Deputatii romi Madalin Voicu si Nicolae Paun, in greva japoneza din cauza lui Bercea Mondial

de V.M.     HotNews.ro
Luni, 21 februarie 2011, 14:42 Actualitate | Politic


Deputatii de etnie roma Madalin Voicu si Nicolae Paun au anuntat ca vor intra incepand de luni in greva parlamentara japoneza, protestand astfel fata de modul in care a fost mediatizat cazul arestarii lui Sandu Anghel, cunoscut sub numele de Bercea Mondial. Cei doi parlamentari sunt nemultumiti ca numele interlopului este asociat cu etnia.

"Acest domn (Bercea Mondial - n.r.), chiar daca face parte din etnia noastra, nu ne reprezinta si noi nu-l reprezentam pe el. Eu ma detasez si ma izolez de toti oamenii - indiferent de etnie - care sunt de sorginte infractionala. Sunt convins ca sunt foarte multe persoane de etnie roma care comit infractiuni, dar asta nu inseamna ca intram intr-o competitie cu majoritarii, care fura mai mult (...) iar daca e tigan, il scoate in relief si atragem atentia inc-o data si inc-o data...", a declarat luni, la Parlament, deutatul PSD, Madalin Voicu.

"Ma deranjeaza foarte tare, in schimb, ca seful statului are astfel de relatii cu astfel de oameni... sunt tras inapoi de aceste relatii imperialo-regalo-prezidentiale", a adaugat social-democratul.

Nicolae Paun: "Va luati de liderul nostru mondial si intergalactic?"

"M-am gandit sa intru in greva tiganeasca, dar nu merge, ca inseamna sa nu mananci, sa nu bei. Si am zis 'hai sa incercam cu japoneza asta', ca ne prinde mai bine", a glumit liderul Partidei Romilor, deputatul Nicolae Paun, cu privire la forma de protest adoptata.

"Eu zic ca am argumente foarte puternice care pot dovedi ca s-a creat un abuz impotriva lui Bercea Mondial. Daca e vorba de un lider mondial, ar trebui sa fie judecat de o curte internationala, ce sa caute un amarat de tribunal de la Slatina sa-l judece pe liderul nostru mondial. In primul rand ca el nici nu a fost de fata cand s-a comis fapta, era la o intalnire intergalactica. (...) Noi suntem ca la Milano, ca la Inter, el este un fel de Messi pentru noi, dar avem rezerve. (...) Asta ma nemultumeste. Cum va luati voi de liderul nostru mondial si intergalactic?", a comentat ironic deputatul Nicolae Paun.

Nicolae Paun a explicat apoi, pe un ton serios, ca este nemultumit de modul in care presa generalizeaza atunci sunt prezentati membri ai minoritatii rome.

"Nemultumirea mea si a lui Madalin este ca, atunci cand vorbim de o persoana de orice etnie, fie ea si Bercea Mondial, este bine sa nu generalizam. Acest personaj pe noi nu ne onoreaza. De doua zile, excesiv, se vorbeste despre acest individ, de parca el ar reprezenta comunitatea romilor din Romania si de parca cineva are nevoie de opinia sau de parerile lui", a spus reprezentantul romilor in Parlament.

"Cred ca aceasta forma de protest vine sa regleze si relatia dintre partide politice si lideri mai putini informali. Vom discuta si cu partidele politice, sa incerce sa nu mai alimenteze astfel de persoane si sa le trimita apoi undeva catre zona noastra, a etniei. Sa si-i ia cu bunele si cu relele lor, sa si-i ia acasa la ei", a mai spus deputatul Nicolae Paun.


Sandu Anghel, zis Bercea Mondial, cunoscut ca facand parte din lumea interlopa din Slatina, a fost arestat preventiv duminica, pentru 29 de zile, de magistratii Tribunalului Olt, acesta fiind cercetat intr-un dosar de tentativa la omor calificat, dupa ce, in noaptea de joi spre vineri, si-ar fi injunghiat unul dintre nepoti, Ionut Anghel, zis Mercedes.


Citeste mai multe despre   
















6183 vizualizari

  • +34 (36 voturi)    
    Poftim? (Luni, 21 februarie 2011, 14:44)

    Luk [utilizator]

    =))
    • +38 (38 voturi)    
      nu vreti sa intrati in greva foamei? (Luni, 21 februarie 2011, 15:01)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Luk

      macar vreo saptamana. ca "economii" aveti
      • +18 (22 voturi)    
        Nu o sapamana (Luni, 21 februarie 2011, 16:15)

        denvarel [utilizator] i-a raspuns lui adrian

        Mai bine pana cand renunta Irealitatea si Antena sa vorbeasca despre Mondialu. Ca ele sunt cele mai vocale.
        Si nici macar nu mai pot argumenta ca e vina lui Basescu.
        • +10 (10 voturi)    
          Spectacol, ei nu dau bani spre educatia etniei ! (Luni, 21 februarie 2011, 17:27)

          niculita30 [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

          Toti acestia se plang pentru etnie in spectacole la televiziuni etc samd ,dar nici regii nici imparatii nici deputatii nu pun averea la bataie pentru ridicarea conationalilor.
          Nu scot la lumina faptele penale ,doar cand cei talentati din natia lor apar se impauneaza si ei.
          Exemplul Mariei Tereza(de calcuta) nu le spune nimic.
          Oportunisti de joasa speta si atat !
          • +1 (1 vot)    
            Propunere: ROMANII in greva JAPONEZA ! (Marţi, 22 februarie 2011, 10:32)

            vamaiot [anonim] i-a raspuns lui niculita30

            Daca s-au simtit rusinati si acuza prejudicierea imagii, prin apartenenta BRAND-ului Bercea Mondialu' la etnia tiganeasca eu propun ca noi ceilalti 20 de milioane de romani sa facem greva Japoneza atunci cand un stat UE spune ca expulzeaza cetateni romani, si uita sau nu are curajul sa mentioneze ca este vorba de cetateni europeni de etnie TIGANEASCA !

            Astfel, vom reduce renumele obscur creat asupra romanilor si vom scoate in evidenta implicarea TIGANILOR in infractiunile urmatoare:

            - cersatorie
            - agresiune sociala si practici din lumea a 3a
            - trafic de copii si de persoane (prostitutie)
            - furturi de toate categoriile
            - abuz de protectie sociala
            - abuz de avantaje pentru cetateni minoritari
            - refuz de integrare sociala
            - refuzul la sistemul de justitie al societatii
            - etc.

            Refuzand recunoasterea pe criterii etnice a reprezentantului BERCEA, este chiar renegarea pozitiei pe criterii etnice definita in Romania drept MINORITATE NATIONALA , si chiar motivul pentru care Statul Roman, a aprobat prezenta unor reprezentanti pe criteriu rasial in Parlamentul si administratia sa politica !
    • -11 (21 voturi)    
      Ce , nu vezi bine? (Luni, 21 februarie 2011, 15:14)

      vamaiot [anonim] i-a raspuns lui Luk

      '' relatii imperialo-regalo-prezidentiale ''

      gresit ! este vorba despre o relatie de prim rang: de la Presedinte la Presedinte !

      Bercea a fost ales Presedintele Tiganilor !

      Si doar un mic amanunt ... nesemnificativ !

      Presedintele TIGANILOR in arest 29 de zile !!!!!!!!
      • +13 (15 voturi)    
        Da.Cazare la Jilava pentru prieteni hoti. (Luni, 21 februarie 2011, 16:16)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui vamaiot

        Da ,ba.Basescu a pregatit hotelul Jilava pentru prietenii interlopi.Nu inteleg ceva.Madalin Voicu,parca nu mai este deputat.De ce este mentionat ca deputat.Si Madalin Voicu nu inteleg de ce protesteaza.Ca el nu este tigan.Sa-i spunem tigan romanizat:tata tigan,mama romanca.Omul asta-si bate joc de el insusi si asta numai de dragul publicitatii.Pacat de taica-su.Madalin il face de rusine.
    • +21 (21 voturi)    
      greva japoneza (Luni, 21 februarie 2011, 15:57)

      gheo [anonim] i-a raspuns lui Luk

      da da, ai auzit bine; greva japoneza, adica se prezinta la munca si poarta o banderola alba. e greu de observat, au costume albe, masini albe.
      ar trebui sa intre in greva japoneza si hotii de buzunare sau spargatorii de apartamente; tot asa, sa lucreze dar sa poarte banderole ...
    • -3 (3 voturi)    
      Hmmm (Luni, 21 februarie 2011, 23:03)

      MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      Credeam ca bese traian si bese frateleeeee au intrat in greva in semn de protest ca le-a fost retinut "fratele"de "afaceri".
  • +8 (28 voturi)    
    Uitati-va la REFERINTE sub articol (Luni, 21 februarie 2011, 14:55)

    marius [anonim]

    Trei titluri de articole, toate incep cu "Bercea Mondial".... Parca ar fi desprinse din Libertatea. Sa imi explice si mie cineva de ce aceasta excesiva mediatizare a unui infractor? Doar pentru ca este nasul, finul, cumatrul (nu am inteles care este exact relatia de rudenie) unor bastani din PDL? Adica orice scursura de om devine celebru in momentul in care i se gaseste o legatura cu un politician?

    Incepeti sa semanati cu presa italiana care nu mai vorbeste decat despre o prostituata minora al carui singur merit in viata pana acum a fost ca l-a facut fericit cateva clipe pe Berlusconi. Putin conteaza ca ea este PROSTITUATA!!!

    PS: nu incercati sa politizati raspunsul meu, putin imi pasa de faptul ca este vorba de fruntasi PDL, PSD, PNL sau ai oricarui alt partid pentru ca toti sunt la fel! TOTI!!!
    • +32 (34 voturi)    
      De ce? (Luni, 21 februarie 2011, 15:08)

      Rotaru [anonim] i-a raspuns lui marius

      Pt ca acest personaj malefic nu este om de rind.
      Este un fel de capo del tuti din judet. Este milionar, si are multe infractiuni in spate din care a scapat nejudecat.
      Sint multe probabilitati ca si de data asta sa scape la fel ( cum de altfel sint convins ca se va intimpla) si este normal ca presa sa mediatizeze foarte mult acest caz. Astfel, pune o presiune mai mare pe autoritati sa judece corect si sa il trimita unde ii este locul.
      Imi este scirba recunosc sa il vad in diverse ipostaze cind il prezinta posurile tv. Dar m-as bucura sa aud ca a fost inchis pt tentativa de omor citiva ( zeci) de ani.
      NU o sa auzim asa ceva insa pt ca inca traim in Romania.
      • +15 (15 voturi)    
        @marius (Luni, 21 februarie 2011, 15:29)

        turnuldecontrall.blogspot.com [utilizator] i-a raspuns lui Rotaru

        Rotaru ti-a dat raspunsul corect: pentru ca nu este un coate goale.

        Acest individ reprezinta un exemplu pentru manelisti si cocalari si un contraexemplu pentru orice cetatean cu un IQ peste medie si un venit respectabil.
        • +8 (8 voturi)    
          atunci sa il cheme pe titulatura actuala (Luni, 21 februarie 2011, 16:19)

          marius [anonim] i-a raspuns lui turnuldecontrall.blogspot.com

          "invinuitul Anghel Sandu zis Bercea Mondial"

          Sa stie toti ca este un cercetat penal, nu un lider interlop caruia i se face reclama!
  • +23 (27 voturi)    
    cum ii zice? (Luni, 21 februarie 2011, 14:58)

    dan [anonim]

    dl Anghel este cunoscut ca Bercea Mondial, D-lui Paun i se spune Niky Scorpion. Dl-ui Voicu cum i se spune?
    • +8 (8 voturi)    
      electrolux (Luni, 21 februarie 2011, 15:12)

      Ghita [anonim] i-a raspuns lui dan

      :))
    • +26 (26 voturi)    
      epigon... (Luni, 21 februarie 2011, 15:13)

      George [anonim] i-a raspuns lui dan

      asa ii zice, epigon :)
      singurul motiv pt care acest individ gretzos, care si-a parasit familia la 50 ani pentru o pustoaica, e "cunoscut" doar pentru ca tatal lui a fost violonistul Ion Voicu
      si mai e cunoscut pentru petrecerile la care era "coleg" cu Nicusor si altii
      in rest, tot funingine :)
  • +23 (25 voturi)    
    lol (Luni, 21 februarie 2011, 15:00)

    Pornassus [utilizator]

    Din partea mea, puteti sa intrati in orice tip de greva vreti voi, cel mai bine ar fi greva foamei. Apropo, cine sunteti voi???
  • +8 (18 voturi)    
    bercea (Luni, 21 februarie 2011, 15:03)

    ciri [anonim]

    tot dati cu relatia unui infractor cu PRESEDINTELE indiferent cum sar numi el puteti proba ca sint in vreo relatie? sau da bine sa ataci presedintele veti ajunge sa spuneti ca se si viziteaza sau fac afaceri,cred ca mai multa atentie si decenta in a vorbi despre cineva cu atit mai mult de presedinte repet indiferent care ar fii el nu ar strica
    • 0 (14 voturi)    
      imagine (Luni, 21 februarie 2011, 15:08)

      maitre [anonim] i-a raspuns lui ciri

      Pai da presedintele si familia sa au oficializat relatia cu acest infractor, in caz ca ai picat acum din cer. Nu incerca sa ii speli tu imaginea, esti un mic nimeni in povestea asta, ca noi toti de altfel.
      • -2 (2 voturi)    
        Anghel e si primarul de Caracal. (Luni, 21 februarie 2011, 16:20)

        mvm [anonim] i-a raspuns lui maitre

        Primarul de Caracal,prieten bun cu DD,tot Anghel il cheama.Stie cineva ce partid il pastoreste si cu cine se iubeste?
        • +2 (2 voturi)    
          primarul (Luni, 21 februarie 2011, 19:39)

          Caracalean [anonim] i-a raspuns lui mvm

          primarul Anghel este membru marcant al PSD fost strungar la Uzina de aluminiu Slatina parasutat de lica barbulescu in politica si este prieten la catarama cu bercea mondial
      • -1 (1 vot)    
        Exista vre-o legarura? (Luni, 21 februarie 2011, 16:30)

        mvm [anonim] i-a raspuns lui maitre

        Intre Anghel-primar de Caracal si Bercea Mondialul?Stiti ce partid pastoreste Caracalul si pe primarul acestuia?Stiti ca este bun prieten cu Dan Diaconescu?
    • -3 (3 voturi)    
      probe sunt destule... (Luni, 21 februarie 2011, 15:15)

      Vendetta [anonim] i-a raspuns lui ciri

      dar deh.... televiziunile (si clipurile de pe internet) nu sunt bune decat daca sunt ai mogulilor de casa... Relatia familiei Basescu cu Bercea a fost mediatizat inca de cand dl Mircea Basescu a botezat unul din nepotii domnului Anghel... Este adevarat totusi ca acest lucru nu se poate proba intr-o instanta cum nu se poate proba ca dl Anghel ar avea "lagaturi cu mafia tiganeasca" si mergand pe aceeasi logica as putea spune ca nu se poate proba nici ca dl Mircea Basescu ar avea vreo legatura cu Presedintele...
    • -3 (5 voturi)    
      @ciri (Luni, 21 februarie 2011, 15:16)

      adib [anonim] i-a raspuns lui ciri

      DA este o relatie de rudenie intre Presedintele tarii si un minoritar cu dosare penale (vreo 120). Aceeasi relatie de rudenie o are si cu un fost primministru actualmente parlamentar PDL. Relatie de rudenie este si intre fratele presedintelui si acelasi minoritar. Sau tu crezi ca iar este Patriciu, Voiculescu, SOV de vina ca ala este posibil infractor si astia trei moguli + televiziunile aferente vor sa strice imaginea pdl-ului? Pixelu' albastru ?
      • 0 (0 voturi)    
        relatie de rudenie (Marţi, 22 februarie 2011, 13:33)

        insider [anonim] i-a raspuns lui adib

        @adib Relatia de rudenie se stabileste pe baza legaturii de sange dintre doua persoane. Ca sa intelegi mai exact sunt rude de sange parintii cu copii, bunicii cu nepotii,fratii intre ei, unchiul respectiv matusa cu nepotul, verii intre ei ...
        Persoanele la care te referi nu sunt nici afini... Ce inseamna afini ? Ei... inainte de a spune acel DA fara drept de apel ne informam... Nu-i asa draga adib ? Altfel ne pierdem credibilitatea .
  • +17 (17 voturi)    
    Impotriva a ce(cui) protesteaza? (Luni, 21 februarie 2011, 15:07)

    DanSu [anonim]

    Nu inteleg, impotriva a ce(cui) ce protesteaza Madalin Voicu si Nicolae Paun?
    1. Impotriva faptului ca "sunt foarte multe persoane de etnie roma care comit infractiuni"?
    2. Impotriva faptului ca majoritarii fura mai mult decat tiganii( "...intr-o competitie cu majoritarii, care fura mai mult")?
    3. Impotriva faptului "ca seful statului are astfel de relatii " imperialo-regalo-prezidentiale"cu astfel de oameni" ? Ce fel de "astfel de" relatii ?
    4. Impotriva faptului ca se vorbeste "de o persoana de orice etnie, fie ea si Bercea Mondial, este bine sa nu generalizam"?
    5. Pina la urma, cei doi parlamentari au sau nu au nevoie de "opinia sau de parerile" unui cetatean de etnie roma (fie el si Bercea mondial). Pe cine consulta si pe cine reprezinta atunci cei doi?
  • +15 (15 voturi)    
    Corect (Luni, 21 februarie 2011, 15:08)

    mariage [utilizator]

    Voicu trebuia sa initieze pichetarea sediilor PDL, demonstratii in fata tribunalului care a decis arestarea individului si nu la urma urmei sa atraga atentia justitiei ca va raspunde in fata coalitiei pentru aceste sentinte politice.
    • +6 (6 voturi)    
      comentariul asta-i tare! (Luni, 21 februarie 2011, 15:39)

      Jane Doe [utilizator] i-a raspuns lui mariage

      @ mariage: desi-s penibili, toti, m-am amuzat copios! merci! :-))
  • +11 (13 voturi)    
    serios, neica? (Luni, 21 februarie 2011, 15:10)

    goguta [anonim]

    medelineeeee, da' cand se vorbeste non-stop despre presedinte (inclusiv tu), atunci de ce nu mai faci greva?
  • +8 (8 voturi)    
    Medelin V (Luni, 21 februarie 2011, 15:12)

    mc [anonim]

    Medeline ai incurcat borcanele.Televiziunile Mogulilor l-au mediatizat pe fratele Domnului Presedinte ca sa dea in Domnul Presedinte.Omul vostru este" victima" colaterala.Nu mai plage ca nu-ti sta bine si nu te mai joci cu pu.ta in nisip.Poate,in frunte cu mascariciul sef, puneti de o
    manifestatie ca cea la Pitesti ,pentru hoti si impotriva autoritatilor.
  • +21 (21 voturi)    
    ia mai bine plecati voi definitiv acasa (Luni, 21 februarie 2011, 15:13)

    emil [anonim]

    ca tot sunteti degeaba prin parlamentul ala.
  • +7 (7 voturi)    
    In locul lor as intra in greva foamei (Luni, 21 februarie 2011, 15:15)

    gogu [anonim]

    ... si as ramane asa...
  • +6 (6 voturi)    
    Of, cat sunt de nedreptatiti :-) (Luni, 21 februarie 2011, 15:26)

    Jane Doe [utilizator]

    Organizati in clanuri, santajeaza, fac trafic de persoane, fura, omoara; de-s prinsi, isi pun poalele-n cap... Dar, in realitate, sunt doar niste sensibili, aspriti de vremurile grele!!

    Doua concluzii, de la grevistii astia: 1. romanu-i hotu'-adevarat si 2. oricum ar fi, mai bine sa pastram tacerea, fiindca-i deranjam. Cat despre imparati ori regi, imperii.... as sterge asta de prin declaratii, asa, sa nu se ofuscheze Cioaba :-)))
  • +6 (6 voturi)    
    Am sa ma perpelesc (Luni, 21 februarie 2011, 15:36)

    oki [anonim]

    toata noaptea din cauza grevei lor ! Deja aproape imi inghit lacrimile !
  • +6 (6 voturi)    
    medelin in japonia (Luni, 21 februarie 2011, 15:49)

    toma arnautu [anonim]

    Nea Medeline !!
    De ce nu mergi matale, - asa cum se tot duc pesedeii la Dna ai lor si al matale, -cu el ? Asa, de solidaritate ! Ca si cu Bivolaru, cu Cj Dolj, etc ? Se mmultesc ocaziile cand tre sa va sustineti interlopii ! Vremuri grele, taica, grele
  • +4 (4 voturi)    
    Protest impotriva presei? (Luni, 21 februarie 2011, 15:52)

    zuperman [utilizator]

    Protestul impotriva presei nu o va face mai "politically corect", si tiganii nu vor fi priviti mai echidistant. E ca si cum te-ai supara pe baietii din curtea scolli ca ti-au pus o porecla. Trebuie sa traiesti cu asta :)
  • +6 (6 voturi)    
    Aloooooooooo.... (Luni, 21 februarie 2011, 15:53)

    Gabi [anonim]

    mai dl. madalin si restul grevistilor parlamentari, pai nu te supara frate dar cine a vorbit de supusul lui matale doua zile fara incetare? Pai du-te matale la posturile alea de televiziune si fa acolo greva japoneza, pai nu? Rusinica, rusinica, rusinica.
  • +8 (8 voturi)    
    Greva foamei (Luni, 21 februarie 2011, 15:54)

    tupeu [anonim]

    Le propun celui doi deputati sa faca si greva foamei... pe termen nelimitat.
    • +4 (4 voturi)    
      subscriu (Luni, 21 februarie 2011, 16:33)

      Adrian [anonim] i-a raspuns lui tupeu

      Astia stiu doar proteste de gen: "mancam doar caviar"
  • +4 (4 voturi)    
    Nebunie ca in evul mediu (Luni, 21 februarie 2011, 16:06)

    Vlad-I [utilizator]

    Pai, domnule Madalin, nu ar trebui sa spunem ca germanii, japonezii sunt harnici, se poate? cum sa generalizam? nu cumva, sunt harnici in comparatie cu tiganii? buuuuuuu... discriminare.

    Tiganii vor drepturi dar obligatii fata de altii nu. In cultura tiganeasca exista o discriminare fata de cel netigan. Chiar declaratyia lui Voicu arata asta " majoritarii, care fura mai mult " face el asa pe naivul, chipurile nu stie cum merg treburile la furat de portofele, cersit si furat de prin vecini. Domnule Voicu, pe lumea asta nu-i doar vorba de cantitate de bani este vorba de cantitate de furturi, in plus daca tiganii ar avea pe mana banca nationala si fondurile europene n-ar mai ramane mult, una este sa fac o inginerie financiara si sa fur o ferma de un milion de gaini si alta este sa fur un milion de gaini de la oameni din curte. Una este sa furi 5 ha de teren in Bucuresti si alta este sa sparlesc 100 de mii de portofele, raul emotional este infinit mai mare, oare de ce sufera o victima violata? financiar nu i-a luat nimic, asta simte un roman cand sar tiganii noaptea in curte la furat. Ce imi fura tiganii cand cersesc in occident ? demnitatea domnule Voicu, lipseste etniei pe care o reprezentati.
  • +2 (6 voturi)    
    Se observa alta vrajeala (Luni, 21 februarie 2011, 16:10)

    Dorin [anonim]

    Voicu are mandat sa atace pe basescu, si sa agite populatia tiganeasca.
  • +4 (4 voturi)    
    haha (Luni, 21 februarie 2011, 16:26)

    benicio [utilizator]

    Dar cu cine ar vrea sa fie asociat mondialul, cu nemtii? Sau probabil cu suedezii... :)))))))))))))
  • -3 (5 voturi)    
    eu nu inteleg ce va deranjeaza asa tare !!! (Luni, 21 februarie 2011, 16:35)

    costica [anonim]

    l-am vazut pe Presedintele Romaniei alaturi de Bercea Mondialu si se simtea bine mersi, voi ce-aveti acuma cu el?! Am auzit ca si Dl Stolojan e-n relatii de nasie cu Bercea asta, ca procurori si judecatori de rang inalt sunt in relatiii apropiate cu el!!! ce va deranjeaza, sunteti cumva invidiosi pe succesurile lui Bercea modialu in inalta societate romaneasca ??!!!!!!!!!!!!! Bag seama ca numai pe la aiai sus-pusii avea trecere Bercea asta, nu umbla cu oriscine !!! Ar trebui sa fiti mandri de el, la asa reusite sociale, ca finaciare nu-l ia nimeni la intrebari desi aseara l-am auzit pe procurorul de caz spunad direct in fata camerelor: avem destule probe, si destule inregistrari, nu mai scapa acum dar multora din cei sus-pusi pe care Bercea ii aproviziona li se vor taia caile de aprovizionare!!!!... nu mi-a venit a crede auzind ce spune Procurorul de caz...... dar, nu-mi fac mari iluzii, maine poimaine Bercea va fi liber cu aprobare de la Cotroceni direct......
  • +6 (8 voturi)    
    ins (Luni, 21 februarie 2011, 16:51)

    al [anonim]

    Il invit pe vocalul domn Voicu sa solicite statisticile
    cu infractionalitatea in romania si sa ne spuna cate infractiuni sunt puse pe seama edniei domniei sale
    si cat reprezinta acestea raportate la numarul populatiei.
    Altminteri fortele de ordine sunt confruntate in mod covarsitor cu aceasta etnie si asta pe banii nostri
    ca ei nu par sa plateasca ceva......
    Asta ne duce la idea ca sunt o masa de indivizi
    parazitari.....nu-i asa ? si nocivi pentru societate.
    Singura cale de indreptare este perseverenta in ai educa...dar cu cine ? si cum ? Poate se ofera dnul Madalin
  • +6 (8 voturi)    
    suparare la coviltir! (Luni, 21 februarie 2011, 17:05)

    stefan [anonim]

    Daca va agreaseaza asa tare asocierea titulaturii de tzigan cu cea de infractor, de ce nu faceti o campanie de promovare a cinstei tziganesti, cu Costica Argint, Shtoaca, Fane Spoitoru si cu Nutu Camataru. Vedeti poate-i gasiti si pe fromoshii gabori care l-au omorit pe handbalistul Marian Cosma. Mai cautati si fo 20 de frantzuji facuti la portofel de hoardele scapate prin Francia si n-o sa va mai discrimineze nimeni .Voi sinteti cinstiti si civilizati, natia nu-i buna ca va mai prinde cu mina pe cutit sau pe portofel!
  • +7 (7 voturi)    
    voicu jere (Luni, 21 februarie 2011, 17:09)

    un domn [anonim]

    spunea greva foamei..il avantaja..la ce suncu are tziganu..ii prindea bine o detoxifiere
    p.s voicule !!!cocardeles...bro..pai nu spusai tu vere..ca nu te bagi daca vreun romanes incalca lejea ? ce spusai breh ?
  • +2 (4 voturi)    
    da, dar toti rromii ! (Luni, 21 februarie 2011, 17:17)

    SCORTOSUL [anonim]

    da ! dar toti rromii ar trebui sa intre in greva foamei !! si sa se opreasca cand ii voi ruga eu !!!!!
  • +5 (7 voturi)    
    Care romi ba? (Luni, 21 februarie 2011, 17:20)

    drak latinu [utilizator]

    Se cheama tigani si nu sunt o etnie sunt o rasa ca etnic inseamna din aceasi rasa iar ei sunt asiatici deci sunt dintr o alta rasa. Pana cand mancam cacao cu romi ?
  • +3 (3 voturi)    
    nedumerire (Luni, 21 februarie 2011, 19:43)

    florin [anonim]

    Acesti domni deputati au pretentia ca declaratiile lor "la misto" ii vor face sa fie priviti cu seriozitate?
  • +2 (2 voturi)    
    tigani (Luni, 21 februarie 2011, 22:46)

    cirstian [anonim]

    tare mare tam tam se face in jurul acestor tigani...
    ia mai terminati cu atatea stiri si greve despre tiganii astia...
    mai scrieti si despre ce trebuie in tara asta
    lasati in pace pe tigani sa crape in indiferenta !!
  • +3 (3 voturi)    
    Au dreptate (Luni, 21 februarie 2011, 22:58)

    HESS [anonim]

    Bercea Mondial e japonez.
  • 0 (0 voturi)    
    Madalin era tot timpul pe "sticla" (Marţi, 22 februarie 2011, 11:43)

    Gabi M [utilizator]

    televiziunilor detinute de USL+PRM.De ce nu se duce acolo sa protesteze ca doar ele au facut si fac tapaj despre acest S.Anghel incercand mereu sa-l asocieze cu T.Basescu.Nici matusa Tamara a lui Bombonel nu a fost atat de mediatizata!
  • 0 (0 voturi)    
    greva (Marţi, 22 februarie 2011, 12:38)

    ioan [anonim]

    Rog pe cei ce ii cunosc sa le transmita sa faca greva foamei pana voi veni eu sa le spun sa termine
  • 0 (0 voturi)    
    numai voi doi (Marţi, 22 februarie 2011, 13:25)

    saladin [anonim]

    de ce nu toata gasca cu Ponta, Hrebenciuc, Nastase, cum ati facut cu ala de la Arges care a "sparlit" din fonduri europene...
  • 0 (0 voturi)    
    Au dreptate (Miercuri, 23 februarie 2011, 18:41)

    ionescu [anonim]

    Ei sunt singurii ţigani care îşi recunosc etnia şi care ştiu ce înseamnă să nu renunţi la numele sub care au fost cunoscuţi în istorie. Scria un analfabet despre aniversarea "dezrobirii romilor" .. Nu există în istorie aşa ceva. Dezrobirea ţiganilo, poate. Cu numele de rom ei îşi pierd istoria şi cred că şi ţara. Documentele istorice vorbesc de peste opt sute de ŢIFGANI, nu de romi! Ce vor să scrie alte documente. Hai sctir!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version