    Apare, cumva, pe fisa postului unui sef de sectie de chirurgie plastica si reconstructiva si managementul politicilor de sanatate publica, cu predilectie cele legate de pneumologie? Ah, nu? Vai...

    Uite, o sticla cu apa rece, poate doare arsura aia!
    • +5 (15 voturi)    
      vad (Marţi, 10 aprilie 2018, 17:39)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui MinDepous

      ca deranjeaza adevarul.
      • 0 (4 voturi)    
        Depinde (Miercuri, 11 aprilie 2018, 10:57)

        MinDepous [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        Daca te referi la faptul ca mi-am luat o droaie de minusuri, da, sunt de acord.

        De fapt, sunt de acord din principiu cu ideea ca "adevarul doare".

        Altfel, daca vrei sa spui ca ma doare pe pine c-ar avea medicul dreptate, sau ca ma doare pentru ca s-ar lua de Arafat - te inseli. Chiar nu ma intereseaza. Nu sunt fumator, asa ca nu imi schimba cu absolut nimic viata.
        Daca acei utilizatori ai tigarilor electronice s-ar documenta, ar gasi studii recente care plaseaza tigarile electronice cam in acelasi nivel de risc, daca nu mai rau, precum cele clasice.

        Eu indicam doar o chestie evidenta, de sare-n ochii oricui citeste textul: o persoana care nu are treaba cu decizia luata de X pretinde ca X nu are treaba cu astfel de decizii. E dubla masura / ipocrizie.

        Da' lasa ca-mi iau eu minusuri, pentru ca, vai... :-))
  • +2 (26 voturi)    
    corect (Marţi, 10 aprilie 2018, 14:39)

    mmmircea [utilizator]

    de altfel arafat e o mare frana in ceea ce priveste reforma in sanatate, are o perspectiva de secol XX asupra lumii.
  • -9 (35 voturi)    
    dar dan grogorescu ce treaba are? (Marţi, 10 aprilie 2018, 14:41)

    kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator]

    de la chirurgie plastica?
  • 0 (28 voturi)    
    ARAFAT e platit de producatorii de tigari (Marţi, 10 aprilie 2018, 14:51)

    Kivek [utilizator]

    cine sunt cei mai deranjati de tigarile electronice?

    producatorii de tigari ! pt ca oamenii in loc sa cumpere tigari cumpara tigari electronice ba unii chiar se lasa de fumat cu ajutorul lor
    • +5 (7 voturi)    
      Se lasa de fumat ca-s naspa. Ar trebui interzise. (Marţi, 10 aprilie 2018, 17:08)

      D-or [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

      Nu inteleg cum de pot unii sa inhaleze acele chimicale.

      Put precum odorizantele din taxiuri, de-ti miros hainele toata ziua. Cind ma nimeresc cu un astfel de fumator extra-stilat in lift, cobor la prima si o iau pe scari.
      • 0 (0 voturi)    
        despre (Miercuri, 11 aprilie 2018, 16:27)

        vasilica_costica [utilizator] i-a raspuns lui D-or

        cred ca nu stii despre ce vorbesti, vaporii nu au miros, au aroma, e cu totul altceva, si mirosul nu ramine, deci incearca altceva
  • 0 (30 voturi)    
    Ca simpli cetateni avem fisa de post nelimitata (Marţi, 10 aprilie 2018, 14:51)

    D-or [utilizator]

    Daca cineva are o anumita functie, inseamna ca nu mai poate avea luari de pozitie - chiar publice- fata de subiecte ce nu tin de acea functie?

    Cred ca alta propunere recenta a domnului Raed il incurca rau pe dl. chirurg... Chirurgia plastica e un domeniu foarte pretabil cabinetelor particulare... alimentate cu pacienti "pescuiti" in spitatele de stat...

    Care spitale de stat garanteaza un salariu sigur, o pensie, o asigurare...
    • 0 (2 voturi)    
      asa e.. (Miercuri, 11 aprilie 2018, 3:48)

      exilatul [utilizator] i-a raspuns lui D-or

      avind in vedere ca in rom, poate 75% din medici sunt penali ca si politicienii..
  • +9 (17 voturi)    
    Cum au devenit tigarile clasice "ecologice" (Marţi, 10 aprilie 2018, 14:54)

    D-or [utilizator]

    Simplu. Prin aparitia tigarilor electronice.

    Fata de mirosul si gustul de detergent al tigarilor electronice, tigarile clasice par sanatate curata.
  • +6 (22 voturi)    
    nu ma amestec in disputa directa lansata, dar (Marţi, 10 aprilie 2018, 15:01)

    CVL [utilizator]

    este evident ca daca o persoana (oricare ar fi ea) observa ca e ceva in neregula,are dreptul sa ridice problema (chiar daca nu e in fisa postului!!). Cu atat mai mult cu cat, vorbind de o persoana publica, are sanse mai mari sa fie luata in seama.

    Ceea ce incerc sa spun, domnule Grigorescu, este faptul ca desi nu am "in fisa postului" competente in domeniu, pot sesiza pe cei ce ar trebui sa vegheze la optimizarea traficului ca sunt niste sincope intre sensurile propuse, marcaje, semafoare care duc la aglomerari infioratoare (vad ca traiti in Brasov, nu cred ca stiti ce inseamna sa iesi de la serviciu si sa stai 45 min doar sa parcurgi 200m!!), sau in calitate de parinte sa fac niste sesizari pe probleme din sistemul de invatamant (asta daca am cu adevarat capacitate de analiza si pot propune ceva concret care sa fie in interesul si al beneficiarului principal al educatiei, copilul).
    • +7 (13 voturi)    
      Pai (Marţi, 10 aprilie 2018, 17:09)

      Keni [utilizator] i-a raspuns lui CVL

      Pai una e sa sesizezi si alta e e incerci sa interzici, doar pe baza unui articol sustinut de CNN si cateva studii (sustinute de Kent etc). Haide sa lasam specialistii sa se exprime, nu un ambulantier. Pe bune acum.
    • -5 (9 voturi)    
      Nu are dreptul, are obligatia! (Marţi, 10 aprilie 2018, 18:30)

      D-or [utilizator] i-a raspuns lui CVL

      Si legal si etic.
  • +9 (21 voturi)    
    n-as prea zice (Marţi, 10 aprilie 2018, 15:24)

    CRMS [utilizator]

    Acesti fumatori de electronice au ajuns atat de nesimititi incat mi se intampla frecvent sa am musafiri in propria-mi casa care-si aprind cu nonsalanta IQOS-ul crezand ca sunt sanatate curata atat pentru adultii nefumatori cat si pentru copii din jur.
    Cineva trebuie sa-i aduca cu picioarele pe pamant..ii vad cum de la vechea pauza tigara odata la ora au ajuns sa rupa usa din juma in juma de ora sa sa-si nhaleze "beneficiile" din IQOS.
    • +3 (9 voturi)    
      la (Marţi, 10 aprilie 2018, 17:46)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui CRMS

      tine in casa e de mirare ca-si aprinde cineva tigara, electronica sau nu, fara incuvintarea gazdei. Deci, arunci o minciuna gogonata.
      Singura interdictie care trebuie facuta este legata de locul unde nu au voie sa-si fumeze viciul. Atat. Si atata vreme cat in lege nu se face referire la ce tip de tigara se face referire, atunci orice tip de tigara trebuie sa aiba acelasi regim de interdictie. Si cu asta basta.
      Din cauza asta Raed Arafat se afla in treaba de pomana.
      • +1 (3 voturi)    
        heh (Miercuri, 11 aprilie 2018, 12:39)

        CRMS [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        Grobianismul romanilor este perfect ilustrat nu numai de nesimtirea unor fumatori care cred ca pot fuma oriunde ci si de tupeul unora care-si dau cu parerea despre ce cred ei ca s-a petrecut in casele unor oameni unde nu numai ca n-au fost niciodata dar nici macar nu cunosc acele persoane.
  • +1 (25 voturi)    
    Arafat are dreptate (Marţi, 10 aprilie 2018, 15:24)

    unacare [utilizator]

    Nu trebuie sa astepti ca o problema sa devina acuta ca sa o rezolvi. Mai ales cand este vorba despre tineri. Vor ajunge sa le reconstruiasca plasticianul Grigorescu esofagul. Reclama la tigari electronice este o porcarie. Doctorul Arafat are dreptate.
    • +3 (7 voturi)    
      Arafat ar face (Marţi, 10 aprilie 2018, 23:52)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui unacare

      bine sa puna la punct " admirabila dezorganizare " de la UPU. Stau oamenii cu orele, flamanzi , fara un pahar cu apa. Dupa multe ore ii vede cineva. Deobicei un medic ce nu are competenta in medicina de urgenta, un medic de familie. Rezultate dezastruoase !
  • +1 (25 voturi)    
    Daca taceai, filosof ramaneai (Marţi, 10 aprilie 2018, 15:32)

    Ricochet [utilizator]

    Domnul Botox se umple de ridicol facand EXACT lucrul pentru care il critica de Raed Arafat: se da in stamba si
    isi baga nasul unde nu-i fierbe oala.
    De cand e tigara electronica obiectul muncii in chirurgia plastica?
    • 0 (2 voturi)    
      Funny (Miercuri, 11 aprilie 2018, 12:30)

      MinDepous [utilizator] i-a raspuns lui Ricochet

      Cred ca o sa treci si tu pe minus rapid, eu deja sunt la -3, in contextul in care afirmam acelasi lucru.

      E de o ipocrizie crunta, nu? Schiopul sa-l acuze pe schiop ca nu alearga suficient de repede. Fix aia e ce face doctorul aici.
  • +6 (22 voturi)    
    ei, ca sa vezi...! (Marţi, 10 aprilie 2018, 15:35)

    Codruta N [utilizator]

    Nu mai are voie omu' sa aiba niste pareri personale (in fond, CE? au aparut parerile lui Arafat pe site la ISU sau la MI?), ca gata! e incompetent si trebuie dat afara!
    Pai asa... la fel de bine si doctorul cu pricina trebuie dat afara! pentru ca isi exprima niste pareri referitoare la functionarea MI - care nu cred ca are mare legatura cu "chirurgia plastica"!
    Hai sa fum seriosi! Sunteti in criza de stiri, cumva, de preluati toate prostiile pe care le pun unii - altii pe FB?
  • +5 (25 voturi)    
    Arafat este un om politic! (Marţi, 10 aprilie 2018, 15:36)

    pedepsitorul [utilizator]

    Este un om politic, care se foloste continuu de o popularitate si o reputatie de salvator, care nu mai sunt de actualitate ...

    Detestat de medicii adevarati si evitat de oamenii politici locali tocmai pentru acest paravan , sub care oamenii obisnuiti nu interese financiare, de statut si de preamarire a unui astfel de personaj dubios!
  • +2 (18 voturi)    
    + pe alea cu "achizitiile "by Deltamed-ambulantze (Marţi, 10 aprilie 2018, 15:42)

    Plagarus [utilizator]

    Este lucrativ,dar pe persoana fizica, Arafatul.!!!
  • +4 (22 voturi)    
    ce ironie (Marţi, 10 aprilie 2018, 15:43)

    bbshark [utilizator]

    Din pacate se pare ca si domnul doctor Dan Grigorescu se afla in aceeasi situatie ca si domnul Arafat si se "află în treabă" aiurea.
    Arafat are totusi dreptate ... pentru ca se incurajeaza fumatul de IQOS si alte produse din tutun incalzite care NU sunt inca interzise in locurile publice inchise.
    Problema numarul 2 vine si accizele mult mai mici ale IQOS comparativ cu celelate tigari dar pretul de vanzare este acelasi cu al tigarilor obisnuite. Ma intreb oare cati politicieni si-au primit darul pentru a trece cu vederea acest aspect ... minor.
  • +6 (22 voturi)    
    Si acest medic (Marţi, 10 aprilie 2018, 15:46)

    DanBruma [utilizator]

    este pneumolog de îsi da cu parerea pe aceasta tema? Raed Arafat macar e secretar de Stat! Dar nu-l vad pe acest medic sa-si dea cu parerea despre discutia lansata de Raed Arafat despre lucrul medicilor la privat si la public în acelasi timp.
  • +5 (23 voturi)    
    Nea doftore... (Marţi, 10 aprilie 2018, 15:56)

    Stef_and [utilizator]

    Asa cum iti spui tu parerea despre ce a spus Arafat, asa a facut si el.
    Pe langa asta - tu mai ai de facut cate ceva, ca sa fii competent in analize.
    • +1 (5 voturi)    
      si ce (Marţi, 10 aprilie 2018, 17:49)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Stef_and

      ar mai trebui sa faca doctorul chirurg plastician ca sa fie la fel de competent (in ce?) ca salvatore de la patria, Raed Arafat?
  • -1 (25 voturi)    
    subscriu! (Marţi, 10 aprilie 2018, 16:18)

    ipsilon [utilizator]

    Eu sunt demult edificat despre (in)competentele d-lui Arafat in materie de rezolvare a situatiilor de urgenta de-a lungul vremii ... sa ne amintim doar cele 3 evenimente care au tinut mass-media in priza zile in sir: tragedia Colectiv, prabusirea avionului condus de Iovan in Apuseni, scufundarea barcii de pe Sutghiol, si au mai fost destule, ambulante si pompieri ajunsi tarziu la accident, balbaieli, oameni morti cu zile in strada pentru ca marii salvatori n-au venit la timp, brambureala in protocoale, samd!
    Eu cred ca individul asta e mentinut in functie de catre cei care l-au si adus acolo, doar pentru simplul fapt ca s-a bucurat - si, din pacate, se mai bucura - de o sustinere publica mare, desi eu nu inteleg de ce, omul n-a facut nimic ca lumea de cand a terminat cu SMURD-ul din targu Mures.
    Amintiti un episod in care omuletul asta a avut o reactie normala si eficienta in vre-una din situatiile mai sus amintite, sau intr-o alta.
    A iesit lumea in strada odata pentru el, si, din pacate, in ochii celor cu ochelari de cal, a ramas, asa, un fel de erou, dar fara nicio glorie...
    Eu sincer m-am cam saturat sa-i vad mecla pe la televizor vorbind numai prostii si scuzandu-se incontinuu ca "nu e vina lui", nuuu, altii sunt responsabili cand o situatie de criza se termina prost, el e responsabil numai pentru situatiile in care o pisica e coborata din copac cu succes, atunci trebuie felicitat personal.
    • +2 (8 voturi)    
      Ehehe ... (Marţi, 10 aprilie 2018, 18:12)

      paulbutoi [utilizator] i-a raspuns lui ipsilon

      Vedeti ce patiti daca va luati de Eroul nostru national ?
      Dom'le , pana la urma , ce conteaza faptele ?
      Cand Eroul nostru vorbeste atat de frumos !
      Plus ca e secretar de stat la M I - deci are dreptul natural de a bate campii despre problemele care sunt de competenta Ministerului Sanatatii ...
      Omu' e un adevarat patriot , vrea - o data in plus - sa ne salveze ; dv nu intelegeti , problemele care sunt de competenta ISU au fost demult rezolvate ...
      Va reamintesc ca traiti in Ro , unde doar vorbele conteaza , iar memoria ( faptelor ) e scurta de tot !
      Si discernamantul e atat rar ...
      Ghinionul dv ...
      • -1 (5 voturi)    
        mda ... interesant (Miercuri, 11 aprilie 2018, 9:25)

        ipsilon [utilizator] i-a raspuns lui paulbutoi

        Nu ma asteptam la atatea minusuri, asta spune multe despre romani si de ce suntem in halul in care suntem, ne place asa, cu telecomanda in mana, la televizor - majoritatii, cel putin ... trist.
        Mai am vreun an-doi de asteptat, si daca reuseste fiica-mea sa plece la o universitate in afara, cum isi doreste, cred ca ne caram si noi cu ea, n-are rost sa mai pierdem din timpul nostru pretios.
        Mare dreptate avea Tutea: de ce sa te sacrifici pentru o tara de idioti?!
    • 0 (4 voturi)    
      Notorietate (Miercuri, 11 aprilie 2018, 9:53)

      Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui ipsilon

      Arafat si-a castigat notorietatea datorita actiunii "SMURD Targu Mures". Asa ceva nu facuse nimeni si este ceva de admirat, mai ales ca s-a luptat ceva timp ca sa impuna conceptul.
      Dupa asta, palaria a devenit prea mare pentru el, dar nimeni nu s-a gasit sa faca aceeasi treaba la scara nationala, asa ca ... tot el.
      Asadar palaria aia mare, s-a umplut cu baloane de gaz. Omul a a ajuns la nivelul de la care nu mai vede decat parerea lui. Se trezeste vorbind singur si lumea casca gura la orice zice. Ba, lumea a mai iesit si in strada sa-l sustina desi pentru un principiu 100% comunist : "jos privatii" (adicandoar medicina de stat este garantia sanatatii natiei).
      Oricum, sirienii au simpatii comuniste (ca doar asa i-a selectionat ceausescu cand i-a primit la studii si pe astea le-a si cultivat).
      Altfel, ca si dom doctor plastician, are dreptul la opinie si chiar sa propuna masuri.
      Gasiti un altul mai bun si dati-l jos, asa ar trebui fiindca a ruginit in post. Asta e adevarata provocare!
  • +4 (8 voturi)    
    Dar de intoxicarea cu fumul de pacura, nimic? (Marţi, 10 aprilie 2018, 17:56)

    D-or [utilizator]

    Ce conteaza o tigara sau o suta de tigari pe zi - clasice sau electronice - fata de fumul inhalat noapte de noapte de milioane de bucuresteni, deopotriva adulti si copii, chiar nenascuti inca?

    In 25 de ani de cind stau in Bucuresti, niciodata nu a fost o poluare atit de mare ca in ultimele luni cu fum de pacura de la CET-uri.

    Pentru aceasta iarna guvernul a aprobat de 7 ori mai multa pacura ca in 2016. Fara explicatii. Si nu a mai iesit niciun ministru al energiei sau primar sa anunte ca in cutare perioada se va arde pacura. S-a ars incontinuu zi si noapte din ianuarie.

    Asta e o problema mult prea grava chiar si pentru curajosul domn Raed.
    • +1 (5 voturi)    
      pai asta nu tine de Mediu? Tine de MI? (Miercuri, 11 aprilie 2018, 9:38)

      CVL [utilizator] i-a raspuns lui D-or

      Garda de Mediu cred ca are obligatia de a face zilnic masuratori. Eu de ex stau relativ departe de CET si nu am vazut/simtit direct fumul, dar daca dvs ati observat nereguli cred ca trebuia sa solicitati in scris de la Mediu un buletin de masuratori cu valorile indicatorilor. Cred ca puteati solicita si masuratori in anumite intervale orare daca de ex observati ca degajeaza cu precadere noaptea fum toxic .
      • +3 (3 voturi)    
        Tine si de Sanatate. Tine si de MI si de CSAT (Miercuri, 11 aprilie 2018, 10:40)

        D-or [utilizator] i-a raspuns lui CVL

        Am solicitat. In martie. Mi-au raspuns ca "autoevaluarile" facute de CET Grozavesti in septembrie sunt in norme! Asta dupa ce le-am scris ca din ianuarie pina in martie cerul a fost negru zi si noapte.

        Fiind vorba de sanatatea si puterea de munca a milioane de oameni, mai mult de 15% din populatia Romaniei, cred ca CSAT trebuie sa trateze problema.
  • -2 (8 voturi)    
    fisa postului de medic (Marţi, 10 aprilie 2018, 18:05)

    Filbert [utilizator]

    Arafat e in primul rind medic si in aceasta calitate isi face datoria, spre deosebire de nea asta care se ratoieste la el intre un montaj de silicoane si citeva rafale de botox.
  • -1 (9 voturi)    
    Carente majore de logica (Marţi, 10 aprilie 2018, 18:11)

    Teo3000 [utilizator]

    Dl dr. Dan Grigorescu are mari carente de logica:

    Daca dl Raed Arafat nu are voie sa exprime public opinii personale pentru ca respectivul domeniu nu este in "fisa postului" sau, pentru care este platit de la Buget, atunci nici dl. Dan Grigorescu nu are voie sa exprime public opinii personale despre dl Raed Arafat, pentru ca in "fisa postului" sau, pentru care este platit de la Buget, nu figureaza verificarea activitatii altor functionari publici.

    Daca dl Dan Grigorescu are dreptate sa se ia de dl Arafat, atunci si dl Raed Arafat are dreptate sa se ia de producatorii de tigari electronice.

    Banuiesc:
    1. Multe cliente ale dlui dr. Dan Grigorescu vin sa-si faca operatii estetice pentru a repara efectele certe ale tutunului (indiferent de forma de consum) asupra tenului fetei.
    2. dl. Dan Grigorescu e fumator, fumeaza tigari electronice in spital si e enervat de gandul ca s-ar putea interzice si acelea. Dl Raed Arafat nu a militat in aceasta directie, dar de ce sa stai sa vezi ce a spus omul, cand e mai usor sa dai cu batul in balta.

    In concluzie, asa se face un om de cacao, singur si neimpins de nimeni de la spate. Pacat, ca poate este un chirurg bun.
  • +2 (10 voturi)    
    Alta e buba... (Miercuri, 11 aprilie 2018, 9:52)

    Metec [utilizator]

    Pe dl. doctor il doare alta declaratie a lui Calafat: ca ar trebui facuta o separatie intre public si privat, astfel ca medicii de la stat sa nu mai poata da consultatii in privat!
  • +1 (3 voturi)    
    OMS a spus STOP tigarilor eletronice (Miercuri, 11 aprilie 2018, 10:40)

    neagoe [utilizator]

    Organizatia Mondiala a Sanatatii a pus EXACT pe acelasi nivel de nocivitate tigarile electronice cu cele clasice cu tutun.

    Daca un adult vrea sa-si puna in pericol sanatatea, e treaba lui, dar sa omori pe altii e crima. Deci e la obligatoriu sa se interzica fumatul in locurile in care sunt nefumatori, copii etc.

    Da, politicile publice referitoare la sanatate SUNT de competenta ministerului sanatatii, iar un medic care afirma altceva ori are ceva interese, ori e incompetent, ori ambele.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version